*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Na Jablonec! Zrušeno!

29.07.2013, pondělí, 20:25
vyjezde_minibus_velky.jpg

V 3. kole Gambrinus ligy zajíždí Slovácko do Jablonce. Výkop zápasu FK Jablonec x 1.FC Slovácko je v neděli 4. srpna v 17:00 hod. Na utkání bude vypravena jedna autobusová trasa. Cena zájezdu je 400,- Kč! Pro držitele karet SUPPORTER platí cena 20lidí+ 350kč, 30lidí+ 250,-Kč, 40lidí+ 200kč ! + Cena vstupenky je asi 60,- Kč.

 Přihláška online - ZDE -

Trasa číslo 1:

Luhačovice                                           9:05 hod.
Bojkovice - Obchodní dům (BOJ) – 9:25 hod.
Šumice - U kostela (SUM) – 9:35 hod.
Uherský Brod - U Vlakového Nádraží (UB) – 9:45 hod.
Drslavice – (DRS) – 9:50 hod.
Kunovice - zastávka naproti Hypernovy (KUN) -10:00 hod.
Uherské Hradiště - Umělá tráva vedle stadionu (UH) – 10:30 hod.
Staré Město - Stará škola (SM) – 10:35 hod.
Buchlovice – u zastávky (BUCH) – 10:45

Přihlásit se můžete formou SMS ve formátu:
JABLONEC JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle nástupního místa (viz zkratky v závorce) např. UH (Uherské Hradiště). Objednávky přijímáme do naplnění autobusů. SMS Odešlete na tel. 603 193 562

 

Od tohoto výjezdu zavádíme storno poplatek: pokud se někdo odhlásí dva dny předem 25%, jeden den 50%, neodhlásí se vůbec 75%. Pokud někdo přihlásí na sebe někoho a ten mu nepřijde, taktéž zaplatí 75%.

Jméno Heslo
text
  • ondicz - 06.08.2013, úterý, 15:38
    (0)

    @hory: Neustále již dva roky tady do mne kopou neznámí telepati proudem a snaží se mě paralyzovat či dohnat k infarktu (momentálně míří do srdeční krajiny, páteře, ledvin, hlavy, končetin, genitálií). Škodná mi kazí přístup na síť! Posmívají se mi, že jsem teplouš, homosexuál a nechtějí mi dát dívky o které stojím, ačkoli jsem heterosexuál! Některé servery mou zprávu mažou. 14. 3. 2003 mi pokazily emailovou poštu. Dne 15. 2. 2003 mi neznámí telepaté zlikvidovali vysavač! Kopou také do mého psa a do kočky, kterým se tvoří podkožní nádorky a bradavice! Dne 27. 6. 2003 mi otrávili pejska, který na hodinu zcela ochrnul! Pes se mi nakonec ztratil úplně! Dnes již vím, že mou setru srazily autem a mne srazily z kola hned 2x, o čemž jsem si myslel, že jde o náhodu. Prolévám se minerální vodou „Magnesií“, odvarem z meduňky, čajem „Zelený drak“ spím v alobalové krychli, pojídám hořčíkové tablety, ale to vše mou situaci pouze zmírňuje... tel.: 732788680

  • Hory - 06.08.2013, úterý, 15:18
    (0)

    Ještě by mohlo být jasno i o tom druhém Jakubovi.Ale víme proč zřejmě bohužel nebude...

  • kecipep - 06.08.2013, úterý, 13:45
    (0)

    Ten ma svou kvalitu.

  • riedlss - 06.08.2013, úterý, 12:06
    (0)

    Jakože ten z toho Tvarglova??

  • Uhel - 06.08.2013, úterý, 11:59
    (0)

    jasno o Jakubu Petrovi....!!

  • Hory - 06.08.2013, úterý, 10:25
    (0)

    Uffff, tak to jsem rád. Už jsem měl strach!

  • eLucky - 06.08.2013, úterý, 10:18
    (0)

    to Hory: odstávka elektriky v serverovně nám to vyhodila:D Na těchto stránkách cenzura neexistuje.

  • Hory - 06.08.2013, úterý, 09:25
    (0)

    To už někdo blokuje i tyto stránky aby se zastavila ta vlna nespokojenosti??? A jinak snad dnes bude jasno o novém útočníkovi.

  • KEIKIN - 05.08.2013, pondělí, 15:13
    (0)

    Tak snad se trenér poučí a přestane týmu ordinovat taktiku dominantního chování na hřišti a konečně začneme hrát na to, na co opravdu reálně máme. A to je přátelé hra v bloku ze zajištěné obrany. Taková ta nechutná podívaná, kdy se hraje na 0:0. Takto jsme za Soukupa hráli vyrovnané partie se Spartou, Plzní, apod...pravda nebylo to kolikrát hezké pokoukání, ale výsledky to mělo. Kdy už se konečně vedení poučí ze světa a začneme hrát fyzicky náročný fotbal se spoustou osobních a rychlostních soubojů, kdy není důležité udělat kličku, ale vyhrát 60 m sprint, tvrdě střílet z voleje z každé pozice a ne nahrávat si na malém vápně. Hlavně tu hru zrychlit, protože mám pocit, že než se dostanem k bráně soupeře tak se hráči sopupeře stihnou vrátit za míč. Fotbal je dnes o rychlosti, síle, důrazu a umění hrát z jedné. Fotbal se mění, stejně jako naše společnost a je třeba držet krok, protože jinak se náš klub bude potácet na hraně a pro sponzory už vůbec nebudeme zajímaví. Prachy na posily nejsou a když už někdo přijde, tak se opakuje neustále stejná chyba. Ještě že tehdy Soukup chtěl Došana a Trusku.

  • Hory - 05.08.2013, pondělí, 13:35
    (0)

    Je pravdou (bohužel) že Rada je zatím jedno velké zklamání (a ne jenom pro nás fanoušky). Byť jsem nikdy nebyl horlivým zástáncem p. Habance, tak v tuto chvíli je on tím největším dříčem na změnách k lepšímu a já věřím, že mu to vyjde.

  • rim - 05.08.2013, pondělí, 13:30
    (0)

    tak tak Lakouš, konečně si možná rozumíme... I dle mě je Cyra hráč, který tam potřebuje k sobě ještě někoho a nebo aspoń normální balón na nohu od zálohy. Když ale vidím, jak se tam 4 borci jakože o něco snaží a ten pátý (ano, ty Rado) tam chodí jak na promenádě v Lahačovicích, tak mám nad hlavou jenom otazníky, proč s tím trenér něco neudělá... Nebo nechce dělat...? Pane kníže, možná by lehká změna systému a sem tam rychlejší střídání napomhlo tomu, že ani nemusíte hledat dalšího hráče. Proč tam není Volešák? Proč tam není pravidelně Kerbr s Martanem? Proč není Venca s Cyrou v útoku? A proč je na hřišti Rada???!!!

  • fcs - 05.08.2013, pondělí, 13:20
    (0)

    omlouvám se za pravopis ...

  • fcs - 05.08.2013, pondělí, 13:20
    (0)

    to tomrs :Došek se nemusí vžřdy zapojit do kombinace,ve předu hodně chybí a nemá tam kdo tak dobře sklepávat balony ale stále obrana jen nakopává a když už kombinujeme a držíme balon tak jen v obraně a hned ho strtíme,nedokážeme obsadit ani soupeřovu pulku a odstat je podtlak a dle mě na to aby jsme se dostali na jejich pulku nepotřebujeme nakopávat na Doška ...

  • tomrs - 05.08.2013, pondělí, 13:14
    (0)

    fcs: no jasne, ze ti nehraje zaloha, kdyz utoku nemas dvoumetroveho Doska, ale jen 175 cm Hasu,ktery bohuzel vysoke balony neumi zklepavat zaloze viz . první poločas proti Jihlave. Tak at si daji balon na zem a zkusi to po zemi. Bohuzel zatim rychla kombinace smerem dopředu vázne.

  • riedlss - 05.08.2013, pondělí, 12:52
    (0)

    přesně tak, záloha kámen úrazu. Bez ní nejde hrát. Věc, na které by se mělo začít pracovat !!!

  • fcs - 05.08.2013, pondělí, 12:32
    (0)

    Nevím proč ted řešíte Doška nebo rozhodčí,to jak jsme hráli nebylo kvuli rozhodčímu a i když nám chybí došek tak nám chybí hlavně celá záloha,už první kolo v Teplicích jsem se přesvědčil že to neni jen o Doškovi ale chyba bude jinde ...

  • Šovkovskij - 05.08.2013, pondělí, 12:12
    (0)

    Myslím, že se dá pochopit, když tým nabíhá na nový herní styl a je tedy docela zákonité, že to bude drhnout, než si hráči zvyknou a v novém herním projevu se budou orientovat, protože to je zatím chaos. Tohle bych jim nezazlíval, třeba Plzeň si na nový herní styl zvykala tři roky. Co však pochopit moc nelze, je nasazení, bojovnost a vůle po vítězství. Jak do Teplic, tak do Jablonce přijel soubor předem poražených šohajů, bez nějaké víry v sebe sama. Dovolím si připomenout, že v loňské sezoně jsme body vozili z venku docela pravidelně. Se současným nasazením si však o nějakém bodovém importu můžeme leda nechat tak zdát. Pro mne je docela nepochopitelné, už jsem to tu psal, že hráči si mají jednou týdně pořádně máknout a místo toho se na hřišti pouze procházejí, bez nějaké ambice za Slovácko bojovat. Jak porážka v Teplicích, tak včera v Jablonci byly hodně milosrdné, v obou zápasech bylo zaděláno na pořádný příděl. Včera stál za vyzvednutí jen brankář Melichárek. Jinak pozitivní je, že jsme neuvěřitelně produktivní. Zatímco jindy jsme na jeden gól potřebovali deset šancí, tak v prvních třech kolech jsme prakticky využili z minima maximum a naše produktivita se blíží snad sta procentům. Nezbývá než věřit, že střelecká efektivita zůstane zachována, avšak diametrálně se změní přístup a výkony mužstva.

  • barnabas.666 - 05.08.2013, pondělí, 11:46
    (0)

    Když se dívám na výsledky prvních tří kol, tak to nevypadá tak špatně, přece jenom jsme v posledních dvou ročnících měli v tuto dobu nula bodů. Jenže se hrozím toho, až začnou výsledky odpovídat předvedené hře :o)

  • Moravian - 05.08.2013, pondělí, 11:16
    (0)

    eLucky: Už jak jsem četl Tvůj příspěvek, tak mi v hlavě vyvstal neúprosný závěr, ke kterému jsi došel stejnými slovy. Od odchodu Polácha nemáme tvůrce hry v pravém slova smyslu. Nikoho, kdo by dokázal dát hře myšlenku a cíl. Je to teď hodně o náhodě a štěstí. Polách se sice ne vždy setkal s pochopením spoluhráčů, ale často dokázal hru uklidnit a dát tým do správného pohybu. Prostě dirigent s autoritou a stabilními výkony, takového opravdu už dlouho nemáme.

  • tomrs - 05.08.2013, pondělí, 11:15
    (0)

    Elucky: dobre, ale snad kazdy musi reagovat na to, ze proste Dosek neni a trochu zmenit herni rozestaveni, kdyz to bez Doska takto nejde, je mi Hasi trochu v utoku lito, protoze ma handicap, ze je maly a staci, kdyz se k nemu postavi dva obranci a je vyrizeny, treba bych dal rozestaveni 4-4-2 s Ondrejkou do útoku, do zalohy bych dal prilezitost Biolkovi, ktery se v priprave nejevil spatne. K cemu je posila na lavici nebo do becka ci juniorky? Proc ho nezkusit za stavu 2:0?

  • tomrs - 05.08.2013, pondělí, 11:13
    (0)

    Kecipep: Mylim, ze neni zraneny, mozna ho dneska uvidis na hristi v Kunovicich behat za juniorku :)

  • kecipep - 05.08.2013, pondělí, 11:04
    (0)

    Rada mi připomíná rychlostí Psohlavce :-) Jinak co je s Trávníkem, je zraněný? Protože jinak nechápu, proč je na jeho post cpán Daníček.

  • tomrs - 05.08.2013, pondělí, 10:55
    (0)

    Jeste jsem nepochopil za tri kola herni post chodiciho pesaka Rady. Hraje defenzivniho zaloznika nebo zdvojuje dvojici nasich stoperu? Kazdopadne to bude neco mezitim, vcera moc videt smerem dopredu nebyl, to bylo tim asi, ze si musel odfrknout po narocnych utocich od Jablek, podle mne by mel prevzit utocnejsi ulohu v tymu diky sve zkusenosti a tahnout utoky s Valentou, nez to nechachavat na Vlastimilovi Daničkovi, jelikož bez Doska jsme smerem dopredu jaloví. Bojím se toho, ze si Bolka k nam prijede pro tri body, kdyz porovnam nase dosavadni vykony. Snad nebude takove horke pocasi a hracum se bude lepe behat, jelikoz zapas se hraje v 18. hodin

  • eLucky - 05.08.2013, pondělí, 10:42
    (0)

    to tomrs: stávající systém staví Cyru do nezáviděníhodné role uběhaného zajíce, bohužel:( On by k sobě potřeboval do útoku třeba Vencu Ondřejku, čekat od něho, že on, jasně koncový hráč do šestnáctky, bude tvořit hru, nebo dokonce sklepávat centry, je absolutně naivní představa. Není to jeho parketa a vzhledem k jeho vysoké kvalitě hry ve vápně je průser, že nedokážeme z jeho talentu těžit:( Bohužel naši ofenzívní záložníci nedokáží plnit své role tvůrců hry a defenzivní zase roli odebíračů míčů a v tom je jednoznačně největší problém už pěknou řádku let. Od doby co odešel Polón tak hledáme režiséra zálohy prostě.

  • tomrs - 05.08.2013, pondělí, 10:34
    (0)

    Ano, tak jak pisete, obrance Jablek mel byt vyloucen, ale rozhodci na tuto sebevrazdu nemel zaludek, pomezni rozhodci taky jednu spornou situaci posoudil v nas neprospech. Co mi vadi zcela nejvice je nas vykon, bohuzel jsme na Valese nevyslali zadnou strelu, snizili jsme po signalu opet ze standardni situace. Dosek bohuzel chybi, vice nez se cekalo, Hasa to ma vepredu tezke, protoze obrance to nakopne dopredu a nejak to dopadne. Meli jsme tam faze zapasu kdy jsme meli vice ze hry, ale max. po vapno. Chybela finalni prihravka, kterou mel Jablonec perfektne zvladlou. Nastesti nemohoucnost domacich hracu a dobry vykon Melicharka nas uchranil od debaklu.

  • Buchlovjak - 05.08.2013, pondělí, 10:08
    (0)

    Stars.161: zkus si přečíst moje příspěvky níže vícekrát a moji odpověď tam najdeš. stručně řečeno když tě sudí k zakončení nepustí nelze vystřelit na bránu...ted se nebavím o tom jak mužstvo hraje. ve spoustě zápasech je kvalita na straně soupeře, ale o tom jen fotbal není...více číst, více fandit a méně kritizovat to je to co by tu mělo nastat...FCS nafurt!

  • Stars.161 - 05.08.2013, pondělí, 09:59
    (0)

    to Buchlovjak: I kdyby sudí tlačil jablka jak chtěl tak z naší jedné střely za celý zápas prostě dva goly nejdou udělat:) Budte aspoň trochu soudní, když hrajem hov*o

  • Artigas - 05.08.2013, pondělí, 09:43
    (0)

    No, hošani, je načase se vzbudit. Doma proti škodovákům to bude těžké, ti se namlsali včera proti koberci, ježci už taky vyhráli, tak poďme za tři body.

  • Buchlovjak - 05.08.2013, pondělí, 08:55
    (0)

    Přesně tak Moraviane. Je to k zblití. Na domácím zápase vloni proti Jabkám to byl neskutečný Kocián zářez a to co se děje na hřišti v Jabkách o tom nemá cenu se vyjadřovat. Ano byli jsme horším týmem ale to nic neznamená. Za stavu 1:0 pro Peltastán měl obránce Jablek dostat červenou po faulu na Cyru a Véna Ondřejka nebyl puštěn k útoku na bránu díky údajnému ofsajdu. Takže tak se ovlivňují zápasy. Hnus, bluju, nechutnost....

  • Moravian - 05.08.2013, pondělí, 08:32
    (0)

    Tak nevím, ale mám dojem, že klub našeho formátu asi bude Jablonci pravidelně odevzdávat body. Tedy minimálně do té doby, dokud bude Pelta předsedou. Snad jen, když by Jablonci o nic nešlo, tak nám možná na jaře doma dovolí nějaký bodový zisk. Ale v rámci dobrých vztahů se jim na hřišti rádi podvolíme :) Otázkou je, co je horší představa, odevzdaný výkon, protože naši hráči momentálně na víc nemají, nebo odevzdaný výkon, aby se Pelta na Hradiště díval s benevolencí. Ani jedna varianta se mi nelíbí.

  • eLucky - 05.08.2013, pondělí, 07:58
    (0)

    to Buchlovjak: dobres to napsal! Taky sem po trech letech letos vynechal Jablonec, protoze tam to je fakt maso:D Tam je to nadrzovani domacim tak do oci bijici, ze aj soudni domaci divaci kolikrat krouti hlavou, co to pako piska:D Na druhu stranu s takovu hru moze piskat proti nam co chce:D Cesky fotbal pro Peltu!

  • riedlss - 05.08.2013, pondělí, 07:14
    (0)

    po třech kolech jsem ještě neviděl FOTBAL!!!. Kluci ze škodovky se teď trošku rozstříleli:), takže pokud si myslíme, jak budeme doma sbírat boby jak na běžícím pásu, tak to bychom se měli trochec probudit..

  • Buchlovjak - 04.08.2013, neděle, 23:16
    (0)

    Kdo nikdy nebyl v Jablonci naživo nemůže nikdy tento zápas hodnotit. Já jako jeden z největších výjezďáků jsem tento výlet vynechal hlavně proto že tam my nikdy nevyhrajem. Z minulého jarního zápasu jsem z tama odcházel znechucený kdy za stavu 4:0 sudí tlačili Jabka strmě za úspěchem až to bylo už směšné. Nehodlám rozebírat schopnosti našeho týmu, ale věřím jim. To už spíš vyhrajeme na Spartě a v Plzni než v Jablonci...fakt výsměch. A ještě jedna věc. Odraz na hřišti nemusí hned znamenat jasný výsledek. Příbram taky před časem u nás vyhrála 3:2 a to prohráli na střely 25:3. Takže nasrat na Jabka a fandit!

  • fcs - 04.08.2013, neděle, 21:56
    (0)

    Zápas mě přišel uplně stejný jako s Teplicemi,jak v průběhu zápasu,tak v tom že jsme byli u každeho míče poslední a nedokážu si představit jak takhle chceme hrát klidný střed tabulky

  • stolmor - 04.08.2013, neděle, 21:20
    (0)

    matesss, přesně tak, brno právě prohrálo se spartou 1:3, ale byla to rozdílná prohra....... Já se ani nedivím, že neustále klesá návštěva, a pokud se spousta lidí na Slovácku neprobere, tak bude ještě hůř. Co sou platný výroky, že budem hrát novým stylem, když té naší hře chybí absolutně to základní, srdíčko, chuť a zápal do hry. Po hřišti se plouží jak lemry, žádný start na míč, prostě nic. No a pak ještě posunutí začátku na 18 hodin, špinavé sedačky, nezvládnuté občerstvení, prostě nic, co by lidi mohlo lákat na stadion

  • Matesss - 04.08.2013, neděle, 20:55
    (0)

    ja jen pouziju to stare otrepane, je rozdil prohrat a prohrat:( hlavne vsichni zmobilizujme sily na domaci zapas se skodovkama a pozenme kluky vstric trem bodum. FCS NAFURT!!!!

  • Babu - 04.08.2013, neděle, 18:52
    (0)

    Pedro: no já ti nevím, poměr střely-goly 1-1, to znamená stoprocentní úspěšnost :-D

  • Pedro - 04.08.2013, neděle, 18:48
    (0)

    První střela na branku a gól, bohužel trochu pozdě fešáci...a teď tři minuty před koncem budete najednou spěchat...co kdyby...že.

  • Jerry1984 - 04.08.2013, neděle, 18:46
    (0)

    :-D jo to klasika

  • Babu - 04.08.2013, neděle, 18:45
    (0)

    satisfakce za slova jabloneckého komentátora na onlajnech: 85 Utkání už se bude zřejmě pouze dohrávat. Nevypadá to, že by se hosté ještě na něco zmohli. O minutu později Slovácko právě vstřelilo branku! (18:44:33)

  • mates - 04.08.2013, neděle, 18:45
    (0)

    2:1 jojojo ještě jedééééénnnnnn pěkně Koši

  • Babu - 04.08.2013, neděle, 18:42
    (0)

    Pedro: toto kolo nemají hosté šanci, takže na koupačku vyraž :-D prodrbané první poločasy a začátky sou děsné..

  • Pedro - 04.08.2013, neděle, 18:38
    (0)

    Už s Teplicemi jsem psal, že ještě jsme s myšlenkami v autobuse ochrápaní a už prohráváme, jelikož nejsme soustředění od první minuty zápasu....a je to znovu tady!!! než se rozkoukáme na stadionu, už zase tečeme! co to je za přístup seladoni??? Nenajde se nikdo, kdo / a opět narážím na Teplice /, kdo by zavelel k většímu odporu a obratu ve vývoji? To jsme opravdu vždy tak otráveni dlouhou cestou autobusem? Totálně jsme neškodní celý poločas a do druhé půle jsme se zase doplazili...v tomto dusném odpoledni mám sto chutí, zavřít noťas, sbalit se a vyrazit na nedalekou jabloneckou přehradu do Mšena, mimochodem je to tam parádní....a uklidním si nervy.

  • mates - 04.08.2013, neděle, 18:35
    (0)

    Babu:ježiš musím se jí hned omluvit,nevím proč pořád jí říkám Blaža....každopádně to nesnižuje jaká je!!!!

  • Babu - 04.08.2013, neděle, 18:33
    (0)

    mates: Růža ne Blaža :-D jojo, ona je skvělá. Já su někdy po výjezdu unavená, jako bych orala pole a ona ve svých letech jezdí na každý výjezd!!! A ne jak někteří, kteří byli max v Brně a myslí si, jací nejsou výjezdníci a ví prd, co to obnáší ;-) Růža je nedostižný vzor!

  • Babu - 04.08.2013, neděle, 18:31
    (0)

    Nejlepší stejně je, že v tomto kole ještě hosté nedali jediný gól a to už je za náma skoro 6 zápasů :-)

  • mates - 04.08.2013, neděle, 18:30
    (0)

    Babu,já vím kdo je nej nej v klubu.jedině Paní Blaža Pašková s ní by sme si měli vzít všichni příklad,je opět na place v Jablonci a hrdě povzbuzuje a vzhledem k jejímu věku klobouk dolů před ní a je jí uplně jedno jaké je počasí atd atd....

  • Babu - 04.08.2013, neděle, 18:27
    (0)

    jerry: holt jsme jiné povahy.. jak máme jiný názor, tak jsme prý prchliví a máme oheň na střeše, kdežto ti ostatní jen chtěli diskutovat!! Copak to nechápeš? :-) copak nechápeš, že každá diskuze tu se vede jen v negativním slova smyslu? V tom našem Slovácku je asi všecko na hovno :-) třeba kelímky! Nebo hra! Nebo hráči! Doufám, že paní uklízečka a paní, co pere, jsou z obliga :-)

  • pajca - 04.08.2013, neděle, 18:26
    (0)

    já myslím, že to je optický klam. když prohráváme, tak někdo napíše, že to stojí za hovno a že je "všechno" špatně (Bayern), někdo mu začne odporovat (Ty) a vznikne z toho diskuze (hádka) a dojem laviny :) Stačí se nad to povznést a v klidu souhlasit nebo nesouhlasit (ano, uvědomuju si, že moralizuju :) )

  • Jerry1984 - 04.08.2013, neděle, 18:21
    (0)

    jasně, ale to jsou všechny jednostranně mířené příspěvky.. proto jsem reagoval, jak reagoval.. jen se čeká až dostanem první branku, nebo hrajem horší hru než soupeř a už je zde lavina.. toto s vama hrát nebudu ;-)

  • Babu - 04.08.2013, neděle, 18:20
    (0)

    V Jablonci dycky hrajeme tužku :-) začarovaná horská půda asi :-) Navíc Jablonec ještě letos nevyhrál, ale i přesto někteří čekali smetení soupeře 6-2.. všechno chce čas, navíc tým není zvyklý hrát bez Doška, který by to pěkně sklepával Vencovi a Hašovi a možete někdo říkat, že výmluva na Libora je trapná, ale co si budeme povídat, vždycky jsme těžili z toho, co na hřišti dokázal, proto je tou největší ztrátou ;-) a nevím, jestli jde ten nový systém hrát bez něho.. druhá věc je, že trenér s tím musí pracovat a nějak změnit to, co nefunguje..

  • pajca - 04.08.2013, neděle, 18:19
    (0)

    Bayern + Jerry: Tak na téma Vlasta Daníček v sestavě se shodnete, ne?

  • Bayern Munchen - 04.08.2013, neděle, 18:14
    (0)

    Plzeň hraje tenhle systém ale ona má na to kvalitu a hráče, my nemáme na takový systém hráče a ani kvalitu. Jak může hrát Daníček středového tvořivého záložníka....

  • pajca - 04.08.2013, neděle, 18:14
    (0)

    Jerry: Nestavěl bych se k tomu tak razantně. To je jeden z problémů tady na fóru - hned je oheň na střeše. Nikoho neuráží, jen kritizuje. Je to jen názor. Je fanda Slovácka a je naštvaný, protože jsme byli zatím 2 x za půlkou. Já mu rozumím :)

  • mates - 04.08.2013, neděle, 18:11
    (0)

    podporoval jsme klub když jsme hráli na Širůchu,podporoval za valentů V UH.podporoval za korupce,podporoval za kurvy Řeznícké,nejhorší období v historii klubu,podporuji teď a podporovat budu,páč slovácko a BWA je má těžce srdeční záležitost!!!Víc se ktomu vyjadřovat nebudu

  • pajca - 04.08.2013, neděle, 18:10
    (0)

    Systémem to není. stejný systém hraje i Plzeň a jak jim to panečku jde :):)

  • Jerry1984 - 04.08.2013, neděle, 18:09
    (0)

    pajca: chtěl jsem mu jenom poradit.. jasně, ať si plive, jenže tím si moc nepomůže..

  • pajca - 04.08.2013, neděle, 18:08
    (0)

    Jerry: Bayern nepsal, že někdo někoho nutí k podpoře. nelíbí se mu hra, je naštvaný (asi proto, že to vidí) a je to jeho názor. to je celé.

  • mates - 04.08.2013, neděle, 18:08
    (0)

    dočkejme času,nejsem stěch co bych odsuzoval po třech zápasech a věřím,že i Svaťa pokud to nebude fungovat to uzná a změní to... PS: a bez toho si děláš prdel atd atd bych prosil hihihi já za to nemožu ,že pán je nespokojený :)ba naopak zase budu bavit tady nad těmi ehm ehm co se tu dočtu jako vždy....

  • Bayern Munchen - 04.08.2013, neděle, 18:07
    (0)

    To máš pravdu se divím i tomu Zemkovi ze tohle živí a o dalších podporovatelech ani nebudu mluvit kdo by tohle podporoval se nedivim ze to je vse tak jak je...

  • Jerry1984 - 04.08.2013, neděle, 18:04
    (0)

    nikdo nikoho nenutí o podporu Slovácka, přečtěte si to třeba 100krát po sobě a pak vás to možná trkne..

  • Bayern Munchen - 04.08.2013, neděle, 18:04
    (0)

    To si děláš snad prdel jaký systém. Tohle je systém prosimtě takhle se lidi na fotbal nedotahnou nidky, radeji budu hrat starym systémem se dvěma utocniky a uvidim fotbal a lidi to bude bavit nez tohle ...

  • ondicz - 04.08.2013, neděle, 18:04
    (0)

    soukup ven!

  • mates - 04.08.2013, neděle, 18:02
    (0)

    Já Svaťovy věřím...Ono je jedna věc nastolit nový systém,ale otázkou je jestli to dovolí soupeř hrát to co chceme,každopádně to chce čas a muchy se vychytají takže pane trenére a hráči trpělivost jděte si za svím a ono to přijde..FCS NAFURT!!!!!

  • Jerry1984 - 04.08.2013, neděle, 18:01
    (0)

    mates: přesně tak.. takové řeči tady jsou jenom... ale to je jedno :-)

  • Bayern Munchen - 04.08.2013, neděle, 18:01
    (0)

    Jaký trenér máš oči tak je otevři a podívej se na tu hru. Nejsem náročný fanoušek to vůbec, ale tohle je katastrofa to není ani fotbal to tam jeli jen čumět co udělá Jablonec to tam nemuseli vůbec jezdit a mohli to nechat kontumačně stejně to tak asi dopadne a ušetřili by se peníze za autobus...

  • mates - 04.08.2013, neděle, 18:00
    (0)

    Bayern.jezdi teda na Bayern Munchen tam tohle,vše funguje a nemusíš se rozčilovat nad nějakým Slováckem když je to takový hnus hihihii

  • Jerry1984 - 04.08.2013, neděle, 17:59
    (0)

    zase samý trenér? Ale to musí opravdu už bavit, jinak nevím ;-)

  • Bayern Munchen - 04.08.2013, neděle, 17:55
    (0)

    To je hnus, žádná střela na branku, aktivita žádná, útok žádný, obrana hoří jak papír, bez boje. Už to mělo být pět nula a mohl být konec. Tohle není fotbal na to se nedá dívat a nedivím se že diváků ubývá a ubývat bude. Jet do Jablonce pět hodin a pak vidět tohle, každý normální člověk usoudí, že to nemá cenu a ať se tu pak píše že proč fanoušci nechcou jet na co na tohle. A to jestli ten tým stojí jen na Doškovi tak to je smutné, i když za něho seženou náhradu která by byla na stejné úrovni tak to chce ještě tak dalších pět hotových hráčů do toho týmu. Když vidím Daníčka, který neumí nahrát z metru přesně tak teď ať běhá a ukazuje jaký to je borec. Rada nebudu ani říkat jaký to byl super kauf protože pomalejšího hráče jsem neviděl. Tam nefunguje vůbec nic a prohráváme a neustále bráníme. Držení míče ani nevím zda jsme ho měli na kopačkách. Pane Habanče říkám to nerad, ale tenhle váš systém u nás asi fungovat nikdy nebude.

  • FCSFRED - 04.08.2013, neděle, 17:46
    (0)

    Není možné jak snad projdů obranů Jablonec....my sa dostanem k 16tce a tím to končí...

  • huhu - 04.08.2013, neděle, 17:33
    (0)

    Nepíšu sem často, možná i proto se na mě sesypete jako vosy, ale zrovna sleduju online reportáž slovácka v jablonci (ano nejsem na stadioně :) ) a jsem docela zhnusen. Pan Habanec měl před sezonou plnou pusu o aktivním držení míče, o napadání. Jablonec mel vést v 10. minute 2:0 a byl pokoj. Klasické začátky zápasů, daniček opět v poli a Jablonec dál buší na bránu. Kde je ta aktivita? Kdybychom nedali 2 ušmudlané goly jihlavě tak máme po dnešku 0 bodů a Habanec je na odvolání.

  • Lajtra - 04.08.2013, neděle, 11:41
    (0)

    Jestli muzu prihodit muj pohled na vec. Chtel jsem toho napsat trochu vic,ale asi bude stacit kdyz reknu,ze se nemuze chtit,aby se jezdilo na vyjezdi,kdyz i to nase domaci fandeni stoji za kravskou... Proste chybi ten spravny naboj,jiskra atd. Abychom jezdili v hojnem poctu ven,tak si udelejme poradek prvne doma. Vsichni vime,ze je to fandeni cim dal horsi. Nebo aspon ja to tak vidim. Ja proste kdyz vidim,ze se v tom kotlu jeom stoji a hovno fandi,tak fakt nemam chut nikam jezdit. A nerikejte mi,ze fandeni venku je lepsi,nez doma,pac jezdi jenom ti,co fandi - Blbost.Muj nazor

  • FansHonza - 04.08.2013, neděle, 10:26
    (0)

    Na začátku srpna nedáme 30 lidí dohromady na výjezd..někde je chyba a je to na ručník... :(

  • Šovkovskij - 01.08.2013, čtvrtek, 16:18
    (0)

    HonzaZ: Pokud by ses přímo nedostal na stadion, doporučil bych Ti, aby sis to zkusil na evstupence. Ale ta bude aktuální asi až před domácím zápasem, teď tam ta konkrétní mapka stadionu a čísla sedaček a sektorů není: http://vstupenky.fcslovacko.cz/titlelist.aspx

  • Buchlovjak - 01.08.2013, čtvrtek, 15:19
    (0)

    sice se mi zrušení busu moc nelíbí, ale počty jsou hrozné, tudíž se není čemu divit. takže bych možná vzal auto i když se mi jím teda moc nechce. sehnal bych 4 lidi do auta aby se to vyplatilo co nejvíce? díky za info.

  • Buchlovjak - 31.07.2013, středa, 22:04
    (0)

    Tak co lidi dáme ten bus? Pokud nepojede bus nejedu taky. Už mě to autem nebaví furt. Tak se hlaste.

  • Michal fcs - 31.07.2013, středa, 21:09
    (0)

    nevím jak na áčku, ale na céčku číselná řada stoupá směrem ke sportovní hale, tzn.k tribuně "B", myslím si, že na áčku to bude možná stejné, nejjistější je přijít přímo na stadion, nebo do fanshopu na druhém náměstí, tam to budou vědět zcela přesně, popř. zatelefonovat na klub. Ale třeba se některý áčkař ozve a poradí, dnes tu psal např. Hory, že je na áčku, tak mu třeba pošli SZ

  • HonzaZ - 31.07.2013, středa, 20:42
    (0)

    Díky, ale kupuji si to kamaráda... A směrem do středu (tzn. k VIPce) jsou blíže sedadla 9,10, nebo 19,20? Jinak opravdu nikdo neví, kde jsou ty schody?

  • Michal fcs - 31.07.2013, středa, 20:33
    (0)

    pokud si chceš koupit permice do tak neatraktivního sektoru (tuším , že nekrytého, tak před koupí se vyprav na stadion a vyber si to, co ti nejvíc vyhovuje, jinak při prodeji ti řeknou přesně , ale určitě schody rozdělují sektory a číslování začína odznovu

  • HonzaZ - 31.07.2013, středa, 20:24
    (0)

    Ahoj, omlouvám se za nesouvisející příspěvek, tak snad prominete. :) Mám možnost si koupit 2 permice, ale nevím, jak jsou přesně rozdělená místa v sektoru. Jedná se o konkrétně sektor A1, neporadí mi někdo, mezi jakými sedadly jsou schody? Tak řada 1-5. Abych nekoupil dvě permice a nemuseli jsme sedět každý na jiné straně uličky. Snad mne někdo pochopí. A snad někdo poradí, díky moc!!! ;)

  • eLucky - 31.07.2013, středa, 15:19
    (0)

    to KEIKIN: pricinou toho ze nejedes kvuli vzdalenosti je ale prave lenost... kdyz stravis vikend na koupaku + v hospode, tak je to taky pekna flakarna. Je neco ineho pokud nejedes kvuli praci,skole,jinym povinnostem... ale pokud nejedes protoze je to daleko, je to lenost;)

  • Greif - 31.07.2013, středa, 14:35
    (0)

    Hloupost 60 dnů prázdnin a nikdo nejede .. nakonec jedou jen pracující ..

  • KEIKIN - 31.07.2013, středa, 14:28
    (0)

    tady nejde o základu ani o lenost ani o prachy. Tady jde hlavně o čas, který člověk stráví cestou na výjezd. Proto nejvíc lidí jede do brna, olmiku či na pohár.

  • Jerry1984 - 31.07.2013, středa, 14:17
    (0)

    Se ani nedivím jak se dá lehce z meteorologa udelat meteorit..

  • Jerry1984 - 31.07.2013, středa, 14:15
    (0)

    Tvl to psaní z ipadu je dilo :-d

  • Jerry1984 - 31.07.2013, středa, 14:14
    (0)

    Máme malou "výjezdovou" základnu.. Buď jedou ti co jezdí prakticky pořád nebo se nejede vůbec.. Chce to aby se z lidi co jezdí sváteční Brna nebo Olomouce stali pravidelnejsi účastníci.. Pak bude aspon jeden plny bus jezdit všude.. A co navrhuju? Nevím a je me to asi jedno.. Cloveka přesvědčis jednou..

  • Greif - 31.07.2013, středa, 12:09
    (0)

    To jo vandráci ;)

  • eLucky - 31.07.2013, středa, 12:07
    (0)

    Za sebe říkám, že Brno úplně v klidu vypustím, tady ty hromadné výjezdy stojí za hovno prostě! Všeci velicí Fanaticos, ale aj do Ostravy už je to pro ně daleko...

  • Greif - 31.07.2013, středa, 12:04
    (0)

    tak nějak .. to už to auto je lepší ..Spíš probíhá naprostá lenost a vypatlanost lidí ..na chlast to má každý .. Su zvědav kolik pojede na Bohemku a pak na Brno

  • tomrs - 31.07.2013, středa, 11:33
    (0)

    myslim ze to nema smysl, okurkova pauza probiha u nas i na zacatku sezony :D myslim si, ze jestli dam 400 kc za auto na osobu nebo 350 kc za 20 lidi v buse je mi uplne sumak...

  • Babu - 31.07.2013, středa, 11:22
    (0)

    nechcete to nechat ještě do zítra běžet? lidi se dycky hlásí na poslední chvilku, když přibude pár, přidá se dalších pár třeba?

  • Greif - 31.07.2013, středa, 10:36
    (0)

    Zítra ho zruším. Nebo spíš předělám na Bohemku nebudu tu 14 dní tak nebudu mět čas .. na vypisování článků.

  • tomrs - 31.07.2013, středa, 10:25
    (0)

    zruste ten vyjezd, nema to smysl, stejne se vice jak 20 lidi neprihlasi...

  • Greif - 26.07.2013, pátek, 21:48
    (0)

    Já pojedumezi 12_13h autem 3 místa volné v Praze se uvolní další místa. Ale zpět jedu jen do Prahy.

pristi
 Další články:
29.07.2013, pondělí, 07:51 - Fanoušci Slovácka pochodovali Hradištěm
29.07.2013, pondělí, 07:45 - Slovácko spasily Valentovy gólové centry, tři minuty před koncem rozhodl Daníček
29.07.2013, pondělí, 07:44 - Soustředili se na Trousila a udeřil jsem já, radoval se Daníček
27.07.2013, sobota, 13:36 - Záložník Rada po prohře fotbalistů Slovácka cítí zodpovědnost
26.07.2013, pátek, 13:02 - Záložník Ladislav Martan: Musíme přidat hlad po vítězství a agresivitu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace