*
DNES
Ženy | Miroslav Zbořil a Markéta Klímová před utkáním se Spartou
včera
Rozhovory | Slovácko - Slavia
17.03.2024
Milan Heča a jeho hodnocení utkání v Teplicích
17.03.2024
Z PLOCHY | Jan Kalabiška po zápase v Teplicích
16.03.2024
TISKOVKA | Martin Svědík po zápase v Teplicích
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 978 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
28.02.2024
Fanoušci v zápase proti Spartě
15.02.2024
Fanoušci v zápase proti Pardubicám
04.02.2024
Sektor B3 cup 2024
30.11.2023
Fanoušci v zápase proti Baníku
06.11.2023
Fanoušci v zápase proti Hradcu

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

13.04.2024 od 15:00

Městský stadion MB

Přihlášeno
18
fanoušků

Výjezd podzimu !

31.10.2014, pátek, 10:48
vyjezde_minibus_velky.jpg

V 13. kole Synot ligy zajíždí Slovácko do Brna, kde se v sobotu 1.11 od 17:00 hod. střetne s domácí Zbrojovkou. Pro nás je to nejkratší výjezd a v sobotu. Lepší podmínky už být nemohou.

Cestovné do Brna je 200,- Kč a kdo má supporterku tak 100kč.

Online přihláška  - ZDE -

Kdo by chtěl jet autem klidně později, ať napíše.

Předběžné trasy dle přihlášení lidí pak budou potvrzeny:

Trasa číslo 1:
Uherské Hradiště - Umělá tráva vedle stadionu (UH) – 14:00
Staré Město - Stará škola (SM) – 14:15
Buchlovice - zastávka (BUCH) - 14:20              

Trasa číslo 2:
Bojkovice - Obchodní dům (BOJ) – 13:20
Šumice - U kostela (SUM) – 13:30
Uherský Brod - U Vlakového Nádraží (UB) – 13:40
Drslavice – (DRS) – 13:45
Kunovice – na Rynku (KUN) – 13:55
Ostrožská Nová Ves - U Racka (ONV) – 14:05
Uherský Ostroh - U Osmeku (UO) – 14:10
Veselí Nad Moravou - U Lidlu (VNM) – 14:15
Moravský písek – U podjezdu (MOP) - 14:25
Bzenec – Náměstí (BZE) - 14:30
Vracov – Obecní úřad (VRA) - 14:35
Kyjov – u Nemocnice (KYJ) - 14:45

Přihlásit se můžete také formou SMS ve formátu:

BRNO JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle trasy a nástupního místa (viz zkratky v závorce) např.TRASA UH (Uherské Hradiště) . SMS Odešlete na tel. 723680831

Jméno Heslo
text
  • riedlss - 06.11.2014, čtvrtek, 08:44
    (0)

    neztrácej už zbytečně čas, nemá to cenu :) Tady to podkle všeho vypadá, že jeden ožralý vládne všem, to je jako z Pána prstenů ;)

  • eLucky - 06.11.2014, čtvrtek, 07:47
    (0)

    to Pedro: Si očividně oproti nám starý bard, ale přesto trvám na tom, že o fungování dnešního kotle a jeho problémech toho moc nevíš. Pokud ti vadí to, že se v kotli "prej" moc nadává, tak to neříkej nám, já na všechny ty Damkové atd. jebu. Beru dyž se to dá jednou dvakrát za zápas, ale je strašně ubohé a trapné, když se support klubu zvrhne v urážky všeho kolem ale nejhorší na tom všem je, že narozdíl od hráče podporujících pokřiků tyto kokotiny řve stadion dvakrát až třikrát víc! A říkej si co chceš, ale v tomto nemá prsty kotel, ale ostatní diváci na stadioně, kteří se k těmto výlevom přidávají, zatímco podpořit Slovácko nechcou! Každopádně si myslim, že se nijak výrazně nezměnily poměry v kotli a tak, jak se spíš výrazně změnili poměry na svazu, který bojuje proti jakýmkoli projevům fanoušků a jelikož my nejsme sebestřední a vidíme dál jak do Staráku, tak si tu nehrabeme na vlastním s tím, ale bojujeme proti tomu, aby kurvy ze svazu nás pokutovali za vyjádření vlastního názoru!

  • eLucky - 06.11.2014, čtvrtek, 07:41
    (0)

    to Pedro: co se týká fanshopu, tak ceny se tuto sezónu výrazně snížili. Proč to bylo předtím neuvěřitelně drahé musí byt každému jasné už když si vezme jak vypadal fanshop dřív a jak vypadá teď;) Pokud se ti rozpadlo něco, cos zakoupil letos v oficiálním fanshopu dojdi to reklamovat!

  • riedlss - 06.11.2014, čtvrtek, 07:06
    (0)

    by mne zajímalo, od kdy si určujeme ceny my..... :))

  • zdrh - 05.11.2014, středa, 22:59
    (0)

    uhel: Ale je také třeba vidět, co konkrétně udělala německá policie při a po zápasu. Německá policie zajala 21 lidí, dalších 700 (většina s bydlištěm v Německu, těžko ale říct, jestli to byli němečtí Turci s bydlištěm v Německu nebo fanoušci Borussie) bylo ve vazbě dočasně. Po zápasu si policie vzala osobní údaje všech lidí, kteří se nacházeli v sektoru Galatasaray. Při zápasu vyletěla jedna světlice nebo něco podobného na plochu a zápas byl přerušen. Kdyby se něco takového stalo u nás a policie by takto zakročila, chtěl bych vidět ty bojkoty a ten řev...

  • Pedro - 05.11.2014, středa, 22:29
    (0)

    To Buchlovjak, to eLucky: Nikdy jsem nemyslel, že zrovna vy dva jste ochlastové..., jednak na vás nemůžu ukázat prstem, protože vás osobně neznám,jen tuším, kteří to asi jste.myslel jsem to obecně, když vidím v jakém stavu vylízají někteří" fandové" z autobusu na venkovních výjezdech. Je mi za ně opravdu stydno. Potřebují se předvést - vyřádit venku??? Fandové Hradiště /FCS/ opravdu patřili k nejlepším v lize, ale proč se ta tak pokazilo? Proč musí klub doplácet na hlouposti v kotli???? Proč ta nenávist vůči jiným fandům? Ať si podporují koho chtějí, my drzíme palce FCS, ale nemůžu se chovat jako hovado. V tom Zlíně jsme se fakt za naše lidi styděl, proč ta nenávist? Hromada Valachů díky panu Zemkovi jezdila a jezdí na naše zápasy, tak proč ta nenávist. Stejně tak budu fandit zlínskému hokeji...a předpokládám, že Zlíňáci drží palce FCS a ne třeba Baníkovcům. Buďme lidi, ne? To mne víc trápí, proč se v kotli mnohdy opičíte po těch pakách na Baníku či Spartě, kteří svým klubům akorát škodí. Vím o čem mluvím, to je i pro tebe eLucky, kde si vzal že jezdím jen na domácí zápasy? právě že podstatnou část jsem jich viděl venku...přečti si mé komentáře z minulosti, pokud si s tím dáš práci...díky svému zaměstnání jsem cestoval po celé republice a prodlužoval jsem si pobyty na víkendy, abych kluky z UH viděl v akci venku, bohužel jsem viděl i ostudy našich spolufandů...jak se někdo chová na venkovních výjezdech. Nikdo vám nebere vaše zásluhy, protože na rozdíl od vás, já vás neurážím, nabízím smířlivý tón k diskuzi. proto ty stránky jsou, ne? i když mne mrzí, že si to tu vyříkáváme na dálku a zabíráme místo ostatním, kteří to tu tak trochu musí s nechutí číst. Píšeš Buchlovjáku, že se jezdilo dřív jen po Zlínském kraji? On žádný nebyl, byl Jihomoravský a Slovácko hrávalo národní fotbalovou ligu po většině Moravy, jezdilo se na Ostravsko, Olomoucko ...to je vedlejší, byla taková doba. Ale člověk horoval za klub, ať už se jmenoval jakkoliv, či hrál jakokouliv soutěž. Byli jsme na měkko z prohraného finále s Duklou v Poháru ligy v Hodoníně, stejně jako jsem zažil na vlastní kůži ponížení Slovácké Slavie TIC na Slavii po výprasku 9:1, prostě je toho na vzpomínání dost....ale nejde mi o to, kdo toho více udělal pro klub či více toho najezdil po zápasech, jen si myslím, že mám ke všem tématům kolem dnešního Slovácka co říct a jsou to mé osobní postřehy a ne výblytky, jak tady někteří pisálci naznačují o mých názorech, to jsou fakt chudáci, neschopní konstruktivního rozhovoru.Když se ale obklopíte mnohdy puberťaákama, co cítí jen sílu v kolektivu, pak není divu, jak se chovají. Opravdu chlapi férově. PO sportovní stránce s vámi rád podebatuji,sám jsem hrál a stejně tak dlouhý čas se věnuji trénování, mám za sebou řadu stáží u ligových klubů...pristě je to můj svět, stejně jako váš. Mám svou práci, rodinu, trénuji a přesto si najdu čas a vyhradím, abych kluky z FCS podpořil a nebudu říkat, že k vůli tomu mám nemalé potíže ve vlastní rodině. To víte velká láska a navíc dlouholetá /kopaná na Slovácku /, to je velký důvod k žárlení doma od nejbližších. to je ale vedlejší. Jde jen o to, když se člověk urve, valí desítky kilometrů, ať do Uh či někam ven a pak vidí buď holomajznu na place, když to některé primadony na hřišti odchodí či nebojují tak, jak by si jejich hodnocení finanční zasloužilo nebo se předvádí někteří fandové stále dokola oplzlým skandováním či chováním, tak se nedivte, že je člověk frustrovaný, mnohdy jen ze ztráty času. Za týden mu to nedá, otřepe se a valí zase na ty své... A mimochodem, když už stojí na eLuckym ten fanshop, tak zkuste něco udělat s těmi přemrštěnými cenami za věci. To mají být lidovější ceny i za značkovější věci, ale přístupné širokému počtu fandů...jen teď koukám na blbou klíčenku, která byla drahá až hrůza a rozpadla se po prvním vyprání. Ale nic, dobrou ...divočáci.

  • Buchlovjak - 05.11.2014, středa, 16:37
    (0)

    Rídlsu a Lakouši: myslím, že jste mě konstruktivně doplnili a souhlas s Vámi. Opravdu bych ale Pedra vyzval at za námi dojde a jednoho z nás vyhledá. Rád si s ním půjdu sednout na kofolu. Na příští zápas pojedu autem :-). Pokud se teda neožeru :-D

  • Buchlovjak - 05.11.2014, středa, 16:33
    (0)

    Tomrsku já je bohužel dal taky. Fakt vemena. Uhle proti Turkům nemůžeš jinak než s holí v ruce. BVB na své množství konečně oživuje i trošku divočejší scénu :-)

  • tomrs - 05.11.2014, středa, 10:27
    (0)

    Greif: ještěže jsem Arsenal nedával, byl bych stejně konsternován jako u naší remízy v Liberci :D

  • Uhel - 05.11.2014, středa, 08:51
    (0)

    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10635759_742184115817403_1576040053327074591_n.jpg?oh=8561000b5e0a15a486a9d3eb42a4a92b&oe=54E763B9&__gda__=1423333075_71d6e94d6d5f00336c64aaeeae8c022c včera ve vyspělé Evropě bez nadávek a výtržností :D Liga mistrů BVB !!!

  • riedlss - 05.11.2014, středa, 07:30
    (0)

    I přesto jak nás Pedro vyzývá k diskuzi, která by měla mít hlavu a patu, myslím, že ztrácíme akorát čas jelikož nás díky jednomu pacholkovi, který se ožere, hází do jednoho pytle. A s těmi náklady jak říká eLucky, úplně vedle. O sportu mne můj milý Pedro ani nemluv, celý život žiju sportem :) Co střela to vedle. Neříkám, že jsem dokonalý, jakože stoprocentně nejsem, ale pokud narazíš na lidi jako eLucky, Buchlov, mne nebo pár vybraných, kteří by se mohli pro Slovácko roztrhat, většina výstřelů bude padat mimo !!! čao man

  • eLucky - 05.11.2014, středa, 07:12
    (0)

    to Pedro: o sportu toho víš možná hodně, ale o dnešním kotli Slovácka asi pěkné hovno. UH ani SM není moje rodné město a ani nikdo nebylo a předpokládám ani nebude mým bydlištěm, takže taky mám výjezdy už roky aj domácí zápasy, ale nikdy mně nenapadlo nad tím takto uvažovat, přeci jen v porovnání s Carlosem z Prahy by to bylo dost ujeté:D A co sa týče alkoholu, tak na domácích zápasech zásadně nikdy nepiju, jednak sa ty sračky co točí na stadionech pit nedajů a jednak mám příliš mnoho práce na to, abych měl čas někde chlemtat a klábosit kokotiny jak ty tady;) Naposled sem sa ožral na fotbale ještě v době kdy sme hráli druhů ligu v zápase proti Karviné;):D O nákladech na Slovácko se vůbec nebavme, jestli chceš lásku ke klubu přepočítávat na peníze, tak si asi pěkný .... Za mně a mou náklonost ke klubu mluví stovky hodin odpracovaných pro dobro klubu a fanoušků na všech webech kolem fotbalového Slovácka, co mluví za tebe prázdná slámo? A to nemluvím o fanshopu, který držíme spolu s Babu pod palcem prakticky od začátku. Copak mluví za tebe? To že jezdíš na domácí zápasy Slovácka jako na výjezdy, protože nebydlíš v UH?:D Nooo super!:D

  • Greif - 05.11.2014, středa, 06:28
    (0)

    Tak vcera Arsenal .. Kdepak mame ty hrdiny co po Liberci vykrikovali jak sme to zpackali ..

  • Buchlovjak - 05.11.2014, středa, 00:36
    (0)

    Pedro: tady je tvoje reakce na to kdo dělá bordel "to e lucky, to buchlovjak: Pánové, už se nedivím, kdo dělá ten bordel..." proto ta reakce ode mě a od Lakouša. Bral jsem to obecně, že jsi se prostě trefil do špatných obětí. Soudržnost kotle je o mentalitě lidí u nás v regionu a to je prostě na špatném levelu. Dokud absolutně všichni v absolutně všem v oblasti fandění, postoje, hrdosti ke klubu a vším spojeném s podporou Slovácka nepotáhnem za jeden provaz, tak budem vždy totální sračky. To je jedno velké téma o kterém se už mraky napsalo. S těmi výjezdy je to u tebe chválihodné nicméně jezdit po Zlínském kraji není žádná sláva, pokud jsi do těch destinací nejezdil na kole (ironie)...smích. Jestli to v národní lize bylo jinak tak je to fajn. Proč jsi vlastně jezdit přestal a kdy? Nebo nepřestal? Já jsem za těch 15 let výjezdů zhruba odhadl že jsem venku odjezdil tak 200 až 210 výjezdů jak v lize tak poháru a většina z nich byla od UH vzdálena více jak 300km (Teplice, Liberec, Jablonec, Příbram, Plíseň nebo třeba Sokolov ve druhé lize). Toho času co my jsme podporou Synotu, resp. Slovácka strávili je opravdu mraky. Tím ale nechci snižovat tvé výkony (aktuálně diskutuji :-)). O sportu víš určo víc a to ti ani neberu ačkoliv krom fotbalu provozuju celou řadu dalších sportovních aktivit. No a alkohol a Lakouš to je další téma :-D. Sem tam ho vidím s pivem ale opilého možná jednou. No a já si rád o víkendu vyčistím hlavu, jelikož nemám závazky a mám za co :-). To snad zakázané není. Ale v pěti lidech jsem odjel dost zápasů i jako řidič autem, jelikož jsem do dvaceti let nevěděl co to alkohol je. To že to máš daleko i na domácí je "problém" spoustě lidem, které znám osobně a omezují to, což je logické z ekonomických důvodů o to blíž by jsi to ale mohl mít na výjezdy někam do Čech. Měl jsem tu ten příběh rozepsaný delší ale nějak mi kiksnul login tak se to neodeslalo. Takže jsem připraven na další diskuzi. Ale doposud jsi mě nepřesvědčil, že tě tu někdo za nějakým důvodem nenastrčil, proto aby jsi na nás něco vyšťoural. FCS nafurt!

  • Pedro - 04.11.2014, úterý, 19:26
    (0)

    nikdy jsem nikoho konkrétního neobvinil, že házel pyrem na hřiště, jenže když jste tak soudržní v tom kotli, tak proč si tam neuděláte pořádek, když pak ostuda jednoho je ostudou všech!!! To eLucky a Buchlov - nemachrujte, neurážejte a diskutujte - máte-li jiný názor, dovedete ale jen buransky urážet. Jo a mimochodem s těmi počty výjezdů, kolik jich máte dohromady, bych byl velice opatrný. Nebudu dělat ramena, ale tentokrát si dovolím říct, že se velice mýlíte...jezdil jsem už i na Slováckou Slavii, na derby se Slušovicemi , Brodem, tehdy ještě Gottwaldovem či Zlínem ...v národní lize a další mače, kdy se jezdilo ještě vlaky s partií...opatrně s těmi hodnoceními. a o sportu vím přece jen více, než to vaše - ožrat se v nejbližší putyce. Nechci to hrotit, ale opravdu si ujasňovat pozice a názory. Pro mne jsou výlety i na domácí zápasy prakticky výjezdy ven, protože již delší dobu žiji mimo UH a do rodného města dojíždím nejen za fotbalem, takže mé náklady pro slovácký fotbal hodně překračují prachy , které jste na svých výjezdech prochlastali vy dohromady.

  • Buchlovjak - 04.11.2014, úterý, 17:20
    (0)

    problémy spojené s fotbalem jsou, byly a budou vždy a všude. Těch příkladů by se tu dalo v rámci Evropy vyjmenovat desítky, resp. stovky a to jen ty známé a zajímavé. Nic to ale furt nemění na tom, že u nás ty vulgarismy k tomu prostě patří a hotovo. To že jsou směrovány na svaz a jiné pohlaváry dnešní jebnuté doby je jen odraz toho co se děje a držet hubu prostě nebudeme, když do nás někdo kope...

  • zdrh - 04.11.2014, úterý, 16:10
    (0)

    elucky: Mám pocit, že na tom Arsenalu nebo snad jinde v Anglii (možná na Anfieldu) byla cedulka, že i za sprosté řvaní tě můžou vyvést ven. S tím časem jsem to tam uvedl nepřesně - na Chelsea jsem byl před Abramovičem (nějak 2001-2), na tom Arsenalu pak 2010.

    Ještě přihodím zajímavost z Madridu: tam jsem přímo před stadionem Realu potkal pár - kluka holku - každý měl jiný dres (Real, Atletico), bylo to těsně před Madridským derby. Rok 2009.
    Ano i v Anglii jsou problémy, četl jsem o tom, jaké jsou třeba při velském derby Swansea x Cardiff.

  • Uhel - 04.11.2014, úterý, 13:40
    (0)

    a proto se ted v Anglii pomlelo v jeden okamžik tolik lidí, co napříč celou hooligans scénou za celý rok u nás !!

  • Buchlovjak - 04.11.2014, úterý, 11:20
    (0)

    Zdrh: jak píše Lakouš, vulgarismy nikdy ze stadionů nevytlačíš a ono by to byla i škoda. Dokážou ty zápasy pěkně okořenit. A třeba v Německu se bez sprostých chorálů prostě fans neobejdou. Třeba za všechny z nich pokřik BVB na Leverkusen :Arschloch wichse Hurensohn! Scheisse Leverkusen :-D Bez toho to prostě nejde.

  • eLucky - 04.11.2014, úterý, 11:05
    (0)

    to zdrh: Uráželi... právě, bitky dokázali ze stadionu vytlačit, ale vulgarity ne, ty nevytlačíš:) Já sem pochopil z tvého předchozího příspěvku, žes psal o situaci před Abramovičem a spol., před absolutní komercionalizací premier league;) Z anglie si určitě můžeme něco vzít za příklad, a to absolutní zaujetí, pro svůj klub, to tady prokazuje jenom velice malé procento návštěvníků českých klubů!

  • zdrh - 04.11.2014, úterý, 10:19
    (0)

    elucky: Ten Emirates Cup byl v roce 2010, nemyslím si, že se od té doby situace zas tak změnila. Už tehdy byly lístky v Anglii pěkně drahé, Arsenal tehdy stával kolem 40 liber v průměru, dnes 45 (Ten Emirates stál pouze 20 na jeden den, kdy se hrály dva zápasy). A pamatuju si také na fůru triček a podobných fanouškovských potřeb, které se prodávaly v ulicích u stadionu (nikoliv ve fanshopu na stadionu), které urážely hlavní rivaly Arsenalu - Tottenham a Chelsea.

  • riedlss - 04.11.2014, úterý, 08:36
    (0)

    Pedro: za to ty jsi individuum, které brzo půjde příkladem všem fanouškům na celičkém světě, pokud někde dřív nenarazíš na čuňu, což bych Ti docela i přál, když vidím jak jsi neskutečně zkušený a hážeš rozumama ze strany na stranu :D ty jsi tady pro mě top z těch kecálků, kteří se tu občas objeví, aby vynikli´. U tebe to má ale úplně opačný efekt, férové by bylo, kdyby jsi šel do kotle a pěkně nám to vysvětlil, hlavně to, o čem je sport, protože já měl dodnes asi jiné mínění. Jsi neskutečný chudák !!! :D

  • eLucky - 04.11.2014, úterý, 08:31
    (0)

    to Pedro: mimochodem kromě jedné příležitosti, která ani neměla co dočinění s fotbalem, jsem nikdy vlastně pyro nedržel v ruce:D Su já to ale pyroman!:D

  • eLucky - 04.11.2014, úterý, 08:22
    (0)

    to zdrh: to mluvíš o situaci před několika lety, sice není pravidlem, že by se tam vyvádělo za stoupnutí, ale není to tam zdaleka vyjímka, extrém byl dokonce, že za stání byla fanouškovi odebrána permanentní vstupenka, kterou vlastnil nepřetržitě několik let! A to konkrétně o čem píšeš byla ještě prachama nezkažená anglie, kde na tribunách vládli fanoušci-srdcaři klubů, dnes byli často vytlačeni diváky úspěchu! Proč například skalní fandové ManU přestali chodit na zápasy klubu a založili si vlastní klub?

  • eLucky - 04.11.2014, úterý, 08:19
    (0)

    to Pedro: beres si do huby lidi jako Buchlova a mne, nevim kolik teho mas odjezdene, ale pochybuju, ze tolik co my dva;) Vím o kultuře fandění v té anglii o které mluvíte hodně a takovů tu nechcu, chcu tu kulturu fandění v anglii jaká je na nižších soutěžích! Chcu aby tady všichni na stadionu cítili sounáležitost se svým klubem a brali to jako srdeční záležitost, ale nechcu aby to tu vypadalo tak jak na všech těch Chelsea, Manchesteroch apod., kde vytlačili fanoušky-srdcaře a nahradili je diváky úspěchu! Myslím, že pádným argumentem tohoto faktu je to, že Sparťani si v asi 2tisícoch si udělali domácí atmosféru na Stamford Bridge a diváci úspěchu enom čuměli co že sa to děje místo, aby je přeřvali! Takovů anglii já tu teda nechcu... hnus!

    Je vidět, že o kotli Slovácka víš pěkné hovno, řešíš tu nějaké excesy jednotlivců, za které jsou zodpovědní jednotlivci. Lídři kotle nebudů tyto jednotlivce hlídat a vodit je za ručičku! Lídři kotle jsou od toho, aby kotel vystupoval jednotně na stadioně při supportu, ultras aktivitách a v neposlední řadě, aby měl pod palcem pyroshow, protože pyro není o tom enom něco zapálit, ale zapálit to tak, aby to mělo KURVA efekt!

  • Buchlovjak - 03.11.2014, pondělí, 23:58
    (0)

    Pedro to je hnus jak máš to fízlovství v sobě zakořeněné. Měl by jsi fakt jít fňukat na jiné weby. Myslíš že v jiné fanouškovské tábory nebo ty zahraniční nemusí čůrat? :-DDDD

  • Buchlovjak - 03.11.2014, pondělí, 23:55
    (0)

    Pedro prosím udělej mi radost a dojdi za mnou do kotle. Nemám problém si popovídat úplně normálně. Ty totiž vůbec nevíš, co mluvíš a začínám si myslet že tě tu někdo nastrčil nebo co. Nenávist vůči ostatním klubům se u mě konkrétně vybudovala za dlouhé roky výjezdů. Ke každému týmu bych to tu mohl vyjmenovat i s konkrétními důvody a vlastníma zkušenostma. Nicméně to není oč tu běží a ani to rozpitvávat nechci. A jestli si myslíš, že já jsem ten co hází dýmovnice a dělá bordel na stadionu tak víš opravdu absolutní prd. Netuším z čeho vycházíš ve tvrzení že ze hřiště dělám bojiště :-D. Takových fanoušků jako mě kdyby jsme měli pár stovek tak jsme jedni z nejlepších na české scéně. Proč nevylezeš z anonymity a nevyrazíš třeba na výjezd někam, aby jsi opravdu poznal jak to chodí? Jinak tu Anglii bych sem furt netahal. Já to tam mám rád ale jen jako turista. Nebavilo by mě tam furt sedět jak oukropek. Ale v jednom máš pravdu o sportu víme houby ale o supportu milionkrát více jak ty a o to nám tu jde. A ještě jedna věc eLucky je taky hrozný chuligán a bez ohně v ruce ani z postele nevstane :-DDDDDDDD. Howg! FCS nafurt!

  • Pedro - 03.11.2014, pondělí, 23:39
    (0)

    Stačí mi vidět, když se z autobusu našich FANs vyvalí připitá individua, která močí kolem autobusu, a udělám si obrázek o kultuře některých našich fandů....příště vás natočím a hodím to na web, you tube....a další média. Co je platný váš support, když jste jak telata...

  • Pedro - 03.11.2014, pondělí, 23:36
    (0)

    to e lucky, to buchlovjak: Pánové, už se nedivím, kdo dělá ten bordel...to jste tak opravdu ubozí? Nemá cenu s vámi diskutovat. Kde se bere ve vás ta zaslepenost? Buchlovjáku, proč ta nenávist proti jiným celkům? To jsi fanda? fandi svému celku, ale nedělej ze hřiště bojiště? A juancarlos - seš taky vedle. Co se ti nelíbí na anglické klutuře fotbalu? 6e tam všichni zpívají chorály bez bordelu? To se ti nelíbí???? Ne opravdu pánové, teď jste se odhalili, už je mi jasné, chováte se jako ti chudáci na Baníku či jinde, kde je jen bordel. Vůbec nejste nad věcí a o sportu víte houby. Škoda slov, šlo mi o solidní diskuzi, když máme stejný zájem, ale zatím vidím, co jste za chudáčky

  • karagavrylydys - 03.11.2014, pondělí, 17:44
    (0)

    Naprosto v pořádku: http://fotbal.idnes.cz/fotbalova-plzen-podava-trestne-oznameni-na-neznameho-pachatale-psq-/fotbal.aspx?c=A141103_151158_fotbal_min

  • zdrh - 03.11.2014, pondělí, 16:11
    (0)

    elucky: Vzpomínám se na ten Emirates Cup. kousek ode mě byl velký fanoušek Arsenalu, který vstával asi tak 10x za zápas (nepočítám gól) při každém řvaní Stand Up If You Hate Tottenham (případně Stand Up If You Love Arsenal) a rozhodně to nikomu ze sekuritky nevadilo. Samozřejěm, že se vstávalo při gólu Arsenalu, to bylo normální. A nebyl zdaleka jediný, takže s tím vstáváním si myslím, že to není zas tak horké. Ale možná, kdyby si stěžoval někdo kolem něho, tak by sekuritka zasáhla, nevím...

  • juancarlos - 03.11.2014, pondělí, 11:20
    (0)

    myslím Pedro,že by jsi měl chodit naříkat na jiné weby než je tento, třeba na fízlovské,tam si budete rozumět. To co jsi psal o svém zážitku z Anglie beru jako ironií, protože přesně takto to na fotbale vypadat nesmí,ale myslím si,že lžeš,žes jsi tak maximálně viděl záběry do nějakého Vip sektoru.

  • riedlss - 03.11.2014, pondělí, 10:21
    (0)

    asi každý zapomněl jaká opatření byla v Ang. zavedena po všech těch problémech na fotbalových stadionech. Proto to tam teď je takové jaké je. Být to tady, nikdo si ani neškrkne a právě tam míří FAČR a asi i tady Ti nejmenovaní chytráci! Taky jsem rád zavzpomínal na 90 léta ač mi byly teprve tři roky přesně v roce 90, vše si pamatuji do posledních detailů :D

  • KEIKIN - 03.11.2014, pondělí, 08:55
    (0)

    ZDRH - V Anglii jsou hlavně všude kamery, tam se jen tak do roští nevychčiješ. Velký brácha tě sleduje....

  • eLucky - 03.11.2014, pondělí, 07:49
    (0)

    to Pedro: Nechápu proč nám tu takové nesmysly vůbec předhazuješ!? Bylo tu extempore v Ševcově, za které dostal dotyčný údajně interně pěkný pojeb, byly tu nešťasné následky pyra s Baníkem, které mělo za následek to počasí, nikoli to, že bylo zapáleno nějaké extra dýmavé pyro oproti normálu a pak tu byla ta megaultra kokotina v sobotu, což byla akce jedince o které nevěděl vůbec nikdo a myslím, že nejen dotyčný si už bude pamatovat, že když se kurva kotel domluví, že dnes pyro nebude, tak dnes pyro prostě nebude! A jestli si jako myslíš, žes zvedl svůj kredit tady tím svým výlevem o bitce s debilama z Brna, tak si na omylu. Všichni trošku zcestovalí tu totiž ví jak to kolikrát se securiťákama bývá, v sektorech hostí to většinou bývá největší extrém, takže ohánět se tu tímto je opravdu úsměvné. Mezi fanoušky se možná skrývají pěkní kreténi, ale mezi securiťáky se tito dementi neschovávají a ještě jsou placeni za prokovaci často! Nebo snad chceš říct, že to taky dělají fanoušci-bezmozci? V anglii sem nebyl a je mi u prdele jak se tam fandí, ale stačí mi vědět už to, že se tam vyvádí ze stadionu za to, že si dovolíš stoupnout! Na takový fotbal kurva chceš chodit!? Tak na to jebu... v sedě možeš žrat klonásu a chlemtat pivisko, ale nemožeš pořádně fandit! A pleskání reklamníma kokotinama do monotóních hokejových rytmů nepovažuju za fandění. Očividně nic nevíš o kultuře supportu ani ultras. Nevadí, ale pak se nediv, že moudra od takového člověka nepadají na úrodnou půdu;)

  • Buchlovjak - 02.11.2014, neděle, 23:21
    (0)

    Pedro, taky mi skoro až slza ukápla, ale s tím, že jsi dělal čerta si tady na fóru moc nepomůžeš :-). To že se vede a hází se dýmovnice je blbost ale rozhodně si nebudu záznam dvou nenáviděných týmů nebudu přehrávat. To je to poslední na co bych si udělal čas ....

  • Pan Puk - 02.11.2014, neděle, 21:34
    (0)

    Pane Pedro, to az slza ukapla z takove pohnute policejni historky. Holt 90 leta se jiz nikdy nevrati a vse speje k chmurne budoucnosti kterou si tak ruzove malujete v komentari nize.

  • Pedro - 02.11.2014, neděle, 20:36
    (0)

    ještě k doplnění- vždy budu odpůrcem pyra a ohňů na stadionech. Je to má vlastní zkušenost poškozeného. V devadesátých letech jsem byl nucen několikrát zasahovat proti takové zběři v Brně. Konkrétně to bylo po zápase poháru UEFA Zbrojovky proti Byeru Leverkusen, po zápase, který zkončil 2:3, návštěva kolem 25 tisíc lidí /!! stadion Za Lužánkami /, se neudrželi Brňáci z kotle a začali házet na plochu dělobuchy a ohňové svíce. Po té co byli vytlačeni mimo stadion, začali zapalovat a převracet kontejnery a popelnice a dělat bugr v ulících. Byl jsem jeden z těch, kdo musel proti nim zasáhnout a to nebylo takové vybavení jako dnes. Přilby jsme měli, ovšem bez chráníčů a štítů těla...výsledek byly bitvy do nočních hodin v ulicích. Několik mých kolegů zkončilo na popáleninovém centru v nemocnici, protože na nich chytly uniformy. Já bohudík zkončil jen na chirdě v bohunické nemocnici, kdy po spršce lahví od piva, které po nás metali tzv. fandové u lužáneckého parku se jedna rozprskla o můj chránič čelisti a sklo mne pořezalo na obličeji. Dodnes mám jizvu na krku.....takže vím o čem mluvím a vždy si za tím budu stát!!!

  • Pedro - 02.11.2014, neděle, 20:16
    (0)

    to babu, tu buchlovjak: Odpověď vám napsal zdrh. Jinak na dotaz odpovím, Blesk jsme si nikdy nekoupil a několik zápasů v Anglii jsem navštívil. Super atmosféra, všichni seděli jak v divadle včetně rodin s dětmi, bavil se celý stadion....nepadl jediný dělobuch na plochu, jediný oheň - to by si nikdo nedovolil, okamžitě by s nimi zametla pořadatelská služba a už by se na fotbal museli koukat jen v televizi. Nemá cenu se s váma pouštět do ubohých diskuzí. Diskutujte seriózně. Buchlovjáku přehraj si záznam z Plzně - co je to za logiku, když Plzeň vede, tak udělat na hřišti dýmovou clonu???? A riskovat ukončení zápasu a komtumaci? a bohužel tak postupují i někteří chudáčci v UH. Stejně tak nikdo nemyslí na hráče, kteří to na place musí dýchat....tak se zklidněte a diskutujte seriózně. je to prostě ubohost a hotovo. Fandím, zpívám, povzbuzuji, ale nikdy nic neháži...nemám pravdu? Jestli jsou potyčky někde v anglických ulicích, to je věc jiná, to taky nesouvisí s pořadatelským zajištěním akce, ale to řeší v ulicích policie, tady jde o sitauci na hřišti a o tu mi šlo, tak to nepřevracejte. Samozřejmě mě dožral Zlín a nejsem sám, kdo se styděl za vlastní lidi.

  • zdrh - 02.11.2014, neděle, 19:40
    (0)

    babu: Já byl v Anglii na na fotbalu několikrát -jednou na zápas Chelsea - WBA (ještě v době před Abramovičem) a totálně mě nadchla atmosféra na stadionu, kdy celý stadion tleskal hráčům už při příchodu na rozcvičku. Po zápasu jsem odjížděl metrem a v něm byli jak fans Chelsea, tak fans WBA a všecko bylo v klidu, nikdo nikomu kradl šály apod. Byl jsem také na Emirates Cupu, kde se tehdy také hrál zápas Arsenal - Celtic. Bylo tam tehdy takových 5-10 000 fans Celticu a zajímavé je, že u vchodu do stanice metra Arsenal, kde byla totální zácpa, protože většina lidí jezdí tímto metrem, byly možná 3-4 policajti na koních, kteří jen usměrňovali lidi, aby nedocházelo k tlačenicím. ale v podstatě nedělali nic, protože bylo všecko v pohodě. Že spolu u metra byli smíchaní fans Celticu a Arsenalu snad nemusím zdůrazňovat. Byl jsem i na nějakých dalších zápasech ,ale tma byla slabší účast hostů, takže z tohoto pohledu nezajímavé. Byl jsem jednou v létě v Liverpoolu a nikdy jsem neviděl tolik lidí, kteří chodili v dresech nebo tričkách svého oblíbeného klubu jako tam. A že tam chodili jak fans LFC tak i Evertonu, je jasné. Přesto nikdo nikoho nenapadal a nikdo neměl s fanouškem soupeře problém. A podotýkám, že to bylo i v dny, kdy ani jeden z týmů nehrál. Tolik jen k tomu bordelu v ulicích.

  • juancarlos - 02.11.2014, neděle, 18:29
    (0)

    vidím,že úroveň zdejších diskutérů je čím dál horší, pakliže jsou to ale pořád stejné jména,dá se už mluvit o stařecké senilitě a impotenci :-D Jinak jsem velmi rád za tuto výhru a taky za to,že nás přestanou chválit za hru. Přeložím : dle letité osobní statistiky mírného paranoika, když nás chválí,jakoby tím vysílali signál rozhodčím,že si s námi můžou dělat co chtějí a zákonitě pak body ztrácíme.

  • Babu - 02.11.2014, neděle, 13:02
    (0)

    Pedro: já neříkám, že schvaluju pyro na hřišti, ani v hledišti by se to nemělo používat, když je špatná oblačnost a vzduch sedí dole, takže to klesne na trávník a hráči nic nevidí, ale tvoje řeči jsou mimo.. myslím, že bys to ani nebyl schopný říct do očí. A to o té Anglii nebudu ani komentovat, je vidět, že média utváří tvůj názor, protože jinak bys nic takového nemohl říct..

  • Buchlovjak - 02.11.2014, neděle, 03:38
    (0)

    A jinak k zápasu. Klasická ligová holomajzna, ale za 3 body. Nic víc mě nezajímá a o to více i těší. FCS nafurt a hnidopichům dobrou noc :-)

  • Buchlovjak - 02.11.2014, neděle, 03:37
    (0)

    Pedro můžu se seriozně zeptat zda jsi byl někdy v Anglii na fotbale? Víš co znamená fotbal jako takový? To je celý den a spousta možných potyček ve městě. Někdy je pravda ale klid. Nicméně plácáš páté přes deváté. To že někdo hází bouchající nesmysly na hriště já osobně odsuzuji a hlavně nevím o jakých bezmocích se bavíte v souvislosti s Plzní pač jsem nic neviděl. Na zápas Damkových couřiček a čtyřprocentních ubožáků se přece normální fanoušek Slovácka nemůže dívat ani z legrace...Nečum a fandi Slovácku!

  • Buchlovjak - 02.11.2014, neděle, 03:31
    (0)

    Hory nechcu ti do toho moc kecat ale u Šumiho začla dnešní moooooooc důležitá tříbodová akce po luxusním a hooooooodně přesném padesátimetrovém balonu na Filipa Hlůpika. Mě rozhodně proti čtyřprocentním čubičkám chybět bude, ale i tak věřím, že Tráva nebo Jura Valenta jim to tam nasypou. Nemá cenu bránit. Chce to dávat fíky :-)

  • skabelka - 02.11.2014, neděle, 02:37
    (0)

    Pedro,,,,, que polla quieres?

  • skabelka - 02.11.2014, neděle, 02:36
    (0)

    Pedro, que polla quieres?

  • Flusatko - 02.11.2014, neděle, 01:24
    (0)

    Pedro: Vzít si za vzor anglickou ligu může akorát "bezmozek" ovliněný Bleskem a tv Nohou.

  • Matesss - 01.11.2014, sobota, 23:23
    (0)

    Pedro v anglii se to jen ze stadionu preneslo do ulic. Co je lepsi? Internet warrior.

  • Matesss - 01.11.2014, sobota, 23:15
    (0)

    Sumi uvada??? No to me poser :-D

  • Pedro - 01.11.2014, sobota, 22:20
    (0)

    to Babu: Já si nevidím do huby? A ty ty pokuty platíš ze svého??? Stačil mi případ Zlín v poháru, kdy to ti kreténi házeli i po Hečovi...že to Angličani nepotřebují? Užívají si fotbal i bez těchto blbin. Tak nebuď trapná a buď férová.

  • ostuda slovácka - 01.11.2014, sobota, 22:09
    (0)

    Tak Matějovský mimo příští zápas!! (y)

  • Babu - 01.11.2014, sobota, 21:21
    (0)

    Jirka Valenta hrál v poháru skvěle, zaslouží si hrát proti Spartě. Dnes se mně vůbec nelíbil Diviš, furt to jen potahoval k čáře, neodcentroval, mnohdy ani roh nevybojoval, Filip to tam zvládal lépe, jak nastoupil a pak to Liborovi naservíroval na stříbrném podnose. Pedro: žes jim to nedošel říct hned při zápase? Blbečci, bezmozci.. trochu si nevidíš do huby..

  • Hory - 01.11.2014, sobota, 21:17
    (0)

    To, že nebude hrát Veliče nevidím jako problém. Můj názor je ten, že poslední dobou trošku upadá a ten jeho karetní trest tomu vlastně prospěje a těším se třeba na Jirku Valentu který si myslím zopakuje výkon z poháru.

  • karagavrylydys - 01.11.2014, sobota, 21:11
    (0)

    to Pedro: Tak, tak ...

  • Pedro - 01.11.2014, sobota, 20:46
    (0)

    to Karagavrylydys: přesně tak, taky mne to naodlo, co na to chudáci se sirkami z kotle FCS, co si to nemohou odpustit. Plzeň to má dobře rozehrané a ještě to může prosrat díky stejným pakům, pokud to sudí zapíchne a odmítne pokračovat. Narvat jim to do huby jak plezeňákům tak těm našim blbečkům.

  • karagavrylydys - 01.11.2014, sobota, 20:43
    (0)

    Tak co místní pytotechnici, co říkáte na ty plzeňské bezmozky?

  • Pedro - 01.11.2014, sobota, 19:49
    (0)

    ...proč Jirka sedí? Protože je poslední kola nevýrazný,ke své pověstné střele se nedostává. V tomhle máme asi s trenérem stejný názor, proto ho tak často střídá či poslá až později. Býval lepší.

  • Artigas - 01.11.2014, sobota, 19:47
    (0)

    karagavrylydys: to jo, no, ale tak snad si konečně zahraje taky Jirka Valenta, který nevím proč sedí...

  • karagavrylydys - 01.11.2014, sobota, 19:44
    (0)

    Šumi zase zbytčná žlutá, proti Spartě bude kurevsky ve středu hřiště chybět ...

  • Artigas - 01.11.2014, sobota, 19:40
    (0)

    Fotbal bez komentáře, absolutně bezkrevná holomajzna, naštěstí koučovi vyšlo střídání (ať se Hlúpikovi pořád tak daří, hlavně zdravotně) a pěkná gólová akce. Kdyby všecko vyhráli 1:0 tak sú mistři..

  • Hory - 01.11.2014, sobota, 19:07
    (0)

    Už v poločase bylo jasné, že kdo dá gol, vyhraje. Naštěstí tu branku dalo naše mužstvo. To je tak vše, co lze k tomuto zápasu říct. Buďme rádi za tři body a pojďme přemýšlet jak na Spartu.

  • Pedro - 01.11.2014, sobota, 19:00
    (0)

    No moravské derby strašné! Ani jako mistři Moravy z léta jsme se moc nepředvedli, opět nakopávané míče, hrůza. Jedna přihrávka po zemi a hned z ní byla branka. Díkybohu za tři body, ale na tak ubohé Brno by to měla být samozřejmost se vytáhnout a v moravské metropoli předvést jiný koncert. Připadalo mi, že obě strany hrají na plichtu, nám to viditelně vyhovovalo. V závěru může být velice Rada rád, že nás příšerným obraným zákrokem neobral o dva body. Faul to byl opravdu na hraně - viz záznamy.

  • Greif - 01.11.2014, sobota, 08:36
    (0)

    Vse plati jen se trasy preskladali at v jednom nejede 30 a v druhem 80

  • Saviola - 01.11.2014, sobota, 08:27
    (0)

    Ano, vím, že přihlášení je možné, ale není v časovém harmonogramu.. Nahlášený jsem od středy a tehdy tam byl nástupní čas 13:40, tak jsem se chtěl jenom ujistit, že tento čas platí, když se upravila i trasa.

  • Michal fcs - 01.11.2014, sobota, 08:22
    (0)

    normálně tam je,nic nezmizelo, klikni si na přihlašování v článku

  • Saviola - 01.11.2014, sobota, 07:57
    (0)

    Kam zmizelo nástupní místo Uh. Brod? Nějaká změna nebo kix v systému...?

  • Greif - 01.11.2014, sobota, 07:32
    (0)

    Supr uz sem s Hakem mluvil ze dojedete

  • Kubas - 31.10.2014, pátek, 21:17
    (0)

    Čau, jede nás 7 od Bučovic a Slavkova. Přijedeme po vlastní ose. Zítra 3 body!!!!

  • Greif - 31.10.2014, pátek, 19:41
    (0)

    Jo, cca 60 v trase 1

  • hospital25 - 31.10.2014, pátek, 19:14
    (0)

    mohl bych vědět kolik jede v kterém buse lidí ???

  • Greif - 31.10.2014, pátek, 09:15
    (0)

    No BWA si nahlásilo 15 lidí sem smazal 5x pač je jich 11 jeden se nahlásil zvlášť

  • riedlss - 31.10.2014, pátek, 09:06
    (0)

    ráno jsem se díval bylo přes sto lidí, teď je 96. tady jsou lidi takoví neskuteční chudáci, že to možné není !!! Stydět by se měli všichni, kteří byli ve Zlíně a nejsou schopní udělat to samé o pár desítek KM navíc. Hanba plut !!!

  • Ladasman - 29.10.2014, středa, 19:53
    (0)

    Lidi kua hlaste se ! Dneska jsme se dobře naladili, tak to přenesme i do Brna !

  • riedlss - 29.10.2014, středa, 14:35
    (0)

    jojo TRAPAS s velkým ,,T,, jak říkáš.

  • Greif - 29.10.2014, středa, 14:12
    (0)

    Pokud nebude přihlášeno aspoň 80 lidí na výjezd tak bus jede jen 1x a aby jel přes Kyjov tak na té trase je nutné aby bylo aspoň 30 lidí přihlášených jinak tama nepojede max s nějakým příplatkem .. a nakonec to dopadne tak že přes Kyjov budou muset Drslavští a Brodští ..

  • Buchlovjak - 29.10.2014, středa, 09:57
    (0)

    Dle počtu přihlášených to nevypadá na Výjezd podzimu ale na Trapas roku!!! Budíček....

pristi
 Další články:
24.10.2014, pátek, 10:00 - Moravský rodák Petržela: Plánuju, že bych v Plzni zakotvil natrvalo
23.10.2014, čtvrtek, 08:28 - OTEVŘENÝ DOPIS FAČR
22.10.2014, středa, 18:18 - Modrobílí na Plzeň!
22.10.2014, středa, 14:13 - Hattrick Trávníka: lob i volej
20.10.2014, pondělí, 10:28 - Kalouda: Ztratili jsme vyhraný zápas, ale remíza je asi zasloužená
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace