*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko míří do Karviné. Kordula plánuje změny v sestavě

01.09.2018, sobota, 19:16
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Chtějí se revanšovat rozladěným fanouškům, odčinit propadák z derby se Zlínem a získat důležité body pro klid a ztracené sebevědomí. Fotbalisté Slovácka míří do Karviné, se kterou v nejvyšší soutěži zatím ještě neprohráli.

A pozitivní bilanci chce celek z Uherského Hradiště udržet i v 7. kole FORTUNA:LIGY. „Do Karviné jedeme s tím, abychom napravili celkový dojem z pondělního derby, které jsme vůbec nezvládli,“ říká trenér Slovácka Michal Kordula.

Jeho tým už porážku s krajským rivalem hodil za hlavu. Dál už se zpackaným duelem nezaobírá. Slovácko má před sebou další těžkou šichtu, střet s rovnocenným protivníkem. „Pracujeme na tom, abychom nevydařené utkání se Zlínem hodili co nejrychleji za hlavu a po vyhodnocení našich chyb se nyní plně soustředíme na další ligové utkání,“ prohlásil Kordula.

Karviná vstoupila do sezony, v posledním zápase se ale zvedla. Severomoravané v posledním ligovém zápase porazila ve slezském derby Opavu 3:1 a odpoutala se ze dna tabulky. „Poslední výhra určitě může soupeři psychicky pomoci,“ tuší kouč Slovácka.
Karviná má v kádru několik výrazných individualit. Hlavně Budínský s Wágnerem mají schopnosti rozhodovat zápasy. „Proto si na ně musíme dát velký pozor,“ říká Kordula.

Hosté se však budou chtít prezentovat aktivní a kombinační hrou, kterou předváděli v předchozích zápasech. Dá se očekávat, že se trenér Kordula odhodlá ke změnám. „Samozřejmě sestavu prozrazovat nebudu, ale máme k dispozici kompletní tým a vzhledem k poslednímu utkání se Zlínem v základní sestavě určitě k nějakým změnám dojde,“ přiznává.

Utkání 7. kola FORTUNA:LIGY mezi Karvinou a Slováckem je na programu v neděli 2. září od patnácti hodin.

FORTUNA:LIGA, 7. kolo -
MFK Karviná (13.) – 1. FC Slovácko (8.)

Výkop: v neděli 2. září v 15.00, Městský stadion Karviná – Ráj

Jméno Heslo
text
  • zary.cz - 13.09.2018, čtvrtek, 17:45
    (0)

    Ok, díky za info.

  • Pan Puk - 13.09.2018, čtvrtek, 16:52
    (0)

    zary.cz>to bylo za jarni derby.

  • zary.cz - 13.09.2018, čtvrtek, 16:27
    (0)

    Kecipep: Já četl že 50 000. Zlin taky 50 000.

  • kecipep - 13.09.2018, čtvrtek, 15:53
    (0)

    Plzeň zaplatí pokutu 125 tisíc Kč za výtržnosti fanoušků na Slavii. Slovácko musí po duelu se Zlínem zaplatit za nepřístojnosti v hledišti 115 tisíc.

  • a jé - 13.09.2018, čtvrtek, 11:07
    (0)

    Víc na občerstvení? Za Synotu byl výběr ale teď nemají ani nealko pivo což nechapu

  • derflik - 12.09.2018, středa, 23:11
    (0)

    A spolubojovník bude nejhorší hráč Slovácka.....to bude motivace..

  • KEIKIN - 12.09.2018, středa, 19:45
    (0)

    Babu: Na domácí zápasy Slovácka by měli jezdit až Břeclavi. Slovácko má velké hranice. Vlakem to není daleko. Akorát to chce nabídnout k tomu vstupnému ještě něco navíc podle mně. Teďka hodně frčí MMA, po zápase 2,3 zápasy v oktagonu - vybralo by se více na občerstvení.

  • Dany-Hull City - 12.09.2018, středa, 17:27
    (0)

    Omlouvám se za chyby pisu rychle z mobilu a nemamja cas si to kontrolovat aspon je co lustit :-D

  • Dany-Hull City - 12.09.2018, středa, 17:26
    (0)

    Myslim ze jestli jsi fabousej slovacka tak ti dat o stovku navic nebude delat problém. Gunguje tose uz několik let a delaji to i jine kluby v lize. Pro me to neni nic jako spatneho od klubu. Jen nekteri podle toho co tu nekdo napise maji pocit se toho hned chytat. Ano fanousek jsi a neni to o tom jestli jdes jednou dvakrat nebo vsech patbact zapasu. Kdo to pochopil tak vi jak sem to myslel.

  • Babu - 12.09.2018, středa, 15:22
    (0)

    Já si vážím každého fanouška, který chodí na Slovácko kvůli Slovácku :-)

  • Babu - 12.09.2018, středa, 12:41
    (0)

    drzý vandrák: jeden člověk tu něco napsal, tak z toho nemusíš dělat spor B3 vs. zbytek světa :D

  • Babu - 12.09.2018, středa, 11:39
    (0)

    Zase a opět zbytečné žabomyší války ;-) nedělejme si tu prosím žebříčky, kdo je víc fanoušek a kdo míň..

  • Skein - 12.09.2018, středa, 10:03
    (0)

    kde prosím hoši sedíte? za krčkem nebo kde? jen abych došel a vzal si i lopatku (troška ironie).

  • Dany-Hull City - 12.09.2018, středa, 01:33
    (0)

    Vy tu ale plantate jedno s druhym a porad jste nesppkojeni. Mate moznost napsat vedeni klubu mate moznost. Povodat a debatovat o tom tady umi kazdy druhy. Ale jednat je uz druha vec. A tyto veci se resi pred sezonou. Tak jste meli moznost nez zacala sezona. Ano s rodinou to chapu ale vy co to tu pisete a zase se divite tak rodinu s peti cleny nemate. Tak jde o jednotlivce vetsinou. A chapu ze nekdo treba nekde nekdy a nejde na vsechny zapasy ale i protp to jde vymyslet tal ze permici nekomu dam at se vyuzije. Kdyz jste tak chytri tak sem si myslel ze to vas napadne.

  • Greif - 11.09.2018, úterý, 20:57
    (0)

    To nevím nesleduju je ale možná spíš abych to upřesnil na kluby na které se chodí ;)

  • vajdik - 11.09.2018, úterý, 18:17
    (0)

    Greife takze dle tvych indicií na Opavu počítat se zvýšeným vstupnym? Opavaci jsou dle meho po Ostravě druzí nej vyjezdaci...

  • Greif - 11.09.2018, úterý, 17:54
    (0)

    Chodit jen na Spartu a Slavii to fakt nejsi fanoušek ;)

  • Greif - 11.09.2018, úterý, 17:53
    (0)

    Vajdiku , jednoduché kluby na které chodí lidí a kteří spolu dovezou své fans, proděti je snížené vstupné , pro některé dokonce 20 Kč pokud hrají ... Pokud to ještě stále je , proč není dopředu info ptej se vedení ....

  • kecipep - 11.09.2018, úterý, 15:03
    (0)

    V pátek losování MOL Cupu, z toho už může vzejít velmi zajímavý match

  • Šovkovskij - 11.09.2018, úterý, 13:25
    (0)

    A ještě doplním, nemusí se jednat jen o práci, zaměstnání. Člověk má i jiné povinnosti, zájmy. Nejen Slováckem je živ člověk. Naštěstí.

  • Šovkovskij - 11.09.2018, úterý, 13:20
    (0)

    Dany, s tebou je to taky jak s kolovrátkem. Já osobně permici mám, i když kvůli pracovnímu vytížení nestíhám zdaleka všechny zápasy, takže j pro mne vůbec otázkou, jestli se mi ta permice vyplatí. Ale kupuji si ji i tak ze setrvačnosti každý rok. Ale jsou i jiní, kteří pracují v nepřetržitých provozech, nebo mají víkendové směny, což ne zdaleka každý dokáže evidentně pochopit. A ne všichni mají takové myšlení, aby si permici koupili, když se jim třeba ani nevyplatí. A taky je tu další věc. Je jedna věc jít na fotbal sám a vypláznout třeba tu stovku navíc, to člověka tak nebolí, ale když jde dejme tomu s přítelkyní, ženou a dvěma dětma, tak to se sestakramentsky prodraží, k tomu doprava, občerstvení a najednou nejsme na lidové zábavě. K tomu ty výkony a výsledky, viz zápas s Gottwaldovem. Mne celkem udivuje, že na Slovácku není žádné rodinné vstupné, jako všude jinde v civilizaci. Nebo mi něco uniklo?

  • Dany-Hull City - 11.09.2018, úterý, 12:10
    (0)

    Proc se porad divite a proc resite vstupenky. Mate mit permici na celou sezonu a ne si stezovat. A jestli nemas ze nechodis na vsechny zapasy tak nejsi fabousek slovacka. Skalni fans jde i po debaklu. Kdyz se dari tak je plno fans i takovsch co pak jen umi nadavat.

  • hešpy - 10.09.2018, pondělí, 19:43
    (0)

    Jo, psalo se nedávno, ale až po strašně dlouhé době od toho, co se zranil. Do té doby ani ťuk, to fakt není ok.

  • Babu - 10.09.2018, pondělí, 19:41
    (0)

    vajdik: s lístky souhlas, ke zbytku: divíšek je podle mě ok, hrál v poháru celý zápas, o Kuchtovi se psalo na ofiko webu nedávno, i když bez upřesnění zranění.

  • vajdik - 10.09.2018, pondělí, 16:15
    (0)

    Greife takže pro tebe řešení je, že si fanoušek SNAD domyslí ty dražší soupeře jo? Nevím teda proč je Baník a není Olomouc či třeba ta Opava...ani nevím zda bylo či nebylo Brno za tu vyšší cenu...takže asi tak. Asi by to byl velikánský pracovní výkon zaměstnance klubu kdyby před sezonou byl znám ceník - tak jak píše Babu. A jak píše Drzý vandrák - ono to jde si dát tu práci a třeba těm lidem dám nějaké info, bohužel Slovácko pro fanoušky neudělá ani krapet navíc...ikdyž bylo na slavné férovce slíbeno... O zranění Kuchty jsem se za celou dobu nedovedel co mu bylo jak dlouho bude marodit - NIC, to stejné Divíšek, ví snad někdo proč tento hráč ještě nezasáhl do nominace na zápas? Je to pořád stejné.... Já říkám, kdyby vedení a panu Zemkovi záleželo na divácích, dejte vstupné na tu Spartu, Slavii 300 ale kompenzujme to třeba tou slevou kdo má lístek na slabšího soupeře (můžete mi oponovat že to bude v řádech desítek lidí co prijdou) ale kua i ty jsou super, že krom cumení na Spartu dojdou i třeba na bohémku, kde by normálně nedošli..) Chápu, asi je s tím práce něco takového řešit...

  • Babu - 10.09.2018, pondělí, 15:25
    (0)

    Jj já souhlasím, stačí napsat, že Baník, Slavia, Sparta, Plzeň a Zlín budou za 250 Kč. Jinak na Olomouc bylo vstupné 150 Kč a došlo 4800 lidí, takže v ceně lístku problém není. V Česku se prostě chodí na soupeře.

  • Greif - 10.09.2018, pondělí, 14:48
    (0)

    Tvl sak je jasné už x let co je atraktivní soupeř a co ne .. jen Vajdík to neví :D

  • vajdik - 10.09.2018, pondělí, 12:55
    (0)

    babu klííído at je na slavii 250kč cena, ale dle mého kdyby klub něco chtěl změnit, na následující zápas na opavu třeba jak bylo drive po predlození listku na slavii dat slevu (50-100Kč). Chápu, kdysi to nemělo nějak moc veliky prinos, mozna to bylo i tím že se to moc neprezentovalo...ale takto se mohlo z rad cumilu na slavii dostat pár jedinců třeba i na méně atraktivního soupere.. Ikdyž nikdo neví zda třeba opava opět nebude vyhodnocena jako atraktivní soupeř za navýšené vstupné :-D Jak se slibovalo na férovce o zlepšení práce z fanoušky...ono je něco jiného tlachat na tiskovce a jiná je pak realita :( Přitom se už dávno mohlo vydat za jaké vstupné se bude chodit alespoň na podzim na domácí zápasy!

  • Babu - 10.09.2018, pondělí, 12:33
    (0)

    Já si prostě nemyslím, že kdyby bylo vstupné 150 Kč, tak dojde o stovky lidí víc. Možná o 50-100, ale nevěřím, že teď dojde 6500 a za 150 by došlo 7500... i na Zlín se frckalo a došlo kotel lidí a to bylo pondělí.

  • Šovkovskij - 10.09.2018, pondělí, 11:55
    (0)

    Tak po trapárnách a ostudách se Zlínem a Karvinou jsou zcela nečekaně vstupenky na Slavii opět zdraženy. Jak šokující. Vedení klubu si očividně nevidí do huby.

  • Babu - 10.09.2018, pondělí, 10:39
    (0)

    zdrh: beztak to je proto, kde zaplatíš členský příspěvek FAČR, tam jsi členem, a je jedno, kde hraješ :D

  • zdrh - 09.09.2018, neděle, 23:36
    (0)

    tomisek: Já to hledal přes členy, kteří jsou registrovaní v daném klubu. A tam mně to vyhodilo u Slovácka ty, které jsem uvedl. Ale možná mně vysvětlíš rozdíl mezi členy a hráči (aneb proč je člen v jednom klubu a současně hráč v druhém)

  • Nike - FCS - 09.09.2018, neděle, 20:52
    (0)

    Mě přišlo že ten první výpadek byl schválně, i ten hlasatel to říkal že v tom byl úmysl, ale asi se snažil to nějak zamést pod koberec no... Ten první výpadek mě nějak extra nevadil, ale ten druhý už to bylo zvláštní no... Stávat by se to nemělo, ale při utkání to nebylo tak díky bohu... spíše mě zaráží že světla nesvítila ale postranní panely se světlama u vipka normálně svítila, že by byli napojeni na jinou síť?

  • marakyjov - 09.09.2018, neděle, 20:43
    (0)

    Gudu: no co...zápas jsem viděl a odešel jsem akorát o 15 minut později...to mě vůbec nezabilo...ale ty si z toho evidentně špatný ještě dnes.Nechápu hlavně proč toto tady na foru řešíte , kde nic stejně nevyřešíte..to je na zbavení svépravnosti. Každý to viděl, že se to znova stalo, tak snad příště už budou opatrnější. Tvé oznámení výpadku na foru nic nevyřeší.

  • tomisek - 09.09.2018, neděle, 18:34
    (0)

    zdrh - nauč se v tom hledat

  • tomisek - 09.09.2018, neděle, 18:33
    (0)

    https://is.fotbal.cz/hraci/informace-o-hraci.aspx?req=ac480610-e4f5-4049-9230-943971b05c07

  • zdrh - 09.09.2018, neděle, 17:18
    (0)

    fana: Podle is systému FAČR je registrovaný v Hulíně. Jinak podle tohoto systému je ve Slovácku pořád registrovaný Heča, Břečka, Koné, Melichárek, Rada, Irakli. Že by ti první dva byli jen na hostování s tím, že se to automaticky změní v přestup?

  • fana - 09.09.2018, neděle, 16:51
    (0)

    Co to má Ondřejka za smlouvu když má pořád platný kontrakt v FCS?

  • Šovkovskij - 09.09.2018, neděle, 15:37
    (0)

    Tak ono někteří to budou pořád zlehčovat a nic se neděje. A nemusí jít jen o zápasy repre, ale co když zase bude po dlouhé době hrát Slovácko pod světly...?

  • Skein - 09.09.2018, neděle, 12:14
    (0)

    Boleslav - Slovácko, 9. kolo,so 22.9. v 17.00h

  • marakyjov - 09.09.2018, neděle, 10:21
    (0)

    náhodou byl ten výpadek proudu fajn spestření...začalo se o 15 minut později...no to přece nikoho nezabije...a kdo se nestihl na stadion, tak je to jeho blbost, že nepřišel dřív...bylo jasné že bude vyprodané a před začátkem budou fronty před vstupem. Riedls má pravdu...řeší se tu blbosti(a my je stejně tady na diskuzi nevyřešíme. Je to jen povahou člověka jak moc mu to vadí. Já si ten repre zápas užil...vyprodáný stadion v UH je vždy krásný zážitek :-) už se těším na domácí zápas proti Slávii, kdy přijde zas moc a lidí a budu doufat, že skončí s lepším výsledkem pro domácí ;-)

  • Šovkovskij - 09.09.2018, neděle, 10:07
    (0)

    Neustále se opakující problém v podobě výpadků elektřiny na stadionu bych opravdu nenazýval blbostí, či nějakou trivialitou. Jedná se o dost důležitý problém, který by ouřadové na městě měli konečně začít řešit. Včera bylo pozdě!

  • vajdik - 09.09.2018, neděle, 09:15
    (0)

    Tady se resi ze mesto s fotbalovym stadionem nic nedela, běžte se podivat na zimni, ten je jiz pomalinku na zbourani a horsi na Morave nenajdeme.. Asi tak k mestu UH jak se staraji o sportoviste mesta! Sportovní halu mesto nemá 28let po revoluci..atd.

  • Babu - 08.09.2018, sobota, 22:12
    (0)

    A všeobecně nechápu, proc se tu tolik lidí hejtuje navzájem kvůli úplným blbostem. Tady už se.proste normálně diskutovat nedá.

  • Babu - 08.09.2018, sobota, 22:10
    (0)

    Vajdik: to nemyslíš vážně.. to píšeš někomu ty? Jinak prý si ČT zapomněla agregát a zkoušeli to bez něj, ale nešlo to, takže to vypadlo.

  • ondicz - 08.09.2018, sobota, 20:37
    (0)

    @vajdik: tak to teda píše ten pravý :-D

  • riedlss - 08.09.2018, sobota, 18:08
    (0)

    Dejte si facku a běžte se projít do města nebo po dědině, uděláte líp a přijdete na jiné myšlenky než řešit sracky. Všem expertům a elektrikarum nazdar. Tvl, demence tady....

  • Šovkovskij - 08.09.2018, sobota, 09:10
    (0)

    Lakouš je evidentně takový slovácký Jára Cimrmnan:-)

  • vajdik - 08.09.2018, sobota, 09:04
    (0)

    eLucky prosim napis sem na co ty vlastne nejsi odborník 😀 Ty dokazes obkecat cokoli...

  • Dany-Hull City - 08.09.2018, sobota, 00:55
    (0)

    vase vyplody se krasne ctou. ovsem chyba neni na strane klubu ale svazu a hlavne ceske televize. Tak se tady neosocujte kdo ma jake znalosti, ja treba nemam skoro zadne ale je logicke ze kdyz neco pretizim tak to asi nevydrzi. A to je pripad slovacka a kdo ma pocit ze melu nesmysli muze oponovat ale i tak vim ze to tak je protoze to primo od lidi co tu byli a ze svazu behali to resili.

  • romirgo - 07.09.2018, pátek, 23:36
    (0)

    Elucky: Nemáš pravdu v dnešní době když je elektroinstalace dobře provedena a vyprojdktovana tak pojistky proste nevýhodis. Řeší se to blokováním stykacema ale to je na delší debatu. Zkratka je chyba na straně buďto zhotovitele stavby nebo špatnému projektu.

  • hešpy - 07.09.2018, pátek, 22:07
    (0)

    Ty vole, eLucky, s tebou se ani nedá diskutovat, ty jsi snad to nejhorší, co se dá na diskuzi potkat. Můžeš mi prosím říct, jak si přišel na to, že tady nikoho repre nezajímá? Ano, ten fotbal co předvádí repre je příšerný, roky 2006,2009, kdy tady fakt hráli reprezentanti jsou pryč, ale i tak je to svátek, můžeme být rádi, že tady něco takového bylo, kdo ví jak dlouho to tu zase nebude a ty tady ze sebe zase dostaneš takový průjem. Nezlob se na mě, ale je to tak. Ty včerejší výpadky, to byl fakt ultra průser.

  • tucekbucekmucek - 07.09.2018, pátek, 21:41
    (0)

    Příbramský tým posiluje o 5 nových tváří. Ruslan Mingazov, Mário Holek, Dominik Duda, Radek Voltr a Petr Pejša. Vítejte v Příbrami....achjo ☹️☹️

  • Ondra - 07.09.2018, pátek, 19:36
    (0)

    Pro vaši informaci. Speciálně na toto utkání byla vyšší energetická potřeba pokryta agregátem přivezeným z Trenčína.

  • Michal fcs - 07.09.2018, pátek, 18:13
    (0)

    Jinak nekolik sedacek hlavne na D3 vzalo za sve, necp skoncilo i na hristi.....

  • Michal fcs - 07.09.2018, pátek, 18:03
    (0)

    LED panely byli jedine, co fungovalo, bylo to hriste pekne nasvetlene, takze tim to nebylo, ale jinak souhlas, vsechny prenosove vozy a pod. urcite sehraly roli.

  • eLucky - 07.09.2018, pátek, 15:38
    (0)

    to Šovki: To ale može a mosí řešit jedině město, nikdo jiný se obávám. Je třeba zjistit kde je problém v elektrice, co je poddimenzované a buď rizikový okruh(y) rozsekat mezi víc okruhů a nebo dotáhnout jinak elektriku. Ale osobně si myslím, že hlavní problém bude v tom, že prostě nikdo nepřemýšlá a nedomýšlá co može a co nemože zapnůt, když holt na jeden okruh nahodíš moc věcí, které třeba eště navíc zapneš v jeden moment, tak možeš mnět elektriku dělanů jak chceš a vyletí ti to, tomu se stoprocentně nevyhneš pokud nevyloučíš lidský faktor prostě. A já bych teda rozhodně neřekl, že ten problém se neustále opakuje, ano stalo se to už nejednou, ale že by se to neustále opakovalo? To bych spíš tvrdil u Dukly, která kvůli tomu loni jeden zápas ani nedohrála a další tuším dva byly přerušené, protože jim vypadl proud. Tolik závad sme neměli snad od otevření stadionu. Takže osobně si myslím, že je to o tom, že v daný moment je prostě špatně zapojené příliš mnoho věcí do zásuvek. Na což stadion prostě před 15ti rokama dimenzovaný nebyl a při rekonstrukci pro Euro se to asi taky neudělalo pořádně, když to teda prej vypadlo při euru. A nebo je to holt o tom, že na stadion drátama nedoteče tolik elektriky co stadion potřebuje. A to už vůbec nemože řešit klub a dost těžko aj město.

  • Šovkovskij - 07.09.2018, pátek, 15:24
    (0)

    eLucky: Jenže je zarážející, že ten problém se neustále opakuje. Problémy s tím byly už při ME 21, minulý rok s tím mělo zkušenost i Slovácko (když jednou za dvacet let hraje pod světly) a teď repre. Mně celkově udivuje, že se s tím pořád nic neděje. Vím, že je to problém města, ale nevím, co si o tom mám myslet. Relativně nový stadion, navíc po rekonstrukci, a stále tento problém. Nikde jinde se nic takového neděje. A chctě nechtě, tvoje argumentace je sice poměrně logická, ale kolik lidí tohle ví? Každý si řekne, že je to stadion Slovácka a jde to na jeho triko. Tak to prostě je, tak lidi uvažují a neznají širší souvislosti. Snad se na městě konečně někomu rozsvítí, protože tohle je fakt trapas!:-)

  • eLucky - 07.09.2018, pátek, 15:07
    (0)

    to Šovki: Jasné, stejně jak dojde na zápas proti Slavii milion vandráku, co idů na soupeře;) Kdyby Slovácko na zápas taky pustilo do prodeje místo 8000 lístků ty asi 3000, tak by je tu taky možná vyprodalo:D Je to o vzácnosti repre tady a vůbec na moravě, když repre hraje na celé moravě prakticky jednou za dva roky, tak ten jeden zápas - ještě při faktu, že do prodeje ide kolem poloviny kapacity většinou - bude dycky vyprodaný. Kdyby Slovácko hrálo jednou za rok doma, tak ten jeden zápas bude taky možná vyprodaný, to nejde porovnávat jaksi. Chtěl sem tím říct, že repre zápas je zápas organizovaný svazem prakticky bez klubu, to že se hraje na stadionu Slovácka je prakticky to jediné co zápas s klubem spojuje. Když dojedou na jeden zápas za 4 roky sem na stadion, o kterém nic neví, tak takový průser je nasnadě. Kdyby to nastalo u zápasu Slovácka, tak si myslím, že klub a jeho lidi už ví jak to řešit, kdežto svazoví to určitě řešili tak, že zavolali Knoťáka a pak tam je vyšší prodleva:D Ale taky by samozřejmě za ty roky samozřejmě měl nejen klub o tom, že tato možnost při velkém odběru je vědět, ale nejen klub! No vlastně buďme rádi, že nemáme LED panely, protože si myslím, že ty by nám to taky mohli vyhazovat furt:D

  • Šovkovskij - 07.09.2018, pátek, 14:54
    (0)

    Repre tu nikoho nezajímá? To je zajímavé, že bylo dva týdny před zápasem prakticky vyprodáno. Což se tedy o zápasech Slovácka, se vší úctou, tedy rozhodně říci nedá.

  • eLucky - 07.09.2018, pátek, 14:48
    (0)

    To je zas debata na úrovni ty vole...

    Nevíte nic o elektrice? Nikdy vám nevypadli pojistky??

    Když zapojíte na jedny pojistky mikrovlnku, trůbu, rychlovarnů konvicu, tak vám taky vyletí přeca. Toto není nic iného akorát ve velkém.

    Při zápase Slovácka se to stat prakticky nemože, protože kvůli TV debiom prakticky nehrajem pod světlama a aj dyž, tak nemáme led panely, přenosové vozy apod. hňupiny napichlé na elektriku. Repre tu nikoho nezajímá, klub s tím nemá nic společného, stadion patří městu a na každů takovů repre akci je stadion pronajatý, organizaci si má zajistit svaz, včetně toho, aby měl dostatečně posílené linky, vysrali se na přípravu, aby si to otestovali a podle toho to dopadlo.

  • Greif - 07.09.2018, pátek, 13:14
    (0)

    gudu hlavně že ty máš vždy nějaké argumenty že ;)

  • kecipep - 07.09.2018, pátek, 12:17
    (0)

    Gudu: Ty nechceš hanit klub? Možná si najdu ten čas a najdu to tvoje zvracení tady. Právě sis nasral do úst.

  • Šovkovskij - 07.09.2018, pátek, 12:11
    (0)

    Ostuda to je, a to dost velká. Zarážející je, že je to opakující se záležitost. Kdo za to ponese odpovědnost?

  • hrdla - 07.09.2018, pátek, 11:29
    (0)

    Ach jo, když se tu nenajdou odborníci přes kritiku naší hry nebo trenéra, najdou se zde rození elektrikáři...

  • Vosolys - 07.09.2018, pátek, 11:18
    (0)

    Zalozit si profil, aby jsi napsal, jak byl vypadek proudu ostuda.. tleskam. Takovych vypadku vsude jinde bylo a bude.

  • Bayern Munchen - 07.09.2018, pátek, 11:17
    (0)

    Gudu: tak to je ostuda, ten výpadek proudu. Hlavně když se to neustále opakuje. Možná proto buďme rádi, že nehrajeme večer pod osvětlením. Ale stadion je města a pokud na to serou, tak pak to vypadá, tak jak to dopadlo včera...

  • Vosolys - 07.09.2018, pátek, 10:53
    (0)

    Tvoje mama je ostuda

  • riedlss - 07.09.2018, pátek, 09:09
    (0)

    Fanatikos je super na hláskování, ale byl bych trochu opatrnější s pojmem fanatikos. O fanatismu se už dlouho nedá mluvit. Možná by šlo ještě mo-dro-bí-lá. Nevím, má to i ten pojednaný Zlín ne :D

  • kecipep - 07.09.2018, pátek, 07:50
    (0)

    To nemusí být špatné, jen bych to změnil třeba na Fanaticos :-)

  • Jerry1984 - 07.09.2018, pátek, 07:37
    (0)

    Včera se mi líbil pokřik U-kra-ji-na.. Co to zkusit? S tím postupným zrychlováním

  • Dan - 06.09.2018, čtvrtek, 23:35
    (0)

    Kalabišku na hrot a trenéra zatím nechat.A po další prohře někomu darovat. Jestli ho někdo bude chtít.

  • Dan - 06.09.2018, čtvrtek, 23:31
    (0)

    Kadlec je k ničemu. K Hofmanovi zpét Šimka. Místo Petra kohokoliv, Rezek se mně jevil v poháru nejsnaživější.Kalsbisku

  • Bayern Munchen - 06.09.2018, čtvrtek, 19:23
    (0)

    huhu: hlavně, že ty si expert. Ten sranda tým, jak píšeš nám dál dva fíky a k tomu měl několik tyček... a já jinak nehodnotím jen zápas v Molu ale taky dva poslední ligové zá pasy a nikde nevidím ani kousek progresu k lepšímu do dalších zápasů...

  • huhu - 06.09.2018, čtvrtek, 18:37
    (0)

    Bayern: ano ze sestřihu s takovým sranda týmem hodnoť přístup a hru obrany. Opravdu expert. A jé: no mě taky Krejčí přijde poloviční oproti jaru, zkusil bych dát Kadlece na levého stopera k Hofmannovi

  • a jé - 06.09.2018, čtvrtek, 11:20
    (0)

    Mě osobně se nelíbí výkon Krejčího snad už od začátku ale abych nehanel co mu jde jsou přihrávky na Hofmanna jinak nic moc, někteří tady nadávali na Radu ale ten se pokoušel i rozehravat ano udělal chybu ale dle mého prevysovala spíš pozitiva

  • Bayern Munchen - 06.09.2018, čtvrtek, 10:53
    (0)

    No podíval jsem se na sestřih včerejšího zápasu v poháru a musím říct, že teda ten přístup našich hráčů byl nic moc. V obraně až hrůza kolik šancí měl divizní manšaft. Jestli to je podcenění, nevím... Poslední dobou se mi ta hra obrany přestává líbit, jenom ustupuje a opět jsme dostali gól po standartce. A hlavně ten útok, to je opravdu bída. Říkal jsem si, že by opravdu stálo za to dát Kalabišku na hrot a místo něho na jeho stranu zálohy Navrátila. Protože opravdu Zajíc a Kubala na to zatím fakt moc nemají, jsou z formy. I když si myslím, že dost z formy je celý tým....

  • riedlss - 05.09.2018, středa, 20:56
    (0)

    Chmelda: no ty jsi vypustil taky novinu jako svině. Vyloženě se stala chybka, protože o změně Matouška a částečné kompenzaci je napsáno na každém hajzpapíru tak se hoď do klídku.... :)

  • UDH - 05.09.2018, středa, 20:18
    (0)

    Kdyby dali i 4 goly,postoupilo se postoupilo to je hlavni

  • Babu - 05.09.2018, středa, 20:01
    (0)

    Jerrry1984: Tak už jsme v té době vedli 4:0, tak asi povolili..

  • Jerry1984 - 05.09.2018, středa, 19:07
    (0)

    no, dostat od divizního týmu dvě branky.. ale asi to bylo ve volnějším tempu..

  • Skein - 05.09.2018, středa, 19:00
    (0)

    2:5 konečný výsledek

  • Skein - 05.09.2018, středa, 18:30
    (0)

    Trmal – Machalík, Rezek, Hellebrand, Divíšek, Šimko, Kalabiška, Havlík, Kubala, Juroška, Krejčí (C), zatím je to 1:4.

  • Babu - 05.09.2018, středa, 18:16
    (0)

    chmelda: A kvůli tomu, že jsem si spletla Příbram s Duklou, tak mám nasrané v hlavě? Trošku se chovat víc jak člověk a míň jak ubožák, šlo by? Vím moc dobře, že Slovácko přivedlo Kalabišku a pracovalo i na Mingazovi, který nepřišel protože byl zraněný a zároveň přišel Kalabiška. Každopádně uznávám, že teď už chápu, proč šel do Příbrami, že je to výměna. Takže díky za opravu a krásný den i tobě :D

  • chmelda - 05.09.2018, středa, 17:51
    (0)

    Babu:a ty máš v té hlavě taky asi uplně nasrané ne?Mingazov je v Příbrami a ne v Dukle a to proto že Slavie si stáhla Matouška z hostování a Mingazova tam poslali jako kompenzaci a za další Slovácko místo v té době zraněného Mingazova přivedlo Kalabišku takže než něco vypustíš do světa tak buď aspoň trošku v obraze..

  • Greif - 05.09.2018, středa, 17:05
    (0)

    Budu prosím nějaký argument ?

  • Babu - 05.09.2018, středa, 16:09
    (0)

    vajdik: posedmnácté v řadě - vedení nepracuje jen na extrémně levných posilách, ale tady tihle borci vždy upřednostňují Jablonce, Dukly a podobné, než by šli na Moravu. A to je podle mě i případ Mingazova, se kterým bylo Slovácko domluvené a naráz je v Dukle.

  • juancarlos - 05.09.2018, středa, 16:01
    (0)

    Fakt mě baví jak někteří tady neumí počítat do 5, máme 4 prohry a 3 výhry, ale to není důvod k tomu, aby se uvažovalo o změně trenéra, ten hlavní důvod je v naší hře , v tom jak jsou mentálně hráči připravení a v tom jestli má Kordula co mančaftu dát a posunout to k lepšímu, protože jestli takto budeme pokračovat nevidím to moc dobře a všechny ty řeči o koncepci jsou jen alibistické, prázdné fráze. Ano, myslím si, že by změna trenéra MOHlA !!! pomocí, nikdo netvrdí, že je to zaručený univerzální lék, stejně jako není lék na natrdlost některých zdejších respondentů

  • hešpy - 05.09.2018, středa, 15:32
    (0)

    Já fakt věřím, ze by Zajicovi prospělo, kdyby k sobě měl nějakého parťáka, ale Kordula se toho asi boji. Vždyť ideální příležitost byla se Zlínem, aby stáhl Janoska a dal druhého hroťáka, ale proste ne, Zajíc tam bude utopený sám. Kez by zkusil duo zajíc-kuchta.

  • vajdik - 05.09.2018, středa, 15:15
    (0)

    Celtic - hodně lidí by chtělo vidět v zápase dva typické utocniky, ale nas trenér a jak se i vyjadruje, celé sportovní vedení chce hrát neustále systém jaky se tu mnoho let hraje 4-5-1 a bude kolem toho omáčka jak krajní záložníci jednou jsou utocne ladeni pak defenzivne a jak je to kreativní rozestavení a blablabla... Bud to trenér a současné vedení neumí přejít na jiný systém nebo také nechápu tento záměr (možná to bude i tím, že kvalita utocniků opravdu není na to aby hrali oba) bo by jsme pak mozna hrali v 9lidech :D

  • Michal fcs - 05.09.2018, středa, 15:05
    (0)

    vajdik: myslím si,že pravdu nemáš,,,,,,

  • eLucky - 05.09.2018, středa, 14:44
    (0)

    to Gudu: Vykresluju realitu Slovácka, kterů nevidíte aj dyž nemáte růžové brýle.

  • celtic - 05.09.2018, středa, 14:31
    (0)

    ono by to bylo řešení hrát konečně na dva útočníky a Kalabišku dát do útoku,,,zvlašť když je jasné že posila do útoku nebude žádna,,,,tam nás prostě už tři roky nejvíc tlačí bota,,,,ví to všichni,ale nic se neděje

  • Dan - 05.09.2018, středa, 14:09
    (0)

    dal Kalabišku

  • Dan - 05.09.2018, středa, 14:06
    (0)

    Já bych do útoku místo našich mladíků,Kalabišku. Ať ukáže co je v něm. V záloze toho zatím moc neukázal.

  • vajdik - 05.09.2018, středa, 13:49
    (0)

    Michal fcs - po příchodu Kalabišky je jasné že padl příchod Mingazova... eLucky - sám píšeš že duo Zajíc Kubala nemá vyrovnané a dlouhodobě udržitelnou ligovou kvalitu, u Zajíce ani nevím kdy dal branku naposled, u Kubali si vybavím dva, v Plzni kdy ho trefil Kozacik a s Banikem kdy mel celou branku prázdnou a on trefil golmana a od nej tyc a gol...ligové zakonceni... Ono jde o to že slovácko hleda za malo penez hodne muziky a je nerealne takového hrace aby naslo nebo ze by ho někdo pustil... Bud zainvestujeme, a koupime hrace jako Nešpor, Doležal nebo sem budeme vodit hráče jako Kone a jiné sračky a pak naše moudré vedení vyhodnotí že tito hráči opravdu nejsou lepší jako náš Zajíc nebo Kubala a chtělí více penež takže je nevememe. Je to docela jednoduché!

  • Michal fcs - 05.09.2018, středa, 13:33
    (0)

    A to byli s hracem domluveni a chtel sem jit....... Nevim co si o tom myslet, napada me několik variant, ale ani jedne nechci verit

  • eLucky - 05.09.2018, středa, 13:32
    (0)

    to celtic: Ale od doby Doška, i v jeho době, tu bylo už několik útočníků, kteří měli Doškovi sekundovat a nahradit ho. To že to nikdo nedokázal vlastně ani nemože nikoho překvapit, s ohledem na kvality Libora. My máme navíc výhodu oproti komukoli prakticky v zázemí akademie, která dlouhodobě produkuje hráče ligové kvality. Z toho plyne aj to, že spousta útočníků v hledáčku vedení sem nakonec nikdy nepřišla, protože prostě poměr cena/výkon dycky bude v takové případě hovořit pro místní duo Kubala/Zajíc. Rozhodně není ani jeden z nich zatím schopen prokazovat dlouhodobé ligové kvality, ale oba mají obrovský potenciál a chuť pracovat na sobě. Za každou cenu jim hodit pod nohy hráče, který bude +- stejně dobrý, ale zřejmě zkušenější a zároveň dražší by jim mohl vzít potřebnou porci minut. Na druhů stranu konkurence cílevědomé hráče posunuje k lepším výkonům.

  • riedlss - 05.09.2018, středa, 13:27
    (0)

    Ne jenom Mingazov :) těm zas cosi vyšlo tvl

  • celtic - 05.09.2018, středa, 13:25
    (0)

    me spis stve ze po odchodu Doska se tri roky resi posila do utoku a nic se nedeje... ale Dukla ktera je bez bodu a ma nejvic inkasovanych branek to resi hned tim ze tento tyden koupila jednoho stopera a jednoho obrance

  • Pan Puk - 05.09.2018, středa, 12:53
    (0)

    Keikin> pokud by to byla U21 a Vlajkonosi, tak by kotel byl. Ale na Acko fakt ne.

  • KEIKIN - 05.09.2018, středa, 12:48
    (0)

    Mně by spíš zajímalo, jestli bude kotel na Ukrajinu.

  • Greif - 05.09.2018, středa, 12:42
    (0)

    Na cz..Jasně jakože to dám info před měsícem a pak až po zápase .. informace...

  • kecipep - 05.09.2018, středa, 10:36
    (0)

    Mingazov jde do Příbrami...

  • eLucky - 05.09.2018, středa, 08:07
    (0)

    to Greif: Sem myslíš jako na com? Sem sa dává to co je v novinách - to už snad víš;) A proč na czku to je už od rozlosování, sám sem to tam dával;)

  • Greif - 05.09.2018, středa, 06:39
    (0)

    Proč není žádná zmínka o poháru ? Jo já zapomel aby se nic neřekli dáme ji sem v poledne

  • fcs - 04.09.2018, úterý, 22:45
    (0)

    Mame 3 vyhry a 3 prohry,v nekterych zapasech jsme si zaslouzili min,v nekterych vic, ale porad lepsi nez remizovat 5 zapasu v rade 0:0... Nikdo tu nevyhlasoval boj o titul i kdyz by jsme ho vsichni chteli, tak z jakeho duvodu odvolani trenera? :)))

  • UDH - 04.09.2018, úterý, 21:01
    (0)

    Nechapu co mate furt kordulu v hube stejne zustane a taky nechapu proc by mel byt odvolan je to v hracich a ne v trenerovi ten dela co muze bohuzel s takym tymem co mame by nepomohl ani Mourinho

  • Hory - 04.09.2018, úterý, 20:39
    (0)

    Co to tady pořád melete o odvolání trenéra??? Se prohrají dva zápasy a hned ho chcete odvolávat? Asi už opravdu nejste normální! Trenér pracuje s tím, co má a ten,kdo může dodat hráče podle trenérova gusta je majitel, ale všichni víme, jaká je politika majitele. Takže trenér s tím nic neudělá. Pokud chcete na někoho nadávat, tak na Zemka, ale ne na Kordulu.

  • tadeas123 - 04.09.2018, úterý, 19:31
    (0)

    Jestli by měl dojít nový trenér tak to musí být někdo lepší než kordula ale ten je podle mě mezi trenérama na které máme dobrý ukázal nám to minulé jaro chudák kordula s tímto nic nenadelá

  • juancarlos - 04.09.2018, úterý, 18:40
    (0)

    Jen několik kritických poznámek a už se k tomu nebudu vracet. Jistě můžeme alibisticky říct, že máme 9 bodů a jsou na tom některé mačafty hůř. Neprohráli jsme 2 zápasy ale 4, fakta. Nejde o to, že jsme byli i horší situaci,prohraje se, to se stává, ale jde o to jak hrajeme a krom 1 poločasu na Spartě, Dukle a doma s OL, je to bez náboje, pasivní, nechutná to nevoní to a ani to nesmrdí. Jde o progres ! A ten v tom v jakém stavu je mančaft, jak to hrajeme nevyznívá moc pozitivně. Kurva může se prohrát v derby, že se nedaří , ale to musí bolet, klidně 5 a červená, to je fuk. Fanoušek to pozná. V momentě kdy je po dlouhé době na stadionu 7 tisíc lidí to musí být reklama na fotbal, ať už to dopadne jakoliv a né takové fiasko a pak v tom lemraření pokračuje i v Karviné, kterou jsme si zbytečně přilepili k tělu a doma Slávka a pak Boleslav. Je to v hlavách, ve vyladění a jednoznačně je něco špatně a odpovědnost padá na Kordulu. O koncepci bych fakt nemluvil, protože žádnou nevidím a ano, změna trenéra by mohla zafungovat.

  • Babu - 04.09.2018, úterý, 16:20
    (0)

    riedlss: asi měl zrovna vycházky :D:D

  • riedlss - 04.09.2018, úterý, 14:28
    (0)

    Je to fraška, člověk se nestačí divit co se u nás děje za machinace. Možná bychom měli být zvyklí, ale vždy něco překvapí, asi jako Pelta na losu EL, curak

  • Babu - 04.09.2018, úterý, 13:51
    (0)

    Pan Puk: toho se taky děsím. S velkým halo oznamovali tuhle soutěž jako kdyby to byla největší revoluce v mládežnickém fotbale a teď to balí a ještě tím rozdrbou divize a MSFL. Mně je hlavně líto těch normálních účastníků MSFL a Divize, kteří letos doplatí na znovunavedení týmů z Juniorské ligy.. no uvidíme, hlavně musíme jít do MSFL, jiná cesta není.

  • kecipep - 04.09.2018, úterý, 11:56
    (0)

    Greif: Předpokládám, že kvůli zítřejšímu poháru. Jinak totiž hrají pravidelně, to umístění v juniorské lize musíme uhájit vysoko, aby mladí nehráli rok divizi místo MSFL.

  • Greif - 04.09.2018, úterý, 11:50
    (0)

    Proč včera nikdo nehrál z áčka ..Šimko , Divíšek , machalika, Rezek , Kohut , Helebrant ..škoda dvou bodů

  • Pan Puk - 04.09.2018, úterý, 11:30
    (0)

    Babu> na ten konec JL jsem zvědav. Rozdělení podle postavení v tabulce na to kdo pujde do divize a MSFL bude ještě zajímavé a konec Juniorské ligy se může změnit v ještě větší frašku než samotná JL.

  • Babu - 04.09.2018, úterý, 11:19
    (0)

    Přesně tak, borci, co nejsou v áčku potřebovali hrát druhou nebo třetí ligu a ne juniorku. Takže juniorku hraje převážně tým U19. Včera tam ani nikdo z áčka nebyl. Letos Juniorská liga končí, přiemž půlka týmů půjde do divize a půlka do MSFL. Celý tenhle projekt byl jeden velký omyl..

  • fcslovako4us - 03.09.2018, pondělí, 19:43
    (0)

    Pan puk - diky za odpoved

  • Pan Puk - 03.09.2018, pondělí, 17:31
    (0)

    fcslovako4us> jsou tam na hostování. Hodonín je teď jakousi naší farmou.
    Minuloroční juniorka se totiž rozprášila po hostování a současná juniorka je minuloroční U19 + hráči Ačka. Vše je proto že Juniorská liga letos končí a příští rok se vrací Bčka a bude se hrát (asi) MSFL. A hráči z bývalé Juniorky potřebovali už dospělý fotbal a ne tu sranda juniorskou ligu.

  • fcslovako4us - 03.09.2018, pondělí, 17:21
    (0)

    Nevíte někdo info ohledně dvojice Suchý, Ťok? Jsou ještě naši nebo patří Hodonínu? Byl jsem se podívat v sobotu na jejich zápase, hra se pod Dekařem změnila a podobá se trochu té naší. Hra Ťoka je tragická a co jsem se bavil s chlapama, tak si tam dělá co chce a hraje si svůj fotbal. Zaujal mě stoper Suchý, který byl výborný a vstřelil gol, je to ten typ hráče co nám chybí, co dokáže zařvat a zmrdat. co jsem slyšel, tak na sobě maká a na hřišti patří pravidelně k nejlepším. Byl 3x v sestavě kola (z 5 zápasů) .Proto nechápu, proč se zadarmo zbavujeme takových hráčů jako je i Dramé, Pospíšil a další..

  • kecipep - 03.09.2018, pondělí, 15:05
    (0)

    Dnes jsme ho zaregistrovali, dle transfermarketu by to měl být defenzivní záložník: https://is.fotbal.cz/hraci/informace-o-hraci.aspx?req=0e00dac2-3a12-4a86-a4ac-3f9c74e6d68e

  • Skein - 03.09.2018, pondělí, 13:21
    (0)

    s Jihlavou 2:2.

  • annubis - 03.09.2018, pondělí, 13:17
    (0)

    hešpy: jen jsem si rozklikl jeho jméno v sestavě Slovácka na livesport a hodilo mě to na toho z Podbrezové.

  • hešpy - 03.09.2018, pondělí, 13:10
    (0)

    Annubis: jen pro info, Martin Baran je ročník 00 a odchovanec Slovácka(dorostenec), Kadlec měl problémy s třísly a pokud jsem si dobře dohledal, tak Bubalo je Chorvat, asi nějaký skauting a investice do budoucna. :)

  • hešpy - 03.09.2018, pondělí, 13:05
    (0)

    Nějaký ročník 99, toto fakt Slovácko spasi

  • Skein - 03.09.2018, pondělí, 12:46
    (0)

    nějak neevidiji co Jožka Divíšek??

  • Šovkovskij - 03.09.2018, pondělí, 12:40
    (0)

    Docela by mne zajímalo, kam se vytratila ta bojovnost, pracovitost a charakter týmu, kterou měl v minulé sezoně. Tyhle dva poslední zápasy, to bylo děsivé.

  • Skein - 03.09.2018, pondělí, 12:37
    (0)

    řekl bych lehké zranění, možná i skrz výkon v derby. Dnes byl se Standou ve škole ZS Sportovní přivítat prvnacky.

  • annubis - 03.09.2018, pondělí, 12:29
    (0)

    Nevíte proč nebyl M. Kadlec ani na lavce? Zranění?

  • annubis - 03.09.2018, pondělí, 12:25
    (0)

    kecipep: a na lavce Martin Baran z Podbrezové...

  • Babu - 03.09.2018, pondělí, 11:50
    (0)

    Mně asi nejvíc vadí, že mi ti naši hráči přijdou hrozně hodní na tom hřišti, že se neumí zdravě nasrat a začat hrát naplno od první minuty.. proč vždycky začneme hrát až ve 20. minutě, po brance anebo po zjebu o poločase? Prohrát se može, my jsme průměrný tým, ale musí to byt po výkonu, odježděné po prdeli.. a ta Karviná včera takhle hrála, prostě se s tím nesrali a to jim přihrálo body.

  • Babu - 03.09.2018, pondělí, 11:46
    (0)

    Nesouhlasím s tím, že borci mají nosánek nahoru kvůli tomu, že vyhráli dva zápasy v řadě, to je úplná kravina. Podle mě je problém v nevyrovnanosti výkonů.. Obrana nedostupuje a couvá, to jsme jako kde? Záloha hraje jakž takž, ale do prčic ten Zajíc / Kubala to tam sám neuhraje, pokud dupeme dopředu, tak tři záložníci musí být s útočníkem ve vápně.. Bez gólu nevyhraješ. Zároveň si ale nemyslím, že je fér shazovat tu předchozí výhry - jsou za ně tři body? Jsou. Olomouc jsme porazili konsolidovaným výkonem, na Dukle si dal sice borec dva goly, ale vzešly z našeho tlaku, kdy jsme celý druhý poločas byli výrazně aktivnější. A proti Baníku to sice bylo v poslední minutě tak jaksi krkolomně, ale už ta standardka od Petra byla skvělá a Baníkovci si nepohlídali tři dorážející, to, že to Kubala tam dotlačil podivně, je věc jiná. S devíti body jsme v půlce tabulky, což se dá. Pokud budeme hrát tak jak umíme a my víme, že to umíme, protože celé jaro bylo výborné, tak ty body přijdou, ale nesmíme byt připosraní. Jediný, kdo hraje skvěle, je Daněk, ten nás včera zachránil od přídělu.

  • bilas - 03.09.2018, pondělí, 11:46
    (0)

    Tojo, každý rok kecy jak kadr zustal pohromadě a sehrál se, a pak nas přehraje Karviná s tím slepencem a naši neví která bije:D Ale je to jak říkal kdysi Luhovy ve studiu, slovacko prostě nemá kvalitu, tak buďme rádi, že se mužem motat u toho středu o EL

  • vajdik - 03.09.2018, pondělí, 10:51
    (0)

    BM - tak v trenérovi nevím, spíš v těch hráčích kteří jsou tu dokola furt ti stejní co dokáží zahrát na hranici svých možností a pak ikdyž jim nebylo naděleno fotbalovosti doženou to agresivitou (ale to tak má 80% hráčů hrající kapr ligu). Stejné to bylo za Habance, stejné za Korduly - udělaly se body, lidé si říkali hurá, sezona třeba o naději do pohárů a pak kopálisti nosánek nahoru, místo agresivity pohodička, zařazená dvojka a snůra zapasů bez bodového zisku a zase sešup do spodních pater. Je to tu každý rok a je jedno kdo to trénuje. Stejně ten tým má svůj vrchol tam kde má, a ikdyž tu bude Vrba, tak s těmá kopálistama lepší výsledky neudělá.

  • kecipep - 03.09.2018, pondělí, 10:39
    (0)

    Dnes za juniorku nastoupí Bubalo ...

  • Bayern Munchen - 03.09.2018, pondělí, 10:38
    (0)

    vajdik, xxpaloxx: Pokud by to bylo tak, jak píšete vy dva. Tak v tom případě za to nese zodpovědnost trenér a měl by skončit. Pokud není schopen udržet tým ohledně myšlenek, tak, že se náhodně vyhraje a teď jsme mistři světa. Tak je problém v trenérovi a v kapitánovi týmu. Tak to bohužel je...

  • xxpaloxx - 03.09.2018, pondělí, 10:16
    (0)

    Já bych se devíti body tak neoháněl.Gól Baníku byl , pokud se budeme na věc dívat objektivně náhoda , Dukla se vlastními góly porazila sama.Jedině Olomouc jsme porazili sami.Proti Bohemce a Karviné hra bez nápadu , snahy a pohybu.Proti Zlínu - tragedie. Tak nevím , na co jsme tak strašně hrdí.Výkon týmu snad ještě horší než loni v tomto čase.Kordula asi není ten nejlepší trenér , ale máme s ohledem na finance na lepšího ? A opravdu naivní výkřiky o bohatším sponzorovi jsou opět výplodem chorých a prázdných hlav. Nebo snad víte o nějakém ? Sundejte už konečně své růžové brýle a začněte myslet reálně.

  • vajdik - 03.09.2018, pondělí, 10:16
    (0)

    BM - já si myslím že to spíš je v hlavách - po pěti kolech 9.b a klucí čutálisti si asi začali myslet že jsou páni fotbalisti. Ale jak jsme k těm 9.b přišli...: S baníkem haluzáckým golem Kubali v 90.min kdy se nějak k němu odrazil balon - prázdna celá branka a on trefil golmana od kterého to šlo tuším od tyčky do branky, další zápas Dukla, výhra 2:1 ale Dukla si dala všechny branky. Takže místo 5.b jsme měli velikou náhodou 9.b a začal se hrát profesorský fotbal. Ve Slovácku se to objevuje periodicky vždy po dobrých výsledcích si kluci začnou myslet že snad ten fotbal umí. Takže ted se nabere snura zápasů bez vyhry a zase se zacnou honit výsledky a jezdit po zadku! Ale je to tu každý rok....

  • eLucky - 03.09.2018, pondělí, 10:11
    (0)

    to BM: To sů spekulace jakých se nehodlám účastnit a vůbec mě to nezajímá, hráči jsou placeni od toho aby hráli a poslouchali pokyny trenéra jako svého nadřízeného.

  • Bayern Munchen - 03.09.2018, pondělí, 10:04
    (0)

    eLucky: máš pravdu a docela s tebou i souhlasím... Opravdu to není o herním stylu, ale o hráčích, kteří na to serou... Vše se odehrává strašně pomalu, krajní beci nepodporují útok a o záloze nemluvím ta je strašná. Ale nejvíce ze všeho tomu chybí, pohyb, bojovnost a chtít hrát jako tým a jít za výhrou... To tam vidět není... dokážu přijat prohru, ale tímto profesorským stylem ne. Podle mě je něco špatného v kabině, takový vcelku dobrý start do soutěže a najednou tohle, kdy tyto výkony by nestačily ani na třetí ligu. Vždy si říkám, že když začnou fotbalisti hrát tohle, tak je to bojkot něčeho, buď nedostávají výplaty a nebo je někde problém s někým koho chtějí vyštvat. jestli to je trenér toť otázka...

  • eLucky - 03.09.2018, pondělí, 08:53
    (0)

    Tož toto Kordič fakt nedal, rozhodla sice standartní situace - padl při ní gól - ale my sme tomu šli doslova celý zápas naproti svou laxností a byla jediná možnost, jak by to mohlo včera vyjít, kdyby Karviná byla eště marnější jak my.

  • eLucky - 03.09.2018, pondělí, 08:45
    (0)

    Prohry nejsů o stylu, ale o přístupu hráčů, když krajní obránci nebudů mnět ani snahu se zapojovat do útoku a záloha bude "fungovat" tak blbě jak nefunguje teď, tak je ten systém úplně na piču, ale to není chyba herního rozestavení, ale pasivity hráčů. Rozdíl včera byl naprosto jednoznačně v nasazení a odvaze, Karvinští šli i za cenu rizika do všeho po hlavě, to naši bránící hráči místo bránění pořád cůvajů a čekajů až si soupeř špatně přihraje. Jenže tady nejsme v kraju, když nebudeme soupeřovu rozehrávku napadat, tak to bude vypadat přesně jak včera, budem létat od ničeho k ničemu a budeme hrát bez balónu a čekat jestli to náhodů nevýde aj tak. No nevyšlo to... a kdyby jo, tak by to byly nejmíň zasloužené body letos zatím.

  • Greif - 03.09.2018, pondělí, 06:49
    (0)

    Velký hňupe když tu na někoho nadáváš napiš v čem udělal chyby v sestavě, nebo bez radej fandit Olomouci ta přeci hrála EL ;) třeba dostaneme 4 rku jak loni a na jaře zase bod..toto je fotbal

  • Pecan - 02.09.2018, neděle, 22:38
    (0)

    Zase bych to neviděl tak černě všechno, proč tady vedete takové řeči, když liga teprve začala a máme solidních 9 bodů, jsme ve středu tabulky a jsme +- na tom na čem se čekalo, že budeme, porazili jsme jako jediní Baník, Olomouc a Dukla sice letos nejsou žádná vášeň ale body ze zápasů s nima jsou taky cenné. Totálně jsme podělali jeden zápas se Zlínem, ale říkám vám, Zlín bude letos hodně vysoko, hrají dobrý fotbal, mají dobrého trenéra a je tam ten fotbal na vzestupu. Naše dešní prohra v Karviné se taky dala čekat. Mohli jsme sice aj něco uhrát, ale rozohdně jsme to tam neměli jasné, Karviná měla sice málo bodů, ale měla prozatím skoro samé těžké soupeře. U nás bohužel není ambice nějak víc nakupovat a hrát o vyšší příčky, filozofie klubu je hlavně taková, aby klub vytvářel zábavu pro několik stovek dětí a ty děti měli vidinu, źe jednou budou hrát první ligu, proto je pro klub důležité udržet ligu, ale udělat v ní nějaký výsledek pro klub tak důležité není. I když situace ohledně sponzoringu je teď podle mě lepší než byla před pár lety, zapojilo se do podpory více regionálních partnerů, ale poŕád to asi nestačí na to, aby klub pomýšlel na to hrát třeba v top 5. Zemek má teď spoustu svých problémů, zatkli mu syny, možná půjde sedět i sám. Těžko říct jak moc je v tom skutečně namočený a jak moc je to na něho nastrčené, v našem mafiánském státě se nejde divit ničemu. Myslím, že FCS ligu udrží, loni jsme měli +- stejný kádr jako teď, v ofenzivě určitě a na průměr to stačilo. Prostě není tu ta ambice hrát výš, smiŕte se s tím, takový je osud fanouška FCS. Teď se dva zápasy nepovedly, potom pozděj zase určitě překvapíme někoho silnějšího a bude to šul nul.

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 22:07
    (0)

    Kdyby ti naši čutálisti bojovali za stavu 2:0 tak jak bojovala Bohemka na Sigmě tak ten bod aspoň uděláme! Všem co vyjeli respekt! Snad si během té repre přestávky to v těch hlavàch přeberou a se Slavkou, aspoň když nebudou body, to odjezdi po prdeli! Jinak hrát na jednoho útočníka můžeš jenom tehdy, když máš buď na hrotu chlapa kterej ty góly bude dávat a odmaká to tam za všechny a nebo, když toho útočníka aspoň bude pořádně doplňovat ta naše pětičlená záloha.

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 21:57
    (0)

    FCS10 díky to jsem ani nevěděl že je taky podnikatel

  • kecipep - 02.09.2018, neděle, 21:56
    (0)

    Ne, tady se volá po Šilhavém, který je pro nás absolutně mimo mísu. A taky tu pak píše joudič jako velkyfandaFCS, který nemá koule si odargumentovat svoje blitky. Hamba vám. Píšete stejné hovno jako hrají momentálně naši hráči.

  • FCS10 - 02.09.2018, neděle, 21:41
    (0)

    Kdo tu volá po Habancovi?

  • hešpy - 02.09.2018, neděle, 21:40
    (0)

    Ty vole, umíš vůbec číst? Tady absolutně nikdo po Habancovi nevolal, jenom se někdo zeptal co dělá, to snad není pravda, ty vole.

  • riedlss - 02.09.2018, neděle, 21:39
    (0)

    Já bych udělal nábor trenéra přímo tady. Je jich tu naprosto nejvíc a jeden lepší než druhý. Volat tady po habancovi to už je úplný úlet. Já jen doufám, že si po dvou prohrách po sobě nikdo z této diskuze neublíží. Často to vypadá jako by někteří měli dve minuty před smrtí a mohlo za to Slovácko..... :)

  • hešpy - 02.09.2018, neděle, 21:36
    (0)

    Ano, hodně záložníků Slovácko má, ale že by nějak zvlášť podporovali Zajíce na hrotu, to jsem ještě neviděl za celou dobu, co je tady Kordula.

  • FCS10 - 02.09.2018, neděle, 21:35
    (0)

    Svaťa se stará o své firmy, občas je možné ho potkat v UH na fotbale a nebo má La Roscu. :)

  • Babu - 02.09.2018, neděle, 21:30
    (0)

    Hespy: ten styl je docela logicky, máme hodně záložníků, hra po zemi je pro nás ideální, nemáme vepředu žádnou věž.. jenže když je nekvalita vepředu a v přechodové fázi, tak je to asi k prdu úplně každý styl.. ale Kubala se mi líbil víc než Zajíc, doufám, že bude hrát někdy.od začátku.

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 21:28
    (0)

    Habanec zpět nechcu ale zajímalo mě kde trénuje nebo co dělá :)

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 21:27
    (0)

    Hešpy dik myslel jsem to spíš jestli někde trénuje

  • hešpy - 02.09.2018, neděle, 21:10
    (0)

    Habance často potkávám na Slovácku, chodí na zápasy.

  • hešpy - 02.09.2018, neděle, 21:10
    (0)

    Dobře, ale myslíš, že by šel Šilhavý do Hradiště? Chápu Duklu, je v Praze.

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 21:08
    (0)

    A habanec někde trénuje nebo nevíte co je s ním? Díky

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 21:07
    (0)

    Silhavy určitě nereálný není když na něho měla taká dukla a Liberec a ty mu určitě nedávali 200 k

  • hešpy - 02.09.2018, neděle, 21:04
    (0)

    Habanec zase neuměl střídat, je to těžké. Mně by se tady třeba líbil někdo jako Šilhavý, který je bohužel naprosto nereálný.

  • hešpy - 02.09.2018, neděle, 21:00
    (0)

    Mě prostě sere, že má Kordula jeden herní styl a toho se bude držet za každých okolností. Jasně, má tady kádr jaký má, ale podle mě prostě není ideální trenér.

  • Babu - 02.09.2018, neděle, 20:50
    (0)

    Vyhazovat trenéra po dvou prohrách je takový typicky český antikoncepční krok.. ať si radši hráči hrabnou do svědomí, obránci opět nedostupovali hráče a dopředu hrajeme jen po šestnáctku. Ale furt si myslím, že jsme takovy slabší ligový průměr .. mě překvapila hlavně výhra Opavy nad Jabloncem v azylu.

  • Witeek - 02.09.2018, neděle, 20:02
    (0)

    Sigma na drogách? Ale jezdila po prdeli, stejně jako klokani. Já nechápu, jak můžeme být vždycky jeden z nejbehavejsich týmu. Možná tak jak si běháme k brankáři pro ty přihrávky. Chce to úplně nový systém a na tohle se vysrat, každý nás už má přečtené.

  • UDH - 02.09.2018, neděle, 19:59
    (0)

    co furt mate na kordulu,to je v tech pitomcich co jsou na hristi on jim rekne svoje ale kdyz se na to danicek a spol vysere tak trener se muze posrat a nic stim neudela ja bych je nechal drit ve fabrice za 80 na hodinu a oni by si to rozmysleli hvezdy posrane.....kordula dela co muze bohuzel pokud to hraci neprenesou na hriste tak potom to je tezke se slavkou dostanem bura v bolce trojku a jsme poklizeni

  • fana - 02.09.2018, neděle, 19:50
    (0)

    nwm teď je to v módě :D

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 19:47
    (0)

    A jaké má úkoly Takový sportovní ředitel?

  • fana - 02.09.2018, neděle, 19:43
    (0)

    sigma na drogach bo co :D

  • fana - 02.09.2018, neděle, 19:41
    (0)

    sportovního ředitela

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 19:35
    (0)

    Borci co vlastně dělá Standa levý?

  • Greif - 02.09.2018, neděle, 18:43
    (0)

    Myslel jsem že nic horšího jak fanoušci Plzně neexistuje a ejhle.. jako každý rok...

  • FCS10 - 02.09.2018, neděle, 18:29
    (0)

    Kordula: "Já jsem si myslel, že tento zápas svým způsobem ani prohrát nejde." :D Pane "trenére"...:D

  • Bayern Munchen - 02.09.2018, neděle, 18:19
    (0)

    Kordula okamžitě ven, ten to zhodnotil jako prase ten zápas... Nemá soudnost, byli jsme jasně horším týmem... A on ještě řekne, že jsme byli dominantní na míči, možná ano, ale pouze na své polovině hriště mezi svými obránci... Tohle bude dlouhá deka na týmu... příště Slávie, která nám uštědří debakl a pak do Bolky, kde jsme nikdy nic pořádně neuhráli...

  • fana - 02.09.2018, neděle, 18:14
    (0)

    Od sešívek dostanem tak šestku

  • fana - 02.09.2018, neděle, 18:10
    (0)

    Kordulo už sa na to prosím ťa vyser

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 18:05
    (0)

    Borci nebojte až vyhraju eurojackpot bude líp :D

  • peetrs - 02.09.2018, neděle, 17:59
    (0)

    Jsme pomalí, bez nápadu a jak nečekané zjištění - my nemáme útočníka (už dva roky, všichni to vidí jenom vedení ne). A Reinberku ty se na to vy*er, když tě to nebaví.

  • Nike - FCS - 02.09.2018, neděle, 17:48
    (0)

    to BM: Přichod nového kouče nepomůže, možná na pár zápasů a pak to bude zase to stejné pokud bude stejný majitel, ředitel ap.. Trenér je malý pán na to aby rozhodoval... Já si myslím že by se někdo našel na koupi klubu....

  • Greif - 02.09.2018, neděle, 17:47
    (0)

    Jedu bude Navrátil a kalabisku hrávat od začátku bych se toho nebál..tolik šanci ...

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 17:44
    (0)

    Tak Kordič na tiskovce nezklamal. 🤣🤣

  • lubyk - 02.09.2018, neděle, 17:24
    (0)

    Nejsem kanálník ale hra postrádá hlavu a patu... Hráči nebojují jen tam chodí bez zájmu. Tak se liga nehraje.

  • karagavrylydys - 02.09.2018, neděle, 17:23
    (0)

    Gudu: A máme vůbec 2 útočníky?

  • Greif - 02.09.2018, neděle, 17:21
    (0)

    Dívky normálka co čekáš ..jakdyby jsme vždy vozily body z marných kladen, hradcu..s těma co sestupovali jsme většinou nic nehráli ...

  • Artigas - 02.09.2018, neděle, 17:20
    (0)

    Takže letos je to jasné, Zemek ide do báně, prachy nejsú a 1. FCS bude hrát po sezóně tak maximálně prales, protože s týmto "herním projevem" nemože kaprligu ustát...

  • Šovkovskij - 02.09.2018, neděle, 17:19
    (0)

    ...zalezlí...

  • Šovkovskij - 02.09.2018, neděle, 17:18
    (0)

    To je zase sraček. Jak nečekané po porážce. Tím neříkám, že to nebyl hnus, ale někteří kanálníci čekají jen na toto, jinak jsou záleží jak krysy😉

  • kecipep - 02.09.2018, neděle, 17:17
    (0)

    Velkyfanda: pred zapasem jsi kritizoval nesehranou zalohu, tak mej koule a napis sestavu podle tebe. Jinak tady jen tlachas od klavesnice.

  • Babu - 02.09.2018, neděle, 17:15
    (0)

    Guru: připadáš si jako velký internetový hrdina, když si tady o mě otíráš hubu? Kde jsem co obhajovala? Po derby jsem napsala, že se to byla ostuda a blamáž. Dneska jsme měli mnohem menší hlad po výhře než Karviná a byli jsme horší, takže jsme zaslouženě prohráli. Tak se vyklidni ;)

  • kecipep - 02.09.2018, neděle, 17:11
    (0)

    Velkyfanda: koho jeste umis pospinit? Jak bys dnes slozil tu sestavu?!

  • UDH - 02.09.2018, neděle, 17:10
    (0)

    radsi se pujdu podivat na fotbal k nam do dediny za 30kc nez si kazit nedelu za 250 hnus klobouk dolu co tam jeli

  • FOREVER - 02.09.2018, neděle, 17:03
    (0)

    gudu: :D :D :D zapomněl jsi ještě greifa

  • Bayern Munchen - 02.09.2018, neděle, 17:00
    (0)

    Nike - FCS: a kde by se asi vzal nový majitel... Žádný není a ani nebude... Je potřeba odvolat Kordulu a dát týmu nový impuls...

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 17:00
    (0)

    Nike: Asi tak! Zemek už do toho stejně prachy moc nedává. Už jen čekám že bude vstupné na Slávku 250. Mám sice permici ale tento fotbal je tak možná za 50,-.

  • Nike - FCS - 02.09.2018, neděle, 16:59
    (0)

    to BM: Naprostý souhlas, já takto makat ve firmě tak mě okamžitě vykopnou, a to bych pracoval za 25K a ne za 50-100K.. to je fakt trapas, nevím jestli trénují nebo ne to je fakt záhadou, mě je z toho do pláče, vidět takový žalostný fotbal z naší strany, kdyby aspon bojovali a byla tam snaha a nasazení, ale tam není nic z naší strany..

  • Nike - FCS - 02.09.2018, neděle, 16:56
    (0)

    Je mi z toho zle, kdyby jsme byli fakt pořádný mančaft s pořádným trenérem tak klidně už jsme mohli mít po 7. kole 15 bodů, a místo toho máme ušmudlaných 9 bodů, prostě týmy jako Karviná a Bohemka se musí porážet a ne hrát ten náš hnusný fotbal, kdy si ťukáme v zadu a dopředu předvedem kulové... JÁ FURT ORODUJI ZA TO, ABY BYL NOVÝ MAJITEL A NOVÉ ZMĚNY V TÝMU !!! Už je to zastaralé všechno, ty naše taktiky, systém ap.. chce to pořádnou změnu a ta nastane jen příchodem nového majitele, ne trenéra....

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 16:55
    (0)

    Přesně Vlasta jeden z nejhorších hráčů.

  • Bayern Munchen - 02.09.2018, neděle, 16:55
    (0)

    Pan Kordula by měl okamžitě skončit, je to druhý výsměch fanouškům za sebou. A ta předváděná hra, je k smíchu... Štěstí už skončilo, tohle je realita. Prohrát s Karvinou, to už je opravdu tragické s tímto klubem. Asi nechodí výplaty, protože takhle pracovat ve firmě, tak už tam nedělám. A opravdu nevím, co trénují, žádná sehranost, všechno přečtené, žádná bojovnost, každý míč ztracený... Juroška už taky není co byl. A o hře do rychlého protiútoku asi neví nic. Radši si to zbrzdíme a ťukneme vzadu mezi obránci :-(

  • a jé - 02.09.2018, neděle, 16:53
    (0)

    Kordula ven to zas bude keců v pozapasovych rozhovorech

  • Michal fcs - 02.09.2018, neděle, 16:52
    (0)

    Čemu se divíte, od první minuty bylo vidět, kdo má větší hlad po vítězství, od Zlína se nic nezměnilo, stojící záloha bez útoku, jednoznačně nejhorší hráč na hřišti Daníček následovaný Reinberkem (ano odchovanci na které se sází), nějaké skluzy a agresivita není, výsledek 2:1 je v podstatě velmi milosrdný, opět tam mohla být ta 4

  • Hory - 02.09.2018, neděle, 16:52
    (0)

    Jééé, to zase budeme poslouchat urážek na trenéra. Kordula je dobrý trenér a jsem rád, že tady je .

  • karagavrylydys - 02.09.2018, neděle, 16:52
    (0)

    Ubohost, zoufalost, trapnost. Zase nás čeká boj o záchranu. Kordula ven!

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 16:50
    (0)

    Normálně tady nepíšu negativně ale toto co se stalo poslední 2 zápasy je moc. Na co se budem vymlouvat teď? Jediné na to že hrajeme jak idioti pořad na jednoho útočníka a 60% přihrávek je dozadu nebo mezi stopery. Budíček! Teď nás čeká Slávka a Boleslav. Tak to aspoň odjezděte po prdeli.

  • Jerry1984 - 02.09.2018, neděle, 16:46
    (0)

    aspoň, že tak.. :p

  • Nike - FCS - 02.09.2018, neděle, 16:44
    (0)

    Ať to zabalí cirkusáci jedni, my se tady chvástáme jak jsme jediní porazili Baník ale za to rupli s marnou Bohemkou a teď Karvinou, to je fakt bída :D Hráči měli nosánek nahoře, měli 9 bodů a teď 2 velké tragédie :D To je na ručník a po repre přestáve Slavia, to je výhra teda :D

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 16:44
    (0)

    Lagic to ses dozvěděl kde? Naco by bylo komarkovi slovacko když má hodonin

  • barnabas.666 - 02.09.2018, neděle, 16:44
    (0)

    Po Zlínu jsem neřekl ani slovo, ale prohrát s touto bandou dřeváků, to už je kurva vrchol!

  • lagic - 02.09.2018, neděle, 16:38
    (0)

    Neodolatelný je pouze kvůli Zemkovi, protože to nechce prodat Komárkovi, který si podmínil odkup klubu s tím, že by si okamžitě dal za trenéra Komňackého. Tato parodie na trenéra jménem Kordula je výsměch.

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 16:33
    (0)

    Řeknu to takto: Kdyby dal Kalabiška gól nemusíme teď nic řešit. Takže Kalabiška pravděpodobně zařídíl Karviné výhru.

  • Havlos - 02.09.2018, neděle, 16:33
    (0)

    www.fromhot.com tam jsou vždy online přenosy ;-)

  • Bayern Munchen - 02.09.2018, neděle, 16:30
    (0)

    To je nejlepší omluva fanouškům za derby. Dekuji hráčům...

  • RNA - 02.09.2018, neděle, 16:30
    (0)

    Po výprasku v derby takový výkon? Za mě už by se jim mělo dat jasně najevo, že takto teda ne! Prázdný kotel na Slaviu. Naše obehraná písnička přihrávky na půlce furt dokola je už tak prohlédlá a navíc stačí tak na 0-0, když se soupeř neukopne. Bezkrevný výkon, skluz jsem neviděl dat nikoho, minimálně tu bojovnost jsem čekal a ono nic. Bez zájmu, bez nápadu

  • Hory - 02.09.2018, neděle, 16:29
    (0)

    Na ručník to není, ale za tři body to nebude.

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 16:28
    (0)

    2:0 to je na ručník... Respekt těm co tam jeli. Tragédie.

  • lagic - 02.09.2018, neděle, 16:28
    (0)

    Co k tomu dodat? To snad nejde ani slušně okomentovat!!!

  • Jerry1984 - 02.09.2018, neděle, 16:26
    (0)

    Filip Kubala možná má budoucnost, ale je strašně nezkušený a jen tak ho tam postavit, no nevím..

  • Jerry1984 - 02.09.2018, neděle, 16:24
    (0)

    tak v jiném týmu by už přivedli nějakého útočníka, kdyby se jim jeden zranil.. jinak dostali jsme banána, štěstí z prvních kol je fuč..bohužel už jednou fandíme takovému týmu.. musíme to zkousnout :)

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 16:24
    (0)

    To je opravdu neskutečný...

  • Bayern Munchen - 02.09.2018, neděle, 15:50
    (0)

    Tak to je na zvracení ten jejich výkon... Nevím co ten rádoby trenér Kordula s nimi celý týden trénuje. Všude pozdě, zálohu nemáme a o útoku není potřeba mluvit. Zajíc úplně marný. J

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 15:05
    (0)

    Je to na YouTube. Napiš Karviná-Slovácko Živě

  • salash - 02.09.2018, neděle, 15:02
    (0)

    Někdo tady dával dřív odkazy na nějaký Youtube, je to někde v diskusi, pomůžete mi hledat?

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 15:01
    (0)

    Posli link

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 15:01
    (0)

    Tadeáš: Tam mi to nefunguje.

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 14:43
    (0)

    Zary.cz: bež na ziveprenosy.cz tam máš všechny zápasy

  • Artigas - 02.09.2018, neděle, 14:40
    (0)

    tož ševci čtyři kusany, Karviná body potřebuje, vidím to na kříž, dyž se zadaří. Ale esli zahrají jak v pondělí, tož potěš koště...

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 14:37
    (0)

    Hodíte sem pak někdo stream?

  • kecipep - 02.09.2018, neděle, 14:29
    (0)

    Velkyfanda: a co by sis predstavoval?!! Jaka je idealni sestava dle tebe?

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 14:03
    (0)

    Kadlec ani na střídačce

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 14:03
    (0)

    Je*

  • zary.cz - 02.09.2018, neděle, 14:03
    (0)

    Daněk-Juroška,Hoffman,Krejčí,Reinberk-Havlík,Danicek,Sadilek,Petr,Kalabiška-Zajíc. Už ke to potvrzeny

  • Šovkovskij - 02.09.2018, neděle, 13:38
    (0)

    Myslím, že nejeden trenét by chtěl mít v týmu někoho, kdo není fotbalista a přes zdravotní komplikace, kvůli akterým bsentoval víceméně celé jaro, a přes to dal ve dvaceti letech 8 gólů:-D

  • hešpy - 02.09.2018, neděle, 13:11
    (0)

    Já si stejně myslím, že jedinou změnou bude posazení Janoška.

  • kecipep - 02.09.2018, neděle, 12:33
    (0)

    Forever: Sadilek je od prvniho kola nas nejlepsi hrac

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 11:56
    (0)

    Zapomněls Daňka :D nebo to dáme dnes bez golmana

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 11:55
    (0)

    Sadilek podle mě patří mezi naše nejlepší hráče a jediný proti Zlína bojoval a makal poslední 3 kola největší maratonec to už o něčem svědčí a nevím co máte všeci proti zajicovy kdyby nebyl fotbalista tak nedá za minulů sezónu 8 gólů a teď to má strašně těžké když musí bojovat proti 2 stoperů

  • FOREVER - 02.09.2018, neděle, 11:44
    (0)

    kubala- petr -navrátil,daníček,machalík,kalabiška- juroška,hoffman,krejčí,kadlec .. sorry nebylo to přehledné :D

  • FOREVER - 02.09.2018, neděle, 11:40
    (0)

    kubala petr kalabiška,machalík,daniček,navrátil kadlec,hoffman,krejčí,juroška Nebál bych se klidně jednoho stopera nechat se vzpamatovat a dát tam šimka. Havlík je nespolehlivý, zahraje dobře tříkrat do roka. Petra než ho cpát na kraj zálohy,tak bych ho dal radši posadit nebo pod hrot jinak je k ničemu. Machalík byl ještě před rokem každý zápas vyhlášený nejlepší hráč zápasu dokud ho nenechal ten náš rádoby trenér dávat na lavku místo né určitě lepšího sadílka. A Zajíc není fotbalista..

  • Greif - 02.09.2018, neděle, 09:28
    (0)

    Tak sadilka..

  • tadeas123 - 02.09.2018, neděle, 08:56
    (0)

    Havlika stáhnout nemůžeš skoro vždy když nehraje se nám rozpadne hra

  • riedlss - 02.09.2018, neděle, 08:19
    (0)

    Všechno jde když se chce...

  • Greif - 02.09.2018, neděle, 06:42
    (0)

    Dotaz šlo by třeba začínat s jedním .. o poločase stáhnout Havlíka za kubalu a na pak stáhnout na posledních 10-20 minut zajíce ..za machalika , když už nehrát celou dobu na dva tak aspoň zkusit behem..

  • Buchlovjak - 02.09.2018, neděle, 00:59
    (0)

    Musíme hrát už konečně na dva útočníky. Jinak to nikdy ovoce neponese....

  • Greif - 02.09.2018, neděle, 00:05
    (0)

    Kuchta nehrál ani za juniorku tak asi je stále zraněn

  • hešpy - 01.09.2018, sobota, 22:32
    (0)

    Já bych se chtěl někdy dočkat toho, že na hrotu nastoupí Kuchta - Zajíc, aspoň doma, ale na to Kordula asi nemá koule.

  • fana - 01.09.2018, sobota, 21:32
    (0)

    DV-přesně na to je posraný

  • zary.cz - 01.09.2018, sobota, 20:49
    (0)

    Do hry: Kuchta,Havlík,Kalabiška. Ven: Zajíc,Navrc,Janošek

  • riedlss - 01.09.2018, sobota, 20:47
    (0)

    Tak jsem zvědav, budeme tam!

  • fana - 01.09.2018, sobota, 20:05
    (0)

    Změny tak na to su zvědaví kdo a kolik

pristi
 Další články:
03.09.2018, pondělí, 09:05 - Kalabiška: Nezvládli jsme to jako tým
03.09.2018, pondělí, 08:57 - Kordula po další porážce: Myslel jsem si, že v Karviné to ani prohrát nejde
03.09.2018, pondělí, 08:50 - Trefa Navrátila přišla pozdě. Slovácko prohrálo v Karviné 1:2
03.09.2018, pondělí, 08:46 - Karviná - Slovácko 2:1, o výhře rozhodl nový útočník z Pobřeží slonoviny
31.08.2018, pátek, 13:29 - Jan Kalabiška: Bude to pro mě zvláštní zápas
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace