*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Nazlobený kouč Slovácka: Byli jsme v Plzni zralí na pět gólů. Naše levá strana, to byl průchoďák!

25.04.2021, neděle, 11:15
svedik_velky.jpg

Jméno Heslo
text
  • Artigas - 01.05.2021, sobota, 14:46
    (0)

    nbk: to sice byly, jenže 90 % tam bylo zbytečně, jelikož pacienti byli pozitivní bez příznaků, většinou z DD, takže jim nic nebylo, ale nemohli se vrátit a zabírali lůžka; tím se odkladaly skutečně nutné operace a především to byl super kseft pro špitály, aby tahaly z pojišťoven nehorázné prachy. Vrcholem politiky té bandy kokotu ve vládě je trestání za nesmyslný a odporný natlamek čínského odpadu, a ze se zdravý člověk MUSÍ testovat, aby zjistil, ze je zdravý, to už hlava vůbec nebere. Jebat ich, dnešní zápas je důležitý, MB tentokrát jsou namočené, takže nečeká kluky nic lehkého. Jenom doufám, že Bajza nebude v bráně.

  • nbk - 30.04.2021, pátek, 18:04
    (2)

    Artigas: Nemyslím si že by úplně šlo o nějaký "covidopodvod" Ty nemocnice plné byly a ten vir tady byl. Každopádně ve vládě sedí kokoti. Proč když si člověk ten test musí udělat, nepustí alespoň 50% kapacity? Myslím že by to bylo fajn. A jak psal Šovki, s tímhle sním souhlasím. Pokud máš negativní test, na co mám mít na sobě respirátor? :/.. Já jen doufám že si kluci příští sezónu zahrají poháry a fanoušci už budou moct být na stadionu. Bylo by to fajn a věřím že si to zajistíme ještě před posledním zápasem se Zlínem, co si budeme můžeš být favorit jaký chceš ale derby je derby a tam to může dopadnout jakkoliv a pokud si ty poháry zajistíme a nedejbože se Zlínem prohrajeme tak mě to poprvé nebude srát. Protože ti kluci za celou sezónu odvádí super práci :) Chtělo by to s nimi na konci sezóny v parku nebo na náměstí oslavit

  • seby77 - 30.04.2021, pátek, 14:32
    (0)

    silon: pravdu díš, něco pro Petra Ludwiga xD

  • a jé - 30.04.2021, pátek, 14:20
    (0)

    Jak to tady čtu tak vlastně ti co znám a byli na tom a někteří ještě jsou špatně a třeba v nemocnici tak si ze mě dělali srandu protože jim nic nebylo no hlavně když odmitate jít na fotbal protože test a respiratory atd. tak dějte vedet dopředu já bych totiž rád na fotbal šel i kdybych si měl ten test platit jsem z jiného sektoru a kdyby senaplnila kóta docela by mě to mrzelo

  • riedlss - 30.04.2021, pátek, 14:15
    (0)

    Paya: okey, díky za odpověď. Pravda, všechno je o lidech, pravda bude někde uprostřed, proto ano, buďme ohleduplní, ale nenechme si vzít úplně všechno.

  • kecipep - 30.04.2021, pátek, 14:14
    (2)

    Uzavřel bych toto nefotbalové téma, hádat se můžeme pod každým článkem o covidu na FB ;-) Zítra čekám k narozeninám 3 body a přiblížení se k pohárům. Ze sestavy mě zajímá jen brankář, když expert TK27 nominoval do brány Bajzu.

  • Artigas - 30.04.2021, pátek, 14:11
    (-2)

    Šovkovskij:o mě si tady covidioti otírají huby, ale nič to, normální lidí jako ty a další tento covidpodvod dávno prohlédli.👏👏👏

  • silon - 30.04.2021, pátek, 13:17
    (2)

    Šovkovskij: Jeden argumentační faul za druhým.

  • malen - 30.04.2021, pátek, 13:14
    (0)

    AŤ ŽIIJE NEJLEPŠÍ ČLOVĚK Z PARTINZÁNSKÉ OBCE DRSLAVICE AMEN .

  • Šovkovskij - 30.04.2021, pátek, 12:58
    (1)

    Karagavrylydys: Děkuji i Tobě.

  • Šovkovskij - 30.04.2021, pátek, 12:57
    (0)

    guerero: Díky, jak jsem zmínil, jsem rád, že takových, kteří nepropadli Covid histerii, mediální masáži a kteří už toho mají plné zuby nás je 95%. Díky za zdravý rozum.

  • karagavrylydys - 30.04.2021, pátek, 12:55
    (2)

    Šovkovskij: Napsáno velmi přesně!

  • guerero - 30.04.2021, pátek, 12:33
    (2)

    Šovki, naprostý souhlas, nenapsal bych to líp, osobně nebudu chodit na fotbal, dokud nebude všechno jako dřív nemíním sa nechat buzerovat nějakýma debilama z naší posrané vlády!A to chodím fandit 20 let!

  • Šovkovskij - 30.04.2021, pátek, 11:17
    (2)

    drzý vandrák: Díky, mám přesně stejný názor na tuto věc, což jsem už psal u jiného Tvého příspěvku na toto téma. Je tomu tak, tohle je diskuse a každý může mít na různá témata různé názory, což já plně respektuju. Ovšem, pokud chce někdo chodit do konce života s hadrem na hubě, boty si objednávat přes internet, místo do restaurace s přáteli žrát z plastové krabičky, v nose si nechat šťourat dvakrát týdně, všude se prokazovat nějakými testy, očkováními, být selektován, tříděn, zbavit se svobody, či si nechat implantovat jakýsi sajrat, o kterém nikdo nic pořádně neví, jaké účinky bude mít třeba ne za pět let, ale za půl roku, nechat se pořád ovládat jako stádo ovcí vládních zoufalců, napojených zájmových skupin, dohazovačů kšeftů, farmaceutiků a v neposlední řadě různých epieodomiologických rad, kterým tuze zachutnal pocit moci a kteří mají nakradeno stále málo a ještě u toho spokojeně mlaskat a tleskat, prosím, ale ať tito Svědci Covidovy nezatěžují drtivě výrazný zbytek populace, který chce žít - jako lidi.

  • Michal fcs - 30.04.2021, pátek, 11:07
    (0)

    Jsem celkem překvapen nezájmem o testování v hale, co zařídil klub....

  • Jerry1984 - 30.04.2021, pátek, 07:57
    (0)

    *zhlédl..

  • Jerry1984 - 30.04.2021, pátek, 07:47
    (0)

    Witeek: video jsem shlédl.. je vidět, že doktor si myslí svoje, ale nepouští se do žádných přehnaných reakcí.. ona pravda bude asi někde uprostřed mezi oběma tábory..

  • drzý vandrák - 29.04.2021, čtvrtek, 21:45
    (0)

    ..sem

  • drzý vandrák - 29.04.2021, čtvrtek, 21:27
    (0)

    Tak jsem nechoď.Není to povinnost.

  • TondaFCS - 29.04.2021, čtvrtek, 21:26
    (-1)

    Tady se vzdy clovek s novym tematem dokonale ujisti, co sem chodi za retardy

  • drzý vandrák - 29.04.2021, čtvrtek, 20:53
    (0)

    Občas jsme měli se Šovkim jiný názor na určitou věc,ale na druhou stranu jsme se na jiných věcech shodli.A o tom je diskuze.Jednou ano jednou ne, ale vždycky zase znova k jinému tématu.Tady jednoznačně stojím za Šovkim, který umí používat hlavu a nesemlel ho mainstream.O některých ,které totálně semlel se vyjadřovat nebudu.Ti ať si nasadí respirátor i na konečník, aby neměli pocit,že když si prdnou, tak někoho nakazí.Ale názor nikomu neberu.Na ten má každý právo...snad i já.

  • Skein - 29.04.2021, čtvrtek, 20:26
    (0)

    jaké vlákno? boh bože..to jsou zase srance

  • a jé - 29.04.2021, čtvrtek, 20:10
    (0)

    Kde je TK27 to budu číst raději než tyhle covidove kecy

  • Jerry1984 - 29.04.2021, čtvrtek, 19:52
    (0)

    klidně mně to smažte.. nebo celé vlákno.. sto lidí co názorů, je fajn, že tu člověk ještě může říct svůj názor.. to taky nebývalo vždycky běžné.

  • seby77 - 29.04.2021, čtvrtek, 19:05
    (0)

    Tvl, tady to řešte. Fakt super nápad. Jako by nestačilo, že se to řeší uplně všude, tak tím s prominutím budeme ještě zas*rat com... 👏

  • Witeek - 29.04.2021, čtvrtek, 19:02
    (0)

    Nechtěl jsem se tu vyjadřovat ke covidu. Ale tohle vám všem musím doporučit. Tomuto "důchodci" (jak se sám nazývá) já fandím nejvíc! https://youtu.be/Ub8vgdQbKbU

  • Jerry1984 - 29.04.2021, čtvrtek, 18:11
    (0)

    umíralo se, umírá se a umírat se bude.. stejně tak jak se rodí, o tom kolik se denně narodí dětí se ze zpráv nedozvíme. Stejně jako nechápu testování lidí, kteří se cítí zdraví.. pokud se necítíš prostě zůstaň doma, zavolej si doktorovi, nás testují dvakrát týdně, k tomu denně měření teploty. To snad musí vědět každý sám, jestli je nemocný nebo ne, no a ti co bojují s covidem u pacientů.. tak to jako mají asi říkat, když jim vozí jen ty s covidem, tak těžko budou mít přehled o tom, kolik lidí denně umře na jiné choroby.. ale rada je jednoduchá, vypnout to kouzelné tlačítko a je tu stále ještě normální svět. Se mi líbí jak s jarem lidé hromadně odložili roušky a respirátory.. já se nechám naočkovat, až budou známy veškeré vedlejší účinky té látky..což se stejně zjistí až za nějaký čas, a bude jich samozřejmě u lidí přibývat, zatím je to jen zlomek.

  • Jerry1984 - 29.04.2021, čtvrtek, 17:25
    (0)

    a k očkování.. něco se tady sakra rychle upeklo, ale co to je.. bůhví.

  • Jerry1984 - 29.04.2021, čtvrtek, 17:23
    (0)

    je to jen maso předhozené žravým masmédiím..

  • Jerry1984 - 29.04.2021, čtvrtek, 17:23
    (0)

    zeptejte se lékařů na jejich názor, ale jen soukromně... já jich pár mám, a rozhodně se nehodí do světonázoru..

  • kecipep - 29.04.2021, čtvrtek, 16:52
    (0)

    Artigas: Byl jsem tam, co dál? Ty máš důkazy, které svědčí o tvé pravdě?

  • Artigas - 29.04.2021, čtvrtek, 16:49
    (0)

    Tondafcs: tys tam byl, ze máš takové znalosti? Takový Cernobyl, to byl jiny mazec, tohle je trapna fraska, kdyz si musi clovek nechat rypat v nose, aby ve finale zjistil, ze nemá nemoc, která neexistuje. Stačilo, s hladnym se nenajim a s blbcem se nedomluvim..

  • TondaFCS - 29.04.2021, čtvrtek, 16:27
    (0)

    Lidi jako artigas jsou plne diskuse idnes a novinek, bez se ty hrdino do toho spitalu podivat a zeptej se, kdo mel tezky prubeh, ty chripecko bez priznaku

  • eden14 - 29.04.2021, čtvrtek, 16:14
    (0)

    artigas: to že tady píšeš totální nesmysly, jsme si už zvykli. Tak tady ze sebe nedělej ještě většího kripla než seš.

  • Šovkovskij - 29.04.2021, čtvrtek, 16:12
    (0)

    Artigas: Mám podobnou zkušenost, několik mých kolegů i přátel tuto hrůzostrašnou chřipku mělo, vtipné je, že o tom ani nevěděli, asi prožívali doslova muka. A já jsem přesvědčen, že jsem to prodělal taky, jen by mne zajímalo kdy:-)

  • Šovkovskij - 29.04.2021, čtvrtek, 16:08
    (0)

    paya: Víš, já jsem se k tomu vyjádřil již dosti obsáhle a evidentně máme každý jiný názor, což samozřejmě plně respektuji. Uzavřu tu debatu z mé strany tím, když zopakuji rozvolnit, promořit, naočkovat, to je jediná cesta, protože ten vir tu bude pořád a myslím, že "žít" s takovými opatřeními, kdy se bude každé dva tři měsíce rozvolňovat a pak zase zavírat, krást za bílého dnes, je zcela otřesná představa.

  • Artigas - 29.04.2021, čtvrtek, 16:04
    (-4)

    eden: další covidiot. Ty pablbe, od března, co vznikla ta "strašlivá" pandemie, žiju pořád normálně, SERU na nějaké náhubky, v háku a je nas tam cca pět set, NIKDO, ano, NIKDO pozitivní, dtto široký okruh rodiny a přátel, takže tyhle srdceryvné zvratky si strč do prdele! Žádný covid není, jenom nova totalita, jenže ty ve svých dvaceti víš houby, co to je...

  • eden14 - 29.04.2021, čtvrtek, 15:49
    (1)

    artigas: ty si naprosto normální šašek, za to co píšeš bych ti přál, aby někdo z tvojí rodiny měl těžký průběh a bojoval o život. Jak můžeš vůbec takové hovna napsat.

  • Artigas - 29.04.2021, čtvrtek, 15:44
    (1)

    Šovkovskij:👏👏👏👏

  • paya - 29.04.2021, čtvrtek, 15:43
    (1)

    Šovki: to je právě ta správná otázka? Říkáš sezonní vir, ale nebylo to loni právě těmi lidmi, jak k tomu zodpovědně přistoupili a totálně se to utlumilo? Když se podíváš na Mexiko, kde tyhle sezóny prakticky nejsou a teplota je neustále přes 30 stupňů a šíři se to brutálně. Tak raději uvolňovat pomaleji než být za dva měsíce zase úplně v háji.

  • Šovkovskij - 29.04.2021, čtvrtek, 15:30
    (0)

    paya: Víš, mně se to už nějak nechce ani rozebírat, protože jsou toho pořád plná média a člověk se bojí otevřít dveře, aby na něj nevypadl Covid...:-) Nejlepší je to vůbec neřešit, ale prostě tomu neunikneš. Já jsem v předchozím příspěvku vyjdářil jak to cítím já a jak se bavím s ostatními lidmi, nebo pročtu nějakou diskusi pod článkem, když tedy seberu odvahu si to přečíst, tak podobně smýšlí drtivá většina. Jak říkáš, je to o té osobní odpovědnosti, třeba minulý rok na jaro, tak to bylo něco nového a celý národ táhl za jeden provaz, ale pokud toto trvá víc jak rok, tak je jasné, že ti lidé jsou už tak znechucení a psychivky vyčerpaní, že tohle odmítají už akceptovat. Já se tomu nedivím, dřív stačily látané roušky, které jsme si šili doma z tepláků a teď jsou nutné respirátory, aby si někdo nakradl ještě víc? Neustálé testování a tak dále, to už snad nemá ani smysl rozebírat, jaký je to byznys. Nebo nošení respirátoru na prázdné ulici, to je světové unikum, asi abych nenakazil sloup nebo poznávací značku. Tohle všechno lidi znechucuje, tyhle absurdity a nesmysly. Víš, ať budou restrikce jakékoliv, ať se otevře, nebo zavře cokoliv, vsadím se s tebou o velkou oříškovou čokoládu, že ta čísla budou stejná, protože je to vir, který zcela logicky v jarních a letních měsících stagnuje a slábne, aby se pak s pompou vrátil na podzim. S tím se prostě musíme naučit žít, takže vše otevřit a začít dýchat. Promořit, odvážlivci ať se nechají naočkovat, hodně štěstí. Jinde v zahraničí otevírají zahrádky, restaurace (to mi hodně chybí):-D, divadla a tady se pořád točíme v bludném kruhu a hledáme, jak to lidem ještě více znepříjemnit. Vrchnost vymyslí nějaký Semafor, PES, teď balíčky a když se schyluje k většímu rozvolnění, tak se vymyslí nová ptákovina, aby byl národ pořád svázaný jak ve svěrací kazajce. Pořád to zpřísňují, i když k tomu nemají důvod. Podle PSA bychom byli nyní ve trojce a otevřelo by se prakticky všechno. Takže jak říkám: promořit, naočkovat a už to všechno otevřít, protože s takovou takhle neotevřeme nikdy nic a budeme žít pořád jak někde ve zlém snu. Jak bylo v tom PSOVI: počet pod tři tisíce, velké rozvolňování, toho jsme dosáhli, a dnes si přečtu, že se nic velkého rozvolňovat nebude, protože Trautenbergovi balíčky jsou o to přísnější. Proč? Protože pan Trautenberg (mimochodem čtvrtý ministr zdravotnictví za rok, to je vskutku světové unikum - no jo, Andrejko, který do všeho kecá, krizový supermikromanažer), Smejkal a jeho partička, Svrčinová z hygieny, Andrejko, Hamáček... no, nakradené je asi pořád málo, tak ty lidi budem pod krkem držet ještě déle. Rozvovlnit, otevřít, začít dýchat a žít zase jako člověk, protože jinak tohle bude donekonečna!

  • paya - 29.04.2021, čtvrtek, 15:29
    (1)

    Luke: senioři jsou kapitola sama o sobě, měli své vymezené hodiny a stejně jakoby nic. Bohužel starší spoluobčané jsou v některých věcech neohrožení a lehkomyslní, ale ne všichni. Největší problém dnešní společnosti - ukazovat a vymlouvat se na druhé. Nikdo nezačne sám u sebe. Myslíte si že těm policistům dělá radost buzerovat lidi? Ti by nejradši jen chrápali v autě a jedli ty koblihy. Vše je o lidech, toleranci a přístupu.

  • Artigas - 29.04.2021, čtvrtek, 15:22
    (0)

    kecipep: tak zrovna od tebe to sedí.

  • kecipep - 29.04.2021, čtvrtek, 15:16
    (2)

    Artigas: Mně se líbí, jak ovce kážou o ovcích.

  • Artigas - 29.04.2021, čtvrtek, 15:10
    (0)

    paya: já se také s tebou o ničem nebavím, pouze ba tobě ilustruji tupost a nekonečnou hloupost covidiota. Předpokládám že na vojně nebyls, jinak bys věděl že nejhorší smrt je z vyplašení. Právě díky vystrašeným ovcím verbež, která tady vládne, udržuje tuto hrůzu, kterou nás naprosto nesmyslně s hlavně zbytečně připravila o ROK života, došlo ti to?!?!

  • riedlss - 29.04.2021, čtvrtek, 15:05
    (0)

    Paya: můžeš mi říct proč bylo za plotem 40 normálů a proč to policie toleruje? Covid necovid. Senátorské sněmy v Kauflandu jsou jistě bezpečnější :)

  • paya - 29.04.2021, čtvrtek, 15:00
    (1)

    Šovki: ano, souhlasím s tebou, je to dlouhé, náročné. Spousta lidí se na tom neskutečně napakuje. Antigenní testy to je kapitola sama o sobě, i proto ty roušky, rozestupy a omezená kapacita. Na druhou stranu, ruku na srdce, kdyby se pustila B3 nebude 150 lidí na hromadě? Před, během a po utkání? Nebudete spolu mluvit, zpívat a křičet? Covid se šíří skrz sliznice kapénkou. Celosvětová kampaň je úlet úplně mimo, mám tě za inteligentního kluka, když nejsi vypitý pod obraz, ale podiv se do světa - Mexiko, Brazílie, Indie,.... naše zdravotnictví patří ke světové špičce a i přesto jsme měli a máme velké problémy v nemocnicích. Opakuji velké procento lidí to přejde lehce, ale umírá nebo ovlivňuje to život lidem různého věku. Stačí se občas projít a mrknout na parte a budeš se divit, kolik lidí pod třiceti lety umírá. Nikomu nepřeji nic špatného, sám téměř žádné opatření striktně nedodržuji, ale chovám se zodpovědně a nejdu ničemu naproti. Vládní opatření jsou často zmatečná a nedomyšlená, nešťastně řečená apod... nechci nikoho hájit ani podporovat, ale nedokážeme si vůbec nikdo z nás představit, pod jakým tlakem ti lidé jsou, vše je nové, děje se za pochodu a domýšlet každý detail není nejjednodušší. Dělají spoustu přešlapů, spoustu totálních sraček, ale není to sranda a je to po celém světě stejné.

  • paya - 29.04.2021, čtvrtek, 14:50
    (1)

    Arti: drtivá většina ano, jsou normální, ale z těch tady přispívá velmi malý zlomek. Vůbec se s tebou nechci o ničem bavit, na tvé příspěvky nereaguji a přehlížím je, tohle je poslední zpráva, kterou mířím k tobě. Jsi tady pro mě totální a neohrožený lídr, nikdo ti nesahá ani po kotníky, možná občas Tonda, ale ty jsi totálně jinde a přeji ti to. Musíš mít strašně spokojený a báječný život. Plný lásky a krásných ideálů. Doufám, že se na stáří dáš na politiku, ať můžeš tuhle demokratickou republiku pozvednout. FCS forever :-)

  • Šovkovskij - 29.04.2021, čtvrtek, 14:48
    (0)

    paya: Promiň, to je ale snůška nesmyslů. Covid nikdo nezpochybňuje, ale že je ta kampaň už směšná a jde jen o buzeraci lidí, pocit moci a vytahaní posledních peněz z lidí, je jasné již i největší koblize. Počty nakažených pořád klesají, ale restrikce, buzerace a šikana je tady, jako by měl být konec světa. Uvědom si prosimtě, tento neúnosný stav trvá už víc jak rok a lidi jsou vyčerpaní nejen psychicky, ale i finančně. Prostě už chceme zase žít. A to nemluvím o tom, že vládní buzerace je protizákonná a soudy ty jejich zákony, vyhlášky a podobné slátaniny ruší jednu za druhou s tím, že ta pakáž to přepíše a vydá to znovu. Tady se má chránit riziková skupina, staří a nemocní lidé, ne kvůli tomuto zavřít celou republiku a devastovat zbylých 90% obyvatelstva včetně dětí a mládeže. A ještě dvě věci na závěr: absurdita nařízení této hrůzovlády se projevuje třeba tím, že milion lidí v Kauflandu, hlava na hlavě nikomu nevadí, ale deset lidí za plotem na fotbale, či tři lidi v knihkupectví či v prodejně obuvi je strašný problém. A jak tu bylo zmíněno včera: pokud mám negativní test, roušku, respirátor, nebo jsem očkován, tak proč jsou pořád takové limity? Plus měření teploty, vyplňování nějakých dotazníků a podobné hovadiny. Že by to bylo vlastně k ničemu? Jenom aby se někdo napakoval? A úplným závěrem, za plotem jsem tam nebyl ani jednou a pokud vím, tak na kluky tam ti policajti byli proti Baníku. Deset fanoušků a 15 hrdinných policajtů. Každý si udělá obrázek sám. Jinak se omlouvám za sálodlouhý příspěvek, ale musel jsem se k tomu vyjádřit.

  • Babu - 29.04.2021, čtvrtek, 14:41
    (0)

    Tonda: 5. misto je poharove pouze za predpokladu, ze pohary vyhraje tym, ktery slonci na 1. Nebo 2.miste /// to by neměla být pravda, protože z poháru se jde do EL a ze 3. a 4. místa se jde do EKL, a EL je víc než EKL, takže je výhodnější vyhrát pohár a jít do EL. Někdo už to tu rozebíral dost podrobně, tak mě když tak opraví.

  • Artigas - 29.04.2021, čtvrtek, 14:41
    (-3)

    paya: vždycky jsem měl dojem, že fans FCS jsou normální lidi. Pro tebe neplatí, covidiot jak vyšitý. ŽÁDNÝ covid-19 není, je to jenom světový podvod, aby se pár zmrdů nakapsovalo a hloupé ovce jim to žerou!

  • Babu - 29.04.2021, čtvrtek, 14:39
    (0)

    No mně je líto klubu. Protože na jednu stranu je tu řečeno, že může dojít až 10 % kapacity a zní to jako nějaký návrat do normálu, ale klub musí zajistit pořadatele, měřit teplotu, teď nachystali i testovací místo, a reálně se na stadionu sejde 300 lidí, kteří budou sedět 3 metry od sebe, takže ani nevytvoří atmosféru, ani kdyby se snažili. Jen práca s tím a výstup nula prd. Ale tak asi je všem jasné, že důvod návratu diváků na stadion je hlavně akce Slavie, která chce slavit doma proti plzni.

  • TondaFCS - 29.04.2021, čtvrtek, 14:33
    (-3)

    Asi bylo vyhodnoceno, ze na C4 nechodi pravi fanousci, proto se na zapas nedostanou

  • TondaFCS - 29.04.2021, čtvrtek, 14:32
    (0)

    Cesky pohar

  • TondaFCS - 29.04.2021, čtvrtek, 14:31
    (-2)

    5. misto je poharove pouze za predpokladu, ze pohary vyhraje tym, ktery slonci na 1. Nebo 2.miste

  • paya - 29.04.2021, čtvrtek, 14:17
    (0)

    nedodržování pravidel, shromažďování se, divím se, že za tu bránu na vás ještě nepřišli policajti. Je to hezké slyšet podporu, ale jsou nějaká pravidla a ač si o nich můžeme myslet co chceme, tak by se měla dodržovat. A přesně proto je všem jasné jak by to vypadalo, kdyby tam mohlo být víc lidí. Hromada lidí u vstupu, na WC, před/po zápase u stadionu a nejlépe pak ještě všichni společně pokecat někde u pivka a nechat kolovat pleskaňu. Covid je svinstvo a i když jste měli lehký průběh, můžete okolo sebe ohrozit spoustu lidí, kteří ten imunitní systém mají slabší. Nikdo nechce nikoho buzerovat omezovat atd... ale věř, že ten virus ovlivňuje a bere spoustu životů. FCS zřizuje testovací místo pro fanoušky, ale stejně se nezavděčí. Mají s tím spoustu práce a starostí nachystat místa, dodržovat opatření a prakticky z toho nebudou mít ani korunu, jelikož jdou jen permanentkáři. Ba naopak ještě za to můžou být postihnuti, že tam někteří fanoušci nebudou dodržovat co mají apod...Buďme rádi, že se tam někteří dostanou. Nevím, neznám tě, nechci tě soudit, vše beru jen dle tvého příspěvku, že se scházíš podporovat FCS za plot, což mi přišlo v nouzovém stavu hodně mimo.

  • bambulak - 29.04.2021, čtvrtek, 13:45
    (0)

    co meles :DD

  • paya - 29.04.2021, čtvrtek, 13:16
    (0)

    bambulak: přesně kvůli takovým jako jsi ty, se na fotbal nechodí respektive bude moci jen 10%

  • bambulak - 29.04.2021, čtvrtek, 12:04
    (0)

    sovki tady smysl nedava nic

  • Šovkovskij - 29.04.2021, čtvrtek, 11:46
    (0)

    Co se týče toho vstupu na Mladou Boleslav, sektor C4, rozumím tomu dobře, když má někdo pernamentku třeba na C3, tak má smůlu? Pochopil bych dejme tomu celou tribunu C, ale konkrétně C4? Trošku zvláštní.

  • Pan Puk - 29.04.2021, čtvrtek, 11:46
    (0)

    EKL je dobrá zkratka pro soutěž třetí kategorie :-D

  • kecipep - 29.04.2021, čtvrtek, 11:42
    (0)

    Jinak ze 4. i 5. místa se jde do 2. předkola kon. ligy

  • Nike - FCS - 29.04.2021, čtvrtek, 10:40
    (0)

    to vajdik: Jak říkáš, 5. místo 100% zaručuje 2. předkolo EKL, s tím že Plzeň musí skončit v TOP4. Náš cíl je si udržovat odstup od Liberce, ale samozřejmě furt můžeme útočit na TOP4, vše je otevřené, je to pouze o nás jak zápasy zvládneme.

  • hattrick - 29.04.2021, čtvrtek, 10:00
    (0)

    Ještě může teoreticky Plzeň skončit 6. a vyhrát pohár, jinak pohoda

  • vajdik - 29.04.2021, čtvrtek, 09:53
    (0)

    Nevím zda to tu bylo ale tím že ve finále poháru je Plzen vs Sparta / Slavia - je tedy jisté, že poháry se budou týkat z ligy i pátého celku, chápu to dobře?

  • Šovkovskij - 28.04.2021, středa, 22:52
    (0)

    Podepisuji, ostatně, dnes jsem tu psal něco podobného.

  • drzý vandrák - 28.04.2021, středa, 21:58
    (2)

    .... přesně tak.Může se zúčastnit jen deset procent negativních.Ostatních devadesát procent negativních do kapacity stadionu nemá šanci.Jestli to někdo ještě pořád nepochopil, tak je mě ho líto.Negativní = pravděpodobně zdraví, proč teda 10 % relativně zdravých, popřípadě chráněných vakcínou? Ati

  • karagavrylydys - 28.04.2021, středa, 21:49
    (2)

    Nechápu, proč je kapacita omezena na 10%, když je nutný negativní test. Že by to testování bylo úplně k hovnu a jen si na něm soudruzi mastili kapsy?

  • drzý vandrák - 28.04.2021, středa, 21:02
    (2)

    Obdivuji všechny, kteří by za daných podmínek šli na fotbal fandit.Za mě ani náhodou!Už chybí jen odběr spermatu a kontrola vaječníků!Jestli jsou vakcíny řešením, tak proč nemůže být na tribuně například osm tisíc očkovaných seniorů?Proč jen deset procent kapacity?Že by to nebyl žádný zázrak?Tím to nezpochybňují, ale někde je chyba...

  • riedlss - 28.04.2021, středa, 20:31
    (0)

    * na stadion třeba dvakrát :) ale rozvolňování nebude asi tak rychlé :/

  • riedlss - 28.04.2021, středa, 20:27
    (0)

    Co tady blbnete. Vychází to tak nějak rovnoměrně a pro fanouška z B3 je Zlín ta nejlepší varianta takže uplně bez emocí. Snad jen pokud by došlo postupně k většímu rozvolnění např. na 2000 lidí(poslední zapas), potom by se nekdo dostal

  • kecipep - 28.04.2021, středa, 20:24
    (0)

    Libe hraje doma se Spartou, když by rupl a my vyhráli s Bolkou, tak i díky lepším vzájemným zápasům bychom měli před posledními 4 matchi slibný náskok 8 bodů

  • bambulak - 28.04.2021, středa, 19:49
    (0)

    hosi serme na to.. SLOVACKO DO EVROPY

  • Michal fcs - 28.04.2021, středa, 19:46
    (0)

    bambulo a ty víš, co je spravedlnost...vždyť myslíš jen na sebe

  • bambulak - 28.04.2021, středa, 19:39
    (0)

    omlouvam se vsem bojovnikum za spravdelnost :((((

  • Michal fcs - 28.04.2021, středa, 19:38
    (0)

    to lagic: chtěl jsem mu to napsat podobně, bohužel dnešní cucáci si myslí, že jim patří celý svět

  • bambulak - 28.04.2021, středa, 19:10
    (0)

    :(

  • lagic - 28.04.2021, středa, 19:08
    (0)

    Bambulaku, běž se bodbout, ti dědci, jak ty říkáš, chodí na FCS, potažmo dříve Synot, déle než ty jsi na světě a permice mají desítky let, tak si o ně neotírej ústa. Trochu respektu a úcty, ale chápu, že to od dnešní mládeže nedá očekávat.

  • champyon - 28.04.2021, středa, 19:02
    (1)

    Po dnešku je jasné, že Mol cup vyhraje jeden z trojice Slavia, Sparta, Plzeň. Takže i 5. místo zaručuje účast v předkole evropských pohárů. Teď už jen nepustit před sebe Liberec.

  • Nike - FCS - 28.04.2021, středa, 18:45
    (0)

    Kéž by na Zlín už mohlo třeba 20-30% kapacity, takže všichni na B3 + nějaký sektor....Dávalo by to největší smysl, aby se ti nejvěrnější rozloučili se životní sezonou...

  • eLucky - 28.04.2021, středa, 18:41
    (0)

    to bambulak: Osobně bych za těch podmínek - které sů teď stanovené - ani moc jít nechtěl. Defacto - pokud nechcu porušit všecko, bych musel na tribuně sedět a čumět na hřiště a kvůli tomu fakt na Slovácko nechodím, takže pro mně jako člena B3 za těchto podmínek účast na zápase vůbec nedává smysl. Klub jde cestou nejsnažší zvládnutelnou do soboty, aby tam opravdu mohla byt ta kapacita. Jak to bude na další zápas/zápasy sa uvidí, já doufám, že sa zas dočkáme toho, že budeme moct jít na zápas si to pořádně užit - bez respirátorů, roušek aj. ochraných prostředků bez rozestupů a bez testů... v této sezóně už to asi ale nebude...

  • Michal fcs - 28.04.2021, středa, 17:27
    (0)

    A jak si to představuješ, permici máš za polovinu a nárokuješ si , že jsi věrný a měl bys být nejlépe na všech zápasech? Jakékoliv rozhodnutí klubu bude kritizováno, osobně to vidím tak, že se hold sektory musí prostřídat, že to někomu bude nebo nebude pasovat už klub ovlivnit nemůže. Nezávidím tuhle situaci těm, kteří o ní musí rozhodnout, tak se uklidni

  • bambulak - 28.04.2021, středa, 17:24
    (0)

    to neni o zadne ucte nebo sklaneni se, ale spis jde o princip ze tech par vernych co se opravdu snazi vyjdou naprazdno.. respektuju rozhodnuti klubu ale je to pro me jednoduse zklamani

  • Michal fcs - 28.04.2021, středa, 17:23
    (0)

    bambulo uklidni se, taky na mě nevyělo, vyjde příště, ale myslet, že když chodíš za plot, tak se před tebou všichni skloní a budeš na každém zápase je naivní Osobně si myslím, že kotel by měl jít na zápas se Zlínem, kde se může rozhodnout o pohárech

  • MessiFCS - 28.04.2021, středa, 17:18
    (0)

    Možná chtějí kotel radši na zápasy s Bohemkou a se Zlínem. Ale mohli radši pustit polovinu tribuny A a polovinu tribuny C, ať se lidi po stadionu lépe rozmístí.

  • bambulak - 28.04.2021, středa, 17:08
    (0)

    vysmech celemu B3, kteri chodi zapas co zapas za plot a za odmenu tam pujdou dedci z c4, kteri by si to mohli zapnout i v televizi, protoze cumet na to budou stejne ze sedacek na stadionu, tak stejne z gauce... bych blil...

  • barnabas.666 - 28.04.2021, středa, 16:40
    (0)

    Hm, to je hezké, mám dvě permanentky na C4, ale evidentně zůstanou nevyužity. Jsem zvědavý, kolik nakonec dojde lidí.

  • Valheru - 28.04.2021, středa, 14:49
    (0)

    Na antigen se objednává, ale můžeš si ho nechat udělat v nemocnici klidně i v sobotu, když stihneš volný termín.

  • a jé - 28.04.2021, středa, 13:49
    (0)

    Teď by mě zajímalo co vedení jak se k tomu postaví kdo může a kdo ne je totiž středa a nevím jestli se nepletu myslím že na antigeni se objednává nebo ne?

  • a jé - 28.04.2021, středa, 13:47
    (0)

    Seby77 protokol jsem dostal když jsem jel mimo firmu bylo řečeno že platí 7 dní no ale podmínky vstupu na stadion zní max 48 hod

  • malen - 28.04.2021, středa, 12:58
    (0)

    TEST NA JMÉNO-OČKOVÁNÍ NA JMÉNO-PRODĚLÁNÍ KOVIT NA JMÉNO-PROHLÁŠENÍ NA JMÉNO-PERNAMENTKA NA JMÉNNO-TEPLOTA POD 37sT.-A NENÍ PROBLÉM.

  • karagavrylydys - 28.04.2021, středa, 12:48
    (0)

    Dnešní MOL Cup bez fanoušků. https://www.idnes.cz/fotbal/domaci-souteze/mol-cup-viktoria-plzen-sigma-olomouc-fanousci-zakaz.A210428_090940_fot_dsouteze_vp2

  • seby77 - 28.04.2021, středa, 12:34
    (0)

    Pokud k tomu testovani ve firmach ci skolach dostavate nejaky protokol tak to mate fajn. Mame malou firmu a testujeme se sami bez nejakeho oficialniho dokumentu. Takže se obavám, že pokud jim ukážu test nebo fotku testu tak mě pošlou do ...... xD Jinak s bohemkou i zlinem hrajeme v sobotu, takze test z patku pohoda.

  • Pan Puk - 28.04.2021, středa, 12:24
    (0)

    Vtipne je ze ti ten ctvrtecni z prace vydrzi jen do soboty rana (48 hodin) takze je ti k sipku a musis si stejne udelat v patek dalsi.

  • eden14 - 28.04.2021, středa, 12:00
    (0)

    Stačí antigenní test z práce či školy. Nesmí být starší 48hodin

  • seby77 - 28.04.2021, středa, 11:06
    (1)

    Počkal bych si na oficiální instrukce za našeho klubu. Pracují na tom.

  • Mara881101 - 28.04.2021, středa, 10:51
    (1)

    Ahoj slovácká rodino, mám dotaz, kde jste vyčetli, že to musí být test provedený laboratorně, tedy není dovolen ten " z práce"? Protože podle mě na stránkách LFA toto uvedeno není a na oficiálních stránkách klubu to není taky. Tím netvrdím, že to jinde není definováno a rád bych v tom měl jasno :-)

  • Šovkovskij - 28.04.2021, středa, 10:30
    (0)

    kecipep: V pořádku, chápu... Hory: Já vím, je to pro někoho hodně nesrovatelné, ale já v tom moc rozdílů nevidím. Každý to vidí trošku jinak, i kdy uznávám, že jsem možná trošku ustřelil...:-)

  • Hory - 28.04.2021, středa, 10:17
    (0)

    Šovki, zkus prosím přejít do současnosti. Tvoje neustélé srovnávání s protektorátem mi přijde minimálně nedůstojné ke všem lidem co ho museli prožít. Nikdo z nás ho nezažil, tak nemá právo ho nijak zlehčovat.

  • kecipep - 28.04.2021, středa, 10:14
    (0)

    Šovki: se vší úctou jsem to stejně odstranil. Mám podobné info, ale vzhledem i k třeba opakovaným jednáním (co my víme) bych to takto konkrétně nezveřejňoval.

  • Šovkovskij - 28.04.2021, středa, 10:13
    (0)

    pajca: Ber to samozřejmě s nadsázkou. Ale chodili v Protektorátu s hadrem na hubě, třídili lidi na očkované a neočkované, testované a neotestované, zakazovali pohyb mezi okresy, dávali zákaz vycházení a podobně... Takže neříkej, jaký je v tom rozdíl.

  • pajca - 28.04.2021, středa, 10:07
    (0)

    za Protektorátu mělo slovo "selekce" trochu jiný význam. tam se těmi, co neprošli selekcí, topilo. mám dojem, že kdyby mohli volit špilku do nosu a zákaz vstupu ke kadeřníkovi, tak by neváhali. V padesátých letech podobně.

  • karagavrylydys - 28.04.2021, středa, 10:02
    (0)

    Nic není zdarma.

  • Šovkovskij - 28.04.2021, středa, 09:39
    (0)

    paya: Tím chci říci, že ty testy kdo proplácí? Komu? Chápeme? Já vím, že je zdarma, někdo to ale objednal, někdo to provádí a někdo taky za to inkasuje, chápeme?

  • Michal fcs - 28.04.2021, středa, 09:39
    (0)

    antigení ze zaměstnání/ školy nestačí, musí být z oficialní laboratoře a je zdarma 1x za 3 dny. Problém může být, kde ho v pátek odpoledne/ v sobotu sehnat. Proto by si něktzerá laboratoř mohla postavit stan u stadionu a v sobotu během dne otestovat ěťastlivce, kteří se na stadion dostanou. Chápeme?

  • Šovkovskij - 28.04.2021, středa, 09:37
    (0)

    paya: To já vím, že je zdarma, ale je mi záhadou, proč neplatí ten ze zaměstnání a mám si ještě jednou navíc nechat rýpat v rypáku? Už takhle toho máme málo? Holt, nakradené je pořád málo evidentně....

  • paya - 28.04.2021, středa, 09:33
    (0)

    Šovki: antigenní test je zdarma 😂😂😂

  • Šovkovskij - 28.04.2021, středa, 09:29
    (0)

    Takže ten antigenní test ze zaměstnání nestačí? To je opravdu svoloč hamižná...

  • Michal fcs - 28.04.2021, středa, 09:28
    (0)

    to fcs: Ano,antigení platí 48 hod, ale pojišťovna ho proplácí 1x za 3 dny, PCR za 1500 ,- platí 7 dní, co je na tom k nepochopení?

  • fcs - 28.04.2021, středa, 09:21
    (0)

    Stačí antigenní pokud se nemylim

  • Šovkovskij - 28.04.2021, středa, 09:05
    (0)

    Je to všechno jenom buzerace, šikana a vydírání nejhorší vlády od Gottwalda. To, co se děje, nebylo ani za Protektorátu. Třídění lidí, selekce, znevýhodňování... nemá to žádnou logiku, jen z lidí vytahat poslední prachy, protože zmrdi si nakradli pořád málo. Zmetci. Tento paskvil u Ústavního soudu nemůže projít.

  • Michal fcs - 28.04.2021, středa, 08:10
    (0)

    Takže ke kadeřníkovi/masérovi, kde je uzký kontakt stačí test ze zaměstnání, na stadion je nutný test z laboratoře......to se zase někomu něco povedlo. Snad by si mohla některá laboratoř postavit stan přímo u stadionu. A co ještě nechápu, test 48 hod. starý, pojišťovna hrádí test jednou za 3 dny, pokud se někdo trefí do mezery....tak má smůlu nebo zaplatí

  • zdrh - 27.04.2021, úterý, 22:11
    (0)

    A ještě link na ten dotazník LFA, který je nutné před vstupem vyplnit (nebo si doma vytisknout a vyplnit ho dopředu) https://uloz.to/file/EVhEQd1pLT30/vytisknete-a-vyplnte-prosim-pdf

  • zdrh - 27.04.2021, úterý, 22:08
    (0)

    Na webu Olomouce je podrobný popis, co musí jejich fanoušek absolvovat nebo mít, pokud chce jít na zápas. Jelikož hrají už zítra pohár, tak to mají pro ten zítřejší i následné zápasy. Je tam uvedeno, že stačí i antigenní test max 48 hodin starý. Plus vyplněný formulář LFA (při vstupu bude rovněž měřena teplota). 1. Na Andrově stadionu může být přítomno 1247 diváků včetně pořadatelů, médií a dalších. 2. Před vstupem na stadion je potřeba předložit buď: potvrzení negativního PCR nebo antigenního testování, které nebude starší 48 hodin, certifikát MZ ČR o provedeném očkování, od kterého uplynulo nejméně 14 dní, doklad (lékařskou zprávu) o prodělaném onemocnění COVID 19 v posledních 90 dnech 3. Před vstupem je rovněž nutné vyplnit Protokol LFA. 4. Vstup bude umožněn dlouhodobým partnerům a držitelům zakoupených permanentních vstupenek.

  • riedlss - 27.04.2021, úterý, 21:07
    (0)

    Babu: pročítal jsem jen příspěvky, kde zmiňovali PCR, ale pokud by byly možné i antigení tak je to ještě snesitelné. No, nikdy bych nevěřil, že tu budeme řešit tohle.... :/

  • kecipep - 27.04.2021, úterý, 20:28
    (1)

    Fipa: potřebuje hlavně psycho kouče, reflexy a zákroky bez přemýšlení jsou parádní. Zbytek není prostě dobrý - rozehra, komunikace s hráči, předvídání, výkopy. Prostě všude, kde máš aspoň vteřinu na přemýšlení

  • fipa - 27.04.2021, úterý, 19:05
    (0)

    Neserte mě a nehazejte to na Nemravu! Potřebuje podporu a čas. Co chcete snad hrát ligu mistrů? Je to krásná sezóna tak fanděte 👏👏🍻

  • Mr. Buben - 27.04.2021, úterý, 17:58
    (0)

    Je super, že je dána možnost pro kluby otevřít hlediště, ale kde je napsané, že této příležitosti využije klub(jsou na to 4dny a dneska asi už nikdo nebude vymýšlet jak se k tomu postavit, takže 3dny). Zase se bude řešit kdo teda jo a kdo ne a pokud někdo dostane možnost, tak jestli bude schopen zajistit patřičná potvrzení a nakonec na tribunách nebude opět nikdo a zklamaní budou všichni, kteří by chtěli, mohli, ale nedostanou se. Nezávidím tomu, kdo to bude mít na starosti.

  • Babu - 27.04.2021, úterý, 16:51
    (0)

    Dle idnes stačí negativní antigenní NEBO PCR test ne starší než 48 hodin NEBO potvrzení o prodělaném covidu v posledních třech měsícícg NEBO potvrzení o očkování + rozestupy + respirátory, přičemž do 10 % kapacity, tedy do celkového počtu osob na tribunách se kromě diváků budou počítat i členové pořadatelské služby, zástupci médií a další osoby zajišťující organizaci utkání. -- Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/fotbal-fanousci-navrat.A210427_094655_fotbal_jic

  • nbk - 27.04.2021, úterý, 16:26
    (0)

    @babu, nevíš jak to je s tím, když je člověk naočkovaný? Musí mít taky pcr?

  • riedlss - 27.04.2021, úterý, 14:49
    (0)

    Před sezonou jsme šli do loterie s permanentkama. Neváhal jsem ani minutu pač jdou peníze klubu, ale vydírání nějakým testem za xy se mojí podpory na stadioně nikdo nedočká. Když PCR, proč ne celý stadion?! Komedie....

  • Babu - 27.04.2021, úterý, 13:57
    (0)

    Na idnes píší, že podmínky se dojednávají. Pokud bude podmínkou PCR test a zároveň max. 10 % kapacity, tak je to absurdní vzhledem k tomu, jak přesný PCR test je. To by už mohlo jít i 50 % kapacity. A pokud do zaměstnání stačí antigenní test, tak proč ne na stadion a fotbal, kde se hraje venku. No jo vím, hledám v tom logiku a ta ve vládě není :D no kdo ví, co z tohoto vypadne.

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 13:57
    (0)

    paya: a to nemluvím o tom, jaký má Orkla obrat za rok 2019, určitě v roce 2020 byl menší, ale to jsou miliardy... A my tady mluvíme o podpoře Slovácku, které by bylo vděčné, za jednotky milionů...možná i to přeháním...

  • TondaFCS - 27.04.2021, úterý, 13:55
    (-6)

    No nechci videt ty sedacky na stadionu, vsadim se ze od posledniho zapasu se neumyvaly

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 13:52
    (0)

    paya: A jak už jsem říkal, pokud chceš sponzorovat, tak sponzoruješ za každé doby, jak říkal nevím kdo z klubu, tak většina sponzorů zůstala a dál Slovácko sponzorují i v téhle těžké době... A to jsou i odvětví, která byla zasažena mnohonásobně víc než potravinářství... Mohli třeba říct, že nedají sponzorský dar, takový na kterém se domluvili, ale že v rámci nejisté doby ho poníží... Ale pokud se ani takhle nedomluvili, tak to určitě nebylo dané covidem... To je můj názor..

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 13:47
    (0)

    paya: tak pokud to bereš takhle, tak to kdybych byl vlastníkem klubu, tak v okamžiku covidu ho rozpustím a zruším... A pokud se bavíme o období, kdy to začínalo a nikdo nemohl tušit, jak se to bude vyvíjet, tak jsme o rok starší a možná je už i vidět nějaká další forma, jak to bude dál, že ten covid s planety nezmizí a musíme se s ním naučit žít nebo se nechat očkovat... Tak mi přijde logické oslovit tuto firmu znovu, snad se nerozešli ve zlém a řekli si, že se k tomu třeba vrátí až se situace více vyjasní... pokud tomu tak není, tak to určitě nebylo covidem... Jak sám píšeš dopad to má na všechny, ale osobně si myslím, že je spousta firem v jiných odvětvích na kterých se to podepsalo nebo podepíše ještě více tato covidová doba. Takže opravdu si nemyslím, že toto byl důvod nepodepsání smlouvy o partnerství, kdo ví, zda tam nebylo něco jiného, třeba změna managmentu, atd. těch vlivů mohlo být víc...

  • paya - 27.04.2021, úterý, 13:39
    (0)

    BM: potravinářství nepotravinářství nikdo v tu chvíli nevěděl a ani teď neví jak se doba vyvine. Ať jde o maličkou pekárnu až po největší společnosti, tak na každého to má dopad a ač se může zdát, že třeba malý, tak se mýlíš. Od omezení pracovních sil, nedostupnost či nedostatek komodit atd... vše se zdražuje a ani potravinářství nemá na růžích ustláno. Navíc opakuji, bavíme se o období kdy to vše začínalo a nikdo nemohl ani tušit, jak se to bude vyvíjet a že po roce budeme prakticky pořád ve stejném bodě. Každý rozumný si pak tu svou investici moc dobře rozmyslí a zrovna podpora fotbalového klubu, kde nemůžou ani diváci, není jisté zda se bude vůbec hrát a v jaké formě atd....

  • seby77 - 27.04.2021, úterý, 13:28
    (0)

    V nemocnici UH pro samoplátce PCR test 1510,- Kč. Myslím že těch 800 míst se ani nezaplní.

  • tomisek - 27.04.2021, úterý, 13:17
    (0)

    Nevim jestli je kazdy ochotny paltit cca 2000 za PCR

  • Michal fcs - 27.04.2021, úterý, 12:44
    (0)

    Asi nejjednoduší bude vybrat sektory a další zápas zase jiné sektory, nic rychlejšího a jednodušího není

  • Ondra - 27.04.2021, úterý, 12:42
    (0)

    Pro klub to není dobrá zpráva, že na Boleslav může 800 diváků. Jak rozhodnout, kteří permanentkáři můžou a kteří ne.

  • kecipep - 27.04.2021, úterý, 12:35
    (0)

    Tak podle prvních zpráv už na Boleslav až 10% kapacity stadionu? Negativní PCR test a respirátor.

  • karagavrylydys - 27.04.2021, úterý, 12:25
    (0)

    BM, za mě všech 6 bodů reálných (samozřejmě nemusí být pravda ani jeden).

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 12:18
    (0)

    karagavrylydys: Já se tedy divím... Hlavně vždy co napsal TK27, tak byla lež, nevím kde na to chodí... Aspoň procento kdyby byla pravda, ale zatím se netrefil do ničeho, ale máme počkat na konec sezóny, kde se prý uvidí, tak čekám :-)))

  • karagavrylydys - 27.04.2021, úterý, 12:13
    (0)

    Možná to bude znít divně, ale ani jedné z těch 6 věcí (Bajza, Nguyen, Sadílek, Kliment, černoši, Zemek), které napsal TK27, bych se nedivil.

  • xxpaloxx - 27.04.2021, úterý, 12:06
    (2)

    Prosím pěkně , nemůže už někdo mazat ty žvásty T elete K ravského 27 ? Slyšel jsem už hodně hovadin , ale co je moc , to je moc.

  • TondaFCS - 27.04.2021, úterý, 11:50
    (0)

    Dokud se nezmeni vedeni FACR a jeho fungovani, tak by byl blazen ten, kdo by sel sponzorovat cesky fotbal v jakekoliv podobe. Verim tomu, ze s novym vedenim se neco zmeni k lepsimu a mozna se najde sponzor

  • Pan Puk - 27.04.2021, úterý, 11:38
    (1)

    Myslím že Slovácko o druhou ligu stojí. Pro mladé hráče je to super zkušenost a všichni co jsou na hostování by se mohli stáhnout zpět. Snad to dopadne.

  • hešpy - 27.04.2021, úterý, 11:30
    (-4)

    To by byl ale hezký dres. https://i.redd.it/i3ora7dyjhv61.png

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 11:22
    (0)

    paya: pokud doba covidová, zruší možnost sponzorství Orkly, tak tomu vůbec nevěřím... A nebo spíš to byla záminka, jak nakonec nesponzorovat. Orkla má své zastoupení především v potravinářství a tato oblast si myslím, že byla covidem zasažena nejméně...co mají říkat jiná odvětví...

  • paya - 27.04.2021, úterý, 11:17
    (0)

    BM: doba covidová přišla ze dne na den, doba nejistoty, očekávání a tenkrát to byla opravdu pravda, kdy bylo vše nachystáno. Bohužel to svinstvo tomu nepřálo. Velkého a bohatého sponzora by chtěl každý. Na druhou stranu návratu pana Valenty ani trochu nevěřím a to ani není ten pravý sponzor, kterého bychom chtěli nebo bych si aspoň představoval.

  • paya - 27.04.2021, úterý, 11:13
    (0)

    tucek: dle mého je tam velká chyba a to, že se bodový zisk přepočítává na odehrané zápasy, čili lídrem MSFL pro takové případy je Vyškov. Jinak osobně si myslím, že ač by Slovácku 2. liga mohla výrazně pomoci i ve spojení s evropským pohárem, kdy šířka kvalitního kádru by měla větší vytížení, tak aktuálně nemáme prostředky, prostory a zázemí na dvě profesionální soutěže.

  • TondaFCS - 27.04.2021, úterý, 11:11
    (-1)

    Pohary budou, Orient uz je sice zavreny, ale v Nadrazni by to klukum mohlo klapnout, drzime palce

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 11:10
    (0)

    paya: Norové, jako Orkla jo :-))) to už tu taky bylo. A podle mě to není nikdy o zakřiknutí informací, buď to tak má být a nebo prostě o to zájem není... zase že by se tak rychle měnili zájmy o sponzorování, tak tomu nevěřím. buď chci nebo nechci...

  • paya - 27.04.2021, úterý, 11:07
    (0)

    TK27: pokud bude alespoň 30% toho co říkáš pravda, tak jedině dobře :-) ale obávám se, že tady vždy vše zakřikneš, i když třeba nějakou tu pravdu (informaci) máš, tak pak z toho sejde....zkus někdy být potichu a třeba by vyšli i ti Norové :-)

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 11:07
    (0)

    TK27: no nevím, mluvil si o sponzorech, nejsou žádní... teď místo Zemka zpátky Valenta... jsem zvědav zda ti vyjde aspoň to, že v sobotu bude chytat Bajza. A pokud by Kliment prodloužil smlouvu, tak bych čekal nějakou informaci od vedení...

  • tucekbucekmucek - 27.04.2021, úterý, 11:06
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-druha-liga/395303/ne-propustna-druha-a-treti-liga-co-se-sestupy-a-postupy-sance-pro-becka.html

  • TK27 - 27.04.2021, úterý, 11:04
    (-2)

    Takhle se to ke mně doneslo, po sezoně můžeme dělat závěry.

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 11:00
    (0)

    Valenta se vrátí jo :-))) no tomu nevěřím :-))) kdyby se měl vrátit Valenta, tak s jeho vidinou by museli ty poháry chtít uhrát za každou cenu :-)))

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 10:58
    (0)

    S tím Kúdelou prosím už přestaňte, co by tu jako dělal... jeden z nejlepších obránců v lize v současnosti, i na svůj věk. A možná i nejlepší obránce reprezentace, určitě ho Slávie uvolní :-))))

  • riedlss - 27.04.2021, úterý, 10:58
    (4)

    TK27: nevíš jak bude příští tyden o víkendu prosím tě?

  • TK27 - 27.04.2021, úterý, 10:57
    (-1)

    Valenta...

  • Bayern Munchen - 27.04.2021, úterý, 10:56
    (0)

    TK27: a kdo bude platit Nguyena, Klimenta a ty tvoje černochy... Když Zemek končí... Bez něho končí i Slovácko, to si pamatuj...

  • Ondra - 27.04.2021, úterý, 10:53
    (0)

    V létě měl přijít Kúdela, ale jestli dorazí několik černochů, tak to asi nepřijde.

  • Hory - 27.04.2021, úterý, 10:39
    (0)

    Tak si říkám, že za nickem TK27 se skrývá buď ředitel klubu, nebo trenér. Nikdo jiný to nemůže být. :)

  • TK27 - 27.04.2021, úterý, 10:39
    (0)

    Přesně tak, to si povíme. Však uvidíte kdo měl pravdu.

  • kecipep - 27.04.2021, úterý, 10:38
    (3)

    TK27: Ty jsi jouda. Po sezóně si povíme.

  • a jé - 27.04.2021, úterý, 10:34
    (0)

    A já pokračují za mlhou hustou tak že by se mohla krájet

  • TK27 - 27.04.2021, úterý, 10:31
    (0)

    V sobotu bude chytat Bajza, po sezóně bude jedničkou Nguyen z Liberce. Jak jsem již včera psal, Sadílek se upsal v Belgii. Kliment smlouvu prodloužil, s tím, že jej může někdo v zimě vykoupit. Na zkoušku tady bude několik černochů, mohl by se někdo chytit. A ta nejdůležitější zpráva, Zemek po sezoně končí.

  • KEIKIN - 27.04.2021, úterý, 10:11
    (-6)

    Zemek nemá lowe na to, aby Slovácko hrálo poháry. Bohužel to k tomu spěje, že to pustíme. :-(

  • Bayern Munchen - 26.04.2021, pondělí, 17:38
    (1)

    paya: já netvrdím že Nemrava je super, nepůsobí na mě vůbec jistě, rozehrávku má hroznou, každý centr a standartka proti nám, tak trnu... ale není to jen jeho chyba, krajní obránci poslední kola hrají katastroficky, ať je tam kdokoliv... ten Šimko to nemusel vůbec hrát na roh, šlo to kopnout do autu, to je můj názor. První gól, kdyby neposlal v útoku Sadílek, tak na Nemravu ani nevystřelí... takže je potřeba vždy brát počátek, kde chyba před gólem vznikla a ne jen konec, ne vždy se tomu dá zabránit... lepšího golmana teď bohužel nemáme...

  • paya - 26.04.2021, pondělí, 16:16
    (1)

    BM: odpověděl sis sám, oba góly v Plzni i přes otřesný výkon celého týmu při bránění jdou za Víťou. Přesně jak říkáš, nesmyslně stáhl ruku a druhý gól? Ano Šimko odkopával nesmyslně na roh, protože Víťa nebyl schopný vzít balón pomalu na penaltě a i když na něj Šimko volal a čekal, tak to musel odkopnout do bezpečí. A jestli tyhle věci opravdu nevidíte, tak to nemá cenu opravdu komentovat. Jedete pořád dokola nějaké jeho hájení, ale prostě ty jeho chyby jdou vidět na rozdíl od ostatních strašně moc a prakticky v každém zápase.

  • Driske - 26.04.2021, pondělí, 15:47
    (1)

    Jenže ty góly pramení také ze špatné komunikace, vždyť on na ty hráče ani během hry nemluví, nejde si ani pro míč a obránci jej pak musí zbytečně zakopnout do autu nebo na roh, to se stalo chvilku před gólem Plzně, bojí se, nemá seběvědomí.

  • Artigas - 26.04.2021, pondělí, 15:23
    (-1)

    Driske: za 6 z 8?!?! A za které? První branka v Pardubicích chyba Hoffmana, přímák nechytatelný, druhý gól jde taky za Hoffmanem. Na Spartě chyba Reinberka, po první tyči nedal okamžitě balon pryč, Divíšek nepohlídal Weisnera. Plzeň, no Nemrava měl vědět, že Ba Loua přesně takový gol dal v přechozím zápase, ale přecházela tomu naprosto nesmyslná přihrávka zpět od Sadílka, etc. takže tak.

  • Driske - 26.04.2021, pondělí, 14:30
    (1)

    Ano, to máš pravdu, ostatně kdo ví jak to teď bude s Hofmannem, ale Nemrava je zkrátka hrozný brankář a stačí se podívat na reakci týmu, vždyť oni nevěří vlastnímu gólmanovi.

  • Ondra - 26.04.2021, pondělí, 14:13
    (-1)

    Nelíbí se mi, jak všichni házíte naše prohry na Nemravu. Musím ale uznat, že nám příliš nepomáhá. Filipko, Drobisz, Heča, Melichárek i Trmal dělali chyby, ale bohužel ne v každém zápase. Pokud se chceme posouvat dál, tak potřebujeme v brance větší jistotu.

  • Bayern Munchen - 26.04.2021, pondělí, 14:12
    (0)

    Takže ne jen Nemrava, ale i tito zmiňovaní obránci dělají dost chyb... První gól v Plzni chyba Sadílka z našeho útoku brejk Plzně a gól, tam byla i chyba Nemravy nevím proč nakonec stáhnul ruku, myslím si, že by ten míč jinak vyrazil... Víceméně kromě Kadlece a Hofmanna nám ta obrana na krajích poslední zápasy hodně hoří...

  • Bayern Munchen - 26.04.2021, pondělí, 14:09
    (0)

    Třeba gól na Spartě, jasná chyba Reinberka, který neodkopnul pořádně balón po tyčce co dali a on ho měl v držení a při následném centu přes jeho stranu se nechal zase přeskočit laxně Divíšek... Druhý gól s Brnem chyba Reinberka, to byl jeho hráč, kterého si měl pohlídat... Druhý gól s Plzní chyba Šimka, mohl ten balón odkopnout mimo roh, zahrál ho zbytečně na roh a tím nás dostal pod tlak, atd.

  • Bayern Munchen - 26.04.2021, pondělí, 14:06
    (0)

    Nemyslím si, že jen Nemrava, viděl jsem chyby i od Reinberka, Divíška, Šimka... a fotbal je o chybách...

  • Driske - 26.04.2021, pondělí, 14:00
    (0)

    Na defenzivě můžeš pracovat jak jen chceš, ale pokud ti to pokaždé prodá gólman, tak nenaděláš nic. Protože za 6 z těch 8 branek může Nemrava a tak to prostě je.

  • Bayern Munchen - 26.04.2021, pondělí, 13:47
    (0)

    Jsem velice zvědavý na zápas s Mladou Boleslaví, jestli uvidím na našich hráčích zlepšení, díky týdenní pauze... Bude to těžký zápas, Boleslav nemá stále jistou záchranu a my pokud chceme stále myslet na udržení čtvrtého místa musíme jednoznačně vyhrát. Doufám, že se kluci zkusí aspoň přiblížit bojovností a presinkem a hlavně hrou po zemi zápasům před covidem nebo aspoň jak hráli proti Liberci... Hlavní je ale zapracovat na defenzívě, poslední čtyři utkání jsem inkasovali 8 branek a to je docela dost na to jak jsme měli před posledními čtyřmi zápasy propracovanou defenzívu, kdy jsme skoro neinkasovali... Hlavně se z toho konce sezóny neposrat a zkusit to unést po psychické stránce, zkušený tým máme velice...

  • Bayern Munchen - 26.04.2021, pondělí, 13:21
    (0)

    TK27: ok, rád si počkám... ale zatím jen samé řeči a skutek utek...

  • TK27 - 26.04.2021, pondělí, 13:14
    (-1)

    Bayerne, počkej na konec sezony a pak si řeknem, ju? :)

  • seby77 - 26.04.2021, pondělí, 10:39
    (0)

    Se Smetanou je Baník spokojený, dostane důvěru i v další sezóně. Otázku trenéra tady řešit nemusíme, protože česká širší spička má své trenéry vyřešené. Svědík tady bude trénovat i příští rok. Ale stát se může cokoliv samozřejmě. A co se týče pohybů v hráčském kádru, tak bych chtěl jen říct, že to že se o tom nikde nemluví, tak neznamená, že se to tak neděje. Již na začátku jarní části v jednom z rozhovorů Svědík přiznal, že už s vedením řeší stavbu kádru pro další sezónu. Nemám důvod mu nevěřit.

  • Bayern Munchen - 26.04.2021, pondělí, 10:07
    (0)

    TK27: kdy budeš mít konečně v něčem pravdu :-))) zatím jen samé lži...TondaFCS: jediné co ti věřím, je ten Kliment, myslím si, že určitě odejde za lepším a to buď Sparta nebo Slávie, jen bych si byl opatrný, když bych si Klimenta pořizoval, jeho časté problémy s kolenem mohou znovu začít, ve Spartě s tím mají zkušenosti viz Panák z Karviné a další... ale je zase zadarmo, takže jde jenom o investici do jeho platu... Co se Svědíka týče tak zrovna do Baníku, bych ho teď nečekal, řekl bych, že se jim tam vcelku dobře chytl ten Smetana a to je patriot a mladý perspektivní trenér, takže to by mě moc překvapilo, kdyby ho hodili přes palubu a hlavně zaplatili za Svědíka... A to poslední, že Slovácko bude bez pohárů, toho se bojím, že tady asi budeš mít pravdu...forma hráčů je bohužel pryč a to že půjdou na morál už tomu moc nevěřím :-(

  • TK27 - 26.04.2021, pondělí, 09:38
    (-4)

    Sadílka už podepsal tým z Belgie, jen se o tom zatím nemluví, takže pssst. :)

  • peetrs - 26.04.2021, pondělí, 09:26
    (0)

    Nemám rád spekulace. Je ale pravda, že Sáďa patří k top záložníkům ligy a byl by zázrak ho udržet. Na druhou stranu, když si má pomoct, tak jenom přestupem do Prahy nebo ven. Letošní sezóna ukázala, že slušně odkopat se liga dá i u nás...

  • Greif - 25.04.2021, neděle, 16:29
    (0)

    Tondo netrol

  • TondaFCS - 25.04.2021, neděle, 16:14
    (0)

    Tischlera tezko kdyz neni hracem fcs

  • Artigas - 25.04.2021, neděle, 15:07
    (0)

    O Klimentovi a Sadilkovi nemluvě, do cirkusu Letná? Ukázkový příklad mají v Hečovi a Travnikovi. Jediné, co by FCS měl, stáhnout Trmala,Tischlera apod. Pise se tady i o Dvořákovi, ale ten zahrál jediný zápas, ma roky.

  • Artigas - 25.04.2021, neděle, 14:51
    (0)

    Tomuhle jsem se zasmal, Svědík do Baníku?!?! Do klubu, který, když ho vytáhl ze sraček na pátý flek, tak ho vykopl?!?!

  • TondaFCS - 25.04.2021, neděle, 14:05
    (-4)

    Kliment, Sadilek -> Sparta Svedik -> Banik Slovacko bez poharu..

pristi
 Další články:
02.05.2021, neděle, 10:00 - Pořád šlapeme vodu, ví Kadlec. Nervozita? Vždyť hrajeme o poháry, připomíná
02.05.2021, neděle, 09:32 - Slovácku proti Mladé Boleslavi fandil Svědíkův syn i vicemistr Evropy Kadlec
02.05.2021, neděle, 09:22 - Fanoušci body nepřinesli. Slovácko podlehlo Mladé Boleslavi. Rozhodl Drchal
30.04.2021, pátek, 18:52 - Komňacký o nástupcích: Svědík roste pro velký klub, ...
25.04.2021, neděle, 11:00 - Pohárovou Evropu máme pořád ve svých rukou, tvrdí Kalabiška po Plzni
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace