*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
včera
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Obránce Kadlec: Nesmíme mít svázané nohy, ani se nechat vybláznit

27.08.2018, pondělí, 12:26
michal_kadlec_slovacko_velky.jpg

Východomoravské derby hrál obránce Michal Kadlec dvakrát, v pondělí si jej znovu vyzkouší po téměř čtrnácti letech. A na trávníku bude zároveň jediný, kdo někdy zažil ligovou výhru Slovácka nad Zlínem.

„Výhra 3:1? Už si ji moc nepamatuju. Vybavuju si spíš v roce 2003 prohru 0:3 ve Zlíně, šel jsem na hřiště na druhý poločas už za stavu 0:2 a byl to můj první pořádný start v lize. Předtím jsem jen na minutu nastoupil v Ostravě,“ nahlíží do historie třiatřicetiletý Kadlec. „Ale tehdy člověk ani tolik nevnímal, že jde o derby, soustředil jsem se spíš sám na sebe.“

Různých derby jste zažil hodně. Měla všechna něco společného?
Vždycky je to zápas, který je vyhrocený. I když v něm jako by o nic nejde, v regionu je to prestižní. Obě mužstva mají o motivaci víc vyhrát.

Jaká další derby ještě zažil?
Myslím, že desetkrát jsem hrál za Spartu proti Slavii. Pak taky za Leverkusen proti Kolínu, to bylo taky velké. Jsou to vyloženě sousedi, města od sebe dělí maximálně deset kilometrů a vztahy jsou vyhrocené. Klasické derby se vším, co k tomu patří. I fanoušci Leverkusenu byli den před zápasem na tréninku, měli nějaká chorea. Člověk pozná, že jde o něco speciálního. V Turecku pak za Fenerbahce istanbulská derby proti Galatasarayi a Besiktasi.

To musel být opravdový zážitek.
Byla jen škoda, že v době mého působení měli kvůli bezpečnosti vždy hostující fanoušci zákaz vstupu na stadion. Cestou na zápas jsme ale na ně narazili, odpalovali bengálské ohně a podobně. Když jsme pak hráli superpohár, měli fanoušci Fenerbahce i Galatasarayie polovinu hlediště a bylo to skvělé.

Jméno Heslo
text
  • Greif - 31.08.2018, pátek, 07:18
    (0)

    Fans Sigmy Sevillou napadení cihlama ... Minule pobodany borec z Polska myslím že si nemáme co stěžovat ..

  • Babu - 30.08.2018, čtvrtek, 13:52
    (0)

    romirgo: nikdy a nikde jsem neřekla, že se mi pondělí zápas líbil. Ale protože vím, že byl velmi špatný, tak ho nebudu brát jako měřítko toho, jak Slovácko normálně hraje. Protože takhle Slovácko normálně nehraje.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 13:44
    (0)

    třeba ted kluci překvapí a vyhrajem venku v karviné.

  • eLucky - 30.08.2018, čtvrtek, 13:32
    (0)

    to romirgo: Tož tos objevil ameriku, fotbal na vesnici je skoro určitě lepší, už protože tam není nikdy tak svázaný taktiků. Už v MSFL je vidět markantní rozdíl oproti první lize. Jenže taky je tam prakticky všecko daleko pomalejší. Nemožeš přeca srovnávat to, že si nedokáže nahrát naša záloha proti ligovému soupeři s tím jak hraje záloha na dědině třeba. Tam je dost možné, že je nikdo nepresuje a když jo, tak zdaleka ne tak vytrvale jako v lize.

  • Skein - 30.08.2018, čtvrtek, 13:28
    (0)

    to romirgo: proč to zdůraznuješ? ja nepsal nic o diskuzi, ses toho nějak moc chytl. :-D.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 13:26
    (0)

    hodně je to o trenérovi. Stačí se podívat jak hrál zlín u nas pod Petrželou a jak hrál pod Bílkem. Strašný rozdíl a to ještě zlín oslabil.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 13:18
    (0)

    fakt je prostě ten že na té vesnici je ten fotbal kolikrát lepší jak v té naší lize. A nejsem jediný kdo si to myslí.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 13:14
    (0)

    nejde o prohrávání ale způsob jakým k prohře došlo, pokud Vám to nevadí tak mě teda jo. To že hráčům je u prdele a nikdo nemaká a nechce balon to mě prostě sere. Kdyby na tom hřišti nechali duši tak je mi to jedno. Jsou to profesionálové a živý se tím a tak by to mělo vypadat i na hřišti. V župním přeboru makají hráči víc a hrají skoro zadarmo.

  • Babu - 30.08.2018, čtvrtek, 13:02
    (0)

    romirgo: a přesto chodíš na stadion jednou za půl roku a když se nedej bože prohrává, tak odejdeš před koncem zápasu, to je trochu smutné ;-) čímž neobhajuju ten pondělní zápas, ale chodit, když se daří, umí každý :-)

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 12:54
    (0)

    skein:fandím slovácku celý život a jezdil jsem ještě když hrál Petr Podaný a hráli druhou ligu v UH a bylo to TIC. To že tady na foru nepíšu neznamená že jsem menší fanoušek jako TY.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 12:41
    (0)

    skein: A co jako? to je zakázané tady psát svůj názor?

  • Skein - 30.08.2018, čtvrtek, 12:25
    (0)

    to romirgo: kde ses tu zjevil? po čase,že? borci došli na bagago, na tož hrát fotbal. Pokud se hecovali v šatně tak to tam zůstalo, pro mě totální fiasko. Jinak kotel super. Jen tak dále a hlaste se na Karvinou.

  • eLucky - 30.08.2018, čtvrtek, 12:25
    (0)

    to Michal fcs: Jestli o nich někdo v kotli něco ví to netuším, ale nic to nemění na tom, že s něma těžko može a bude něco dělat... já vím enom to co je asi známe, že su od Púchova.

  • Michal fcs - 30.08.2018, čtvrtek, 12:04
    (0)

    elucky: já ti rozumím, ale pochop, že neznalí (a že jich je) berou kotel jako celek (tzn, i ti vedle kotle stojící a neříkej mi, že z kotle nikdo o nich nic neví....opět viz férovka, zase to bude stát nějaký ten desetitisíc, který 'mohl' být investován do fanoušků

  • vajdik - 30.08.2018, čtvrtek, 11:50
    (0)

    Já říkám - buďme rádi za těch 9.b co máme... Hru kterou jsme zatím letos předvedli máme o polovinu více bodů než si zasloužíme.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 11:48
    (0)

    je to škoda po olomouci jsem se těšil že budou konečně lepší časy a že se kluci zvednou a budou hrát v klidu a půjdou výkonově nahoru a dočkáme se třeba toho lepšího středu tabulky.

  • kecipep - 30.08.2018, čtvrtek, 11:47
    (0)

    eLucky: AČ zdílím na FB VŠECHNA JEJICH VYDEA A IDEJE, tak jSem PRÝ příliš RADYKÁLNÍ :-)

  • vajdik - 30.08.2018, čtvrtek, 11:46
    (0)

    eLucky píšeš o štěstí Zlína, já myslím že z našich 9.b více jak půlka byla díky stejné štěstěně... Dukla, Baník....

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 11:46
    (0)

    elucky: mě by nevadil výsledek ale hra bez zájmu a bojovnosti hlavně bojovnosti .

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 11:44
    (0)

    derby zahrané takovým způsobem jsem nikdy ještě neviděl , vypadalo to jako prodaný zápas a ti profesionálové by měli nést následky. Nečekejte že budou chodit po takové blamáži lidi na fotbal.

  • eLucky - 30.08.2018, čtvrtek, 11:41
    (0)

    to romirgo: Skurvení ševci skvěle využili naše slabiny, to je fakt. Navíc měli i potřebné štěstí když jim tam spadli i střely, které se podaří z 50ti pokusů takto trefit možná dvakrát.

  • eLucky - 30.08.2018, čtvrtek, 11:40
    (0)

    to kecipep: Mluví z tebe Okamura:D Nebudeš kandidovat?:D

  • eLucky - 30.08.2018, čtvrtek, 11:39
    (0)

    to Michal fcs: Jako proč to vrhá vinu na kotel, když sů mimo kotel a sami se tak proti kotli vyhraňují vlastně? A to nemluvím o těch hostech, ale o lidech dole na B2, svobodně se rozhodli, že v kotli nebudů a kotel nemá na jejich počínání vliv. Jestli to někdo vidí jako vinu kotle, tak je to smutné, ale to je tak vše. Jedinci s tím těžko možů něco dělat sami. Osobně rozhodně odsuzuju dělobuchy, to je totální pičovina beze smyslu. Ale jinak? Co jinak dělali tak strašného? Pálili šály a spol. ševců? To sa děje všude. Nadávali Ševcom? Je to derby! Nadávali hráčom? To já taky po takovém výkonu a přitom bych to jinak nikdy neudělal. Jestli dělali eště neco za co by je tu měl někdo hanobit, tak o tom nevim.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 11:37
    (0)

    riedlss: pokud sleduješ fotbal tak je to vždy o tom co kdo komu dovolí. takticky zlín slovácko naprosto vymazal svou hrou , napadámím.To je prostě fakt a je to dáno i tím že naše hra je strašně naivní a čitelná a toho Bílek využil.Bohužel se mi to neříká lehce ale zlín hrál skvěle.

  • kecipep - 30.08.2018, čtvrtek, 11:34
    (0)

    Michal fcs: přesně, ti migranti z východu umí přijet jen na Zlín a dělat bordel, nevidím žádný přínos

  • riedlss - 30.08.2018, čtvrtek, 11:33
    (0)

    Michal: asi takto bych to definoval. Nehráli jsme nic a na porážku stačilo hrát o zlomek líp než je nulový výkon.

  • Michal fcs - 30.08.2018, čtvrtek, 11:23
    (0)

    určitě je kotel třeba pochválit, ale ti slovenětí hosté.....neříkejte, že v kotli nikdo o nich nic neví, nedomlouvá se s nimi, zve je apod. U neznalých to vrchá vinu na kotel a je to škoda

  • Michal fcs - 30.08.2018, čtvrtek, 11:20
    (0)

    riedlss: dle mého zase tak skvěle nehráli, ale my jsme hráli KATASTROFÁLNĚ, nebo spíše nehráli vůbec, individuální chyby spolu s chodící nebo spíše stojící zálohou bez jakekoliv mezihry vykonaly své

  • riedlss - 30.08.2018, čtvrtek, 11:10
    (0)

    Zlín hrál skvěle, to mne zabilo... .

  • vajdik - 30.08.2018, čtvrtek, 11:08
    (0)

    eLucky - je to jak si napsal, ale jak pise romirgo - Machalík mel byt na podzim 100% někde na hostování a to stejné Hellebrand. Nadeje Slovácka musí kua hrát každý víkend mistrák 90.min v základu ne že se pujdou občas proběhnout v závěru zápasu a pak tři týdny nic a jen trénují nebo hrají jakousi pofiderní soutěž zřízenou FAČRem !!! Ale na to je v klubu snad dost chytrých hlav, co by toto mělo vědět! Takto se ani nenadějeme a Machalík Hellebrand budou tri roky členy acka s par zapasy na konte a herní vytížení nula.

  • Babu - 30.08.2018, čtvrtek, 11:06
    (0)

    romirgo: zase asi tak zlé to není, když už je tu x let v kuse liga, nemusíme investovat miliony, hráči z akademie se neprezentují špatným fotbalem (a za tím si stojím, jeden tragický zápas to nezmění ;)), akademie je na velmi dobré úrovni a pořád se máme líp než x klubů, které mají taky nemalou historii v první a druhé lize, jako je Opava, Karviná, Dukla, momentálně i Brno. Aktuálně jsme v tabulce i nad Teplicemi, Bolkou atd. Zas si nemyslím, že kvůli jednomu zápasu je potřeba se tvářit, že to tu vlastně nemá řád, systém, vedení a celý klub míří do záhuby :-)

  • eLucky - 30.08.2018, čtvrtek, 10:49
    (0)

    to romirgo: Akademie klubu dlouhodobě ukazuje, že dokáže produkovat kvalitní fotbalisty, takže minimálně tohle funguje taky. Jinak Slovácko je profesionální klub v amatérských podmínkách, to je prostě fakt. Možeme na to žehrat jak chceme, ale tím to lepší rozhodně nebude.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 10:42
    (0)

    elucky: to je pravda ale jsem přesvědčen že jediné co za něco stojí ve Slovácku jsou fanoušci. Jinak je to ve všech směrech amatérský klub , nefunguje nic. Hra je katastrofa jeden systém hry lehce čitelný všechno se hraje na jistotu bez momentu překvapení. Hraje jen pořád stejná 11 a ostatní jsou s formy protože takový Machalík musí hrávat cele zapasy,potom není rozehraný. Je toho víc a sere mě to ale Zlín hrál skvěle a hráči jako Traoré a Jiráček tady prostě nejsou a není žádný vůdce týmu kdo by je na hřišti seřval.

  • vajdik - 30.08.2018, čtvrtek, 10:14
    (0)

    Babu NAPROSTÝ souhlas - to je ta práce s tím fanouškem!!! Před sezonou vydám cenové kategorie k soupeřům a všichni ví... takto, nikdo momentálně neví třeba kolik bude stát lístek na Slavii. Mě to přijde že pan ředitel ty ceny pak tahá z klobouku jak mu je nařízeno panem Zemkem... Škoda jinak že se nepracovalo více i s tím, když bylo dražší vstupné (Sparta, Slavie, Plzen), tak na následující domácí zápas třeba k lístku sleva. Vím, že to moc uspech nemelo ale je to o marketinku. Mělo by to za následek třeba na slabšího soupeře urcity narust diváků... No nic, asi je zbyteční tato diskuze, klub si z toho stejně nic neveme :(

  • eLucky - 30.08.2018, čtvrtek, 10:03
    (0)

    to romirgo: V takovém zápase se ukazuje, že jediná správná filozofie je nesledovat hru. Až za stavu 4:0 kotel prakticky přestal sledovat dění na hřišti a užíval si poslední minuty zápasu a jasně předvedl nezvaným hostům z Gottwaldova kdo je pánem tribun!

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 09:33
    (0)

    smekám před fans s kotle kteří fandili až do konce a sledovali tu parodii fotbalu slovácka.

  • romirgo - 30.08.2018, čtvrtek, 09:31
    (0)

    Chodím na stadion velmi sporadicky a spíše sleduji zápasy na netu. Ale popravdě to co naše /hvězdy/ předvedly za výkon kde nebyla naprosto žádná snaha a bojovnost se jen tak nevidí a na stadionu mě už nikdo neuvidí a podobně vím o více lidech kteří byli znechuceni ne výsledkem ale totálním odfláknutím zápasu. Já sám jsem vydržel do 3 golu. Znám hromadu lidí kteří nechodí z důvodu špatné hry. Je to škoda s olomoucí i s ostravou jsme hráli slušně a dalo se na to i dívat.

  • Babu - 30.08.2018, čtvrtek, 08:10
    (0)

    Já souhlasím s Michalem, stačí před sezonou říct, které zápasy budou za 250 (Slavia, Sparta, Plzeň), které za 200 (Zlín, Baník, Olomouc např.) a zbytek za 150 a je v tom jasno od startu soutěže..

  • Greif - 30.08.2018, čtvrtek, 07:28
    (0)

    Je neděle asi 5500-6000 dojde , pokud ne máš pravdu někteří zůstanou u tv

  • Vosolys - 30.08.2018, čtvrtek, 06:42
    (0)

    Drzy vandrak: Pristi domaci zapas je se Slavii, takze se lidi prijdou podivat na ni i kdyby se derby prohralo 0:5.

  • riedlss - 29.08.2018, středa, 21:03
    (0)

    Okey a kdyby se jednou za 14 dní na zápase doma losovalo číslo zpravodaje a výhra by byla lahvička slivovičky tak by aspoň jeden z těch cca. 4000 lidí neodcházel nasraný a měl aspoň tu cenu útěchy :D je to nereálné? :D vím, že celkový pocit nasranosti to moc neodlehčí ale...... :)

  • Greif - 29.08.2018, středa, 19:03
    (0)

    Vy jste někteří na hlavu padli ? My hrajeme jen jednou za 14 dni jestli něco chcete tak chtějte výjezd zadarmo či vstup v Karviné zdarma .. jo aha Karviná je daleko a vy vlastně nejste fanoušci, klub nestálé vám musí aj utírat prdel , si myslíte že si tady budete vypiskovat a všichni se účastní poserou ? Běžte do prdele , na takové fans tu není nikdo zvědaví že vajdiku ;)

  • Michal fcs - 29.08.2018, středa, 16:33
    (0)

    Mělo by být před sezonou jasné, kolik který zápas stojí (kategorie 1,2,3)jako třeba na Spartě, nikdo by si nemohl stěžovat a význam permice by před sezonou nabral na významu. Já osobně bych slevu na lístky nedával, pokud by se hráči chtěli "omluvit", tak třeba přispět na bus na výjezd....

  • Šovkovskij - 29.08.2018, středa, 16:24
    (0)

    Já pernamentku mám a pokud by na Slavii byla sleva, vůbec mi to nevadí! Rozhodně bych se necítil nějak poškozen. A myslím, že ani ostatní pernamentkáři. Já budu radši, když bude plno, než když tam bude lidí polovina. A když by byla jednou za sezonu sleva, určitě by ani pernamentkáři, kteří by s tím nesouhlasili, neutržili nějakou finanční újmu. A pokud sleva nebude, což vzhledem k hamižnosti klubu nebude, tak vstupné rozhodně nezvyšovat, jak píše vajdik a naprosto s ním souhlasím. Ale nedělejme si iluze, zase to bude za 250 a vesele se kára tlačí dál.

  • Babu - 29.08.2018, středa, 16:13
    (0)

    vajdik:to že řve čí jsou prachy naše, neznamená, že dostane 20 litrů odměnu za výhru :D revanšujme se věrným fanouškům a ne těm, co dojdou jen na derby, spartu a plzeň. Vstupné za 150 mi přijde OK, souhlas.

  • vajdik - 29.08.2018, středa, 16:04
    (0)

    eLucky - já to neberu jako nakupování fanoušků ale potrestání kabiny že takový výkon a ještě k tomu v derby prostě předvést nemohou, můžou prohrát ale DŮSTOJNĚ!!! Takže když Vlasta řve v kabině po vítězném zápase čí jsou prachy - NAŠE, tak teď by se hodilo tyto prachy za ostudu kterou lidé museli zkousnout revanšovat do nich...a jsem zastáncem ne vstupné za 50Kč ale nechat 150Kč a ne že bude na Slavii 200-250, at je..ale tento rozdíl at dají "sezrat" kabině. A jak píše Babu, třeba ten kdo má permici lístek za polovic k ní.. Všechno jde, ale to by se muselo chtít a pracovat s aktivními lidmi kteří na fotbal chodí ne jen inkasovat a na lidi srat!

  • eLucky - 29.08.2018, středa, 15:39
    (0)

    to Michal fcs: Nepracuje a je to špatně, nicméně nevidím přesto důvod k jednorázovému nakupování fanoušků cestou slev standartního vstupného. O tom, že se na permanentkáře sere všeci dobře víme a sám víš, že se to řeší s vedením při naprosto každém setkání...

  • Michal fcs - 29.08.2018, středa, 15:38
    (0)

    Barčo, s těma 4 tis. lidma se právě vůbec nepracuje a s permanentkářama už vůbec ne...

  • Babu - 29.08.2018, středa, 15:20
    (0)

    mně přijde naprostá a kolosální hloupost dávat vstupné za 50 Kč! Jenom tím nalákáš lidi, co chodí na fotbal 2x za rok a dojdou jen proto, že je to levné, navíc znevýhodníš tímto permanentkáře. To bych radši udělala něco ve stylu: máš permanentku? Tak ukaž a my ti dáme vstupenku pro kamaráda za polovic, nebo 1+1, co já vím, ale zlevnění na 10 - 50 Kč ti nikdy nepřivede solidární a věrné fanoušky, to přece není správná cesta. Nehledě teda na to, že ti lidi tam šli v pondělí dobrovolně, a nějaká kompenzace je vždycky tak trochu ulevování vlastnímu svědomí.. čímž neříkám, že ten výkon nebyl ostudný, ale zlevnit lístky na směšnou částku je jen kupování si přízně. Pracujme radši s těmi cca 4 000 lidí, kteří tam jsou každých 14 dní nehledě na počasí / výkon / cenu.

  • riedlss - 29.08.2018, středa, 14:17
    (0)

    Lepší atmosféra může jen pomoct, o tom jsem přesvědčený takže je to vždy lepší než poloprázdný nebo prázdný stadion

  • a jé - 29.08.2018, středa, 14:16
    (0)

    Platit za plný stadion ne za to kolik dojde diváků

  • a jé - 29.08.2018, středa, 14:13
    (0)

    Šovki-take jsem uvažoval že odejdu AI v ostatním skoro ve všem souhlasím až na dvě věci zaplněný stadion nemusí vect hráče k lepšímu výkonu to jsme viděly v pondělí a za druhé vstupné na Slavii by měli platit hráči a možná ne jen na Slavii

  • Šovkovskij - 29.08.2018, středa, 12:55
    (0)

    Myslím, že jsem docela známý tím, že tým má u mne podporu a jsem pozitivní. Nicméně, přidám se k ostatním. Od pondělí jsem už trošičku vychladl. To, čeho jsme byli v pondělí svědky, bylo něco neskutečně odporného, potupného a nedůstojného. Po třetím gólu v naší síti jsem uvažoval nad tím, nad čím jsem nikdy ani nepřemýšlel, a to tím, že odejdu dřív, než tu tragédii dál sledovat. Dalo mi hodně přemáhání se na to dodívat. A nebylo to logicky děním na hřišti, ale atmosférou v kotli, která byla pořád dobrá. Gottwaldov jsme dlouho neporazili, je to derby, skvělá návštěva a hráči předvedou takový humus. Nevím, jestli se na to vysrali, což by bylo něco nepochopitelného, nebo to byl prostě den blbec, který občas prostě přijde, kdy se všechno sere od rána do večera. Bylo mi líto všech fanoušků, kteří přišli v hojném počtu a na zápas se těšili. Místo toho viděli plivanec do tváře. Mrzí to o to víc, že dobrý výkona a dobrý výsledek by ty sváteční mohl nalákat i na další zápasy. Po pondělní tragédii za "výhodné" vstupné si to však jistě dvakrát rozmyslí, což je pochopitelné. A přidám se k ostatním. Na Slavii by mělo být vstupné za padesát korun a pivo zdarma. Není to o nějakém nakupování fanoušků, ale sebereflexe klubu, i hráčů, že si ten pondělí průser uvědomují a snaží se kromě diametrálně odlišných výkonů i výsledků zareagovat i nějak jinak. Jinak to bude zase vypadat jako vždy: že fanoušek Slovácka je pro klub jen obtížný hmyz a zdroj peněz, kterého je vhodné při jakékoliv vhodné příležitosti (Sparta, Slavia, Baník, Zlín) patřičně zkrouhnout. Ať klub udělá takové gesto. Že si fanouška váží a nehledí jen na každou korunu (nemluvě o tom, že takové zdražování je diskutabilní: stojím si za tím, že při stejné ceně by přišlo o to více lidí a finančně by to vyšlo fifty fifty - nemluvě o tom, že více zaplněný stadion a lepší atmosféra požene tým k lepšímu výkonu, ale to je vedení zřejmě putna).

  • vajdik - 29.08.2018, středa, 11:49
    (0)

    Michal fcs - tak na férovce bylo řečeno věcí a..... (nebyl jsem, pouze čerpám z infa co dala Babu), ale mělo jít o zlepšení ifna k fanouškům, víme něco o tom útočníkovi co ho tu máme ze Slavie co s ním je? Šumi a jeho rozlučka, ví se něco...? Na druhou stranu snaha o posílení mužstva dle mého opravdu proběhla, ikdyž zatím Kalabiška nic moc neukázal, Michal Kadlec se také povedl přivést...takže kádr si troufnu říct máme lepší a hlavně věkově vyváženější než minulou sezonu. No a já doufám že ta blamáž na derby co byla z řad áčka - nějak klub zohlední v zápase se Slavii... Nejde eLucky o nakupování si fanoušků nějakou slevou ale o to, že si kabina uvědomí že hrají krom svých peněženek také pro lidi a obzvlášť derby ikdyž se nemusí výsledkově povést, agresivita a bojovnost musí být trošku někde jinde než byla v pondělí.

  • eLucky - 29.08.2018, středa, 11:44
    (0)

    to Michal fcs: Já to vím a proto říkam, že vedení o tomto problému ví minimálně od fanoušků. Proč se na to stále dokola sere to netuším...

  • Michal fcs - 29.08.2018, středa, 11:36
    (0)

    eLucky: na ferovce jsi byl a začínal jsem tím, že baníkovci mají u nás ve všem "přednost".Bylo mi vysvětleno, že to není pravda......No a za 14 dní tu hrál Baník a po zápase opět fanoušci baníku puštěni z Déčka vchodem na 28.října společně s domácímí, nějaká snaha o rozdělení (pozdržení) opět nikde. Tohle se stát na Spartě, Slavii, Baníku, Brně.....atd. Nemyslitelné!

  • vajdik - 29.08.2018, středa, 11:04
    (0)

    ...ale ono to bude tak trošku jako s tím trávníkem na stadionu, ono to prý nejde v zimním období, špatná vegetace a blablabla co šlo z klubu, pak klub vyměnil člověka, který se o to stará a ONO TO NAJEDNOU JE LEPŠÍ... ale je mi jasné že v případě pořadatelské služby to stejně nepůjde :(

  • vajdik - 29.08.2018, středa, 11:01
    (0)

    Ředitel je eLucky od toho aby řídil a rozděloval kompetence ;-) a pokud si klub platí pořadatelskou službu a ta neplní jeho pokyny buď ve smlouvě musí být sankce nebo hledání jiné pořadatelské služby (což asi kvůli panu IV nepůjde, že..) A jak píšeš čeká se na průser, jinak v tom sektoru C7, C6 bylo více baníkovců než domácích a už vidím že se někdo v dnešní době bude někoho zastávat, viz jeden hokejista v Jihlavě, nebo plavčík tuším v Ústí na koupališti, že?! Je to výsměch co se už na tom našem stadionu děje a jak píšeš, čeká se jen na průser... Hlavně že důchodce pořadatelé u vstupu šacují skoro až v trénkách :D

  • eLucky - 29.08.2018, středa, 10:56
    (0)

    to vajdik: Ředitel není v klubu od toho, aby řešil všecko, od tohoto si klub platí pořadatelskou službu! Nevim jak funguje vztah securitky a klubu, ale nemyslím si, že je to uplně jak píšeš... Jinak konkrétně toho pána se měli zastat kolemsedící, když teda naša securitka na to sere. Třeba kdyby se tam něco semlelo, tak by se začal tento problém řešit, zatím jde enom o malé izolované problémy, které se neustále opakují a nikdo je neřeší. Typicky české čekání na průser...

  • vajdik - 29.08.2018, středa, 10:43
    (0)

    eLucky - simte toto neříkej že si pořadatelská služba děla co chce a že neposlouchá nařízení "nadřízených", tomuto co píšeš snad ani ty nevěříš ;-) Jinak je hezké že chybí ochota, on se ten fotbal stejně pro lidi moc nedělá...ale aby se člověk bál na vlastním stadionu to se hned tak nevidí, byl jsem očitým svědkem kdy jeden baníkovec napadl fanouška slovácka na C7 videl to hlavní poradatel (mel na drese č.1) a myslíš že ten hostující fanoušek byl vykázan ze stadionu? Jinak ten domácí (starší pán, kterému se jen nelíbilo že před ním člověk neustále stojí a on nevidí na fotbal) musel odejít protože měl roztrhlé obočí - MOC SMUTNÉ a pan ředitel by se měl někdy jít podívat s šéfem pořadatelské služby podívat mezi "lid"

  • eLucky - 29.08.2018, středa, 10:37
    (0)

    to vajdik: Ředitel a klub samotný toto ví, už protože na to byl několikrát upozorněn z řad fanoušků. Bohužel chybí ochota to řešit - ani ne tak ze strany vedení klubu jako spíše pořadatelské služby zřejmě.

  • eLucky - 29.08.2018, středa, 10:36
    (0)

    Obecně v české lize chybí týmům schopnost přepínat mezi rozestaveními, vesměs všechny kluby umí jedno rozestavení, které hraju proti komukoli za jakýchkoli okolností. Potom jediná možnost jak reagovat na vývoj zápasu je občerstvit síly... a to je prostě málo. Dle mně je v moderním fotbale nezbytné, aby tým měl zautomatizovány alespoň dva variabilní systémy, aby mohl svou hru přizpůsobovat soupeři - a to ať pořádně, nebo pouze v jemných drobnostech typu, Olomouc nemá hlavičkáře do vápna, tak budou naši vysocí stopeři chodit do vápna víc na centry... Neříkám, že máme hrát každý zápas jinak - to by byl teprve chaos! - ale tvrdošíjně stát za jedním systémem nás těžko posune dál. Na druhou stranu to není tak úplně pravda, že by se dogmaticky jel pořád jeden systém - kostra je 4-5-1, ale především těch 5 záložníků se různě přeskupuje jak v různých zápasech, tak také v rámci jednoho zápasu. Problém ale je, že naše záloha se více než často ocitá absolutně mimo hru a tak nějak jenom je na hřišti, ale nezapojuje se moc do hry... a bez podpory zálohy je aj ten jeden útočník na hřišti zbytečný ať už je tam Zajíc, Kubala nebo Kuchta... jediný Došek měl takovu sílu, zkušenost a kvalitu, že by to nějak zvládl snad aj bez zálohy...

  • vajdik - 29.08.2018, středa, 10:28
    (0)

    Babu o tom řádu že to tam je vím, před několika lety si honila pořadatelská služba triko na ZDHR - kdy ho v olomouckém dresu vykazala do sektoru hostí ikdyž má permici na Slovácko od postavení stadionu. Byl to jednotlivec tak proč si nedokázat moc, na Baník či Zlín už si netroufnou a je to jednoznačné pochybení pořadatele!!! Prostě v suvenýrech soupeře nepustit na ochoz pro domácí, jednoduché a když bude schovany v batohu, i ty by se měli prece procházet a kontrolovat...ale je to o tom zda klub to chce nebo chce jen vydělat na prodeji vstupenek a dal nic neresit, jak jsem psal, ve VIP tento problém nenastane a možná to pan ředitel ani neví co domácí fanoušek v těchto zápasech s Banikem či Zlínem na vlastním stadionu musí snášet a kolikrát si musí dávat pozor aby se mu něco nestalo, viz super zvládnutá pořadatelská služba na utkání s baníkem!!!

  • vajdik - 29.08.2018, středa, 10:24
    (0)

    Babu souhlas s tebou, záložníků a těch defenzivních zalezlých u obránců máme na hřišti až až...neříkám že v některých zápasech (Plzen, Sparta, Slavia...) to může být taktika ale v zápasech s rovnými na domacim hristi bychom měli byt odvaznejsi...Což ale dle vyjádření klubu by se uhnulo z nastavené koncepce :( No nevím - asi kluci tomu rozumí a my fanoušci kteří to sledují ne! Tento systém co tu je fungoval za Doška, centry a jeden hrotak co byl opravdu hrotak a vyhraval souboje. Od jeho odchodu zustal systém ale ten utocnik tu není...

  • Babu - 29.08.2018, středa, 10:22
    (0)

    Jinak se tu všichni oháníte, že to Slovácko nemá podchycené, ale v řádu je psané jednoznačně tohle: // Fanoušci a příznivci hostujícího týmu jsou povinni zdržovat se pouze v sektoru určeném Nájemcem pro příznivce hostujícího týmu a jsou povinni respektovat organizační pokyny pořadatelské nebo bezpečnostní služby, případně příslušníků Policie ČR. // To, že naše securitka a pořadatelé jsou líní a neschopní vykázat takové lidi pryč, je věc druhá.

  • Babu - 29.08.2018, středa, 10:20
    (0)

    Pecan: myslím si, že za posledních sedm derby tohle bylo to nejslušnější, co se týká hanlivých pokřiků.

  • Babu - 29.08.2018, středa, 10:17
    (0)

    huhu: já si třeba ani nemyslím, že Zlín zahrál nadprůměrně, jak všichni píší. To my jsme zahráli tak podprůměrně, že jim stačil slušný výkon na perfektní výsledek. Z pěti šancí proměnily čtyři, přitom jeden gol byla penalta a další tři vznikly z totálního nedostoupení našich obránců / záložníků, takže jsme jim dali velký prostor. Jinak ano, náš systém dopředu je divný, moc se nás plantá v záloze, mně dává největší smysl 4 - 4 - 2.

  • eLucky - 29.08.2018, středa, 08:26
    (0)

    to Pecan: Jinak fandění tzv. proti soupeři mně všeobecně taky štve, ale musím říct, že nejen v tomto zápase to bylo výrazně méně časté, než by průběhu zápasu a derby odpovídalo. Proti tomuto názoru bohužel svědčí fakt, že právě tyto "chorály" sů ty nejhlasitější, což dlouhodobě kritizuju a nechápu, ale je to tak. Jaksi pochybuju, že kotel výrazně více dává do těchto popěvků, takže si myslím, že se v tomto případě výrazně přídává ostatní osazenstvo stadionu.

  • eLucky - 29.08.2018, středa, 08:22
    (0)

    to Pecan: Kotel ani jeho "vedení" (ne že by něco takového měl), nemůže a nebude suplovat roli pořadatelů. Ani nebude bonzovat (teda aspoň doufám). Ale hlavně si myslím, že asi nikdo z kotle stejně nemá moc tušení, kdo to tam má vlastně na svědomí. Na stadioně je kamerový systém, jestli někdo bude chtět vypátrat pachatele, tak to može udělat. Za ty roky v kotli, ale mám zkušenost, že securitce a policajtom asi vyhovuje to, že se to prostě može na fanoušky hodit kolektivně a nehledá záměrně konkrétní jedince, vykážou si činnost a vlastně tak aspoň majů o prácu do budoucna postaráno a pak možů pořád dokola vykládat nesmysly, jak strašně nebezpečné sů naše zápasy, a že je třeba zostřená kontrola apod. Přitom by enom stačilo, kdyby se někdy nad něčím myslelo hlavou... a předcházelo se problémom místo, aby se řešili až ty problémy podobně jako v sobotu stříkáním hasičákem do lidí....

  • riedlss - 29.08.2018, středa, 08:07
    (0)

    Neřekl bych, že se často řvalo sprostě. Derby je derby!!!

  • a jé - 29.08.2018, středa, 07:31
    (0)

    Pokud jdeš v dresu dobře jdi na Déčko ale spousta fanoušků jde bez! Ty poznáš jak? Je to o tom co si dovolí a také musí počítat s nějakou odvetou

  • Greif - 29.08.2018, středa, 05:02
    (0)

    Takže kdyby nebyl neutrál nepustí ho ...

  • zdrh - 28.08.2018, úterý, 23:39
    (0)

    greif: Byl jsme před asi 10 lety v Madridu na zápasu Real - Atletico (liga, žádný přátelák). A před zápasme kolem stadionu se procházel páreček, kdy holka měla dres dres jednoho madridského klubu a kluk druhého madridského klubu (už nevím, kdo měl který, ale to je jedno). Elucky: déčko. Při zápasu se Sigmou jsem byl na déčku a nějaký místní tam pořvával na fanoušky Sigmy, kteří byli v sektoru. Myslím, že kdyby tam nebyl ten plot, tak by je byl schopný i napadnout. Nevim potom, jak by to pro Olomoučáky bylo dobré sedět na tom déčku v dresech a radovat se z případných gólů... Před asi rokem jsme byl na fotbalu v Lipsku a kámoš tam jel v dresu jednoho českého klubu. Ochranka se ho ptala, co to je za dres (mysleli si, že to je dres jednoho německého klubu, který je podobný), ptali se ho jaký má vztah k Lipsku, když řekl, že neutral, tal ho pustili dál i v tom dresu. Tak asi tak...

  • Pecan - 28.08.2018, úterý, 22:21
    (0)

    Nikdo bych nešel nikoho zmlátit kvůli fotbalu, ale neskutečně mě štve, že klub pouští fanoušky Zlína do našich sektorů. Pro hosty je jasně vyhrazený sektor, mají jim případně vyhradit ještě jeden na Déčku, ale do našich sektorů by neměl být vpuštěn nikdo s cizím dresem, šálou atd. jenom to zbytečně provokuje lidi, zvlášť v takovém zápase, jak byl včera. Nedovedu si představit, že bych si vzal dres FCS a šel si sednout mezi baníkovce, sparťany atd. Nechápu, proč klub dopouští takovou potupu. Nejen, že dostaneme totální kartáč na hřišti, ale ještě klub umožní, aby se nám zlíňáci smáli do ksichtu přímo v našich sektorech. Druhá věc, která mě štve, jsou ti bezmozci z Púchova nebo co je to tam za partyju vždycky dole na B2. Na našem kotli jsem si vždycky vážil toho, že neděláme takové ty debiloviny typu házení petard na hřiště, vnikání na hřiště, napadání cizích fanoušků atd. Vždycky jsme byli někde jinde, měli skvělý support a na tyto věci jsme kašlali (až na individuální úlety, jako celek to ale bylo super). Tady tito experti, ale dělají jenom průsery, bylo to na zápase s Baníkem, bylo to teď. Klub z toho má potom pokuty a je otázka času než se stane nějaké průser, že zraní někoho na tribuně nebo na hřišti. Podle mě byste to vy, kteří máte v kotli nějaké slovo s nima měli nějak srovnat a vysvětlit jim, že na Slovácku nefandíme jako idioti a jestli chcou chodit na FCS, tak že oceníme každého fanouška v kotli, ale ať fandí a nedělají bordel. Třetí věc, co mě štve, je to, že v takových zápasech jako byl včera se skandování z poloviny vždycky zvrhne v takové hlubokomyslné chorály jako je zlín zlín zlín a samý.... Měli bysme se soustředit hlavně na sebe. Ti na druhé straně hřiště to stejně neslyší, protože sami fandí a hráčům je to jedno. Neříkám, když to dvakrát třikrát za zápas ujede, ale nemůžeme půlku zápasu fandit tímto stylem, to působí potom velice primitivně, takoví ti sváteční fanoušci, kteří přijdou občas potom vidí tu kulturu a už příště nepřijdou namísto toho, aby příště došli znovu a vzali třeba ještě někoho s sebou.

  • riedlss - 28.08.2018, úterý, 22:06
    (0)

    Jen k tomu dresu, normální to asi není! Ale říkám, že na Spartě, Slavii, Baníku adl. by tě často z toho dresu doslova vyslekli!

  • huhu - 28.08.2018, úterý, 21:08
    (0)

    tak já zde taky přispěju, je potřeba říci, že zlín nemá lepší fotbalisty, porazil nás skvělým systémem hry. U systému 3-5-2 mám pocit, jako by měl daný tým o hráče na hřišti víc. Tímto systémem hraje také například Hoffenheim, který to jako čistě regionální klub dotáhl až do LM. To mě strašně mrzí, že je to pořád dokola to samé. Slovácko hrálo naposled na 2 utočníky snad za dob Nezmara, Suwonmiho a Ivany :). U zlína šla vidět ta ohromná síla vepředu, slovácko prostě nevědělo jak na ně. Styděl sem se, nikdy sem nevěřil, že nám tento pro mě vždy druholigový klub ze zlína takto nastaví zrcadlo. Nevolám po změně, Kordula je dobrý trenér, ale včera to byl souboj trenérů a to na plné čáře vyhrál Bílek.

  • Skein - 28.08.2018, úterý, 20:14
    (0)

    Neděle 16.9. 18.00 - Slovácko - Slavie

  • eLucky - 28.08.2018, úterý, 19:37
    (0)

    to sokolka: Já neříkám, že mi to příde OK, ale říkám, že s tím mosíš počítat, když ideš mezi domácí, tak to prostě je a je to tak všude. Na Slovácku, na Baníku a na každé dědině taky! Pokud nechců chodit do kotle hostů kvůli osazenstvu, tak jim nikdo nebrání jít vedle klece - v našem případě na Déčko. Tam by jim pravděpodobně nikdo nic neřekl snad ani kdyby se radovali z gólu jako by byli v kleci, ale jestli se tak někdo raduje mezi fanoušky Slovácka na Céčku, tak je dement a vlastně si za to može sám. Smutné-nesmutné, nějaká ta rivalita mezi kluby a tábory byt mosí, právě to dodává takovým zápasom grády jak na tribuně tak na hřišti. V našem případě to teda zápal mělo enom na tribuně bohužel.... Nemožeme sa s každým "karmarádit" a zdravit se jako školkáčci na dálku. Ostatně to vychází už z toho, že celý stadion nemá za jakékoli situace řvat "Pražské kurvy" apod. pokřiky, kdežto i jednoduché pokřiky jako "Slovácko do toho" nikdy tolik lidí neřve. Emoce sů to proč je fotbal přitažlivý, emoce na hřišti a emoce v hledišti! Ty kladné aj ty záporné.

  • hešpy - 28.08.2018, úterý, 19:26
    (0)

    Mně to přijde debilní, chodit na cizím stadionu v dresu jiného klubu a skákat radostí jak pitomec, ale i přesto bych na nikoho kvůli tomu nevztáhl ruku, bohužel někteří to vidí jinak.

  • eLucky - 28.08.2018, úterý, 19:09
    (0)

    to sokolka: Tak pokud někdo zaútočí na někoho enom proto, že má cizí barvy, tak to sice nemosíš chápat a není to zrovna košér, ale na cizím území - domací sektor - s tím jako host mosíš počítat a dle toho se chovat = svoje barvy nechat doma. Pokud si je vezneš, musíš počítat i s takovou, i když extrémní, možností. Pokud prostě chceš jít v barvách svého klubu, tak di do sektoru k tomu určenému! Jednoduché jak facka a nechápu o čem se tu bavíme.

  • Skein - 28.08.2018, úterý, 18:37
    (0)

    jinak juniorka vyhrála v karviné, tak kua ted Acko!!!

  • Skein - 28.08.2018, úterý, 18:26
    (0)

    to Nike - FCS- moje řeč, náš stánek..náš domov..!fck zln

  • Nike - FCS - 28.08.2018, úterý, 17:30
    (0)

    To je srovnání jak sviňa :D Přípravné utkání Bayern-City, kde je 95% turistů a je to utkání v kterém téměř o nic nejde, jen o přípravu hráčů na sezónu... Tohle je krajské derby, největší nenávist a největší zápas v sezóně... a pokud nějaký zkurvený zlíňák doleze k našemu sektoru si sednout a radovat se po gólech, zaslouží si co mu patří... At si leze do kotle nebo na Déčko, to je drzost největšího kalibru, v životě bych si nedovolil s dresem Slovácka lézt poblíž fanoušků Zlína nebo Baníku, protože bych tušil co se stane a jestli si to dovolí u nás Zlíňáci tak je něco špatně a mělo by se to teda co nejdřív řešit... Nejdřív by to měl začít řešit klub a pokud ten na to sere tak zakročíme MY, fanoušci.

  • tomrs - 28.08.2018, úterý, 17:27
    (0)

    myslím, že se to zbytečně řeší, pokud dojdu ve svých barvách do nějakého domácího sektoru, musím počítat s případným konfliktem, derby je o to vyhrocenější než ostatní zápasy a musí se s tím počítat, také se přidala díky výkonu našich fotbalistům velká flustrace z výsledku. Před dvěma lety byli také fanoušci Slovácka napadnuti fanoušky Zlína, když seděli na menší tribuně, podél hřiště, výsledkem roztržky po zápase byla návštěva lékaře a tady se to neřešilo.

  • josmen - 28.08.2018, úterý, 17:10
    (0)

    to guerero: jinak v anglii nic takoveho neexistuje. Hostujici fanousci maji vyhrazeny svuj sektor a v dresu soupere te nevpusti na stadion mimo svuj sektor. Nechapu, ze takove pravidlo neplati z bezpecnostnich duvodu i u nas.

  • guerero - 28.08.2018, úterý, 16:59
    (0)

    jaké turisty,osobně jsem viděl o pauze skupinku asi 30 fandů v dresech Manchesteru,skandovali své chorály přímo před zraky domácích,nikdo z fandů Bayernu si jich ani nevšiml,naprostá pohoda......

  • Greif - 28.08.2018, úterý, 16:53
    (0)

    Nesrovnavej fanoušky s turisty

  • Greif - 28.08.2018, úterý, 16:52
    (0)

    Ty si ichtyl Bayern a derby s Manchesterem ? Ty neznáš anglické derby a řezby ?

  • guerero - 28.08.2018, úterý, 16:42
    (0)

    A ještě poznámka k fanouškům Zlína na tribunách pro domácí,byl jsem před 3 týdny na fotbale v Mnichově,Bayern proti Manchesteru,fanoušci obou táborů naprosto v klidu seděli vedle sebe v jednom sektoru,bavili se o fotbale a užívali si skvělou atmosféru utkání,žádná nenávist,je to všechno o kultuře fandění,ani mne by nenapadlo někoho fyzicky napadnout kvůli radosti z gólu......

  • Michal fcs - 28.08.2018, úterý, 16:38
    (0)

    odpoledne hlasily v rozhlase, že počet zadržených se ještě rozroste a to po vyhodnocení kamerových záběrů z obou táborů.....

  • guerero - 28.08.2018, úterý, 16:32
    (0)

    Co se týká včerejšího fotbalu,tak podotýkám,že chodím 20 let,ale tak znechucený jako včera jsem nikdy nebyl,naši kopálisti to naprosto sabotovali,nechápu proč,je to obrovská ostuda celého Slovácka,navíc dementní chování některých rádoby fanoušků je alarmující,není to poprvé,házení petard může lehce skončit těžkým ubližením na zdraví,to si nikdo neuvědomuje? stačí aby výtržník hodil petardu trochu jiným směrem a tragédie je na světě,vzpamatujte se!!!

  • vajdik - 28.08.2018, úterý, 16:11
    (0)

    eLucky nebuď zase takoví Mirek Dušín - na utkání došlo skoro 7000 lidí, právě na tu Slavii za ještě hezkého počasí mohli těmto zklamaným fanouškům udělat revanš. Na odvetu cca za půl roku 9/2/19 v hnusné zimě...ani dobrý výkon nepomůže a navíc ve Zlíně kde snad nikdy krom jedné výhry tuším 2:1 v sestupové sezoně se nic neuhrálo... A já navíc napsal že ne hráči ale KLUB by se měl postarat o napravení blamáže na vrub peněz z kabiny Acka

  • spiky - 28.08.2018, úterý, 16:10
    (0)

    Jako klasický "céčkař", tak i včera jsem byl na svém místě. Po čtvrtém gólu už jsem tolik nesledoval ani tak hru, ale spíše lidi kolem. Ty výrazy ve tvářích fanoušků Slovácka mluvily za vše. Přesto valná většina zůstala na svých místech až do konce. Do toho spousta fanoušků Zlína všude kolem, kteří křepčili jakoby byli doma. Potupa, ostuda, hnus .. Na pondělí skvělá návštěva, ale tohle je prostě důvod, proč ty kteří nechodí pravidelně příště už nepřijdou. Ano žoldáky úspěchu nepotřebujeme, ale sám jsem cítil velkou šanci jak se svézt na vlně úspěchu, což nám dlouho chybělo v potaz s poledními sezónami. Je to škoda. Jednou byla šance ukázat se na špici, ale absolutně se to nezvládlo.

  • eLucky - 28.08.2018, úterý, 15:40
    (0)

    to vajdik: Nevidím ani nejmenší důvod k tomu si takto "kupovat" fanoušky. Takové výkony si nesmí dovolit už v kontextu toho, že mosí bojovat za celé Slovácko, dopustili brutální zostuzení na domácí půdě, navíc od Gottwaldova... to se snáší dost těžko a neexistuje pro to omluva. Mohou se pouze smažit hrát tak, aby další zápasy tento průser odsunuli v hlavách fanoušků, ale aj svých někam dozadu až do zapomění. Napravit to lze pouze stejnou mincí v Gottwaldově.

  • vajdik - 28.08.2018, úterý, 15:34
    (0)

    Greife to je mi jasné že jim to dotoval klub ;-) Třeba ten náš jako omluvu dá na Slavii vstup 100Kč a rozdíl doplatí kabina jako omluvu za derby :D Ale to stejně pochybuju...

  • Skein - 28.08.2018, úterý, 15:09
    (0)

    poněvadž nevypravili autobus, tak revanš lístek do sektoru hostí.

  • Greif - 28.08.2018, úterý, 13:57
    (0)

    Vajdiku cenu měli stejnou jen jim to dotoval klub , to bm :jistě :D

  • Fífa - 28.08.2018, úterý, 12:11
    (0)

    Přesně tak. Do sektoru domácích v barvách soupeře (suvenýrech) vůbec nepouštět. Pak musíš počítat i s nějakým tím konfliktem. Navíc když je to krajské derby. Tím ale neobhajuju co se včera stalo, jak píše hešpy. Jinak se mi nelíbí, jak se po slovácké dědině producírují sparťani, slávisti, baníkovci apod. když s nima hrajeme. Byť slušní, ať táhnou do svého sektoru nebo max. na déčko.

  • eLucky - 28.08.2018, úterý, 12:03
    (0)

    to drzy vandrák: Takový výkon bohužel není možné stoprocentně vyloučit, ale vyselektovat lidi v ševcovských barvách do prdele přeca nemože byt takový problém...

  • vajdik - 28.08.2018, úterý, 11:26
    (0)

    Stejný problém - zápas s Baníkem, po stadionu chodili lidé v dresech soupeře a jen to vedlo ke slovním potyčkám co jsem viděl. Ale co chceme po klubu, tomu je fanoušek a jeho bezpečí uuuuplně u pr... do VIPky se nedostanou tak co... Jinak co rozlučka s tím Sumim, nějak to vyšumělo nebo je známo už něco bližšího?

  • vajdik - 28.08.2018, úterý, 11:24
    (0)

    https://www.fcfastavzlin.cz/aktuality/novinky/pozor-vstupenky-na-derby-za-zvyhodnenou-cenu.html

  • vajdik - 28.08.2018, úterý, 11:20
    (0)

    eLucky - pokud je problém že se dostane návštěvník zápasu v barvách soupere (hosta) na tribunu pro domácí, je to chybou pořadatelské služby, klubu, že vůbec takového člověka pustí přes bránu. Má být zaneseno v navstevním radu, pokud je člověk v suvenýrech soupeře má pouze svůj sektor jinak nebude puštěn na stadion, velice jednoduché ale Zemek a spol chtějí pouze rýžovat prachy na vstupném. Zajímavé je, že Zlín měl levnější vstupné jak domácí...klub prodaval ve Zlíně za nižší cenu než Slovácko vlastním fanouškům... ZAJIMAVE

  • Babu - 28.08.2018, úterý, 11:13
    (0)

    hešpy: pokud došlo k takovému konfliktu, tak ten neomlouvám, ale prostě nechápu tady ty nápady jít si sednout mezi domácí v suvenýrech.. asi bych nikomu nevypálila, ale měla bych poznámky, tkaže možná by někdo vypálil mně :D

  • Skein - 28.08.2018, úterý, 11:02
    (0)

    já bych byl rád, když už tam sedí někde jako host, tak at lidi kolem..mu řeknou od plic, drž už hubu! a případně zakročí.. jinak kotel super, díky MIRO!

  • Skein - 28.08.2018, úterý, 11:00
    (0)

    eLucky: co by jiného mohl vymyslet.?? asi kulové

  • eLucky - 28.08.2018, úterý, 10:58
    (0)

    to FOREVER: Eště nějaký přínostný příspěvek by nebyl?

  • eLucky - 28.08.2018, úterý, 10:57
    (0)

    Základ takových problémů je stále stejný - hosté v sektoru domácích fanoušků. Policajti furt řeší bezpečnost, překládají nám zápasy na stále debilnější termíny, ale toto nikdo pořád neřeší.

  • FOREVER - 28.08.2018, úterý, 10:57
    (0)

    Elucky : co ty máš komu co natahovat?? Ty bys ty zuby taky potřeboval trošku srovnat

  • KEIKIN - 28.08.2018, úterý, 10:54
    (0)

    Hešpy: Každá mince má dvě strany. Měla tam manžela, který tam seděl vedle ní jak posraný a nechal za sebe jednat dítě. Je to jak píše ELucky, je to jejich hloupost lézt ze šálou Zlína mezi fans Slovácka. KDyby seděli na Déčku, nikdo si jich nevšimne.

  • eLucky - 28.08.2018, úterý, 10:54
    (0)

    to hešpy: Tak kdyby tam enom seděli a tak neak decentně se zaradovali, tak to eště zkousnu, ale pokud někdo v sektoru domácích skáče radostí z gólu v naší síti, tak si jednoznačně koleduje o po čuni. Ano je to enom fotbal, ale ten je o emocích a i tyto negativní emoce k němu patří a dycky patřily! Prostě si stojím za tím, že pokud ideš s šálů do sektoru domácích tak mosíš počítat s tím, že se toto može stat a dle toho se chovat, tzn. zbytečně na sebe neupozorňovat! Kdybysme vyhráli mi, tak si jich dost možná nikdo ani nevšimne, ale při té frustraci z dění na hřišti to vyplynulo v toto. Neobhajuju rozhodně ten konkrétní konflikt, vlastně sem o něm doposud ani nevěděl, ale stojím si jednoznačně za tím, že s tímto musíš počítat, když ideš na cizí území. Dyž ideš jako fanoušek Slovácka v Gottwaldově mimo sektoru, taky mosíš počítat s tímto rizikem. Stejně tak na Baníku, na Sigmě a vůbec všude. Možná enom v Příbrami a na Dukle je to vlastně jedno.

  • hešpy - 28.08.2018, úterý, 10:54
    (0)

    Tak já osobně bych neprovokoval, ale já se chci hlavně dívat na fotbal a ne aby se na mě sápal nějaký plešatý negramota, který jde v 6 ráno na směnu, ve 2 končí a ve 3 už je v hospodě až do večera a čeká jenom na víkend, až dá zase někomu přes hubu, to je panečku život.

  • Babu - 28.08.2018, úterý, 10:53
    (0)

    hešpy: já bych jim natáhla taky. Mají k dispozici celý sektor hostů. A když chtějí jít provokovat mezi domácí, tak ať si nedávají suvenýry a sedí a drží hubu, anebo si sednou na D2/D3. A ne že si chcu lapnout na půlku céčka, mět boží výhled a ještě si dám dres. Nechápu, že je tam securitka pustí, nás by tak nikdo nepustil. A tady to tvoje generalizování, že do kotle chodí jen gumové plešaté hlavy je pod úroveň. Co se stalo na C1 nevím, takže nehodnotím, ale do sektoru domácích jít ve žlutém dresu, se divím, že céčkaři vedle nich sedí, nemáme žádnou hrdost asi, když nám to nevadí, že tam tak proplouvají. Jo, je to jen fotbal, ani mě už nesere, že jsme prohráli, ale ten stadion je NÁŠ a soupeř má svůj sektor, tak buď bude v něm anebo bude mimo něj, ale inkognito.

  • Skein - 28.08.2018, úterý, 10:51
    (0)

    to hešpy zajeď si někdy za hranice na fotbal, balkán a anglie, atd. tady je zatím je malé prd. Bys dostal takovou čočku být jako host se šálou. Tohle je prostě provokace, nemá tam co dělat. To se na mě nezlob.

  • hešpy - 28.08.2018, úterý, 10:37
    (0)

    Je to sice nevhodné, ale ty lidi dokážu pochopit. Já kdybych byl fanoušek Baníku, taky bych nechtěl být v kotli mezi vygumovanýma plešatýma hlavama, na které můžou začít stříkat hasiči. Radši bych si sedl do jiného sektoru, ale zase bych se neradoval jak hňup po gólu. Ale z čeho mi bylo fakt špatně, tak z toho, co jsem viděl včera. Nebohá paní sedí na C1 s manželem, vedle sedí malý kluk a najednou tam doletí 5 plešatých hlupáků a jedna obtloustlá bachyně a z ničeho nic se do ní pustí, malý kluk se jí snažil bránit a ta tlustá piča mu normálně vrazila, tak kde to jako jsme, to jsou inteligentní lidé? Ano, je hloupost chodit při derby mezi fanoušky v šále Zlína, ale i tak je to padlé na hlavu, čeho jsou ti lidi schopní, paní pak celý zápas jenom seděla a klepala se, to vám přijde normální? Mně teda určitě ne. A ty budeš eLucky tvrdit, že bys někomu natáhl, proč by to kurva inteligentní člověk dělal? Je to jenom sport, proč se kurva mlátit jenom kvůli fotbalu, no tak Zlín vyhrál, natrhl Slovácku prdel, hráči hráli totální piču, ale mlátit se kvůli tomu, to je opravdu na hlavu. I kolem mě se radovali Zlíňáci no tak co, určitě bych na ně kvůli tomu nevletěl, hotovo.

  • eLucky - 28.08.2018, úterý, 10:26
    (0)

    to hešpy: Už před zápasem sem to říkal na všecky strany, říkal sem to securiťákom, pořadatelom aj hlavnímu pořadateli, že pokud budou skurvené ševce pouštět mezi fanoušky domácích, jednoznačně si zadělávají na tento problém. Když už teda nechců jít do sektoru hostí, tak aspoň kurva nelezu mezi domácí. To je jejich debilita. Na stadioně bylo takových kokotů daleko víc a sedět vedle z gólu se radujícího ševca, tak mu okamžitě taky natáhnu.

  • KEIKIN - 28.08.2018, úterý, 10:15
    (0)

    Včera bylo od počátku jasné, že taháme za kratší konec. Neanalyzoval bych to - prostě den blbec - to se stává. Hešpy: Na C1 sedělo dost Zlíňáků a radovali se dycky po gólu. Když tam sedíš ze Zlínskou šálou, co jako máš čekat ? Je to hloupost a na Baníku by si to nikdo nedovolil.

  • Nike - FCS - 28.08.2018, úterý, 10:14
    (0)

    Jestli je Slovácko fakt rozumné a váží si všech fanoušků, kdy došel téměř celý dům tak by měli na Slavii dát vstupné 50.-, jestli nejsou srabové a budou chtít 250.- jako minule proti Slavii. Ať zbytek doplatí hráči ze svých výplat, berou slušné prachy a oni ten zápas odchodí, kor derby. To mě hlava fakt nebere.

  • Nike - FCS - 28.08.2018, úterý, 10:03
    (0)

    Tak dlouho se ku*va na to utkání a zvlášť derby těším a hráči po silných řečích před zápasem předvedou tohle hovno? Tož to je teda extrém, odchodit derby a dostat doma 0:4. Jedním slovem OSTUDA PRO HRÁČE! Ale velká pochvala pro všechny fanoušky, fandili až do konce to klobouk dolů, ale ti hráči to bylo jedno velké zklamání a utrpení se na to dívat. Nic, ani jednu věc jsme neudělali dobře, ve všem nás Zlín bohužel přejel, to si musíme přiznat. To znamená že, aby jsme někdy porazili Zlín a byli někde do 7. místo by museli ještě hodně potrénovat. Hráčům neděkuju, není za co. Fanoušci velký dík!

  • Bayern Munchen - 28.08.2018, úterý, 08:45
    (0)

    Greife: ty jsi který z toho kotla, ten s tou holou hlavou, odpovídalo by to na tebe. A ja nemusím vědet kolik je vstupné. Ja si uz 20 let kupuji pernamentku a tento klub tak podporuji více nez nákupem jedné vstupenky za rok

  • Greif - 28.08.2018, úterý, 08:42
    (0)

    Flastr by byl i tak .. PS to by museli dostat zákaz od PČR ..

  • peetrs - 28.08.2018, úterý, 05:55
    (0)

    Ta banda plešatých kreténů udělala bordel na Zlínu i vloni. To nikdo není schopen uhlídat a kretény na hřiště nepustit? Stojí to za ty flastry?

  • Greif - 28.08.2018, úterý, 04:56
    (0)

    PS ani nevíš kolik stojí vstupné ? 200 ty jsi fakt ichtyl a k omluvě stačí když zaberou v Karviné

  • Greif - 28.08.2018, úterý, 04:53
    (0)

    Bayerne ty kryso ty jsi vylezl z kanálu ? :D ty ale nejsi fanoušek debile ..

  • Babu - 27.08.2018, pondělí, 22:41
    (0)

    Hory: já jsem Kadlece moc nesledovala, ale hrozně mi vadí, že name koule jít ani dopředu a potáhnout to. Ať byl Reinberk jaký chtěl, tak se jednou za čas vydal k vápnu soupeře a lupl tam nějaký centr.

  • Hory - 27.08.2018, pondělí, 22:24
    (0)

    Strach,křeč. To je jediné jak lze označit náš výkon. Obrovská ostuda. Zlín vyhrál zcela zaslouženě, neměli jsme na něj. A ta banda hlupáků co vždy přijede jednou za rok na Zlín, stojí na B2 dole, pořád provokuje,něco zapaluje,tu ostudu jen podtrhla. Je třeba se z toho poučit, ať už se to nikdy nestane a hurá na Karvinou. A poslední poznámka. Dnes bylo krásně vidět, proč si Kadlec ve Spartě nezahrál...

  • Bayern Munchen - 27.08.2018, pondělí, 22:16
    (0)

    Ostuda je slabé slovo, tohle bylo plivnuti fanouškům do tváře od hráčů. Přijde na ně skoro 7000 lidí a vidí tohle a ještě za 250 Kč, příště se na ně vyserou, takhle se vyhánějí lidé z tribun. Zlín byl ve všem lepší, fyzicky nadupaný, všude první, naši hráli jen dozadu a ještě blbě. Je mi zle už kolikátá sezóna a se Zlínem jenom ostuda. Prohrát se může, ale tohle bylo katastrofické. Proč hraje Kadlec a Petr ti si neumí ani nahrát, proč nehrál Havlík, naše záloha neexistovala, pane Kordula vemte si příklad jak se trénuje a hraje fotbal od Bílka, ti kluci mají fyzičku jako prase, presovali celý zápas, i Jiráček se zlomenou nohou. A kolik těch Zlíňáků jsou rodilí, určitě míň jak našich, a bojovali jak kdyby šlo o finále mistrovství světa. Je to fakt hnus...

  • Jerry1984 - 27.08.2018, pondělí, 21:55
    (0)

    Přesně, nejsme tak velké mužstvo jak jsme si mysleli, s takovým výkonem by jsme neoslnili ani ve druhé lize.

  • tomrs - 27.08.2018, pondělí, 21:47
    (0)

    hešpy: klub ju dostane za nedostatečnou pořadatelskou službu (pyro), uznávám, že dělobuchy jsou strašná píčovina, rána a žádný efekt, pyro je o něčem jiném. drzý vandrák: ber to trochu s nadhledem :)

  • a jé - 27.08.2018, pondělí, 21:42
    (0)

    klub možná ale hráči by měli dostat tutuvě protože co odvedli k blití

  • hešpy - 27.08.2018, pondělí, 21:38
    (0)

    Jojo, zábava kluci, klub ted dostane pokutu a jede se dál.

  • tomrs - 27.08.2018, pondělí, 21:30
    (0)

    zary.cz škoda, že už nenechali aspoň ty fanoušky, aby se proběhli po utkání po hřišti, mohla být zábava :D

  • zary.cz - 27.08.2018, pondělí, 21:22
    (0)

    Ty dělobuchy byli to nejzajímavější za celých 90 minut. 😂

  • hešpy - 27.08.2018, pondělí, 21:19
    (0)

    Souhlas, plešaté kurvy si myslí, že jim patří svět.

  • FOREVER - 27.08.2018, pondělí, 21:16
    (0)

    Ok a teď k "fanouškům".. Proč tam ty dementi pořád házeli ty dělobuchy na to hřiště? Bezmoci s plešatou hlavou nic víc..

  • Babu - 27.08.2018, pondělí, 20:33
    (0)

    Hespy: my se na to musíme vysrat jako fanoušci, ti panáci na hřišti by měli jit do zemkove fabriky na 14 dní, protože dneska nikdo nezral travu. Prohrát se dá i se ctí, ale tohle byla blamáž

  • hešpy - 27.08.2018, pondělí, 20:09
    (0)

    Žádné vysrat, ať si to hezky vyžerou, právě tohle by je mělo nakopnout.

  • Babu - 27.08.2018, pondělí, 20:05
    (0)

    Dneska jsme neměli vůbec nic. Je potřeba se na to vysrat a připravit se na Karvinou. Byl to trapas.

  • Babu - 27.08.2018, pondělí, 20:04
    (0)

    Kecipep: sak nebyla žádná.prohlaseni..

  • a jé - 27.08.2018, pondělí, 19:56
    (0)

    Fuj

  • fanfan - 27.08.2018, pondělí, 19:55
    (0)

    Co to bylo, do píči?

  • kecipep - 27.08.2018, pondělí, 19:55
    (0)

    Gratulace soupeři, nedali nám ani čuchnout. Před příštím derby žádná prohlášení, předzápasová videa a raději se za zavřenými dveřmi soustředit na odpovídající výkon. Potěšila jen pondělní návštěva a Sadílek. Když už se lidi nahnali na stadion, tak na Slavii max za 50 (hlavně po dnešním výkonu), ne na 250 - to jen tak jedna marketingova rada na závěr :-)

  • wiper99 - 27.08.2018, pondělí, 19:54
    (0)

    HANBA!!!!!ubohost!!!! naprostí žebráci nic jineho jak to dneska odchodili a vysrali se na to !!!! nic jineho než nemohoucnost a utrpení,bez nápadu,bez chuti a zájmu !!!!at se všichni ti naši profíci stydí!!! za to berou peníze ....to je hnus velebnosti!!!

  • Lajtra - 27.08.2018, pondělí, 19:51
    (0)

    á jé: ó jé :D

  • karagavrylydys - 27.08.2018, pondělí, 19:50
    (0)

    Naprostá nemohoucnost a zoufalost!

  • a jé - 27.08.2018, pondělí, 19:44
    (0)

    Kordula ven dnes nic nevymyslel a hraje stále na jednoho útočníka který stejně neumí dát gól

  • xxpaloxx - 27.08.2018, pondělí, 19:40
    (0)

    Nezbývá , než pogratulovat Zlínu a nechat si své výpady na doma. Ano , jsou lepší a tak to přiznejme. snad příště to nebude takový klepec.

  • hešpy - 27.08.2018, pondělí, 19:38
    (0)

    Incident se odehrál na C1

  • Honza9 - 27.08.2018, pondělí, 19:30
    (0)

    Hešpy: ?

  • hešpy - 27.08.2018, pondělí, 19:24
    (0)

    Chtěl bych pogratulovat všem plesatym bezmozkum z kotle, jací jsou inteligenti. Obzvláště těm, kteří jsou schopni zmlatit ženu. Gratulace, vy kurvy.

  • tucekbucekmucek - 27.08.2018, pondělí, 19:14
    (0)

    zpátky na zem

  • karagavrylydys - 27.08.2018, pondělí, 19:10
    (0)

    Petr už by měl jít dolů. Dnes zatím z jeho strany penaltový faul, pos.aný přímák a žlutý faul.

  • tomatos - 27.08.2018, pondělí, 18:52
    (0)

    Nejhorší kotel za X zápasů!! Samý 'YouTuber' support v pači, Pojďte fandit!!

  • hromik - 27.08.2018, pondělí, 18:51
    (0)

    Pěkná sprcha. Ale bohužel zlin jasne lepší . Je potřeba žrat trávu a druhou půli aspoň dorovnat

  • tucekbucekmucek - 27.08.2018, pondělí, 18:29
    (0)

    Tak tohle je těžké vystřízlivění

  • karagavrylydys - 27.08.2018, pondělí, 18:28
    (0)

    Proč nehraje Havlík?

  • spor - 27.08.2018, pondělí, 18:25
    (0)

    https://sportavsekolemnej.cz/zive-slovacko-zlin/

  • CeZeRo - 27.08.2018, pondělí, 15:55
    (0)

    Myslim ze to bude zive na youtube :-)

  • wiper99 - 27.08.2018, pondělí, 15:16
    (0)

    zdravím všechny,jsem pracovně mimo UH, může mě někdo poslat odkaz kde se dá sledovat dnešní špíl. moc diky :)

  • Skein - 27.08.2018, pondělí, 12:33
    (0)

    Dnes je den D, derby je tu !!! Všichni za Slovááácko !! a přeji si plný řvoucí kotel! fck ZLN

pristi
 Další články:
28.08.2018, úterý, 11:14 - Nadšený stoper Buchta po výhře v derby. Tleskám i nohama, říká o Zlínu
28.08.2018, úterý, 10:56 - Slovácko - Zlín 0:4, parádní góly, po výhře jsou hosté těsně za Spartou
27.08.2018, pondělí, 21:14 - Slovácko potupeno, v derby se Zlínem schytalo čtverku
27.08.2018, pondělí, 15:33 - Derby je tady! Čeká nás jiný Zlín, ví Kordula
27.08.2018, pondělí, 10:44 - Každé derby je výjimečným zápasem, říká zlínský kouč Bílek
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace