*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko má svou Síň slávy

24.03.2016, čtvrtek, 11:16
fotbalova-sin-slavy_velky.jpg

Fotbalový klub Slovácko má od úterního podvečera něco, na co může být právem pyšný – svou Síň slávy. Na slavnostním otevření se na Městském fotbalovém stadionu Miroslava Valenty sešla i velká spousta legend hradišťského i staroměstského fotbalu, neboť Slovácko se hrdě hlásí k historii obou klubů, ze kterých vzešlo.

„Věřím, že to, co tady vidíte, je jen začátek. Je možné, že jsme na někoho zapomněli, takže věřím, že se nám přihlásí rodinní příslušníci dalších legend a pomohou nám historii ještě lépe zmapovat. A věřím také, že budou přibývat i nové osobnosti," nechal se slyšet majitel 1. FC Slovácko Zdeněk Zemek. K vytvoření Síně slávy ho inspirovali tvůrci chodníku slávy u sportovní haly. „Tehdy jsem si řekl, že musíme vybudovat něco, co bude ukazovat historii klubu až k jeho počátkům."

Expozice udělala velkou radost i samotným legendám. „V Česku se příliš nenosí vážit si legend a bývalých hráčů. Je dobře, že hlavně ti mladí uvidí, kdo tady pro klub něco udělal a něco znamenal," poznamenal slavný stoper Miroslav Kadlec.

Překvapil ale, že síně slávy nejsou ani v Německu, kde dlouhá léta hrával, příliš rozšířené. „Mají to spíše jen ty větší kluby. Například v Kaiserslauternu vzniklo, jak oni říkají, muzeum 1. FCK až před dvěma roky," prozradil. Sám ho ještě neviděl, když tam dvakrát byl, pokaždé bylo uzavřené, protože otevřené je pouze o víkendu. „V květnu jsme tam ale pozvaní, tak bych se do něj měl konečně podívat," těší se někdejší kapitán reprezentace, který věří, že v muzeu najde i sebe. „Myslím, že nějakou fotku bych tam měl mít, protože Kaiserslautern měl v historii pět velkých úspěchů a u tří z nich jsem byl," zavzpomínal na zlaté časy.

Slovácká síň slávy je rozdělena na tři části. První je věnovaná osobnostem, které se zapsaly do historie obou klubů. „V současnosti obsahuje třiatřicet jmen a bude doplněna o další historické a snad i budoucí osobnosti," nastínil mluvčí klubu František Uhříček. Druhou a nejrozsáhlejší částí je historie včetně zajímavých artefaktů nebo pohárů za trojnásobnou účast ve finále Českého (Československého) poháru. Ve třetí části jsou osobnosti, které jsou slavnými odchovanci klubu, jako jsou například Lubomír Vlk, Miroslav a Michal Kadlecové, Karel Kuba a další.

Navštívit síň ale nebude jednoduché. Nachází se totiž v prostorách V.I.P., které jsou běžným návštěvníkům stadionu obvykle zapovězené. „Veřejnosti bude síň slávy přístupná v rámci nejrůznějších aktivit klubu. O každé příležitosti otevření těchto prostor budeme vždy s předstihem informovat," dodal František Uhříček.
 

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 04.04.2016, pondělí, 12:11
    (0)

    tvojemama: o to mě celou dobu šlo, bohužel vyznění celé toho článku je jiné, které se mě nelíbílo a proto ho kritizuji.

  • Greif - 03.04.2016, neděle, 12:12
    (0)

    stím naprosto souhlasím trochu pracovat s cenou a ne jen na to srat !

  • tvojemama - 02.04.2016, sobota, 14:39
    (0)

    Sovki? Kolik je permanentek? 1500? no a asi 2000-2500 lidi chodi pravidelne, tak by vstupne za 300 k nim bylo nefer , ale zase co ty dalsi 3-4tisice? Na nich by se melo vydelat, ti lidi jdou jen na Spartu, ty minule sezony 150kc byl asi ideal, ale ted kdyz to neni v TV a Sparta je ve ctvrtfinale EL, tak jsou z toho lidi udelani, tak by to melo byt urcite za 300kc, dalsi kolo je doma s Boleslavi, tak kdo by mel listek ze Sparty, tak by mohl na Boleslav za polovic a doslo by zase vic lidi

  • tvojemama - 02.04.2016, sobota, 14:31
    (0)

    Osobnosti Slovacke a Jiskry by melo tvorit tak 20% te sine slavy, 80% by melo tvorit vznik a historie Synotu a Slovacka. Udelalo se to, je to ok, ale hlavne by se mela resit BUDOUCNOUST!! JAK NECO UDELAT PRO FANOUSKY A DALSI VECI.

  • Šovkovskij - 02.04.2016, sobota, 09:36
    (0)

    Jak tu eLucky a snad ještě někdo jiný píše, že by na Spartu dal vstup za tři sta, tak svým způsobem jeho názor chápu, ale na druhou stranu je to nesmysl, podle mne. Spousta lidí na Slovácko pravidelně a prostě pernamentku si nekupuje, protože se jim nechce, nebo se jim nevyplatí. Měli byste si uvědomit, že jsou lidé, kteří chodí o víkendech do práce, nebo mají i jiné povinnosti, či zájmy. Takže když člověk, který z patnáci domácích zápasů je např. na osmi, či desíti, tak má platit tři kila za zápas se Spartou? Nebylo by to vůči němu poněkud unfair? Dále pak, ano, bude tam spousta vandráků, ale nejsou právě tyto zápasy tou nejlepší pozvánkou, jak z vandráků udělat pravidelné návštěvníky? Pálkou za tři sta si zřejmě vztah ke klubu nevytvoří. Víte, na jakém prvním zápase jsem byl já? No ještě ve Staráku na Spartu. Do té doby jsem slyšel o Synotu jen v televizi. Nyní si myslím, že vandrákem již nějaký pátek nejsem:-) A uzavřu to tradičním rýpnutím právě na cenu vstupného, stalo se mi už několikrát, když jsem odcházel ze zápasů jako proti Spartě, nebo Plzni, že zaznívaly hlasy typu: "Sice se prohrálo, ale bylo to super. Škoda, že to vstupné je tak vysoké, chodil bych častěji. Byl jsem s dvůma synama a....". Tož tak:-)

  • juancarlos - 02.04.2016, sobota, 00:19
    (0)

    místo toho tu máme Kadlece, Sláviju a Síň slávy zavřenou ve vipce, no paráda, to natáhne lidu

  • juancarlos - 02.04.2016, sobota, 00:16
    (0)

    nebo jinak to řeknu, co se udělalo pro ty co od roku 2004 chodí a kupují si pernamentky? Jakým způsobem klub pro ně vytvořil stav výlučnosti, aby byli s klubem víc projení ? Třeba v symbolické rovině prvotního zájmu o své fans ? Hovno. Jednorázové projekty na děti atd , vždyť je to blbost, má být cílené na jejich fotry a dědky ti je pak přivedou, ti je naučí.

  • juancarlos - 02.04.2016, sobota, 00:03
    (0)

    Babu : můj první příspěvek bykl ukončen sůovy, že já jsem s tím nezačal, konečně si rozumíme, ty mladé to nezajímá a proto jim nebudeme podsouvat, že na počátku byla Slávie, že ;-) A budeme tvořit svoje ikony a naší historií a jinak prezentovat klub do srdcí fanoušků, nic jiného si nepřeju. A proto si přeji, aby už jednou pro vždy,toto slávistické ohřívání zkyslé polévky, v souvislosti s FC Slovácko skončilo !!

  • Babu - 01.04.2016, pátek, 21:55
    (0)

    nechápu, proč řešit, kdo fandil Jiskře a kdo Slavii, toto období je daleko za nama a teď mosíme byt všeci zajedno :)

  • KotelGuláše - 01.04.2016, pátek, 20:12
    (0)

    Carlosi to že nejsi na stadioně v uh vítán nikdo neřek. Naopak se vyserme na tyhle řeči a hleďme všichni spolu k lepším zítřkům :-)

  • Greif - 01.04.2016, pátek, 19:47
    (0)

    Tak na zítřek asi posledních 110 míst dle rezervačního webu ..Franto můžeš to potvrdit ?

  • juancarlos - 01.04.2016, pátek, 18:29
    (0)

    Kotel Guláše a další Slávisti : nechce se mi už k tomu vracet, ale celé je to furt o tom a celá ta debata mě dala za pravdu, že jak se jen trochu někdo otře o tu vaší slavnou sláviji tak je potřeba z něho udělat psychopata a celé te odhodit od podstaty toho co mě skutečně šlo a jak to skutečně bylo. Ok, nejsem na stadioně v Uhá vítán, s tím se smířím, postavím se k tomu čelem a všichni budou spokojení ;-)

  • Nike - FCS - 01.04.2016, pátek, 14:07
    (0)

    DÍKY SLOVÁCKO! Moje přáno bylo splněno a to otevřené D1 a D2 byl by to zcela zbytečné uzavřít celou tribunu když je na utkání takový zájem a byli by 2 prázdné sektory... a v to doufám i proti Zlínu :)

  • Greif - 01.04.2016, pátek, 14:06
    (0)

    Akorát by mě zajímalo zda tolik míst spartani vyprodají zda jsme jim nedali moc míst .. kdoví ..

  • KotelGuláše - 01.04.2016, pátek, 13:30
    (0)

    Tak to je ok. V tom případě se za své řeči omlouvám,pokud tedy bude uzavřen jen jeden sejtor u hostujících fanoušků.

  • Babu - 01.04.2016, pátek, 12:07
    (0)

    bezva!

  • Greif - 01.04.2016, pátek, 11:45
    (0)

    Super díky

  • Arsen79 - 01.04.2016, pátek, 11:39
    (0)

    D4 a D5 pro fans Sparty. D3 uzavřeno D1 a D2 do prodeje

  • Greif - 01.04.2016, pátek, 10:28
    (0)

    Tak D1 se už prodává .. ale co D2,D3 a D4 ? Mě by zajímalo kdy chcou informovat když je den před zápasem ..ach jo ..

  • Babu - 01.04.2016, pátek, 10:22
    (0)

    „Zájem o tento zápas je obrovský a je vůbec největším v této sezóně. Vstupenky v tento moment ještě jsou, ale není vyloučeno, že bude nakonec vyprodáno. O všem však budeme zavčasu informovat," uvedl ve čtvrtek odpoledne mluvčí hradišťského klubu František Uhříček. Zároveň podotkl, že skrze nutná bezpečnostní omezení bude kapacita stadionu snížena zhruba na 7500 míst. /// Z toho mi vychází, že nějaká část D do prodeje půjde?

  • eLucky - 01.04.2016, pátek, 09:45
    (0)

    Možete si stěžovat jak chcete, ale uzavření tribuny vedle Sparťanů z bezpečnostních důvodů nejde na vrub klubu, ale policie...

  • KotelGuláše - 01.04.2016, pátek, 09:43
    (0)

    Babu: přesně tak. Ale darmo se rozčilovat. Tohle diletanství mě ale moc sere. A je to furt něco. Ať mi někdo pořádně vysvětlí proč musí zavřít celou tribunu. To ji tam teda nemuseli ani stavět. A dřív tomu tak nebývalo. Až poslední dobou. Si nedovedu představit,že by třeba na spartě,když přijede víc hostujících fanoušků,automaticky zavírali celou tribunu.

  • Babu - 01.04.2016, pátek, 09:30
    (0)

    Skein: Sparťanů určitě tisíc nepřijede a bude jim stačit klec.. já jsem si naivně myslela, že D je blokované jen kvůli předprodeji lístků na pokladnách.. D3 by bohatě stačilo zavřít a zbytek dat do prodeje..

  • Skein - 01.04.2016, pátek, 09:22
    (0)

    to sokolka, ty víš jaký je kamerový systém na stadionu? myslím, že píšeš bludy. Je zde nový systém skrz co bylo euro a sledují to policejní složky. Je jen na nich jak to zpracuji ;)

  • Skein - 01.04.2016, pátek, 09:17
    (0)

    D dle bude uzavřené, co mám info tak by mělo přijet hodně spartanů kolem 1000 (více bude vědět klub) tak asi tak

  • Greif - 01.04.2016, pátek, 06:09
    (0)

    Přesně tak stačilo by vyčlenit pár sedadel a dát tam securitku .. ps proč na áčko evstupenka stojí jen 200kč ?

  • KotelGuláše - 31.03.2016, čtvrtek, 22:24
    (0)

    Pokud bude celé déčko uzavřené,což tak většinou bývá,tak je to prachsprostá zhovadilost.

  • tomrs - 31.03.2016, čtvrtek, 21:23
    (0)

    Valdík: Důsledná prohlídka? Je vidět, ze jsi nikdy nebyl na výjezdu a znáš jen zápasy na hřištích soupeřů z TV nebo PC,pyro se dá pronést určitými způsoby, přece do naha se lide vyslekat nebudou:) tam je to i na praní policie kvůli případnému zásahu:)

  • Nike - FCS - 31.03.2016, čtvrtek, 21:23
    (0)

    Nevím, nechápu, divné... Prostě zavřít D3 to je dostatečně velký sektor na odstup od diváků.. Je to škoda tribuna velká jak kráva a budou tam jen 'plastic fans' z Moravy se dá říct... D1, D2 kdyby bylo otevřené tak jsem nejvíc spokojený ale nebude... Jak už bývá zvykem tak jsou posraní... 400 jich třeba možná nepřijede Zlínáků, ale je to rizikový zápas takže FCS klasicky posráno a uzavře raději celou tribunu, přitom 500-700 lidí co se tam vleze udělá hodně a stadion bude vypadat mnohem pěknější.... Už se těším na sobotu ale zvlášt na 30 duben :)

  • vajdik - 31.03.2016, čtvrtek, 21:13
    (0)

    Ja tomu neverim ze uzavrou cele decko..D1,2 by se melo prodavat bez problémů. A prece hoste, pokud je dukladna prohlidka nemohou NIC pronest!!!

  • Šovkovskij - 31.03.2016, čtvrtek, 20:23
    (0)

    Opravdu, zavřít celé Déčko, to je vrchol stupidity, lenosti, laxnosti a neschopnosti přijmout jakoukoliv odpovědnost. Pochopil bych, kdyby zavřeli D3, která sousedí se sparťanským kotlem, ale tohle je prostě úlet. A opravdu velká škoda.

  • tomrs - 31.03.2016, čtvrtek, 20:12
    (0)

    Jednou to bylo vyprodané uplně a skončilo to tak, že Spartani házeli pyro do obyč. diváků, což neni žádná hitparáda, asi se boji, ze by to securitka neustála, proto asi takové manevry. To, že by ze Zlína dojelo 400 lidi do sektoru, toho se vubec nebojím.

  • Nike - FCS - 31.03.2016, čtvrtek, 19:30
    (0)

    TAK TOHLE FAKT MILUJI ..... KUrva bezpečnostní důvody aby se neposrali, chápu když se něco stane je to na ty, kteří se o to měli postarat.... Ale když jsme hráli proti Zlínu tak tam v klidu na tribuně byli lidi akorát bych sektor D3 uzavřel kde by bylo volno a stála by tam securitka nebo pořadatelé jako ve Zlíně... Ale my jsme kokoti a pěkných 500 diváků mohlo být navíc... Nám Zlín celou tribunu nedá protože je o lístky velký zájem, a tady je opět velký zájem a uzavřou to a nebudem se o tom bavit... a na Zlín s tím počitám taky.... Achjo

  • Babu - 31.03.2016, čtvrtek, 16:12
    (0)

    djkouba: nevím, kdo hraje "zejtra", ale já jdu teda na Slovácko až v sobotu ;) i když zítra budu ve fanshopu, kdybyste si někdo chtěli povykládat o všem osobně :D

  • eLucky - 31.03.2016, čtvrtek, 14:55
    (0)

    to djkouba: Z pohledu směrem na tento jeden zápas je to samozřejmě dobře, ale já se na to dívám komplexně. Pro klub tato návštěva - krom vyššího příjmu za vstupné - nemá valného přínosu. Pokud by byla cena lístku na takové atraktivní soupeře zvýšena za účelem maximalizace zisku, tak je potenciál příjmu vyšší a hlavně by tím klub dost jasně dával najevo, že velkou výhodu mají fanoušci klubu - permanentkáři. Tuto výhodu mají samozřejmě aj dneska, ale není tak markantní jako by byla v takovém případě. A je to škoda, pokud tu chceme vybudovat hrdost na klub, tak klub taky mosí dávat najevo propojení fanoušek-klub. A není to jen o tom, že by klub měl dělat něco, co by ho stálo prachy, jako sů dárky apod., což je spíš blbost, protože tak si klub nevychovává fanoušky, ale kupuje. Roky se tu na fanoušky kašle a ti bohužel z tribun utěkajů. Markantně je to vidět především na rok od roku klesajícím počtu permanentek. Chybou je že se s tím klub nesnaží něco dělat větším zvýhodněním permanentkářů - možností jsou desítky a dá se inspirovat u úspěšných příkladu u nás aj venku. Většina z toho navíc za minimálních nebo nulových dodatečných nákladů. Bohužel klub nejen že nic nedělá, ale ani víceméně nijak nenaslouchá snahám aktivních fanoušků o pomoc. Pozitivem jsou projekty typu síň slávy, obrazovka-oživení magazínu TVS, vyzdobení prostředí stadionu a jeho okolí grafickými prvky z dílny dvorního grafika klubu. Určité posuny se tedy dějí - abych jenom nekafral. Ale chce to z toho dostat víc!

  • Skein - 31.03.2016, čtvrtek, 14:48
    (0)

    D, je z bezpeč. důvodů, myslím že je to na 4 rizikové utkání. více nya klubu, možná se prodá nějaká část D a nechá se nějaké místo od sektoru hostů volné. a kua já chci jednotný grandiozní kotel a moje místo víte kde je :-D

  • djkouba - 31.03.2016, čtvrtek, 14:44
    (0)

    2eLucky: No jasný. Ale pořád má význam alespoň té chodící peněženky, což je trošku nadnesené, ale dobře. Nicméně to určitě není důvod zdražovat pro ně dvojnásobně vstupné. Já sem rád, že bude výjimečně plný dům, což jsou myslím všichni.

  • eLucky - 31.03.2016, čtvrtek, 14:33
    (0)

    to djkouba: Divák, který příde na Spartu a ne na Slovácko, nemá pro Slovácko vyšší cenu než jako chodící peněženka, podle toho by se k němu mělo přistupovat. Permanentkáři - ti chodí na Slovácko - pro klub naopak mají cenu jako něco víc. U těch může klub chtít budovat vztah ke Slovácku.

  • djkouba - 31.03.2016, čtvrtek, 13:56
    (0)

    2Babu: Proč? Aby byla polovina diváků, než bude zejtra?

  • Babu - 31.03.2016, čtvrtek, 13:20
    (0)

    Jinak když vidím, jaký je tu zájem o jeden blbý zápas se Spartou, tak bych just dala vstupné za 300Kč místo 150Kč...

  • Babu - 31.03.2016, čtvrtek, 13:12
    (0)

    vajdik: a normálně se D prodává? Není to třeba kvůli nějaké rezervě na páteční předprodej?

  • Greif - 31.03.2016, čtvrtek, 12:06
    (0)

    Vyprodané to bude to je jasné když zbývá cca 400 lístků .. no nejspíš kvůli tomu.. coz nechápu proč třeba 10 sedaček nenechá se volných a zbytek do prodeje ..

  • vajdik - 31.03.2016, čtvrtek, 11:59
    (0)

    Co se týče lístků, proč se neprodávají na tribunu D? To bude celá tribuna prázdná z bezpečnostních důvodů nebo jak to má vedení v plánu? Bude hezké počasí, žádná TV neubere diváky, mohlo být po hoooodně dlouhé době vyprodáno!!! A ne nějakých 6500 diváků

  • eLucky - 31.03.2016, čtvrtek, 11:38
    (0)

    to Greif: Tak jestli mně někdo bude stát na místě, na kterém su už skoro 10 let, tak ho vyhodím a je mi úplně jedno, že tam bude možnáá mnět vstupenku. V kotli toto neexistuje a tím to hasne. Čau...

  • Greif - 31.03.2016, čtvrtek, 11:24
    (0)

    Nahecovat by se měli hlavně kotelníci celý stadion už je vyprodaný jen B2, B3 poloprázdný .. to zas bude pláče že někdo stojí v kotlu kdo tam nemá být ..když mnozí z kotelníků žebrá lístky zadarmo tak to pak takto vypadá .. :(

  • Babu - 31.03.2016, čtvrtek, 11:06
    (0)

    rim: tak něco napiš...

  • rim - 31.03.2016, čtvrtek, 11:04
    (0)

    přestaňme tady pořád dokola řešit jakýsi kamrlík a pojďme to vyhecovat na sobotu. Nějaký článeček, pozvánku atd. Nějaké statistiky na ofic.webu, které se již poněkolikáté opakují před každým tímto duelem, toho moc nenahecují!!!

  • KotelGuláše - 31.03.2016, čtvrtek, 09:51
    (0)

    To elucky: tož to by bylo uplně parádní a ideální. Bohužel se to ale nikdy nestane :-)

  • KotelGuláše - 31.03.2016, čtvrtek, 09:50
    (0)

    Podle mě je to udělané v pořádku,ale jen v tom případě,že to bude několikrát ročně zpřístupněno veřejnosti.

  • eLucky - 31.03.2016, čtvrtek, 09:49
    (0)

    Pokud by byla vůle stadion eště dál posunout - což očividně není - tak by ideální byla vestavba pod B-tribunou, kde by bylo dost místa pro sín slávy, fanshop i fanouškovskou hospodu, jak bylo počítáno již při stavbě stadionu v roce 2004. Bohužel klub na to rozhodně ekonomicky nemá a čekat od města, že by to zatáhlo, by od nás bylo velmi naivní a navíc si zároveň myslím, že by od nás bylo dost trapné chtít toto platit od města. I když to je na stadionu - majetku - města.

  • Babu - 31.03.2016, čtvrtek, 09:45
    (0)

    Michal fcs: podle mě je to na blbém místě, ale na druhou stranu nevím, kde jinde by se to dalo udělat. Prostory stadionu jsou dost omezené.

  • Michal fcs - 30.03.2016, středa, 23:14
    (0)

    Barčo,já nejsem proti tomu,spíše naopak,rád se tam podívám,ale pro fanoušky to moc dělané není

  • Babu - 30.03.2016, středa, 22:31
    (0)

    MichalFCS: a co by ti pomohlo vědět dva dny předem, že se to bude otvírat? Ono doopravdy nebylo z logistického hlediska možné, aby to bylo otevřené v jeden den pro všechny, je to ve VIPce a ty prostory nejsou tak velké, takže docela chápu, že byla oficiální otvíračka pro sponzory a majitele atd a fanoušci tam budou moci jít jenom nějak hromadně ve skupince v určitá data. A podle mě to vypadá pěkně, ale já ocením všechno, i to, co někteří berou jako kraviny. Jako nově natřené schody na tribuny nebo ověšení stadionu vlajkami na stožáru. Podle mě to vše posouvá Slovácko vpřed ve svém smyslu.

  • Nike - FCS - 30.03.2016, středa, 21:03
    (0)

    že tu řešíte takové hovadiny, seru na nějakou historii a raději se budu zabývat budoucností jak na tom náš tým bude, v historii jsem nebyl, nežil takže to nebudu řešit a budu se zaměřovat na něco co zažiju a čemu můžu pomoci :) SÍŇ SLÁVY je ale zbytečná, tímto fanoušky moc na stadion nepřitáhnou...To není ta věc která by přilákala fanoušky, to chce dělat různé akce před zápasem, po zápase... Ale hlavní příčinou je fakt že se musí vyhrávat... :)

  • wiper99 - 30.03.2016, středa, 20:36
    (0)

    už chapu tu juancarlosovu flustraci ze Slovácké Slavie ,je to totiž tim že se fotbal v Hradišti začal hrát o 30 roku dřiv než ve Staraku:))) tak o tom je ta sin slavi měl by ju navštivit aby se v tom začal trochu rozumně orientovat

  • ondicz - 30.03.2016, středa, 19:44
    (0)

    @juancarlos: já furt nevím kde bych popíral že za vznikem klubu stál kapitál Synotu. S tím já problém vůbec nemám, jám mám problém s tím že ty se snažíš zpochybnit to že v rámci tohoto projektu byl záměr navázat na historii fotbalu v UH a Staráku.

  • KotelGuláše - 30.03.2016, středa, 18:25
    (0)

    Tu juanCarlos:Carlosi,nezlob se na mě,ale jestli se ti v uh na stadionu nelíbí,tak tam nelez a postav si ve staráku svůj. Beru tvůj pohled v podtaz,ale neměl bys to přehánět. Hlavně po těch letech,co už dávno fandíme spolu. A pokud jsi s tím měl existenční problém už tehdy,tak jsi se měl oběsit či vodprásknout,začít stávkovat a nebo se s tím po těch letech smířit a nezastydnout ve svých školských letech minulého století.

  • juancarlos - 30.03.2016, středa, 18:17
    (0)

    a ten původní znak v prvních letech, byl čistě pragmatická a marketingová věc. Kterou už dnes zajímá jen pár pamětníků. Synot takjako tak měl v úmyslu budovat svoji značku. A dnes jsem velmi rád, a tímto děkuji Markovi Jurákovi, že máme novou značku, která je potřeba budovat. Proto nemůžu pochipit, proč v promo článku, který má vylepšovat značku FC Slovácku je půlka o Kadlecovi, který pro tuto značku neudělal vůbec nic. Rozhodně bych si promo na síň slávy představoval jinak, říkej si co chceš, je to furt jen ta nastavovaná Slováckoslávistická polévka. FC Slovácko vnímám rozhodně jako United než jako City, jestli se však mylím,což je podle těchto signálú možné, tak ať se to řekne nahlas, všichni si tím ušetříme spoustu času a prostředků ;-)

  • juancarlos - 30.03.2016, středa, 18:03
    (0)

    to Ondicz. vkládáš mě do huby co jsem neřekl, neříkám nic o tom, jak to tenkrát Syn a Otec mysleli, mluvím o tom, že kdyby to záviselo na Jiskře a Slávií tak by nikdy k žádnému sloučení nedošlo. Moc dobře si dobu předtím než se začal stavět stadion v Uhá,který byl hlavním důvodem sloučení pamatuji a faktem je,že se na určitých "podrazech" .o kterých tady nebudu mluvit,vůči Synotu podíleli stejnou měrou Staré Město stejně jako Hradiště, jen díky Synotu není stadion s atletickým oválem jak byl původně v plánu a ve Staráku zase stojí užásný kostel. Ano máš pravdu nesnáším Slováckou Slávií,to už je v genech, s tím nic nneaděláš a Kadlec pro mě není žádná ikono. Nepřesvědčíš mě, je to pořád stejné od doby se přesunul Synot do UHá ( což dodnes považuji za chybu a jednu z příčin aféry roku 2004) furt někdo vytahuje tu umaštěnou Sláviju, jak by to bez ní nešlo, ale šlo aj bez Jiskry, proč si kurva nechcete přiznat, že na počátku tohoto klubu jsou kapitál Synotu a né nějaké tradiční kluby, já s tím problém nemám. Běžte s tou zamštěnou Slávií už do řitě aj z Kadlecem. FCS nafurt Jelimani

  • ondicz - 30.03.2016, středa, 13:45
    (0)

    @juancarlos: s věcma manipuluješ hlavně ty, vymýšlíš tu jakési konstrukce o tom že se má vycházet ze Synotu, kapitál, senior bla bla bla, ale jde ti asi hlavně o to nějak vytěsnit předchozí kluby protože máš problém se Slováckou Slávii. Doprdele šak klub měl dokonce ve znaku znaky obou zaniklých klubů takže asi určitou návaznost na oba kluby cítil. Ty teď tady v podstatě manipuluješ s tím "jak to tenkrát" senior a spol. mysleli. Já to taky nevím, ale podle všeho na ty kluby navazujeme a je to i logické. Co se týče Kadlece, tak si můžeme o něm myslet cokoliv ale pokud se chceme nějak prezentovat síní slávy tak tam s jeho úspěchy prostě patří a prezentujeme ho. Já sám jako bývalý slovácký slávista jsem nebyl schopný chodit na fotbal dokud se klub nepřejmenoval na Slovácko, ale fakt by mě nenapadlo věci ohledně minulosti řešit tak jako ty. Jako novinka to není, dobře si vybavuju co se z tvojí strany kdysi strhlo když si pár BÝVALÝCH slováckých slávistů dovolilo tu neuvěřitelnou věc že na fóru zavzpomínali na 90. roky. Myslím že aj tvoje oblíbená "hradišťská polívčička" tenkrát padla :-D

  • Michal fcs - 30.03.2016, středa, 12:53
    (0)

    to Babu: nemohu souhlasit stím, co jsi napsala,síň slávy možná působí reprezentativně, ale pro koho? pro fanoušky moc ne, až do otevření nikdo nevěděl, že se něco chystá (alespoň jsem to nezaznamenal), takže pro fanoušky opět nic moc...

  • Skein - 30.03.2016, středa, 12:37
    (0)

    a ještě mi řeknete co tu dělá v klubu? ztm jsem na to nedošel, já si ho jako hráče nepamatuji,at jsem chodil na Joko, TIC (kufa, zelený trabant při postupu), starý stadec a na spartu 10tis lidi jak fotbal na širůchu, kde to mělo také kouzlo. atd. Síň je gut, ale má to mouchy. A důležitější by bylo mít více lidi na stadioně, v kotli a pak na výjezdech.

  • juancarlos - 30.03.2016, středa, 11:49
    (0)

    to Babu nikdo nepopírá, ale já jsem na tyto málé manipulativní výklady téhož alergický a vždy mají stejného jmenovatele Slováckou Slávií, buďme důslední, jen tak se dá historie smysluplně využít. Důslední v tom, že pokud by nebyl Synot Staré Město, tak by k žádnému sloučení nikdy nedošlo a to jsou ty vaše Fakta !! Ne Slávie ne Jiskra, ale Synot, což zjevně některým nejde pořád pod nos, nešlo už tenkrát a nejde ani dnes.Prostě to promo pro síń slávy nebylo z mého pohledu postavené dobře, vnímám to jako adoraci Kadlece na cosi co je pro veřejnost nepřístupné. A to jsme celý mi, přizdosráči co si sedají z každého jména na prdel a eště radši pěkně za zavřenými dveřmi, aby to nikdo neviděl. To přesně symbolizuje to, co mě na Slovácku štve !

  • rim - 30.03.2016, středa, 10:56
    (0)

    historie byla, je a bude vždycky jen v Bálešově!!! A v Brodě...

  • Babu - 30.03.2016, středa, 09:44
    (0)

    Já taky na Síni slávy nevidím nic špatného. Jednou se všem zdá, že se nedělá na Slovácku krom fotbalu nic navíc, tak se něco navíc udělá, aby prostory stadionu působily reprezentativně, tak zas je to někomu na obtíž. Řešit tady půtky o tom, který Pepa legenda je a který už není mi přijde nesmyslné... Jednou náš klub vznikl sloučením dvou rivalů, tak nedělejme, že to tak nebylo.. nebo to chceme mít 'historii' až po sloučení? To by jaksi nedávalo smysl.. ale každý na to má asi jiný náhled.

  • wiper99 - 29.03.2016, úterý, 23:01
    (0)

    sokolka: řekl jsi to naprosto přesně a souhlasim s tebou ,a mam pořad v živé paměti ty spravně vyhecovane zapasy mezi Slovackou slavii a Jiskrou a někdy se tam zamotal aj ten Spartak,a chodim na fotbal v Hradišti už moooooc dlouho pamatuju si ještě starou tribunu(myslim tu starou dřevěnou) a vždycky to bylo o tom že sem sem na fotbal chodil moc rad a pořad chodit budu a nechapu tady tu diskuzi o ničem a je jenom dobře že taková sin je ,a že tam budou všechny vyznamne osobnosti našeho regionu at už hrali za Slovackou a nebo za Jiskru, a koho zajima fotbal tak se aspon muže seznamit s celou historii klubu a co bylo před nim ,mě osobně se ten napad libi .

  • juancarlos - 29.03.2016, úterý, 22:01
    (0)

    sokolko a to jsou jaké, že tu existuje Slovácká Slavia a Jiskra Staré Město ? Představ si,že ty kluby pořád existují, ty fakto !Tvrdím jen to, že kdyby to záleželo na těchto dvou,tak tu teď nepere do klavesnic tyto věci. To je akorát přihřívání si své polívčičky, jak už jsem říkal, jsem v tomto předpojatý a moc jsem toho zbytečně pamatuji, beru to osobně. Já chápu snahu dopátrat se kořenům, tu tradici nějak podchytit, třeba by to mohlo lidi a fanoušky nějak povzbudit, Franta to myslí dobře, jen se to jaksi vzalo z blbého konce, Já naopak pořád tvrdím,že Slovácko je jeden z nejfotbalovějších regionů, má potenciál velký, podmínky špičkové. Dost na to,aby si s klidem z nějakým Jabloncem vytřelo řit,prý poháry. Tady se něco zaspalo hoši a dělat Ikonu zrovna s Kadlece je diskutabilní, pro mě je 100 krát větší ikona Němča.

  • karagavrylydys - 29.03.2016, úterý, 19:40
    (0)

    pema: Podaný a Kufa, to byli Páni fotbalisti ...

  • rim - 29.03.2016, úterý, 19:28
    (0)

    celá síň slávy je nám asi tak platná a potřebná, jak fotbalistovi brusle! Naprosto zbytečný počin, který se k údivu všem slavnostně otevírá kdysi ve všední den odpoledne??? Opravdu klobouk dolů. To je zase propagace a zviditelnění klubu mezi širší veřejnost... Tady jsme naprosto na bodu mrazu! Jak zde píší ostatní. Stadion poloprázdný, kotel od deseti k pěti a my se tady budeme plácat po ramenou, jakou máme síň slávy. Unmöglich!!!

  • karagavrylydys - 29.03.2016, úterý, 18:43
    (0)

    Někdo nesnáší Slováckou Slávii, jiný bálešáky. Víc bych v tom nehledal.

  • juancarlos - 29.03.2016, úterý, 16:27
    (0)

    elucky: nesouhlasím s tím, že klub vznikl ze spolupráce Uh-Sm, to je dle mě účelové překrucování historie a nepravda.Sloučení vzniklo jen a díky kapitálu Synotu, personou Seňora a poté jak správně připoměl Pema i činností Marka, který prosadil dnešní název. Trvám na tom, že kdyby to záviselo na spolupráci Uha-Sm, tak tu dnes nesedíme a pokud si dobře pamatuji tak město UHá svého času Synotu házelo slušné klacky pod nohy ( za starosty Palackého) hlavně poté, co vyplul na povrch projekt s novým stadionem, který původně měl stát v SM. Dobrodružství Joko už bych do toho radši vůbec nepletl. Ano jsem krapet předpojatý, protože některých věcí kol éry 80.tých a 90.tých let jsem zažil a nezapomenu. Slováckou Slávii nesnáším a nesnášet budu asi navždy, dokonce víc než Spartak Uh. Brod a proto se mi nelíbí, že je toto období adorováno jako nějaký základ dnešního klubu FC Slovácko, to je prostě lež.

  • pema - 29.03.2016, úterý, 14:44
    (0)

    K upřesnění - k vzestupu fotbalu v UH došlo již ve 3. lize, když do klubu vstoupili se svým projektem pánové Malík a Mikulík se jako majitelé firem TIC a VALSTAV, kterým pomáhali jejich švagři a kamarádi Fernet - pan Franta Kadlčík a Pedro pan Petr Velecký / mimo jiné pod hrací plochou měla časem být zbudována střelnice, vzhledem k tomu, že měli dobré hráče Podaného /kterého koupili ze Žižkova za milion/, Kufu, Lubčenka, Sanického, Irovského, Žůrka, Březíka,Michala, Cihláře a trenéra Jurana, taktéž velmi, na tu dobu, lukrativní prémiový řád - tak vyhráli 3. a poté i 2. ligu, poté po několika podrazech přišla firma TIC o obchody v bývalém SSSR a tak došlo postupně k předání klubu - sponzorovi firmě JOKO s majitelem panem ing. Kozumplíkem - poté se přestávalo dařit a díky iniciativě pana Miroslava Valenty seniora došlo ke spojení klubů UH a Synot a následně vzniku klubu Slovácko, kde také zpočátku odvedl velký kus práce Marek Jurák....

  • eLucky - 29.03.2016, úterý, 14:18
    (0)

    to Juancarlos: Tak příkře bych to nebral, osobnosti Slovácké i Jiskry z doby před spojením jsou osobnostmi dnešního Slovácka, protože dnešní klub navazuje na tyto kluby. Nemůžeme jejich předchozí historii spláchnout jakoby se dnešního klubu netýkala, ale také je těžko můžeme srovnávat s osobnostmi dnešního klubu. Nicméně rozhodně osobnosti Slovácké aj Jiskry mají své místo v síni slávy dnešního klubu, který vznikl sloučením těchto dvou klubů, bylo by rozhodně chybou předchozí historii házet do koše, nicméně stejnou chybou by bylo zveličovat význam jednoho z předchůdců dnešního Slovácka na úkor druhého klubu. Franta je Hradišťák a chodil na Joko, je logické že na tyto doby vzpomíná a možeš mu to mnět těžko za zlé jako fanouškovi. Trošku by se mu to dalo vyčíst, že tím protlačuje Slovácků na úkor Jiskry, ale to je jenom tím, že zatímco se Slovácků má osobní zážitky jako fanoušek, tak s Jisrků ne, to mu ale nemožem přeca vyčítat. Nemyslím si, že z jeho strany je to účelné překrucování historie... Nikdy bychom neměli opomenout fakt, že klub vznikl jako symbol spolupráce měst SM-UH a dlouhodobě se z něj snažíme budovat klub nikoli Hradišťšky nebo Staroměstský, ale Slovácký! Bohužel vedení klubu si na to, že jde o Slovácko, vzpomene jenom v tom případě, když ide za sponzorama nebo za krajem žádat o prachy... A pak se nám tu pořád dokola, jako bumerang, vrací ten stupidní názor, že když klubu přispívá na provoz Město UH, tak by měl mít klub v názvu město UH. To by úplně zabilo myšlenku seniora vybudovat tu silného reprezentanta regionu Slovácka!

  • juancarlos - 29.03.2016, úterý, 13:53
    (0)

    a přesně tak to má být, aby pořád nevznikaly nějaké šarvátky, tak je potřeba se v obsazování lidí do síně slávy striktně držet historie cca od roku 2000, bohužel slávista Uhříček má na to zjevně jiný názor. Všichni víme jaká byla prehistorie a může tam být zaznamenána a je evidentní, že někteří by si knihu Dáme gola dáme, měli přečíst, přestože některé věci tam jsou krapet tendečně upravené ;-) Takže abychom to uzavřeli, Vlk, Kadlec,Kuba nejsou odchovanci našeho klubu a rovněž tak finále českého poháru z roku 86 nelze považovat za úspěch FC Slovácko, to je prostě manipulativní výklad historie, který některým nevadí jiné uráží, bohužel i to je trend moderní doby, překrucovat historii dle toho jak se to zrovna mě líbí.

  • eLucky - 29.03.2016, úterý, 12:31
    (0)

    to juancarlos: Nejsu tak radikální co se týká historie Slovácké Slavie/Jiskry a na rovinu říkám, že jako Broďák bez vztahu k oběma klubům je mi to vlastně jedno:D Nicméně nemělo by se v žádném případě vyzdvihovat jednoho na úkor druhého. V době spojení klubu zcela jednoznačně Starák vlastně zachránil fotbal v UH na nějaké úrovni. Stejně jako je nesporné, že zatímco UH se za Joka dralo nahoru a tak tu tehdy prošli klubem nadstartní hráči jako Podaný, Kufa, Lubčenko... každý z spojených dvou klubů měl za ty roky řadu velkých osobností a všechny si zaslouží úctu, nicméně osobně beru za opravdu svůj až spojený klub a podle toho beru osobnosti klubu. Proto pro mně zřejmě už navždy budou největší osobnosti hráči, kteří tu strávili drtivou část svých kariér - Drobek, Hlahůl, Kowal, Polón, Vajdič, Mira Ondrůšek, Kordič, Palec, Šumi, Malár, Abrc, Pavlas... Tím rozhodně nesnižuju přínos hráčům přechudců dnešního klubu, je to jen můj subjektivní náhled na osobnosti dnešního klubu. Krásně je to ostatně srhnuto v knize Dáme góla dáme:)

  • juancarlos - 29.03.2016, úterý, 11:50
    (0)

    děkuji Lakouši, že aspoň někdo to pochopil o co mi jde. Vypichl jsem to radikálně zaměrně, protože mě to adorování Slávije buzerantů avije, bytostně štvě a někteří Hradišťáci s tím prostě nedají a nedají pokoj. pak to vypadá, že vlastně nebýt Uhá a jejich posrané sešívaného kdysiklubu, tak by tu snad FC Slovácko ani nebylo a to je prostě lež, stejného typu, že Kadlec proslavil náš region. Keci, prdy, beďary. Budeš se divit Sokolko,ale myslím to vážně, to není žádný troling, to ty jako televizní fanoušek, který o naší historií nic neví můžeš těžko pochopit.

  • eLucky - 29.03.2016, úterý, 07:38
    (0)

    Carlosovi názory jsou opravdu v mnohém dosti radikální, nicméně má pravdu v tom, že Mira Kadlec pro samotné Slovácko a jeho předchůdce nicmoc nikdy vlastně neudělal. Kdyby byl srdcař, tak se po kariéře v německu vrátil do Slovácka ne do Drnovic ani do Brna. Pak by si tu plaketu ve VIP určitě zasloužil, kdyby tu ty poslední 3-4 roky odehrál. Ale takto? A stavět ho na roveň takových person jako byly Hlahůl, Soldán, Kowal, Něma? Nepřipadá v úvahu, ti tu totiž opravdu prožil velký kus kariéry a všichni do jednoho v klubu pokračovali více či méně jako trenéři v akademii a pomáhali/jí tak klubu nadále. Mira Kadlec si určitě zaslouží úctu jako příkladný reprezentant Česka, ale těžko ho můžu řadit k legendám Slovácka. To už je o sto procent větší legendou makedonec Veliče, který se po velké kariéře venku vrátil do Slovácka a pokud bude po kariéře někde navazovat na svou hráčsou kariéru, tak to bude zřejmě nadále ve Slovácku. To je pravý srdcař! Ten si bezesporu zaslouží být v síni slávy klubu a být uctíván fanoušky. Kadlec nikdy pro fanoušky Slovácka nebude s těmito personami srovnatelný, tak to prostě je. Carlos to vypichl možná dost radikálně, ale rozhodně v tom má pravdu.

  • Hory - 28.03.2016, pondělí, 19:50
    (0)

    Naprostý souhlas s Juacarlos ohledně Kadlece. Ten pro Slovácko nikdy nic neudělal a neudělá. Jooo, ale když se mu ukáží peníze, tak to udělá pro každého všechno.Tak to je. To je prostě žoldák.

  • juancarlos - 28.03.2016, pondělí, 19:12
    (0)

    Že Kadlec proslavil region exituje jen ve vašich hlavách, myslím,že kdyby jste se ptali jen na Slovensko, tak si ho s námi nikdo nespojí pokud si vůbec kdo vzpomene kdo to byl, jste s ímto náhledem fakt směšný, je to stejné jak s tím mladým Sadílkem, Pořád si namlouváte jakési pohádky a slávě Slovácka, ok žijte si dál v této iluzi,ale radši o ní nikoho nepřesvědčujte,ztrapníte se. Trvám na tom,že pro FC Slovácko neudělal vůbec nic, spíš naopak coby funkcionář Brna nám nikdy nebyl zrovna nakloněn, to si uvědomte ,když použiji vaši terminologií, takže nechápu proč hráč jakési Slov. Slávie má mít v tomto tolik prostoru ? To není o tom,že bych proti němu něco měl,to není nic osobního, jde o princip. Ale tady je to pořád dokola a lidí na to chodí míń a míń, fandění a zápalení pro klub vadne a slábne a my budeme adorovat Kadlece, který s námi vůbec nesouvisí, to má logiku, to je jasné :-D

  • Skein - 27.03.2016, neděle, 12:44
    (0)

    komedie

  • Babu - 27.03.2016, neděle, 11:01
    (0)

    kdybyste se chtěli pobavit, tak Sparta byla v tomto ročníku ligy každý zápas v televizi kromě dvou - Se Slováckem doma a se Slováckem venku :D http://www.synotliga.cz/rozpis-zapasu/2016/2-ac-sparta-praha.html?type=2

  • riedlss - 27.03.2016, neděle, 09:57
    (0)

    Divák se alespoň baví :)

  • volič - 25.03.2016, pátek, 22:01
    (0)

    to juancarlos: zapomněls to po sobě spláchnou ,oposume...

  • Pedro - 25.03.2016, pátek, 21:43
    (0)

    ---nehledě na jeho působení dlouhodobé v reprezentaci...viz vrchol na ME v Anglii, mimo výkonů jeho slavné foto při podávání ruky britské královně...to byli všichni fandové ze Slovácka pyšní, koho vyslali do velkého fotbalu....ale to ti dva kritici nejspíš ještě dělali do plínek. Tak ať si aspoň něco přečtou...

  • Pedro - 25.03.2016, pátek, 21:38
    (0)

    ...Co tady opravdu někteří plácáte?? Mira Kadlec byl společně s Lubomírem Vlkem opravdu odchovanec fotbalového Slovácka - myslím jako regionu ne klubu, který tehdy ještě neexistoval a prošel všemi kategoriemi až do mužů a který jako málokdo proslavil náš region ve fotbalovém světě. Naskočil pak do ligy ve Vítkovicích a jeho učinkování v bundeslize mělo evropské parametry / Vlk hrál v FC Porto /.Kadlecova anabáze v Drnovicích a následně v Brně, to už byla jen dohrávka na fotbalový důchod. Nikdo ze slováckých fotbalistů neproslavil tento region lépe....to si uvědomte vy fotbaloví analfabeti !!!!

  • Šovkovskij - 25.03.2016, pátek, 17:55
    (0)

    Za to Sokolka je odborník jak Franz Beckenbauer s Fabiem Capellem dohromady:-)

  • Skein - 25.03.2016, pátek, 14:22
    (0)

    Já si všiml fotky, kde jsou hráči ale proč se opakuji? to nechápu, se to pak má postupně doplňovat. A nechápu též co ten Mira, Michala beru. a našli jst nkde Miroslava Kufu? a tam měli být dresy obou táborů před sloučením, si pamatuji ty zelenobílé. Doufám, že bude i pro veřejnost a měli by se vyzdvihnout o holky ;)

  • Babu - 25.03.2016, pátek, 13:11
    (0)

    co to tady zas hnětete? Síň bude otevřena i pro fanoušky, ale není zas tak velká, aby se tam na otvíračku vešli fans, funkcionáři a další. Zase děláte aféru, kde není...

  • Šovkovskij - 25.03.2016, pátek, 12:00
    (0)

    juancarlos: Nic proti Kadlecovi nemám, ale nějak si nevybuju, že by zde někdy působil. To už toho odehrál více v Drnovicích, nebo v Brně, kde i funkcionařil. Odchovanec to asi je, ale to je tak všechno.

  • juancarlos - 25.03.2016, pátek, 11:45
    (0)

    to Šovki: ano podle všeho je to jen klubovna pro přátele Brna;-) Fraška.

  • juancarlos - 25.03.2016, pátek, 11:43
    (0)

    toto fakt nepochopím proč má v tomto článku tolik prostoru člověk,který pro FC Slovácko neudělal ani co se za nehet vejde, spíš naopak za éry Mokrého v Brně. Jeho dospívání v Slov. Slávii je naprosto irelevantní. Nebo jinak bude v siní slávy i Jara Hastík ? Který přes špatnou pověst pro FCS udělal určitě víc, než ten brněnský bývalý reprezentant. Ano, ona se ráda vytahuje historie sloučených klubů, ale jen když je potřeba okecat nějaké sešívky. Tak pánové, kdyby záleželo na Slov. Slávií nebo Jiskře, tak tady nikdy žádné FC Slovácko nebylo, to je především a jen zásluha kapitálu Synotu, stejně tak by bez něj nestál stadion v UHá. Chápu continuitu ve fotbalové tradici na Slovácku, ale nelíbí se mi to věčné hradišťácké přihřívání si té své studené,zvětrálé a zkyslé polívčičky. Tak to teda Ne.

  • Šovkovskij - 25.03.2016, pátek, 11:32
    (0)

    Taková Síň slávy je o ničem. Pro koho to dělali? Pro sebe? Nemá být Síň slávy pro fanoušky? Rovněž slavnostní ceremoniál, běžným smrtelníkům zapovězeno. Hlavně, že si to Krejčí aspol. užili. Prostě tragikomedie. Síň slávy, kam se běžný člověk nedostane. Tragikomedie:-D

  • juancarlos - 24.03.2016, čtvrtek, 20:07
    (0)

    prostě Uhříček si to adorování Slovácké neodpustí a neodpustí ;-) Jebat Slováckou 4ever a já jsem si s tím nezačal, jako fanoušek Slovácka prostě úspěchy jakéso posrané Slávije neuznávám a nikdy neuznám. To se mělo říct rovnou o co tu jde a mohl jsem si ušetřit přes 12 let šaškování na tribunách, za FCS. Žádné Slov. Slávií bych nikdy nefandil ani kdyby mě za to platili.

  • juancarlos - 24.03.2016, čtvrtek, 20:01
    (0)

    eLucky: což o to, né že by to nebyl pěkný úspěch, ale nevím nevím, zdali je to dostatečná záplata na churavé sebevědomí fans Slovácka

  • eLucky - 24.03.2016, čtvrtek, 17:14
    (0)

    to juancarlos: No asi největší úspěch byl loňský titul juniorek Slovácka;) Pohár za tuto výhru je v síni slávy taky;)

  • juancarlos - 24.03.2016, čtvrtek, 15:49
    (0)

    tak základ je položený, teď už jen do té vitrínky něco nastrkat ;-) matně si vzpomínám jen na dvakrát finále poháru. Připoměňte mi kdyžtak další úspěchy do síně slávy ?

pristi
 Další články:
05.04.2016, úterý, 08:00 - Výjezd na Baník
01.04.2016, pátek, 11:05 - Habanec chce mít proti Spartě dvanáctého hráče
01.04.2016, pátek, 09:55 - Utkání se Spartou Praha budí značný zájem
01.04.2016, pátek, 09:53 - Rád bych si už sedl aspoň na lavičku, říká Kalouda před Spartou
22.03.2016, úterý, 12:55 - V pátek do kotle! Pojď i ty podpořit reprezentaci U21
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace