*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Derby je tu! Všichni v bílém!

05.09.2016, pondělí, 17:00
derby-2016-09.jpg

V 6. kole ePojištění.cz ligy nás čeká regionální derby s celkem Zlína. V minulé sezóně jsme doma se Zlínem pouze remizovali 1:1, což je na domácí prostředí málo! Musíme Ševcům ukázat, kdo vládne kraji, a vybojovat za Slovácko tři body!

Derby z hlediska fotbalového nebude jednoduchým zápasem, Ševcům se daří a po pátém ligovém kole dokonce vedou tabulku. O to více bude potřeba naše podpora na tribunách. Tož přijďte!

CO: 1. FC Slovácko – FC Fastav Zlín

KDY: pátek 9. 9. 2016 od 18:00

KDE: MFS Miroslava Valenty seniora, sektor B3

S SEBOU: bílé oblečení, naladěné hlasivky

Naladit se můžete novým chorálem, který si lze poslechnout zde.

Za Slovácko budem bojovat,
My tady musíme panovat
Naša zem modrobílá
Děvčice, fotbal a hlt vína!

Jméno Heslo
text
  • TomaszUH007 - 10.09.2016, sobota, 07:46
    (0)

    Jak napsal někdo v jiné diskuzi.. NEPRÁCE HABANCE JE VIDĚT - než to Levý dohromady, tak to chvíli potrvá.. borci vydrží fyzicky 1 poločas, víc ne... Ale má to pod Standou progres a to je jediné, co hodnotím po včerejšku pozitivně... musí si prosadit posily.. Obrana je v troskách (nejen krajní beci), záloha se mírně zlepšuje, ale .... chce to hotového hráče do středu!!!

  • KotelGuláše - 10.09.2016, sobota, 01:44
    (0)

    Dnešní zápas jsem si moc užil. Tři body bohužel nejsou,ale jinak to bylo dobrý. Ti zmrdi měli prostě víc štígra a hotovo. Jediné co se mi opět,ale OPĚT potvrdilo je,že Šimko má být fanda na tribuně,s le né bor e c v základu. To byla od něj katastrofa !!!

  • Michal99 - 09.09.2016, pátek, 23:45
    (0)

    to je pravda šimko to kazí celou dobu, ale Chvátal hrát nemože, protože je zraněný.

  • TomaszUH007 - 09.09.2016, pátek, 21:34
    (0)

    Fakt jsem měl nutkání napsat levému, aby nestavil simka s reinberkem (a dál tam chvatala s civicem)...to byla opravdu KATASTROFA! TI KLUCI NA TO FAKT NEMAJI..

  • TomaszUH007 - 09.09.2016, pátek, 20:45
    (0)

    Kotel - jedním slovem KATASTROFA

  • soča - 09.09.2016, pátek, 07:19
    (0)

    Musíme ty OKUPANTY porazit!!!

  • TomaszUH007 - 09.09.2016, pátek, 06:28
    (0)

    DEN D je tady! Dnes to bude slavne vitezstvi...!

  • Michal99 - 08.09.2016, čtvrtek, 18:10
    (0)

    Podle dřívější diskuze by měl být doprodej z předchozího derby.

  • macekmihal - 08.09.2016, čtvrtek, 17:45
    (0)

    Budou zase nějaké speciální trika? :)

  • Dany-Hull City - 08.09.2016, čtvrtek, 15:45
    (0)

    Biolek simko jsou pro mne prvoligovy hraci to si myslim ze jsou jini adepti co maji cas na ligu. to stejne plati i pro reinberka danicka a vice. Jsou to hraci kteri tu dlouhodobe hraji ligu zkusenosti maji a drzi si svuj standart to si rikejte co chcete. Az budete hrat jako oni a neco dokazete v lize tak pak posudte kdo ma a kdo ne na ligu.

  • vajdik - 08.09.2016, čtvrtek, 15:22
    (0)

    Jenže Biolek je po celou dobu ve Slovácku bud zraněný nebo ve fázi po zranění a hledání formy... Jinak jak pišeš NIKE - FCS - je to naprostý šedý průměr a je jedno zda je v kádru on nebo Franta Novák z kategorie dorost/juniorka.

  • Nike - FCS - 08.09.2016, čtvrtek, 15:16
    (0)

    šimko rozhodně ten nedá ani nahrávku jako prvoligový hráč, Biolek je průměr, kdyby makal tak tu ligu dává, toho se zastanu :)

  • vajdik - 08.09.2016, čtvrtek, 14:28
    (0)

    Biolek a Šimko - obě neustále zraněné "posily" z HFK Olomouc klidně ať se vrátí na Hanou - na ligový fotbal nemá ani jeden, noo...vlastně má - pokud hraje ve Slovácku :D

  • kecipep - 08.09.2016, čtvrtek, 13:48
    (0)

    Biolek se za béčko zranil, tak uvidíme.

  • Nike - FCS - 08.09.2016, čtvrtek, 13:18
    (0)

    Copak copak se nám to děje v tom klubu, Biolek napsal na FB, že cítí se znechucené a myslím že bývalý hráč napsal Proč a následná odpověd Matěje zněla: Na to se zeptej pana Krejčího a on mu na to napsal: To je dobrej chlap, máš něco proti němu .... HAHAHAHA krejčího nemají rádi ani hráči radši ať vypadne, už ho mám dost... Už tu byl dost dlouho, chce to změnu a určitě by se nějaká našla kdyby Slovácko a pan Zemek chtěl...

  • KotelGuláše - 08.09.2016, čtvrtek, 09:14
    (0)

    Je fakt,že já jsem napsal,že klub zas o hostování Tetteha neinformuje,protože po tom co jsem četl ve sportu atd.myslel jsem,že už to je hotová věc. Takže je pravda že je moje chyba,že jsem to nepochopil a měl jsem zde zbytečné blbé kecy. Jenže kdo to má vědět,když to všude píšou jako hotovou věc. Příště už budu trpělivější. Ovšem myslím,že na druhou stranu,jsem zas tak nic strašného nenapsal.

  • Greif - 08.09.2016, čtvrtek, 09:09
    (0)

    Konečku ty jsis udělal účet na comu ? Ale rděj x takových než milion hosku a vecnych kritiku

  • TomaszUH007 - 08.09.2016, čtvrtek, 08:39
    (0)

    Já bych si hrozně přál, aby byli diváci na svých místech aspoň 10 minut před výkopem a aby to na stadionu pořádně vřelo. ne jak minulý rok.....

  • tomrs - 08.09.2016, čtvrtek, 08:31
    (0)

    eLucky: ale takový je fotbalový život, ty agenti chcou taky peníze a je jim jedno, jestli hraje hráč za Slovácko nebo za Příbram. To samé mohou říci teď na Dukle, která chtěla Tetteha a nakonec skončí u nás, takový je prostě fotbal, a je jen otázka, zda chci za toho hráče ty peníze dát nebo ne, někdy to mohou být uměle navýšené peníze.

  • eLucky - 08.09.2016, čtvrtek, 08:26
    (0)

    to tomrs: A taky by se pak mohlo stat to co třeba s Fleischmanem a jeho přestupem z Mostu k nám:D Dokud nemáš pod smlouvou podpis, tak je blbost něco zveřejňovat. Novináři šťourají, to je něco iného...

  • tomrs - 08.09.2016, čtvrtek, 08:23
    (0)

    eLucky: ale pokud klub má hráče na testech, tak by tuto informaci mohl zveřejnit, jelikož lidi se to stejně dozví z novin, tak o co jde. Nikde není napsané, že tyto hráči se musí podepsat. Každopádně tady na webu je onanistů, že to není možné, kdyby tak každý aspoň jedním procentem pomohl na stadioně nebo mimo něj byli bychom už jinde.

  • eLucky - 08.09.2016, čtvrtek, 07:45
    (0)

    Mňa by enom zajímalo proč níže jmenovaní stěžovatelé si stěžují na webu fanouzšků a ne na místě, kde to má smysl - v klubu. Nelíbí se vám prezentace klubu na webu nebo vztah k fanouškům? Běžte za Krejčím, Fanym, Markem... já na to upozorňuju už roky, ale nechápu proč bych svoje námitky měl pořád dokola omýlat tady na webu a eště vytahovat - jako sokolka - takové kraviny jako přátelák béčka s Trnavů dva roky zpátky. Nezveřejnění nedotaženého hostování je naopak zcela opodstatněné, klub má za všech okolností zveřejňovat hotové věci a jestliže klub podepisuje smlouvu s hráčem, tak snad právě klub ví, kdy ho podepíše. Vyčítat klubu, že nevypustil ven informaci o hráči, s kterým zatím pouze jedná, je dost mimo.

  • TomaszUH007 - 07.09.2016, středa, 20:48
    (0)

    v pátek to musíme rozjet !!! a ne se hádat

  • TomaszUH007 - 07.09.2016, středa, 20:44
    (0)

    vyhrajeme 3:1 ... to je jasné

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 20:39
    (0)

    buďte v pátek podporou a snad to celý víkend budeme slavit (bude kde :) ) Dobrou noc...

  • Greif - 07.09.2016, středa, 20:25
    (0)

    Arsene já se ti ani nedivím já sem na tyto vypadlané volky úplně vysazený a at si každý říká co chce toto nejsou žádní fanoušci a není důvod na ně nebýt sprostý , normálně bych napsal seznam těchto trolů aby se občasní návštěvníci nedivili co tady máme za výkvět fanoušků ..

  • CeZeRo - 07.09.2016, středa, 19:59
    (0)

    Již se znám nový termín 3. kola MOL Cupu mezi Slováckem a Slezským FC Opava. Oba kluby se dohodly, že se pohárové utkání uskuteční v úterý 11. října 2016 od 18 hodin.

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 19:56
    (0)

    MIchal shodou okolností jsem dnes odpoledne dostal termín přesunutého pohárového zápasu, které vyjde zítra na webu. Nevidím to jako velkou chybu tu informaci dát až kompletní s novým termínem. Zápas se měl hrát 21.9. a věřím, že 2/3 lidí co na něm budou ani o tom utkání doposud neví. Proto jsme chtěli informovat až s aktualizovaným termínem, než to dělit na hraje se... nehraje se... hraje se. O tom, že s Opavou hrajeme vyšlo, ted je v plánu informovat o novém termínu. Toť k vysvětlení. Všichni jsou ted stejně soustředění na Zlín.

  • Michal fcs - 07.09.2016, středa, 19:49
    (0)

    Franto, chceš mě namluvit, že komunikace směrem k fans je OK? Nezlob se na mě, ale např. to, že se pohár s Opavou nehraje 21.9 se lze dozvědět ze stránek Opavy, nikoliv z našich, zdražení vstupného bez vysvětlení, až po týdnu pochybné zdůvodnění v DDK, nikoliv na ofico stránkách,kritizovaný termín derby a spoustu dalších, je smutné, že většinu věcí se člověk dočte z novin (vesměs pravdivých) a na ofico stránkách se neobjeví vůbec nebo s velkým zpožděním...

  • Ykarus - 07.09.2016, středa, 19:46
    (0)

    Já se Arsenovi vůbec nedivím, tady píšů tacový hn'upi že to nemá obdoby. Achjošek, KG a podobní, vy přece nemožete byt fanoušci Slovácka.

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 19:41
    (0)

    Michal a v čem. V poslední době se snad viditelně začalo mnohem více pracovat s webem a začalo přibývat článků a videí. Snaha ukázat mnohé i za oponou je také viz Instagram, Twitter či Fb. Přibyly informace o Btýmu a mladších kategoriích... to za pomoci dobrovolníků z řad fanoušků. Pokud myslíš třeba dnešní příchod apod. Už tu mnohdy zaznělo, že nemůžeme na ofic stránky dát nic, co není definitivní. Standartem je, že se všechny strany spojí a dohodnou termín zveřejnění po uzavření všech oficialit. V tomto případě jednou stranou neprofesionálně porušeno. Věř, že informace, které se k nám dostanou se snažíme na veřejnost dostat.

  • tomrs - 07.09.2016, středa, 19:39
    (0)

    Sokolka: chyba se stala, to už nevrátíme, hleďme ale dopředu. Človek se snaží klubu pomoct, když byl osloven, já mám na starosti od určitého dne béčko Slovácka, a za sebe ti mohu říci, že bude info o tomto rezervním týmu.

  • Michal fcs - 07.09.2016, středa, 19:33
    (0)

    Franto, oceňuji tvou snahu, že jako jediný z klubu se snažíš komunikovat s fans, i když tvůj příspěvek,který ti Babu smazala, přesto že jsi ho prezentoval jako fanoušek byl hodně za hranou. Spoustu věcí, co zde obhajuješ určitě sám cítíš jinak a prezentuješ "názor" někoho jiného, ale opravdu nejde v klubu zlepšit komunikace ve směru k fanouškům?

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 19:28
    (0)

    to Sokolka: losu se neúčastním a nejsem schopný komentovat. Ale prostě to ted tak je. Tak to beru a pracuju s tím.

  • Šovkovskij - 07.09.2016, středa, 19:25
    (0)

    Jak již zde zaznělo, je k nevíře, kdy se o termínu Slavností vín ví víceméně rok dopředu, že klub nehnul brvou a nazamluvil si jiný termín, což je v jiných, hlavně pražských klubech, zcela normální. Slovácko je opravdu specifické. Hlavně díky svému vedení.

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 19:22
    (0)

    to Sokolka: komunikace ohledně zdražení měla být provedena lépe. Souhlasím. S termínem. Klub se mohl rozhodnout mezi pátkem a pondělím. Víkend byl na základě Slavností vína a rizikového zápasu vyloučen.

  • Šovkovskij - 07.09.2016, středa, 19:16
    (0)

    riedlessu, vím, že Ti ležím v žaludku. To je v pořádku, jak praví klasik, není na světě člověk ten, jenž se zalíbí všem:-) Já si za svými názory pevně stojím a jak jde vidět, mluvím za velkou část slováckých fanoušků. Akorát někteří nemají tu odvahu se svobodně vyjádřit.

  • tomrs - 07.09.2016, středa, 19:13
    (0)

    Sokolka: nežíj prosím minulostí, ale přítomností, co bylo to bylo, teď to třeba bude jiné.

  • riedlss - 07.09.2016, středa, 19:07
    (0)

    Tak Arsen to myslím vystihl moc dobře. Mnoho věcí, které se s Markem snažili prosadit zůstaly v mrtvém bodě právě kvůli neschopnosti lidí, kteří s tím teprv mohli ze své pozici pohnout. Šovky přesně popsal ty, mezi které patří :) sorry ale co ty tady předvádíš spolu s dalšími je síla, tomu zas směju já. Jakmile tu napíše někdo z klubu jste jak vosy na medu, ale ve skutečnosti se navíc nemůžete

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 18:51
    (0)

    chtěl bych vzkázat všem ostatním - přijďte a povzbuďte nás proti Zlínu. Je to moc potřeba. Chceme Zlín porazit všichni, i když se to prostě nemusí podařit a já si strašně přeju, aby to byl vítězný výsledek jako proti Opavě. Sezona začala ve všech směrech velmi složitě a náročně, ale máme tu svůj klub a své Slovácko. Vím že spousta z vás špatně kouše to zdražení, ale pokuste se přes něj tentokráte přenést a vytvořte si atmosféru, která bude k nezaplacení. Já pro to aby to bylo v pátek bylo bezchybné udělám všechno... přidejte se.

  • Šovkovskij - 07.09.2016, středa, 18:46
    (0)

    Tak Skein svojí prostoduchostí vždy celé diskusi nasadí pověstnou korunu:-)

  • Skein - 07.09.2016, středa, 18:44
    (0)

    bože tady je volků---smekám

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 18:43
    (0)

    Šovky... můj příspěvek jsem nepsal jako člověk z klubu, ale jako fanoušek a bývalý kotelník. Já kopat kolem sebe nožičkama nemusím. Stejně by mi to bylo prd platné. Jen mě štve, že lidi, co tu nikdy nic kloudného do klubu ani kotle nepřinesli, tady vládnou fanouškovskému webu a rozšiřují takové srance.

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 18:40
    (0)

    Šovky... tito lidi celou dobu uráží nás i vás a já se ted mám snad omlouvat? Co pro ten klub udělali? Sere mě stav v jakém klub je, ale ne vše je jen v našich rukou. Můžeme i nemusíme s některými kroky souhlasit... Vy i já, ve spoustě věcí bych taky dělal jiné kroky a o spoustě věcí si myslím své. Ale aby tady ten klub byl se s tím snažím prát a dělat maximum. Pak si čteš názory podobných individuí a říkáš si, jestli ti to za to vůbec stojí...

  • Šovkovskij - 07.09.2016, středa, 18:34
    (0)

    Babu, já jsem nic o burčáku nepsal a o zdravotní prohlídce už vůbec. Já jenom narážím na to, že zaměstnanec klubu by si měl nechat určitý odstup a neurážet lidi na diskusním fóru. Můžu mít názor jakýkoliv, ale tohle je vyloženě amatérské. Jde vidět, že klub má máslo na hlavě a teď těma slabýma nožičkama kope okolo, jak se dá. Je to děs, Slovácko je akorát k smíchu... poznámka: Když se mně u nás na vsi zeptají, kolik je vstupné na derby a řeknu dvě kila, tak se smějí a ťukají si na čelo. Ono, to bude asi to slovácké získávání nových fanoušků...xD

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 18:33
    (0)

    Babu... ať ti borci přijdou s něčím konstruktivním a reálným a přijdou za mnou či Markem. Tak jako vy... proč tu jen pořád kritizují a přitom ani neví co a jak je... Já bych z toho taky chtěl mít skvěle fungující klub, který má na vše dost lidí, možností i prostředků. Dobře víte, že jsme toho s Markem už navrhovali hodně. Je to i váš klub... navrhujte, podílejte se. Ale ted se jede prostě na možnostech tak jak tady jsou. Já tu jsem na x pozicích, spoustu hodin měsíčně a za pár ... a mám si tu pořád číst mindráky někoho anonymního??? Já to dělám, aby tady ten klub vůbec byl a serou mě tady podobní rýpalové. Mají na to samozřejmě nárok, ale divím se jim, že si na tom postavili denodenní onanii. Sorry, ale jsem dnes hodně naštvaný...

  • Babu - 07.09.2016, středa, 18:28
    (0)

    Příspěvek Arsena jsem smazala já, to jen info pro ty, kteří si to už přečetli. Některé zde psané věty byly dle mě za hranou. O některých diskutujících si taky nemyslím dobré věci, ale opakuji: Buďme lidi a nesnižujme se na úroveň trolů, co tady jen hejtují. Šovki: Myslím, že prostě u Arsena přetekl pohár trpělivosti, někdy nemluví za klub, ale za jednotlivce. A nevím, jaké moudro si z toho měl vzít, ano, ve Slovácku se dělá zdravotní prohlídka a ne, nemusí tu hned někdo brečet, když si hráč Slovácka zajde koupit burčák (viz diskuze níže, ne přímo tvá slova).

  • Šovkovskij - 07.09.2016, středa, 18:25
    (0)

    ... jeho neustálý...

  • Šovkovskij - 07.09.2016, středa, 18:24
    (0)

    Arsene, to jsou hodně silná slova. Ubohost a tragédii tohoto klubu a jeno neustálů úpadek vidí všichni. Takto se obovat do lidí, kteří toto trefně poznamenávají, je velice jednoduché a podle mne i slabomyslné. Myslím, že byste se v klubu měli všichni chytnout za nos, protože co se ve Slovácku děje, je hnus první kategorie. Pokud nepřijmu ani oponenturu a píšu takovou jednoduchou kritiku jako Ty, tak se nedivím, kam se náš klub řítí. Místo, abyste vzali věc opačným směrem, tak urážíte lidi na diskusi. Je mi z toho smutno. Možná se dozvím nějaké moudro o své osobě, ale vedení tohoto klubu je něco katastrofálního.

  • Nike - FCS - 07.09.2016, středa, 17:58
    (0)

    achjohosek zabil, Standa Hofmann se v sobotu vylije jak říkal v magazínu vínečko jenom bílé ale i burčáček si dá, no joo :D :D

  • Lajtra - 07.09.2016, středa, 17:07
    (0)

    Mi tu nekdy pripada, ze nekteri jsou bud fanousci jineho tymu, nebo berou nejaky kvalitni matros, pac co z nekterych vyleze..

  • achjohosek - 07.09.2016, středa, 16:44
    (0)

    U Slovácka se podstupuje zdravotní prohlídka ? :D To u těch alkoholiků a kuřáků vůbec jde ? :)

  • KotelGuláše - 07.09.2016, středa, 16:43
    (0)

    Maja: nevím co ti přijde tak vtipné,ale budiž.

  • Maja - 07.09.2016, středa, 16:40
    (0)

    @KotelGuláše: lol co ty jsi za experta :DDD

  • tomrs - 07.09.2016, středa, 16:31
    (0)

    Sokolka: jaké zase zamlčování výsledků, nepomočil ses?

  • Babu - 07.09.2016, středa, 16:26
    (0)

    sokolka: zamlčuje výsledky zápasů? O čem teď mluvíš?

  • Šovkovskij - 07.09.2016, středa, 16:22
    (0)

    Já už se tomu akorát směju...

  • KotelGuláše - 07.09.2016, středa, 16:20
    (0)

    Arsen: Tak všeznalé jsou asi na Isportu atd.,tak si nech svoje kecy. Kdybyste,tak reagovali na vše důležitější než na příspěvky na fóru. Zas třeba zvedněte vstupné a nezapomeňte fanoušky řádně informovat.

  • Arsen79 - 07.09.2016, středa, 14:26
    (0)

    Tetteh - pro osvětlení situace. Tento hráč je v současný čas na cestě do UH. Zde ho bude čekat zdravotní prohlídka a administrativní úkony. Pokud všechno v pořádku proběhne, mohl by být tento hráč v krátké době představen. Ale až v momentě, že bude oficiálně hráčem 1.FC Slovácko, což v tento moment ještě není. Toť vysvětlení pro všeznalé typu KG. S pozdravem fanouškům Slovácka Arsen

  • Babu - 07.09.2016, středa, 14:12
    (0)

    KG: PRý ten borec teprve přiletěl, tak nevím, co už idnes a ČTK plaší.. taky može dojet na klub a říct si, že ho to nezajímá a zabalit to, co my víme :D

  • KotelGuláše - 07.09.2016, středa, 14:09
    (0)

    Babu: jo to máš asi pravdu

  • TomaszUH007 - 07.09.2016, středa, 14:06
    (0)

    Dotaz na závěr: pokusí se náš kotlík zajistit, aby v pátek fandil celý stadion? Díky ;-)

  • Babu - 07.09.2016, středa, 13:47
    (0)

    KG: Mnohdy hráč nebyl ani podepsaný a na idnesu už to bylo, totéž na Slováckém deníku. Já si to raději přečtu na webu, až to bude 100 % potvrzeno.

  • KotelGuláše - 07.09.2016, středa, 13:28
    (0)

    :-) na co by to někdo dával na ofic web že jo. Však to není důležité info,že přichází hráč...

  • annubis - 07.09.2016, středa, 13:27
    (0)

    V dnešní situaci musíme brát i takové hostovačky. Dle transfermarketu má hodnotu 600K EUR :) Jinak uvidíme co předvede na hřišti.

  • eLucky - 07.09.2016, středa, 13:24
    (0)

    to annubis: Hostovačka je dycky horší varianta. Bohužel mi na tu lepší těžko dnes máme;):D

  • annubis - 07.09.2016, středa, 13:13
    (0)

    Jen čekám kdo jako první napíše, že hostovačka bez opce je na howno :D

  • celtic - 07.09.2016, středa, 12:55
    (0)

    celkem sranda,že se to dozvíme z médii přestup hráče,zatímco oficiální stránky slovácka mlčí

  • pajošek - 07.09.2016, středa, 12:45
    (0)

    devatenáctiletý ghanský útočník Benjamin Tetteh, přichází na roční hostování ze Standardu Lutych

  • kecipep - 07.09.2016, středa, 12:28
    (0)

    Tak podle isport mame novou posilu. Chtela ho dukla, ale jde k nam..

  • achjohosek - 07.09.2016, středa, 11:59
    (0)

    Tak aby neprobíhala energie, když se se Spartou po x letech vyhrálo.

  • rim - 07.09.2016, středa, 11:58
    (0)

    Lakouš, Broďáčku, musím s tebou výjimečně souhlasit a ohledně chorálů a podporování máš recht. A TomaszUH007 je zas nějaká nová osvěta?

  • Babu - 07.09.2016, středa, 10:59
    (0)

    TomaszUH007: Support má na starosti lídr. Ten by měl vycítit, kdy je potřeba zapojit celý stadion. Neorzumím tvé kritice nového chorálu, že na Zlín se nemáme učit tvými slovy "žádný nový chorálek". Nám v kotli by přece mělo byt jedno, jaký je to zápas, chceme podpořit svůj tým a nový chorál je hezký, má dobrá slova a je folklorní, což se skvěle hodí k tematice Slavností vína. Navíc jsme se jej učili už v minulém domácím zápase. Přece nebudeme celý zápas řvat jen SLOVÁCKO DO TOHO? Jasně, že se připojí (doufejme) celý stadion, ale kvůli tomu si neosekáme chorály.. Pojďme do toho všeci naplno a nějak to dopadne :-)

  • TomaszUH007 - 07.09.2016, středa, 10:51
    (0)

    Se Spartou doma probíhala stadionem energie a fandilo se napříč stadionem. Se Zlínem to bylo naopak mdlé... to se nesmí opakovat :-)

  • TomaszUH007 - 07.09.2016, středa, 10:49
    (0)

    to eLucky: já nejsem proti.... Toto ale můžete (můžeme) budovat postupně... stojím si ale zatím, že na Gottwaldov musí procházet stadionem tutovky, které BUDE ŘVÁT CELÝ STADION tak, aby se 1.) naši fotbalisti probudili a 2.) aby se Ševci podělali z atmosféry - protože to se přesně stalo doma se Spartou...

  • eLucky - 07.09.2016, středa, 07:59
    (0)

    to TomaszUH007: Jako kotel máme cíl samozřejmě aby fandil celý stadion, ale víme, že lidi sů líní sa naučit něco víc než modra-bílá, bohužel. Ale jak tu psal huhu o Besiktasu aj. tak síla jejich masy je právě v tom, že ta masa umí ne takové zaužívané pokřiky, ale dlouhé a složité chorály, které jede celý stadion. Naším cílem nemože v takovém zápase byt atmosféra tvořená přes pokřiky, ale musíme lidi nutit do spolupráce při takových chorálech. Pokud chcem, aby fanouškovská scéna na Slovácku neumřela - a kotel s ní - tak jiná cesta není. Stejně celý stadion řve enom kraviny "Spartá spartá, bůziků je parta". Ani tak jednoduchý pokřik modrá-bílá neřve zdaleka tolik lidí jak takové trapné nadávky. Ale to není problém Slovácka, ale všech klubů napříč ligou. To už naráz nemoralizujů tatínkové s děckama, co že to na tom stadionu jejich malí kluci mosí poslouchat, ale o tot vehementněj se k takovým nesmyslom přidávajů.

  • Valheru - 07.09.2016, středa, 07:40
    (0)

    Nabyl jsem dojmu, že o to těm kecalům a rýpalům asi jde především.

  • TomaszUH007 - 07.09.2016, středa, 06:55
    (0)

    Huhu. Ekonomika... Výnosy... Rád jako fanda přispějí do rozpočtu (stejně tak nákupem ve fanshopu)... Zemka bych moc nekritizoval. Až se na to vykasle, tak to tady na této úrovni konci

  • huhu - 06.09.2016, úterý, 22:39
    (0)

    Tomasz: nejde o 50 kč, absolutně ne. Ale jaký je k tomu důvod? atraktivní soupeř? proč teda na duklu nebylo za 100? vedení bojuje o každého fanouška a odmění se mu tímto zdražením

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 22:30
    (0)

    Ps: nebuďme žebráci 150 nebo 200.. není to jedno?

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 22:29
    (0)

    Zoufalci...

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 22:29
    (0)

    S nárůstem ceny nemám problém. X % jedinců tady prohuli a prochlasta majlant a tento zápas je opravdu významný. Správný fanoušek má mít navic permici a byl by happy... Slogan KREJCI VEN bych doplnil na KREJCI / KADLEC VEN... jsou to zoufalců

  • Jerry1984 - 06.09.2016, úterý, 21:21
    (0)

    jede sem z pozice jako sparta nebo plzeň, v tom souhlasím ze Zemkem

  • Jerry1984 - 06.09.2016, úterý, 21:20
    (0)

    já mám zase pocit, že o zápas je zájem od lidí, kteří běžně nechodí i přes to vyšší vstupné... Zlín je tentokrát favorit, o tom bez debat, proto jakýkoliv bodový zisk by byl docela úspěch.. bude to těžké

  • tomek - 06.09.2016, úterý, 21:12
    (0)

    Všechno špatně v tomto klubu...bohužel

  • Michal fcs - 06.09.2016, úterý, 20:54
    (0)

    Tak tímto prohlášením mě Zemek zklamal a je jedno, jestli to je z jeho hlavy (což mě nesedí) anebo kryje něčí rozhodnutí (selhání)

  • FCS10 - 06.09.2016, úterý, 20:51
    (0)

    Vyjádření pana Zemka k výši vstupného v DDK:,,Zlín je aktuálně vedoucím mužstvem tabulky, navíc jde i derby, a tak jej atraktivitou můžeme srovnat se zápasy se Spartou nebo Plzní, proto si myslíme, že padesát korun nikoho neodradí od návštěvy stadionu a fandění našim barvám. Navíc jde o cenu srovnatelnou s cenami podobně významných sportovních či kulturních událostí, ve které se odráží i zvýšené náklady na zajištění bezpečnosti tohoto utkání. Páteční derby bude určitě jedním z vrcholů sezóny, na který se velmi těším, a věřím, že nejsem sám," vysvětluje výjimečný nárůst vstupného majitel klubu Zdeněk Zemek.

  • fipa - 06.09.2016, úterý, 19:53
    (0)

    Za listek se Zlinem chtějí 200 kč -myslim ,že to odradi hodně lidí- špatna cesta od majitele.

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 19:49
    (0)

    já si na kotel nestěžuji. Jen konstatuji, že 1.) se kotel zmenšuje 2.) že by se měl (nejen) v utkání se Zlínem pokusit "rozfandit" celý stadion tradičními pokřiky (nové chorálky jaksi nikdo zpívat nebude) a možná 3.) by měl líp své fandění líp přizpůsobovat vývoji zápasu .....

  • Buchlovjak - 06.09.2016, úterý, 19:27
    (0)

    Lepší než tady mudrovat by bylo super, kdyby vy všichni co si stěžujete na kotel jste do něj dorazili a fanděním mančaft povzbudili. Nic víc nic míň. Nazdar a FCS nafurt!

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 19:26
    (0)

    huhu: tak to asi nezbývá než souhlasit... jde to dolů

  • huhu - 06.09.2016, úterý, 18:55
    (0)

    Tomasz: stadion nedokáže vytvořit nic víc než modrá bílá a slovácko dotoho...a to se ještě musí dařit na hristi. Jde především o kotel, ten byl na podobné zápasy narvaný k prasknutí, ted už ani na tu spartu či plzen se to obstojně neposkládá

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 18:54
    (0)

    ...mně právě přijde úsměvné, že bychom se tady měli učit nějaký nový rádobychorál ... při derby se zlínem je potřeba maximální řev celého stadionu :-) zdraví pan naivní

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 18:51
    (0)

    huhu: právě že mluvím o "pekle", které vytvoří celý stadion - ne náš MINI KOTEL. Mluvím (minimálně) o podobné atmosféře, která byla při posledním domácím zápase se Spartou ... Ta byla na české poměry velice slušná ........

  • huhu - 06.09.2016, úterý, 18:24
    (0)

    TomaszUH: :D oceňuji zaujetí ale ta naivita ze nějaké peklo ve 200 lidech pomůže hráčům na hristi je k smíchu. Viděl si někdy jak vypadá peklo v podání ultras? mrkni na videa besiktase, legie, stoke city. Já prostě ocením snahu, ale řeči o varu , peklu při návštěvě 3000 mi kouzlí usměv na tváři

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 16:56
    (0)

    Celý stadion bude řvát pouze: SLOVÁCKO DO TOHO, HOŠI BOJOVAT, MY CHCEME GÓL, MODRÁ - BÍLÁ a na závěr tak možná TÁHNĚTE DOMŮ ... Jinak nic

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 16:50
    (0)

    PS: Gottwaldov můžeme (za současné situace v kádru) porazit jen tak, že tu bude opravdu SLOVÁCKÉ PEKLO (které tu jinak není) a že Ševce porazíme jejich zbraněma (tzn. zabezpečená obrana - kvalitní defenziva...a BREJKY....)

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 16:47
    (0)

    to eLucky SLOVÁCKO DO TOHO je možná capina, ale na rozdíl od chorálů (byť jsou třeba pěkné) to BUDE ŘVÁT CELÝ STADION. A o to snad jde taky... aby se Ševci podělali z atmosféry a aby byli diváci tím 12. hráčem.... na tom se asi shodneme... Minule to tak doma proti ZL rozhodně nebylo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • eLucky - 06.09.2016, úterý, 16:17
    (0)

    to TomaszUH007: Řvat takové capiny jako "Slovácko do toho" se určitě budů, ale řvat nějak moc to řvat by devalvovalo úroveň supportu na úroveň běžnou v české lize. Máme krásné chorály a byla by škoda používat takové jednoduché pokřiky o ničem. To samé platí na provokativní pokřiky... na to, úplně každé derby s Ševcama máme nový provokativní pokřik na Ševce, kdežto oni stále jedou otřepané Synot čurák, skurvené Staré město,.... což je aktuální asi jako to, že ve Zlíně sa dělajů boty.

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 16:13
    (0)

    Další věc: pokud chceme nas.rat jejich fanoušky, tak by bylo super vymyslet nějaký provokativní pokřik... Za komoušů se říkalo, že je to v Gottwaldově samý KOMUNISTA nebo KURVA... Tak to by znělo taky krásně.... KOMUNISTA NEBO KURVA, GO-TWAL-DOV :-)

  • TomaszUH007 - 06.09.2016, úterý, 16:11
    (0)

    Chlapi,prosím vás: chorál je jako FAJN, ale je v první řadě potřeba rozproudit fanoušky na celém stadionu tradičními pokřiky (Slovácko do toho,...) - aby se všichni (nejenom kotel) dostali do varu!!! Minule to byla s Gottwaldovem tragédie.. co si budeme nalhávat... Díky a vyhrajeme 3:0 nebo 3:1 .. jsou bez Poznara, tudíž v perdeli..FCS forever

  • Buchlovjak - 06.09.2016, úterý, 15:56
    (0)

    Ferda1: ono by bylo fajn Zlín porazit konečně :-D

  • rim - 06.09.2016, úterý, 13:41
    (0)

    ty, tož tento song je faň. Kvůli němu aj mysím dojdu na fotbal! :-)

  • Ferda1 - 06.09.2016, úterý, 08:45
    (0)

    Hlavně at se pořádně fandí a vyhrávaji se všechny domácí zápasy,ne jen ze zlínem

  • Piggi - 06.09.2016, úterý, 08:23
    (0)

    Tady je zase někdo chytrý

  • GarryR - 06.09.2016, úterý, 07:15
    (0)

    Ferda1 - nepleť si choreo s choralem

  • Ferda1 - 06.09.2016, úterý, 01:08
    (0)

    Tak na co pak kotel je? Nechapu,protože jsem tam každý zápas a neznáte lidi choreo? Tak proč tam lezete

  • WojtaFcs - 05.09.2016, pondělí, 20:20
    (0)

    Jo to je pravda, s tím souhlasím ale naučit by se v dalších zápasech dal a bylo by to dobré :)

  • eLucky - 05.09.2016, pondělí, 20:04
    (0)

    to WojtaFcs: dobrý chorál, ale těžký na udržení a taky poměrně těžký na udýchání. Navíc ho stále většina kotle neumí. Myslím že zrovna v derby není místo na to dělat něco nenaučené.

  • WojtaFcs - 05.09.2016, pondělí, 20:01
    (0)

    Chci se zeptat, jestli by se v pátek na derby mohl dát taky chorál, který se zpívá hlavně na výjezdech v menších počtech a to není ono, bylo by pěkné kdyby to zpívalo 300 lidí třeba....A tím chorálem je Pevnost Boyard :D Bilá a Modrá jsou barvy zasvěcenééé a tak dále, díky za odpověd... Myslím že by to krásně znělo :)

pristi
 Další články:
09.09.2016, pátek, 10:25 - Daníček: Když Zlín porazíme, tak nám trenér třeba povolí dvě deci vína
08.09.2016, čtvrtek, 12:47 - Fotbalové derby Slovácka se Zlínem ustoupí slavnostem vína
07.09.2016, středa, 13:25 - Náhrada za Doška. Za Slovácko bude hrát dvoumetrový talent z Ghany
07.09.2016, středa, 10:59 - Na rowdies dohlédnou v pátek i kvůli slavnostem vína dvě stovky policistů
03.09.2016, sobota, 13:03 - Slovácko čekalo více bodů. Před námi je ještě hodně práce, ví Levý
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace