*
15.02.2025
TISKOVKA | Jiří Borek po Dukle
15.02.2025
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Dukle
13.02.2025
Rozhovory | Slovácko - Dukla
12.02.2025
Poslechni tetu a dojdi na fotbal!
09.02.2025
TISKOVKA | Michal Trávník po Jablonci
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
17.02.2025
Fanoušci v zápase proti Dukle
03.02.2025
Fanoušci v zápase proti Spartě
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám

Karviná vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

02.03.2025 od 15:30

Městský stadion

Přihlášeno
16
fanoušků

Věřím, že góly ode mě přijdou, říká nová posila Slovácka Jiří Klíma

29.01.2025, středa, 10:00
klima_priprava25_velky.jpg

V zimní pauze přišel do Slovácka zkušený osmadvacetiletý útočník Jiří Klíma. Po působení v Mladé Boleslavi a Baníku Ostrava bude Uherské Hradiště jeho třetí ligovou štací.

Odchovanec jihlavské Vysočiny přišel na půlroční hostování s opcí. Může být tím střelcem, na kterého klub a fanoušci čekají? Sám Klíma věří, že ano.

„Styl trenéra Smetany je založený na využívání útočníků, kteří se hodnotí podle gólů. Věřím, že ode mě přijdou," tvrdí rodák z Polná u Jihlavy.

Poslední gól za Baník jste dal právě proti Slovácku. Napadlo vás, že to bude váš nový klub?
Abych řekl pravdu, už ke konci sezony jsem měl zprávy, že bych mohl z Baníku odejít. Nějaké varianty byly, mezi nimi i Slovácko. Když jsem hrál za Baník, nemohl jsem přemýšlet nad tím, že jim nedám gól, protože bych tam mohl přestoupit.

Kabina Slovácka vám to už připomněla?
Zatím mi to nikdo neřekl. Navíc to nebyl vítězný gól, bylo to na 3:1. Pomohlo to Baníku, ale zápas to nerozhodlo.

Jak se rodil váš odchod z Ostravy?
V létě jsem podepsal novou smlouvu, ale představa o podzimu byla jiná, než jak to dopadlo. Moje výkony a herní vytížení byly malé. Už v létě jsem uvažoval o odchodu, ale liga byla rozběhnutá a nikdo nechtěl dělat změny. Navíc jsem se na začátku podzimu zranil. Nakonec se to vyvinulo tak, že jsem teď ve Slovácku.

Jméno Heslo
text
  • tvojemama - 04.02.2025, úterý, 17:32
    (0)

    Bayern- já se tě tu občas zastávám a často s tebou souhlasím, ale ty vole 😀. My přetáhnem mladého hráče Brnu ještě pod cenou a Zbrojováci nadávají a ty tu píšeš tohle

  • mafie - 04.02.2025, úterý, 17:04
    (0)

    https://youtu.be/sSC0nwvHCX8?si=Tn1laweC5US4HFNA

  • mafie - 04.02.2025, úterý, 17:01
    (0)

    hromik - o Petrželovi mluvil Hoftych s Horváthem v podcastu ČR sport , jedná se o firmu z UH , pravděpodobně Sběrné suroviny UH.

  • Pajos - 04.02.2025, úterý, 16:13
    (0)

    Bayern asi není očividně nejostřejší tužka v penálu.😅

  • silon - 04.02.2025, úterý, 15:31
    (2)

    Bayerne, fakt? Opravdu jsi to psal Ty? Tomu nevěřím, poněvadž jestli ano, tak to je pak chodit kanálama 🙈🙉🙊

  • Šovkovskij - 04.02.2025, úterý, 15:21
    (0)

    Tak to je gól:-D

  • JoseVale - 04.02.2025, úterý, 15:19
    (8)

    Tady jen drobný výčet tvých nesmyslů, které jsi vypustil před 14 lety a uběhlo 14 let a ty jsi pořád stejná ...... Člověk by si myslel, že za tu dobu zmoudříš, ale ty jsi snad ještě horší.

  • JoseVale - 04.02.2025, úterý, 15:18
    (9)

    Nechápu když mají tolik peněz na plat Magery, tak proč proboha tyto peníze chtějí použít na plat Doška, kterému je 33 let a je to podle mě dost nekvalitní náhrada za Švancaru, to raději ať koupí dva průměrné útočníky a jednoho záložníka. A třeba Šenkeřík by byl pro nás mnohem lepší útočník než Došek, ale prostě částečně chápu vedení sem tahat bývalé brňáky, opět kamarádi to bude zase vypadat sestava, že Došek i když bude hrát hovno v té sestavě bude furt a bohužel bude brát místo mladším a lepším :-( Tak a je po dalších posilách, hlavně že máme kvalitního útočníka Doška to jsme pro náš útok potřebovali a všechny peníze vyhodili... A hráči typu Lukáš Zelenka, Došek jsou pro mě hráči podprůměrní a myslím si, že než plácat peníze na tyto hráče bych si dokázal u nás představit hráče typu Kóňa, Markovič atd. A osobně si myslím, že by jejich plat zrovna nebyl zdrcující a jsou mladí a perspektivní a myslím si, že by k nám i šli.

  • Bayern Munchen - 04.02.2025, úterý, 14:51
    (-2)

    JoseVale: a nepsal jsem to náhodou tehdy i o Němčickém a Kordulovi, že jsou to kopyta... fakt směšné, co tady někteří vyplodí...

  • JoseVale - 04.02.2025, úterý, 14:45
    (1)

    Ale když přicházel Došek, tak si psal, že je to kopyto a je pro klub úplně zbytečný. Už se na to fakt vyser.

  • hromik - 04.02.2025, úterý, 14:32
    (0)

    Sleduju Kudy běží zajíc a řešil se tam Petržela skrz Lišen , ze to nedopadlo kvůli tomu , ze má Petržela nějaké problémy , které mu prave v Žižkově pomůžou vyřešit nebo mají pomoct vyřešit ,proto je tam . Nevíte někdo o co jde?

  • Bayern Munchen - 04.02.2025, úterý, 14:31
    (-3)

    huhu: musím se smát, tak to jsem tedy nepsal... Nepřišel náhodou z druhé rakouské, poté co ten klub zkrachoval se mi zdá... a ještě tehdy ho doporučoval Soukup na základě, že ho znal z reprezentace Iráku, takže už tehdy o něm bylo známo a náhrada za Divíška mohl být klidně i kluk ze čtvrté ligy, ten borec totiž byl na nějaké takové úrovni, ho nahradit nebylo tak složité...

  • lagic - 04.02.2025, úterý, 14:23
    (0)

    Je to už jisté, ofiko? Nebo jsou to zatím pořád jen spekulace?

  • huhu - 04.02.2025, úterý, 14:14
    (2)

    BM: a kdo je podle tebe adekvátní náhrada za Doskiho? když Doski přišel jako nechtěný hráč ze čtvrté rakouské. Tehdy přicházel jako náhrada za Divíška, byl Doski podle tebe adekvátní náhrada? Určitě si tady zase vypisoval závěry, že takový hráč z krajského přeboru v rakousku nemá ve slovácku co dělat.

  • KubaM - 04.02.2025, úterý, 14:10
    (0)

    Super nákup! Díky za to!

  • Bayern Munchen - 04.02.2025, úterý, 11:34
    (1)

    riedlss: umíš číst, já vím co chci… adekvatni náhradu za Doskiho… a ne tohle lepení… nejdriv tam má hrát Beran, pak tedy tam dáme nerozehraného Koscelnika a u něho si myslím ze jeho místo je spis vpravo a teď tu pozici chces lepit 19 klukem jo ;-) kdy to opět není jeho pozice…

  • riedlss - 04.02.2025, úterý, 11:25
    (0)

    Bayern: :D tvl však ty nevíš co chceš 👏

  • Bayern Munchen - 04.02.2025, úterý, 11:04
    (-1)

    Vosolys: tak nadávali bychom taky, za mládežnického reprezentanta 2,5 mil. Kč je opravdu nic... ale doufám, že tohle není řešení na levý kraj za Doskiho... borec ještě s menšími zkušenostmi jak Beran, který tam měl alternovat...

  • Vosolys - 04.02.2025, úterý, 11:00
    (0)

    Tak už to , že brnáci nadávají, že jeto krádež, za ty peníze by mohlo být dobré znamení.

  • silon - 04.02.2025, úterý, 11:00
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2024-25/457831/slovacko-ma-syna-biatlonoveho-bosse-zbrojovka-dostane-miliony.html

  • lagic - 04.02.2025, úterý, 10:35
    (0)

    Pokud to dopadne, tak jej beru spíše jako perspektivu do budoucna a ne hned jako okamžitou posilu do základu. Nebo pokud se upínáme na 19letého kluka ze druhé ligy, že nás spasí, tak je to hodně smutné. Samozřejmě bych byl rád, kdyby přišel a ukázal, že na to má a bude přínosem a nerozšíří řady mladých hráčů, kteří skončili v B-týmu a nikam dál se již neposunuli. Každopádně je to asi předčasné řešit, zatím tu ještě ani není nebo já jsem ofiko nic nezaznamenal.

  • huhu - 04.02.2025, úterý, 10:22
    (0)

    Pajos: no Holásek ve 20 letech hraje 2. slovenskou ligu, na urovni MSFL. A to ani nehraje každý zápas. Perspektiva nic moc. U toho Hamzy mě zaráží docela nízká cena , měl sem ho za větší talent, a hlavně zborjovka teď přebudovává tým, čekal sem že tam roli dostane.

  • Mouses - 04.02.2025, úterý, 10:20
    (0)

    Hamza bude využitelný jak na DM tak i CB. Hlavně doufám že to dopadne :)

  • Pajos - 04.02.2025, úterý, 10:11
    (0)

    Holáska bych ještě nepodepisoval, furt má perspektivu.

  • Bayern Munchen - 04.02.2025, úterý, 10:06
    (0)

    lupen: tak jako Trávník má vůbec problém dobře odcentrovat do vápna, ne jen při rozích... vždy trefí hned prvního hráče...

  • Bayern Munchen - 04.02.2025, úterý, 10:05
    (0)

    huhu: Zbrojováci říkají, že lepší pozice pro Hamzu je předstoper, na stoperu to není prý až tak dobré z jeho strany... nasledovaného ho nemám, asi to bude nákup díky Poláchovi, který ho vedl a zná ho... jako stoperů máme teď už nějaký počet, když vezmeme Vaška, makedonce, Kukučku, Hofmanna a za mě ještě Daníčka, tak aby hrál to bude lepší na jiné pozici než stoper a pravděpodobně to bude příprava na konec Hofmanna, případně Kukučky, kterého nezaplatíme... a dokonce Zbrojováci uvádí, že ho máme kupovat na splátky, ale to nevím co je na tom pravdy...

  • lupen - 04.02.2025, úterý, 10:01
    (0)

    Mikulas - Přesně tak, ne jen rohy, ti dva by se měli na několik zápasů posadit na lavičku ....

  • huhu - 04.02.2025, úterý, 09:58
    (0)

    BM: Hamza je primárně stoper ne? každopádně levá noha u stopera je vždy ceněná :), tak snad se vedení trefí a nedopadne jak Holásek.

  • Mikulas - 04.02.2025, úterý, 09:58
    (0)

    Včerejší zápas Viktorky, Doski zahrával pár rohových kopů a hned z toho prvního málem padl gól, možná by bylo dobré aby to u nás zahrával někdo jiný než Havlík a Trávník. Škoda že jsme mu v tomhle nedali šanci

  • Bayern Munchen - 04.02.2025, úterý, 09:29
    (-1)

    Mouses: konečně bude levý bek, no to by bylo super :-)

  • Mouses - 04.02.2025, úterý, 07:43
    (0)

    No pojďme už na predstavovačku :)

  • Marwik - 03.02.2025, pondělí, 22:39
    (0)

    Co na vykupování mládežnických i seniorských reprezentantů říkaji diskutující frflajici na přestupovou politiku vedení?

  • kecipep - 03.02.2025, pondělí, 18:56
    (0)

    To by byl velmi dobry kauf.

  • Rado - 03.02.2025, pondělí, 18:03
    (0)

    Hamza je levák. Nevím, jestli se to nepeklo ještě s odchodem Břečky. Kluk ze sportovní rodiny. Každopádně by to byla od vedení FCS další zajímavá směrovka k budoucnosti.

  • Bayern Munchen - 03.02.2025, pondělí, 18:02
    (0)

    https://infotbal.cz/mlady-obrance-hamza-by-mel-posilit-slovacko-zbrojovka-vyinkasuje-miliony/

  • Nike - FCS - 03.02.2025, pondělí, 17:45
    (0)

    Byl moment, že se uplně zastavil a to mu ty 2 kroky chyběly...Jinak teď čtu:Obránce Jiří Hamza (19) se podle informací inFotbal.cz může brzy stát posilou Slovácka. Zbrojovka Brno již měla souhlasit s prodejem mladého zadáka, spekuluje se o částce kolem 3 milionů korun.

  • Michal fcs - 03.02.2025, pondělí, 17:35
    (0)

    Nike: nevyhlavickuje, mel jsem to presne v ose z tribuny,bylo to přesně kople, musel by stat na brankove care a neni jisté, ze by na to dosahl

  • karagavrylydys - 03.02.2025, pondělí, 16:49
    (0)

    Hamza ze Zbrojovky dorazí kdy?

  • Nike - FCS - 03.02.2025, pondělí, 15:11
    (2)

    Koscelník až na ten úvod nehrál vůbec špatně, byl aktivní dopředu a líbil se mi, určitě bude posilou, na to že nehrál půl roku solidní výkon, i Sinjavskij nehrál vůbec špatně, Blahút za mně nejlepší hráč Slovácka....Ale střední záložní řada tragická a Hofmann hrozný, nechápu proč při prvním gólu necouval ještě víc do brány, kdyby udělal 1-2 kroky ještě více do brány, tak to vyhlavičkuje, protože míč letěl doprostřed brány.... A o Borkovi se vyjadřovat nebudu, ano góly jdou za ním, ale napsat, že kdyby tam byl Heča tak máme bod, je naprostá pi*ovina... myslíte, že by nám Sparta potom žádné góly nedala? Vždyť by hráli uplně jinak, kdyby byl stav 0:0 a určitě by nehráli na údržbu, takhle jim to stačilo hrát ve druhé půli, a viníme tady Borka ale to že Juroška a Koscelník nedali vyložené šance, to už tu nikdo nenapíše, za mně jsou to obě stejně velké chyby jako u Borka...

  • Hory - 03.02.2025, pondělí, 14:39
    (0)

    Stejně si myslím, že Borkovi ve chvíli kdy byl mimo vápno a odhlavičkovává míč, muselo proletět hlavou, jak jde mimo vápno proti Bohemce, jen to bylo na opačná straně. Přišlo mi to hodně podobné. Jinak druhou půlku už mi nepřišel špatný, ale ta první v jeho podání byla katastrofální. Být tam Heča, tak to utkání skončí remízou, ale na kdyby se nehraje.

  • Šovkovskij - 03.02.2025, pondělí, 13:35
    (0)

    Rado: Naprosto souhlasím. V případě Jirky v tom možná hrála i přemotivovanost, když už po dlouhé době dostal šanci. Jak při svém krátkém působení, kdy dostal ve Slovácku v těch pár zápasech šanci a následně ve Vyškově jistě ukázal, že perspektivní je. To chce klid.

  • Rado - 03.02.2025, pondělí, 13:00
    (1)

    Zápas se Spartou je za námi, teď je potřeba vydýchat negativy a soustředit se na další mače. Management by se měl ještě pořádně rozhlédnout ohledně LB, týmy budou zužovat kádry a myslím, že je to řešitelné. Jinak to není špatné, došlo několik skutečných fotbalistů a v každé řadě je konkurence. Je to opravdu věc sehrání a synergie trenérových záměrů. A věřím, že kabina i trenér podrží Jirku Borka. Stávají se daleko horší chyby. Viděl jsem v historii fotbalu minelu brankáře Zbrojovky Brno Stejskala (tehdy taky začínal a později dlouho v repre) když nezkrotil plavající balon ze 40 metrů ! A o kiksech Onnany v dříve slavném Manchesteru United není potřeba se vůbec bavit. Takže doufám, že JB (kluk pod smlouvou), dostane pořádné další porce a Slovácko z toho bude brzy profitovat !

  • Bayern Munchen - 03.02.2025, pondělí, 12:54
    (0)

    Příprava je příprava, tam nikdy nikdo nehraje na 100%, takže o tom prověření bych si jistý nebyl i kdyby hráli s někým zvučnějším... Tady je chyba, že přivedeš Koscelnika za pět minut dvanáct a pak taky ten úvod zápasu vypadal, jak vypadal, borec hned chybu a tyčka a za další tři minuty nedomluva s Borkem a gól... a to není chyba Koscelnika, protože pak v průběhu zápasu ukazoval, že kvalitu má... ale ten borec se prostě hned do toho nedostal, po jaké době jeho první zápas... tady je prostě chyba ve vedení, chtěli tam dát Berana, jak super pozice to pro něho je a pak na poslední chvíli to změní, tak asi je jasné proč, prostě to Beranova pozice není a nakonec rozhodla zkušenost s touto pozicí a šel tam Koscelník i když vůbec s týmem nehrál zápas... tady je prostě zakopaný pes... a rozehrávka zvlášť Borka je známka druhé ligy, tam máš na vše více času, tak se nedivme, že nestíhal a několikrtá byl kousek od další pohromy... musí zrychlit jinak nemá v lize co dělat tady nebude mít tolik času jak v druhé lize, zvlášť když chce hrát nohama a pomáhat stoperům...

  • Šovkovskij - 03.02.2025, pondělí, 12:52
    (0)

    Je celkem zajímavé, že Slovácko jako jeden z mála ligových klubů nehraje zimní Tipsport ligu. Jsem zvědav, zda se to třeba od příští zimní přestávky změní, když je Tipsport generálním partnerem.

  • JoseVale - 03.02.2025, pondělí, 12:33
    (0)

    Tak ta příprava jde jednoznačně za vedením, ono je taky otázka jak kvalitní soupeři se dají sehnat v Chorvatsku, když jsou všichni v Turecku. Asi jde poznat, že nejsou prachy, když se neletělo ani do Turecka.

  • karagavrylydys - 03.02.2025, pondělí, 12:29
    (0)

    Jediného tahouna vidím v Daníčkovi, pokud se ovšem bude vůbec schopen vrátit na hřiště.

  • Juninho - 03.02.2025, pondělí, 12:29
    (1)

    Bohuzel ten uvod byl hrozivy, ale moc se tomu divit neda. Tezko mohli kluci za tak kratkou dobu nacvicit souhru, kdyz napr. Koscelnik prisel na posledni chvilku. Je to dobry fotbalista, ale potrebuje cas... Taky Borka bych nezatracoval, v priprave hrajeme s "vyletniky" (Gostivar opravdu neni generalka na Spartu), kluci maji spousty casu na rozehravku a pak prijede dobre presujici Sparta nestihame. Za me byla proste chyba ve skladbe pripravy, je potreba hrat s kvalitnejsimi tymy, at se kluci dostanou do zapasoveho rytmu, maji mene casu na rozehravku atd. Bylo videt, ze trvalo hodne minut, nez vubec zachytili tempo zapasu...

  • Ondra - 03.02.2025, pondělí, 12:02
    (1)

    Popravdě, jsem si Halvase všimnul až střídal. Je neskutečné, kolik chyb v obraně jsme za prvních 30 minut udělali. Jindy tolik chyb není ani v celé sezóně. Zatím to tedy není moc dobrá vizitka trenérského týmu.

  • Michal fcs - 03.02.2025, pondělí, 11:46
    (2)

    Ondra: daleko horší pocit mám z Havlíka, už skoro rok je jedním z nejhorších na hřišti

  • fandajakhrom - 03.02.2025, pondělí, 11:44
    (2)

    Hofman by mel byt tahoun, coz bohuzel neni .. jak jsem rikal - v mancaftu nevidim zadnou osobnost, coz je spatne... starsi borci by se meli vzpamatovat - vcetne Havlika, kteremu uz neni 20

  • Ondra - 03.02.2025, pondělí, 11:31
    (2)

    Jaký máte pocit ze Standy Hofmana? Z řeči jeho těla mi přijde, že ho to strašně nebaví.

  • Moby-Dick - 03.02.2025, pondělí, 10:21
    (0)

    Buchlovjak : Máš svatou pravdu, proto nemám tyto zápasy se Sparťanama rád.Sudí hned od začátku ukázal, jak utkání povede. A taky mně není jasné proč to dělá. Pak ide Sparta hrát poháry a je v prdeli, protože v Evropě je rozhodčím načisto volná.

  • chalupář - 03.02.2025, pondělí, 07:25
    (3)

    Jak správně zhodnotila Růža Pašková: Sparťané sů dacani a rozhodčí jim pomáhá! ♥

  • lupen - 03.02.2025, pondělí, 06:49
    (1)

    Borci ten výkon rozhodčího byl asi tak jako v každém zápase proti spartě přinejmenším zvláštní, ale to že dostaneme ze 3 střel na branku dva góly a první střelu máme někdy v nastavení je taky na pováženou, nemyslím si že by Borek byl špatný golman, to by snad šlo vidět na trénincích, tam spíš hrála roli hlava, na druhou stranu z přeceňovaného Smetany nemám vůbec dobrý pocit a absolutně nechápu proč jsme ho vykupovali, žádná hvězda to nebyla.

  • Buchlovjak - 02.02.2025, neděle, 21:50
    (0)

    JoseVale: no hlavně bych začal u toho "rychlého" konce, což si prostě Milan nezasloužil. Já prostě Smetanovi nemohu přijít na chuť. Je to takový suchar bez emocí...

  • Buchlovjak - 02.02.2025, neděle, 21:46
    (2)

    A jé: zkus číst co píšu. Roky rokoucí zažíváme tendenčně řízené utkání proti "velkým" klubům. Jen furt nechápu důvod, když to ty kluby vůbec ndpotřebují. Apropo dnes by jsme body neuhráli ani kdyby zápas trval deset hodin. A taky jsem nepsal nic o tom, že sudí ovlivnil zápas, jen pískal tendenčně a zastavil v podstatě jakýkoliv náznak naší aktivity. A to se ti pak blbě hraje...viz.odkop Sparty po jasné teči obránce po hlavičce Koscielnika, žlutá pro Miškoviče po jasném faulu na něj, ofsajdy, auty, neodpískané fauly na naše hráče. A to mě vytáčí do běla. To že jsme si to prohráli sami viděl každý z nás...

  • Babu - 02.02.2025, neděle, 21:05
    (0)

    lagic: podle mě na víc máme, jen prostě tahle sezona je taková k "utřepání", plná změn v kádru, nový trenér i asistent, taková nová éra, která se musí prostě nastartovat i chybami, omyly a pokusy.

  • tvojemama - 02.02.2025, neděle, 20:49
    (0)

    Znova Smetana teď měl přípravu takže beru že to je jeho v podstatě první zápas. Bohužel Borek udělal chybu. Právě teď je to super, že máme pořád 10bodů na Pardubice tak snad se můžem pořádně sehrát a další sezónu zkusit top6

  • lagic - 02.02.2025, neděle, 20:01
    (-1)

    Podle komentářů to vypadá, že většina lidí tady čekala, že Spartu přejedeme jak nic. Snad jste nečekali, že budeme lepší. Časy, kdy jsme proháněli nejlepší kluby jsou pryč a nemáme tu žádné hvězdy nebo hráče v topu, tak se s tím už smiřte. Těch pár sezón byl těžký nadstandard, spíš zázrak, na klub jako je Slovácko. Jsme kvalitou kádru, realizáku a zázemí momentálně tam, kam asi patříme, nenalhávejme si, že máme s tímto na víc.

  • Bayern Munchen - 02.02.2025, neděle, 19:13
    (3)

    Vosolys: žrat trávu by měli vždy bez ohledu co píší a nebo si mysli fanousci… je to jejich zaměstnání…

  • Vosolys - 02.02.2025, neděle, 19:05
    (-2)

    Jak muzem chtit po hracich, at zerou travu, kdyz tady vlastni fanousci pisou, ze je tahle sezona jedno a ze o nic nehrajem…a to na top 6 ztracime 3 body.

  • Bayern Munchen - 02.02.2025, neděle, 18:51
    (0)

    Určitě jsme neprohrali kvůli rozhodčímu, za mě oba góly Borka, nemám již Vyškova následované ale mě nepřesvědčil v ničem že by to měl být top golman… ale šanci bych mu ještě dal, o nic nehrajeme letos a ve skupině o záchranu se v poklidu zachranime… ale co mě trápí víc je nekvalita Smetany žádný progres pod nim nevidím, 7 zápasu jedna výhra, tohle není trenér který se ještě vykupoval, jak jsem říkal tehdy se měl vzít Skuhravý… jinak Koscelnik kromě úvodu se pak zlepšoval a opět borec co tu není celou přípravu a pak hned nastoupí to vedení jsou opravdu exoti, kdyby tu byl od začátku přípravy a byl sehrály možná by k tě srážce s tím Borkem nedošlo, jinak doufám ze Ndefe nebude nijak dlouho marodit protože to Babylonu další krajní obránce out… a Klima nehrál úplně špatně, jinak Vlas ti docela oživil jak na krajním obranci tak zaloznikovi se tam s Blahutem točili, jde vidět ze Vlak kvalitu má, o kterou zase za chvilku přijdeme… jinak Křišťan dopředu asi neumí stále to hrál dozadu a po odchodu Havlíka ze hřiště už neexistovala naše záloha vůbec, Trávník špatný a Miškovič nic nepředvedl…

  • JoseVale - 02.02.2025, neděle, 18:36
    (0)

    Buchlovjaku a jak by sis to jeho rozloučení představoval ty?

  • bambulak - 02.02.2025, neděle, 18:29
    (0)

    Rikam, ze prasil, ale proste mi neprislo, ze nejak umyslne. Byly tu zapasy, kdy to bylo stokrat horsi a jak rikas - do nebe volajici. Tady mi to prislo jako proste nekvalita sudiho, kteremu ten zapas ujel, ne ze by od prvniho momentu tlacil Spartu. Ta to totiz nepotrebovala, tri body jsme ji dali na zlatem podnose.

  • a jé - 02.02.2025, neděle, 18:28
    (0)

    Nezlob se, ale rozhodčí nám nějak neublížil. Svalovat prohru na rozhodčí je nesmysl. Jedna střela s poza vápna je málo. Nechápu proč vse tlaci do malého vápna.

  • Buchlovjak - 02.02.2025, neděle, 18:28
    (0)

    Mouses: dyť rudoši ani neopotili dresy. Dnes to byla velká bída celkově. Ale chce to čas, Havlas potřebuje nastavit hlavu, Borek omezit vybíhání a hru nohou (nicméně ho vůbec nezatracují), za mě příslib Klíma a po strašidelném úvodu se chytil i Koscielnik. Obrovský tam ale chybí Vlasťa. Zatím to nemá hlavu a patu a chybí tahoun. Hlavu hoře a jede se dál. FCS nafurt!

  • Buchlovjak - 02.02.2025, neděle, 18:23
    (0)

    JoseVale: tobě to přijde u legendy typu Milana důstojné? Ok rozloučení proběhlo, ale přišlo mi prostě velmi stroze řečeno den před zápasem. To se mi prostě nelíbí. A Smetanovi nevěřím.

  • Buchlovjak - 02.02.2025, neděle, 18:21
    (4)

    bambulak: na jakém jsi byl zápase člověče? Dyť ten diletant s píšťalkou zastavil kompletně všechny naše akce a i jejich náznaky. A to teď nluvím o tom, že jsme hroznýma chybama rudochům body darovali, ale ta šílená tendenčnost v řízení utkání byla do nebe volající. Rohy, auty, ofsajdy, fauly. V náš prospěch minimálně. Naopak maximálně. Tož tak.

  • Šovkovskij - 02.02.2025, neděle, 18:06
    (-2)

    To mne právě s.ere, plive se na mladého kluka s potenciálem. Místo, abycho někoho podrželi, tak se hejtuje. Podívejte se do zrcadla.

  • Vosolys - 02.02.2025, neděle, 17:55
    (0)

    Stridat se melo uz o polocase…Koscelnik bude dobra posila, Blahut po Dioufovi nejlepsi bek v lize. Hory: Kristan ok, ale prislo mi, ze nedal jedinou prihravku dopredu. Klima to mel tezke, ale ze bude nas nejlepsi utocnik Kvasina, to bych si nikdy nepomyslel.

  • jjirin - 02.02.2025, neděle, 17:51
    (0)

    Rozhodčí nám to neprohrál, ale byl marný. Neplivejte na Borka, góly jeho, ale chytat umí, dal bych mu šanci, právě teď bych ho podržel. Líbil se mně Klíma, Blahút dřel, v druhé půlce se rozehrál Koscelník, dobrý byl Sinyavskiy... Kim nám příště pomůže...Celkově slabý zápas na všech frontách - obě mužstva, rozhodčí, diváci... Je to začátek, příště bude líp....

  • Dany-Hull City - 02.02.2025, neděle, 17:46
    (0)

    valheru: borek byl trgicky ale on sam moc dobre ví že to bylo spatné a jak rikas, podrzet ho nelámat nad nim hul a zapracovat na tech vecech a bude velmi jiný, to prijde.

  • Valheru - 02.02.2025, neděle, 17:44
    (0)

    Ano, na jednu stranu chudák Borek, ten to má u nás asi zakleté, protože další "první" zápas a zase stejná minela jako za Svědíka...
    Na druhou stranu dneska si to doslova protrpěl a bude to pro něj křest ohněm. Nicméně asi nemá smysl hodnotit ho a lámat nad ním hůl po zápase, kde bylo všechno špatně, ale rozhodně na těch výbězích na míče by měl zapracovat... stejně jako by s ním měl promluvit nějaký sportovní psycholog...

  • bambulak - 02.02.2025, neděle, 17:42
    (0)

    Rozhodci strasny, ale na obe strany, Sparte vubec nijak nepomohl. Te bohuzel pro nas stacilo hrat prvnich 20 minut, pak si to vklidu dokopali.

  • Dany-Hull City - 02.02.2025, neděle, 17:38
    (0)

    sovki: vykon rozhodciho ti neovlivnili ty dve branky ikdyz piskal strasne tak ty goly jsme si dali my ne rozhodci nam, tak proč kdyz se prohraje se vzdy vse haze jen na rozhodci. Sparta si za me hezky potrenovala, na zacatku sezony s westem remiza doma se slavii a na jare se spartou a smetanou a prohra bez znamek neco zkusit vymyslet. me trener zatim nepresvedcuje o tom ze bychom meli hrat nebo navazat na kvalitu od predeslych treneru. pritom cas i hrace dostal. a zatim se nic nezmenilo tak hlavnne ze se vinik nasel, zase jen rozhodci. ale neni nase dnesni prohra jen o rozhodcim.

  • fandajakhrom - 02.02.2025, neděle, 17:36
    (-1)

    Jinak fandeni dnes slabsi.. 3/4 lidi nebylo schopno vytahnout ruce z kapes a aspon tleskat....

  • Šovkovskij - 02.02.2025, neděle, 17:32
    (-2)

    Chudák Borek, jak někdo po něm zase plive. Spíš bych řešil rozhodčí, to bylo skandální. Tohle by si Všetečka a ti dva zmetci na lajnách jinde nedovolili.

  • Ondra - 02.02.2025, neděle, 17:30
    (0)

    Mouses ... jenže ona je to pravda

  • Hynda - 02.02.2025, neděle, 16:42
    (0)

    nerezte to to je uz za nama ted teprve prijdou zapasy kde musime bodovat...

  • a jé - 02.02.2025, neděle, 16:36
    (-1)

    Možná ocas, ale taky si myslím, že si jen zatrénovala. Ano chyby Bořka byli, ale hned musím dodat, že my měli dve šance a s ani jedné nabylo ani ohrožení brány vse šlo vedle

  • hromik - 02.02.2025, neděle, 16:34
    (0)

    Hory: zase na druhou stran, nevidíme jak chytá na treninku atd , Fryšták třeba muze byt daleko horsi. Sam Smetana rikal , ze v přípravě a na treninku vypadal Borek super . Ja si spis myslím , ze u něho to muže byt dost o hlavě a nezvladnutem tlaku . Kdybych měl jeste někoho zkritizovat tak je to jednoznačně Havlík . Pomaly , líný , nepřesný , nezaslouží si byt v základu

  • Mouses - 02.02.2025, neděle, 16:32
    (1)

    „Zní to možná blbě, ale troufnu si říct, že lehčí zápas už Sparta na jaře neodehraje,“ hlásí Michal Koštuřík po výhře Letenských na Slovácku. Strašný ocas...

  • Mouses - 02.02.2025, neděle, 16:30
    (0)

    Borka musíme podržet. Věřím že to v něm je a dnes mu to jen nesedlo. Stejně tak bych nezatracoval Smetanu. Sparta je od nás na míle daleko. Klíčové zápasy nás teprve čekají.

  • Hory - 02.02.2025, neděle, 16:20
    (-5)

    Jsem rád, že trenér West nám uhrál nějaké body, ze kterých ještě dnes žijeme. Dnes díky brakáři Borkovi nemáme ani bod a toto už jde za sočasným realizačním týmem. Pokud je někdo hvězda ve druhé lize, tak nemusí tou hvězdou být i v té první lize. Pokud by tu byl Roman West, tak taková blamáž by se nestala. Jinak s mi dnes líbil Kuba Křišťan a Klíma, byť to měl strašně složité. Nechápu nasazení Koscelníka, viz snad 10. vteřina utkání?

  • Kozlic93 - 02.02.2025, neděle, 16:18
    (-3)

    Kdyby se fandilo tak jak se tady mudruje to by byl ráj

  • pantau - 02.02.2025, neděle, 16:06
    (0)

    omluva na místě. na stadionu jsem to měl na daleko a teď jsem viděl záznamy… oba jdou za Borkem. Ale jak se píše níže, ještě ho podržet.

  • kecipep - 02.02.2025, neděle, 16:00
    (0)

    Miškovič nevypadal vůbec špatně, konkurence Havlíkovi nemůže uškodit. Opět to táhl hlavně Blahút, klobou dolů.

  • Hynda - 02.02.2025, neděle, 15:58
    (0)

    Bohuzel stava se to lepsim hracum jak rekl smetana ja osobne bych mu dal dasli sance at chyta on se z toho dostane verim mu...jen nerozumim synjavskemu proc chce odejit on nemuze hrat obrance on ma na vic a ta zaloha mu slusi skoda...nejvic kdo me dnes zklamal byl Havlik

  • fandajakhrom - 02.02.2025, neděle, 15:45
    (1)

    Ale jak rikam - Borek by mel dostat dalsich x zapasu sanci - nez se definitivne (sam) odepise ...

  • fandajakhrom - 02.02.2025, neděle, 15:43
    (0)

    Bojoval Blahut, Koscelnik se pak (po te uvodni minele) velice zlepsil - vidim to dobre.. dobre momenty mel Vlas, snazil se Travnik.... Havlik by potreboval mentalniho kouče - rikam to furt... zajimave je, ze jak hral pred prodlouzenim smlouvy, tak byl v repre forme 😂

  • fandajakhrom - 02.02.2025, neděle, 15:41
    (0)

    ....Asi by mel dal chytat....

  • fandajakhrom - 02.02.2025, neděle, 15:41
    (0)

    Rozhodčí byl sice parchant ale chyby udělal Borek.. nechtel jsem ho nejak kritizovat.. asi byl dal chytat, ale spis jsme se s dalsimi shodli, jestli ma ten borec(k) vubec potencial.. tak zakrok pred golem na 0:2 - to by nenapadlo ani me... dale teda neni uplne moc vysoky a ze by nejak dominoval ve vzduchu se rict neda... a oblibena hra nohama vzdy smrdela pruserem.... jinak nas team jako celek = mančaft bez kostry a opor-tahounu. Na sestup to ale nebude...... ps: co by chtel Juroska delat v Plzni 😂😂😂???

  • tvojemama - 02.02.2025, neděle, 15:35
    (0)

    To je ale překvapení když proti top týmu dostanete prvního góla brzo tak je to problém. Borek chytal dobře ve Vyškově a pořád si zaslouží další šance. A Smetana pořád měl přípravu až teď tak můžem hodnotit až po více zápasech

  • pantau - 02.02.2025, neděle, 15:26
    (-1)

    kara: stejně jak s tragickým Koscelníkem, Křišťanem, dnes i Havlíkem atd…. do očí bijící frustrace z “průběhu” už od prvních minut. Když on ten fotbal nebaví, balon na te noze prostě nelepí. Většinou neobhajuju po špatném výkonu, ale tentokrát jsem viděl problém v tomto. Jen názor, od toho tu diskuze je :)

  • karagavrylydys - 02.02.2025, neděle, 15:11
    (0)

    pantau: Co má sudí společného s tragickým Borkem?

  • pantau - 02.02.2025, neděle, 15:10
    (-2)

    v prvních minutách sudí kompletně sundal psychiku modrobílých včetně Borka a úplně nám rozjebal taktiku. v takovém stavu nejde hrát konstruktivni fotbal = ani jednomu z našich už není pak co vyčítat. Jen bych viděl pozitivně Klímu - dobrý pohyb, může se slušně rozehrát

  • RNA - 02.02.2025, neděle, 14:58
    (1)

    Spis se zamyslete, jestli jste za sedm zapasu videli nejak rukopis Smetany? V Ruzi uhaluzil betonem pohar, ale myslim, ze on rozhodne terno nebude. Blbe je, ze jsme ho vykoupili, takze dostane casu, kolik chce..

  • a jé - 02.02.2025, neděle, 14:55
    (1)

    Kotel ty dymovnice je fakt hnus

  • bilas - 02.02.2025, neděle, 14:11
    (3)

    Pořád bych Borka nezatracoval, minimálně pro něj je to signál, že se má ještě co zlepšovat a s pokorou krýt Hečovi záda. Rozhodně lepší, než prohrát s Hečou a sledovat nasraného Borka, který bude chtít prchnout.

  • karagavrylydys - 02.02.2025, neděle, 14:10
    (0)

    Fryšták, Daníček, Krmenčík na plac!

  • hromik - 02.02.2025, neděle, 13:57
    (1)

    Jedna velká katastrofa , takhle jsem si to teda vůbec nepředstavoval, čekal jsem daleko větší kvalitu z naši strany, ale vzadu díra a vpředu zeď , Klima ten neudržel jediný balon, tam se to odráží na všechny strany .

  • lupen - 02.02.2025, neděle, 13:56
    (0)

    Borkovi nejspíš dnes skončí prvoligova kariéra ...

  • karagavrylydys - 02.02.2025, neděle, 13:55
    (0)

    Chytat dnes Heča nebo Fryšták, rak je po půlce remíza. Borek je naprostý tragéd.

  • Michal fcs - 02.02.2025, neděle, 13:55
    (0)

    Bohužel Borek vic než na 2 ligu nemá

  • spiky - 02.02.2025, neděle, 13:52
    (0)

    Poločas v prdeli, Borek oba goly jeho, bohužel bez debat. Ale posadit ho, by byla stejná chyba, jakou tehdy udělal Svědík. Ten golman chytat umí, viděl jsem ho osobně několikrát v Drnovicích. Na podzim jednoznačně nejlepší golman druhé ligy. Já dnes zázraky nečekal, Sparta pro nás v letošní sezóně není klub se kterým bychom se měli měřit a čekat body, sorry jako! Buďme realisté. Důležité a klíčové zápasy teprve přijdou. Ten tým potřebuje tak či tak čas a na nějaké soudy bych počkal několik zápasů.

  • guerero - 02.02.2025, neděle, 13:36
    (0)

    Bohužel, gólman totální tragéd, s takovou neporazime nikoho.

  • nbk - 02.02.2025, neděle, 13:34
    (1)

    Koscelnik a Borek krasa

  • Bonito33 - 02.02.2025, neděle, 13:16
    (-2)

    Taky vám přijde dětinské řvát na rozhodčí, že je piča?

  • hromik - 02.02.2025, neděle, 13:16
    (1)

    Hlavně úplně zbytečně vyběhl ven, kdyz ten balon letěl směrem ven k lajne a žádný sparťan by tam dřív stejně nebyl 🙏

  • karagavrylydys - 02.02.2025, neděle, 13:11
    (1)

    Doufám, že Heča bude co nejdřív fit. Borek není ligový golman.

  • hromik - 02.02.2025, neděle, 13:10
    (1)

    Tak nechytl to za pačesy😀

  • Lemmy - 02.02.2025, neděle, 13:08
    (2)

    Borek další minela, kde je teď jeho fanclub?

  • spiky - 02.02.2025, neděle, 13:04
    (0)

    Za mě jen tak letmo. Když se podívám dneska na základní sestavu a porovnám ji třeba dvě sezony zpět. Tak ta změna je až neskutečná. Ta obměna je obrovská a na poměry Slovácka za mě i velmi rychlá. Takže chci tím jen říct, že ten kdo říká že vedení nic nedělá, nemá pravdu. Jména na soupisce nelžou, obměňuje se poměrně výrazně v rámci možností!

  • hromik - 02.02.2025, neděle, 12:09
    (-1)

    Sestava dnes dobra , taková co by Spartu mohla potrápit, nebo nejlépe porazit . Doufám, ze to Borek chytí dneska za pačesy.

  • JoseVale - 02.02.2025, neděle, 09:06
    (0)

    Buchlovjaku, jak to myslíš s tím loučením s Milanem a informace nula?

  • Hynda - 01.02.2025, sobota, 23:40
    (0)

    Jelimani 🤣

  • Hynda - 01.02.2025, sobota, 23:40
    (0)

    Buchlov jako Boršičák můžu říct skvěle řečeno 🤍💙FCS jelimaji zítra na rudou chátru

  • Buchlovjak - 01.02.2025, sobota, 22:30
    (0)

    Tady se nic nezměnilo 🤣. Podcasty, nadcasty a jiné bludy všech "moudrých" hlav mě absolutně nezajímají a ani nevím, kde se ty moudré řeči dají najít 🤣. Nebuďte furt ublížení a uvědomte si, kde jsou kořeny nás všech a proč fandíte klubu, kterému fandíte. Ignoruje prostě všechny ostatní kluby a pohrdejte jimi stejně tak jak oni pohrdají náma. Na zbytek sere pes! Jebat rudý odpad a pojďme je porazit! FCS nafurt! P.S. Mě teda spíš štve, jak se loučíme (nebo neloučíme) s některými hráči...opět jen informace nula. Myslím, že Milan by si zasloužil rozhodně více. P.S.2 Ale na druhou stranu jsem rád za obrodu týmu. Bylo to už potřeba. Chce to čas a držím všem nově příchozím palce ať jim to jde dle představ.

  • Šovkovskij - 01.02.2025, sobota, 17:58
    (-1)

    Jak jsem se na férovce zeptal Pojezného., jak je možné, že hosté chodí v domcích sektorech, mávají třeba na céčku domácím do ksichtu... Měl jsem tam synovce a už tam nejde. Díky, veslařu.

  • hešpy - 01.02.2025, sobota, 10:48
    (0)

    Myslím, že plechovky se prodávat nemůžou.

  • Skein - 01.02.2025, sobota, 10:24
    (0)

    to Mouses/Mikulas to jen jakože info z diskuze. nebo někde jinde?

  • Skein - 01.02.2025, sobota, 10:23
    (0)

    myslím, že je tam x řidíčů, tak by to bylo na místě. Ale na výčep to nevidím, maximálně jeden. Mohl by být v plechu, ale zase nejsou chladící boxy. Bohužel v tomto pokulháváme..A také je v rámcí možností zázemí no.

  • Mouses - 01.02.2025, sobota, 10:10
    (0)

    Nabízím lístek na zítra. Sektor C6 za 300 Kč, kdyby měl někdo zájem.

  • a jé - 01.02.2025, sobota, 10:02
    (0)

    A když jsem u toho piva, ocenil bych čistý Birell, protože jsem řidič

  • a jé - 01.02.2025, sobota, 10:00
    (0)

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-pivo-v-lize-slavia-zkracuje-fronty-technologiemi-spartu-limituje-letna-269114#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz to jen tak pro zajímavost. Já si myslel, že je to vázané nějakou smlouvou

  • Marwik - 31.01.2025, pátek, 23:28
    (0)

    Smysl by spíš dával Kubr.

  • Mouses - 31.01.2025, pátek, 23:15
    (0)

    Jo řeší se to i na fóru zbrojováků

  • Mikulas - 31.01.2025, pátek, 21:36
    (0)

    Ze zbrojovky by k nám mohl zamířit 19 lety obránce Jiří Hamza

  • tvojemama - 31.01.2025, pátek, 18:35
    (0)

    Petros- taky jsem zvědavý jak ten podcast pojmou. Jako konečně aspoň něco. Když se budou i ostatní týmy řešit víc a budou solidně dělat marketing tak to dlouhodobě udělá taky rozdíl.

  • lagic - 31.01.2025, pátek, 17:57
    (0)

    Řešíte tady kraviny...a Bayerne, s tím Svědíkem už dejte pokoj. Byl to super trenér, ale už tu není, tak už bych ho nechal být. Myslím, že za poslední rok je tu dost nových a i mladých hráčů,se kterými se dá pracovat a posouvat je. Uvidíme, kdo z nich tu zůstane a bude to chtít čas, aby si to sedlo, ale já Smetanovi věřím, že z toho materiálu může udělat úspěšný tým, který může v budoucnu bojovat o šestku.

  • a jé - 31.01.2025, pátek, 16:20
    (0)

    Pajos bohužel máš pravdu

  • Pajos - 31.01.2025, pátek, 15:36
    (0)

    Na Slovácko se bude furt nahlížet stejně, pakliže se nezačne od majitelů víc sypat od majitelů do kádru, infrastruktury a všeho s tím souvisejícím anebo změnou majitele/majitelů... bohužel tak to v dnešní době je. Kdo víc dá, tam jdou lepší hráči, viz Kohút do Baníku... u nás by takový hráč nikdy tolik nedostal.😬🫣

  • Petros - 31.01.2025, pátek, 13:15
    (0)

    Skein, dík za upozornění. To su teda zvědavý jak ten podcast pojmou. K těm ambicím, neřešme už co bylo. Řešme co bude. Mě se líbilo, že Smetana řekl, že samozřejmě chceme i my zabojovat o top 6. To v situaci v které jsme opravdu nemusel. Já k jaru nemám žádné velké očekávání krom jediného. Chci vidět, že se herně zlepšujeme a hra dostává hlavu a patu a že kádr sw sehrává a jde za trenérem. Pokud sem tam prohrajeme i třeba víc a padnem třeba i pod top 10 mě vadit nebude, pokud tam bude herní progres. Těch nových hráčů je hodně a bude to chtít čas. Ale Spartu obrat o body bychom mohli, to by byla paráda a už se na to těším.

  • huhu - 31.01.2025, pátek, 12:40
    (0)

    kecipep: mě celá ta diskuze o tom přijde uplně absurdní, a je jedno jestli to řeší slovácko nebo olmik. Ozve se mi prvoligový klub a já se bojím konkurence? Když to přeženu, tak touto optikou už nikdo nebude chtít přestoupit do realu madrid, protože tam hraje mbappé a vinicius?

  • karagavrylydys - 31.01.2025, pátek, 12:24
    (0)

    Kurzy jsou 4,8-3,8-1,75, favorit je jasně daný, nevím, co by jako jiného měli novináři psát? Každý fanoušek Slovácka bude rád, když Spartu obereme o bod(y), ale realita je taková, jaká je. I díky tomu, že od úspěchu v pohárech se tady brutálně zaspalo a jede se pomalu z kopce dolů.

  • Bayern Munchen - 31.01.2025, pátek, 12:13
    (0)

    bambulak: přesně tak a divím se tomu, že to ještě někoho udivuje, vždyť i jak tady někteří uváděli, tak se prostě vracíme v tabulce tak kde na to máme a nepředbíháme dobu jako za Svědíka... prostě reálně je to někde kolem toho 11 až 13 místa a to opravdu nikoho nezajímá... a to že se píše, že Sparta vyhraje tak to je prostě normální věc, kredit týmu který vedl Svědík a bála se nám celá liga, už neexistuje... a ještě jedna věc, pokud chceš být zajímavý a aby se o tobě psalo a mluvilo, tak se mrkni na Liberec a jeho majitele, pokud by tady někdo takový byl, tak se bude mluvit i o Slovácku, vždyť jen za tyto dvě období investovali do kádru přes 100 milionů a i když ne všechno co Kania dělá se mi líbí, tak je svůj a přitahuje dost pozornosti a to jsou vlastně po podzimu ještě pod náma... a to jejich fanouškovská základna je bych řekl pod tou Slováckou...

  • kecipep - 31.01.2025, pátek, 12:12
    (0)

    Huhu: To se díváme do hlavy hráče a máš pravdu. Samotný player by si to měl umět vyhodnotit a jsou to dva jiné případy. Já jen opakuji, že jsem se ptal Zdrha na reakce fans Olomouce ;-)

  • huhu - 31.01.2025, pátek, 12:09
    (0)

    kecipep: já ti rozumím, ale Kadlec byl už na sklonku kariéry, končil. Jestli se někdo bojí sem jít jen proto, že bude bojovat o místo s 38 letým fotbalistou na sklonku kariéry, tak už to musí být varovný signál sem takového hráče nebrat.

  • Bayern Munchen - 31.01.2025, pátek, 12:07
    (0)

    kecipep: ředitel dostal hate jako prase jo, podle mě dost slaboučký... jestli srovnáváš výrok trenérů v podobě Klimenta a Kadlece, tak snad si umí vyhodnotit fotbalista, který by sem šel nebo do Olomouce, že kariéra 38 letého hráče je většinou rychleji u konce než kariéra 31 letého útočníka, který může hrát ještě klidně další 4 roky... tak snad ti je jasné, kde je to složitější někoho přivést...

  • kecipep - 31.01.2025, pátek, 11:52
    (0)

    Řešíme vyjádření trenéra, který argumentuje Klimentem, stejně jako stopeři sem nechtěli, protože by byli za Kadlecem (nebyli by v základu). Za takový druh argumentu dostal ředitel hate jako prase. Šíře kádru je zas na jinou diskuzi

  • huhu - 31.01.2025, pátek, 11:47
    (0)

    kecipep: tak snad nebudeme srovnávat končícího Kadlece s Klimentem v topu, navíc jak píše Bayern, olmik tam má řadu dalších dobrý útočníků.

  • Bayern Munchen - 31.01.2025, pátek, 11:22
    (0)

    kecipep: trochu úsměvné, protože za Klimentem je v Olomouci Juliš, Rusek, ten černoušek a ještě nějaký mladík… až se ti borci daji zdravotně do pořádku tak vcelku silný útok… ale u nás za Kadlecem nebyl v podstatě nikdo…

  • kecipep - 31.01.2025, pátek, 10:59
    (0)

    Zdrh: Dostal Janotka taky takovou čočku jako Pojezný od místních manažerů?

  • zdrh - 31.01.2025, pátek, 10:55
    (0)

    „Hledali jsme někoho, kdo by fungoval i vedle Klimenta, až se Honza vrátí, a naráželi jsme na to, že Kliment funguje jako červená vlajka. Ostatní se ho zkrátka trochu bojí, že se potom vedle něj neprosadí,“ vysvětloval na tiskové konferenci před startem jarní části trenér Tomáš Janotka. Zkopíroval věty Pojezného o Kadlecovi? Jen to ukazuje, že opravdu ta výkonnost nějakého hráče může být u případných posil problémem.

  • bambulak - 31.01.2025, pátek, 10:52
    (2)

    Pro Cesko obecne jsme proste absolutne nezajimavi a navzdy budem, to je fakt. Tohle narikani je celkem zbytecne a divim se, ze to jeste nekoho prekvapuje.

  • bilas - 31.01.2025, pátek, 10:51
    (0)

    Takový podcast by byl fajn, nadruhou stranu se dívím, že do toho někdo jde, protože týmy 5-16 mají dohromady aktivní základu jak Baník... Podepsal bych se pod jeden komentář tady, že pokud nebudou konkretní ambice a stále jen mlžení "chceme být co nejvýš" tak se mohou snažit marketingem jak chtějí, ale nikoho na to nenalákají...

  • JoseVale - 31.01.2025, pátek, 10:50
    (0)

    Tak dehonestující byly třeba ty rádoby vtipné komentáře lidí na streamu isportu. To je taky těžko, Fejgl se Špryňarem si honí nad Hradcem, Kvasnica je aktivní na sociálních sítích, kde píše o Baníku a Olomouci a o nás píše dinosaurus Košťuřík

  • Skein - 31.01.2025, pátek, 10:44
    (0)

    to Petros: od úterý má jet nový podcast, kde se má řešit více týmy mimo 4ku..ale jak to bude vypadat netuším. Kvasnica a někdo k němu...

  • riedlss - 31.01.2025, pátek, 10:38
    (2)

    Ono je jednoduché říct, že Sparta vyhraje, já je chápu. O to větší je radost, když nevyhraje :) v což doufám 🤞

  • huhu - 31.01.2025, pátek, 10:37
    (0)

    Hory: v čem ses jako zastal? V médiích nevidím nic dehonestačního, pošli odkaz. Dehonestaci zažívají možná tak budějky, ale ty si to zaslouží :)

  • Hory - 31.01.2025, pátek, 10:20
    (-2)

    Pardon, že jsem se dovolil zastat Slovácka. Chápu, tady většinou způsobuje radost jeho neúspěch, alespoň podle příspěvků.

  • Petros - 31.01.2025, pátek, 10:05
    (0)

    Hory, hoď se do klidu. Každý kdo není fanoušek Slovácka ti řekne, že Sparta vyhraje. To šokuje a naštvává asi jen tebe :)) zrovna footcast je asi jediný podcast kde se poctivě věnují kolo co kolo všem odehraným zálasům a tedy všem týmům, ne jak ostatní kde se jede jen top 4 jak kolovrátek.

  • Hory - 31.01.2025, pátek, 09:57
    (0)

    Hubu - tak, jak píšu. Když udělám průřez všemi medii, tak Ti vyjde obraz toho, co píšu.

  • huhu - 31.01.2025, pátek, 09:40
    (2)

    Hory: jaká dehonestující kampaň panebože? To že řeknou, že slovácko je ve fázi nějaké přestavby, omlazování, že to bude náročné období je snad jasné všem. Dokonce v podcastu padl i dotaz na to, proč se s přestavbou nezačalo dřív a celkem logicky na to odpověděli, protože klub byl na vrcholu, před 2-3 lety a nešlo udělat nějakou velkou přestavbu. Naopak v době vrcholu se klub valila chvála ze všech stran.

  • bilas - 31.01.2025, pátek, 09:20
    (1)

    Byl dost velký čas na to prodat bývalý úspěch v mediích a trochu změnit klišé o provinčním Slovácku. Klubu to ale vyhovuje a neudělal pro to absolutně nic, takže se není čemu divit. Nicméně tady ta ukřivděnost, že nezainteresovaní lidé tipují jako vítěze Spartu k té malosti dozajista patří :D

  • Hory - 31.01.2025, pátek, 08:51
    (-1)

    Vyšel dnes nový Fotcast, kde je host Michal Kvasnica a všichni ve studiu jsou ve shodě jak Sparta na Slovácku zvítězí. Mám pocit, že tak až dehonestujici kampaň proti našemu klubu nebyla snad nikdy vedená, napříč všemi médii.

  • Pajos - 30.01.2025, čtvrtek, 18:13
    (0)

    Nebylo to předtočené, protože to bylo online... jinak o neinformovanosti Slovácka přispělo i to, že mimo jiné ani do titulku nedali žádnou zmínku o Slovácku.😢 Nezbývá nám nic jiného, abychom ostatním vytřeli svými výkony, výsledky a postavením v tabulce ostatním na jaro zrak😅

  • Skein - 30.01.2025, čtvrtek, 18:11
    (0)

    3 dny live (st-pa) od lize, dle skupin..zítra top6ka

  • a jé - 30.01.2025, čtvrtek, 17:19
    (0)

    Myslim že ne, protože říkali, že v patek v 11 budou řešit skupinu o titul. Ale hádat se nebudu stopro nevím

  • Hory - 30.01.2025, čtvrtek, 16:13
    (0)

    Taky to mohlo být předtočené. Jinak si myslím, že by ho zmínil.

  • a jé - 30.01.2025, čtvrtek, 15:49
    (0)

    Je pravda, že říkal Beran, ale taky jsem ho neslyšel říct, že další posila je Koscelník. Ano nevím jak je na tom, jestli je schopný naskočit do zápasu

  • Hory - 30.01.2025, čtvrtek, 15:09
    (0)

    Tak Košta dnes v tom rozhovoru potvrdil, že jako jednička bude začínat v bráně Borek a levého beka bude hrát Beran. Zvlášť pro Berana to bude teda premiéra v první lize až snová.

  • tvojemama - 30.01.2025, čtvrtek, 14:51
    (0)

    bilas: z tohohle důvodu nechápu proč je velká kritika na Slovan plus. Když vidím jak ty jelita informůjí o nás. Stejně je 90% věcí o top 4. Jediný horší klub který se řešil tak jsou Budějovice, protože je to totální bída

  • bilas - 30.01.2025, čtvrtek, 12:46
    (0)

    Ono to je pořád stejné klišé dokola," odešel Svědík co to tam držel, přestárlý kádr, nechodí výplaty, provinční klub" V podstatě nikdo z těch všech expertů kromě Košťuříka nevyjmenuje 5 hráčů základu, takže kdekoliv se o FCS mluví, je to úsměvná debata o ničem.

  • kecipep - 30.01.2025, čtvrtek, 12:05
    (0)

    Všem jim vytřeme zrak první šestkou

  • Hory - 30.01.2025, čtvrtek, 11:59
    (0)

    Tak ono nám do jarní části skoro nikdo z odborné veřejnosti nevěří. Viz.včera Roman Kovařík expert z Fortuny, který nás tipuje na další pád tabulkou a bojem ve skupině o záchranu.

  • JoseVale - 30.01.2025, čtvrtek, 11:34
    (0)

    ty komentáře jsou pěkná žumpa a kluci se jim tam ještě smějou, ať žije deník sport

  • rrr23 - 30.01.2025, čtvrtek, 11:28
    (0)

    Nic zajímavého jsem neslyšel. Pouze se pousmíval nad komentáři sledujících.

  • Skein - 30.01.2025, čtvrtek, 11:04
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=HeB66XOznlE live

  • Skein - 30.01.2025, čtvrtek, 10:19
    (1)

    dnes v 11 hod Isport bude podcast ohledně prostřední skupiny, kde se bude mluvit i o Slovácku, kdyby někdo měl čas a chuť poslouchat.

pristi
 Další články:
31.01.2025, pátek, 13:30 -  Klíma jde do Slovácka za oblíbeným trenérem. Chce si vystřílet přestup
31.01.2025, pátek, 11:05 - Překvapení na Spartu! Mladík má být v bráně Slovácka. Mistra už porazil
31.01.2025, pátek, 11:00 - V jaké sestavě nastoupí Slovácko proti Spartě? V brance Borek, na hrotu Klíma
30.01.2025, čtvrtek, 11:00 - Slovácko B otočilo zápas v Hodoníně. Oba góly dal Ayoola, De Azevedo kapitán
29.01.2025, středa, 09:45 - Petr Reinberk: Vypadá to na měsíc bez fotbalu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace