*
včera
Rozhovory | Slovácko - Sparta
30.04.2024
U19 | Rozhovor s trenérem Romanem Westem
29.04.2024
Z PLOCHY | Michal Kohút po zápase v Českých Budějovicích
28.04.2024
TISKOVKA | Ondřej Mihálik po zápase v Českých Budějovicích
28.04.2024
TISKOVKA | Jan Baránek po zápase v Českých Budějovicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 979 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024

Na Bazaly pouze na občanku.

29.09.2010, středa, 09:06
obcanka_velky.jpg

I když ze strany fanoušků Slovácka nebyl nikdy na stadionu žádný problém, tak utkání 11. kola mezi FC Baník Ostrava a 1.FC Slovácko bylo vyhodnoceno jako rizikové a fanoušci Slovácka budou na utkání vpuštěni pouze po předložení občanského průkazu.

Utkání je bezpečnostními složkami vyhodnoceno jako rizikové. Na Bazalech bude použito mobilní kamerové centrum. Zástupci bezpečnostní složek na poradě rozhodli o tom, že vstupenky do sektoru hostů budou prodávány formou „adresného ticketingu“.

U vstupu na stadion fanoušci hostů předloží průkaz totožnosti. Jméno, příjmení a datum narození bude zaznamenáno na lístek a do připravených archů, které by v případě excesu byly předány zástupcům bezpečnostních složek, v případě klidného průběhu utkání budou domácím klubem skartovány.

Jméno Heslo
text
  • tomino-fm - 01.10.2010, pátek, 02:35
    (0)

    Policejní rada z Ovy je alergický na kočky a bojí se, že mu roztáhnete nějakého Garfielda.

  • juancarlos - 30.09.2010, čtvrtek, 19:42
    (0)

    to tomino-fm: no jasně na Bazaly se valí hordy nepříčetných fans Slovácka a chystají se rozštělovat plnýma demižónama:-))Ano proti nám jste svatoušci,hihi

  • tomino-fm - 30.09.2010, čtvrtek, 15:00
    (0)

    Zdravím jsem chachar a omluvám se všem fanouškům FCS za naše profízlované vedení. Je to ostuda, že se tak chovají k hostujícím fans. Je zajímavé, že když jsme hráli na Bohemce, nebo v Liberci, tak po nás nikdo OP nechtěl. Asi nejsme taková hrozba, jako vy :-)

  • Greif - 30.09.2010, čtvrtek, 11:31
    (0)

    maroFCB:jasné a jak to probíhá stačí .. ti nadiktovat a pak ti to ukázat že to souhlasí ... ? Jinak je hodně dětí co nemaj občanku ..zkus je uklidnit že je vklidu pustíš :)

  • maroFCB - 30.09.2010, čtvrtek, 11:26
    (0)

    zdar chlapi ... tuhle PIČOVINU chtěli letos po všech hostujících fans. Jak po Brnu , Slavii tak třeba i proti HK a Teplicím ! A na mě pak bohužel bude abych to na pokladně zapisoval :-! :(

  • Greif - 30.09.2010, čtvrtek, 10:28
    (0)

    Co by říkaly ..nesouhlasí ...

  • tarantule - 30.09.2010, čtvrtek, 09:10
    (0)

    Co na to říkají fanoušci Baníku ? Jsou nějaké zprávy od nich ? Odpovědět.

  • Best - 30.09.2010, čtvrtek, 08:24
    (0)

    Panove a damy, prominte ale BANIK prece nemuze za to, ze policie CR vyhodnotila tento zapas z nepochopitelnych duvodu jako rizikovy. Povznesme se trochu, jsme preci vsichni z MORAVY resp. ze Slezke. Dekuji FCS navzdycky :-)

  • Greif - 30.09.2010, čtvrtek, 06:19
    (0)

    Přesně tak Karlíto ..mě by zajímalo kde budou mít právo šahat na tvou občanku ... a dívat se na tvé ostatní údaje ... ?

  • juancarlos - 30.09.2010, čtvrtek, 00:09
    (0)

    tak minimálně se dá sepsat protestní petice,ve smyslu že nesouhlasíme s tímto postupem,že je to diskriminace a velké riziko zneužití osobních udajů atd.a tu zaslat aspoń ombudsmanovi ne-li výš, máme přece petiční právo..Možná je to i v tomto směru protiprávní,to nevím jistě nejsem právník,ale pak by byla prdel v klídku to odfandit a pak na iniciátora toho podat trestní oznámení.

  • Disbeat - 29.09.2010, středa, 21:05
    (0)

    cha chaáá, tak zase nám kluci někde zpestří výjezd...

  • stolmor - 29.09.2010, středa, 19:02
    (0)

    tak já zavolám v sobotu kolem třetí to už snad budeš vědět více

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 19:00
    (0)

    Stolmor: Jo došla, ale nevím co zvolí kluci z ČSAD. Navíc už před Ostravou si nás asi odchytnou vojáci říše...

  • stolmor - 29.09.2010, středa, 18:43
    (0)

    to fulham, dosla ti ode me ta zpráva? potřeboval bych od tebe info na můj dotaz díky

  • Petrov - 29.09.2010, středa, 18:41
    (0)

    Zkur*ený Baník zase diskriminace!!!!!

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 18:32
    (0)

    Takže podle posledního infa za nás ředitel 1.FCS Vladimír Krejčí bojuje. Zítra dopoledne by se mělo vědět více...

  • Jerry1984 - 29.09.2010, středa, 16:42
    (0)

    a tohle je podle mě teprv začátek toho motoringu at se nám to líbí nebo ne, tohle je teprve zkouška..časem (rozhodně to bude chtít hodně nadhledu asi)...

  • Jerry1984 - 29.09.2010, středa, 16:39
    (0)

    hustě..no já stejně budu povinně v rachotě, i když sem se přihlásil a furt si říkám, třeba to vyjde, tohle je brutál..jet bych určitě jel, tohle není boj fans proti fans, v tomhle by měli právě fans byt zajedno a bojovat proti takovým sračkám! takže kdybych nejel, tak ne kvuli tomu.. Babu-to má stejně jedno, kdy se pojede, stejně začnou prodávat lístky tak aby se tam naši fans všichni nestihli dostat do začátku..to si myslím..je to hajzlovina největšího zrna..ale fans Baníku bych to tady taky nevracel..proč? spíš stížnost na vedení, svaz atd..na ty papaláše navrchu, ty povyhazovat z oken..nic jiného si nezaslouží..FCS!

  • tarantule - 29.09.2010, středa, 16:17
    (0)

    Jak nízké , jak plýtké, jak urážející !!!Jasná provokace !!!Na lístek jméno a adresu a nar. a pak ještě na list papíru - to vše vezme čas. A nechat se evidovat jako ev, zločinec ...? Mají seznamy svých fanoušků a jejich rváčů ,prudérů, lumpů a grázlů ??? A ti se také kontrolují ?? Tak to bych rád viděl !!

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 16:13
    (0)

    to JUVE: nevim kde to zijes, ale na Gambrihnus lize se prodava 10 let ten hnus;)

  • JUVE - 29.09.2010, středa, 16:06
    (0)

    Prodava se tam pivo bazal.

  • Greif - 29.09.2010, středa, 15:48
    (0)

    Alkohol ..toš pivo...

  • riedlss - 29.09.2010, středa, 15:43
    (0)

    piča change fotky,,kde jsme kurva...to snad není možné...

  • Ykarus - 29.09.2010, středa, 15:43
    (0)

    chlapi mám dotaz, bude se tam prodávat alkohol?

  • JUVE - 29.09.2010, středa, 15:27
    (0)

    Tak dva busy su plne,podme jeste ty dva zbyva jeste 53 volnych mist do zaplnenych 4 busu !.

  • jusephe - 29.09.2010, středa, 15:18
    (0)

    Proc by nas tam nemeli pustit? To ze su z Hradiste automaticky neznamena ze fandim Slovacku a kdyz dojedu do Ostravy na fotbal, tak si listek muzu koupit kam chcu.

  • Greif - 29.09.2010, středa, 15:13
    (0)

    No jo .. kdyby nás tam tak pustily :) Ale určitě by mě zajímal postoj vedení baníku k tomuto ...

  • jusephe - 29.09.2010, středa, 15:08
    (0)

    Nenadavejte na Banik, ale na fizly, viz. prispevky Trosky... Jeste je jedna moznost, nejit do sektoru hosti, ale na normalni tribunu.

  • Greif - 29.09.2010, středa, 14:33
    (0)

    To je nechutné ..zvykajsi.. policejní stát ...

  • Greif - 29.09.2010, středa, 13:39
    (0)

    Zaznamenávání na video bych zavedl hlavně za 3 týdny na Brněnskou buzeraci od jejich sec.

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 13:30
    (0)

    to arsen79: garantuju ti, ze by nam zaznamenavani NEBYLO umozneno za kazdou cenu... a kdyby nahodou ano, tak by to nebylo relevantni dukaz... klasika.

  • rumiš - 29.09.2010, středa, 13:12
    (0)

    brácho, vzpoměň si na Opavu... nic proti nim nezmůžeš ... ani záznamem, pokud Ti ten mobil nevezmou nebo nerozbijou ... je to vážně hnus!!!!

  • rumiš - 29.09.2010, středa, 13:10
    (0)

    vážně nevím co udělat ... hodně mi to vadí a svým způsobem mě to i ponižuje... je to opravdu dilema :(((

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 13:07
    (0)

    to Puk-Puk: jj, vim o tom... ale zatim to bylo nejvic videt pri utkani BOhemka-Slavia-Banik... nic vic

  • Pan Puk - 29.09.2010, středa, 13:04
    (0)

    elucky> vsak takova forma uz je a to : CESKY FOTBAL PRO FANOUSKY. Za kterou by meli stat fans Baniku, Slavie a Bohemky. Ale nejak sem nikde nenasel nejake sesumirovane pozadavky a cile teto akce.

  • JURKO - 29.09.2010, středa, 13:02
    (0)

    já si myslím, že vedení Baníku furt leží v žaludku kauza Lička. dyť s fans Baníku sme nikdy neměli žádný problém. když hrají u nás dojede jich moc, ale nikdy žádný problém. sem tam nějaká sebraná šála nic víc.

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 13:00
    (0)

    to Mirek: Miro moc dobre vis, ze SAMI nic nezmozem, bud se spoji vsecky tabory v cesku kvuli tady tem kriplovinam, nebo nemame sanci... a to se tyka vsech, zadny z taboru nema takovou silu sam o sobe. A nejlip ziskat podporu klubu... pak se moze "vymyslet" forma protestu... neco jako "Pyro neni zlocin!"

  • AmaZ - 29.09.2010, středa, 12:53
    (0)

    Já neříkám, že se nemá nic dělat, ale my s tím nic neuděláme. Ať už slušnou formou nebo protestem. My sme jim u prdele. To, že nepůjdem na stadion nebo budeme fandit před stadionem, se nám budou tak akorát smát do ksichtu a mět z nás prdel. Potom vyvolajou búhví co a seberou nás šecky, jak to udělali třeba se sparťanama.

  • Babu - 29.09.2010, středa, 12:52
    (0)

    s tím zpracováním údajů nesouhlasím, ale stejně si myslím, že nejelpší řešení je tam jet a nedělat bordel, to je nasere mnohem víc,,

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 12:49
    (0)

    jasně, vlastně ani o nic nejde, všichni dáme občanku a bude ... a až po nás jednou budou chtít soupis majetku, kvůli škodám, které potencionálně uděláme, tak zase všichni sklopí hlavy a vše jim dáme. Něco se musí dělat a né jim to všechno tolerovat.

  • JUVE - 29.09.2010, středa, 12:42
    (0)

    Buchlov: Presne co nejvic fandit a vyhecovat to a nasrat na ne,na chachary pojebane.

  • AmaZ - 29.09.2010, středa, 12:41
    (0)

    Přesně tak, musíme jít podpořit hráče.

  • Buchlovjak - 29.09.2010, středa, 12:39
    (0)

    Já osobně bych vyhecoval ještě více lidí aby jelo a budem fandit od začátku až do konce...žádné bojkoty, žádný bordel, stejně to by to podle mě nikam nevedlo a to že to všechny pobuřuje je sice logické vyustění tohoto prohlášení, se kterým nikdo z nás stejně nic neudělá...asi na ten zápas dorazím o něco dříve :-)...byla by hloupost zůstat za branami, už kvůli tomu co psal Troska a taky by to bylo nefér vůči hráčům, které je potřeba podpořit, protože nás čeká těžký zápas...FCS forever!

  • JUVE - 29.09.2010, středa, 12:19
    (0)

    Jebat je,ale mozna prvnich 5-10 minut bych stal pred branama stadionu a pak sel normalne do sektoru co nejvic fandit !!!.

  • Troska - 29.09.2010, středa, 12:14
    (0)

    Mirek: studium v ostravě ale už je to dávno ale kontakyt zostaly:-) fakt bacha na nějaké protesty před stadionem.Pokud neuposlechnete rozkaz tak jsou schopni vás hned odvézt.Na tribunu chudých bych nechodil tam bude většina chuligánů :-) jelikož je karta fanouška.Jinak kartu fanouška chtějí zavést fízli pro všechny tak do dvou let.Proto všude tolik bordelu.Jenom se potřebují najít důvody pro zákonodárce a zákon je na světě.Je to bohužel prý neodvratný postup všude(viz. Itálie atd.)

  • FCSFRED - 29.09.2010, středa, 12:08
    (0)

    Není špatný nápad ostat před sektorem

  • JUVE - 29.09.2010, středa, 12:01
    (0)

    Prave proto by sme sa meli vseci nasrat a jet vsichni a nasrat na ne. To fakt nechapu rizikove zapasy na baniku jsou s Brnem,se Sraltou a se Slavkou,nase zapasy nikdy nebyli vyhodnoceny jako rizikove.

  • Artigas - 29.09.2010, středa, 11:59
    (0)

    no to je teda ubohost...

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 11:55
    (0)

    Troska: odkud jsi?

  • champyon - 29.09.2010, středa, 11:50
    (0)

    No každopádně, pokud se rozhodneme jet a jít i na stadion, měli bychom vyjet určitě aspoň o hodinu dřív. Ale touto zprávou mě Baníkovské vedení teda nemile překvapilo. ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY !!!

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 11:50
    (0)

    to Mirek: to zni dobre... moc sa mne nechce platit za tu ruinu 120 Kč a este davat udaje kdovi k cemu...

  • Pan Puk - 29.09.2010, středa, 11:50
    (0)

    Tribuna CH1 bude ale asi obsazema chacharama. Takze to bude vesele fandeni. 150 FCS + 150 FCB na jedne kupe. Ale asi o toto vedeni Baniku a Policie jde.

  • Troska - 29.09.2010, středa, 11:49
    (0)

    Všechna buzerace je dílo fízlů.Jako rizikový vyhodnucují zápas vždycky fízly ne Baník.Fans měli několikrát na to s Peterou schůzku aby hosté neměli lístky na OP jelikož to samé mají oni skoro všude ale je to výslovně požadavek fízlů.Majitel baníku má jedinou možnost je poslat doprdele ale to pak fízly sou ochotni zápas neodehrát z důvodu bezpečnosti tak to vyloženě řekli Baníku,Spartě a Brnu a možná i dalším.Tomuhle železnou rukou vládnou ACAB a bacha sparta , slavia neodošli na stadion jenom kvlůli nim a přitom se skoro nic nedělo a kolektivní vina v ostravě platí jak nikde.Jedno rozbité okýnko(škoda 5000Kč) a 120lidí doklepet a rozvoz po služebnách a kdo nadýchal tak záchytka, včetně stewardů vyslaných klubem. :-((((

  • Greif - 29.09.2010, středa, 11:45
    (0)

    Mirek:dobrej nápad .. (obsadíme tribunu pro chudé :))

  • Babu - 29.09.2010, středa, 11:35
    (0)

    nevyjedeme o neco dřív?? protože jestli každému budů kontrolovat průkaz totožnosti, tož tam ve 100 lidech ztvrdneme na 3 dny.. a já mosím v pondělí do školy :D každopádně je to buzerace a zajímalo by mě, jaká byla příčína toho, že toto utkání bylo označené rizikové.. :-!

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 11:32
    (0)

    Navrhuji na zápas jet a zůstat před branami ... to bude teprve rizikový zápas, fandit se dá i odtamtud

  • ondicz - 29.09.2010, středa, 11:32
    (0)

    to jako budeme podepisovat i souhlas se zpracováním osobních údajů?

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 10:59
    (0)

    MR.Fulham : a ty jdeš dneska semnou na fotbal, nezapomeň :-D

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 10:51
    (0)

    to Mirek: Pěkně jsi mu to vymaloval :-D

  • Ecthelion - 29.09.2010, středa, 10:46
    (0)

    Kurňa, tak to jdu hledat nejbližší strom.... :-D

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 10:45
    (0)

    Ecthelion: okey beru, a právě protože v nasranosti děláš spoustu věcí, proto jsme rizikový zápas :-D a je to venku :-D můžeš za to ty !

  • Ecthelion - 29.09.2010, středa, 10:43
    (0)

    Mirek: nevím, jestli ti to mám psát zvlášť, ale jak jsem psal níže, bylo to v afektu (čti v na.ranosti), ale i tak to pořád neznamená, že jsem stejný jako oni. Oni to naplánovali a rozhodli naprosto v klidu, já jsem to napsal v na.ranosti, možná ti slovo jako příčetnost či nepříčetnost něco říká... ;-)

  • Ecthelion - 29.09.2010, středa, 10:40
    (0)

    Mr.Fulham: Není fanoušek jako "fanoušek" ;-) Uvidíme, zda se časem jejich KF nějak závažně projeví na bezpečnosti utkání a zejména na chování některých rádobyfans... ;-)

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 10:36
    (0)

    Ecthelion: tvoje reakce byla naprosto stejná jako to co vyplodilo baníkovské vedení ...

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 10:34
    (0)

    Ecthelion: S tím nesouhlasím. Karta fanouška je dostatečný trest :-D ;-)

  • Ecthelion - 29.09.2010, středa, 10:31
    (0)

    Mr.Fulham: bylo to napsáno v afektu, pokud si totiž všímám, tak to jejich vedení vždy něco vymyslí, ale nikdy ne proti svým "fanouškům", kteří by to potřebovali. Mirek: Ty mě tak dobře znáš ?

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 10:24
    (0)

    Ecthelion: jsi stejný jako ti co to na baníku vymysleli, a věř že samotné fans baníku tyhle zákazy vůbec nebaví a serou je stejně jako nás

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 10:24
    (0)

    Ecthelion: tady bylo vždy utkání s FCB vyhodnoceno jako rizikové, ale nikdy jsme je nijak neomezovali. Naopak i přesto, že 5% pro hosty je u nás 400 míst, tak jsme uvolnili celou tribunu. A nikdy jsme neprodávali vstupenky na občanku. Fanoušci Baníku se tady na stadionu vždy chovali slušně a proto neočekávám, že by na jaro bylo něco jinak. Přece nebudeme fanoušky trestat za to, že jejich vedení se chová tak či onak...

  • Greif - 29.09.2010, středa, 10:20
    (0)

    Lysec:uklidni se pustí tě .. a když ne tak bude muset zasahovat Pčr

  • Ecthelion - 29.09.2010, středa, 10:19
    (0)

    Adresné vstupenky by měli být spíš prodávány těm jejich baníkovským magorům. V odvetě by bylo nejlepší vyhodnotit v UH zápas také jako rizikový a pro jistotu baníkovské magory na stadion nepouštět vůbec...

  • Greif - 29.09.2010, středa, 10:19
    (0)

    no doufám že jim to v hledišti řádně osolíme, to co si myslíme o Ostravských mrdkách které toto vymyslely ...

  • Lysec - 29.09.2010, středa, 10:16
    (0)

    to Mr. Fulham:tak jako já chcu jed ae abych tam dojel a oni mě řekli že pokud mi není 15 let tak mě tam nepustí..tak na to bych se mohl vysrat..

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 10:09
    (0)

    to Mr.Fulham: ale ono ide o to, ze nas tim postavili na uroven "proslulych" taboru Brna, Sparty,... to je fakt svinstvo, kdyz to je u nas uplne o necem jinem! Je to banda zmrdu!

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 10:05
    (0)

    Když jsem si přečetl, že fanoušci Slovácka budou vpuštěni na Bazaly pouze na občanku, tak mě to hluboce urazilo. V první moment jsem byl rozhodnut utkání bojkotovat, ale nakonec jsem své stanovisko přehodnotil. Pokud si Petera něco opravdu přeje, tak je to neúčast fanoušků Slovácka na sobotním utkání v Ostravě. I přesto, že mě postup ostravských funkcionářů uráží, tak jedu! Nikdy jsem nikde žádný bordel nedělal a i na Bazaly jedu s tím, že chci podpořit Slovácko! Miro doufám, že pojedeš. v duchu JAKO VŽDYCKY, FANATICKY!

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 10:05
    (0)

    to Lysec: tak si vem kartičku pojišťovny. Snad to nebudou úplní dementi...

  • Lysec - 29.09.2010, středa, 10:01
    (0)

    Tak to je paráda, takže když nemám patnáct a takže nemám ani občanku tak možu jed tak do piče...kurvy ostravské, zajebané...

  • AmaZ - 29.09.2010, středa, 09:58
    (0)

    Mirek: Jo, to je pravda. Ale potom, co tady byli baníkovci minule, tak si to chválili, žádná buzerace na stadionu, žádná buzerace od polišů, žádný problém s lístkama a pak oni udělají nám toto. To nechápu. Já bych tam jel. Tím, že tam nepojedeme, potrestáme hráče, že je nepodpoříme. Tím, že bychom tam nebyli, tak by vyšel tah tomu, co tuhle pičovinu vymyslel...

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 09:54
    (0)

    to Mirek: souhlas... uprimne taky mam sto chuti se na to vysrat! Lesti chtel otravit fanousky, tak se to tomu zmrdovi povedlo!

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 09:52
    (0)

    AmaZ: je blbost abychom mi jim dávali totéž co oni nám, tohle je začarovaný kruh a kluby by měli proti tomu bojovat a né naopak si to ještě vracet.

  • Mirek - 29.09.2010, středa, 09:51
    (0)

    osobně mě to uráží a nechápu proč by si někdo v Ostravě měl brát moje osobní údaje ... nevěděl jsem jestli do OVY vyrazím z časových důvodů, ale nyní se vůbec rozhoduji zda nad tím vůbec ještě přemýšlet. Otázka taky je, čí je to výhra pokud se zájezd zruší ... proč vlastně k tomuto Baník přistoupil ? Protože jsou to zkurvenci zajebaní a bojí se, že díky přízni FCS v hledišti se náš tým vyburcuje k lepšímu výkonu a odveze si všechny body, jiný záměr mě totiž ani nenapadá, protože tak jako my jsme nebezpeční a rizikoví tak nejsou nikde na světě. Ta fotka se tam naprosto hodí. Otázka zní, jak moc budou bojovat hráči, když tam nepojedeme. Jaký boj proti této šikaně zvolit a neublížit tím našemu klubu ? Toť otázka, diskutujme.

  • AmaZ - 29.09.2010, středa, 09:41
    (0)

    Petera si asi vzpoměl opravdu na tu reportáž z Novy o naší družbě s Ruchem, jinak to nechápu. Kdy my sme někdy udělali nějaký průser. Napadá mě akorát Zlín a Finále ČMFS s Teplákama, i když to ani nestojí za řeč. Ale doufám, že oni u nás budou mět to samé, pokud to nemají nějak přes tu KF FCB.

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 09:37
    (0)

    peet: co se ti na ní nezdá? Když teror, tak teror. Asi jsme pěkní grázlové, když Baník vyhodnotí naše utkání jako rizikové. Já nejsem žádný grázl a s fanouškama FCS nebyl nikdy žádný problém a upřímně mě to uráží. Naopak jsou to fans Baníku, kteří jsou schopní dělat bordel na tribunách... A pokud je mi známo my jsme nikdy po Baníkovcích v UH občanky nepožadovali. A ty se na to díváš jak jako Baníkovec?

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 09:36
    (0)

    to Mr.Fulham: a ze zrovna oni si tak hlidaji fanousky hostu:D Asi aby jim nikdo neznicil tu jejich skvostnu arenu:)

  • Mr. Fulham - 29.09.2010, středa, 09:33
    (0)

    Jak hluboko klesl Baník :-) Asi se dozvěděli o naší družbě s Ruchem :-D Peterova stopa je hlubší a hlubší...

  • peet - 29.09.2010, středa, 09:32
    (0)

    Opravdu kvalitní fotka....

  • kecipep - 29.09.2010, středa, 09:26
    (0)

    no hlavně se vstup přes pokladny prolouží aspoň o hodinu

  • eLucky - 29.09.2010, středa, 09:20
    (0)

    toz to mna poser:D:D:D:D zajimalo by mna, jak to budu resit v pripade tech co obcanku este nevlastni;):D

pristi
 Další články:
01.10.2010, pátek, 13:31 - Euro v Hradišti má posvětit radnice
01.10.2010, pátek, 10:23 - Nic než výhra, říká před Slováckem trenér Baníku Koubek
30.09.2010, čtvrtek, 15:14 - 1.FC Slovácko se zaručilo za své fanoušky. Ti se nemusí legitimovat!
30.09.2010, čtvrtek, 14:25 - POZOR! změna časů odjezdu, ty byly o hodinu psunuty
30.09.2010, čtvrtek, 11:50 - Pochvaly? To je jen omáčka. Důležitý je můj vlastní pocit, říká gólman Filipko
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace