*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Defenzíva dozná změn, říká Svatopluk Habanec

09.01.2016, sobota, 16:38
habanec stadion2_velky.jpg

Se začátkem  nového roku skončilo také období, kdy si fotbalisté 1.FC Slovácko mohli užívat klidu a pohody dovolené. Od pondělí se rozbíhá příprava na jarní odvety a s ohledem na dvacetibodový podzimní zisk a hlavně stále bolavějící defenzívu nečeká svěřence Svatopluka Habance nic jednoduchého. Zvláště když trenérovi na podzim docházela trpělivost a v zimní přípravě se rozhodl pro radikální změnu.

Trenére, na Slovácku začínáte čtvrtou zimní přípravu. Ta už musí hráčům pod vaším vedením zevšednět…
Historie sice opravdu říká, že jsem tady čtvrtým rokem, ale ta první příprava proběhla v herním systému 4-4-2. Letošní bude tedy třetí přípravou v modernějším rozestavení 4-5-1… Já se musím zamýšlet, zda současné rozestavení z hlediska defenzívy je správné. Sice jsme o napravování špatné defenzívy mluvili celé léto, ale efekt srážely individuální chyby. Jestliže ale máme typologicky dané hráče, tak musíme v určité části defenzívy, a to v určité části zdůrazňuji, neboť mám na mysli bránění na vlastní polovině hřiště, udělat změnu, kterou si musíme pojmenovat a okamžitě ji začít trénovat. To bude nejzásadnější změna v zimní herní pauze.

Jak se ta změna projeví na hřišti?
To vám neprozradím, protože pak bych mohl vaše noviny zabalit do balíčku, převázat mašlí a poslat trenérovi Plzně. (úsměv) (Plzeň je 13. února prvním jarním soupeřem Slovácka - pozn. redakce).

Letošní zimní příprava čítá jen šest týdnů. Bude dostatečně dlouhá na to, aby se vám změny podařilo dostat do týmu?
Kvůli Euru je skutečně jen šest týdnů, což není standardní. Pravidlem bývá šest až sedm týdnů. My jsme si ji rozdělili na dvě části. První, třítýdenní, bude hrubá, objemová. Bude o síle, o větším objemu nazvedaných kilogramů a naběhaných metrů. Vše v režimu těsně pod hranicí anaerobního prahu, tedy lidově řečeno, nepůjdeme na krev. Následně budeme směřovat k intenzivnějším, intervalovým hrám, které přijdou těsně před Tureckem a pak i tam. Směřovat a gradovat bude vše směrem k zápasu s Plzní.

Před sebou máte list papíru, na kterém je inventura kádru. Jak dopadla a budete stále vyhlížet posily?
Do přípravy přicházíme s jednadvaceti hráči, třemi brankáři plus Lubošem Kaloudou, který má do února šestiměsíční „hájení“ po operaci křížového vazu. Naplno do přípravy s ním můžeme počítat spíše na konci března. Dnes máme možnost pracovat se zkvalitněným realizačním týmem, ve kterém nechybí kondiční trenér ani fyzioterapeut i kameraman, kterého budeme chtít využívat více jak jindy. Tento servis je připraven pro hráče, kteří doléčují zranění nebo se připravují na plnou zátěž. Využívat jej můžeme také ke kondici samotné, aby došlo k rychlejší regeneraci, což sice není dominantou fotbalu, ale k moderní kopané určitě patří. V tom se naše podmínky určitě výrazně zlepšily.“

Jméno Heslo
text
  • Bumbos - 19.01.2016, úterý, 23:07
    (0)

    Daníček je pracant a co já viděl, tak kopat umí solidně,ale má těžkou konkurenci v Šumim. Bohužel ne všichni tak bojují. V tom podle mého Rada zaostává.Za ty prachy, které tady bere,má předvádět jiné výkony. Občas ve hře vypadá jako by ho to ani nezajímalo, co se kde děje. Na levo se mi hodně líbil Civic a občas tak nastupoval i za be tým. Loni na jaře mu to vyhovovalo,kor když hrál s Jeleckem.

  • KotelGuláše - 16.01.2016, sobota, 09:05
    (0)

    Ty jsi k smíchu. Šumi samozřejmě už také není nadprůměrný fotbalista. Ale to tu ani nikdo netvrdil.

  • Greif - 16.01.2016, sobota, 08:55
    (0)

    A Sumi je snad nadprumerny fotbalista ?Uz davno taky neni co byval .. To vase neustale posuzovani od dob Kordice je k smichu ..

  • KotelGuláše - 15.01.2016, pátek, 17:07
    (0)

    V záloze je docela přetlak,tak bychom toho Civiče na tom beku mohli nechat,kdyby mu to tam šlo. Však je to i moderni trend davat krajni záložníky na krajní beky. Viz Zahustel třeba teď ve spartě.

  • jjirin - 15.01.2016, pátek, 16:09
    (0)

    Daníček je hráč, který mě letos nejvíce šokoval, a to příjemně. Ano, dříve platil za dříče, který se kopal za ušima. Ale letos k buldočí bojovnosti přidal fotbalovost a je vidět, že má na to, aby se dále zlepšoval. Na rozdíl od Vajdika si ho dobře vybavuju ze všech zápasů, kdy nastoupil, většinou patřil k nejlepším a naprosto souhlasím s Pemou. Druhý šok mi připravil Civič v posledním zápase s Teplicema, to místo mu sedlo jako nikdy a já bych se nebál zkoušet mu tento nový post.

  • vajdik - 15.01.2016, pátek, 14:44
    (0)

    eLucky - přesně jak píšeš, když se Vlastovi daří, je na SLovácko kvalitní defenzivní štít. ALE - řekni mi, kolik měl takových utkání za poslední dva roky? (ano, půl roku byl v Karviné), já si ho maximálně vybavím v letošním utkání v Plzni kde šel cca na 20 minut a doma s Příbramí, jinak buď zranění nebo se kopal za uši!!! A toto jsou indicie že z tohoto hráče nemůže vyrůst ani do budoucna ten nadprůměrný hráč pro českou ligu. Vem si kolik sezon se už snaži dostat se do základu a pořád nic ...

  • eLucky - 15.01.2016, pátek, 14:32
    (0)

    to vajdik: Já taky netvrdím, že Vlasťa je nadprůměrný fotbalista, ale ukázal že má na to, aby jím byl. Je otázka jestli dokáže takové výkony podávat stabilně.

  • vajdik - 15.01.2016, pátek, 13:48
    (0)

    KG + eLucky - jak píše KG, ono pokud se hráči povedou dva zápasy za sezonu, tak opravdu tento hráč není NADPRUMERNY fotbalista, o takovém bychom museli hovořit v opačném případě, a to že za sezonu fotbalově nezvládne třeba pět utkání, ale v 25 je "vidět". A to Vlasta opravdu nesplňuje. Bojovník je..ale opravdu toto snad na ligu nestačí! Nebo stačí, ale do klubů jako je FCS, Jihlava, Baník..týmy které jsou na hraně první a druhé ligy kvalitou kádru.

  • KotelGuláše - 15.01.2016, pátek, 12:33
    (0)

    Tak by tu fotbalovost tedy měl přidávat častěji :-)

  • eLucky - 15.01.2016, pátek, 10:28
    (0)

    to KG: Ve své "obvyklé" formě, kdy má opravdu prakticky jenom tu bojovnost, je opravdu průměrným hráčem, ale když ke své vrozené bojovnosti přidá fotbalovost - a ukázal že tu má taky - tak pak se stává rozhodně nadprůměrným hráčem Slovácka. Bojovnost je možná základ, ale na stadionech to moc vidět není... v bojovnosti Vlasťa bezesporu patří ke špičce ligy.

  • KotelGuláše - 15.01.2016, pátek, 10:19
    (0)

    Tak bojovnost je snad základ. O tom se nemusíme ani bavit. V tom dejme tomu může být nadprůměrný v měřítku kádru slovácka. Jinak je to nanejvýš průměrný fotbalista.

  • Babu - 15.01.2016, pátek, 09:49
    (0)

    Já nesouhlasím s tím,že Daníček je průměrný hráč. I když se mu nedaří, tak hraje na 120% a maká. A když se mu daří, tak je nadstandardní hráč. Ale tak každý asi vidíme neco jiného..

  • pema - 15.01.2016, pátek, 09:35
    (0)

    Hráč Vlasťa Daníček je jeden z mála, který nic v zápasech nevypouští a bojuje, odvádí neskutečné množství tzv. černé práce, byť opticky se jeví jako neobratný, má v sobě obrovský hráčský potenciál, který se časem projeví. Vy, kteří jste kdysi kopali či kopete fotbal, je jedno na jaké úrovni,jistě víte, že ne vždy se herně daří, každý zápas vám nevyjde a někdy je opravdu ten soupeř herně lepší - ale jak jsem již psal Daníček bojuje a jeho čas přijde, myslím, že bude jeden z pilířů sestavy Slovácka. Je zcela jisté, že mladí hráči Slovácka, kteří si v přípravě přidávají jako např. Sadílek, Daníček, Havlík - se časem ještě více prosadí, zejména pokud ji sevé zkušenosti předají hráči Rada, Valenta, Došek. Vzhledem k situaci, v jakém Slovácko je po stránce ekonomické - bude dobré pokud se v lize letos zahrání /noví mladí hráči se nakupovat nebudou../, jeví se tedy nutností vstup - dalšího ekonomicky silného subjektu do Slovácka../proč nemají zájem o vstup sponzoři typu z MND Hodonín, Bzence, Kroměříže apod. toť otázka pro managment Slovácka a majitele. Bude také zajímavé, zda se talent Suchý hráčsky uplatní při hostování v Nitře a zda Marian Kovář si to srovná v hlavě a jak se popere s životosprávou..

  • KotelGuláše - 14.01.2016, čtvrtek, 21:34
    (0)

    Bohužel s tím Daníčkem s tebou Elucky vůbec nesouhlasím. To je na ligu nejvíc průměrný hráč.

  • eLucky - 14.01.2016, čtvrtek, 20:28
    (0)

    to sokolka: Vlasťa ze začátku podzimu měl takovou formu, že byl hráč přesně na ten post. Bohužel ji neudržel, ale ukázal svůj potenciál a je jen otázka jestli to ze sebe dokáže opět dostat a třeba tak hrát aj pořád.

  • Michal fcs - 14.01.2016, čtvrtek, 19:09
    (0)

    vy co vidíte Hofmana v základu jste buď slepý nebo jeho kámoši, ten chlapec sice ve druhé lize vynikal ,ale v první lize naprosto propadal a byl jednoznačně nejslabší, Radši Radu, ten taky dělal chyby, ale daleko míň jako Hofmann a umí taky vyvézt balon a dokonce i rozehrát....

  • karagavrylydys - 14.01.2016, čtvrtek, 16:21
    (0)

    Hofmann je z těch 4 stoperů jednoznačně nejslabší ...

  • riedlss - 14.01.2016, čtvrtek, 14:35
    (0)

    tak tak, jde i o systém, je to jedno s druhým. Ne jenom obrané čtveřici i když nás to nejvíce trápí. Individuální chyby byly často stěžejní, také hledání té správné dvojice v rozjetém vlaku nebylo nic jednoduchého přesto nebylo zbytí. Co jsem viděl zápasy Béčka tak takový Rada nebyl vůbec rozdílovým hráčem. Rada je dobrý na rozehrávku, ale pokud máme hrát na Doška tak jsem si všiml, že spousta míčů bylo i nepřesných, lítalo na nikoho. Podobně jsem tak viděl zahrát i Bolku, kdy nakopli tři balony během deseti minut na Mageru a vždy z toho byl závar jako kráva. Nevím, jestli se často nekříží styl, kdy hrajem na Doška se stylem, kdy hrajem kombinačně. Tohle jsme bez Doška často zvládali skvěle až jsem koukal. přitom mít takové možnosti dle mne musí být spíše výhodou jen s tím umět naložit. Mě ty naše posily neposily nijak netrápí, klukům věřím a těším se na ně......

  • KEIKIN - 14.01.2016, čtvrtek, 14:12
    (0)

    Jak píše Kotel a jak už jsem to tady psal i já x krát: Chyba je v systému. Sebelepší obranná čtverka nebude stíhat, když budou propadat záložníci. A naopak, když nám zahraje dobře záloha, tak obrana hned hraje parádně. Chyby v obraně nepřijdou sami od sebe. Je to vinou obrovského tlaku, kdy ve předu naši neudrží balón a na branku se valí jeden útok za druhým.

  • Ykarus - 14.01.2016, čtvrtek, 14:05
    (0)

    Tak zrovna Hofi a Břečka nadělali na podzim nejvíce chyb. Ti by měli byt na lavce a čekat na příležitost se znovu ukázat v lepším světle.

  • Babu - 14.01.2016, čtvrtek, 14:03
    (0)

    Mě oslnil Civić na levém beku, když jsme hráli doma proti Teplicím v prosinci.. Břečka je stresař, jak ho nominovali do U21, tak pak hrozně kazil, prý to na něj dolehlo, že se od něj něco očekává atd, takže to je třeba o jednom vyvedeném zápasu, kdy si zas začne věřit. Mně přijde, že když hraje na stoperu Hofmann a Břečka, tak nejsou špatní, ale neumí se prostě domluvit, Rada si zařve, ale oni sou moc zakřiklí asi..

  • KotelGuláše - 14.01.2016, čtvrtek, 13:52
    (0)

    Jo,asi bych tam tuhle dvojici taky viděl nejraděj. Nesmí ale dělat kraviny,zmatkovat a buhvíco ještě jak to naše obrana dělala letos doposavaď. Dost gólů si dala pomalu sama nebo je soupeři nabídla na zlatém podnosu. Ale problém může být taky v systému. A hlavně je to o obraně celého týmu. Ne jen jednotlivců ikdyž ty individuální chyby tam byly letos taky dost.

  • eLucky - 14.01.2016, čtvrtek, 13:13
    (0)

    to Bumbos: Radič má oproti ostatním našim obráncům jednu velkou přednost a tou je rozehrávka. Právě v tom béčku to na jaro bylo vidět, že on si prostě dovolí. Když se mu daří, tak je rozdílovým hráčem, bohužel když se mu nedaří, tak svou hrou vytváří šance pro soupeře. Suchý za béčko podává takové celkem nevýrazné výkony, zatím to prostě není na ligu. Ale Břečka se před rokem ohromně zlepšil a dostal do ligy prakticky během podzimu, nikde není psáno, že jej nemůže následovat Suchý. Košiho výkony sů po 7 letech v lize a ve Slovácku nevyrovnanější než na začátku ligové kariéry, to je pak těžko. Ze všech našich stoperů mi příjde nejnadějnější zařazení Hofiho a Břečky - pokud by ovšem dokázali zhodnotit svůj potenciál.

  • Bumbos - 14.01.2016, čtvrtek, 12:32
    (0)

    Myslím si, že obrana Břečka a Hofman má co nabídnout a může být kvalitní. U košiho to je dle mého v hlavě a zda tu chce či nechce hrát. Radu jsem viděl několikrát na podzim za bé tým a ani tam žádná sláva. Spíš si říkám proč nedostane možnost Suchý v přípravě za A tým? Pravda sice není nadprůměrný v MSFL, ale zahrát umí. Jsem také zvědavý na Biolka zda se prosadí zpět do 1.ho týmu. Jinak kdy jsme hráli naposled o záchranu? Poslední 2,3 roky jsme byli v klidném středu tabulky, ba dokonce v horní polovině, což je pro nás úspěch. Buďme realisti, naše místo je kolem 10 místa a boje s Olomoucí, Příbramí a pod.

  • KotelGuláše - 13.01.2016, středa, 23:00
    (0)

    Je podle jmen docela dobrá jsem chtěl napsat :-)

  • KotelGuláše - 13.01.2016, středa, 22:59
    (0)

    To kecipep: no bohemka dovedla zatím Švece a Čogleje,což vůbec není špatné. Ta neoslabila. Ale v tom,že slovácka obrana je podle jmen a že to byl podzim blbec máš možná pravdu. Kéž by ses nemýlil.

  • Babu - 13.01.2016, středa, 22:06
    (0)

    Bartoš byl myslím taky zraněný, tuším v říjnu říkal, že má něco s třísly..

  • Nike - FCS - 13.01.2016, středa, 21:47
    (0)

    Zajíc byl /je zraněný... To vím... Ale ten Bartoš o tom nic nevím...

  • kecipep - 13.01.2016, středa, 20:39
    (0)

    Tak Dukla zatím jen post za post, spíš oslabení co se týče gólů. Bohemka oslabila a nad námi Příbram také oslabení. Olomouc bez Hubníka, ale zase nový stoper a Mahmut, tam se uvidí. Sice děláme neskutečné chyby a stopeři byli z formy, ale máme tu pořád 4 hráče na testo post, z toho jednoho U21 repre hráče a Koši s Radou několikrát ukázali, že zahrát umí i výborně. + Hofman, který byl jeden z nej ve druhé lize. Opravdu nevím, koho jiného bychom s naším rozpočtem chtěli. Stojím si za tím, že kvalitní hráči to jsou, jen prostě měli všichni podzim blbec :-) U Břečky je to spíš nenalezení formy po zranění. Jinak neví někdo o Zajícovi? Minule v přípravě a samá chvála a teď nic. To samé Bartoš? Mluvilo se o něm jak o budoucím Šumim.

  • KotelGuláše - 13.01.2016, středa, 20:06
    (0)

    Tak zatím bohužel neposiluje jen Jihlava a Slovacko. O baníku se nebavím. Ten už to má spočítané. Tak jen doufám,že si pak po se zóně nebudem rvát vlasy,že jame aspoň jednoho kvalitního obránce nedovedli. Přestupové období ještě neskončilo,tak třeba ještě něco dojde no.

  • zdrh - 13.01.2016, středa, 17:26
    (0)

    pan puk: Hubník šel do Olomouce, protože jeho manželka mu s někým utekla a on se musel starat o děti. Jestli mu utekla s Mahmutem, to nevím. Ale spíš ne, protože prý on hrál v Plzni a ona s dětma byla v Olomouci.

  • Pan Puk - 13.01.2016, středa, 16:24
    (0)

    Nike FCS>Podle drbu pana Madla je za vymenou Hubnik / Mahmutovic do Olmiku Hubnikova ex v Olomouci. Takze devcice zkuste nejaka nabrnknout Zlatana nebo Lewandowskiho, simsim :-D

  • Nike - FCS - 13.01.2016, středa, 15:52
    (0)

    zaostáváme*

  • tvojemama - 13.01.2016, středa, 15:48
    (0)

    Tak nekoncepcni, na nekterych postech tam maji hrace, kteri jsou kvalitou tak na stred tabulky, nenakoupily spatne. Pokud bude Slavie casem na urovni Sparty a Plzne, tak ta liga bude zase o neco zajimavejsi, ale zase tohle je me u prdele :D, hlavne at my mame solidni jaro :).

  • Nike - FCS - 13.01.2016, středa, 15:46
    (0)

    Tak tak Mahmutovič už v Sigmě na hostovačce.... jen my zaostávají a vedení je spokojeno :)

  • huhu - 13.01.2016, středa, 15:39
    (0)

    Mahmut uz je v olmiku

  • kecipep - 13.01.2016, středa, 15:06
    (0)

    Tak s Plzní v neděli od 16 hod na ČT 4. Za týden v Příbrami v sobotu už od 14 hod.

  • karagavrylydys - 13.01.2016, středa, 13:58
    (0)

    Železník podle mě dopadne ve Slávii stejně, jako Mahmutovič v Plzni ...

  • Babu - 13.01.2016, středa, 13:35
    (0)

    Určitě bude chvilku trvat než si to sedne, ale podle mě to je prostě nekoncepční, když dostanou moc peněz a huronsky utrácí. Tak to většinou dělají ve Spartě - nakoupím talenty a zkušené všude okolo a půlka se jich zahrabe.. Jak říká kecipep o Železníkovi, on je výborný hráč, ale ve Zlíně zářil a ve Slavii se třeba nemusí dostat do sestavy.. tož uvidíme, třeba bude všecko jinak ;)

  • riedlss - 13.01.2016, středa, 12:55
    (0)

    Slavia k tomu má také všechny předpoklady, takže se nedivím a ani bych se nedivil. Nicméně je to ke slátaninám čistá nenávist a vždy už bude.....

  • kecipep - 13.01.2016, středa, 10:51
    (0)

    Hlavně jako posilu tam beru Hušbyho a Bořila. Rád bych se pletl (raději uvidím nahoře Slavii než Spartu), ale takový Železník asi nebude rozhodovat boje v EL či LM.. Mešanovič je buldok, ten nám asi ještě předvede, ale Železník s Linhartem.. jsem zvědav.

  • KotelGuláše - 13.01.2016, středa, 10:45
    (0)

    To jsem taky zvědavej. Ale myslím,že ikdyž si to třeba nesedne hned,tak stejně později budou nahoře.

  • Babu - 13.01.2016, středa, 10:29
    (0)

    Nike - FCS: Já su zvědavá na celou Slavii, to, že nakoupíš x dobrých hráčů obvykle nezarušuje úspěch.. jejich nákupy jsou celé jakési impulzivní, a la páté přes deváté.

  • KotelGuláše - 13.01.2016, středa, 10:17
    (0)

    Taky si nemyslím,že by se Sadílek s áčkem neměl kam rozvíjet,ale to neznamená,že bych si myslel,že je šoatně,že odešel do holandska. Právě tyto přestupy jsou v pořádku,narozdíl od přestupů k jabkám apod.

  • KotelGuláše - 13.01.2016, středa, 10:15
    (0)

    Tedy vyplývá.

  • KotelGuláše - 13.01.2016, středa, 10:06
    (0)

    To z toho vyplívá tak možná tobě.:-D

  • Nike - FCS - 12.01.2016, úterý, 22:36
    (0)

    Z toho vyplývá, že kdybychom si ty talenty všichny nechali jsme špička v lize se sestavou plných mladých talentů okořeněné pár zkušenými hráči :D :D :D :D Ne to je sranda.... Sadílek se tady nemá jak už rozvíjet to naprosto chápu a já mu jen fandím a doufám že se k nám jednou vrátí, což by mohl i Kadlec ale ten chce money, money,money tak raději pujde do spartičky :) Ale bacha pan trucoun hrál přípravu za Slavii celý zápas s céčkem na ruce, ale však jen aby něco přispěl do kasy :D Chcu teda vidět jak dostane prostor v áčku když tam ted přišli zkušenější hráči :D

  • eLucky - 12.01.2016, úterý, 18:50
    (0)

    to KG: Mně už nebaví jak se tu každá diskuze semele buď tím, že eLucky brání Krejčího, je broďák a nebo nějaký podobně tupý argument. A na Babu tu naprosto nesmyslně reagovals v osobní rovině ty kámo;) Fakt nechápu tady ty osobní výpady, když sa oba známe už roky...

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 17:14
    (0)

    Souhlasím

  • Babu - 12.01.2016, úterý, 17:09
    (0)

    KG: Tak už neřešme blbiny..

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 16:58
    (0)

    To babu: Já nic nehrotil,to až Elucky. Tak si nejdřív zameťte před vlastním prahem.

  • Babu - 12.01.2016, úterý, 16:43
    (0)

    Nejlepší (když nejsou peníze) by bylo dovést sem někoho zkušenějšího relativně zadarmo, jak se to povedlo u Kaloudy, Doška či Rady.. ale nevím, jestli nějaký obránce v ČR či na Slovensku v takové pozici je k mání...

  • Babu - 12.01.2016, úterý, 16:40
    (0)

    KG: já vždycky adresuju příspěvek někomu a pak se rozepíšu obecněji k tématu. To je takový problém? A vidím, že už si to zas zvládl vyhrotit do osobní roviny, krapet zbytečné, ale oukej.

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 16:39
    (0)

    No a kolik jsme měli pořádných talentů? Tak přesně tolik jsme prodali a ještě prodáme. Ale jak už jsem řek. Mě o tohle přímo ani nejde. Vadí mi,že za peníze,které za tyto hráče dostanem,ani část nejde na nějakou posilu,kterou například do obrany potřebujem. Je to škoda. Ale nic ví tím nemyslím. Na slovácko nenadávám a jsem rád,že tu ligu vůbec hrajem. Jen škoda,že právě následkem toho stále o sestup nebo o nic.

  • Greif - 12.01.2016, úterý, 15:32
    (0)

    Jsou to fakt jen kecy .. Koho sme prodali za ty roky .. Kovare a Travnika a Volesaka? Cca za 6-8 let .. Melicharka a Ctvrtnu .. Takove co chteli odejit ci zdrhnout nepocitam.

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 14:27
    (0)

    Mě tak sejde na tom zda vy dva se shodujete :-) se prober ty.

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 14:25
    (0)

    Ježiš já vás mám uplně někde,tak přestaň blbě kecat ty. Neotravujte svýmařečma mě a je to vyřešený. Kdo vás nutí na mě reagovat?

  • eLucky - 12.01.2016, úterý, 13:39
    (0)

    to KG: Jestli si myslíš, že Babu a já se shodujem na všem a probíráme co tu píšeme tak si na omylu. Prober sa konečně a přestaň enom blbě kecat...

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 13:33
    (0)

    To babu: A když už bambulo reaguješ na mě,tak aspoň na to co jsem někdy opravdu řekl nebo napsal a né na tvé výplody fantazie. Před vánoci jsem zde určitě nebečal,jak píšeš,že Sadílek a Havlík odejdou. Ani že Chvátal jde do Brna. Naopak jsem zde psal,že jsem s ním mluvil,že nikam nejde. O žádném výprodeji nikde taky nepíšu. Tak si srovnej fakta. Ať už ti ten Lakouš tu klávesnici raději nepůjčuje :-)

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 13:24
    (0)

    Každý ne. Jen ti dobří. A o megatalentu je ještě předčasné mluvit. Za se nepřehánějme. No a koho,tak třeba právě toho Trávníka i Sadílka a budou další. Neomlouvej to talentem. Kdyby ti borci talent neměli,tak bychom je v áčku nechtěli ani my. A jak vidíme,ti co talent mají odchází buď ještě před tím naž se do áčka dostanou a nebo potom co odehrají pár podařených zápasů. Mě by to ani až tak nevadilo. Ať si jdou za lepším,ale to je právě to merito věci. Tady je to díky tomu jen horší průměr ligy a všichni raději jdou do týmů té stabilně horní části ligy. A náhradu za utržené peníze nikdo nekoupí. A tím nemyslím ten samej post pokud máme náhradu z vlastních zdrojů,která prodaného hráče kvalitativně časem nahradí,ale na jiné posty,které potřebujem vylepšit. A je jasné proč jsme tam kde jsme. Díky tomu že slabší posty neposilujeme a kvaliní posty prodáme a čekáme až jeho náhrada,pokud je, kvalitativně dozraje na jeho úroveň.

  • KEIKIN - 12.01.2016, úterý, 12:45
    (0)

    riedless. Ono to ale není jen vše o penězích. Je to o tom umět dělat fotbal. Pro mně je taky těžké přijmout přítomnost takovou jaká je, protože si myslím, že máme na víc a taky proto, že pro svůj milovaný klub přeju jen to nejlepší. Zkáza přichází s uspokojením, že už víc dělat nemůžeme. Z dlouhodobého hlediska by bylo nejlepší, kdybychom se zachovali jak Eidhoven. Za utržené peníze za mládežníka přivést kvalitní třeba tři až čtyři 15-16 ti leté talenty z jiných akademií.

  • Babu - 12.01.2016, úterý, 12:42
    (0)

    KG: Hned jak hráče vychováme, tak ho ještě než odvede kvalitní výkony, prodáme? JAKO KOHO TŘEBA? Opakuju se jak ti pode mnou. Sadílek byl megatalent, Holík si vytrucoval odchod a za Trávníka zaskočil ještě lépe Havlík. A vy děláte, jako by tu odcházel každý sedmnáctiletý kluk za lepším... Před prosincem jste tu bečali, jak je Krejčí blbý a že určitě odejde Sadílek i Havlík a Chvátal už byl na cestě do Brna a mezitím tu všichni tři stále jsou a vy vykládáte o výprodeji?! Nechápu fakt :D to, že nikdo nepřichází, je snad jasné, ne? Zemek nemá peníze, všeci to ví, dva synové u soudu, hrozí jim snad devět let, neříkám, že se mi to líbí, někdo by měl dojít do obrany, ale když to prostě nejde, protože jsou zde jiné okolnosti, tak co no. Musíme se přizpůsobit. Pro mě lepší jakSlavia, co má pár měsíců bohaté majitele a už má v kádru 34lidí. To jim taky nezaručí úspěch, ale berou jednoho za druhým. Za rok možou hrát poháry, ale taky byt na kraji sestupu..

  • riedlss - 12.01.2016, úterý, 11:23
    (0)

    Hlavně kdyby ty peníze byly, nemusíme ani takového Trávníka prodávat a s penězi by rostly i ambice.....Vajdík si buď nechce připustit, že jsme takový klub jaký jsme a máme vedení jaké máme což chápu, že je těžké se s tím smířit anebo by si přál Slovácko vidět v druhé lize. No podle všeho asi ta druhá varianta :) přijmout přítomnost takovou jaká je, musí být pro takové kecálky asi dost těžké a v tom je mezi námi ten rozdíl, který nikdy nepochopíš........nicméně kdyby někdo z nás dostal do rukou to, co ve Slovácku je, rád bych viděl jak s tím jde ještě lépe naložit a hospodařit.....

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 11:23
    (0)

    No Vajdik to přehání,ale má i trochu pravdu. Jsme klub,který o sobě říká,že nemůže kupovat hráče,protože nemáme peníze a musíme si hráče vychovat. No a když teda někoho kvalitního vychováme,tak ho v zápětí ještě než aspoň odvede kvalitní výkony za slovácko,prodáme a utržené peníze vůbec neinvestujem do posil a to ani do postu kde nás teď momentálně hodně tlačí bota. Do obrany. Jak tedy budeme někdy hrát v lize důstojnou roli a nehrát furt jen o udržení,když hráče nekoupíme a vychované kvalitní hráče hned prodáme? To zde potom bude hrát stále jen ten průměr a podprůměr. A na to plné stadiony chodit nebudou,když každý vidí jak to tu chodí.

  • tvojemama - 12.01.2016, úterý, 10:30
    (0)

    No a jeste by me zajimalo, kdyby se mezi 11 a 15 kolem udelalo par bodu navic, byli bysme 5-6, tak jestli by tu bylo taky tolik debilnich prispevku :D.

  • tvojemama - 12.01.2016, úterý, 10:28
    (0)

    Za tu navstevnost muze taky to, ze si dost lidi te prvni ligy nevazi, jak uz psal elucky, tech hrdych a vernych je 10-15%

  • tvojemama - 12.01.2016, úterý, 10:25
    (0)

    Jinak bych chtel, aby se klub nekam posunul, asi jako kazdy. Chtel bych, aby Travnik zustal a hral s Havlikem v zaloze, ale bohuzel to nejde. Stve me dost veci, ale zase se to musi videt realne. Treba Krejci, sehnat penize a nejake sponzory, ono to neni tak jednoduche, verim, ze kdyby ty penize byly, tak nekoho solidniho do obrany privedem. Akademie by mela fungovat lip, nekteri hraci jsou kvalitni, ale pak maji problem v hlavne a serou na to, ale porad akademie funguje solidne. Na Krejcim me nejvic sere, ze se mel vic starat o fanousky, navstevnost klesa, kdyby se neco delalo driv. Ted diky bohu za Slovacko Slovacku.

  • tvojemama - 12.01.2016, úterý, 10:14
    (0)

    Reznik prodal kazdeho, kdo mel dve nohy. Trucujici Holik a Sadilek, tohle je snad logicke ne? Sadilka bude zajimave sledovat do budoucna. No a odchod Travnika byl taky ok, Havlik ho nahradil, akorat me sere, ze sel do Jablonce

  • tvojemama - 12.01.2016, úterý, 09:59
    (0)

    Tak zrovna v tomhle si uplne mimo Vajdiku

  • eLucky - 12.01.2016, úterý, 09:45
    (0)

    to vajdik: Ty si asi sedíš na vedení, seru ti na Krejčího, hajím Slovácko! Ty do Slovácka kopeš, úlohy jsme si rozdělili. Nazdar.

  • vajdik - 12.01.2016, úterý, 09:17
    (0)

    Elucky, ty by ses mohl ridit jako obhájce pana BC! Nebudu na toto tema dal psat..svuj nazor jsem tu dal a vic komentovat a hadat se tu s tebou nechci!

  • eLucky - 12.01.2016, úterý, 09:07
    (0)

    to vajdik: Kdo z mladých odešel? Trucující Holík a Sáďa, který v 16ti přerostl nejen Slovácko, ale celé česko. Nemožeš hráče tak výrazně lepšího než zbytek týmu držet na místě za každou cenu, to prostě nejde. Ublížil bys tím jemu aj klubu. Takto máme naději na dobré prachy a na Slovácko bude vzpomínat jako na klub, který mu umožnil další rozvoj. Nevím o žádném významném exodu hráčů z akademie ven, za Řezníka z akademie zmizeli prakticky všichni hráči, kteří uměli kopnout do míče.

  • vajdik - 12.01.2016, úterý, 08:55
    (0)

    Elucky pisu pomalinku..za nej se taky zacinalo prodejem dorostencu a pak to pokracovalo dal.. Ale posledni dobou odchod mladych v porovnani s prichodem hráčů je vyssi u toho prodeje..a zase tak velikou zakladnu mladych nemame aby tomu mohlo dal pokracovat..

  • eLucky - 12.01.2016, úterý, 07:49
    (0)

    to vajdik: Jestli dnešní situaci srovnáváš se situací za Butchera, tak máš hodně špatnou paměť asi:D

  • vajdik - 12.01.2016, úterý, 07:30
    (0)

    Me to tu pomalinku pripomina rozprodej jako za pana Řezníka.. jsme maly klub..a jde vic hráčů ven nez dovnitř..toto dlouhodobě nevydrzime!

  • KotelGuláše - 12.01.2016, úterý, 00:02
    (0)

    Co se s tím počítáte,když stejně ať je to kolik chce,tak se ani koruna nevrátí do posil hráčského kádru. Stejně jako vždy. Jen to vždy nějak vyšumí...

  • egi - 11.01.2016, pondělí, 19:41
    (0)

    Za hostovaní jsme dostali pěknou hromadu peněz,tak si myslím,že za přestup bude mnohem víc.

  • huhu - 11.01.2016, pondělí, 18:24
    (0)

    KEIKIN: chtit muzes, ta cena uz je asi fakt stanovená a jestli tam šel s tím ze opce bude směšných třeba 10 milionů korun tak to opět posralo naše vedení..ja doufam ze tak směšnou částku nedostaneme

  • KEIKIN - 11.01.2016, pondělí, 17:46
    (0)

    zdrh: tak při případném přestupu za 100 mega by to dělalo milion. KDyby tu vydržel do 17-ti, tak jsou to 3% . To vše by měl klub zhodnotit a do kupní ceny promítnout nízké výchovné. Pokud je pravda, co se píše, tak přestup v rámci české ligy by mohl být cca za 0,5 mil. euro. Jelikož přestupuje do holanské ligy, tak já bych chtěl po Eidhovenu minimálně mega ojro.

  • zdrh - 11.01.2016, pondělí, 17:36
    (0)

    elucky. výchovné je za věk 12-23 let, ale za věk 12-15 je pouze 0,25 % z přestupu za každý rok, takže dohromady 1 % z každého přestupu.

  • eLucky - 11.01.2016, pondělí, 16:04
    (0)

    to kecipep: Procenta-vychovné-Slovácko pravděpodobně minou, protože je to 0,5% za každý půlrok v klubu mezi 16-21. rokem, takže u mladého Sadílka, který je pryč od 16ti, to asi bude s odřenýma ušima toho 0,5%.

  • kecipep - 11.01.2016, pondělí, 14:48
    (0)

    Opce už určitě bude stanovená od jeho odchodu. Každopádně výše by mě také zajímala :-) Nevím, jak je to s výchovným, ale případná procenta (procento) z jeho přestupů po celou dobu kariéry by nás minout neměla ne?

  • huhu - 11.01.2016, pondělí, 14:45
    (0)

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-ostatni-ligy/257140/v-nizozemsku-zari-dalsi-cesky-talent-sadilek-je-druhy-gattuso-rikaji-o-nem.html neví někdo kolik si za něj muzeme rict? nebo uz je to predem dohodnutá castka v pripade uplatněni opce?

  • volič - 11.01.2016, pondělí, 14:29
    (0)

    a co náš "drahý" Tomáš Rada ,neví někdo jak to s ním vypadá,naposled tu psal,že je těžké sedět na stará kolena na lavičce,ten taky pojede na výlet do turecka?? a pak ....

  • kecipep - 10.01.2016, neděle, 11:59
    (0)

    Taky jsem rád, že náš hráč hostuje ve 2. lize místo MSFL. Chvátal určitě bude muset odehrát nějaké zápasy dle smlouvy se Spartou a po jeho odchodu (je stále hodně mladý, takže bych se nedivil, kdyby tu byl i celou příští sezonu) může naskočit náš odchovanec protřelý druhou ligou, takhle to má vypadat ;-) Sokolka: Trénink áčka bude logicky náročnější, jelikož trénuješ s kvalitnějšími hráči - vše bude rychlejší, preciznější apod. Pokud jsi někdy čutal, tak po přeřazení do vyšší věkové či přestupu do lepší jsi to musel zažít na vlastní kůži :-)

  • KotelGuláše - 10.01.2016, neděle, 11:38
    (0)

    Pro Prajzu je hostovačka v Hradci podle mě správná volba.

  • vajdik - 10.01.2016, neděle, 11:10
    (0)

    Michal fcs - vubec nesouhlasim!!! Hofmann jiz několikrát byl poslan do druhe ligy na hostovani a tam prokazal ze je na druhou ligu nadstandardní hrac..ale asi nikdo nechape proc v lize tak tápe.. To Prajza by se mel ukazat ze na mužský fotbal ma..a dokaze ze ma vic jak na druhou ligu. U nej jde jen o to aby hral dospělý fotbal na vyssi urovni nez je msfl

  • Michal fcs - 10.01.2016, neděle, 10:27
    (0)

    mě spíš vadí hostování Prajzy, raději dát na hostování Hofmanna

  • KotelGuláše - 10.01.2016, neděle, 10:23
    (0)

    To Elucky: přesně. Naprostý souhlas

  • eLucky - 10.01.2016, neděle, 08:56
    (0)

    Nechápu ty stesky nad tím, že Ťoka nebo Křivánka nenechajů v áčku. Oba dva sem viděl hrát za béčko a oba v sobě mají fotbalovost, ale pro oba taky platí, že ještě nepřevyšují ostatní v béčku tak, jako tomu bylo u Sádi, Havlasa, Trávy, Břečky... v jejich době. Samozřejmě že každý hráč je jiný, ale jestli že se klubu - i Habancovi - osvědčil postup dat nadějím čuchnout a motivovat je pro trvalý postup do áčka tímto způsobem už několikrát, tak proč by to dělal jinak? Rád bych vám připomněl navíc už poměrně dávnou dobu, kdy takto dostal čuchnout s podobným záměrem Filip Hlúpik a ukazoval se tak dobře, že se udržel a nastupoval za áčko na jaro! Takže není to tak, že by takový mladík automaticky neměl nárok proniknout do áčka, pouze u těchto dvou to je dost nepravděpodobné, když jeden je defacto po zranění a druhý je opravdu hodně mladý na to. Samozřejmě že jinde hrajů aj 17ti letí ligu, ale to už musí byt opravdu hotoví hráči.

  • FcS - 10.01.2016, neděle, 08:29
    (0)

    Že Tok nezůstane po celou přípravu s A- týmem to taky nechápu.Ale potom , že bude opět přeřazen do B- týmu to ano. Vždyt ten kluk potřebuje co nejvíce hrát, byl pul roku zraněný a až na podzim měl 100% trénink a zápasové vytížení. Stejně by tu pri zapasech jenom seděl na lavce. Sokolka vzdyt v tymu mame Havlik, Civivc, Chvatal, Břecka, Sadilek , to ti připadne malo mladych ? Je to 1.liga a ta není jen o mladých ,musí byt v týmu i zkušenější . A navíc habanec rekl, že když tomas bude pokracovat ve vykonech tak v létě přejde k A tymu. takze motivace je.

pristi
 Další články:
15.01.2016, pátek, 18:42 - Fanaticos CUP 2016
15.01.2016, pátek, 18:37 - Hráči Slovácka dál nabírají objemy a dřou na obranné hře
09.01.2016, sobota, 18:27 - Je to impulz, říkají mladíci Ťok s Křivánkem o zkoušce
09.01.2016, sobota, 18:25 - Příprava se posunuje a je daleko kvalitnější, tvrdí Košút
07.01.2016, čtvrtek, 10:23 -  Slovácký útočník Kerbr je zklamaný, že v Liberci nezůstal
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace