*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Mihálik: Lidi jsou tu přátelští, výborní fanoušci. Čtvrté místo je priorita

30.03.2023, čtvrtek, 19:47
mihalik_prestup_velky.jpg

Po reprezentační pauze čekají na fotbalisty Slovácka v následujících sedmi dnech tři ligové zápasy. V neděli nastoupí na hřišti Bohemians, ve středu dohrávají odložený zápas v Jablonci, a v sobotu přivítají ostravský Baník. Aktuálně nejlepší střelec Slovácka Ondřej Mihálik v tom nevidí zásadní problém.

„V této sezoně to pro nás nebude nic nového. Na podzim jsme hráli čtvrtek – neděle- čtvrtek. Věřím, že se s tím srovnáme,“ říká odchovanec fotbalu v Jablonci, který přestoupil do Uherského Hradiště v loňském létě.

Slovácko je v tabulce na pátém místě, vy jste vstřelil čtyři góly. Jste s probíhající sezonou spokojený?
Momentální spokojenost je s tím, kde se tým nachází. Na jaře jsme udělali důležité body. Aktuální je pro nás nejdůležitější zabojovat v neděli s Bohemkou o čtvrté místo. Je to pro nás největší priorita.

V letošní sezoně vám jejich styl moc nesedí. Prohráli jste v lize i v poháru. Jaký bude nedělní zápas?
Velice náročný. Terén tam nebude nahrávat žádnému extra kombinačnímu fotbalu. Bude to soubojový zápas. Může rozhodnout jedna branka. Nečeká nás nic jednoduchého, ale nemyslím si, že to je tým, nad kterým bychom nemohli vyhrát.

Jak se vám osobně hraje proti pražským Bohemians?
Docela složitě. Myslím si, že jsem jim nevstřelil ani gól. Pro mě je to soupeř, který mi úplně nevoní. Ten jejich styl, který je založený na důrazném fotbale, dělá problém většině týmů. V Plzni to viděli minulé kolo.

 

Jméno Heslo
text
  • drzý vandrák - 11.04.2023, úterý, 09:52
    (0)

    Ještě jeden malý postřeh k VARu.Když v Jablonci v poslední minutě Rambo z přímého kopu trefil břevno a následně míč dopadl někde na brankovou čáru (nebo kdoví kde), tak se pouštěl na O2 opakovaný záběr pouze z pozice střílejícího hráče.Za mě absolutně neprokazatelný záběr,jiný neukazovali.Jen suché konstatování...gól dle VARu neby.Tečka.Dejme tomu.Díval jsem se na zápas belgické ligy St.Lutych- Genk.Rovněž se řešil VAR při sporném gólu.Kamera přenosu umístěna přímo v místnosti s VARem,včetně mikrofonu snímajícím konzultaci rozhodčích u VARu,záběry na všechny monitory (asi osm), z různých úhlů.Jaký rozdíl oproti tomu našemu s konstatováním.....nebyl.

  • a jé - 11.04.2023, úterý, 08:48
    (0)

    Nepatří to na nás web, ale je to zajímavé Slavie zrusi přípravky U6 až U8 a bude začínat na U9 a ještě jedno číslo me zaujalo roční provoz tech přípravek je 1 milion eur kdo si to chce přečíst přidávám odkaz https://www.footballclub.cz/elektronicka-tuzka/proc-slavia-rusi-pripravky-nechceme-detem-nicit-sny-rika-sef-akademie?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=921630&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

  • silon - 10.04.2023, pondělí, 16:10
    (-1)

    Pema: navrhuji okamžitou demisi!

  • pema - 10.04.2023, pondělí, 16:02
    (-1)

    Vzhledem k do očí bijící..skutečnosti, že Slovácko inkasuje po standartkách soupeře a dá se řící, že téměř ze stejného prostoru a samo standartky nevyužívá - doufám, že realizační tým již příčinu našel - tudíž výměna hráčů nebo asistentů trenéra, kteří tuto problematiku mají dlouhodobě na starosti... Jestliže jiné týmy na podobné problémy umí zareagovat - tak se ptám proč to ve Slovácku nejde... a jak na tento zjevný problém bude reagovat sám hlavní trenér pan Svědík..

  • Šovkovskij - 10.04.2023, pondělí, 09:15
    (0)

    Co se týče standardek, zejména rohových kopů, to je čirá zoufalost. Mne úplně děsí zahrávání rohů na krátko, to nemá žádný význam, ztrácí to efekt překvapení, tím si nepomůžeme, spíše naopak, bohužel je to tak pořád dokola.

  • Šovkovskij - 10.04.2023, pondělí, 09:09
    (0)

    Já si myslím, že pokud máme mít opravdu ambice, tak přivést třeba takového Gninga z Teplic by neměl být neřešitelný problém, i když je na něj fronta...

  • Ykarus - 09.04.2023, neděle, 22:43
    (1)

    Ze sobotního deníku Sport, je tedy jasné, že o standartky se starají trenérovi asistenti(Mucha, Baránek) moc bych je tedy popropsil, aby to mělo nějaké výsledky, nebojte se i o hodně radikální změny, protože tím nemůžete nic, ale opravdu vůbec nic pokazit. Bývalí ligový fotbalisti s určitou trenérskou licenci, by se neměli zahambit, tak už to kurva potřebujete, jak dozadu, tak i dopředu mě to chybí.

  • a jé - 09.04.2023, neděle, 17:49
    (0)

    Chytil dnes dva góly takový hrac chybi bohuzel uz je ve Slavii no docela by mě zajímalo jak to tam bude příští sezónu Chytil, Jurecka, Tecl, Van Buren no pěkná útočná sila třeba někoho pusti

  • drzý vandrák - 09.04.2023, neděle, 17:21
    (0)

    Ostatní umí kopnout na bránu, to je celé.

  • a jé - 09.04.2023, neděle, 16:59
    (0)

    A když se podívám na dnes polocasove výsledky tak Baník.muze byt rad ze nasi hráli hovn. ted držet Olomouci at vyhrají

  • a jé - 09.04.2023, neděle, 16:57
    (0)

    Je pravda ze v rozích se musí něco změnit no ne něco všechno nám standartky a rohy vůbec nejsou plusem

  • Driske - 09.04.2023, neděle, 16:34
    (0)

    Mimochodem, Banikovci včera zahravali ty rohy famózně. Strilene centry, které se těžce bráni. Slovacko kopne jen takový bochanek, který není problém ubránit. Pokud teda vůbec někdo do toho vápna dokopne. Nechápu proč to nekopne třeba Kim

  • a jé - 09.04.2023, neděle, 15:55
    (0)

    Hory tak nad tím přemýšlím ale to je blbost Plisen by musela být v bankrotu kdyby je neměla k dispozici

  • a jé - 09.04.2023, neděle, 14:45
    (0)

    Hory tak tohle nevím jestli je to pravda tak je to bordel ostatně co čekat od uefy

  • fandajakhrom - 09.04.2023, neděle, 14:41
    (1)

    Beztak jsme to Baniku pustili 😉😎

  • Hory - 09.04.2023, neděle, 14:28
    (0)

    K těm penězům z Evropy. Fyzicky je klub bude mít cca za rok v tuto dobu.Takže i na to je třeba myslet, když někdo říká proč se někdo nekoupí za peníze co se vydělalo v pohárech.

  • celtic - 09.04.2023, neděle, 12:43
    (0)

    Kecipep : ano,kvalitou jsme někdě jinde,ale neumíme dávat goly,stačí dostat první gol,soupeř pak zaleze a čeká jen na naše chyby aby vyrazil do protiútoku a to mu stačí,,,přesně tak to vypadalo včera se Zlínem....,neumíme letos hrát do plných a nedáváme goly,máme třetí nejhorší útok

  • zdrh - 09.04.2023, neděle, 12:34
    (0)

    BM: Ano 2 M plus hráč MB, který na podzim hostoval v Karviné (Martin Rolinek) a jednalo se o podobný post jako u Kušeje. Mělo by Slovácko někoho takového? Baník se prý nedohodl s hráčem, v Olomouci prý zas nechtěli dát nikoho z béčka na přestup.

  • karagavrylydys - 09.04.2023, neděle, 12:06
    (0)

    Suchan z Vlašimi by se mi líbil do středu zálohy k Havlíkovi. Bohužel ale jde do Č. Budějovic. Za 1,5 mega.

  • a jé - 09.04.2023, neděle, 11:53
    (0)

    Možná by stacil k Havlikovi Hellebrant nema sice cisla ,ale líbí se mi

  • Bayern Munchen - 09.04.2023, neděle, 11:13
    (0)

    Zdrh: prý byla jeho cena kolem 2 mil. Kč ale vyhrála Bolka protože projevil trenér zájem a kde si co si… v Baníku a v Olomouci prý váhali dlouho…

  • zdrh - 09.04.2023, neděle, 11:08
    (0)

    BM: O Kušeje byla celkem bitka, chtěli ho Baník, Sigma i Bolka. Netvrdím, že by je Slovácko nepřeplatilo, ale už jen ten velký zájem naznačuje, že úplně levný nebyl.

  • Bayern Munchen - 09.04.2023, neděle, 11:05
    (0)

    fandajakhrom: nikdy peníze šly podle mě na navýšení rozpočtu a na vyšší energie… třeba nechápu ze Slovacko nezkusilo toho Kušeje z Prostějova a šel do Bolky podle mě moc nestal a věřím ze by nám teď hodně pomohl a je ještě perspektivní…

  • Skein - 09.04.2023, neděle, 11:00
    (-2)

    fando až ty doneš něco do kasy ;)

  • drzý vandrák - 09.04.2023, neděle, 10:57
    (0)

    Špíš to půjde na běžný provoz,jak to tak vypadá.To už by se něco dělo, když byla (je) šance na další pokus o Evropu.Trošku mě zklamalo i SG.Nějak mě to nesedí s těmi plány po jejich příchodu s již vybojovanou vstupenkou do Evropy bez jejich přičinění.Led panely za 10 mega jsou sice prima,můžou sice zviditelnit další partnery, ale góly nedají...

  • fandajakhrom - 09.04.2023, neděle, 10:45
    (0)

    Me by docela zajimalo, kdy hodla vedeni pustit aspon 15-20% prijmu z Evropy do posil 😜

  • Vosolys - 09.04.2023, neděle, 10:04
    (0)

    Je to tak Šovkivskij, jeho mladsi bracha je zase ve Slavii. Jinak proti bohemce a proti Baniku mame celkem 2 strely na branu…

  • Šovkovskij - 09.04.2023, neděle, 09:17
    (1)

    Včera to byl opravdu děs a šohajíci nasrali opravdu všechny. Prohrát doma s jalovým Baníkem je opravdu ostuda. Co se týče Bayernem zmíněný Beran, mám pocit, že je to nás odchovanec, který poměrně rychle zdrhl.

  • riedlss - 09.04.2023, neděle, 09:12
    (0)

    To je pěkné, ale já nepotřebuju souhlasy od ostatních, sorry. S tebou se shodnu jen v případě, kdy jsem opravdu kritický a to výjimečný jev, kdežto tvůj pesimismus adl. tu nemá konkurenci...💁‍♂️

  • Bayern Munchen - 09.04.2023, neděle, 08:59
    (0)

    Málokdy s tebou souhlasím riedlss ale teď ano :-)

  • Bayern Munchen - 09.04.2023, neděle, 08:57
    (0)

    Mně chybí do středu hřiště k Havlikovi hráč typu Beran z Bohemky… to by pak byla záloha a do útoku to chce rychlostního hráče, obecně to chce sem dostávat rychlostní hráče, protože jsme hrozně pomalí…

  • riedlss - 09.04.2023, neděle, 08:56
    (1)

    Radši žádné počítání předem. Z posledních tří jsem si taky přál alespoň čtyři. Vydolovali sme jeden bod v Jablonci, o který sme se ještě třepali. Vydržím hodně, kritiku nechávám většinou doma, ale včera mě kurva nasrali!!! Baníkovci si udělali pěknou sobotu. Naopak mě zkurvili aj nedělu!!!

  • Bayern Munchen - 09.04.2023, neděle, 08:54
    (0)

    Kecipep: kvalitou jsme jinde, chce to 9 bodů… tak na to rychle zapomeň… takové Pardubice mají stred hřiště kvalitnější jak my… Brno má Alliho a Řezníčka dost nepříjemné… no pokud udrzime top 6 tak to bude mega úspěch…

  • kecipep - 09.04.2023, neděle, 08:49
    (0)

    Z poslednich 4 utkani to chce 9 bodu a snad bychom nadstavbu zacali na 4. miste. Teplice i Pardubice budou hrat o vse, to mi ale hrajeme taky! A kvalitou jsme stale jinde

  • xxpaloxx - 09.04.2023, neděle, 07:41
    (0)

    Se slzou v oku vzpomínám na velkohubé prohlášení před týdnem, že 3 zápasy je pro nás 9 bodů a zklidňující příspěvek , že je nutno být na zemi a počítat spíš se 7 body.

  • pema - 09.04.2023, neděle, 05:12
    (-1)

    Stává se, že je den blbec a hra se nedaří..ovšem tolik zbytečných malých dům , zejména v prvním poločase, až zarážející bylo množství zkažených přihrávek mužstva Slovácka a zejména od zkušených hráčů...do oči všk bylo nepřené střelecké zakončování a téměř žádná rána mezi tři tyče.. pokuse Vlasty Daníčka zpoza velkého vápna nekomentuji - neboť k této střelbě je realizační týmem vyzýván / ne ale k takové nepřesnosti/..Jak zde již někdo zmiňoval - Slovácko je zpomalené a kouzlo pana Svědíka vymizelo..Dá se řící, že Baník pro výhru na Slovácku udělal asi všechno co mohl...Je zarážející, že dřeli doslova jen Kim, Siňavskij, Nguyen, Vecheta, Kadlec, Holcer, Juroško... Pokud by se obdobný přístup u některých hráčů a nasazení mělo opakovat..je umístnění v první šestce snem...neboť nastávající utkání, která Slovácko čekají budou velmi těžká... /jen doufám, že letošní nevydařené účinkování v naší lize - nebude impulsem pro starší hráče pro ukončení kariéry/.. proto v dalších ligových zápasech buďme rádi za každý vydřený bod..

  • josmen - 09.04.2023, neděle, 03:27
    (1)

    nazdar bambulaku, teda artigasu, uz se na to vyser a radeji fandi zlinu. Ty tve hovna nikoho nezajimaji.

  • Hory - 08.04.2023, sobota, 23:44
    (1)

    Teď si tady čtu komentáře ,ale u Vechty si cením jedné věci.Jako bojovník prvotřídní, co ten svede soubojů,radost pohledět! Kdyby ještě přidal nějaký ten gól, tak je topový. Mára Havlík, je bez Sadílka poloviční, ten Sáďa strašně chybí a i díky němu je Sparta kde dnes je.Celkově mi přijde mužstvo oproti posledním dvou sezonám, jak zpomalené. Prostě nemají rychlost,vše dlouho trvá, než se někam přesunou, tak soupeř je už připravený.Doufám, že právě i proto půjde příště už do základu Juroška. Ono mi to totiž celé přijde, jak kdyby vyprchalo kouzlo trenéra Svědíka.Je strašně smutné, když je jisté, že je jasné, že čtvrtá příčka zaručuje možnost se poprat o Evropu,tak na nás přijde krize, která tu za tohoto trenéra ještě nebyla.

  • drzý vandrák - 08.04.2023, sobota, 23:05
    (1)

    ....když už vezmu na vědomí naši zoufalost,že jsme v závěru vysunuli dopředu Hofiše ve stylu buď a nebo, tak mě zaujal jeho nezájem pokud nedostal balón na nohu či hlavu....úplně na salámu.Doppručuji všem kdo mají možnost zpětně vzhlédnout.Krok zpět ani náhodou....

  • FCS DROGA - 08.04.2023, sobota, 23:05
    (0)

    chce to utok prostě

  • celtic - 08.04.2023, sobota, 22:35
    (1)

    já být Svědíkem ,tak bych dal příště na hrot Kalabišku a v Záloze Kima ,Havlíka,Sinjavského ,Petrželu,Holzera,,,Trávnika a Mihalíka už vúbec nestavit

  • bambulak - 08.04.2023, sobota, 22:14
    (0)

    Plzen prodejem Mihalika trefila jackpot, to neni fotbalista

  • Nike - FCS - 08.04.2023, sobota, 21:49
    (0)

    To že máme marný útok už víme delší dobu, nic nového... Vecheta se předhání s Mihálikem kdo zahraje horší výkon... Dnes tam letěla spousta balonu ale nedokážeme si tam naběhnout a dostat se k balonu, podívejme se na to jak dal Vydra dnes 3 gól, naběhl si parádně a pak nekompromisně umístnil, náš útočník by ten balon netrefil či přestřelil 10 metrů nad... to je realita... A že máme slabé standardky jak v ofenzivní tak i v defenzivní části už víme také dlouho, nic nového, sráží nás pořád a ty stejné věci... Standardky, neproměňování šanci a nulový útok... Juroška ať fakt hrává a dostává šanci, je mladý a určitě má velký potenciál, dle mého daleko větší než Vecheta

  • kecipep - 08.04.2023, sobota, 21:33
    (0)

    Vecheta ještě horší jak Mihálik. Pozitiva za dnešek Juroška, Nguyen a návrat Holzera. 4. místo je naše. Svědík na tiskovce potvrzuje, že útočník bude letní priorita.

  • drzý vandrák - 08.04.2023, sobota, 20:49
    (0)

    Je ale velká pravda, že alternativa už mnoho let není....

  • drzý vandrák - 08.04.2023, sobota, 20:44
    (0)

    Ok.Já Máru samozřejmě taky uznávám,ale jeho podpora by mohla být vyšší.Jeho přímáky jsou dlouhodobě pozdravy na tribuny....pokud je k nim vůbec postaven.Velká škoda.

  • a jé - 08.04.2023, sobota, 20:40
    (0)

    Mit vítězství z bohemky,jablek a Baníku tak jsme na dostřel 3 příčce Teda zatím škoda velká škoda

  • a jé - 08.04.2023, sobota, 20:34
    (0)

    Bohužel musím dát za pravdu BM hlavně v tom ze se nikdo adekvátní neprivedl protoze jinak by to 4 možná 3 místo bylo hratelné no nevadí hlavně posílit a příští rok utok na poháry

  • Bayern Munchen - 08.04.2023, sobota, 20:32
    (0)

    Havlíka zmiňuji proto, že to je pan fotbalista, ano mas pravdu můj oblíbenec… ještě mi řekni kdo v tom týmu umí kopnout standartku, to jak je kope Havlík snad je dané i nějakým nacvikem ne, někdo jim tvoří šablony snad ne…ale mas pravdu ze Havlík teď taky nemá úplně formu, ale stále běhá po celém hřišti a kdyby nehrál tak nevím kdo by tam byl místo něho..ale když si vezmu tak on odehrál snad vše zatím, bohužel nemá ho kdo vystřídat to by ta hra byla pak úplně v řiti…

  • drzý vandrák - 08.04.2023, sobota, 20:20
    (0)

    BM:Schválně jsem čekal, jestli opět zmíníš Havlíka, tvého oblíbence.Asi jsi si všiml,že Mára už zahrává minimum standardek, protože je v nich naprosto jalový.Fotbalista to je,srdcař ,bojovník....ale bývalo to lepší.Zmiňuješ ho v každém příspěvku.Jsou tam i jiní.

  • Bayern Munchen - 08.04.2023, sobota, 20:01
    (0)

    Někdo tu psal že máme lehký los… pravé naopak všechny týmy co hrají o záchranu nám nedají nic zadarmo a podobně to bude i v těch dalších zápasech… no začínám se bát abychom vůbec byli v top 6, top 4 je sci-fi, jak Olomouc tak Bohemka jsou fotbalově jinde a mají narozdíl od nás útok… jinak Daníček nebudu se vyjadřovat na Bohemce šance, v Jablonci šance a dnes dvě šance buď minul nebo trefí ragbyovou branku… proste jak si pak v záloze má Havlík s nim dat balón… no je skoro jistě ze pokud dostaneme branku první tak je to skoro jistá prohra… tohle vedení dost podcenilo, uz po podzimu nám muselo být jasné jak chybí útočník se zaloznikem a neprivedl se nikdo teď pouze sklizime…

  • riedlss - 08.04.2023, sobota, 19:40
    (0)

    Dneska slabotka, to jsem nečekal. Útok nula nula nic. Takto to nepůjde borci🤷‍♂️

  • drzý vandrák - 08.04.2023, sobota, 19:33
    (0)

    Filda dnes v bráně velmi dobrý, netřeba kritiky.Dnes jeden z mála dobrých.

  • lagic - 08.04.2023, sobota, 19:31
    (0)

    Ono to nesmrdí jen při soupeřových rozích, ale i při těch našich, protože my jsme totálně marní a spíš hrozí brejk soupeře než naše ohrožení branky. Poslední dobou vypadáme jak nazdárci,co si jdou po práci zahrát čutanou a ne jako profíci. Vždyť přece není možné trénovat každý den a pak si nepřihrát balón nebo neumět nacentrovat.

  • fandajakhrom - 08.04.2023, sobota, 19:30
    (0)

    Je to skoda, ale zivot jde dal. A vedeni snad neni slepe a vidi, ze na to nekteri nemaji (a mit nebudou). A bude treba dat i na posily nejake penize... snad jsme nejake miliony v Evrope vydelali, nebo ne?? Jinak tady hejtijete Nguyena - x golu dnes chytil a Danicka - mel jsem pocit, ze se po keho odchodu rozpadla hra zalohy... ale gola mel dat, to je jasne

  • RNA - 08.04.2023, sobota, 19:29
    (0)

    Juroska si zaslouzi daleko vic prostoru, v lete konecne pustit trosku penez z poharu a privest 3 hrace

  • a jé - 08.04.2023, sobota, 18:55
    (0)

    Kara to je jedno protoze ta změna jednou dojde a myslím ze bude ted škoda že se neinvestovala aspoň část zisku z poháru do posil třeba by to vypadalo jinak

  • drzý vandrák - 08.04.2023, sobota, 18:49
    (0)

    Momentální výkonost nás neopravňuje myslet na vyší příčky.Kde jsou ty časy kdy jsme hráli fotbal.Tahleta nakopávaná nemá šanci na úspěch.Juroška by měl dostávat větší minutáž, v tom klukovi to je.

  • celtic - 08.04.2023, sobota, 18:23
    (0)

    ten Kim tam měl s Reinberkem ostat a trávníka s Mihalíkem byla chyba tam posílat,,,,byli jsme pak horší a nic sme si už nevytvořili

  • volič - 08.04.2023, sobota, 18:23
    (0)

    Žádný tým nejede celou sezonu na 100% , tak snad už tato serie bez gólu dnes skončila

  • celtic - 08.04.2023, sobota, 18:22
    (0)

    letos jak dostaneme gol jako první,tak sa teměř dá vsadit na to že my už gol nedáme,,,,vloni jsme to dokázali otočit protože sme měli utočníka Jurečku a Sadílka,ted kvuli tomu mosí hrat Havlík pomalu na stoperu,,,,prostě Baník sa druhý poločas stahl a bránil v deseti a vyrážel po našich chybách v rozehrávce do rychlých protiútoku,a že jich bylo,,,a ja píše Driske ,každý rohový kop který kope soupeř smrdí a je jedno lesti hrajem proti Baníku,Jabkám nebo teplákom,,,,čtyřka se nám bohužel vzdaluje,když jsou útočníci impotentní a Daníček kopyto (sám před brankařem a přestřelí)

  • fipa - 08.04.2023, sobota, 18:22
    (-2)

    Bez útočníka a s Nguyenem v bráně budem rádi za osmé místo

  • spiky - 08.04.2023, sobota, 18:21
    (0)

    Jo a ještě k Vlastovi. Toho kluka mám strašně rád a absolutně ho nehejtuju, ale pokud chceš být dominantní a tlačit v zápase, tak ve středu zálohy prostě potřebuješ někoho úplně jiného. Neřeknu kdybys byl outsider, tam je platný za svou práci, ale v těchto zápasech ho tam prostě nevidím.

  • karagavrylydys - 08.04.2023, sobota, 18:09
    (0)

    a jé: Kteří? Jedině Juroška a Kudela.

  • spiky - 08.04.2023, sobota, 18:08
    (1)

    Já bych se na to upnutí na čtvrté místo úplně vysral. Bez útoku to nejde a dnes už to byla dobrá křeč co se útoku týče. Kolikrát i ta předfinální fáze skončila absolutně nesmyslnou přihrávkou do země nikoho. Jinak uvidím ze záznamu lépe, ale tuším že Vlasta měl na noze dva goly pokud jsem dobře viděl. S Baníkem si každý vytře prdel, teda až na nás a to mě sere. No nic, jedeme dál.

  • bambulak - 08.04.2023, sobota, 18:07
    (0)

    výkon na pokuty

  • a jé - 08.04.2023, sobota, 18:06
    (0)

    Kara zas na druhou stranu můžou naskočit hraci a začít to sehravat na další sezónu

  • Driske - 08.04.2023, sobota, 18:00
    (0)

    Z každého rohu Baniku to smrdelo gólem.

  • karagavrylydys - 08.04.2023, sobota, 18:00
    (0)

    Aspoň je jasno, co se týká Poháru. A jestli bude zranění Kadlece vážnější, tak jsme v (_._), protože to byl jediný hráč, který zaslouží pochvalu. Útok opět žádný, Vecheta a Mihálik naprosto tragičtí.

  • a jé - 08.04.2023, sobota, 17:57
    (0)

    Nebyl 👎

  • barnabas.666 - 08.04.2023, sobota, 17:55
    (2)

    Když jsem před měsícem psal, že bych neprodloužil smlouvu s člověkem zodpovědným za obranné standardní situace, tak jsem akorát dostal mínus. Od té doby je to jen a jen horší. Baník vyhrál poprvé po osmi zápasech. Tohle je z naší strany už naprostá křeč.

  • a jé - 08.04.2023, sobota, 17:04
    (0)

    Tak si tak v duchu říkám ze druhy polocas bude lepší 🙏

  • riedlss - 08.04.2023, sobota, 12:37
    (0)

    To každopádně bude.

  • maratak - 08.04.2023, sobota, 12:11
    (0)

    Neví prosím někdo, jestli bude dnes zavřené celé D? Na ticketporatlu nejde koupit na D lístek, tak předpokládám, že D bude celé pro Baník

  • Hory - 08.04.2023, sobota, 09:48
    (0)

    Ve Slovácku poznává zblízka práci pedanta Martina Svědíka, který si ho na konci minulého roku vytáhl z Baníku. „Je to velká škola. Martin je ideální typ trenéra,“ říká asistent Jan Baránek (29). V sobotu ho čeká velký den, do Uherského Hradiště dorazí právě jeho bývalý klub. Proč ho opustil? Co radí mazákovi Kadlecovi? A jak vychází s trenérem Pavlem Vrbou? Nejen o tom vypráví v rozhovoru pro iSport Premium bývalý stoper, jenž musel ze zdravotních důvodů předčasně ukončit kariéru. Do Uherského Hradiště přijede „váš“ Baník. Jaké to bude? „Speciální. Plný stadion, super atmosféra. Snad bude už i lepší počasí. Do Baníku jsem přišel v patnácti letech z Dolního Benešova. Přes juniorku jsem se dostal do áčka, kde jsem byl rok a půl. Baník je fenomén. Mrzí mě, že je teď takhle dole. Kdyby hrál o šestku, na každý domácí zápas chodí kolem deseti tisíc lidí. Ven fanoušci jezdí pořád, je to pro ně životní styl. I pan Brabec (majitel), který klub zachránil, by si zasloužil aspoň klidnou sezonu. Pro oba týmy je to důležité utkání.“ Dá se říct, že Slovácka je v této chvíli dál? „Klub má jasně nastavenou cestu, po které jde. Něco se nastínilo a čtyři roky se to drželo. I když se třeba prohrávalo. Poslední dvě sezony se povedlo čtvrté místo, což je…nechci říct zázrak. Je to podložené prací mužstva, pílí trenéra. Určitě nejde o náhodu. V Baníku mi chyběla vize, kterou si klub vytyčí a bude se jí držet, i kdyby se půlrok nepovedl. Když vyměníte za osm let šest trenérů je to na pováženou. Kouč musí dostat důvěru minimálně na tři přestupní období, tedy na rok a půl. V Baníku to přitom jde jednodušeji než ve Slovácku, kde nikdo hráče za deset milionů nekoupí.“ Naplňují se vaše očekávání od tohoto angažmá? „Byl jsem hodně zvědavý, jak to ve Slovácku funguje uvnitř. Zvenčí mi to přišlo tak, že v malém klubu dělají velké věci. V reálu se mi to jenom potvrzuje. Funguje to tady jako jedna velká rodina. Hráči, kteří sem přicházejí, zapadají do kostry týmu. Pokud už se objeví nějaký rušivý element, v kabině nevydrží.“ A když to vezmete po ryze odborné stránce? „Moje očekávání to ještě předčilo. Někdy je to náročné na psychiku, ale za ty zkušenosti jsem rád. Můžu je v budoucnu zúročit. Jsem šťastný, že to takto dopadlo. Je to pro mě velká škola.“ Hlavní trenér Martin Svědík je náročný nejen na hráče, ale i na své spolupracovníky, že? „Je to tak. A já s tím souhlasím. On trénuje nějakých pětadvacet let. Trenérské věci už má v sobě, jinak by nebyl tady a neměl takové úspěchy. Totéž očekává od svých spolupracovníků. Někdy to samozřejmě hapruje. Věřím, že se z těch věcí dokážu poučit. Pro mě je to super. Jak se říká, chybami se člověk učí. Z maličkostí se skládá celek. Když se mu něco nelíbí, zvýší hlas a řekne to na rovinu. Je to lepší, než kdyby mlčel a já bych si myslel, že to dělám dobře.“ Šéf lavičky si hodně věcí dělá sám. Máte opravdu adekvátní prostor i vy asistenti? „Hodně s námi komunikuje, chce znát naše názory. S Pepou Muchou máme rozdělené standardky a tady momentálně moc spokojenost není. (hořký úsměv) Můžete něco natrénovat, nastudovat video, ale v zápase je to něco jiného. Trenér neovlivní, že trefíte tyčku (Ondřej Šašinka) jako se nám to stalo naposledy v Jablonci. Člověk musí jít do utkání s tím, že má čisté svědomí a připravil hráče na různé herní situace. Takhle by to mělo být. Na hřišti už je to na nich.“ Do klubu vás přivedl právě Svědík, který vás před lety vedl v Baníku. Jinak byste tady nebyl, že? „Asi by na mě Slovácko nepřišlo a těžko mě osloví. Ale myslím, že to Martin udělal i kvůli sobě. Chtěl rozšířit realizák. V dnešním fotbale je důležité mít ho širší. Sám by to všechno určitě nestíhal. Jednou taky chci být hlavní trenér, ale kdy to bude, na to teď neumím odpovědět.“ Logicky jste spolu museli mít v Ostravě dobrý vztah. „Myslím, že on má se spoustou hráčů dobrý vztah. Strašně se mi líbí, že všechno říká na rovinu. Každému. Tohle hráči nejvíc ocení. Komunikace s nimi je férová, i když někdy jde o nepříjemné věci. Je to daleko lepší než chodit kolem horké kaše, aby pak za dva měsíce něco vylezlo na povrch. Po zápase nebo po tréninku se Martin dostává i do módu, že vtipkuje a je „jiný“. V mých očích je ideální typ trenéra.“ Jaké to je, když nemá svůj den? Klidíte se mu radši z očí? „Když se blíží zápas, je soustředěný, má v sobě varianty rozestavení, sestavy. Nechce nic podcenit. Beru to. I já už jsem takový. Těsně před utkáním nemám v hlavě nic jiného. Snažím se o věcech přemýšlet jinak než dřív. Člověk se pořád posouvá.“ Je vám devětadvacet let, takže jste vlastně nejmladší ze všech čtyř stabilních obránců Slovácka. Myslím kvarteto Reinberk, Hofmann, Kadlec, Kalabiška. „Když hraje Kali (Jan Kalabiška), tak jo… Možná první dva měsíce v Baníku mi to přišlo trošku zvláštní. Se staršími kluky už ale spolupracuju třetím rokem. Nevidím to jako problém. Řešíme spolu různé maličkosti. Že bych vyloženě radil Kácovi (Michalu Kadlecovi), jak má hrát, to ne. Bavím se i s útočníky, protože vím, co pro mě bylo jako pro obránce nepříjemné.“ Aktivní kariéru jste musel ukončit kvůli bolavému kolenu. V jakém jste zdravotním stavu nyní? „Když mám čas, jdu si u nás kopnout okresní přebor. Ale teď jsem ve Slovácku, takže to moc nevychází. Na velký fotbal už to není. Chodím si spíš zahrát hokej, při kterém se taky zpotím a vybiju. Až se oteplí, budu chodit na kolo. Koleno cítím, ale nevnímám ho jako omezení.“ Svědík je na tom s koleny ještě daleko hůř, že? „Taky je starší. (úsměv) On má problémy s oběma. Já jen s jedním. (klepe na dřevo) Když jsem ho viděl, jak byl v nemocnici a pak v lázních, člověk si řekne, že se musí o sebe víc starat a držet koleno pohromadě. Jízda na kole je na to ideální.“ Proč jste přijal tuhle nabídku, když jste mohl jít v Ostravě k béčku nebo dělat asistenta Ondřeji Smetanovi v Jihlavě? „V Baníku se nejdříve čekalo na trenéra Janotku z Olomouce. Komunikace se mnou žádná nebyla. Když to s Janotkou padlo, řešilo se, jestli bych byl dál u áčka nebo šel k béčku. Něco ve smyslu: Máme o tebe zájem, ale zatím nevíme kam….Už jsem tam po dvou letech neviděl koncepční cestu. Z daného směru se nějak uhnulo. Pochopil bych, kdyby mi řekli, že se jim moje práce nelíbí a půjdu k béčku. Ale já jsem žádný takový rozhovor neabsolvoval. Zavolal mi trenér Svědík a já jsem věděl, že sem chci jít. Pak už to bylo jen o tom, abych se domluvil s vedením Slovácka. Pro mě to byla jasná volba.“ Co laso z Vysočiny? „Ondra Smetana mi volal asi dva dny po trenérovi Svědíkovi. Řekl jsem mu pravdu. Že když to vyjde, budu chtít jít do Slovácka. Pochopil to. Ondra je začínající super trenér. Přeju mu jen to nejlepší. Je na dobré cestě, aby to v Jihlavě pozvedl.“ V čem je kouzlo mužstva kolem mazáků Kadlece a Petržely? „Ve hře jsou automatizmy. V týmu jsou kvalita i zkušenosti. Kluci táhnou za jeden provaz, kabina je soudržná. Ale když mužstvo vypne jako na Bohemce, vrátí se mu to jako bumerang. Pokud nejdete do utkání nachystaný na sto procent a něco podceníte, většinou se to nevyplatí.“ Jak se vám pracovalo s Pavlem Vrbou? „Mrzelo mě akorát to, že to trvalo tak krátce. Naučil jsem se spoustu nových věcí. Byl jsem u áčka a přitom jsem se mohl věnovat mladým. Zažil jsem v Baníku víc trenérů, Kozla, Smetanu. Každý z nich měl plno dobrých věcí i takové, které se mi nelíbily. Co se týká Pavla Vrby, překvapilo mě, jak mě vzal. Chtěl se obklopit Baníkovci. Škoda, že to úplně nevyšlo. Proti Pavlovi nemůžu říct jediné špatné slovo. I když se známe chvilku, máme spolu dobrý vztah. Někdy před měsícem jsme si volali. Pak jsme se bavili ve vzájemném utkání u nás, které bylo ovlivněné rychlým vyloučením (Martina Filla). Po zápase nebyl Pavel úplně pozitivně naladěný.“

  • paja - 08.04.2023, sobota, 09:34
    (0)

    Bude sa hrát, furt prší,co hřiště...

  • hešpy - 08.04.2023, sobota, 09:28
    (0)

    Nema někdo rozhovor s Barankem?

  • tomisek - 08.04.2023, sobota, 09:04
    (0)

    Hlavne kolik “opravdových” odchovanců hraje v áčku

  • a jé - 08.04.2023, sobota, 08:45
    (0)

    Hory celou dobu tvrdím ze na Slovensku by se dalo vybrat a dokonce s perspektivou

  • Hory - 08.04.2023, sobota, 07:02
    (0)

    Tak uvidíme, jak dopadne Vyškov na konci sezóny a pokud zůstane ve druhé lize,tak si myslím, že odtud snad přijde jeden útočník. Zajímavé je pozorovat Žilinu jaké tam mají hráče a hlavně v jakém věku.

  • Šovkovskij - 08.04.2023, sobota, 02:03
    (0)

    Stačí si pročíst jeho angažmá a statistiky. Rok se mu povedl v Hradci a najednou je všechno špatně:-)

  • Šovkovskij - 08.04.2023, sobota, 02:02
    (0)

    V době, kdy tu Kubala byl, na áčko opravdu neměl. Šancí měl hromadu, chodil po hostovačkách, kde se prosadil? Až v Hradci a to až po několikáté. V

  • Skein - 07.04.2023, pátek, 16:04
    (0)

    na to kolik jich jezdí, pořádek. respekt, to i ukočírovat. Jeden blb a to se pak veze

  • Skein - 07.04.2023, pátek, 16:02
    (0)

    to bys musel řádně sledovat Slovácko. fanda, fipa, bambulak stále komentáře na stejné bázi, nic nového. Ještě tu chybí pesi B.... :-D Kluci, si můžete sednou spolu u stolu. Nebo dvě lavice ve škole.

  • bambulak - 07.04.2023, pátek, 15:53
    (-1)

    u Kubaly to prumerne vychazi na 484 minut na sezonu u nas, to jestli je hromada prostoru, to bych fakt nerekl...

  • Ondra - 07.04.2023, pátek, 15:48
    (0)

    Kubala s Rezkem dostali hromadu prostoru, ale nikdy to nevyužili

  • bambulak - 07.04.2023, pátek, 15:44
    (0)

    u Kubaly se v zime udajne motaly nejake kluby ze skandinavie, ten se sem fakt vracet nebude, utopie, souhlas s fandou, v utoku porad stejne dreva ale filip se odstrelil hned, skoda

  • fandajakhrom - 07.04.2023, pátek, 14:03
    (1)

    Sinkavskeho bych tez zkusil v utoku. A Kubalu ani nepripominat.. poradne tady nedostal sanci... hlavne ze tady dostavaji sanci porad dokola Sasinkove

  • karagavrylydys - 07.04.2023, pátek, 13:33
    (0)

    fipa: Kubala ale není zadarmo.

  • riedlss - 07.04.2023, pátek, 11:45
    (0)

    jasné samozřejmě. Poslední dobou to bývalo v pohodě. I během zápasu se toho moc nedělo, jezdí sem rádi, ohledně choreí většinou drží domluvu s klubem, celkově tu dostávají prostor a myslím, že se dle toho aj chovají, ale zvrtnout se to može kdykoliv to neříkám. Minule si myslím stěžovali ve vlastních řadách, že bylo moc ožralých a na ten počet se jim nezdála patřičně dobrá atmosféra, ale to je čistě jejich problém :)

  • Šovkovskij - 07.04.2023, pátek, 11:16
    (0)

    A Velikonoce taky ne:-)

  • Šovkovskij - 07.04.2023, pátek, 11:15
    (0)

    Já z jejich srazu žádné Vánoce opravdu nedělám, jen jsem to prostě zmínil. Jinak je mi to úplně jedno, pokud nebudou tropit nepřístojnosti.

  • riedlss - 07.04.2023, pátek, 10:18
    (1)

    děláte tu z toho jejich srazu Vánoce jakoby tomu bývalo dřív jinak. Ať by šli odkudkoliv, je to úplně jedno. S dvoutisícovým davem nikdo nic neudělá. Vítání nebude a my budeme rádi když se v nějakém schopném počtu zformujem na stadioně. Já mám tyto bitvy davida s Goliášem rád. Zítra nám pomůže jedině dobrý vývoj utkání pro nás. Výj´hra na hřišti bude znamenat výhra pro nás všechny. Tady není jiná možnost než uspět na trávníku. Já věřím, že zítra budeme ti šťastlivci. Alespoň to teda přeju to všem!! Mimo jiné bude Bílá sobota/mezinárodní den Romů!!! :D

  • Šovkovskij - 07.04.2023, pátek, 08:44
    (0)

    Jinak v sobotu mají Chachaři sraz ve dvě hodiny na náměstí a chystají společný průvod na stadion. Zřejmě bude veselo.

  • Šovkovskij - 07.04.2023, pátek, 08:43
    (0)

    Do útoku tu byl zmiňován Kalabiška. Na Slovensku útočníka hrával a dařilo se mu na této pozici. Ostatně, krajního beka z něj udělal až Svědík. I za Slovácko na hrotu v útoku v krizových situacích občas zaskočil.

  • Šovkovskij - 07.04.2023, pátek, 08:39
    (0)

    Na jednu stranu bod z Jablonce dobrý, na stranu druhou u mne převládá zklamání, neboť tam to bylo na body tři. Tyčka, břevno a opravdu je krajně nezodpovědné, že si opět necháme dát gól ihned po příchodu ze šatny ve 47. minutě, jako na Bohemce.

  • fipa - 06.04.2023, čtvrtek, 23:03
    (-1)

    Momentálně bych do útoku dál Sinjavského..... jediný ofenzivní fotbalista který má formu a je rychlostně vybaven. Do příští sezóny přivést zpět Kubalu z Hradce.👍

  • celtic - 06.04.2023, čtvrtek, 17:05
    (0)

    A je :pritom to byl dosus nejdulezitejsi zapas podzimu..tak jsme mohli Bohemce odskocit (a v o moc lepsim rozpolozeni jsme mohli jet do Jablek,protoze kdyz se prohraje tak sa unava a psychika o stopro zhorsi)..misto toho nas Bohemka preskocila....s bezzubym utokem tezko muzem hledet na ctvrte misto,bohuzel

  • celtic - 06.04.2023, čtvrtek, 16:44
    (0)

    bohužel nás po minulé sezoně opustil Sadílek a Jurečka a adekvátní náhrada,za ně nepřišla....útočníci jsou nulový

  • drzý vandrák - 06.04.2023, čtvrtek, 15:25
    (1)

    Na klidný střed tabulky to v pohodě stačí a na útok na vyšší příčky to chce investice.To víme všichni.Čas od času se stane zázrak, že se sejdou okolnosti a výjde snová sezóna i bez nich, ale není to dlouhodobá záležitost.Odchovanci z akademie to nevytrhnou a v našich podmínkách pracujeme s tím co je dostupné či zadarmo.To taky všichni víme,takže v naprostém klidu bez nervů a setupových starostí.Nic víc.

  • a jé - 06.04.2023, čtvrtek, 14:12
    (0)

    Myslím ze hlavně zzapas s bohemkou odchodilo cele mužstvo

  • kecipep - 06.04.2023, čtvrtek, 13:21
    (0)

    Neforma útočníků je jedna věc, ale poslední zápasy tam vůbec nelítají ani balony. Všechno vždy ve 2-3 hráčích crcáme u krajů, ale nic nejde středem přes útočníky

  • Nike - FCS - 06.04.2023, čtvrtek, 13:14
    (-1)

    to Driske: Body jim darovali lemplové v útoku, kteří si proti Bohemce nic nevytvořili.... Bez gólu se nedá vyhrát...

  • Vosolys - 06.04.2023, čtvrtek, 11:36
    (2)

    Nejlepší je, to všechno hodit na Ngueyena :D

  • Driske - 06.04.2023, čtvrtek, 11:21
    (-1)

    Když hrala Bohemka proti Slovácku, tak jim body daroval Nguyen. Jak v poháru tak v nedeli.

  • a jé - 06.04.2023, čtvrtek, 11:18
    (0)

    Taano17 souhlas tohle jsme nehraly , nase hra byla k diváni treba Spartu jsme prostě prejely a jak od Plzně tak slavky jsme dostali 3 ale proto ze jsme hráli fotbal vcera Bohemka v 9 lidech ve vapne to není pro mě fotbal

  • Taano17 - 06.04.2023, čtvrtek, 11:05
    (0)

    Babu - v tom bych si dovolil nesouhlasit, aspoň co se týče minulé sezony. Skoro v každém zápase jsme měli míč na kopačkách víc než soupeř (snad jen s výjimkou zápasů se Slavií a Spartou). Potvrzují to i statistiky, kdy jsme měli (podle webu Fortuna ligy) za celou sezonu 3. nejvyšší držení míče ze všech týmů. Náš úspěch v minulé sezoně pramenil ze snahy dominovat, ne na zdařbůh odkopnout balon za beky a doufat že útočník uteče a dá gól, jako to převážně hrají Bohemians. Samozřejmě, občas jsme si pomohli dlouhým míčem (teď se mi třeba vybavil gól Jurečky doma se Spartou), ale co si tak vybavuju, tak jsme především drželi míč, obehrávali ho ze strany na stranu a hledali skulinku pro nějakou prostrkávačku, což si myslím že především díky skvělému pohybu Jurečky a Sadilka dost fungovalo. Samozřejmě, tím nechcu nějak snižovat výkony Bohemky, letos hrají hodně účelně (což jsme už třikrát bohužel pocítili), jen dle mého názoru naše hra z loňska není moc podobná té jejich, ale nikomu tento názor neberu.

  • Babu - 06.04.2023, čtvrtek, 10:23
    (0)

    Nehrají beton, hrají to, co my předchozí dva roky. Zabezpečená obrana a rychlé úderné brejky a šance překvapit a zaskočit.

  • lagic - 06.04.2023, čtvrtek, 09:54
    (0)

    a jé: Nemyslím si, že hrají zase takový beton. Ono proti Slávce a navíc u nich nelze čekat, že ji přejedeš, jak zamrzlý Štěrk. My jsme taky nehráli na držení míče, ale šli jsme rychle nahoru s agresivitou a dravostí, rychlý přechod s touhou zakončit, v tom vidím paralelu.

  • a jé - 06.04.2023, čtvrtek, 07:51
    (0)

    A navíc tahle Slávka se s tou co byla neda porovnat

  • a jé - 06.04.2023, čtvrtek, 07:50
    (0)

    Lagic- to me chces říct že jsme hráli takový beton na to zapomen

  • fandajakhrom - 06.04.2023, čtvrtek, 07:45
    (0)

    Dobry bod z venku... ale jinak souhlas: Šáša je uplne mimo hru, nema rychlost a ani si proste neumi najit misto, odkud by mohl zakoncit. To tam mel byt radsi Vecheta... v zaloze myslim chybi Kohut a i Holzer... urcite ale dobry bod.. lepsi, nez pred Banikem doma prohrat

  • lagic - 06.04.2023, čtvrtek, 06:49
    (0)

    Když jsem včera viděl Bohemku, jako bych viděl Slovácko poslední dvě sezóny. Rychlý přechod do útoku, precizní obrana, dravost. U nás se mi bohužel zdá, že jsme začali hrát více profesorsky, držet míč, vytratila se rychlost a moment překvapení. Když sleduji naši hru, už dopředu je jasné, kam který hráč přihraje nebo co udělá. A hlavně, dřív jsme měli rychlého a bojovného útočníka, dnes je útok úplně marný, pomalý, vyčichlý a bez důrazu a bojovnosti.

  • kecipep - 05.04.2023, středa, 23:07
    (0)

    Máme lepší los, 4. místo je stále vysoce reálné

  • celtic - 05.04.2023, středa, 23:04
    (0)

    ,,,jo tak dneska nás zachránil Jurečka,tím že dal rozhodující gol Bohemce,takže pořád je naděje na čtvrté místo (ovšem s těmi našimi útočníky-neútočníky by to byl velký zárak),,,,velká škoda,že Jurečka u nís nezůstal ,je to střelec,,,,mít ho v sestavě,tak věřím tomu,že by jsme v Evropských pohárech postoupili ze skupiny a v lize hráli do třetího místa,holt na kdyby se bohužel nehraje,,,,

  • kecipep - 05.04.2023, středa, 22:49
    (0)

    Vlasij náš nejlepší hráč, velmi se zlepšuje a dnes makal jako kůň

  • fcs - 05.04.2023, středa, 22:39
    (0)

    Stalo se,po dlouhé době se mě celkem líbil výkon Trávnika směrem dopředu, ale totálně bezzubý útok,Vlasiy si jednoznačně zaslouží základ kord když chybí Holzer, jediný hráč v 1.polocase kdo si dovolil obejít hráče na půlce soupeře,teď doufat v postup Slavie a poháry jsou v našich rukach

  • celtic - 05.04.2023, středa, 22:22
    (0)

    prostě tak hrozný ůtok,jsme ještě neměli,,,nechápu,že tak skvělý trenér jako Svědík,nevidí,že Mihalik je uplně špatný útočník,a furt mu dává největší minutáž a bere ho pořád jako ůtočníka číslo jedna,,,jak už to tu kdosi psal,Kalabiška by měl hrávat na na hrotu a Mihalika nestavit,,,,s takovým ůtokem si myslím zřejmě nemáme šanci obhájit čtvrté místo, .,,,pokud vedení chce hrávat pohárytak jak avizuje ,tak musí přijít kvalitní ůtočník,který bude sice stát nějaké love ,ale bude umět dávat goly a tato investice se nám určitě vrátí a vzhledem k tomu,že příští rok bude hrát evropské poháry 5 mužstev tak je o to šance větší

  • kecipep - 05.04.2023, středa, 22:10
    (0)

    Ještě budeme ve finále poháru fandit Spartě

  • Babu - 05.04.2023, středa, 22:09
    (1)

    Jinak mne přijde, že se tady trošku zapomíná na to, že jsme skončili dvakrát čtvrtí, vyhráli pohár, teď jsme pati a někteří by snad brali jako ostudu skončit šesti.. dejte si stamprlu a klid...

  • Babu - 05.04.2023, středa, 22:08
    (0)

    Bohemka IS the New Slovácko.

  • riedlss - 05.04.2023, středa, 21:15
    (0)

    S tímto rozpoložením a vůbec předvedenou hrou by byly poháry jen velkým tabu a nvm co bychom tam s bezzubým útokem dělali :) na druhou stranu sme rozmlsaní, že si do huby nevidíme! Nicméně z posledních tří zápasů sme si na sebe upletli bič, kdy zápas s Blatníkem je snad povinnost doma vyhrát a vzkázat domácím fans, že nemusíme být úplně mimo hru o poháry . Baník je teď slušně řečeno v prdeli. S Libercem doma Hapal vymyslel sedum změn a přes přesilovku, kterou hráli, neuhráli z hola nic. Kopou sami sebe do prdele a byla by škoda z toho něco nevytěžit! Byť budou mít atmosféru jako vždy víceméně domácí, tak jedině ziskem tří bodů můžeme všechno strhnout na svou stranu. Doma to na Baník celkem umíme a hráči vnímají atmosféru takového zápasu spíš pozitivně než abychom se z toho posrali ! Nedělám závěry, liga se hraje až do posledního kolaa a historie se zpětně na nic neptá!! Do té doby jsou předsudky jenom předsudky. Dnes chybělo i štěstí, z tyčky nebo břevna mohl být úspěch. Celkově mi chybí Sadilkova práce a spolupráce s Havlasem. S jeho odchodem odešla kreativita směr vpřed a jeho naběhané kilometry a odvedená poctivá práce chybí. Od té doby se hledàme mi přijde. Ale neproduktivita útoku tomu dost přidává. Každopádně heads up!! Žádná panika. Nejsme oboustranné cédéčko :D

  • karagavrylydys - 05.04.2023, středa, 19:58
    (0)

    Na hrot bych zkusil dát Kalabišku se Šimkem. Horší to být nemůže.

  • Bayern Munchen - 05.04.2023, středa, 19:55
    (0)

    Útok je strašný, bohužel to nás muže ve výsledku to 4 místo stát… protože týmy kolem nás útočníky mají… no bude to ještě tuhý boj 2 body na Bohemku a 6 bodu s horšími vzájemnými zápasy na 7 Jablonec… 5 kol je ještě dost a teď se ukáže kvalita máme 3 týmy co hrají o život plus Brno s Řezníčkem a Spartu doma…

  • bambulak - 05.04.2023, středa, 19:49
    (0)

    nevim jestli to tu nekdo myslel jako srandu, ale toho Kaliho bych na ten hrot minimalne zkusil. ma vetsi klid v zakonceni nez vsichni ti "utocnici" dohromady

  • Rado - 05.04.2023, středa, 19:47
    (0)

    Velká škoda ztracených bodů na Bohemce ! Dnes to byl úplně jiný zápas, kde na opět nevalném terénu dominovali zkušení hráči- z obou stran. Sice mnoho nepřesností, ale asi po výplachu MS z minulého mače borci zabojovali a mohli brát vše. Jablonec je strašně nevyzpytatelný, teď jsou v laufu, ale i oni dnes nebyli bez obav. Tak, jako proti Bohemce to bývá o 1 gólu, s Jabloncem může být skóre jakékoli. Chramosta je ve formě, dál mj Jovovič, Sejk, Polidar...Já ten dnešní bod beru (za Bohemku si to borci ještě musí vyžehlit. Dnes samo výtečný Kadlec, Havlík, Rambo, Kali (ten jeho technický gól, kdy obránci ani gólman nevěděli, kam to zasadí...). Takže myslím, když si borci vyžehlí tu Bohemku, dnešek nebyl špatný odraz výš !

  • bambulak - 05.04.2023, středa, 19:39
    (0)

    Jono, treba se vrati Zajic vymenou za Brandyho, to bych asi tak cekal maximalne

  • a jé - 05.04.2023, středa, 19:38
    (0)

    Doufám že tohle Šumiho presvedci ze musi zainvestovat do útočníka

  • Babu - 05.04.2023, středa, 19:30
    (0)

    Bohemka teď hraje v Olomouci a ještě je čeká i zápas na Slavii, podle mě je ti otevřené.

  • drzý vandrák - 05.04.2023, středa, 19:25
    (0)

    Na víc momentálně nemáme.Horní polovina určitě ano, ale přestat snít o pohárech.S touhle ofenzívou je to utopie.Buďme soudní.

  • Hory - 05.04.2023, středa, 19:20
    (0)

    Je hrozné, když se člověk dívá na tabulku a počet vstřelených gólů a vidí, že už jen tři mužstva jsou na tom hůře než my.

  • Babu - 05.04.2023, středa, 19:15
    (0)

    Co přesně se kde smazalo mi řekni.

  • pema - 05.04.2023, středa, 19:15
    (2)

    Dnes opět utkání, které si z hlediska kaučinku pan Svědík asi nedá za rámeček, pokud tvrdí, že všechny zápase chce vždy vyhrát - opět střídání pozdě a na co tedy má hráče typu Petržely a Kima na lavičce.../na hrací vytíženost - Bohemka - Jablonec - Baník.. se doufám vymlouvat nebude../? Dobrý postřeh ze strany zdejších dopisujících - standartky mohou kopat i jiní hráči než Havlík a to třeba - Rambo, Milánek apod.. Doufejme v nějaký bodík s Baníkem..

  • guerero - 05.04.2023, středa, 19:14
    (1)

    Rambo to kopl luxusně, tam chyběly 2 centimetry aby sa to odrazilo od břevna do branky, velká škoda 😕

  • bambulak - 05.04.2023, středa, 19:10
    (-1)

    to mazani komentu na fb je dokonale

  • Nike - FCS - 05.04.2023, středa, 19:09
    (0)

    Jinak jsem rád, že dostal šanci i Juroška... Jen tak dále, ať dostává čím dál více prostoru :-)

  • Nike - FCS - 05.04.2023, středa, 19:09
    (1)

    Vedení se musí okamžitě probudit a v letní pauze okamžitě zainvestovat do útočníka, to je kalamita... Bohužel Mihálik, Šašinka ani Vecheta mě nepřesvědčili, být na hrotu Řezníček či Chramosta nebo nějaký jiný striker tak jsme v pohodě... Ale bez útoku je to fakt těžko, největší šance si vytváří krajní defenzivní hráči a o gólech ani nemluvím...

  • Babu - 05.04.2023, středa, 19:09
    (0)

    Dobrý zápas odehrál Vlasiy. Hodně chyběl Petržela, i kdyby došel na 20 min na konci. Juroška hravá slusne na to, co dostává za minutky.

  • bambulak - 05.04.2023, středa, 19:05
    (-2)

    skoncime sesti, i tak hezke umisteni, bez golu se hrat neda, mihalik+sasinka+brandner je k zbliti

  • Hory - 05.04.2023, středa, 19:01
    (0)

    Dnešek definitivně potvrdil, že nemáme útok. Co s tím? Asi to, že nám začíná utíkat čtvrté místo a pomalu se musíme začít dívat na Olomouc jako svého soupeře v tabulce. Koho bych více prověřil zápasem a dal mu větší minutáž by byl Juroška. Za tu chvíli co hrál se mi líbil.

  • karagavrylydys - 05.04.2023, středa, 18:56
    (0)

    Dobrý bod, jsme úplně bez útoku, tak ho musíme z venku brát. No a standardky už snad nebude zahrávat Havlík.

  • a jé - 05.04.2023, středa, 18:53
    (0)

    Škoda streli ramba zbytecne ztracené 2 body

  • bambulak - 05.04.2023, středa, 18:39
    (-2)

    psita je uplne k hovnu

  • Babu - 05.04.2023, středa, 18:34
    (0)

    Pista je hrozně bez formy.

  • Babu - 05.04.2023, středa, 18:00
    (0)

    Ale pěkně tam chlópe zas.

  • Hory - 05.04.2023, středa, 17:50
    (0)

    Jako prvních dvacet minut, tak to bylo Slovácko roku 2018, které hraje o záchranu.Pak Šašinkova tyč a ono se to začalo měnit. A od úvodního gólu už diktujeme tempo a doufám, že tomu tak zůstane.

  • a jé - 05.04.2023, středa, 17:47
    (0)

    Tak dnes poznavam Kalabisku to je on

  • a jé - 05.04.2023, středa, 17:38
    (0)

    Tak už je tam

  • celtic - 05.04.2023, středa, 17:34
    (0)

    obávám sa že to bude dnes zas o jednom golu,,,snad ho dáme tentokrát my

  • celtic - 05.04.2023, středa, 17:29
    (0)

    co to zas píska za KOKOS....DVA FAULE na nás neodpískal a dva faule co nebyli odpiskal proti nám

  • huhu - 05.04.2023, středa, 17:27
    (0)

    Travnik a Sasinka uz hrajou zrejme o svoje setrvani v klubu

  • fana - 05.04.2023, středa, 16:29
    (0)

    Přesně. Taky to nehápu

  • bambulak - 05.04.2023, středa, 16:19
    (2)

    plus by me fakt zajimalo, jestli je ten Borek na trenincich tak mimo, ze si fakt zapas nemuze zachytat a zkusit, zvlast kdyz horsi nez nguyen fakt nebude

  • a jé - 05.04.2023, středa, 16:18
    (0)

    Tak dle mého je sestava i s ohledem na neděle středa sobota tak proc ne

  • bambulak - 05.04.2023, středa, 16:16
    (0)

    Sasinka mi zas tak neva, aspon tam nebude Mihalik klasicky ztraceny jak v lese (snad)

  • fana - 05.04.2023, středa, 16:13
    (1)

    To samé Trávník a Šašinka

  • derflik - 05.04.2023, středa, 16:13
    (0)

    ale na druhou stranu to dneska može lavka oživit.

  • bambulak - 05.04.2023, středa, 16:08
    (2)

    cim si Danicek nebo Mihalik zaslouzili zaklad, to je mi zahadou

  • derflik - 05.04.2023, středa, 16:05
    (0)

    divná sestava.

  • drzý vandrák - 05.04.2023, středa, 15:02
    (0)

    Body samozřejmě reálné, ale výkon musí být mnohem lepší.Ten nedělní by nestačil na nikoho.Každý zápas je jiný a dnes to může být úplně něco jiného.

  • riedlss - 05.04.2023, středa, 14:54
    (0)

    Bayern se zas třepe. Ulejte mu někdo jednu :D

  • chmelda - 05.04.2023, středa, 12:54
    (0)

    Teď jsem se díval a v Pardubicích v úterý v 17:30, vždy se hrávali ve stejný den i čas poslední dvě kola a ne jen to poslední

  • Hory - 05.04.2023, středa, 12:20
    (0)

    Věřím, že dnes se pořádně zvedneme. On asi od nedělního večera trenér dost řádil a nikdo si to z hráčů nechce zopakovat.

  • derflik - 05.04.2023, středa, 11:34
    (0)

    Ještě včera kurzy vyrovnané , dnes už jsme celkem jasný favorit , hodně to padá na naši výhru , zajímavé.

  • Šovkovskij - 05.04.2023, středa, 11:10
    (0)

    Bayern má divný pocit zcela standardně, takže žádné překvapení. Spíše by mne zarazilo, kdyby tomu bylo naopak. Ale takhle je svět stále v pořádku 🙂

  • Hynda - 05.04.2023, středa, 11:00
    (0)

    Dnes odvezeme 3 body!!!

  • Bayern Munchen - 05.04.2023, středa, 10:48
    (0)

    kecipep: jak se to vezme, pokud uhrají 4 místo, tak tu osmimístnou sumu vydělají i pouze za předkolo konferenční ligy... dnes mám takový divný pocit, že z Jablonce neodvezeme ani bod a ještě to bude tuhý boj se udržet vůbec v té první šestce...

  • kecipep - 05.04.2023, středa, 10:35
    (0)

    https://www.eurofotbal.cz/clanky/hn-generalni-partner-bohemians-1905-ma-potize-a-shani-investora-615237/ No přijít o osmimístné sumy, to by byl průser

  • bambulak - 04.04.2023, úterý, 16:08
    (0)

    udajne se i pres novou smlouvu zacaly ozyvat kluby z polska, jen nejake otukavani (spis by bylo divne, kdyby nic nebylo s tim, co tady trener odvadi), ale snad Martinovi nezamotaji hlavu

  • Maja - 04.04.2023, úterý, 14:07
    (0)

    tak je tam sinavskij, ktery sedel, pripadne na strane hrava brandner (coz se mi moc nelibi). juroska je taky moznost. minimalne kdyz uz ma na hristi kalabisku i doskiho, tak bych dal kalabisku na beka a doskiho dopredu, ale verim, ze svedik vi co dela

  • paya - 04.04.2023, úterý, 08:54
    (0)

    i když třeba Juroška by se mi tam osobně líbil mnohem víc

  • paya - 04.04.2023, úterý, 08:51
    (0)

    maja: třeba proto, že nemá moc jiných možností? Holzer, Kohut mimo...a jiný tahový hráč vhodný na kraj tam není.

  • Rado - 03.04.2023, pondělí, 21:34
    (0)

    Ve středu další zápas o 6 bodů..jen doufám, že tentokrát borci už konečně zaberou. Jablonci teď vychází skoro vše. Horejš je dokáže připravit na jednotlivé zápasy a stabilizovaná sestava dělá své. Mají dost kvalitních hráčů, kteří jsou ve formě. A Chramosta, když se nechá hrát to trefuje. Takže co na to Martin Svědík ?

  • bambulak - 03.04.2023, pondělí, 20:27
    (0)

    Jablonec je hlavne na jare skvely, jediny dve prohry na hristich S, navic se tam hraje vzdycky nahovno, beru bod

  • Bayern Munchen - 03.04.2023, pondělí, 19:53
    (0)

    a jé: já si myslím ze dech dochází spis nám… teď s Jabloncem to bude důležité, jestli Jablonec vyhraje tak se velice k nám priblizi… hlavně pozor na osu Jovovič, Šulc a Chramosta…

  • a jé - 03.04.2023, pondělí, 19:39
    (0)

    zdrh dik tak presne jsem to nevěděl ale stejně je otázka co stadion bohemky ale to je jedno strjne je predezenem neni možné aby to vydrzeli

  • zdrh - 03.04.2023, pondělí, 18:05
    (0)

    fana, a jé: Od léta 2018 nejsou povinné sedačky v kotlech. Nemusí být za brankou nebo na protilehlé tribuně po konec velkého vápna. Minimum sedaček je 3500 na stadion. Klidně je může v sektoru hostí a na B3 zrušit i Slovácko, nikdo mu nebrání.

  • fana - 03.04.2023, pondělí, 17:53
    (0)

    Sů furt nejaké vyjímky, že sa tým vůbec zaobíráš

  • a jé - 03.04.2023, pondělí, 16:58
    (0)

    Co se týká stadionu bohemky tak přece projekt stadiony 2013? nevím přesně byl schválen na všechny místa k sezení, ale k vůli bohemce se to pak predelalo na povolení stani to ze synot tehdy bez pardon jezdil do Brna kde na něho chodilo smesnych 70 lidi nikomu nevadilo ale kur.. pražské si to mění jak se jim líbí nesnáším dva kluby v lize plíseň a bohemku

  • Slinťa - 03.04.2023, pondělí, 16:31
    (0)

    Hory: Taky jsem jsem čuměl, že je ještě horší stadion než ve Zlíně. Atmosféra taky žádná sláva. V jejich kotli sice hafa lidí, ale zpěv žádný. Hlavní tribuna 4x zafandila Bohemka do toho. Druhého poločasu moc škoda, bolely z toho oči.

  • karagavrylydys - 03.04.2023, pondělí, 15:45
    (0)

    a jé: Záložník Suchan tou posilou z 2. ligy nebude. Za 1,5 mega jde z Vlašimi do Českých Budějovic.

  • Hory - 03.04.2023, pondělí, 15:29
    (1)

    Tak jsem konečně doma ze včerejšího zápasu. Břečka skvělý, Kadlec totální top v druhém poločase. A zbytek? Výsledek mluví jasnou řečí, asi tak.Jinak važme si toho stadionu co máme. Na Bohemce jsem byl poprvé, ale to je opravdu chlév, který možná snese srovnání s Brnem.Středa ukáže, kam budme směřovat!

  • Maja - 03.04.2023, pondělí, 15:27
    (0)

    paya: tam v tom pripade nemel byt v zakladu ani na jine pozici ne?

  • pema - 03.04.2023, pondělí, 15:23
    (0)

    Jeví se, že trenér Slovácka musí mít sebereflex - tedy uznat, že minulá sezóna byla asi vrchol tohoto mužstva - čímž ale nezatracuji zkušené hráče a jen doufám, že vydrží ještě tuto a možná i další sezonu - tedy pan Svědík musí ukázat, že umí včas střídat a také mladé hráče postupně a hlavně včas do mužstva zapracovat. Je trapné, kolik branek Slovacko inkasuje po standartkách soupeře či z prostoru malého vápna - opět se včera ukázalo, že brankášř Slovácka neumí řešit tyto situace a zejména tak dlouhý centr musí v malém vápně chytat či vyrážet - dobře a ostře mu to vytkl Michal Kadlec. Ovšem standartky - toť asi bolavá pata pana asistenta Muchy i pana asistenta Přibyla. Pan Svědík by si měl uvědomit, že musí těm mladým hráčům příležitost dát - bylo to vidět - oživaní v poháru a zejména na Slávii po příchodu Kudely i Juroška. No a když má Šlechta střeleckou formu také by jej měl zkusit. O tom že Vecheta, Borek, Siňavskij, Břečka a Šimko potřebují hrát není pochyb. Kalabišku, Ramba a správného dříče a srdcaře Daníčka bych ještě neodepisoval - stále mužstvu mají co dát. Trávník, bohužel Šašinka i Brantner doposud nenaplnili očekávání a myslím, že by měli uvolnit místo jiným.Heča by dle mého názoru pro Slovácko již žádnou posilou nebyl. Včera mne většina hráčů Slovácka zklamala svým přístupem a zejména nasazením v utkání, naopak svou bojovností a zarputilostí jim šli příkladem zejména Michal Kadlec a Milan Petržela a také nový Kim.

  • paya - 03.04.2023, pondělí, 14:57
    (0)

    myslím, že důvod je většině zcela jasný a to ten, že je bohužel úplně z formy a jak se uzdraví Holzer, tak bude opět pouze leštit lavku

  • Maja - 03.04.2023, pondělí, 13:50
    (0)

    zajimave je jak se upustilo od kalabisky na levem beku. po serii nepovedenych zapasu se tam uz nikdy nevratil a je to podle me skoda. trpi tim i doski, kteremu to dozadu podle me moc nejde, naopak na kridle to svou technikou vzdycky zvlada skvele a byl videt i dopredu.

  • Bayern Munchen - 03.04.2023, pondělí, 11:05
    (0)

    champyon: přesně tak, a v tom rozestavení to i sedělo Daníčkovi...

  • a jé - 03.04.2023, pondělí, 10:52
    (0)

    Včera v predzapasovem rozhovoru se ptali Šumiho na 2 ligu jestli tam jsou hraci pro první Šumi řekl ze ma několik hráčů rozjednanych zekdyz vyjdou bude to dobre

  • karagavrylydys - 03.04.2023, pondělí, 10:44
    (0)

    champyon: Sadílka měl nahradit Trávník. Bohužel se nezadařilo.

  • a jé - 03.04.2023, pondělí, 10:43
    (0)

    Po odchodu Sadilka jsme asi moc citelni prakticky jde vse pres Havlika ted by tam mohl byt Kim až se zžije

  • Vosolys - 03.04.2023, pondělí, 10:42
    (0)

    Posílit to bude chtít min. po jednom do každé řady, o tom žádná.

  • a jé - 03.04.2023, pondělí, 10:41
    (-1)

    Co se týká Danicka tak všichni víme že rozehravka žádná ale maka a obranou cinnost zvládá

  • champyon - 03.04.2023, pondělí, 10:40
    (0)

    Bayern: minulou sezónu se hrálo hodněkrát na 3 vzadu (Hofmann, Daníček, Kadlec), lajnu pilovali Reinberk a Kalabiška. Střed zálohy ovládali Havlík se Sadílkem. Jenže po odchodu Sadílka tak tuto sezónu už moc nehrajem.

  • a jé - 03.04.2023, pondělí, 10:40
    (0)

    Ambice by měli být pohárové příští sezonu uz jde opět 5 tymu do poháru takže teoreticky i 5 místo

  • Bayern Munchen - 03.04.2023, pondělí, 10:25
    (0)

    kara: tak brankář je snad jasný Heča, divil bych se kdyby to byl někdo jiný... no ještě bych tam viděl krajního beka a pak bych s tebou souhlasil...

  • karagavrylydys - 03.04.2023, pondělí, 10:21
    (0)

    BM: Tak na hostování je jenom Šuvalija a Srubek. Odejde Nguyen, takže určitě musí přijít golman. No a bude záležet na ambicích. Pokud budou pohárové, tak potřebujeme minimálně středního záložníka a útočníka. Pokud bude ambicí klidný střed tabulky, tak máš asi pravdu.

  • Bayern Munchen - 03.04.2023, pondělí, 10:20
    (0)

    A nešlo mu to na stoperu... osobně tam hrál velmi dobře... v záloze je potřeba kreativita, jinak nikoho nikdy nepřehraješ... a Havlas to nemůže všechno hrát sám, včera jsme několikrát šli rychle dopředu, pak měl Daníček někomu kloudně směrem dopředu přihrát a zadrbal to, buď to poslal hráči na paty nebo to kopl bezmyšlenkovitě... včera nám hrozně chyběl střed pole...

  • Šovkovskij - 03.04.2023, pondělí, 10:10
    (0)

    To je pravda, Daníček na stoperu jen zaskakoval.

  • Vosolys - 03.04.2023, pondělí, 10:07
    (1)

    Bayerne, Daníček hrál na stoperu, maximálně když zaskakoval za někoho.

  • Bayern Munchen - 03.04.2023, pondělí, 10:02
    (0)

    kara: jak zajímavé :-) co čekáš, vrátí se hráči z hostovaček a pokud nebudeme hrát předkolo poháru, tak nepotřebuješ ani nějak posilovat... Kadlec skončí, Šimko, Trávník a Šašinka odejdou... a zbytek kádru to nějak odehraje tu sezónu...

  • Bayern Munchen - 03.04.2023, pondělí, 10:00
    (-1)

    kecipep: ano Daníček hrával i minulou sezónu, ale převážně jako stoper... a když už byl jako defenzivní štít, tak hodně za něho řešil Sadílek a Havlík, kteří se stahovali do obrany pro rozehrávku... prostě Havlík nemůže stíhat všechno, když bych hrál jako tým proti nám, tak dám osobku na Havlíka a z 90 % mám vyhrané...

  • karagavrylydys - 03.04.2023, pondělí, 09:58
    (0)

    Každopádně letní přestupové období bude zajímavé.

  • celtic - 03.04.2023, pondělí, 09:54
    (0)

    Osobne bych proti jabkam dal od zacatku vechetu misto mihalika a sinjavskeho...a travnika s brandnerem ani nestavil to same sasinka neviditelni borci.kalabisku dat na lavku,a toho tam dat jen na poslednich 15 minut a to jen v pripade neprizniveho stavu..ano a radeji tam dat toho Jurosku

  • celtic - 03.04.2023, pondělí, 09:49
    (0)

    No Bayerne souhlasim ve vsem cos napsal...vystihls to naprosti presne,lip bych to nenapsal ..oyobne

  • kecipep - 03.04.2023, pondělí, 09:46
    (0)

    BM: takže to je spíš na Kima, Daníček hrál i minulou sezonu přece

  • Bayern Munchen - 03.04.2023, pondělí, 09:45
    (0)

    Šovki: to co píšeš, je pěkné, a kdo tedy bude tvořit hru... chudák sám Havlík tak to je dost blbé... vem si loni Havlík měl k sobě Sadílka a bez toho aby si mezi sebou nevyměnili několik nahrávek tak to skoro nešlo, hráli spolu a věděli, že když si to mezi sebou dají, tak to bude nějak vypadat... ale hrát s Daníčkem ve středu hřiště, který fauluje, protože je pomalý a když už vede míč směrem dopředu, tak to nahraje tragicky je opravdu špatně... jeho pozice je obránce čím bude starší tak o to bude hůř stíhat...

  • Šovkovskij - 03.04.2023, pondělí, 09:37
    (0)

    A s kým si to Havlík má dát? Oni jsou sami dva v té záloze? A nejen v ní?

  • Šovkovskij - 03.04.2023, pondělí, 09:36
    (-1)

    Bayerne, já nevím, co máš pořád proti Daníčkovi. Souhlasím s tím, že včera hodně fauloval, ale uvědom si prosím, že on není kreativní hráč, který bude tvořit hru, jeho pozice a post jsou zcela jiné! Je to defensivní štít, žádný tým nemůže být poskládán jen z kreativních, ofensivních hráčů, sestava musí být vyvážená. A fakt, že obecně dostáváme málo gólů, je značnou zásluhou právě jeho.

  • Bayern Munchen - 03.04.2023, pondělí, 09:17
    (1)

    Ještě k tomu včerejšku, je to jen můj postřeh...každý to bude vidět asi jinak... včera jsem měl strach z Břečky, nakonec to zvládl docela dobře... a jenom to ukazuje na jednu věc, jak je důležitý pro tým Kadlec...v poháru když byla dvojice Břečka a Hofmann tak to hořelo, jako prase s Bohemkou... a teď dvojice Břečka a Kadlec bych řekl že hodně zvednul Kaldce toho Břečku... další můj postřeh Petržela jde vidět, že pokud on něco nevymyslí vpředu tak vlastně nikdo, on udělal již zápas se Zlínem a nebýt ho, tak bych řekl, že máme ještě o dost bodů míň než v současnosti máme...poslední dobou mi přijde, že šla hrozně dolů výkonnost našich krajních hráčů Reinberk a Kalabiška, připadá mi, že začínají nestíhat... další postřeh Havlík s kým si ten borec má dát balón, když k sobě nemá do zálohy pořádně nikoho, kdo to s míčem umí... za mě včera Daníčk velice špatný, ten kluk v záloze podle mě nemá co dělat, ale zase nedivím se, kdo jiný tam teď může být, když se s Trávníkem už nepočítá a další středák není... dříve se tu psalo jak máme silnou střídačku, no nemyslím si, zvlášť když chybí Kohút a Holzer, protože Brandner a Šašinka když jdou do hry tak je to spíš oslabení... nevím proč se nezkusí místo toho Brandnera dát Juroška, je sice mladý určitě udělá chyby, ale je aspoń tahový rychlostní, vždyť nám chybí rychlost, kromě Milana tak chybí v tom týmu rychlost, dynamičnost... útok hrůza to se není potřeba vyjadřovat... jako jestli skončíme s tímto kádrem na 4 místě, tak Svědík je kouzelník, máme jediní zápornou bilanci v brankách a hrát na nula nula, nejde furt... teď bych to viděl tak hlavně se udržet v top 6, protože Olomouc i Bohemka a řekl bych že pokud rupneme v Jablonci, tak tady mezi těmito kluby a námi se rozhodne...

  • celtic - 02.04.2023, neděle, 22:44
    (0)

    Martin to opět zhodnotil úplně přesně,,,,

  • Rado - 02.04.2023, neděle, 21:55
    (0)

    Sem zvědavý, co nato řekne MS. Čekal bych, že borci najedou na Bohemku po tom pohárovém výjebu mnohem důrazněji. Všichni říkají, že je lepší hrát zápasy, než trénovat. Už ve středu čeká rozjetý a hladový Jablonec. Tak doufám, třetí prohru venku za sebou už borci nepřipustí a plně se rehabilitují!

  • egi - 02.04.2023, neděle, 21:30
    (0)

    Hory: místo vás tam mělo sedět naše vedení. Inak dnes klub kultury a oddechu.

  • Hory - 02.04.2023, neděle, 21:24
    (0)

    Tak už sedíme v jámě lvové v hospodě u Pepíčka plné Bohemáků a posloucháme jejich hodnocení zápasu. To je očistec.

  • lagic - 02.04.2023, neděle, 21:21
    (1)

    Proč se nadává na Nguyena? Protože stojí na lajně jak vemeno a nesebere jediný centr! Za celou sezonu by se jeho pokryté centry na malé vápno daly spočítat na prstech jedné ruky člověka, který si 3 prsty amputoval na cirkulárce. Toto u mě není brankář, ale jedenáctý hráč do pole! Když si vzpomenu třeba na Miru Filipka, tak je mi smutno, kdo v té bráně stojí dnes.

  • a jé - 02.04.2023, neděle, 21:20
    (0)

    A tímto jsme se dostali k vedení jeden hráč jako posila je málo proste pokud chce hrát vedení o poháry musi koupit útočníka- zabijáka ja vím že je to blbe porovnání ale vsadím se ze Sparta za Kuchta tu 100 da protoze se ji vyplatí proste z vlastních zdrojů nic nevytahnem tak se musí investovat jo ještě je dost zapasu ale

  • karagavrylydys - 02.04.2023, neděle, 21:19
    (0)

    1 střela na branku (ani nevím, která to byla), jen 11 faulů, 0 žlutých karet (takový přátelák pro udělání si žízně). Gól jednoznačně Nguyenův, centr šel od lajny, 2 metry od něj. Jestli jde po sezóne pryč, to ať zbytek jara odchytá Borek. Aspoň zjistíme, jestli na to má.

  • Valheru - 02.04.2023, neděle, 21:18
    (0)

    fana: smiřtě? chytáš aj motýle?

  • fcs - 02.04.2023, neděle, 21:18
    (0)

    Borci toho měli dost už po poločase po tolika soubojích, byla to nakopávaná na obě strany což se dalo cekat s Bohemku v tak důležitém zapase, na obranu Filipa musím říct že to Kolařík z kroku výborně zatočil a těžko se to odhadovalo,jinak Mihálik mě na jaro nepřesvědčil v jediném zápase a vždy sémě líbí víc Vecheta

  • bambulak - 02.04.2023, neděle, 21:13
    (0)

    Je pekne, ze tu je kazdy druhy zapas nejlepsi hrac Petrzela nebo Kadlec, ale bylo by fajn, kdyby nekdy vynikl nekdo u koho za rok nehrozi konec kariery :))

  • Bayern Munchen - 02.04.2023, neděle, 21:10
    (0)

    Proč se tu nadává na Nguyena nechápu vždyť jsme netrefili ani jednou bránu na nula nula se furt hrát nedá… a jinak k tomu centru nemělo ani dojít kdyby tam Kalabiška nespal…

  • fipa - 02.04.2023, neděle, 21:09
    (0)

    Chybí klasický hroťak.....jak byl Došek,Cicilia

  • lagic - 02.04.2023, neděle, 21:08
    (1)

    Tragédie, bez střely na branku, zasloužená prohra. A ke Nguyenovi škoda slov, toho měli prodat i za polovinu toho, co se psalo. Opět jeho gól, jako už mnohokrát, stát na čáře jak tele umí každý.

  • fipa - 02.04.2023, neděle, 21:07
    (0)

    Na druhou stranu dobrý zápas měl tradičně Kadlec ,Kim, .i Petržela dobrý a nezklamal Břečka....tam jsem měl strach,ale dobrý.

  • drzý vandrák - 02.04.2023, neděle, 21:06
    (0)

    Je ještě někdo, kdo věří, že je Mihálik útočník?

  • Bayern Munchen - 02.04.2023, neděle, 21:05
    (-1)

    Tak se nám to 4 místo asi začne vzdalovat… dnes nic, ale to není překvapením útok neexistuje dlouhodobě a je jedno zda je tam Mihalík nebo Vecheta… no a stred pole s Daníčkem to je omyl jako prase, ten hráč nenahraje a jen fauluje, s kým si to ten Havlík má dat… a u Kima jsem zvědavý dal jakmile je lepší soupeř, tak zase až tak vidět nebyl… nejlepší zase Petržela a Kadlec… v Jablonci to bude něco podobného tak snad uděláme aspoň Baník…

  • kecipep - 02.04.2023, neděle, 21:03
    (0)

    Fana: Jaký mongol ty chudáku?

  • kecipep - 02.04.2023, neděle, 21:03
    (0)

    Aspoň se na to lépe dalo dívat kvůli lepšímu trávníku. Ta výstavba byla jiná jak doma. Nejslabší článek je útok - pokud se Mihálik nepotkává s formou, tak nás nemůže zachraňovat 20 letý kluk, co zatím nic nepředvedl + pololigový Šáša. Ve středu pro 3 body, nevidím problém

  • fana - 02.04.2023, neděle, 21:02
    (-1)

    Mongol je lajnový golman už sa s tím smiřtě

  • fipa - 02.04.2023, neděle, 21:00
    (1)

    Kadlec se mohl zbláznit jak řval na Nguyena....dva metry c málem vápně centr a on stojí na brankové čáře a čumí jak....

  • fana - 02.04.2023, neděle, 20:58
    (0)

    :D :D :D silone vyhrát v Jablonci? :D :D :D Měl bys přestat chlastat a začat střízlivět :D

  • fipa - 02.04.2023, neděle, 20:58
    (0)

    Jeden centr... jedna střela....jeden gól. Jasná chyba Nguyena! První gólman nevyrovnaný ... jeden zápas vychytá druhý posere. Dvojka Fryšták neustále nemocný . A trojka mladý cvrk.

  • Mouses - 02.04.2023, neděle, 20:58
    (0)

    Borci jestli s tímto pojedete do Jablonce, tak tam radši ani nejezděte...Slabší výkon snad nepamatuju ::blijící smajlík::

  • DorianFCS - 02.04.2023, neděle, 20:57
    (0)

    Jak jde do hry Sasinka s Brandnerem, tak je po fotbale. Ten konec, to byla hrozna krec, tam nebylo nic.

  • a jé - 02.04.2023, neděle, 20:57
    (0)

    Nemam slov

  • Pedro - 02.04.2023, neděle, 20:57
    (0)

    zasloužená prohra...pražský syndrom pokračuje, v ofenzívě jsme jaloví, nic jsme si nevytvořili...

  • Bonito33 - 02.04.2023, neděle, 20:55
    (0)

    Škoda, nic jsme si ani nevypracovali. S bodama jsem moc nepočítal, tak mě to ani nějak nesere

  • Babu - 02.04.2023, neděle, 20:54
    (0)

    Blbe je, že v první půlce jsme měli aspoň optický tlak, ale po gólu jsme neměli lautr nic.

  • silon - 02.04.2023, neděle, 20:51
    (2)

    Dnes nám Bohemka nenechala nic, neměli jsme pořádnou šanci.. teď je potřeba vyhrát v Jablonci a bude to dal otevřené, bodů ve hře je ještě hodně.

  • celtic - 02.04.2023, neděle, 20:44
    (0)

    na tu Bohemku se nám prostě nedaří

  • a jé - 02.04.2023, neděle, 20:39
    (0)

    Poslední dobou všechno nakopavame

  • a jé - 02.04.2023, neděle, 20:26
    (0)

    A Mihalik to byla velmi špatná investice

  • a jé - 02.04.2023, neděle, 20:23
    (0)

    Uz pru te první sanci Bohemka v prvním poločase mel to mít v malém vápně brankář nemel

  • bambulak - 02.04.2023, neděle, 20:22
    (0)

    male vapno = kralovstvi golmana, u nas bohuzel jen teze, mihalik dokonale sedi do naseho extra povedeneho letniho prestupoveho obdobi

  • chmelda - 02.04.2023, neděle, 20:19
    (0)

    Na druhou stranu ten Doski, no byl v tom souboji jak namalovaný.

  • drzý vandrák - 02.04.2023, neděle, 20:18
    (0)

    Vlasij na led a Kaláb okamžitě dolů....

  • karagavrylydys - 02.04.2023, neděle, 20:17
    (0)

    Takový centr musí dobrý golman mít.

  • guerero - 02.04.2023, neděle, 20:17
    (0)

    Gól jednoznačně Filipův, jako nic ve zlém, ale vypadá to že mu někdo zakázal vybihat, to není poprvé, stojí na lajně jak ocas.

  • celtic - 02.04.2023, neděle, 20:14
    (0)

    ten mihalík je fakt kopyto

  • celtic - 02.04.2023, neděle, 20:12
    (0)

    a zase gol ze standartky,,,Daníček dnes enom fauluje

  • a jé - 02.04.2023, neděle, 20:12
    (0)

    Nechci rypadla ale myslím ze brankar to mel mít

  • celtic - 02.04.2023, neděle, 19:55
    (0)

    já bych tam poslal co nejdřív Vechetu místo Mihalíka,,,ten tam bude aspon běhat...a místo kalabišky Sinyjavského,,,nejlíp hned o poločase,ale to bióhužel Svědík neděla,ten většinou střída až v 70 minutě,což je za mě pozdě,,,,než se ten hráč dostane do tempa,tak je po zápase,,,,

  • a jé - 02.04.2023, neděle, 19:50
    (0)

    Kalabiska taky už nehraje jak hrával

  • bambulak - 02.04.2023, neděle, 19:48
    (0)

    mihalik patri mezi nejhorsi hrace dlouhodobe

  • celtic - 02.04.2023, neděle, 19:43
    (0)

    nejhorší hráč zatím Mihalík,,,pomalý,hodně ztrát balonu,každý mu uteče,,,tam měl nahrát Doskimu a zas pomaloučká střela

  • Babu - 02.04.2023, neděle, 18:45
    (0)

    Hofmann má střevní potíže. Na o2 napsali Petrželu na levy podhrot a kalabisku na pravou zálohu, tak nevím, co tam chlpú.

  • Buchlovjak - 02.04.2023, neděle, 18:45
    (0)

    Máte někdo link na zápas. Dnes jsem nemohl ven a v hospodě selhala technika. Prosím mimo O2, Tipsport atd...

  • riedlss - 02.04.2023, neděle, 18:41
    (0)

    Nevím co je to za blbé kecy. Sranda s Brečkou. Dej si facku za takovou dementní podporu!

  • bambulak - 02.04.2023, neděle, 18:18
    (-1)

    bude aspon sranda s Breckou v sestave

  • Šovkovskij - 02.04.2023, neděle, 18:08
    (0)

    Čeká nás opravdu mimořádně náročný program. Kádr musí ukázat oprávněnost své šířky. Nevíte, co je s Hofmannem?

  • Skein - 02.04.2023, neděle, 18:03
    (0)

    hlavně Bohemka šlape, dnes težký špíl. A Jabka 4 vyhrá za sebou. Takže dvě velmi těžké utkání!

  • Moravian - 02.04.2023, neděle, 16:33
    (1)

    Potíž je v tom, že když jsme hráli Evropu, tak jsme to s naší ligou nedávali. To bylo s bídou na střed tabulky. Obávám se, že 9 bodů je nereálných. Ale rád si posypu hlavu popelem, pokud se pletu.

  • kecipep - 02.04.2023, neděle, 15:07
    (0)

    Slechta dnes dva goly za becko a ten druhy byl paradni

  • Petros - 02.04.2023, neděle, 08:43
    (0)

    Tož mě většinou lidi nadávaj že su nebetyčný optimista, ale teda v 9 bodů při tak těžkém losu moc nevěřím ani já 🤣 Za mě 7 bodíků zlatých, ani 6 by nebylo špatných. Když sa porazí Bohemka a Baník, tak i to bude směrem ke 4 fleku hodně dobré.

  • Hory - 02.04.2023, neděle, 08:17
    (0)

    V klidu, za týden v tuto dobu budeme mít o devět bodů více,Plzeň už bude na dostřel a my tu budeme řešit, zda na třetí místo půjdeme ještě v základní části, nebo až v nadstavbě. Moc se těším na naše dnešní vítězné utkání, tak doufám, že se nás tam v hledišti sejde co nejvíce!

  • Hynda - 01.04.2023, sobota, 21:31
    (1)

    presne jak pise valheru kdyz se hrala evropa tak se cestovalo furt tak nevidi, duvod proc by se to nemeůlo zvladnout a verim ze mame tak dobrou kondicku ze by jsme je meli ubehat jak bohemku tak jabka kurvaaaa slovackooooooooooooo

  • Valheru - 01.04.2023, sobota, 18:00
    (0)

    celtic: když se hrála Evropa, nebylo to jinak a bylo to tak několik měsíců, jeden týden takhle bychom mohli zvládnout...

  • bambulak - 01.04.2023, sobota, 15:27
    (0)

    tvl to je teda argument,ted byla dva tydny repre pauza, hraci byli tady, nikam se nejelo, a poserou se ze tri dnu stravenych v praze /jablonci? to fakt nevydrzi? :D to se mi nechce verit

  • Hory - 01.04.2023, sobota, 11:53
    (0)

    Huhu - já to myslel tak, že v případě termínů, ne kde se bude spát a trénovat.

  • annubis - 01.04.2023, sobota, 11:47
    (0)

    Huhu: sami hráči a realizační tým se domluvili, že chtějí jet aspoň na ten jeden den domů za rodinami...

  • huhu - 01.04.2023, sobota, 11:35
    (0)

    Hory: naopak, vedení mělo zařídit hotel v praze na ty dva dny a treninkovou plochu, ne jet zpatky do hradiste

  • Hory - 01.04.2023, sobota, 10:41
    (0)

    Celtic - tady bych vedení neobviňoval. V podstatě o všem rozhoduje O2.

  • celtic - 01.04.2023, sobota, 10:24
    (0)

    naše hráče ted čeká 7 těžkých a důležitých dnů,ve kterých máme šanci odskočit a vytvořit si náskok na čtvtém místě,anebo naopak to phnojit,obávám se že vedené to pohnojilo,co se týče domlouvání termínů zápasů v tomoto týdnu,,,když už tedy domluvilo odložený zápas s jabkama na středu,tak měli zároven domluvit přeložení zápasu s Bohemkou na dnes na sobotu,místo nedělě,zvlašt,když jsem se dozvěděl že chudáci hráči v noci po zápase pojedou domů a by pak v úterý jeli zpátky přes celou republiku do Jablonce,,,a právě proto měli posunout i zápas s baníkem na nedělu místo soboty aby měli větší čas na regeneraci,,,v sedmi dnech hrát tři zápasy z toho dvá na druhé straně republiky,,,,obávam se aby nám to nezlomilo vaz a neztratili sme důležité body,,,myslím si ,že ti co tyto termíny domlouvali,asi u toho v dané chvíli nepřemýšleli,,,snad to hoši zvládnou a pokud by to bylo za devět bodů,tak by to byl velký zázrak...

  • Nike - FCS - 31.03.2023, pátek, 19:52
    (0)

    Jen podotknu že Vlasiy zavinil pencku právě proti Rakousku, který ale rakouský hráč neproměnil. Zápas jsem teda neviděl ale velká škoda, že si z tama aspoň senzačně neodvezli alespoň jeden bod, měli k tomu slušně nakročeno.

  • Rado - 31.03.2023, pátek, 14:05
    (0)

    Až teď sem se díval, že v diskuzi pod článkem na idnes se o tom už zmínila Barbora Dohnalová- díky !

  • eLucky - 31.03.2023, pátek, 13:49
    (0)

    to Rado: Taky sem si toho všiml, eště tak ostentativně tam napsali, že pouze Slovácko a Budějovice nepřišli o žádné reprezentanty... přitom ty vole tam píšů, že Poulolo hrál ze repre Martiniku někde v prdeli, ale neví, že Vlasiy hrál v evropě - tomu říkám kvalitní novinářká práce:D

  • Rado - 31.03.2023, pátek, 13:41
    (0)

    Přehlížení Slovácka v přímém přenosu pokračuje i v Idnes. V článku o reprezentantech z ligových klubů je uvedeno, že ze Slovácka nikdo. To, že na rozdíl od mnoha ostatních- v článku uvedených- odehrál Vlasij Sinyijavski v Rakousku za Estonsko celý mač se k "redaktorům" jaksi nedostalo...Ještě doplňuji, že obdržel v hodnocení 6,8- to je dost !

  • Rado - 31.03.2023, pátek, 11:41
    (0)

    Deník Sport tipuje 1:0 pro Bohemku. Takže další výzva pro borce Slovácka !

  • Hory - 31.03.2023, pátek, 10:47
    (0)

    Kupoval jsem si vstupné na náš nedělní zápas a pobavila mě cena. 170Kč.

  • Bonito33 - 31.03.2023, pátek, 08:53
    (0)

    Když se podíváme na formy obou mužstev, ke kterým jedeme, tak pro mne bude hlavní ani jeden neprohrát.

  • Rado - 30.03.2023, čtvrtek, 21:47
    (0)

    Samo že je Bohemka těžký soupeř. Pan Veselý tam vytvořil takové rodinné přátelské prostředí, něco jako Slovácko, zjednodušil hru a výborně hráče motivuje. Mají několik kvalitních hráčů, kteří se rychle dostávají do šancí a často je promění. Ale Slovácko si už v loňském pohárovém podzimu ověřilo, že až na úplné špičky se dá hrát a taky uspět proti téměř komukoli. Bohemka nás na pokořila letos už dvakrát. Horší to samo bylo v poháru. Takže borci by měli na plné obrátky od začátku zabrat a soupeři jednoznačně ukázat, že další export bodů do Prahy se konat nebude !!!

  • Bonito33 - 30.03.2023, čtvrtek, 20:22
    (1)

    Nguyen zatím nejvíce čistých kont v tomto ročníku.

pristi
 Další články:
09.04.2023, neděle, 13:11 -  Slovácko - Ostrava 0:1, hosté měli šancí na dva zápasy, rozhodl Bitri
06.04.2023, čtvrtek, 18:55 - Boj i skvělá kulisa. trápící se Baník hraje o život, Slovácko o čtvrté místo
06.04.2023, čtvrtek, 18:51 - Kalabiška se v zimě brzy rozdýchal i zahřál: Věděli jsme, že se Jovovič
04.04.2023, úterý, 08:26 - Trpělivost se akademii Slovácka vyplácí
20.03.2023, pondělí, 19:59 - Slovácko: dobré výsledky na špatném hřišti. Vyměnil bych ho, říká Svědík
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace