Mazura má nadále důvěru vedení Slovácka |
16.03.2010, úterý, 13:29 |
Fotbalisté 1. FC Slovácko získali ve třech jarních duelech pouhý bod, trenér Josef Mazura se však zatím bát o místo nemusí. Nadále má důveru vedení.
„Nic se nemění, pan Mazura má stle naši důvěru,“ nechal se slyšet ředitel klubu Vladimír Krejčí. „Je jasné, že s výsledky nejsme spokojení. Chceme ale být trpěliví, žádná gesta, žádné převraty u nás nečekejte,“ dodal.
Samotný trenér Josef Mazura si však uvědomuje, že židle pod ním je rozkývaná. „Tlak na mě je, a pořád bude,“ říká zkušený kouč.
Důvěru managementu si drží díky údajnému solidnímu hernímu projevu mužstva. „V žádném zápase jsme herně nepropadli, jen výsledky se nedostavují,“ vysvětluje Vladimír Krejčí.
„Na mužstvu je vidět, že se chce rvát, že dělá pro úspěch maximum, nikde ani stopa po rezignaci nebo něčem podobném. Problém vidím spíš v psychice.“
Pro zobrazení celého článku navštivte web zdroje článku
|
| |
|
-
juancarlos - 19.03.2010, pátek, 19:52
(0)
to Lumas: přesně tak to je s tou objektivitou,až na to že já si rozhodně nemyslím,že jsem objektivní:-))Na kategorie se vykašli,příjď mezi nás ,příjď fandit a netvoř tady furt jakési seznamy:-)
-
RNA - 18.03.2010, čtvrtek, 15:20
(0)
ecthelion: jj v pohodě šak. Jinak je to ale krásně, doufám,že počasí vydrží aj na slaviu a dojde aspon 7000
-
Ecthelion - 18.03.2010, čtvrtek, 13:54
(0)
RNA: njn, někdo carlose zná, někdo ne, ale mě to taky moc nešlo do hlavy.:D
-
RNA - 18.03.2010, čtvrtek, 11:31
(0)
jste normální, dyť to byl jasný žert ze strany carlose :D
-
Ecthelion - 18.03.2010, čtvrtek, 05:21
(0)
juancarlos: já to tušil ;)
Lumas: o té koze je to fakt supr :D, jinak víceméně souhlas.
-
juancarlos - 18.03.2010, čtvrtek, 01:36
(0)
celé jsem si to vymyslel,přestože je na tom kus pravdy a to ten,že každá změna něco stojí a možná si mnozí neuvědomujem,že situace opravdu není jednoduchá a možná bychom v tomto světle mohli celý náš problém vnímat jinak... : P
óó Lumene na objektivitu bys ses u mě dlouho načekal,poněváč v nic takového nevěřím,vždy je jen osobní náhled a subjektivní interpretace téhož.Objektivně ti můžu akorát říct,že objektivita neexistuje.
-
Ecthelion - 18.03.2010, čtvrtek, 00:27
(0)
juancarlos: Proč by měli fanoušci platit za chyby vedení ? Nejde o těch pitomých 75,-Kč, ale o princip. Já taky, jestliže v práci něco pos..u, tak za to zodpovídám. Pokud je to myšleno jako vtip, tak se moc nechytl, pokud je to však myšleno vážně, pak je to alibismus nejvyššího kalibru.
-
juancarlos - 17.03.2010, středa, 22:44
(0)
takže přátelé právě jsem se vrátil z představenstva klubu,na kterém padl velmi zajímavý návrh.Tento návrh má několikate rovin, jednak je to přímá možnost, jak můžou fanoušci ovlivnit chod klubu a jak můžou projevit svůj názor a druhak to může častečně, ale opravdu jen častečně, ekonomicky uhradit ztráty vzniklé případnýma změnama a fanoušci můžou takto svému klubu pomoci v těžké situaci. Mno a protože každá změna něco stojí ,výsledek je tento. Kdo si přeje,aby ukončil trenér Mazura své působení v FC Slovácko připlatí si na utkání ze Slávii Prha ke vstupence specialní kupon v hodnotě 75 Kč a to včetně držitelů pernamentek,kdo ne nebo je mu to jedno platí vstupné normální, Pakliže počet prodaných kuponů převyší polovinu počtu diváku v tento zápas, trenér Mazura bude odvolán.
-
JUVE - 17.03.2010, středa, 16:22
(0)
Se slavkou musime urvat tri body,a doma s budejkama taky !!!.
-
Ecthelion - 17.03.2010, středa, 09:54
(0)
juancarlos: Jsem rád, že fandy nesoudíš, ale druhou stanu se nediv, když valná většina fandů bere vyjádření o solidním fotbale z úst p.Krejčího jako plivnutí do obličeje, protože v tomhle si (a nejen v tom) dělá z huby záchod. Pokud vím, chtěli hrát atraktivní fotbal, chtěli posílit o prověřené hráče, s Makedocema se zmýlili, to se stane každému, přivedou Srby, se kterými jsou spokojeni, zkouší je 3 týdny a pak stejně přitáhnou bez jakéhokoli testu 2 hráče hrající víceméně jen 2.ligu. Chápu, že možná Ignjatovič mohl být drahý, ale nikdo mi nevymluví, že třeba Dragovič tu mohl zůstat. Získají útočníka, který se v příprav jeví velmi dobře, stane se nejlepším střelcem, ale stejně nehraje, hráči, kteří v přípravě tým táhnou, nehrají taky. O průběhu jarních zápasů už nemá smysl se vyjadřovat, tam byly některé věci úplně na hlavu. Nejsem žádný trenér, ale některé věci mi nevymluví nikdo a na některé věci aničlověk trenér být nemusí, stačí trocha rozumu a soudnosti. Chápu tě, že se snažíš podpořit tým za každé situace a je to správné, je správné, že zastáváš i svůj názor, stejně tak, jako svůj názor zastávají jiní, ale nejdůležitější je držet při sobě.
-
Moravian - 17.03.2010, středa, 08:37
(0)
to juninho: Souhlasím! Vidím to absolutně stejně! Krom toho; za Řezníka byla situace obdobná. Nějak zvlášť jsme ve hře nezaostávali a drtivá většina proher byla jen o branku a to často ještě smolnou. Ale přece jen jsme neodvratně klesali ke dnu. Námitka že se situace za Řezníka a nyní nedá srovnat je samozřejmě na místě, ale kde je tedy chyba, když jsou výsledky obdobné. Myslím, že kvalitativně máme kádr na daleko vyšší úrovni a nezdá se mi, že by úroveň tuzemské nejvyšší soutěže od těch nešťastných časů nějak radikálně stoupla. Odvolání Mazury by nebylo počinem horké hlavy, ale vyjádřením, že pohár trpělivosti přetekl (u jiných celků by dle mého soudu přetekl daleko dřív) a když už nic jiného, minimálně počáteční impuls by to jistě přineslo. A řečičky o koncepci neberu, protože ve hře, ani v sestavě žádná koncepce, ani posun k lepšímu vidět není!
-
juancarlos - 16.03.2010, úterý, 23:12
(0)
buriss: co to kecáš?? tak jen proto,že namám potřebu se zařadit do stáda kritiků,tak jsem hned analní alpinista?? Fakt mám pocit,že ste se úplně všichni zbláznili,na to není co říct.jestli ti šlo o to mě otrávit,tak jsi vyhrál,seru na to
-
Buriss - 16.03.2010, úterý, 22:16
(0)
Myslel sem si,ze "pan trener" a pan Krejci maji prdel stejne jako my ostatni smrtelnici na srani, ale vidim,dle posledniho komentare, ze dle nekoho ji maji tady ti 2 co nas tahnou ke dnu na to, aby se jim do ni lezlo!!! A pokud nekdo zas namitne, ze sem z tech, co chodi jen na 1.ligu, mam nasbyrane vyjezdy a pravidelne navstevy jak ve 2.lize, tak i v MSFL....MAZURA VEEEN!!!
-
juancarlos - 16.03.2010, úterý, 21:15
(0)
ecthelion: už jsem k tomu všechno řekl,nebudu se opakovat.A správně tady říkáš,že se tu projevuje názor a to právě dělám,nesoudím. Někdo rád kritizuje hráče a trenéry,to se smí.Já rád kritizuju kritiky a fanoušky a to se nesmí ? Fanoušky,kteří se myslí,že búhvíjak nejsou dobří a přitom je to všechno jen nafouklá bublina,když jde to tuhého tak sotva 1.DOTOVANÝ bus!! a plno keců. Já osobně jsem nejvíc zklamaný s přístupu našich fans,protože jsem si nedělal iluze o tom,že nás čeká boj o udržení.Argument,že jiné kluby nemají ani takové fanoušky neberu. Na Slovácko je to slabota a nedostatek pokory,to mě prostě nikdo nevymluví. Pořád slyším,že co se týká supportu patříme do ligy. Nesouhlasím, dle neděle soudě možná do druhé a taky tam byli v podstatě jen ti co chodili i na druhou.
-
Ecthelion - 16.03.2010, úterý, 20:28
(0)
juancarlos: Podpora se projevuje hlavně na stadioně, na diskuzi je možné projevit názor, ať je jakýkoli a neznamená to, že jsou naši fandové špatní. Proto nesuď fandy podle projeveného názoru, na to mají právo a pochybuji, že když budeme kolem hráčů a funkcionářů chodit po špičkách, aby náhodou nebyli psychicky na dně, něco změníme.
-
juancarlos - 16.03.2010, úterý, 19:35
(0)
pardon,jsem mimo a naprosto nerozumím fanouškům Slovácka.Děkuji všem za projevenou podporu. To se nám to v této atmošce bude hrát a fandit jen co je pravda. Vivat "nejlepším" fanouškům u nás.
-
guf - 16.03.2010, úterý, 19:04
(0)
Slovácký fotbal jde do kytek dokud bude ve vedení tunelářské geto z brna je to v piči vydrancují Zemka a pujdou dál jsou to funkcionáři oni si místo někde najdou.Jsou to lidi kteří nemají vztah k regionu a v našem regionu není tolik firem co by tenhle fotbalový kolotoč utáhlo.Vedení musí jít do hajzlu a Mazurovy jsme měli zpívat ven už v 10.kole když udělal z 10.kol 7bodů!!! Teď puknem se slavkou a teplicema s budějicemi udělají bod a jsme v druhé lize a to že předvede pohledný fotbal to nikoho nezajímá.V druhé lize se mazurovy daří když převzal tým byly jsme první a jak dopadl to každý ví ,nebít peněz pana zemka tak jsme v prdeli. !!!MAZURA VEN!!! Pokud tento člověk hned neodejde tak slovácko opět zmizí z prvoligové mapy.
-
lubyk - 16.03.2010, úterý, 16:31
(0)
Ať se proberou ve vedení ale hlavně hráči tak se o ligu nehraje
-
Artigas - 16.03.2010, úterý, 16:01
(0)
sorry za opakovačku-sem se vytočil...
-
Artigas - 16.03.2010, úterý, 16:00
(0)
Jednoznačně-Krejčí sem vůbec neměl lozit, kkt a s Mazurou okamžitě oba ven!!! A Soukupa bych přidal-to bylo keců o odborníkovi a výsledek?!?! Škoda řečí... jestli má Zemek trochu rozumu, tak je vykope, jinak to dopadne jak za Butchera(nedej, bože)!!!
-
Uhel - 16.03.2010, úterý, 15:28
(0)
říct, že výkony nejsou uplně špatné je takový malý plivanec do tváří fanouškům!!! to nemůže myslet pan Krejčí ani vážně!!! nejspíš se díval ze záznamu na zápas V jablonci a s Olomoucí z podzimu
-
Pett - 16.03.2010, úterý, 15:25
(0)
Čumíme vůbec na stejný fotbal?Měli jsme to udělat jak ve Zlíně,3 kola a pápá.Tento šutr nás pěkně potáhne ke dnu :-(
-
Buriss - 16.03.2010, úterý, 14:51
(0)
Problém vidím spíš v psychice????
Problem je jasny....MAZURA a KREJCI!!!!
VEEEN!!!
-
RNA - 16.03.2010, úterý, 14:45
(0)
myslím, že Zemek by měl zasáhnout, pokud nechce vyhodit desítky milionů za koupenů ligu do hajzlu
-
Bilardos - 16.03.2010, úterý, 14:31
(0)
Krejčímu asi promítají zápasy z éry Synotu. Jinak to vážně nechápu, jak může tak blábolit. Vážně jsem si jednu dobu myslel, že je to správný člověk na správném místě. Teď už opravdu ne. To mi připomíná Škodu MotorSport, kdy výsledky nebyly, ale pořád byl potenciál. Měl by vyhodit Pepu, zaplatit Jardu. A na Slávku dát nějaké symbolické vstupné, aby se tým podpořil na max.
-
karagavrylydys - 16.03.2010, úterý, 14:23
(0)
To jsou kydy jak za minulého režimu. „V žádném zápase jsme herně nepropadli." „Na mužstvu je vidět, že se chce rvát." "Chceme ale být trpěliví". Do konce je 11 kol ...
-
Ryky - 16.03.2010, úterý, 14:11
(0)
Ecthelion to : Přesně tak ! Stotožňuji se s tvým nazorem. Bolí z toho oči a nejen to i naše srdce modrobílé !!!
-
Ecthelion - 16.03.2010, úterý, 14:04
(0)
Buď je Krejčí slepý nebo omylem sleduje jinou ligu, jiný tým, jinak si to vysvětlit neumím. Ať mi ku.va ukáže ten solidní herní projev, kromě 30 minut proti Brnu jsme pouze nakopávali míče. Ať mi vysvětlí proč si nejlepší střelec z přípravy pořádně ještě nekopnul do míče, proč jeden z nejlepších hráčů z přípravy víceméně nehraje (čti Víťa), proč trenér provádí nesmyslná střídání vzhledem k vývoji na hřišti, ať mi vysvětlí jakou vlastně taktiku hrajeme ? Já to vidím tak, že hrajeme zmatek a doufáme, že tím zmateme i soupeře.
-
fanfan - 16.03.2010, úterý, 13:56
(0)
Pane Krejčí vy jste asi ráno snídal hodně vtipné kaše.Prý solidní herní projev.To nechcu vidět až budeme hrát někdy opravdu špatně.
-
Pan Puk - 16.03.2010, úterý, 13:33
(0)
"Na mužstvu je vidět, že se chce rvát, že dělá pro úspěch maximum, nikde ani stopa po rezignaci nebo něčem podobném.."
tak to uz je fakt komedie. Toto plati o 2-3 hracich co pravidelne nastupuji ale cele muzstvo rozhodne nedela pro uspech maximum.
Další články: |
21.03.2010, neděle, 19:56 - 20. kolo TICO-manažeru anulováno! |
21.03.2010, neděle, 14:19 - Slovácko chce obrat o body úřadujícího mistra |
17.03.2010, středa, 13:15 - Soukupovu lásku k heligonce nečekal ani Uličný |
17.03.2010, středa, 08:02 - Fujerik: Na Bohemce jsme měli vyhrát |
16.03.2010, úterý, 08:43 - Ředitel fotbalového Slovácka: Trenéra neodvoláme, rozhodnou příští zápasy |
|