*
19.05.2024
ZA OPONOU | Loučení
19.05.2024
Poslední rozhovor Michala Kadlece
18.05.2024
Poslední rozhovor Michala Kadlece
18.05.2024
TISKOVKA | Patrik Blahút po Slavii
18.05.2024
TISKOVKA | Jan Baránek po Slavii
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 980 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
20.05.2024
Loučení s legendami klubu
20.05.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii
07.05.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě podruhé
23.04.2024
Fanoušci v zápase proti Plzni
10.04.2024
Fanoušci v zápas proti Slavii

Ostrava vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

26.05.2024 od 16:00

Městský stadion Vítkovice

Přihlášeno
63
fanoušků

Trenér má důvěru, hájí Habance šéf fotbalového Slovácka

01.12.2015, úterý, 09:25
krejci2292010_velky.jpg

Hned po sobotní porážce 0:2 v Olomouci se v některých médiích objevila informace o připraveném okamžitém konci kouče Svatopluka Habance i se scénářem, kdo fotbalisty Slovácka povede do pátečního závěrečného podzimního utkání proti Teplicím. Šéf klubu Vladimír Krejčí se ale v rozhovoru pro MF DNES proti „zaručeným zprávám“ ohrazuje. Jsou to podle něj jen fámy. „Soustředíme se na zápas s Teplicemi, který je potřeba zvládnout,“ zdůraznil.

Trenéra Habance se tedy nechystáte v nejbližších hodinách odvolat?
Trenér má naši důvěru. Předpokládám, že je to tak jasná odpověď, že by bylo zbytečné k ní cokoli dodávat.

Slovácko však od konce září vyhrálo jen jednou a dělí jej pouze čtyři body od sestupové příčky. Hrozí mužstvu pokuty?
Samozřejmě situaci průběžně sledujeme, poslední vývoj mě mrzí. Co vám mám povídat, štve to všechny lidi v klubu. Komunikujeme s trenérem i hráči a řešíme, jak dosáhnout výsledkového zlepšení, jak tým co nejlépe zmobilizovat. Ale nezbývá nám všem, než maximálně pracovat. Pokuty, odměny, to jsou jen gesta, co nic nevyřeší.

Jak bude výsledek zápasu proti Teplicím, které jsou vaším sousedem v tabulce, důležitý pro dojem z celého podzimu?
Pro hodnocení je vždy důležitý každý získaný bod. Pochopitelně nám jde o to, abychom vyhráli, jako v kterémkoli jiném utkání. A já i celé mužstvo budeme moc rádi, když v situaci, kdy se nám výsledkově nedaří, se na teplický zápas budeme dívat pozitivně. Když to spolu s fanoušky přeneseme na hráče, jsem přesvědčený, že výsledek se dostaví. Vždyť na podzim jsme si opakovaně ověřili, že fotbal hrát umíme.

Čím si vysvětlujete, že se Slovácko, které v úvodu sezony v tabulce prohánělo ty nejlepší týmy, najednou tak zaseklo?
Je to sport, který přináší vzestupy i pády. V první půli podzimu jsme hráli velmi dobrý kolektivní fotbal. Samozřejmě vnímám, že nyní je mužstvo v určité křeči, i přes dobrou hru ztrácí sérií špatných výsledků půdu pod nohama, a asi není mentálně tak silné, aby tuto situaci zvládalo. Prostor zamyslet se nad příčinami bude po konci podzimu, teď je podstatné podat maximální výkon proti Teplicím.

Jméno Heslo
text
  • tomisek - 08.12.2015, úterý, 15:58
    (0)

    "Zlým mužem" podzimní části Synot ligy je záložník Veliče Šumulikoski. Makedonec ve službách Slovácka dostal k červené kartě nádavkem ještě dalších šest žlutých.

  • juancarlos - 08.12.2015, úterý, 15:54
    (0)

    Skein :hehe prý, že se zajímám o klub, tak to mě pobavilo :-D

  • Skein - 07.12.2015, pondělí, 19:22
    (0)

    to juancarlos: žádná narážka, jinak bych nepsal respekt (jde o to, že se o klub zajímáš ačkoliv jsi mimo UH, dle co vím) souhlasení se dvěma posledními odpovědmi, ke kterým ses vyjádřil. Pointa je jinde. tečka.

  • eLucky - 07.12.2015, pondělí, 18:28
    (0)

    to juancarlos: Já s tímto ale souhlasím, mně to vysvětlovat nemosíš, já jen na druhou stranu chápu důvody, které stále dokola omýlá velitel. I když si myslím, že ty důvody jsou minimálně diskutabilní, tak je fakt, že se o ně dá opřít v tomto směru.

  • juancarlos - 07.12.2015, pondělí, 18:23
    (0)

    eLucky : to je přinejmenším diskutabilní, za co a jak "vděčíme" a komu. Jistě relativně stabilizovaný jsme, pan ekonom umí světedivse dokonce počítat a škudlit. Ale to je prostě málo., málo , málo . To mlže vykládat Lukáši komu chceš,ale nikoho to nezajímá. Proč mám furt pocit, že mluvím cizí řečí ? Proč se všechno alibisticky schovává za ekonomické faktory ? Minimálně retorika směrem fans nic nestojí a mohla se dávno změnit, ty věčné odrhovačka jak jsme proviční klub z maloměsta a na druhou stranu nám klidně tvrdí, že Jablonec je pomalu evropský klub,pro který vychovávat hráče je pomalu čest, přitom 20 roků hrál každý rok o záchranu a když bychom chtěli spočítat fanouškovský potenciál Jablonecka a Slovácka ,tak bychom možná došli k velmi překvapivým výsledkům. Minimálně tyto keci a myšlenky je potřeba dostat z hlav a konečně začat tvořit sebevědomý a zárověň pokorný, třebas svérázný klub, FC SLovácko !

  • juancarlos - 07.12.2015, pondělí, 18:11
    (0)

    to céčkař : ano, jedna z příčin úbytku lidí ze stadionů, je špatné renomé fotbalu jako produktu, lidí v jeho čele, negativní medialitě ( vždy se dělá aféra jen z nějakého skandálu fanoušků, už se nikdy nenapíše, že mezitím bylo dalších 50 zápasu,které byli v klidu nebo měli dobrou atmosféru) a taky dostupnosti na webu. Přesto si myslím, že jsou i jiné možnosti jak lidi udržet a přilákat a některé se jednoduše zaspali a prováhali.

  • juancarlos - 07.12.2015, pondělí, 18:05
    (0)

    to Pivo : dost špatný příměr, kolikrát z okruhu lidí co chodí fotbal jde za rok do divadla ? Zeptej se abonentů Slováckého divadla, kolikrát byli na fotbale, dobrá čípovina

  • juancarlos - 07.12.2015, pondělí, 18:01
    (0)

    to Skein: tvůj poslední přispěvek ke mě, jsem moc nepochopil ? Narážiš na to, že posledního půl roku mě doma není moc vidět ? Ano je to tak, nechce se mi tu vypisovat proč tomu tak je nikoho to totiž nezajímá, ale můžu ti ukázat permice z let 1997 až 2015 ;-) To si fakt myslíš, že si tady přihřivám nějakou svojí vychladlou polívčičku ? Kua takto to rozhodně nevnímám, nejsem Dreif, mě o nějakých 150 fakt nejde, tady jde o princip toho, že třebas můžeš projet půl světa a lidech doma nevíš nic

  • eLucky - 07.12.2015, pondělí, 08:00
    (0)

    to céčkař: Jak říkáš... z tohoto pohledu je Krejčí vlastně jeden z mnoha a defacto mu "vděčíme" za to, že sme stabilizovaný ligový klub díky lezení do Peltovi prdele;)

  • céčkař - 07.12.2015, pondělí, 07:49
    (0)

    Pivo10: ...víš ono to srovnání s divadlem trochu pokulhává...chodím v Hradišti na fotbal dlouho, od dob Slovácké slávie a permicu mám nepřetržitě nevímkolik let...stejně tak chodím do slováckého divadla a není to levnější, nicméně musím říct, že kdybych měl jít večer po představení domů 1x spokojený a 5x nasraný, že to stálo za hovno, tak bych se na to už dávno vykašlal...no a vidíš, na fotbal chodím furt i přes kolísavé výkony mužstva...mnohem víc mě serou jiné věci které jsme tu už nesčetněkrát probírali a cena vstupného je jenom špička ledovce. Fakt by mě zajímalo, kolik bylo v pátek na fotbale lidí, né kolik se prodalo permic a lístků...kolem nás bylo pusto prázdno a to je fakt smutné..příčina byla asi jinde, než v ceně lístků a to v tom, že na fanouška na stadióně dlouhodobě serou a teď mířím spíš na fotbalovou generalitu v čele s Peltou...to, že fotbal řídí zkorumpovaní a nedůvěryhodní lidi, vadí spoustě potencionálních i bývalých fanoušků. A dokud se toto nezmění, nikam se nepohnou i další věci, protože těmto jsme u prdele.

  • Pivo10 - 06.12.2015, neděle, 21:00
    (0)

    Pro návštěvníky,kteří chodí jen podle jména soupeře je to vstupné přiměřené.Kolik je asi vstupné do kina,divadla a na podobné akce?To nejsou fanoušci a vždycky si budou stěžovat na předražené vstupné.Jestli mají rádi fotbal a jsou aspoň trochu patrioti tak to řešit nebudou.Myslím si že tady je nás většina permanetkářů tak to vstupné neřeříme.Horší je to když chce jít celá rodina a to se trochu prodraží.

  • Šovkovskij - 06.12.2015, neděle, 19:35
    (0)

    Mně to prostě trápí, že tento klub, tento region má potenciál, aby chodilo standartně 5000 lidí a vytvářeli adekkvátní kulisu, prostě mne to mrzí a moc, když vidím, jak tento klub funguje a jak pracuje s fanoušky...:-(

  • Šovkovskij - 06.12.2015, neděle, 19:14
    (0)

    Skein: Ty jsi taky dobrý mudrlant. Dal jsem si na Krčku dvě piva a málem jsem nedošel na fotbal? Hoši, zamyslete se něketří nad sebou, takové bludy, co šíříte... že vám není hanba.

  • Šovkovskij - 06.12.2015, neděle, 19:12
    (0)

    Všichni víme, že si dám rád, to je prostě fakt:-)Ale musím se ohradit proti těm alkoholovým eskapádám:-DTřeba v pátek jsem měl dvě piva a tři štamprle slivovice, nevím tedy, zdali se to dá zařadit do roviny s alkoholismem:-) Já si prostě stojím a budu stát za tím, že vstupné je předražené a návštěvy tomu odpovídají, to je holý a prostý fakt.:-)

  • Skein - 06.12.2015, neděle, 17:59
    (0)

    Jen podotýkám, že není jediný kdo na fotbale pije a pomalu ani nedojde na fotbal, a pořád ti samí. To jen tak na okraj.

  • FCSFRED - 06.12.2015, neděle, 17:38
    (0)

    Taky se zkusím vyjádřit. Na tento region je určitě vstupné dražší, než by bylo zvykem (o permicách nemluvím) a dnes každý hlídá každů desetikorunu. Na fotbal už nějak pravidelně nejezdím, tož to už neřeším. Drahému vstupnému se diví Šovky, sorry budu upřímný - omez jeden točený, naředěný sajrajt co tam točí a možná ti to vyjde líp. Na KAŽDÉM výjezdu (co jsem byl) jsem se za tebe jako fans Slovácka styděl a byl sem znechucený, koho jsme to tam vlastně přivezli. Jako dobytek. A pak to sledovat nebo poslouchat v sektoru bývalo celku taky utrpení - aspoň pro mě. Taky proto jsem se vysral na výjezdy. Neříkám, že jsme všichni svatí, každému se poštěstí ze sebe udělat hovado jednou za rok, dva...., ale každý výjezd (možná každý druhý, na všechny jsem dřív ani nejezdil). Možná by se to chtělo zamyslet nad tím, že vlastně děláš ostudu celému kolektivu (- SLOVÁCKU), který tam přijel taky. Ber si to jak chceš, už jsem to tu chtěl několikrát napsat a dnes mě to už nedalo. Čau.

  • eLucky - 06.12.2015, neděle, 16:58
    (0)

    to Šovki: Moc pěkně bojuješ proti drahému vstupnému, ale svýma alhoholovýma eskapádama prakticky na každém zápase svoje relativně rozumné řeči degraduješ na opilecké žvásty, nechápu že se divíš, že tě greif tituluje opilcem, když ty jim zcela očividně si. Bohužel pro tebe aj pro Slovácko, jinak bys byl totiž fanoušek, jakého by chtěl každý klub. Taky si myslím, že máme vstupné v rámci cenových relací obvyklých v lize předražené, na druhou stranu - když to srovnám s jinýma vrcholovýma kulturníma/sportovníma akcema v regionu - je naše vstupné spíš opdovídající kvalitě ligy. A jestli někde všichni chceme, aby to tu vypadalo jak v Německu a ne jak v Bulharsku, tak prostě nemůžeme pořád dokola omýlat kecy o tom, že fotbal by měl být zábava pro masy, ale musíme chtít naše kluby dostat na úroveň takovu, aby příjmy ze vstupného v jejich rozpočtu hráli takovou roli, aby klubům záleželo na tom co si fanoušci myslí o termínu zápasů, o vedení klubu a já nevim o čem. Realita dneška je bohužel taková, že když se udělá jakákoli jednorázová marketingová akce, tak to sice krátkodobě zvýší návštěvnost, ale dlouhodobě to návštěvnost zřejmě neovlivní (i když to je diskutabilní samozřejmě). Naopak pro ten konkrétní zápas se zvýší náklady a sníží zisky. V tomto ohledu v českých klubech to pak spěje holt k tomu, že se prostě na fanoušky drbe. A není to o Krejčím a o Slovácku - i když on je zářným příkladem takového managera. Aby bylo jasno, nehájím tu Krejčího, respektive drahé vstupné, pouze na příkladech do toho vnáším světlo. Jinak osobně sem byl součástí několika debat, kde se o tomto otevírala diskuse několikrát - pokud vím, tak aj ty sas někdy účastnil - a víceméně dycky z Křejčího úst zazněli právě tyto apod. argumenty, proč nezlevňovat vstupné. Navíc dle mně by klub neměl "jenom" snižovat vstupné, to je příliš krátkozraké. Klub by měl budovat s fanouškem vztah. A k budování takového vztahu jsou ideální permanentkáři. Před touto sezónou naznačil Puk model "odměn" pro permanentkáře v Jablonci, což je sice klub bez fanoušků, ale marketingově se - zřejmě právě proto - extrémně snaží něco dělat a pro permanentkáře mají až neuvěřitelné věci. Křejčí zatím zřejmě nechce, ale pokud bude možnost, tak my to za fanoušku klubu určitě budeme chtít ještě připomenout. Ale na rovinu říkám, že bysme měli tlačit jednotně, ale konstruktivně, tlačit na Krejčího ve vedení tak, že on musí jít pryč a jinak to nejde, nemá smysl a rozpoutáme jenom válku, která ničemu neprospěje, musíme prostě klub-Krejčího argumenty přesvědčit, že to má smysl ekonomický i marketingový, pak máme šanci něčeho dosáhnout, vyřváváním na stadioně nebo na fóru dosáhneš jenom toho, že budeš půlce k smíchu a půlka s tebou bude souhlasit, ale pro klub si jenom křikloun.

  • Greif - 05.12.2015, sobota, 08:17
    (0)

    Neee :D sovky ktery tady vykrikuje jak fotbal po prohre bojkotuje a nepude me bude neco psat :D hlavne ze jsi tam vcera zas byl a 20korunka ? Tys toho zas vcera vypil ze u tebe nehraje roli stovka :D A vcera na tu slabou navstevu krom studentu malo ktery clovek mel problem vytahnout 50kc a prispet na detske oddeleni Uh nemocnice.. Muzes me konecne smysluplne odpovedet proc v Olomouci namaji plny stadion kdyz maji o 30kc levnejsi ? A ktomu znovu postoupili do ligy .. A jsme u toho problem ze vas byvalo nahore vic neni ve vstupnem ale uplne v necem jinem pac vstupne do kotle stoji 50-75kc :D Jen si dal protirec :)

  • Šovkovskij - 05.12.2015, sobota, 04:19
    (0)

    ...nařkneš, samozřejmě...:-)

  • Šovkovskij - 05.12.2015, sobota, 03:57
    (0)

    Juancarlos: Krejčí má tady své koně, typu Greifa, ten se o svůj flek nemusí bát, jeho noshledi jej vždy podpoří. Názorový protiproud, který je slyšen na celém stadionu, nebo spíše už doma s lahváčem, jelikož jim došla trpělivost, je nezajímá. Takoví jsou označeni za alkoholiky, lháře apodobně. Je to dost nechutné. Greif to tak asi oprvadu nebere, ale pro většinu lidí ze zdejšího kraje je každá dvacetikoruna dobrá. A můj příklad ze Sigmy je toho zářným příkladem. Předražené vstupné na nijaký, nemastný klub. Za tím si stojím a Greif, Krejčího patolízal, se klidně může naučit česky. Prostě Krejčí je zbabělec a kvůli němu tento klub stagnuje už pět let. I mí kámoši odpadávají jeden za druhým a to nás tam navrchu bývalo plno x let. Už je tento klub s tímto vedením a přístupem prostě nebaví! A já se jim naprosto nedivím! Nyní uvidíme, z čeho mne Krejčího pohůnek nařkne nyní:-D

  • Šovkovskij - 05.12.2015, sobota, 03:47
    (0)

    Greif: Já že lžu, ty Krejčího vylízánku? Mám ten odkaz najít? To jsou prostě fakta, která ani ty svými blbými kecy neovlivníš! A ještě jednou mne nařčeš, že lžu....!!!!

  • Skein - 04.12.2015, pátek, 18:37
    (0)

    to juancarlos, dávám ti k posledním dvou příspěvkům za pravdou, kdo ví, co by js říkal, kdyby to byl na domácích zápasech, i tak respekt ;)

  • juancarlos - 04.12.2015, pátek, 17:42
    (0)

    sorry Greife, je vidět jak jsi zahleděné do sebe,jako by jsi snad ani neznal lidi na Slovácku a že se počítá každá dvacetikoruna, ta chyba ze vstupným nastala už před těmi 5lety, jde o princip, ale vím ,že tobě toto není možné vysvětlit a už 5 let pořád meleš stejnou. Teď už je to jedno, ale lidi jsou v prdeli a horko těžko je budeš dostávat zpět na stadion. Ale je potřeba říct, že příčina úbytku diváků není jen v ceně vstupu, viz. další věci o kterých jsem mluvil, ale má na tom velký podíl.

  • juancarlos - 04.12.2015, pátek, 17:34
    (0)

    to ŠOVKI : mě na tom prostě vadí, že nikdo není ochotný přiznat tu chybu, přitom to mělo být úplně naopak, my jsme měli být ti poslední co zdraží na těch 150 ne první, protože nový Eden v té době ani nelze počítat. To bylo velký marketingový průser a nikdo mě to nevymluví, že je to OK. Krejčího prostě fanoušci nezajímají a protože to s nimi neumí a ani nechce není to patriot a srdcař, pan Krejčí jen suše vede firmu. A to je jeden z důvodů naší nemastnosti , neslanosti a uťápnutosti, to není o penězích,jak se mi tu snažil vyčíslit Tomrs, ale zapomíná na jednu věc,na ty spojité nádoby. Je rozdíl hrát pro 6500 lidí, kteří jsi sou vědomí své síly a sebevědomí, sounáležitosti a pro 3500 když pro většinu s nich je vrcholem aktivity křik " kurva hrajtéé nebo probuťte séé", se ani nedivím, že to nezajímá jiné firmy pro svou prezentaci. Někdy mám až pocit, že to tak někomu náramně pasuje,že jsme takový bezpáteřní, amorfní a zapšklý klub :-(

  • Babu - 04.12.2015, pátek, 17:21
    (0)

    cynik: jéé, děkuji za přání, to by byl nejlepší dárek :-)

  • cynik - 04.12.2015, pátek, 16:52
    (0)

    Babu má dnes svátek, takže všechno nejlepší...:) a tři body

  • Skein - 04.12.2015, pátek, 12:27
    (0)

    no ted by se hodil, i dobře zahrál na tom turnají fotbalistů bez smluv, či co to bylo, ale třeba potřeboval změnu, kdo ví. Já ho potkával běhávat na schodech ;)

  • rim - 04.12.2015, pátek, 12:26
    (0)

    tak ještě raz :-) http://www.90minut.pl/kariera.php?id=30135

  • rim - 04.12.2015, pátek, 12:20
    (0)

    tady by byl jeden - škoda, že se takových hráčů zbavujeme... https://www.google.cz/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Luk%C3%A1%C5%A1+Kub%C3%A1%C5%88

  • martenz - 04.12.2015, pátek, 12:10
    (0)

    Babu: Já to myslel na rodinné vstupné. Ono finanční možnosti lidí bez dětí jsou většinou někde jinde, než když musíš první zajistit finančně domácnost, školu,... a fotbal je pak až někde na konci.

  • Skein - 04.12.2015, pátek, 11:56
    (0)

    Wojta FCS, Maja k tabulím a jak vidíte to video, tohle co má plzen, tak investovali, bo měli penáze na LM, EL, takže mohli dát 6-7místné číslo za toto, vím, o čem mluvím.. viz článek co nedifoval p.Uhříček.

  • pema - 04.12.2015, pátek, 11:09
    (0)

    Babu : to jsem tedy taky zvědavý, něco bych si sice dovedl představit... - ale počkáme na realizační tým Slovácka - snad překvapí, jak fanoušky tak i a především soupeře... /Jinak zde je vidět ,,předvídavost a koncepčnost", zdvojení, obsazení postů - v přípravě nepochopitelně motáme a střídáme stopery, kteří nám pak předvádějí co předvádějí ve většíně podzimních zápasů, víme, že Šimko, Břečka a Kuncl jsou nebo byli dlouhodobě zranění a nemáme náhradu, nebo snad v rezervě nemáme naděje z akademie, které jsme již měli postupně zkoušet v přípravě, nebo zase dopadneme jak se Sadílkem, Havlíkem, Galuškou ...a budeme mezi řádky konstatovat, že nemají zkušenosti či natrénováno..?? Snad budou body.../nebo spoléháme,jak ,,hovoří rádio Jerevan" že jak v případě přestupu Kováře tak i nyní, v návaznosti na přestup Trávníka bude záchrana jistá.../??

  • Babu - 04.12.2015, pátek, 10:36
    (0)

    pema: fakt nevím, koho nalevo. Šimko hrál za béčko dost průměrně. Jsme na tom s tou obranou bídně.

  • pema - 04.12.2015, pátek, 09:39
    (0)

    Babu : děkuji za info - tak to je průser, protože Břečka je na beku pomalý, že by to tam zkusil Šimko, nebo Kuncl...?

  • Babu - 04.12.2015, pátek, 09:03
    (0)

    Petr Reinberk stojí za 4 žluté.

  • pema - 04.12.2015, pátek, 08:58
    (0)

    Otázka pro dnešní den - co tzv. ,,mediální vítr"kolem možných změn v mužstvu a sebereflexe kabiny Slovácka, když se asi opět celý týden připravovalo na soupeře, provede s Teplicemi - s mužstvem, které pod dirigenem Vachouškem hraje ofenzivní fotbal, sázející na schopnost svých hráčů jít do brejků a soubojů jeden na jednoho, rovněž v hlavičkových soubojích a zejména při dorážkách jsou dobří?? Předpokládám sestavu : Heča - Chvátal, Rada, Košút, Rambo - Hlůpik, Valenta, Sadílek, Havlík - Diviš, Koné - nebo Heča - Kuncl, Hofman, Břečka, Rambo - Hlůpik,Valenta, Šumi, Havlík, Civič - Diviš - nebo přijdeme s něčím jiným??

  • Greif - 04.12.2015, pátek, 06:39
    (0)

    A to by měli zažívat booom po postupu že ?

  • Greif - 04.12.2015, pátek, 06:39
    (0)

    Určitě není drahé k tomu co nabízíme .. ceny od lonska se po celé české lize se zvýšili a co tady zas tápe šovky jsou neskutečné lži cenově jsme na tom úplně srovnatelně .. a nebo budete plakat kvůli 30kč když Olomouc to má levnější nevšiml sem si že by tam chodilo víc lidí jak do Uh

  • Babu - 03.12.2015, čtvrtek, 21:34
    (0)

    martenz: já nesouhlasím s tím, že lístky jsou drahé, ale souhlasím s tím, že rodinné vstupné by to chtělo. Nicméně fráze A to manželku necháváme z ekonomických důvodů doma (i když jen hypoteticky) mě pobavila neskutečně :D já bych třeba zuřila byt ta manželka, co má zůstat doma :))

  • eLucky - 03.12.2015, čtvrtek, 20:01
    (0)

    to martenz: Fanzóna je projekt vzešlý z popudu fanoušků, do cen lístků fanoušci očividně mluvit nemůžou, jinak by určitě nebyly takové. Rodinné vstupné se řešilo několikrát, ale u Slovácka je velký problém, že není kde vyhradit rodinný sektor a pustit je na všechny místa by asi byla blbost. Nicméně osobně si myslím, že když teda ta možnost není, tak by bylo lepší toto umožnit všude kromě áčka - třeba. Projekt Slovácko-Slovácku má ambice dostat na stadion nové fanoušky.

  • martenz - 03.12.2015, čtvrtek, 19:50
    (0)

    Souhlas, že jsou vstupenky drahé. Tady se nějak bije přilákání rodin na stadion s cenou vstupného. Já + 2 děti = 300 Kč. 3 x klobása = 135, 3 x limo = 75, program = 20. Dohromady bez cesty je to 520 Kč. Dva zápasy Slovácka za měsíc doma 1040 + 200 doprava. Při platech a nákladech, které tady v regionu jsou celkem velký zásah do rozpočtu. A to manželku necháváme z ekonomických důvodů doma. Pro upřesnění: není to přímo můj případ neb mám nafasovanou pernamentku, syn má jako hráč Slovácka volný vstup, tak jen mladá si kupuje lístek za 75,- Kč. Ale beru to na normální rodinu. myslím si, že než ta fanzona by je přitáhlo nějaké rodinné vstupné apod. Třeba na Slavii rodinné vstupné 1+2 od 160 Kč. Ano můžu si odpustit klobásu a pití, ale vysvětlujte to dětem, že v rámci úspor jen vstupné a už nic.

  • Šovkovskij - 03.12.2015, čtvrtek, 19:21
    (0)

    Skein: Nejen na áčko, i 150 Kč na céčko, či déčko je přahnané. Nedávno jsme sem dávali odkaz, ze kterého nekompromistě vyplývalo, že Slovácko má druhé nejdražší vstupné v lize, to je prostě fakt a neustálý pokles diváků to jen dokazuje. Slevy na ZTP a děti, to není žádný výdobytek Slovácka, to je přece normální a standardní úplně všude a nejen ve sportu. I v autobuse mají ZTP a děti slevu:-) Pro ženy byly nedávno slevy i ve Slovácku, ale toto bylo zrušeno - důvod neznám. Podle mne by něžné pohlaví mělo mít slevu na fotbal zcela automaticky. A jak říká Juancarlos: řeší se to pět let, z vedení klubu pořád plácají, že vstupné je stále stejné (stejně drahé) a pořád se diví, proč fanoušci ubývají. Ale že by zkusili na sezonu lístky snížit, to je nikdy nenapadne. Pak by se uvidělo, kdo má pravdu. A ukázalo by se, že pravdu mám (nejen) já. Toho se však člověk s naturelem, jaký má Krejčí, neodváží - ukázalo by se totiž, že celé roky plácá nesmysly a že cenová politika byla jeho chyba. A na to on nemá koule.

  • eLucky - 03.12.2015, čtvrtek, 19:15
    (0)

    Pánové jestli sa vám něco nelíbí, tak běžte za panem Uhříčkem a řekněte mu, že to budete dělat líp, určitě nebude nasraný;)

  • achjohosku - 03.12.2015, čtvrtek, 18:28
    (0)

    Maja: Jaká tabule ? Myslíš to plátno, které se vyklíčuje ? To se dá koupit z Číny za pár šupů.

  • huhu - 03.12.2015, čtvrtek, 16:45
    (0)

    WojtaFcs: to ve Slovácku je monotónní Uhříček který dělá Magazín... stále ty samé rozhovory se stále těma samýma odpovědma od hracu..nuda a amáterismus..ale co už, jsme jenom malý regionalni klub :)

  • Maja - 03.12.2015, čtvrtek, 16:30
    (0)

    wojta: su rád, žes to sem dal. jednak proto, že jde vidět jak dobře a zajímavě jde udělat skoro 20minutové video, druhak proto, že si snad konečně někteří uvědomí kolik to stojí peněz a jaké kvantum lidí se kolem toho motá. třeba ta tabule je zářným příkladem.

  • WojtaFcs - 03.12.2015, čtvrtek, 15:03
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=r5sMdrHi1h8 Tyhle videa mají ráz, to ani nemusím fandit Viktorce, ale dívá se na to samo... Chápu že takové kvality si Slovácko nemůže dovolit... ale vymýšlet alespoň něco podobného... třeba mě překvapili ty rozhovory s pány co se starají o techniku (hlasatel + co se stará o světelnou tabuli a design)

  • eLucky - 03.12.2015, čtvrtek, 13:25
    (0)

    Co se týká fanshopu tak za ty roky co to děláme a zároveň jezdíme se Slováckem ostatních stadionech - kde navštívíme fanshop, když to jde - možu řict, že Slovácko má ve fanshopu nemalé devízi oproti zbytku ligy. Především fakt, že tu máme abnormálně schopného grafika-fanouška je to, co naše suvenýry výrazně odlišuje od zbytku ligy. Jestli bysme se někde mohli učit, tak je to Slavia. Ta má celý sortiment velmi dobrý a velmi pěkně vyzdobený fanshop na stadioně. Např. taková Plzeň je jasně vidět, že jejich úspěch byl překotný a co se týká suvenýrů, tak sice mají poměrně širokou nabídku, ale není to nic super. Jenom prostě vzali něco a plácli na to znak. Každopádně dlouhodobě sledujeme fanshopy nejen v ČR, ale aj venku kvůli inspiraci:) Kdybyste ale někdo někde něco super viděli, tož dajte klidně vědět:)

  • Skein - 03.12.2015, čtvrtek, 12:45
    (0)

    vstupenky, no mě udivuje cena 250 na ačko, to je dle mě přemrštěné, dále jsou slevy na ZTP a děti do 15let, na což zapomínáte.Na zeny byla také sleva, co si pamatuji na staré TIC, Slováckou Slavii, apod. Ale cena je xx let, jak byl zmíněno stejná.

  • Skein - 03.12.2015, čtvrtek, 12:43
    (0)

    od kritiky Krejčího k e-shopu a lístkám, ups. K eshopu bych udělal někde nějakou diskuzi, co se plánuje, jaké josu možnosti apod. Nemůže mít v porfoliu xx produktů, jde i o prodjenost a byz nějaký inovativni. Jen u nás se moc techto věci asi nekupuje, jinde ve světě to má asi grády. třeba kdy jsem byl v Lille, tak fanshop byl ve dou poschodí, x kotel avěci a hodně i lidi. To jsem čuměl.

  • juancarlos - 03.12.2015, čtvrtek, 10:50
    (0)

    to Babu: stran toho vstupného, souhlasím s Šovkim a nemůžeš to prostě poměřovat podle toho co TOBĚ připadá v pořádku, vnímej to podle lidí na Slovácku. To, že se před 5 lety vstupné na Slovácko stalo druhé nejdražší v lize, bylo prostě obrovská chyba, které je jednou z velkých příčin ubytku diváků, to sakra nejde o můj osobní pocit jestli je to v pořádku nebo ne. Mě deptá, to že se tato debeta za 5 let nikam neposunula, každý furt mele to svoje, přitom je to jasné jak facka.

  • juancarlos - 03.12.2015, čtvrtek, 10:44
    (0)

    to tomrs: už se k tomu nechci vracet, protože to nemá smysl, každý mluvíme o něčem jiném, já tvé argumenty chápu ty mé nikoliv, ale to už je dané myšlením lidí na Slovácku, které asi změnit nejde. Za co jsi si postavil barák je mi u úplně prdele, to je zas jen další úhybka, která jen dokazuje, jak vůbec nechápeš o co mi jde. Nedá se bude se asi muset smířit s tím, že alibismus a přizdisráčství je hlavní filosofií našeho klubu.

  • Maja - 03.12.2015, čtvrtek, 10:33
    (0)

    Keikine, ono máš pravdu. Ale když si připočteš faktory, že není zaručené, že ti hráči jen porostou. Nevíš, jestli je to tu ještě baví, chcou sami odejít, láká je Slavie, peníze,...

  • eLucky - 03.12.2015, čtvrtek, 10:29
    (0)

    to KEIKIN: Nedival sem sa na ten odkaz upřímně nicméně upozorňuju tě, že to jsou pouze nějaké odhady na tom webu, i když jsou celkem kvalifikované, tak vůbec neznamená, že takové prachy za hráče dostaneš. Všecko je to o tom jak moc je po hráči vysoká poptávka - když hráče bude chtět 5 klubů, je to ideální příležitost vyšponovat cenu:) Když naopak klub na tom bude finančně bídně a musí prodat, aby přežil, tak protivník je si toho při vyjednávání vědom a dle toho se chová, nedá ani háleř navíc než chce. Protože ví, že prostě musíš prodat za každou cenu.

  • KEIKIN - 03.12.2015, čtvrtek, 09:52
    (0)

    Greife díval ses na ten odkaz co jsem posílal ? Ceny obou hráčů rostou. Jeden povedený zápas proti silnému soupeři a cena se může zvýšit o 100 000 ojro. Nemluvě o tom, že kluka to může zbrszdit v kariéře. Leštit lávku v době, kdy by měl pravidelně hrávat a sbírat zkušenosti je 3,14čovina. Jen si agent namastí kapsu :-(

  • Babu - 03.12.2015, čtvrtek, 09:29
    (0)

    vajdik: jj, zítra od 14 hodin až do zápasu a i po něm chvilku.

  • Greif - 03.12.2015, čtvrtek, 08:34
    (0)

    Pernametky určitě budou jen musíte tlačit .. na pracovníky .. snad to během příštího týdne vyvěsí ! Já mám dva zájemce .. Pokud Slavie nabídne hodně dobrý peníze jednoho bych prodal .. ale ted kterého :D

  • vajdik - 03.12.2015, čtvrtek, 08:32
    (0)

    Díky taky za info Babu - v shopu budes az zítra ze...?

  • tomisek - 03.12.2015, čtvrtek, 07:30
    (0)

    Babu dík za info

  • cynik - 02.12.2015, středa, 22:17
    (0)

    dík,Babu. to 1FCS: jestli máš pravda, tak to je dost blbá zpráva...

  • Babu - 02.12.2015, středa, 21:30
    (0)

    vajdik: myslím, že ne. Repliky nemají zezadu reklamy. tomisek: bude osuška/ručník až se vychytá správná barva a tkaná výšivka ;)

  • 1FCS - 02.12.2015, středa, 21:25
    (0)

    Hráči už dva měsíce nedostávají zaplaceno! Chodí jim jenom torzo toho co by měli dostat... nedivím seže hrají tužku... vždycky kdž nejou prachy tak to stojí za hovno... viz Slavka... aZzemek je na tom prach bídně.... asi by jsme měli pomalinku čekat horší časy...

  • kecipep - 02.12.2015, středa, 20:27
    (0)

    Tak pokud by odešel Havlas (tím pádem by podle mě Sadílek zůstal minimálně na jaro, jelikož by byla šance hrát), tak by vedení někoho přivést muselo .. doufám ;) Havlas nebude levné zboží. Dle mě už přerostl i Trávníka.

  • KotelGuláše - 02.12.2015, středa, 20:25
    (0)

    Cynik: Jeste jsem nevidel ze by nase vedeni za prodane hrace zainvestovalo a privedlo sludnou nahradu.

  • vajdik - 02.12.2015, středa, 19:43
    (0)

    Babu - prosím jsou ty modré dresy ze zadní strany nejak potiskle (reklamy)? V pátek možná zainvestuju ..

  • tomisek - 02.12.2015, středa, 19:29
    (0)

    Babu: deka s logem Slovácka?

  • Babu - 02.12.2015, středa, 19:26
    (0)

    cynik: podsedák bude až po Vánocích, bohužel, ale návrh vypadá dobře. Však mrkni na fanshop.fcslovacko.cz, to, co máme tam, máme vždy i ve fanshopu a naopak. Dresy jsou podle mě fajn, třeba modrý si ještě nikdo nekoupil a přitom ta barva je fakt hezká. Ale každý má jiný vkus :)

  • Babu - 02.12.2015, středa, 19:23
    (0)

    Nevím, Slovácko má už pět let stejné vstupné. Na tři tribuny 150Kč, na áčko 250Kč, nevidím v tom nic hrozného. zdrh: myslím, že jednou už to Slovácko mělo? Mně to přijde celkem dobré. Ale netuším, jestli se něco takového obnoví, pochybuju. Asi má každý teď v klubu dost svých starostí.

  • Šovkovskij - 02.12.2015, středa, 19:03
    (0)

    Když jsme u srovnávání nejen Sigmy vs. Slovácko, tak si taky neodpustím jeden postřeh. Ceny vstupného - Sigma - nejlevnější 120 Kč, nejdražší 160 Kč. Slovácko - nejlevnější 150 Kč, nejdražší 250 Kč. Každý, ať si to přebere po svém, ale to, že Slovácko má nejlevnější vstupné jako Sigma nejdražší, je do očí bijící. A nejedná se jen o Sigmu. Zase budu nařčen, že to opět řeším, ale jak jsem naznačil, prostě jsem si nemohl nechat ujít tohle poznamenat:-)

  • cynik - 02.12.2015, středa, 19:03
    (0)

    to fcslovacko: bude mě to mrzet, když tito dva odejdou... na druhou stranu doufám, že za dobrý peníz a procenta z dalších přestupů, budu jim přát i nadále a pokud za ně bude nebo přijde adekvátní náhrada, tak to snad rozchodíme...věřím, že vedení Slovácka není padlé na hlavu a nebude oslabovat dále kádr, jinak bude permanentně klesat návštěvnost...možná by ale nebylo špatné, kdyby to neuspěchali a prodali se do zahraničí, přece jen Havlík se neustále zlepšuje, hraju za U21, kde určitě neunikne pozorovatelům. Nevidím to budoucna úplně černě, snad to na jaře uhrajem... věřím hlavně ve zlepšení s návratem Kaloudy, to je opravdu sympaťák...Teplice snad dáme, když fotbalisti přepnou na turbo pohon a odjezdí to, Koného bych zatím nezatracoval, hrál jen pár zápasů, taky mě zatím nepřesvědčil, ale jeho čas přijde :) doufám :) dokonce přemýšlím, že bych si koupil ve fanshopu dres, podprdelník, ap. Babu mě docela navnadila :) event. přispěl nějakou kačku v projektu Slovácko Slovácku...zápas s Teplicemi opět o šest bodů, tak jak jsem tipoval přesný výsledek prohru 2:0 se Sigmou, tak tady věřím, že vyhrajem o gól byť i třeba dotlačený zády, břichem, stehnem nebo uchem (to už je jedno)... je na čase uhrát nějaké body, jinak bude jaro krušné...

  • ostuda slovácka - 02.12.2015, středa, 18:29
    (0)

    Sem říkal, že odejde Sadílek a Havlík nejpozdějc na konci sezony taky! Co by tady taky dělali? Tady žádný kariérní růst nebudou mít, Slavia má ambice, bohaté majitele, kteří do toho nasypou velké peníze! Takže hodně štěstí kluci!

  • tomrs - 02.12.2015, středa, 18:16
    (0)

    Bubu: to samé je na strance číslo dvě

  • huhu - 02.12.2015, středa, 18:09
    (0)

    Zdeněk Nehoda(agent):O zájmu Slavie o Lukáše Sadílka ze Slovácka "Lukáš je velice talentovaný, i když teď pravidelně nehraje. Když bude šance, aby změnil prostředí, určitě budeme pro. Slavia má zájem i o jeho spoluhráče Marka Havlíka, který už nastupuje v základu. Se Slováckem je to složitější. Co se týká přestupové politiky, viděli bychom to trošku jinak. Ale celkově máme s klubem nadstandardní vztahy a vždycky jsme našli kompromis. Doufám, že se to podaří i tentokrát. S oběma hráči jsme prodloužili ve Slovácku smlouvu.

  • zdrh - 02.12.2015, středa, 16:54
    (0)

    babu: porovnával jsme eshopy, něco má lepší Sigma (doplňky), Něco Slovácko (oblečení). co mě zarazilo ale hned na úvod, když jsme otevřel stránky sigmy. Prodávají permice na druhou půlku sezóny (vyskočilo to hned při načtení úvodní stránky). Slovácko nic takového nemá. Škoda. No možná kvůli špatným výkonům. Nebo to bude spuštěno po posledním domácím zápasu (a Sigma ho hrála teď se Slováckem).

  • tomrs - 02.12.2015, středa, 16:49
    (0)

    Michal fcs: sakra, ja myslel že se s nikým dělit nebudu a z prodeje si postavíme druhý barák, tak zas nic😂😂😂

  • Michal fcs - 02.12.2015, středa, 16:42
    (0)

    to nevadí, když se rozdělíme o zisk, tak to nikomu nepovím :D :D

  • tomrs - 02.12.2015, středa, 16:36
    (0)

    Michal fcs: Jo? To ja ani nevím, jelikož Kometě v extralize nefandím, jen mě to tak z čista jasna napadlo.

  • Michal fcs - 02.12.2015, středa, 16:32
    (0)

    to neplatí, to je okopírované od Komety (kappy) :-))))))))

  • tomrs - 02.12.2015, středa, 16:24
    (0)

    Babu: děkuji, děkuji. Když už jsem na výplatní pásce Bc. Krejčího, mohl bych mit také nějaké procento z prodeje, pokud by se to zrealizovalo ne?😂😂😂

  • Babu - 02.12.2015, středa, 15:06
    (0)

    tomrs: To je nejlepší návrh, co kdo kdy podal :D :D

  • tomrs - 02.12.2015, středa, 14:49
    (0)

    a v budoucnu by nemohly být trenýrky bo boxerky na přední části s nápisem "Povstań, kdo má rád Slovácko"?

  • vajdik - 02.12.2015, středa, 14:27
    (0)

    Babu hrnky placatka peněženka super napad.. ja jen daval za priklad olomouc, mají řadu zdařilých věcí..nerikam a jak pises i ty ne vse je lepsi jak FCS. Proto bych doporucil projit si weby ceskych klubu a z každého si vybrat to co by se pro slovacko hodilo. A jak pises..je to takova asi nulta sezona s nike - a tato firma asi resi věci s casovym předstihem a ne dresy na sezonu resit 14dnu před ligou atd.. Mozna bych kuknul na věci PSG Zlín - http://www.zlinskyfanshop.cz/ (osobne http://www.zlinskyfanshop.cz/zimni-cepice-kulich-reebok-psg-zlin.htm) ale jak pises..letošní sezona je zahrivaci NIKE/FCS. Snad se Slovacko zvedne i herne a bude důvod a radost nosit produkty od NIKE v edici FCS.

  • Babu - 02.12.2015, středa, 14:01
    (0)

    vajdik: Kalendář jsme nechtěli dělat, protože by byl v malém nákladu drahý. Teď už by se to ani nestihlo. To samé plakáty v půlce sezony, to už se nehodí. Letos je to taková testovací sezona, protože spolupráce Nike + FCS začala později než se čekalo. Oni jsou obecně zvyklí plánovat a vyrábět věci na zimu už třeba v srpnu, takže teď se to trochu honí a je to takové zkušební období. V sigma fanshopu mají hezké vlaječky a pouzdro na mobil, celkově ty suvenýry jsou fajn, ale textil mají o hodně horší než my, nabídka dresů, triček skoro nula nula nic. My teď budeme mít (pokud by to někoho zajímalo) moc pěkné hrnky, placatku a pěněženky, taková inspirace na Vánoce ;)

  • KEIKIN - 02.12.2015, středa, 13:43
    (0)

    Kukněte sem: http://www.transfermarkt.com/jumplist/startseite/verein/5544 Zatím je blbost prodávat Sáďu i Havlase, jejich cena roste. Hečis taky roste....

  • kecipep - 02.12.2015, středa, 13:18
    (0)

    Agent Nehoda: O zájmu Slavie o Lukáše Sadílka ze Slovácka "Lukáš je velice talentovaný, i když teď pravidelně nehraje. Když bude šance, aby změnil prostředí, určitě budeme pro. Slavia má zájem i o jeho spoluhráče Marka Havlíka, který už nastupuje v základu. Se Slováckem je to složitější. Co se týká přestupové politiky, viděli bychom to trošku jinak. Ale celkově máme s klubem nadstandardní vztahy a vždycky jsme našli kompromis. Doufám, že se to podaří i tentokrát. S oběma hráči jsme prodloužili ve Slovácku smlouvy.“

  • vajdik - 02.12.2015, středa, 09:57
    (0)

    Babu - proto říkám že kdyby ve Slovácku fungovalo vše jak ve fanshopu tak by to byla paráda. Bohužel ten minidres je asi neprodejný - a je to škoda, protože před vánoci by mohl jít docela dobře na prodej i díky ceně, která u mini dresů bývá přijatelná pro všechny. Jestli chces třeba námět - tak třeba stolní kalendář by nebylo marné udělat nebo veliký formát plakátu mužstva a v dolní části kalendář - řada klubů to v prodeji má, minimální formát A3. Dále třeba aroma vysačka do auto dres - taky super věc. Já osobně bych si vzal inspiraci na stránkách sigmy - posílám odkaz, na české poměry vážně super věci: http://eshop.sigmafotbal.cz/

  • Babu - 02.12.2015, středa, 08:56
    (0)

    vajdik: jj, minidres je nepěkný velice. Není to moje srdcovka, ale tím, že do toho možu mluvit, tak ráda sbírám komenty od okolí a od zákazníků o tom, co se jim líbí a co ne a vysvětluju jim, že něco není tak jednoduché vyrobit, jak se zdá.

  • rim - 02.12.2015, středa, 07:46
    (0)

    Kluci, vy ještě budete kamoši! :-)

  • eLucky - 02.12.2015, středa, 07:28
    (0)

    to vajdik: Tak zrovna minidres je opravdu otřesný, s tím jednoznačně souhlasím. Ale je to momentálně jedna věc, kterou se skoro až "stydíme" prodávat, za Kappy takové bylo prakticky každé tričko! Nechce se mi tu hanět Kappu, ale za ty roky sme si s něma užili svoje. Do trochu přijatelných kolejí se to dostalo až v posledním roce. Za vše bych uvedl "dres" Slovácka dodaný v komeťáckých barvách. Takový amatérismus se nám u Niku stát - snad - nemože!

  • vajdik - 01.12.2015, úterý, 21:59
    (0)

    Babu ja vim ze fanshop je tvoje srdcovka..ja jen tvemu odpovedel ze rozdil mezi kappou a nike ve fanshopu nepozoruji a oboji bylo a je dostačující... osobne nevidim rozdil. Ale pokud chces co se mi nelibi..ok, napr minidres, to je fakt tragedie. Repliky ok..jsou zase fajn..jen kappa mela posledni sadu hezci nez ma nike tu letošní.

  • Babu - 01.12.2015, úterý, 19:36
    (0)

    Vajdik:no vida,tak teď budeš hazet názory i na Fanshop. Tak podme konstruktivně a konkrétně. Co by sis tam představoval? Myslím to vážně, já rada příjmu jakýkoliv návrh. Ne vše se dá za rozumné peníze a v nízkých nákladech udělat, ale jinak mě fakt zajímá, co ti chybí. Mne se dres líbí víc. Je jednodušší, ale je kvalitnější. Ale to samozrejme zalezi na každém nakupujícim, co mu vyhovuje. Teď máme repliky za 790, nachlup stejně jako originál, i podobný materiál. To je, myslím, rozumné. Nabídka asi není tak široká, ale zase jsou vyráběny věci se slovackymi stitky, potiskem tvořeným lidmi okolo Slovácka, to se mi líbí moc.

  • tomrs - 01.12.2015, úterý, 19:02
    (0)

    Jak si to uhodl? už mám z těch x procet z každého přesunu hráče do do jiného klubu koupený barák :D teď vážně. Do užších kruhů klubu nevidím, ale lze to předpokládat jak píšeš, že majitel + Krejčí tvoří převážnou část ekonomiky, kterou určí Zemek popřídaně výhodně prodaný talent. Majitel nemá snahu klub zadlužovat nesmyslnými nákupy předražených hráčů, jelikož je to cesta do pekel a vedlo by to k pozdějšímu bankrotu či prodeji klubu, tak jak to bylo u Slavie. Majite pravděpodobněl bere klub jako firmu, která si částečně musí na svůj provoz vydělat prodejem nějakého hráče, ostatní dotují sponzoři + majitel. To je dobrá otázka, ale na ni ti bohužel nedokážu odpovědět, jelikož nevím jaké pracovní úkoly má Bc. Krejčí má od majitele, a za co je přesně placen. Ale kdybych byl majitelem, tak bych určitě na něj tlačil, aby přivedl výraznějšího partnera nebo rozšířil portfolio partnerů, asi nemá ty správné obchodní konexe, aby dokázal přivést významného partnera nebo neschopnost či překážkou a elementem pochybností pro určité potenciální zájemce, nebo 1. FC Slovácko není taková značka, aby významější partner chtěl ty peníze sem investovat. Tak majitelovi to asi takhle vyhovuje jak je to doteď, klub je zabezpečný a stabilizovaný. Určitě se dají dělat věci lépe, to je ale věcí kompetentní lidí v čele klubu, aby si situaci zpětně zanalyzovali a tyto problémy odstranili.

  • juancarlos - 01.12.2015, úterý, 18:03
    (0)

    tomrs : pěkné si mě to vysvětlil respkt. okecal ve prospěch Krejčího, je vidět kdo tě má na vyplatní pásce ;-)Nevykládej mi tu hlavně proboha ty ohrkané věci ze Synotem a standartu, který tu byl. Ano, Jablonec pro mě není a nikdy nebude perspektivnější klub než my, basta. Jestli někdo tuto hierchií chce tvořit a vytváří,ok, ale ať se nediví, že chodí míň a míň lidí a možná by sám měl uvažovat, jestli je pro takového managera FCS pespektivní klub, třeba takový Jablonec.. To prostě není to jen o tom, v jakém jsme zrovna v postavení v tabulce, ale o něčem o čem mluvím už asi 5 let a zjevně ani ty nechceš nebo nesmíš pochopit. Dovolím si uvažovat jinak, Krejčí tvoří převážnou část ekonomiky klubu z toho co určí Zemek a prodeje talentů ? Když je to teda tak schopný manažer jak to, že za tu dobu nebyl schopný přivést dalšího výŕaznějšího partnera ? Nikoho nenapadlo, že třeba pro některé může být překážkou a elementem pochybností v takové investici právě osoba bc. Krejčího ? Celkem chápu proč mu Zemek věří, tady je nějaká cifra a tou se prostě proškudlíme stabilitě. Bezva, ale to budeme furt jako klub jen partička přizdisráčů s mizerném sebevědomím. Mohlo se za tu dobu udělat asi iks věci,nebo neudělat iks chyb, které by klub nepocítil na úbytku diváků, ale, už slyším ty výmluvy co mě na to řekneš, a to slyšet nechci protože to nemá smysl.

  • Slovácko Kingdom - 01.12.2015, úterý, 17:51
    (0)

    Slovácko nemá prachy a od toho se vše odvíjí. Bohužel všichni si myslí, že se tady dlouhodobě bude hrát top liga, ale náš region na to nemá. Je to škod, ale je to tak. Pomohl by nám asi sestup, aby zase někteří fans pochopili co to vlastně znamená hrát ligu. Pak se zase vrátit a užit si euforie než to zase zevšední. Tady by to dnes nevytrhl ani generální Barcelony nebo Realu Madrid. Při nabídce by přijel na kafe, pak by se hodinu smál, zamával by a zase by jel dál.

  • tomrs - 01.12.2015, úterý, 17:28
    (0)

    Juancarlos: jinak tomu managerovi, jestli to je Krejči, Krejčíř nebo Svatý Petr je jedno, pokud má klub ambice do 8. -10. místa jestli to prodává do Slavie, Sparty nebo Jablonce, podmínky jsou dané a může si jednoho hráče dovolit prodat, aniž by ohrozil postavení mužstva, případně nákup cenově dostupnějšího hráče, který jej může výkonnostně nahradit.

  • tomrs - 01.12.2015, úterý, 16:45
    (0)

    uancarlos: Já nebudu mluvit o tvém "oblíbeném" Jablonci, budu mluvit obecně jako o klubu s větší perspektivou. Pokud ti dá ředitel z klubu s větší perspektivou a cílema nabídku třeba kolem 10 míčů + např. 10- 15% provize z dalšího přestupu za talentovaného hráče, tak jako majitel se velmi budeš rozhodovat, jestli hráče za zmíněné peníze neprodáš, když víš, že ty peníze potřebuješ na rozvinutí klubu a těch přebytečných 10 míčů prostě nemáš a jsi závislý na výchově a prodání talentu do perspektivnějšího klubu. Samozřejmě, že záleží i na stanovisku hráče, jelikož hráč dostane například jednou takový plat a počítá s tím, že se musí do budoucnosti finančně zabezpečit. Další otázka je také budoucí forma hráče, zranění atd. a nemusíš ho za takovou cenu už prodat. Pak je druhá rovina, když jsi jako majitel finančně zabezpečený natolik, že dokážeš toho hráče udržet a nabídneš mu třeba srovnatelné peníze s budoucím zaměstnavatelem. Bohužel v dnešní době majitel Slovácka nemá takové ambice jako Valenta za Synotu, který chtěl být ve špičce ligy, jelikož měl spočítané, že pokud by postoupil např. přímo do Ligy mistrů tak by se mu částečně náklady vrátily. Možná pan Zemek určil finanční strop, který je ochotný do fotbalu dávat a v ostatních případech si musí klub pomoct prodejem hráčů vychovaných z akademie. Jak bylo řečeno, mohutný nákup na českou ligu nadstardních fotbalistů nečekejme, spíše můžeme očekávat, že se složí z akademie taková struktura fotbalistů, kterým se podaří vykopat někdy v budoucnu ty poháry.

  • vajdik - 01.12.2015, úterý, 15:24
    (0)

    elucky - můžeš ty pozitiva z akademie popsat? Mě přijde že ti co jsou dobří v akademii rychle mizí a do Áčka ani nedorostou..vyjímka Sadílci. Já osobně Kappa / Nike moc ZATÍM nevidím, dres je designově ještě horší jako od Kappy, která má dle mého loňskou sadu povedenou a ve Vašem fans-shopu něco navíc co neměla Kappa a má nike není, píšu prozatím, hodnotíme letošní sezonu ne to co bude...a snad bude..

  • eLucky - 01.12.2015, úterý, 15:19
    (0)

    to vajdik: Další pozitiva v akademii by se určitě našli. Jedním z pozitiv rozhodně je, že sme se po letech zbavili Kappy;)

  • vajdik - 01.12.2015, úterý, 14:32
    (0)

    eLucky - psal bych rád i o těch pozitivech - škoda že jich je v klubu jako šafránu, za poslední půlrok snad mohu jen zmínit že nám docela šlušně funguje světelná tabule kde došlo i z části díky kritice po prvním kole k docela velikému posunutí a mohu i říct že hlasatel místo drmoli Mazůrka je přínos. Víc v letošní sezoně nenacházím..ty snad ano?

  • juancarlos - 01.12.2015, úterý, 14:26
    (0)

    to Tomrs : ale ať naši talenti klub klidně přerostou,vžyť o to jde, ale už kurva ne žádný Jablonec a podobně, to u mě není perspektivnější klub, při další takovém "zbavení " se našich nadějí, budu nekompromisně řvát Krejčí ven ! A to hlasitě a pořád ! Copak pan Bc nechápe, jaký dopad toto má na už tak mizerné sebevědomí našich fans, kteří jaksi ze stadionu mizí ? Hlášky, že chce přilákat lidi krásným fotbalem jsou prázdné fráze, navíc velmi ošemetné, ve chvíli,když na to ani nemám kádr. Nemůžu si pomoct, ale ten člověk na to jak je tu dlouho, jakoby pořád vůbec nic nepochopil.

  • eLucky - 01.12.2015, úterý, 14:24
    (0)

    to vajdik: To je přesně to co tobě apod. je tu vyčítáno, hledáte negativa absolutně za vším...

  • vajdik - 01.12.2015, úterý, 14:17
    (0)

    Ano je tu půl roku tak mu to mohl třeba i někdo vysvětlit kdo je kdo..hráči, vedení, a nebo autor článku tuto hovadinu nemusel ani v citaci psát že,,,,

  • tomrs - 01.12.2015, úterý, 14:09
    (0)

    vajdik: hochu, ty jsi borec na pohube:D jinak se to uz neda nazvat, toto je uz moc i na me a to jsem mirumilovny clovek:D ten borec je tady chvili, vi akorat cestu z penzionu na stadion, nema prehled jako ty a ty ho pranyrujes jako maleho kluka.

  • Skein - 01.12.2015, úterý, 13:46
    (0)

    Vajdíku ty jsi jak malý, nenapíšeš, že to řekl Koné, kua co po něm chceš, byl na dvou venkovních výjezdech- zlín, olomouc, tak nemůže posoudit další místa, kde se hraje. Otázky ví vůbec,...co to jsou za otázky? myslíš že ti tu odpoví..naivni.

  • vajdik - 01.12.2015, úterý, 13:33
    (0)

    odkaz otázka / odpověď z ofiko stránek FCS: Chtěl byste na závěr něco vzkázat fanouškům? V posledním zápase v Olomouci jsem si všiml, že byli z naší hry hodně zklamaní. Náš výkon opravdu nebyl dobrý. Cestovali za námi z velké dálky, proto bychom jim to měli oplatit bojovností a ukázat, že chceme vyhrát. Rád bych se jim omluvil a v příštím zápase udělám všechno co bude v mých silách, abychom zvítězili. Řekněte tomu slováckému spasiteli že vzdálenost mezi UH a Olomoucí je v lize druhá nejkratší mezi výjezdy. Ví vůbec kde a za koho momentálně hraje?

  • Artigas - 01.12.2015, úterý, 13:25
    (0)

    to eLucky: tož uvidím o víkendu s Teplicama...

  • eLucky - 01.12.2015, úterý, 13:23
    (0)

    to Artigas: Myslím, že Kalouda na jaro byl velmi solidním záložníkem, Tráva a Havlas jsou taky velice dobří. Nicméně srovnání s Polónem nesnesou z jednoho prostého důvodu, Pólon dával naprosto přesné přihrávky prakticky za všech okolností. Na druhou stranu Polón byl takový procházkový fotbalista, který už by to dnes měl minimálně výrazně složitější se prosadit. To se o Havlasovi ani Trávovi říct nedá, jejich předností je spíš rychlost s míčem i bez. Kalouda zase těží z určité zkušenosti už. Stejně tak Valenta. Narozdíl od Polóna všichni jmenovaní záložníci při přihrávkách riskují ztrátu míče, což však vede k tomu, že spoluhráči poskytnou větší výhodu pokud přihrávka prodje a on ji správně převezme. Co s naším problémem nechám povolanějším a zodpovědným za toto v klubu. Vidím co je problémem, ale nejsu trenér a nevím jak do hráčů dostat bojovnost, takže tu nebudu tvrdit, že je to trenérem, hráčama, Krejčím nebo nevím kým. Prostě je to problém a v týmu je dost lidí na to, aby s tím něco dělali.

  • Artigas - 01.12.2015, úterý, 13:15
    (0)

    to eLucky: Takže kde ju vzít? Je to v trenérovi, že neumí mančaft naladit, nebo borci na to serú, pač vydělané je, liga se zas udrží a víc není potřeba? Pravda je, že kádr není nijak výrazně posílený, teď když je zraněný Kalouda a Valentovi se nedaří, tak záloha vlastně není (ona není už léta, poslední skutečný záložník byl Tom Polách, od té doby nebyl nikdo, kdo by se mu přehledem a kreativitou aspoň vyrovnal), o obraně ani nemluvit a ten Koné, to nebyl dobrý kauf, pač jeden hráč mužstvo nespasí. Co s tím teda, vyhodit trenéra nebo hráče?

  • eLucky - 01.12.2015, úterý, 13:07
    (0)

    to Artigas: Pokud bojují obě mužstva přibližně stejně, tak k jednom z nich se může přiklonit štěstí nebo naopak ke druhému smůla v podobě nešťastného odrazu třeba. To už ale není něco co tak úplně můžeš ovlivnit bojovností. Ve Zlíně se na to vysrali to ano, ale s Libercem bojovali. A ano souhlasím, že bojovnost je základ, nicméně bohužel tento základ na hřišti často chybí...

  • Artigas - 01.12.2015, úterý, 12:49
    (0)

    to eLucky: Jo, jenže to ševci taky a nedostali ani branku. Že bojovali? A co jako? Na to snad na tom hřišti jsou, aby bojovali a vyhráli, ne? Neříkám, že musí všechno vyhrát, to ani nejde, ale rozhodně si nemyslím, že ševci mají větší kvalitu než FCS, a přesto bodují, za to tady už se čtyři kola neví, jak to vypadá, když dáme góla...

  • eLucky - 01.12.2015, úterý, 12:41
    (0)

    to Artigas: Mistře bonmotů, když už sem hážeš kecy podobné prezidentovi, tak by sis aspoň mohl lhát do kapsy;) Zápas s Libercem byl přesně ukázkou prohry, za kterou se tým nemusí stydět, protože od začátku do konce bojoval!

  • Artigas - 01.12.2015, úterý, 12:35
    (0)

    Hm, jeden škodík už tu byl, nějaký Butcher, teď to vypadá, že Tailor se k němu přidal... no, každopádně mistr Moravy tentokrát FCS nebude, tam se zatím usadili ševci, kteří doma vyklepli usmolený Liberec, který FCS smázl jak křídu z tabule...

  • wiper99 - 01.12.2015, úterý, 12:29
    (0)

    tak kde nas tlači bota všichni vime a tak se rychle zpakuj a běž zase o dům dál mudrovat a "dělat" fotbal někde jinde!!!

  • JUVE - 01.12.2015, úterý, 12:22
    (0)

    KREJCI VEN !!!

  • tomrs - 01.12.2015, úterý, 11:54
    (0)

    karagavrylydys: pan Bc. Krejčí myslí, jednoho až dva hráče zvenčí a povolání mladých hráčů z akademie.Jako výraznou posilu z posledních let bych bral Doška, samozřejmě příjde čas kdy např. Havlík se Sadílkem tento klub výkony přerostou a půjdou do perspektivnějšího klubu.

  • karagavrylydys - 01.12.2015, úterý, 11:39
    (0)

    "V každém přestupním období u nás dochází k dílčímu okysličení". Opravdu?

pristi
 Další články:
04.12.2015, pátek, 14:25 - Habanec: Hráčům před Teplicemi odhodlání nechybí
04.12.2015, pátek, 14:24 - Slovácko čeká souboj o zimní klid. Nahradí Doška v útoku Koné?
03.12.2015, čtvrtek, 21:50 - Bylo hůř, bude líp, zítra se budeme bavit!
02.12.2015, středa, 07:30 - Nálada je špatná, přiznává slovácký brankář Heča po černé sérii
30.11.2015, pondělí, 14:08 - Vlastimil Daníček: Každý si musí zamést před svým prahem
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace