Experti by Borka podrželi: Chytat by měl i příště. Vrátí to v jiných zápasech! |
04.02.2025, úterý, 13:00 |
Ocitl se pod palbou kritiky, řada fanoušků jej po jediném jarním ligovém duelu odepsala. Brankář fotbalistů Slovácka Jiří Borek v nedělním šlágru proti Spartě chyboval, oba góly šly na jeho vrub, a tak příznivci modro-bílých barev vyhlížejí návrat jedničky Milana Heči. Někdejší ligoví brankáři oslovení Deníkem by ale navrátilce z Vyškova podrželi, dali mu ještě šanci.
„Je mladý, po jednom nevydařeném utkání bych ho nestřídal. Přeji mu, aby se mu další zápasy povedly,“ uvedla někdejší jednička Synotu Miroslav Ondrůšek.
Dvaadvacetiletý Borek, který chytal první ligový zápas od října 2022, prožil opravdu nevydařený comeback.
V nedělním ostře sledovaném zápase se Spartou několikrát chyboval, nejvíce v momentu, který předcházel vedoucí brance Lukáše Sadílka.
Ve 4. minutě vyběhl mimo pokutové území, míč v tísni před útočníkem Kuchtou odhlavičkoval jen k Sadílkovi, který střílel z 25 metrů. Sparťanský záložník přehodil Borka i kapitána Hofmanna, poslal favorita jednodušše do vedení.
„Doplatil na to, že chtěl pomoct týmu vyběhnutím. Teď je jasné, že měl zůstat v brance. Možná kdyby tam byl jiný hráč, tak to skončí v autu, ale Sadílek to trefil hezky,“ říká někdejší brankář Ostravy, Brna či italské Parmy Radek Petr, který nyní cepuje gólmany v třetiligové Kroměříži.
„Po brankářích se teď hodně vyžaduje, aby měli vyšší postavení, více vybíhali. Každý by měl ale umět vyhodnotit míru rizika. O tom ale s Borkem jistě bude Drobas (Petr Drobisz - trenér brankářů Slovácka, pozn. red.) mluvit. Dopodrobna si to rozeberou a příště se toho vyvaruje,“ myslí si Ondrůšek.
Pro zobrazení celého článku navštivte web zdroje článku
|
| |
|
-
paja - včera, 16:09
(0)
S těma žlutýma kartama co dostáváme , kolikrát zbytečně, snad z přehecování ,by taky už mohli něco udělat nebo se snad i víc zamyslet . Dost nás to sráží ...
-
Skein - včera, 15:07
(0)
kdo to hecuje je Daníček a Blahút..lagic a Babu, souhlasím..tam musí být i ti nehodní :-D
-
lagic - včera, 14:53
(0)
Babu: S tím s tebou souhlasím, však já také přeju FCS to nejlepší a nemám radost z proher. Jak jsi použila slovo "chaos", tak to je úplně přesné a trefné, prostě chybí tomu ten drajv a to v hráčích musí být. To, co měl v sobě třeba Merchas, ten prostě jel, ať se dělo, co se dělo, bez ohledu na výsledek. A to mi tam chybí, nevidím tam emoce, že s tím chce někdo něco udělat, jsme jak leklé rybky v akvárku.
-
Babu - včera, 14:41
(0)
lagic: Být skeptický neznamená nefandit/nepřát. Já chápu, jaks to myslel, ale to, že ty posily jsou dobré a že trenér ví, co dělat, nám musí oni dokázat. Podle mě na českou ligu kromě top tří nepotřebuješ zvučná jména, potřebuješ spíš, aby si to sedlo, zapadlo to a každý věděl, co má dělat (slovo chaos pro mě asi nejvíc charakterizuje dva zápasy slovácka v tomto roce). Nemyslím si, že tahouny nemáme, spíš jak říkáš - teď nejsou v topu. Ale až se vrátí na plac Vaško, Kukučka, tak se to podle mě uklidní i vzadu. Mně osobně na tom hřišti na konci podzimu chyběl nejvíc Vlasta, který to umí hecnout i slovně, protože ostatní na to náturu nemají a kolikrát se po sobě jen dívají jako že co to hrajem. Prostě lídr...
-
TK27 - včera, 14:38
(0)
Tak nikdo se ti sem nepohrne, když se ví, že se bude čekat dlouho na peníze. Ti hráči si to mezi sebou řeknou.
-
lagic - včera, 14:37
(0)
huhu: Však ano, taky píšu, že je to tak asi v pořádku. 😉
-
lagic - včera, 14:35
(0)
Babu: Ale já psal, že "kromě Koscelníka, který má něco za sebou, přišli samí mlaďoši nebo hráči, kteří se jinde neprosadili do základu". Chce to číst celé, ne jen první větu. Bylo to myšleno tak, že sem nechtějí "opravdové posily", ale to je jedno. Chápu, že je vše nové a nečekám zázraky, jen nevěřím tomu, že když je hráč každý rok jinde na hostování a nikde pořádně nepřesvědčí, že má takovou kvalitu, aby zrovna u nás zazářil. Prostě jen nevěřím, že za půl roku z nich trenér udělá tahouny, toť vše. Ti mlaďoši musí mít vedle sebe kvalitu a zkušenost, aby se měli od koho učit a ti, co by to u nás měli táhnout, jsou buď zranění nebo po zranění nebo mají problémy sami se sebou a hrají tužku. Nezbývá, než věřit v lepší zítřky. A kdybych byl tak skeptický, tak nemám permici od otevření stadionu, jen mě moc mrzí, že klub ten potenciál z posledních let úplně zazdil.
-
huhu - včera, 14:28
(1)
lagic: za málo peněz málo muziky je ale podlě mě v pořádku stav, nelze tu mít přece 10 roků v kuse hodně té muziky za stejné peníze. Problém by byl málo muziky za hodně peněz :)
-
Babu - včera, 14:23
(0)
Jako že já nikomu neberu skepsi, jenom jsme dle mě namlsaní a je fakt potřeba si v hlavě nastavit, že tato sezona je otrkávací a nastavuje se nová stragie a bude to trvat. Jasně, že už jsme si zvykli být do 6/8 místa a teď nás to deptá, ale je to součást procesu.
-
Babu - včera, 14:21
(0)
Ano, za éry Svědíka to bylo za málo peněž hooodně muziky >>> JO A NE. Před pohárem ano. Po poháru měli výplatu jak králové všichni, i když výsledky už třeba nebyly (jasně byly tam odměny za výhru, ale základ byl prostě darda). Proto ta čistka. Teď se podle mě na platech ušetří tolik, že to v létě snad vydá na posilu. A nezapomínejme, že i toho Smetanu jsme museli zaplatit (vím, že na druhou stranu zase odešli Doski a Kohút).
-
Babu - včera, 14:18
(0)
lagic: ale tys psal, že sem hráči nechtějí chodit, což je evidentní nepravda. Kvalitu hráčů nerozebírám, protože pro x z nich je to tu teprve start a já tuto sezonu beru jako překlenovací. No a Karviná je kůň Slavie, jak jinak by bylo možné (a já nechápu že je), že Slavia si KOUPÍ vechetu a tomiče a pošle je do karviné a doslova řekne, že Karviné vechetu KOUPILI... Takže ty nůžky se neotevírají jen v Hradci, liberci, ale i v karviné.
-
lagic - včera, 14:17
(0)
huhu: Ano, za éry Svědíka to bylo za málo peněž hooodně muziky, ale to už je minulost a teď to bude jako předtím, tedy spíš za málo peněz, málo muziky. A je to tak asi i správně, kde jsou peníze a zázemí, tak by mělo být logicky víc muziky. Vždyť si jen vezměme, kolik se toho tady od otevření nového stadionu před 20 lety změnilo...nic zásadního a vlak ujíždí dál a dál.
-
huhu - včera, 13:52
(1)
lagic: asi jak říkáš, je to papír, některé kluby v tom rozpočtu třeba nemají náklady na mládež, že to jde mimo, vůbec bych nesrovnával rozpočty. Podívej se na Karvinou, slavia jim koupí Vechetu, Botose a další, platí jim mzdy, na papíře ty hráče koupí karviná, ale peníze jdou ze slavie - za mě neregulérnost jako prase. Pojezný prostě vidí, v jaké je klub finanční kondici, a asi si nemůže dovolit nabízet to, co jinde. Je to prostě za málo peněz, stále ještě hodně muziky.
-
lagic - včera, 13:46
(0)
huhu: Ano, je to o penězích, ale já psal, že nevím, čím to je, když na papíře nemáme úplně nejhorší rozpočet. Tak je to tím, že papír snese všechno a ve skutečnosti je rozpočet mnohem nižší a properou se zde peníze nebo čím to je?
-
lagic - včera, 13:43
(0)
Babu: Ale tu kvalitu právě musíš řešit, to je alfa a omega prvoligového klubu. Kdo z těch jmenovaných hráčů byl tahounem a opravdovou posilou? Z těch tebou jmenovaných se povedl Vaško, já bych sem přidal i Blahúta, to je půlrok zpátky. Hodnotit Klímu a Koscelníka je ještě brzo. Jinak se jedná o hráče, kteří nejsou extra přínosem. Třeba Kozák, Křišťan, Souček (ten už byl odejit) a DeAzevedo mě nepřesvědčili, že mají momentálně výkonnost na 1.ligu. Já tam prostě vidím jen doplnění kádru, ale kvalitou jsme šli dolů. Ano, dojdou sem hráči, o které není vesměs jinde zájem nebo jdou do lepší ligy ze Slovenska a tady se chtějí ukázat, což je podle mě cesta, kterou by se FCS měla co nejvíc snažit vytěžit, ale fakt kvalitní hráči, co by hned byli oporami a rozhodovali zápasy, ti sem opravdu nechodí. Jen např. Kliment jde radši do Olmiku, Tomič do Karviné, atd.
-
huhu - včera, 13:02
(1)
Babu: souhlas, já vůbec nechápu některé názory tady v poslední době. To je furt dokola, jasně že ti hráči raději půjdou do liberce, bolky , jablonce, dnes už i třeba hradce. Zázemí, mzdové podmínky. Mluvil o tom šumi, nůžky se dost rozevírají. Před pár lety dát hráči 100 tis byl nadstandart, dnes to mají průměráci. Hráče sem nějaké dostaneme, ale max z východu, a nebo mladé z lepších klubů formou hostování s opcí. Klub nemá na to mít v kádru 10 hráčů a každému hradit čtvrt milionu. A tím, že kluby ,,kolem nás" bohatnout díky investicím a novým bohatším majitelům (Liberec, MB, Baník, Sigma - pokud jim to dopadne, Hradec), tak ty nůžky se budou rozevírat víc a víc.
-
Babu - včera, 12:31
(0)
lagic: Z čeho usuzuješ, že k nám hráči nechtějí? Dobře, ne nějací top, obecně se to možná říci dá ve srovnání s Prahou a okolím, ale konkrétně si pojďme říct, že v létě a teď došel (neřeším formu příchodu ani kvalitu hráče): Kozák, Křišťan, Krmelec, DeAzevedo, Ndefe, Vaško, Klíma, Koscelník, Beran, Stojchevski, Miškovic, Hamza...
-
huhu - včera, 11:31
(6)
fandajakhrom: čoveče ty tvoje názory, už nějakou dobu to čtu s údivem. Jak můžeš napsat že chybí zkušenost? Tímto omlazením se konečně dostáváme trochu k průměru ligy co se týče stáří týmu. Ostatní týmy taky nemají zkušené hráče? Co máš pořád s hofmanem a naprosto šíleným břečkou? Heča, Havlík, Daníček, Trávník, Krmenčík, Blahut, Koscelník, Reinberk, Klíma..odehráli tito hráči málo zápasů a jsou tedy nezkušení?
-
karagavrylydys - včera, 09:50
(0)
lagic: Souhlas. Navíc týmu chybí tahoun, lídr, pes, který by ostatní vyhecoval. A co je taky zarážející, máme 4 útočníky, ale je v podstatě jedno, který z nich hraje.
-
lagic - včera, 09:47
(0)
kecipep: s odchody "starých" hráčů a omlazením nemám žádný problém, jen jsem prostě čekal, že když chce vedení hrát v horní polovině tabulky, tak ty posily budou kvalitnější. Neříkám, že nemůžou být, ale to až tak za dva, tři roky, ale mají vedle koho výkonnostně vyrůst? Vždy platilo, že tam musel být někdo kvalitní a zkušený, aby mladý hráč mohl růst, kdo ho podrží. A při vší úctě, ti, co přišli, byli ve svých klubech maximálně na hraně sestavy, žádní lumeni. A nemůžeme čekat, že nás potáhne Beran s Hamzou. Mně ta kvalita v týmu prostě chybí.
-
Šovkovskij - včera, 09:36
(1)
Souhlasím s Mousesem i Šarikkem. Prostě roky se volá po omlazení a když se tak děje, tak se zase nadává. Já to vidím tak, že prostě se buduje nový kádr a to logicky přináší porodní bolesti. Podle mne přišlo a máme hodně mladých, nadějných kluků a vidím v tomto týmu velký potenciál. Chce to kluky podržet a nehejtovat nejen na sociálních sítích. Když se podívám na soupisku, tak jsem opravdu spokojený a taková konkurence tu za pana Svědíka nebyla. Chce to trochu času a trpělivosti.
-
kecipep - včera, 08:49
(1)
Fandajakhrom: Stopery budou Vaško-Kukučka, stejně jako na podzim. Záda budou krýt uzdravený Daníček a Stojčevski, odchod Hofiho = odchod hráče z lavičky. Podle slov Smetany asi i odejít chtěl. Na Břečku zde nadávalo 95 % lidí, že na ligu vůbec nemá.
-
Bayern Munchen - včera, 08:46
(0)
lagic: něco na tom bude... ale už máme LB univerzál a náš nejlepší střelec v tomto ročníku Havlas to zvládne... jinak taky jsem si pokládal tuto otázku, když si vezmeš že ušetříme na platu Petrželi, Hofmanna, Břečky, Kohúta a Doskiho a přivedeš sem mladíky tedy kromě Koscelnika a Klímy, tak jejich finanční nároky budou asi slabší než všech těch starších hráčů... podle mě je důvodem úspora rozpočtu a šetření, kdy chybí peníze...
-
fandajakhrom - včera, 08:45
(-2)
Vsemu rozumim, ale tech zmen je proste moc a chybi zkusenost.. zrovna ten Hofi tu mozna jeste mohl zustat, i kdyz to asi taky neni zadny super-lídr. Vcera bychom uhrali se stopery Hofi-Brecka lepsi vysledek... ale asi chapu - obetovali jsme zbytek sezony, aby mladi ziskali zkusenosti... tak ci onak budeme muset Duklu porazit.. a jsem zvedavy, jestli se s tim tlakem vyrovname
-
šarikkk - včera, 08:38
(5)
Takže si to shrňme:
Máme za sebou dva zápasy a dvě prohry. I díky výsledkům soupeřů se držíme na 10. místě. Doma nás čekají zápasy, ve kterých musíme bodovat a vytvořit si tak polštář pro závěrečnou část soutěže.
To, že bylo a je potřeba říznout do kádru je jasné už více jak dva roky. Postupně se zbavujeme starších hráčů (mnohdy legend), ale je jasné že ti by tady nemohli hrát donekonečna. Přišel nový trenér, který s mužstvem nahrál překvapivě, na předváděnou hru, dost bodů, byl však odejít (vrabci cvrlikali o neshodách v kabině) a po jednozápasovém tříbodovém intermezzu asistenta Baránka se k týmu připojil trenér Smetana a řekněme si otevřeně – výsledky nic moc.
Jenže dle mého není tato sezóna o výsledcích, ale o přebudování a omlazení kádru a vytvoření konkurence schopného týmu pro další ročníky.
Po krátké zimní pauze se na Slovácko nepřekvapivě plné odchodů starších hráčů a překvapivě příchodů mladých hráčů do branky postavil Borek, který, řekněme diplomaticky, zatím mužstvo moc nepodržel. Když udělal průser s Bohemkou, byl odstaven a poslán na hostovaní. Teď ho trenérský tým podržel, uvidíme, jak to bude až se Heča 100% uzdraví.
Včera jsme do Jablonce jeli rozbití – zranění a asi i nějaká viróza. Není pravda že klub o případných absencích neinformoval, v předzápasovém rozhovoru bylo zmíněno zranění Jurošky a Ndefeho. Ostatní přibyli až v pátek a sobotu. A v zápase ještě přišlo zranění Berana… To však neomlouvá, že 3 branky dostaneme po špatném bránění při standardkách a čtvrtou, kvůli nesprintu Kozáka. Možná chyběl zkušený Hofmann, ale ten už je pryč Vaško nebo Kukučka si budou muset bránění zorganizovat sami.
Výkonu nepomáhá ani slabá forma Havlíka, ale slyšeli jste od komentátorů jaká čísla má Kim? Na ofenzívního hráče teda nic moc….
Po každém nevydařeném zápase se objevují komenty – Smetana pryč, v klubu všecko stojí za hov…, veslař pryč (mimochodem nevím o tom, že by Pojezný někdy vesloval). Jasně, kritika je potřebná, ale někoho dehonestovat je za mě mimo mísu.
Borci, chodíme na ligu, hraje se na celkem solidním stadionu, omlazujeme kádr Zlepšily se socky, trenér je daleko otevřenější jak Martin, zvykáme si na nové hráče a buduje se nová éra Slovácka. Proto věřím, že tím, čím si dnes procházíme přinese ovoce v nadcházejícím ligovém ročníku.
-
lagic - včera, 08:12
(0)
A není v klubu něco špatně, že se k nám nikdo moc nehrne a pořád nemáme LB? Vždyť přece nemáme nejmenší rozpočet v lize, aby od nás každý hráč utekl při první příležitosti nebo přicházeli jen hráči za drobné nebo po zranění. A po odchodu starších hráčů musíme hodně ušetřit na platech. Vždyť kromě Koscelníka, který má něco za sebou, přišli samí mlaďoši nebo hráči, kteří se jinde neprosadili do základu, a ti asi nebudou brát raketu. Spíš se bojím, aby hráči nebrali FCS tak, že by se sem došli jen zakopat, proto volí ambicióznější kluby. Ano, vše je o penězích, ale podle zveřejněných rozpočtů nejsme úplně marní, tak tu neatraktivitu klubu nechápu. Nebo je takový rozpočet pouze na papíře a realita je hodně jiná?
-
Mouses - 09.02.2025, neděle, 23:40
(4)
Kdo čekal po takové radikální přestavbě kádru, že budeme sbírat body jak na běžícím pásu, tak se regulérně zbláznil. Těch změn bylo tolik, že je naprostá nutnost tomu dát čas. V žádném případě bych neházel Smetanu přes palubu. Dlouho jsme volali po omlazení a obměně kádru. Teď to přišlo a pro nás v naprosto vhodnou dobu, kdy nám nehrozí sestup ani boj o poháry. Kluci se teď v klidu můžou sehrát a bez nějakých nervů tu sezónu dohrát. Upínal bych pozornost na příští sezónu, kde už doba hájení skončí. Věřím že si to všechno sedne a příští sezónu budeme zase atakovat TOP6. Mě osobně to omlazení kádru hodně baví :)
-
tvojemama - 09.02.2025, neděle, 22:27
(0)
BM- často s tebou souhlasím ale ty prostě musiš být vždy negativní. Smetana na to nemá? Tak znova West uhrál body ale měl i dost štěstí. Smetana došel v průběhu podzimu. Zimní příprava krátká. Spousta změn. Borek udělal chyby proti Spartě. Dnes chybělo 4-5hráčů. Takže mě nepřijde úplně fér ho hodnotit teď. To můžem za 5 dalších zápasů. A ta přestavba nějaký čas trvá
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 20:54
(0)
Jako obranné standartky jdou za trenéry, dostat tři góly z nich je ostuda a nevím na co se chystali, vždyť museli vědět jak tam hrala před týdnem Bohemka, ze tam to hřiště bude katastrofa a ze standartky budou rozhodovat… a jako nebyl jsem oblíbenec Westa ale je pravda ze tým uměl aspoň bránit a nevím zda Smetana neví že obrana je základ, to věděl Svědík i West, bez kvalitní obrany celého týmu neuhrajeme nic, jako za poslední tři zápasy jsme sice dali tři branky ale devět inkasovali a to je hodně… no nic máme ještě 12 dnů na sehnání krajních hráčů a snad příští týden daně aspoň Duklu, řekl bych ze to je povinnost doma, ať se nedostaneme ještě do větších problému…
-
Marwik - 09.02.2025, neděle, 20:38
(0)
Výšková převaha bez Krmelce a Hofiho je pryč, standardky nás sráží dolů.
-
Skein - 09.02.2025, neděle, 19:36
(0)
dali jsme dva goly..Havlas konečně a první gol Miškoviče v lize, první minuty Hamzy!..obrana hrála prvně, absence borců je patrná. Kdo ví jak Vaško, Ndefe..Reinberk tak v březnu..
-
celtic - 09.02.2025, neděle, 19:04
(2)
lagic...přesně jak říkaš,,,nemastný ,neslaný,tyto dvě slova ho přesně charakterizují
-
lagic - 09.02.2025, neděle, 18:49
(2)
Musím se přiznat, že jsem čekal od trenéra víc. Hlavně co se týče energie, přijde mi takový nemastný neslaný. I ty tiskovky jsou takové, že vlastně nic neřekne, když to srovnám se Svědíkem, který se nebál říct napřímo i negativní věci a rozohnit se, když se mu něco nelíbilo a zpucovat hráče. Kdybych ten dnešní zápas neviděl, tak bych si ze slov Smetany myslel, že to byl vyrovnaný zápas.
-
fandajakhrom - 09.02.2025, neděle, 17:57
(1)
Kohut - hrac utkani v Baniku.... chapu, ze se chtel nekam posunout, ale nabidli jsme mu solidni smlouvu nebo budeme radsi platit 3 podprumerne hrace?
-
karagavrylydys - 09.02.2025, neděle, 17:13
(0)
Smetanova bilance je 1-3-4. Jsem zvědav, jak dlouho s ním bude mít vedení trpělivost. Nějaký jeho rukopis veškerý žádný.
-
Rado - 09.02.2025, neděle, 16:00
(6)
Myslím, že je fakt potřeba vnímat pozitivně (reálně). Celý tým se podrobil možná historickým veletočům (v nejvyšší soutěži určitě). Trenér je tu chvilku, zimní přestávka byla krátká, takže odzkoušet nové hráče, varianty, taktiku na nejbližšího soupeře, atd, atd moc neměl. Po Spartě hned Jablonec, který "musel vyhrát za každou cenu"- v silné sehrané podzimní sestavě. Naproti tomu Slovácko s množinou absencí, oproti podzimu překopaná sestava. V podstatě ji trenér předhodil silnému soupeři, což mu ale určitě nemám za zlé. Jsem rád, že navzdory poměrně ostré kritice dostal Jirka Borek další šanci, zahráli si i další noví borci. Teď už ale bude potřeba zabrat. Na programu jsou teoreticky přijatelnější soupeři a bude potřeba max zabodovat! Věřím, že trenérský tým je kvalitní a zvládne to, snad bude i míň absencí. Jo a taky management by se měl opravdu rozhlédnout po tom LB, myslím, že přestupné termín je do 22.2.
-
xxpaloxx - 09.02.2025, neděle, 15:45
(0)
Tak jsme si tady pěkně pobrečeli, navzájem se trochu pouráželi a teď s chutí do dalšího pracovního týdne .
-
Hory - 09.02.2025, neděle, 15:26
(0)
Snad se nám v příštím kole podaří vyválčit s Duklou alespoň bod a pak doma porazit Budějovice a zbytek v základní části už brát jako přípravu do boje ve skupině o sestup. Doufat v cokoliv jiného by byla naprostá naivita. Nenahrát současnému trenérovi body jeho předchůdce, tak to by bylo teprve zle. Doufám, že vedené už hledá nástupce současného trenéra, snad se podaří přivést Romana Skuhravého.
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 15:17
(-1)
Valheru: nenamlouvám si nic… jen tady píší co jak vidím a cítím o Slovácku, protože tady by to měla být diskuze hlavně o něm, ale v osobním životě mi nic nechybí to mi věř…
-
Valheru - 09.02.2025, neděle, 15:13
(0)
Bayern: to si musíš hodně namlouvat, pokud tomu věříš... :-D Všechny tvé příspěvky říkají pravý opak :-)
-
Lemmy - 09.02.2025, neděle, 15:08
(3)
Věřím tomu že si to sedne, těch změn bylo moc a chce to čas. Už bych nedával tolik šancí Kozákovi, podle mě to není hráč pro nás. Borka bych v bráně podržel, jde vidět že mu na Slovácku záleží. Možná škoda, že Hofman neodešel až po sezoně, ale neznám podrobnosti jeho odchodu. Bodů máme naštěstí dost :-)
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 15:07
(-1)
Šovki: vůbec mě neznáš, já jsem se svým životem úplně v pohodě… radši nápis jak se ti to dnes líbilo a jak si spokojený kam Slovacko směřuje… čekal bych tady takové komentáře a ne furt do někoho útočit za jeho názory… ale to je vždy pro mě spis ukázka toho jak jsou tito lidé labilní a raději budou útočit na druhé než aby napsali svůj pohled, protože buď ho nemají a nebo ho nechtějí vidět…
-
egi - 09.02.2025, neděle, 15:06
(0)
lagic: přesně tak, dnešní zápas od A po Z ,velká bída.
-
lagic - 09.02.2025, neděle, 15:02
(0)
Co k tomu dodat... snad jen, ach jo 😥
-
Šovkovskij - 09.02.2025, neděle, 15:01
(0)
To musí být strašný život, zapšklý, otrávený, negativní, pesimistický... Prohráli jsme, bohužel. Teď jdu do hospody s kámošama na pivo a bude ten den lepší. Zkus to taky:-)
-
Šovkovskij - 09.02.2025, neděle, 14:59
(-1)
Víš Bayerne, všichni máme chyby, máme ale i pozitiva. Bohužel v Tvém případě se jedná jen o negativa. Proto tě nikdo nemá rád:-)
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 14:57
(0)
A jestli ty hodnotit odbornost druhých, což já si nedovolím, tak to samo sebou je docela úsměvné…
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 14:55
(-3)
Šovki: to už tu bylo nemáš něco jiného, třeba můžeš zvládnout zhodnotit dnesni zapas… už jsem tu včera psal ze si za svým názorem stojím…
-
Šovkovskij - 09.02.2025, neděle, 14:54
(-2)
...myslím, že o odbornosti pana hlavního plivače to poměrně značí:-)
-
Šovkovskij - 09.02.2025, neděle, 14:53
(1)
FC Bayern Muncehn: Nechápu když mají tolik peněz na plat Magery, tak proč proboha tyto peníze chtějí použít na plat Doška, kterému je 33 let a je to podle mě dost nekvalitní náhrada za Švancaru, to raději ať koupí dva průměrné útočníky a jednoho záložníka. A třeba Šenkeřík by byl pro nás mnohem lepší útočník než Došek, ale prostě částečně chápu vedení sem tahat bývalé brňáky, opět kamarádi to bude zase vypadat sestava, že Došek i když bude hrát hovno v té sestavě bude furt a bohužel bude brát místo mladším a lepším :-( Tak a je po dalších posilách, hlavně že máme kvalitního útočníka Doška to jsme pro náš útok potřebovali a všechny peníze vyhodili... A hráči typu Lukáš Zelenka, Došek jsou pro mě hráči podprůměrní a myslím si, že než plácat peníze na tyto hráče bych si dokázal u nás představit hráče typu Kóňa, Markovič atd. A osobně si
-
fandajakhrom - 09.02.2025, neděle, 14:51
(1)
Hledejme pozitiva..: navrat Danicka, nehraje spatne.. jinak me nic nenapada
-
Bonito33 - 09.02.2025, neděle, 14:48
(2)
Vidíte ty rozdíle? Jablonec bez peněz, majitel měl jít do basy, dostávali na prdel, my si tam jezdili pro body.... Slovácko v laufu se Svědikem, historická sezóna, přísun peněz z evropy, pravidelný boj o evropu...a za tři, čtyři roky to je úplně opačně.
-
Babu - 09.02.2025, neděle, 14:46
(0)
Konec zimy 2024 vůbec neřeším, ale po pauze jsem čekala min experimenru a punku a víc nějaké ucelené strategie. Tak snad až se uzdraví chripkari a zranění.
-
Šovkovskij - 09.02.2025, neděle, 14:45
(0)
Bayerne, mohu zkopírovat Tvůj příspěvek ohledně Doška? Doufám, že se pak zase dva týdny nevynoříš z nory:-)
-
riedlss - 09.02.2025, neděle, 14:45
(3)
Bayerne: zapadni někam do sklepa s už nevylézej prosím tě :)
-
fandajakhrom - 09.02.2025, neděle, 14:45
(0)
No zatim to na zadny suoer byznys nevypada ....
-
karagavrylydys - 09.02.2025, neděle, 14:44
(3)
No buďme rádi, že na 14. Pardubice máme k dobru 10 bodů. To snad za 9 kol udržíme. Jinak dnes to je opravdu hrůzostrašné.
-
Petros - 09.02.2025, neděle, 14:44
(-1)
Reálně musí v klubu zůstat jeden zkušený stoper, aby těm mladým aspoň dodával klid, sebedůvěru....my půl roku před vypršením smlouvy odejdeme poledniho co tam byl, podle toho ta obrana dnes i bez Vaška vypadá...no co už, tuto sezonu klub i tímto posledním krokem
jasně odpískal. Musíme věřit trenérovi i novým hráčům, že se přes jaro sehraji a příští sezónu už to pujde...
-
huhu - 09.02.2025, neděle, 14:43
(2)
Fandajakhrom: ten Hamza se sam neudělal, dali jsme jim Brecku s Hofmanem, zbavili se jejich platu, a dostali Hamzu.
-
jjirin - 09.02.2025, neděle, 14:43
(0)
... a jediný, kdo z toho má upřímnou radost, je Bayern
-
Valheru - 09.02.2025, neděle, 14:42
(4)
To nic nemění na faktu, že jsi člověk, který čeká na jakékoliv záminky, aby mohl nadávat, urážet nebo kritizovat v podstatě cokoliv, co se zrovna nepodařilo. To je známka zmetka, ne fanouška.
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 14:41
(-2)
Valheru: jestli je tohle trenér pro první ligu tak ještě par kol počkej a uvidíš, osum zápasu jedna výhra to mluví ta vše…
-
fandajakhrom - 09.02.2025, neděle, 14:40
(0)
Team nema vubec zadnou kostru, zadnou oporu.. cele jsme to rozbili a jako bonus poslali Hofmanna do Zbrojovky.... tleskam
-
Babu - 09.02.2025, neděle, 14:39
(5)
Mne nevadí, že prohrajeme, ale my nemáme nic... a z každé standardky gol..
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 14:38
(1)
Petros: mas pravdu…
-
huhu - 09.02.2025, neděle, 14:38
(1)
3 goly ze standartek, to je vysmech
-
Šovkovskij - 09.02.2025, neděle, 14:37
(-1)
Nesnáším je, ale Šádek, či Luftjarda by je roznesli na kopytech. Mrmla sedí tiše v koutě a plácá, že jsme z východní Moravy...
-
a jé - 09.02.2025, neděle, 14:37
(3)
Hráči se jen stekají, vůbec nic nehraji, serou na to. Chudák Borek
-
fandajakhrom - 09.02.2025, neděle, 14:37
(-2)
Jen konstatuji, ze jsme nenasli adekvatni nahradu.. a Kaliho nechali utect.... bez nahrady... Smetana s veslarem a Sumim to vedou smer sestup .... to stridani Kozaka ktery zavinil deuhy gol byl majstrstyk
-
Petros - 09.02.2025, neděle, 14:36
(1)
Kvasina je fakt smolař, hrál dobře i proti Spartě když se tam dostal, i dnes a přesto za stavu 0-2 jde dole...chcu vidět jak bude Smetanovi fungovat chemie v kabině když ze 4 útočníků bude hrát furt jen jednoho...
-
Šovkovskij - 09.02.2025, neděle, 14:36
(-1)
Tohle jde bohužel i za vedením klubu. Opět VAR a kupodivu opět v náš neprospěch. Není tam nikdo, kdo praští do stolu a zařve "Kurva, tohle ne". Pak si z nás dělají srandu. Pojezný se nevymáčkne ani na tiskovce, kdo má mít vůči nám potom nějaký respekt?
-
Michal fcs - 09.02.2025, neděle, 14:35
(-1)
Vzal bych Valentu na hostování, třeba by vzbudil Havlíka a Trmal prisel o misto v Bolce......
-
huhu - 09.02.2025, neděle, 14:35
(1)
Fandajakhrom: zato řešit 40 leteho Kalabisku s Kadlecem dava smysl.. meli tady byt navzdy? Klub cekaji proste tezke roky s hledanim nove osy tymu a novych opor
-
FCS DROGA - 09.02.2025, neděle, 14:33
(0)
snad to 10 místo udržíme ale bude to těžké
-
fandajakhrom - 09.02.2025, neděle, 14:32
(-1)
Huhu: o par radku niz jsem navrhoval prerazeni do b teamu.... havlika ted neresme... mame nejslabsi obranu v lize.... rambo, kaca, hofi, kali jsou v prdeli.. toto neni adekvatni nahrada.... kukucka to mel odehrat od autu a nebyl by gol
-
Valheru - 09.02.2025, neděle, 14:32
(4)
Bayern NENÍ fanouškem Slovácka...
-
huhu - 09.02.2025, neděle, 14:30
(0)
Kdo ma na starost standartky? Polach?
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 14:23
(-4)
Smetana není trenér pro první ligu…
-
huhu - 09.02.2025, neděle, 14:23
(4)
Fandajakhrom: trosku krátkozraké hodnocení ne? To že je Havlík v útlumu už několik měsíců a nemá formu nezmění jedna gólová střela
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 14:23
(-2)
Jediný hráč co umí dat branku jak na Dukle tak tady…
-
Petros - 09.02.2025, neděle, 14:22
(1)
Co mě hlava nebere, znovu tečem o dva góly a Smetana opět vyměňuje útočníka útočníkem....?? Tak je normální nebo mu regulérně jebe v hlavě. Na co jsne vůbec toho Klímu brali, když ani za nepříznivého stavu nehrajem na dva hroty....
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 14:22
(-2)
Ti Havlíkovi kritici kde jste…
-
fandajakhrom - 09.02.2025, neděle, 14:21
(0)
Havlikovi nekdo cte mistni komentare... konecne se probral
-
RNA - 09.02.2025, neděle, 14:21
(0)
Kara: ted videls proc 😁👍
-
kecipep - 09.02.2025, neděle, 14:21
(0)
Mára nás slyšel
-
karagavrylydys - 09.02.2025, neděle, 14:20
(0)
Proč střídá Koscelníka a ne tragikomického Havlíka?
-
RNA - 09.02.2025, neděle, 14:19
(3)
Ondra Smetana nas zkusene dovede do posledni skupiny :-) este budem vzpominat na Westa. Ta hra totiz nema cele tri mesice, co je tu, vubec zadne parametry. No nezbyva nez verit…
-
Valheru - 09.02.2025, neděle, 14:18
(5)
Tohle jde za Kozákem. Kroková variace nás stála potenciální osfajd :-(
-
kecipep - 09.02.2025, neděle, 14:18
(2)
Kdybychom tohle odkopli... nebudu jmenovat :-) No nic, makáme
-
fandajakhrom - 09.02.2025, neděle, 14:05
(2)
Havlika vystridat a preradit do B teamu... potrebuje mentalniho kouce!!! Kolikrat to budu rikat.. uz rok a pul nic nehraje
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 13:59
(0)
kecipep: Daníček je po zranění a ty ho chces poslat na takový terén, stačí ze jsme přišli o Berana, Hamza je s týmem dva dny to bude pak ještě horší a Blahúta s Koscelnikem bych na stopera opravdu nedával kde budeš mít kraje pak…
-
spor - 09.02.2025, neděle, 13:59
(2)
S Havlíkem mě dochází trpělivost měl by si sednout ať se probere
-
kecipep - 09.02.2025, neděle, 13:59
(3)
Dnes je krásně vidět rozdíl přístupu Trávníka oproti Havlíkovi a upřímně to fakt nechápu, proč jde neustále tak dolů
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 13:56
(0)
Jinak jsme strašně pomalý, kraje neexistují, jediní kdo hrajou je Kim a Kvasina… ale trávník je už zničeny dal bych tam ke Kvasinovi co nejdříve Klimu a to už bije jen o nákupech a standartkach…
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 13:54
(0)
kecipep: a koho by si tam dal, není kdo…
-
kecipep - 09.02.2025, neděle, 13:53
(0)
Stojčevski by měl jít dolů, protože už teď tam nemusel být.
-
mafie - 09.02.2025, neděle, 13:48
(0)
Za podobnou ruku kopala včera Slavie penaltu.
-
a jé - 09.02.2025, neděle, 13:41
(2)
Babu souhlas v naší lize každý piska jinak, hráči v tom musi mít guláš. Jenže chyba je v tom, že rozhodčí si dělají alibi a spoléhají na VAR
-
Babu - 09.02.2025, neděle, 13:37
(0)
A je: dívej, kdyby se ten faul na půlce pískl hned, neřeknu nic. Ale podle mě to na VAR není, není to zjevně pochybení. Když si vezmu, jak sejmuli Kima na Bohemce a gól platil. Prostě kde je nějaká konzistence. Nebo včerejší redka pro Koubka, úplný nonsens.
-
Babu - 09.02.2025, neděle, 13:36
(0)
Beranova noha vypadala hrozně, snad jen blbý dopad, ale vypadalo to blbě
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 13:35
(0)
Ještě ze těch krajních hráčů máme dost… skoda Berana snad to nebude nic na dlouho…
-
kecipep - 09.02.2025, neděle, 13:30
(1)
Havlík to slušně odklusal
-
huhu - 09.02.2025, neděle, 13:27
(0)
Aje: byla , ale prirozena poloha a hlavne bezprostredni blizkost
-
Babu - 09.02.2025, neděle, 13:26
(0)
Co ta jasná levá ruka obránce metr od těla, to bylo naraz rozhodnuto hned.. nechápu.
-
a jé - 09.02.2025, neděle, 13:24
(0)
Co řešíte? Nohou prišlápl, to si myslím spis , že ted tam ta ruka byla
-
hromik - 09.02.2025, neděle, 13:21
(0)
Bayern: ted jsem si rikal to samé, ze tam hodím červenou kartu na tipsportu 😀
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 13:19
(0)
Ten Stojcevski bude horka hlava, jsem zvědavý zda vůbec dohraje…
-
karagavrylydys - 09.02.2025, neděle, 13:16
(0)
Havlík má konečně asistenci.
-
DorianFCS - 09.02.2025, neděle, 13:16
(3)
Tak se nám ta liga zase vrátila do stejných kolejí. Strašný hnus tohle.
-
hromik - 09.02.2025, neděle, 13:13
(3)
Havlikuv hráč dava gól , jednoduche .
-
guerero - 09.02.2025, neděle, 13:13
(0)
Toto je totální výsměch fotbalu, normální souboj.
-
bilas - 09.02.2025, neděle, 13:10
(0)
To je fakt smolař, snad mu to tam ještě padne, jde otmu naproti :))
-
huhu - 09.02.2025, neděle, 13:10
(1)
Var ma vracet pouze zjevne pochybeni hlavniho, bylo tohle zjevne pochybeni? Srazili se a pošlapali si nohy…
-
champyon - 09.02.2025, neděle, 13:09
(0)
Tvl, opět neuznaný gól Kvasinovi po zásahu Varů 🤮
-
Valheru - 09.02.2025, neděle, 13:09
(0)
Fotozáběr rozhodl o neplatnosti gólu. Tohle kolo je hrobem pro jakoukoliv smysluplnost VARu u nás :-(
-
champyon - 09.02.2025, neděle, 13:06
(0)
Gool Kvasina!!
-
Petros - 09.02.2025, neděle, 12:52
(0)
Furt aj ve studiu O2 mluví o zraněních, ani slovo o nemoci...to by byla lepší varianta
-
Petros - 09.02.2025, neděle, 12:50
(0)
Synia na levém beku, tak může sa pořádně ukázat!!
-
Valheru - 09.02.2025, neděle, 12:48
(0)
Celkově máme jen 16 hráčů v Jablonci...škoda, že to nemohli svést na chřipkovou epidemii...
-
celtic - 09.02.2025, neděle, 12:47
(0)
my máme hned 6 hráčů mimo sestavu,z toho pět ji hrává v základní sestavě,,,Jabka maju bohužel jen jednu absenci,,,,dnes to bude velmi těžké,,,,sestava plná noviců
-
celtic - 09.02.2025, neděle, 12:44
(0)
tak Krmelec e asi taky nemocný,není ani na střidačce,tak to je velká škoda
-
karagavrylydys - 09.02.2025, neděle, 12:32
(0)
Guláškotle: Řekneme si po zápase, jelimane!
-
kecipep - 09.02.2025, neděle, 12:27
(0)
No, pekne nas to pokosilo.
-
spor - 09.02.2025, neděle, 12:26
(0)
Vaško snad jen lehké zranění bude chybět
-
Mouses - 09.02.2025, neděle, 12:22
(0)
Za Borka jsem taky moc rád. Snad chytne tu šanci za pačesy. Pojďme vyhrát!!
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 12:19
(0)
Jose: pohledej příspěvky už jsem tu byl včera, bude se ti to lehce hledat než 13 let zpátky…
-
Palo - 09.02.2025, neděle, 12:18
(0)
Za Borka jsem rád. Musí dostat šanci. Aspoň 5 zápasů, on to v sobě má.
-
KotelGuláše - 09.02.2025, neděle, 12:17
(2)
To karagavrylydys: protože nejsou trenéři takoví jelimani jako ty, aby dobrého mladého gólmana po jednom nepovedeném zápase odstřelili a už mu nedali šanci. Kolik máš roků, že se tak divíš?
-
JoseVale - 09.02.2025, neděle, 12:15
(-1)
Den zápasu a Bayern opět vylezl z nory.
-
hromik - 09.02.2025, neděle, 12:13
(1)
Tak dnes má sanci ukazat jestli to v sobě má , nebo nikoliv . Dostává druhou šanci, myslím si , ze si dneska zachytá , tak pokud dnes nepredvede kvalitu , tak budeme vedet ze to není na první ligu gólman
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 12:13
(-1)
Jo no nová obrana se ukáže co umí golman…
-
a jé - 09.02.2025, neděle, 12:12
(0)
Škoda Vaška a Borek souhlas ted se ukáže jestli na to má
-
Hynda - 09.02.2025, neděle, 12:10
(2)
A proč ne?????Jen ať chytá
-
karagavrylydys - 09.02.2025, neděle, 12:09
(-1)
Proč zase Borek?
-
Bayern Munchen - 09.02.2025, neděle, 12:08
(0)
Chybí jich dost asi chřipka…
-
Mouses - 09.02.2025, neděle, 12:03
(0)
Co je s Vaškem? Dnes hraje Stojchevski, na hrotu Kvasina
-
kecipep - 09.02.2025, neděle, 10:45
(1)
Pozitivne, pokud budou hrat Kim a Krmencik
-
hromik - 09.02.2025, neděle, 10:01
(0)
Tak jak to dneska vidíte ?
-
fandajakhrom - 08.02.2025, sobota, 20:41
(0)
🌝 pozitivni pristup je urcite potreba.... jinak to nepujde
-
tvojemama - 08.02.2025, sobota, 20:32
(1)
3x jsem napsal super, já jsem prostě nadšený a baví mě sledovat přestavba kádru. Jako i ten nový kondičák má zajímavý životopis 😀
-
tvojemama - 08.02.2025, sobota, 20:31
(2)
Omlazení je prostě nutnost. Nedá se nic dělat. Jako teď je v týmu 12 hráčů co ma 25 let a míň. Vetšina ostatních hráčů mají 28-30. Snad většina 2-3 roky dá v pohodě. Krmenčík si myslím tu jeho úroveň může udržet dlouho, to samé Vlasta na stoperovi a u Heči věk nevadí vůbec. Hamza 19 super a teď jestli přetáhnem kapitána repre U19 Baníku tak super. Uvidíme co ten Novotný. Jako za mě je to všechno super a jsem možná až noc nadšený. Ještě asi někoho na levou stranu ale Koscelník by tam asi mohl hrat ok. Smetana je takový Simeone😀. Zbytek sezony se sehrajem a přístí rok top 6
-
fandajakhrom - 08.02.2025, sobota, 20:19
(0)
Dle meho nazoru to bylo o něm.... chtel pryc, coz chapu .... taky si myslim, ze bude chybet..: ale vsichni jsou nahraditelni
-
a jé - 08.02.2025, sobota, 20:13
(-1)
Podle mého pouštět Hofiho je blbost, bude chybět pri standartkách. A s tim omlazenim, už mě všichni štvou
-
fandajakhrom - 08.02.2025, sobota, 20:01
(0)
Ps: zitrejsi zapas napovi ....
-
fandajakhrom - 08.02.2025, sobota, 20:00
(1)
To jsou opravdu velke zmeny. Minuly zapas kapitan, dnes v Brne. Ssmo to muselo prijit, ale mam o nas trochu obavu... jak uz jsem psal onehda: chybi mi nejaka osa teamu... ano, asi ji budeme muset vybudovat a nekdy se zacit musi, ale aby tech zmen nebylo moc 👀 vedeni zrejme vyhodnotilo, ze to na sestup letos nevypada, takze to zkusime prekopat
-
tvojemama - 08.02.2025, sobota, 19:57
(1)
Co se dá dělat. Prostě omladit musíme. To asi Hamza a Stojcevski vypadají dobře když pouštíme Hoffmana
-
kecipep - 08.02.2025, sobota, 19:40
(0)
Droga: No jasně, protože Rambo i Hofi jsou v této sezóně našimi stěžejními hráči a bez nich dáváme všem najevo snížení našich ambicí. Ty budeš znalec
-
FCS DROGA - 08.02.2025, sobota, 19:36
(0)
kdo bude příště? rambo heča a daníček ? asi to 10 místo stačí
-
drzý vandrák - 08.02.2025, sobota, 19:21
(0)
😁😁😁😁😁
-
hešpy - 08.02.2025, sobota, 19:21
(0)
Mne se mnohdy na fb vubec komenty neukazuji, mam s tim opravdu dlouhodobě problémy
-
jjirin - 08.02.2025, sobota, 18:56
(0)
Pane BM, jste chudák, rád se s Vámi setkám a sdělím Vám to do očí.... Sousloví "já a zastydel ;)" tady už nikdo a nic nemůže překonat.....
-
Šovkovskij - 08.02.2025, sobota, 18:54
(0)
hešpy: Nejde mi o mobil, ale o prostý počítač. Ale to je jedno, je to jen má dětinská připomínka:-)
-
Šovkovskij - 08.02.2025, sobota, 18:50
(0)
Německý velkoklub se po týdnu sebezpytování vynořil z nory:-)
-
Marwik - 08.02.2025, sobota, 18:32
(0)
V každé řadě to chce někoho zkušeného a Hofi bude v obraně i při standardkách chybět. Výškově jdeme taky dolů.
-
Bayern Munchen - 08.02.2025, sobota, 18:13
(-4)
silon: já a zastydel ;-) spis jsem nechtěl uvěřit ze už je to 13 let ale za názorem si stojím i teď… tahat do Slovácka stařečky je úplný nesmysl ano Došel tehdy překvapil ze rady zažil na stará kolena své nejlepší roky ale to je většinou jeden z malá, stačí se podívat jak teď dopadl tah s Azevedem… ale letos je to silné omlazování tak rychle jsem to ani já nečekal, jen aby tady pak ještě zůstala aspoň nějaká zkušenost… a jinak kraj obrany za mě stále nevyresen…
-
hešpy - 08.02.2025, sobota, 18:13
(0)
Zkus se podívat na telefonu, mně komentáře na facebooku nefunguji dlouhodobě. Jestli si myslíš, že tě někdo blokuje, tak to fakt ne
-
Šovkovskij - 08.02.2025, sobota, 18:03
(-1)
Ale jak řekl pan mistr Kroupa v Marečkovi, pokud vám tady překážím, tak já sem chodit nebudu! Ostatně, jsem tady podmínečně!:-)
-
Šovkovskij - 08.02.2025, sobota, 17:59
(-1)
Nevím, kdo má na starosti sociální sítě, ale co znamená "Vyfiltrovaná odpověď", nevidím ji a ani na ni nemohu reagovat. Je to vskutku velmi specifické.
-
silon - 08.02.2025, sobota, 17:57
(0)
Bayerne ahoj, jsem rád že jsi mezi námi. Skoro se mi až zdálo, že ses zastyděl.
-
kecipep - 08.02.2025, sobota, 17:41
(0)
A chytal nějaký Hlobil - to je tento? https://www.transfermarkt.co.uk/richard-hlobil/profil/spieler/1243352
-
kecipep - 08.02.2025, sobota, 17:39
(0)
https://slovacky.denik.cz/fotbal-cfl-msfl/slovacko-b-proti-bzenci-zkouselo-chorvata-i-kapitana-reprezentace-do-19-let-2025.html
-
Mouses - 08.02.2025, sobota, 15:41
(1)
Logický krok. Stando díky za vše.
-
Bayern Munchen - 08.02.2025, sobota, 15:17
(0)
Jo a jinak je to legenda klubu doufám ze se s nim rozloučí klub aspoň jak s Petrželou…
-
Bayern Munchen - 08.02.2025, sobota, 15:14
(0)
Čekal jsem to až v létě, ale tak nějak se ten Hamza musí zaplatit… tak jak píše Kara teď je na radě Reinberk a Daníček…
-
kecipep - 08.02.2025, sobota, 15:10
(0)
Asi logicky krok. Diky, Stando!
-
karagavrylydys - 08.02.2025, sobota, 15:06
(0)
Na řadě je Reinberk, připraví se Daníček.
-
Mikulas - 08.02.2025, sobota, 15:04
(0)
Tak Hofmann do Zbrojovky. Pořádný změny
-
kecipep - 07.02.2025, pátek, 19:39
(0)
Urban to bude mit tezke https://infotbal.cz/mikulec-znovu-zkusi-druhou-ligu-po-prichodu-mandouse-miri-do-prostejova/
-
Pajos - 07.02.2025, pátek, 15:17
(0)
Ke vší úctě ke Slovácku, tak Janošek už jen to, jaké předváděl výkony a především góly, které dával i v 1. nizozemské, tak by to, jak už jsem zmiňoval, ke vší úctě ke Slovácku tady byl pro něj krok zpět...😢
-
karagavrylydys - 07.02.2025, pátek, 14:57
(0)
Vím, že je to sci-fi, ale Dominiku Janoškovi končí v létě v Bredě smlouva. To by byla panečku posila! 😉
-
a jé - 06.02.2025, čtvrtek, 05:59
(0)
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-podnikateli-zemkovi-se-hrouti-solarni-byznys-zrozeny-za-stedrych-podpor-269475
-
Marwik - 05.02.2025, středa, 21:02
(0)
Hory: Kdyby zůstal v Brně, teoreticky by si ligu zahrál až za rok a půl, kdy mu koncila smlouva.
-
Hory - 05.02.2025, středa, 17:30
(0)
Já si myslím, že tato věta z webu Zbrojovky nejlépe vystihuje to, proč Hamza se přesunul z Brna k nám. Jirka Hamza projevil zájem vyslyšet nabídku Slovácka.
-
cicmaaa - 05.02.2025, středa, 15:47
(0)
Juninho: U přestupu Hamzi k nám hrálo roli taky to, že k nim šel Břečka. A jinak nevidím nic divného, že mladý kluk se chtěl posunout o level výš, tak prostě Brno koupilo náhradu.Nebyl to obchod ze dne na den, tak reagovali...Nehledej v tom žádné senzace
-
Pajos - 05.02.2025, středa, 14:45
(0)
No, ten Kutík z Chrudimi (Hradce) není při kvalitách Chrudimi v předešlé ale především v této sezoně není vůbec špatný kauf. Zato Hamza už je více ostřílený a 1. liga je 1. liga...🙂
-
Nike - FCS - 05.02.2025, středa, 14:41
(0)
Asi logicky, Hamza měl do konce smlouvy jeden a půl roku, a třeba nechtěl už být ve druholigovém klubu, a chtěl se posunout? Stejné případy jako u nás, za rok a půl by odešel uplně zadarmo a za rok by mohl kdekoliv podepsat...
-
Juninho - 05.02.2025, středa, 14:30
(0)
Jen me teda zarazi, ze Brno dnes koupilo 20leteho leveho beka… proc jednoho daji pryc a obratem druheho koupi? To mi nedava smysl… nebo spis dava v tom, ze v Hamzovi tu perspektivu nevideli.
-
sassha - 05.02.2025, středa, 13:58
(0)
Mouses: tak zatím tak nehrajeme, ani v přípravě ani v lize a za mě je Daníček stoper, takže jich máme šest, což je zbytečné i na občasný systém se třemi, takže vlastně nevidím důvod teď držet nebo hrát Hofmana, když potřebujeme zapracovat dva mladá a rozehrát Daníčka
-
eLucky - 05.02.2025, středa, 13:57
(0)
Možná že když budeme teď mít tolik hráčů v kádru áčka, tak se občas někdo z nich dostane i do béčka - sice pro většinu z nich je MSFL malá, ale na nabrání herní formy lepší jak nic a navíc béčko to celkem potřebuje - pokud máme z akademie mít možnost dodávat hráče do áčka a celkově do ligy, tak béčko musí talenty obouchávat minimálně v MSFL - jinak bysme byli odkázaní na odesílání nadějí po hostováních...
-
Mouses - 05.02.2025, středa, 13:42
(0)
Pokud budeme hrát systém na 3 obránce, tak se určitě nikoho nezbavovat. Navíc si myslím že to je poslední půlrok pro Hofiho
-
sassha - 05.02.2025, středa, 13:35
(0)
Nákup super, ještě se zbavit nějakého zbytečného stopera at aspoň občas nakoukne do ligy
-
fcs - 05.02.2025, středa, 13:14
(0)
Snad to bude druhý Janošek, který se hned v prvním zápase na Baníku ukázal krásnou střelou a vykonem
-
cicmaaa - 05.02.2025, středa, 13:08
(0)
Kecipep: MB ti to objasní, ten tomu rozumí. Jinak můj osobní pohled je, že toto škatulkování jaký je koho post je strašně přeceňovány. Hlavně když dneska člověk ve hře nepozná, jestli hraješ na bekovi nebo kraji zálohy. Všichni útočí a všichni brání. Kalabiska měl taky psané, že je útočník. (Nejlepší střelec slovenské ligy) A u nás byl top obránce
-
Petros - 05.02.2025, středa, 13:06
(0)
Skvělé, dobrý nákup!! Do Brna mě to na dlouhá léta odválo a mám tam spoustu kámošů. Dnes je můžu pěkně vytáčet chlapce :))) jejich chat na facuvje samý pozitivna, viz:
3 míče za
mládežnickyho
reprezentanta a
jednoho z největších
talentů Zbrojovky...To
je loupež za bílého
dne.
-
Mouses - 05.02.2025, středa, 12:56
(0)
CB a DM
-
kecipep - 05.02.2025, středa, 12:51
(0)
Super. Teď ještě jaká je to vlastně ta jeho pozice :-)
-
Mikulas - 05.02.2025, středa, 12:02
(0)
Jak jsem před pár dny psal, Hamza je náš. Tak za pár sezon třeba s Holáskem zaklad
-
Marwik - 04.02.2025, úterý, 22:53
(0)
Borek si šanci zaslouží, ale s Frystym v bráně bych byl určitě v neděli klidnější. Zkušenostmi je jinde a řešit u brankářů věk, maji to jinak. Borek by měl jít na Duklu a podobně, kde bude soupeř zalezly.
-
riedlss - 04.02.2025, úterý, 22:07
(1)
U Borka je brzo jej nějak zatracovat. Jednak je to jeden zápas, dost těžký zápas na premiéru a za druhé , sorry Fryštymu, ale já byl třeba radši když jsem zjistil, že jde Jirka. Za mne je potřeba tam pomalu tlačit někoho perspektivnějšího. Bohužel to není lehké, gólmanům to nezávodím, dvojka je nevděčná role, která chce hodně trpělivosti. Jinak se mi líbil komentář od ,,Rado,,. Vždy to odlehčí a vnese svěží vítr. Přišlo vystřízlivění a je čas hledat i pozitivní věci. Teď nás čeká Jabko, to bude důležitý a ohromně těžký zápas, po kterém se hraje dvojzapas doma, tam se to doufám otočí na naši stranu. Do karviné pak jet po vítězné vlně, to by bylo-no je to ještě daleko :)
-
derflik - 04.02.2025, úterý, 20:57
(0)
Mandous do Boleslavi , to Trmala moc nepotěší.
-
Mouses - 04.02.2025, úterý, 20:50
(0)
Protože špatná životospráva
-
FCS DROGA - 04.02.2025, úterý, 20:33
(1)
jinak nechápu proč se prodal nemrava do strání ? taky moc šancí nedostal
-
Nike - FCS - 04.02.2025, úterý, 20:10
(3)
Panebože... gaučáci zase vylezli... Kinský chyboval X hrát když začínal... a podivte se kde je...Borek sice chyboval, ale dejem mu sakra ještě šanci, takové jednání a neférovost si rozhodně nezaslouží, snad ho podrží trenéři, oproti těmto pseudofandům... To že hraje půlka i možná 3/4 kádru hovno, to se neřeší, ale že Borek udělá chyby, které vedou ke gólu, tak se brankář hned odstřeluje, nejvíce nepopulární post a nevděčný... Kdyby se takhle dívalo na výkony Hofmanna, Trávníka, Havlíka, Kozáka a spousty dalších, tak už by dle vás měli být také odepsaní, protože oni možná neudělá krpu, která vede ke gólu (logicky, protože za něma jsou další hráči, za brankářem nikdo není)... ale ty jejich výkony jsou tak na pováženou.... Borek ať odchytá alespoň 5 zápasů a podle toho, se uvidí, má šanci si vše napravit...
-
riedlss - 04.02.2025, úterý, 20:04
(3)
Zajímavé jak se tady po nezdarech Heči volalo po Borkovi a panoval strach o to, žr nám jej někdo veme. Jeden nezdar Borka a karta se obrátila? Nebuďte trapní :)
-
tvojemama - 04.02.2025, úterý, 20:03
(0)
Tak Kinský se nechal za Pardubice taky hned vyloučit a měl trest tak na 5 zápasů
-
FCS DROGA - 04.02.2025, úterý, 19:26
(-4)
a co Fryšták ? Borek by měl jít hostovat ještě rok
-
Šovkovskij - 04.02.2025, úterý, 15:27
(-1)
Přesně tak, a například o Kinském, který po úvodní nule v Anglii dvakrát úplně pohořel, bychom mohli mluvit taky. I zmiňovaný Heča, kterého mám opravdu rád, měl období, kdyby opravdu strašidelný, ale chytal pořád. Adekvátní trest je podle mne pro všechny, kteří dostali laciný gól, jen trest smrti:-)
-
xxpaloxx - 04.02.2025, úterý, 14:54
(0)
Ještě dát další šance.
-
xxpaloxx - 04.02.2025, úterý, 14:53
(4)
Hodně se psalo, že před časem byl odepsán Borek po jednom nepovedeném zápase. Většina tento postup odsoudila. Potom se celou dobu hostování sledoval, chválil, na soustředění testoval a teď chceme, aby byl po jednom nepovedeném zápase opět odepsán ? Nějak tomu nerozumím, ale myslím si, že je potřeba mu ještě další šance. Nakonec i Heča jich měl v minulých letech po horších výsledcích několik.
-
karagavrylydys - 04.02.2025, úterý, 13:20
(-7)
Tak snad bude Heča fit už na Jablonec, aby si fanoušci Borka nemuseli stále namlouvat, že se jedná o ligového golmana.
Další články: |
09.02.2025, neděle, 10:00 - Před týdnem kapitán, teď konec. Stoper Hofmann opouští Slovácko, posílil Brno |
09.02.2025, neděle, 09:50 - Slovácko B proti Bzenci zkoušelo Chorvata i kapitána reprezentace do 19 let |
07.02.2025, pátek, 14:00 - Komplikace před Jabloncem. Slovácku vypadli Ndefe s Juroškou. Kdo se vrací? |
06.02.2025, čtvrtek, 13:00 - Slovácko má syna biatlonového bosse! Zbrojovka dostane miliony |
03.02.2025, pondělí, 14:00 - Slovácko se rozloučilo s legendou. Petržela dostal dres, vychutnal si ovace |
|