*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Nová anketa: Měla by být na dresu Slovácka (decentní) moravská orlička?

21.06.2010, pondělí, 17:27
garfield_morava_velky.jpg

V posledních měsících se Slovácko stále častěji hlásí k Moravě. Důkazem toho je sektorová vlajka „Slovácko je Morava“ trička se stejnou tématikou, nebo třeba choreo, které bylo vytaženo při domácím zápase se Slávií Praha, kde byl vyobrazen Garfield v brnění s mečem a štítem, na kterém byla moravská orlička. Čím dál častěji se navíc objevují šály Slovácko - Morava.

"Jednalo by se o decentní orličku na rukávu, prsou, nebo na zádech. Orlice by byla velikostně stejná jako znak Slovácka na prsou (cca 9cm)"

V závěru sezóny se stále častěji rozebírala možnost umístit malou orličku i na zápasový dres. V tomto směru vzniká i oficiální žádost, které by měla koncem týdne směřovat na klub. Vždyť Morava má své kořeny právě tady – na Slovácku.

Zapojte se i vy do hlasování jestli by měla být moravská orlička na drese 1.FC Slovácko.

Hlasovat můžete na hlavní stránce tohoto webu v jeho levé části.

INFO: Z každé IP adresy je možné hlasovat pouze jednou. Pokud svou IP adresu sdílíte s dalšími uživateli, tak vám nemusí jít hlasovat...

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 26.06.2010, sobota, 16:24
    (0)

    Moravien: hihihi

  • Moravian - 26.06.2010, sobota, 08:00
    (0)

    Carlosi tak pokud Tobě huka jen když se nehraje, tak jsi docela v klidu. Mě huka jak říkáme my hrdí Slované: "immer etwas." Mnohokrát jsem se snažil vysledovat faktory podmiňující moji demenci, ale vždy bezúspěšně. Eliminovat vlastní debilitu je pro mne nadlidský úkol.

  • juancarlos - 26.06.2010, sobota, 00:00
    (0)

    Moravia:no jo no,člověka tvoří jiné hodnoty:-)) to už bych,ale fakt nerozváděl neb se z toho poserem.-)) to je zase depatička,je vidět že se nic nehraje a všem húká:-))

  • Moravian - 25.06.2010, pátek, 07:10
    (0)

    juancarlos: Ale Carlosi o tom to vůbec není! Evropa a celý svět je tak promíchaný prostor, že DNA nehraje sebemenší roli. Nacionalistické principy trvající na podstatě krve jsou primitivní záležitost úchylných jedinců. Třeba Morava byla po staletí zemí Slovanů a Germánů a až v 19. století mezi nimi vzniklo nepřokonatelné jádro sváru na základě etnicity. Do té doby se za Moravany považovali jak Slované tak Němci a obě složky zemských obyvatel prokazovali stejný patriotismus. Jinými slovy; myslím, že zda můj, Šovkiho, nebo třeba Tvůj prapraprapraprapředek pocházel z Moravy, Bavorska, Švédska, Ruska, nebo třeba Čech, není podstatné. Důležitá je vazba, kterou má k zemi každý z nás. Původ je sice pěkná věc a já jsem hrdý ,že jsem v geneaologii došel až do 18. století a dopátral, že mí předkové byli z této země, nic méně není to podstatné. Člověka tvoří jiné hodnoty.

  • Buchlovjak - 25.06.2010, pátek, 00:38
    (0)

    to Moravien a stolmor: hoši souhlas s Váma oběma...stolmik ti to už vysvětlil...ja když jsem byl na Westfallen stadionu pře patnácti lety prvně tak mě tam přivedl otec a jeho známý Dirk a jeho švagr který mi dal na krk šálu a v ten okamžik se zrodila vazba...tenkrát rozsekali Bielefeld a na konci sezony slavili titul a taky vítězství v lize mistrů takže přece jen těch 52 let u Schalke je větší díra :-). A o Rosovi a Dinovi to vůbec není ... ani jeden se mi tenkrat nebyl schopný podepsat na dres...ale hráči jako Ricken, Moller a další to udělali...a Lars Ricken i když vyšuměl jak pára nad hrncem je pro mě duše Borussie bo jim ve finále LM jako 18letý smrad vykopnul titul :-). Ale jak říkal stolmik nás spojuje jiné a to slovácké srdce...i když debaty o jiných klubech by tu moc být neměly nevidím důvod co by na nich bylo zlého, ale spíše to patří k tomu pivu jak si říkal...FCS forever a navždy...bude mi bez toho pár měsíců smutno ..tak dlouhé odloučení od fotbalu jsem za těch patnáct let ještě nezažil....

  • RNA - 24.06.2010, čtvrtek, 23:57
    (0)

    tak ony Moravy byly dvě, balkánská a ta naše Velká, o historii názvu Velká Morava mě hodně poučil Moravian, myslím si, že to hodně lidí neví, jak ten název vznikl a že Morava je aj v Srbsku! Ale vidím, že je tu spousta vzdělaných fans :-)

  • juancarlos - 24.06.2010, čtvrtek, 21:01
    (0)

    ach jo Šošone v historií toho bylo a už není,jak v té písničce" bylo tu není tu..":-))faktem je,že ti nikdo a nic nebrání v tom,abys ses projovoval jak moravský patriot a ctitel tradic,a možná kdybys jsi si udělal DNA sken, tak bys ses možná aj divil kdo si a zkama :-))))

  • Šovkovskij - 24.06.2010, čtvrtek, 12:45
    (0)

    Moravian: Je možná fakt, že pokud by ses danou problematikou živil, opravdu bys k tomu pak třeba ztratil ten správný vztah, než když to máš jen jako koníček či zábavu. Jinak co se týče těch schopností a inteligence, obávám se, že jsi hodně přestřelil, neboť já jsem byl rád, že jsem úspěšně složil sedm tříd základní školy. Jinak, tady v těch výrobách, se kterými jsem měl nebo mám tu čest, není nějaká závratná inteligence nutná, což mi vyhovuje:-) Navíc teď se mi rýsuje zajímavá možnost, ale je to trošku z ruky, tak uvidíme... Jinak doufám, že pokud manželka a termín zápasu dovolí, opět navštívíš Slovácko a pokecáme osobně.

  • Moravian - 24.06.2010, čtvrtek, 12:32
    (0)

    Šovkovskij: Díky za poklonu. Článek o Moravském zemském sněmu není můj jediný počina na wikipedii, která mi dává prostor pro toto určité naplnění. Pokud jde o práci, strojařina mne živí docela solidně a krom toho mám obavu, že bych zaměstnáním v dějepisném oboru ztratil k tomuto tématu vřelou lásku. Nic méně myslím, že Tvé schopnosti a inteligence rovněž převyšují požadavky na kladené na Tvou osobu v zaměstnání. Nebo už je to jinak? Dlouho jsme spolu nemluvili ...

  • Šovkovskij - 24.06.2010, čtvrtek, 12:12
    (0)

    Moravian: Z wikipedie se pro nás laiky, kteří v dané problematice nemají tak hluboké znalosti, se čerpá opravdu velmi dobře:-) Myslím, že Tvé místo mělo být na některé z kateder Vysokých škol, které se věnují historii. Přece jen, CNC stroje (?), které programuješ a nastavuješ, Tvé znalosti na rozdíl od studentů tak hluboce neocení:-)

  • Moravian - 24.06.2010, čtvrtek, 09:45
    (0)

    stolmor: Souhlasím s Tebou. Vazba na Synot by měla překonat jakékoli rozdíly v jakékoliv oblasti. A i když si pronervuju třeba i zápasy Schalke či Bragy, zdaleka to nemá takovou váhu jako když sleduju 1.FCS. Necháme toho. Pokud se někdy sejdem před zápasem na "jedno" můžem to ještě probrat.

  • stolmor - 24.06.2010, čtvrtek, 09:31
    (0)

    to moravian: myslím, že takhle daleko by to nedošlo, přeci jen Slovácko nás spojuje mnohem víc a ty další dva kluby jsou spíše sympatie z různých jiných důvodů a zrovna to jsou vždy takový rivalové, ale myslím, že pro nás to tak úplně vyhrocené není :), i když samozřejmě ctíme to že borusia je na nože se schalke tak přeci nebudeme nijak chválit soupeře. No ale už té debaty raději necháme, víme jak na tom jsme a títmto tedy končím

  • Moravian - 24.06.2010, čtvrtek, 08:40
    (0)

    Stolmor: Tak pokud se chcete navzájem popichovat, rád přispěji mnoha citáty nepříliš lichotivě popisující Borusii :D, ale mám pocit, že to sem opravdu nepatří. Krom toho my dva bychom asi za chvíli skončili v ringu, protože Sporting Braga se snáší s Vitorii Guimaraes asi jako Schalke s Dortmundem :D a tak by to mezi fanoušky 1.FCS asi být nemělo :D

  • Moravian - 24.06.2010, čtvrtek, 08:27
    (0)

    Šovkovskij: Přesně tak. Ještě dodám, že správní členění Moravského markrabství respektovalo tradiční podstatu jednotlivých krajů, infrastrukturu a potřebu lidí. Vše pod vrchní správou Moravského zemského sněmu (článek na wikipedii jsem dával já :D ) v respektive Moravského gubernia. V porovnání s dnešními kraji, které nemají jakékoli racionální opodstatnění se jednalo o ideální správu země. Na místo toho tu máme křečovitou snahu vzbudit v lidech úctu k uměle vykonstruovaným územně správním celkům. Z těch akcí pořádaných kraji za tímto účelem a dotovaných daněmi, se mi chce zvracet. Morava má v lidech přirozené asociace, ale na to Bohužel nikdo nenavazuje.

  • Šovkovskij - 24.06.2010, čtvrtek, 07:49
    (0)

    juancarlos: Nesouhlasím. Máme tu sice krajská zřízení, ale ta nemají žádnou pořádnou pravomoc ve srovnání s minulostí. V kontextu svého území nemohou prakticky rozhodovat o ničem zásadním. Kdežto když tu byl Zemský sněm Moravského markrabství, který měl v čele se zemským hejtmanem 151 poslanců, Moravský zemský výbor, jemuž předsedal rovněž zemský hejtman, kteří se starali o zemskou správu, zemský majetek a podniky, zemědělství živnosti a průmysl, zdravotnictví, bezpečnost, vojenské záležitosti v zemi, vzdělání, vědu, literaturu a umění, veřejné stavby a dopravu a zemské daně. Takže jde vidět, že šlo o jakousi vlastní moravskou vládu, což se se současnými, značně okleštěnými pravomocemi hejtmanství a krajů nedá srovnávat. Ještě dodám, že na začátku 20. století se Moravské markrabství správně členilo na města s vlastním statutem a to Brno, Olomouc, Znojmo, Jihlava, Kroměříž a - Uherské Hradiště (jak vidno, tak po nějakém - a nejenom - Zlínečku ani slechu - to až pan Baťa spojil pár vesnic, postavil továrnu a začalo se tomu říkat Zlín:-) Jinak, Slovácký kraj, to se mi moc líbí:-)

  • Mr. Fulham - 24.06.2010, čtvrtek, 07:28
    (0)

    To Carlos: s fotbalem jsou spojeny vůbec nelogické věci. Už jenom to, že lidi na fotbal chodí a fandí mu. Nevidím jediný logický důvod, proč bych měl jít na fotbal a být tam svlečený do půl pasu a něco tam hulákat. "ztrácet" víkendy na hřištích soupeřů, když stejně venku vyhráváme v průměru jednou za rok... Ale stejně to dělám a ven jezdím a budu jezdit, protože je to má víra a se Slováckem mě spojuje hrdost a přesvědčení. Na druhou stranu ještě „trapnější“ mi připadá, když se někdo na fotbal jenom tak dívá. Co na tom vidí? Vždyť 99% fotbalových zápasů nemá žádnou úroveň (bavíme se o české lize) To je prostě fotbal. Hra nepěkného vzhledu s nelogickým podtextem :-)

  • stolmor - 24.06.2010, čtvrtek, 06:55
    (0)

    to moravian: babu taky fandí schalke a pořád ji provokujeme :)

  • stolmor - 24.06.2010, čtvrtek, 06:55
    (0)

    to moravian: ono to že fandíme s buchlovem borusii má trošku jiné základy než Rosický a koller, tak trochu za to může pán jménem Dirk, (ale tohy ty znáš nebudeš, to je jeden fanoušek borussie :)) a i jiné okolnosti

  • Moravian - 24.06.2010, čtvrtek, 05:34
    (0)

    Buchlovjak: Já vím, že jsem ve fandění Schalke 04 ojedinělý případ, ale mánie v Dortmund se tu zvrhla po většině z doby kdy tam hrál Rosický a Dino. Většina ani nechápe principy zášti Gellsenkirchenu s Dortmundem a jen čerpá s primitivních hlášek. Šály, vlajky i jiné suvenýry urážející Borusii má Schalke rovněž a neméně vtipné, ale to sem opravdu nepatří. Ale raději být vícemistři, než vůbec nic ... :D

  • juancarlos - 24.06.2010, čtvrtek, 01:01
    (0)

    to fulham: to je v poho já s orlicí nemám problém,jen bych byl nerad aby nějaký vznikl a nebylo to nějakou záminkou jak zas vykoupat FCS v nějakých sračkách. ..mno když už jsi to vzpomněl,tak vlastně nápis Slovácko je Morava nechápu a nebo možná jen nemám rád oslí můstky:-))

  • Buchlovjak - 24.06.2010, čtvrtek, 00:34
    (0)

    to Moravian: to Scheisse Schalke jak říkal stolmor neni citace fanoušku nýbrž nápis na šále co mi visí doma...a pokračuje to Wir gratulieren 51 jahre kein Deutscher meister :-D a navíc to másla s Gelsenkirchenu protáhli o další rok :-D, ale to sem jak bylo zmíněno vůbec nepatří... Já jsem pro orlici :-) jako syn Orla a navíc moraváka jak poleno nelze říct něco jiného :-)

  • Buchlovjak - 24.06.2010, čtvrtek, 00:30
    (0)

    to Rim: Říme geniální nápad jelikož jsem u diplomky vyhořel tak beru v potaz tebou uvedené téma...nechceš mi dělat vedoucího práce? :-D

  • RNA - 23.06.2010, středa, 22:46
    (0)

    myslím, že se to zbytečně moc řeší. Orlička nikomu vadit nebude a nic nevyvolá, to jenom tady se to zvrhlo v uplně něco jiného, než bylo asi původně zamýšleno.

  • ondicz - 23.06.2010, středa, 21:32
    (0)

    mně vyhovuje víc orientace na tu Velkou Moravu, která je víc sepjatá s našim regionem a zároveň to obecné moravanství obsahuje

  • Mr. Fulham - 23.06.2010, středa, 21:26
    (0)

    to Carlos: Vůbec nic to nevyvolá. Vidíš ten obrázek u tohoto článku? Je tam Garfield s moravskou orlicí na plotě visí vlajka Slovácko je Morava, která visela celé jaro. Prodalo se téměř 200 ks triček Slovácko Velká Morava, ale nevšiml jsem si že by to něco způsobilo. A ani orlička na dresu by nikoho nepohoršovala. Připadá mi to, že někteří se na to dívají tak, že když tam ta orlice bude, tak snad potáhneme ve dvaceti lidech na Prahu a budeme demonstrovat či co. Morava je ve skutečnosti mrtvá a pokud bude na dresu orlička, tak to bude jen pietní akt...

  • juancarlos - 23.06.2010, středa, 20:54
    (0)

    Šovki. a s těma samosprávama nemáš vůbec pravdu,pokud dobře vím,tak spousty výkonných pravomocí dnes leží na krajích a nevšiml jsem si,že by Slovácko bylo součásti Brna či Prahy.Já bych byl pro se trhnout od Zlína(ten já osobně nemám rád víc než Prahu ) a udělat si kraj Slovácký:-))

  • juancarlos - 23.06.2010, středa, 20:47
    (0)

    to Fulham: jsou nějakým způsobem zavádějící a existuje vždy vícero výkladů. Nejde vůbec o to,že by jsi se měl stydět za to,že jsi z Moravy.Též se za to nestydím a to jsem prakticky denně vystaven již přes 20 let nějakým narážkám,v Hradišti se to mudruje:-)).Jde o to,že sám vidíš co to způsobilo jen tady. Já bych byl jen nerad,aby pak Slovácko bylo spojované z něčím jiným než to je a to je pro mě můj milovaný klub,ne nějaká záštita různých spolků. Existence historie Velké Moravy je neodiskutovatelná a nepopíratelná,ale osobně nejsem moc nakloněn tomu spojovat to s fotbal. klubem.Ale tento můj postoj je znamý a je to jen můj názor.

  • juancarlos - 23.06.2010, středa, 20:37
    (0)

    to Fulham: tak jsem to nemyslel, ono je to Máro tak ,že VŠECHNY symboly

  • Buriss - 23.06.2010, středa, 16:44
    (0)

    to rim: tak to byl bracho krasny brejk!!! :))))

  • rim - 23.06.2010, středa, 16:17
    (0)

    PS: jak to tady čtu, tak už Vám chlapci pěkně mrdá!!! Už by ten fotbal měl začat, aby se neřešili pytlíkoviny. Přiložím jen ještě polínko do ohně. Já jsem pro, aby ta orlička nebo orlice byla žluto-modrá!!! Taková pěkná, staroměstská!!!! Hlavně mě vy magoři nedrbejte za to, že Staré Město nemá ve znaku orla! Já vím, hradby a kostelík. "Ten už k tomu samozžejmě nepatří!" - "Já vím, nejsu blbý!!!"

  • Moravian - 23.06.2010, středa, 06:55
    (0)

    RNA: VIdím to absolutně stejně. Ale to jsme vážně už někde úplně jinde.

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 22:41
    (0)

    Kosovo je Srbija, Slovácko je Morava!

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 21:12
    (0)

    to Carlos: Jaké zavádějící symboly? Moravská orlice je legitimní znak Moravy. Jestli někoho pobouří, že na drese Moravského klubu je moravská orlice, tak je to k smíchu. Člověk aby se pomalu styděl, že je z Moravy...

  • juancarlos - 22.06.2010, úterý, 21:05
    (0)

    když to tak čtu,tak nevím jestli by se nebylo lepší na všechny typy zavádějících symbolů vysrat. Sakra jsme přece FC Slovácko nač zdvojovat informaci ?? To že se Čížci ptají " a vodkaď jste "?? je jen normální provokačka,protože 90 % lidí ví,že Slovácko je na Moravě. Prostě až přístě potkáte nějakého Pražáka,Plzeňáka,Tepličáka..tak se též zeptejte "zkama si" a když řekne to své město,tak se třebas zeptejte kde u Hranic z Něměckem ta vesnice leží ?? :-))

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 20:41
    (0)

    Stolmor: Tak to scheize sis mohl odpustit. Já Gellsenkirchenské fanoušky necitoval :D. A ani to zde už dělat nebudu. Mohlo by to zavést diskuzi zas někam úplně jinam, ale vidím to stejně. Je zvláštní, že stejně jako Ty sleduju zejména německou a portugalskou ligu a v obou případech fandíme odvěkým rivalům. Jo mám k Tobě dotaz; na youtube jsou nějaká videa fanoušků Bragy, kteří Guimaraes nazývají Espanha, nevíš proč? Je to jen proto, že je v Portugalsku rivalita vůči Španělům, nebo má samotné město něco společného s východním sousedem?

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 20:36
    (0)

    Šovkovskij: Jak vidno měli bychom se někdy zase sejít. My dva máme vždy hodně tématů k hovoru. Já s Tebou rovněž souhlasím. 1. republika přinesla Moravě první citelnou ránu, byť její hranice i jistá samospráva byla zachována. Myslím, že by ji Praha již tehdy zrušila, ale obávala se, že by v případě krajů některé regiony ovládli Němci. Co je ale nepřehlédnutelné je postupné oklešťování Moravy, například zákaz zemských vlajek apod. Je skutečně paradox, že 1. republika méně respektovala práva naší země, které byly v monarchii nedotknutelné.

  • stolmor - 22.06.2010, úterý, 19:47
    (0)

    to Moravian: na Sud tribune se zpívá to samé směrem na Schalke :)). My dva se hold v zahraničních ligách neshodnem Borusia x ScheizeSchalke a Vitoria Guimaraes x Sporting Braga, ostatní ligy sou mi vcelku jedno :))

  • Šovkovskij - 22.06.2010, úterý, 18:12
    (0)

    Moravian: Já s Tebou naprosto souhlasím, viz můj příspěvěk níže, v němž se zmiňuji o Belgii či Španělsku. Jinak, co se týče komunistů, tak za jejich vlády byla autonomie Moravy, byť omezená, samospráva Moravy úplně zrušena, nicméně pro mně osobně tento proces začal již v roce 1918 při vzniku samostatného Československa, kdy byla zrušena autonomie i Zemský sněm. Já to cítím, že to přišlo právě tady. Je to paradoxní, ale je to tak. A pokud se na to zapomíná u komunistů, tak v případě první republiky dvakrát tolik.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 17:42
    (0)

    Mr. Fulham: Omlouvám se, ale nechal jsem se unést. Tento chorál se zpívával před lety v Olomouci a znělo to moc hezky. Krom toho jsem byl i na Schalke v Gelsenkirchenu, kde se v podobném kontextu zpívalo proti Dortmundu (ať hrálo Schalke s kýmkoliv :D). Ale souhlasím s Tebou. Podstatný je náš klub a já se pro příště budu snažit vyvarovat podobným výstřelkům. Fanoušci by měli mít určitou kultivovanou úroveň.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 17:36
    (0)

    Šovkovskij: Shrnul jsi to absolutně přesně. Na fakt, že úplné odstranění autonomie připravili Moravě až komunisté se rádo zapomíná. Vezmu-li to z druhé strany; zločiny komunismu se přepírají z mnoha stran, ale na tento aspekt se pro sichr raději nepoukazuje. Morava si zaslouží minimálně takovou úctu a samostatnost jako spolkové republiky západních států, které jsou právě na základě předchozích markrabství, vévodství atp. Málokde funguje ve státní správě takový hybrid jako jsou kraje v ČR, které nerespektují ani tradice, ani infrastrukturu, ani přání většiny lidí ....

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 17:01
    (0)

    to Maravian: Kodex kotle: 3. Vulgarizmy

    Zajímá nás Slovácko a nezajímá nás soupeř ani bývalí hráči našeho klubu v dresu soupeře. Oblíbené „přeběhlíky“ pozdravíme a nežádoucí „dezertéry“ přivítáme pískotem. Ale je trapné obětovat support kurvám, pičím a jim podobným tématům. Toto našemu klubu nepomůže a je to ubohé. Sice se v zom mluví hráčích, ale to samé platí o soupeři jako takovém :-) Kašlu na Prahu. Zajímá mě Slovácko :-)

  • Šovkovskij - 22.06.2010, úterý, 16:54
    (0)

    VascoDaGama: Mluvím zde o Moravské autonomii, která by navazovala na Markrabství moravské z doby Přemyslovců či později Rakouska-Uherska, či Země Moravské (tehdy měla Morava svůj vlastní Zemský sněm, Zemský moravský výbor a svoji vlastní zemskou vládu), při čemž při vzniku samostatné ČSR přišla Morava podle nové Ústavy Československé republiky o autonomii i o zemský sněm, který byl zrušen, a Moravě zůstala jen velice omezená samospráva. Při nástupu komunistů v roce 1948 pak byla zrušena už i tak omezená samospráva a Morava tak nemá prakticky žádné své vlastní zřízení, což se mi vůbec nelíbí.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 16:43
    (0)

    VascodeGama: Jeden zeměpisný fakt praví: "Odkudkoli z Moravy, je to blíž do Vídně než do Prahy." Já mám zase raději Vídeň než Prahu, ale nutno podotknout, že raději než Prahu mám většinu měst, kde jsem měl tu čest být. I Mnichov, Bragu, nebo Lisabon :D Dokonce bych se rád na Slovácku dočkal chorálu: "Šaj - ze Praha, šalálalalálaláá" Ale nic ve zlém. Zabředáváme se do prostoru, kde se vůči sobě vymezujem a tak by to mezi fanoušky jednoho klubu být nemělo. Ať v sobě ctíš českou nebo moravskou krev, oba nás přece pojí láska k 1.FCS. Pokud jde o orlici na dresech, doufám zvítězí demokratické principy a většina se podřídí menšině a TEČKA..

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 16:42
    (0)

    ... a kromě Prahy taky Jindřichův Hradec, Český Krumlov, Telč a Olomouc... no nemám to jednoduché :-) ale s tou orličkou to fakt nesouvisí

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 16:38
    (0)

    Vasco: Tak to je potom jasné. Jestli je ti Praha blíž jak Brno, tak logicky musíš být proti Orličce. :-) V tom tě podporuju. Pro mě je zase Praha stejně vzdálená jako Brno ;-)

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 16:31
    (0)

    Moraviane, bydlím v Uherském Hradišti; Praha je mi bližší než Brno... tak si vyber :-)

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 16:30
    (0)

    Šovkovskij: Po jakých právech a výsadách voláš? To jako že by Moravané stavěli vlastní pluky v rámci Armády ČR nebo by měli právo šenkovat nezdaněné pivo v pondělí a v listopadu?

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 16:28
    (0)

    synotek: o čemž já ale vůbec nepochybuji

  • Šovkovskij - 22.06.2010, úterý, 16:24
    (0)

    Moravian: Když jsi zmínil Belgii, tak té hrozí rozpad, mezi Vlámy a Valony to pěkně jiskří... a třeba Bavorové jsou taky velmi hrdé etnikum. Ve Španělsku mně napadá Baskicko... jde prostě vidět, že řada zemí je složena z různých národnostních etnik, která se dožadují svých práv a já neznám jediný důvod, proč by tak tomu nemělo být i na Moravě. Nevolám po nějakém odtržení, ale i my bychom měli mít svá práva a své výsady, tak jak tomu bylo dříve.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 16:13
    (0)

    VascodeGama: No; nikdy neříkej nikdy. Vzhledem k tomu, že Evropa ctí víc zemské než státní hranice, můžeme se dočkat čehokoli. Ale to je vskutku na dlouhou debatu, která zde nepatří. Já jsem jen rád, že pojem Morava zůstal v srdcích i myslích mnoha lidí a zdejší odezva je toho důkazem. No a Vasco, nevím proč máš portugalský nick. Ty musíš být Čech jak poleno, protože nikomu jinému Morava tolik nevadí. Mám známé v Bavorech, Sasku, Durynsku i Belgii a ti všichni považují Moravu i můj vztah k ní za samozřejmst. Vlastenectví nemusí být vždy totožné se státními hranicemi. Nota bene, když jsme v šanghanském prostoru.

  • SYNOTEK - 22.06.2010, úterý, 16:09
    (0)

    for VascoDa Gama: Co se týče orla, tak cituji: "Symbol orla, který chrání hrudí kříž je znám z 2. poloviny 8.stoleti."

  • Pařez - 22.06.2010, úterý, 15:22
    (0)

    Ať už ta orlica vyjde nebo nee, každopádně láska fanoušků k Moravě není žádný hřích!

  • tarantule - 22.06.2010, úterý, 15:22
    (0)

    Takže konečně !!!! Žijeme ne Moravském Slovácku !!!! Čižci se ptají " Vodkud ste ?".... Přeca z Moravského Slovácka ! Nic nebrání orličce.

  • Šovkovskij - 22.06.2010, úterý, 15:21
    (0)

    Řekl bych, že tato diskuse už přechází trošku do detailů a jde o slovíčkaření. Pokud to ovšem vezmu z globálu, tak jsme na Slovácku a Slovácko je na Moravě. Slovácko je krásný region a Morava krásná zem, která je však bohužel v poslední době poněkud přehlížena. Abych byl upřimný, pokud někdo mluví o České republice jako o Čechách, tak se mi otevírá kudla v kapse. Myslím, že různých ústrků už jsme si užili dost a je načase se opět hrdě hlásit nejen k Moravě, ale i ke Slovácku a taková orlička na dresu je hezký počin. VascoDaGama zde nastínil, že by to mohlo vést k určitým vášním. Já se toho jednak nebojím a pokud by k něčemu došlo, tak je mi to upřímně jedno a budu vlastně rád, protože by se na tento problém poukázalo. Neznám jediný důvod, proč bychom neměli nosit symboly něčeho, na co jsme hrdí a co se nám líbí. Že se to třeba někomu nebude líbit? Jeho problém. A takové vymezování se mně taky líbí. Je lepší být něčím zvláštní a zajímavý, než být v průmněrné šedi. Třeba si někde myslí, že nás nahážou všechny do jednoho pytle, ale MY JSME SVÍ. Máme bohatou tradici, krásné kulturní dědictví, foklkor, nářečí... buďme na to hrdí a važme si toho. Co by za to jinde dali.

  • ShimmyFCS - 22.06.2010, úterý, 15:02
    (0)

    Vasco: tak každý to asi berem trochu jinak. Já to beru tak, že žijem v Moravském Slovácku a tudíž zme Moraváci ze Slovácka:) Ale je na každém jak to bere, asi se o tom fakt nemá cenu moc dohadovat:D

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 14:58
    (0)

    shimmy: slovácký klub... :-) přece jenom to Slovácko má jakýsi obsah, kterému všichni rozumíme, ne?

  • ShimmyFCS - 22.06.2010, úterý, 14:58
    (0)

    Samozřejmě že nebude všemoravský FC. ale proč by se k Moravě Slovácko nemohlo hlásit. Kdyby si na dres dali orličku kromě Slovácka aj Brno s Olomoucí, byl bych jenom rád.

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 14:57
    (0)

    Ale je pěkné si takto pokecat. U piva by to ale bylo lepší.

  • ShimmyFCS - 22.06.2010, úterý, 14:56
    (0)

    Vasco: To ano, ale moravský klub FC Slovácko:)

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 14:55
    (0)

    Původní otázka zněla, jestli orlici ano nebo ne. Za sebe říkám ne, většina se shodla na tom, že ano. Já k tomu mám svoje důvody, vy ostatní taky. Heslovitost sdělení, že Slovácko je Morava, se mi nelíbí; ne že by to nebyla pravda - stejně jako na Moravu patří Haná a Valašsko - ale FC Slovácko není a nikdy nebude všemoravský FC. Toť vše.

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 14:50
    (0)

    No vidíš, Fulhame, jak sis pěkně odpověděl sám. Jsme FC Slovácko, nejsme FC Morava.

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 14:40
    (0)

    to Pařez: Tečka...

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 14:38
    (0)

    Pařez: hezky napsáno

  • Pařez - 22.06.2010, úterý, 14:37
    (0)

    Já su pro orlicu, a co třeba jako vodotisk přes celý dres (třeba když dres tmavě modrý, tak stříbrný vodotisk), něco jako měli fotbalisti čr lva... jestli pamatujete. Jinak vymezování - jako člověk žijící v čechách čelím tomu, že moraváky považují za slováky, kteří nedošli do čech a tím víc klub slovácko. v tom smyslu chápu plakát na stadionu. druhý krok je být nositelem moravské hrdosti i na moravě a k tomu říkám také ANO,samozřejmě, že ke slovácku by spíš patřil emblém flašky slivovice, ale to mi přijde trochu dekadentní (i když při podzimních zápasech - jak bodne!) Moravská města moc moravsky nevystupujou Ol si vystačí se sigmou, brno se dokonce vrací ke zbrojovce, baník je mimo, zlín neví, sídla velké moravy najdeme koneckonců na slovácku - sm, uh, mikulčice, tak co. kdo jiný by se měl naší moravěnky zastat né? ať nám vyjde nový ročník, fcs forever!

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 14:34
    (0)

    VDG: Tak zrušme symboly Moravy. Necháme tam jen českého lva a bude. A dáme si ho i na dres. To můžeš říct i o klubu. Klub je z Uherského Hradiště, tak proč by měl být Slovácko? A chci aby vždy Slovácko byl. Když si na něco budeme hrát, tak ho přejmenujeme na 1.FC Morava. Ale to nechceme. Jsme Slovácko. Modrobílé Slovácko, které leží na Moravě...

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 14:30
    (0)

    Vasca: nevím, zdá se mně, že jdeš moc do důsledku, ale budiž. Mně se to líbí a to je vše

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 14:26
    (0)

    RNA: Slovácko se nemusí vymezovat proti někomu. Máme přece svůj klub, svoje barvy, svoje chorály - ať si ti ostatní o tom myslí, co chtějí. Ta odlišnost tady přece je, aniž bychom do toho museli nutně vtahovat symboliku, která je na hraně vkusu. Nejde o estetickou stránku věci (mně je nějaká orlice ukradená), ale o zbytečné probouzení spících vášní.

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 14:11
    (0)

    ještě dodám, spíše vymezení fanoušků klubu, to je správnější pojem

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 14:09
    (0)

    stále nerozumím, ale zkusím odpovědět, vlajka Slovácko je Morava, připravovaný projekt Velká Morava - prostě tohle vymezení klubu vůči všem se mně líbí, byť třeba mohou byt nějaké věci nepřesné, ale tu nejde dle mě o historickou správnost, jenom o prosté vymezení klubu vůči zbytku a já vymezování tuze rád :-)

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 14:07
    (0)

    RNA: no když brnkáš na tu moravskou strunu... tak o čem?

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 14:04
    (0)

    Vasco: čeho? této otázce nerozumím ???

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 14:03
    (0)

    RNA: a o čem na tu strunu brnkáš?

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 14:02
    (0)

    Tak jestli jde hlavně o toho ptáka, nechť je opravdu modrobílý. Stane se z toho naprosto neškodné logo a všichni budou spokojení.

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 14:02
    (0)

    VascoDaGama: tak to ses měl ozval dřív, vlajky Slovácko je Morava už existuje půl roku, mně se tato prezentace a brnkání na moravskou strunu hodně líbí

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 13:58
    (0)

    Ale no tak, Moraviane... Ber věci tak, jak jsou. Žádné zemské uspořádání u nás není a už nebude, ať se nám to třeba i nelíbí. Vůbec jsem se nechtěl pouštět do nějakých sofických úvah o principech racionality na toto téma. Jediné, co jsem chtěl říct, bylo, že spojení "moravské orlice" s FC Slováckem mi příjde jako zbytečná snaha prezentovat náš klub navenek jako nějaký všemoravský klub. A to není pravda.

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 13:54
    (0)

    Moravian: jinak ti chcu oznámit, že dne 9.6.2010 jsem zdárně získal titul Mgr.!

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 13:52
    (0)

    já myslím, že 99% lidí jsou barvy orlice hodně u prdele, neb dopodorbna neznají historický kontext a vývoj, čili je to uplně jedno, hlavně, aby tam ta orlička byla!

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 13:48
    (0)

    VascodeGama: Je zřejjmé, že svým decentním trváním na barvách, chceš vznést do řad zastánců orlice neklid a pokud možno rozkol. Myslím, že to není podstatné. Respektuji sice povýšenou červeno-zlatou orlici jako znak země posledně schválený autonomními orgány Markrabství (Moravský zemský sněm 1848, usnesení bylo i schváleno císařem), ale nevidím problém, ani v tradičnější červeno stříbrné, která je ostatně ve státním znaku.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 13:39
    (0)

    VascodeGama: Navzdory portugalskému nicku mám dojem, že musíš nutně pocházet z Čech. Kdo tu mluví o nacionalismu? Vždyť tu nejsou ani separatistické tendence. Vůbec nechápu z čeho máš obavu. Vždyť to čeho se tu dovoláváme je jinde v Evropě zcela běžné. Spousta klubů je symbolem pro svoji zemi, byť nejsou ve své otčině jediní. A k Moravě se žádný z ostatních klubů nehlásí, tak proč ne my? Obzvlášť když má Slovácko v dějinách země takový význam. Podívej se na Bavorsko, Sasko, Tirolsko, Katalánsko a ostatní země Evropy. Ve většině je běžné, že si fanoušci spojí svůj klub s patriotismem. Jestli jsi názoru, že máme být jen Česko a regiony, tak ignoruješ historickou podstatu tohoto území základní principy racionálního uvažování. Tento plán měli komunisté, kteří de-facto jako první sebrali této zemi autonomní statut.

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 13:37
    (0)

    Co je pět let proti nekonečnosti vesmíru? :-) Ale budiž, vidím, že drtivá většina fanoušků sem píšících si moravskou orlici přeje. Furt lepší, než kdybyste chtěli eurohvězdičky. Tak aspoň ať je ta orlička zlatočervená, ať je to něčím zajímavější...

  • RNA - 22.06.2010, úterý, 13:33
    (0)

    já bych tam dal mořeplaveckou zástavu Vasco da Gamy a takovou malou lodičku

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 13:26
    (0)

    Vasco žádné vášně nepříjdou. Za půl roku to nikdo řešit nebude. Prostě tam bude orlička, nebo tam nebude a tím to hasne. Víc jak půl roku je na plotě při zápasech vlajka Slovácko je Morava! Prodávali se trička Slovácko - Velká Morava a dělo se něco? Nic. :-) Ale su rád, že už se zase angažuješ. Pět let tě tu nebylo vidět :-)

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 13:22
    (0)

    Hlavně jsme klub fotbalový. Nacionální vášně, které nutně příjdou, to mi věřte, nám dobré jméno dělat nebudou.

  • ShimmyFCS - 22.06.2010, úterý, 13:16
    (0)

    VascoDaGama: Ještě, že si s takovýma názorama v hodně velké menšině. Vždyť jde (podle mě) hlavně o to, dat na jevo, že sme moravaský klub a ne český, jak ja nám furt vtloukáváno do hlavy.

  • Goor - 22.06.2010, úterý, 12:56
    (0)

    Paráda! Vždycky jsem si to přál. Furt jenom slyšíme Lvíčata, Lvíčata, Lvíčata. Ale myjsme Morava a ta má Orlicu. Bylo by to parádní. Ostrava se hlásí ke Slezku a Slovácko by se mělo hlásit k Moravě. Přece to máme i na té sektorovce SLOVÁCKO JE MORAVA!

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 12:54
    (0)

    Vasco: Kdo tady říká, že za všechno můžou pražské ku...? A co to s tím má společného? Myslím, že si to celé s něčím pleteš. Není nic špatného hlásit se k Moravě. Nebo snad ano?

  • majpís22 - 22.06.2010, úterý, 12:52
    (0)

    ANO,ANO,ANO !!!! Jsme Moravané a není důvod proč bychom se neměli hlásit k našim moravským symbolům a tradicím.Toto je velice správná cesta.Ovšem nesmíme zneužívat Moravanství k nějakým vulgárním a nenávistným útokům vůči ostatní části ČR.Je potřeba si uvědomit, že musíme dělat Moravě hlavně dobré jméno.

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 12:48
    (0)

    Navrhuji univerzání všemoravský chorál pro utkání s Brnem: ta Velká Morava je jistě krásná zem, posázená vinohradem...

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 12:46
    (0)

    To se chceme od příštího ročníku zabývat tím, že na zápasech s Brnem a Olomoucí se budeme vzájemně přesvědčovat o vlastenectví a o tom, že za všechno můžou pražské kurvy?

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 12:45
    (0)

    Zpíváte, že máte modrobílá srdce, nosíte na obličeji modrobílá pole a v davu se bezpečně poznáte hláškou modrá / bílá. Tak na to buďte hrdí. To že na zemi leží moravská orlice, kterou momentálně nikdo nepoužívá, to má být důvod k tomu ji zvednou a oprášit? Proč ne davidovu hvězdu nebo lužického býka? Pokud vím, tak tyto symboly u nás také nikdo nepoužívá.

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 12:42
    (0)

    Nemám vůbec žádný zájem na uzavírání Slovácka fanouškům z ostatních regionů. Přihlášením se k jakési "Moravě" se ale automaticky uzavíráme před všemi mimo "Moravu". Moravských klubů je hromada, ale slovácký velkoklub je pouze jeden.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 11:58
    (0)

    VascodeGama: A co se Ti na tom příčí ztotožňovat Slovácko s Moravou? Každý klub má své specifika a zástavu Moravy si nikdo nebere za svou tak proč ne Slovácko? Sigma je spjatá s městem, Baník se Slezskem, proč by se Synot nemohl hlásit k Moravě? Uzavřením klubu k regionu ignoruješ fanoušky a jejich vazby odjinud než ze Slovácka, což jsem třeba já. Zde není snaha vytvořit velkomoravský klub, ale jen poukázat na příslušnost a hrdost k zemi, na kterou se zapomíná.

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 11:51
    (0)

    Pokud ale panuje všeobecná shoda na tom, že orlice na dres 1.FCS patří, tak se aspoň vraťme k orlici, jejíž barvy jsou červená a zlatá, nikoli červená a bílá.

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 11:47
    (0)

    Pánové, všechny vaše argumenty chápu. Slovácko není městský fotbalový klub. Slovácko je jedním z mnoha moravských klubů. Modrobílé S nás charakterizuje lépe než orlice. Nesnažme se vnucovat (sobě? jiným?) představu o "velkomoravském" klubu. Co se tím chce říct? Že jsme Moravané? Kdo? Buďme hrdí na region, který máme v názvu.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 11:25
    (0)

    VascodeGama: Neboj o historii i heraldice toho vím dost. Je mi známo, že současný znak moravské země nemůže být totožný s velkomoravskou érou. Ostatně 9. století je všeobecně bráno jako předheraldické. Nic méně; region Slovácka představuje důležitý prostor pro slavné dějiny naší země a nevidím problém v tom připomínat si jej všeobecně známým a zejména platným erbem. Nota bene, když je zde správně připomínáno, jak dekadentní postoj Moravané ke své zemi mají. Bavoři či Tyrolané se rovněž hlásí k slavné historii své otčiny a i oni užívají zástavy z pozdější doby. Myslím, že to není v rozporu s ničím.

  • Pajik - 22.06.2010, úterý, 11:11
    (0)

    Mr. Fulham: super, dík :-)

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 11:09
    (0)

    Pajik: Už ho mám, vaše vlajka už se dělá :-)

  • Pajik - 22.06.2010, úterý, 11:03
    (0)

    Mr. Fulham: hoj. psal jsem ti mail ohledně toho znaku obce.-)

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 10:59
    (0)

    VascoDaGama: Slovácko je regionální klub. Sídli sice v UH, ale to je tak vše... Pamatuji si když v roce 2004 se měnil název klubu. Tehdy i v médiích vyšlo, že se klub přejmenuje na 1.FC Uherské Hradiště. Tehdy jsem zašel za panem seniorem a požádal jsem ho, aby se klub jmenoval FC Slovácko, protože i za Synotu vystupoval jako regionální klub. Jsem rád, že mi tehdy vyhověl. Já jsem hradišťák a na UH nedám dopustit. Proto jsem si nechal udělat vlajku Slovácko, kde je Moravská orlice, znak Slovácka i znak města. Na vlajku ať si každý dává co chce, ale na drese to vidím na orličku.

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 10:58
    (0)

    Moraviane, nechci ti brát iluze, ale žádná slavná a svébytná éra "Moravy" s orlicí spjatá není. První "orlice" se v souvislosti s Moravou objevuje až někdy začátkem 13. století.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 10:36
    (0)

    pajik: 1.FCS sice sídlí v Uherském Hradišti, ale reprezentuje celý region. Takže máš pravdu.

  • grandepipo - 22.06.2010, úterý, 10:29
    (0)

    orlici ano. Ctěl jsem hlasovat,ale nejde mi to.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 10:21
    (0)

    to Vasco de Gama: Jenomže mezitím co Tebou navržený nápad prokazuje vazalství města a projev úcty za služby, moravská orlice je projev sepjetí regionu se slavnou a svébytnou historií země. Krom toho heraldicky není totožná s erby Olomouce či Znojma, které jsou od ní "jen" odvozeny.

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 10:10
    (0)

    to Fulham: Křížová výprava snad není na místě. Socha samotná nemá valnou uměleckou hodnotu. Spíš bych u nás vystavěl mnohem větší a nejlépe i Mojmíra. K tomu se Slováci nehlásí, protože jim z Nitry vypráskal Pribinu ...

  • VascoDaGama - 22.06.2010, úterý, 10:09
    (0)

    Pokud nějakou orlici, tak plamennou přemyslovskou. Nejsme Znojmo nebo Olomouc, ale Uherské Hradiště. Proč se stydět za rytíře, kterého městu daroval Matyáš Korvín za mimořádnou statečnost? Moravská orlice je blbost.

  • mates - 22.06.2010, úterý, 09:57
    (0)

    jednoznačně ano

  • AmaZ - 22.06.2010, úterý, 09:53
    (0)

    Já ji tam chcu též. To by byla nádhera.

  • Mr. Fulham - 22.06.2010, úterý, 08:54
    (0)

    to Stolmor: Neboj mám plán. Vypravíme do Blavy křížovou výpravu a toho Svatopluka přivedeme tam kam patří - NA MORAVU!

  • Moravian - 22.06.2010, úterý, 08:06
    (0)

    Co dodat? Mé moravské srdce ve fanouškovském táboře 1. FCS nachází čím dál víc naplnění. Co na tom, že pocházím z Hané a žiju na západě, srdéčko mne přitáhlo tam, kde nejkrásnější jméno země má svůj původ. Samozřejmě, že jsem pro a vřele děkuji iniciátorům za tento nápad.

  • stolmor - 22.06.2010, úterý, 06:12
    (0)

    jsem také pro, akorát knížete svatopluka si přivlastnili slováci, stojí v blavě před hradem, z toho sem nestíhal :))

  • juancarlos - 22.06.2010, úterý, 01:32
    (0)

    ej RIME ty orle na rozletu,ty mýtický hrdino,ty Achile báléšovský ,šak co ti brání v rozletu ?? Co ti svázalo křidélka ? :-)) jasně,že je Slovácko Morava,kdo to neví ať si liští !

  • barnabas.666 - 21.06.2010, pondělí, 23:15
    (0)

    a na druhou stranu slivovičku :o)

  • tarantule - 21.06.2010, pondělí, 22:07
    (0)

    Ano, jsem také pro orličku.

  • Ecthelion - 21.06.2010, pondělí, 21:11
    (0)

    Sem s ňú.....

  • Pajik - 21.06.2010, pondělí, 18:10
    (0)

    taky su pro.

  • Mr. Fulham - 21.06.2010, pondělí, 18:08
    (0)

    Jednoznačně jsem pro.

  • Šovkovskij - 21.06.2010, pondělí, 17:54
    (0)

    Já jsem jednonačně pro. Ještě více to podtrhne tu moravskou hrdost a slavnou historii, na kterou bychom měli být pyšní a hrdí. Navíc si myslím, že na dresu by to vypadalo dobře.

  • Matúš - 21.06.2010, pondělí, 17:53
    (0)

    možná by mohla byt v modrobílém :-D

  • huhu - 21.06.2010, pondělí, 17:53
    (0)

    Škoda že orlička není modrobílá :( ale i tak souhlas :)

  • redbulls151 - 21.06.2010, pondělí, 17:53
    (0)

    ano

  • Pan Puk - 21.06.2010, pondělí, 17:52
    (0)

    Molo by to vypadat dobre jako mensi nasivka na rukavu . Na jedne strane Gambrinus liga jak je ted a na druhe orlice.

  • RNA - 21.06.2010, pondělí, 17:51
    (0)

    stoprocentně jo!

  • Luke - 21.06.2010, pondělí, 17:49
    (0)

    ANO!!! Ať má Slovácko mazané dresy!! =)

  • FCS84 - 21.06.2010, pondělí, 17:44
    (0)

    Decentní orlice by tam být mohla. Myslím, že se tím nic nepokazí, navíc jsme přece Morava :-)

  • kalichx - 21.06.2010, pondělí, 17:42
    (0)

    já bich ji dal jen na dres (venku)doma sou chorea atd...

  • Slovácko Kingdom - 21.06.2010, pondělí, 17:40
    (0)

    Rozhodně ANO!

  • Tempex - 21.06.2010, pondělí, 17:31
    (0)

    Hlasovat mi už šlo :)

pristi
 Další články:
28.06.2010, pondělí, 10:06 - Kádr se uzavírá
24.06.2010, čtvrtek, 11:45 - Slovácko chce Egypťana. Složité jednání začíná
24.06.2010, čtvrtek, 10:32 - Nová anketa: Které z regionálních rádií posloucháte nejčastěji
22.06.2010, úterý, 17:15 - Zapojte se do projektu „My jsme Slovácko!“
21.06.2010, pondělí, 09:33 - Vysoký útočník Kroupa míří ze Zlína do Slovácka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace