*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

První remíza fotbalistů Slovácka? Bez kouče a ve 23. kole

04.03.2019, pondělí, 10:18
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Byl to občas až komický pohled. Při domácí remíze fotbalového Slovácka 1:1 s Mladou Boleslaví asistent trenéra Michal Šmarda rozdával hráčům pokyny ze střídačky a za ním z metrové výšky dělal totéž hlavní kouč Martin Svědík, který si odpykává dvouzápasový distanc za vulgarity k rozhodčímu.

Šmarda za Svědíka velel lavičce v této sezoně už poněkolikáté. Nejprve v říjnu ještě v druholigové Jihlavě při obdobném trestu, pak tým z Vysočiny převzal pro závěr podzimu po Svědíkově odchodu do Slovácka. Navíc v zimní přípravě Svědík některé zápasy také sledoval z nadhledu z tribuny a koučink nechal na Šmardovi.

„Tak se to holt ve fotbale někdy seběhne. Nic zásadního se nezměnilo, celé utkání jsme konzultovali, všechny momenty,“ připomněl Šmarda, že jej od jeho nadřízeného dělilo jen zábradlí.

Zatímco při podzimním Svědíkově trestu dokázal Šmarda s Jihlavou ve druhé lize dvakrát vyhrát, v sobotu s prvoligovým týmem remizoval. A byl to vůbec první nerozhodný výsledek Slovácka v ročníku, přitom už se hrálo 23. kolo. To je unikát.

„Těžko se mi hodnotí podzimní zápasy, kdy jsme tady ještě nebyli. Ale tam byla určitě naopak škoda, že se někdy remízy nepovedly, protože každý bod se počítá,“ připomněl Šmarda podzimních osm porážek Slovácka v řadě. „Před zápasem s Boleslaví bychom s ohledem na zdravotní problémy některých hráčů asi bod brali, ale teď jsme zklamaní. Celý zápas jsme byli lepší.“

Jméno Heslo
text
  • Bobby - 12.03.2019, úterý, 19:01
    (0)

    Já byl v Příbrami myslím 3x (Ale pamatuji si to jen 2x :D ) a řekl bych, že to bylo v říjnu 2016, kdy bylo fakt krásně a dalo se bez problémů vydržet s krátkým rukávem.

  • Šovkovskij - 12.03.2019, úterý, 18:45
    (0)

    Ještě bych doplnil k té Příbrami, byl jsem tam několikrát a nikdy, opravdu nikdy se nestalo, že by tam bylo hezky. Vždy hnusně, ponuro, pošmourno, nebo zima. Samozřejmě za to může i roční období, ale Starkastánu takové počasí vyloženě sedí. Na podzim jsme se i dotazovali místních, jestli tam někdy bylo i hezky. Jeden pán se vážně zamyslel a po chvilce uvažování pronesl: "Ano, ale už je to dlouho.":-)

  • Buchlovjak - 11.03.2019, pondělí, 22:42
    (0)

    V Příbrami to bylo vždycky legendární, vždycky jak z podsvětí a hlavně téměř vždy za 3 body :-)

  • riedlss - 11.03.2019, pondělí, 20:37
    (0)

    Poslední návštěva Příbrami legendary. Kdybych měl pět kilo TnTéčka tak ho pronesu. Na toho Helloweena to tam bylo fakt jak někde v podsvětí.

  • kecipep - 11.03.2019, pondělí, 19:23
    (0)

    K tomu starkastánu: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/starka-kazdy-jsme-se-v-90-letech-nejak-zivili-urcite-tam-byly-zbrane-a-drogy-v-noci-neni-prace-lehka-67758?fbclid=IwAR2YkdpThzDynryExU2oG5gL01FKCJzTNa6uJqlyxGcCdm4CfpsH85KoCgY

  • Šovkovskij - 11.03.2019, pondělí, 19:22
    (0)

    Jednou ve Zlíně neměli ani pivo. A vzpomínám si, že totéž bylo ještě kdysi na Bazalech. Ani pivo, ani klobása, nic. A zajímavé to bylo minulý rok v Liberci. Přijeli jsme autem, stánek zavřený a překvapení pořadatelé se přiznali, že nečekali, že nějací blázni přijedou v takovém počasí (už byla zima), v pondělí a přes celou republiku. Načež se tedy slitovali a pivo a klobásky nám nosili z domácího sektoru. Když jsme však oprávněně nadávali na rozhodčího, jeden uraženě pronesl: "Kurva, chlapi, my vám nosíme pivo a vy tu děláte takový rickus." Specifické to bylo i letos v Příbrami, kam jsme rovněž zavítali vozem. Od hráčů jsme dostali lístky zdarma, k našemu překvapení je však od nás nikdo nechtěl. Na stadion jsme se dostali za nezájmu domácích "pořadatelů" i bez lístků. Asi byli rádi, že by tam mohlo být aspoň tři sta lidí. Nemusím snad zdůrazňovat, že ani tam nebyl žádný stánek a pivo nám nosila nějaká Romka s dcerou. Když jsem se jí žoviálně zeptal, jestli nemá i štamprlu, tak spiklenecky mrkla a řekla, že není problém, což je asi jediný stadion v republice. Hold, Starkastán, to je nevšení destinace, kde je možné úplně všechno:-)

  • Babu - 11.03.2019, pondělí, 16:35
    (0)

    Skein: Na Dukle ti to podajů přes mříže :D

  • zary.cz - 11.03.2019, pondělí, 12:29
    (0)

    Skein: Studené klobasky klobasky taky zážitek 😁😁

  • riedlss - 11.03.2019, pondělí, 11:52
    (0)

    Skein: cestovali jsme v čase :)

  • Skein - 11.03.2019, pondělí, 08:29
    (0)

    v opavě mě pobavili, stánek-nestánek (pivo,limo) jako někde v divizi, klobásy až o poločase...

  • Babu - 10.03.2019, neděle, 21:36
    (0)

    Soca: to vím, ale nevím, od kdy to platí a od kdy tam Budějovice nejsou. Už mi ty sezóny nějak splývají :-)

  • soča - 10.03.2019, neděle, 21:06
    (0)

    Babu, pro všechny týmy hrající první ligu je vyhřivaný trávník povinný. Zrovna tak osvětlení.

  • Babu - 08.03.2019, pátek, 22:48
    (0)

    Já si to myslela, ale nikdy nevíš v naší lize.. ale stadión mají hezky, možná až moc velký na ně..

  • zdrh - 08.03.2019, pátek, 20:52
    (0)

    Babu: mají vyhřívání

  • Babu - 08.03.2019, pátek, 19:57
    (0)

    GarryR: když hráli minule ligu, tak stadion měli pěkný, nevím, jestli mají vyhřívaný trávník teda..

  • GarryR - 08.03.2019, pátek, 19:24
    (0)

    Maji budejky prvoligový stadion nebo ne? Je ten jejich střelecký ostrov uzpůsobeny?

  • GarryR - 08.03.2019, pátek, 18:40
    (0)

    Machalik gol 👌🏻

  • zdrh - 07.03.2019, čtvrtek, 21:12
    (0)

    vajdik: elucky psal o názvech klubů, kde s v nich vyskytuje sponzorský název. Sponzorské názvy stadionů s tím problém UEFA nemá. Pouze pro šampionáty nebo se to nesmí používat.

  • Šovkovskij - 07.03.2019, čtvrtek, 12:32
    (0)

    Jinak, bylo tu zmíněno, že Reinberk je v sestavě kola. Dodám, že v sestavě kola deníku Sport je i Tomáš Zajíc. To někteří asi nevydýchají:-)

  • Šovkovskij - 07.03.2019, čtvrtek, 12:31
    (0)

    Tak tady nebyla primárně diskuse o slátancích, ti byli jen zmíněni jako příklad. Obsahem diskuse byl název stadionu, resp. rozlišení mezi stadionem a arénou a z toho vyplývající výhody a nevýhody pro daný klub.

  • kecipep - 07.03.2019, čtvrtek, 12:11
    (0)

    Dá se někde celý zápas shlédnout zpět ze záznamu?

  • riedlss - 07.03.2019, čtvrtek, 11:18
    (0)

    jo to jsem četl hned z rána, + verdikt pro další obžalované...tudíž nic nového.....

  • Pan Puk - 07.03.2019, čtvrtek, 10:01
    (0)

    Jen potvrzení trestu pro Zemkovi syny. Pro Zemka je teď důležitější jeho vlastní soud.

  • riedlss - 07.03.2019, čtvrtek, 09:31
    (0)

    Hory: nějaké novinky?

  • Hory - 07.03.2019, čtvrtek, 07:13
    (0)

    Tak si říkám, jaké bude mít nálady majitel po včerejším rozhodnutí nejvyššího soudu...

  • drzý vandrák - 07.03.2019, čtvrtek, 07:02
    (0)

    No přesně tak.A tak se to stalo jinde....abych nejmenoval.

  • tomisek - 07.03.2019, čtvrtek, 05:49
    (0)

    Tak pokud si firma Z Group od města stadion koupí, tak at si ho pojmenuje jak chce.

  • Buchlovjak - 06.03.2019, středa, 20:55
    (0)

    Mě příjde nevhodné, že je tu diskuze o sešívačkách...

  • drzý vandrák - 06.03.2019, středa, 20:20
    (0)

    Šovki..já nic nenaznačuji.Myslím že Městský stadion Miroslava Valenty je dost dobrý a výstižný název pro všechny kdo znají historii a souvislosti našeho klubu.Nedovedu si představit že by se to jmenovalo třeba Z Group aréna.To by mě přišlo nevhodné.

  • skřet - 06.03.2019, středa, 19:02
    (0)

    Já mám na mysli součastnost a ne historii. Ale končím ,nemá cenu tu diskutovat o jiném klubu než 1FCS

  • skřet - 06.03.2019, středa, 18:16
    (0)

    JakubPetr- ale Vy žádného sponzora nemáte.

  • Šovkovskij - 06.03.2019, středa, 17:03
    (0)

    Podle mne tedy žádný rozdíl mezi stadionem a arénou, jak naznačuje drzý vandrák, není. Jak byste definovali ten rozdíl? Arénou se dá pojmenovat kdejaká stodola, pokud budete být chtít tzv. "in". Nemluvě o tom, že pod termínem Aréna si spíše představím uzavřený hokejový zimák, než byť sebehezčí fotbalový stadion.

  • Hory - 06.03.2019, středa, 16:50
    (0)

    Kubo a u vás v Jihlavě, jak se to jmenuje?

  • vajdik - 06.03.2019, středa, 16:23
    (0)

    zdrh - já nevím Zdenku, ale ohledně těch stadionů a spojení sponzor a název stadionu, nemá to i Sparta - Generali arena a i Plzeň (tam je jakýsi Došan aréna ne :D )? To je jen tak v rychlosti..

  • zdrh - 06.03.2019, středa, 15:40
    (0)

    elucky: On u nás v současnosti ani skoro nikdo sponzorský název nemá. Mají to jedině Zlín a Olomouc (ale u té se jedná o tradiční název, který se používá dlouhá desetiletí). Osobně si myslím, že ten sponzor musí být v klubu déle než 5 let, takový Salzburg je už hodně dlouho oficiálně Red Bull Salzburg, ale v pohárech je FC Salzburg.

  • drzý vandrák - 06.03.2019, středa, 14:29
    (0)

    My arenu nemáme, tak nám problém s názvem nehrozí.Ale k názvu stadionu Slavie, trošičku přidám.Synot po změně loterijního zákona své aktivity přehodnotil to všichni víme a zdekoval se i z Edenu.Za to těžko klub může.Dobře všichni víme jak rychle zabalili Synot ligu.A výměna státní CFFC po jejich problémech za "soukromou" SINOBO se musela projevit i v názvu.Mě to příjde naprosto normální.Obě situace jak Synotu,tak CFFC asi úplně čekat nemohli.Navíc před příchodem rákosníků stadion nepatřil klubu, který tam byl v nájmu a jeho název určitě neměla v kompetenci samotná Slavie.Toto řešil majitel arény,který např.Synotu za jistý peníz společnosti pronajal co se názvu stadionu týká.

  • riedlss - 06.03.2019, středa, 13:12
    (0)

    já nevím no, na základě toho co píše PUK jsem to nazval cirkusem. Že se někdo špatně vyspal, za to nemůžu.

  • Babu - 06.03.2019, středa, 12:39
    (0)

    hešpy: co to zase ženeš do absurdna? Nesměju se jim, že jsou číňani, ani za název stadionu, ale myslím si, že stadion je srdce klubu, tak mi přijde zvláštní to měnit co rok, dva. Stejně tak si myslím, že některé jejich investice jsou pomíjivé. Tvoje kecy o buranech komentovat radši nebudu.

  • eLucky - 06.03.2019, středa, 12:00
    (0)

    to hešpy: To sme burani, protože to bereme tak, že by měla hrát roli aj nějaká tradice a ne enom řešit pořád prachy!? Mimochodem toto řeší aj UEFA, která nepovoluje hrát poháry se sponzorem v názvu klubu, pokud se nejedná o dlouhodobou podporu klub přes 5 let, což v česku nesplňuje asi žádný klub:) Pokud se stadion přejmenuje za nějaké prachy pro klub, je to v pořádku, fotbal sa nehraje za pusu, ale je k pláči i k smíchu zároveň pokud se stadion klubu jmenuje každý rok jinak podle sponzora. Etihad nebo Emirates stadium je jméno, které má stadion roky, to nemožeš srovnávat s názvem, který má stadion rok. O čistotě a důvěryhodnosti čínských "investic" v celé evropě se nemá smysl ani bavit.

  • Pan Puk - 06.03.2019, středa, 11:55
    (0)

    Spíš jde o to že to Slavia pořád mění. Synot Tip Aréna, Eden Aréna, Synot tip aréna, EDEN ARÉNA, Sinobo Stadium. Když má stadion své dlouhodobé jméno tak je to jiná, ale co dva roky přejmenovávat stadion je až moc velká divočina.

  • hešpy - 06.03.2019, středa, 11:31
    (0)

    Mě proste jenom sere ten názor, ze mají čínského sponzora, tak jsou Číňani, přejmenovali si stadion na Sinobo, haha, ty vole pak nemáme být takový burani, jak říkám ve světě je to normální a tady se tomu budeme smát. Teď očekávám ze si ze mě budete dělat prdel, s tím počítám ale já si stojím za svým názorem

  • riedlss - 06.03.2019, středa, 11:23
    (0)

    Slávisti tu nejsou tak spíš ti Číňani, hehe :D

  • Šovkovskij - 06.03.2019, středa, 11:21
    (0)

    A máme tady politickou korektnost. Aby se člověk bál otevřít hubu, jak řekl Kubera:-) My jsme u nich seno a vidle, mrdáme ovce a že by to někdo řešil, jsem si tedy nevšiml:-D

  • riedlss - 06.03.2019, středa, 11:19
    (0)

    Hešpy: uklidni se.... :)

  • hešpy - 06.03.2019, středa, 11:14
    (0)

    A psát cirkus židen, no tys asi moc inteligence nepobral, chlapče.

  • hešpy - 06.03.2019, středa, 11:13
    (0)

    Já nejsem Slávista, ani náhodou, ale tyhle názory jsou fakt k smíchu.

  • riedlss - 06.03.2019, středa, 11:11
    (0)

    Vůbec nic nemá být. A co jako, že jinde je to běžné, já se nad tím klidně pozastavím. Slávisti, to chce klid :D

  • riedlss - 06.03.2019, středa, 11:09
    (0)

    Babu: zní to otřesně. Cirkus židen no :)

  • hešpy - 06.03.2019, středa, 11:06
    (0)

    A co má jako být? Ve světě je to naprosto běžné Etihad Stadium, Emirates Stadium atd. To jenom tady v zaprděném Česku se nad tím musíme pozastavovat a smát se někomu, že jsou Čínani a co jako kurva. Ve světě je to naprosto normální.

  • Babu - 06.03.2019, středa, 11:02
    (0)

    Mě třeba překvapilo, že Slavia znovu přejmenovala svůj stadion. Chápu, že prachy jsou prachy, ale SINOBO STADIUM zní fakt děsně, i když je mi jasné, že v běžné mluvě tomu každý říká furt EDEN.

  • Babu - 06.03.2019, středa, 11:01
    (0)

    Taky si nemyslím, že by chtěl nějaký Číňan investovat do SLovácka. Proč asi CEFC šla do Slavie? Protože Tvrdík, Zeman, hrad, kontakty, dohazování zakázek. Z dobré vůle to asi nebylo. A až odejdou (a je úplně jedno, jestli se to jmenuje CEFC, SINOBO nebo jinak), tak zase bublina splaskne.

  • KubaM - 05.03.2019, úterý, 23:16
    (0)

    Dívali jste se teď na Ajax? Krásný příklad toho, že se dá i s odchovanci hrát fantastický fotbal, který poráží miliardáře. (byť ani Ajax samozřejmě nejsou úplně nemajetní :-D).

  • Šovkovskij - 05.03.2019, úterý, 18:34
    (0)

    Však už jednou měly sešívky namále a přežili doslova klinickou smrt.

  • Šovkovskij - 05.03.2019, úterý, 18:32
    (0)

    To si opravdu nemyslím. Buďme trošku realisté. Co by z toho asi tak měli? I kdyby se někdo takový našel, byli bychom jenom taková hračka a až by je to přestalo bavit, skončili bychom v propadlišti dějin. Třeba i u Slavie si myslím, že až to soudruhy z Šanghaje přestane bavit, což jednoho krásného dne bude, tak Slavia pofrčí dolů jak po toboganu. A LuftJarda s ní:-)

  • Nike - FCS - 05.03.2019, úterý, 18:06
    (0)

    sekl*

  • Nike - FCS - 05.03.2019, úterý, 18:06
    (0)

    A nemyslíte že by se nenašel nový majitel, kdyby náhodou s tím Zemek smekl? Já myslím že určitě ano. I kdyby byl z Číny či Arábie, to by mi bylo uplně fuk.

  • riedlss - 05.03.2019, úterý, 17:07
    (0)

    Tak o tom bez debat.

  • Šovkovskij - 05.03.2019, úterý, 17:03
    (0)

    Záleží, jak velká jsi ryba. Takový agent Bureš by totiž už dávno musel hnít v šatlavě.

  • riedlss - 05.03.2019, úterý, 17:00
    (0)

    Dokumenty jsem viděl, po shlédnutí jsem byl víceméně přikloněný k Zemkovi a souhlas s vámi. Akorát pak taková ta klasika obrany obžalovaného, odkládání soudu, nedostavení se k soudu, lékařské zprávy,.... . To jsou věci, které většinou nekončí pro některé lidi dobře. ...

  • Šovkovskij - 05.03.2019, úterý, 16:52
    (0)

    Babu: Přesně tak to vidím i já.

  • Valheru - 05.03.2019, úterý, 16:42
    (0)

    Gratulace Rambovi. Rambo v sestavě kola

  • Babu - 05.03.2019, úterý, 16:31
    (0)

    Tak je otázka, jestli lidi, co mají tolik peněz, přišli ke všem těmto penězům čistou cestou, o tom se dá jaksi pochybovat, stejně tak se ale dá pochybovat o stavu české justice i o celém tématu fotovoltaiky, kdo viděl dokument o Zemkových elektrárnách, tak si udělal obrázek, že to bylo minimálně sporné tvrdit, že fungoval bez licence. Nevím, kde je pravda, ale tipla bych někde uprostřed - možná neměl vše Zemek v pořádku, ale taky na něj pravděpodobně chtěl někdo "kleknout" a zbavit se ho. Nikdy nevíš.

  • riedlss - 05.03.2019, úterý, 16:19
    (0)

    Z rozhovoru mám smíšené pocity už z toho moderátora. Na otázky typu ,, co ta fotovoltaica?,,jde jen těžce odpovědět v krátkosti. Zemka neznám tak dobře. Ale ten článek se nečte vůbec pěkně. Otázka je, jaká je v něm pravda. Komentáře pod článkem mne spíš děsí s pocitem strachu o náš klub.

  • GarryR - 05.03.2019, úterý, 16:09
    (0)

    Tak s tou justici a policii s tebou naprosto souhlasim. Onehda sem se na youtube dival na dokument ,,krvavé oleje” a uz v te dobe to podsvětí bylo pekne zbarvené ;-) proto, ikdyz je takovy nas oligarcha, mu neverim a proto mozna reaguju prehnane. Nicméně za to, ze slovacko funguje, mu i tak patri velky dik, to je zas pravda.

  • Šovkovskij - 05.03.2019, úterý, 15:59
    (0)

    Já si taky nemyslím, že Zemek je svatý, ale celá ta kauza na mně působí dost nevěrohodně. Proč si vyšlápli zrovna na něj? Takových solárních baronů jsou v této zemi stovky. České justici ani policii nevěřím ani dobrý den. Tak naivní nejsem. A především, přát vězení majiteli klubu, to je dost sebevražedné, nemyslíš? A neřekl bych, že je mu fotbal už trošičku ukradený. Peníze do klubu pořád dává, i když je vítám, že klub je finančně soběstačný a není na Zemkových penězích přímo závislý. Nicméně přes deset let desítky milionů sypat do fotbalového klubu, do této fotbalové žumpy, je hodno velkého respektu, místo přání tepláků:-)

  • GarryR - 05.03.2019, úterý, 15:49
    (0)

    Šovki ja nic takoveho nechcu. A kdyz me neznas, tak se nesnaz poukazovat jaky ja su fanousek. Jen na cele te kauzi neco je a ja si rozhodne nemyslim ze se mu krivdi nebo ze je nevinný. A taky si myslim ze fotbal je tomuto mecenasovi trosicku uz ukradeny

  • Šovkovskij - 05.03.2019, úterý, 15:43
    (0)

    Celá ta kauza je krásně vykonstruovaná. Taková typická česká justiční mafie. A milý GarryR, jestli chceš, aby Slovácko padlo, tak ať je po tvém. Aspoň se ukazuje, jaký jsi to fanoušek. Nebo klub koupíš, či seženeš jiného mecenáše, který do něj bude roky strkat miliony?

  • GarryR - 05.03.2019, úterý, 15:38
    (0)

    At ho zavřou, stejne je to křivák

  • MiTur - 05.03.2019, úterý, 14:29
    (0)

    Krátký rozhovor se Zemkem - https://youtu.be/kAZ-engSEhk

  • MiTur - 05.03.2019, úterý, 14:29
    (0)

    Pokud by to někoho zajímalo... https://www.idnes.cz/brno/zpravy/miliardar-zdenek-zemek-soud-solarni-podvod-zdravi.A190226_460051_brno-zpravy_krut

  • riedlss - 05.03.2019, úterý, 13:36
    (0)

    Rambo v sestavě kola

  • Babu - 04.03.2019, pondělí, 16:11
    (0)

    V Teplicích hrajeme skoro za měsíc, tak třeba to vypilujeme.. :D

  • Skein - 04.03.2019, pondělí, 15:00
    (0)

    náraz do zdi?

  • riedlss - 04.03.2019, pondělí, 14:21
    (0)

    si vždycky říkám, co musí tomuto šaškovi tak ublížit, že po nezdaru reaguje jak nějaký kkt...

  • Šovkovskij - 04.03.2019, pondělí, 13:25
    (0)

    Artigasi, než napíšeš další blábol, tak si první raději zjisti, s kým vlastně hrajeme:-)

  • Artigas - 04.03.2019, pondělí, 13:21
    (0)

    njn, veleli dva a výsledek? Zbytečná ztráta bodů... Od embéček fotbal jako vždy, simulace, válení po trávníku, že ten černý kkt nepískl jasnou pentlu, není divu, minule doma pískl dvě (to snad nikdy nepamatuju), proti temto tragédom, navíc v deseti, nevyhrát, to je ostuda... no teď nic, v Teplicách se nevyhrává a doma s Plzní lata jak na Slavii... aspoň že konečně nejaký utočník, Harba hrát nebude, ten si sem došel akorát vydělat...

pristi
 Další články:
10.03.2019, neděle, 13:02 - Šmarda litoval ztráty, ale hráče chválil: Z týmu jsme cítil ohromnou sílu
10.03.2019, neděle, 12:16 - Slovácko v deseti vyválčilo v Opavě bod
10.03.2019, neděle, 11:48 - Opava - Slovácko 2:2, hosté v deseti otočili skóre, vedení neudrželi
08.03.2019, pátek, 12:04 - Diváci Opavu poženou. My tam ale chceme vyhrát, věří Janošek
03.03.2019, neděle, 19:05 - Bodu si cením. Z výkonu ovšem odvázaný nejsem, tvrdí po plichtě boleslavský kouč Weber
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace