*
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
03.11.2024
TISKOVKA | Matyáš Kozák po Plzni
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Fanoušci Slovácka i Olomouce nadávali Peltovi, pět minut se nehrálo

28.04.2014, pondělí, 08:57
prazdnaB3_velky.jpg

Bez obou fanouškovských kotlů se dohrával prvoligový zápas fotbalistů Slovácka a Olomouce (3:1). Oba tábory odešly z tribun kvůli zákazu vulgárního skandování na adresu předsedy fotbalové asociace Miroslava Pelty. Rozhodčí utkání dokonce na pět minut přerušil. Postoj fanoušků podpořil potleskem a dalším skandováním i zbytek stadionu v Uherském Hradišti.

Moravské derby už začalo s šestiminutovým zpožděním. Rozhodčí Miroslav Zelinka spolu s technickým delegátem Luďkem Nevrlým totiž trvali na tom, aby slováčtí příznivci stáhli vulgární transparent parodizující logo Fotbalové asociace.

Fandové nakonec uposlechli, ale stadionem se poté několikrát neslo sborové: Pelta ven!

Vulgárně se pak do předsedy Fotbalové asociace pustila sedmdesátka olomouckých příznivců. Poté, co jejich tým jako první inkasoval, si navíc bezpečnostní agentura najatá hostujícím klubem přišla pro několik fandů, kteří Peltu měli urážet. A po šarvátce celý olomoucký kotel svůj sektor na protest opustil.

"Jsem od toho, abych se vyjadřoval k zápasu," reagoval na dění v hledišti olomoucký kouč Zdeněk Psotka.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 10.05.2014, sobota, 09:15
    (0)

    juancarlos: Flusatko byl ironický ;)

  • juancarlos - 10.05.2014, sobota, 01:20
    (0)

    a další péro,jestli někdo někomu bere atmosféru,tak je to především FAČR,tak už to sakra pochopte,jestli o něco nejde, tak nejde o ego. Jde o samotnou podstatu fandění a jelikož se k tomu postavil prdelí, musí pokračovat protestní akce,i kdyby se mělo až do konce hrát bez Kotle. A jestli se to 4000 pasivním čumílkům nelibí,tak ať s tím něco sami udělají místo toho věčného blbého kafrání,jak říká Babu, a proto taky nemají nárok se vůbec vyjadřovat k tomu co dělá kotel, na který jsem byl naopak ,za to co udělal, hrdý.

  • Flusatko - 09.05.2014, pátek, 22:55
    (0)

    By mě zajímalo co si tady všichni dovolujete upírat 4000 lidem atmosféru. Opravdu egoisti neskuteční jste.

  • Flusatko - 09.05.2014, pátek, 22:51
    (0)

    Laskavě se všichni uklidněte. Jogurt chce dobrou atmosféru. Tak všichni na svá místa a tři...čtyři...

  • Babu - 09.05.2014, pátek, 22:11
    (0)

    jogurt: ty si fakt asi nevidíš do huby, protože kotel se jen snažil vyjádřit svůj názor a zachovat jakousi čest. Pak sme odešli a atmosféra byla naprosto otřesná. Šla sem na C4 a vydržela sem tam 7 (slovy SEDM) minut, protože to, co je slyšet tam, je oproti nějakému pelta je čurák úplné prd!! Tam létaly kur*y a pi*e přímo na NAŠE hráče jedna radost.. jediný rozdíl byl, že to řvalo 100 lidí neorganizovaně.. tak tady nepoučuj zase o tom, co kdo přehnal a podobné výmysly.. protože slyšet na céčku, jaká je Valenta piča, co nic neumí a pak ten samý člověk nejvíc víská radostí, když dá gól na 3-1, to by jeden blil.

  • juancarlos - 09.05.2014, pátek, 20:44
    (0)

    to snad není možné,překvašené mléko a ještě k tomu úplně blbé. Tu nemá smysl nic vysvětlovat, blb vždy zůstane blbem. Kua neoháněj se tu egem, když sám řešíš své, protože co jiného je pocit nasranosti s chování druhých, než projev Ega, hňupe ? Odpor proti nařízení Fačru nesmí přestat !! Jak říká Puk ,co kdyby teda konečně ti věčně nasraní parkožrouti. co umí akorát řvat, "jak to hrájééš ", konečně začali něco dělat a skutečně a opravdově,začali podporovat svůj klub, když jim to tak leží na srdci naše pověst??Místo toho blbého kafraní a nadávání hráčům. ? FCS nafurt a Kurvy ze svazu !

  • eLucky - 09.05.2014, pátek, 18:24
    (0)

    to jogurt: to není o egu jednotlivců ty vole... kdybys byl součástí organizovaných fanoušků a veděl jak to chodí, tak toto ani nenapíšeš hňupe. Jestli to ty nevidíš z pohodlí tvojí sedačky, tak nechtěj, ale neříkaj nám co máme dělat!

  • jogurt - 09.05.2014, pátek, 17:50
    (0)

    Chlapci, spousta lidi bylo po minulem zapase nasranych dobela, tak si zkrotte svoje ega a nechovejte se jak idioti. @Pecka - vyliskej si penisem, do debaty se s tebou ani poustet nebudu!

  • ondicz - 09.05.2014, pátek, 17:42
    (0)

    @jogurt: už s tím tady neser, nejsme žádní komedianti abysme těm "4000" dělali opičky a supr čupr atmošku a neměli ani právo řešit věci co nám z podstaty vadí

  • pecka - 09.05.2014, pátek, 16:47
    (0)

    jogurte klidně nás dojdi vyprovodit z tribuny když ti tak vadíme. mile rád tě jako první lisknu po čuni když si do té čuně nevidíš

  • riedlss - 09.05.2014, pátek, 15:36
    (0)

    jogurt: jsi přesně ten, kdo všechny hází do jednoho pytle a proto tě budu asi muset zařadit do pytle těch klobáskářů. Co jsem viděl již zmiňovaný zápas Olomouc vs. FCB tak to byla taková fraška co se týče atmosféry, že to se vidí jenom v Příbrami, Na dukle, v Bolce atd. Tím chci říct, že fotbal se u nás bez těchto čtyřtisíc lidí obejde, bez kotle ne !Ale věřím, že spousta lidem by právě tohle vyhovovalo, sedět, čumět a debilně kecat jak na vesanském fotbale. Lidi, kteří nadávají hráčům během zápasu, když se někomu z nich jenom trochu nedaří . Viděl jsi to někdy ze strany kotle, aby vypičoval hráče? Vyjádřili jsme svůj názor, za kterým si stojíme. Možná to bylo nakonec trochu nešikovně vyřešené, ale muselo to být, jenže tohle nikdo nepochopí. Proto si nedokážu představit, že by na fotbale byly jen ty 4000 tisícovky. Sledovat fotbal v komorní atmosféře a dívat se jak FAČR se všemi černě čachruje a přehlížet to, protože Ti lidi tam by se nikdy nezmohli na to, vyjádřit svůj názor proti svazu a už vůbec ne výjezdem do Jablonce ......

  • Pan Puk - 09.05.2014, pátek, 14:49
    (0)

    jogurt> tak at si tech 4000 fandi samo kdyz jim vadi 300 hrdych. Jak to vypada bylo poznat jak po odchodu kotle, tak pri zapase Olomouc x Banik. Jdou slyset jen nadavky hracu a kviceni par decek. Vsichni jinak drzi hubu. A jestli chces urcovat co smi a nesmi kotel a od ceho na stadionu je, tak nam to prijd rict do kotle. Radi si te poslechneme.

  • fcs - 09.05.2014, pátek, 14:18
    (0)

    At se klidně křičí tak nemusí se to tak přehánět

  • jogurt - 09.05.2014, pátek, 14:05
    (0)

    Vyserte se na odpor a bezte si porvavat do hospody nebo do slovacke dediny! 4000 lidi si nemusi nechat otravit zapas kvuli 100 s hrdym egem... Kotel je od toho, aby se fandilo, povzbuzovalo a podporovali jsme klub! Zbytek, at si zaplati autobus do Jablonce a jde mu to rvat to oci!

  • juancarlos - 09.05.2014, pátek, 12:16
    (0)

    Odpor musí pokračovat !! Ano všichni fandíme Slovácku,ale pokud se není možné spontánně vyjadřit či kritizovat, jaké pak fandění ? Lidi musí pochopit,že tento problém je nad zájmy klubu a že jde o samotnou podstatu fanouškovství.

  • Hory - 07.05.2014, středa, 22:42
    (0)

    Tak přerušení toho zápasu vyšlo Slovácko na 20 000.

  • Mr. Buben - 05.05.2014, pondělí, 13:47
    (0)

    huhu: typická reakce anonyma... Píšu obecně o nereálnosti cokoliv podstatného řešit v diskusi, pokud si mele každý svoji polopravdu a ty si vezmeš tu nejméně podstatnou věc a řešíš ji. Proto to nejde na diskusi vysvětlit, kvůli lidem jako jsi ty a dalším.

  • riedlss - 05.05.2014, pondělí, 13:00
    (0)

    huhu: do hloubky nám to bylo vysvětleno na schůzi s vedením a můžu říct, že to šlo do takové hloubky až mi z toho bylo špatně, tzn.vypisovat to tady jednotlivcům je opravdu hloupost. Pokud vím Mira to popsal na fóru, sic stručně, ale za to dost jasně. Kdo chce najde si odpověď, ale ne stylem, napiš nám to sem-na širokou veřejnost.. kde jsme?? asi tady v diskuzi :)

  • huhu - 05.05.2014, pondělí, 12:48
    (0)

    trollům? že mám jiný názor tak jsem troll? , jak typické tady v diskuzi :)

  • Mr. Buben - 05.05.2014, pondělí, 12:38
    (0)

    huhu: aj s obrázkama to chceš? Rád si o tom s kýmkoliv promluvím v kotli, pokud potřebuje rozšířit obzory, ale na internetu vyvracet trollům (pod různýma nickama) jejich názor je nereálné.

  • huhu - 05.05.2014, pondělí, 11:38
    (0)

    riedlss: tak to prosím vysvětli do hloubky, ti co do toho nevidí ti budou vděční, včetně mě

  • riedlss - 05.05.2014, pondělí, 10:49
    (0)

    vidím, že někteří do toho vidí fakt okrajově, proto asi ty hloupé řeči u některých.

  • eLucky - 05.05.2014, pondělí, 08:24
    (0)

    to juancarlos: sere to skoro všecky dole, bohužel buď se s tím smíříš, nebo tě ti nahoře zašlapou, jako to udělali se Synotem;)

  • juancarlos - 04.05.2014, neděle, 22:13
    (0)

    jo Lucky,ale ta hra na vícecenné a méněcenné mě dost sere, kde to jako jsme v nějakém kastovním systému nebo v lize?

  • juancarlos - 04.05.2014, neděle, 22:10
    (0)

    jaká ostuda, o čem to proboha mluvíš ? Fakt někteří lidi prostě ani za prase nepochopí o co jde, i kdyby jím stál Pelta na hlavě a chcal na záda.

  • jogurt - 04.05.2014, neděle, 19:18
    (0)

    Hosi, nereste tady jak se zachovalo ci vedeni, ale to, aby se takova ostuda uz u nas nikdy neopakovala! Pokud chcete nadavat, jedte do Jablonce (Prahy) a reknete mu to do oci, ale ne, aby bylo 4000 nasranych, ze se prerusuje / ukonci zapas!

  • eLucky - 04.05.2014, neděle, 14:10
    (0)

    Je fakt, že Sparťanské vedení se zachovalo diametrálně odlišně, nicméně nezapomeňme na nezanedbatelný fakt, že jde o Spartičku... ta má silné zastání na všech frontách a může si dovolit daleko víc...

  • Pan Puk - 04.05.2014, neděle, 12:38
    (0)

    Vzhledem k tomu co se včera stalo v Teplicích bych se rád vrátil k postoji Klubu a chování trenérů a hráčů při zápase se Sigmou. I když sparťané se chovali již hodně za hranou, tak nikdo z hráčů Sparty ani trenérů tam afektovaně neřval, neposílal je do prdelí a jiných otvorů a nebyl rudý vzteky. Zárověň prohlášení Sparťanských trenérů a asistentů do médií, které bylo jistě v emocích, bylo rozumné, klidné a směrem k vlastním fans kultivované. Na to že se hrálo o titul a šlo v zápase o dost víc než na Slovácku se Sigmou mě klid Sparťanského vedení neskutečně překvapil. Chtěl bych proto požádat naše vedení, aby si vzalo v tomto ze Sparty příklad a v odbobných situacích zachovalo profesionální a klidnou hlavu. Jsme totiž na jedné lodi a budeme se vždy potřebovat. Mnohdy vy nás víc.

  • riedlss - 02.05.2014, pátek, 17:36
    (0)

    Bob: zapomenul jsem ti tam přidat smajla šéfe, tady máš rovnoou dva :D :D, aby to neznělo jako vyhrožování!Tomu se můžu opravdu jen smát,jsi tady zbytečný!!!! ondicz: si zabil :)

  • riedlss - 02.05.2014, pátek, 17:35
    (0)

    Bob: zapomenul jsem ti tam přidat smajla šéfe, tady máš rovnoou dva :D :D, aby to neznělo jako vyhrožování!Tomu se můžu opravdu jen smát,jsi tady zbytečný ondicz: :) zabil

  • ondicz - 02.05.2014, pátek, 10:49
    (0)

    Bob je Petr Cibulka! http://cs.wikiquote.org/wiki/Petr_Cibulka

  • riedlss - 02.05.2014, pátek, 07:02
    (0)

    Bob: ty jsi mrtvý !!!

  • juancarlos - 01.05.2014, čtvrtek, 19:47
    (0)

    a bob je pícnina, kterou hovada a prasata žerou každé ráno k snídani.Moc jim chutná,dobře se po ní kadí :-)

  • mates - 01.05.2014, čtvrtek, 16:51
    (0)

    Tož to potom ja......ale jsi nám to nandal,moc bych za to nedal,že jsi potom ještě seděl u PC sledoval monitor,šálil honina a říkal jsi jo jsem dobrej... :)

  • Bob - 01.05.2014, čtvrtek, 16:22
    (0)

    Fanoušci Slovácka jsou prasata a hovada a fotbalu vůbec nerozumí...!

  • juancarlos - 30.04.2014, středa, 18:27
    (0)

    Asi tak. DěkujI náčelníku,že jsi se mě zastal:-D Ono když chodíš jen na zápasy Slovácka doma,v klídku si vysedáváš céčku,to pak rozhodně vnímáš jinak, to není o tom kdo je víc fan,na to fakt kašlu a nepoměřuji.Na to ti můžu Jarosi pouze říct,zažij si to, a pak to můžem probrat,víc k tomu není co říct.

  • eLucky - 30.04.2014, středa, 13:36
    (0)

    Narážím taky na to, že někdo kdo chodí jenom na domácí zápasy, i když třeba do kotle, tak nemože vědět jak super to je byt na výjezdu třeba na Baník hlídaný dvojnásobnů přesilu policajtů apod. individuí, byt natáčený při vstupu a po celý zápas jak největší zločinec v kraji a přitom tam jede jenom za účelem podpory klubu... takový člověk se pak jinak divá na boj proti jakýmkoli nesmyslným prezekucím od svazu. Výjezd v 20-50ti lidech je o něčem jiném než jít na domácí zápas prostě;) Ale taky radost po výhře na hřišti soupeře je jiná:)

  • juancarlos - 30.04.2014, středa, 13:28
    (0)

    neprojektuj mi tu své utkvělé představy,to v mém příspěvku vůbec není,tady nejde o žádný můj postoj,na to kašlu,ale o fakt,že pokud je to "jeho klub", tak by tam rozhodně měl být na každém zápase,nebo se mylím ? Nic takového jsem neříkal,že kdo nejezdí na výjezdy,tak je hovno fanoušek,se prober. Jinak je to přesně v té intenci co říká Lakouš,s faktem,že ty co jezdí,se o to víc zajímají,víc se znají,víc to probírají,asi tím taky víc žijí, nic nenaděláš.

  • eLucky - 30.04.2014, středa, 12:58
    (0)

    to Jaros: faktem rozhodně je, že kdo nejezdí na výjezdy, ví o tom jak to chodí výrazně méně... doma je to o něčem jiném prostě.

  • Jaros - 30.04.2014, středa, 12:55
    (0)

    juancarlos: Dan to napsal blbě, ale ty už běž s tímhle postojem "čím víc výjezdů, tím víc fan" taky do prdele

  • eLucky - 30.04.2014, středa, 11:38
    (0)

    to Dan: tvůj klub?:D Zemek se teda vyjadřoval na účet fanoušků klubu jinak a rozhodně neříkal nic o tom, že nás na stadioně nechce;) A nic na tom nezměnila ani sobota.

  • juancarlos - 30.04.2014, středa, 11:32
    (0)

    to Dan,co to tady blabolíš ty "tvůj klube" ?Takže tě doufám v pátek potkám na Julisce v sektoru hostů a můžeš nám to vysvětlit. Ale o tom dost pochybuju, že tam budeš a žes kdy byl někdy na výjezdě dál než v Brně.

  • Jaros - 30.04.2014, středa, 11:26
    (0)

    Dan v 11 dopoledne být totálně na plech, trochu závist :D

  • Buchlovjak - 30.04.2014, středa, 11:21
    (0)

    Dane ty jsi pan Zemek? :-) Miro díky za info a beru to v potaz :-). Rád se na podrobné informace zeptám když jsem se nemohl účastnit.

  • Mirek - 30.04.2014, středa, 11:03
    (0)

    po včerejším jednání s klubem se bude fandit opět jenom Slovácku, tudíž bych poprosil kotelníky, aby se tady již nedohadovali s ostatními fanoušky a abychom toto téma již uzavřeli. Tímto bych poprosil vlastně všechny diskutující, aby toto téma brali již za uzavřené. My jsme docílili toho co jsme potřebovali a s klubem jsme se jasně dohodli na dalších pravidlech. Navíc reakci klubu si můžete přečíst v otevřeném dopisu pana Krejčího na webu CZ. Co bylo konkrétně na jednání s vedením klubu vysvětlím jednotlivě, kdo má zájem ozvěte se přímo na mě.

  • Dan - 30.04.2014, středa, 10:58
    (0)

    Vyberte si jiný klub na vyřvávání Vám smyslného skandování. Teď máte možnost jít do Jihlavy,Olomouce,Slávii atd.Tam bekajte kolik chcete. Můj klub na Dukle nechte na pokoji,stejně pak na stadioně v UH.

  • juancarlos - 29.04.2014, úterý, 21:26
    (0)

    fcs ty jsi si začal;-). Jinak tady nemůže být ani řeč o tom ,že by fans nerespektovali klub,ale tady jde o samou podstatu fanouškovské subkultury a v tom prostě nemá Šumi(viz.článek na ofigo) momentální pravdu,v tuto chvíli prostě nejsme na stejné lodi. A kluby na tom nesou svůj podíl,protože to odsouhlasili .Možností jak projevit svůj nesouhlas,aby ho vůbec někdo zaregestrival a zabýval se tím, moc není. V tom by zase klub měl pochopit fanoušky a ne je šmahem házet přes palubu. Jinak samo pořád, " kurva fandíme" :-)

  • eLucky - 29.04.2014, úterý, 15:49
    (0)

    to fcs: Někdo nerespektuje klub protože mu "uškodil" nerespektováním debilního nařízení? A tím se najednou zapomene na všechno co sme pro klub udělali!? A to se zdaleka nebavím jenom o tom, že klubu fandíme... někteří z fanoušků dělají pro klub mnohem víc než jenom to, že přijdou na zápas a podporují hráče! Ale klub to prostě bere jako samozřejmost... stejně jako to, že za všech okolností fandíme... to není v pořádku.

  • fcs - 29.04.2014, úterý, 15:18
    (0)

    juancarlos: Prostě mě to přišlo až přehnané a nasralo mě že někdo nerespektuje svůj klub za stavu kdy vedeme a hrozí ukončení zápasu... potom je tu někdo uražený kvuli tomu že se dočetl,že klub o takové fanoušky nestojí,tohle je muj názor a klidně mě měj za blbečka :)))

  • Flusatko - 29.04.2014, úterý, 14:03
    (0)

    Teda ja žasnu kolik zlé krve udělá pár pokřiků na Peltu a půlka neodfanděného poločasu. Myslím, že jak hráči,trenér tak všichni kdo sem píšou nenávistné reakce na fanoušky berou atmosféru na našich zápasech jako samozřejmost. S kotlem Slovácka nikdy nebyly problémy, nikdy a nikde se nestalo nic, co by klub poškodilo. A celkově asi po 5 minutách pokřiku a po 20 minutách nefandění to vypadá jako bychom hráčům vypálili kabiny, rozkopali sedačky na stadionu a ještě kvůli tomu Slovácko sestoupilo. Co to je za blbost aby tady někdo vyhlašoval jak si kotel mohl vůbec DOVOLIT nefandit! Hnus toto.

  • eLucky - 29.04.2014, úterý, 13:46
    (0)

    to evca: bohužel smutná realita Slováckého supportu je dlouhodobě v tom, že trapné nadávky řve daleko víc lidí a s daleko větší intenzitou než chorály. To nebylo jenom v tomto zápase, ale i v předchozích zápasech, jenom v tomto zápase to bylo ještě více vygradované tím, co se dělo kolem naší vlajky. Kdyby nebylo čóro móro kolem vlajky, tak se možná ani neřvalo to Pelta ven... teda to asi jo, ale určitě ne tak intenzivně. Čurákování bylo zbytečné, ale... po boji je každý generál. Jsou to prostě emoce...

  • evca - 29.04.2014, úterý, 13:32
    (0)

    V sobotu jsem na zápase byla, s tím, co fanoušci skandovali souhlasím, ale skandovat to celý zápas a nepodporovat skoro vůbec svůj tým? Slovácko útočí a co křičí fanoušci?: "Pelta ven"... Nemluvě o tom, že hrozilo přerušení zápasu, popřípadě kontumace zápasu v neprospěch Slovácka, když Slovácko vedlo? To fanouškům nešlo o to, aby jejich tým vyhrál? Když je samotní hráči a trenér prosili, aby s vulgárním skandováním přestali? Možná by se chtělo zamyslet i nad tímto... Za celý zápas jsem slyšela jen "chabé" povzbuzení týmu, ale to že je Pelta č*rák, to šlo slyšet pořád...

  • juancarlos - 29.04.2014, úterý, 12:49
    (0)

    hezky si to napsal :-D

  • Artigas - 29.04.2014, úterý, 11:03
    (0)

    Tak v sobotu jsem byl na zápase FCS-Olomouc a to, co tam předváděl sudí, to už je fakt na Kroměříž! Kvůli tomu, že fans vyvěsili vlajku, kde místo nápisu a znaku FAČR je FUCK, přerušit zápas???? Čemu se sus scrofa Pelta a jemu podobní mafiáni svazácko-veksláckého ražení diví? Arogantní, povýšenecké, naduté a zpupné chování cajzlovské chamradi je prostě neuvěřitelné-ze znaku vyhodili moravskou a slezskou orlici, stejně jako z názvu "moravský", místo nich je tam jakási vypelichaná kočka, a když to fans tímto způsobem kritizují, tak to jsou vulgarity???? A proč tedy nezměnil znak hokejový svaz??? Všechno jsou to darebáci, od Chvalovského, toho ultrašmejda Košťála, podržtašku Haška až po tuhle otylou kreaturu. Nedivím se, že kotel domácí na protest odešel, že fans Baníku a Olomouce rovněž chystají protest a po včerejším "výkonu" toho mafiánem Starkou podplaceného "sudího", který zcela záměrně a rozhodně úmyslně zařízl další moravský tým definitivně končím se sledování kaprligy. Hnus, hnus, hnus ... a když vidím Berbra, jeho matračku a bublinu Peltu, chce se mi zvracet...

  • Mirek - 29.04.2014, úterý, 07:22
    (0)

    neformální setkání proběhlo hned po zápase, oficiální řešení teprve má nastat ...

  • Jaros - 28.04.2014, pondělí, 23:29
    (0)

    Aha, tak pardon. Snad bude pak nějaký článek nebo alespoň vydané oficiální stanovisko

  • Pan Puk - 28.04.2014, pondělí, 23:23
    (0)

    Jaros> to bylo neformalni setkani. Veci se resi a jeste nejake setkani fans s klubem se uskutecni. Uvidi se take jestli se k deni poslednich dnu nepostavi FACR a LFA

  • Jaros - 28.04.2014, pondělí, 23:13
    (0)

    Mirek psal, že sezení bylo ne? Hnedka v sobotu

  • Babu - 28.04.2014, pondělí, 23:04
    (0)

    my se třeba na Duklu chystáme, i když ve vzduchu visí nějaký bojkot 27. kola.. takže je to na půli cesty. Sezení klubu s fans nebylo.

  • Jaros - 28.04.2014, pondělí, 22:55
    (0)

    Jaký bude postup Slovácka dál? Na Duklu se jede fandit? Doma se bude fandit? Jak dopadlo to sezení klubu s fans resp. je z toho nějaký závěr? Co jsem se díval v rámci GL, tak Olomouc - Baník je bojkot ze strany kotlů

  • juancarlos - 28.04.2014, pondělí, 20:44
    (0)

    to fcs sám si blbeček,cítíš se líp,když jsem ti to řekl ?

  • Ykarus - 28.04.2014, pondělí, 17:39
    (0)

    Navrhuji koupit tisíce řechtaček z jablonce, aby přehlučili ty naše nepěkné vulgarismy :)

  • fcs - 28.04.2014, pondělí, 17:09
    (0)

    a co se týče včerejšího zápasu tak ten jsem neviděl

  • fcs - 28.04.2014, pondělí, 17:08
    (0)

    eLucky: Já neříkám že je to v pořádku a už vubec se nechcu zastávat Pelty to ani omylem,ale když už byl zápas přerušen tak mohl byt klid aby nedošlo k případnému ukončení zápasu a nevim čemu bych neměl rozumět? Mám na to vše stejný názor jak vy,ale všechno by mohlo jít slušněji to je prostě muj názor

  • eLucky - 28.04.2014, pondělí, 15:12
    (0)

    to fcs: My sme sa nehádali, ale vyměňovali si názory, to je rozdíl! Když tomu nerozumíš, tak do teho nekecaj! Je mi jedno co říká jakýkoli zástupce klubu, nikdo mně nedokáže odradit od podpory klubu! Ale pokud mi nějaký zmrd z Prahy bude nařizovat co si možu pověsit a co néé, nebo co možu řvat... tož to nééé teda! Eště mi řekni, proč když my sme teda takové hovada, proč nejednali zástupci FAČRu stejně ve včerejším zápasu Bohemka-Slavia - celý národ měl možnost slyšet, že tento zápas se taky neobešel bez oněch vulgarit a nikomu to nevadilo! I toto ti přijde v pořádku ty tydýte!?

  • Babu - 28.04.2014, pondělí, 14:54
    (0)

    to dvojité měření je otřesné...

  • fcs - 28.04.2014, pondělí, 14:53
    (0)

    KEIKIN:co na tom nechápeš?Klub stojí o slušně fanoušky a určitě nikomu nebude vadit když se něco nevhodného zařve ale nesmí to přehánět a nejvíc mě nasrali ti blbečci dole co se tam ještě hádali s našim vedenim myslim že s Kordulu,ted tu ještě děláte chudáčky že o vás klub nestojí....

  • eLucky - 28.04.2014, pondělí, 14:53
    (0)

    to Uhel: předpokládám, že právě toto nám může u DK výrazně pomoci, protože pokud nám za stejné kokotiny nedovolili hrát, tak nám zato nemožů dat flastra!

  • Babu - 28.04.2014, pondělí, 14:23
    (0)

    tak klub asi nemože říct: Pelta je pako, souhlasíme s nima..ale je jasné, že se to dalo formulovat i jinak. Ale nechala bych to byt, nějak to vyplyne...

  • Uhel - 28.04.2014, pondělí, 14:17
    (0)

    no my to zařvali dvakrát a už sme za dobytek.... ve včerejším Vršovickém derby se to řvalo po celých 90 minut a prohlásili jací byli fanoušci slušní, že pořadatelé všechno zvládli a že se obešlo vše bez excesů!!!

  • juancarlos - 28.04.2014, pondělí, 13:28
    (0)

    je to tak říct to musel,ale mohl zvolit opět jinou formulaci, nemusí tak aktivně lézt do zadku Peltovi a jak říká Keikin,takto kvapem hodit dlouholeté fans přes palubu. Navíc to nařízení o vulgaritách svazu sežrali kluby aj s navijákem, vždyť bylo od začátku jasné,že to bude zas jen sloužit k manipulacím ze zápasy,a že se u nás měří dvojím metrem taky ví moc dobře,takže mají to máslo na hlavě též pořádně, a začínám nám pěkně smrdět a roztékat se všude a že takové zkažené máslo smrdí dost a jde to blbě dolů.

  • eLucky - 28.04.2014, pondělí, 12:19
    (0)

    Jak říká Uhel... beru to jako vyjádření, které klub víceméně vydat musel... je to jak s tím hlášením Mazůrka aby lidi nebékali kokotiny... velice dobře ví, že to tu intenzitu eště navýšší, ale stejně to mosí hlásit.

  • Uhel - 28.04.2014, pondělí, 12:05
    (0)

    já to beru tak, že museli jen nejak reagovat... navíc tam napsali pokud by se to mělo opakovat..... uvidíme, Pelta chce něco udělat vzhledem k jeho vyjádření pro Dohráno... ví že to v tomto stavu nechat nemůže a asi ví že si tím pěkně nasral do huby ty tři týdny zpátky

  • KEIKIN - 28.04.2014, pondělí, 11:19
    (0)

    Kua jak o fanoušky nestojíme ? To si děláte prdel ne ? Všeci ste dosraní ze svazu, z Pelty a z toho, že se čekají dotace na opravu stadionu. Lezete do hýždí mafiánovi a vlastní lidi, kteří podporují klub ve zlém i dobrém hodíte po jednom zápase přes palubu ?

pristi
 Další články:
04.05.2014, neděle, 11:18 - Remízu Slovácka zachránil Petr. To kdybych nedal, tak jsem si vyliskal, říká
04.05.2014, neděle, 11:16 - Bod na Dukle pro Slovácko zachránil minutu před koncem Petr
02.05.2014, pátek, 13:41 - Došek: Hrajeme o body a peníze
28.04.2014, pondělí, 11:34 - Dva góly v nastavení. A fotbalové Slovácko už je v lize šesté
26.04.2014, sobota, 23:04 - Na Duklu - v pátek!
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace