*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Ať zmizí pochmurná nálada, přeje si Habanec

06.04.2013, sobota, 11:41
clanek_znak_jablonec_velky.gif

Je to už dlouhých jedenáct let, kdy fotbalisté 1. FC Slovácko (tehdy Synotu) dokázali zvítězit v Jablonci. Od té doby ani ťuk. Drobnou výjimkou byla pouze jedna remíza, ta už je ovšem také hodně stará – přesně před měsícem by oslavila osmé narozeniny.

Jablonecká Střelnice je zkrátka pro tým z Uherského Hradiště jedním z nejméně oblíbených stadionů. Podaří se jim v neděli zlomit tamní kletbu?

Oba soupeři v týdnu odehráli náročná pohárová utkání a budou se tak muset rychle přeorientovat na Gambrinus ligu. Lepší nálada panuje v jabloneckém táboře, Severočeši totiž zdolali Plzeň 2:1 a mají tak o krůček blíž k postupu do semifinále. To Slovácko nezvládlo závěr zápasu v Mladé Boleslavi a v odvetě bude muset dohánět dvoubrankové manko (1:3).

Zmíněný duel nepřímo ovlivní i nedělní ligovou řež. Modrobílí totiž podali protest proti výkonu arbitrů a komise rozhodčích proto nahradila původně delegovaného Adama, na kterého si Slovácko stěžovalo, sudím Matějkem.

Fotbalisté Slovácka se zatím na jaře nepotkali s formou, z pěti utkání vyhráli jediné a vydolovali pouhé čtyři body. I proto by s otevřenou náručí přivítali jakýkoliv bodový příspěvek ze severu Čech.

Jméno Heslo
text
  • eLucky - 08.04.2013, pondělí, 12:59
    (0)

    to fcs: talent netalent... takový hráč tady nemá co dělat...

  • fcs - 08.04.2013, pondělí, 12:53
    (0)

    Já hlavně nesnáším,když malí kluci co jsou v akademii slovácka potom vidím,jak jsou na domáci zápas ve spartanském kotli a býva jich docela hodně ... to riedlss: jen aby ještě nějaké za pul roku bylo ...

  • riedlss - 08.04.2013, pondělí, 12:27
    (0)

    fcs: nemyslím si to ani trochu, po té hitparádě, opravdu ne...ano řekl jsem že polovina se dojde podívat na plzeň ne na slovácko,,myšleno polovina zúčastněných,,může to být třetina, já nevím, ono je to celkem jedno,,je to prostě fakt, kterého si v neděli všimněte!!však na dalším domácím se můžeme ptát sami sebe, kde jsou Ti, co tady byli na Plzeň?? no doma, kde by byli, dojdou zase za půl roku, až tady bude znovu hrát!! Mě osobně už několik lidí řeklo, že chodí na Slovácku jen na Sparty a Plzně, takovým se směju tak, že ani ten smajlík tady na to nestačí :D úplně nejlepší jsou novodobí fanoušci Plzně, kde jste byli, vy plzenští moraváci ? před deseti rokama?? :D moje úcta :D

  • fcs - 08.04.2013, pondělí, 12:06
    (0)

    Vy myslíte,že na Plzen bude plný stadion ? Má byt dobre počasí,tak bych chtěl aby tak bylo,ale muj názor je,že si to hráči nezaslouží a kdyby byl tak jak píšete-pulka na Plzen ...tady nejde jen o to že prohrajeme,ale prohrajeme proto,že do toho nedáme srdce aj jsme nasraní jeden na druheho ... A jinak co se týče venkovních zápasu,tak jak kvuli penězum,mojemu zdravotnímu stavu a práci se málo kdy dostanu na venkovní zápas,ale domáci se snažím stíhat co to jen jde ...

  • riedlss - 08.04.2013, pondělí, 10:56
    (0)

    Buchlovjak: jenže žijeme v česku, kde se fotbal stává čím dál větší fraškou a špínou zároveň...tu mentalitu tady omýváme pořád dokola už mě to nebaví, o čem jiném by to mělo být, pro mě je to jasná věc, ale zase, můžeme jen špekulovat ;) nic víc :)

  • riedlss - 08.04.2013, pondělí, 10:52
    (0)

    Elucky:no jasně, kdo by dělal něco navíc, za co, proč???! nikdo si nenecháme srát na hlavu v dnešní době, kdy po nás firmy chtějí maximum výkonu za minimum peněz :D fuck this :D

  • eLucky - 08.04.2013, pondělí, 10:31
    (0)

    to riedlss: samozřejmě, že za nadstandard se taky každý může kousnout dočasně, ale já se bavil o standardu;) Jenom tak sám od sebe nic víc nedám, protože v česku je každá snaha po zásluze potrestána!;)

  • Buchlovjak - 08.04.2013, pondělí, 10:22
    (0)

    Ridlsu o Polsku taky nikdo po stránce fans nesylšel před deseti a více lety nic a jak to tam jede...a jsou jednou z nejlepších fans scén v Evropě...takže já tvrdím je to jen o mentalitě a lidech...tady by se musel stát zázrak, aby se změnilo přizdisráčské české a moravské přemýšlení...ale souhlas, že z úspěchem roste chuť všude...FCS nafurt!

  • riedlss - 08.04.2013, pondělí, 09:32
    (0)

    elucky: tak pokud tě v práci nemá co motivovat tak to chápu,,jinak ne, protože já bych se za peníze navíc nebo jakoukoliv motivaci klidně srdcařsky sedřel..do té doby než bych si na ten nadstandard zvykl,,co ž se těď u hráčů asi děje....já tam stojím každý zápas a nechodím na plzně nebo sparty, abych se ukázal jaký jsem haur, že jsem došel...příští zápas na plzeň dojde polovina stadionu na Slovácko, ale druhá půlka se dojde podívat na Plzničku :)) jednoduše,,,doma nebudeme chovat slepice když nebudou snášet vajíčka ;)

  • eLucky - 08.04.2013, pondělí, 09:23
    (0)

    to Michal fcs: radši prilakejme do hlediste jednoho FANOUSKA Slovacka, nez sto fanousku uspechu, kteri pri prvnim nezdaru hodi Slovacko pres palubu;) Vyjezdy nejsou samozrejme nejlevnejsi a tady mame velkou nevyhodu, ze vlastne prakticky vsecky vyjezdy mame daleko a tim padem nakladnejsi casove i financne, nicmene pokud se poskladal autobus, tak je tam stale urcite zvyhodneni. I kdyz uz ne tak vyrazne... proc snad vime. Kdyz si toho lidi nevazili...

  • riedlss - 08.04.2013, pondělí, 09:20
    (0)

    michal FCS: tak nějak ;)

  • eLucky - 08.04.2013, pondělí, 09:19
    (0)

    to riedlss: jistěže, oni sů profíci. Ale já taky chodím do práce a dělám co mám, ale nejsu "srdcař", že bych dřel co to dá. Aby to oni dělali, tak jim musíme ukázat určitý nadstandart. A tím nemyslím finance, ale to, že my budeme za stát ZA Slováckem, jezdit ZA Slováckem (ZA Slováckem, neznamená za hráči) a ukážeme jim tak, že my sme srdcaři a proto to chceme po nich. Ale dyž nás vyjede do Jablonca 20, tak nám 20ti by možná měli poděkovat a omluvit sa, ale to je tak vše... My je musíme k bojovnosti dotlačit tím, že budeme 90minut vytvářet absolutní peklo na stadioně, ne tím že budeme vytvářet při zápase peklo na diskuzích. Až tu bude atmosféra jako v Polsku, budou fandit i ty rodiny s dětmi, které furt všeci tahajů na fotbal, tak PAK možem na hráče mnět nároky, že MUSÍ bojovat. Teď je možeme mnět taky, ale je to dost k smíchu, když sami máme černé svědomí vůči naší bojovnosti za Slovácko...

    P.S.: Jeste bych rad upozornil, ze tohoto by se meli chytit ti, kterych se toto tyka, ne ti kteri fandi co to da, ale zrovna ted nebyli! Aby bylo jasno...

  • Michal fcs - 08.04.2013, pondělí, 09:18
    (0)

    To lucky: V našich poměrech a v době, ve které žijem, tak diváky do hlediště v drtivé většině případů přiláká VÝKON HRÁČŮ, těch skalních, co přijdou i kdyby se prohrály všechny zápasy je jen hrstka.No a co se týče výjezdů, vzpomeňme na druhou ligu a takové štace jako Čáslav, Třinec, Hlučín a pod.Jezdily dva busy a touha po postupu do ligy byla velká, jak to vlastně bylo ve skutečnosti, se člověk dozvěděl až zpětně !! V dnešní době i přes dotovaný výjezd a uskromění tě to přijde min. na 500 kč, pokud jedou dva tak 1000 kč a pro většinu je to nezanedbatelný peníz, no a když za to uvidím, to co v Boleslavi, tak ať se na mě nikdo nezlobí, ale psát, že nejsu fanoušek mě přijde trochu mimo. Za Slovácko bojujeme všichni, ale chce to i zpětnou vazbu!

  • riedlss - 08.04.2013, pondělí, 09:08
    (0)

    elucky:myslím, že my jako fans jsme už zkousli ledacos a hráči by nás měli brát jako příklad už nějaký ten pátek. Já si výjezd na bolku minulý týden taky užil a prosrali jsme to nečekaně zase :)...a že někdo hráče hodnotí nebo jim něco vyčítá-v pořádku, jsou za to placení..kdybych já odvedl v práci čtyři takové krpy, letím do prdele!!nad mými výkony v kotli nikdo spekulovat nemusí, já tam chodím z vlastní iniciativy ne pro 20-100 tisíc měsíčně !! :)

  • eLucky - 08.04.2013, pondělí, 09:01
    (0)

    Každý výjezd, každý zápas Slovácka je takový jaký si ho uděláme! V Brně sme vytekli 7:0, ale jako fanoušci sme tam odvedli těžko pochopitelný výkon. Poďme MY hráčům příkladem! Mně fascinuje jak tady na fóru kdekdo hráčům vyčítá, že nebojují za Slovácko, když většina z Vás nebojuje za Slovácko ani v domácích zápasech, natož pak v těch venku! Jak tu někdo zmínil Turecko... ano tam, kdyby takto hráli, tak je roznesou v zubech asi. Jenomzě tam taky přijde na fotbal narvaný stadion a kotel je naprosto fanaticky žene, žene a žene! Tady? Do Jablonca nás vyjede sotva 20 a většina "Fanaticos" jede na výjezd do Olomouce... k pláčiu a k smíchu zároveň! BOJUJME ZA SLOVÁCKO! ALE VŠICHNI!

  • riedlss - 08.04.2013, pondělí, 06:38
    (0)

    Buchlov:tady není tu nic k pochopení, pokud to člověk nemá tak zažité a necítí to tak, tak s ním nic neuděláš...nemáme tady tak dlouhou tradici, abychom měli stále super účast jak doma tak na výjezdy...se podívej co s lidmi udělá euforie jako je třeba v plzni,,až jin spadne brada, budou na tom úplně stejně...kdyby na tom byl každý klub finančně dobře, čuměli byste kolik lidí to přitáhne, kolik fanoušků by v lize bylo, kolik kotelníků..ale u nás v česku vždy jen na dobu určitou, na dobu, kdy se bude dařit, pak to jde do prdele

  • celtic - 08.04.2013, pondělí, 06:24
    (0)

    chodím na fotbál abych se radoval když už ne z výhry,tak aspoň z gólu (což se nám na jaře letos ještě doma nepodařilo) a pak abych měl pocit že hráči odvedli maximum,letos na jaře jsem to doma ještě ani jednou nezažil

  • Valheru - 08.04.2013, pondělí, 00:25
    (0)

    celtic: ty a buchlov jste právě vystihli co na stadionu je (divák = to co popisuješ) a fanoušek (buchlov).

  • Buchlovjak - 08.04.2013, pondělí, 00:18
    (0)

    Celtic: právě jsi kápl na to proč jsme aktuálně tak fanouškovsky slaboučký mančaft. Výjezd není jen fotbal, resp. fotbal až na druhém místě. Je to sounáležitost těch pravých fans, hrdost ke klubu, kterému fandím mraky let bez ohledu na majitele, hru, výsledky a všecko okolo...je to tu omíláno furt dokola a doteď to máááálokdo tady pochopil...toto jsou situace, které by nás měli posílit a ne rozpoltit...vůbec si to nikdo z Vás kdo tu přes zápas spamoval neuvědomuje...Howg.

  • celtic - 07.04.2013, neděle, 23:37
    (0)

    Buchlovják...nechápu to jak sis mohl užít výjezd,když výkon Slovácka stál za starou bačkoru a utrpěli jsme opět debakl ..nebýt těch 4 gólů Teplicím,,,tak jsme byli nejmíň produktivním týmem na jaře...já byl na Příbrami a vůbec si to neužil prohra 0:1 s do té doby posledním týmem,spousta nevyužitých tutovek,prostě zmar..a od té doby spadla na nás deka a je to utrpení..

  • Buchlovjak - 07.04.2013, neděle, 23:12
    (0)

    Pecane tady se diskutovalo jen proto, že my fans jsme daleko horší jak hráči...všichni raději seděli u netu na řiti místo aby jeli tým podpořit... z toho jsem zklamaný daleko více jak z výkonu hráčů...my jsme si výjezd užili :-)

  • Buchlovjak - 07.04.2013, neděle, 23:11
    (0)

    Já bych řekl, že jsme si užili krásnou neděli :-). Krom toho chodbalu co tam proběhl. Všichni kromě Trusky a Skaláka tam byli víceméně do počtu. Hráči pak přišli ke kotli ale já šel pryč...furt jen krčí rameny a kde co a že je to sere, ale to nic neřeší...chtělo by to debatu po zápase s Plzní pod plným kotlem. Nebudu to nijak dál komentovat...vadí mě to, že ten tým do toho prostě nedá srdce a že nejezdí po prdeli...A Dušan v bráně noční můra...je čas střídat golmana pane Habanec...

  • Pecan - 07.04.2013, neděle, 23:08
    (0)

    No, ja jsem si osobne myslel, ze zajem o Slovacko upada, su rad, ze se tady konecne po dlouhe dobe rozjela poradna diskuse. Driv mne prislo, ze se diskutovalo porad, ted je to spatne, hraci se asi snazi dostat fanousky do varu :D. At je to jake chce, tak si priznejme, ze bojovat o zachranu je vic vzrusujici nez kdyz se rozhoduje, jestli skoncime 9. nebo 8. Ja bych to zatim ale nevidel tak cerne, mame 5 bodu naskok a ty tymy pod nama sou taky pekne marne, letos bude stacit na zachranu min nez 30 bodu a ve spravenm boji o zachranu budeme az budeme tak 1 bod nad sestupem (snad se to nestane). Ale toto co ted je je jeste docela lexusni pozice. Nicmene mame ted docela tezky los jeste dvazapasy, takze bych se nedivil, kdybysme se do toho namocili, pak mame lehke soupere krome liberce na ktery hrat neumime, zachranit se zachranime v pohode, spis je to vec pristupu a aby zacali hrat to co umi hrat, nevim jaky je duvod toho, proc to nehrajou...

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 22:47
    (0)

    pohar taky velka škoda ...

  • kecipep - 07.04.2013, neděle, 22:21
    (0)

    Tak jsem viděl sestřih.. Velká chyba Košiho, ale stejně to byl až gól na 0:4. Nevytvořili jsme si nic a vzadu celkem hořeli, kde jsem viděl jen vždy obětavé skluzy Trusky. Na Plzeň stoperská dvojice Truska-Šumi a vzůru na vítězství v poháru ;)

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 22:04
    (0)

    vždy jsem fandil FCS a vždy budu,ale tohle mě fakt sere ...

  • Ykarus - 07.04.2013, neděle, 21:51
    (0)

    jedeme dál, Svat'u je u mě dobrý trenér s charakterem,který Soukup postrádal, ligu zachráníme, aspon' to má trochu grády.

  • Jerry1984 - 07.04.2013, neděle, 20:57
    (0)

    tak si říkám co by bylo lepší, jestli se na to totálně vykašlat, jít si svou cestou, jakoby stadion ani nestál a klub neexistoval?.. já ve středu přijdu zafandit.. historii nezměníme. FCS

  • Michal fcs - 07.04.2013, neděle, 20:55
    (0)

    to buchlov: Radime,až se vrátíte, napiš prosím info,jak to vypadalo z tribuny,jestli se hráči nějak vyjádřily a pod. dík

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 20:39
    (0)

    Správně už mám dost toho hájení těchto fotbalistů co ani nemají snahu za tento klub bojovat. Jediný koho si vážím je Truska na něm jde vidět snahu ale bohužel sám to nezachrání. A jestli tady někdo píše o penězích, že nedostávají tak je tu trošku něco divné kdyby přeci neměli peníze tak proč by Zemek toho Volešáka neprodal do té Plzně trošku tomu nerozumím. Prostě buď začnou zase sami od sebe chtít a budou bojovat a jezdit po zadku jinak to nepůjde. Hráči budíček už je na čase začíná tvrdá práce o záchranu ligy. Nejlepší odpověď pro fanoušky by byla postupová výhra už teď ve středu proti Bolce. Ale spíš to je asi můj sen, bohužel.

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 20:34
    (0)

    Potom budou hráči říkat v rozhovorech,že je škoda že nechodí víc lidí na domácí zápasy,ted by si zasloužili 2 tisíce jak dnes v Jablonci

  • FCSFRED - 07.04.2013, neděle, 20:16
    (0)

    Proč pořád lozit hráčom do prdelky? Když za nás nebojujů, tak jak majů, tak by se jim to mělo dat jasně na jevo! Sice moc nesleduju kdo jak hraje, ale třeba Trusky si nejde nevšimnůt, jak tam šecko v téj obraně krásně mele jednoho za druhým, ten dře furt...takových určitě vícej! Jinak za Habancem stojím taky.

  • celtic - 07.04.2013, neděle, 20:06
    (0)

    osobně si myslím,že by se k tomu hráči měli postavit čelem a vyříkat si to mezi sebou,,,,,a měl by klub udělat nějaké postihy,,,a pokud by byl i výkon proti Plzni tristní,tak další domácí zápas by měl být pro fanoušky zdarma (to aby tam na ten další zápas někdo přišel)....ta střelecká neschopnost je už zavádějící,,,na jaře podle výknu a bodů jsou nejhorší Slovácko,Brno a Budějovice

  • Pedro - 07.04.2013, neděle, 20:00
    (0)

    Musím znovu připomenout, co už jsem musel dřív napsat...Teplice a výhra na nich byla jen jedna velká náhoda!!!! Už celá příprava byla výsledkově k ničemu, nebyli jsme schopni porazit ani Horní Dolní a o Dolní Horní ani nemluvě...a to jsme byl tady řadou rádobyznalců kritizován za to, že jsme velký pesimista a že mostráky budou o něčem jiném.....není to o něčem jiném, budeme se jako každé jaro třepat o udržení soutěže...takvou trpělivost jakou musí mít fandové FCS snad nemají ani ti nejvěrnější v Budějkách. My bychom znovu teď nejspíš pukli i s ubohým Brnem. Vyzývám kotel, aby se konečně už vyjádřil i proti hráčům. Přestal s odrhovačkama dokola a vyjádřil názor nespokojených fandů, kteří si nezaslouží vidět ty ubohé výkony za jedno z nejdražších vstupných na ligových zápasech !!!!!

  • Artigas - 07.04.2013, neděle, 19:59
    (0)

    2egi : tak to je jiná, jak je to o prachoch, tak není o čem ...

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 19:20
    (0)

    V první řadě by si měl každý hráč srovnat v hlavě jestli chce hrát fotbal nebo ne a pokud takhle bude pokračovat,tak at klidně nedostává nic,když si nic nezaslouží ... samozřejmě nemluvím o všech ale tak o 80% našich hráčích co jsou na hříšti,když chcou hrát dva hráči tak to je málo a řekněte mi co máte proti Habancovi ? Vzpomente si jak jsme hráli na podzim a věřte mě že to nebyl jenom nový impuls noveho trenera,ale hráči to měli srovnané v hlavách a ted neví co chcou ! Když už nebojují jako tým,tak by měli bojovat alespon za sebe a bylo by to lepší než ted,samozřejmě že se má bojovat za tým ... (tento zápas jsem neviděl,ale předpokládám že tragedie jako předešlé ... A pořád sem neplette rozpočet klubu-to neni ten duvod ! At doma klidně porhrajeme 2:0 s Plzní,ale už konečně chci vidět bojovný výkon od celého týmu a né jen od Trousila

  • egi - 07.04.2013, neděle, 18:57
    (0)

    to Michal fcs:Tak jsem to slišel od dost vysoce postaveného zaměstnance klubu.Že hráči nedostávají peníze,tak jak mají.Bylo to po zápase s Č.B. na podzim.

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 18:56
    (0)

    Greif: A pokud to teda ví, že hraji na pytel tak proč nedějí něco aby to tak nebylo. To je to tak složité hrát fotbal.

  • Greif - 07.04.2013, neděle, 18:50
    (0)

    No myslíš že oni hráči to fakt neví že hrají na pytel .. Artigas ty si chytrý jak moja matka nechceš učit .. můžeš i baníkovce,Budějovjáky,Brňáky ...

  • Artigas - 07.04.2013, neděle, 18:41
    (0)

    Akorát furt nechápu, co je kurva za problém naučit tak dobře placené chlapy hrát rychlý fotbal do křídel a PO ZEMI a ne furt ty tupé nakopávané centry!!! To snad nemože byt takový problém!!!!!

  • Artigas - 07.04.2013, neděle, 18:38
    (0)

    takže zas začíná to třepání se o záchranu... no ale dat ve čtyřech zápasech dva fíky, to je víc než tristní, to je ubohé. Votroci doma dávají škodovkám sodu a FCS není schopné ani plichty, ach jo. No ale tych šest bodů dáme a záchrana bude. Zajímavé je, jak třeba čokolády se vyšvihly (i když Poborský mluvil cosi o kapříkoch) a FCS dělá akorát ostudu.

  • peetrs - 07.04.2013, neděle, 18:33
    (0)

    hrůza hrůz manekýni...

  • Michal fcs - 07.04.2013, neděle, 18:31
    (0)

    Stále tvrdím, že Habanec je lepší jak Soukup, ale to teď není důležité, jakým způsobem chceš dát najevo hráčům, že je už toho dost, debilním pokřikem "prohráváme no a co" rozhodně ne! Nevidím nic špatného na tom, že se např. 20 min. nebude fandit. Jinak máš pravdu, byly již větší hrůzy, ale tady to začíná být vážné ce se týče sestupových míst a výkon nevěští nic dobrého, že se to zlepší, třeba se pletu, ale strašně mě to žere....

  • Greif - 07.04.2013, neděle, 18:24
    (0)

    Druhý sestupující .. těch je zatím stále hodně a ty Teplice nemají ktomu daleko .. Míšo až tak k tobě to mířeno nebylo ale ty si vůbec nemáš právo říkat zda dělat protest či ne ..za ty roky musíš být zvyklí na daleko větší hrůzy .. kdy jsme jezdili ven jen prohrát .. najednou čekáme kdoví co .. Neříkal sem ti při výměně že to bude stejné ..

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 18:18
    (0)

    Nejlépe to popsal Habanec, diví se že hráči se nestydí nastoupit do autobusu. Já bych je nechal jít pěšky ať nad tím můžou přemýšlet že ještě nejsme zdaleka zachráněni a že takhle si hrát můžou až budou mít jistou záchranu. A když habanec poví, že tohle byl nejtragičtější výkon pod ním tak to jsem slyšel i o zápase před tím v Boleslavi a teď přemýšlím zda teda ještě můžou hrát tragičtěji, když hrají každy ýápas tragičtěji a tragičtěji. A co je smutné tak týmy co jsou pod náma tak všechny mají lepší formu, mi připadá krom teda Budějovic ty jsou už asi jasné. Tak přemýšlím kdo bude ten druhý sestupující...

  • karagavrylydys - 07.04.2013, neděle, 18:10
    (0)

    Hledejme pozitiva. Co třeba 2 Košútovy trefy.

  • Michal fcs - 07.04.2013, neděle, 17:38
    (0)

    To jsi Ondro trošku přestřelil......

  • Greif - 07.04.2013, neděle, 17:37
    (0)

    Vstupné na Plzen vůbec ještě bych ho zdražil stejně všichni jsou jen na Plzen ... nevím jakým právem vy si dokážete vyměřovat jakékoliv protesty či finanční testy, hovno fanoušci ..

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 17:31
    (0)

    egi: A ono by to možná šlo vzít i naopak není výkon nejsou peníze :-) Tak by to taky mělo být a za takovéhle výkony bych jim nedal vůbec nic.

  • Michal fcs - 07.04.2013, neděle, 17:27
    (0)

    to egi: a podle čehu tu píšeš, že hráči nemají z čeho? Jinak já za Habancem taky plně stojím a pří zápase s Plzní ho rád podpořím, ať si hráči uvědomí, že hrají pro fanoušky a né pro sebe

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 17:22
    (0)

    fcslovacko: Já Sváťovi taky věřím, ale bohužel tihle hráči nechcou za něho bojovat takže i když je problém určitě i někde jinde tak s takovýma výkonama nám nepomůže nic než asi nějaký impuls sice nevím jaký možná by mohli hráči zaplatit vstupné na Plzeň ať ví že lidé co jim fandí taky odvádí nějaké peníze na ně a chtějí taky za to vidět nějaký výkon.

  • egi - 07.04.2013, neděle, 17:20
    (0)

    Není peněz-není výkon!!! A za toto Habanec opravdu nemože.Samá prohra,bez boje.A co na to vedení? Nic! V Budějkách aspon Poborský dal vstup zdarma,stím,že to uhradí hráči.Tady nemají hráči z čeho.

  • ostuda slovácka - 07.04.2013, neděle, 17:17
    (0)

    Já Sváťovi věřím, jak piše rim, problém bude jinde, nezbývá nic jiného než věřit že se to zlepší :)

  • matigli - 07.04.2013, neděle, 17:14
    (0)

    Ten protest by nebyl špatný....např.by hradišťské drogerie mohly zakázat prodávat našim "hvězdám" gel na vlasy nebo kavárničky kafíčko.

  • Hory - 07.04.2013, neděle, 17:14
    (0)

    Tak jak tu píše Bayern a Michal. Pokud je volný Jarolím, tak ještě dnes zahájit námluvy a na Plzeň celou první půli kotel bez jediného slova.

  • ostuda slovácka - 07.04.2013, neděle, 17:12
    (0)

    Proč hned Sváťu vyhazovat?

  • Michal fcs - 07.04.2013, neděle, 17:10
    (0)

    jsem všemi deseti pro nějakou formu protestu proti výkonu našich playerů, při utkání s Plzní, např. choreo, 20 min. nefandění nebo něco pod. na tohle už nemám nervy....

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 17:07
    (0)

    Být to někde v Turecku nebo jiných horkokrevnějších zemích tak ti hráči by měli bobky po takových výsledcích před svýma fanouškama. To by si nedovolili takhle hrát jak hrají.

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 17:05
    (0)

    Není volný Jarolím, možná by to chtělo nějaký nový impuls dokud není pozdě. Když to ti hráči tady nechcou to angažmá dopřát Sváťovi, protože takhle se nebojuje za trenéra a už vůbec ne za Slovácko. Pak se nemůže nikdo divit, že diváků ubývá na našem stadiónu. A ti co dojdou v neděli tak určitě víc na plzeň než na tyto chudáky, fakt se stydím za to jak tihle neschopní fotbalisti zostuďují jméno fotbalového klubu Slovácko.

  • FOREVER - 07.04.2013, neděle, 17:00
    (0)

    pochmurná nálada je pryč.. hurá na plzeň

  • Hory - 07.04.2013, neděle, 16:53
    (0)

    Hoší děkujem!!! Bylo to opět na pořádnou přes hubu!

  • rim - 07.04.2013, neděle, 16:51
    (0)

    Nejsem nasrany a je mi jich asi uz lito! Tady je proste neco spatne. Nevidel bych ani problem ve Svatoplukovi! Tady je zakopany pes nekde jinde. Chudak Dusa! Ten musi byt jinak znechuceny... To je v kelu toto!!!

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 16:48
    (0)

    Není možné oni dali i góla to už tam ten Jablonec asi nehrál, a opět střelec obránce. Máme vůbec nějaké útočníky nebo záložníky...

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:46
    (0)

    neni to uspěch vstřelit gol ? :DD

  • Jerry1984 - 07.04.2013, neděle, 16:45
    (0)

    pecka

  • rim - 07.04.2013, neděle, 16:44
    (0)

    Goooool!!!!!!!!!!!!! 4:5 !!!!!

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:43
    (0)

    Že by přece jen čestný gol ? :O

  • kecipep - 07.04.2013, neděle, 16:42
    (0)

    Remízu nechceme!

  • Jerry1984 - 07.04.2013, neděle, 16:35
    (0)

    tak pochmurná nálada opravdu mizí.. ta totiž zřejmě u většiny přechází do nálady plné legrace.

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:29
    (0)

    Mě se spíš ty výsledky v prohrannych zápasech pletou ...

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:28
    (0)

    já čekal než si toho nekdo všimne :D

  • Jerry1984 - 07.04.2013, neděle, 16:26
    (0)

    asi už se nám ti trenéři pletou :-).. nejsme nejmladší a tak.

  • fana - 07.04.2013, neděle, 16:24
    (0)

    co tady hnětete se soukupem???

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:21
    (0)

    Nevíte jestli Volešák nenastoupil od začátku z výkonnostních duvodu ?

  • Šovkovskij - 07.04.2013, neděle, 16:19
    (0)

    A doufám, že až Soukup potáhne, tak si vezme s sebou i Mazuru, Kalvodu a Maluru! Všichni jsou zlo!

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:18
    (0)

    ,,Soukup,, je cely tyden učil nakopávat :DD

  • Pajik - 07.04.2013, neděle, 16:15
    (0)

    to ondicz: je to furt dokola, pořád to nakopávají na Doška, nechápu, co s něma Soukup na tréninku dělá! Tak hrozný fotbal jsme ještě nehráli, Soukup ven!

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:15
    (0)

    Je mě líto těch co tam jeli ...

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:13
    (0)

    ondi jaky soukup zas ?

  • ondicz - 07.04.2013, neděle, 16:12
    (0)

    hmmm 4:0 a Došek na place, předpokládám že Soukup zase ordinuje jeho klasiku "nakopávat všechno na Doška"

  • kecipep - 07.04.2013, neděle, 16:09
    (0)

    bob: ty ses taky přihlásil od té doby, co jsme v ní byli.. tak zase se můžes jít schovat ;)

  • Bob - 07.04.2013, neděle, 16:08
    (0)

    Hola,hola,druhá liga volááááá....!

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:07
    (0)

    Já psal před zápasem že už to nemuže byt horši než s Boleslaví a divejte co z toho je :O asi bych měl byt fakt rád že ten přenos nejde

  • Pajik - 07.04.2013, neděle, 16:06
    (0)

    Dejte jim bůra!

  • fana - 07.04.2013, neděle, 16:06
    (0)

    hory-taky opica este ne co tim ziskas ze vyhodis trenera a mas nejakeho lepsiho v dnesni dobe kdo by byl ochotny sem jit???

  • Hory - 07.04.2013, neděle, 16:05
    (0)

    Měli (ještě mají) jedinečnou šanci. Tři výhry během sedmi dnů (z toho ve středu postupovou) a příští neděli večer nebylo co řešit jak v lize, tak v poháru.

  • kecipep - 07.04.2013, neděle, 16:04
    (0)

    Kluci asi ještě zůstali duchem v kabinách... tvl to není normální.

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:04
    (0)

    fana-nějaka bilance je uplna blbost,stejně už je na hřišti a prohraváme 4:0 !

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 16:03
    (0)

    to rim: a koho chceš stgavět když hraje dobře 5 hráču jestli to neni moc(Trousil,Kuncl) no a to je asi vše ...

  • fana - 07.04.2013, neděle, 16:03
    (0)

    fcs-s plznu mame lepsi bilanci jak s jabloncem a hraci sa na ni umija vyhecovat tak radsi nech hraje potom nez dneska proti jablonci na ktery dlouhodobe neumime zahrat

  • rim - 07.04.2013, neděle, 16:02
    (0)

    To nemuze byt trenerem, tady je problem nekde jinde. Co to je za sestavu, to mi taky nejde na rozum! Asi je treba na to kaslat a vyhlizet porazku Plzne!

  • Hory - 07.04.2013, neděle, 16:01
    (0)

    Ondicz-to musel být dlouhý mejdan, když čtu Tvůj příspěvek.

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 16:00
    (0)

    Nevím, co tady Soukup vybudoval, že by Habanec z toho měl čerpat. Spíš mi připadá, že v týmu funguje monarchie hráčů a ti si dělají co chtějí ať je vede kdokoliv a to je chyba.

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:59
    (0)

    to ondi:ty si víc mimo než naši hráči ...

  • Jerry1984 - 07.04.2013, neděle, 15:59
    (0)

    :-)

  • matigli - 07.04.2013, neděle, 15:59
    (0)

    ...alespoň, že se dá sázet.Momentálně není větších tutovek.

  • ondicz - 07.04.2013, neděle, 15:58
    (0)

    SOUKUP VEN!

  • Hory - 07.04.2013, neděle, 15:56
    (0)

    Fcs- p.Habanec čerpal z toho co tu vybudoval p. Soukup, ale navázat na to a rozvíjet to dál nedokáže. Proto bude lepší pro obě strany(myšleno klub, trenér) aby se rozešli. Pokud možno nejlépe během zítřka.

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 15:54
    (0)

    Je mi tak nějak líto Habance zase vše bude jeho chyba a jak to bohužel chodí ve fotbale tak to vidím, že se brzy asi bude pakovat. Ale tohle už mě pěkně sere, protože aby si hráči dělali co chtěli a rozhodovali o dění a nedění trenéra z toho mi je zle a jde vidět že tady nefunguje něco

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:53
    (0)

    Hory já si myslím že za naši hru Habanec skoro vubec nemuže,ale nevidím do kabiny a vy o tom možná víte víc jak já,takže tu nebudu psát zase nějako teorie

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:53
    (0)

    Hory jak to myslíš ?

  • Greif - 07.04.2013, neděle, 15:51
    (0)

    O tom o co hrajem bych se bavyl až po zápasu s Budějkama .. ale je to neschopnost, špatně postavená zeď,nevykonutý balon , vlasňák ..

  • Hory - 07.04.2013, neděle, 15:50
    (0)

    P.Habanec udělá nejlíp, když už do kabiny vstupovat ani nebude. Jak dnes, tak kdykoliv v budoucnosti.

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:48
    (0)

    By mě zajímalo co jim ted chudák Habanec řekne v kabině,ten už s tím stejně nic neuděla a vubec nechámu jak mužou mít hráči v profesionalním ftobale taky příštup

  • Jerry1984 - 07.04.2013, neděle, 15:46
    (0)

    querero: pokud se neproberem tak jo..

  • Jerry1984 - 07.04.2013, neděle, 15:45
    (0)

    někdo by našim mohl říct, že už hrajou mistrák.. ale jejich job

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:45
    (0)

    Ale opravdu nechápu co se mohlo stát tak náhle,ale fakt je to hruza ... :(

  • guerero - 07.04.2013, neděle, 15:44
    (0)

    Jerry 1984,myslel jsem to tak,že je to neuvěřitelné,3:0 poločas,další ztracený zápas,čeká nás tuhý boj o záchranu,bohužel!

  • Bayern Munchen - 07.04.2013, neděle, 15:44
    (0)

    No nic no, ještě že jsem nečekal že tam něco uhrajem a nakonec i dobře že ten stream nejede. Je mi na blití z tohohle co předvádí ti žebráci každý zápas tři góly a to dnes mám tušení že jich ještě pár přibude a naš útok vystřelili jsme vůbec a ta najivita že dáme nějaký gól kdy jsme vůbec v lize kromě Teplic dali góly. Fakt hnus a jestli si někdo myslí že porazíme Plzeň příště doma tak to ani náhodou a další kolo na Slavii to s tímhle výkonem taky nevidím. No nic no snad se zachráníme ale nevím kde a na kom ty body uhrajeme.

  • Hory - 07.04.2013, neděle, 15:44
    (0)

    Mě je líto mužstva, že ho trénuje p. Habanec.

  • kecipep - 07.04.2013, neděle, 15:43
    (0)

    Nejde, ale podle posledních matchů,co jsem viděl si to dovedu živě představit :-) Jsme v krizi a nevíme, jak z toho ven. Sváti je mi trochu líto

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:42
    (0)

    kecipep: tebe to jde nebo jak víš že nemakají ? jen se ptám protože bych to rád viděl a píšeš jak kdybys to viděl ...

  • Matesss - 07.04.2013, neděle, 15:41
    (0)

    kecipep... za vsim hledej Peltu:-D

  • Jerry1984 - 07.04.2013, neděle, 15:40
    (0)

    querero: nic není nemožné..

  • kecipep - 07.04.2013, neděle, 15:39
    (0)

    těším se na Veličeho.. a k němu bych poskládal tým, co šolíchá juniorskou ligu, aspoň bychom viděli naše hráče makat.

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:39
    (0)

    fana: radši máme nastouit tady v plné síle než proti Plzní ne ? 3:0 krása

  • FCSFRED - 07.04.2013, neděle, 15:39
    (0)

    3:0, možu jít spat :-)

  • guerero - 07.04.2013, neděle, 15:38
    (0)

    Toto není možné,zas hotovo do poločasu!

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:36
    (0)

    Došek si za to muže sám za ty jeho kecy

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:35
    (0)

    já upřímně budu rád kdyyž nedostanem bura a nespadneme,to už neni možné ...

  • fana - 07.04.2013, neděle, 15:35
    (0)

    Došek je v karetním ohrožení, tak proto nehraje, kdyby dostal žlutou, tak bude osmá a dva zápasy stop

  • Mirek - 07.04.2013, neděle, 15:33
    (0)

    2:0 upřímně jsem rád, že ten stream nejde ... bych zase musel zvracet

  • Hory - 07.04.2013, neděle, 15:18
    (0)

    Stejně 2:1 vyhrajem!

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:15
    (0)

    Taky vám to pořád nejde ? Sakra už prohráváme ... :(

  • kecipep - 07.04.2013, neděle, 15:15
    (0)

    ještě druhý a pak se přenos může spustit :-)

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:04
    (0)

    Survival: já to samé,říkal jsem si když do toho dám prachy tak to musí jít a zase nějaký problem :D snad to co nejdřív naskočí ...

  • Survival - 07.04.2013, neděle, 15:02
    (0)

    V týdnu jsem si to taky zaregistroval na sazkabet.cz, teďka to zapnu a "Omluvte prosím technické problémy na stadionu" :D

  • Greif - 07.04.2013, neděle, 15:02
    (0)

    Došan asi po nemoci či šetření na Plzen .. ja za Skalaka moc ne radši Hašu sic je Skalak dobry ale goly chyby

  • fcs - 07.04.2013, neděle, 15:00
    (0)

    1. FC Slovácko: Melichárek – Kuncl, Trousil, Kubáň, Košút – Kordula, Daníček, Valenta – Skalák, Kovář, Kerbr Konečně výrazné změný to jsem rád ! Hlavně jsem rád že je v základu Skalák,Daníček,Kordula,Kuban

  • Greif - 07.04.2013, neděle, 12:33
    (0)

    ok dik

  • kecipep - 07.04.2013, neděle, 12:27
    (0)

    sazkabet.cz a musíš se podívat na seznam poboček, kam si musíš před matchem dojít dokončit registraci + vložit prachy na kartu a ještě si stihnout vsadit online min. za 30 kč. (teď jsem to všechno dokončil) :)

  • Greif - 07.04.2013, neděle, 12:23
    (0)

    Kde že se to musím zaregistrovat at vidím tu holomajznu .. Nemám rád narozeniny :/

  • Artigas - 07.04.2013, neděle, 10:55
    (0)

    když tam FCS dopadne, jak ty trapky z čokoládoven, které poslední tři mače rozhodně uplatily, tak budu spokojený.

  • fcs - 06.04.2013, sobota, 22:44
    (0)

    Už vím že nemůžu čekat nic horšího,než minulý tyden tak jsem v klidu ... Po dlouhém přemýšlení jsem si koupi lístky na Plzen,nejde mě o výsledky,to se muže stát každemu,ale nasazení a to vše je uplně na ho*no?

  • ostuda slovácka - 06.04.2013, sobota, 18:02
    (0)

    Tak jedem tři body, i když je to asi pohádka, ale muže se stat všecko! FCS!

pristi
 Další články:
09.04.2013, úterý, 13:06 - Roman Haša zničil hattrickem Příbram
08.04.2013, pondělí, 19:59 - Michal Kordula: V Jablonci jsme podali hanebný výkon
08.04.2013, pondělí, 08:12 - Šumi bude Slovácku pomáhat zadarmo
08.04.2013, pondělí, 08:10 - Slovácko utrpělo debakl
05.04.2013, pátek, 13:04 - Záložník Jiří Valenta: Nejde o krizi. Smutek je, ale určitě nemáme hlavy dole
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace