*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Prohra v Turecku? Výkon Slovácka to neovlivní, míní trenér Hradce

07.08.2022, neděle, 10:25
clanek_znak_hradec_velky.gif

Po týden staré výhře nad pražskou Slavií, která následně v předkole Evropské konferenční ligy slušně zamávala s Panathinaikosem, mají fotbalisté Hradce Králové před sebou Slovácko. Tedy soupeře, který naopak utrpěl třígólovou prohru v předkole Evropské ligy na hřišti Fenerbahce.

Naskýtá se Hradci výborná příležitost v hrozivě těžkém losu překvapit i druhého favorita? „Může to hrát roli, ale ne nutně negativní. Mohou se díky tomu také nabudit a chtít se za tu prohru revanšovat,“ míní Stanislav Hejkal, jeden z asistentů hlavního hradeckého kouče Koubka.

Okolnosti, které předcházejí nedělnímu zápasu, budou jistě v hlavách hradeckých hráčů mít své místo. Trenéři se je ale budou snažit vytěsnit.

„Myslím si, že jde o zkušené mužstvo a tohle je neovlivní. Třeba kapitán Kadlec hrál snad pět let v Leverkusenu a tři právě ve Fenerbahce, ten se z takové prohry určitě včas oklepe,“ předpokládá asistent Hejkal.

Kdyby se Hradci podařilo podobné překvapení jako před týdnem v zápase se Slavií, zlomil by jednu z nepříjemných sérií. Svého moravského soupeře už totiž přes pět let v soutěžním utkání neporazil. Od poslední hradecké výhry 2:1 v květnu 2017 se obě mužstva utkala až v minulé sezoně, zato ale hned čtyřikrát - třikrát v lize a jednou v semifinále MOL Cupu.

Jméno Heslo
text
  • eLucky - 10.08.2022, středa, 09:01
    (1)

    to chalupář: Já zas doufám, že kotel se pořádně vyhecuje a dá do fandění maximum, protože turci se sem asi nedojedu dívat na hřiště, ale předvedů nám lekci fanatismu. Třeba se od nich něco přiučíme...

  • chalupář - 10.08.2022, středa, 08:46
    (1)

    Doufám že náš kotel bude alespoň velikosti jak na finále poháru.

  • kecipep - 10.08.2022, středa, 08:41
    (1)

    Když to nejsme schopni vyprodat my, ať to udělá někdo jiný. Hlavně že zaplatí :-)

  • vajdik - 10.08.2022, středa, 08:40
    (0)

    Paya - taky předpokládám že Déčko bude v nadvládě modro žlutých barev....

  • paya - 10.08.2022, středa, 08:06
    (1)

    dle ticketportalu je stále k prodeji nějakých 550 lístků, což není zrovna málo, ale věřím, že "rakouský" Turek to ještě bez problémů vykoupí :-)

  • Lukas92 - 09.08.2022, úterý, 17:31
    (0)

    Prodám dva lístky na čtvrtek Sektor A2 řada 3

  • karagavrylydys - 09.08.2022, úterý, 16:58
    (1)

    Pokud bude ve čtvrtek vyprodáno, tak byla cena vstupenek stanovena správně.

  • Šovkovskij - 09.08.2022, úterý, 16:40
    (1)

    Tak ode mne taky poslední poznámka k cenám lístků: Kyjev hraje na neutrální půdě v Lodži, to myslím hovoří za vše, v Istanbulu taky cenu nepřepálí na naprosto neznámý tým a pokud kopeček zmrzliny stojí 8 korun, jak psal Greif a u nás 30, tak to taky asi o něčem svědčí a na závěr zmíněná Plzeň, která poháry, s různými úspěchy hraje každý rok, navíc proti týmu z Moldavska, Šerifu Tiraspol, i když ten senzačně zahrál minulý rok v Lize mistrů a jistě to pro ně není taková pecka, jako pro nás... A to byl opravdu můj poslední příspěvek na toto téma:-)

  • Bonito33 - 09.08.2022, úterý, 16:24
    (-1)

    Vajdik: Tak za mne by to bylo tych 400-600. Já potkávám lidi, kteří do UH na ligu jezdí (ne na každý match) a za ty prachy na to prostě serou. Pro nás, co tím žijeme to je jasné, že si to zaplatíme. Proto stále ještě není vyprodané;) Se podívej na ostatní ceny v LM, na Kyjev od 240,- , v Istanbulu 250, na Plzeň se podíváš od 300,- tak se tu neoháněj že cena úměrná evropské ligy. Jinak samozřejmě chápu, že toho klub chce využít.. tím to z mé strany uzavírám, dál to nemám v plánu řešit. Ve čtvrtek jsem tam.

  • cicmaaa - 09.08.2022, úterý, 15:58
    (0)

    eLucky: Ale je to jak řešit, dej tomu čas do večera a kluci ti to do večera tady vyřeší . Hned potom, co napíší ještě 20krat, že to chce posily. (S posílením kádru souhlasím, ale nemám zapotřebí to tady stále psat, kdyby se tím chtěl někdo ohradit)

  • eLucky - 09.08.2022, úterý, 15:46
    (0)

    Problém céčka je a dycky bude to, že je za ním atleťák, včetně vestavby - to pak není jak řešit...

  • Petros - 09.08.2022, úterý, 14:22
    (0)

    Bayerne: ne nevím, jen vycházím z těch spekulací a přání trenéra a info od Šumiho a spol, že stále hledají. Aby to dávalo smysl ohledně boje o Evropu, měl by někdo přijít tento týden. A k tomu C, já si už snad od otevření stadecu říkal, že mě to přijde divný, že tak velká tribuna má jen dva východy a že nedej bože kdyby sa tam něco stalo tak sa tam lidi ušlapají....ale evidentně to nějaké normy furt splňuje když s tím nikdo nemá problém a hrálo se tam i to Euro 21.

  • Bayern Munchen - 09.08.2022, úterý, 14:03
    (0)

    Petros: ty o nějakých posilách víš... vždyť se o tom jen spekuluje, takže kdo ví jestli něco bude...

  • paya - 09.08.2022, úterý, 13:56
    (0)

    Šovki: ten dotaz směřoval ke čtvrtečnímu utkání a tam by to opodstatněné rozhodně bylo. Stačí vzpomenout na poslední velké utkání (finále poháru) a tam to byl velký průser, kdy prakticky obě schodiště na tribunu C byly totálně zasekané do 15. minuty. Nehledě na to, že sedět v uličce není určitě komfort, i když si natáhneš nohy, tak když kolem pořád někdo chodí a ještě koukáš přes zábradlí :-)

  • vajdik - 09.08.2022, úterý, 13:52
    (1)

    Tak já na céčku sedím a ta tribuna když je treba ze 2/3 plná tak fakt je to hrůza se dostat před zapasem o poločase na místo, po zapase to stejné...navíc nedej bože kdyby se něco stalo, tak východ pro dva tisíce lidí na tribuně je pouze v levo v pravo a uprostred jakože unikový tzv. bránou borců co tam kdysi byla.

  • Šovkovskij - 09.08.2022, úterý, 13:52
    (0)

    S tím souhlasím, na finále poháru jsem tam měl otce a když jsem jej tam doprovázel, byla to prolézačka jak v narvaném autobusu do Napajedel:-) Ale jak píšu, podle mne to na jeden, dva zápasy v roce nemá smysl - a jak tu zaznělo, kdo ví, jak to je a ještě bude s podmínkami UEFA, které jsou čím dál přísnější. Nevím, jak to je teď, ale to, co stačilo Jablonci, nemusí platit nyní. Shodou okolností, já jsem se byl v Jablonci podívat a tam stejně nebylo vyprodáno ani na Dynamo Kyjev, i když to s tím nesouvisí.

  • Šovkovskij - 09.08.2022, úterý, 13:47
    (0)

    vajdik: Pokud to myslí takto, dávalo by to snad smysl, když je vyprodáno a to je jednou, dvakrát za uherský rok. Takže za mne to nemá žádný význam ani smysl.

  • Vosolys - 09.08.2022, úterý, 13:44
    (0)

    Samozrejme ze do budoucna. Ono pri vetsi navstevnosti je to nestastne, kor kdyz se tam daji jeste koše.

  • vajdik - 09.08.2022, úterý, 13:40
    (0)

    Šovkovskij - ja to chapal tak ze do budoucna by to na tribuně C pomohlo, aby ta rada byla prostě rozšířena - architekt se vyznamenal při návrhu a realizaci stadionu. Jinak Jablonec hrál na svém stadionu skupinu a tam se vejde 6tis lidí...takže to asi s naší kapacitou není tak špatné...

  • Šovkovskij - 09.08.2022, úterý, 13:35
    (0)

    Nějak nepobírám, proč by se na takto exponované utkání, kdy má být vyprodáno, ještě odstraňovala sedadla. A jak by se to zdůvodňovalo lidem, kteří mají lístky či pernamentky na tato místa. Asi by si sedli na střechu:-)

  • chalupář - 09.08.2022, úterý, 13:25
    (0)

    PTR: Bohužel zatím jen zbožné přání. Pokud mi tedy nic neuniklo mezitím.

  • Pan Puk - 09.08.2022, úterý, 13:12
    (0)

    Vosolys> Myslím že kapacita stadionu taktak vyhovuje regulím pro evropské zápasy a jakýkoliv úbytek sedadel by byl problém.

  • PTR - 09.08.2022, úterý, 12:52
    (0)

    Posili jsou z nějaké části potvrzené nebo to je jenom zbožné přání pana trenéra a nás fanoušků?

  • Petros - 09.08.2022, úterý, 12:41
    (0)

    Nevidím to vůbec dramaticky. Jak bylo řečeno, většina z těch pár stovek posledních volných lístků je na Déčku, což je logické a podle mě bude v den zápasu vyprodáno. Tím bych tu diskuzi kolem lístků a jejich cen uzavřel. Už dřív tu někdo psal, že i kdybychom vše prohráli, tak za ty předkola vyinkasujem snad 15 mega? Tak jako tak na tom klub tratný nebude. Už by to ale chtělo oznámit ty posily :))

  • paya - 09.08.2022, úterý, 12:07
    (0)

    Vosolys: velmi dobrý podnět, ale každá kačka se počítá, takže pochybuji :-) cena je nastavená dle mého velmi dobře, ale současná situace, výsledek prvního utkání, vidina dalšího utkání příští týden, televizní přenos na čt sport, dovolené,...to jsou faktory, které rovněž ovlivňují ekonomicky slabší vrstvy. I přes to věřím, že vyprodáno bude a klubu se prakticky pokryjí evropská předkola jen ze vstupného :-)

  • Vosolys - 09.08.2022, úterý, 11:37
    (-1)

    A neni v planu odstraneni sedadel z pruchozi rady na tribune C?

  • Driske - 09.08.2022, úterý, 11:33
    (0)

    Některým by přišlo moc aj 300 za zápas s Realem. Pak jdou do hospody a prochlastají a prohulí 5x tolik.

  • vajdik - 09.08.2022, úterý, 11:27
    (2)

    Bonito33 - mohl bych se tě zeptat - jakou cenu za lístek by si nastavil TY v případě možnosti určit cenu a řídit hospodárně klub (musís si taky tržbě za lískty dát druhou stranu mince, a to jsou náklady s tímto zápasem spojené...). To si vážně tady myslíte že na EL se bude chodit za 400 Kč? To je jak píše Šovkovskij - ceny lístků hokej Zlín v prní lize na Vsetín jsou okolo 300-500 - podotýkám první hokejová liga, nikoli extraliga a už vůbec ne mezinárodní konfrontace druhé nejvyšší evroupské soutěže!!! Lucie v Buchlovicích 900 Kč, Slovácké divadlo 350kč...

  • Uhel - 09.08.2022, úterý, 11:17
    (0)

    momentálně je volných posledních 484 lístků, z nich 85% je na D1aD2, kde jdou dycky na řadu jako poslední, takže si myslím, že vyprodáno bude.

  • Bayern Munchen - 09.08.2022, úterý, 11:02
    (0)

    Cena je normální, ale myslím si, že dnes každý otáčí každou korunu, protože energie letí vzhůru a to ještě poletí, do toho inflace, atd. No a někteří určitě čekali i do poslední chvíle, jak to bude reálné s postupem v odvetě... to si myslím, že taky může hrát roli a tam už je hotovo... ale třeba ten zbytek lístků vykoupí Turci a bude plno a hlavně to přinese slušné peníze do rozpočtu... jsem zvědavý jaká bude cena lístků na 4 předkolo EKL... to se bude prodávat asi hned od pátku, protože další týden ve čtvrtek hrajeme doma...

  • Šovkovskij - 09.08.2022, úterý, 10:56
    (2)

    Podle mne se většina fanoušků shodne v tom, že ta cena přiměřená je. Musíme si uvědomit, že na takový zápas se tu čeká generace a takový klub sem zase dlouho nemusí přijet. Když si někdo zajde do kina, do divadla, nebo třeba i na hokej ve Zlíně (který mimochodem sestoupil), za tři stovky, či do Brna v prvním kole za stejnou cenu, tak nevím, za kolik by ten lístek na předkolo Evropské ligy proti tureckému velkoklubu chtěl. Na Plovdiv byl, pokud si dobře vzpomínám, za pět set. A srovnávat Plovdiv s Fenerbahce je při vší úctě nepatřičné. Pokud i důchodce pernamentkář má cenu 750 korun a to si myslím, že utáhnout se to za ten zážitek jednou za čas dá.

  • Bonito33 - 09.08.2022, úterý, 10:45
    (1)

    Každý není takový fanatik aby si kupoval za litr vstupenku. Chodí hromada důchodců či starších lidí, je dobré, že si koupí permicu...ale na tak pro ně drahý lístek by sa mohli vykašlat. To je logické. Za mě taky cena přestřel (lístek mám ;)..)

  • Petros - 09.08.2022, úterý, 10:28
    (0)

    eLucky: a tož jasně, taky bych to tak viděl, že by mělo být dávno vyprodáno, ale zas jako realisticky, buďme rádi, že to nakonec vyprodáno bude!

  • chalupář - 09.08.2022, úterý, 10:24
    (0)

    Šovki: Jasné. Jen že jsem si tak přes prsty spočítal možnou tržbu za vyprodaný stadion a byla by škoda, kdyby i jen část šla do kapsy někomu jinému, než klubu.

  • eLucky - 09.08.2022, úterý, 10:21
    (0)

    to Petros: Překvapuje mě upřímně, že na takto doslova historický zápas není vyprodáno už dávno...

  • eLucky - 09.08.2022, úterý, 10:20
    (0)

    to Hory: Mě to zajímalo skrze fanshop, teď už ale vím, že skrze fanshop je to jedno tak jako tak, takže tyto informace sem měl z minulé středy, kolik se toho uvolnilo včera ani kolik je/není volné celkem vůbec netuším.

  • Petros - 09.08.2022, úterý, 10:17
    (0)

    Hoši neblbněte, to vás překvapuje v negativním smyslu slova, že je volných cca 500 lístků z čehož půlka je vedle kotla hostí, kam logicky nikdo nechtěl jít když měl na výběr jiné sektory? Za mě je to naopak bomba a na tuty bude vyprodáno!

  • Šovkovskij - 09.08.2022, úterý, 10:11
    (0)

    chalupář: Podle mne určitě domácí klub - nejedná se přeci o zápas neutrální půdě (proti Spartě ve finále poháru jsme byli sice domácí, ale jednalo se o finále a pořadatelem byl tedy FAČR).

  • Hory - 09.08.2022, úterý, 09:59
    (0)

    eLucky - na to jsem narážel co píšeš. Dnes se dívám kolik je lístků a naráz se tam objevilo dost sedadel, které nebylo možno včera koupit. Tak jsem si říkal, zda je to ten klasický trik posledních třista lístků, jak se to prodá, tak zase posledních třista, atd. A jak je na tom sektor hostů, co se týká lístků, to nevíš? Nebo se to jen vyblokuje pro hosty a až při utkání se zjistí kolik jich vlastně přijelo?

  • chalupář - 09.08.2022, úterý, 09:56
    (0)

    Možná hloupý dotaz a teď se mi vysmějete, ale v případě předkol EL, jako nás čeká pozítří, je pořadatelem domácí klub, nebo UEFA?

  • kecipep - 09.08.2022, úterý, 09:51
    (0)

    Jelikož věřím, že lidská hnilost nezná mezí, jsem naopak příjemně překvapen, že po výsledku z prvního matche bude pravděpodobně vyprodáno, případně velmi blízko k vyprodání. Klub aspoň dostane nějakou tu milionkačku.

  • eLucky - 09.08.2022, úterý, 09:39
    (0)

    to Hory: Včera se pustili ven blokace, takže to hraje hodně roli - každopádně je to pičovina našinců, turkom nebude tak líto vydat ty prachy za lístky jako ubulencom z moravy;)

  • Hory - 09.08.2022, úterý, 09:34
    (0)

    Překvapujeme mě, kolik je pořád lístků k dispozici, byť utkání se hraje už za dva dny.

  • drzý vandrák - 09.08.2022, úterý, 09:20
    (0)

    to Šovki: Doma je doma.To bude úplně jiný zápas.A sudí snad bude rovněž na úrovni na rozdíl od Istanbulu.

  • Šovkovskij - 09.08.2022, úterý, 08:27
    (0)

    Já si myslím, jak řekl i Svědík, že v Istanbulu se všechno sešlo proti nám. První gól trošku laciný, škoda, že jsme ještě neudrželi čisté konto deset minut, pak opět gól do šatny po celkem zbytečné ztrátě a faulu, to byl dost zásadní moment a to velmi přísné vyloučení to podtrhlo. Řekl bych přitom, že hned ten úvod zápasu byl slibný, třeba těch prvních pět, deset minut - tyčka, nějaké náznaky. Škoda. Ve čtvrtek si to vynahradíme.

  • Petros - 09.08.2022, úterý, 07:44
    (0)

    cicmaaa šak nestyď sa a taky hoď něco do placu :) když tu necháme psát jen věčné potížisty, bude ten chat vypadat furt stejně.

  • a jé - 09.08.2022, úterý, 07:24
    (0)

    Nasi kluci tam trochu podlehli prostředí

  • Hory - 09.08.2022, úterý, 06:35
    (0)

    Včera Fenerbachce hrálo jejich ligu a doma remizovalo 3:3, když Fenerbachce srovnávalo až v nastaveném čase.

  • cicmaaa - 08.08.2022, pondělí, 22:54
    (0)

    Greif: No řízení ti jde líp, jak psaní zážitků :D Podle toho jak jsi to popsal, tak mě to přišlo jako hrozná nuda. A bylo to právě naopak. Jo a kdyby jste chtěli zažít výlety po světě, tak doporučuji jet s Greifem. Takový bezproblémový výjezd, do takové země sem si nedokázal ani představit... A tím bych chtěl greifovi moc poděkovat. Nebyl jediný problém za celý výlet. Jo a divím se, že jsi sem něco psal, když víme co sem píše za lidi. Omlouvám se těm normálním.

  • Moby-Dick - 08.08.2022, pondělí, 21:43
    (0)

    Pánové - děkuji za všechny fanouškky. Jste naši NEZAPOMENUTELNÍ .

  • Petros - 08.08.2022, pondělí, 20:53
    (0)

    Greif, cyra díky moc za postřehy a zážitky. Super! Teď musíme všichni aspoň v těch zbývajících 2 domácích zápasech co nás v předkole čekají hnát co to jde naše kupředu a pomoct jim dostat se do základní skupiny, aby těch výjezdů mohlo být víc!

  • Pondras - 08.08.2022, pondělí, 20:11
    (0)

    Jako ono to i jde psát tady rozumně a normálně se o vše podělit,pripadne poradit. A ne jen si nadávat a vše hanit.

  • Pondras - 08.08.2022, pondělí, 20:10
    (0)

    Cyra super 👍

  • cyra - 08.08.2022, pondělí, 19:48
    (3)

    Ja muzu pridat postrehy z letadla. Ja a jeste jeden kamarad jsme leteli z Vidne uz ve stredu kolem 6 vecer. Chvilku po 9 jsme pristali v Istanbulu, vybrali si mistni penize, koupili si datove SIMky a sli najit autobus do centra. Ty odjizdeli primo od vychodu z terminalu a cesta zabrala 30-40 minut. Ubytovani jsme meli pres Booking dopredu cca kilometr od stadionu a asi stejne daleko od pristaviste, kde nas vyhodil bus. Cela ta ctvrt Kadikoy jeste kolem pulnoci zila, hromada baru, restauraci. Hodili jsme si veci na ubytko a sli na pivo. A behem toho nas napadlo, ze jeste zajdeme mrknout ke stadionu a udelat par fotek se salama :) Druhy den jsme se pak vydali na evropskou cast istanbulu mrknout na nejznamejsi mista. Prosli jsme mesity, velky bazar, dali nejake jidlo, pokoupili suvenyry a kolem pate zpet na ubytko. Pak opet na pivo v okoli naseho ubytka a vyrazili jsme ke stadionu. Tam nam chvilku trvalo, nez jsme nasli vchod do sektoru hosti, ale poradatele poradili a zvladli jsme to. Zapas samotny byl vynikajici, nidky jsem takovou atmosferu nezazil a nejspis uz ani nezaziju. Po zapase jsme se pak pesky vydali zpet k ubytku, jedno pivo pred spanim a v patek rano odlet zpet do Vidne. Vse probehlo hladce, bez vetsich problemu.

  • Dany-Hull City - 08.08.2022, pondělí, 19:14
    (0)

    greif: paradní shrnuti a je videt ze mas prehled, asi není duvod se bat s tebou vyrazit kamkoliv i do neznámých koncin sveta. Krásný zázitek mate jen co je pravda.

  • Pondras - 08.08.2022, pondělí, 18:57
    (0)

    Kdybyste natočili film a prodali ČT ještě vyděláte na další vyjezdy:)

  • Pondras - 08.08.2022, pondělí, 18:56
    (0)

    Greif super👍😄

  • drzý vandrák - 08.08.2022, pondělí, 18:53
    (0)

    Hm...hezké.Zážitek na celý život.

  • Pondras - 08.08.2022, pondělí, 18:52
    (0)

    Oprava: drží hubu. Tak to je hrůza

  • Pondras - 08.08.2022, pondělí, 18:51
    (1)

    Jak borci všichni co jeli i letěli. Vždyť reprezentovali klub i nás ,a to v předem prohrané fanouškovske bitvě:) . Jako co si Budem,když přijede jen 300-400 Turků tak udělají velký rachot. Takže by to chtělo jako pořádně zabrat,protože jaknekteri v tom kotli jen stojí a drzý hubu

  • Greif - 08.08.2022, pondělí, 18:47
    (3)

    Nejsem žádný spisovatel, ale v úterý kolem 22 jsme vyrazili , cesta na pohodu , stavili jsme se na oběd v Bulharsku za pár kaček, hranice ze Srbska dali trochu zabrat a měli jsme hlad, nakonec těsně před Tureckem jsme ještě odbočili do Řecka , protože nám to hlásilo menší kolonu a taky byli před námi jen 3 auta, turek se do nás obul proč Mára nemá 150 dní ještě platný pas , náhradní plán by byl že se vrátí do Řecka , což nakonec že to bude víza za 60€ , nakonec razítko a vypsání viz na 45 dní a nic nechtěl . Spaní v Edirne , večer jsme ještě zašli na nějaké místní jídlo , zmrzku za 8 Kč..., Turci pohostinní , usměvaví a nic neřešili ..ráno jsem skočil vymnenit peníze , sehnat simkartu a vyrazili jsme do centra Istanbulu,byl problém s ubytkem tak jsme bagli nechali na recepci a šli nafotit pár fotek před Hagia Sophia , dali skvělé gastro jídlo i vizuálně skvělé servírování , pivo většinou problém , tak jsme pili vodu a vymačkané pomeranče , sehnali kartu na MHD a šli se ubytovat ..kolem 17 jsme vyrazili na fotbal na druhou stranu vody přes grand bazar do přístavu kde jsme jeli lodi na asijskou část , tam jsme koupili nějaké památek ní šály a šli na stadion , po cestě lahvace a rovnou na stadion , večer pak metrem zpět jen mě došla baterka tak jsme si kousek zašli na opačnou stranu :D , večer jedno točené , pak druhý podnik na kebab a spát .. druhý den jsme pak prošli centrum až na Galatatover , zpět tramvají a na fotbal místního celku s trabazosporem , pac jsme neřešili vstup a neměli kartu fanouška udělali nám to místní jen nás pak trochu natáhli , ale zase vše vyřídili , sic sme se dostali do sektoru kde nikdo nebyl a i mince jsme přinesli i když chtěli nám je zabavit ale tím že jsme Češi se asi smilovali , pak došli sekuritaci a ruský nám řekl že nás vemou na hlavní tribunu . V sobotu dopoledne pak zastávka u moře okoupat se a dom , v neděli ráno pak doma vyspat se a vyrazit na Hradec .. No a vcil Vídeň , Tetovo ktere je kousek cca 12h , či Stockholm , ideál letět z Gdaňsku odkud jsou letenky za 320 Kč

  • Pondras - 08.08.2022, pondělí, 18:47
    (0)

    No klidně mohli natočit minifilm jak jeli a tak.co sem viděl od kluků nějaké videa přímo tak to byla pecka.mohli by to někde zveřejnit.

  • silon - 08.08.2022, pondělí, 18:26
    (1)

    Petros: Naprostý souhlas. Kdo byl fandit přímo u Turka, tak hájil fans Slovácka na úkor nás, co jsme "nemohli", ale kdybychom opravdu moc chtěli, tak bychom se tam určitě dostali. Ale hold život není jen fotbal :) Takže borcům velké poděkování

  • silon - 08.08.2022, pondělí, 18:25
    (0)

    SG a Řezník - jsem úplně v klidu, podle způsobu jednání musí vždy jednat někdo z SG spolu z někým ze Z-GROUP. Takže opravdu se jde na poloviny a nikdo v zásadě nemá navrch. Kdyby měl p. Zemek vůči SGslabší pozici, tak tohle neuhraje. Podle mě dva rovnocenné subjekty, ani jeden nemá majetkově většinu, ale SG se bude více věnovat řízení. Za mě OK.

  • Petros - 08.08.2022, pondělí, 17:38
    (0)

    Jo, Ti co tam jeli tou dodávkou to byli opravdoví fanoušci a hrdinové! Kdyby se tu někdo z nich podělil o zážitky, rád si to přečtu.

  • Moby-Dick - 08.08.2022, pondělí, 16:58
    (0)

    P.S. Nekterých bych chtěl fakt poznat osobně. Nebo radši ne ? O tom, že fanusi Slovácka jeli na FENER ani slovo, enom kecy a kecy. Dite do prdele.

  • Moby-Dick - 08.08.2022, pondělí, 16:55
    (0)

    Všechno je to - Jedna paní povídala. A srovnávat Skopala s Řezníkem je fakt na hlavu. Spekulace je posledení dobou tady zvykem. Každý kdo tu vypouští své spekulace ať si dá první dvakrát po hubě a před zrdcadlem si řekne-"Co jsem udělal pro Slovácko pozitivního".

  • drzý vandrák - 08.08.2022, pondělí, 16:54
    (-1)

    Nekecej! Tak napiš něco chytrého, kromě tvé obligátní jedné věty.Ať si počtem...

  • seby77 - 08.08.2022, pondělí, 16:48
    (1)

    Tady je zase festival treneru a sportovnich reditelu😆

  • Petros - 08.08.2022, pondělí, 15:50
    (1)

    Tak změny dovnitř klubu my nepoznáme asi nikdy nebo jen zprostředkovaně a ty co budou vidět navenek se nestanou hned mávnutím proutku. Vůbec bych SG nesrovnával s tím hajzlem z minulosti. Tady pan Zemek jednak neprodal vše a taky už si tu spolupráci se SG odzkoušel. Synot se tenkrát chtěl klubu zbavit a bylo jim to putna, hlavně že dostali prachy.

  • Black Wolf - 08.08.2022, pondělí, 15:33
    (-2)

    ...blbý tablet... kromě reklam na dresech a stadecu a řečí pana Skopala nezaznamenal žádné změny.

  • Black Wolf - 08.08.2022, pondělí, 15:31
    (-3)

    Petros: hlavně aby ti manažeři, což si dnes říká kde jaká podržtaška, nebyli typ "Řezník"; zatím kromě reklam na dresech a stádech a ke pana

  • Petros - 08.08.2022, pondělí, 15:18
    (0)

    kecipep díky za info. Je vidět, že hlavní slovo ve Slovácku přebírá SG a dosadil zkušené manažery, tož snad se to v dobrém projeví ve všech činnostech klubu. Já věřím, že tento týden posily budou! A znovu vám říkám, není vše jen o penězích a není jednoduché dotáhnout do malého města kohokoli na koho Svědík ukáže.

  • lagic - 08.08.2022, pondělí, 14:31
    (-2)

    to josmen: Já taky na vedení nenadával, já jen konstatoval, že Kubala dozrál a je to typ útočníka, který Svědíkovi pasuje (rychlý a dravý). To, že byl v HK s opcí samozřejmě vím, že za ten rok udělal velký krok vpřed taky, že to nemohl nikdo z vedení předpokládat, to vím taky. Proto jsem neřekl jediné písmenko proti vedení či trenérovi, protože neměli páku na to ho udržet. Jen jsem konstatoval, že je škoda, že to tak dopadlo, že by se Martinovi hodil. Takže tím hlupákem nazývej člověka, kterého vídáš v zrcadle, moralisto.

  • riedlss - 08.08.2022, pondělí, 14:17
    (0)

    Dva ofenzivní černochy, zaručená kvalita 🤣

  • kecipep - 08.08.2022, pondělí, 14:15
    (0)

    https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=591145&typ=PLATNY Slovácko rozšířilo představenstvo na 4 členy a obměnili dozorčí radu. Nově místopředseda představenstvo obchodní manažer SG Václav Skřeček (https://cz.linkedin.com/in/v%C3%A1clav-sk%C5%99e%C4%8Dek-a067baaa). V dozorčí radě nově Ivo Fránek - finanční ředitel SG, Aleš Dobřecký - manager v SG

  • Slinťa - 08.08.2022, pondělí, 14:14
    (0)

    Až na proměňování šancí moc pěkné s kluky "z lavičky". Mimo jiné se mi včera moc líbil Kozák. Sklepával balony, vytvářel šance, makal. Sprinter to nikdy nebude, ale ve vápně je cítit. Chce to čas, snad se chytí i gólově. Jurečka na začátku minulé sezony dával gól ze 6-7 šancí, než si začal věřit.

  • Bayern Munchen - 08.08.2022, pondělí, 14:13
    (1)

    Kubala toho zase včera až tak nepředvedl, čekal bych víc... akorát bych netvrdil, že je Šašinka lepší, to pochybuji... Kozák svou kariérou určitě ano, ale jaká je jeho forma teď, to ví Svědík moc dobře... A jenom mě mrzí, že pan Svědík musí na každé tiskovce prosit o ty dvě posily... nevím, zda si klub uvědomuje, že pan Svědík je jediný trenér v historii Slovácka, který klubu vydělal peníze (2x 4 místo, vítěz poháru, díky těmto úspěchům vstup nového spolumajitele) a ne zrovna malé... nemluvím o tom, že se zlepšil pod ním i Sadílek za kterého Slovácko taky těch 18 míčů dostalo... fakt mě to mrzí hlavně vůči němu... za necelé dva týdny boj o cca 80 míčů a bez Havlíka, který je opravdu pro hru Slovácka nepostradatelný... v lize ho ještě možná nahradíš na slabší soupeře, ale v pohárech je nenahraditelný...

  • Nike - FCS - 08.08.2022, pondělí, 14:12
    (0)

    Vašulín je výborný, 24 let, perspektivní útočník ale takový hráč určitě nepůjde do Slovácka bohužel.... Jinak já bych bral z Vyškova do obrany Fofanu, ten hrál fantasticky proti nám přípravný zápas, byl nejlepší na hřišti, ale někdo mi může oponovat že když už tak měl Srubek zůstat, troufnu si říct že Fofana je ještě o úroveň výše a do útoku bych bral Kanakimanu, nicméně pokud brát hráče černé pleti tak minimálně dva, aby si spolu vyhověli...Třeba ve Vyškově, ve Slavii i v dalších klubech je jich více většinou, i třeba ve Zlíně...

  • chalupář - 08.08.2022, pondělí, 14:06
    (1)

    fanda: přesně tak! V tomto ohledu docela závidím Karviné, která vždycky nějakého šikulu tmavého někde najde a je dobrý. Ovšem nesmí to byt debil Cecil. Tomu kde je vůbec konec? Udrbal sa v bordelu ve Vídni?

  • Vosolys - 08.08.2022, pondělí, 14:03
    (0)

    Ještě nedávno jsme jednoho měli :D

  • fandajakhrom - 08.08.2022, pondělí, 14:01
    (0)

    Bohuzel souhlasim. S Kubalou, Machalikem, Rezkem a Nemravou jsme tu ligu mohli hrat taky, akorat bychom se pohybovali na sestupovych pozicich ... to je asi jasne.. trochu me mrzi, ze nejsme schopni pritahnout ze dva ofenzivni cernochy, kteri by do toho mohli vnest trochu neco jineho

  • vajdik - 08.08.2022, pondělí, 13:50
    (1)

    Tak teď snad nebudou všichni za hrdiny, že Kubala který tady několik sezon se neprotlačil do základu se bude z něj dělat nový Jirka Kowalík (berte to jako nadsázku král ligových střelců). Kubala se prodal do Hradce / za peníze za něj se koupil Filip Nquyen + určitě jsou procenta kdyby Kubala šel na prodej z HK někam pryč. Za mě rozhodně Kubala není lepší jak útočníci, kteří ve Slovácku momentálně jsou - včera Šašinka, Kozák jsou ligou daleko více prověření a jestli přijde Mihálik - tak co by tu Kubala dělal??? To je podle mě ten rozdíl, že Slovácko teď není tam kde HK - proto tu nechtějme aby sem chodili Kubalé, Hašové, Divíšci a jiní...prostě se ten klub herně a kvalitou posouvá jinam. Asi tak za mě ke Kubalovi.

  • fana - 08.08.2022, pondělí, 13:26
    (0)

    josmen-Já jsem Na Kubalu nikdy nenadával. Naopak jsem hned od začátku říkal, že pouštět ho, byť tehdy (jen) na hostování je chyba.

  • Šovkovskij - 08.08.2022, pondělí, 13:15
    (2)

    Jinak jako i ostatní jsem se včerejším zápasem spokojen. Jen ta koncovka. Jak uznali i hosté, kdyby o poločase prohrávali o tři góly, tak by neřekli ani švec. Tyčky, břevna, brankář je podržel, ale ta koncovka se prostě musí zlepšit. A jsem rád, že se potvrdilo, že ten kádr je opravdu široký a zajímavý a každý se dá zastoupit.

  • josmen - 08.08.2022, pondělí, 13:12
    (3)

    kubala byl v hradci na hostovani s opci, takze vedeni nemelo moznost jak ten prestup zastavit. Pred rokem nemohl nikdo vedet, ze se tam tak rozehraje. Vsichni jste tu na neho jen nadavali a naraz obvinujete vedeni z neschopnosti. Jste hlupaci.

  • Šovkovskij - 08.08.2022, pondělí, 13:12
    (1)

    Hradec na Kubalu uplatnil opci, to se pak na hlavu můžeš postavit a stejně ho neudržíš.

  • Pondras - 08.08.2022, pondělí, 13:08
    (0)

    Ale uvědomte si,že mu to prostě v Hradci sedlo. A holt někteří hráči to tak mají. Ne všichni umí hrát všude dobře.

  • fana - 08.08.2022, pondělí, 12:54
    (0)

    lagicu, to jsem říkal hned jak šel na přestup, že je to pi..vina. Pořád si vedení stežuje, že nejsou útočníci a pustí Kubalu. To prostě nepochopíš

  • Michal fcs - 08.08.2022, pondělí, 12:52
    (0)

    Opraveno, ale je fakt, že v přenosu hlasil komentátor 3200,sam jsem se podivil, že tak málo

  • a jé - 08.08.2022, pondělí, 12:39
    (0)

    Hlásili 4200

  • Leroy Brown - 08.08.2022, pondělí, 12:38
    (0)

    Na stadionu hlásili 4 202 diváků.

  • mário - 08.08.2022, pondělí, 12:35
    (0)

    Prosím,na hradec jsem nebyl... kolik bylo diváků? V tipovacce mě počítají 3202 diváků a ve sportu 4200...tak nyní nevím

  • lagic - 08.08.2022, pondělí, 12:28
    (0)

    On by stačil i Kubala, když jsem ho včera viděl hrát. Dozrál, má rychlost, která našim stávajícím útočníkům dost chybí, je agresivní a byl i dost přesný při kombinaci. Škoda, teď by se hodil.

  • a jé - 08.08.2022, pondělí, 12:08
    (0)

    Všichni máte pravdu ale je otazkouzda to nebrat jako investici protoze po pul roce v pohárech muze byt cena vyšší 🤑pak ještě nastáváotazka zda není srab a neodmitl by Slovácko Teda spíš trenéra

  • karagavrylydys - 08.08.2022, pondělí, 11:37
    (0)

    Jenže Vašulín není zdarma a navíc ve svém klubu pravidelně nastupuje.

  • Bayern Munchen - 08.08.2022, pondělí, 10:19
    (0)

    drzý vandrák: souhlas s tím Vašulínem...

  • drzý vandrák - 08.08.2022, pondělí, 10:07
    (0)

    No Vašulín tu mohl rovnou zůstat, ten by se sem opravdu hodil.

  • karagavrylydys - 08.08.2022, pondělí, 09:59
    (1)

    Vosolys: trenér si ho přeje: "I tak si Svědík přeje posílení týmu: „Potřebujeme středního záložníka s útočníkem.“ Po zranění Havlíka je to ještě akutnější."

  • Vosolys - 08.08.2022, pondělí, 09:53
    (-1)

    Střední záložník na co? spíš y to chtělo obránce.

  • karagavrylydys - 08.08.2022, pondělí, 09:52
    (0)

    No, Srubka už bych neřešil, trenér asi ví, co dělá. Spíš mě teď zajímá ten nový útočník a střední záložník.

  • drzý vandrák - 08.08.2022, pondělí, 09:42
    (0)

    Myslím, že to BM popsal docela trefně.To že hned neletí k internetu po závěrečném hvizdu je jeho věc.Osobně bych to taky pouvolňoval až po případném vypadnutí z Evropy.Samozřejmě trenér asi ví co dělá, tak se při dalších komplikacích (nedejbože), či karetních trestech k tomu musí postavit.Nemyslím si že by Srubek neměl na to občas zaskočit v lize když je potřeba.

  • Bayern Munchen - 08.08.2022, pondělí, 09:39
    (0)

    Valheru: musím se smát :-) ale dobře příště napíší hned, když tak někteří netrpělivě čekají u klávesnice než napíší svůj pohled :-)

  • Valheru - 08.08.2022, pondělí, 09:32
    (2)

    Bayern nemá čas když se vyhraje, ale když se prohraje, má čas ještě než zápas skončí :-).

  • Petros - 08.08.2022, pondělí, 09:27
    (1)

    Trenér ví kdo na to má a kdo ne, jak kdo maká při tréninku, jak zvládá tu zátěž, jaký je charakterově atd. My to vidíme jen od klávesnice....já věřím Svědíkovi a jeho rozhodnutím. Není pako aby nevěděl, že se někdo může zranit. Ale každý má svůj pohled na věc. To beru, ale proč nenapíšete teda na plno že Svědík je blbec co neví co dělá a ať táhne když ten kádr tak drolí, protože to tou kritikou, kdy ho sice nezmiňujete tak ale jasně říkáte. Ale jasně že je to legitimní mít takový názor, nikomu ho neberu, jen naplno upozorňuju co vlastně říkáte. Že nejlepší trenér co tu kdy byl je piča co tomu nerozumí a posílá pryč nejlepšího stopera co kdy spatřil svět :)

  • Bayern Munchen - 08.08.2022, pondělí, 08:23
    (0)

    Hory: protože přiletěl z Istanbulu, tak snad nemyslíš, že hned bude hrát... a po 20 minutách, jak se jim tam kdo si zranil, tak hrál nakonec stejně... nemyslím si, že by neměl kvality, docela ho ve Vyškově opěvují a byl to loni i jejich kapitán...

  • karagavrylydys - 08.08.2022, pondělí, 08:18
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slovacko-po-hradec-kralove.A220808_677341_fotbal_rou

  • Hory - 08.08.2022, pondělí, 08:10
    (0)

    Bez urážky ke Srubkovi. Když to tady čtu, tak mám pocit, že je pro nás nepostradatelný a jen trenér to nevidí.Pak si musím položit otázku proč nebyl ani v základní sestavě Vyškova ve víkendovém utkání se Spartou? Že by už druhý trenér neviděl jeho kvality?

  • Bayern Munchen - 08.08.2022, pondělí, 08:03
    (0)

    Bonito: sorry, že jsem včera nenapsal, ale neměl jsem čas... zhodnotím včerejší utkání asi takto, super body, spokojenost za výhru... jinak bych pochválil Daníčka na stoperu, zálohu a naše útočníky pochválím za bojovnost, ale jinak s jejich výkony nejsem moc přesvědčen, že to budou posily na takové úrovni, aby dali aspoň tolik gólů co Jurečka v minulé sezóně... nedivím se Svědíkovi, že chce posílit... a kádr zase tak široký nemáme, když si člověk vezme, že máme za sebou tři zápasy a už máme mimo hru Havlíka, Vechetu, Reinberka a po včerejšku Hofmanna... hlavně ten Havlík, jak řekl i Svědík je obrovský problém, to je borec, co je schopen s výronem kotníku hrát na Fenerbahce poločas a být jeden z nejlepších... no a když jsem viděl včera jak Hofmann se zranil, tak nechápu to odeslání Srubka na hostování... zvlášť když teď budeme hrát každý týden dva zápasy, beru že je pro něho lepší hrát druhou ligu než MSFL, ale mělo se počkat až v pohárech nebudeme, takhle to budeme muset různě lepit a přeci jen i ten Kadlec nebo i Daníček budou potřebovat odpočinout...

  • Pondras - 07.08.2022, neděle, 22:59
    (0)

    Tak koupili sme přece Šuvaliju.

  • celtic - 07.08.2022, neděle, 22:59
    (0)

    Skoda ze kliment si nakonec vybral Plzen,predt Skoda ze Kliment si nakonec vybral Plzen..v kazdem zapase dava gol..takovy strelec nam chybi..

  • karagavrylydys - 07.08.2022, neděle, 22:50
    (0)

    Tak třeba zítra kromě útočníka a středního záložníka přijde i stoper.

  • Pondras - 07.08.2022, neděle, 22:35
    (0)

    A Merdovic mladý není? Mě přijde i pohybově lepší než Srubek.

  • bambulak - 07.08.2022, neděle, 22:33
    (0)

    no personalne se to asi pokryt da, ale nebylo by lepsi davat čuchnout tomu srubkovi misto simkovi? kdy jako chceme aby ziskal prvoligove zkusenosti? opravdu mi nepreijde, ze by byl horsi nez simko, a to nic proti patovi, jen mi dava smysl postavit tam odchovance co ma perspektivu

  • Pondras - 07.08.2022, neděle, 22:12
    (0)

    Jako pořád,když počítám i Danicka máme čtyři stopery a nakonec tam může zaskočit i Šimko.

  • Pondras - 07.08.2022, neděle, 22:10
    (0)

    Tak ono je taky vidět,že to ma pořád nějakou hlavu a patu,I když ne pořád to dnes bylo úplně super. Porad to byl ale dobry vykon.Ale prostě i poslání Srubka do Vyškova bylo uděláno s rozumem.

  • Bonito33 - 07.08.2022, neděle, 21:54
    (1)

    Já spíš cucim, že tu po výhře mám ci číst. Třeba takový Bayern mě ani nepřekvapuje, že nic nenapsal, přijde až při ztrátě bodů jako obvykle ( Nic osobního, ale můžeš si za to sám, jsi nejaktivnější při nevýhře)

  • Bonito33 - 07.08.2022, neděle, 21:52
    (0)

    Hynda: Buď v klidu, v té době o 34-letého střelce tolik zájmu už nebude.

  • Petros - 07.08.2022, neděle, 21:45
    (1)

    Je vidět, že ten kádr není zas tak úzký a nekvalitní jak tu někteří rádi píšou a že co budeme dělat až Kadlec, Petržela atd. nebudou hrát, k tomu i Havlík out a vida, ono to šlo a s trochou štestíčka by to bylo i o víc než o branku. A jak řekl trenér na tiskovce byli jsme lepší oba poločasy. A teď jak naznačil tréňa hrrrr na Turka a uvidíme co z toho bude :)

  • Babu - 07.08.2022, neděle, 21:22
    (2)

    Taky mě příjemně překvapilo, jak si úvodní sestava se zápasem poradila. Kohút,.sasinka i kozák super výkon a Levín taky dobře podržel střed. Jen těch tyček a břeven mohlo být výrazně min a byl by klid už v první půlce :))

  • drzý vandrák - 07.08.2022, neděle, 21:20
    (0)

    Ta trefa z voleje byla jediná parádní věc.Jinak velká bída.Musí se zlepšit v pohybu a hlavně v koncovce.Kdyby Kozák neproměnil to co měl Tráva, tak ho všichni přitlučou na vrata včetně tréni.

  • Hynda - 07.08.2022, neděle, 21:11
    (0)

    Kozák se do toho dostane jen se bojím že z něho udělá svedik střelce a on odejde,jináč šasi já parádní, tráva taky škoda že mu to tam nespadlo ják to trefil z voleje to by byla krása ale jináč dnes pěkný fotbal jen škoda těch zahozených šanci

  • Pondras - 07.08.2022, neděle, 21:03
    (1)

    Tu koncovku musí kluci zlepšit. Ale za dnešní výkon DÍKY. Kohut a Šašinka se mě líbili. Ale začíná mě překvapovat Holzer,myslím že by nás mohl táhnout. Jako levá strana Kalabiska,Doski a Holzer ve středu zleva vypadá dost silně.

  • karagavrylydys - 07.08.2022, neděle, 20:58
    (0)

    Tak mně se dnes líbil Daníček a Trávník a v první půlce i Kozák.

  • a jé - 07.08.2022, neděle, 20:17
    (0)

    Když jsem viděl před zápasem sestavu říkal jsem si uvidíme ale klobouk dolu škoda nepromenenych sanci co se týká hracu me si libil Kohut

  • Tukkan - 07.08.2022, neděle, 20:05
    (0)

    Bude to dobře a kdybychom vyhráli, tak by bylo i na posily 💙🤍

  • spiky - 07.08.2022, neděle, 19:13
    (2)

    Po tom rohu Hradce kdy zvonila tyč mě málem odváželi. To tam spadnout, tak bychom asi nevyhráli. Nicméně cenné tři body, ale počínání v šestnácte poměrně tristní, ale jak říkám výhra se počítá! :) Díky!

  • barnabas.666 - 07.08.2022, neděle, 19:04
    (2)

    Festival zahozených šancí. Chvála bohu za tři body, ale koncovka se musí zlepšit.

  • Hory - 07.08.2022, neděle, 18:41
    (2)

    Přiznám se, že jsem měl z dnešního utkání velkou obavu, ale o to víc jsem byl mile překvapen. Strašně důležité vítězství pro psychiku mužstva.Musím dnes pochválit celý tým a specielně Libora Kozáka a Šášu. Dobrá práce chlapi! Pokud by brankář Hradce vždy nestál, kde stát měl, tak to vítězství bylo větším rozdílem, ale na to se historie ptát nebude. Takže hurá ve čtvrtek na Turka a třeba to nějak dobře a k naší radosti dopadne.

  • fandajakhrom - 07.08.2022, neděle, 18:22
    (0)

    Velmi dobry vykon z nasi strany (i kdyz hrali v zakladu jini hraci).... jsem mile prekvapen... a Kozak taky celkem platny

pristi
 Další články:
08.08.2022, pondělí, 18:30 - Porážka po vyloučení Gabriela. Bylo necitlivé, míní hradecký trenér Koubek
08.08.2022, pondělí, 18:15 - Svědík: Spravili jsme si náladu po nepovedeném zápase na Fenerbahce
08.08.2022, pondělí, 18:00 - Slovácko přemohlo Hradec Králové. Dlouhou přesilovku využil Daníček
08.08.2022, pondělí, 17:40 - Slovácko - Hradec 1:0, po rohu rozhodl Daníček, hosté hráli druhou půli v deseti
06.08.2022, sobota, 18:00 - Z Evropy zpátky do ligy. Slovácko musí přepnout, doma vyzve nebezpečný Hradec
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace