*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
DNES
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
40
fanoušků

Heča vrší nuly, pohodu ve Slovácku našel i díky novému trenérovi

30.08.2024, pátek, 12:40
heca_srpen24_velky.jpg

Můžou se o něj opřít, spolehnout se, když je potřeba. Pravidelně jej chválí nový trenér mužstva Roman West. Gólman Milan Heča vychytal v úvodu ligové sezony v šesti zápasech čtyři čistá konta a fotbalisté Slovácka tak dávají zapomenout na zpackané jaro, kdy udrželi vzadu nulu pouze jednou.

„Zaměřili jsme se na defenzivu, od které se můžeme odrazit. Zatím se nám to daří, jsme poctiví, kluci výborně brání, soupeři nemají tolik šancí jako na jaře. Věřím, že to bude pokračovat,“ říká Heča před sobotním domácím utkáním s Jabloncem (od 17 hodin).

Složení obrany se z poloviny změnilo. Do sestavy se začlenili Vaško s Ndefem. Pomohlo to?
Kluci jsou noví, ale hlavně se plní věci, které si řekneme. Začíná to už od vrchu, dobře bráníme i nahoře. Stopeři to pak mají jednodušší, do vápna nelítá tolik nebezpečných balonů.

Máte devět bodů po šesti kolech. Jak hodnotíte vstup do sezony?
Máme dvě vítězství, tři remízy, alespoň jedna mohla být výhra, ale začátek bereme kladně. Nezvládli jsme jenom zápas v Mladé Boleslavi.

 

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 04.09.2024, středa, 13:07
    (0)

    Hory: Tak já bych tu vodku měl, i kdybych neměl zrovna narozeniny, ale je pravda, že takto se to lépe zdůvodňuje:-)

  • Hory - 04.09.2024, středa, 12:32
    (0)

    eLucky - já jsem nasedal ve Starém Městě a sedl hned na první sedačku u předních dveří a letmým pohledem do autobusu jsem nabyl dojmu, že je plný. Je pravdou, že jsem nasedal v tom Staráku jen s bratrancem a bylo mi divné, že jsme tam sami dva. Ale zase bylo hezké, že hned za náma seděl Šovki a nabídl nÁm napít se od něj z láhve vodky, jelikož dle jeho slov měl narozeniny. :) takže výjezd asi teda nebude, že?

  • Šovkovskij - 04.09.2024, středa, 10:21
    (0)

    Mám osobní zkušenost s něčím podobným, když jsem u nás v Drslavicích organizoval fotbálky na hale. Jednou nás bylo 17, pak 6, pak 12, pak 20, následně 5, pak zase 15... No a za všechno jsem samozřejmě mohl já. Vydržel jsem to rok. To, co chybělo, jsem nakonec doplatil ze svého, jelikož jsem se s nikým nechtěl handrkovat. Pak se mne ještě někdo udiveně zeptá, proč jsem to vlastně zrušil:-)

  • Šovkovskij - 04.09.2024, středa, 10:15
    (0)

    Tohle organizovat chce opravdu pevné nervy. Není divu, že se do toho nikdo nehrne.

  • eLucky - 04.09.2024, středa, 10:06
    (1)

    to Hory: Nebyl a museli sme cca pětinu ceny doplácet z choreofondu! Plný byl dle přihlášení zde - ale samozřejmě klasicky někteří si řekli, že je dobrý nápad přihlásit se na bus a pak se na to vysrat;)

  • Hory - 04.09.2024, středa, 08:03
    (0)

    Když je znám termínu zápasu v Hradci o výjezdu se neuvažuje? Na jaře mám pocit, že ten autobus byl plný.

  • tvojemama - 03.09.2024, úterý, 10:42
    (0)

    Jo a kde prosím najdu ten nový song?

  • tvojemama - 03.09.2024, úterý, 10:42
    (0)

    Já byl pesimista a psal 11-12 místo. Teď momentálně věřím, že do 10 místa budem určitě. Jinak obsah na instagramu je teď fakt super. Díky

  • JoseVale - 03.09.2024, úterý, 09:58
    (0)

    Já nechápu proč standartky nezkusí kopat třeba Doski, má dobrou kopací techniku a sorry, ale když to zahrává Havlík nebo Trávník, tak to smrdí akorát tak brejkem.

  • Vosolys - 03.09.2024, úterý, 08:36
    (0)

    Dle statistik nám v ofenzivních standartkách ve vytváření šančí patří 8. místo. Zajimávé, že v obraných nám patří až místo 14. (horší už je jen Baník a Boleslav.)

  • Šovkovskij - 03.09.2024, úterý, 08:26
    (0)

    ...přesto...

  • Šovkovskij - 03.09.2024, úterý, 08:25
    (0)

    vajdik: Dlouhodobě nízká návštěvnost v Olomouci je fakt záhadou. Krajské město, bohatá historie a tradice, opravdu hezký stadion, často velmi dobrá hra a výsledky, kvalitní mládež a přes to návštěvnost slabá. Údajně v tom klubu kvůli Minářovi panuje dusná atmosféra a přenáší se to i na veřejnost, která tak Sigmu svým způsobem sabotuje. Taky jsem zaslechl, že i po marketingové stránce je to tam dost chabé, což mi něco připomíná. I to hraje určitě svoji roli.

  • Marwik - 02.09.2024, pondělí, 22:24
    (0)

    Proto jsem rád, že klub umožňuje permamentkarum dost zvýhodněné vstupné.

  • Marwik - 02.09.2024, pondělí, 22:20
    (0)

    Pokud by na finále poháru nikdo z těch, co chodí pravidelne, nevyužil nákup lístků, stejně by bylo vyprodáno. Nefandim, ale u tohoto musím být.

  • a jé - 02.09.2024, pondělí, 21:10
    (0)

    Ja si taky myslel , že se zápasy vyprodaji jo mrzí mě to, ale když vidíš, že jedine Banik, Sparta a Slavie to vyprodaji tak se na to dívám jinak, štve to, když vidíš kolik peněz tak "uteče " nemůžu radit jestli by větší reklama a vic natloukani do hlavy zvýšilo návštěvnost

  • Leroy Brown - 02.09.2024, pondělí, 20:18
    (0)

    kecipep: nn, v létě 2022 už ty covid testy nikdo neřešil.

  • kecipep - 02.09.2024, pondělí, 18:19
    (0)

    Vajdik: AIK se melo vyprodat bez debat, mozna to ovlivnil termin prazdnin (taky jsem jel na otocku z dovolene) a tusim byl nekaky covid test povinny?

  • vajdik - 02.09.2024, pondělí, 17:11
    (0)

    Šovkovskij - já třeba u Olomouce to město vidím jako více hokejové - rozhodně se tam diváci netříští, kdo chodí na Moru, zase není uplně fanouškem Sigmy a naopak... A jé - já tu navstevu jako neuspech bral - tady nic lepšího nikdy nebylo a dlouuuuuuho nebude, tolik let se čekalo na nějaky evropský TOP zápas a to Fenerbace bylo pro nás takový malý Real Madrid....sorry...chápu výsledek z venku že nebyl top...ale prave s AIK to byl zápas největší pro klub a došlo 6.tis - a to já nehleděl zda to bylo AIK nebo kdyby dojel kdokoliv jiný, šlo o možnost postoupit do skupiny nejake evropské souteze, coz uz asi nikdo z nás moc z pozice divaka a fanouška FCS nezazije....

  • Šovkovskij - 02.09.2024, pondělí, 16:40
    (0)

    Tak tehdy to nezvládl klub s prodejem a distribucí lístků, jak na pokladnách, tak přes Ticketportal. Nová zkušenost. Jinak na Sigmujimak chodí usmolené dva, tři tisíce a může hrát jakkoliv. Paradoxně tam chodí více lidí na hokej do Plecharény, což je teda dílo. Zima je tam jak na Sibiři.

  • a jé - 02.09.2024, pondělí, 16:31
    (0)

    Bilas myslíš naše zápasy? Viděl jsi Bolka? Stadion pro 5000 lidi a bylo jich tam 4000 ve 45000 městě. Ja návštěvu kolem 6000 neberu jako neúspěch

  • bilas - 02.09.2024, pondělí, 16:15
    (0)

    Mně teda prvních 30 minut přišlo parádních, takové nasazení jsem tento rok (zejména na Jaře) ještě neviděl, škoda, že tam z těch závarů nic nepadlo, Krmelec byl snad u všeho. Teď by to chtělo vyhecovat výjezd na Duklu a odvézt 3 body :) Los je fakt dobrý a je fakt, že ukáže, jak si dokážeme poradit s "papírově" slabšími týmy, když musíme tvořit. Taky bych chtěl pochválit marketing na sítích, ten rozdíl je fakt znát!. Celkem čumím na tu návštěvu v Olomouci, hodně lidí bylo z Baníku, ale nato jak je to tam tristní... Pořád mám v paměti Fenerbahce nebo AIK (zápas o vše) a usmolených 6k :D

  • eLucky - 02.09.2024, pondělí, 15:54
    (0)

    to celtic: Na Spartě sme dali góly dva... tak asi budem moset jezdit víc ven holt;):D

  • celtic - 02.09.2024, pondělí, 15:07
    (0)

    mě celekm dost mrzí ta remíza s peltostánem..kdyby west nepokazil ve druhé půlce střídání /že tam dal daníčka s Juroškou ) tak věřím.že bysme vyhráli abyli by sme čtvtí..je super že máme perfektní obranu...ale raději bych viděl výsledek 4.2 jak 0:0 ...protože když si člověk za dva měsíce pořádně nezabéká gol a nezamává šálú,tak je to škoda

  • drzý vandrák - 02.09.2024, pondělí, 12:26
    (0)

    Tak zatím funguje dobře obrana a Hečis v bráně, tohle je základ našich bodů.Spoléhat na to, že někoho přestřílíme je zatím nereálné.Ale je dobře, že Westík na tomto staví to je rozhodně ku prospěchu věci.Snad nám to vzadu půjde tak i nadále.

  • Vosolys - 02.09.2024, pondělí, 11:21
    (0)

    Za mě zatím nad očekáváním a to jsme měli težký los. Po dalších 5 kolech to může být daleko zajímavější.

  • riedlss - 02.09.2024, pondělí, 10:37
    (1)

    Na to, že se tady už jednu chvíli sestupovalo tak děkuji slovácku za výborný počin a vyvedení některých expertů z omylu 👍👍👍

  • lagic - 02.09.2024, pondělí, 10:27
    (0)

    eLucky: V pohodě, jen jsem se ptal, v čem je problém, nic Vám nevyčítám. Mrknul jsem se na to večer ze záznamu.😉

  • josmen - 02.09.2024, pondělí, 10:13
    (0)

    Start do sezony povedeny, ale mohlo to byt i lepsi.

  • Bonito33 - 02.09.2024, pondělí, 10:06
    (0)

    Teď máme přívětivý los celkem, tak se ukáže, zda jsme o něco lepší než ty týmy co se umísťují pravidelně kolem 10 místa a níž.

  • eLucky - 02.09.2024, pondělí, 09:44
    (0)

    to lagic: Byl sem včera na béčku a půlku zápasu sme s Radkem řešili proč to kurva nejde... bohužel sme na to ale nepřišli... Nicméně minule to prej šlo bez problémů... příště to snad nějak poladíme předem, aby se to už nestalo... ale těžko ladit něco, když nevíš kde vlastně je problém...

  • Hory - 02.09.2024, pondělí, 09:43
    (0)

    Když se člověk v klidu podívá na tabulku a vidí, že jsme max.4.body od čtvrtého místa, tak +- si hrajeme pořád to, co se za poslední roky stalo naší tradicí. Kdo by to řekl před startem letošní sezóny.

  • Pajos - 01.09.2024, neděle, 16:52
    (0)

    Bohužel jediné, co se zatím trenérovi Westovi nedaří nejen s Jabloncem jsou střídání... jinak škoda Kima, že nehrává. A to že dneska Kvasina nehrál ani za béčko je mi záhadou🤔

  • Šovkovskij - 01.09.2024, neděle, 15:47
    (0)

    Mám pocit, že někdo si hraje na něco, co není. Musím se smát, co tady rádoby intelektuál vyplodí :-D

  • Šovkovskij - 01.09.2024, neděle, 15:42
    (0)

    Mne baví někdo, kdož má takový komplex, aby nám otevřeně sdělil, čím se baví. Myslím, že kdyby nás o tuto cennou informaci neobohatil, že bychom nějakým způsobem snad přežili. Vskutku pozoruhodné, Staňo:-D

  • Valheru - 01.09.2024, neděle, 14:02
    (-4)

    Už tradičně se v neděli po zápase královsky bavím kravinama, co jsou někteří schopni vyplodit :-D Hoši díky za zlepšení nálady...

  • drzý vandrák - 01.09.2024, neděle, 13:43
    (1)

    Celtic: Jak jsem měl Kima rád po jeho příchodu,tak když nastoupil, tak jsem trnul.Co kontakt s balonem, to ztráta.Vůbec se nedivím za to béčko.Je to škoda,kreativitu má, je to sympaťák, ale hra do zadu je pro něho korejská vesnice.

  • Hory - 01.09.2024, neděle, 13:11
    (1)

    Prostě nový trenér má své hráče na kterých staví a stavět bude, tak jak to dělal jeho předchůdce. Hodně se to mužstvo změnilo, ale je to dobře, ta zmena byla potřebná.

  • celtic - 01.09.2024, neděle, 12:55
    (0)

    dnes Cicilia dva goly a jeden gol Kim...KIm by měl hrávat v áčku a ne sedět na Laviččce,,,a Cicilia to bude mít hodně těžké se do sestavy áčka prosadit ,,,Krmenčík je lepší a rychlejší a věřím ,že bude aj golovější jak Rigi...

  • hešpy - 01.09.2024, neděle, 11:34
    (0)

    Nedokážu ti to říct, nemám na starost streamy béčka, jen vím, že pan Fruhauf každé domácí utkání streamuje, protože musí. Nicméně v Kunovicích se často potýká s technickými problémy.

  • Bayern Munchen - 01.09.2024, neděle, 11:31
    (0)

    kara: kádr je docela dobrý, jen mi chybí mladý kreativní stredak něco jak Beran v Jablonci zvlášť poté co Kim je odstavený, tady vidím problém pro hru dopředu, protože zrovna Trávník a Kohút nejsou nějací kreativci… jinak Vaško, Ndefe a Krmencik vypadají dobře, zbytek uvidíme časem…

  • lagic - 01.09.2024, neděle, 11:21
    (0)

    hešpy: děkuji za odpověď. Z jakého důvodu tedy přenos neběží a píší, že není signál ze strany domácího klubu?

  • Šovkovskij - 01.09.2024, neděle, 10:55
    (0)

    Souček je myslím zraněný (nebo po zranění). Věřím i Kozákovi, mladí kluci s perspektivou. Já jsem s oživením kádru spokojen, ale to jsem zde již rozebíral.

  • karagavrylydys - 01.09.2024, neděle, 10:46
    (0)

    Ještě k tomu Béčku. Na co tady je Kvasina, když nehraje ani za rezervu?

  • karagavrylydys - 01.09.2024, neděle, 10:44
    (0)

    Jak zatím hodnotíte letní posily? Za mě: Vaško - nejlepší posila, spolehlivý, hned naskočil do základu. Ndefe - výborný krajní obránce, trefa do černého. Krmenčík - klobouk dolů před vedením, tohle by mohl být rozdílový hráč. Křišťan - investice do budoucna. Kozák - tady mám obavu, aby to nebyl druhý Mihálik (čísla dlouhodobě nemá), ale snaha mu upřít nelze. De Azevedo - omyl. A proč tady je Souček na hostování bez opce, jsem vůbec nepochopil, navíc nehraje.

  • Michal fcs - 01.09.2024, neděle, 10:42
    (2)

    Nike - pokud bude Juroska pokračovat dale,skonci v tom bečku natrvalo,vcera si o to svym výkonem hlasite řekl

  • hešpy - 01.09.2024, neděle, 10:37
    (0)

    Klub samozřejmě na žádné zajištění přenosu nekašle... Kluby mají povinnost tyto zápasy vysílat

  • derflik - 01.09.2024, neděle, 10:22
    (0)

    Není signál.

  • lagic - 01.09.2024, neděle, 10:19
    (0)

    Dá se to béčko někde sledovat? Dřív to bylo na TVCOM, ale zdá se, že klub od letoška na zajištění přenosu kašle...

  • Nike - FCS - 01.09.2024, neděle, 09:50
    (0)

    Už delší dobu je známé, že Juroška se s trenérem Westem nemusel v Baníku, a teď to pokračuje dál, není to moc mezi něma ideální....Dneska béčko musí za 3 body, nic jiného neberu... vše ostatní by byla ostuda těch hráčů, co chtějí bojovat o místo v sestavě v A

  • Šovkovskij - 01.09.2024, neděle, 09:47
    (0)

    Tak na sestavu béčka teda hledím, prakticky sedm hráčů z áčka. lagic: To bych si o sobě nedovolil tvrdit, ale když teda myslíš, tak na tom asi něco bude:-D Teď vážně, můžeš mně odkázat, kde jsem někde napsal, nebo tvrdil, že kdo má jiný názor, než já, je hlupák? To bych si k nikomu nedovolil, i když o některých si myslím své (jako oni o mně), ale na rozdíl od nich nemám potřebu to veřejně ventilovat. Dovolím si říct, že nikde a nikdy jsem něco takového nenapsal. Naopak, já názory ostatních naprosto respektuji, i když s nimi nemusím souhlasit. Toť vše:-)

  • Bonito33 - 01.09.2024, neděle, 09:40
    (1)

    Šak hrál jen poločas, proč by nešel i dnes..pokud třeba i sám chtěl.

  • lagic - 01.09.2024, neděle, 09:40
    (0)

    Šovki: ano, Bayern se vynořil, ale s tím, co včera napsal, se nedá než souhlasit. Za to ty jsi takový brouk Pytlík, který všude byl, všechno zná nejlépe a kdo má jiný názor, tak je slušně řečeno hlupák a začneš ho urážet a podávat trestní oznámení. 😁😁😁

  • derflik - 01.09.2024, neděle, 09:38
    (0)

    Juroška v béčku asi za trest , jinak v této sestavě by měli jasně vyhrát , tak uvidíme.

  • JoseVale - 01.09.2024, neděle, 09:30
    (0)

    Mně přijde, že to naše hřiště na plíseň trpí nějak často a jsou s ním jen problémy. Buď ať se vymění tráva, ano bude to něco stát, ale aspoň na tom budeš moct hrát fotbal a nebo ať odejdou nekompetentní lidé, kteří jsou schopni v letních měsících takto dorasovat hřiště.

  • Hory - 01.09.2024, neděle, 08:54
    (2)

    Včerejšek ukázal, že nemít v letošní sezoně Milana, tak se opravdu krčíme někde na konci tabulky. Obrana šlape a když už přijde kiks který málem znamená gól, tak v té chvíli tomu zabrání Milan. Ta kombinance opravdu funguje na výbornou. Už se těším na to, jak na opačném pólu se nám rozehraje útočník, resp.až Krmenčík zvládne celou zápasovou minutáž.Včera v první půlce byl skvělý, co ten chlap zastavil akcí a odebral míčů,no radost se dívat. Tak jak na Vlase první půlku. Ty jeho útočné výlety,to byla taky radost. A ještě jeden postřeh ke včerejšku na Blahúta. Ten hráč každý zápas má vždy jednu střelu, které pomalu končí gólem. Co zase včera tomu chybělo? Ano, to břevno. Vyhrát včera, tak řeknu, úvod sezony byl výborný, tak říkám, není to špatné, ale mohlo to být lepší a jsem rád, že se nenaplnili ty černé předsezonní scenáře které nás viděli na úplně jiném místě v tabulce a s jiným bodovým ziskem.

  • fandajakhrom - 01.09.2024, neděle, 08:52
    (0)

    Za stav hriste muze ta osoba, ktera ho ma na starosti. Nevenuje se mu tak, jak by mela... nebo tomu proste nerozumi.. vse ostatni jsou jen vymluvy ☝

  • Bonito33 - 01.09.2024, neděle, 08:04
    (0)

    Reinberk šel dole, protože měl snad 14 ztrát v prvním poločase, pokud si dobře pamatuju. Hřiště je napadeno plísní, proto tak vypadá.

  • Šovkovskij - 31.08.2024, sobota, 23:59
    (0)

    Je opravdu škoda, že Bayernovy zajímavé poznatky si užíváme teĎ :-d

  • Šovkovskij - 31.08.2024, sobota, 23:57
    (0)

    Bayern se vynořil:-) A kolik gólů jsme dostali? A co los? Slavia, Bolka, Baník, Sparta... Hoši, hoši...

  • Michal fcs - 31.08.2024, sobota, 22:24
    (0)

    ...své nulovemu

  • Michal fcs - 31.08.2024, sobota, 22:23
    (2)

    Proč se musel Sinyavsky stahnout ve 2.pol dozafu na Reinberkovo misto a dve uvolnit nilovemu Juroskovi, když do te doby byl nejplatnejsi směrem dopredu vi asi jen West....

  • Bayern Munchen - 31.08.2024, sobota, 21:03
    (0)

    Souhlas nejlepší Vlas a Heča, zase naše útočné a obrané standartky to je něco, směrem dopředu žádný signál nic jen překopnout velké vápno nebo ji kopnout rovnou do autu… obranné standartky nehlidane z nich měl Jablonec největší šance… a jak jsem tady psal už dříve můžeš mít v útoku 4 Krmenčiky ale bez kvalitního servisu nedá gól… záloha je tragicka Trávník dnes několikrát namazal Jablonci do brejku… jediné co fakt zatím funguje je obrana a Heča… a West to dnešním střídáním korunoval od nástupu Daníčka s Juroskou začal bránit výsledek… díky nástupu Jurošky se Vlas musel stáhnout dozadu a dopředu už pak nebyl tak nebezpečný a Juroška byl úplně tragicky a Daníček nechápu proč ho strkají do zálohy, tam už nemá či dělat, jeho pozice je stoper… no nic 4 domácí zápasy a jeden vstreleny gól a to vlastní, to není dobra vizitka…

  • kecipep - 31.08.2024, sobota, 20:54
    (1)

    Kim na plac uz nekolik kol...

  • karagavrylydys - 31.08.2024, sobota, 20:54
    (0)

    derflik: ti 2 snad mají základ předplacený, i když hrají kulové.

  • Michal fcs - 31.08.2024, sobota, 20:49
    (1)

    Nejlepší Heča a Sinavsky

  • Michal fcs - 31.08.2024, sobota, 20:48
    (3)

    West to tim stridanim zpackal,Juroška se asi vidi v Plzni,proč nedostane čuchnout Kim je mě zahada,Travnik kazil a Havlik by se měl už probrat

  • celtic - 31.08.2024, sobota, 20:41
    (1)

    karagavrylydys:to je mi taky záhadou proč nehraje ofenzivní a kreativní Kim.když potřebujem doma vyhrát...Jablonec je nechutné mužstvo,které nám prostě nesedí.......škoda ,že tam místo daníčka o poločase nedal Kima,,

  • derflik - 31.08.2024, sobota, 20:36
    (2)

    Kádr je široký , klidně bych na jeden zápas posadil Havlíka i s Trávníkem aby se trochu probrali.

  • Hynda - 31.08.2024, sobota, 20:29
    (1)

    Dnes bod zasloužený i když ani ten bod nemusel být kdyby nebylo Heči.... musíme se zlepšit do předu krmelec taky nic nejlepší dnes vlas sin.nechapu proč nehraje Kim to opravdu nechápu

  • karagavrylydys - 31.08.2024, sobota, 20:21
    (1)

    Hečovi můžeme poděkovat za bod. Výborný byl Sinyavskiy. Směrem dopředu bohužel špatné, Juroška a Kozák nic. Proč vůbec nehraje jediný kreativní záložník v kádru Kim, je mi záhadou.

  • lagic - 31.08.2024, sobota, 20:14
    (1)

    celtic: se vším s vámi souhlasím. Jásal jsem, že West sebral odvahu a střídá Jurošku, bohužel to byl jen omyl hlasatele. A jeho taktika, hlavně nedostat gól místo toho, aby chtěl vyhrál, no comment.

  • a jé - 31.08.2024, sobota, 20:00
    (0)

    Presne popsané 👍

  • celtic - 31.08.2024, sobota, 19:58
    (2)

    dneska nejlepší siniyavskij a heča,,pak se mě ještě líbil blahut a krmenčík,,,střídání se moc nepovedla,,,nechápu proč tam dal betonáře Daníčka ,když potřebujem dát gola,,,a Juroška za mě vělké zklamání,,,čtařikrát dostal míč a čtyřikrát ztratil a nechtěl běhat,,,zatím je bohužel stínem z minulého roku,, Doski dneska moc chyběl...Havlík se furt bohužel taky hledá,není to furt ono,,,a standartky a rohy Havlíka a Trávníka to je bohužel katastrofa,a rozhodčí no comment pískal účelově pro Peltu

  • a jé - 31.08.2024, sobota, 19:41
    (0)

    Hřiště hrůza a hra ta nebyla taky o moc lepší, doma jsme ještě nedali gol, s Ostravou to byl vlastní,

  • JoseVale - 31.08.2024, sobota, 19:35
    (0)

    Hřiště uplne v pici, kdo to má na starost by měl být hnán okamžitě k odpovědnosti.

  • Šovkovskij - 31.08.2024, sobota, 15:47
    (0)

    Na Krčku je teď Mára Jurák, to by bylo myslím zcela optimální řešení. Ale jak tu bude dlouho, netuším.

  • Šovkovskij - 31.08.2024, sobota, 14:57
    (0)

    Přesně tak, pak ti vystaví novou. Taky jsem ji kdysi po probdělé, avšak vítězné noci stalo, ale to bylo po zápase. Pak jsem to řešil tuším s nějakou paní Šestákovou, která to měla na starosti. Ale je to tedy již nějaký pátek.

  • Marwik - 31.08.2024, sobota, 14:30
    (0)

    fcs: zajdi co nejdříve na pokladnu a nahlas jim své údaje.

  • fcs - 31.08.2024, sobota, 14:12
    (0)

    Nevíte jak řešit ztrátu permanentky před zápasem?

  • Šovkovskij - 31.08.2024, sobota, 11:45
    (1)

    V každém případě je nejdůležitější a to musíme vyzdvihnout, jak se změna projevila na Hečisově výkonnosti. Jaro měl nevydařené, jako prakticky celý tým, ale nyní je to Heča, jakého všichni známe. I když vím, že má své odpůrce, což je samozřejmě normální. Ještě poznámka na závěr, Jirka Borek je v nominaci jednadvacítek, ve Vyškově chytá a to skvěle.

  • Šovkovskij - 31.08.2024, sobota, 11:39
    (0)

    Hory, myslel jsem si, že jsi to byl Ty, ale nebyl jsem si zcela jist. Nicméně k věci, mne to posléze taky napadlo a připouštím, že Milan může mít i nějaké soukromé lekce s Melichárkem, řečeno tedy školní terminologií:-)

  • Hory - 31.08.2024, sobota, 08:53
    (0)

    Šovky, bylo to se mnou a neviděl jsem to ani jako lehký spor, ale diskuzi. Řeknu to tedy jinak školní mluvou (nijak nezpochybňuji roli Petra Drobisze) k Dušanovi chodí na doučování.

  • Šovkovskij - 31.08.2024, sobota, 07:02
    (0)

    Nedávno se zde vedl lehký spor, zda novým trenérem brankářů je zmíněný Petr Drobisz, či Dušan Melichárek. Bylo předkládáno, že se jedná o Melichárka a informacemi přímo z klubu, já jsem si stál za Petrem Drobiszem, nakonec jsem však kapituloval. Nu, nicméně se nyní ukázalo, že jsem měl pravdu já, avšak nechci se tím nijak chlubit:-)

pristi
 Další články:
02.09.2024, pondělí, 08:35 - Heča vychytal Puškáče a má pátou nulu: Kluci brání výborně, cítím se dobře
02.09.2024, pondělí, 08:30 - Slovácko doma sbírá remízy. Blahúta ztráty mrzí kvůli fanouškům. Co West?
02.09.2024, pondělí, 08:25 - Fanynka Pašková má 89 let! Slovácko hrálo s Jabloncem bez branek
02.09.2024, pondělí, 08:20 -  Slovácko - Jablonec 0:0, práci měl gólman Heča. Doma opět neinkasoval
30.08.2024, pátek, 12:26 - Pelta do toho šlápl. Do Jablonce přišla kvalita, vnímá záložník Slovácka Trávník
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace