*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Permanentky: drahé, levné, nebo jaké? Záleží na tom, jak moc si Slovácka vážíte...

07.06.2011, úterý, 17:03
penize_velky.jpg

Slovácko představilo ceník permanentek a vstupenek na nadcházející sezónu 2011/12. Hned po zveřejnění článku, se začalo debatovat o tom, že je cena hodně vysoká a že většina ligy má permanentky daleko levnější. Navíc výsledky mužstva asi nebudou atakovat pohárové umístění.

Na druhou stranu při výměně permanentky můžete vidět utkání již za 80,- Kč (permanentky na tribunu B a D. To znamená, že Slovácku darujete 100,- Kč měsíčně). Nejlepší místa na tribuně C potom vyjdou při výměně permanentky na 120,- Kč za zápas (což je příspěvek 150,- Kč/měsíčně).

Fanoušci, kteří navštěvují kotel si budou moci zakoupit permanentku za 600,- Kč (při zakoupení Supporter karty za 200,-Kč). Jedno utkání tak skalní fanoušky, kteří se starají o atmosféru utkání, vyjde na 40 respektive 53,- Kč. Ti co se chtějí fotbalem opravdu bavit, tak mohou vskutku za pár kaček. Navíc na Supporter kartu budou mít výraznou slevu na dopravu na venkovní zápasy Slovácka (cena by neměla přesáhnou 200,- Kč na osobu).

Pokud chce někdo za fotbal ušetřit, respektive jeho finanční situace mu neumožňuje zakoupit si lepší místo na stadionu, tak je možné zakoupit si permanentku za přijatelnou cenu. Je to jenom o tom, jak komu z nás na Slovácku záleží a jakou měrou chceme na ligový fotbal na Slovácku přispívat alespoň tím „málem“ ze vstupného.

Řeči některých, že nebudou dávat tolik peněz za pobíhající primadony jsou vskutku smutné. Vždyť pokud si zakoupím permanentku za 1200,- Kč, tak můj denní příspěvek na Slovácko je něco málo přes 3,- Kč. U permanentky za 1800 je tento příspěvek necelých 5,- Kč za den. Je škoda, že lidem nestojí jejich Slovácko ani za ty tři koruny za den, ale všichni by chtěli vidět posily za miliony, které však někdo musí nakoupit a hlavně zaplatit.

Lidé by na Slovácko měli chodit proto, že sou hrdí na svůj region. Na MORAVSKÉ SLOVÁCKO, které má své zastoupení v první lize, a které je díky tomu na očích a byť asi nikdy nebudeme hrát o ty nejvyšší příčky, tak ta hrdost by měla mít daleko vyšší cenu než jsou 3,- Kč za den. A právě to, že jsme vlastně malý regionální klub s omezenými možnostmi, a přesto solidní diváckou kulisou, by měla být naše největší hrdost, protože úspěšným týmům může fandit kdejaká špína lačná po úspěchu, ale Slovácku může fandit jenom psychicky odolný jedinec.

A kdyby náhodou se někdy poštěstilo a my zažívali euforii spojenou s nečekaně dobrými výsledky, díky kterým bude každé utkání vyprodané, protože každý chce být u úspěchu, tak si můžete říct, kde jste všichni byli, když vás Slovácko potřebovalo...

(A zdá se vám takový scénář nereálný? Možná, ale třeba taková Plzeň se před pěti lety zachránila v posledním kole a letos slaví titul. Olomouc se před čtyřmi roky zachránila se ziskem 24 bodů a letos skončila čtvrtá. Věřit je základ!)

Slovácko je víc než jen fotbalový klub!

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 08.06.2011, středa, 23:00
    (0)

    pane Kumpo jedna otázka,definuj termín "rozumný fanoušek" ??? Mě osobně to smrdí

  • kumpo - 08.06.2011, středa, 22:08
    (0)

    :juve: .-)s tím nesouhlasím.-)taky sem trošku chytal a dobré nohy ná u nás v lize akorát Sňóza.-)Mira je nadprůměrný brankář...pochytá a vesměs neudělá moc kiksů.Ale neumí kopnoup ani výkop ani odkop.-)Zase to tisíckrát vynahradí výkonem na lajně.To není nic proti němu....všichni starší golmani to tak mají.-)

  • Buchlovjak - 08.06.2011, středa, 22:02
    (0)

    noorinek: Tak v první řadě na Bolku bylo něco přes 4000, což je pořád více jak na většině ostatních stadionů u nás a za druhé si vůbec nemyslím, že bude takový úpadek u lidí...

  • Petras - 08.06.2011, středa, 21:16
    (0)

    Bohužel Fryšták je jeden z mnoha hradišťských talentů, který se z neznámých důvodů neprosadil. A rozhodně to není tím, že by ho trenér odstavil. Vychytal se do repre, ale to mu paradoxně nejvíce ublížilo. Na tom MS byly z Hradiště tuším 3-4 hráči, kdo z nich uspěl???? NIKDO.

  • Šovkovskij - 08.06.2011, středa, 18:18
    (0)

    kecipep: Naprostý souhlas, Fryšty měl neskutečnou smůlu na zranění, už mohl být někde jinde. Musím přiznat, že mě dost mrzelo, když jej Soukup po zápase v Brně, kde to bylo utkání blbec, celkem odepsal. To byl prostě zápas, kdy ti tam spadne všechno a nenaděláš nic, a ty góly nešly ani na jeho vrub. Zápas prostě nevyšel nikomu. V takových situacích potřebuje brankář podržet a dostat znovu šanci, což mu Soukup nedopřál. Konec konců, to hostování ve druhé lize mu může pomoci, potřebuje pravidelně chytat (obzvlášť ve svém věku) a tady by se mu to za Mirou asi nepovedlo. Chci věřit, že ve Slovácku šanci ještě dostane a spolu s talentovaným Hečou dokáží svou perspektivu a talent zúročit.

  • kecipep - 08.06.2011, středa, 18:07
    (0)

    šovki: konečně někdo vzpomenul na Fryštyho. Velká smůla na zranění, ale když měl chytat za repre v Kanadě, tak to asi něco znamená ;-) Ten kluk to v sobě má, věk už také, ve II. lize teď odchytal slušné zápasy, takže možná právě on by měl být mezičlánek mezi Mirou a Hečou

  • Šovkovskij - 08.06.2011, středa, 17:34
    (0)

    Už jsem to tu psal, ale když se k tomu vrátím: Ilja zaskočil velmi dobře ale můj názor je takový, že měl více příležitosti dostat Heča s Fryštákem, v situaci, ve které jsme byli/jsme byl příchod dalšího brankáře celkem zbytečný.

  • pablol - 08.06.2011, středa, 17:06
    (0)

    Pecan máš pravdu.Na Barceloně fandí taky okolo 5 tis jejich Fanaticos a chodí tam 90 tis lidí a každý si myslí že fandí celý stadion

  • pablol - 08.06.2011, středa, 16:58
    (0)

    Dobře napsaný článek. Slovácko je jen jedno a kdo chce, nech si jezdí třeba do Prague za levnější zábavou

  • Tominho - 08.06.2011, středa, 16:40
    (0)

    Přesně jak říkáš, s tím Iljou to uspěchali. Rači měl dostávat víc prostoru Heča a postupem času by měl nahradit Miru až skončí kariéru. Tak, když Mira skončí naběhne do brány Ilja a Heča bude smrdět na lavičce a nebude z něho nic.

  • JUVE - 08.06.2011, středa, 16:40
    (0)

    kumpo: Vubec nesouhlasim,Mira ma dobre nohy ! akorat nekdy zkazi odkop, a Ilja je kvalitni dvojka spolecne s Hecou.

  • kumpo - 08.06.2011, středa, 16:30
    (0)

    :huhu: jinak Ruda Otepka je jeden z nedoceněných fotbalistů a on a Polách měli prostě smůlu, že se narodili v silném ročníku.Jinak co se týče golmanů...souhlasím se Šovkim....někdy tady psal, že mají chytat mladí kluci.Mira je dobrý na lajně, nohama neumí.Pochytal neuvěřitelné a ti kluci by se vedle něho měli naučit.A proto daleko radši uvidím Heču jak dostane 3 kusy,ale bude chytat.Nelíbí se mi nákup Ilji .Podle mě máme golmanů dost.Když vezmem Přemu, který byl víc šašek než brankář , tak odejít nemusel.

  • Šovkovskij - 08.06.2011, středa, 16:19
    (0)

    Tak já mám naopak pocit, že Soukup na mladé hráče hodně sází a sázet bude - Daníček, Jeleček, Hlúpik, Heča a dalo by se pokračovat...

  • huhu - 08.06.2011, středa, 16:19
    (0)

    1) Filipko (nejlepší golman ligy),Košůt(kapitán repre),Volešák...., je to to málo? koho mají Budějovice? Otepku Koho má Ústí? ???? Koho mělo Brno,Ústí,Příbram? ....dál tam mas co :)...Trenér? je to odborník ale jde cítit že slováckem nežije, ale věřím mu. A jinak mas pravdu, na fotbal chodím kvůli fanaticos a občasné radosti, kterou mi hráči přinesou !

  • eLucky - 08.06.2011, středa, 16:13
    (0)

    to kumpo: hraci, treneri, funkcionari,... odchazi. Slovacko zustava! A my bysme meli chodit na SLOVACKO, ne na hrace nebo tu hru, co predvadi... at uz je jakakoliv.

  • kumpo - 08.06.2011, středa, 15:50
    (0)

    nechci si tady z toho dělat srandu, ale jsou tady dvě základní věci: 1) hráči- ty momenálně nemáme, budeme hrát spodek, možná střed tabulky když pán Bůh a Valentovi dají.Ale tím to končí.Mě trenér nesedí, říkal sem to vždycky.Prohlášení typu.....máme vizi, nebo spíš ILUZI neberu. Každý podnik má nějaký tendenční růst.My to bereme náhodným bodovým ziskem( + 3 body atd.).Je fakt, že je to jeden z cílů.Druhý byl jistě pohár.Na tu frašku se hodně rychle zapomělo.Další je zapracování mladých hráčů.Ta taky nebyla ideálně splněna( u tohoto bodu chápu, že pokud se hraje o záchranu není čas na pokusy). Jsem rád, že se zlepší komunikace směrem k fanouškům.Ale nevěřím tomu. Odchod hráčů chápu.Není k tomu potřeba nic víc říkat.Ale nerozumím příchodům.Pan Soukup se to snažil obhájit, ale to mě neuspokojilo.Fotbalu trošku rozumím a poznám, když kluk nemá ani na divizi.To je ale můj pocit. Velkou pozitivní věcí jsou fanoušci.Abych pravdu řekl ...i když stál fotbal za h.... , tak jsem chodil spíš kvůli fanouškům.Pobavit se. a druhá věc je zázemí a ceny lístků. Máme krásný stadion, má sice řadu nedostatků, ale co by za něho jiní dali.Skvělé fanoušky, majitele, který včas platí a ceny vstupného nejsou podle mě vysoké.Chodím pravidelně i do Zlína na fotbal a platit 70,-Kč za zápas je tam neúměrné atmosféře a výkonům. Nejde mi o cenu lístků, ale prostě se nedokážu ztotožnit s vizí a cílem trenéra.Proto sem si řekl, že si dám pauzu.Najde se tady hodně lidí co mi tady začnou nadávat, že nejsem fanoušek atd. Každý rozumný člověk to pochopí.-)

  • kumpo - 08.06.2011, středa, 15:31
    (0)

    .-) u nas je atmosfera dobrá, ale tu střelu taky vidíme nanejvýš jednu za zápas.-)Letos zkusím spíš naše hokejsty.(mimochodem....taky jednu dobu prodávali.-)možná se to nezdá,ale co se vrátil Čája tak popularita hokeje vzrůstá.Taky by jsme měli sehnat aspoň jednoho normálního fotbalistu....i když je to proti koncepci.-)

  • JUVE - 08.06.2011, středa, 15:21
    (0)

    Jo v Boltonu je onicem atmosfera z jedna nejhorsich v PL,to same Wigan a jeste Blackurn.

  • Mr. Fulham - 08.06.2011, středa, 14:00
    (0)

    Kumpo: Tak v Boltnu bych si permanentku nikdy nekoupil. byl jsem tam na zápase, když tam hrál Fulham. Nudný fotbal a atmosféra taky slabá. ještě mám doma někde vstupenku. Dali jsme za ni tuším 32Ł tehdy byl kurs 44,- Kč za Libru a i když to byla PL, tak ten zápas hodnotu 1400,- kč neměl, ale dal jsem to za to a udělal bych to znovu. Nejhorší zápas PL, co jsem kdy viděl bylo na Wiganu. Tehdy výsledek 0:0 teplota kolem nuly a snad jedna střela na branku. Ten den tam měli akci vstup jen za 10Ł asi věděli co se bude hrát :-)

  • kumpo - 08.06.2011, středa, 13:11
    (0)

    .-)Je to sice hezké....o peníze tady ani tak nejde.Jak napsal někdo o premier league... tak v Boltonu stojí permice 208 liber( nejlevnější) .Lidé za to vidí 30 zápasů za sezónu a trošku lepší soupeře a hlavně tým, který neprodává ( nebo spíš nevypustí ) zápas. Pokud bude chtít někdo 2 místa na C3 tak je přenechám.-)

  • eLucky - 08.06.2011, středa, 10:45
    (0)

    to noriinek: kdyz ostanu doma ti magori, co rvu na hrace za kazdu cenu, tak to bude este dobre;) Vseci tu pisete, ze Vam je to vlastne jedno a porad sa hledite na ostatni... blbost... nadavat na ceny budu stejne vseci a stejne nakonec tech par korun navic ozeli, vemte si, ze v anglii je permica na tym ze stredu tabulky klidne na urovni prumerneho mesicniho platu, tady nedosahuje ani permica do vipky ani tretiny prumeru,... druha vec, ze je ani to ostatni nedosahuje ani tretiny anglie, takze vlastne je to ok;):D

  • kecipep - 08.06.2011, středa, 10:43
    (0)

    noriinek: Nemůžeš soudit podle toho, co ti doma řekl starší brácha.. a příště si to po sobě zkus aspoň přečíst ;)

  • noriinek - 08.06.2011, středa, 10:41
    (0)

    ja s cenou take problem nemam ale spousta lidi jo.asi je vam vsem jedno ze bude chodit dva as tri tisice lidi.bude to celu sezonu jak naposledy na boleslavi.

  • RNA - 08.06.2011, středa, 10:22
    (0)

    FCS84: přesně řečeno, ta první věta obzlášť

  • FCS84 - 08.06.2011, středa, 10:15
    (0)

    Český fotbal devalvuje cenu fotbalu a proto je český fotbal tam kde je. Kluby raději dávají levnější vstupné, které lidi nepřiláká. No a co, že je vstupné v Liberci levnější jak na Slovácku a hrají výš. Stejně tam chodí diváků méně a na to že je Olomouc krajské město a skončila čtvrtá, tak při té jejich ceně by tam mělo být vyprodáno každý zápas a není. Já s cenou problém nemám. komu se to zdá drahé, tak ať se čumí na internetu, kde je to zdarma.

  • eLucky - 08.06.2011, středa, 10:12
    (0)

    to noriinek: a cos tim chtel jako rict? Vis ze vis neni dycky vis?:D Neni podstatne kdo je kde v tabulce, ani jaky hraju fotbal, oboji je JEN pomijive nic. Na Slovacku je fotbal a pak uz nic vrcholoveho, v Liberci je vsecko, v Olomouci je toho min, ale taky dost. To je standartni trzni system kde vladne nabidka-poptavka. Slovacko JE dominantni zabava pro vrcholoveho sportu chtive navstevnika, takze si moze dovolit napalit ceny na takovou uroven, lesti ti to pride moc, tak si chod treba na Kunovice, tam das za vstupne urcite min;)

  • noriinek - 08.06.2011, středa, 10:02
    (0)

    olomouc,liberec vis v tabulce=daleko levnejsi permice a vstupne a to hraju fotbal.

  • lagic - 08.06.2011, středa, 09:05
    (0)

    carlos: Vždyť já proti tomu nic nemám, lepší výhled = víc peněz za permicu, to schvaluju a souhlasím s tím.

  • Pecan - 08.06.2011, středa, 01:18
    (0)

    juancarlos: Nekdo tady dole - uz se mne to nechce hledat napsal, ze je lepsi kdyz bude na stadionu 2000 lidi, kteri budou fandit nez kdyz tam bude moc cumilu nebo tak nejak to tam je napsane, presnou formulaci nevim a nechce se mne to hledat, kdyz te to zajima, tak si to dohledej sam...

  • juancarlos - 08.06.2011, středa, 00:49
    (0)

    lagič: jasně že všichni nemůžou křepčit v kotli,hlavně spíš ani nechtějí,ale zárověn se ale pak zakonitě nemohou cítit odstrčení,že nemají tu výhodu levnější permice.

  • juancarlos - 08.06.2011, středa, 00:44
    (0)

    boha jeho Pecan nesouhlasíš správně,ale s čím ? Já tu nikdy nikde nečetl názor,že fanoušci z okolních tribun nejsou potřeba. Můžeš mě prosím říct kde to tu zaznělo ? A takto vznikají fámy ..

  • Buchlovjak - 07.06.2011, úterý, 23:08
    (0)

    Jinak ceny samozřejmě luxus jako vždy. Od některých jsou ty řeči furt dokola každý rok až je to vtipné...

  • Buchlovjak - 07.06.2011, úterý, 23:04
    (0)

    LionVTS: ta hláška o psychické odolnosti je pro Slovácko typická posledních asi 8 let...a je to stopro pravda :-)

  • Pan Puk - 07.06.2011, úterý, 22:21
    (0)

    Pecan> tak tak. U nas plati tribunova rovnice
    A + B + C + D = FCS

  • Valheru - 07.06.2011, úterý, 22:17
    (0)

    Dany: bude lepší, když si to nejdřív přečteš :-D

  • Dany-Hull City - 07.06.2011, úterý, 21:38
    (0)

    Moze mi zas nekdo rict co je to za clanek? jen sem si precetl nadpis a uz to sem pisu a to si to budu teprve cist, drahe, levne? a co jako? si uvedomte ze je to fotbal na cely rok, to se vam kotel vyplati nez za vstupenku na kazdy zapas, a navic v jinych zemich toto vubec neresi, sebemensi narust cen na permici. Typický český fanousek. Za malo by chtel mraky veci a zazraky!

  • Pecan - 07.06.2011, úterý, 21:36
    (0)

    Taky chodím už nějaký ten rok do kotle, ale nesouhlasím s tím, že ti fanoušci na okolních tribunách nejsou potřeba. Ba naopak jsou úplně nutní! Když se hraje před vyprodaným stadionem, tak je to krása a to je je z tech 8121 lidí třeba jenom 400 Fanaticos, ale opticky to vypadá úplně jinak, než když je na stadionu 4000 lidí. Takže bych s takovými názory trochu brzdil. Důležitá je kvalita v kotli, ale všude jinde na stadionu je důležitá hlavně kvantita, čím víc lidí, tím líp.

  • Tominho - 07.06.2011, úterý, 21:12
    (0)

    to rim: Až teď sem si přečetl, že si napsal téměř to samé už předemnou. Každopádně de vidět, že to neni špatná myšlenka.

  • FOREVER - 07.06.2011, úterý, 21:04
    (0)

    věřím tomu že lidi si své emoce po zápases brnem a boleslaví jen neuhlídaly a že přes léto zase dostanou chuť po fotbale a žízeň po fotbalovém pivu ;-) a konec konců ty ceny jsou do kotle si myslím přijatelné .. já sem natěšený už teď :)

  • Tominho - 07.06.2011, úterý, 21:01
    (0)

    Tento článek by se měl dat do regionálních novin (např. do DDK nb Slovácké noviny), aby si ho přečetli víc lidí. Pochybuju, že všeci co chodí na Slovácko čtou tady články a takto by se to dotsalo k více lidem

  • Mr. Fulham - 07.06.2011, úterý, 20:40
    (0)

    Lagic: Více takových. Já jako zaměstnanec mám nárok na 2 permanentky zdarma, ale jak můj otec, tak i brácha si permanentky kupují a rovněž to berou jako podporu klubu. Já si kupuji permanentku do kotle již od sezóny 2003 a za posledních několik let jsem se na domácí zápas do kotle nepodíval. Ale až jednou ve Slovácku skončím, tak se vrátím zpět k zábradlí. Souhlasím s názorem, žeu většiny je to o výsledcích. Tak snad se dostaví.

  • lagic - 07.06.2011, úterý, 20:32
    (0)

    Tak možná to zdražení odradí pár lidí, ale hlavně je to o těch výsledcích. Já osobně se zdražením žádný problém nemám. Dokonce mám možnost mít lístky zadarmo, ale stejně mám permicu, protože to beru jako podporu klubu.

  • Tempex - 07.06.2011, úterý, 20:29
    (0)

    Šovky:Vše se zdražuje jen ti (NE)kopálisti berou čím dál víc :)

  • Šovkovskij - 07.06.2011, úterý, 20:21
    (0)

    Zdražuje se všechno, energie, plyn, potraviny, DPH, takže je to logické. Nebo je fotbalový klub samostatným ostrovem, kterého se to netýká? Regionálních firem, které by mohly Slovácku nějakou korunou pomoci jest minimum, podpora Města UH prakticky žádná... kdo chce přijít, přijde, kdo ne, ať sedí a kafrá doma. Takoví přijdou určtě až na Spartu nebo až se bude dařit, a dají to, ať to stojí, co to stojí. Prostě kdo přijde, přijde, kdo nepřijde, nepřijde. Každého věc.

  • lagic - 07.06.2011, úterý, 19:35
    (0)

    Stejně tak by pár stovek, z těch tisíců mimo kotel, mohlo řvát zas jen bílá :-)))

  • SYNOTEK - 07.06.2011, úterý, 19:30
    (0)

    Lagic: pravdu máš, bez nich by celý kotel mohl řvat jen Modrá a bylo by ticho :-)

  • juancarlos - 07.06.2011, úterý, 19:28
    (0)

    naprosto nesouhlasím s trvezením, že fotbal na Slovácku nemá tradici,pardon ale to může říct jen diletant. Cena pernamentek je naprosto v normě. Nikdo nikomu nebrání aby se stal součástí kotle,když pobere to co k tomu patří a tím je například aktivní fandění celý zápas a kotel se může rozšířit,takže to nemá z respektem či nerespektem co dělat.Kotel si to chlapci pěkně odmaká,jezdí ven,cpe do toho svůj čas a prostředky,takže bych s těma řečma o respektu zvolnil.

  • lagic - 07.06.2011, úterý, 19:26
    (0)

    Chápu i tento pohled. Jen jsem chtěl upozornit na to, že ne všichni (hlavně střední a starší generace) jsou schopni a ochotni křepčit v kotli :-). A i tito umí nejen kafrat, ale i zatleskat při povedené akci, přihrávce, střele,...

  • rim - 07.06.2011, úterý, 19:24
    (0)

    Článek tohot znění by měl vyjít v regionálním tisku. Jak v nejčtenějším pondělním týdeníku, tak i v deníku - v nejčtenějších dnech. Tohle by mohlo přinutit se lidi zamyslet. Já jsem byl naštavný a zklamaný, ale znova jsme otevřel oči. Při pomyšlení na to, že bude mít město Praha 5 zástupců v GL, jsem hrdý na to, že tam můžeme být také!!! Liga je liga, zbytek je žumpa! Permica je základ!!!

  • SYNOTEK - 07.06.2011, úterý, 19:20
    (0)

    Lagic: Souhlas se vším. Abysme si rozuměli. já za fanouška považuji skutečně jenom lidi v kotli, protože fandí. Ale to neznamená, že si nevážím skutečných příznivců na ostatních tribunách :-) Jasné, je to slovíčkaření, které je o ničem. Já si vážím každého, kdo si to zaslouží a to jak lidí na A,C,D,B tak i lidí přímo v kotli, ale i tam sou čumilové :-)Nechtěl jsem se nějak dotknout lidí mimo kotel.

  • FrankieLamprt - 07.06.2011, úterý, 19:17
    (0)

    Podle mně to není tak strašná pálka, když si vemem, že za to vidíme 15 zápasů + pohár když se podaří :-)

  • lagic - 07.06.2011, úterý, 19:15
    (0)

    to Synotek: Ano, nerespektuji trenéra kvůli jeho stylu hry, komunikaci a psychologickému přístupu k hráčům, tím se ostatně netajím. Ale nikdy bych si nedovolil říct, že fandové, co nejsou v kotli, nejsou správní fanoušci, ale jen vandráci, co chodí jen když jsou výsledky, jak jsem pochopil z příspěvku.Rozhodně si vážím lidí, co jsou ochotní koupit si permicu na C4 a C5(mimochodem několikanásobně dražší, než do kotle). Stejně tak, jak jsem viděl na konci sezony úbytek lidí mimo kotel, tak jsem ho viděl i v kotli. A kdyby ti lidi chodili jen na výsledky, tak nebudem v návštěvnosti tak vysoko, protože ty výsledky na jaro opravdu nebyly, v tom se snad shodnem. Vážím si každého fanouška, který příjde, zaplatí si vstupenku a tím, byť nepatrně, přispěje klubu nějakou korunou. Tak jsem to myslel já :-).

  • LionVTS - 07.06.2011, úterý, 18:58
    (0)

    "slovacku muze fandit jen psychicky odolny jedinec" :-))) to me rozesmalo, ale bohuzel jeto pravda, kazdopadne v pondeli jdu menit permicu

  • SYNOTEK - 07.06.2011, úterý, 18:37
    (0)

    lagic: Co vás uráží? To že ste Čech? :-) klidně si vyberte jak sem to myslel. Pokud vy všechny respektujete, tak já taky. Ale z vašich příspěvků vím, že vy rozhodně všechny nerespektujete. Ale to je fuk, protože já nejsu vy. Snad v tom teď máte jasno, když sem vám to vysvětlil :-)

  • lagic - 07.06.2011, úterý, 18:17
    (0)

    to Synotek: Doufám, že to bylo myšleno jen ze srandy, to o těch, co nejsou v kotli? Myslím, že těch zbylých 5000 lidí mimo kotel si zaslouží taky respekt.

  • Babu - 07.06.2011, úterý, 18:16
    (0)

    přesně jak říká synotek, je to zase o negativismu a postoji ke všemu.. věční pindátoři, kteří si myslí, že se liga koupila za 15 mega, že tu všechno stojí za hovno, nikdo nemaká a ve vedení máme největší blbce, budou kafrat furt, aj kdyby prachy padaly z nebe a klobásky rostly na stromech :-) (hm.. klobásky a jitrnice na stromech a místo dešťa by pršalo pivo :-))

  • SYNOTEK - 07.06.2011, úterý, 18:04
    (0)

    No jo jenomže blbá nápada se zlomí jenom dobrýma výsledkama ničím jiným. Ani permanentka za 300 by ju nezměnila, kdyby nebyly výsledky.Není to o tom kolik stojí permanentka, ale tito lidé o kterých mluvíš chcou vidět výsledky a když se začne dařit, tak se zase vrátí. Prostě typičtí češi. Moraváci sou v kotli :-D ;-)

  • Šovkovskij - 07.06.2011, úterý, 18:01
    (0)

    SYNOTEK: Já vím, zdražuje se všechno, energie, jídlo, takže je to logické, navíc ve sportu peníze nejsou, obzvlášť v dnešní době. Já toto všechno chápu, jen chci upozornit, že z těch 5.500 lidí na stadionu nejsou všichni Fanaticos, kteří tohle neřeší. Co si budeme nalhávat, kromě kotle všichni chodí hlavně na fotbal a mají třeba na věc jiný úhel pohledu, než skalní. Těm negativistům, kteří navíc vždy budou kritizovat, navíc teď svědčí ta "blbá nálada"...

  • SYNOTEK - 07.06.2011, úterý, 17:57
    (0)

    Šovkoskij: To zdražení je citelné jenom u tribuny A, za branku i na C4 si koupíš vstupenky za stejnou cenu jako loni. ti, co nechcou dojít tak nedojdou. V Teplicíxh je vstupné za 50 korun a stejně tam nikdo nechodí. Klidně ať je průměrná návštěvnost 2000 lidí, ale ať jsou všichni v kotli a je atmosféra. Čumilové ať čumí na internetu. jak se začne dařit, tak zase všichni dofrčí a budou vyřvávat jací sou fanoušci.

  • Šovkovskij - 07.06.2011, úterý, 17:48
    (0)

    Já si taky permici samozřejmě koupím, to je jasná věc, ale nejsem si jist, jestli zdražení vstupného a pernamentek po tom nevydařeném závěru soutěže, viz Brno, Boleslav a všeobecně po té, kdy lidé permice zahazovali a zapřísahali se, že už si ji nekoupí, je tohle ten správný krok, jak nalákat lidi zpět do hlediště. Obávám se, aby to nevypadalo jako v druhé půlce s Brnem a pak proti Mladé Boleslavi.

  • Slovácko Kingdom - 07.06.2011, úterý, 17:47
    (0)

    Musíme si přiznat, že na Slovácko nechodí jenom opravdoví fanoušci, ale taky jenom prostí čumilové, kteří čekají, že za 50,- Kč uvidí fotbal jako v Premier League. Nějaká hrdost je tady hodně neznámý pojem. Bohužel je to i tím, že fotbal tady nemá tradici a je to celkem nová věc. Já v ceně problém nevidím a chodit budou a ti co chodit něchcou, tak ať zůstanou doma.

  • lagic - 07.06.2011, úterý, 17:37
    (0)

    to MosQuito: Tak já taky kafrám a nadávám, ale chodím furt, i na přípraváky a permicu mám normální, ne zvýhodněnou, takže o tom to není.

  • MosQuito - 07.06.2011, úterý, 17:27
    (0)

    nechápu,jak o někomu může vadit.Pokud mě fotbal baví a rád na ten stadion chodím,tak pro mě nebude problém zaplatit aj 2000 za permicu.Ovšem pokud sem takový ten člen,co na tribuně jen nadává,furt se mu nic nelíbí,všechno by zahrál líp a jen kefrá,tak to potom chápu,to už výde levněj si zanadávat u televize.

  • AmaZ - 07.06.2011, úterý, 17:11
    (0)

    Pěkně napsané.

pristi
 Další články:
22.07.2011, pátek, 09:40 - Prodej Supporterů a permanentek dnes i zítra při fotbale
10.06.2011, pátek, 20:27 - 100% Chachar Cup v Bohumíně vyhrálo Slovácko
09.06.2011, čtvrtek, 14:08 - V sobotu všichni na Širůch. Přijďte se rozloučit se Švancim
06.06.2011, pondělí, 19:55 - V sobotu na Širůchu rozlučka s Petrem Švancarou + utkání osobností
06.06.2011, pondělí, 13:46 - Brankár MIROSLAV FILIPKO sa ako jediný Slovák dostal do ideálnej zostavy českej ligy
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace