*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Heča v Plzni čaroval. Bod je nadstavba, řekl gólman Slovácka

13.05.2018, neděle, 10:23
heca v kroji_velky.jpg

Úvod zápasu Slovácka v Plzni (1:1) dával tušit ze strany domácí Viktorie pěkný kolotoč. Solidní příležitost viděla zaplněná Doosan Arena už po 26 sekundách hry. Nebezpečnou střelu plzeňského Petržely gólman Slovácka Milan Heča zpacifikoval.

Na nudu si rozhodně nemohl stěžovat ani v průběhu 94 minut. V závěrečném účtování vystřelili hráči Plzně na Heču šestnáct střel. Gólman Slovácka je všechny zneškodnil a dlouho držel svými zákroky spoluhráče nad vodou.

Rodák z Krumvíře na Břeclavsku ve městě piva čaroval. Nestačil pouze na střelu Chorého, kterému pomohl ke gólu teč slováckého Krejčího.

„Byl to strašně těžký zápas, pořádně jsme se nedostali do hry. Plzeň byla celé utkání v tlaku, nedařilo se nám získávat nakopávané balony,“ viděl možnou příčinu drtivého náporu domácí Viktorie Milan Heča a přiznal. „Bod je pro nás podle vývoje zápasu taková nadstavba.“

Gólman Slovácka také ztratil po 610 minutách hry rekordní neprůstřelnost, kterou ukončil v 82. minutě vyrovnávací brankou plzeňský Chorý. „Ta série byla pěkná, ale důležitější jsou momentálně body. Myslím si, že remíza z Plzně se bude v závěru ligy počítat,“ ví Heča.

Jméno Heslo
text
  • Buriss - 22.05.2018, úterý, 11:07
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/335782/sumulikoski-konci-kapitan-slovacka-zanechal-v-lize-otisk-na-jare-ale-nehral.html

  • Valheru - 21.05.2018, pondělí, 23:54
    (0)

    Prosto: na tiskovce padlo, že si vyřizuje vízum.

  • Prosto - 21.05.2018, pondělí, 18:47
    (0)

    Co je s Iraklim, že nehraje poslední zápasy ani za juniorku?

  • karagavrylydys - 21.05.2018, pondělí, 14:43
    (0)

    kecipep: A Heča taky jako náhradník.

  • kecipep - 21.05.2018, pondělí, 13:42
    (0)

    Janošek a Sadílek v nominaci U21 :-) A Machalík jako náhradník

  • karagavrylydys - 21.05.2018, pondělí, 12:30
    (0)

    Pokud spadne Karviná, do útoku by se Slovácku mohl hodit Wágner.

  • Hory - 21.05.2018, pondělí, 11:56
    (0)

    Tato sestava jsestli zůstane pospolu,tak máme před sebou skvělou budoucnost!

  • Pan Puk - 21.05.2018, pondělí, 11:10
    (0)

    Taky jsem na náš mladý tým hrdý. Uhrát v tomto těžkém jaře tolik bodů je na klobouk dolů. Dosavadních 22 jarních bodů a šňůra 7 zápasů bez prohry je velice dobrý výsledek. Když budeme pokračovat s nastolenou filosofií odchovanců a nenápadných ale nakonec povedených posil budu spokojen. Jen ten útok bude chtít pořešit aktivněji.
    Kordula před jarem přirovnával Slovácko k Olomouci minulou sezonu ze které těžila v této prvoligové. Tak snad zkušenější mužstvo FCS s posilou v útoku bude na tom podobně jako letošní Sigma.

  • vajdik - 21.05.2018, pondělí, 10:49
    (0)

    Kara a přidej Bohemka vs Sparta a jsi ve vatě. Dej to třeba za sto tis a nemusís rok chodit do práce, kurz 3,75 :-D

  • vajdik - 21.05.2018, pondělí, 10:44
    (0)

    Kara - to je ještě super kurz!!! Já čekal 1,1 :D Jinak přidej si k tomu zápas Baník vs Brno ;-)

  • kecipep - 21.05.2018, pondělí, 10:11
    (0)

    Annubis: Amen. A když si pak člověk uvědomí, jak důležité byly zázračné body ze Slavie a Plzně ... Jak by se nám asi jelo bez nich teď do Jablonce. Jak už tu psal Michal fcs, pořešit útok a jsme v klidu. Doufám, že neodejde Navrátil a Juroška, pravá strana mě opět vyloženě baví fotbalem.

  • annubis - 21.05.2018, pondělí, 09:19
    (0)

    Tak...abych to shrnul za mě: Jako fanoušek, který fandí (navštěvuje) zápasy Slovácka, Synotu...víc jak 20let, jsem byl hodně skeptický po 15. kole, (kdy jsme měli 9b)jak jsem snad ještě nikdy nebyl(kromě řádění Řezníka). Byl jsem skoro smířený se sestupem, protože jsem nevěřil, že v druhé půlce sezony, můžeme tolik potřebných bodů k záchraně získat. A hle! Podařilo se! S dlouhodobého hlediska na té mojí radosti ze záchrany nic nezměnilo ani poslední utkání se zkur... Gottwaldovem. Samozřejmě, že hořkost ve mě ze soboty ještě trochu je(díky tomu hajzlovi s píšťalkou, ale stále si pamatuju jak mi bylo právě po polovině sezony. Děkuji týmu jak jarní část zvládl a zachránil pro Slovácko 1. ligu.

  • kecipep - 21.05.2018, pondělí, 09:18
    (0)

    A co tím chtěl básník říci? Nevypsal bych to jinak, nic zvláštního.

  • karagavrylydys - 21.05.2018, pondělí, 08:24
    (0)

    Kursy (Fortuna) na zápas Jablonec - Slovácko: 1,23-5,35-14,5.

  • spurs - 20.05.2018, neděle, 22:34
    (0)

    Maja: To je vidět na první přečtení jeho ubohého článku. Asi by si měl lépe platit své informátory:-) Protože to co mu pověděli o včerejším zápase je síla.:-) Prý domácí fanoušci po zápase vběhli na trávník a loučili se mezi hráči se sezonou.:-D Vážně? To snad někdo popisoval jiné utkání. Nebo jsem sám kdo viděl něco jiného?:-) A ta vyjádření Vukadinoviče a Petržely to je taky síla. Rozhodčí a chátra ze Zlína nám z toho derby udělali pěkný marast. A tak to mohl být pro nás krásný večer.

  • Maja - 20.05.2018, neděle, 20:43
    (0)

    Spurs: Ano, mas pravdu. Koštuřík na zápase nebyl, protože byl na utkání v Brně.

  • zary.cz - 20.05.2018, neděle, 16:17
    (0)

    Borci, Bayerna jsme tady neviděl psát už tak měsíc protože neměl se do ničeho/někoho navést,pošpinit atd. Dělali jsme body tak tady po něm nebyla ani stopa. Včera jsme ztratili kvůli tomu že Dejv Machalik nedal druhy gól a pak nás pojebal ten zmrd Marek. Tak se tady musel zjevit Bayern aby nás obeznamil o tom jak Vlasta byl domluveny s Vukadinovičem a že příští týden v Jablonci je už jasný výsledek. Komediant. Neregujte na něj. 😂😂

  • a jé - 20.05.2018, neděle, 16:16
    (0)

    Ano penalta vymyšlená ale základ je v tom že platí nejlepší obrana je útok a to spory ale zatahli se do obrany a do té doby nemohouci Zlín ožil

  • spurs - 20.05.2018, neděle, 16:13
    (0)

    Ti kdo na zápase byli nemůžou vykládat, že byla domluvená remíza. To si serou akorát tak na hlavu. Nejhorší je, že Koštuřík napíše do novin taky pěkné bludy. Asi na utkání ani nebyl. Nějaký blb(zřejmě ze Zlína) mu to asi telefonoval do Brna, kde byl na Zbrojovce. Pak si to celá republika přečte a uvěří tomu. A úplně to znehodnotí výkon našich kluků. Přitom byli celý zápas lepší. Ševci hráli hovno. Ti se teď akorát smějí zmrdi jak z toho pěkně vyvázli. Místo aby jsme dnes slavili výhru a chválili výkon našich, tak se dočítáme cosi o domluvené remíze. Hnus velebnosti. Přísná penalta:-D To snad... :-D Vymyšlená! Nazývejme to správně. A vsadím se, že toho zářezáka Marka ani nepotrestají. Ještě ho poplácají po zádech.

  • riedlss - 20.05.2018, neděle, 12:41
    (0)

    A jinak jo, dát druhou branku tak je po nich, ale děláte jakoby žádné zápasy nekončily 1:0. Sudí byl z nemohoucnosti Zlínských tak v prdeli, že jim musel pomoct chudákom kurevským. Ten který věří v to, že Slovácko něco pustilo, běžte si pořádně nafackovat..... :)

  • riedlss - 20.05.2018, neděle, 12:37
    (0)

    Bayern Munchen: ty jsi neskutečný ocas tvl

  • Babu - 20.05.2018, neděle, 12:33
    (0)

    Nejhorší je, že idioti, co zápas ani neviděli, po celé republice teď budou vykládat, jak jsme si to domluvili, přitom kdo tam byl, tak si nic takového myslet nemohl.. vymyšlená penalta a směšné nastavení.. a z Daníčka udělají tele, přitom je to největší srdcar a duše týmu..

  • Ykarus - 20.05.2018, neděle, 11:52
    (0)

    Tak ten rozhodci nas pekne zarizl.

  • tomatos - 20.05.2018, neděle, 11:49
    (0)

    Bajerne ty jsi totální Megačurák!!

  • Greif - 20.05.2018, neděle, 11:14
    (0)

    Ano tvůj názor jsi tady vypisoval cely rok , děkujeme, vypadni debile

  • RNA - 20.05.2018, neděle, 11:07
    (0)

    Tak všichni, kdo byli, viděli, že naši rozhodně nic nevypustili a jen stará nemoc nedávání šancí je připravila o výhru. Všichni, kdo byli, tak viděli, kdo že byl režisérem, který měl zařídit remízu, a sice hlavní sudí, který vymyslí neskutečnou penaltu a jako bonus nastaví 1 minutu!!

  • spurs - 20.05.2018, neděle, 10:56
    (0)

    Nechápu jak někteří mají potřebu špinit Slovácko. Vlasťa největší srdcař v klubu se bude domlouvat s Vukadinovičem:-D Tak hovno. Ani se toho blba srbského nedotkl. Ten tam letěl jak na leteckém dnu. A tu jednu minutu co se nastavovala domluvil kdo? Taky Vlasťa?:-) Zářezář Marek to měl zřejmě nalajnované, že pokud bude možnost, tak ať to zařídí. No vida. A v 80 minutě se naskytla. Tak to fouknem, nastavíme minutu a dopadne to jak má. Viďte pane Petrželo.

  • Šovkovskij - 20.05.2018, neděle, 10:30
    (0)

    Mám pochopení, když člověk pije, ale co se týče výkřiků Bayerna, to už je na terapii:-D

  • stolmor - 20.05.2018, neděle, 09:47
    (0)

    Bayerne ty debile bez to rict do oci vlastovi a uvidime jak dpadnes

  • vajdik - 20.05.2018, neděle, 09:25
    (0)

    Jinak co se tyce sestupu, bude se hrat v zapase mezi Jihlavou a Karvinou, remiza a vyhra Jihlavy rovna se sestup Karvine, vyhra Karvina a jde dolu Jihlava. Doufam ze toto utkani bude v TV a pod videem!!! Jinak baník v posledním kole s Brnem..asi tutovka pro ty mistni sazkare 😉

  • Bayern Munchen - 20.05.2018, neděle, 09:20
    (0)

    Greif: o kom mluvíš o své matce ;-) tak si mysli co chceš, já mam svůj názor na to a ty si třeba mysli ze nas zariznul rozhodčí, tak to mělo přesně vypadat. A Jablonec nejlepší tým jara a proto tam musíme prohrát jo ;-))) kdyz jsem naposledy viděl jak si Pelta s Kordulou podávají ručky a skoro se objímají tak uz teď vim jak to dopadne ;-)))

  • Greif - 20.05.2018, neděle, 09:00
    (0)

    Jo ty volku Jablonec na jaře nejlepší mužstvo a my tam jedem vyhrát :D liskni si... ;)

  • Greif - 20.05.2018, neděle, 08:59
    (0)

    Jeste že sazkovky neměli pravdu na Slavii a v Plzni , jaro i podzim SME je měli porazit a byl klid jenže to chyby trochu více sebevedomi a lepší muška ..Bayern a ty ses ukázal jak ses celoroční pica , toto vyplodit může jen neskutečný kreten :D jo vukadinovic byl domluvený s Daníčkem :D

  • Bayern Munchen - 20.05.2018, neděle, 08:53
    (0)

    Dopadlo to, tak jak mělo. Sázkovky měly pravdu. Bohužel smutné je, že Zlín nám nikdy body nenechal i na podzim kdy jsme měli 9 bodů a oni o dost více, tak my jim zase body darujeme, jinak by s touto hrou spadli, jsem zklamaný z tohoto zápasu a Daníček, to tou penaltou podělal, dobrá komedie, on u toho Vukadinoviče byt ani nemusel. Byl úplně mimo a čekal jak dá na něho ruku a letěl, domluvená věc, jinak by Fastav gól nedal, tak jsou marní jedině penalta v 80 minutě. A to co pak říkal Vukadinovič do novin, bylo proto že chtěl očistit našeho srdcaře Daníčka, aby ta chyba za výsledek spadla na rozhodčí. Fakt jsem z těchto domluv nasraný, jak myslíte, že to bude teď v Jablonci, už teď je jistá výhra pro Peltu, penízky jsou potřeba, třeba pak za ně od nás koupí Havlíka a budeme zase spokojeni...

  • tomrs - 19.05.2018, sobota, 23:23
    (0)

    Michalfcs: a co chces o nich vedet? Je to uplne nepodstatne.dekovacka byla jina nez v ostatnich zapasech, je to derby, musis pocitat se vsim, smula, ze to byl posledni zapas, kdy se Slovacko zachranilo

  • spurs - 19.05.2018, sobota, 22:32
    (0)

    Za záchranu jsme rádi snad všichni. Ale já osobně jsem z dneška velmi zklamaný. Ševce jsme měli na lopatě a měli je porazit. Nehráli nic. Nebýt opět naší nemohoucnosti v koncovce dopadlo by to jinak. A taky toho hovada Marka. Nevím co viděl nebo od koho měl instrukce, ale písknout takovou penaltu a nastavit pak jednu minutu to je prostě výsměch. Hajzl a nic jiného. Šmejd prodejný. Vukadinovič řekne, tak jsem to zkusil. Jistě. To jsme viděli. Jen to černé pako ne. Dopadlo to jak mělo, řekl Petržela. A pro koho jako? Ne nedopadlo. Slovácko mělo vyhrát. A špiny ze Zlína vymést ze stadionu.

  • Michal fcs - 19.05.2018, sobota, 22:30
    (0)

    Ví někdo více o těch ¨klukoch slovenských¨, celkem zkazili oslavu záchrany....Jinak jednoho hroťáka a příští sezona bude ok

  • vajdik - 19.05.2018, sobota, 22:09
    (0)

    Osobně jsem rád že i následující sezona bude ligová :) Víc než dnešní remíza mě ale mrzí ti kluci slovenští... Pěkné léto.

  • Babu - 19.05.2018, sobota, 20:13
    (0)

    Barnabas: to tak dělal i v juniorce, někdy šel radši do čtyř kliček než aby nahrál.. přitom dneska hrál slušně

  • barnabas.666 - 19.05.2018, sobota, 20:08
    (0)

    Jsem trochu v rozpacích z Kubaly. Musím říct, že se mi po většinu zápasu líbil a několikrát dokázal vybojovat velmi nadějné brejky. Ale právě jak řešil jeden z těch brejků, kdy měl možnost přihrát zcela volnému Navrcovi. Ačkoliv měl celou dobu na sobě obránce, tak se dost nepochopitelně přes něj snažil přejít. To od něj bylo sprosté. Navrce tam pak musel uklidňovat Vlasta.

  • karagavrylydys - 19.05.2018, sobota, 20:06
    (0)

    Babu: Přesně tuhle odpověď jsem očekával.

  • Babu - 19.05.2018, sobota, 20:05
    (0)

    Barnabas: týpek překvapil, že to řekl tak otevřeně..

  • Babu - 19.05.2018, sobota, 20:05
    (0)

    Kara: že tu remízu víc chtěl sudí než samotní ševci

  • karagavrylydys - 19.05.2018, sobota, 19:56
    (0)

    A co na remízu říkají zdejší moralisté?

  • barnabas.666 - 19.05.2018, sobota, 19:53
    (0)

    To trenér domácích Michal Kordula měl pro počínání soupeře větší pochopení. "Rozhodčí byl tomu souboji blízko a prostě foukl penaltu," popsal lakonicky. Nerozhodilo ho ani Vukadinovičovo přiznání. "Tak to zkusil no. Já být jeho trenér, tak ho pochválím, že to zkusí a jde. Rozhodčí je od toho, aby to posoudil," dodal klidně... Vidím, že Kordič ten výsledek bere s hodně velkým nadhledem :o)

  • barnabas.666 - 19.05.2018, sobota, 19:51
    (0)

    "Zkusil jsem to a spadnul jsem. Cítil jsem na zádech kontakt, tak jsem spadnul. Když to rozhodčí písknul, tak to penalta je," krčil rameny srbský záložník... Takhle otevřenou odpověď bych vážně nečekal :o)

  • barnabas.666 - 19.05.2018, sobota, 19:47
    (0)

    Tak v posledním kole můžeme vyzkoušet klidně celou juniorku. Případné vítězství vydělá Jablonci minimálně 70 mega, takže si to Velkej čáp pohlídá.

  • a jé - 19.05.2018, sobota, 19:45
    (0)

    Pánům kopalistum stydte se fuj že jsem si nevsadil na remízu nebo gól 80 min domluveno dopředu a do TV a novin můžete říkat co chcete

  • Maja - 19.05.2018, sobota, 19:44
    (0)

    Zkusil jsem spadnout, přiznal Vukadinovič.... https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/zkusil-jsem-spadnout-priznal-vukadinovic-a-zlin-se-zachranil/r~c4cc315e5b8a11e8ac3d0cc47ab5f122/

  • hešpy - 19.05.2018, sobota, 19:31
    (0)

    Každopádně příští kolo by už snad mohl nastoupit Irakli, pokud není zraněný. A v létě se musí, ale opravdu musí udělat něco s útokem, protože takhle to dál nepůjde a nebál bych se rozloučit se třeba s takovým Reinberkem, který podle mě už klubu nemá co dát, ale to je čistě můj názor.

  • barnabas.666 - 19.05.2018, sobota, 19:28
    (0)

    hešpy: prostě byl zájem, aby se zachránily oba týmy a protože byl Zlín dopředu jalový, tak šel sudí štěstíčku naproti.

  • hešpy - 19.05.2018, sobota, 19:20
    (0)

    To byl slušný zářez od rozhodčího, takovou penaltičku jsem dlouho neviděl.

  • guerero - 18.05.2018, pátek, 17:27
    (0)

    Vůbec nechápu,proč by jsme si měly se Zlínem podělit body,vždyť pro nás nemůže být větší potěšení než porazit největšího rivala a pokusit se ho poslat do druhé ligy,navíc jsme ho od jeho návratu do ligy ještě neporazily,je čas to změnit a zakončit domácí parádní jaro vítězstvím.

  • Šovkovskij - 18.05.2018, pátek, 16:11
    (0)

    Ještě bych dodal, že pokud máme v kádru, či v celém klubu takové srdcaře, jako Daníkča, Šumulikovského, Kordulu, nebo Levého, tak že k žádné domluvě nedojde.

  • Šovkovskij - 18.05.2018, pátek, 15:59
    (0)

    Tak takové fámy jsou bohužel zcela běžné a nelze s tím nic dělat kromě toho je vyvrátit na hřišti, což bude samozřejmě velmi obtížné. Já pevně věřím v charakter a sílu tohoto mužstva, o čemž jsem se opakovaně přesvědčil a pevně věřím, že kluci si uvědomují prestižnost derby a obrovskou rivalitu jak klubů, tak především fanoušků a zároveň jsem přesvědčen, že sami dobře ví, že mají Gottwaldovu setsakramentsky co vracet, protože jsme je neporazili už vážně poměrně dlouho. Takže FCS!

  • xxpaloxx - 18.05.2018, pátek, 15:23
    (0)

    Fáma o tom , jak je dohodnuté se dá lehce vyvrátit.A to i za předpokladu, že utkání skutečně skončí remízou. Důležité je , jaký výkon hráči předvedou a nebo jestli se bude jednat o vzájemné nahánění se v okolí středového kruhu. A na to jsou diváci a fanoušci , aby si udělali obrázek o pravdivosti těchto fám.

  • kecipep - 18.05.2018, pátek, 14:10
    (0)

    https://fotbal.idnes.cz/videorozhodci-plzen-teplice-sudi-pavel-julinek-f5m-/fotbal.aspx?c=A180517_160045_fotbal_min Mnohem více mě děsí nominace na návrat dříve vyloučených rozhodčích. Tohle by se ale měla LFA ohlídat.

  • ondicz - 18.05.2018, pátek, 14:09
    (0)

    tady je už o tom článek: https://fotbal.idnes.cz/videorozhodci-plzen-teplice-sudi-pavel-julinek-f5m-/fotbal.aspx?c=A180517_160045_fotbal_min

  • Babu - 18.05.2018, pátek, 14:00
    (0)

    Ze stránek Het ligy (hlavně nenapádně mini písmem na boku): V 29. kole HET ligy nebude na utkání FC Viktoria Plzeň - FK Teplice, které vysílá přímým přenosem O2 TV Sport, nasazen videorozhodčí, jelikož to neumožňuje delegace rozhodčích.

  • Greif - 18.05.2018, pátek, 11:47
    (0)

    Olomouci jsme taky měli dát body a poslali jsme je ..

  • eLucky - 18.05.2018, pátek, 11:11
    (0)

    Osobně si myslím, že tato teorie si opět a zase žije svým životem nezávisle na tomto webu. Hlavní je, abysme výsledkem rezolutně odmítli tyto spekulace a né jim dali zapravdu - jako tomu bylo v případě předchozích spekulací např. před lety u zápasu proti zachraňujícímu se Brnu. Hráči můžou tyto spekulace slovně odmítat jak chcou - to ostatně je jejich povinnost prakticky - ale musí to byt vidět na hřišti, jinak budou za blbce a podrazáky. Nezávidím jim to, ale věřím tomu, že máme dostatečnou herní kvalitu a bojovnost na to, abysme ty zkurvené ševce zašlapali pod zem.

  • Babu - 18.05.2018, pátek, 11:00
    (0)

    Tomáš Břečka v Magazínu před zápasem zmínil, že odmítá spekulace o hraní na remízu, které se šíří městem.. opravdu z některých je mně na blití, pár lidí tu napíše úplné nesmysly a už se to vykládá po celém Hradišti.. hanba vám

  • Babu - 17.05.2018, čtvrtek, 21:37
    (0)

    No ono je to asi aj jak psal Kalouda, že málokdo zvládne ten přesun do dospělého fotbalu a ti, co měli mnoho úspěchů už v mládežnických kategoriích, jsou kolem 19. Roku vyhořelí..

  • Šovkovskij - 17.05.2018, čtvrtek, 14:03
    (0)

    ...řádka.:_)

  • Šovkovskij - 17.05.2018, čtvrtek, 14:03
    (0)

    Ono je právě asi těžké to v takovém věku podchytit. A upřímně řečeno, kolik takových kluků je, aby se ten psycholog vyplatil, byť třeba externě. I když uznávám, že těch ztracených talentů byla ve Slovácku už pěkná řádk.a

  • eLucky - 17.05.2018, čtvrtek, 13:49
    (0)

    to Šovki: To spíš v akademii by někdo takový asi byl třeba - u áčka už je na to pozdě...

  • Šovkovskij - 17.05.2018, čtvrtek, 13:47
    (0)

    Kováře je taky obrovská škoda. Na takové kluky by byl v klubu potřebný psycholog.

  • kecipep - 17.05.2018, čtvrtek, 13:46
    (0)

    Kéž by z mrtvých vstal Kovář

  • eLucky - 17.05.2018, čtvrtek, 13:43
    (0)

    to fcs: Z legislativních důvodů to dost možná tak opravdu je. Nicméně Venca je pro profi fotbal mrtvý... bohužel.

  • fcs - 17.05.2018, čtvrtek, 13:41
    (0)

    Aha diky,ja myslel je ze to porad nas hrac a akorad hostuje jak treba Kovar,skoda takovych fotbalistu

  • eLucky - 17.05.2018, čtvrtek, 13:39
    (0)

    Takže u Vency je vše při starém:D Škoda... fotbalově, hlavně ten tah na branku, měl na víc než je česká liga...

  • RobertFCS - 17.05.2018, čtvrtek, 13:10
    (0)

    fcs: Hraje v Hulíně, občas dá gol, občas zase dostane červenou kartu :)

  • fcs - 17.05.2018, čtvrtek, 12:47
    (0)

    Mimo tema,chtel bych se zeptat kde hraje Ondrejka,vite nekdo?

  • Šovkovskij - 17.05.2018, čtvrtek, 10:33
    (0)

    Jak naznačuje Babu, mně docela překvapuje, že se řeší situace, kdy máme dojít všichni v bílém. Já vím, že to bohužel neplatí, ale mělo by to být automatické. Já mám dres a chodím v něm vždycky, a mohu říct, že jsem vždycky natěšný, když si jej obleču. Ale když vidím někoho v kotli třeba v zeleném, tak to mi hlava vážně nebere...

  • Skein - 17.05.2018, čtvrtek, 10:16
    (0)

    pro některé co kalkulují, řeší tzv.plichtu - článek na CZ od Daníčka.

  • Babu - 17.05.2018, čtvrtek, 08:32
    (0)

    velkyfandaFCS: na FB Fanaticos - Sektor B3 to je, aj v dalších skupinách se píše o tom, že jde v bílém.. v bílém se snad chodí každý zápas, ne.. :-)

  • kecipep - 16.05.2018, středa, 22:50
    (0)

    Chmelda: je tu uz od zimy, stejne jako Skopljak, oba byli zraneni nejakou dobu, uvidime :)

  • chmelda - 16.05.2018, středa, 21:51
    (0)

    Zdarec,nevíte co je ten Rus Vartanian zač co dnes dával za U19 gól.

  • volič - 16.05.2018, středa, 21:43
    (0)

    velkyfandaFCS- no kotel bude zřejmně v bílém a ostatní fanoušci/diváci by si to bílé triko mohli vzít také,ale to se u nás "nenosí" ,frajer si říká seru na to,tu nebudu trapasit..,nebo něaká jiná dobrá výmluva na to,že si neumí koupit bílé tričko za pár šušňů.Takže Ty velký fando přijď v bílém tričku,já v něm budu také a určitě nás bude víc.

  • Arge - 16.05.2018, středa, 21:30
    (0)

    ano, na Zlín v bílém .....

  • Skein - 16.05.2018, středa, 20:07
    (0)

    vemem si růžovou :-D bože, to jsou otázky. :-DD, asi moc na fotbal nechodíš :-DDD

  • Šovkovskij - 16.05.2018, středa, 18:39
    (0)

    Já bych ty známé firmy normálně mazal. Chodí to jen provokovat. Je to odpad. Osobně jsem přesvědčen, že se jedná o špínu a odpad, který zde filtruje Gottwaldov. Naštěstí jsme tyto trosky prohlédli a máme z nich akorá velmi příjemnou zábavu. Ale zbytečně tu zabírají místo:-)

  • Šovkovskij - 16.05.2018, středa, 18:14
    (0)

    Člověk si říká, že po takové sérii špina vleze do kanálu, ale ouha, ona má ještě tu drzost nadále provokovat. Zábavné to je, ale už to hraničí s trapností, hoši :-)

  • Artigas - 16.05.2018, středa, 17:29
    (0)

    Jestli borci nastoupí jak proti Dukle, tak ševci dostanou výtěr. A pokud nepojede Liberec do prťakova na výlet, mohli by vyletět!.

  • Pan Puk - 16.05.2018, středa, 17:06
    (0)

    macekmihal>ne nechystame zadne specialni trika. Ale pred utkanimu bude prodej dotisku pruhovanych trik Modrobili banditi.

  • macekmihal - 16.05.2018, středa, 16:52
    (0)

    Bude na derby nějaká speciální edice trik?

  • guerero - 16.05.2018, středa, 16:30
    (0)

    Já pevně věřím,že nějaká remíza není domluvená,protože to by teda byl podraz na všechny fandy Slovácka,musí být přece v zájmu celého klubu konečně ten prašivý Zlín porazit,na jaro hrajeme výborně,byla by škoda si to pokazit právě proti největšímu rivalovi!

  • hešpy - 16.05.2018, středa, 15:08
    (0)

    A co si myslíš, huhu, vždyť tam nikoho Slovácko nezajímá, řeší se tam jenom Sparta a Slavia. Co si tak asi myslíš, že by o něm mohli říct, když mají nějaké Slovácko na párku.

  • zary.cz - 16.05.2018, středa, 14:34
    (0)

    Souhlas s Pukem! Táhněte.

  • vajdik - 16.05.2018, středa, 14:08
    (0)

    Huhu a vcem ta prazska luza, konkrétně Smicer nemel pravdu?

  • Maja - 16.05.2018, středa, 13:28
    (0)

    Huhu: Šmicer vyhrál Ligu msitrů, Rada je fotbalový trenér. Tak oba asi dobře ví, jak to chodí. Hečise nijak neshodili.

  • kecipep - 16.05.2018, středa, 13:16
    (0)

    Puk: Amen

  • Pan Puk - 16.05.2018, středa, 12:58
    (0)

    Že vám není hanba takto spekulovat. Zase stejné jména lidí co už kolikrát vylezli z kanálů podkopávat Slovácku nohy. Za podobné řeči vás budu normálně mazat. Před derby se nespekuluje, derby se jde vyhrát. Bežte takové keci říct Daníčkovi, Levému nebo Kordulovi.

  • huhu - 16.05.2018, středa, 12:54
    (0)

    pražská lůza v čele se šmicrem jak pohrdá Hečou viz video: https://www.youtube.com/watch?v=0fj4xX4Ng6k

  • karagavrylydys - 16.05.2018, středa, 12:40
    (0)

    FCS84: Kurs klesá, když je na událost vsazena hromada peněz. A včera byl na výsledek 0:0 kurs cca. 6. Každopádně v sobotu uvidíme.

  • vajdik - 16.05.2018, středa, 12:38
    (0)

    FCS84 - remíza pro FCS řeší 100% záchranu, protože mít 31.b kdy ve stejném kole hraje Karviná (26.b) vs Ostrava (27.b). Jsou tři možnosti, výhra Baník, pak Karviná nás nepředběhne ani v případě naší prohry se Zlínem. Výhra karviná, zase ikdyž prohrajeme tak máme na Baník 3.b náskok a lepší vzájemné zápasy. Utkání skončí remízou - tak pak k definitivu potřebujeme uhrát bod se Zlínem nebo si hlídat v případě prohry se zlínem zatím lepší skore Slovacko vs Karviná ;-) Stačí ti to tak?

  • vajdik - 16.05.2018, středa, 12:34
    (0)

    Kecipep - pokud je majitel, tzn. tvůj chlebodárce - nemyslím že by to v kabině zase nepochopili kdyby tam Zemek došel a řekl co je třeba, já myslím že to bude férové utkání, kde oba týmy jsou na 99% zachráněni. Do konce ligy jsou ještě zapasy kdy se brno, jihlava banik karvina stetnou mezi sebou a poberou si vzájemně body. Jo a Zlín, ten to v posledním zápase doma s Libercem pro které to bude jen výlet určitě uhraje.

  • FCS84 - 16.05.2018, středa, 12:33
    (0)

    Remíza defenitivně nic neřeší. Pro Zlín určitě ne. Karagavrylydys co je zo za úvahy? :-D jako že by si hráči vsadili na nejmenší kurz :-D to by tam šupli raději nějaký jiný výsledek třeba 3:3 ne?

  • fcs - 16.05.2018, středa, 12:31
    (0)

    Mozne*

  • fcs - 16.05.2018, středa, 12:31
    (0)

    Ku*va to neni mizne co tu nekteri zas resite

  • karagavrylydys - 16.05.2018, středa, 11:29
    (0)

    Kurs ve Fortuně na přesný výsledek 0:0 je 2,32. To není náhoda.

  • kecipep - 16.05.2018, středa, 11:13
    (0)

    Vajdik - vím o tom, že na úrovni majitelů je vztah nadstandardní, ale o zbytku klubu nemůže být ani řeč. A nedovedu si představit, jak to Zemek zajde pošéfovat do kabiny. Opravdu si tu někdo myslí, že by to platilo na charaktery typu Levého a Kordiče? Viz Levý a jeho match proti nezachráněné Plzni za Řezníka.

  • kecipep - 16.05.2018, středa, 11:11
    (0)

    Zrovna od tebe to sedí, troubou nazývej svou starou a zkus přidat nějaký protiargument, pokud se zmůžeš.

  • vajdik - 16.05.2018, středa, 11:11
    (0)

    Kecipep - Nevím co je v zájmu Slovácka, ale osobní vztahy pánů Zemka a Červenky jsou hoooodně kamarádské ;-) a fotbal jak všichni víme - nedělá se pro fanoušky...

  • xxpaloxx - 16.05.2018, středa, 10:48
    (0)

    To se mně líbí , jak tady každý trouba ví , co je a co není v zájmu Slovácka.

  • kecipep - 16.05.2018, středa, 09:41
    (0)

    Tak jí nevěř ;-) Nemyslím si, že by se v takovém derby dalo spekulovat. My jsme navíc prakticky zachráněni a není v zájmu Slovácka se snažit udržet Zlín v první lize, právě naopak.

  • karagavrylydys - 16.05.2018, středa, 09:33
    (0)

    Tak na remízu je kurs už jen 1,85. Domluvě se mi nechce věřit.

  • Šovkovskij - 16.05.2018, středa, 08:56
    (0)

    Včera byla v tištěném vydání Deníku Sport prakticky celá dvoustrana o Hečovi. I když tedy z pera mistra Koštuříka:-) Já jsem rád, že Milan umlčel tady ty dva, nebo dokonce tři kritiky, kteří jej neustále posílali na lavičku:-)

  • Valheru - 15.05.2018, úterý, 20:34
    (0)

    kecipep: Tohle by měla být povinná četba pro mladé fotbalisty - ti, kteří ho pochopí by to mohli daleko dotáhnout.

  • kecipep - 15.05.2018, úterý, 13:32
    (0)

    Výborný rozhovor s Lubošem, dobrý apel na mladé "hvězdičky". Je zde i kapitolka o působení ve Slovácku. https://www.bezfrazi.cz/sto-tricet-milionu/

  • Skein - 15.05.2018, úterý, 08:30
    (0)

    mě zajímá jen vítězství, a to především nad rivalem.

  • kecipep - 15.05.2018, úterý, 08:28
    (0)

    Kašlat na ně a přiblížit je k druhé lize. Oni si to stejně případně uhrají v posledním kole doma proti Liberci

  • barnabas.666 - 14.05.2018, pondělí, 20:12
    (0)

    karagavrylydys: tak dalo se to čekat, nám remíza stačí a Zlín by asi taky nebrečel s ohledem na poslední kolo proti Liberci. Kdyby Zlínu ta remíza stačila k úplné jistotě, tak už mám vsazeno 0:0 :o)

  • karagavrylydys - 14.05.2018, pondělí, 20:08
    (0)

    Kurs na remízu Slovácka se Zlínem je 2,4 ...

  • vajdik - 14.05.2018, pondělí, 12:26
    (0)

    Greife moc jsem tvojí větě neporozuměl, já jen chtěl uvést model 2018/2019 kdyby byl v letošní sezoně ohledně baráže a odpovídal jsem Artigasovi, že takový HRKR by letos ani postupovat nemohl... ;-)

  • Greif - 14.05.2018, pondělí, 12:16
    (0)

    Vajdiku zapomínás na dva sestupující letos , tím pádem díky narazí jeden z nich ani nemusí postoupit

  • vajdik - 14.05.2018, pondělí, 11:38
    (0)

    Takže kdyby letos byla stejna situace za rok, tak ze druhé ligy by stadion splnovaly až z 6.místa České Budějovice a první dva týmy (Opava, Příbram) HK, Pardubice, Třinec - NE

  • vajdik - 14.05.2018, pondělí, 11:29
    (0)

    Artigas - tak postup z II. Ligy za podmínek stadionů ani jiný není a nastane problém další sezonu kdy půjde do baráže až třetí tým druhé ligy. HRKR má ze svého stadionu staveniště...a nesplnili by licenci na ligu - tam letos postup urcite nechteli!

  • Artigas - 14.05.2018, pondělí, 10:21
    (0)

    Podle toho, jak to vypadá, tak tam spadne Brno a Karviná. Nejvíc mě ale mrzí, že do ligy zas vyleze ten mafiánský starkastán, ale hlavně že ne hrkr.

  • Dany-Hull City - 13.05.2018, neděle, 21:55
    (0)

    Ať spadne kdo chce hlavní je že my Slovácko jsme zachráněni. Neřeste jestli jsme zachráněni. Na 99,9 % jsme. Soustředte se na derby a v něm vyhrát.

  • barnabas.666 - 13.05.2018, neděle, 21:53
    (0)

    Proti variantě sestupu Zlína je bohužel ten fakt, že by u nich musel vyhrát naprosto marný a bez zájmu hrající Liberec.

  • barnabas.666 - 13.05.2018, neděle, 21:52
    (0)

    jj, kdyby teda náhodou došlo k tomu, že budou mít Brno, Jihlava, Karviná a Zlín 29 bodů, tak by padali Brno s Jihlavou.

  • stolmor - 13.05.2018, neděle, 21:38
    (0)

    Pridam taky jednu analyzu. Zlin 2x prohraje. Jihlava vyhraje nad brnem. Karvina nad jihlavou. Banik neprohraje s karvinou a s brnem. A dolu jdou brno a gotwaldow

  • champyon - 13.05.2018, neděle, 21:38
    (0)

    Podle mě už jsme z 95% zachráněni. To by muselo dojít k šílené náhodě výsledků. A ještě může dojít k situaci, že 4 týmy - Zlín, Jihlava, Karviná, Brno budou mít shodně 29 bodů a rozhodovala by mezi nima minitabulka o obou sestupujících. Nepamatuju takto vyrovnaný boj o záchranu.

  • barnabas.666 - 13.05.2018, neděle, 20:49
    (0)

    Já bych Jihlavu v lize nechal. Po Dukle je to myslím náš největší dárce bodů.

  • Babu - 13.05.2018, neděle, 20:49
    (0)

    Tak to je boží statistika, to by chtělo zařídit :D

  • barnabas.666 - 13.05.2018, neděle, 20:43
    (0)

    btw: Zlín už 3 sezóny v řadě nevyhrál na jaře doma ani zápas. Chtělo by to nějak nacvičit los, abychom u nich hráli na jaře a ne na podzim. Loni na jaře jsme ve Zlíně uhráli naši jedinou remízu, jinak dvě porážky na podzim :o)

  • Babu - 13.05.2018, neděle, 20:37
    (0)

    Ideální by bylo sestup Jihlavy i Zlína, i když mají jen o bod míň než my, tak jsou v tom namočeni mnohem vic.. prostě musíme už to derby zlomit v náš prospěch, formu máme, defenziva šlape..

  • Babu - 13.05.2018, neděle, 20:34
    (0)

    barnabas: jj mi vyšlo to samé.. když vyhraje dvakrát Baník, tak Karviná bude mít mX 29 bodů a Brno max 26. Když vyhraje dvakrát Karviná, tak Brno bude mít max 26 a Baník max. 30, ale s Baníkem máme lepší zápasy. Když Karviná zremizuje s Baníkem a vyhraje c Jihlave, tak bude mít 30 bodů, ale Brno max. 29, takže by hrozilo to srovnání dle celkového skore.

  • barnabas.666 - 13.05.2018, neděle, 20:31
    (0)

    Kdyby to někoho zajímalo, tak Brno má pořád ještě 2 celkem reálné varianty, jak se zachránit. Samozřejmě Brno musí vyhrát poslední 2 zápasy - doma Jihlava a venku Baník. Zachránit se může na úkor Jihlavy a Baníku - pokud Baník v předposledním kole nevyhraje v Karviné a Jihlava v posledním kole prohraje s Karvinou. Zachránit se může taky na úkor Karviné a Baníku. V předposledním kole Karviná s Baníkem budou remizovat a Karviná v posledním kole nevyhraje v Jihlavě.

  • tomrs - 13.05.2018, neděle, 20:26
    (0)

    poslední dvě kola: KAR - BANÍK, JIH - KAR, BANÍK - BRNO, BRNO -JIH

  • barnabas.666 - 13.05.2018, neděle, 20:26
    (0)

    My pořád můžem spadnout, ale pravděpodobnost je dost malá. 29. kolo - Karviná s Baníkem skončí remízou, Jihlava vyhraje v Brně. 30. kolo - Baník porazí Brno, Karviná vyhraje v Jihlavě. Pak bude mezi náma a Karvinou rozhodovat celkové skóre, které máme jen o 3 góly lepší a to by se v případě vítězství Karviné v Jihlavě a naší porážky v Jablonci nejspíš změnilo v náš neprospěch.

  • barnabas.666 - 13.05.2018, neděle, 20:19
    (0)

    btw remíza se Zlínem nám stačí k záchraně, ale Zlínu ne, má horší vzájemné zápasy s Karvinou i Baníkem

  • Babu - 13.05.2018, neděle, 20:17
    (0)

    Podle mě jsme zachráneni.. Brno nás už nemá jak ohrozit, Karviná kdyby dvakrát vyhrála, tak máme lepší celkové skóre, kdyby vyhrál dvakrát Baník, tak máme lepší vzájemný zápas, a hlavně spolu v posledních dvou kolech hraje Brno - Kar a Baník - Brno a Karviná s Jihlavou, takže z podstaty věci se nemůže stát, že by ve všech kolech bodovali naplno ti pod náma.. a hlavně tento můj výpočet vycházel z toho, že už nezískáme ani bod..

  • barnabas.666 - 13.05.2018, neděle, 20:06
    (0)

    Výhra Brna se nám hodí, Jihlava a Baník už si plánovali 3 body ze zápasu s Brnem, jenže to má teď pořád dost reálnou šanci na udržení.

  • Valheru - 13.05.2018, neděle, 19:56
    (0)

    Babu Bohemka odehrala zapas se 13 hraci... nemaji s cim hrat :-) A ta Karvina ... je jen v rovine teorie ze bychom spadli. Jenom remiza s Ostravou by jeste znamenala nebezpeci jinak vyhra Baniku nebo Karvine ve vzajemnem souboji by znamenala udrzeni.

  • hešpy - 13.05.2018, neděle, 19:56
    (0)

    Teplice jsou jeden z nejubožejších mančaftů v lize. Stačí si vzpomenout, jak je Sigma vypráskala 6:0.

  • 123456789 - 13.05.2018, neděle, 19:51
    (0)

    Tak Bohemka to v paži, hraje, zachrana jistá, do poháru daleko, tak aspon získají nějaké penize do kasy

  • Babu - 13.05.2018, neděle, 18:52
    (0)

    Ta Bohemka taky dobře marná, porazili Plzeň v půlce dubna a od té doby prohráli na Baníku, remíza ve Zlíně, s Jihlavou, s Olomoucí a prohra s Boleslaví

  • Jerry1984 - 13.05.2018, neděle, 18:39
    (0)

    jasně Brno má ještě týmy, kterým jde taky o záchranu.. takže si to rozdají mezi sebou.. Jablonec dobře zatím.

  • Babu - 13.05.2018, neděle, 18:35
    (0)

    Brno nás už nemůže nijak ohrozit, i kdyby vyhrálo další dvě kola, ale od Teplic je to asi dobrá blamáž.. aspoň že Jablonec vede nad Karvinou.

  • FcS - 13.05.2018, neděle, 18:19
    (0)

    Brno už s náma nehraje roli, když vyhraje aj všechny 3 zápasy tak bude mít 29 a my máme 30

  • Jerry1984 - 13.05.2018, neděle, 18:16
    (0)

    porazit Zlín bude hodně těžké.. ale snad se to podaří, pak už to bude jistota.

  • Jerry1984 - 13.05.2018, neděle, 18:14
    (0)

    zachránění

  • Jerry1984 - 13.05.2018, neděle, 18:14
    (0)

    zachráění zdaleka nejsme.. Brno dnes přejede Teplice.. před zápasem by člověk čekal, že to bude opačně. Je vidět, že jim o nic nejde..

  • sassha - 13.05.2018, neděle, 13:31
    (0)

    @123456789 to ještě ne, ale bude to blízko

  • 123456789 - 13.05.2018, neděle, 11:47
    (0)

    Jestli dnes Karvina prohraje jsme zachráněni

  • Pan Puk - 13.05.2018, neděle, 11:01
    (0)

    Dobrá práce Milane. A asi je dobře že jsi přišel o nulu na půdě Plzně. Navíc v zápase zakončeném důležitým bodem, než aby tě o neprůstřelnost připravil nějaký špinavec ze Zlína. Na derby to ale zamkni a čapni jim všechno!

pristi
 Další články:
18.05.2018, pátek, 14:50 - Reinberk proti Zlínu ještě nevyhrál. Je na čase to změnit,“ hlásí před derby
18.05.2018, pátek, 14:31 - Vykartovaný Daníček u televize trpěl.
17.05.2018, čtvrtek, 18:30 - Slovácko vypadá lépe než Zlín, míní před derby Blaha
14.05.2018, pondělí, 13:58 - Remíza v Plzni? Při Slovácku stáli „všichni svatí“ a brankář Heča
13.05.2018, neděle, 10:19 - Byli jsme jako vojáci u Stalingradu, říká trenér Slovácka Kordula
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace