Karviná - Slovácko 2:0, domácí dlouho tlačili, převahu stvrdili Vallo a Čavoš |
02.03.2025, neděle, 19:25 |
Karvinští fotbalisté ve 24. kole zvítězili nad Slováckem 2:0, a odčinili tak debakl 0:5 z Jablonce z minulého víkendu. Hosty, kteří se do akce vrátili po dvou týdnech kvůli viróze, skolili trefami Vallo a Čavoš.
Slezané vyhráli poprvé na jaře a po sedmi ligových duelech, tým z Uherského Hradiště čeká na tříbodový zisk už šest kol. Karviná porazila Slovácko v nejvyšší soutěži po 11 zápasech a dostala se před něj o bod na 11. místo tabulky.
Po opatrném úvodu se do první střelecké příležitosti dostali domácí. Po spolupráci Valla se Samkem tvrdě vypálil Fleišman a jeho pokus s námahou vyrazil Heča, který po zranění chytal poprvé na jaře. O chvíli později čelil gólman Slovácka průniku rychlého Šiguta, ten ale zamířil těsně vedle levé tyče.
Karviná měla v této fází hru plně pod kontrolou a svého soupeře, jemuž chyběl v základní sestavě nedoléčený nejlepší střelec a tvůrce hry Havlík, nepouštěla do vážnějších akcí. Po půlhodině si Stojčevski málem srazil Šigutův centr za záda vlastního gólmana, ale Hečův reflexní zákrok udržel Slovácku čisté konto.
Po následném rohu mohl skórovat ve 100. ligovém zápase bývalý útočník hostů Vecheta, jenže ze sedmi metrů vysoko přestřelil a sedmý gól v sezoně nejvyšší soutěže nedal.
Pro zobrazení celého článku navštivte web zdroje článku
|
| |
|
-
huhu - včera, 19:39
(0)
Kecipep: no dost uprimny rozhovor, sakra co se mohlo stat tak zasadniho v tom klubu? To fakt vse stalo na Svedikovi?
-
kecipep - včera, 19:16
(0)
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-2-liga-nechtel-jsem-si-ve-slovacku-zhnusit-konec-kariery-rika-posila-zbrojovky-5202991
-
drzý vandrák - včera, 14:17
(1)
Všechno chápu,omezená ekonomická síla klubu atd., ale může mě někdo říct proč majitelé prohlašovali, že tento klub by měl trvale patřit to první šestky a tu a tam si zahrát v Evropě.Vidíte, že by to tam směřovalo?Kdyby to prohlašovala uklízečka, nebo kustod, tak to podle toho beru, ale tohle bylo od majitelů.Pana Pojezného si vážím hraje s kartami, které má k dispozici.Bohužel mu nejde list....
-
Petros - včera, 14:05
(2)
Právě proto jsem ten Baník použil, jako kontrast ke Slovácku co se na tu úroveň na pár sezon dostalo z tohoto úhlu pohledu vlastně za drobné a byla velká škoda, že si majitelé a řecitel neřekli, sakra, ten Svědík to možná dokáže udržet na víc sezon a Evropu zopakovat, tak mu nechme to co se v Evropě vydělalo a uvidíme. Pokud to nevyjde, tak to nebudou naše peníze ale ty o kterých jsme si před rokem ani nedokázali představit, že do klubové kasy připlují....tohle by nebyl žádný hazard vlastně 🤷♂️
-
eLucky - včera, 13:50
(0)
to Petros: Jako promrhaný potenciál to vidět možeš, ale taky je to volba jistoty, před nejistotou a Petr tu roky prokazuje, že jde cestou maximální jistoty před cestou nejistoty. Protože to, že bys nasypal prachy do kádru nebude nikdy znamenat automaticky úspěch! Ano Baník nasypal prachy do kádru, ale jaké ty vole - prakticky od postupu tam sype Brabec fakt velké prachy a teprve teď se to překlápí v nějaký progres. To podstatné je, že nasypání prachů do kádru nebude nikdy ve fotbale znamenat automatický úspěch - prostě musíš počítat s tím, že ty prachy sypeš do černé díry a když se zadaří, tak si na sebe ta díra občas něco vydělá. Pokud je Petr pověřen majiteli k tomu, aby klub pouze držel na ligové úrovni, tak těžko možeme po něm chtět nákupy Ewertonů apod. rozdílových hráču v top kvalitě. Ano od majitelů to možeme považovat tak trochu za přizdisráčství, ale to je tak všecko co s tím možeme dělat... Musíme prostě využívat předností, které máme a maximalizovat zisk z toho co máme k dispozici. Kritizovat přístup majitelů klidně možeme, ale k čemu nám to jako bude? A k čemu by nám bylo, kdyby to majitelé zabalili - pochybuju, že by se tu našlo desítky zájemců o klub jako sme my, když jsou v lize reálně na prodej jiné kluby s jinými možnostmi. Neak bylo, neak bude... co nemožu ovlivnit, tím se nebudu zbytečně zabývat... já možu omezeně ovlivnit stav Fanshopu a stav kotle na stadionu, tak se budu dycky snažit alespoň o toto. Finanční možnosti nebo přizdisráčství v klubu těžko ovlivním...
-
Petros - včera, 13:29
(3)
Luckouši, díky za obsáhlou odpověď. Más obecně samozřejmě pravdu a já nikdy pana Zemka s Řezníkem a tou dobou nespojoval a je nám všem asi jasné, že to byl gauner. Ale zas nesrovnávejme furt jen dobu dávno minulou. Současnost je úplně jinde. I ty kluby už dostávají na provoz úplně jiné peníze a je na každém z nich, jak s tím naloží. Pokud u nás to bude neustále tím stylem, že o co víc peněz v klubové kase o to míň já pan Zemek dám, tak se klub nikam neposune a zákonitě bude na ty ostatní kluby vív a víc ztrácet. Alfa a omega pro mě je, že mě prostě sere to, že tu byl obrovský potenciál pod Svědíkem tu vysokou laťku udržet. Stačilo aby Pojezný přesvědčil majitele že stojí za to ten zisk z Evropy nechat v kase a dát šanci Svědikovi se Šumim na přestavbu a udržení v topu i další sezony. Podívejme jak moc musel Baník finančně dotovat Áčko aby ho dostal tam kde sme byly my...ake my jsme se na tu úroveň dostali prakticky zadarmo, s hráči co tu byli to Svědík dokázal, nepotřeboval žádné Ewertoni s platem mega měsíčně a tak dále....svědík to dokázal s kádrem co tu převzal. To mě sere, vytáčí....že ten potenciál co tu byl se přístupem majitelů a pana Pojezného totálně promrhal....nedokážu si představit jak on uhání majitele ať do toho jdou, to by měl správný ředitel taky dělat, umět odhadnout dobu, kdy je třeba z té připosranosti vystoupit a trochu zariskovat....vždyť my i v té pohárové sezóně skončili jen těsně 5 za Bohemkou. Ta šance se správným přístupem majitelů se na další sezony usadit ve špičce a bojovat o další Evropu a další velké peníze byla obrovská....a kde jsme skončili? Po velkých slovech majitelů v létě 22 u toho, že teď zas ředitel řekne že cílem je hrát ligu. Kurva tohle mě sere, protože jsem viděl jak velký ten potenciál byl a jak relativně málo mohlo stačit aby sa podařilo. Ale třeba taky ne, ale kdo nic nezkusí nic nezíská....už jsme zas klub bez ambicí, bez sebevědomí a to se mě nelíbí. Ale to nezmění nic na tom, že tomu klubu nebudu fandit a podporovat ho. Samozřejmě že budu, jako to dělám odmalička kdy to byla Slovácká Slavia :) tož tak a už du od teho, stejně to nezměníme my tu....ale promrhaný potenciál to je!
-
eLucky - včera, 12:44
(1)
to Petros: Doba za Řeznika a dnešní doba je naprosto nesrovnatelná - jak píšeš, Petr přiznal, že tam byly nějaké ty dluhy na prémiích, to už je veřejné tajemství dávno. Za mě je pozitivum to, že to nikdy nedospělo do fáze, že by tu hráči čekali na jakékoli peníze třeba 3-6 měsíců. Fotbalové kluby všeobecně fungují na maximálním využívání odkládání plateb na všechny strany. Není to jenom Slovácko a ani jenom v naší lize - dostat prachy za Trmala z Vitorie bylo taky na dlouhé lokte a nebylo do zdaleka tak, jak bylo původně dohodnuto. Prostě určité takové občasné problémy s placením tu bývaly dycky - pouze nebyly tak vidět a nebyly tak velké skrze to, že vlastně nebylo moc za co platit prémie hráčům, takže tady ten problém vidět nebyl, ale zase sme jinde mývali zpoždění v platbách. Za Řezníka to bylo ale něco úplně jiného, tam se jednalo reálně o rozkrádání klubu, kdy se ze stadionu často odnášelo různé vybavení, které nebylo napevno, nebo se "vyváděli" peníze z klubu na různé Fikary, Mlčáky apod. Řezníkovi kámoše... a to se dneska rozhodně neděje - v tomto vidím hlavní výhody toho, že tu máme Pojezňáka, Šumiho, apod. lidi se vztahem ke klubu, u kterých se nemusíme bát, že budou ke klubu přistupovat stylem - po nás potopa. Majitele můžeme považovat za problém pouze pokud přistoupíme na to, že majitel tu má fotbal dotovat za své - což je sice super, když se to děje, ale co když by takový nový majitel po pár letech bez úspěchu řekl - JEBU NA TO - a najednou s tím prakticky přestal a nebo by podporu krutě strouhl? Je snad málo příkladů kolem ve fotbale nebo v hokeji, jak takové kluby s bohatým mecenášem, který ztratil o klub zájem, po něm dopadli/odpadli? Já chcu ideálně chodit na nás regionální klub spjatý s regionem, který tu bude co nejdéle a bude stabilním článkem Slovácka jako regionu a bude stavět na své výhodě sepjetí s regionem Slovácka, nikoli pouze jako klub z Hradiště, ale jako klub Slovácka! Zemek má zjevně stejnou filozofii, což vidíme už na tom, že za 20 let pod ním ho ani nenapadlo, že by jakkoli změnil název klubu za prachy - jako to prodělalo v za ty roky česku desítky jiných klubů - ostatně aj my sme reprezentovali SYNOT. Pojezňák jako ředitel ani Zemek jako majitel nemají pro klub dlouhodobě jenom pozitivní přínos, ale stále si myslím, že to pozitivní převažuje - hlavně v tom, že jsme stabilizovaným ligovým klubem. Alarmující je situace v akademii, ale to je zjevně snaha řešit v našich mantinelech, které máme mimojiné v trojměstí UH-SM-KUN. Díky za doplnění o areálu v SM, tam sem psal, že o tom aktuálně zas tak moc nemám přesné informace, ale o Kunovicích naopak mám dnes velmi přesné informace - tam se to fakt výrazně posunulo jak v zázemí, tak v přístupu ke Slovácku, ale pořád je to tam za mě v mantinelech jaké to má - ano zrenovovali se tam nějaké věci, ale je to takové asi jak když vezmeš a zameteš před barákem, který má díravů střechu - bude to vypadat lip, ale to tak nějak všecko... areál v tom stavu, v jakém je, je takto prakticky eště od Cochlara a od té doby už to jenom upadá - což není vyloženě kritika lidí, kteří se tam o to starali, ale realita - po krachu tehdejšího druholigového klubu, tam prostě nebyli peníze ani lidi, aby se o to starali.
-
Šovkovskij - včera, 11:46
(0)
To muselo dát práce, tohle slátat, a přitom je to zase taková blbost 😂
-
paya - včera, 09:06
(0)
jen pár pointů k té snůžce keců a mnohdy nesmyslů :-) připadá mi, že půlka diskutujícich ani ten dvoudílný rozhovor s Pojezným nečetla, ptz melou úplné kraviny. 1) Majitel - o jeho firmách se dlouho ví, jak na tom jsou a jak fungují, na druhou stranu klub mu krásně sanuje či podporuje některé z nich, ač to tak nemusí vypadat (např. autobusy), 2) prodej klubu - sám ředitel přiznal, že se sice někdy někdo objeví, ale není to žádné terno. Regionální a rodinný klub nestojí o žádné pofidérní majitele z ciziny a aktuálně žádného silného hráče v regionu nevidím, který by do toho šel. 3) 150 mil. nevím, co byste chtěli slyšet, ale řekl že je to bez mládeže - fungování A, B a žen a PROVOZ!!! (tady se jedná o správu x hřišť a zázemí, pak samozřejmě obrovské množství energií - osvětlení, vyhřívání hřiště), 4) pan Skopal - jestli se pro mládež dělá prd, tak tento pán koupil Hotel Mlýn, vzal pod sebe Fotbal Kunovice, přispěl na umělku ve Staráku - a hle vše pro zkvalitnění a rozšíření zázemí. Pan Pojezný krásně popsal, kde které kategorie fungují a rozhodně nevidím nějaký problém fungovat na více místech. UH je prostorově velmi specifické a obří akademii může budovat někde na zelené louce x km od hlavního stadionu. Naopak eLucky zapomněl, že ženy mají své zázemí na zemědělce včetně administrativní budovy, v tomto roce by se mělo vybudovat nové zázemí v Sadech a Mařaticích, celkem počítám 11 tréninkových ploch, z toho jsou 3 umělky. Samozřejmě to není žádná sláva, vzhledem k tomu, kolik družstev na těch plochách funguje a kvalita trávy tomu mnohdy odpovídá, ale pokud někdo tvrdí, že neustále přešlapujeme na místě, tak to sorry :-) výpitka z Drslavic komentovat raději nebudu, tomu nestačí ani data černé na bílém, slova dle něho p. Pojezdného :-D a furt pojede své debilní kecy. Jinak stále věřím, že i s tou holomajznou co hrajeme, ještě poskočíme do prostřední skupiny :-)
-
Hory - včera, 07:55
(3)
Můj názor je ten, že s klubem je to jak s jakoukoliv firmou co vlastní p.Zemek.I když ví, že to nefunguje,lidé nemají výplaty,pořád to nějak látá, přelévá peníze a doufá, že se to změní.Prostě tak jak vyrostl v době devadesátých let, tak tam taky zůstal. Bohužel pro klub, jeho firmy i jeho samotného.
-
lagic - včera, 06:54
(3)
Babu: samozřejmě, jsme a buďme panu Zemkovi vděční, že to tu před 20 lety zachránil a dotoval, ale z vděčnosti nelze žít věčně, natož na úrovni prvoligového klubu. Měl by si sám vyhodnotit, zda je v jeho možnostech udržet klub na patřičné úrovni, hlavně finančně, protože 1. liga už není žádná sranda soutěž. Ano, může to být hračka a zábava pro obchodní partnery, jako je tomu třeba u Křetínského, který neotáčí každý milion, ale my jsme v jiné situaci, tady to Zemkovi v businessu asi nic nepřináší, aby se potřeboval přes fotbal zviditelňovat. Teď má při prodeji ještě šanci dostat slušné peníze, ale pokud to tak půjde dál, tak nebudeme konkurenceschopní, sestoupíme a pak bude rád, že to od něj někdo koupí za pár kaček. Není přece slabost přiznat, že na to nemám dost financí. Vždyť ho nikdo nevyhání, klidně může mít v klubu čestné místo do konce života a budeme se mu klanět jako panu Valentovi seniorovi, ale měl by si také položit otázku, kam klub směřuje, aby neskončil v propadlišti dějin.
-
lupen - včera, 06:52
(2)
Pan Puk - Já s tebou souhlasím, ale zkus mně prosím vysvětlit co si klub myslel když nabíral trenéra bez herního systému ? Viděl vůbec někdo od nás jeho styl hry na tom Slovensku ? Za ten jeho přestup je prostě někdo zodpovědný. U Westa to chápu, byl tu, tak se to zkusilo, ale když někdo vyhodí peníze za trenéra, který to tu má zvednout tak si přece musí být jistý, že začne překopávat celý styl hry. Pochybuju že Smetana je typ trenéra co umí v kabině zařvat, působí na mně jako trenér bez respektu, ale to přece taky muselo být vidět na nějaké domluvě s člověkem od nás z klubu (Pojezný nebo Šumi)
-
lupen - včera, 06:47
(0)
Petros - přesně, ale to je ta naše politika, pamatuju si že v době kdy se prodal civic a myslím že ten druhý hráč byl Milan, tak se novináři ptali Pojezného jestli alespoň za část peněz ten klub posílí - odpověď byla že se za to bude financovat sezóna a nemusí do toho tolik dát majitel, od té doby si myslím že je u nás vlastně vcelku jedno kolik peněz klub vydělá z případných prodejů nebo pohárů, protože to vždycky dopadne stejně. A jak tady píšou i ostatní když nevíš co v těch 150 mil. je tak je úplná blbost pouštět takovou částku do světa protože je to prostě jen nějaké náhodné číslo, beru že byla sezóna kdy se třeba kupoval autobus, nebo opravoval stadion, kupovali ty reklamní banery atd.. ale nemůže to brát tak že do toho jde 150/každý rok.
-
Petros - včera, 06:13
(3)
To že na vzítí si peněz z Evropy měl Zemek právo z pozice majitele je jasná věc a řekl jsem to na kameru i při rozhovoru s Kalim. Ale že to bylo pro chod a budoucnost klubu neštastné a krátkozraké to snad cítíte i vy kdo se tu ve všem majitelů, vedení zastáváte...dlouho jste to že se to stalo zpochybňovali, až teď to nakonec Pojezný sám potvrdil. To že se hráčům v určitý čas peníze dlužili eLucjy, Babu víte určitě taky. Bebudu sem psát komu a kolik, zas taky mám nějaký ihled a není třeba psát podrobnosti. Ti Mádlové a další novináři by si to nevycucali z prstu. A zas to Pojezný sám teď potvrdil....že cash flow a prémie. A to vše v době kdy byl klub díky A ba vrcholu....ad rozpočet, tak třeba Kania byl ohledně toho hodně otevřený. Co a jak se skládá do rozpočtu. Jinak je to samozřejmě hra s čísly. Ale aby byl tu rozpočet 150 mega bwz mládeže, min na tuto sezonu nikdo v Áčku nebral víc jak 200 tis/měsíčně a přesto se neudělal žádný pořádný nákup? Mě to prostě nesedí, toť vše i když to srovnám s kluby jako Hradec, Karviná, Olomouc atd které uvádějí menší rozpočty, ať už tam započítávají to či ono. Můžeme být Zemkovi vděční za hodně, znamená to ale, že se mu má odpouštět to kam posl roky ten klub směřuje? Budete k němu tak vstřícný pokud nedej bože za rok padnem do 2 ligy?
-
Babu - 19.03.2025, středa, 21:40
(1)
Ta rozpočtová částka je bez kontextu úplně k ničemu. Nevíme, co se tam počítá- platy hráčů? Zaměstnanců? Příchody? Údržba hlavního stadionu? Ochranka? Péče o vozový park? Pojištění? Je to jako by ti jeden řekl, že za jídlo dá 5k za.mesic a druhý 20k. Když nevíš, kolik členů domácnosti a jak kvalitní potraviny kupuješ, tak nevíš nic.
-
Babu - 19.03.2025, středa, 21:35
(0)
*nesypeme. Ne nasypeme:D
-
Babu - 19.03.2025, středa, 21:35
(1)
Mafie, Petros: i kdyby to byla pravda (jako ze dle mě je pouze částečně), tak si uvědomme, že Zemek to tu vytáhl z hoven a dotoval x let. I kdyby stopl investice, nemusí se nám to líbit, ale má na to plně právo,ne?! Nehledě na to, že kus nákladů z UECL šel na výdaje typu cestování, zázemí, další kus na odměny, pak se navíc navýšily základní platy celému kádru, ta finanční spirála prostě vznikne. A velebeny svedik odsud taky neodešel s prázdnou. Já neříkám, že si ty peníze nezasloužil, ale žádná almuzna to taky nebyla. A zase - nešlo to tu, chtěl jinam, pryč, to je OK, validní, že se dve strany nedomluví. Nemusí se nám to líbit, ale my do toho ty melouny nasypeme.
-
Pan Puk - 19.03.2025, středa, 20:19
(3)
Pánové, tento fanouškovský web vznikl pro boj s Řezníkem a tím kam klub táhli. A oproti té době je to teď čajíček. To byla doba bludů a věšení bulíků na nos. Nebo nekonečné proudy sebechvály od ředitele Krejčího. To byla taky solidní telenovela bludů a bludíčků. Já osobně bych ředitele jakéhokoliv fotbalového klubu nechtěl dělat ani minutu. Je to prostě "politická" funkce kde se podobně jako v politice nejde nikomu zavděčit. Když už se vede sportovně, tak je blbě zase mediální pokrytí, komunikace s fanoušky, občerstvení, špinavé sedačky, ticketing, a milion dalších věcí. Když se nedaří tak je špatně uplně všechno :-) Idelaní pracovní prostředí. Do toho tlak peněz(teda spíš nepeněž), majitele, agentů, bafuňářů... A nakonec to stejnak vše závisí na 90 minutách týdně které určí jaká bude atmosféra v dalším týdnu.
Nedaří se finančně, nedaří se sportovně - obojí se ale dalo čekat, pokud člověk nemá hlavu v prdeli a sleduje dění kolem klubu. To že to nevyšlo s Westem se asi dalo taky čekat. To že to nevyšlo se Smetanou už míň a štve to lidi v klubu stejně jako nás. Ale když máš jako ředitel karty (finance a možnosti)jaké máš, tak prostě hraješ s tím co máš a z hovna bič prostě neuděláš.
V rozhovoru s Pojezným sem žádný blud nenašel. Pokud tam nějaké jsou tak je napiš a klidně vysvětli co si o tom myslí hráči, bývalý trenér a lidi z klubu.
-
mafie - 19.03.2025, středa, 19:42
(0)
Co píše Petros je pravda, od té doby co se vydělali peníze v poháru a ty se stopily , tak to jde od desíti k pěti. Proč asi odešel Svedik , vydělali se peníze , napsal seznam posil a nedostal nic, tak už ho to přestalo bavit. Zemek si těmi svými kroky s vydělanými penězi ani neuvědomil , jak se to všechno rozdrbe.
-
Bayern Munchen - 19.03.2025, středa, 19:16
(1)
Řekl bych že co píše Petros bude asi hodně pravdivé…
-
Petros - 19.03.2025, středa, 16:27
(2)
Pan Puk, eLucky...tak sem blábol no....prostě jen říkám co mě řeklo několik hráčů, trenér i zaměstnanci klubu. Vy máte k tomu klubu taky dost blízko, nevěřím že to nevíte. Že nic neříkáte veřejně je vaše právo, ale že pak mě zpochybňujete i když moc dobře víte...když se tu bude vše malovat narůžovo, tak si myslíte že to tu pravdu přetře?
-
Šovkovskij - 19.03.2025, středa, 15:03
(0)
No já jsem právě jaksi nevšiml, že by město takto investovalo do zázemí mládeže, čili Akademie Slovácka. Nula, nula, nic. Nebo ano?
-
Skein - 19.03.2025, středa, 14:50
(0)
to Šovkovskij: trošku si načti fakta o zimáku, proč..už to bylo i zde zmíněno xkrát. Nejde o reklamu města, ale zázemí pro deti, dorost apod. co řešíme i pro fotbal.
-
Šovkovskij - 19.03.2025, středa, 14:46
(0)
Já už jsem to tu psal jednou, když to zjednoduším, cpou se miliony, ne-li miliardy do nového zimáku a fotbalový stadion chátrá, o zázemí pro mládež nemluvě. Já to hokejistům nezávidím, ale vidím tady diametrálně odlišný přístup v podobě Města (Blahy). A taky si nemyslím, že ten původní stadion je v takovém stavu, že se musí zbourat a postavit nový. Kolik lidí chodí na hokej, kolik na fotbal a kdo dělá Městu reklamu v celé republice?
-
eLucky - 19.03.2025, středa, 13:37
(0)
to Petros: Udivuje mě tvá jistota v tom, že když ti jedna strana podá svůj pohled na věc, tak to bereš automaticky jako pravdu:D Takhle jednoduché to bohužel není... taky sem slyšel za ty roky už stovky blábolů z různých stran... ale nemyslím si, že se jim dá z jedné nebo druhé strany bezmezně věřit. Pravda je většinou spíš někde mezi...
-
Pan Puk - 19.03.2025, středa, 13:32
(-2)
Petros> sám si blábol
-
kecipep - 19.03.2025, středa, 12:55
(0)
No i kdyby řekl pravdivou částku, není to s čím porovnat
-
Petros - 19.03.2025, středa, 12:45
(1)
A Tobě to nepřijde divné, že pokud by v tom nebyla mládež, že klub je na tom jak je? Bere hráče jen zadara nebo hostovačka atd.? Já samozřejmě vím jak to bylo s prachama a dluhama a tak, už sem měl možnost s pár hráčema i tréňou mluvit....to spíš bylo myšleno ironicky. Co řekne naše vedení ven jsou jen bláboly, nedá se tomu věřit...
-
kecipep - 19.03.2025, středa, 12:37
(0)
Petros: Ukaž někde tabulku rozpočtů klubů s tím, kdo tam co započítává. Už dříve jsem tvrdil, že to jsou hausnumera podle isportů a podobných, kam prostě klub pošle nějakou cifru, ale jeden o voze...
-
Petros - 19.03.2025, středa, 12:33
(0)
Já nechápu co sa tu furt řeší? Budu předpokládat, že pan Pojezný mluvil pravdu když řekl, že roční rozpočet je 150 mega bez mládeže a to nás řadí hned za top 4 nejbohatších klubů...takže přestaňme psát to že majitélé nedávaj peníze, to není pravda. Pojďme řešit kde ten obrovský balík penež končí, když se nekupujou hráči atd.....nebo pan Pojezný nemluvil pravdu?? :)
-
Bayern Munchen - 19.03.2025, středa, 12:26
(0)
eLucky: a jaké je řešení... za mě prostě bohužel jiná varianta není, než to jak je tomu v současnosti... když si vezmeš tak i to co budují jako ubytování pro akademii je na Velehradě... prostě je to tady rozkouskované... nevím zda by tohle dokázal vyřešit i třeba kdyby došel nějaký bohatý majitel, pravděpodobně asi ne, pak je potřeba hledat jiné možnosti, jak tady ty hráče udržet... a když tu není akademie na jednom místě, musí se ideálně opravit ta místa v nejbližším okolí aby měla patřičnou kvalitu a hold se musíš dělit... ale jestli je jen tohle jediný důvod, proč odchází mladí, to se mi nechce věřit...
-
lagic - 19.03.2025, středa, 12:25
(0)
eLucky: přesně tak jsem to také myslel, že nezasvěcený člověk by z rozhovoru mohl nabýt dojmu, že vlastně jediný významný problém klubu je přetahování talentů a jinak je vše na dobré cestě a klub je v kondici. Bohužel všichni víme, že realita je dost odlišná a klub má mnohem více a i závažnějších problémů. Chápu, že Pojezný je pouze zaměstnanec a neřekne křivého slova na své chlebodárce. Problém vidím u majitelů, jejich ambicích a finančních možnostech, ale jsme fakt jen východ republiky, který v podstatě zajímá jen místní patrioty. Protože nakonec je to vždy jen a jen o penězích.
-
eLucky - 19.03.2025, středa, 12:01
(0)
to lagic: Já s tímto ale souhlasím - né teda, že by byl hlavní problém přímo vykrádání mládeže, ale spíš to, že je problémem chybějící pořádné zázemí. Petr to v rozhovoru popisuje dost idealisticky, ale skutečnost je za mě o dost horší a klub má velký dluh v absenci nějakého pořádného tréninkového centra, kde by mohla byt opravdu celá akademie včetně zázemí. Ano areály v Kunovicích a Staráku sů pěkné, ale opravy co se tam posledních cca 20let dělají sů defacto enom látání těch největších děr. Ve Staráku se to samozřejmě zase hodně posunulo novou umělkou, ale pořád je tam prostě malé zázemí na to, aby tam byly vlastně všecky ženy spolu s celou Jiskrou - i když připočteme areál na Rybníčku.
Za mě je toto jeden z důvodů proč nám to nejlepší utěká do klubů, kde mají zázemí akademie na jednom místě - což zdaleka není jen Sparta/Slavia, ale defacto všechny ligové i většina druholigových klubů!
Petr to podle mě v rozhovoru politicky nezdůraznil, protože jsme rádi, že máme alespoň toto defato.
A ještě bych zdůraznil celkem podstatnou věc - za aktuálním využitím areálu v Kunovicách klub víc než vděčí naší legendě Němovi, který se stal v Kunovicích nejvyšším a od té doby vychází Kunovice Slovácku vstříc více než kdy dřív!
Naopak ve Staráku sme poslední roky až ti druzí - ostatně právě proto se odtud defacto odporoučel dorost. Né že bych to chtěl Staráku vyčítat, ale pro klub toto prostě je problém.
-
Vosolys - 19.03.2025, středa, 09:35
(0)
Jsem přitom myslel, že ještě nedávno, byl náš cíl hrát v top 6...
-
Hory - 19.03.2025, středa, 09:32
(0)
Tak oni tam hezky rozebírají i tento rozhovor. Asi nejlíp to bylo vystiženo, když mluví o těch Teplicích, že mají cíl vyhrát MOL cup a náš cíl je hrát ligu...to je vše říkající.
-
lagic - 19.03.2025, středa, 09:26
(0)
Tak podle našeho ředitele je největší problém v tom, že nám vykrádají mládež, jinak Pojezný vyzněl, že je vlastně vše ostatní víceméně v pohodě. Uvidíme, kam až tento přístup majitelů, protože ti rozhodují, povede...
-
Skein - 19.03.2025, středa, 09:17
(0)
To mě také napadlo pří shlédnutí, myslím, že to vidíme snad všichni. Mi s tím nenaděláme, to musí někdo jiný. Co můžeme podpořit, ale musíme vidět to, co je zmíněno ve videu.
-
Hory - 19.03.2025, středa, 09:14
(1)
To video by si měli na společném sezení pustit majitelé a vedení. Mají tam úplně vše, vč. odpovědí, analýzy, budoucnosti.
-
Bayern Munchen - 19.03.2025, středa, 08:47
(0)
Ano, něco na tom bude... například o levém bekovi jsme se tady bavili, nesehnali a tlačí tam Berana, a každý viděl jak na této pozici hořel v Teplicích, zase utápíme hráče na jiných pozicích než jsou jim vlastní... no a o Smetanovi se bavit už nebudu, stále nechápu, že ještě je tady, smrdí to vše mega průserem, bohužel...
-
a jé - 19.03.2025, středa, 08:45
(0)
Ja si to zaplatil a musím říct, že naprosto přesné a souhlasím. Bohužel 😪
-
Skein - 19.03.2025, středa, 08:12
(0)
něco na tom bude, když vidím část toho videa....smutné
-
machiin - 19.03.2025, středa, 06:46
(0)
Aspoň část rozhovoru tady: https://www.youtube.com/watch?v=EH-Py4dstFg
-
Hory - 19.03.2025, středa, 03:50
(0)
To sem dáš těžko. To je skvěle zpracovaná video analýza Slovácka, kdy za mě je tam parádně popsáno proč se všechno děje, jaké jsou toho příčiny,kdy to vzniklo,nebo co tomu předcházelo.Ta část věnovaná Slovácku má cca 20.minut, tak těžko to bude někdo přepisovat. Kdo chce, ať si na měsíc koupí sekci Premium a je to. Kolik to může stát 100Kč?
-
Witeek - 18.03.2025, úterý, 20:36
(0)
https://isport.blesk.cz/clanek/459653
Dá to sem někdo prosím?
-
Pajos - 17.03.2025, pondělí, 19:33
(2)
bambulak: Tímto rozhodně nejsem zastáncem Šumiho, já jsem mnoho transferů odsuzoval hned z jejich počátku a taky tak dopadly, respektive dopadnou...mnohem raději bych třeba viděl v pozicí manažera Kácu i třeba díky jazykům a zkušenostem, avšak realita je poněkud jiná. U Šumiho třeba nechápu, proč se u nás neuchytili nějací šikovní Balkánci, když na tuto oblast musí být jistě hodně zainteresovaný i díky svému původu, což je smutné, že sem vždy dojdou jen nějací pseudo hráči na zkoušku, kteří se ihned pakují do zaječích. Není to tak růžové, jak si asi myslíš. A už vůbec srovnávat manažera v reálu s Football Managerem mi teda přijde hodně uvalené na hlavu. Chtěl bych vidět Tebe jako ligového sportovního ředitele teďka v momentální situaci ve Slovácku...🤣 Šumi to má těžké, majitelé mu háží klacky pod nohy stejně jako Svědíkovi. Kolikrát tu byl hráč těsně před podpisem smlouvy, kterému majitelé prostě smetli smlouvu ze stolu. Čistá fakta
Hráči se sem nehrnou i díky takovéto pověsti, a proto sem přichází takové kopyta, která nikde nehrála typu Kozáků, Azeveda, Miškoviče. A to hovno bylo myšleno obrazně. To snad každý racionálně uvažující člověk pochopil. Kdyby tu nebyly vůbec prachy, tak by se u nás nehrála žádná profi soutěž, ty jednoduché jako facka.😆 Nicméně trochu pozivismu. Kádr není dle mého špatný, kór na ty poměry, ve kterých se Slovácko nachází. Chce to jen se vyhrát, ono je to těžké hrát naráz barcelonu, když spousta hráčů prostě proseděla někde rok a nebo je třeba po delším zranění. Taková Slovácká klasika.😃 Nicméně kvalitním a tvrdým tréninkem lze docílit z těchto hráčů nové Jurečky, Klimenty, Tomiče...( A to Slovácko dlouhodobě umí?) Kdo někdy hrál fotbal a byl zraněný, tak mi určitě dá za pravdu, že návrat ihned 'na výsluní" není jako z pohádky.🙂 A to že Šumi dělá z minima maximum je metaforicky řečeno i s ohledem na všechny tyto aspekty, bohužel. Příště trošku racionality. Hlavu hore, stmelit se, táhnout za jeden provaz a především bojovat za ten nejkrásnější znak na prsou! 💙🤍
-
drzý vandrák - 17.03.2025, pondělí, 16:47
(0)
....taky věříte každé AI co hovoří z novinářem.
-
bambulak - 17.03.2025, pondělí, 14:28
(0)
Napadlo me uplne to same :DD
-
fana - 17.03.2025, pondělí, 14:00
(1)
Ten rozhovor nemohl dělat napřímo, šak on nedá dohromady smysluplnů větu
-
kecipep - 17.03.2025, pondělí, 12:59
(0)
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-sef-slovacka-otevrene-silne-kluby-likviduji-konkurenci-vybiraji-nas-271839#dop_ab_variant=1438511&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
-
Juninho - 17.03.2025, pondělí, 12:57
(1)
Jj, dlouho jeste bude mrzet, ze nevysel ten Skuhravy, podle me by to byla nejlepsi nahrada za Svedika… kazdopadne ze to bude pod Smetanou az tak spatne, to jsem necekal. Treba se to jeste nejakym zazrakem otoci. Jestli ne, tak souhlasim s Vama, ze by bylo dobre zvazit jmena jako Trousil a Kamenik.
-
bilas - 17.03.2025, pondělí, 12:34
(0)
To já si myslím, že útok máme pořešený solidně, jen je nulový servis, když vidím jak se tam Trávník s Havlíkem motají a pak to odcentrujou do prvního hráče, je to k breku. Kvasina mi ve výsledku trochu připomíná Schicka :D . Má dobrý výběr místa a i z té nulové podpory se občas dostane k nebezpečnému zakončení (zejména po centrech ze stran). Udělal velký progres.
-
lupen - 17.03.2025, pondělí, 12:21
(0)
Mně pořád vrtá hlavou ten Kvasina, on když se do šancí dostal tak je prostě proměňoval, chtělo by ho to více dostat do hry, na druhou stranu Krmenčík už to má asi za sebou.
-
lupen - 17.03.2025, pondělí, 12:17
(0)
Pokud by měl o to vůbec Martin zájem, na druhou stranu si myslím že vůbec nemáme špatné hráče, jen to chce šikovně poskládat, vědět kdy vystřídat a do hlav jim nalít trochu sebevědomí a vítěznou mentalitu.
-
Hory - 17.03.2025, pondělí, 11:38
(0)
Dvaktát nevstoupíš do stejné řeky i když by tu našel jiné mužstvo, to je pravda. Pokud by šel Svědík s Baránkem do Plzně, tak by sem mohl dojít Trousil, to by se mi líbilo.
-
drzý vandrák - 17.03.2025, pondělí, 11:33
(0)
Svědík je volný....
-
Bayern Munchen - 17.03.2025, pondělí, 10:51
(0)
A jinak dobrý trenér by byl i Trousil, zvlášť když získává zkušenosti pod Koubkem, ale ten je nereálný ten po Koubkovi vezme Plzeň si myslím :-)
-
Bayern Munchen - 17.03.2025, pondělí, 10:45
(0)
lagic: tak já bych zkusil tipnout... poněvadž Skuhravý už je out, kterého jsem navrhoval už za Westa a teď prodloužil v Košicích, tak jedno jméno bych viděl v druhé lize a to Kameníka z Vyškova... docela tam dělá zázraky s tím jak to tam každý rok vypadá... a možná by chtěl zkusit první ligu... ono pokud naše hra je na úrovni spodní půlky druhé ligy, tak by to nebyl až tak pro něho těžký přechod...
-
huhu - 17.03.2025, pondělí, 10:42
(0)
lagic: k otázce trenéra, asi sem naivně víc věřil Šumimu a Pojeznému, že po éře Svědíka ví přesně, koho chtějí. Tvrdého, ale spravedlivého trenéra, cílevědomého, přirozenou autoritu, co se nebojí věci pojmenovat. Samozřejmě nevidíme do kabiny, ale z veřejného vystupování pánů Westa i Smetany je asi jasné, že to nebude uplně ono. Smetana tady byl 14 dní na stáži, kdy tu poslední rok trénoval Svědík. Asi si ho klub vytipoval a byl možná doporučen i samotným Svědíkem, nejde mi to prostě do hlavy.
-
lagic - 17.03.2025, pondělí, 10:06
(0)
lupen: to je mi jasné, proto se ptám koho a kde ho vzít? I West se Smetanou to brali určitě jako výzvu a jak to vypadlo vidíme všichni. Hlavně musí přesvědčit hráče, aby za ním šli, věřili jeho vizi, makali a zase je to bavilo. Teď je to výkonnostně tak na úrovni spodní půlky druhé ligy a zlepšení pod nynějším trenérem neočekávám, i když se přiznám, že jsem byl za odvolání Westa rád a čekal jsem od Smetany mnohem více. Hra byla hrozná i za Westa, ale aspoň uhrál nějaké body.
-
lupen - 17.03.2025, pondělí, 09:06
(1)
lagic - my musíme sehnat trenéra který to vezme jako výzvu a bude sbírat bod po bodu do tabulky, ne jak tady ten ňouma ze slovenska, který mele každou tiskovku stejné nesmysly a hra stále vypadá jak kdyby tu byl dva dny, ten posun je opravdu nulový, nepamatuji si horší herní projev než předvádíme tuto sezónu, opravdu je to hnus
-
Hory - 17.03.2025, pondělí, 09:05
(1)
Tím, že Smetanovi se podaří zvítězit v baráži, tak tu bude dál a jeho odvolání přijde tak v říjnu, kdy po deseti kolech budeme ,mít tři body. Jen to bude problém v létě sem někoho kvalitního přivést, protože kdo by chtěl do mužstva , které se zachránilo až v baráži a jehož cílem v následující sezoně bude záchrana. Budeme tam, co vždy říkal Habanec. Třicet bodů by mělo k záchraně stačit,takže ještě bod a máme spněno.
-
lupen - 17.03.2025, pondělí, 09:03
(0)
adolf - to máš pravdu ale k čemu ty prodeje jsou, nikdy za to nikoho nepřivedeme, jen majitel si namastí kapsy, prodej by měl fungovat tak že pokud se prodá kvalitní hráč měl by minimálně za třetinovou částku dojít nový hráč na stejný post ...
-
lagic - 17.03.2025, pondělí, 08:29
(1)
Zaspekulujme si, že by skončil Smetana...ale kdo za něj? Fakt si myslíte, že máme šanci sehnat a zaplatit fakt kvalitního trenéra, který by byl ochotný do tohohle marastu jít, když vidí, jak to zde funguje, či spíše nefunguje?
-
hromik - 17.03.2025, pondělí, 08:01
(3)
Šumi dělá možná tak maximum na lavičce když řve jak idiot a každý třetí zápas dostane pokutu 50 000 . To je možná tak jeho maximum odvedené práce . Jinak tam nic nevidím
-
adolf - 17.03.2025, pondělí, 08:00
(1)
Nám tehdy Tvrdík (bohužel zásluhou Mynáře) zase pomohl výkupem Hellebrands za totálně přemrštěnou cenu.. to už je zase věc vedení, že má Karviná spolupráci se Slavií, zato my jsme při jednání s ostatními kluby kolikrát k údivu ne-li pro smích
-
adolf - 17.03.2025, pondělí, 07:57
(0)
Vyměnit trenéra bychom tu chtěli asi téměř všichni, nicméně se za něj zaplatilo a to ho tady ještě chvíli udrží. Svědík to měl zmáknuté jak po taktické, tak po lidské stránce, smetana nemá ani jedno, fotbal jak za korduly a kabina jak za westa.. ale Svědík taky říkával že hráč tady potřebuje tak 3 přípravy aby se do toho dostal, třeba to platí i pro Smetanu :)
-
bambulak - 17.03.2025, pondělí, 07:56
(2)
Tim samozrejme nerikam, ze to ma Sumi lehke, ale tvrdit, ze dela z minima MAXIMUM, me teda rozesmalo. Jestli je tohle maximum sportovniho reditele prvoligoveho klubu (a to ani nepripominam, ze penize na vykup trenera a vyplaceni Westa se ocividne nasly), tak tu potom nema co delat. Jednoduche jak facka
-
Palo - 17.03.2025, pondělí, 07:54
(0)
Karviná to má lehčí, že je farmou Slavie. Tam si myslím, že má prsty Tvrdík. V naší lize bych se tomu vůbec nedivil.
-
bambulak - 17.03.2025, pondělí, 07:52
(0)
posledni tri roky, ne prestupaky, abych byl presnejsi
-
bambulak - 17.03.2025, pondělí, 07:50
(0)
Pajos: Tam si prave myslim ze nemas pravdu. Hovno na posily urcite ne, vyplatni pasky a bonusy nize zminenych (od Krmenicka pres Kvasinu az po Kozaka L. ci Mihalika) byly na vysoke urovni, to vim. Neni to tak, ze by vedeni melo k dispozici nula nic, Petrzela, Havlik, Heca, ti tu fakt nehraji za svacinu. Chyba bude spis v tom, kdo ty hrace privadi :) a je jedno, jestli v realite nebo v manageru :)) ... Miskovic, Azevedo, Krmencik, Cicilia, Kvasina, Merdovic, Kozak, Brandner, Suvalja, Kim, Mihalik, Brecka, Meleketsev... posledni tri prestupaky a iks preslapu, a to jsem jeste u nekoho privrel oci
-
Bayern Munchen - 17.03.2025, pondělí, 07:49
(0)
Furt si nemyslím, že máme špatné hráče na střed tabulky by to mělo stačit... a opravdu Šumi to nemá jednoduché bez peněz se dělají posily těžko, i když je mi divné, že třeba v Karviné to umí a tam těch peněz taky nebude mraky... majitelé máme hold takové jaké máme a s tím se nedá moc dělat, pokud oni nebudou chtít... ale prostě co si myslím, že jde řešit je výměna trenéra... a tady by se mělo jednat, protože opravdu kvalitní trenér dělá hodně... Svědík to uměl, jak po taktické stránce tak to uměl i s hráči a všichni táhli za jeden provaz a to si nemyslím, že když tu byl byly v klubu jiné podmínky než teď... Pokud trenér nedokáže stmelit kabinu a zároveň nastavit systém hry tak na co ten tým má, tak to nebude brzy bavit ani hráče a ani fanoušky...
-
adolf - 17.03.2025, pondělí, 07:45
(1)
Šumi očividně nedotknutelný je. Jinde už by se opravdu poroučel.. jak tady bylo nedávno řečeno, tak Karviná s menším rozpočtem dělá rozhodně zajímavější přestupy.
-
Pajos - 17.03.2025, pondělí, 03:48
(0)
Ano, stačí se podívat, kolik dávají peněz majitelé na posily. Vést prvoligový klub není fakt to stejné jako manažerovat ve Football Manageru.😜 Když ti někdo dá hovno na posily, tak očekávej hovno hráče. Přímá úměrnost.
-
bambulak - 16.03.2025, neděle, 21:56
(2)
Sumi dela z minima maximum? A kde?
-
karagavrylydys - 16.03.2025, neděle, 21:41
(1)
Pajos: Vedení může za to, že Šumi dotáhl takové množství tragédů?
-
fana - 16.03.2025, neděle, 21:08
(0)
Tvl Vechetu nechte tam kde je, tady enom zavazal
-
celtic - 16.03.2025, neděle, 21:00
(1)
tak zbrojovka hrála na jaře tři zápasy s bilancí jedna výhra jedna remíza a jedna prohra a trenér zbrojovky Hyka dostal vyhazov a odporoučel se...Slovácko na jaře hrálo 6 zápasů s bilanci jedna upachtěná výhra,jedna protrpěna remíza a 4 prohry s děsivým skorem 4:10...a naše hra je strašná,,,nikdo neví co hrát a ve vedení slovácka je ticho po pěšině,nic se neděje ....a Smetana zústává ,,,
-
a jé - 16.03.2025, neděle, 20:13
(0)
https://medium.seznam.cz/clanek/zongl-slovacko-na-odstrel-teplice-mely-rozhodnout-daleko-drive-129871#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=blogy.sznhp.box&dop_vert_ab=&dop_vert_id=&source=hp&seq_no=1
-
a jé - 16.03.2025, neděle, 20:09
(1)
Vecheta byl tam kde měl být, u nás behal jako zajic po stranách a s tama moc golu nedáš. Prostě všechno je na trenérovi co chce hrát a jak hráče využije. No a to ani i u nás. Útočníky myslim, že máme, bohuzel nemají ten servis od ostatních. Bez něho góly nedají. Vzdyt I ty góly proti Budějkám nepřipravil nás hráč, ale soupeř. Ja u nás pěknou akci neviděl ani nepamatuji
-
Pajos - 16.03.2025, neděle, 19:47
(0)
A obávám se, kdybychom nedej bože spadli na barážové příčky, tak aby nás s takovýmito výkony nevyřadil nějaký druholigista, který bude v tu dobu na koni a v laufu. Chce to nový impuls, snad budou Smetanovy dny co nejdříve sečteny...
-
daldzi - 16.03.2025, neděle, 19:45
(0)
A co říkáte na Vechetu v Karviné?
-
Pajos - 16.03.2025, neděle, 19:44
(0)
*sem
-
Pajos - 16.03.2025, neděle, 19:43
(0)
Beru to, jaký je trend příchodů k nám a jací hráči k nám chodí, avšak hráči jako Libor Kozák, Azevedo či Miškovič jsem přišli omylem. Dalo se to čekat vzhledem k jejich uvadajícím kariérám nebo prostě neperespektivě kvůli vysokému věku...
-
Pajos - 16.03.2025, neděle, 19:38
(1)
Tak zrovna Šumiho bych za ty nepovedené přestupy nevinil. Ten dělá z minima maximum. Větší vinu bych pokládal majitelům a jejich financování respektive nefinancování...😃 Už totiž kolikrát se stalo, že u nás byl hráč před podpisem smlouvy a jeden nejmenovaný majitel smetl ze stolu jeho smlouvu, že ho nezaplatí...🙂 Stalo se to tak třeba u Alegueho, který teď "válí" za Jablonec. Toho majitele, který to tak dělal, snad každý poznal.😜
-
Palo - 16.03.2025, neděle, 19:11
(0)
Nebuď naivní. Smetanu nevyhodí. Rozhodně ne tuhle sezonu.
-
Bayern Munchen - 16.03.2025, neděle, 18:31
(2)
Furt čekám kdy přijde info že Smetana byl odvolán… už teď je pozdě… a vedení to asi nevidí nebo nevím na co čekají… hold se to proste nepovedlo, je potřeba si to přiznat…
-
karagavrylydys - 16.03.2025, neděle, 18:21
(1)
šovki: no nezlob se na mě, ale minimálně Miškovič, Azevedo, Kvasina, Mihálik, Kozák, Brandner, Břečka hráli hovno, když přicházeli nebo nehráli vůbec. Tady je na 1 podařený příchod minimálně 5 tragédů. West se pakoval, ale co Šumi, ten je nedotknutelný?
-
Hynda - 16.03.2025, neděle, 17:31
(0)
Vecheta za Karvinou 🤔🤔
-
Šovkovskij - 16.03.2025, neděle, 17:20
(0)
kara: Ale kdo to mohl vědět, že to bude takový propadák? Když ti hráči přicházeli, tak kvalitu měli.
-
karagavrylydys - 16.03.2025, neděle, 16:21
(0)
babmulak: To nejsou jenom tihle tebou jmenovaní. Co třeba Mihálik, Kozák M., Kozák L., Brandner, Ljovin, Břečka, atd. To jsou všechno přímo učebnicové omyly. S jestli za příchody všech těchto nekopů stojí Šumi, tak v normální fungující organizaci by už dávno musel letět.
-
Šovkovskij - 16.03.2025, neděle, 15:41
(-1)
Tak šanci určitě dostane, protože talent má, ale pokud bude Milan zdravý, tak v této sezoně už ne. Nebo třeba v posledním zápase, pokud bude jistá záchrana.
-
Hory - 16.03.2025, neděle, 15:14
(0)
Za mě Borek k.o. Sám rozhodl o svém osudu. Na Heču nemá a Milan ještě pár roků nás skvěle v bráně podrží.Jirka šanci dostal, ale nezvládl ji.
-
hromik - 16.03.2025, neděle, 13:55
(0)
Jinak jak vidíte Borka, že už nedostane šanci pres Heču? Ze to dochyta v béčku ?
-
hromik - 16.03.2025, neděle, 13:51
(0)
Tak ja co jsem i zaslechl , tak moc nefunguje kolektiv v kabině . Je to rozkouskované na partičky. Což si myslím , že je hodně zásadní pro nějaké fungování . Pokud není parta, tak to nemůže fungovat .
-
Petros - 16.03.2025, neděle, 13:31
(0)
Teda Cicilia už ne :) hen Azevedo
-
Petros - 16.03.2025, neděle, 13:27
(0)
Azevedo a Cicilia stále nemají angažmá což značí že i když nejsou s kádrem kontrakt jim běží a klub je musí platit.
-
bambulak - 16.03.2025, neděle, 13:14
(0)
protoze cernochovi staci vydareny pul rok na to, aby sel klidne za 10 mio +
-
a jé - 16.03.2025, neděle, 13:09
(0)
Proc černochy, moje nejoblíbenější plisen hraje většinou s Čechy a Slováky.
-
Hory - 16.03.2025, neděle, 13:07
(1)
Jako to, co nedal včera Krmenčík z malého vápna kdy mu to tam naservíroval Vlasta...hodně smutné.
-
bambulak - 16.03.2025, neděle, 12:50
(0)
Radsi nakoupit mlade africany nebo slovaky a zkusit to s nimi, nez dotovat zebraky typu Krmencik, Kvasina, Miskovic, Azevedo nebo donedavna Cicilia
-
Hory - 16.03.2025, neděle, 12:47
(0)
Fanda a nebo to taky nevyjde a těch pár milionů je pryč. Prostě nemáme tak ekonomicky silné majitele, aby se dalo jít touto cestou, to je realita.
-
fandajakhrom - 16.03.2025, neděle, 12:35
(0)
Tady ta nase filozofie "chci do toho dat co nejmin" je trapna
-
fandajakhrom - 16.03.2025, neděle, 12:35
(0)
Opravdu se divim majutelum, ze nehodlaji zariskovat a investovat par mega rocne do nejakych cernochu.... muziu ns to vydelat majlant pro klub na provoz i pro sebe....fakt nechapu
-
Pajos - 16.03.2025, neděle, 12:23
(0)
Tak.
-
drzý vandrák - 16.03.2025, neděle, 11:55
(0)
Musíte si všichni uvědomit, že pan ředitel Pojezný, řekne presstitutovi co je potřeba.Musí chránit klub i sebe.Pokud by otevřel karty, tak zítra končí.Nemá cenu pitvat každou cifru.Problém je u majitelů, to všichni zainteresovaní vědí.Určitě nesanují třetinu rozpočtu každou sezónu ze svého, to je nesmysl.To by tu vypadalo jinak, to ví ředitel sám nejlépe.....
-
Šovkovskij - 16.03.2025, neděle, 09:14
(0)
Tedy zakazuje na benzin, naftu, uhlí, plyn...
-
Šovkovskij - 16.03.2025, neděle, 09:13
(0)
Tak to já si právě myslím opačně, v této době, kdy se zakazuje vše na elektřinu, mají soláry ohromný potenciál. Každý to bude mít povinně na střeše, díky úžasné Evropské unii.
-
Bayern Munchen - 16.03.2025, neděle, 09:03
(0)
Petros: tak pokud se neupsal tak je to fakt divné… jak píšeš třetinu pokrývají majitelé to je 50 mega děleno dvěma každý 25 milionu a to mi neprijde nějak moc… ale je fakt ze firmy pana Zemka na tom nejsou finančně dobře a solarni energetika jde taky pomalu do kytek, boom měla tak před dvěma roky… takže finanční síla našich majitelů neni bůhví jaká…
-
bambulak - 16.03.2025, neděle, 09:00
(1)
Vim, ze jsem v tomhle jako kolovratek, ale... Smetana a poslednich několik prestupovych obdobi, chovani u lavicek = vyhazov Sumulikovskeho.
-
Petros - 16.03.2025, neděle, 08:56
(0)
No vzhledem k tomu, že autor rozhovoru mě oslovil na X, že s ním bude dělat rozhovor ať mu dám tipy co nás fans zajímá, tak v tomto se autor neupsal, to mi věř :)
-
Petros - 16.03.2025, neděle, 08:52
(0)
No on tam Pojezný říká, že třetinu z toho rozpočtu hradí majitelé. Takže cca 50 mega. To není moc na dva subjekty a koresponduje to s tím, co už dřív zveřejňoval Kania, že když dá dohromady prachy za práva, od LFA, UEFA, sponzorů, lístků je někde na 100 míčích. Já prostě furt nechápu pokud je ten rozpočet bez mládeže 150, jak to že nebylo svého času ani 5 mega na hráče z Vyškova atd. Tohle smrdí tím, že tak velký rozpočet je jen na papíře a nebo významná jeho část končí mimo klub.
-
Bayern Munchen - 16.03.2025, neděle, 08:48
(0)
Petros: nájem stadionu je zadarmo ale provoz bude něco určitě stát, zvlášť energie, které jsou dražší než dříve… ženy taky něco stojí, ale určitě to nebude horentní suma, je možné ze se pisatel článku upsal a ta mládež v tom rozpočtu je, pokud není tak je to opravdu divné číslo, taky to muže být cislo které platilo ještě se staršími hráči teď už je reálné třeba 100 mega… je to opravdu zajímavé číslo…
-
Hory - 16.03.2025, neděle, 08:44
(0)
Mě v tom rozhovoru spíše znepokojuje věta o tom, když p.Skopal koupil hotel Mlýn, že tehdy si to ještě mohl dovolit...prodejní cena tam byla lehce pod 30.mio,takže tipuji ve finále to bylo tak kolem 25. Ale věta tehdy si to mohl ještě dovolit mi nezní úplně nejlíp, vzhledem k tomu, jak ten hotel dlouho vlastní.
-
Petros - 16.03.2025, neděle, 08:36
(0)
Hory, ale šak normální provoz stadionu nejsou velké částky. Však klub do větších akcí ohledně stadionu neinvestuje, není jeho. Tento argument s provozem stadecu je lichý a ženy? Ty jsou většinou amatérky nebo berou v řádu desetitisíců, to je taky blbost...jediné co se dalo chápat, že v těch 150 je komplet mládež a to teď víme, že není. A pak mě to teda sakra nesedí, jaké přivádíme hráče oproti tak obřímu rozpočtu (ofiko). Tu prostě něco nehraje
-
Hory - 16.03.2025, neděle, 08:29
(0)
Mám pocit, že na tom setkání mluvil p.Pojezný o tom,ale že v té částce jsou i ženy a navíc v tom článku sám zmiňuje, že je v tom i provoz stadionu, co hodně klubů nemá. A bylo tu i video, tuším na podzim,kdy o tom mluvil i p.Zemek na setkání v kině Hvězda.
-
Petros - 16.03.2025, neděle, 05:29
(4)
Někdo nám asi v klubu neříká pravdu a jestli jo tak je to banda amatérů. V létě ste tu psali, že Pojezný mimo jiné říkal na setkání s fans, že nikdo nemá plat víc jak 2 a půl mega ročně (200 měsíčně) a v čerstvém rozhovoru Pojezný řekne že roční rozpočet BEZ MLÁDEŽE je 150 mega (tudíž jsme v top 8 nejbohatších klubech ligy). Kolem týmu maká asi nejmíň lidí v celé lize, ale neuděláme jediný opravdu pořádný nákup dobrého hráče a naopak to vypadá, že aby sa zaplatili ti noví žoldáci posbíraní po celé Evropě většinou zadarmo musel se klub zbavit narychlo legend a zkušených hráčů? Vysvětlí mě to tu někdo? Lepší nákupy předvádí kluby jako Karviná atd. kteří uváděj rozpočty do sto mega...ke včerejšku jen jedno. Ti borci se fakt nesnaží, nemakaj. Krmelec furt rozhazoval rukama, Blahút byl taky tentokrát marný....za mě je v tom klubu něco hrozně špatně a lže se nám i novinářům o jeho chodu a jestli ne a s tak obřím rozpočtem předvádí vedení toto, tak je to na okamžité rezignace...
-
kecipep - 16.03.2025, neděle, 00:47
(0)
Kdy jindy, než na začátku repre pauzy...
-
Hynda - 16.03.2025, neděle, 00:12
(0)
Je to až dehberouci kde můžeme skončit...,z jedné krásné doby klesneme až na samé dno... nevím co si mám myslet je to hrůza.....ale furt věřím FCS💙🤍kluci hrajte srdcem a za klub
-
Palo - 15.03.2025, sobota, 22:02
(0)
Tak tady mně už dochází slova. Smutný pohled na naši hru ... :( Jak z toho ven? Vyhazov Smetany nehrozí, takže???
-
Mouses - 15.03.2025, sobota, 21:51
(2)
Nikdo za ten tým nebojuje. Místo takových žoldáků, budu radši chodit na druhou ligu a vidět tam nějakou chuť bojovat za modrobílý dres!
-
fandajakhrom - 15.03.2025, sobota, 20:58
(1)
Nas team je jedna velka slatanina. Stoperska dvojice o nicem, zaloha nefunguje a utok (vlastne cela ofenziva) nestoji za nic... to neni dobre.. nema to potencial.. smutne, ze to nevidi profesionalove, kteri se fotbalem zivi
-
Vosolys - 15.03.2025, sobota, 20:45
(0)
Rado: tezko verit, ze nam pomuze repre pauza, kdyz nepomohla cela priprava, byť kratka.
-
drzý vandrák - 15.03.2025, sobota, 20:21
(0)
🥱🥱🥱🥱🥱💩
-
fana - 15.03.2025, sobota, 20:09
(0)
Baráž to jistí 🤣
-
Rado - 15.03.2025, sobota, 19:55
(0)
Teplice dnes byly velmi silný soupeř. Šláply do toho od začátku na max, vše jim vycházelo, bylo vidět sehranost v pohybu, vysoká účinnost přihrávek. Současná slovácká slepovačka na tohle neměla. Smetana byl hodně nasraný, prostřídal a upravil rozestavění. Už se na to dalo dívat, zásadní limit je ale stále díky množství změn hodně nepřesností a křečovitost. Jinak by to Krmenčík tečoval do kasy...Teplicím perfektně fungovaly automatismy, klíčoví borci typu Halinského, Trubače, nebo Gninga si to můžou dávat poslepu. Samo tohle byl zápas o 6 bodů a porážka trenéry i borce max mrzí...Nicméně za 2. pol je určitě pozitiv otáčka. Nevím, proč někteří důležití hráči chybí, Juroška aspoň čtvrthoďku. Ty 2 týdny se musí využit k sehrání a cílené přípravě na Liberec- na max od začátku ! Jen ještě k Teplicím- ten Trubačův gól byl nádherný- do protipohybu, vingl, Heča bohužel neměl šanci.
-
a jé - 15.03.2025, sobota, 19:44
(0)
Oba týmy jsou pravem tam kde jsou, u nás je otázka co se děje. A jen tak pro úsměv v poločase naskocilo na tabuli Teplice slovacko 0 -2
-
FansHonza - 15.03.2025, sobota, 19:39
(0)
Bayern: Ohledně trenéra samozřejmě souhlasím. Já byl rád, když přišel, ale měl jsem mýlku, není vidět nic, proč by měl člověk věřit v nějakou proměnu.
-
Bayern Munchen - 15.03.2025, sobota, 19:32
(0)
FansHonza: ale ono už to směřuje, a pokud se Smetanou nic vedení neudělá tak k té baráži reálně směřujeme… takže doufám ze už zítra Smetana nebude trenérem Slovácka, jak říkáte vedení není hloupé tak snad tento krok učiní co nejdříve… teď je repre pauza tak pokud má Šumi i plán B tak není na co čekat…
-
FansHonza - 15.03.2025, sobota, 19:23
(-1)
Já číst umím. V mé odpovědi bylo schované to, že pokud by to dál směřovalo k pádu ještě níž, tak vedení nebude hloupé a zasáhne. Zkrátka nechápu, jak můžete hned vynést ortel, že Slovácko skončí v barazi, pokud mu přejete. Vždycky z Vás cítím, že rád opepříte něco, co jde podle Vaší prognózy. Taky bych si některé věci představoval jinak a v duchu věci kritizuju, ale vy hned jak můžete, tak verejne pichnete a vkladate své postoje.
-
Skein - 15.03.2025, sobota, 19:05
(0)
Kozák druhý zápas nehrál, sestava nebyla marná, tak nevím co se děje...Co Vaško, Reinberk?
-
Bayern Munchen - 15.03.2025, sobota, 19:03
(0)
FansHonza: kdyby si uměl číst tak na vedení tady nenadavam jak někteří, ale garantuji ti ze pokud se nezmění trenér tak do té baráže to nebudeme mít daleko…
-
FansHonza - 15.03.2025, sobota, 19:00
(-3)
Bayern: Snad se Vám pane udělalo pořádně dobře, že máte možnost do toho šťouchnout ;-) Já jsem přesvědčený, že pod současným vedením (nemyslím trenéra) Slovácko nikdy nebude hrát baráž ani nespadne, protože to nejsou žádní blbci a Slovácko má sílu, že když je nejhůř, tak se z toho zvedne ;-)
-
Bayern Munchen - 15.03.2025, sobota, 18:59
(0)
derflik: poněvadž mi už neuhrajeme se Smetanou nic, tak je možné že ta Dukla těch 9 bodu udělá ve skupině o záchranu…
-
Hory - 15.03.2025, sobota, 18:56
(0)
Ve skupině o sestup neuhrajeme bod s nikým a to bude sešup.
-
derflik - 15.03.2025, sobota, 18:44
(0)
Dukla má Slávii , Boleslav , Baník a Plzen ,to těch bodů tolik nenahraje.
-
Bayern Munchen - 15.03.2025, sobota, 18:34
(0)
Tipoval jsem sestup se Smetanou až za rok, ale teď jsem přesvědčen ze už letos nás bude čekat baráž místo Dukly… a v baráži to muže být ještě zajímavé s tímto stylem hry…
-
spiky - 15.03.2025, sobota, 18:27
(0)
Ano mohli jsme vyhrát, ale taky jsme mohli odjíždět s pětkou úplně s přehledem 🤣
-
fandajakhrom - 15.03.2025, sobota, 18:25
(0)
Chlapi a koho si myslite, ze bychom privedli?? Kdo by sem sel??? Vrba 🤣?? Teplice vyhraly zaslouzene, i kdyz bychom bod vsichni brali... je to ale tezko, kdyz se Danicek a Krmelec ve svych sancich vyplaší... mohli jsme i vyhrat
-
Babu - 15.03.2025, sobota, 18:21
(0)
Hory: tak je to ještě devět zápasů a nás dosavadní trend je děsivý.
-
Hory - 15.03.2025, sobota, 18:11
(0)
Mám strach. že po nadstavbě ani to 13.místo neudržíme a půjdeme do baráže, byť to jesště může vypadat, že se nás to netýká.
-
Pajos - 15.03.2025, sobota, 18:07
(0)
Teplice bohužel dneska vyhráli zaslouženě... poprvé nad námi doma od roku 2019...😃
-
fana - 15.03.2025, sobota, 18:00
(0)
Ale táhni už do p... nebo eště s tebů spadnem pseudotrenére
-
Petros - 15.03.2025, sobota, 18:00
(0)
Ondra, nedavno se Šumi s trenérem s pár vybranými fanoušky potkali, evidentně jim hoří koudel u prdele a co sem zaslechl prosili o podporu, že vše je proti nim, nemoci atd....
-
karagavrylydys - 15.03.2025, sobota, 18:00
(1)
Smetana ven! Tu jeho absolutní neschopnost a nemohoucnost musí vidět snad i slepý ... 🥴
-
Babu - 15.03.2025, sobota, 17:59
(1)
Já vím, že vedení se nechce zbavit trenéra, za kterého dali 2 Mega, ale neporazit Karvinou, Teplice a Duklu a vyhrát dvakrát z 12 lig zápasů, je prostě kolosální fiasko. Včera bylo pozdě.
-
Ondra - 15.03.2025, sobota, 17:57
(0)
Teď by měla proběhnout slovácká férovka. Moc rád bych se zeptal Šumiho, co si o Smetanovi myslí
-
Dany-Hull City - 15.03.2025, sobota, 17:56
(1)
Říkejte si co chcete ale Teplice zaslouženě vyhráli!!! Samozřejmě že bych za ten tragický výkon bod bral ale zaslouženě vyhráli domácí.
-
RNA - 15.03.2025, sobota, 17:53
(1)
Ja se klidne slozim na odchodnou pseudotrenera Smetany, aby pani majitele neprisli zkratka, kdyz obraci kazdou korunu, a at jde zpatky na Slovensko. Za pet mesicu se ta hra blizi urovni tak 1.A tridy
-
Ondra - 15.03.2025, sobota, 17:20
(0)
Dnešní tiskovka bude stejná jako všechny ostatní. Žádná sebereflexe.
-
oli - 15.03.2025, sobota, 17:17
(0)
Tak pokud má hru tvořit Danicek na středu zálohy tak je něco špatně
-
Hory - 15.03.2025, sobota, 16:58
(0)
Beran měl být střídaný už tak v 25.minutě. Ten hráč není schopen zastavit jediný míč. Jinak je to hrůza sledovat ten náš styl nakopávaných míčů, které nesměřují na nikoho. A když si dá Mára jediný roh, který kopne na prvního hráče v šestnástce a pak v podstatě to samé na druhé straně po faulu předvede Trávník, tak si říkám, možná toto je to, co je učí Smetana. Špatné, moc špatné.
-
Ondra - 15.03.2025, sobota, 16:38
(0)
Tady vůbec nejde o výsledek, z určitého pohledu bude lepší, když prohrajeme. Hráči jsou naprosto dezorientovaní, neví co hrát. To jde plnohodnotně za trenérem, který už měl dost času na to, aby něco ukázal.
-
tomatos - 15.03.2025, sobota, 16:34
(0)
Beran bohužel hoří jak papír, celkově je to takový zrcadlově obrácený zápas jako se hrálo u nás, doufejme že to bude mít i stejný výsledek 😉
-
spiky - 15.03.2025, sobota, 16:32
(0)
Kurva budíček už ale! Takovou sračku jsme hráli naposled za Mazury. To je totální žumpa. Týden co týden. Trpělivost rychle dochází.
-
Vosolys - 15.03.2025, sobota, 16:30
(0)
Ondra: to není čekání na zázrak, my čekáme, až dostanem gol...
-
bambulak - 15.03.2025, sobota, 16:27
(0)
ubohost
-
Šovkovskij - 15.03.2025, sobota, 16:26
(0)
Kdyby to teď ve 25.minutě bylo 3:0, pochopitelně pro domácí, tak se není čemu divit. Je to opravdu opět otřesné.
-
Ondra - 15.03.2025, sobota, 16:22
(0)
Jak dlouho budeme čekat na zázrak. Vždyť toto je naprosto zoufalý fotbal. Tam není vidět vůbec nic ze Smetanovi práce.
-
huhu - 15.03.2025, sobota, 16:16
(0)
Švác dopředu souboj ztrata švác dopředu souboj hlavička ztrata, zatim moc pekny fotbal pane Smetano
-
Bayern Munchen - 15.03.2025, sobota, 14:50
(0)
Celtic 1888: akorát ze já na vedení moc nenadavam jak někteří tady, na co nadávam je trenér, protože tento trenér nemá žádný systém hry a to uvidíš i dnes v Teplicích …
-
Šovkovskij - 15.03.2025, sobota, 14:38
(0)
Jsem rád, že jsem si konečně něco rozumného o Slovácku přečetl, protože všude jen Sparta, Slavia, Plzeň a Baník, člověk měl pocit, že Slovácko ani neexistuje. Nemohu si neodpustit ke článku ovšem jednu poznámku. Píše se tam o skvělém zázemí, krásném stadionu a podobně, hezky se to čte, ale my víme, jak to tady s tím zázemím vypadá. Nejsou dodělané úpravy, vedení klubu sídlí vedle na hale, kdo byl na férovce, tak tam to pan Mgr. Pojezný rozebíral poměrně obšírně a bylo vidět, že jej to logicky poměrně se.e. Tohle by tam mělo být taky zmíněno, aby se někdo chytil za nos, konktrétně majitel stadionu, že. S tím souvisí ještě poznatek, kdy jsem četl v novinách rozhovor s Miroslavem Stavjaňou, ředitelem HC Uherské Hradiště a byla tam značná pasáž o novém stadionu. Celkem zírám, kolik se do něj vrazilo peněz a Blaha prý dělá první, poslední. Nevím tedy, jestli je to ten samý Blaha, o jehož náklonnosti k 1. FC Slovácko si myslím své. Na jednu stranu tečou miliardy do nového zimáku (což hokejistům samozřejmě přeju), na stranu druhou nám tady chátrá stadion fotbalový, kde jsou desítky nedodělků. Skutečně pozoruhodné jednání.
-
kecipep - 15.03.2025, sobota, 14:29
(0)
Vyborny rozhovor, i takove jsou potreba.
-
CELTIC 1888 - 15.03.2025, sobota, 14:06
(0)
Tento článek by si měli především přečíst pseudomanazeri typu Bayern a spol.Jinak,držme klukům v Teplicích palce.
-
drzý vandrák - 15.03.2025, sobota, 12:17
(0)
😂😂😂😂😂😂
-
Šovkovskij - 15.03.2025, sobota, 12:01
(0)
Skeine, já mám vůči němu určité připomínky (marketing, vztah klubu k fanouškům...), přičemž jistě nejsem sám, což je snad normální, ale zároveň jeho práci velmi uznávám a respektuji. I jeho zásluhou a jeho střídmým, rozvážným a nerozhazovačným vedením náš klub nikdy nespadl do nějakých dluhů a dlouhodobě je stabilním účastníkem první ligy a dokonce s přesahem do nejužší špičky a uznávanému působení v evropských pohárech. Víš, nesmíš si vždy vybrat to, co se ti hodí:-)
-
Skein - 15.03.2025, sobota, 11:52
(0)
to Šovkovskij , hlavně abys zase po čase..nekydal na něj ;)
-
Hory - 15.03.2025, sobota, 11:16
(0)
Velmi pozitivně hodnotím ten rozhovor a už teď se těším na jeho pokračování.
-
Šovkovskij - 15.03.2025, sobota, 09:38
(0)
Jinak, je to zajímavý a otevřený rozhovor. Ona to opravdu není taková sranda, jak si leckdo myslí a Football Manager už vůbec ne:-)
-
Šovkovskij - 15.03.2025, sobota, 08:45
(0)
Díky za odkaz. Jsem zvědavý na pondělní pokračování.
-
Petros - 15.03.2025, sobota, 07:38
(0)
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-sef-slovacka-predbehli-jsme-vyvoj-ted-nas-to-dobiha-vyplaty-chodit-musi-271787
-
Skein - 14.03.2025, pátek, 18:53
(0)
ale je v otázka v jakém rozpoložení...viz video kondičáka
-
Hory - 14.03.2025, pátek, 15:32
(0)
Na zítřejší utkání je u nás v kolonce absence 0. Tak jsem zvědavý, jak to trenér poskládá, když má k dispozici komplet kádr.
-
kecipep - 14.03.2025, pátek, 12:20
(0)
Příchod Chorvata do béčka dotažen https://www.transfermarkt.com/luka-martic/profil/spieler/1299342
-
huhu - 13.03.2025, čtvrtek, 11:38
(0)
petrFCS: nikdy sem nikoho neurážel, to že tu pár stále stejných lidí neustále píše negací a občas urážky je prostě realita. Jako na druhou stranu, pořád jsou to prvoligový fotbalisti, asi by měli unést kritiku, nejenom tady na fóru, ale i na hřišti. Na slovácku není vůbec žádný tlak oproti jiným adresám, tak nemusíš bouchat :)
-
petrFCS - 13.03.2025, čtvrtek, 11:23
(0)
Dany- souhlasím s tebou ale když vidíš po každém zápase,rozhodnutí klubu,čehokoliv samé negativní komentáře a urážky na hráče, trenéra tak proste bouchneš.... samozřejmě tomu neúpomáhají výsledky ale bylo i hůř a vždy se fanoušci a hráči podrželi a chodilo se na fotbal a do kotle a byla to radost.. vždy byla jazda, jen mě tu štve jaký bordel se tu občas píše a myslím si že nejsu sám.
-
Dany-Hull City - 13.03.2025, čtvrtek, 10:33
(1)
petrFCS: Ja se sem treba nechodim hadat nebo nekoho napadat ci urazet ale tohle o gaucovem trenerovi nebo podobne nazory za me byly taky prescaru, ze se tu lidi hadaji tak at to delaji kdyz nemaji nic lepsiho na praci ale posledni dobou me stve mrzi a chtel sem se jen podelit a slyset zda to vidim jen ja tak nebo je vice takovych fans co to vidi podobne, a jak tu nekdo zminil ze misto negativnich nazoru at jdou fandit do kotle je super pristup, at jezdi lidi na vyjezdy a podporuji klub ale ja treba do kotle chodit nemuzu kdyz tam hlidam kazdy zapas ale fotbal vidim presto tak si dovolim se vyjadrit k nasi hre a situaci. Otazka pak je kdyz nabadate lidi na vyjezdy a pak venku tym ani nevystreli na branu neutoci a smetana v rozhovoru po zapase rekne ze tam byly pasaze kdy chteli utocit a jinak cekali tak to se na me nezlobte ale to se nedivim ze fanousci jsou nastvani a nejedou, pokud jsi ale pravy fanousek tak fandis kdyz se dari a i kdyz se nedari. proste fandis protoze v neco veris a neco te bavi, a ne proto ze je zrovna uspech nebo se vyhrava. Kdykoliv to jde tak rad vidim zname tvare a zakriciim si na vyjezdech. Kdo zna tak potvrdi, ale myslim ze neni duvod se tu napadat, situace je ted bohuzel takova jaka je, ale mel jsem tuto noc hezky sen, ze jsme bohemce dali doma po polocase 9:0 tak treba se blyska na lepsi casy, zapas nakonec skoncil 9:4 :-D :-D
-
Skein - 13.03.2025, čtvrtek, 09:24
(1)
upozorňuji žádné vulgarismy! hlavně ty nováčku petrFCS
-
petrFCS - 13.03.2025, čtvrtek, 08:24
(-1)
Huhu- myslím ostatní v celé s bayernem atd, ano celou přípravu ale sakra krátkou, za mě na to jaka je na hráče kritika tak nam jeste ukážou.
-
huhu - 13.03.2025, čtvrtek, 08:22
(0)
petrfcs: co jsem napsal negativního? napsal sem že se zatím Stojčevski podle mě moc nechytil, obrana nešlape tak jak dřív. To snad není pocit a zdravá kritika? napsal sem že Smetana to bez Doskiho a Hofmana dostal rozdrbané, ale už měl nějaký čas (celá příprava), což je prostě objektivní fakt.
-
huhu - 13.03.2025, čtvrtek, 06:46
(2)
petrfcs: fanoušci klubu na fanouškovskem webu na fóru napíšou svoje názory a pocity z týmu a hry, a pak přijde nějaký chytrák petrfcs se zcela originální hláškou ,, chtěl bych vidět vás , trenéři z gauče”. Tak jen protože sem to jako fotbalista nebo trenér nedotáhl do první ligy tak nemůžu mit názor na hru a stav svého milovaného klub :-) To nám tu všem vlastně říkáš, ty blbe
-
fana - 13.03.2025, čtvrtek, 06:03
(-1)
Petř ty to neuneseš 🤣
-
drzý vandrák - 13.03.2025, čtvrtek, 05:55
(0)
😁😁😁
-
petrFCS - 12.03.2025, středa, 21:26
(-1)
Fana- píšeš tu hovna negativní tak se tu ani ke mně nevyjadřuj s někým kdo je gaucak se tu bavit nebudu——-
Rado: skvěle napsané lip bych to nenapsal.
-
fana - 12.03.2025, středa, 20:41
(2)
petrFCS- ty sas tu kde zjevil chytrolíne 🤣
-
Marwik - 12.03.2025, středa, 20:26
(0)
Hory: Prohra na Baníku pod Smetanou byl jeden z nejlepších výkonu Slovácka za poslední rok.Proc tak nehrajeme dal, otázka. Ale pokud by to byl jeho rukopis, je to ok, v dalších zápasech už to z nějakého důvodu tak slavné ne i.
-
Rado - 12.03.2025, středa, 20:04
(-1)
Po nějaké době jsem nahlídl do zdejšího fóra. Pozoruji, že aklamací převažuje negativní hodnocení. Půjdu tedy proti proudu- mám jiný názor. Vycházím z faktu, že je zde mladý (myslím, že i perspektivní trenér), který se sem určitě nevetřel jako škodní. Jistě chce posunout výš sebe i tým Slovácka. Management udělal dobrou práci a přivedl hráče (mladé i středního věku, což tady chybělo)- docela kvalitní. Trenér se určitě snaží co nejdřív vytvořit osu a kolem ní varianty- dlouhodobé i na jednotlivé zápasy. Bohužel v důsledku myslím hlavně zdravotních absencí se mu ten záměr rozsypal a musí to lepit za pochodu. Kluci , kteří sem teď došli (samo, někteří zatím hostují, to se bude řešit) jsou kvalitní. Klíma, Koscelník, Beran, atd nejsou žádná ořezávátka, prostě ty vzájemné vazby si musí sednout. Když to jen krátce shrnu- mladému trenérovi i týmu věřím. A předpokládám, že rukopis trenéra (pokud už bude velká většina kádru fit) se brzy projeví. A ještě- zasloužilí borci nemohli hrát věčně, proběhl veletoč a určitě je -už opět- na čem stavět
-
Witeek - 12.03.2025, středa, 19:51
(0)
Chcete od trenéra emoce? Pak ať angažují čerstvě vyhozeného Pulpita 😁😁 sranda, ale jo, taky mě sere, že Smetana na lavičce vypadá jak nějaký zakřiknutý štuďák :)
-
petrFCS - 12.03.2025, středa, 17:23
(-3)
Chtěl bych vidět vás trenéry když byste neměli za celou dobu co tu trénujete kompletní kádr v plné síle :)
-
petrFCS - 12.03.2025, středa, 17:20
(-2)
Místo pindání přijďte fandit do kotle tam vás je užitek ne tady
-
petrFCS - 12.03.2025, středa, 17:19
(-2)
Stojchevski nepřesvědčil ? To z toho gauče vypadá jinak chapu, proti ČB měl úplně všechno
-
a jé - 12.03.2025, středa, 15:41
(0)
Pozor Smetana obranu nedostal úplně rozdrbanou. Jedine kde mel změnu byl Doski jinak obrana byla celá( nemluvím o žlutých kartách, zraneni atd)
-
huhu - 12.03.2025, středa, 14:12
(0)
Hory: no nenazval bych to obrovským výkonnostním propadem, vždyt West se odvolával právě kvůli výkonosti a hře. Ale aspoň to jakžtakž šlapalo v obraně, ten Stojčevski zatím vůbec nepřesvědčil, Koscelník se zatím výkonostně Doskimu nepřibližuje. Je fakt, že Smetana tu obranu dostal prostě rozdrbanou, ale už měl nějaký čas na to, aby našel nějaké řešení.
-
Hory - 12.03.2025, středa, 12:31
(0)
Stačí oživit paměť, jak hráli hráči pod Westem a jak ti samí hráčí hrají pod Smetanou.Ten výkonostní propad je obrovský. Můžeme si položit otázku to se tak ti hráči změnili? Ne, jen se tak změnil trenér a oni se mu přizpůsobili.A pokud se nic nestane na postu trenéra (jako, že se nestane) v příští sezoně nás čeká osud Budějovic.Můj tip je, že po tom 10.kole v příštím ročníku pod tímto trenérem budeme mít tak 3., max 4. body.
-
Vosolys - 12.03.2025, středa, 12:17
(0)
Souhlas, oslabili jsme, ale když se podíváš na ty hráče, tak ta kvalita není úplně nejhorší. Spíš to působí, jakoby nevěděli co hrát a viděli se poprvé až na zápase..
-
Nike - FCS - 12.03.2025, středa, 12:12
(0)
Souhlas no, Janotka i Hyský okamžitě po příchodu týmu vsugerovali jasný styl a herní stránku a taky to tak vypadá... I ty Teplice pod Frťalou nehrají vůbec špatně, jsem zvědav o víkendu... a to si troufnu tvrdit, že náš kádr je kvalitou lepší než ten teplický....
-
Dany-Hull City - 12.03.2025, středa, 11:46
(0)
precetl jsem si nazory ostatnich a vidim ze nejsem sam kdo to tak ci hodne podobne vidi ale vsimli jste si co dela trener pri ruznych situacich? u ofsajdu se rozciluje nadava ale kdyz propadne obrana nebo nejaka konstruktivni rozehravka uz vazne od obrany tak je v klidu a jen krici na hrace nejake pokyny, no urcite ho slysi, me vadi u smetany emoce takovy svedik by rval jak tygr na chybu v obrane, a nas smetana je v klidu. s westem mate pravdu, byl jsem rad kdyz nastoupil ale netvrdim ze vse co udelal bylo idealni ale body udelal, defacto west nam zachranil ligu pro tento rok. a myslim ze smetana bude jak tu nekdo zminil pri dlouhodobem trendu co predvadime odvolan kolem 10. kola v pristi sezone ale ja si pokladam otazku, nemeli by jsme nez tohle spise kluky podporit a verit ze se to nakonec prece jen zlomi a zacneme hrat fotbal na ktery se da divat? ted kdyz tu svedik neni a jeho uspesna era si asi kazdy z nas cim dal vic uvedomuje ze to byl vrchol pro slovacko co slo z tymu vymackat a ze tahle doba je uz davno pryc, a reci majitelu(diky bohu za to ze je tu mame a i prvni ligu) jsou asi taky davno pryc, neco vyyrceno a neni to tak dlouho co jsme navysili rozpocet a vyhlasovali jak chceme kazdy rok se pokusit hrat o pohary, no uprimne chapu prestavbu kadru ale neprijde mi to tak ze by tyto ambice se meli s kazdou sezonou ukazovat, janotka nebo hysky s tymy na urovni nas ty vysledky ukazuji defacto behem pul roku ale u nas to porad vazne, kde je asi chyba? no rikejte si co chcete nebo nalhavejte ale za me je chyba i v tom ze jsme se shledli v tom ze smetana udelal na slovenske pomery slusny uspech ktery jsme cekali ze prenese i sem ale stejne jako mu to tu neslo jako hraci mu to nejde ani ja trenerovi, bud mu slovacko neni souzene nebo to chce verit ze se to do konce teto sezony jeste ukaze a jeste nam neco predvede co umi a s cim pocitat do pristi sezony, zachrana by snad mela byt ale chce to hrat utoit a ne zalezt a cekat ze souper nepromeni sance.
-
a jé - 11.03.2025, úterý, 20:03
(0)
Kukučka a Klíma podle Livesportu v jedenástce kola
-
tomrs - 10.03.2025, pondělí, 20:30
(0)
lagic: ona prakticky neexistovala z jednoho důvodu, který píšete, stereotypní nákopy ze zadní linie na útočníky, jinak 2 miliony přihrávek mezi obránci jsme tady už zažili, to byl u kormidla Kordula, Smetana má stejný styl, žádné zrychlení hry, minimální počet centrů ze stran, to potom záložníci mají docela otrávený život v zápase. Holt snad jedinou střelu za zápas vyslal Kim, s takovým soupeřem je to prostě málo a v dalších zápasech prostě s takovým nudným stylem se nedá uspět.
-
eLucky - 10.03.2025, pondělí, 16:24
(0)
to lagic: Tak dominanci neber doslova, ale rozdíl prakticky ve všech činostech byl na hřišti hodně vidět, je alarmující, že místo abysme si na nich zlepšili formu, tak se s takovým týmem taháme do posledních minut a udřenou výhru. Ano vyhráli sme a podstatné sů samozřejmě v prvé řadě body - ale všichni musí vidět, že takovým stylem prostě v lize účinkovat nemožeme!
-
champyon - 10.03.2025, pondělí, 15:10
(0)
Tomáš Zajíc v Kroměříži. Tak to čumím kam se ubírá jeho fotbalová kariéra.
-
paya - 10.03.2025, pondělí, 14:32
(0)
aspoň jsme totálně nečitelní pro soupeře :-D :-D
-
Pajos - 10.03.2025, pondělí, 13:34
(0)
Zkrátka jsme protrpěli výhru, což je smutné s ohledem na kvalitu oponenta a jeho momentální rozpoložení, tj. že je v sračkách.🫣😃
-
Michal fcs - 10.03.2025, pondělí, 12:19
(0)
ečlucky: naprosto přesně...ale některým se to líbit nebude, budou se ohánět statistikami a podobnýmy bláboly, ale nechcou vidět realitu na hřišti
-
lagic - 10.03.2025, pondělí, 12:19
(2)
eLucky: to, že jsme do gólu "naprosto dominovali", snad nemyslíte vážně? Drželi jsme balon, ale v jakých prostorech? Nahrávali si ho mezi sebou obránci vzadu, jinak jsme ani do gólu nic nepředvedli. A pokud by nás již v 5. minutě nepodržel Hečis a druhý pokus nešel kousek vedle, tak bylo smutno už od začátku. Já teda neviděl, že bychom na hřišti dominovali a dostali beznadějně poslední tým pod nějaký tlak. Ale jinak souhlasím, záloha neexistovala už několikátý zápas, organizace a systém hry je jeden obrovský chaos a hraje se na pouze na náhodné nákopy dopředu, které jsou již předem odsouzeny k nezdaru.
-
eLucky - 10.03.2025, pondělí, 11:40
(1)
I po výhře toliko pláče!?:D Takto - kvalita Budějic - hlavně v obraně - byla na takové úrovni, že nechápu že s tímto týmem mají alespoň ty 4 body. Co je ještě víc alarmující, že i přesto, že proti nim prakticky naprosto dominujeme, tak po náhodném darovaném gólu úplně přestaneme hrát a čekáme až dostaneme gól... Do té doby sme je prakticky drtili a zahazovali šance. Darovaný gól nás naprosto nepochopitelně "vypnul". Bohužel musím souhlasit s tím, že toto jde za trenérem - stejně jako to, že už ZASE obcházíme zálohu nákopy na náhodu. Objektivní problémy - velká obměna kádru, nezkušenost, viróza - to neberu jako důvody, protože to možů byt důvody chyb v kombinace a špatné fyziřky, ale my máme aktuálně základní chybu už v tom, že na hřišti nehrajeme systém, ale chaos - to není o viróze a obměně kádru, ale o tom že hráči na hřišti zřejmě netuší co mají hrát. Buď jim to trenéři v čele se Smetanou neumí předat a nebo se o to ani nepokusili - výsledek je chaos, který může stačit na Budějovice, které jsou naprosto jasný sestupující, ale těžko možů stačit na soupeře, který naopak má systém a ví co chce hrát - a to ten soupeř ani nemusí mít lepší hráče.
-
Pajos - 10.03.2025, pondělí, 09:51
(0)
Asi tak.🫤
-
huhu - 10.03.2025, pondělí, 07:39
(0)
Hory: tak to je snad uplne zřejmé jak je to možné ne? má kolem sebe lepší spoluhráče, intenzita tréninku je větší, náročnost je větší, ale hodně dělají spoluhráči. Je rozdíl si to nahrát s Ewertonem a Rigem, a nebo (při vší úctě) s Juroškou nebo Synavskim. Musíme si přiznat, že tak jak sme léta byli s baníkem srovnatelný klub a poslední roky i úspěšnější, tak díky investicím nás prostě baník ve všem předběhl.
-
a jé - 09.03.2025, neděle, 22:08
(1)
Aspoň všichni vidi co tady byl za tým a jak se to dá zkur...
-
drzý vandrák - 09.03.2025, neděle, 20:43
(0)
👍👍👍
-
a jé - 09.03.2025, neděle, 20:08
(0)
Cim to je, tim, že je tam vetsi kvalita hráčů a Baniku stačí 3, 4 místo kdežto Slovácku stačí 13 a podle toho to taky vypadá
-
celtic - 09.03.2025, neděle, 19:32
(0)
dnes Baník vyhrál 2:1 ,,,goly dával Kubala a Kohut...u nás Kubala neuspěl a Kohut někdy zahrál a někdy ne,,,ted oba válí v Baníku,,,stejně tak Vecheta v Karviné,,,čím to asi bude,,,budu se opakovat Smetana nemá žadný systém,,,hráči vlastně neví co mají hrát a jak mají hrát zatím hra na náhodu,bohužel...
-
Hory - 09.03.2025, neděle, 19:08
(0)
Hráče kteří od nás odejdou už většinou nekomentuji a ani moc nesleduji, ale u jednoho udělám vyjímku.Je neskutečné, kam se posunul Kohút po příchodu do Baníku. Pořád si kladu otázku jak je to možné? Co je u nás špatně,že ten hráč takto výkonostně nerostl u nás? I střelecky jak se mu daří, to u nás snad za celou dobu nedal tolik gólů co v Ostravě za tu krátkou dobu co tam je. Tipuji, že se objeví i v reprezentaci a to už se o něj začíná zajímat Slavia.Mám obavu, že pokud by tady prodloužil a zůstal, tak nikdy takový posun neudělá a to je to, čemu nerozumím, kde je příčina.
-
tvojemama - 09.03.2025, neděle, 19:00
(0)
Tak třeba u Janotky byl vidět hned rozdíl. To samé Hýský. Jako pořád těch změn bylo hodně a chybí Doski a Kohút a byla ta viróza. No ale už je čas aby tam šlo něco vidět. Jestli to bude bída do konce základní části tak se Smetana bude muset řešit.
-
Hynda - 09.03.2025, neděle, 18:56
(0)
Borci nechme tomu čas tuto sezónu nějak dohrajeme a já věřím že to bude vše dobré... uvidíme co příští sezona prinese
-
Hory - 09.03.2025, neděle, 18:45
(0)
S tím, co píše Ondra nelze jinak než souhlasit a jen snad přidám, že i když mužstvo převzal trenér West, tak mužstvo mělo styl a i výsledky.Až trenér Smetana zavedl anarchii, která skončí jedině jeho odchodem.
-
Ondra - 09.03.2025, neděle, 17:45
(1)
Svědík přišel a s kádrem, který byl poslední, začal od prvních zápasů vyhrávat s naprosto jasným stylem hry. Smetana je tady 4 měsíce a není vidět vůbec nic, žádná koncepce.
-
fandajakhrom - 09.03.2025, neděle, 17:20
(-1)
Ze nekdo vyhodi Smetanu je hodne naivni predstava.. urcite dostal cas na prestavbu a v teto blamazi nejede sam.... otazkou je, co budeme predvadet v dalsi sezone (asi prvoligove)... jestli tam nebudou vysledky, urcite ho tu nikdo nebude drzet.. ale z hovna bic neupletes... mel by dostat min.3-4 hotove hrace a ne tyhle hokuspokusy
-
karagavrylydys - 09.03.2025, neděle, 16:08
(0)
Před námi je 6+5 zápasů. Pokud v základní části získáme 0 bodů, bude se snad Smetana pakovat, navzdory investovaným 2,5 mega.
-
Hory - 09.03.2025, neděle, 13:23
(0)
Tak o tom, že trenér Smetana dokončí letošní sezonu,ať bude jakákoliv nemůže být pochyb. Můj tip je, že bude odvolaný někdy v říjnu cca 10.kolo, kdy budeme kopírovat letošní Budějovice.
-
fana - 09.03.2025, neděle, 11:13
(1)
Vosolys-prostě realita. Že ty a jiní to nevidíte co se děje, to je tím, že máte růžové brýle a nechcete vidět co se děje a kam to směřuje. Na Westa se nadávalo, že hra nestojí a nic ale byly body. Teď je hra úlplná katastrofa a ani body nejsou. (Včera výhra po čtvrt roku)
-
a jé - 09.03.2025, neděle, 11:08
(1)
Ten čas samozřejmě je nejspíš do konce sezóny, jen mám strach aby stačil 😪
-
Dany-Hull City - 09.03.2025, neděle, 11:00
(0)
k odvolani nedojde to necekejte navic kdyz se vyhralo, jasne jak ale body to jsou, nezbyva nez verit ze se to zlepsi a zacne se makat a ne poslouchat neustale vymluvy proc a co za tim je jineho, co jsem slysel tak smetana jen tak brzo neskonci kdyby ano sel by s nim nejspis i ten kdo ho privedl. jednou to vyslo se svedikem ted to ovsem vypada na pravy opak, a co se tyce sestiletky tak to ma taky nekdo asi pravdu ale musi si i rict ze odesla jina generace hracu co skoncili ci odesli a tym se omladil, ted to vypada ze to omlouvam ale opravdu je potreba tuto sezonu uz nechat byt dohrat ji stabilizovat kadr aby i tech zmen znova v dalsim prestupnim obdobi nebylo tolik a zacit sehravat vic a vic ty mladsi a doufam ze tu i vydrzi nejaky cas. tato sezona je ztracena ale verme ze se kluci zvednou a zabojuji o umisteni v prostredni tabulce pro nadstavbu. pokud ne bude se to dohravat snad v klidu v tabulce o zachranu pro nas. Jinak kdo sleduje becko dnes s hodoninem tak si dovolim rict ze zatim po prvnni pulce vidime lepsi kombinace od naseho becka jak od acka pod smetanou. posileni tremi hraci z acka neberu az za tolik markantni rozdil ve kvalite. ale nase becko hraje s hodoninem velice sympatickym dojmem.
-
Michal fcs - 09.03.2025, neděle, 10:46
(3)
Vosolys: ale ono je potřeba se podívat, jakým způsobem jsme k té výhře došli...Za mě je Smetana na odvolání, ke kterému bohužel nedojde...
-
Vosolys - 09.03.2025, neděle, 10:26
(-2)
Vyhazovat trenera po vyhre, to tady dlouho nebylo…
-
Šovkovskij - 09.03.2025, neděle, 10:02
(0)
Když se podívám na tu soupisku, tak tam ta kvalita prostě je, o tom není sporu. Svědík takové možnosti neměl. Druhá věc je, co předvádíme na hřišti a i já si říkám, jestli Smetana je ten pravý.
-
Skein - 09.03.2025, neděle, 09:48
(0)
mně to případá, jakobychom šestiletku zmuchlali jako papír a dali do koše...
-
Skein - 09.03.2025, neděle, 09:46
(0)
to Dany: kua to byla dlouhá věta, která mi dala zabrat.
-
Nike - FCS - 09.03.2025, neděle, 09:22
(0)
Totálně utrápené vítězství, kdy se Budějovice porazili sami a ne naší nějakou extra kvalitou... Příští rok zkrátka boj o přežití se Zlínem, Pardubicemi a Duklou.... nechci být negativní, ale tohle je čistá realita... Budějky měli více šancí než my, kolikrát nás přehrávali...Teď už moc bodů do konce základní části nebude, ale tento rok jsme safe, ale pojďme ten tým sakra nějak skládat, sehrávat do další sezóny, máte na to necelý půl rok... s tím něco udělat, aby další sezóna nebyl obrovský průser...
-
Bayern Munchen - 09.03.2025, neděle, 09:20
(-2)
Hory: a to je přesně hra Smetany, takhle hrají už několikatý zapas, dopředu nic jenom nákopy na náhodu a pak hra vzadu kdy si to obranci jen přehazují mezi sebou a golmanem, neexistující záloha kam se mic od obránců ani nedostane, protože jak se dostanou pod tlak musí ji prekopnout a tak je to stále dokola… Smetana měl být ukončen jestli tohle nevidí Šumi tak je slepý…
-
Dany-Hull City - 09.03.2025, neděle, 09:19
(0)
a to nemluve o stridani? co to jako bylo? strida dva obrance za situaci kdy nas budejovice uz min. 15 minut mackaji a snazi se o vyrovnani, to jako vazne? to chtel zabetonovat a ubranit vysledek doma s budejovicemi? proc tam neda rychleho jurosku nebo nekoho do zalohy, proc ji radsi zatavi a soustredi se na braneni? to i hlava nebere sorry za to ale vazne nechapu proc se takto prezentuje nase hra.
-
Dany-Hull City - 09.03.2025, neděle, 09:17
(0)
zdar vsem za mne vcerejsi zapas znova ukazal ze trener nevi co chce hrat, za vyhru samozrejme jsem rad je jedno jak hlavne ze jsou tri body, bal jsem se uprimne pred zapasem ze to bude jeste vetsi ostuda s beznadejne poslednimi budejovicemi ale nastesti i diky jejim chybam se nestalo, klima na tiskovce to sam dobre pojmenoval za nic se neschovaval coz se mi libilo. Z nasi strany ale bohuzel at se to tu nekterym nemusi libit tak je potreba priznat ze nejlepsi hraci zapasu byly golmani, ten hostujici a pak hned heca. K samotné hre a predvadene hre to je bida, kdo to nevidi at si sunda ruzove bryle a podiva se na to tak jak to proste bohuzel je, venku bida a doma presto ze jsme doma tak neumime zalozit akci, vse se nakopava na utocniky vse je soubojove o napadani, to stoji hrace sily a zadna akce ktera by ukazovala naznak utoceni hry dopredu tvoreni prihravky tam neni, vse je na dva tri doteky a ztrata balonu a znova pokus o vybojovani mice od soupere, rikejte si co chcete, klidne me zasypte sprskou jak jsem negativnni ale tak to ja vidim a myslim ze tady nebudu sam kdo fotbal sleduje delsi cas a vidi jak se nase slovacko ted prezentuje tak uzna ze s takovym predvadenym vykonem se hrat neda a kdyz tak to bude koncit kazdy vikend stejne, pochopim vyrozy pochopim zmeny v kadru ale NEJDE SE NA TO VYMLOUVAT PORAD!!! chce to aby i neco ukazali, zatim tam nic neni videt, kdyby prisel valenta jak se o tom mluvi byl by mozna super resenin protoze ac je mam hrace rad tak na sympatiich se neda stavet kadr, ale michal travnik zalostny kim kdyz nastoupi taky nic navic neprida, k cemu pak mame krmencika s klimou nebo kvasinu kdyz nedostanou ani podporu ze zalohy, k cemu jsou nakopy kdyz je nemaji do nabehu do vapna kdyz musi nejdriv mic ubojovat nebo nasledne po ztrate snazit se ziskat zpatky. Super ze se vyhralo a VERME ZE SE KLUCI NAKOPNOU A JESTE NEJAKE BODY UHRAJI ALE CHCE TO ZACIT JESTE VIC MAKAT.
-
Hory - 09.03.2025, neděle, 08:50
(1)
Ze včerejšího zápasu by stačilo jen spočítat kolik minut si naši obránci posílali míč pořád mezi sebou a byl byl to asi letošní rekord ligy. Bylo to krásně vidět ve druhém poločase, kdy čtyři naši hráči v obraně si neustále nahrávají mezi sebou a tyto čtyři hráče má na uzdě jeden hráč Budějovic.A dělají to, protože ve předu už nikdo není, není komu přihrát. Včerejšek by měl vstoupit do klubových dějin jako dno,kterého Slovácko dosáhlo.
-
petrFCS - 09.03.2025, neděle, 08:38
(3)
Riedlss- ta močka v životě nikam nevyjede ten má teplé místečko u monitoru
-
petrFCS - 09.03.2025, neděle, 08:37
(0)
Zdravá kritika je v pořádku ale ne takový bordel a hnus
-
riedlss - 09.03.2025, neděle, 08:37
(5)
Bayerne, kolik schodů to máš ze sklepa? Má cenu vůbec vylézat ty ubečánku trapný??! 🥹😆těším se na příští tyden. Pojeď s námi do Teplic, co??? 😀
-
petrFCS - 09.03.2025, neděle, 08:36
(2)
Tady se umí jen negativně komentovat,konečně tom byli vidět emoce, stojchevski bude výborný, vyhrálo se ale tady ta “svoloč” v čele s bayernem bude hledat vše negativní aby se zapomnělo že se vyhrálo
-
Hory - 09.03.2025, neděle, 08:36
(2)
Včerejší vítězství bylo zároveň posledním bodovým ziskem v základní části, nějaký bodový zisk očekávám až ve skupině o záchranu.Čekal jsem , že po tomto zápase bude trenér soudný a sám to položí, ale když si tak vše pročítám, nikde tuto informaci nevidím,tak zřejmě ještě setrvá,společně s pány Šumulikovskim a Pojezným, kteří by měli odejít společně s ním. Je to hrůza sledovat kam to až zašlo.Včera neudělat Budějky dvě fatální chyby, tak gól ze hry nedáme a v naší bráně nebýt skvělý Heča,tak výsledek měl být tak 0:3. Naštěstí se nestalo,ale snad každému už došlo, že tak to dál nejde.
-
Šovkovskij - 09.03.2025, neděle, 01:25
(-1)
A pátá kolona: fana a další svoloč:-)
-
Šovkovskij - 09.03.2025, neděle, 01:24
(-1)
Bayern a jeho vize, kde nás chce poslat, se svým sračkometem. Počkejte, najdu tady tu jeho hlubokou analýzu ohledně Doška.. Pablb.
-
fana - 08.03.2025, sobota, 22:22
(-2)
První domácí výhra po čtvrt roku 🤣 volejte sláva a 7 dní se radujte 🤣
-
FCS84 - 08.03.2025, sobota, 22:17
(-1)
Jednoho dne tady zase budeme hrdě chodit na MSFL. To budete koukat a vzpomínat :-D Tři body super! Smrt udušením zvratky všem negativním pisálkům.
-
Bayern Munchen - 08.03.2025, sobota, 21:51
(-3)
Za mě se tady to utrpení se Smetanou bude jen protahovat, po dnešku nebýt Heči tak neuhrajeme nic ani s nejhorším klubem v lize… další týden to bude prohra v Teplicích s tímto výkonem jsem o tom zcela přesvědčen… není tam vůbec nic, čím dřív se přivede jiný trenér tím lip pro Slovacko…
-
fana - 08.03.2025, sobota, 21:34
(0)
Obrana hořela jak papírový čert, ještě že budky jsou tak nemohoucī
-
a jé - 08.03.2025, sobota, 21:27
(0)
Co je s Vaškem
-
a jé - 08.03.2025, sobota, 21:27
(-2)
Valenta ať zůstane tam kde je, darebák
-
fana - 08.03.2025, sobota, 21:19
(0)
Hrůza, děs, katastrofa, utrpení výhry. Budky sa kopaly enom za uši, trochu větší kvalita tak tu vyhrály. Střídání nepochopíš. Smetana ven!
-
fandajakhrom - 08.03.2025, sobota, 20:28
(2)
Ps: Smetana asi za vse nemuze, to vime snad vsichni... asi to nebyl jen on, kdo odstrelil temer vsechny starsi hrace (a zaroven neprivedl adekvatni nahradu).. to je strategie vedeni klubu... dnes jsem u Smetany konecne videl i emoce, jak to pred koncem tlacil do stoperu, aby to proste kurva udrzeli..... snad se nejak zvedneme... posily to ale chce... Valenta z Plzne, kde nehraje, by se hodil.... ten nas stred zalohy potrebuje posilit
-
fandajakhrom - 08.03.2025, sobota, 20:24
(3)
Hrozne dulezita vyhra, hlavne pro sebevedomi... samozrejme se stestim a diky Hecovi, ktery chytl gol a pak jsme dali na 2:1.. ale sve si odvedli i dalsi hraci... jako celek zatim ale zadna hitparada a mancaftu stale chybi kostra..... bude nutne dalsi posileni.... ps: proc nehraje Juroska?
-
kecipep - 08.03.2025, sobota, 20:10
(-2)
Možná příště nekoukejme na fotbal a hodnoťme jen podle statistik ne? Jejich vypovídající hodnotu vnímá evidentně každý jinak. Dle stejných statistik měly Budějovice 1 velkou šanci, zatímco my 5.
-
Michal fcs - 08.03.2025, sobota, 20:06
(0)
Valheru: nabtebe nema cenu reagovat...
-
a jé - 08.03.2025, sobota, 20:03
(1)
Ted jsem se díval na sport a ty očekávané góly (xG) je blbost . Úplně jsem zapomněl na tu tutovku Ekpaje
-
a jé - 08.03.2025, sobota, 19:58
(1)
Tak pozor, šance byli ve 2 poločase tak 10 min . Jinak to byla hrůza. Nalejme si čistého vína je toho potřeba hodně změnit jinak příští rok
bude těžký
-
Remcal - 08.03.2025, sobota, 19:57
(2)
Ty vole, fandí tady někdo vůbec FCS? :-D
-
Valheru - 08.03.2025, sobota, 19:54
(-1)
Michal fcs: ano, kdo chce vidět jen negativně, tak neviděl žádné šance... ne, nemá smysl bavit se s lidmi, co si přejí neúspěch a na cokoliv reagují takhle... utápějte se dál v negativitě, když myslíte, že vám to pomůže. Trocha statistiky: Očekávané góly (xG) FCS-2.09, CB-1.40. Hezký večer.
-
Babu - 08.03.2025, sobota, 19:52
(2)
Mne to oproti zapasu s Duklou a Karvinou přišlo luxusní :D pořád to byl punk a ta pasáž 40-45 a 70-80 byla hrůza, ale vzhledem k předchozím dvěma zápasům jsem se bála, že to bude úplně fiasko. Budějovice takhle hrají celou sezónu, nejsou špatní, ale ta kvalita tam prostě není, jinak by z těch dvou šanci před 80 minutou musely ten gol dát. No je to za nama, oddechli jsme si
-
derflik - 08.03.2025, sobota, 19:37
(0)
Křídelní hra vůbec neexistuje , za celý zápas jsme nedali snad jediný centr.
-
Palo - 08.03.2025, sobota, 19:34
(-2)
Vyhráli jsme, tak je tu klasicky nejvíc nablito. Jak nečekané! Shrnu to takhle: 3 body jsou doma a na víc se historie neptá. Hezký večer 😉
-
champyon - 08.03.2025, sobota, 19:33
(3)
Přesně jak píše Michal fcs, nebýt jednoho brankáře na jedné straně a druhého brankáře na straně druhé, tak asi nevyhrajeme. Nemám z této utrápené výhry dobrý pocit.
-
Michal fcs - 08.03.2025, sobota, 19:09
(2)
Valheru: ty už sem raději nepiš....Zachránili nás oba brankaři,nic jineho,my bez šance ,tragické pojeti hry,Smetana je na odstřel....
-
Bayern Munchen - 08.03.2025, sobota, 18:23
(0)
Jestli nebude po tomto zápase odvolán Smetana, tak tomu nerozumím, nás doma přehrávali Budějky, ještě ze jsou v útoku marné a ze nam ty dva góly darovali…
-
Mouses - 08.03.2025, sobota, 18:15
(3)
Utrpěná výhra, ale i ta nám může ve finále pomoct. Ale styděl jsem se, ne že ne...
-
tvojemama - 08.03.2025, sobota, 18:14
(1)
Kecipep- mě ty šance přišly tak nastejno. Heča super. Jinak prostě máme 13bodů náskok tak snad se zklidní a něco konečně v té hře uvidíme. Pokud to bude do konce základní části bída tak bych asi Smetanu vyhodil. Nerad to říkám, ale prostě když tam nebude nic tak co jiného dělat
-
tvojemama - 08.03.2025, sobota, 18:11
(1)
Valheru- problémy Spartě? Asi těžko. Sparta vedla 2:0 úplně v klidu jen prostě v poslední minutě dostala góla. A to měla smůlu s tím faulem Kuchty
-
kecipep - 08.03.2025, sobota, 18:01
(3)
Valheru: Zvracení si představuju jinak, tak si zaplať kurz porozumění psaného textu. Budějky měly rozhodně více šancí než my.
-
karagavrylydys - 08.03.2025, sobota, 17:59
(0)
kecipep: Beran a Krmenčík, 2 nejslabší hráči na place? 🥴
-
Valheru - 08.03.2025, sobota, 17:57
(-2)
Krásný příklad černobílé optiky a čekám takových příspěvků víc. Jestli jsi viděl, že jsme mohli dostat 5, tak ano, to je možné, ale taky jsme mohli 5 určitě i dát. Ano, bylo to utrápené, ale jestli někdo čekal, že s prstem v nose vyhrajeme 5:0, tak je magor. Budějovice dělaly problémy i Spartě a v nás viděli soupeře, co je ve srabu a u kterého jde vyhrát. Díky Bohu za chyby, co dělají v obraně, ale já jsem rád, že jsme to ubojovali a nebýt zbrklosti a být ve větší pohodě, tak byl klid mnohem dřív. Klidně si zvracejte i po výhře, brát vám to nebudu.
-
Danda - 08.03.2025, sobota, 17:53
(2)
Výhra dobrá, ale ta hra je strašidelná
-
kecipep - 08.03.2025, sobota, 17:51
(0)
Tak nevím. Já bývám kritický opravdu vzácně, ale dnešní utrpěná výhra je pro mě spíš ostudou. Pocit mám jak po prohře, bez přehánění jsme mohli dostat 5 gólů a jen s velkým štěstím jsme dva dali. Muž zápasu Heča. Jestli to dnes výsledkově nemělo dopadnou jinak, aby se začalo něco dít…Radost mi udělal kromě Heči jen Beran a Krmenčík.
-
karagavrylydys - 08.03.2025, sobota, 11:54
(0)
Skein: Heča - Ndefe, Vaško, Kukučka, Koscelník - Blahút, Beran, Havlík, Juroška - Krmenčík, Kvasina
-
Skein - 08.03.2025, sobota, 11:07
(0)
tip na sestavu?
Další články: |
09.03.2025, neděle, 10:04 - Andrew to zbabral, dvakrát kiksoval. Kouč: Zase nás složí hrubé chyby... |
08.03.2025, sobota, 20:07 - Slovácko - Č. Budějovice 2:1, hosté u obou gólů chybovali, rozhodl Klíma |
08.03.2025, sobota, 19:47 - Slovácko se chytlo proti poslednímu. K výhře mu pomohly chyby brankáře s maskou |
02.03.2025, neděle, 19:29 - Jarní trápení pokračuje. Slovácko padlo v Karviné, Vecheta má 100 startů v lize |
02.03.2025, neděle, 13:50 - Juniorka Slovácka v generálce remizovala se Zlínem. Hosty mrzelo zranění soupeře |
|