Report ze zápasu s Baníkem Ostrava |
02.10.2013, středa, 21:00 |
Slovácko má za sebou další ligový zápas, který nelze hodnotit po sportovní stránce kladně. V 10. kole přijel do Uherského Hradiště mladý výběr Baníku Ostrava a odvezl si bod za remízu 2:2. Radost fanoušci zažili jen při uragánu na začátku druhého poločasu, kdy se v rychlém sledu trefili Volešák a Ondřejka. Jinak toho hráči moc nenabídli a snad padne rozzlobený projev Svati Habance na úrodnou půdu a snad domácí zápasy proti takovým soupeřům budou dravější. Chodit na domácí výhru jednou za dva měsíce není to, co by fanouška zrovna nabuzovalo. O nic lepší výkon jak mužstvo jsme ovšem nepředvedli ani my fanoušci.
DIVÁCI: Atraktivní utkání si nenechalo ujít 5 081 diváků, z toho bylo asi 600 Chacharů. Pro většinu návštěva možná pod očekáváním, ale pořád slušná a pravděpodobně teď nelze moc chtít víc.
ULTRAS: Ultras aktivity nejvíce ozdobily duel. Na naší straně se objevila lebka s popisem „Silnější než smrt“. Dílo bylo doplněno o balónky a pyro, které kotel poměrně hodně rozdýmylo. Baníkovci se předvedli choreografií ke Dni české státnosti. Dílo obsahovalo kartoniádu v české trikolóře, pásy a obrazový obsah. Na plotě celou dobu potom visel transparent „Nedej zahynout nám i budoucím“. Dále také Chachaři použili pyro a oba tábory měly k dispozici velké množství vlajek. Je nyní na místě poděkovat všem tvůrcům povedeného chorea za jejich čas a udělání něčeho navíc v době, kdy zadarmo a dobrovolně ani kuře nehrabe a téměř každý své činnosti směřuje jen k sobě. Díky!
SUPPORT: V první půli katastrofa. Ve druhé půli silné záblesky toho, co umíme a v určitých chvílích support vynikající. V součtu ale tak 3-. Kotel nám bohužel řídne a ti, co v něm zůstavají, tak produkují v poslední době support jen na průměrné úrovni. Snad budou všichni souhlasit, že tentokrát zaslouží ocenit Mira, který přes nemoc dělal vše možné nemožné a hlavně, jeho proslov přišel ve správnou chvíli. Mira ukázal, že mu situace není vůbec lhostejná a teď jsme na řadě my!
Chachary tentokrát nedokážu moc hodnotit. Zdá se mi, že v předchozích soubojích byli slyšet víc, ale každopádně si zaslouží stále respekt za svůj počet a celkové vystoupení.
POD ČAROU: Nebudu veřejně pitvat kotel, ani prezentovat myšlenky své a dalších. Snad jen - dejme se hodně rychle do pořádku a ještě rychleji! Nebudovalo se tu něco 8-10 roků, nedávala do toho spousta obětavých lidí nepředstavitelně mnoho času, energie, peněz apod., abychom tu předváděli takovou bídu. Je jasné, že sportovní dění nám nepomáhá k nějakým zářivým výkonům, ale až tak slabí být nemůžeme. Každý ať začne u sebe, jak říkal Mira. Jen z minulosti se žít nedá.
VIDEO
Zdroj:
|
| |
|
-
Šovkovskij - 10.10.2013, čtvrtek, 10:51
(0)
kumpo: Vážený pane, já nejsem zaměstnanec klubu, abych hledal a sháněl sponzory, za což je jistě daný člověk dobře placený - já klubu odvádím peníze při vstupu na stadion, takže chtít po fanouškovi, aby ještě hledal sponzory, je trochu absurdní. Co se týče nějakého "kafráního", myslím, že od toho je diskuse, aby každý vyjádřil svůj názor. My tímto "kafráním" se snažíme na situaci upozornit a ukázat, že se jedná o problém, který by měl být řešen, protože nám na Slovácku záleží a tak na rozdíl od některých jiných, kteří vše zde považují za exkluzivní, tím chceme Slovácku pomoci. Protože přehlížení problémů, absence konstruktivní kritiky a a plácání si po zádech, jak tu všechno skvěle funguje, je vražedná, což se v posledních měsících plně projevuje. A já osobně se domnívám, že ekonomii, marketingu a nemluvě o sportu rozumím velmi dobře. Co se týče piva, veliké a cigár, tak zklamu, nekouřím, piva na fotbale si dám maximálně dvě (za tu břečku cena opět nadstandardní) a velikou Ti na stadionu ani neprodají, neboť je to zakázané, ale to je mimo téma. eLucky: Je pravda, že se ceny lístků např. do kina zvedly dosti výrazně, ale je zajímavé, že to nekopíruje v takové míře ostatní kluby, např. jako Olomouc, kam máme na příští výjezd vstupné za 70 Kč (!), což je méně jak poloviční cena, než na Slovácku nejlevnější lístek a jelikož jezdím na výjezdy, tak v tom Olomouc není sama. Slovácko má prostě předražené vstupné a to je neoddiskutovatelný, tedy neodkafratelný fakt! Sodik: Velice zajímavá statistika a velice zajímavá čísla... člověk si leccos vyvodí a leccos domyslí...
-
eLucky - 10.10.2013, čtvrtek, 07:26
(0)
to kumpo: taky to beru jako plácání trošku... si vemte jakým způsobem se za posledních +- 5 let zvedli třeba cený lístků do kina! Slovácko jenom následuje ostatní vývoj.
-
kumpo - 09.10.2013, středa, 19:02
(0)
Ještě k těm cenám lístků..... jedny cigára pivko a veliká a jsme na 150kc:-) Šovki by to měl umět spočítat
-
kumpo - 09.10.2013, středa, 18:58
(0)
Pánové měli byste se spíš snažit nějakého sponzora přivést než tady kafrat.Nechci se nikoho zastávat, ale nechápu tady ty komentáře týkající se Krejčího, výkazů atd. Jde vidět, že ekonomové nejste a proto by bylo nejlepší komentovat fotbal a snažit se pomoct klubu a ne si jen stěžovat.
-
eLucky - 08.10.2013, úterý, 14:01
(0)
to Sodík: tak realita je taková jaká je. Dřív byl k Zemkovi silný partner alespoň Synot, ale teď už je to slabé... díky bohu za ty menší partnery, kterých je poměrně dost, ale to nezalepí díru, která vznikla ztrátou dotací od DKS, např. Jinak na těch číslech jsou jasně vidět klesající náklady společnosti. Finančně stabilní - v rámci možností - jsme jenom díky zázemí v podobě Z-groupu, který nemá problém přehodit miliony tak, aby sme byli na nule. Krejčího úloha v klubu je mimojiné ta, aby tyto potřebné dotace od Z-groupu byly co nejmenší. To plní - náklady jdou dolů. Stabilní jaksi težko může znamenat, že budeme na nule, nebo v zisku... v českém fotbale. Trochu pořádný prodej jednou za 5 let, sponzoři malí, zisky ze vstupného na české poměry dobré, ale pořád to není na nějaké vyskakování... o merchandisingu ani nemluvě.
-
Sodík - 08.10.2013, úterý, 13:21
(0)
Pro info jsem se díval na výsledky hospodaření klubu, které jsou k dispozici ve sbírce listin u obchodního rejstříku a s tou finanční stabilitou bych byl opatrný. Sice byl za rok 2012 vykázaný zisk přes 34 mil Kč (při tržbách 102 mil Kč), ale to je podle mě jen účetni trik. Kapitál byl totiž v roce 2011 dokonce záporný. Sice máme jako akciovka základní kapitál 73 mil Kč, ale celková ztráta z minulých let hospodaření je (minus) 83 mil Kč, aproto se musel vyzákat zisk. Podle mě je to uměle, protože se následně poskytla půjčka 38 mil Kč ve skupině Z-Group. V přechodzích letech vždy klub hospodařil se ztrátou
2009: náklady 84 mil, výnosy 65 mil, celkem ztráta 19 mil
2010: náklady 86 mil, výnosy 59 mil, celkem ztráta 27 mil
2011: náklady 78 mil, výnosy 60 mil, celkem ztráta 18 mil
2012: náklady 68 mil, výnosy 102 mil, celkem zisk 34 mil
2013: údaje zatím nejsou
-
eLucky - 08.10.2013, úterý, 10:54
(0)
to Šovki: to já vím taky, ale zase nemožeme mnět černobílé vidění reality, že za vše špatné može Krejčí...
-
Šovkovskij - 07.10.2013, pondělí, 18:53
(0)
eLucky: Já Krejčímu neupírám, že sem dokázal dostat první ligu a že jsme finančně stabilizovaní a bez dluhů. Nicméně dle mého názoru, ten potenciál tu je větší, než čtyři tisíce diváků na stadionu. A nemyslím si, že by např. levnější vstupné či nějaký věrnostní program, nebo nějaká jiná marketingová aktivita klub finančně položily.
-
eLucky - 07.10.2013, pondělí, 10:03
(0)
To je účelové převracení faktů Šovki. Za Mrázkové tu opravdu byl marketing, jenže se tehdy taky ukázala pravda Krejčího rčení, že nejlepší marketing je dobrý fotbal. Ani tehdejší marketing tehdy nedokázal udržet návštěvnost, natož nalákat nové lidi. A eště větší kravina je, že by na tom klub byl bez Krejčího líp... je to sice dost možné, jenže stejně tak je dost možné, že by tu byl neaký magor rozhazovačný a dva-tři roky bysme sice jeli nadplán, ale na dluh a pak bysme dopadli jako Baník a Brno! V tomto směru není Krejčímu co vytknout, sice šetříme úplně na všem, ale jsme bez dluhů a finančně zajištěni, díky Zemkovi.
-
Šovkovskij - 07.10.2013, pondělí, 09:46
(0)
A co se týče té chudácké Olomouce, tak jsou na tom už i líp, jako my...
-
Šovkovskij - 07.10.2013, pondělí, 09:39
(0)
Synotek: Nesouhlasím. Možná si finančně na tom tak dobře, že neřešíš, jestli dáš za lístek 150 nebo 70 korun. Většina lidí to však řeší a pokud jde na fotbal třeba tatík s dvěma dětmi, nebo si pozve šohaj děvčicu, už je to citelný zásah. A neříkej, že marketing tu nikdy nebyl, není pravda, za Mrázkové tu byl v hojnosti. Cítím z Tvého příspěvku jistou rezignaci. Já tvrdím, že toto je fotbalový kraj a lidé mají Slovácko v srdci a je zde potenciál, aby chodilo běžně pět, šest tisíc, ale to by klub nemusel plivat lidem do ksichtu. A přeložení pohárového zápasu ze soboty na pátek od pěti, je od vedení klubu, tj. Krejčím, vyloženě další plivanec do ksichtu. Co si tento člověk vůči fanouškům dovoluje, je neskutečné. A mám za to, že by se to při zápasech mělo dát najevo. Krejčí je škodná a na to trvám. Bez něj mohl tento klub být úplně někde jinde.
-
SYNOTEK - 07.10.2013, pondělí, 00:10
(0)
Šovky, ale mluvíš tu o Olomouci, ale tam to stojí úplně za prd. Diváci tam nechodí a jejich kotel stojí za ... A to je to krajské město. A Sparta taky na to jak je na očích nějakou extra návštěvností neoplývá i když na marketing má jistě miliony. Jestli je vstupné 150 nebo 70 je v naší situaci jedno. Lidi už liga omrzela, zevšednělo to. Máme letos nakročeno k sestupu, tak snad se to podaří a po nějaké té horší době přijde zase vzlet a s ním euforie jaká tu byla v roce 2009. Jako co chce? Se podícej na fanoušky jako takové. Ve druhé lize v sokolově, kdy se jelo ve 2 ráno tam byly tři busy a teď jezdí pár kousků a to je cena lidová. Klub tady nikdy žádný marketing neměl, ani za Synotu. A lidi chodily, nechodily, chodily podle výsledků. A teď třeba Plzeň daří se jim a rázem jsou plné stadiony, ale dříve v Plzní? K smíchu! Ukaž mi u nás klub, který nemá výsledky, ale má diváky? Žádný takový není, spíš najdeš kluby, co mají relativně výsledky, ale stejně tam nikdo nechodí (jablonec, bolka)
-
Šovkovskij - 06.10.2013, neděle, 15:13
(0)
Souhlasím, hlavně Juancarlos to vystihl znamenitě. Já to tvrdím pořád, je nepochopitelné, proč máme prakticky nejdražší vstupné v celé lize. Ta cena je absolutně neobhajitelná a mimo realitu. Když už i na Spartě, v Praze, mají levnější vstupné jak na východě Moravy, kde člověk obrací každou korunu třikrát, je pozoruhodné. Marketing klubu žádný není, protože pan Krejčí marketing neuznává. Jeho středověké krédo, že lidi nezajímá marketing, ale chodí na fotbal, se projevuje v plné nahotě. V minulé sezoně jsem byl za 80 korun na hlavní tribuně v Olomouci na Spartu. Tady abych si vzal pomalu půjčku. Mně by hluboce zajímalo, kdo ty ceny vymýšlí. Navíc, předražené vstupné, sportovní zážitek nulový a klub není schopen zajistit ani základní hygienické a kulturní věci, jako čisté sedačky, potom odcházíte z fotbalu jako prase a nepustí vás mezi sebe ani bezdomovci na vlakovém nádraží. Mně strašně mrzí, jak to s žábou na prameni, tj. panem Krejčím, tady strašně upadá, tady je potenciál, aby na zápas chodilo mezi pěti a šesti tisíci diváky, ale situace je taková, že chodí čtyři tisíce a i ti věrní stále ubývají. Pokud se klub nevzpamatuje a nebude se k fanouškům chovat jako k póvlu, bude to jen a jen horší. Základní krok: zlevnit nekřesťanské vstupné!
-
Greif - 05.10.2013, sobota, 08:16
(0)
Zmenšovat vstupné bych nezmenšoval ale určitě bych zavedl snížení ceny permic o cca 100 - 400 kč . A max bych vrátil slevu v předprodeji na lístek.
-
juancarlos - 03.10.2013, čtvrtek, 18:14
(0)
je to tak, nejde se jen vymezovat na kotel,protože lidí ze stadionu mizí celkově a pak uvadá celková atmoška a nasledně i kotel. Vše není jen o hře, je to i tom,že se v práci s fanoušky,klub za 4roky nehl z místa,teda krom všehozdražení. Je tu asi iks věcí,které se neudělali respkt. vůbec žádné a rozhodně to není jen o penězích. Ale nebudu tu nikomu radit, pořád žiju v představě( nejspíš v naivní) že "kompetentní lidi" ví co fanoušek na Slovácku potřebuje,jak vnímá klubismus, věrnostní programy atd atd atd. Přeneseno na Kotel, není možné motivovat fanoušky stylem "kurva fanděte nebo se na to taky vyseru" a nemluvím tím o postoji lídra ale obecném. Někdy mě štvete všichni,protože ve finále řešíte jen sebe,urážite se,jste vztahovační a jen nadáváte.Ale možná jsem mimo já a toto je fčíl moderní postoj ;-)
-
nordic88 - 03.10.2013, čtvrtek, 17:24
(0)
juancarlos má pravdu, cena vstupného by se měla odvíjet od výsledků, jak je možné že máme tak drahý vstup když hrajem spodek tabulky? A ať mi tu nikdo netvrdí že je to tím že máme nový stadion, ten mají kromě Ostravy a Brna všude, nejde o názor můj ale i ostatních na tribuně B a C kde se pohybuju, myslím že atmosféru dělá celý stadion, ne jen kotel a pokud je stadion prázdný tak to není ono
-
juancarlos - 03.10.2013, čtvrtek, 16:26
(0)
jistě boyz,ale toto fńukání a kritizování sebe samotných či výkřiky typu "proberte se" nebo že to jde doprdele,už tu čtu 3 roky a ničemu to nepomáhá,spíš naopak. Dumejte radši jak zvednout a začněte u sebe,třeba tím, že přestanete pičovat a šírit negace,přestenete nádavat lidem stylem "kurva fanděte",přestanete být ješitní a půjdete příkladem. Ale to už tu taky říkám několik let a ani jeden z vás s tím nepohl,spíš naopak. A taky je potřeba jako kotel začat vytvářet tlak na klub,aby se změnili podmínky pro fans a začat třeba tím,že se MUSÍ zlevnit vstupné,jakoukoliv obhajobu stávájícího neberu, prostě jsme zaspali dobu a nechcem si to přiznat,protože dražší už je jen Eden a jestli toto náš marketink nechápe,tak je to banda dilentantů. Já už prostě odmítám věřit tomu alibistickému schování se za to,že za vše může Krejčí.
-
Buriss - 03.10.2013, čtvrtek, 09:56
(0)
jinak choreo se strobacema a pyro bylo vyborne, tvurcum diky!!!ve 2.polocase to vypadalo chvilkama se supportem dustojne, obcas i vyborne, proc to nejde porad, kdyz to drive slo???Na hru kasleme, tim ze prestaneme fandit, se hra nezlepsi....
-
Buriss - 03.10.2013, čtvrtek, 09:50
(0)
souhlas, jde to pomalu ale jiste a primo do prdele!!! PROBERTE SE!!!
-
eLucky - 03.10.2013, čtvrtek, 07:40
(0)
to gol18: no hlavně fanoušci v kotli by měli vždy chodit v bílém-modrém néé enom když sa vyhlásí akce. Úroveň kotle po všech stránkách klesá! Začneme s tím něco dělat, nebo budem čekat až to tu bude jak v Olomouci!?
-
gol18 - 02.10.2013, středa, 22:15
(0)
Hlavně když se řekne že se půjde v bílém :/ a třičtvrtě kotle přijde v jinačí barvě než je modrá a bílá :/ Je to škoda že si neplní lidi povinnosti :/
-
Jerry1984 - 02.10.2013, středa, 21:44
(0)
pořádně sme zařvali možná dvakrát a to je fakt málo... budííček kotel!
-
FansHonza - 02.10.2013, středa, 21:07
(0)
V sobotu jsem vůbec nefandil vzhledem k zdravotnímu stavu, takže zrovna nemám moc co brblat, nicméně na report nikdo další nebyl a snad bude většina souhlasit... Jsem frustrovaný z toho, v jakém stádiu jsme... Kdybych nechodil na fotbal 20 roků a nezažil toho spoustu včetně toho, jak se tady vše tvořilo, tak bych po zápase na ty výkony možná zapomínal, ale takto mě to strašně štve...
Další články: |
11.11.2013, pondělí, 12:57 - Report ze zápasu se Znojmem |
03.11.2013, neděle, 18:39 - Report ze zápasu s Duklou Praha + video |
27.10.2013, neděle, 20:55 - Report z výjezdu do Olomouce |
20.10.2013, neděle, 21:22 - Report ze zápasu s Libercem + VIDEO! |
26.09.2013, čtvrtek, 12:40 - ČEKÁ NÁS: Baník Ostrava |
|