*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Mám smíšené pocity. Bod z Teplic je málo, cítí záložník Kohút

10.03.2020, úterý, 08:17
michal kohut_velky.jpg

Odehrál první ligový zápas a hned v základní sestavě. Po třinácti minutách ve středečním poháru dostal šanci na teplických Stínadlech. Michal Kohůt má první ligový zápas za sebou. Rozhodně nezklamal a při své premiéře mohl dokonce dvacet minut po přestávce skórovat.Nakonec mu jeho střelu z nadějné pozice lapil teplický gólman Grigar.

„Mohl jsem to líp zakončit, byla to gólová šance. Byl tam i kontakt s obráncem Teplic, kluci mi říkali, že jsem mohl ve vápně spadnout, asi by byla penalta, ale mě spadnout ani nenapadlo. Ještě se na tu situaci musím podívat na videu,“ vyjádřil se ke gólové šanci ofenzivní záložník Slovácka.

Svěřenci Martina Svědíka jeli na sever Čech jako favorit nedělního duelu. To potvrzovala i slova Michala Kohůta.

„Před zápasem jsme chtěli tři body, ale nepovedlo se nám vstřelit gól. Možná by nám pomohla i troška štěstí, kdybychom ho v Teplicích měli, tak jsme klidně dvě branky mohli dát,“ říká odchovanec fotbalu ve Velké nad Veličkou.

Střílení branek je na jaře pro Slovácko docela problém. V pěti zápasech dalo jen dvě branky.

Jméno Heslo
text
  • zary.cz - 17.03.2020, úterý, 19:39
    (0)

    Vždycky ve zlíně...

  • riedlss - 17.03.2020, úterý, 16:59
    (0)

    Pokud spolu jsou každý den bez pohybu někde jinde tak to je minimálně stejné jako dodnes ve všech fabrikách a zaměstnání s vyjimkou těch uzavřených. Každopádně taktonprovokovat společnost, co byste čekali od kopaček....

  • vajdik - 17.03.2020, úterý, 16:20
    (0)

    Kluci chytří Zlínští - fotit se, to těm geloušům teploušům opravdu jde... https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2019-20/377173/zlinska-karantena-hraci-bez-rousek-na-nohejbale-klub-se-distancuje.html

  • Greif - 17.03.2020, úterý, 15:43
    (0)

    Dobrá hovadina všichni do práce musí a fotbalisti ne?

  • Pedro - 15.03.2020, neděle, 00:15
    (0)

    to CeZeRo: Tenhle pokyn přišel ještě ve čtvrtek večer ze stran sekretářů na kluby, že od 6:00 ráno v pátek je zákaz vstupu na sportoviště.../ tedy nemožnost treninků/, byla v tom řada nejasností a všichni tlačili na FAČR, aby to specifikoval přesněji. LFA u 1.a 2.ligy pak postupovala po své cestě. Byl zakázaný komplet mládežnický sport včetně treninků a všichni čekali na vývoj, který se měnil doslova po několika hodinách. V pátek během dne to začalo trochu polevovat ve smyslu možnosti sportovních aktivit do 30 ti účastníků bez soutěží a utkání. Na většině míst ale nadále platilo omezení třeba pro mládež. Při nejasných formulacích stát. orgánů byla obava ze sankcí. Na řadě míst mužské oddíly začaly aspoň obezřetně trenovat mimo své areály...

  • Skein - 14.03.2020, sobota, 19:36
    (0)

    tady již nejde o sport, ted musí ta ludra prvně zmizet...teď jsou to jen spekulace..

  • zdrh - 14.03.2020, sobota, 18:52
    (0)

    Nedovedu si moc představit, že by se dohrávalo až v červenci. Smlouvy by bylo to poslední, prostě by se formálně prodloužily třeba o 14 dní nebo kolik by bylo potřeba. Po skončení soutěže hráči potřebují aspoň 2-3 týdny dovolenou, pak podobnou dobu je příprava. To by soutěž začínala někdy na přelomu srpna a září. Když přidáme, že by se mělo hrát ještě EURO, takže všechno naskládat někdy do 20 května (liga, pohár, evropské poháry včetně předkol, repre přestávky)

  • Hory - 14.03.2020, sobota, 13:19
    (0)

    Proč bordel? Pokud mají smlouvu do 30.6. tak je to proto, aby v tom nebyl bordel.

  • hešpy - 14.03.2020, sobota, 11:36
    (0)

    Dobře, takže pokud se tedy bude dohrávat liga například v červenci, tak Slovácko k 30.6. opustí Zajíc a Juroška? V tom bude taky pěkný bordel.

  • CeZeRo - 13.03.2020, pátek, 19:14
    (0)

    Pedro: čekám na ten odkaz. Jinak dnes trénovali https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/fotbaliste-slovacka-si-zahrali-modelove-utkani-o-vikendu-maji-volno-20200313.html

  • ozie - 13.03.2020, pátek, 16:38
    (0)

    tohle je ještě jiný level: https://www.facebook.com/Michalek.zlin/photos/a.100938814832980/121024329491095/?type=3&theater

  • Šovkovskij - 13.03.2020, pátek, 15:38
    (0)

    Ještě, že nemám instagram 😀 Opravdu, kvůli pár korunám dělat povyk, to bych si nafackoval🙂

  • Babu - 13.03.2020, pátek, 15:22
    (0)

    Většina takových nás je tady. Na instagramu už chtěla jedna slečna, co chodí i do kotle, vědět, zda dostane zpátky část peněz anebo slevu na příští sezonu.. nechápu :-))

  • Šovkovskij - 13.03.2020, pátek, 14:44
    (0)

    Já si permanentku kupují každý rok, i když kvůli mému pracovnímu režimu se mi nevyplatí. Je to má podpora mého milovaného klubu a nikdy by mne ani nenapadlo požadovat nějakou kompenzaci... A jsem rád, že takových je náš většina🙂

  • Hory - 13.03.2020, pátek, 13:21
    (0)

    Nákupem permanentky to každý rok beru jako svoji podporu klubu a v životě by mě nenapadlo chtít něco zpět, či kompenzaci za to, že jsem ji plně nevyužil.

  • Bobby - 13.03.2020, pátek, 13:07
    (0)

    Taky mi to nejde do hlavy. Pro těch pár korun si nechat koleno vrtat... Navíc, pokud se pár zápasů přeloží na jiný termín, tak si myslím, že permanentkáři normálně své permanentky využijí tak jako tak.

  • Skein - 13.03.2020, pátek, 12:12
    (0)

    to nechápu ani já...

  • Jerry1984 - 13.03.2020, pátek, 11:17
    (0)

    Kdo může chtít kompenzaci za permanentku ?? Nechápu..

  • CeZeRo - 13.03.2020, pátek, 10:49
    (0)

    Pedro: Místo Caps Locku sem dej raději odkaz na tuhle informaci.

  • Pedro - 13.03.2020, pátek, 10:26
    (0)

    TO NENÍ PRAVDA, VŠECHNA......FACR DAVAL POKYNY

  • tomisek - 13.03.2020, pátek, 10:21
    (0)

    Zakaz plati pouze na uzavrena sportoviste

  • CeZeRo - 13.03.2020, pátek, 10:16
    (0)

    Přestože se organizovaný sportovní život v zemi prakticky zastavil, fotbalisté můžou venku ve skupině o maximálně třiceti lidech dál trénovat.

  • Pedro - 13.03.2020, pátek, 09:56
    (0)

    od rána platí zákaz otevření a návštěv sportovišť...organizovaný sport je zakázaný

  • Pedro - 13.03.2020, pátek, 09:55
    (0)

    Trenovat ofiko nemůžou, jedině že by běhali po Kunovčáku, nebudou to mít lehké udržet kluky v kondici...

  • Šovkovskij - 13.03.2020, pátek, 00:36
    (0)

    Nemyslel jsem si, že se něčeho takového dožiju. Doba temna, středověk. Chce se mi smát i plakat zároveň...:-(

  • zdrh - 13.03.2020, pátek, 00:20
    (0)

    osobně si myslím, že fotbal se nebude hrát dlouho. Klidně celý březen, duben, možná i déle. Osobně s touhle sezónou moc nepočítám a podle mě skončí jako nedohraná. Podobně jako skončila nedohraná třeba u nás sezóna 1944/45, protože se blížila fronta. Osobně budu spokojený, když příští sezona začne včas. A bude se hrát ve stejném složení jako letos, prostě tato nedohraná sezona jakoby nebyla z hlediska postupů a sestupů

  • beler - 12.03.2020, čtvrtek, 17:00
    (0)

    Odložit EURO o rok mě napadlo hned, s tím, že by se soutěže prodloužily a dohrály (ať už s diváky nebo bez). Samozřejmě otázka, jak dlouho bude tahle situace trvat, ani odložení Eura nemusí pomoct. Případně je ještě možnost zrušit nadstavbu. Doufejme, že tahle hrůza brzo skončí, nejen kvůli fotbalu, ale kvůli normálnímu životu.

  • champyon - 12.03.2020, čtvrtek, 16:33
    (0)

    Neoficiálně: UEFA chystá schůzi, kde se pravděpodobně oznámí, že mistrovství Evropy odloží na rok 2021. Mohly by se tím pádem dohrát soutěže vč. Ligy mistrů a Evropské ligy. Informaci přinesl francouzský deník L’équipe.

  • kecipep - 12.03.2020, čtvrtek, 16:29
    (0)

    Prý se má odložit EURO na příští rok, aby se dohrály všechny soutěže. Pro Slovácko to jistě dobře dopadne! Hlavní je tuhle skvěle rozjetou sezónu odehrát doma před diváky a vůbec se o nás nebojím ;-)

  • Babu - 12.03.2020, čtvrtek, 16:22
    (0)

    Je to mazec, že máme zrovna takovou senzační sezónu a zasáhne vyšší moc. Kdo ví, zda se to bude dohrávat, téměř není kdy.. A ME podle mě taky nebude. Nouzový stav může být 14 dní i měsíc a půl..

  • tvojemama - 12.03.2020, čtvrtek, 16:13
    (0)

    Kdybysme byli první, tak by mě to sralo. Takhle je mi to jedno, hlavně ať se to zastaví. Ty čísla můžou být daleko vetší.

  • Pan Puk - 12.03.2020, čtvrtek, 16:02
    (0)

    Ono by stačilo kdyby nás nepředběhla Bolka. Pokud se nedohraje liga tak ani pohár a do evropských pohárů by šlo 5 týmů z ligy.

  • barnabas.666 - 12.03.2020, čtvrtek, 15:49
    (0)

    tak mě napadá, že kdybychom v Teplicích urvali 3 body, tak jsme teď na čtvrtém místě tabulky, což se mohlo hodit.

  • Jerry1984 - 12.03.2020, čtvrtek, 15:48
    (0)

    to je na pytel.. a zrovna nejlepší sezóna Slovácka a ještě to může dopadnout jakkoliv, třeba se letošní ročník ukončí bez vítěze.. to by nám tak hrálo :(

  • Skein - 12.03.2020, čtvrtek, 14:55
    (0)

    no jako čumím, co teď čtu, jinak aquapark UH nejede od 10.3 kdy došlo k nařízení...to jen tak na okraj

  • vajdik - 12.03.2020, čtvrtek, 14:45
    (0)

    zdrh - obchody s potravinami v nějakém měřítku ano, ale otevřené nákupní centra na boty kabelky oblečení - je k tomu důvod?

  • Babu - 12.03.2020, čtvrtek, 14:18
    (0)

    Tak asi úplně všechno kaput. --> Od čtvrtečních 18 hodin také vláda podle informací iDNES.cz plánuje zakázat divadelní, hudební, filmová a další umělecká představení, sportovní, kulturní, náboženské, spolkové, taneční akce, výstavy, slavnosti, poutě, přehlídky, ochutnávky, trhy a veletrhy s účastí přesahující ve stejný čas deset osob. Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/mimoradne-jednani-vlady-opatreni-proti-sireni-koronaviru.A200312_040614_domaci_kop

  • CeZeRo - 12.03.2020, čtvrtek, 12:24
    (0)

    Jinak vláda už zvažuje zákaz akcí nad 10 lidí, takže by se nehrálo ani bez diváků :-)

  • zdrh - 12.03.2020, čtvrtek, 12:15
    (0)

    vajdik: To není o obětování lidí, ale prostě jíst a pít musíš, divadlo, kino, fotbal, hokej, akváč, hospody nebo i tu školu si můžeš odepřít. Ale obchody (aspoň s potravinami), lékárny, doktoři, ti fungovat musí.

  • vajdik - 12.03.2020, čtvrtek, 11:44
    (0)

    Babu souhlas s tím že než fotbal o 3000 lidech je vetší nebezpečí metro ale hlavne nákupní centra. Vláda ale nenařídí toto uzavření, protože by vzniklo davové šílenství a taky ekonomiku by to fakt položilo. Takže celosvětově si myslím že ty obchody zaměstnání a hromadné dopr. prostředky pojedou dál...ekonomika by to neutáhla...takže se obětují lidé

  • Babu - 12.03.2020, čtvrtek, 11:16
    (0)

    Jinak zdraví je samozřejmě na prvním místě, o tom nediskutuji, tam není co řešit. :-)

  • Babu - 12.03.2020, čtvrtek, 11:14
    (0)

    Tak jasně, že Češi jsou vyčůránci a když se řekne, že někam nesmí x lidí, tak my začneme řešit, že nás bude jen (x-1). Jenže jde taky o spornost toho čísla. Některé hokejové kluby nemohou odehrát utkání bez diváků, protože ani ve 100 lidech nezaručí pořádání utkání - co by se stalo, kdyby jich bylo 110? No prd, to riziko nenaroste o 10 %.. Nebo když svatby a pohřby mohou být do 100 lidí, ale nad 100 už ne.. A například spousta akvaparků, wellness, dinoparků a zoo pořád jede, protože se ohání tím, že to "není jednorázová akce nad 100 lidí", a lidi tam pendlují. Prostě já dokážu pochopit, že někoho to naštve ta hranice 100 lidí a to nařízení, když vláda není absolutně schopná specifikovat, pro co to platí. Prostě mluví obecně a vágně a pak si to každý přebírá jak chce. Větší riziko než fotbal s 2 000 diváky je rozhodně pražské metro.

  • barnabas.666 - 11.03.2020, středa, 20:59
    (0)

    Prostě pochopte, že kdekoliv, kde se sleze větší počet lidí, bude problém. Na ulici, v hospodě atd. Nikdo nebude počítat, jestli jich je už přesně 100 nebo míň. Obchody jsou otevřené proto, že žrát se musí, ale pokud se situace nebude zlepšovat, tak třeba vydají nařízení, že v obchodě může být najednou jen určitý počet lidí. A ty hospody můžou za pár dní klidně zavřít všechny.

  • zdrh - 11.03.2020, středa, 18:44
    (0)

    vajdik: Já si myslím, že je přesně vidět, proč se u nás dal zákaz na 100. Protože hned se to všichni snaží obejít a vydělat aspoň nějakou korunu. Kina prodávají 97 lístků, aby to vyšlo. Různé kluby a diskotéky prodají třeba 85 lístků, aby vydělali aspoň něco. V zahraničí zakázali akce do 1000 lidí, ale stejně se hraje bez diváků. U nás kdyby se dalo 1000 lidí jako limit, tak nebude žádná změna kromě hokeje a fotbalu. A to ještě by prostě těch 850 lidí tam pustili.

  • Skein - 11.03.2020, středa, 18:35
    (0)

    to vajdík, no právě...

  • zary.cz - 11.03.2020, středa, 16:56
    (0)

    Prostě kdo bude chtít fandit dojděte v sobotu ke krčku.

  • tvojemama - 11.03.2020, středa, 16:22
    (0)

    Kdybysme měli uzavřený stadion kvůli nějáke blbosti, tak by to byla dobrá akce. Teď při současné situaci je to pičovina. Všechny tyhle opatření se měli udělat ještě dřív.

  • vajdik - 11.03.2020, středa, 14:44
    (0)

    Škoda že to někdo pořád nechápe ten zákaz, proč je hokej a fotbal bez diváků :(

  • Survival - 11.03.2020, středa, 14:40
    (0)

    "...tak co to hecnout a jít klasicky fandit, ale z ulice Stonky (u stadionu)? Kdyby se nás tam sešlo pár desítek nebo dokonce stovek, bylo by to zajímavé a třeba i dobrý zážitek :-)." https://www.facebook.com/331066983507/photos/rpp.331066983507/10159899818353508/?type=3&theater

  • Hory - 11.03.2020, středa, 14:33
    (0)

    Taky se na to tak dívám. V sobotu zasednu k TV, dám si u něj pár piv a byť mám permanentku a fotbal se mi hraje 5km od baráku, tak prostě tam nebudu, ale budu u té televize.

  • CeZeRo - 11.03.2020, středa, 14:32
    (0)

    Ondra: Přesně tak, já si navíc ještě myslím, že na o2 se bude dívat ten kdo už ho má a zbytek si to najde zadara na internetu :-)

  • Ondra - 11.03.2020, středa, 14:22
    (0)

    Nemyslím si, že ty 4 tisíce lidí, kteří by přišly na fotbal, půjde do hospody. To je zcestná myšlenka. Do hospody půjde ten, který by do hospody šel po fotbale. Jaký je v tom rozdíl?! Tak si prostě kupte 02 TV na měsíc, vyjde vás to na menší peníz než ta hospoda a máte vystaráno. Někdy je dobré se na situaci podívat s nadhledem.

  • vajdik - 11.03.2020, středa, 14:15
    (0)

    Zdenku ja nepoukazuju na svět ale na nas, CR!!! Pokud stat da zakaz konani akci s nemyslným poctem 100ks - zapasy se hrají v TV a pak jdou lidi do hospod na to koukat tak ten efekt proc se nehraje na stadionu pro lidi pozbývá smysl!!!

  • zdrh - 11.03.2020, středa, 14:06
    (0)

    vajdik: Všude v Evropě je to ve fotbalu stejné, zápasy jsou bez diváků. Jedinou výjimkou je Švýcarsko, kde to zrušili komplet. A teď Itálie. Rozdíl mezi fotbalem a hokejem (a nejen u nás ale všude ve světě) je ten, že fotbal má mnohem menší procento peněz ze vstupného, takže zápasy bez diváků zvládne líp než hokej nebo jiné menší sporty.

  • vajdik - 11.03.2020, středa, 14:01
    (0)

    jj tady souhlasím s eLuckym - vidím v tom lobby O2 to hrát a dělat TV přenosy. Jenže je to špatně - pak to povede jak jsem psal pouze k tomu, že se lidé budou srocovat v hospodách u piva a čučet na TV, kde není žádné omezení v počtu lidí. Takže ten efekt a rozhodnutí státu má nulovou váhu.

  • eLucky - 11.03.2020, středa, 13:55
    (0)

    to Ondra: Já sem teda čekal, že se odloží 2 kola a pak se uvidí... kdyby to bylo dál v prdeli a nebylo možné hrát s diváky, tak by se to pak odehrálo bez diváků v týdnu ty dva zápasy. A vůbec nejvíc by bylo, kdyby ligu prostě utli, ale na to je rozhodně eště brzo. S repre pauzů - která má byt po těch 2 kolech - je to skoro měsíc na to, aby se situace zlepšila a mohli se zápasy odehrát s diváky a nebo teda bez nich, ale aspoň pro to udělat všechno možné. Nicméně zjevně zvítězil zájem o2 a Fortuny o to hrát komedii bez diváků za každých okolností:)

  • vajdik - 11.03.2020, středa, 13:55
    (0)

    Ondro OK at se hraje - ale at to neprenasi zadna TV!!! Protože efekt ze se hraje na prázdném stadionu a TV prenost prenasi hospody, které pak budou plné - tak ten smysl toho , aby se lidé neshlukovali ve větším počtu pozbývá smyslu! A tady ty návrhy co tu padají, že se fandové sejdou za tribunou atd...to už logiku nemá vůbec.

  • Ondra - 11.03.2020, středa, 13:48
    (0)

    vajdik> A co by si navrhoval Ty? Rozhodnutí není tak jednoduché, jak popisuješ. My se tady bavíme o opatřeních v minimální délce měsíc. Následně by během 2 týdnů muselo být odehráno 6 kol. Zrušit nadstavbu žádný z týmů nechce. Nikdo neví, zda bude EURO ... to by se potom mohla hrát liga déle. Ale je vidět, že jsou jedinci, kteří to svedou na mafiánský spolek :)

  • vajdik - 11.03.2020, středa, 13:22
    (0)

    Tak Tak eLucky, fotbal v ČR se nedělá pro lidi ale pro mafiánský spolek kolem..včetně těch, co tam sypou peníze a ví že je stále ve fotbale korupce. Tady opět kdyby řekli sami kluby NE, my hrát před práznými stadiony nebudeme nikdo by nic nezmohl, ale peníze až na prvním místě a fanoušek...to je pro kluby a svaz kdo?!

  • Artigas - 11.03.2020, středa, 13:11
    (0)

    Bod z Teplic neměl být vůbec, měli být tři za kontumaci!!! V Anglii by hostující mancaft na tu oranicu ani nevlezl, nechápal jsem, že ten kkt Rejzek toto uznal za způsobilé!!! Jasně, FCS hrát musí, cajzli z Liberce ne...

  • eLucky - 11.03.2020, středa, 13:05
    (0)

    Tak fotbaloví bafuňáři nepřekvapili - jako vždy nasrali na fanoušky a poklonili se Fortuně, O2 a ostatním;) Předpokládám, že O2 přijde s nějakým strašně výhodným balíčkem;)

  • Babu - 11.03.2020, středa, 13:04
    (0)

    jak píše champyon https://www.lfafotbal.cz/clanek/213-nasledujici-dve-ligova-kola-bez-divaku

  • Babu - 11.03.2020, středa, 13:03
    (0)

    kdybychom byli v civilizovaném světě, tak Teplice dostanou kontumačně dvě prohry s námi i libercem.. jako nezájem, na co je projekt Stadiony 2021 nebo jak se ot jmenuje, na co jsou vyhřívané trávníky, umělé osvětlení atd., když neumí jeden ligový tým nachystat třikrát po sobě hřiště? To jim jako projde bez postihu??

  • champyon - 11.03.2020, středa, 12:56
    (0)

    Takže liga pokračuje dál bez diváků do repre pauzy, to jsou 2 kola a pak se uvidí.

  • kecipep - 11.03.2020, středa, 10:37
    (0)

    Klasika, toho jsem se bál, že my tam ztratíme kvůli terénu a Liberec tam ty tragédy přejede.

  • eLucky - 11.03.2020, středa, 10:35
    (0)

    to Cezero: Tak to je komedie lepší jak korona:D Při stavu té plochy by to tam potřebovalo tak měsíc minimálně aby sa to dalo dokupy:)

  • CeZeRo - 11.03.2020, středa, 10:33
    (0)

    Utkání 23. kola FK Teplice - FC Slovan Liberec je z důvodu nezpůsobilé hrací plochy odloženo na neurčito. - Hlavně, že my jsme na tom poli hráli :-D

  • tomisek - 11.03.2020, středa, 08:49
    (0)

    Ty jsi to opravdu nepochopil dany

  • Dany-Hull City - 11.03.2020, středa, 08:39
    (0)

    No nechci obchazet problem. Ale jak te vyzenou kdyz se to na restaurace hospody nevztahuje. Kdyz se na krcek sleze tisic fans a budou skandovat a krcek si twm na zahrádku nainstaluje platno jak potom chtehi nekomu zakazovat vykazovat ze twm nesmi být. Chápu problematiku a opatření ale to je to same jako by jste vlakem nekam cestoval. Tam je kolikrat taky pres sto lidí. Nebo v panice narvay lidl. Pokud se bude hrát bez diváků twk ja jdu za klukama pred stadion aj kdybych mel videt na pulku hřiště.

  • Arge - 11.03.2020, středa, 08:33
    (0)

    Očividně ;)

  • Skein - 11.03.2020, středa, 08:31
    (0)

    tak ti asi nedocházi pointa problému ;)

  • Arge - 11.03.2020, středa, 08:30
    (0)

    Zklamu tě, výjimečně jsem si tu pročetl vše :-)

  • Skein - 11.03.2020, středa, 08:29
    (0)

    Arge došel , napsal, nepřečetl nic....

  • Arge - 11.03.2020, středa, 08:25
    (0)

    Vykašlete se na velkoplošnou obrazovku a dojděte fandit ke stadionu, hráči nad uslyší

  • Jerry1984 - 11.03.2020, středa, 08:24
    (0)

    *bez

  • Jerry1984 - 11.03.2020, středa, 08:24
    (0)

    Je právě účel toho nařízení, aby se lidí neshromažďovali.. někde jsem četl že to může trvat i měsíc, takže asi se bude muset opravdu hrát než fans.. uvidíme

  • Jerry1984 - 11.03.2020, středa, 08:14
    (0)

    Nj, někteří vůbec nepochopili situaci... Ale mě to pobavilo.

  • seby77 - 11.03.2020, středa, 08:08
    (0)

    S tou obrazovkou to napadlo někoho už kvůli hokeje. Není to právě možné protože to je "akce" kde přijde víc než 100 lidí.

  • Bobby - 11.03.2020, středa, 07:56
    (0)

    Aby tam na nás před stadion ještě nedoběhli kukláči a nerozehnali nás slzákem a rozbuškama :D Buhví, jak by na to PČR reagovala, kdyby se nás tam fakt sešlo třeba 300 :D

  • kecipep - 11.03.2020, středa, 07:45
    (0)

    psali pouze na isportu, že se asi následující 2 kola odehrají.. každopádně velkoplošná obrazovka je nesmysl

  • Michal fcs - 11.03.2020, středa, 07:03
    (0)

    to nbk: kde jsi to četl, nic rozhodnuté není, až během středy

  • GarryR - 11.03.2020, středa, 05:52
    (0)

    Když se tam dá velkoplošná obrazovka tak se sleze víc než 100 lidi a akorát by byli problémy

  • nbk - 11.03.2020, středa, 01:58
    (0)

    Tak kluby už mají info o tom kdo na fotbal smí a v jakém počtu.. Takže se hrát bude.. Budeme chystat i mi Ultras něco? Jak tu už psal Dany-Hull City fandění za stadionem by nemuselo být špatné.. Ještě kdyby klub dohodil velkoplošnou obrazovku.. ale bojím se že si to můžeme nechat jen zdát. Třeba někdo jiný odpoví zda něco takového řešíte. Díky moc

  • Dany-Hull City - 10.03.2020, úterý, 23:24
    (0)

    CHci se zeptat, mozna blby dotaz ale je dovoleno pri zapase poustet rozhlas a hudbu ? nebylo by spatne vymyslet alespon pri zapase skandovani nasich fans a poustet v nejakym mirnem stylu, mimo hlaseni kdy se lasi karty apod. aby to hrace povzbudilo a zaroven meli atmsferu. pripadne se sejit za stadionem a skandovat at maji podporu tam a slysi nas. SAamozrejme v pripade ze bude se hrat a bez divaku na stadionu.

  • zdrh - 10.03.2020, úterý, 20:57
    (0)

    babu: pokud by se mělo hrát třeba až do konce sezóny bez diváků, tak je ten dotaz celkem relevantní. Nyní je naprosto předčasný. Například ten, kdo si koupil permici pro jaro, tak by byl vlastně v minusu.

  • Babu - 10.03.2020, úterý, 19:31
    (0)

    Vtipná věc: dnes se zrušila návštěva hokeje, takže fanoušci šli po desítkách do hospod a barů. Opravdu který myslitel vymyslel, že to bude platit dnes od 18:00, ten by si měl lištit, dneska to ještě měli nechat být.

  • Skein - 10.03.2020, úterý, 19:29
    (0)

    ty kráso, ti lidi... fakt už nemyslí...

  • Babu - 10.03.2020, úterý, 18:53
    (0)

    Naprosto mě fascinoval dotaz na instagramu, kde se někdo zeptal, jestli se budou vracet peníze za permanentky když se některý zápas bude hrát bez diváků. Se ti lidi kvůli stovce poserou nebo co.. ještě se ani neví jak to bude a někteří už chtějí zpátky prachy do šrajtofle...

  • fana - 10.03.2020, úterý, 18:47
    (0)

    Fotbalové zápasy organizované Fotbalovou asociací ČR se kvůli epidemii koronaviru zatím nebudou odkládat.Smí se jich ale zučastnit nejvýš 100 osob.FAČR organizuje v Česku soutěže od 3 ligy a níže včetně mládežnických a také domácí pohár MOL Cup.Profesionální soutěže,1 a 2 ligu,řídí Ligová fotbalová asociace,která by se aktuální situací měla zabývat na středečním zasedání ligového výboru.ALE JÁ TO VIDÍM,ŽE TENTO ROČNÍK JE UŽ BEZ NÁS FANOUŠKŮ ODEHRANÝ!!!

  • vajdik - 10.03.2020, úterý, 16:10
    (0)

    A ke Královi, on si rád nařízení a příkázání vysvětluje po svém..viz extraliga juniorů a rozhodnutí soudu...ale tady asi už opravdu narazil!

  • vajdik - 10.03.2020, úterý, 16:06
    (0)

    Babu tak tak zvolilo se číslo sto...takové že aby se neřeklo...obchody jak by se nahlásilo ze budou zavreny tak se český národ zaslape do země před nimi aby se na ně dostalo.

  • Babu - 10.03.2020, úterý, 15:07
    (0)

    vajdik: nemůžou zavřít supermarkety atd., protože by nastal lynč, lidi jsou blázni. Ještě tu nebyl ani jeden případ a už si někdo tahal domů 20 kg mouky a oleje..100 lidí rozhodl nějaký epidemiolog na základě šíření, ale jasně, že když bude v kanclu 10 lidí a jeden to bude mít, tak to chytnou všeci.. prostě si vymysleli hranici 100 lidí.. musíme to respektovat, co už s tím. Ale je to košaté..

  • Babu - 10.03.2020, úterý, 15:06
    (0)

    Ondra: Král si to přebral, že funkcionáři atd. jdou do práce, ale mluvčí ministerstva zdravotnictví to dementovala. Prostě tam musí být celkem pod 100 lidí včetně hráčů, trenérů, novinářů.

  • a jé - 10.03.2020, úterý, 14:21
    (0)

    Ondra - oni nerekly že na hokej fotbal může max 100 lidí řekly že nad 100 lidí je to zrušené a to je rozdíl

  • Ondra - 10.03.2020, úterý, 14:02
    (0)

    Myslím si, že ten počet 100 byl dán proto, aby se mohlo hrát bez diváků. Hokejový boss Král to vzal tak, že novináři nebo hráči tam jdou vlastně do práce :) Na Slovensku to stopli natvrdo. Nechápu, jak chtějí na hokeji počítat 100 lidí a pak to stopnout. Ten chaos si nedokáži představit. Není to dobré rozhodnutí.

  • vajdik - 10.03.2020, úterý, 13:57
    (0)

    eLucky a jen doplním, když by tam byl v tom supermarketu někdo nakažený, osahal, okýchal,.. půl zeleniny, ovoce a půl pečiva...je to další možnost jak přenést nákazu. A teď ještě otázka, z čeho se vycházelo v tom počtu 100lidí že je ještě OK, a 101 už ne?!

  • eLucky - 10.03.2020, úterý, 13:40
    (0)

    to a jé: Já teda si vedle nikoho na fotbale nesednu a nesedím ani minutu, ale jinak to shrnuls správně... až na ten detail, že fotbal se hraje venku - na vzduchu - kdežto v supermarketu - kde se topí a je uzavřený - se ty bacily, které potencionální přenašeč vychrlí ze sebe, udrží daleké déle kvůli příznivějšímu klimatu;) Takže když to vezmeš všecko dokopy, tak vlastně je to +- nastejno:) Takže sice na fotbale pravděpodně budeš mít delší a bližší kontakt, ale v prostředí supermarketu se zas udrží dýl bacily... Opatření repektuju, ale pokud se bude kvůli tomu bude hrát fotbal bez diváků, tak je to ostuda fotbalu! To radši ligu ukončeme rovnou. Jako bonus by tím Zlín padl do baráže:D A to se vyplatí!:D

  • xxpaloxx - 10.03.2020, úterý, 13:26
    (0)

    Myslím , že rozhodnutí vlády je rozumné , ať se nám to líbí a nebo ne. Pokud by si někdo z fotbalu přinesl domů virus od nezodpovědného fanouška , to by se na Babiše každý vrhnul , že nic proti tomu zavčas nedělal.

  • a jé - 10.03.2020, úterý, 13:09
    (0)

    To je tak na okraj ještě že jsem si zaplatil O2 sport za 200 kc/měsíc

  • a jé - 10.03.2020, úterý, 13:08
    (0)

    Pro ty kdo nechápou rozdíl mezi fotbalem, hokejem, divadlem atd. a supermarket ve fotbale sednes vedle někoho a sedíš 120 min k v supermarketu možná stojíš vedle někoho ale tak no když 10 min je moc a přenést s člověka na člověka 15 min s toho důvodu

  • Skein - 10.03.2020, úterý, 12:46
    (0)

    snad bude aspoň stream, když už nic...

  • karagavrylydys - 10.03.2020, úterý, 12:45
    (0)

    Zajímavé, že supermarkety se nezavírají.

  • Skein - 10.03.2020, úterý, 12:44
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/ostatni/376532/koronavirus-online-tvrdik-chce-prerusit-ligu-sledujte-aktualni-vyvoj.html více informaci, plošně sportem.. i další servery vše přidávají. Jinak super, že Kohout konečně hraje...

  • kecipep - 10.03.2020, úterý, 12:42
    (0)

    Zítra se má rozhodnout. Tvrdík navrhuje odložit zápasy do konce března a pak to dohrát s diváky ... podle situace samozřejmě.

  • Skein - 10.03.2020, úterý, 12:41
    (0)

    v německu bundesliga bez diváků, tohle čeká i u nás...plošně, i jiné sporty--bohužel se nedá nic dělat..

  • Radon123000 - 10.03.2020, úterý, 11:44
    (0)

    Takže se bude fandit na krčku super....

  • riedlss - 10.03.2020, úterý, 11:24
    (0)

    Babu: přesně....

  • Babu - 10.03.2020, úterý, 11:07
    (0)

    Nj, tak Andrejko potřebuje, aby se točily peníze, takže do práce a nakupovat Penam rohlíky se bude. Jako mně osobně to rozhodnutí nevadí, protože vidíme, jak to nezvládli v Itálii, ale přijde mi to nesystematické.

  • riedlss - 10.03.2020, úterý, 11:01
    (0)

    Babu: Tam kde lidi rotují se jich vymění i tisíce. Má to smysl :D

  • Babu - 10.03.2020, úterý, 10:41
    (0)

    Nákupáky, wellness nevadí, tam prý lidi rotují. Takže pěkně se budeme točit v pravidelných intervalech na tribuně :-) Podle mě se bude hrát bez diváků, aby se to stihlo. Anebo poskočme na 4. místo a zrušme nadstavbu, dík.

  • fandajakhrom - 10.03.2020, úterý, 10:38
    (0)

    A samozřejmě povinne: každý slivovice s sebou

  • fandajakhrom - 10.03.2020, úterý, 10:37
    (0)

    Plus bych nařídil povinné přestávky v průběhu zápasu. Aby se mohli hráči namazat sanytol gelem

  • fandajakhrom - 10.03.2020, úterý, 10:36
    (0)

    Podle mě řekl Babiš, ze je to na organizátorech.. Jsem určitě pro fotbal, ale v rouškách 😂🤣👍

  • riedlss - 10.03.2020, úterý, 10:33
    (0)

    zbytek kola odložen na rok 2021, za rok se budu těšit pánové :)

  • kecipep - 10.03.2020, úterý, 10:25
    (0)

    Já se obávám toho, že se to odehraje bez diváků jako v Itálii .. Raději bych byl pro odložení a odehrání všeho za lepšího počasí během tzv. anglických týdnů. Máme to tak rozjeté, že musíme doma čutat s diváky v zádech.

  • Pan Puk - 10.03.2020, úterý, 10:24
    (0)

    Pokud by to měla přenášet televize, hráči, realizační tým, rozhodčí a delegáti atd tak se na 100 lidi dostaneš asi rychle. Myslim že se to bude odkládat a možná zruší baráž.

  • eLucky - 10.03.2020, úterý, 10:16
    (0)

    to kecipep: To si musí rozhodnout jednotlivé svazy-kluby-soutěže už sami. Za mě nevidím důvod proč hrát bez diváků. Na druhů stranu v třeba Přibrami by rozdíl nikdo nepoznal:D

  • champyon - 10.03.2020, úterý, 10:07
    (0)

    https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/andrej-babis-jednani-vlady-zakaz-koronavirus-akce-skoly_2003100946_dok

  • Skein - 10.03.2020, úterý, 10:06
    (0)

    to se bude vědět po pár hodinách, byla otázka i na hokej...informace budou postupné...teď hlavní jsou školy a kulturní akce.

  • kecipep - 10.03.2020, úterý, 10:04
    (0)

    Respektive otázka - bude se hrát bez diváků, nebo se akce ruší? Já to z toho nechápu.

  • kecipep - 10.03.2020, úterý, 10:02
    (0)

    Doufám, že klub zařídí počet kotelníků (100 -hráči, realizační tým, pořadatelé, sekurity a novináři) :-)

  • eLucky - 10.03.2020, úterý, 09:56
    (0)

    Myslím si, že pro letošek se pomalu rýsuje ukončení ligy už po základní části...

  • kecipep - 10.03.2020, úterý, 09:49
    (0)

    Vypadá to, že bez diváků nás los domácího prostředí příliš nepomůže :-/ „Vzhledem k vývoji epidemi v Evropě jsme rozhodli k dalším mimořádným opařením. S účinností od 10. března od 18 hodin se zakazují divadelní, hudební, filmová představení, a sportovní, náboženské akce a umělecká představení přesahující účast 100 osob,”prohlásil na tiskové klonferenci Babiš.

pristi
 Další články:
14.03.2020, sobota, 12:30 - Sezonu chci dohrát, přeje si obránce Slovácka Reinberk
14.03.2020, sobota, 12:09 - Hofmann: Koronavirus je v kabině téma. Bez diváků si to neumím představit
11.03.2020, středa, 18:53 - Zápas bez diváků je jako přátelák, tvrdí zklamaný Šumulikoski
09.03.2020, pondělí, 13:36 - Bod z teplického oraniště? Měli jsme vyhrát, uznává slovácký Trmal
08.03.2020, neděle, 19:30 - Teplice - Slovácko 0:0, hosté nevyužili šanci poskočit na čtvrté místo
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace