*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Dřív řešil křivdy, teď Evropu se Slováckem. Zlobí nás odchody, říká Svědík

15.11.2022, úterý, 08:48
svedik_martin_velky.jpg

Podivné konce v Boleslavi a v Baníku, sestup s Jihlavou, postup s Pardubicemi do druhé ligy a teď už čtyři roky úspěšné angažmá ve Slovácku. Martin Svědík je jedním z nejžádanějších českých koučů. A je svůj. Fachman, kterého všichni hráči nemusí, ale snad každý ho respektuje. „Vynahrazuju si hráčskou kariéru,“ říká v rozhovoru.

Jak se pozná dobrý trenér?
Většinou se hodnotí podle úspěchů.

Což není úplně spravedlivé, co?
Nemusí to být spravedlivé. Záleží na tom, jaké má trenér před příchodem nastavené cíle. Nejen co se týká umístění. Jde o to, jak zhodnocuje hráče, jestli roste prestiž klubu. Těch věcí je víc. Taky je rozdíl, jestli jste mládežnický trenér anebo v seniorské kategorii. U mládeže záleží, kolik hráčů přejde do áčka a jestli pak v dospělém fotbale uspěje. Úkoly koučů jsou různé.

Za mě je podstatné, abych viděl na hře týmu trenérův rukopis.
To je pravda. Souhlasím s tím. Je to jeden z faktorů, které jsem měl na mysli. Když už je všechno zaběhlé, rukopis trenéra by měl být vidět na principech hry. A třeba i na tom, jak dokáže reagovat na vývoj utkání. Takový má většinou i ty úspěchy. Jedno souvisí s druhým, je to provázané. Oko diváka pozná: Ano, tohle je rukopis kouče, který do klubu přišel. Důležitá je i ekonomická složka. Někam dostanete tým, prodávají se hráči. Jak se to daří Jindrovi Trpišovskému ve Slavii. Tak se pozná úspěšný a dobrý trenér.

V čem se cítíte silný vy?
Strašně nerad hodnotím sám sebe… Ale dobře. Myslím, že umím číst hru soupeře, reagovat na ni. Ani taktická stránka mi není cizí. Na videu možná vidím věci jinak než všichni ostatní. Strávím u něj opravdu hodně času.

Když jste v Evropské konferenční lize analyzoval hru francouzského OGC Nice, prohlásil jste, že jeho týmovost není na takové úrovni jako v případě Kolína a Partizanu Bělehrad. Jak to z videa poznáte?
Nice má spoustu individualit a vyloženě se nabízí, že tým se trošku hůř skládá. Neříkám, že se nemůže složit. Ale v případě Nice přišlo dost hráčů až teď v létě a mužstvo si ještě nesedlo, jak by mělo. Na videu to bylo vidět a v našem druhém zápase u nich se ukázalo, že to tak opravdu je. Ano, mají super individuality. Ale kdyby se v posledních třiceti minutách precizněji soustředili na bránění a byli kompaktnější, dostávali jsme se tam daleko hůř. Do jisté míry jsme k tomu soupeře donutili naší zlepšenou hrou, ale i tak jsme u nich potom kompaktnost neviděli.

U ostatních dvou soků ve skupině ji vidíte?
Bundesligový Kolín nemá v kádru velká jména a je jako my závislý na týmovém výkonu. Když nastoupí deset hráčů plus náhradníci, musí to fungovat plus minus celé. Když si vezmu náš domácí zápas s Nice, rozhodl ho jediný hráč nadstandardní v ofenzivě. Pépé dal gól, vytvořil šance. Pokud si vezmu Partizan, má taky rozdílové borce Gomese, Diabatého. Ti dávají góly v poháru skoro pokaždé. Ale navíc tam vidím i týmovou hru. Proto jsem řekl, že z hlediska individualit, držení balonu je ve skupině jednoznačně nejlepší Nice. Jenže může mít problémy se spoluprací, taktikou. Ještě není tak sehrané.

Mít jednoho Pépého nebo Diabatého, vystřelí to Slovácko úplně někam jinam?
My se hlavně potýkáme s tím, že nám v poslední době odešli produktivní hráči - Lukáš Sadílek, Regino Cicilia, Venca Jurečka, Honza Kliment. Furt to musíme něčím nahrazovat a teď se nám to úplně nedaří. Zlobí nás to. O góly se spíš starají krajní hráči. Buď to chce nějaký čas anebo hledat jinde. Chybí nám góly útočníků. Potřebujeme, aby nám rozhodovali zápasy. Především ty, ve kterých není tolik šancí. Pořád mám v hlavě Jablonec. Do 80. minuty to bylo 0:0, oba týmy měly šance. Kdybychom nějakou proměnili my, zápas se mohl zlomit na naši stranu.

Co ještě vás trápí?
Problém je i v tom, že adaptace některých hráčů trvá déle. A nových teď přišlo hodně. V náročném programu, který máme, se musí zapojovat všichni. Je složité namíchat sestavu. Když postavím sedm nových, víme, že to nefunguje. Na druhou stranu, některé jiné nemůžeme utavit. Vy novináři se vždycky ptáte, proč hrál tenhle a tenhle. Ale my to pokaždé stavíme podle dat, výsledků, toho, jak se kdo cítí. Snažíme se vždycky zachovat osu, aby tým mohl fungovat.

Proč trvá adaptace hráčů ve vašem mužstvu déle?'
Protože bereme v podstatě odložené hráče. (úsměv) Snažíme se je restartovat. Většinou jsou na tom kondičně špatně, navíc taktických věcí a automatismů je u nás víc. To vám sami řeknou i kluci, kteří jsou tady déle. Nějakou dobu to trvá. Pro některé jsou naše nároky schůdné, pro jiné ne. Někdo si navykne rychleji, třeba Merchas Doski. Ale i u něj vidím nedostatky. Každopádně přišel připravenější než třeba Patrik Brandner, Vlasij Sinjavskij a další. Těm to bude trvat déle, chce to trpělivost. Věřím, že si zvyknou. A pokud ne, musíme na to reagovat a hledat jiné hráče. Prostě utvořit tým tak, aby lépe fungoval.

Ve svém profesním životopise máte i sestup s Jihlavou z nejvyšší soutěže v roce 2018. Mužstvo jste převzal až v zimě a skvěle ho nakopl čtyřmi výhrami v řadě. Konec se ale nepovedl. Sebralo vás to?
Hodně. Dodneška mě to trápí. Dojeli jsme tehdy na úzký kádr a na to, že se nám zranili klíčoví hráči v ofenzivě - Davis Ikaunieks a Lukáš Zoubele. A když se vrátili, síla už nebyla taková. Hodně zápasů jsme remizovali 0:0, 1:1. Doma jsme ztráceli. Kdybychom místo remízy vyhráli v Brně, je rozhodnuto. Nakonec se to dostalo do fáze, že jsme hráli o bytí a nebytí s Karvinou. To utkání jsme bohužel nezvládli. Bylo to víc o psychice než fotbalovém výkonu. Mrzelo mě to. Každý nás odepisoval a my jsme se z nejhoršího vyhrabali. Stačilo fakt málo, abychom se zachránili. Ale mělo to všechno objektivní příčiny. Vzpomínám si na rozhovor, který jsem musel dělat hned po sestupu. Nebylo to dobrý. Ale i takový je někdy fotbal.

Po pádu do druhé ligy vás začalo lanařit Slovácko. Sportovní manažer Veliče Šumulikoski mi říkal, že kvůli vám jel několikrát do Jihlavy. Vzpomínáte na tu dobu?
Vybavuju si to. Dokonce za mnou byli doma v Hrochově Týnci. Až zpětně jsem se dozvěděl, že za mě musel klub něco zaplatit (byly to dva miliony korun – poznámka redakce). V té době mi to přišlo divné. Jihlava mě nechtěla pustit, to vím. Nakonec pro ni ale ty peníze asi nebyly špatné.

Měníte se trenérsky?
Pořád se vyvíjím a musím se vyvíjet. Člověk se musí vzdělávat. Proto jsem moc rád, že s námi byl v Nice Verner Lička. On je super konzultant, zpětná vazba. Jenom jsem si potvrdil, že máme na fotbal velice podobné oči. Skoro po každém zápase spolu mluvíme, hodnotíme. Verner je šéf Unie trenérů, často s nimi chodí v rámci jejich studia na naše tréninky. Mě napadlo, že ho pozvu do Nice, aby to zase viděl zvenčí. Bylo to pro mě super zpestření. A myslím, že i pro hráče. Zatáhl jsem ho i do tréninkového procesu, do kabiny. Je to člověk, kterému věřím. Vím, že nevynese ven nic, co já nechci. Jenom se potvrdilo, že on mě ve fotbale nejvíc posunul. Už v éře, kdy jsem působil v Baníku a začal se vyvíjet.

Máte toho za sebou už docela dost.
Všechny štace mi něco daly. Každá měla svůj význam a smysl. Třeba Pardubice, kde jsem dělal hodně věcí a dost se naučil. Budoval jsem tým, který pak ve druhé lize přebral Jirka Krejčí a výborně s ním pracoval. Tam byly základy trenérské i manažerské práce. Velká škola byl Baník.

A velká křivda.
Ne! Velké poučení.

V jakém smyslu?
Člověk si nesmí myslet, že když je v tabulce pátý, nemůže se nic stát. Realita vás vyvede z omylu. Nic nevyčítám panu Šafarčíkovi (tehdejší majitel Baníku – poznámka redakce) nebo jiným lidem. Člověk to nesmí brát jako křivdu. To oni mi dali ligovou příležitost. To, že mi ji pak vzali, je věc druhá. Rozhodli se tak a já to respektuji. Zase se mi otevřely dveře jinam, do mládežnické reprezentace. Poznal jsem, jak to chodí tam, spolupracoval s Michalem Prokešem. I to pro mě bylo důležité. Pak jsem byl taky chvíli v běloruském Dinamu Minsk s Dušanem Uhrinem, poznal jsem jeho práci. Necítím vůbec žádnou zášť proti Baníku nebo těm osobám. Jsem strašně rád za tu cestu, kterou jsem za ty roky prošel.

I podivný konec angažmá v Mladé Boleslavi berete s nadhledem?
Jasně. Velká zkušenost. Pan Dufek (majitel boleslavského týmu – poznámka redakce) mi dal příležitost. Pak tam možná byly nějaké vlivy, aby šel k týmu Dušan Uhrin. Stalo se. Možná se to mohlo mediálně řešit jinak, ale zase to byla dobrá zkušenost. Člověk musí být pořád ve střehu.

Dokázal byste se ještě vrátit do role asistenta a nemít hlavní zodpovědnost za výsledky?
Pro mě je vždycky důležité, s kým pracuju a jaké je celkové nastavení klubu. Těch věcí, které by člověk musel zvážit, je víc. Ale samozřejmě teď už převládá, že se cítím nejlépe v roli hlavního kouče.

Kam směřuje fotbal? Do ještě větší atletičnosti? Jde to ještě?
Taky si říkám, že už to nemá kam stoupat. Ale vždycky se najdou nějaké inovace, nové technologie. Možná už to nebude tak rychlé, ale určitě se fotbal bude dál vyvíjet. Je důležité, aby se člověk nezastavil a šel pořád s trendem. Jakmile se zastavíte a myslíte si, že všechno víte, může dojít třeba i k vyhoření. Anebo se pak divíte, že nemáte výsledky. Je potřeba se sebevzdělávat. Někdo jede se starými metodami dál a daří se mu. Ale když vidíte ty technologie, musíte s nimi pracovat. Jsou to skvělé zpětné vazby. Zvlášť když se hraje tolik zápasů tak rychle po sobě.

Na podzim máte opravdu vražedný program. Máte vůbec čas a myšlenky na něco jiného než fotbal?
Je to vysilující z toho pohledu, že skončí jeden zápas a vy hned musíte přepnout hlavu na další. Program je náročný i vzhledem ke sledování videa, soupeřů. Všechno jde rychle za sebou. Musíte se rozhodnout, jak namíchat sestavu. I pro mě je to velmi náročné období, setkávám se s tím poprvé. Určitě je to cenná zkušenost. Ať už jde o věci pozitivní či negativní, jsou k nezaplacení a jdou s trenérem do další kariéry.

Necítíte se někdy vyhořelý?
To ne. Ale před poslední reprezentační pauzou jsem byl psychicky vyšťavený stejně jako hráči. Emoce, stres, práce, to všechno se nahromadilo. Pak jsem si odpočinul. U mě nejde o nějakou vyhořelost. O tom vůbec nemůže být řeč. Ale jak jsem pod emocemi, tak špatně spím a načítá se mi únava. Hodně pro mě znamená rodina a je pro mě složité, když moc nevidím děti. Jakmile se člověk dostane do takového režimu, strašně mi chybí. Rodina je pro mě dobíjecí impulz. Syn začal hrát fotbal a jsem rád, když můžu vidět nějaký jeho zápas. Máme i výborné sousedy. Na nic víc není čas.

Mrzí vás to?
Letos jsem třeba nebyl po dvaceti letech na Velké pardubické. Dostal jsem se akorát na jednu kvalifikaci. Dostihový sport mám rád. Odmalička. Táta mě na Velkou pardubickou vodil. Od určitého roku se kolem mě nabalila spousta známých, kteří chodí na dostihy pravidelně. Byli jsme taková parta. Jezdil jsem i do Chuchle, Lysé nad Labem. Bohužel, v posledních letech se to u mě roztrhalo. Teď už se vyloženě soustředím na Pardubice, a když to jde, podívám se na překážkové dostihy.

Sázíte?
Já moc ne. Mám k tomu jeden osobní důvod. Při Velké pardubické sází žena. Beru to, že je to takové zpestření těch závodů.

Co lední hokej, v němž jste s chutí dělal brankáře?
I s ním jsem musel skončit. Už mi ze zdravotních důvodů nepřinášel ten pocit, který potřebuju. Ani jsem si to nemohl užít. O ty dva koníčky jsem tedy přišel. Ale ani mi nevadí, že mám vlastně jen rodinu. Je pro mě důležité, abych viděl své děti vyrůstat.

Fotbal vás tedy pořád baví a naplňuje?
Vůbec mě nenapadlo, že bych se mohl živit fotbalem jako trenér. Té práce si moc vážím. V životě jsem si zkusil leccos. Vyhořelost může postupem času přijít, třeba i působením v jednom prostředí. Ale zatím to tak určitě necítím. Na trénování mě baví v podstatě všechno. Emoce, kolektiv. Fotbal miluju odmalička. Teď si tím vynahrazuju konec kariéry. Kvůli zdravotním problémům jsem ji musel brzy ukončit a nadělilo se mi tohle, že můžu být v lize jako trenér. Ani ve snu jsem si to nedokázal představit.

Hráčskou kariéru jste ukončil v 90. letech minulého století kvůli problémům s koleny. Teď máte zas problémy. Využijete zimní přestávku k léčbě?
Přesně tak. Čtyřiadvacátého listopadu jdu na operaci. Budu mít pak dost práce s tím, abych se dostal do provozuschopného stavu. Ale je to nutná věc, ke které je potřeba se postavit čelem. Věřím, že začátek zimní přípravy stihnu. Jen záleží, jestli budu třeba o berlích. Těžko předjímat, jak to bude vypadat. Nohu mám hodně vyosenou, musí ji narovnávat. Tkáně si pak budou zvykat. Moje rekonvalescence může být delší než u jiných lidí.

Jméno Heslo
text
  • a jé - 16.11.2022, středa, 19:27
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/423139/za-odmenu-dubaj-slovacko-zamiri-k-mori-plati-majitel-ale-trener-nejede.html

  • Hory - 16.11.2022, středa, 13:37
    (0)

    O Květa z Bohemians je velký zájem. Ve smlouvě má výstupní klauzuli ve výši 600 000 Eur.Kdo ji složí, tak ho může mít. Proč to píšu. Jako první o něj projevil zájem belgický druholigový klub a nabídl 10mio Kč. Pro Bohemku málo, tak Květ následně až po tomto zájmu podepsal tu výstupní klauzuli. Tomu říkám vztah ke klubu.

  • Bayern Munchen - 16.11.2022, středa, 13:31
    (0)

    Takže se zopakuji je to jen a jen trenérem... a ten mladý pokud bude mít kvalitu, tak ho Svědík dá klidně okamžitě do sestavy, to si jsem zcela jistý... protože on dokáže i z průměrných hráčů udělat nadprůměrné, jenom to prostě ti hráči musí chtít a samozřejmě mít tu kvalitu...

  • Bayern Munchen - 16.11.2022, středa, 13:29
    (0)

    huhu: Stačí si vzpomenout na Kalabišku než došel Svědík, hráč zatracovaný ... dnes pod Svědíkem hráč i v 35 letech hraje velice dobře a náš nejlepší střelec v Konferenční lize...

  • Bayern Munchen - 16.11.2022, středa, 13:27
    (0)

    huhu: a není to nakonec v trenérovi :-), že Kadlec s Petrželou mají ambice a motivaci a ve Zlíně třeba Hloušek nebo Fillo ne... osobně si myslím, že kdyby se ta situace otočila a Svědík trénoval třeba Zlín, tak mi věř že ty samé ambice bude mít i Hloušek a Fillo... a Petržela s Kadlecem by tady dohrávali taky kariéru, možná by už v tuto dobu třeba Kadlec dávno ukončil i profesionální kariéru...

  • Bayern Munchen - 16.11.2022, středa, 13:23
    (0)

    cicmaaa: ještě jednou pokud budou naši mladí dosahovat kvality, dobře nebavme se o Kadlecovi s Petrželou... ale například o Holzerovi, Mihalíkovi, Kalabiškovi, Trávníkovi, Reinberkovi, Šimkovi, tak proč by neměli hrát, pokud by byli lepší jak tito hráči... prostě nejsou jinak by je určitě Svědík s radostí na to hřiště dal... prostor kdy chceš dávat šanci mladým máš vždy, ale ten mladý musí mít tu kvalitu aby někoho ze sestavy dostal na lavku... takže tohle je za mě alibi na mládež, která je prostě špatná a ví se to...

  • huhu - 16.11.2022, středa, 13:18
    (0)

    BM: včera jsem slyšel podcast s bývalým fotbalistou Folprechtem, přesně tam mluvil o Slovácku a motivaci, o starých hráčích ve slovácku vs v jiných týmech. Kadlece s Petrželou táhnou jenom úspěchy slovácka, motivace dostat se třeba zase do pohárů, proto jsou schopní hrát na takové úrovni stále. Takový Hloušek nebo Fillo ve zlíně, ti dohrávají kariéru, ale osobní motivace žádná.

  • cicmaaa - 16.11.2022, středa, 13:16
    (0)

    huhu ti to napsal dobře. Nemůžeš srovnávat Slovácko se Zlínem. Ten se plácá několik sezon ve spodních patrech tabulky. Tak je jasné, že je tam více prostoru na to, dávat šanci mladým. Doski měl super start a do sestavy se dostal, jak díky kvalitě, tak štěstí, že nehraje právě na pozicích těch dvou.

  • Bayern Munchen - 16.11.2022, středa, 13:11
    (0)

    huhu: já si myslím, že Zlín takové hráče má, ale prostě to z nich trenér neumí dostat a zároveň zrovna Petržela a Kadlec jsou odchovanci a to jinak bojuješ za klub než když z toho regionu ani nepocházíš...

  • Bayern Munchen - 16.11.2022, středa, 13:07
    (0)

    cicmaaa: musím se smát :-) sleduji U19 dlouhodobě ne poslední 4 zápasy, kdy z toho vyhráli se mi zdá dva zápasy nad posledními dvěma týmy... ale to je jedno, můj názor je ten co jsem napsal, ty máš asi jiný, nebudu ti ho rozporovat... jenže Kadlec s Petrželou tu momentální formu jak píšeš, mají konzistentní 3 roky zpátky... takže ať se mladí ukážou, že jsou lepší... jak jsem uvedl například Doskiho, ten to dokázal i pod Svědíkem a okamžitě, takže to asi jde, jen se musí chtít... po kolika klubech druhé ligy chodí naši hráči po hostování, řekl bych že kromě Vyškova, kde hraje stabilně druhou ligu Srubek, tak nikde není asi zájem... a i ten Kratochvíla co je ve Vyškově v podstatě nehraje a půl sezóny tam proseděl...

  • huhu - 16.11.2022, středa, 13:07
    (0)

    BM: vždyť to píšu, mladí nejsou lepší než Petržela, Kadlec nebo Hofman, proto nehrají. V tom zlíně prostě žádní takový fotbalisti neběhají, proto je větší příležitost pro mladé hráče. Takový Srubek by v průměrném až podprůměrném českém klubu v lize (pokud by byl jejich hráč) hrál. To že ho vedení poslalo na hostování je pochopitelné, protože prostě přes Kadlece s Hofmanem se nedostane. Zlín takové hráče prostě nemá. O kvalitě našich mladíků tady bylo napsáno dost, ta samozřejmě dostatečná není, s tím souhlasím, ale úzce to souvisí i s kvalitou A mužstva a ambicemi klubu.

  • cicmaaa - 16.11.2022, středa, 12:55
    (0)

    BM: A já si říkal, že si dlouho nevytáhl U19. Oni vlastně za posledních 5 zápasů 4krát vyhráli. Tak hold budeš muset vydržet do jara, až se nebude dařit. Co přesně je k divení na tom, že mladí nejsou lepší jak zmínění Petržela s Kadlecem. V jejich momentální formě, by hráli v každém českém týmu.

  • Bayern Munchen - 16.11.2022, středa, 12:47
    (0)

    A je potřeba si říct, že třeba Doski, dokázal se dostat do A týmu rychleji než naši mládežníci, takže to asi tak složité pod Svědíkem není, jen prostě musíš mít výkonnost a určitou kvalitu...

  • Bayern Munchen - 16.11.2022, středa, 12:44
    (0)

    huhu: Svědík tam Poláška nedá nebo podobné hráče z B týmu, protože prostě nedosahují kvalit a ti starší jsou výkonnostně stále nad nimi a nejde jen o to, že se jede na úspěchy... je to bohužel realita, že naše mládež je na tom dost tristně, dyť U19 se poslední roky neustále zachraňuje a ti co hrají MSFL, tak tam není vidět kolikrát progres, že by tito hráči přehrávali hráče MSFL, bohužel dokud mladí nedokážou výkonnostně dosahovat kvalit Petrželi, Kadlece, tak tam hrát nebudou... je to až k podivu, že ti kluci prostě ty staré pardály nedokážou vytlačit ze sestavy...

  • huhu - 16.11.2022, středa, 12:32
    (0)

    paya: role mladých hráčů, jak píšeš 19-23 let není taková, protože se poslední 3 roky jede pod Svědíkem maximálně na úspěchy, k tomu evropa. Tam prostě nedáš na stopera Srubka nebo do zálohy Poláška. Nebo aspoň Svědík to neudělá, protože Hofman s Kadlecem mají často takovou formu, že tam nikoho nepustí. K tomu našlapaná záloha s Havlíkem , dříve ještě Sadílkem. To, že zlín nemá takovou kvalitu te starší generace jako Slovácko, navíc se pořád motají někde v průměru, tak si můžou dovolit nasazovat Cedidlu nebo Koláře.

  • Pondras - 16.11.2022, středa, 11:52
    (0)

    Paya: to souvisí i s tím že ve Zlíně je větší výběr s mladých. Já doufám že se to změní s tréninkovém centrem.

  • Pondras - 16.11.2022, středa, 11:48
    (0)

    Ve Zlíně a okolí miliardařů a nemají poradny ani fotbalovy ani hokejový stadion.des. u nás je jich sice min ale aspoň se město s klubem o stadion postarali. A doufám že budou dál!!!

  • paya - 16.11.2022, středa, 11:04
    (0)

    pravidelně se zajímáme o zkušené, odložené hráče,.... viz. příklad Mareš, Kozák a nemyslím si, že ani hráči ve věku 28, 29, 30 mají nějak velkou perspektivu....Brandner, Břečka, Trávník či samozřejmě u golmanů nehrající takovou roli věk 30 respektive 35. Navíc u každého musíme počítat minimálně rok na nějaké zapadnutí....Zlín má několik vlastních hráčů ve věku 19-23, kteří do ligy nakukují či jsou aktuálně po hostováních...vypíchnu Cedidlu, Koláře, což jsou dnes hráči základu...my sice máme Kohúta s Vechetou a Borka, ale jejich role není zdaleka taková a hlavně nikdo další na tu šanci z našich odchovanců nějak nečeká :-)

  • huhu - 16.11.2022, středa, 10:47
    (0)

    přesně jak píše Šovki, ve zlíně jsou tito staří hráči už opravdu vyčpělí, oproti slovácku kde máme Kácu, Petrželu atd, tam ti hráči už o nic nehrají, jen dohrávají kariéru a to je sakra rozdíl. (pěkně o tomto tématu mluvil Folprecht ve Footcastu). Taky bych si přál , aby zlín sestoupil, na tom jejich klubu není nic sympatického.

  • Šovkovskij - 16.11.2022, středa, 10:33
    (0)

    A to jsem vlastně ještě zapomněl na Pulpita, to je exot všech exotů:-D paya: Nějak tě nechápu, tvojemama napsal, že kvalitu nemají, já jsem uvedl, že si myslím, že podle mne mají soupisku na střed tabulky. Záměrně píšu soupisku, ne současnou výkonnost hráčů. O tom je diskuse a výměna názorů, byť každý může mít jiný. Co se týče strategie klubu, tak ze starších hráčů v posledních přestupových obdobích přišel jen Kozák, jinak hráči střední a mladší generace, tudíž jistě bych to nesrovnával Zlín s jeho Vukadinoviči, Bartošáky, Filly, Procházky, Hloušky, Fantiši, Hlinky a dalšími. Starší hráči, kteří tu jsou, nepřišli před touto, nebo předchozí sezonou a svými výkony potvrzují oprávněnost účasti v kádru.

  • paya - 16.11.2022, středa, 09:30
    (0)

    Šovki: tvojemama právě upozornil, že ve Zlíně nemají kvalitu a ty to říkáš přesně naopak :D a druhá věc, že upozorňuješ na strategii, kterou má i náš klub (starší zkušení hráči). Další věc, ve Zlíně za poslední roky vygenerovalo do dospělého fotbalu mnohem více zajímavých jmen než Slovácko a aktuální úroveň mládeže je také na vyšší úrovni. Čili sestup z 1. ligy by Slovácku neskutečně pomohl především skrz mládež, ale kvalita zázemí je bohužel lepší ve Zlíně...taky si nemyslím, že sestupem Zlína by to šlo nějak poznat ekonomicky či větší podporou krajských firem a kraje jako takového...za mě raději derby za barákem a jednoduché body do tabulky :-)

  • bambulak - 15.11.2022, úterý, 21:00
    (0)

    sovki: nojo, ale ta štace v dukle byla totalni tragedie, at cely zlin tahne do hajzlu

  • Šovkovskij - 15.11.2022, úterý, 19:33
    (0)

    Nevím, proč Radu někdo podceňuje. Těch pět let v Jablonci, opakovaně poháry, myslím hovoří jasně. Ten poslední rok v Jablonci dojel prostě na náročný program - v lize to byla slabota, ale v evropských pohárech hráli velice sympaticky. Ruku na srdce, nepřipomíná vám to něco, i když jsme ligu v posledních třech kolek přeci jen na podzim zachránili? Rada je svůj, ostatně, ve Zlíně si umí vybrat svérázné typy. Byl tam Csaplár, teď možná Rada, pokud je ta spekulace pravdivá. Jinak, jak píše tvojemama, když se podívám na zlínskou soupisku, tak podle mne nemají vůbec špatný tým. Spíš by ale místo angažování hráčů, kteří mají jméno, ale jsou už za zenitem, nebo těch, kteří přišli zadarmo, by měli jít úplně opačným směrem. Nicméně doufám, že spadnou, já si to derby na úkor rivala klidně a rád odpustím.

  • ToMAL - 15.11.2022, úterý, 19:07
    (0)

    Jedna zajímavost úplně bokem - pamatujete si, jak tady byli v roce 2014 na testech útočník a stoper z mládežnické reprezentace Kostariky? Tak jestli se dívám správně, stoper Juan Pablo Vargas (dnes hrající za kolumbijský Millonarios) teď pojede do Kataru na MS. Asi v něm opravdu něco bylo :D

  • Nike - FCS - 15.11.2022, úterý, 18:04
    (0)

    Jawo má jít co sem se doslechl do Boleslavi...

  • tvojemama - 15.11.2022, úterý, 17:50
    (0)

    Tak on je na nějakou dobu může nakopnout. Jen problém, že oni kvalitu v týmu nemají. A Rada s Jabloncem ten boj o záchranu vůbec nezvládal. Jinak co ten Jawo? Nejsou nějáké spekulace, že jde k nám?

  • Babu - 15.11.2022, úterý, 16:53
    (0)

    kecipep: tak to jim hráblo asi :-)

  • kecipep - 15.11.2022, úterý, 16:03
    (0)

    Dle isport premium půjde do Zlína Rada, takže jsem klidný

  • tvojemama - 15.11.2022, úterý, 16:01
    (0)

    Super ❤

  • Rado - 15.11.2022, úterý, 11:58
    (0)

    Opravdu skvělý pohled za kulisy. Tož Martine Svědíku, držím palce ať Vám ta operace dopadne co nejlíp !!!

  • Leroy Brown - 15.11.2022, úterý, 11:51
    (0)

    Výborný a moc zajímavý rozhovor!

pristi
 Další články:
19.11.2022, sobota, 09:40 - Je jedno, kdo dal gól, zdůraznil Hofmann. Do Dubaje ale neletí. Proč?
19.11.2022, sobota, 08:58 - Fanoušek 1.FC Köln vydražil pamětní medaili za 22 222 Kč! Pomáhejte se Slováckem i vy!
17.11.2022, čtvrtek, 10:15 - Za odměnu Dubaj! Slovácko zamíří k moři, platí majitel. Ale trenér nejede
17.11.2022, čtvrtek, 09:55 - Rozbité Slovácko jde v poháru na Mladou Boleslav. Mucha: Věřím, že sílu najdeme
13.11.2022, neděle, 20:00 - Jsem rád, že nám neuteklo čtvrté místo, těší Svědíka. Jak jsou na tom marodi?
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace