*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Po postupu v poháru návrat do ligy. Slovácko čeká Sigma, těší se na Navrátila

02.04.2022, sobota, 08:49
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Před necelými dvěma měsíci slavili po dramatické penaltové loterii na Andrově stadionu postup do semifinále MOL Cupu, nyní si to fotbalisté Slovácka rozdají s Olomoucí o ligové body před vlastním publikem.

Celek z Uherského Hradiště chce proti Sigmě protáhnout sérii bez prohry na pět utkání, udržet kontakt se třetí Spartou. Hanáci zase touží po elitní šestce, takže fanoušci se mají zase na co těšit, byť nepříznivá předpověď počasí do hlediště Městského stadionu Miroslava Valenty příliš neláká.

„Věřím, že i přes ochlazení přijde hodně fanoušků, které zahřejeme nejen dobrým výkonem, ale především výhrou,“ přeje si asistent trenéra Slovácka Jan Palinek.

Svědíkově týmu se proti Sigmě daří. V nejvyšší soutěži s moravským rivalem neprohráli pět utkání za sebou, ve čtyřech duelech dokonce ani jednou neinkasovali.

Hned třikrát z toho byla bezbranková plichta, která se zrodila i ve zmiňovaném pohárovém souboji, které musely rozhodnout až pokutové kopy.

V nich byl úspěšnější hosté, kteří už zvládli i semifinále s Hradcem Králové a těší se na atraktivní domácí finále se Spartou.

Ještě před ním ale musejí Kadlec a spol. absolvovat zbývající čtyři ligové duely základní části, po ní začne nadstavbová část.

Jméno Heslo
text
  • Michal fcs - 06.04.2022, středa, 19:19
    (0)

    snad je to pravda: Ve Slovácku zatím zůstává Vladislav Ljovin, který byl do ledna v Bohemians a pak se rozhodl vrátit do Ruska. Ale místo toho se překvapivě objevil právě v klubu z Uherského Hradiště. Do března pravidelně nastupoval, v posledním zápase však v nominaci na utkání nebyl, ale s týmem dál normálně trénuje. Platná víza má. Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/maksim-matvejev-jevgenij-nazarov-ceske-budejovice-bohemians-rusko-viza.A220406_131124_fotbal_min

  • Bonito33 - 06.04.2022, středa, 19:00
    (0)

    Tak dle mého úsudku dostal Levin vízum na dobu trvání smlouvy. Tak si aspoň myslím, že to tak funguje bo podle mne dostával při návratu do ČR nové vízum.

  • Hory - 06.04.2022, středa, 18:22
    (0)

    Tak jsem si na iSportu přečetl rozhovor s Klimentem a ten už trošku jinak vyznívá. Poslední věta dává Slovácku naději, že by se tu mohl objevit.

  • celtic - 06.04.2022, středa, 16:58
    (0)

    mrzelo by mě kdyby odešel Havlík,Cicilia nepodepsal novou smlouvu a na Nguyena jsme neuplatnili opci,,,ale říkám si ,každý je nahraditelný,,,odešel Kliment nahradil ho Jurečka,odejde Jurečka nahradí ho Vecheta....věřím našemu vedení,,,Šumi je borec a srdcař,,,na to jak jsme malý ( skoro až rodinný klub),tak klobouk dolu co vedení dokáže a jaké jsou výsledky a za tím vidím hlavně Svědíka a Šumiho,,,,za mále peněz hodně muziky,klobouk dolu a užívejme si úspěchů našeho klubu,tak dobří výsledkově jsme ještě nikdy nebyli a pokud vyhrajeme český pohár,to bude teprve bomba a mazec

  • Fcslovacko2004 - 06.04.2022, středa, 16:41
    (0)

    Mě spíš zajímá jestli je Levin furt tady nebo musel pryč jako ty Rusové Budějovic a Bohemky

  • riedlss - 06.04.2022, středa, 16:31
    (0)

    Silon: naprosto přesné. Někteří si tu rovnici Slovacko a financ nechce stále pripustit a dát si ji dohromady. Zajímavé že tu skepsi vyvolávají stále jedni a ti samí lidi. Se pak nemůžou divit, že jsou tu jebaní 🤷‍♂️ jak se daří tak je to vlastně špatně pač všechno šlape, a tak se vyvolávají témata sponzoři, zastaralý web, Daníček hejt, odchod Svědíka, nejsou prachy adl. A stále dokola 💩🙃🙃🙃

  • kecipep - 06.04.2022, středa, 16:12
    (0)

    silon: "Tak co se furt mrskáme, jací jsme žebráci?" Boží! Posprejovat tím ulici před branou stadionu

  • silon - 06.04.2022, středa, 16:10
    (1)

    Fakt nerozumím tady té skepsi a katastrofickým scénářům... Ano, Slovácko není bohatý klub, který by kupoval za miliony hotové hráče. A je klidně možné, že občas chodí výplaty později. Ale sakra, pořád máme obrovskou výhodu, že na konci je majitel, který do fotbalu peníze dává a věřím, že když nebude opravdu zbytí a klub bude potřebovat, tak nakonec tu potřebnou injekci dodá. Ale neudělá to hned, ale až když bude opravdu potřeba. Kolik jiných klubů to takto má? Sice se říká, jak jsme skromný a malý klub, ale kolik jiných klubů je na tom podstatně líp, a to i do budoucna, kdy bude pro sport a sponzoring fakt blbá doba? Sparta, možná Slavia, Baník, možná Bolka. Stejně jako my můžou být Budějovice, Zlín a Liberec. Ale Plzeň a nový majitel je jen pohádka, Jablonec jde do kopru. Bohemka, Pardubice nebo Hradec na tom určitě nebudou líp než Slovácko. Tak co se furt mrskáme, jací jsme žebráci? To je jak kdyby všude jinde to klapalo a my jsme byli černé ovce..

  • jjmc - 06.04.2022, středa, 16:03
    (0)

    Kliment podepsal na 3 roky...

  • hrdla - 06.04.2022, středa, 15:35
    (0)

    BM: Já jsem článek četl až do konce. Za to by mě zajímalo zda-li i ty jsi ho četl do konce? O Nguyenovi tam není ani čárka. K jednání Havlíka se Nehoda vyjadřuje velmi racionálně a spíše se klaní k jeho setrvání. Pokud jsi se snažil mezi řádky vyluštit, že Slovácko, není bohatý klub, stačilo by ti možná otevřít oči. Nicméně o finanční síle Slovácka tam není nic. Kliementa logicky chceme na hostování, proč bychom ho taky kupovali když by mu po konci hostování (pokud by bylo na rok) vypršela ve Wisle smlouva a mohl by přijít zadarmo, že? Opravdu nechápu tady tu demagogii a skepsi některých, fabulovat nad článkem hňupa Koštuříka.

  • Šovkovskij - 06.04.2022, středa, 15:17
    (0)

    Ano, jistě, Kliment bude díky dobrému vztahu ke klubu hrát zadarmo:-)

  • Bayern Munchen - 06.04.2022, středa, 14:57
    (0)

    Šovki: nevím zda jsi článek četl, ale jasně vypovídá o finanční sile Slovácka… O Klimenta žádný oficiální zájem Slovácko neprojevilo, jen doufají ze třeba zadarmo nebo na hostování by ho mohli zkusit na základě dobrých vztahu hráč a klub… spis je tam zajímavé to že jednání s Havlíkem jsou teď na mrtvém bodě a to samé u Cicilii a Nquyena…

  • Šovkovskij - 06.04.2022, středa, 14:50
    (0)

    Souhlasím s tím, že v době, kdy je Slovácko na vrcholu, najdou se zde tradiční dva, tři jedinci, kteří vše musí hanit, nabízet neopodstatněné spekulace a šířit negace, místo toho, aby si užívali současné euforie. Já bych jim k tomu ještě doplnil tu informaci o Klimentovi, klub, jenž má značné finanční potíže, hráči nedostávají výplaty a podobně, se bude zajímat o takového hráče, byť na hostování:-D

  • karagavrylydys - 06.04.2022, středa, 14:16
    (0)

    Návrat Klimenta by smysl dával.

  • Hory - 06.04.2022, středa, 14:08
    (0)

    Klasický Koštuřík. To je jak když tady někdo napíše já bych si přál takového hráče a on o tom napíše článek, že možná bude jednou hrát za Slovácko.

  • DorianFCS - 06.04.2022, středa, 13:54
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/411932/nahrada-za-jurecku-slovacko-touzi-po-byvale-opore-ktera-trpi-v-cizine.html pojďte se bavit o něčem pozitivnějším

  • Hory - 06.04.2022, středa, 13:43
    (0)

    BM - já určitě nic. Psal jsem to čistě z toho důvodu (jak jsem psal), že s ním i v minulosti Slovácko jednalo, tak co já vím...

  • a jé - 06.04.2022, středa, 13:14
    (0)

    Ti dva Rusové co hraji v budejkach a bohemce nedostali víza musi zpět do Ruska tak by me zajímalo jak je to s tim nasim

  • Bayern Munchen - 06.04.2022, středa, 12:49
    (0)

    Hory: a co s tím, to napiš na naše vedení třeba zahájí jednání o sponzoringu :-)

  • Hory - 06.04.2022, středa, 11:23
    (1)

    Karel Komárek (se kterým se v minulosti jednalo o sponzoringu), přivádí na český sázkový trh společnost Betano, která bude nabízet klasické sportovní sázky, včetně těch na nejvyšší českou fotbalovou soutěž.Tato společnost třeba v Portugalsku sponzoruje Benficu a Sporting.Betano svou činnost na našem území zahájí v řádu týdnů.Společnost, která ovládá Betano, již získala povolení MF.

  • Bonito33 - 06.04.2022, středa, 10:52
    (0)

    Tom: Tak to je hřebíček tady v diskuzi😃

  • hešpy - 06.04.2022, středa, 10:11
    (0)

    No tvl 😄😄😄

  • riedlss - 06.04.2022, středa, 09:54
    (0)

    9.květen 😄

  • Backstage - 06.04.2022, středa, 09:30
    (3)

    ZASTAVTE PUTINA A DISKUZI NA COMU! :-D

  • silon - 06.04.2022, středa, 09:25
    (0)

    Tom87: Podle datumu vydání bych to spíš viděl na apríl...

  • Tom87 - 06.04.2022, středa, 09:18
    (-2)

    https://www.sfc.cz/clanek.asp?id=Slezsky-FC-od-leta-posili-Libor-Kozak-a-Vaclav-Jurecka-4441

  • Tom87 - 06.04.2022, středa, 09:12
    (0)

    Jurecka podepsal v Opavě na dva roky

  • karagavrylydys - 06.04.2022, středa, 09:05
    (0)

    Spekulace byly, jsou a budou. Ještě 9 zápasů a uvidíme, jak na tom jsme. Sám jsem zvědav, jak dopadnou smlouvy s Jurečkou (tady je to asi jasné), Havlíkem a Ciciliou, co opce na Nguyena a Šašinku. Půjdeme-li do Pohárů, nutně budeme potřebovat posílit.

  • riedlss - 06.04.2022, středa, 08:39
    (0)

    Tyto diskuze mě nechávají absolutně chladným. Ať si každý píše co chce když to pravidla diskuze nijak nezakazují 🤷‍♂️ za mě jenom jedno. Nejhorší je, když tonu některých jedinců zůstane jen u těch trapných keců! Supp your local club!!

  • FCS84 - 06.04.2022, středa, 08:15
    (0)

    Mouses: vždyť to bide super! Se ukážou ti opravdoví fanoušci, kteří zůstanou :-)

  • seby77 - 06.04.2022, středa, 08:03
    (0)

    Pesimisticti magori, to sedi :D thumbs up petros.

  • Mouses - 05.04.2022, úterý, 23:32
    (0)

    FCS84: Nejnegativnější komentář si právě napsal ty. Gratuluju...

  • FCS84 - 05.04.2022, úterý, 23:20
    (0)

    Diskuze na tomto webu se už dávno měla zrušit. 90% negace, a když se sem podívá někdo z venku, tak si musí myslet, že fanoušci Slovácka jsou nevděční pitomci. Hlavně nechápu nad čím tady někteří pláčou. Vždyť to je jasné, že hrajeme na 150% reálných možností klubu a zase jednou budeme hrát někde na konci tabulky, kam prostě patříme. Vždyť náš ligový tým trénuje v Sadech :-D každý klub v lize má lepší tréninkové podmínky, jak Slovácko. Užívejme si, než to půjde do hajzlu. Hlavou zeď neprorazíš. Ať žije SLOVÁCKO! Ať již v lize, nebo Divizi!

  • Survival - 05.04.2022, úterý, 23:01
    (1)

    Petros: AMEN se vším všudy! Nedávejme jim tolik pozornosti a oni začnou časem psát své negáčské řeci někam jinam, protože je to přestane bavit :-).

  • Petros - 05.04.2022, úterý, 20:53
    (4)

    Tady se to zase rozjelo :)) za sebe všem pesimistům tady jen připomenu, že síčkují na základě jedné poznámky jednoho zlínského redaktora bulvárního Sportu, který napsal "prý" nedostávají výplaty včas...místo aby jste si užívali další skvělou sezonu tak se furt zaobíráte negacema a fake news....pamatuju jak ste vy stejní exoti tu plakali jak nastane po skvělé loňské sezoně exodus hráčů a jak o tom mluvili zas ti bulvární novináři Sportu a jaká byla realita? Odešel jen Kliment, naopak došel Nguyen, Holzer, Šáša, ted Levin. Jste fakt pesimističtí magoři....a nevšiml jsem si, že by se někdo z vás omlouval na začátku sezony, jak byl s těma katastrofickýma předpověďma vedle jak jedle. Naštěstí vás je jen hrstka která je jen hodně slyšet, naprostá většina nás normálních fanoušků si užíváme co tu máme naplno a věříme klubu a majiteli, vedou ten klub dost dlouho aby věděli co dělat....a jak hraje tým co nedostává peníze včas můžete vidět na Jablonci...

  • Bayern Munchen - 05.04.2022, úterý, 20:47
    (0)

    cicmaaa: budu rad když se smlouva na Nquyena uplatní, chtěl bych mít tvou jistotu :-)

  • Bayern Munchen - 05.04.2022, úterý, 20:46
    (0)

    cicmaaa: co to píšeš já se bavím hlavně o stěžejních hráčích, ze nejsou vyřešeni a to Havlík, Cicilia, Nquyen, Hofmann a případně nějaká náhrada za Jurečku a Navrce… opravdu Šašinka mě až tak netrápí, myslím že Vecheta má lepší předpoklady hrát a rozvíjet se než Šašinka…

  • cicmaaa - 05.04.2022, úterý, 20:40
    (0)

    Tak zrovna na Nguyena se smlouva uplatní určitě. Když ho obratem ještě před sezonou můžeš prodat za 2 krát tolik. A teď jsi sám psal, že Šašinka tě nepřesvědčil, ale na vedení si už v jiném příspěvku nasraný, že se nic neděje. Už několikrát, si tady psal, jak chceš diskutovat a máš svůj názor, ale změníš ho každý den na jiný. Asi podle nálady nebo nevím...

  • Bayern Munchen - 05.04.2022, úterý, 20:29
    (0)

    zdrh: ano to mas pravdu, proto doufám, ze vedení ví co děla a nenechává vše na poslední chvíli…

  • TK27 - 05.04.2022, úterý, 20:28
    (0)

    Nepsalo se náhodou někde, že Nguyenovi stejně končí na konci sezony smlouva v Liberci? Čili opce by postrádala smysl.

  • Bayern Munchen - 05.04.2022, úterý, 20:27
    (0)

    Utéct možná ne, ale není to zrovna super jednání hlavně vůči hráči, který do poslední chvíle neví, na čem je a kde bude…

  • zdrh - 05.04.2022, úterý, 20:27
    (0)

    Bayern: U těch opcí bývá jasně stanovená doba, do kdy ji musíš uplatnit. Pokud ji propásneš, tak máš smůlu. Předpokládám, že to si vedení pohlídá.

  • cicmaaa - 05.04.2022, úterý, 20:25
    (0)

    Proč by někdo uplatnoval obci v průběhu, když mu nemá co utéct?

  • Bayern Munchen - 05.04.2022, úterý, 20:22
    (0)

    A proč by se opce nemohla využít dřív, vždyť je to i vůči tomu hráči dost nefer jednání, kdy neví na čem je a čekat opravdu do posledního dne hostování, protože se muže kde co stát, není zrovna vůči hráči zrovna fajn jednání… no nevím zda se uplatní opce na Nguyena moc tomu nevěřím, když se ještě nepodařilo podepsat ani Havlíka… ale máme kvalitní náhradu v podobě Nemravy který už nechytá ani za Prostějov… a se Šašinkou s tebou souhlasím ani mě ještě dostatečně nepřesvědčil ze by se na něho měla uplatnit opce…

  • Bonito33 - 05.04.2022, úterý, 20:08
    (0)

    Proč by se předběžně nějaká opce využila, vždyť se může stát věcí habaděj, třeba zlomení nohy, všelijaké operace nebo horší věci, což by třeba klub jistě nerad pak platil jen skrz to, že se uspěchal s uplatněním opce, se kterou má vlastně předkupní právo (jestli to tak můžu říct) na daného hráče již s dohodnutou cenou. U Nguyena nepochybuju o tom, že pokud se něco nestane, že by nebyla opce využita. U Šašinky přesvědčení nemám, ten by to měl ještě dokázat.

  • Bayern Munchen - 05.04.2022, úterý, 19:19
    (0)

    cicmaaa: sorry já to včera prehlidnul… pokud někdo hostuje s opcí tak si myslím že uplatnit opci můžeš kdykoliv i v průběhu hostování a hráč se stane tvým až po ukončení dohodnuté doby hostování…

  • cicmaaa - 05.04.2022, úterý, 19:13
    (0)

    BM: Slušně jsem tě o něco požádal. Můžeš odpovědět?

  • Šovkovskij - 05.04.2022, úterý, 16:59
    (0)

    paya: Omlouvám se, ale opět ses usvědčil, promiň za ten termín, ze lži. O Zbrojovce jsem tu psal nejen já, ale pouze v tom smyslu, že by bylo super, kdyby se partnerem stala, ne, že se jím stane. Co se týče Haméčka, uznávám, to jsem naletěl, ovšem v té době byly mé informace z poměrně důvěryhodného zdroje. Jinak tvé dvě poslední věty podepisuji:-)

  • Bayern Munchen - 05.04.2022, úterý, 16:23
    (0)

    Musím rict ze s paya souhlasím. Ljovin nemá agenta. A nebýt Svědíka tak sem ani nikdy nejde. Ono se ukáže kdo má pravdu až po této sezóně…

  • paya - 05.04.2022, úterý, 15:50
    (0)

    1. FC Slovácko rozhodně nedotoval výjezd fanouškům a nikdy nebude, dotovala to společnost Z-Group čili pan Zemek a věřte, že ho to ve výsledku zase tolik nestálo a v porovnání s tím, co od klubu za celý rok vyinkasuje, tak je o plivnutí. Šovki, vždyť tady pořád dokola vytahuješ nějaké scifi partnery jako Orkla - Hamé, Zbrojovka apod...to ostatní je samozřejmě ironie a utahování si z vašich myšlenkových pochodů. Ljovinův agent žádný podpisový bonus nedostal, jelikož žádného nemá :-D a pořád je jednodušší zaplatit podpisový bonus hráči, takových kvalit a nastavit mu smlouvu, než vyplatit 5 milionů za opci, několik milionů na bonusech apod...jak psal Dany, tady člověk může napsat úplně cokoli a vždy se chytne spousta chytrolínů všemi směry. Hádat se nebudu, ani to dál rozebírat. Někdo ví, někdo tuší, někdo má hlavu v prdeli a někdo nechce vidět :-)

  • Šovkovskij - 05.04.2022, úterý, 15:18
    (0)

    Asi jak píše Bonito, Ljovin sice přišel zadarmo, ale klub, který nemá na výplaty, bude brát dalšího hráče, který zároveň asi nebude brát průměrný plat, to je ta logika, kterou tady paya zmiňoval. Já si myslím, že paya a jeho mimořádný přehled o zákulisí nás vždy značně obohatí. Jen doufám, že budeme mít na dohrání sezony a nenastane ekonomický Armagedon:-D

  • Bonito33 - 05.04.2022, úterý, 14:55
    (0)

    paya: Díky za tvůj názor, ano, busy jsou Zemka a zadarmo samozřejmě nejezdí jak busy, tak řídíči. Kdybych to brsl z tvé verze, tak vlastně mužem jezdit za kilo všude a je vymalované, když to Zemka nic nestojí). Jinak Ljovin jistě dostal nějaký podpisový bonus (min pro agenta) a jeho plat taky nebude z nejmenších, tudíž něco stojí. V součtu k jeho výkonům to byl za mě super příchod. Samozřejmě je tu možnost, že se nějaké prémie opožďují, to chápu v dnešní době, když k tomu ještě připočteme, že se nám daří dostatečně a tak těch prémií je povícero, každopádně silně pochybuju o tom, že ten základ každému chodí, jinak by to tým pěkně položilo jako všude. Slovácko dotoho!

  • Šovkovskij - 05.04.2022, úterý, 14:44
    (0)

    paya: Opravdu musím přiznat, že Tvůj dlouhý elaborát, kde mícháš hrušky s jabkama, jsem úplně nepochopil a nevidím v něm nějak přímou reakci na můj poznatek. Pokud vím, v příspěvku jsem psal o tom, že považuju za trapné neustálé spekulace o finanční kondici Slovácka, což jsem nějakým způsobem doložil. Kde ty jsi v ten moment a v tom příspěvku přišel na Zbrojovku, marketing, informovanost a další bláboly, to víš asi jedině ty, můžeš mne citovat? A jako vrchol považuji to, že píšu, jak je jednoduché sehnat peníze:-D Prosím, najdi mi JEDEN JEDINÝ příspěvek, kde jsem něco takového napsal. A opravdu mne nemusíš poučovat, že sehnat finance a já říkám nejen na sport v době covidu je mimořádně obtížné a k tomu se nyní přidala obrovská inflace prakticky všeho. ? Takže než něco prosím plácneš, tak trošku popřemýšlej, děkuji:-)

  • riedlss - 05.04.2022, úterý, 13:06
    (0)

    Paya: nedotoval? Výjezd za kilo do Bolky je běžná cena!??? 🤷‍♂️

  • Dany-Hull City - 05.04.2022, úterý, 12:54
    (0)

    nechci soudit nechci se nikoho dotknout ale ja si myslim ze nejvetsi vitez a rozumny clovek se pozna tady ten kdo se uz davno prestal tady dohadovat a prispivat xx komentari behem tydne/mesice. Ten je za me vitez a rozumný clovek, kazdeho vec vyjadrit nazor ale na druhou stranu kdyz se tu navzajem napadate k cemu to je. My jsme prece slovacko jedna rodina!!!

  • paya - 05.04.2022, úterý, 09:56
    (0)

    Bonito33: tebe jsem měl za normálnějšího respondenta, ale vidím, že tvé upozorňování na logiku, je asi to, že ji nemáš nebo se snažíš něco maskovat :D autobusy patří panu majiteli, takže klub rozhodně nic nedotoval a věř, že fanoušky tímto způsobem ani nikdy dotovat nebude.

  • paya - 05.04.2022, úterý, 09:39
    (0)

    Šovki: já se pořád divím, že z té Zbrojovky nebo kde děláš, tě ještě nevytáhli na markeťáka do Slovácka. Tolik keců jak je to jednoduché sehnat peníze, jak nefunguje informovanost, stránky apod.... opravdu se divím, že to ještě neděláš. I když ty vlastně děláš reklamu Slovácku i v médiích a velmi světlém duchu :-D :D Předpokládám, že bys nejraději očekával veřejnou zprávu na oficiálních stránkách s výčtem, kde (komu), kolik, klub dluží apod.... Všeobecně sport v době covidové prošel nejen finančním zemětřesením a slovácký úspěch tomu opravdu nepomohl. Vykřikuješ, že kde by Slovácko vzalo na Ljovina, ale ten přišel zdarma stejně jako Fryšták. Naopak pustilo na hostovačky spoustu hráčů, i když by se někteří hodili v rámci rozšíření kádru. Stačí si dát dohromady 1 k 1 a pak začneš rozumět některým věcem lépe. Problémy s bonusy byly již před rokem a věř, že jedno předkolo v Konferenční lize tohle nevyřešilo, ba naopak. Obávám se, aby se tento balvan stále před klubem nezvětšoval, ale to se jen opakuji. Jako správný hradišťák si však přeji tu opačnou variantu a to příchod silného partnera, účast ve skupině evropského poháru a třeba dlouhodobé setrvání v TOP5 nejvyšší soutěže. Oficiální a podložené zdroje vzhledem k dluhům ti snad nikdo nikde nepustí, ale věř, že to fake news není.

  • TondaFCS - 04.04.2022, pondělí, 22:07
    (0)

    O fake news bude poucovat nekdo, kdo tocil tri roky pohadku o vstupu Hame :D tady se vzdy clovek dobre pobavi

  • TondaFCS - 04.04.2022, pondělí, 22:05
    (0)

    Jaky sobestacny klub, vsak kdyby nebylo Zemka, ktery do toho lije miliony rocne, tak klub neexistuje. Je to uplne stejne jako Banik, Sparta nebo Slavia s tim rozdilem, ze Zemek tech penez nema tolik, ale cerne diry na prachy jsou to vsechno stejne, proberte se

  • Rado - 04.04.2022, pondělí, 20:30
    (0)

    Překvapuje mě poměrně pesimistické vyznění nynějších diskuzí. Klub FCSlovácko v závěru sezóny reálně usiluje o zisk poháru, přitom souboj se uskuteční na domácím stadionu. Dále-tým v lize ještě čeká Sparta na Letné a pak nadstavba s aktuálně nejúspěšnějšími kluby. Opakování 4. fleku je možné a navíc třeba i silněji podýchat Spartě na záda. Kromě tradiční (a mnohdy protěžované) trojky to teď nemá nikdo další ! Navrhuji tedy současné úvahy založit na těchto FAKTECH !!! Navíc myslím, že už teď má problémy kdekdo (a drží to pod klubovou pokličkou) a v nejbližší době to bude asi ještě horší.

  • Lemmy - 04.04.2022, pondělí, 20:28
    (0)

    Lidi neblázněte, takové spekulace ničemu nepomůžou. Jsme ve finále poháru, patří nám 4. místo v lize. Tak si to pojďme užít :-)

  • Bonito33 - 04.04.2022, pondělí, 19:59
    (0)

    Klub nemá na výplaty, ale dotuje z většiny výjezd 4 busů do MB :D logika

  • cicmaaa - 04.04.2022, pondělí, 19:58
    (0)

    BM: můžeš mě prosím vysvětlit, jak funguje uplatnění obce při hostování? děkuji

  • Bayern Munchen - 04.04.2022, pondělí, 19:09
    (0)

    Malý sponzor podle mého subjektivního žebříčku je ten co dá max jeden až dva miliony, kdo dá více tak na naše poměry beru jako velkého sponzora…

  • nbk - 04.04.2022, pondělí, 19:05
    (0)

    Bayern: co považuješ za malého sponzora? A kolik odhaduješ že takový sponzor za sezónu dává? A co považuješ za většího? od jaké částky za sezonu bys ho řadil do tvého žebříčku velkých sponzorů?

  • Bayern Munchen - 04.04.2022, pondělí, 18:55
    (0)

    Nemyslím si, ze to není pravda… a hlavně on nepíše ze hráči nedostávají peníze, je tam uvedeno ze je hráči nedostávají pravidelně a to je u malých týmu bych řekl i běžné… a zrovna ti starší hráči Petržela, Kadlec to opravdu nemají ve Slovácku proto aby si vydělali a hlavně to jsou tmelici kabiny a co chtějí zažít ještě nějaký úspěch a pak když se vezme i Svědík, který je schopen dělat divy i s klubem bez peněz např. když působil v Jihlavě tak s ni bojoval o postup z druhé ligy a to byl klub v době kdy měl velké problémy s existencí o Baníku ani nemluvě a jeho angažmá, prostě to umí dělat v horších podmínkách…

  • Šovkovskij - 04.04.2022, pondělí, 18:39
    (0)

    Myslím, že nejen mne už unavují neustálé a nepodložené spekulace o tom, že Slovácko někomu dluží, nemá finance a podobně. Jistě, Slovácko je skromný klub, nemá na rozhazování, ale je mi to sympatičtější, že známe své mantinely a nerozhazujeme plnými hrstmi s tím, že čekáme, že to za nás opět zatáhne Číňan, Křetínský, nebo že majitel, jako Brabec v Baníku, vyhodí do luftu další desítky milionů za posily a nakonec se nám stejně dívají na záda. Pokud by klub na tom byl opravdu tak špatně, myslíte, že by se to nepromítlo na hřišti? Nebo že by třeba přišel Ljovin, do takového prostředí a za jakých podmínek? Několikrát bylo řečeno vedením klubu, že není na velké rozhazování, ale klub je soběstačný, nespoléhá na dotaci od majitele (Křetínský, Číňan, Brabec...), má střízlivý rozpočet, svou filozofii a jak je vidět, cesta je to správná. Těmito blbostmi, které šíříte, klubu opravdu pomůžete...

  • celtic - 04.04.2022, pondělí, 18:38
    (0)

    Nevitecnekdo kdy zacne predprodej na finale poharu se sraltou...ono uz je to presne za mesic, nejvetsi udalost poslednich ( minimalne) deseti let se blizi

  • Bayern Munchen - 04.04.2022, pondělí, 18:30
    (0)

    paya: osobně si myslím, že to snad všichni vidí… však nikde není ani zmínka o prodloužení smlouvy byť jen s jedním hráčem a o opcích ani nemluvě… ale jednu věc si přeji ať se tito kluci zápisou do dějin klubu a Slovácko před tím než se vrátí do podprůměru a bojů o záchranu aspoň jednou velký úspěch s trofejí, tato generace hráčů si to zaslouží… je jasné ze fotbal na špici nejde dělat dlouhodobě tak jak ho Slovácko teď děla hlavně bez pořádného sponzora, i když aspoň nějací menší sponzoři se někdy objeví…

  • paya - 04.04.2022, pondělí, 17:39
    (-2)

    Mouses: právě se bojím, že aktuální úspěch naopak táhne klub do hlubin. Bonusy, odměny, rostoucí finanční požadavky všemi směry, ale příjmy rostou minimálně. O finančních potížích FCS se šeptá dlouho a jsou to interní informace, ale abychom pak nebyli nemile překvapeni...V dnešní době není jednoduché jen tak najít pár kaček, proto si myslím, že jsou složitá vyjednávání ohledně smluv, nehledě na uplatnění opcí na Filipa a Šášu. Čistě hypotetická otázka, prodloužil bys smlouvu se zaměstnavatelem, který by ti dlužil několik výplat a posílal je pozdě? Několikrát se tady psalo, že je až neuvěřitelné v jakých podmínkách zažívá Slovácko aktuální rozkvět a že hráči stále takhle jedou. Černý scénář - vítěz poháru znamenající historický zápis pro regionální klub a i když to bude znamenat pohárovou Evropu, tak aby nebyl opravdu již dlouho přivolávaný exodus těch TOP hráčů. Jinak nechci malovat čerta na zeď, třeba bude naopak nějaký nový silný partner a posune se to úplně na opačnou stranu :-)

  • cicmaaa - 04.04.2022, pondělí, 16:44
    (0)

    Black: Máš to nějak podložené? Nebo jsi to jen slyšel? Je to tak rok zpět, co podobný jako ty, tady nadával, že přišla jen část peněz za Trmala. Ted se tu objevíš ty a už nepřišlo vůbec nic. Asi jsme jim ty peníze vrátili a řekli, že to chceme pak naráz :D Není to tak dávno co sme měli odkládat pohár, že chybí 10 hráčů :) Že se na těchto stránkách vždy věří jen špatným zprávám.

  • Black Wolf - 04.04.2022, pondělí, 15:49
    (0)

    paya: takže pokud by takto FCS prodalo další hráče, jak dlouho by hrálo I. ligu?

  • Black Wolf - 04.04.2022, pondělí, 15:46
    (0)

    Pokud se před dvěma lety pamatuju, za Trmala byla podepsána smlouva o čtyřech splátkách, dodnes nepřišla ani jedna. Je-li to pravda, kde se stala chyba?

  • drzý vandrák - 04.04.2022, pondělí, 15:24
    (0)

    TK 27: Přesně tak, budeme mít v zimě kde trénovat :-)

  • Mouses - 04.04.2022, pondělí, 14:54
    (1)

    paya: Pokud vyhrajeme pohár, tak se zahojíme víc než dobře :)

  • TK27 - 04.04.2022, pondělí, 14:26
    (0)

    Co si vezne? Co já vím, ať jim třeba zkonfiskují stadion :D

  • eLucky - 04.04.2022, pondělí, 14:20
    (0)

    to TK27: A co si jako vezne fotbalový klub na tom, že zažaluje jiný fotbalový klub?:D Investuje prachy do právníků atd., možná aj vyhraje a tak, ale to je tak všecko:D Toto se musí řešit v rámci UEFA předpokládám. Ale taky si myslím, že je to o tom, že kluby - všechny - to berou jako poslední možnost a snaží se to dycky vyřešit jenom mezi sebou. Logicky. P.S.: Toto není manažer, ale realita;)

  • Šovkovskij - 04.04.2022, pondělí, 14:19
    (0)

    Pokud je to pravda, tak to musí Slovácko řešit přes UEFA, tohle nelze tolerovat. Jinak dnes ve Sportu píší, že Nguyen by měl být proti Karviné už fit.

  • TK27 - 04.04.2022, pondělí, 14:05
    (0)

    Tak ať je v tom případě klub zažaluje, ne?

  • karagavrylydys - 04.04.2022, pondělí, 14:00
    (0)

    Black Wolf: Slyšel jsem to samé.

  • Black Wolf - 04.04.2022, pondělí, 13:52
    (0)

    no právě, za ty dva roky nedostali za něj údajně ani první splátku, tak tomu říkám kauf.

  • paya - 04.04.2022, pondělí, 13:25
    (0)

    Trmal šel pryč před dvěma lety, tak co vytahuješ nějaké prachy za něj :-D Slovácko by potřebovala prodat minimálně dva hráče podobným způsobem nyní, aby se trochu popravilo.

  • Black Wolf - 04.04.2022, pondělí, 12:29
    (0)

    paya: jak nemá? Za Trmala přece dostali ty miliony, ne? Nebo že by jenom slíbené?

  • paya - 04.04.2022, pondělí, 10:49
    (0)

    jasně Arti: a zaplatíš to ty!? Slovácko nemá peníze a bude brát na hostování borce z portugalské Primeiry :D :D :D

  • Nike - FCS - 04.04.2022, pondělí, 10:41
    (0)

    Super, díky moc

  • Babu - 04.04.2022, pondělí, 10:25
    (0)

    Jinými slovy, pokud skončí Sparta 3. a my 4., tak 3-4 hrají ve 4. kole, což je 11.5.2022.

  • Babu - 04.04.2022, pondělí, 10:24
    (0)

    Nike: Rozpis zápasů skupiny o titul - 1. KOLO: 2-4, 3-5, 6-1 / 2. KOLO: 1-2, 4-5, 3-6 / 3. KOLO: 1-4, 2-3, 5-6 / 4. KOLO: 5-1, 6-2, 3-4 / 5. KOLO: 2-5, 1-3, 4-6 ----> https://www.betarena.cz/rubriky/sportovni-clanky/fortuna-liga-nadstavbova-cast-program-a-vysledky_3660.html

  • Black Wolf - 04.04.2022, pondělí, 09:33
    (0)

    Tak koneckonců može dojit na hostování Trmal, v Guimaraesi stejně nechytá a hned tak nebude.

  • Šovkovskij - 04.04.2022, pondělí, 07:47
    (0)

    A byl tu zmíněný její zápas proti Spartě, kdy ji o bod v samém závěru připravil nevídaným zkratem Bolek a Lolek.

  • Šovkovskij - 04.04.2022, pondělí, 07:45
    (0)

    Karvinou určitě nepodcenit. Je sice poslední, ale má tam zajímavé hráče, hlavně cizince. To její umístění úplně nevypovídá o její kvalitě. Spoustu zápasů prohrála o gól, nebo ztratila zbytečně vedení. Dvakrát obrala Slavii, vyhrála v Ostravě. Takže pozor na to.

  • Rado - 03.04.2022, neděle, 22:34
    (0)

    Karviná je nevyzpytatelná. Každý zápas hraje o vše a proti favoritům se jim nabouraná psychika uvolňuje. Výsledky vždy těsné, sestava se často mění, ale nemají špatné hráče. Bajza výborný, předpokládám že v sobotu nenastoupí. Každopádně nepodcenit a od začátku to s nimi rozjet. Přístup z Budějovic se nesmí opakovat !

  • celtic - 03.04.2022, neděle, 22:12
    (0)

    posledních pět kol v lize je nejlepší Slovácko (4 výhry,jedna remíza),druhá je Viktorka (3 výhry a dvě remízy) a třetí Slávia a Sparta (3 výhry,remíza a prohra)...

  • Lemmy - 03.04.2022, neděle, 22:04
    (0)

    Borek na to má. Ten klučina si svoje odchytá, toho se nebojím. Ale kdyby se zranil i on, máme tam ještě někoho do branky?

  • Bayern Munchen - 03.04.2022, neděle, 21:27
    (0)

    Též bych tady nemluvil s Karvinou o popelnici v brance… přeci jen tam jsme remizovali a doma v poháru po 90 minutách taky a to se štěstím v poslední minutě… No jsem na golmany zvědavý… i když by Nguyen se uzdravil brzy tak poslední kolo doma s Libercem chytat nebude a pokud je to u Frystaka na delší dobu tak má Borek jistý zapas minimálně s Libercem… ale kdo ví jak to bude s Nguyenem…

  • Nike - FCS - 03.04.2022, neděle, 21:01
    (0)

    Hoši, když skončíme po základní části na 4. místě, kdy budeme hrát proti Spartě v nadstavbě? Až po finálovém utkání?

  • celtic - 03.04.2022, neděle, 20:26
    (0)

    Mouses:jo popelnice😀..hlavne ze na podzim sme s nema hrali 2:2..ano Karvina skoro se vsemi prohrala a je suverenne posledni.. ale proti silnym celkum se jim dari,jako jediny celek porazila Slavii,navic na jejich hristi a pak vyhrala na Baniku a smolne prohrala se Spartou 1:2...

  • guerero - 03.04.2022, neděle, 20:23
    (0)

    Karvinou by odchytala aj Růža Pašková 😁

  • Mouses - 03.04.2022, neděle, 19:51
    (0)

    celtic: proti Karviné to odchytá i popelnice :)

  • Bonito33 - 03.04.2022, neděle, 19:16
    (0)

    barnabas.666: pokud se budem bavit, že Baník bude pátý, nezapomínej, že ten poslední zápas hraje venku, u druhého týmu po ZČ. V čem vidím plus je to, že my po případném 4. místě po ZČ hrajem poslední zápas doma proti šestému, který se vlastně už teď jistě této skupiny o titul pouze zúčastní, proto budou jistě nastupovat v kombinované sestavě. Ale to je ještě daleko, Evropa nám spadne do klína už 4.5.! Dle toho jak se vyvíjí tabulka, tak máme velmi slibně našlápnuto se opět ukázat v evropské soutěži, tak šetřit dovolené!

  • Bayern Munchen - 03.04.2022, neděle, 19:09
    (0)

    Ohledně gólmanů je teď velký problém… pokud není Filip ještě ready a u Fryštaka to bude asi na déle tak je to dost problém… alespoň funguje obrana ale je fakt že golman je teď největší otázka na Slovácku..

  • Black Wolf - 03.04.2022, neděle, 19:02
    (0)

    Dobře odehraný zápas a parádní gól Marka. Doufám, že Filip už je cajk a proti OKD nastoupí.

  • celtic - 03.04.2022, neděle, 18:30
    (0)

    Mario:,,no jo ale vcera se zranil a je dost pravdepodobne ze za tyden proti karvine bude chytat Borek

  • mário - 03.04.2022, neděle, 17:27
    (0)

    Mmt... Fryšták od Zlína podává spolehlivé výkony

  • Ondra - 03.04.2022, neděle, 13:16
    (0)

    Ta pozice brankáře nás může stát úspěch, pokud se nedá Filip do kupy

  • Šovkovskij - 03.04.2022, neděle, 13:12
    (0)

    Já bych ocenil i mladého gólmana Borka, který se nelehké situace zhostil s naprostou grácií a klidem.

  • drzý vandrák - 03.04.2022, neděle, 13:10
    (0)

    Rigi by mohl ještě zlepšit hru jeden na jednoho směrem dopředu.To by pak byl úplný top hráč.Včera mohl takhle dvakrát zakončovat a zadrbal to.V osobních soubojích a držení míče je extraklasa.

  • Nike - FCS - 03.04.2022, neděle, 12:54
    (0)

    Rigi famózní, fakt platný pro Slovácko...Obrana to zvládla taky opět dobře, konečně zase moc neinkasujeme a zvedá se to.. Ale záloha vázla no, protože Dáňa zase hrál jako defenzivní záložník... tam to prostě není v aktuální situaci Slovácka jeho pozice, ale chápu že zaskakoval namísto Levina... A milan jak už se psalo, celé jaro je z formy...

  • Šovkovskij - 03.04.2022, neděle, 12:49
    (0)

    To je zvláštní, mně to nejde na počítači, ani na mobilu. A třeba Sparta s Baníkem mi tam jde.

  • fana - 03.04.2022, neděle, 12:41
    (0)

    jo ide šovky

  • Šovkovskij - 03.04.2022, neděle, 12:35
    (0)

    Přátelé, jde vám přehrát to video? Já teď s tím mám na isportu značný problém. Polovina videí mi ta nejde! https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/411698/sestrih-slovacko-olomouc-1-0-havlik-krasne-z-otocky-trefil-dulezitou-vyhru.html

  • Petros - 03.04.2022, neděle, 11:07
    (0)

    Chtěl bych všem diskutujícím rozebírajícím Baník a boj o 4 flek, že nás to doufám vůbec po 4.5. nebude zajímat a už budeme v předkole Evropy jako vítěz poháru :) a s tou formou Baníku si myslím, že už před nadstavbou budeme mít 4 flek prakticky jasný.Baník mě osobně už vůbec nezajímá, odpadl jako vždy

  • barnabas.666 - 03.04.2022, neděle, 11:01
    (0)

    Baník bude mít v nadstavbě menší výhodu. Nás budou čekat domácí zápasy s Baníkem a šestým týmem tabulky, Baník bude hrát s šestým týmem, ale hlavně v posledním kole doma proti prvnímu týmu základní části. Dá se čekat, že získá zadarmo vítězství nad Plzní případně Slavií, přitom už cca 25 zápasů v řadě nedokázal porazit nikoho z první trojky. Tady mu to vítězství spadne do klína, protože nečekám, že se o titul bude hrát úplně do posledního kola.

  • fana - 03.04.2022, neděle, 10:59
    (0)

    pajo, co tím chtěl básník říct? :D

  • barnabas.666 - 03.04.2022, neděle, 10:55
    (0)

    Jo, když je Rigi zdravý, tak je radost na něj pohledět. Pro mě až nepochopitelný rozdíl mezi ním a Šášou v tom, jak dokáže uhrát nakopávané balóny. V první půli znamenal nákop dopředu automaticky vítěznou hlavu obránců Sigmy, v druhé půli byli vpodstatě bezradní.

  • riedlss - 03.04.2022, neděle, 10:54
    (0)

    ,,Mára Havlík před Olomoucí,, Havlík gool,, Havlík po Olomouci,, Može byt! 👍 čau nazdar

  • Lemmy - 03.04.2022, neděle, 10:13
    (0)

    Jak píše Witeek, podepsat Rigiho. Včera hrál výborně a udělal spoustu práce. A dobře se na jeho hru dívá, je to takový hráč typu samá ruka, samá noha :-) Doufám, že zůstane

  • Bayern Munchen - 03.04.2022, neděle, 10:07
    (0)

    Záleží zda bude ještě klíčový ten zapas s Baníkem, ještě můžou ztratit a teď už máme náskok 7 bodu, Baník hraje v Plzni a my na Spartě do konce základní části takže 4 flek už máme po základní části téměř jistý a v nástavbě se uvidí tam to bude mít každý těžké se silnou trojkou a když udrzime 6 bodu rozdíl po základní části od Baníku tak si dovolím rict ze 4 místo je jiste… jinak včera vydrene body, a chyběl mi hrozne Levin bylo vidět jak Daníček už na zálohu nemá jeho pozice je stoper… a Cicilia včera opět výborný…

  • Ondra - 03.04.2022, neděle, 09:47
    (0)

    Zatím to vypadá, že hned po finále poháru budeme hrát klíčový zápas s Baníkem.

  • Hory - 03.04.2022, neděle, 08:29
    (0)

    Včera to bylo prvních patnáct minut z naší strany pěkné představení,pak se to až do konce poločasu proměnilo na spoustu mini soubojů, kdy to moc dívatelné nebylo. S příchodem Rigiho se obraz hry změnil.Co ten člověk podržel a rozdal míčů a kolik podnikl sám výpadů na branku, či svou přihrávkou zařídil, tak to bylo něco. od začátku se mi líbil Havlík a když říkám kolegovi vedle mě, že je to dnes náš nejlepší hráč, tak jak kdyby mě slyšel a za cca 30.vteřin od toho co to říkám, dává parádní gól. Výkon Olomouce by bezzubý a přišlo mi to, že stačilo sledovat Navrátila. Co ten toho nasprintoval, nakličkoval, no dívá se na to dobře, ale efekt a hlavně výsledek z toho není žádný. A tak nějak stejně na tom bylo jeho celé mužstvo. Po očku jsem sledoval i našeho trenéra, který seděl nedaleko od nás na tribuně a je zajímavé, že jak nesedí na lavičce o kolik je klidnější. Až mi ho bylo líto, když část poločasu musel trávit s těma třema opilcema co se chtěli fotit a asi mu i radit jak dál.Ona ta lavička bude asi nějaká zakletá, když roli zlého muže přejal Pepa Mucha, jak vzteky vhodil ten míč na hrací plochu, kdy dostává kartu a pak Milan zase na hrací ploše míč chytá, jak při házené. Ale rozesmálo ho to pěkně, ale to už jsou jiné příběhy, ale každopádně staly se při utkání, tak tam patří.Co jsem celý zápas trnul, když šel Vlasta do soubojů,tak si počínal,jak kdyby žlutou neměl,ale dopadlo to.Obdivuji naši obranu která se hry neinkasovala snad od zápasu s Bolkou a že už je to dlouho.

  • paja - 03.04.2022, neděle, 08:11
    (0)

    Fana:https://www.sport.cz/clanek/fotbal-pohar-slovacko-se-spartou-znaji-termin-finale-domaciho-poharu-3255403

  • Witeek - 03.04.2022, neděle, 06:59
    (0)

    S Milanem souhlasím. Vymýšlí teď nějak často kraviny a pak ztratíme míč. A nejlepší za mě Rigino. Radost na něj koukat, proč ještě není podepsaný???!!!

  • fana - 03.04.2022, neděle, 01:18
    (0)

    přesně, barnabas.666

  • barnabas.666 - 02.04.2022, sobota, 23:26
    (0)

    Nehraje moc pro tým. Dělá kraviny, místo aby přihrál do výhodné pozice, tak se radši vrátí s balónem u nohy do souboje, aby si udělal srandu z protihráče a nakonec o míč přijde a je z toho brejk. Ten jeho dnešní volejbal taky o něčem svědčí nebo jak před týdnem v Hradci vztekle seknul zezadu na půlce hřiště po protihráči. Měl by se probrat.

  • fana - 02.04.2022, sobota, 22:16
    (0)

    Neříkám, že už na to nemá, ale poslední jeho výkony, čím dál horší. Měl by se zamyslet, zkušený je moc, nebo by mu měl někdo promluvit do duše.

  • drzý vandrák - 02.04.2022, sobota, 22:10
    (0)

    Teď je marný, ani minulý týden v poháru to nebylo ono...slušně řečeno.I trenér ho v Boleslavi sjížděl k jeho nevoli.Ale třeba v něm ještě bouchnou saze a rozhodne ty nejdůležitější zápasy.Ještě na to má...

  • fana - 02.04.2022, sobota, 22:03
    (0)

    Milan dneska hrůza, říkajte si co chcete.

  • drzý vandrák - 02.04.2022, sobota, 21:58
    (0)

    Minimálně v sobotu o devět.

  • kecipep - 02.04.2022, sobota, 21:43
    (0)

    těžký zápas, skvělé tři body. Potvrdit je s Karvinou a nechat si Baník stále 6 bodů za sebou

  • barnabas.666 - 02.04.2022, sobota, 21:33
    (0)

    Dobrý výkon, Sigmu jsme až na to drobné zaváhání k ničemu nepustili. Chtělo by to zlepšit koncovku.

  • fana - 02.04.2022, sobota, 21:29
    (0)

    paja-ne fakt? :D

  • paja - 02.04.2022, sobota, 21:04
    (0)

    Finále poháru v 19:00

  • riedlss - 02.04.2022, sobota, 20:50
    (0)

    Vydřená*

  • riedlss - 02.04.2022, sobota, 20:50
    (0)

    Dnes skvělý týmový výkon. Vydařená výhra 👍gratuluju. Klobůk důle boys 🎩

  • Hynda - 02.04.2022, sobota, 20:05
    (0)

    Co je s Levinem že nebyl ani na lavce???

  • drzý vandrák - 02.04.2022, sobota, 19:38
    (0)

    Vydřené body,paráda.Krásný Markův gól.Velmi cenné body po ne ideálním výkonu.Skvělé....

  • pema - 02.04.2022, sobota, 19:15
    (0)

    Za dnešní výkon je třeba hráčům Slovácka vyslovit uznání a poděkování - také poblahopřát k zisku bodů.

  • pema - 02.04.2022, sobota, 15:32
    (0)

    kecipep: Fryšták – Reinberk,Hofmann, Kadlec,Holzer – Daníček, Havlík, Sadílek, Petržela – Jurečka, Cicilia

  • Jerry1984 - 02.04.2022, sobota, 15:21
    (0)

    Levin ani na lavce.. nechci spekulovat..

  • riedlss - 02.04.2022, sobota, 15:14
    (0)

    Na duo šašinka, jurečka su zvědavý...

  • karagavrylydys - 02.04.2022, sobota, 14:55
    (0)

    Fryšták - Hofmann, Daníček, Kadlec - Petržela, Sadílek, Levin, Havlík, Holzer - Šašinka, Cicilia. 1:0.

  • kecipep - 02.04.2022, sobota, 14:45
    (0)

    pema: to není úplně tip, ale vyjmenování všech možností dle našeho kádru :-)

  • pema - 02.04.2022, sobota, 14:43
    (-1)

    Fryšták – Reinberk/Tomič/, Hofmann,/Šimko/ Kadlec, Holzer/Divíšek/ – Daníček /Kohůt/, Sadílek - Petržela, Ljovin, Havlík – Jurečka/Cicilia/, 1:2

  • Skein - 02.04.2022, sobota, 12:54
    (0)

    tip na sestavu a výsledek? počasí sychravé, tss..

pristi
 Další články:
10.04.2022, neděle, 12:11 - Výjezd na Spartu - BUS JEDE!
05.04.2022, úterý, 18:00 - Slovácko má trable s brankáři. Borek? Co měl, to vyřešil, říká trenér Mucha
05.04.2022, úterý, 17:57 - Bylo to o jedné brance, říká Havlík po Olomouci. Novou smlouvu mu řeší Nehoda
02.04.2022, sobota, 18:48 - Slovácko brankou Havlíka udolalo Sigmu a upevnilo si čtvrté místo
26.03.2022, sobota, 20:15 - Pohádka o Slovácku nekončí. Evropa by nakopla veterány i pokladnu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace