*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Na Pohár v bílém! + informace k výjezdu

24.03.2022, čtvrtek, 10:10
276126874_4901678316617787_5136828910594456853_n_velky.jpg

Semifinále poháru nás čeká už zítra! Dresscode je daný, všichni v bílém! A nezapomeň na šálu. 

V busech bude možnost koupit šálu Eurojazda Slovácko za 200,- a nové samolepky.

CENA + LÍSTKY

Cena výjezdu je 100 Kč. Cena lístku je 120 Kč. Nákup lístků na zápas lze pouze online na stránkách hradeckého klubu. Lístky si kupujte primárně do sektoru N.

Koupit lístek lze tady --- https://fchk.enigoo.cz/app/hoste/events/109

POJEĎ TAKY

Pokud ještě chcete jet, využijte posledních míst! --- https://www.fcslovacko.com/vyjezdnew.asp?id=160

Utkání: SEMIFINÁLE POHÁRU HRADEC KRÁLOVÉ - 1.FC SLOVÁCKO

Místo konání: Mladá Boleslav

Termín: pátek 25.3.2022, 17:00

NEPOJEDEŠ? UVOLNI MÍSTO!

!!! Prosíme případné přihlášené, kteří nakonec nemůžou jet nebo pojedou jinak a nevyužijí své místo v autobuse, aby se odhlásili. Pokud jste přihlášení formou SMS, zrušte přihlášení přes SMS ve znění - HK NEJEDU JMENO PRIJMENI a místo odjezdu.

Hurá na pohár, všichni ZA SLOVÁCKO!

Jméno Heslo
text
  • FCS84 - 28.03.2022, pondělí, 22:20
    (0)

    Do piče! Místo, abychom byli rádi, že tady máme finále a nemusíme jet třeba do Plzně, tak tady budeme brečet, že se na to nevztahují permanentky. Přitom bychom měli být rádi, že budou mít permanentkáři alespoň přednostní právo na nákup. Člověk se nestačí divit nad tou nevděčností. Až si říkám, že Rusko bombarduje špatný stát…

  • a jé - 28.03.2022, pondělí, 22:10
    (0)

    Oprava drzitele permic

  • a jé - 28.03.2022, pondělí, 22:09
    (0)

    To je naprosto jednoduché drzitele perliček spolu do poháru budou mít předkupní právo a pak už bude jen záležet kolik zůstane listku na zbylé naše fans

  • Tukkan - 28.03.2022, pondělí, 21:48
    (0)

    Michal: tak dík za kompliment 😂 Ohledně vstupenky a finále. Jasné, ze se těším a dal bych za to taky daleko víc jak za vstupenku. Už jen pro tu podporu klubu. Jen mi není jedno, kdyz se někdo chova neeticky. Kdo ví, kdyby se hrálo na Letne, kolik by tam mohlo přijít našich fanoušků. Určitě by našli recept, jak to vymyslet. Stačí, jak s námi zametají s Vencou, Filipem a o kleci, odkud jsme se mohli dívat na fotbal v MBeckach radši nemluvit.

  • Michal fcs - 28.03.2022, pondělí, 20:23
    (0)

    jo a Tukkane, ty podporuješ klub od dob JOKKA ?....Tak to jsi ještě mladý fanoušek...

  • Pumpař - 28.03.2022, pondělí, 20:21
    (0)

    Vzhledem k množícím se dotazům upozorňujeme, že i přesto, že se zápas odehraje v Uherském Hradišti na stadionu Slovácka, tak pořadatelem je FAČR. Na utkání se tak nevztahují žádné zakoupené permanentní vstupenky. Držitelé permanentních vstupenek však budou mít přednostní právo na jejich zakoupení. Co více ješte napsat aby si to tukkane pochopil?

  • Bayern Munchen - 28.03.2022, pondělí, 20:20
    (0)

    Ve Slovácku není spousta věcí na profi úrovni… to jsi si už mohl zvyknout… ale kdo pláče nad zaplacením vstupenky je tragéd… na takový zapas si klidně koupím vstupenku i za litr, to muže být na dlouho zase poslední finále se Slováckem v akci… a to mám taky zlatou pernamentku a tedy pernamentku mám již déle jak 20 let každý rok a nějaké vstupenky na víc neřeším… jo a ten co tu píše o mně že pláči na FB, tak to asi těžko protože FB nemám, to je pro malé děcka…

  • Michal fcs - 28.03.2022, pondělí, 20:14
    (0)

    Jí se ti omlouvám za klub...stačí

  • Tukkan - 28.03.2022, pondělí, 20:10
    (0)

    Na Uherské Hradiště, Synot a teď Slovacko chodím a klub podporuji již od éry Joka. Takze díky za nabídku, nejde mi o peníze. Jde mi o férové jednání. Kdyby klub napsal, ze se moc omlouva, ale vzhledem k tomu, ze finále poháru již není v jeho kompetenci, tak na nej neplati permanentka Spolu do pohárů, tak je to za mě správně zvolena oficiální informace. Napsat jen ze to neplatí není úplně profi.

  • Michal fcs - 28.03.2022, pondělí, 19:56
    (0)

    opět pro Tukkana

  • Michal fcs - 28.03.2022, pondělí, 19:55
    (0)

    Jestli máš klub v srdci, tak tohle tě nemůže trápit, ohánšt se nějakými zákony mi přijde v tomto případě mimo....A jinak, když klub nabídl výměnu permic zdarma z minulé sezony, to nikdo neprotestoval. Věř, že kdyby to Slovácko pořádalo, tak je to pro ně výhodnější, i permanentkáři by šli gratis (ti zlatí), tak je to ovšem jasně danné a buďme rádi za domácí hřiště, ještě nám nahážou spoustu klacků pod nohy a kdyby věděli, kdo bude ve finále, tak by takové pravidlo o domácím hřišti nikdy neschválili. Jsme kousíček od historického úspěchu, který se nemusí již nikdy opakovat a tady se furt hledá problém.Za takový zápas dám klidně 500 a to jsem držitel zlaté permice spolu do pohárů

  • cicmaaa - 28.03.2022, pondělí, 19:53
    (0)

    tomrs: Ty víš kdo je BM naživo? Celkem by mě to zajímalo...

  • cicmaaa - 28.03.2022, pondělí, 19:51
    (0)

    Tukkan: Promin, že su sprostý, ale tobě mrdá? Platí to jen na domácí zápasy. Finále se sice u nás hraje, ale Slovácko s tím nemá vůbec nic společného. To mají doplácet FAČRu za tebe? Napiš mě tvé reálné jméno, dojdi před stadion a já ti na to přispěju...

  • Nike - FCS - 28.03.2022, pondělí, 19:48
    (1)

    Ty seš snad soudce :DDD Panebože, vy jste hotoví... Kdy pochopíte, že finále není pod správou klubu ale FAČR, s tím nemá klub absolutně nic společného... Jen to že se to hraje na našem stadioně, ale klub z hlediska organizovaní nemá nic na starost tudíž ani vstupenky...

  • Tukkan - 28.03.2022, pondělí, 19:43
    (0)

    Ja nefnukam, jen mi jde o principy. A jeden z principu v obchodě zní, ze obchodni smlouva, v tomto případě prodej permanentky s popisem platnosti, je závazná. Zakoupena permanentka je kupní vztah dle občanského zákoníku. A pokud je na ni napsané, ze platí na pohárové utkání MOL cup, tak by to tak mělo být i na finále. Tady nejsme na tržišti, tady platí zákony. Teda měly by platit.

  • tomrs - 28.03.2022, pondělí, 19:42
    (0)

    Určitě přidá ještě příspěvek Bayern Munchen, který taky na FB plakal.

  • Skein - 28.03.2022, pondělí, 19:39
    (0)

    for Tukkan a nechceš ještě zpravodaj a klobásku? :-D

  • Michal fcs - 28.03.2022, pondělí, 19:29
    (0)

    Pro Tukkana

  • Michal fcs - 28.03.2022, pondělí, 19:28
    (0)

    Opr. Přestaň

  • Michal fcs - 28.03.2022, pondělí, 19:28
    (0)

    Utkání, přestavba fňukat a buď rád za finále v UH

  • David-FCS - 28.03.2022, pondělí, 19:18
    (0)

    Tukkan: ano, ale finále již není ve správě klubu, kdyby se hrálo finále např. v Olomouci, taky nemáš lístek zdarma...

  • Tukkan - 28.03.2022, pondělí, 19:15
    (0)

    Takto byla definována zakoupena permanentka Spolu do pohárů- viz ofiko web. Volný vstup na pohárové zápasy MOL Cupu

  • Babu - 28.03.2022, pondělí, 16:41
    (0)

    kecipep: no ono asi moc není kam, v dubnu máme 4 ligové zápasy a dva nadstavbové (23. a 30.4.), takže tam už nic, a v květnu zbylé tři nadstavbové, které se musí odehrát do konce ligy 14.5. (což by se mělo hrát 7.5., 11.5 a 14.5.), takže možnosti na změnu už asi ani nejsou, už v dubnu je to jeden zápas v týdnu a v květnu další nadstavbový + finále poháru.

  • kecipep - 28.03.2022, pondělí, 15:54
    (0)

    Já jen doufám, že už se nebude hýbat s termínem.

  • Babu - 28.03.2022, pondělí, 15:18
    (0)

    nbk: řekla bych třetiny my, třetina ACS, třetina svaz.. bude to tak 2600 pro každou skupinu... bude přednostní právo pro permanentkáře, to už je jisté z ofiko stránek. Ale jelikož je pořadatelem fačr, tak netuším cenu lístků nebo to rozložení lístků. Ale je ještě měsíc do zápasu, takže pohoda.

  • Hory - 27.03.2022, neděle, 08:43
    (0)

    Tipsport vypsal kurzy na nového trenéra reprezentace a s kurzem 20 je tam i Martin Svědík.

  • a jé - 26.03.2022, sobota, 21:06
    (0)

    K vůli vyrazenemu Rusku se říká že vitez poháru jde do 3 předkola EL

  • CeZeRo - 26.03.2022, sobota, 19:55
    (0)

    nbk: Ve velice pravděpodobném případě, kdy alespoň jeden vítěz LM, EL nebo EKL získá právo účasti v některých fázích určitých pohárů z vlastní soutěže, posunul by se český vítěz poháru o soutěž výše, do 3. předkola EL.

  • Nike - FCS - 26.03.2022, sobota, 19:33
    (0)

    Super výjezd, hezký support... a třešnička na dortu postup do finále a odmakané utkání od každého hráče... Paráda, teď jsme byli pod tlakem my v semifinále... Ale ve finále bude pod jasným tlakem Sparta... My můžeme, oni musí...A v tom bych řekl, že je obrovský výhoda pro náš tým a navíc domácí prostředí, to také pomůže... Těším se na to :-)

  • nbk - 26.03.2022, sobota, 19:11
    (0)

    Neví někdo pravidla lístků na finále? Kolik dostanou sponzoři kolik půjde do prahy a kolik do UH? Případně,budou platit permice alespoň na přednostní nákup? Díky všem, kdo ma nějaké info.. Ps. Vítěz molcupu hraje 2.predkolo EKL? Nebo se to může měnit vývojem vítěze LM a EL?

  • Jerry1984 - 26.03.2022, sobota, 17:16
    (0)

    Tukkan: v televizi ten faul rozebírali z různých záběrů.. za mě žlutá, i když to bylo krvavé zranění, což možná kdyby měl chrániče výš tak to nebylo tak dramatické.. ale schytal toho hodně, to je pravda.. až na tento zákrok ale celkem férový zápas. Líbil se mi.

  • Michal fcs - 26.03.2022, sobota, 17:05
    (0)

    ano Blacku, vlastně Artigasi

  • Tukkan - 26.03.2022, sobota, 16:58
    (0)

    Jerry: četl jsem si to na onlajnech. Tak sorry no. Ovšem Dvořákův faul na Kaliho byl na červa. Proto se asi Martin vztekal. Já to posoudit nemohu, protože přes ty blbé sítě nebylo až tak dobře všechno vidět. Možná z vyšších pater to bylo lepší.

  • Black Wolf - 26.03.2022, sobota, 14:45
    (0)

    Je to po létech, kdy se FCS trepalo ve skupině o udržení, už druhý rok naprostá paráda! Hoši, děkujeme, Hradiště počtvrté ve finále poháru, navíc doma, co může být lepší? Jedině přejet ten pražský cirkus jako loni a pohár je doma-to by byl neskutečný úspěch a konečně by ta cajzlovská sebranka začala brát FCS vážně včetně tzv. komentátorů! Trubka Svěcený v tiki-taka hodinu mele o trapasu, Slavii, Plzni, ale z bohemky vteřinový šot😈😈😈

  • chalupář - 26.03.2022, sobota, 14:32
    (0)

    Tento výjezd to byl zážitek. Zážitek!

  • peetrs - 26.03.2022, sobota, 13:21
    (0)

    Kluci klobůček 👍👍. Byli jste skvělí a já jsem u telky řval jak tygr. Obrovská radost a těším se na finále naživo 👍👍✌️

  • Lemmy - 26.03.2022, sobota, 13:10
    (0)

    To jsem nevěděl, díky. Jinak co říkáte na našeho Kubalu, taky se pomalu začíná prosazovat a tandem Kubala Vecheta zní skvěle. (pokud Hradec neuplatní opci...) Když máme akademii, bylo by dobré z ní občas i něco mít :-)

  • derflik - 26.03.2022, sobota, 13:01
    (0)

    lemmy-žluté karty nemají pro pohár žádný význam , navíc před nadstavbou se karty mažou , stopku pro pohár může vystavit pouze červená karta. Zajímavé je že se Spartou se potkáme třikrát během necelého měsíce a kdyby jsme klesli na 5. místo po základní části a Sparta zůstala 3-tí hráli by jsme na Spartě zápas nadstavby 4. dny před finále poháru .. pokud zůstaneme na 4. místě budeme tam hrát až po finále.

  • kecipep - 26.03.2022, sobota, 13:00
    (0)

    LEmmy: Karty se do poháru nepočítají. Kalabiška včera nestál!

  • Hory - 26.03.2022, sobota, 12:51
    (0)

    Včera se mi od úvodního hvizdu líbila ta rychlost a tempo v jakém naše mužstvo hrálo. Když si člověk uvědomí, kolik hráčů nastoupilo po nemoci, nebo zranění, tak o to víc se to musí ocenit. I moc hezky to řekl na tiskovce náš trenér, který hráčům děkoval, což od něj často neslyšíme. Je skvělé si ověřit, že lze i bez Jurečky zvládnout důležitý zápas a je to určitě impuls do budoucna, že i bez něj to půjde, což musí musí dodat sebevědomí. Včera se zase potvrdilo ještě jedna stará pravda. Pokud obrana hraje bez obdržené branky, tak on ve předu někdo alespoň ten jeden gól dá. Vždyť kdy naposled naše obrana inkasovala ze hry? Ještě musím říct jednu věc. Je neuvěřitelné jak se rozchytal Fryšták. Včera nás fest podržel. Ten kluk je zápas od zápasu lepší a Filip aby se začal bát o místo pokud to tak půjde dále. Prostě věci jdou zase správným směrem.

  • fcs - 26.03.2022, sobota, 12:47
    (0)

    4 mega by nemusela být tak velká částka pokud Šáša následujících 10 zápasu něco ukáže a Venca odejde+bude mít asi Hradec zájem o Kubalu kde by nějaký ten milion měl kápnout

  • karagavrylydys - 26.03.2022, sobota, 12:43
    (0)

    fcs: Někde jsem četl, že 4 mega.

  • Lemmy - 26.03.2022, sobota, 12:41
    (0)

    Hory: díky za info. Pokud má někdo v týmu 3 karty, měl by se vykartovat už teď, aby byl na spartu v pohodě a nemusel sedět na tribuně. Nechci být paranoidní, ale myslím že po nás teď pudou 😂 😂

  • Jerry1984 - 26.03.2022, sobota, 12:36
    (0)

    Tukkan: podle tv přenosu zápas ukončil přesně 97. minutě a asi 8 vtěřinách, tak nevím o čem tady píšeš..

  • xxpaloxx - 26.03.2022, sobota, 12:22
    (0)

    Tolik bylo pláče a nakonec to šlo i bez Jurečky a Vechety. Rozhodčí byl výborný a pokud je něco pravdy na Koštuříkových připomínkách ohledně peněz , svědčí to vlastně o síle mančaftu , která i přes to htaje za klub srdíčkem. Milanovi to dnes nevycházelo jak by v koncovce chtěl , ale jeho hra celkově - radost pohledět. Silný sponzor by byl potřeba , ale mám strach , že by se zase ozývali ti , kterým by vadilo , že je kamarád s levou , nebo pravou stranou vlády.

  • xxpaloxx - 26.03.2022, sobota, 12:21
    (0)

    Tolik bylo pláče a nakonec to šlo i bez Jurečky a Vechety. Rozhodčí byl výborný a pokud je něco pravdy na Koštuříkových připomínkách ohledně peněz , svědčí to vlastně o síle mančaftu , která i přes to htaje za klub srdíčkem. Milanovi to dnes nevycházelo jak by v koncovce chtěl , ale jeho hra celkově - radost pohledět. Silný sponzor by byl potřeba , ale mám strach , že by se zase ozívali ti , kterým by vadilo , že je kamarád

  • fcs - 26.03.2022, sobota, 12:15
    (0)

    Nevíte jaká je opce na sasinku?

  • Mouses - 26.03.2022, sobota, 12:09
    (0)

    Souhlas. Rozhodčí včera výborný výkon!

  • a jé - 26.03.2022, sobota, 12:00
    (0)

    Vcera mužstvo udělalo velky krok ale je potřeba udělat ještě jeden a proto bych byl malinko pokornejsi 😐jak Sparta tak my budeme hrát o hodně a oba týmy své kvality mají už se těším bude to zajímavý mač

  • Hory - 26.03.2022, sobota, 11:59
    (0)

    Tukkan proč šašci? Pokud jsi sledoval druhý poločas, tak to nastavení, resp. jeho délka odpovídala tomu, co se nehrálo. Rozhodčí byl včera dobrý, moc do toho nezasahoval, mělo to spád.

  • Hory - 26.03.2022, sobota, 11:57
    (0)

    Lemmy k Tvému dotazu kdo bude stát s Olomoucí. Kalabiška a Svědík. Oba za čtyři žluté.

  • Tukkan - 26.03.2022, sobota, 11:55
    (0)

    Aha, ti šašci včera nastavili 7 minut a hrálo se dokonce do 98. minuty. Neuvěřitelné. To nás tady tedy čeká opravdové peklo s 🤡🤡🤡

  • Šovkovskij - 26.03.2022, sobota, 11:16
    (0)

    Je to prostě odfláknuté, lenost. A přitom tak jednoduché... V dnešní době je to prostě nepochopitelné. Mně to připadá snad jak v devadesátkách...

  • Lemmy - 26.03.2022, sobota, 11:03
    (0)

    Šovki: je to nepochopitelné. Když už tam klub vkládá článek o zápase, měl by tam dát i tento zásadní údaj. Mělo by to být součástí grafiky s výsledkem... zas tak moc práce navíc to není

  • Šovkovskij - 26.03.2022, sobota, 11:01
    (0)

    A taková třešnička na dortu, ještě jsme se dozvěděli, že se hrálo na Všesportovním stadionu, který je, pokud jej nepřestěhovali, v Hradci Králové. A já bláhový si myslel, že jsem byl v Mladé Boleslavi:-D

  • Šovkovskij - 26.03.2022, sobota, 10:59
    (0)

    Lemmy: Tohle je bohužel letitý problém, všichni o tom víme, snad jen kromě vedení. Marketingová propagace klubu je takřka nulová. Jsem přesvědčen, že tu je velký potenciál, ale v tomto se pořád točíme v kruhu. A pokud není k zápasu uvedena ani sestava, tak to je opravu unikum...

  • Lemmy - 26.03.2022, sobota, 10:51
    (0)

    Šovki: prezentace klubu by měla být až na prvním místě a toto je zásadní nedostatek. To se pak nedivme, že nedokážeme využít marketingový potenciál klubu a nemáme tolik sponzorů...

  • Šovkovskij - 26.03.2022, sobota, 10:48
    (0)

    Jinak jsem rád, jak se nyní prosazuje Šašinka. Někteří ho na podzim odepisovali, já jsem však věděl, že měl přetrvávající zdravotní problémy a že potenciál má a že Svědík to ví a dostane to z něj. Ještě poznámka k oficiálnímu webu, je s podivem, že k článku o výhře nad Hradcem není uvedena ani sestava. Nevím, co si o tom mám myslet...

  • Šovkovskij - 26.03.2022, sobota, 10:45
    (0)

    Levin se opravdu povedl. Jen by mne zajímalo, jak to má s tím vízem...

  • Lemmy - 26.03.2022, sobota, 10:45
    (0)

    Kolik hráčů je teď v karetním ohrožení? Možná by to chtělo nějaké karty posbírat a odpykat si stopku ještě před finále poháru, ať se pak zbytečně nedivíme...

  • Bayern Munchen - 26.03.2022, sobota, 10:33
    (0)

    Šovki: neříkám ze je to pravda, ale nedivil bych se tomu…

  • Bayern Munchen - 26.03.2022, sobota, 10:32
    (0)

    Levin fakt výborný úplně ideální pozice defenzivniho záložníka, klidný při rozehre, myšlenku má, fakt borec, jde vidět ze Svědík ví koho sem vždy přivést… a i Daníček si našel pozici do zálohy už nikdy, stred obrany mu sedí víc… a Kliment sem nebude chodit proč by to dělal má tam smlouvu na 4 roky se mi zda…

  • Šovkovskij - 26.03.2022, sobota, 10:31
    (0)

    Bayerne, nějaký žvást v diskusi rozhodně neberu za bernou minci. Pokud to ví, tak se pod to má podepsat. A ne se skrývat v diskusi. To je celé.

  • karagavrylydys - 26.03.2022, sobota, 10:19
    (0)

    BM: S Levinem souhlas, výborný hráč. Umí nejen bořit, ale i tvořit.

  • karagavrylydys - 26.03.2022, sobota, 10:17
    (0)

    Tak třeba v létě odejde jenom Jurečka. A nahradit by ho mohl ....... ... Kliment.

  • Hory - 26.03.2022, sobota, 10:00
    (0)

    Ono se to obecně zase zvedlo. Včera už mi to hodně připomínalo to mužstvo, které jelo dlouhou sérii bez proher a bylo postrachem všech.No,na Spartě musí mít hlavu v dlaních když vidí kam jedou a tuší co a hlavně kdo je čeká.

  • Bayern Munchen - 26.03.2022, sobota, 09:57
    (0)

    A včera i Kalabiška bylo vidět ze se jeho forma zvedá :-)

  • Bayern Munchen - 26.03.2022, sobota, 09:56
    (0)

    Jen je škoda, že je duben za chvilku a my tady nevíme o hodně hracích jak to s nimi bude po 30.6.2022… kdo tady vůbec zůstane z tohoto kádru… jinak musím rict ze přivedení Levina Svědíkem je majstrštyk :-) výborný hráč technicky vybavený k Sadílkovi s Havlíkem luxus… fakt to co předvádí je super a Cicilia se taky dostává do pěkné formy…

  • Bayern Munchen - 26.03.2022, sobota, 09:52
    (0)

    Ale pak v diskuzi k tomu článku je napsané “dobře, vím to” přezdívka hckudlov a to si myslím, že on z Kudlova je… a já bych se nedivil kdyby to tak i bylo, hlavní je aby hráči dostali vždy vše i když se zpožděním…

  • Šovkovskij - 26.03.2022, sobota, 09:35
    (0)

    Hory: A o tom to je. To je žurnalistika? Buď vím, nebo ne. Takové kecy jsou fakt trapné a klubu to ubližuje.

  • Hory - 26.03.2022, sobota, 09:15
    (0)

    Kdž si člověk přečte ten článek tak ta pasáž o výplatách je ve stylu jedna paní povídala. Protože to začíná konstatováním prý...

  • Šovkovskij - 26.03.2022, sobota, 08:33
    (0)

    Opět jsou tady jedinci, kteří po včerejšku mají nějaký problém. Co se týče Koštuříka, jeho slovní výpady netřeba komentovat. Slovácko nemá na rozhazování, ale ekonomika klubu je transparentní a nikomu nic nedluží, což je mi rozhodně bližší, než rozhazování milionů, které buď zacáluje Číňan, nebo Křetinský:-)

  • celtic - 26.03.2022, sobota, 07:22
    (0)

    Tolik sraltanu ale nepřijede kolik tu teď bylo před 14 dny banikovcu

  • FCS84 - 26.03.2022, sobota, 06:17
    (0)

    Když je to finále poháru, tak bude mít Sparta polovinu stadionu, ne? Pořád je to akce FAČR. Takže ani permice asi nebudou platit, pokud se nepletu. Sice se to hraje u nás, ale pravidla budou platit stejná, jako by se to hrálo třeba v Olomouci. Nebo se pletu?

  • celtic - 25.03.2022, pátek, 22:41
    (0)

    Fandajakhrom:...skvělý příspěvek..😃👍...jj sraltani se poserou aj s vrbou...😄😄

  • fandajakhrom - 25.03.2022, pátek, 22:36
    (0)

    Milánek práve zahraje super Mač proti Spartě 😋a pak to bude hodně o nás - jakou atmošku od samého začátku připravíme.. myslím, že by bylo pro začátek fajn, kdyby celý stadion při příchodu týmu na stadion řval pražské kurvy... Borci se z toho poserou....i Vrba z toho má při vší úctě bobky..... Pamatuje si, jak jsme všichni za stavu 4:0 hulakali ještě jeden 😉

  • spiky - 25.03.2022, pátek, 20:33
    (0)

    Klobouk dolů před klukama. Přiznám se, že jsem se hodně bál těch absencí a nakonec to nebylo tak hrozné. Je super vidět kluky zpět po zranění. Věřím, že v plné sestavě ta forma ještě poroste a ten závěr sezóny bude zážitek pro všechny! Díky kluci!

  • Bayern Munchen - 25.03.2022, pátek, 20:30
    (0)

    Však má pravdu ten Košťuřík… výsledky jsme předběhli ekonomiku klubu a je to vidět i v podobě posilování klubu a prodlužování smluv s hráči, atd. Tady je proste potřeba sehnat silného sponzora, jinak se vrátíme časem zase do průměru…jestli hráčům nechodí včas výplaty, tak je obdivuhodné jak jsou semklí a jdou si za svým cílem… dnes výborné nečekal jsem že to tak zvládnou, jde vidět ze forma roste a to je dobře… pan Svědík už teď je pro mě nejlepší trenér v historii klubu…

  • celtic - 25.03.2022, pátek, 20:25
    (0)

    Ještě jeden zápas s nejmíň oblíbeným mužstvem v naší zemi a evropské poháry budou opět naše...bude nám fandit celá republika.....je to blízko,blizoučko .hoši děkujeme dnešní za bojovný výkon ....v druhé polocase sme Otroky k ničemu nepustili..parada

  • spurs - 25.03.2022, pátek, 20:06
    (0)

    huhu: Nesouhlasím s hodně věcma co Koštuřík napíše, ale v tomhle má bohužel pravdu. Opravdu je spousta věcí, které nejsou jak mají.... Ale nepatří to do článku o postupu do finále!!! Obrovské absolutorium hráčům, trenérům atd. Rvou se za svůj i náš sen! 🥇🏆 Slovácko navždy! 💙🤍

  • Jerry1984 - 25.03.2022, pátek, 20:00
    (0)

    Jinak, možná lepší než kdyby se to přeložilo, takhle se to Hradci vrátilo, že vedení FCS nevyhověl.. dobře jim tak. Šance proti Spartě rozhodně jsou.... bude to velký svátek, první finále doma, hmmm...

  • Jirka.S.S - 25.03.2022, pátek, 19:58
    (0)

    Levin super

  • huhu - 25.03.2022, pátek, 19:52
    (0)

    Koštuřik napíše takový super text o slovácku ve sportu teď,a na konci to zabije tím źe tam napíše, že prý hráčům nechodí výplaty včas. Blb ze zlína

  • Valheru - 25.03.2022, pátek, 19:51
    (0)

    My postoupíme do dalšího finále v historii klubu a tady se zase řeší komu co nešlo... FCS!!!

  • Jerry1984 - 25.03.2022, pátek, 19:51
    (0)

    ale kolegyně v práci je jeho sousedka :-)

  • Jerry1984 - 25.03.2022, pátek, 19:50
    (0)

    ale to je fuk, respekt všem, je normální, že to každý vidíme jinak.

  • Marwik - 25.03.2022, pátek, 19:50
    (0)

    Milan šance vytváří a nebojí se sám i po pár klickach zakončit. Jerry, co ti udělal?

  • Michal fcs - 25.03.2022, pátek, 19:48
    (0)

    permice "Spolu do pohárů" nabývá na důležitosti......

  • Jerry1984 - 25.03.2022, pátek, 19:47
    (0)

    komu to dnes podle mě moc nešlo byl Milánek.. zasprintovat pořád umí, ale jinak....

  • Jerry1984 - 25.03.2022, pátek, 19:43
    (0)

    prohrál asi jeden souboj, + golová asistence.. díval jsem se na přenos.

  • Tukkan - 25.03.2022, pátek, 19:41
    (0)

    Sorry, ale v té kleci jsme Levina skoro neviděli. Hrozna klec.

  • Jerry1984 - 25.03.2022, pátek, 19:39
    (0)

    každopádně jsem nadšený z Levina, super posila!

  • Palo - 25.03.2022, pátek, 19:38
    (0)

    BW: ano, když přebíral míč. Ještě před finální akcí

  • Black Wolf - 25.03.2022, pátek, 19:19
    (0)

    Palo: Rigi hrál balon?

  • bambulak - 25.03.2022, pátek, 19:16
    (0)

    drzim ti miesto, neni to gesto, ako tolkokrat :)))

  • Palo - 25.03.2022, pátek, 19:13
    (1)

    Rigi byl v ofsajdu ;)

  • Black Wolf - 25.03.2022, pátek, 19:11
    (0)

    Tak sudí se snažil, nevím, kde viděli ofsajd, Sáďa regulérní branka, Dvořák jasná redka, ale FCS JE VE FINÁLE!!!

  • fipa - 25.03.2022, pátek, 18:10
    (0)

    Slovácko jedeeeeeem

  • fipa - 25.03.2022, pátek, 18:09
    (0)

    Šašek se rozehrává.... myslím že bude uplatněna opce 👏👏👏

pristi
 Další články:
26.03.2022, sobota, 20:13 - Zapsat se tak do historie, sní Kadlec. Sparta je prý na trofeje zvyklá
26.03.2022, sobota, 20:06 - Svědík slavil finále: Je to vzkaz všem, kdo nám házel klacky pod nohy
26.03.2022, sobota, 20:00 - Hradecký kapitán: Zážitek to byl, ale chtěli jsme finále. V něm je Slovácko
26.03.2022, sobota, 19:47 - Finále poháru se Spartou si zahraje Slovácko. Proti Hradci rozhodl Šašinka
20.03.2022, neděle, 11:50 - Svědík: Bylo to ubojované. Otočit výsledek na tomhle terénu je velice složité
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace