*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko odcestovalo do Turecka. Chybí Doski, ve výpravě je i Holásek s Bartošem

12.01.2024, pátek, 09:34
clanek_znak_slovacko_velky.gif

I s klíčovým záložníkem Markem Havlíkem, který v zimní pauze téměř jistě nikam neodejde, v pátek ráno odcestovali na první zahraniční soustředění fotbalisté Slovácka. Ve výpravě uherskohradišťského celku schází pouze Merchas Doski, který si plní povinnosti u reprezentačního týmu Íráku.

Jinak čtvrtý tým FORTUNA:LIGY vyrazil do Turecka, kam odletěl z Vídně, kompletní. Jedinou novou tváří zatím zůstává rakouský útočník Marko Kvasina.

Trenér Svědík na první ze dvou kempů vzal i navrátilce z druholigového Prostějova Vojtěcha Bartoše, šanci v prvním týmu dostane i mladý stoper Daniel Holásek.

Moravany čeká na pobřeží Středozemního moře klasický dril. Tréninky jim zpestří dva přípravné zápasy. V neděli se Slovácko utká s třetím týmem rumunské ligy Universitatea Craiova a ve čtvrtek změří síly s vídeňským Rapidem.

 

 

Jméno Heslo
text
  • Šovkovskij - 25.01.2024, čtvrtek, 13:43
    (-1)

    Děkuji payovi za jeho typicky lidský a laskavý přístup a dokonalé zmapování utkání Asijského poháru. Jsem mu velmi vděčen, neboť ne každý má možnost a čas tento prestižní šampionát sledovat tak podrobně. Věřím, že i nadále bude tento turnaj bystře sledovat a přidá třeba i své nezměrné odborné postřehy například i z Afrického poháru národů. Bylo by nesmírnou škodou, jeho potenciálu nevyužít a být ochuzen o jeho geniální analýzy:-)

  • Bayern Munchen - 25.01.2024, čtvrtek, 10:18
    (0)

    bambulak: tak ho tam budou cpát, jak Sinjakvskeho a jenom ho tam zabrzdí...

  • Bayern Munchen - 25.01.2024, čtvrtek, 10:17
    (0)

    bambulak: i když to krajní obránce není, jak sám říká, nejraději hraje na kraji zálohy napravo se mi zdá, ale je schopen i na levo a při tom i Šumi říkal, že je spíš laděný dopředu... tak to asi není úplně ideální kraj obrany...

  • bambulak - 25.01.2024, čtvrtek, 10:13
    (0)

    Myslim, ze u krajniho obrance si udelali fajfku v podobe Blahuta

  • Bayern Munchen - 25.01.2024, čtvrtek, 10:08
    (0)

    Ohledně Havlíka je nejpravděpodobnější varianta, že půjde v létě se Svědíkem do Plzně... jestli má teď cenu 2-3 mil. Kč, jak píše Košťuřík, tak to Slovácko ho tady nechá dohrát v klidu do konce smlouvy, určitě ho nebude pouštět za takovou cenu teď, kde by pak dokázalo tak narychlo sehnat náhradu a v létě už půjde za dobrý bonus... a ideálně se Svědíkem, který na něm bude stavět, protože ho zná... a jinak k tomu Hromadovi, no nevím, co by tu dělal, jedině zase rozehrát hráče Slávii na půl roku bez opce a pak ho zase prodá někde pryč, prachy na jeho nákup Slovácko nemá, takže to raději ať tady hraje Kudela, to je můj názor... a hlavně Slovácko asi ještě stále shání toho krajního obránce jak psal Šumi v Kurýrovi, i když to bych čekal, že tu už ten borec bude, když se zítra letí na poslední soustředění...

  • bambulak - 25.01.2024, čtvrtek, 09:42
    (0)

    Tak urcite :)) Kosturik je blbec ze dela svou praci a pise o informacich, ktere se k nemu dostanou. A Sadek je takovy amater, ze se tim necha ovlivnit a doted urcite nic nevedel. Achjo.

  • Ondra - 25.01.2024, čtvrtek, 09:31
    (0)

    Dnešní článek ve Sportu má jasnou vizi. Motivovat Šadka k nákupu Havlíka. Ten Košťuřík je blbec.

  • bambulak - 25.01.2024, čtvrtek, 09:09
    (0)

    adolf: tak to by ti rekl hlavne Pojezny :) nemyslim si, ze je to realne, Hromada bude tim typem hrace, ktery si to tam radsi prosedí a bude brat hezke penize. Pokud by to tak nebylo, myslim, ze by sel davno jinam.

  • Skein - 25.01.2024, čtvrtek, 09:03
    (0)

    Bajza asi odchod z Hradce...nějak se mu se nedaří být v klubech déle

  • adolf - 25.01.2024, čtvrtek, 08:45
    (0)

    Nike: i kdyby byl z Brodu, tak ti někteří budou psát že půjde radši třeba do bolky protože je blíž Praze :)

  • Nike - FCS - 25.01.2024, čtvrtek, 08:39
    (0)

    Troufnu si říct, že Hromada by byl ještě o něco kvalitnější než Valenta... Samozřejmě ne tak perspektivní ale to nebyl ani Valenta, když tu byl pouze na hostování bez opce... Otázkou je, jestli by jsme dokázali Hromadu zaplatit, plus pro něj, měl by to kousek domů na Slovensko....

  • paya - 25.01.2024, čtvrtek, 08:21
    (1)

    Šovki: opět úkaz tvé nadprůměrné inteligence, hodnotit a komentovat něco jen pouze přehledu na livesportu, ale realitu jsi neviděl ani z rychlíku. Chlapci z Vietnamu si ten zápas prohráli úplně sami, a to penaltou, kdy rozhodčí dával píšťalku, že pískne konec a týpek nakopl druhého ve vápně. Navíc ten zápas byl oběma týmům úplně jedno, jelikož Irák byl jistě první a Vietnam jistě poslední, samozřejmě jde o body do žebříčku a třeba i nějaké peníze, ale rozhodně ten zápas nebyl ničím vyjímečný. To včera byl spíše fixnutý zápas Tipsport ligy, kde Olomouc jistě první ve skupině podala naprosto ostudný výkon proti Kroměříži v kurzu 8,4 a vypadalo to, že Sigma ani nesmí dát branku :-D

  • Lemmy - 25.01.2024, čtvrtek, 08:17
    (0)

    Měl jít na přestup do Slovanu Bratislava, ale nějak to nedopadlo. Pokud by byla šance ho získat, sem s ním :-)

  • Ondra - 25.01.2024, čtvrtek, 08:14
    (0)

    Slavia ho chce poslat na hostovani nebo přestup. Tak mě napadlo, že by si mohla zpravit svědomí, že nám sebrala Matěje. Ale bude ho samozřejmě chtít prodat.

  • Taano17 - 25.01.2024, čtvrtek, 08:05
    (0)

    Ondra: to je spekulace nebo jen tvoje přání? Za mě by to taky byla super náhrada za Valentu, hodně pracovitý záložník, který vybojuje spoustu míčů, Mara by díky němu mohl zůstat na desítce.

  • Lemmy - 25.01.2024, čtvrtek, 07:59
    (0)

    Hromada by byl super :-)

  • Ondra - 25.01.2024, čtvrtek, 07:50
    (0)

    Hromada za Valentu. Dobrá volba?

  • šarikkk - 25.01.2024, čtvrtek, 07:37
    (0)

    šovki: když jsi neviděl, tak nekomentuj, penalta naprosto jasná, ofsajd taky a červená po 2 žk také OK, takže asi tak

  • kecipep - 24.01.2024, středa, 22:46
    (0)

    Krátkodobě kádr brněnského týmu opouští osmnáctiletý Muhammad Yahaya, který míří na hostování do Slovácka. „Bude tam hrát první dorosteneckou ligu, hostování mu pomůže. Poprvé naskočil proti Trenčínu a mám zprávy, že se s tím porval velice dobře. Přes Lutonského, Sokola a Rolinka by se nalevo zatím asi neprosadil, je to ale velká sázka do budoucnosti, už teď je velmi zajímavým hráčem,“ doplnil Valachovič

  • Šovkovskij - 24.01.2024, středa, 21:24
    (0)

    ... inkasovali... ...o tom... A ten gól 90+12 dostali pro jistotu z penalty. Zřejmě solidní zářez, holt, Asijská džungle😏

  • Šovkovskij - 24.01.2024, středa, 21:20
    (0)

    Něco mi tam smrdí, ale zápas jsem neviděl. Proti Vietnamu penalta, červená karta, neuznaný gól a rozhodující branku onkasovali v 90+12. Myslím si o to své🙂

  • Nike - FCS - 24.01.2024, středa, 18:11
    (0)

    Jinak tady dnešní souboj Doski vs. Filip Nguyen... hodně bláznivý zápas https://www.youtube.com/watch?v=9_C-KVr1DnU&ab_channel=AFCAsianCup

  • Nike - FCS - 24.01.2024, středa, 17:45
    (1)

    Souhlasím se s váma... Pokud teda ještě Jirka není připraven na to být jedničkou ve Slovácku, tak ho prostě musí klub dát na hostovačku tam, kde bude mít zaručené základní místo v sestavě, protože výkonnost na to rozhodně má... Je mladý a perspektivní a jenom se tím zabíjí, když leští lavku ve Vyškově, zkrátka gólman musí pořád chytat a vychytat se... Dle mého lepší kdyby chytal v béčku III. ligu a trénoval s áčkem než seděl na lavce ve Vyškově.... Jedinou menší nevýhodu má, že je na golmana poměrně malý, ale podle mě má na to aby jednou chytal ligu, minimálně bych mu dal v budoucnu prostor a šanci... ale jak chceš dávat v budoucnu někomu prostor, když předtím nechytal a vysedával na lavce, to je potom těžké....

  • Taano17 - 24.01.2024, středa, 17:30
    (1)

    Taky souhlas s tím co jste psali o Borkovi, doufám že se s ním nějak v klubu počítá. Za mě by klidně mohl dostat i výraznější šanci u áčka a to klidně hned, když chytal tak se mi jeho výkon vždycky líbil (tu červenou s Bohemkou nepočítám, myslím že to nebyla jeho chyba, jak už bylo řečeno, hasil chybu obrany). Možná to někomu přijde moc odvážné, ale já si říkám proč ne, máme zkušenou obranu, která mu určitě taky může pomoct v růstu a navíc, i když Hečis během podzimu mockrát podržel, tak tam měl i horší momenty, takže si myslím, že Borek by nebyl bez šance. Ale nevidíme co se děje na tréninku atd., nejspíš bude nějaký důvod proč nedostal šanci. Ale proč se teď ani neřeší jeho pozice když nechytá na hostování je fakt zvláštní.

  • adolf - 24.01.2024, středa, 16:36
    (1)

    Doufam že klub k němu nebude mít stejný přístup jako k nemravovi, kterému bylo řečeno že dokud tu bude svedik, tak se tu nemá ukazovat..

  • bambulak - 24.01.2024, středa, 16:27
    (2)

    A i kdyby se s nim kvuli jedne situaci proti Bohemce (smesne) nepocitalo, tak o nej chci pecovat a chci aby rostl, abych ho mohl jednou zpenezit. Podivne.

  • bambulak - 24.01.2024, středa, 16:25
    (2)

    Souhlas s Borkem, to je klidne do par leta nase jednicka a klub jako by ho ani nechtel... Divne. Ve Vyskove pres Stejskala chytat nebude, proc si ho klub nestahne? Proc nehleda reseni jinde? Kluci ze Slezska chodivaji chytat na Slovensko, to by se tam nechytnul? Beru, ze trh s golmany je v polovine sezony tezky, ale preci kdyz vidim, ze nema sanci hrat (Stejskal, all-in na postup), tak neco delam, ne?

  • Šovkovskij - 24.01.2024, středa, 15:36
    (2)

    Byl tu zmíněn Borek. Musím říct, že toho kluka je mi strašně líto. Má velkou perspektivu, ale když nechytáš, tak se pochopitelně nemůžeš vyvíjet. Musím říct, že mám neblahý pocit, že Slovácko se k němu chová poněkud macešsky a vůbec by mne zajímalo, jaké s ním má vůbec úmysly a zda s ním počítá do budoucna, druhá věc je, jak to bere samotný Jirka Je to ohrané, ale když chytal za áčko, vždy zachytal dobře, udržel nuly, bohužel to pak odnesl červenou kartou proti Bohemce, kdy hasil chybu v defensivě. Mám pocit, že od té doby je jeho pozice poněkud nejasná a velmi by mne zajímalo, jaký postoj k tomu mají trenéři a vůbec vedení klubu.

  • Šovkovskij - 24.01.2024, středa, 15:28
    (0)

    Jestli by třeba nebylo vhodnější zvolit příště jinou destinaci. Slovácko jezdilo jednou do Chorvatska a jednou do Turecka, letos zvolilo dvakrát Turecko. S Chorvatskem vždy panovala velká spokojenost, ale pokud si dobře vybavuji, poslední soustředění tam nebylo dle představ a proto bylo letos zvoleno Turecko dvakrát...

  • CeZeRo - 24.01.2024, středa, 12:33
    (0)

    Snad bude na dalším soustředění větší štěstí na rozhodčí https://www.sport.cz/clanek/fotbal-penalty-jake-svet-nevidel-slovacko-neni-samo-v-turecku-asi-sudi-zmanipulovali-dalsi-zapas-5021163

  • xxpaloxx - 23.01.2024, úterý, 21:37
    (-2)

    Už to chlapci vidím , pokud by se Havlík a Svědík po sezoně rozhodli pro Plzeň, jak doma brečí do polštáře , že se na ně proto zlobíte.

  • Bayern Munchen - 23.01.2024, úterý, 20:26
    (0)

    https://www.idobryden.cz/sport/na-zaver-pripravy-slovacka-skraloup-s-rapidem-59552.html

  • a jé - 23.01.2024, úterý, 20:24
    (0)

    Presne kamkoliv jen ne do plísně, bohužel to nezáleží na nás

  • celtic - 23.01.2024, úterý, 19:45
    (0)

    Sovki:sem tehoz nazoru..Svedik a Havlik,hlavne do Pilsen...ne ne ne

  • Šovkovskij - 23.01.2024, úterý, 16:50
    (0)

    Zkousl bych všechno, až na tu Plzeň...

  • drzý vandrák - 23.01.2024, úterý, 16:46
    (0)

    Vždycky je škoda, když hráč jeho kvalit odejde zadarmo, ale asi jsme všichni zajedno, že takovému srdcaři to může těžko někdo vyčítat.Pouze poděkovat, ať už to dopadne jakkoliv.

  • karagavrylydys - 23.01.2024, úterý, 16:25
    (0)

    Tak teď už zbývá Havlíkovi jenom popřát, aby ve finále náhodou nepřebral.

  • tvojemama - 23.01.2024, úterý, 14:43
    (0)

    BM- Souhlas. Pro něj nejlepší počkat. To by byl blázen kdyby nepočkal. Třeba se ozve Polsko, Kypr a tam ten milion měsíčně dostat může.

  • Bayern Munchen - 23.01.2024, úterý, 12:10
    (0)

    Já si myslím, že prostě v tom bude hrát částečně i role Svědíka a jeho odchod v létě, pokud v létě půjde a to asi i půjde za lepším, tak Havlík půjde s ním, za prvé bude zadarmo, takže nebude problém pro jakýkoliv klub kde bude Svědík si ho vzít a za druhé Svědík na něm určitě bude stavět i jinde, protože ho dobře zná a ví jaké ten borec má kvality... takhle si to myslím já, že by to mohlo být, ale já nemám blízké kontakty v klubu, jak někteří tady, kteří určitě už ví, jak to dopadne :-)

  • huhu - 23.01.2024, úterý, 12:06
    (0)

    myslím že to spěje k tomu, že tu Havlík dohraje sezonu a pak půjde za lepším, polovina přípravy, teď už nikam neodejde, a novou smlouvu má na stole několik týdnů. Pokud doteď nepodepsal, nedělám si bohužel žádné naděje, ale můžeme doufat

  • Nike - FCS - 23.01.2024, úterý, 11:44
    (0)

    zamotají hlavy*

  • Nike - FCS - 23.01.2024, úterý, 11:44
    (0)

    Agenti jsou největší hyeny, bohužel je to jejich práce...Havlíkovi i dalším hráčům samozřejmě zamotají prachy a prachy jsou až na prvním místě :-D klasika... Vzpomeňte si jaký byl Raiola, extrémně drzý ale úspěšný agent... Pokud ale Havlasovi nejde o peníze (jednorázové), tak podepíše a poté odejde za nějaké peníze ven ze Slovácka, ale vím, lehko se to říká a těžko koná....

  • Ondra - 23.01.2024, úterý, 11:43
    (0)

    Nemáte někdo celý článek ve včerejším Sportu? Dík

  • celtic - 23.01.2024, úterý, 11:40
    (0)

    co se týče Máry,tak on by chtěl zůstat,protože je to lídr a má místo v základní sestavě jisté,,,,jediný kdo na něj furt tlačí a do něj hustí je agent Nehoda....který si myslím,že mu furt říká počkej do konce sezony,budeš volný hráč a dostaneš peníze za přestup (jako volný hráč) a větší plat jako volný hráč,než jako hráč pod smlouvou....samozřejmě hlavně agent bude mít o moc lepší prachy za to že dohodil volného hráče za kterého kupující klub prodávajícímu nebude muset platit....samozřejmě pro slovácko by bylo nejlepší,kdyby podepsal smlouvu a Slovácko ho mohlo prodat (moc ale této variantě nevěřím,byl by to malý zázrak kdyby to tak dopadlo),,,zvlášt když Slovácko gentlemansky prohlášuje,že Mára má v tomto ohledu volnou ruku,takže když ted nepodepíše Slovácku,tak holt to klub bude respektovat,,,,no a po sezoně jako volný hráč,bude velmi žádaný

  • Ondra - 23.01.2024, úterý, 11:14
    (0)

    Vy se o Markovi vyjadřujete jako by to byl nějaký přeběhlík. Odehrál tady víc sezón než musel a vždy se ke klubu zachoval velmi hezky. Třeba chce zkusit zahraničí, třeba mají dohodu se Šumim za jakých podmínek (a nemusí to být jen finanční) podepíše.

  • adolf - 23.01.2024, úterý, 11:05
    (0)

    Souhlasím, řekl bych že nevi co chce a čeká jestli se něco nenaskytne. Taky agent může chtít aby čekal.

  • Bayern Munchen - 23.01.2024, úterý, 11:04
    (0)

    Petros: hlavně, je to stejně už jen na Havlíkovi... jaro si myslím, že dohraje tady určitě, to by Svědík nepřežil, kdyby přišel o dva klíčové záložníky najednou... a hlavně by to dost poznamenalo snahu bojovat letos o poháry... a pak Havlík v létě odejde kamkoliv to už bude na něm, ještě na tom vydělá větším finančním bonusem pro něho, protože ho nikdo nebude vyplácet z klubu, kdyby měl smlouvu... a hlavně třeba se už ví kam v létě půjde Svědík a aspoň si tak velice jednoduše vezme Havlíka sebou...

  • bambulak - 23.01.2024, úterý, 10:45
    (0)

    Nerekl bych, ze nekdo mlzi. Spis Havlik ocividne nevi, co chce.

  • Petros - 23.01.2024, úterý, 10:33
    (0)

    Když si člověk ten článek přečte celý, tak z toho stejně moudrý není. Ohledně Havlase nikdo už klub oslovovat nemusí s ohledem na přestup v létě, takže ptát se Šumiho je bezpř3dmětné. Záleží teda jen na Marovi. Pokud do zqčátku jara ale to prodloužení nepodepíše, asi opravdu bude chtít odejít. Jinak nevím proč by otálel pokud by byla pravda, že žádnou nabídku nemá. Stejně tam ale jeho agent říká, že odchod je možný. Všichni mlží....nezbývá než si počkat.

  • Hory - 22.01.2024, pondělí, 19:43
    (0)

    Co jsem tu ráno psal když tu byl odkaz jak Mára dostal nabídku z Plzně, že to na mě působí bulvárně a je to tady!

  • Bonito33 - 22.01.2024, pondělí, 19:42
    (0)

    Infotbal se přece nemůže mýlit!

  • kecipep - 22.01.2024, pondělí, 19:30
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/442374

  • a jé - 22.01.2024, pondělí, 18:26
    (0)

    Vy jste někteří z tech počítačových her úplně zblblý Valheru ma pravdu na jednání jsou dvě strany a pokud jedna nechce nebo ma nesmyslne podmínky tak se nedohodnou a co se týká Marka tak tam souhlasím s vedením

  • Valheru - 22.01.2024, pondělí, 16:43
    (0)

    kara: tohle není Football manager. Nikdo nikoho nedonutí podepsat smlouvu a může se snažit sebevíc, vždy je to jednání DVOU stran. Jestli je to dva roky, rok nebo půl roku dopředu, nehraje to roli. Tu hraje jen vůle druhé strany a podmínky. A zrovna Havlas je ten poslední, komu bych vyčítal odchod, i kdyby byl zadarmo.

  • karagavrylydys - 22.01.2024, pondělí, 16:24
    (0)

    Havlík má cenovku 2,5 milionu €. Ať Plzeň zaplatí a je vše v cajku. Jestli odejde další klíčový hráč zadarmo, tak je to jen amatérismus našeho vedení.

  • Bonito33 - 22.01.2024, pondělí, 15:01
    (0)

    Určitě hostování s opcí Blahut.

  • Skein - 22.01.2024, pondělí, 13:42
    (0)

    výborně Patrik, uvidíme časem, toš vitaj...Kvasina má již fotku i na CZ.

  • David-FCS - 22.01.2024, pondělí, 13:34
    (0)

    Podle transfermarktu je to hostování do konce sezóny, ale nevím, jestli i s opcí...

  • Mouses - 22.01.2024, pondělí, 13:18
    (0)

    Jak to vypadá s tím Blahútem? Už by to mohlo být ofiko.

  • celtic - 22.01.2024, pondělí, 12:09
    (0)

    Hory : kéž bys byl dobrým prorokem a měl s Martinem pravdu :)

  • Hory - 22.01.2024, pondělí, 11:37
    (0)

    Mě by nepřekvapilo, pokud by Martin přesto,že tu má smlouvu až do konce příští sezony prodloužil o další dvě sezony. Pokud se postoupí do Evropy dávám tomu tak 80%. Když si člověk v klidu vše rozebere, tak to tak i vychází.

  • a jé - 22.01.2024, pondělí, 10:41
    (0)

    Bucha uz jen stridal a pokus se Mara rozhodne pro plisen tak půjde v lete a zadara tem parchantum bude stačit, když budou vyplácet Svedu

  • Petros - 22.01.2024, pondělí, 10:27
    (0)

    e Lucky, uvidíme. Já si právě tou vizinou i ohkedem v jakém věku má děti a další věci nejsu vůbec jistý...mě by teda Polsko překvapilo, ale uvidíme. Plzeň mu určitě bude schopná nabídnout lepší peníze než tady, plus ty spekulace zda tam nepujde i Svědík v létě. No uvidíme, taky věřím, že do léta zůstane a pomůže nám do Evropy

  • Bayern Munchen - 22.01.2024, pondělí, 09:03
    (0)

    Tak za prvé je to jen spekulace... za druhé je mi to dost zvláštní, i když jsem tento článek čekal, když jsem zjistil že odchází Bucha z Plzně, ale spíš podle majitelů Plzně jsem čekal omlazování kádru než že by chtěli Havlíka, což mi napovídá i zisk Červa, Valenty, Souare... ale podle mě zůstane i na jaro tady, přeci by vedení neudělalo teď takový krok, že by uvolnilo dva záložníky, samozřejmě s Valentou nemohli nic dělat, ale pustit ještě Havlíka, tak to by byla podpásovka pro Svědíka... ale nedokáži si ani představit kolik by za něho Plzeň musela teď dát, aby odešel už teď...

  • eLucky - 22.01.2024, pondělí, 08:32
    (0)

    to Petros: Pokud už Havlas odejde, tak si si skoro jistý, že půjde za větší nabídkou a pokud bude mít nabídku z venku, tak té dokáže Plzeň jen těžko konkurovat. Otázka je jednak, jestli Mara vůbec, respektive celá rodina, vůbec bude chtět někam jít. Je sice dnes v opravdu top formě, ale věkem už není úplně perspektivní, takže se na něho takřka určitě žádné velké hony pořádat nebudou, i přesto že je dnes možná nejlepší podhrot v lize. Obávám se, že v jeho věku už bude maximum laso z Polska. Nicméně Poláci mu s přehledem dokážou nabídnout tříkrát tolik co Plzeň. Každopádně je to pořád dokola o tom, že je to JENOM na jeho rozhodnutí. A na rovinu - Mara pro klub znamená tolik, že by bylo od klubu absolutně nedůstojné jakkoli na něho tlačit! To rozhodně není Tomič, kterého sme tu živili, když byl prakticy dva roky zraněný.

  • Petros - 22.01.2024, pondělí, 08:22
    (0)

    Za mě a vzhledem k jeho povaze se bojím, že to bude spíš Plzeň než větší riziko a velká neznámá kdekoliv v cizině. Plzeň za Buchu na české poměry vyinkasuje velký balík, takže bude mít co nabídnout. Ale uvidíme. Furt věřím i tomu, že Mára prodlouží.

  • Hory - 22.01.2024, pondělí, 08:17
    (0)

    Ne, myslel jsem to tak, že klub avizoval, že je pro něj prioritou aby Mára zůstal na jarní část sezony, samozřejmě mu předloží nabídku v možnostech našeho klubu a v létě mu poděkujeme za to, co pro nás udělal, ať jej za tři, čtyři roky uvítáme zpět. Takže to co se tam popisuje je veřejně známá informace. Hlavně ať mu vyjde zahraničí a ne nějaká Plzeň z toho bych byl smutný.

  • Petros - 22.01.2024, pondělí, 08:09
    (0)

    Nedávno bylo řečeno že z Plzně žádná nabídka není....tak teď s odchodem Buchy se to zněnilo. Zásadní info Hory, nemyslíš? A infotbal má sakra dobré inside infa. Samozřejmě se nemění nic na tom, že rozhodnutí je v rukou Máry. Tož uvidíme. Hlavně ne odchod hned za pár mega...to by byla mega chyba, v Evropě leží mnohem větší balík.

  • bambulak - 22.01.2024, pondělí, 08:05
    (0)

    To možná jo, ale odchod Buchy z toho dela pravděpodobnější zalezitost

  • Hory - 22.01.2024, pondělí, 08:03
    (0)

    Bulvárně sepsaný článek o tom, co se ví a o čem mluvil i Šumi.

  • Petros - 22.01.2024, pondělí, 08:00
    (0)

    No a je to tu.... https://infotbal.cz/plzen-si-jde-pro-havlika-ma-i-jine-nabidky-slovacko-nabizi-nadstandardni-podminky/

  • Skein - 21.01.2024, neděle, 14:26
    (0)

    dobrá zpráva

  • Vosolys - 21.01.2024, neděle, 13:21
    (0)

    jj, už tam bydlí.

  • Hory - 21.01.2024, neděle, 12:35
    (0)

    Na Velehradě už se asi na hotelu Mlýn rozbíhá projekt akademie, protože večer linkovým autobudem jezdí černoši v bundách Slovácko.

  • Lemmy - 21.01.2024, neděle, 11:40
    (0)

    Kecipep: Ti naši afričtí hráči jsou všichni z jedné manažerské stáje, která má plno hráčů v Baníku a Karviné a všude možně. Občas se může někdo takový prosadit ale bojím se že vybíráme z třikrát přebraných hráčů

  • drzý vandrák - 21.01.2024, neděle, 11:37
    (0)

    To nevadí.Hlavně, že nezakrněl.To je velmi dobrá zpráva.Hlavně se ho nezbavovat,vše má před sebou.

  • kecipep - 21.01.2024, neděle, 11:22
    (0)

    Borek byl v tom matchi hodne chvalen, stejne bude bohuzel chytat jejich kmenovy Stejskal

  • Ondra - 21.01.2024, neděle, 11:14
    (0)

    Kvasnica z iSport ... Afričané se na promrzlé umělce skvěle pohybovali, neztráceli míč, ukázali vysoké sebevědomí, technickou kvalitu i fotbalové myšlení. V kooperaci s precizní rozehrávkou brankáře Jiřího Borka se druholigistovi dařilo bezproblémově překonávat presink domácích a rychle přecházet do útoku.

  • drzý vandrák - 20.01.2024, sobota, 21:20
    (0)

    😁👏👏👏👏

  • Pajos - 20.01.2024, sobota, 21:08
    (2)

    Toho Kanakimana je škoda, měl by jistě potenciál a šel by dřív nebo později zpeněžit, avšak už teď je na poměry Slovácka docela dobrá konkurence v útoku, když odejde Vechy na hostování, kde se mu snad už konečně začne dařit a hlavně začne mu to tam už padat! Holt nemáme neomezené finanční prostředky, radši by to chtělo konkurenci k Rambovi na kraj obrany...

  • kecipep - 20.01.2024, sobota, 21:01
    (0)

    V becku mame Onouhu, Yohannu, Okoromiho a dosti Africanu se ted testuje v B i U19. Mnozi zde po tom volali a treba nam to prinese kyzene vysledky

  • kecipep - 20.01.2024, sobota, 21:00
    (0)

    https://youtu.be/T5NeWMwKzXo?si=Nx_9M0ttKt0sE9WX

  • Nike - FCS - 20.01.2024, sobota, 20:53
    (0)

    Realita je taková, že jak vy je tady nazýváte černoušci... Tak zrovna ti jsou daleko více cenění z pohledu ceny a následného prodeje, kdyby se mu u nás dařilo a hlavně je mladý, ne nadarmo třeba takový Sor, Tijani či teď Tanko mají obrovskou cenu oproti tomu za jakou přišli do Baníku... Zkrátka Kvasina, který má už 27 let se neprodá tak dobře jako Kanakimana, kterému je 24... 3 roky dělají obrovský rozdíl... Beru to z toho pohledu, že náš klub nemá peníze na rozhazovaní a většinou jim odchody hráčů nebo prodeje hodně pomáhají.... Ale rozhodně nebrečím, Slovácko má prostě jinou cestu, a Kvasina byl zadarmo a je trošku jiný typ útočníka než Kanakimana, uvidíme jaká bude posila...

  • kecipep - 20.01.2024, sobota, 20:49
    (0)

    Ze me jedna ozrala troska taky nemuze spat a zpetnou vazbu si tu ctu pravidelne :-) takovy je svet na diskuzi

  • kecipep - 20.01.2024, sobota, 20:21
    (0)

    Prosta zpetna vazba dotycnemu

  • drzý vandrák - 20.01.2024, sobota, 19:02
    (0)

    Hoši, při jakékoliv diskuzi do všeho motat Bayerna, to musí být dobrá schíza...nebo IQ tykve.To bude pravděpodbnější.

  • CELTIC 1888 - 20.01.2024, sobota, 16:18
    (0)

    Ten Jablonec má prestupovo politiku jako blázen. Vidím to na těžký boj o udržení. Tam snad musí dělat sportovního ředitele náš Bayern 🤣 To by vysvetlovalo ten jeho přehled, jak to tam mají s vyplatama. Jinak kluci,ten Slovák Blahut se jeví zatím velmi slušně.

  • CELTIC 1888 - 20.01.2024, sobota, 16:13
    (0)

    Slinta:👍

  • josmen - 20.01.2024, sobota, 14:32
    (0)

    chudak Bayern, to byl myslim jeho oblibenec. Ted ma urcite zkazenou sobotu :D

  • huhu - 20.01.2024, sobota, 13:04
    (0)

    josmen a Slinťa: pokud byste chápali psaný text, tak tu nikdo nenaříká, že Kanakimana nejde k nám. Pouze se podivujeme nad tím, kde na to ten jablonec bere.

  • Slinťa - 20.01.2024, sobota, 12:51
    (0)

    Josmen: Přesně, černoušci nám tým neudělají. Co zdobí Slovácko. Tým, ve kterém bojuje jeden za druhého. Máme černouška vysokého, Korejce, Iráčana z Německa. Chorvata z Rakouska a Slováka. Kolik cizinců byste ještě chtěli? Stejně jako Baník, který z nich tým ještě neudělal? Hráče, kteří za půl roku utečou? Za mě posily dobré, dejme jim šanci, kdyby přišla ještě jedna, super. A Vechyho na hostování bez opce, jak se někde psalo.

  • josmen - 20.01.2024, sobota, 12:35
    (1)

    hosi, hlavne se z tech cernousku neposerte. Mame dve posily, mozna dalsi je na ceste a vam je to furt malo.

  • Hory - 20.01.2024, sobota, 12:17
    (0)

    Ono už se to začalo šeptat koncem roku, že Kanakimana začíná být nespokojen a chce změnu. Zcela naivně jsem si myslel, že by mohl skončit u nás, tak jak jsem si toho hráče tak poslední dvě sezony tady přál. No a pak se objeví v klubu, který neví, zda bude fungovat ještě za půl roku a podepíše tam dlouhodobou smlouvu. Holt některé věci prostě nepochopím.

  • huhu - 20.01.2024, sobota, 11:21
    (0)

    Nike: teď sem to chtěl psát, Kanakimana do Jablek, nechápu, pelta bez peněz, jednou nohou ve vězení, výplaty tam lepí jak můžou a zkupují celý vyškov

  • Ondra - 20.01.2024, sobota, 11:05
    (0)

    Proč se ho chtěl Vyškov zbavit?

  • Nike - FCS - 20.01.2024, sobota, 11:02
    (0)

    Opěvovaný Kanakimana z Vyškova přestupuje stejně jako Alegue do Jablonce... Pak mi neříkejte, že nemají peníze...

  • drzý vandrák - 19.01.2024, pátek, 16:21
    (0)

    Uvidíme v dalších zápasech.Zatím zaujal jen postavou.

  • FCS84 - 19.01.2024, pátek, 16:00
    (0)

    Já doufám, že Kvasinu ty dvě neproměněné pentle nezlomí :-/

  • Mikulas - 19.01.2024, pátek, 14:38
    (0)

    Report: Irák - Japonsko. Irak vítězí 2:1 po krásném zápasu. Doski odehrál druhy poločas. Nejdřív na pozici pravého obránce, poté levý záložník a na konci i hrotak. Ta pravá strana nic moc. Ale nebál bych se ho posunout dopředu na té levé straně. Bojovný výkon i směrem do zadu.

  • Noobik - 19.01.2024, pátek, 13:02
    (0)

    Doski v dnešním utkáním Irák-Japonsko na lavce…. Ta levá strana docela hoří. Doufejme, že se dostane na hřiště co nejdřív.

  • Mikulas - 19.01.2024, pátek, 13:01
    (0)

    Blahut je hodně rychli a má dobrý dribbling. Měl tam i cca 3 centry z toho ani jeden úspěšný. A jak říká vandrak, druhý poločas se hrálo vodní pólo

  • drzý vandrák - 19.01.2024, pátek, 12:37
    (0)

    Tady mohl hrát kdokoliv.Rozhodčí a počasí zabránilo jakémukoliv serióznímu hodnocení.Musíme počkat na další zápasy.

  • huhu - 19.01.2024, pátek, 12:13
    (0)

    kdo viděl včerejší zápas, jak hráli Kvasina a Blahut?

  • Bayern Munchen - 19.01.2024, pátek, 09:48
    (0)

    Největší kaňkou včerejšího ovlivněného zápasu bylo zranění Holzera, snad to nebude nic vážného... byla by škoda, kdyby nám chyběl delší dobu...

  • Mikulas - 18.01.2024, čtvrtek, 21:03
    (0)

    chalupar - Tady máš přímo Kadlece ale kluci už to poslali.. https://twitter.com/kadlec_michal/status/1748022254288441354?t=OhMwTJpXad9_ESKEWl4J_A&s=19

  • riedlss - 18.01.2024, čtvrtek, 20:26
    (0)

    Už to jede. Ale ani jako fanouška Slovácka me ta situace nijak zvlášť netěší. Spíš mě sere, že se to děje. Michala a kluky naprosto chápu. Být to fér tak to uznají nebo by minimálně mlčeli. A kdyby to byl na základě průběhu oprávněný výsledek, mávl bych nad tim rukou a řekl, že mě remizový zapas rozhodnutý pentlama nemůže rozhodit a je to jen debilní priprava, ale toto je silá 😁 přitom přátelsky zapas, kde o hovno jde že, ale někdo chce hovna míň a někdo očividně víc :)

  • Bonito33 - 18.01.2024, čtvrtek, 19:47
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-slovacko-obeti-sazkarskeho-skandalu-vsechny-penalty-byly-vymyslene-tohle-jsem-nezazil-zuri-kadlec-5020841#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • DorianFCS - 18.01.2024, čtvrtek, 19:19
    (0)

    https://x.com/d_holzer/status/1748020740543144149?s=20

  • DorianFCS - 18.01.2024, čtvrtek, 19:08
    (0)

    https://x.com/d_holzer?s=20

  • chalupář - 18.01.2024, čtvrtek, 19:02
    (0)

    Mikulas: kde to vyjadreni najdu?

  • Mikulas - 18.01.2024, čtvrtek, 17:52
    (0)

    Děkuji, už to čtu, I Kadlec a Holzi se už vyjádřili. Mohli by se toho chytit novináři, jenom ať je kolem těch zmr*u bordel

  • SYNOTEK - 18.01.2024, čtvrtek, 17:50
    (0)

    Neskutečné :-D Turecko v celé své kráse :-D

  • FCS84 - 18.01.2024, čtvrtek, 17:49
    (0)

    Ani to pak neopakovali a v závěrečném sestřihu byla jen ta druhá neproměněná penalta.

  • FCS84 - 18.01.2024, čtvrtek, 17:49
    (0)

    Goor: To je pravda že nedá, ale jak říkáš, už to opakování penalty v přátelském zápase bylo divné. Já tam hlavně žádné provinění gólmana neviděl.

  • Goor - 18.01.2024, čtvrtek, 17:47
    (0)

    Mikulas: Twitterový účet - Suspicious Game

  • Goor - 18.01.2024, čtvrtek, 17:44
    (0)

    Ale je pravda, že už to opakování mě překvapilo

  • Goor - 18.01.2024, čtvrtek, 17:44
    (0)

    FCS84 to by ale třeba zase nedal gól Rambo :-) Tak se to prostě brát nedá :-)

  • Mikulas - 18.01.2024, čtvrtek, 17:44
    (0)

    Goor, pošleš mi prosím odkaz kde to hledas

  • Goor - 18.01.2024, čtvrtek, 17:43
    (0)

    drzý vandrák nejvíc se to sází v průběhu však už jsou hrafy, že ve druhém poločase bylo v zápase Slováckox Rapid na 2,5 gólu najednou nasázeno přes 80.000€. Kurz tam najednou byl přes 2,2, takže to už je pěkný vývar (2.500.000 Kč)

  • FCS84 - 18.01.2024, čtvrtek, 17:39
    (0)

    Ve druhém poločase se zahrávaly 4 penalty. Kvasina jim udělal čáru přes rozpočet, kdyby ji proměnil, tak by to asi vypadalo jinak.

  • Mikulas - 18.01.2024, čtvrtek, 17:30
    (0)

    napsal *jsem

  • Mikulas - 18.01.2024, čtvrtek, 17:29
    (1)

    Napsal na instagram Rapidu "The Match was corrupted" kromě toho že se do mě rakusaci hned pustili, tak mi následně komentář byl smazán. To mluví za vše😆

  • drzý vandrák - 18.01.2024, čtvrtek, 17:28
    (0)

    Co to vyřeší?

  • Goor - 18.01.2024, čtvrtek, 17:23
    (0)

    Celé sázení na zápasy živě zakázat. Jen před zápasem a s výkopem konec!

  • Slovácko Kingdom - 18.01.2024, čtvrtek, 17:19
    (0)

    No ty krávo, to bylo něco. Vlastně ve druhém poločase 4 pentle a to Kvasina 2 nedal, už to opakování mi přišlo divné, že v přípraváku nechá sudí pentli opakovat...

  • hešpy - 18.01.2024, čtvrtek, 17:16
    (0)

    Tak to byla opravdu velká šílenost. Zlatý Pavlín Jirků.

  • riedlss - 18.01.2024, čtvrtek, 17:12
    (0)

    Taky bych tu možnost sázení nedaval. Jde to na ruku akorát svinim se špatným záměrem. Obyčejný smrtelník, který to sází je naopak hlupák a nemůže se ničemu divit.

  • Mikulas - 18.01.2024, čtvrtek, 16:57
    (1)

    A přesně proto by se neměly na tyhle zápasy vypisovat kurzy. Celý zápas podezřelý.

  • drzý vandrák - 18.01.2024, čtvrtek, 16:51
    (0)

    Sudí, nejslabší na hřišti.

  • KotelGuláše - 18.01.2024, čtvrtek, 16:51
    (0)

    Co to bylo za rozhodčího? Taky myslím,že v tom byly sázky. Holzer nevypadal dobře. Vypadalo to vážně. Koleno...

  • derflik - 18.01.2024, čtvrtek, 16:48
    (0)

    Hodně podezřelé ten konec , i kvůli kurzům.

  • josmen - 18.01.2024, čtvrtek, 16:36
    (0)

    pocasi tak na vodni polo. Doufam, ze Holzi bude v pohode.

  • Goor - 18.01.2024, čtvrtek, 16:25
    (0)

    Ty vole, to byl faul na Kácu, ne? :-D a on pískne pentli :-D

  • Slovácko Kingdom - 18.01.2024, čtvrtek, 15:25
    (0)

    Skein. Jo jo jsou zak nějaké výbuchy :´-D

  • Skein - 18.01.2024, čtvrtek, 15:15
    (0)

    taky vám to něco kope - zvuk?

  • Slovácko Kingdom - 18.01.2024, čtvrtek, 15:03
    (0)

    jj už. díky.

  • kecipep - 18.01.2024, čtvrtek, 14:59
    (0)

    Josef Andres jedná o působení ve Zlínsku

  • Skein - 18.01.2024, čtvrtek, 14:59
    (0)

    načítá cajk

  • Slovácko Kingdom - 18.01.2024, čtvrtek, 14:59
    (0)

    Jde vám ten odkaz? Já tam mám nějaký error

  • FCS84 - 18.01.2024, čtvrtek, 14:58
    (1)

    Kecipep: na stránkách rkusaku pisou, ze to tam bude cele i pozapase.

  • FCS84 - 18.01.2024, čtvrtek, 14:58
    (0)

    Kecipep: na stránkách rkusaku pisou, ze to tam bude cele i pozapase.

  • kecipep - 18.01.2024, čtvrtek, 14:54
    (0)

    Mám meeting, půjde to zkouknout i zpětně? nevíte?

  • Mikulas - 18.01.2024, čtvrtek, 14:52
    (0)

    Nebo stáhnout SK Rapid App, bez registrace a najdete tam všechno. Chytrá aplikace:)

  • drzý vandrák - 18.01.2024, čtvrtek, 14:38
    (0)

    Díky.

  • kecipep - 18.01.2024, čtvrtek, 14:16
    (0)

    Přenos a proklik na rapid TV bude tady https://www.skrapid.at/de/startseite/news/news/aktuelles/2024/01/livestream-test-gegen-slovacko

  • drzý vandrák - 18.01.2024, čtvrtek, 12:18
    (0)

    FCS84: Konečně jsi na to kápl.Tady přispívají ve skutečnosti jen dvě osoby pod různými nicky.Jedna všechno kritizuje a druhá všechno obhajuje.To to trvalo....

  • Bayern Munchen - 18.01.2024, čtvrtek, 11:15
    (0)

    bambulak: to máš asi pravdu, no v tom případě doufám, že jsou v pořádné izolaci a nikdo o nich neví nic...

  • Ondra - 18.01.2024, čtvrtek, 11:11
    (0)

    Kozák se neprosadil v Sérii C a odchází do Série D. To je sešup

  • bambulak - 18.01.2024, čtvrtek, 11:09
    (0)

    Ja ti nevim, vysledky becka a dorostu by mohly ovlivnit jejich soupere v lize a naslednou pripravu na Slovacko, to bych radsi nepublikoval a uz vubec nepsal sem

  • Bayern Munchen - 18.01.2024, čtvrtek, 11:00
    (0)

    Ještě, že ten bambulak je i Bayern :-))) souhlasím s Nike - FCS, spíš než se tady dohadovat, bych měl třeba návrh na zlepšení, co kdyby třeba Slovácko na svých oficiálních stránkách někdy napsalo i něco třeba k výsledkům přípravných zápasů B týmu nebo klidně i dorostu... U většiny prvoligových týmů se to děje, ale tady to není tedy vždy zrovna aktuální informovanost vůči fanouškům, ale je možné, že se tam ukrývají další posily pro A tým, tak pak bych tomu rozuměl :-)

  • riedlss - 18.01.2024, čtvrtek, 10:43
    (0)

    😂🤷♂

  • Nike - FCS - 18.01.2024, čtvrtek, 10:38
    (0)

    Nevidím důvod, proč se ryje do bambulaka, vždyť já četl taky informaci o nové posily včera dopoledne... Nic nebylo potvrzené, ale tu informaci jsem četl veřejně na internetu, takže tak... Já mám spoustu interních informací o Kadlecovi, Svědíkovi z velmi blízkého zdroje, jaká bude jejich budoucnost po sezóně, ale tohle rozhodně vytahovat nebudu, ale pokud se o tom píše veřejně na internetu jako o nové posile, tak nevidím důvod něco mazat...

  • bambulak - 18.01.2024, čtvrtek, 10:28
    (0)

    nee ja jsem Artigas a Bayern prece, neplet to :)

  • riedlss - 18.01.2024, čtvrtek, 10:26
    (0)

    Twixky 2v1 jsou nejlepší :D chudáci lidi asi :)

  • FCS84 - 18.01.2024, čtvrtek, 09:30
    (0)

    Takze Drzy vandrak a Bambulak je jedna a ta sama osoba? :-D

  • drzý vandrák - 18.01.2024, čtvrtek, 09:23
    (3)

    To jsem si oddechl, že jsme to nezhatili....

  • Bayern Munchen - 18.01.2024, čtvrtek, 09:12
    (0)

    bambulak: je to takové směšné, co když se mu něco stane v přípravě nebo dnes v zápase a při tom podle Slovácka ještě nic podepsané není...je to jen předběžně domluvené... Ale aspoň, že Šumi napsal, že může hrát i kraj obrany, tak tady bude třeba tlačit na pozici Ramba...

  • Bayern Munchen - 18.01.2024, čtvrtek, 09:10
    (0)

    Slováci píšou o přestupu a tady se přeci mluvilo o hostování s opcí... tak si vyber :-)

  • bambulak - 18.01.2024, čtvrtek, 09:10
    (0)

    Jeden klub říká hotov, druhy ještě ne, tak co :))

  • Mouses - 18.01.2024, čtvrtek, 09:07
    (0)

    http://www.zpfutbal.sk/patrik-blahut-prestupuje-do-slovacka/?fbclid=IwAR3uIGDmgA2_nBdCa70CcxuortDrCekqH33vabCDW6TAc7dhQDQCYbc86es

  • Skein - 18.01.2024, čtvrtek, 09:03
    (0)

    v pořádku!

  • FCS84 - 18.01.2024, čtvrtek, 09:02
    (0)

    A je to :-) https://www.fcslovacko.cz/cs/novinky-a-tym/1572-k-tymu-slovacka-se-v-turecku-pripojil-patrik-blahut-z-fk-zeleziarne-podbrezova

  • Skein - 18.01.2024, čtvrtek, 08:46
    (-1)

    to styeer článek vyšel navečer tady se to řešilo cca 13-15 hodina, takže tak...

  • egi - 18.01.2024, čtvrtek, 08:43
    (0)

    styeer: To co jsem přečetl, to jsem sem dal a je mě jedno kde on to vzal, ale určitě to nemá od Bambuláka.

  • CeZeRo - 18.01.2024, čtvrtek, 08:28
    (0)

    A navíc se tady tím mazáním jen potvrzuje, že to není spekulace, ale pravda... Když se tady spekulovalo o Pleštilovi, nic se nemazalo. Tím že se to smazalo, tak se z toho udělalo zbytečné haló. Jinak by to byla pro mnohé jen další spekulace, která by se vidělo jak dopadne.

  • Bayern Munchen - 18.01.2024, čtvrtek, 08:14
    (0)

    Mně to připadá fakt úsměvné... bambulak načerpá někde informaci, která koluje veřejně na Slovensku po účtech twitteru, atd. napíše to sem a tady je mu nadáváno, co to sem píše... jako jestli tady napsané spekulace nebo i pravda jsou tak podstatné proto, zda se ten obchod mezi kluby podaří nebo nikoliv, tak to je Slovácko na tom fakt dost špatně, hlavně že o tom ví už dávno tady půlka fanoušků, kteří určitě všude mlčí a nikomu nic neřeknou a jak se to tedy oni dozvěděli... v tom případě doporučuji Slovácku přípravu v izolaci... pak se divíme, že videa z kabiny nejsou a že Slovácko by nejraději hrálo přípravné zápasy bez možnosti TV, atd. Hrozné, že příspěvek tady na diskuzi, kde diskutuje v součtu tak dvacet lidí, co může všechno v klubu ovlivnit...

  • Lemmy - 18.01.2024, čtvrtek, 08:13
    (0)

    O tom že má špatná komunikace klubu svoje důvody nepochybuju :D Třeba když se tady nedávno objevil hráč, kterého trenér v kádru nechtěl... Hádat se tady nechci, jsem fanoušek stejného klubu jako Vy

  • Vy to nevíte!? - 18.01.2024, čtvrtek, 08:03
    (0)

    Lemmy tak asi to má své důvody, když o tom mlčí jak Slovácko, tak Podbrezová. Nebo si myslíš, že spolu vůbec nemluví? Nebo by Slovácko mělo vyjebat s Podbrezovou, pustit to ven bez toho, aby Podbrezová chtěla? To by pak asi dobře nedopadlo, nebo si myslíš že jo? :-D

  • fana - 18.01.2024, čtvrtek, 08:02
    (0)

    Naše volání bylo vyslišeno, Vecheta može odejít na hostování

  • Slovácko Kingdom - 18.01.2024, čtvrtek, 08:00
    (0)

    Pamatuji si, že díky těmto únikům se rozběhlo jednání s Petrželou a nakonec skončil u nás. Díky bohu za to :-)

    26.6.2019 - Jedno velké jméno má ještě Zlín ve hře. Řeší příchod Milana Petržely (36) z Plzně! Byť aktuálně jednání usnula, je stále reálné, že bývalého reprezentanta nakonec získá. Možná až po rozjezdu podzimní části. Šestatřicetiletý záložník už nemá ve Viktorii perspektivu, nevšel se do kádru pro rakouské soustředění, a hodlá se vrátit domů na jižní Moravu. Angažmá ve Zlíně by ho podle zdrojů Sportu hodně lákalo a klub si s touto myšlenkou také vážně pohrává. Grygera už se s Petrželou sešel. Dojde k dohodě? „Může se stát cokoli,“ pousmál se manažer Fastavu.

  • Lemmy - 18.01.2024, čtvrtek, 07:53
    (0)

    Toho, kdo odpovídá za komunikaci. Kdyby napsal, trénuje s námi ten a ten a jednáme, nic by se nestalo. A kdyby to nevyšlo, napíšu jen "nedomluvili jsme se na podmínkách a hledáme jiné možnosti".

  • TK27 - 18.01.2024, čtvrtek, 07:51
    (0)

    očividně to šlo ven ze slovenské strany, tak koho bys chtěl trestat

  • Lemmy - 18.01.2024, čtvrtek, 07:47
    (0)

    Ondra: Ředitel Podbrezové ve Slovácku nešéfuje, že jo. Agenti a lidé z fotbalového prostředí ty informace stejně mají. Ale když se jednou za čas dostane info k našim fanouškům, hned je to špatně :D

  • drzý vandrák - 18.01.2024, čtvrtek, 07:36
    (0)

    Vy to nevíte!? : To víme taky a taky to sem nepíšeme.

  • Ondra - 18.01.2024, čtvrtek, 07:25
    (0)

    Lemmy> Kterého ředitele myslíš? Z Podbrezove?

  • FCS84 - 18.01.2024, čtvrtek, 07:22
    (0)

    Ono pokud je v Turecku s týmem tak dlouho, tak je stejně neudržitelné, aby to dříve nebo později neprosáklo. Hlavně aby to dobře dopadlo.

  • Lemmy - 18.01.2024, čtvrtek, 07:13
    (0)

    Takové úniky informací si ale musí klub pohlídat. Za tohle by měl odpovídat ředitel klubu. Viníka najít a potrestat. Tohle je jedna ze základních kompetencí manažera a ne bambuláka

  • Vy to nevíte!? - 18.01.2024, čtvrtek, 07:01
    (2)

    Já se vsadím o milion, že kdyby tady bumbálek udal hned odkaz, že to má z té žumpy efotbalu, tak by se to ani nesmazalo, ale on to sem napálil jako klasická piča ve smyslu - já něco vím, vy čuráci, a vy to nevíte! Já to třeba vím od pondělí, že je v Turecku a s týmem každý den trénuje, ale nebudu to sem psát a chlubit se. Ono to hostování mělo být dokonce ohlášeno už v úterý oficiálně, ale něco se zkomplikovalo. Tak snad se to nakonec úspěšně dotáhne. Měl by mít od klubu i povolení k nastoupení do dnešního zápasu s Rapidem. No, jinak ještě vím ještě jednu celkem pozitivní věc, ale nejsem piča abych to sem psal, že :-*

  • marakyjov - 18.01.2024, čtvrtek, 06:25
    (0)

    Styeer: Jozef_kopco bývá často označen jako zdroj informaci v českých webech o fotbale. Například infotbal od nej jako první převzal informaci, že Uhraničat přestoupí z Dukly do Sparty. Ten Kopčo navíc vlastní IG stránky, slovenski_futbslisti kterou sleduje přes 20tisic lidí. Plus jsem to viděl ještě na ig strance futbalova lopata, kterou sleduje dalších 8tisic lidi z fotbalového prostředí a kdoví kde ještě to bylo. Takže minimálně 30tisic lidi, které zajímá fotbal, to vědělo už predtim než sem tu informaci bambulak napsal. Takže konspirační teorie kterou píšeš je úplně mimo.

  • Hory - 18.01.2024, čtvrtek, 04:15
    (1)

    Taky bych se přikláněl k tomu, co tu prezentují eLucky a styeer. tak snad to nakonec bude mít dobrý konec, ale příště bych byl s tím vyhlašováním posil předem opatrný.

  • styeer - 17.01.2024, středa, 23:28
    (1)

    bambulak, egi a další: hoši a teď si představte, že co když ten článek na efotbalu vyšel jen proto, že redaktor si to tady přečetl? Zdroj uvedl twitter týpka, co jste tady napsali. Neříkám, že to tak bylo, ale malá šance tady rozhodně je. Od jednoho redaktora jsem kdysi slyšel, že články z takovýchto klepů na diskuzi jsou naprosto běžná praxe (ačkoli si tady klepete na čelo). Někdy by to chtělo vyzkoušet. Rozjet na sociálních sítích fiktivní zájem o někoho a vidělo by se :).

  • Nike - FCS - 17.01.2024, středa, 22:54
    (1)

    Doufám, že v tom budeme pokračovat a budeme vykupovat ty lepší a kvalitnější hráče ze Slovenska...Protože česká liga je o dost kvalitnější, Slovácko už má nějaké jméno a pro hráče to je většinou posun dopředu... Takže konečně jsme si to uvědomili a už minule došel Tomič a velmi se vyplatil, tak proč v tom nepokračovat i do budoucna... Platově se určitě můžeme rovnat se Slovenskou ligou uplně v pohodě kromě třeba TOP3... Navíc jsme blízko Slovensku a ti hráči to mají domů kousek... Tak pokud tento přestup klapne, tak chválím vedení....

  • Šovkovskij - 17.01.2024, středa, 22:16
    (-1)

    Máme tady takové existence, jejichž nenasytné rypáky živíme z veřejných peněz a které se mají tu drzost ještě vystrkovat drápky, přičemž v soukromé sféře by letěli na hodinu...

  • Šovkovskij - 17.01.2024, středa, 22:12
    (-1)

    bambuláku, trest smrti

  • Šovkovskij - 17.01.2024, středa, 22:11
    (0)

    Jsem hnusen... Trilobiti nám jistě vysvětlí, o co se jedná...

  • Šovkovskij - 17.01.2024, středa, 22:08
    (0)

    To je úplně příšerné. Jak si jen dovolí jen spekulovat na fanouškovských stránácg. Ještě názor blba z Prahy a máme to komplet. Děsivé...

  • karagavrylydys - 17.01.2024, středa, 21:33
    (1)

    vymažte efotbal.cz ... 🤣

  • drzý vandrák - 17.01.2024, středa, 21:27
    (0)

    Jako obvykle.Tenhle server by měl Rakušan vypnout.

  • bambulak - 17.01.2024, středa, 21:10
    (1)

    skoda, efotbal pokazil cely prestup

  • egi - 17.01.2024, středa, 20:41
    (0)

    eLucky: Tak zas tak tajné to nebude.

  • egi - 17.01.2024, středa, 20:38
    (0)

    https://www.efotbal.cz/clanek-241295-Skuhravy-zrejme-prijde-v-Podbrezove-o-produktivni-oporu-stredove-formace-Blahut-miri-do-Slovacka.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context

  • drzý vandrák - 17.01.2024, středa, 17:54
    (0)

    Vítej v léčebně.

  • Goor - 17.01.2024, středa, 16:26
    (0)

    Sem stejně chodí jenom úchylové :D

  • eLucky - 17.01.2024, středa, 16:24
    (0)

    to huhu: Já sem k tomu napsal svůj komentář, ale stojím si za tím, že o tom vlastně vím hovno... a stejně tak si stojím za tím, že je mi jedno. Nicméně vysvětlení, které jsem tu podal - tzn. snížení rizika profláknutí zájmu a zvýšení ceny, případně úplné zmaření přestupu - jednoznačně stojí za tím, proč se takové příspěvky mažou a mazat budou! To že to smazáním zde nezastavíš, neznamená, že tu máme umožnit šíření zpráv s potenciálem poškodit klub - což už se tak jako tak stalo...

  • Lemmy - 17.01.2024, středa, 16:23
    (0)

    Pokud to šlo z klubu, tak mě překvapila rychlost reakce a samotná aktivita. Ale chyba byla na jejich straně, ne na straně fanouška který sem jenom napsal veřejně dostupnou informaci. Pochybuju že by nám ho někdo vyfoukl na základě informace na zdejším fóru

  • eLucky - 17.01.2024, středa, 16:21
    (0)

    to spiky: Ale tady nejde o to bojovat proti tomu, aby se to vůbec nějak dostalo ven, i když za mě je problém právě tady a ten je v klubu, stále dokola se naráží na to, že v klubu je krysa, minimálně jedna, která takové informace vynáší. Jednoznačně bych podepsal, že jestli má klub s něčím bojovat tak s tímto. Nicméně role našeho webu a fanoušků klubu je podpora klubu. Není reálně zastavit v dnešním světě informaci, která už se někde objevila, ale je možné minimalizovat její viditelnost, proto tato informace tady byla smazána.

  • CeZeRo - 17.01.2024, středa, 15:57
    (0)

    A taky by se potencionálním posilám mělo zakázat sledovat instagramový profil Slovácka. Jak Kvasina, tak tenhle nejmenovaný se přidali mezi sledující, než byli oznámeni. Z toho by to konkurence mohla taky vytěžit: D

  • huhu - 17.01.2024, středa, 15:49
    (0)

    Elucky: a o tento přístup požádalo správce webu naše vedení, nebo je to jen domněnka těch, co to tady mažou? Mě to taky přijde úsměvné, v dnešní době, kdy si agenti hráčů můžou mezi sebou říci cokoliv, sami hráče do klubů často i nabízejí, mi přijde opravdu směšné, že představitel liberce půjde na web fanoušků slovácka hledat spekulace o přestupu, aby ihned na to měl o toho hráče zájem. Kluby určitě mají dokonale zmapovaný český i slovenský hráčský trh a nedozví se o hráči ze stránek fanoušků slovácka.

  • tvojemama - 17.01.2024, středa, 15:45
    (0)

    BM- Jo, pro nás bylo dobré když Liberec, Boleslav byli slabší. Teď se uvidí, ale zase na druhou stranu liga jde nahoru a to je přece super. Koeficient, peníze za Tv práva, nový majitelé to je jak nějáký scénář z Czech Soccer Managera 😅

  • spiky - 17.01.2024, středa, 15:45
    (0)

    A dodatek. Pokud to chce klub udržet v utajení, tak je chyba na jedné nebo druhé straně, že to někdo nějak vynese ven mezi lidi. Mazat to tady už je pak za mě pozdě.

  • spiky - 17.01.2024, středa, 15:39
    (0)

    Mazání spekulací na fóru z důvodu aby nám toho hráče někdo nevyfoukl? To jako vážně jo? :D :D :D Dlouho jsem se tu neukázal, ale tohle mě teda vyloženě pobavilo. Někdo nevnímá v jaké době se žije a že na internetu je většinou všechno dřív, než na oficiálních kanálech.

  • Šovkovskij - 17.01.2024, středa, 15:24
    (0)

    ... všichni...

  • Šovkovskij - 17.01.2024, středa, 15:23
    (0)

    Je to opravdu tragikomické vzhledem k faktu, že to vašich vědí, aneb Papežštější než papež😏

  • eLucky - 17.01.2024, středa, 15:19
    (0)

    to eLucky: Pokud vidím dobře, tak tady se někdo jiný rozčiluje jak kdyby mu vzali hračku... já sem sem došel podat svůj pohled na věc z prostého důvodu - někdo se ozval na email o smazání příspěvku. Kdyby to neudělal, asi bych ani nevěděl, že tu tato "akce" proběhla.

  • bambulak - 17.01.2024, středa, 15:17
    (0)

    Ja te chapu, neni duvod se rozcilovat, mazte si co chcete, ale je to totalni bizar.

  • FCS84 - 17.01.2024, středa, 15:15
    (0)

    Třeba nakonec nepřijde a bude klid :-D

  • eLucky - 17.01.2024, středa, 15:12
    (0)

    to bambulak: Já ale neříkám, že tímto zabráníme tomu, že se to neprovalí - a taky sem to psal! - nicméně to na tom vůbec nic nemění. Přestaňte tu plácat o cenzuře apod. kokotiny a uvědomte si poslání nás fanoušku - tzn. podporovat klub, NE mu házet klacky pod nohy!

  • bambulak - 17.01.2024, středa, 15:06
    (0)

    to nemyslíš vazne, ne? tak to chudacci vedení, je toho plný twitter a i článek na efotbalu, připomenu ze je rok 2024, tohle je snad od tebe jen špatný vtip

  • eLucky - 17.01.2024, středa, 15:04
    (0)

    vV prvé řadě bych rád všem oznámil, že já sice su v patičce webu a z mého emailu odchází informace o vymazání příspěvku - včetně odůvodnění - nicméně aktivně sem osobně ani jeden příspěvěk nejen dnes nesmazal. Víceméně osobně mažu fakt až opravdové extrémy.
    Nicméně obecně platí, že defacto máme právo - jako správci webu - smazat Vám absolutně cokoli, stejně jako to právo má Google nebo Facebook jako provozovatel, jak k tomu kdo přistupuje je na vlastním uvážení. Každopádně speklulace se dlouhodobě mazali a mazat budou z bezpečnostních důvodu. Vždycky je tu totiž možnost, že tyto spekulace v tom lepším případě zvednou cenu přestupu pro klub a v tom horším dojde nabídka, která nám "dojednaného" hráče zase odfoukne, právě proto, že se rozjede informace, že hráč jedná o přestupu a jeho klub, i on, je tím pádem svolný k přestupu. Nejsme v postavení Slávie, které to může byt u prdele, protože s jejich finančním možnosťama se prakticky nemosí bát, že by jim někdo hráče vyfoukl! Na jednu stranu je to mimo, v dnešním době prakticky nemáš nejmenší šanci tomuto profláknutí zabránít, na druhů stranu to plně chápu, protože právě toto nám už odválo několik hráčů v různé fázi vyjednávání - historicky bych třeba vypichl Fleišmana, který už měl ve Slovácku smlouvu na stole a na poslední chvilku ucukl a šel do Liberca! Takže vy co tu bečíte, že Vám tu mažeme příspěvky, myslete hlavou a třeba Vám dojde, že děláme s myšlenkou na dobro klubu!

  • šarikkk - 17.01.2024, středa, 14:44
    (0)

    adolf: možná ano, ale nemá 6 branek a celkem slušné hodnocení v zápase

  • kecipep - 17.01.2024, středa, 14:39
    (0)

    Jak tu bylo psáno, Kalabiška s Tomičem nepřišli jako beci a jak jsme z toho přeučení těžili

  • adolf - 17.01.2024, středa, 14:39
    (0)

    drzý vandrák: Díky za info šarikkk: na livesportu vypadal dobre i Mihálik

  • drzý vandrák - 17.01.2024, středa, 14:33
    (0)

    adolf: je to docela kvalitní borec a ještě k tomu gólový.Pak se mi tam líbí útočník Roland Galčík, ten je taky dobrý, ale to je útočník.Ale Blahút je typ dostupného hráče pro nás, který by byl posilou.

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 14:29
    (0)

    FCS84: tak pokud ho chtějí přeučovat na post Ramba, aby na něho tlačil, tak pak se tedy jen ukáže, zda to zvládne během půl roku... Ale konečně tento tah, hostování s opcí... přesně tohle se mi líbí u Plzně, že dělá takto tahy s Vyškovem viz Dweh a teď ten Souare, už tak se jim Dweh zaplatil a má mnohonásobně větší cenu než kolik měl opci ve Vyškově...

  • bambulak - 17.01.2024, středa, 14:26
    (0)

    bacha aby vám nesmazaly ty příspěvky o něm, to je velmi nebezpečné, jednání v ohrožení

  • šarikkk - 17.01.2024, středa, 14:23
    (0)

    stačí kliknout na https://www.livesport.cz/hrac/blahut-patrik/p2YG94Bt/

  • FCS84 - 17.01.2024, středa, 14:22
    (0)

    Proto sem půjde na hostování s opcí, aby se vědělo, jestli je schopný se "přeučit". Za mě to může být zajímavé osvěžení. K radosti mi chybí jen oficiální potvrzení. Už tam s týmem podle mých informací trénuje tři dny, tak snad dojde k dohodě.

  • adolf - 17.01.2024, středa, 14:21
    (0)

    K tomu Blahútovi.. víte o něm někdo neco víc, jestli třeba sledujete slovenskou ligu.

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 14:17
    (0)

    Slovácko Kingdom: ano, máš pravdu... Daníček taky nebyl obránce dřív a teď ho hraje... já jsem chtěl jen říct, že ne každý hráč umí být tak univerzální jak Havlík, který zahraje snad i golmana, kdyby musel :-)

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 14:14
    (0)

    TK27: za prvé nejsem obrovský fotbalový odborník, to jsem o sobě nikde neřekl a prosím napiš drzému vandrákovi jakou tedy hraje Podbrezová formaci, rád se přiučím...

  • Slovácko Kingdom - 17.01.2024, středa, 14:14
    (0)

    Tomič ani Kalabiška nebyli krajní obránci.

  • drzý vandrák - 17.01.2024, středa, 14:11
    (0)

    A jakou hraje formaci?Já asi poslední půlrok Podbrezovou sleduji docela hodně a i toho jména co tady zaznělo jsem si všiml.Tam je hodně šikovných kluků.

  • TK27 - 17.01.2024, středa, 14:02
    (0)

    Bayerne, opět ses ukazal jako obrovsky fotbalový odborník. Podívej se jakou formaci hraje Podbrezova a co jeho pošt obnáší.

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 14:00
    (0)

    cicmaaa: a už je tady, už ho tady vidíš, spekulací jsem ve fotbale zažil hodně... a jinak většinou je vždy lepší když hráč přijde na začátek přípravy a může s týmem tu přípravu absolvovat, pak má jednoduší přechod a ne, že se půl roku nebo rok do toho dostává... Do obrany přijít může, ale ne každý tu obranu zvládne hrát, když ji před tím nehrál... mrkni na Sinjavskeho, jak se v obraně za mě dost trápí, když ho tam Svědík dává... ale to je jedno, uvidí se, tedy ještě tu nikdo vlastně ani není, je to jen spekulace...

  • cicmaaa - 17.01.2024, středa, 13:54
    (0)

    BM: Je to blbost, nikdo přece přijít nemůže. Jak jsi psal: jako kdyby měl někdo přijít, tak už tady je... PS. A proč by jako do té obrany nemohl přijít? Protože má napsané, že je to záložník? V dnešní době jsou krajní obránci poloviční záložníci...

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 13:48
    (0)

    Akorát i kdyby to byla pravda, tak to stále není hráč na kraj obrany... ale na kraje zálohy, tak nevím zda by to znamenalo odchod Holzera...

  • bambulak - 17.01.2024, středa, 13:34
    (0)

    netvrdim ze je to moje informace, o to smesnejsi to smazani prispevku je

  • Vosolys - 17.01.2024, středa, 13:32
    (0)

    Se Spartou od 18:00.

  • marakyjov - 17.01.2024, středa, 13:31
    (0)

    Bambulak: včera to bylo zveřejněno na dvou instagramových účtech o slovenském fotbalu a Twitteru @Jozef_Kopco

  • Lemmy - 17.01.2024, středa, 13:24
    (1)

    Pokud Bambulák neporušil pravidla diskuse, jsem proti mazání příspěvků.

  • bambulak - 17.01.2024, středa, 13:22
    (4)

    ja jsem zapomnel ze v roce 2024 neexistuji informace a fotbalove spekulace, jeste sem nebehne vedeni vsech klubu a prestup se zhati.. humorne

  • Hory - 17.01.2024, středa, 13:19
    (0)

    Bambulák - až se smaže Tvůj příspěvek, tak snad pochopíš, proč se to maže.

  • bambulak - 17.01.2024, středa, 13:17
    (0)

    z nejakeho duvodu smazano, tak znova, do slovacka miri z Podbrezove Blahút

  • huhu - 17.01.2024, středa, 13:11
    (0)

    přeju mu ty pardubky, tam bych věřil že se dokáže prosadit, navíc pod Kováčem hrajou dobrý fotbal, žádný zanďour

  • bambulak - 17.01.2024, středa, 12:54
    (0)

    hostovani v poradku, nejlepsi reseni

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 12:31
    (0)

    FCS84 - zkus tohle: https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-firma?subjektId=591145

  • Noobik - 17.01.2024, středa, 12:14
    (0)

    Vecheta je k mání, o útočníka Slovácka se zajímají Liberec, Pardubice či Hradec - https://infotbal.cz/vecheta-je-k-mani-o-utocnika-slovacka-se-zajimaji-liberec-pardubice-ci-hradec/?fbclid=IwAR0DsNYkcynEaaL89uhnxWPqCdrvgdHyZkFUfLU8TFZI1eaE6OrxGIgkTJc

  • FCS84 - 17.01.2024, středa, 12:12
    (0)

    Kde se daji najit ty ucetni cisla? Za odkaz budu rad :-)

  • Slovácko Kingdom - 17.01.2024, středa, 12:07
    (0)

    Je to na konci každého článku. Celý rozpis přípravy. https://www.fcslovacko.cz/cs/novinky-a-tym/1570-video-petr-reinberk-nejen-o-prave-probihajici-zimni-priprave

  • Noobik - 17.01.2024, středa, 12:04
    (0)

    šarikkk- díky, očekával bych to na webu v sekci příští zápas a né hledat článek po článku :-)

  • šarikkk - 17.01.2024, středa, 12:01
    (0)

    úplně jednoduše https://www.fcslovacko.cz/cs/novinky-a-tym/1563-ligovy-tym-slovacka-v-patek-odcestuje-na-soustredeni-do-turecka a každý zápas je prezentován na sítích

  • Pan Puk - 17.01.2024, středa, 12:00
    (0)

    PŘÍPRAVNÉ ZÁPASY

    14. ledna – Universitatea Craiova – 1.FC SLOVÁCKO (15:30 hod. Belek - Turecko) 18. ledna – SK Rapid Vídeň – 1.FC SLOVÁCKO (15:00 hod. Belek - Turecko) 27. ledna – SC Austria Lustenau – 1.FC SLOVÁCKO (Belek - Turecko) 30. ledna – FC LNZ Cherkasy – 1.FC SLOVÁCKO (15:00 hod. Belek – Turecko) 2. února – FK Buducnost Podgorica – 1.FC SLOVÁCKO (Belek - Turecko)

  • Noobik - 17.01.2024, středa, 11:57
    (0)

    Mohu někde jednoduše zjistit, kdy a s kým se budou hrát další přátelské utkání?

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 11:53
    (0)

    kecipep: no dokázal bych si představit lepší čísla, zvlášť když tam máš zisky z poháru...

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 11:51
    (0)

    Ano, Slovácko změnilo účetní období, vždy na jednu fotbalovou sezónu, proto to je od 1.1.2022 do 30.6.2023

  • kecipep - 17.01.2024, středa, 11:42
    (0)

    Však je to všechno jen do 30.6. a ta čísla nejsou špatná

  • drzý vandrák - 17.01.2024, středa, 11:38
    (0)

    BM: Rovněž nejsem účetní, ale že by měli účetní uzávěrky za rok 2023 už zkraje ledna?To je velmi nepravděpodobné....

  • londres - 17.01.2024, středa, 11:29
    (0)

    Moc nechapu co vedlo Simaneho ke koupi MB? Mel jsem ho vzdy spojeneho se Slavii. Boleslav trapny klub s hnusnym stadionem a bez fanousku. Podle me tam neni ani potencial, aby se to zlepsilo... Takze jen pracka? nebo mi neco uniklo...

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 11:18
    (0)

    Tak nejsem zrovna účetní, ale stačí se podívat do obchodního rejstříku na Slovácko a na účetní uzávěrku roku 2023. Docela zajímavá čísla...

  • karagavrylydys - 17.01.2024, středa, 10:34
    (0)

    Lemmy: K nám určitě nepůjde. Myslel jsem to tak, že si tam umí s tahouny udělat pořádek.

  • riedlss - 17.01.2024, středa, 10:32
    (0)

    Za poslední pětiletku je to možná špatně pro nás, protože sme těžili právě z toho, že tyto týmy zaostavaly. My byli samozřejmě na vzestupu, ale prakticky budeme tam kam patříme 🤷♂ nic víc nic min. Můžeme jen překvapit .

  • Bayern Munchen - 17.01.2024, středa, 10:22
    (0)

    Pro nás to dobře určitě není... vypadá to, že příští rok Baník, Bolka, Liberec budou nahoře čeřit ještě více vody než letos... zvlášť když mají takhle silné majitele...

  • Lemmy - 17.01.2024, středa, 10:03
    (0)

    Samozřejmě teoreticky, ten k nám asi nepůjde :D

  • Lemmy - 17.01.2024, středa, 10:01
    (0)

    Kušej ale nebude nejostřejší pastelka v penálu a akorát by nám udělal bordel v kabině.

  • Skein - 17.01.2024, středa, 09:39
    (0)

    Se to nějak rozjelo s prodeji..ale pro nás minus. Bude to zajímavé sledovat.

  • Ondra - 17.01.2024, středa, 09:29
    (0)

    V Bolce je pořád něco děje, ale nikdy to nedopadne dobře.

  • karagavrylydys - 17.01.2024, středa, 09:28
    (0)

    kecipep: A smlouvu na další 2 roky podepsal Kušej.

  • kecipep - 17.01.2024, středa, 09:26
    (1)

    Tak miliardář Šimáně kupuje Boleslav. K tomu Holoubek kouč a Dovalil sportovní ředitel, konečně to tam vzali za rozumný konec a čekám jejich vzestup

  • riedlss - 16.01.2024, úterý, 22:23
    (0)

    To co popisujete s vechetou se deje odjakživa. Dneska žádné překvapení. Tatinci co sypali dary, byli po zásluze odměněni. Paradox byl ten, že jediný borec z našeho ročníku tu pomoc nepotřeboval a dostal se nejdál z nás, tedy do ligy . Teď už ji bohužel kvůli zranění nehraje, ale stačila mu píle, držet hubu, krok a makat. Takových talentu je pohřbených až až.

  • a jé - 16.01.2024, úterý, 21:55
    (0)

    A co Růžička v hokeji to samé, bohuzel pak ten sport ma tak vypadat

  • Mikulas - 16.01.2024, úterý, 20:32
    (0)

    Můj člen z rodiny si také stěžoval na nespravedlnost co se týče žáků a dorostu. Peníze prý hráli svou roli. Nicméně to se dělo i v klubech v Brně ve kterých jsem hrál.

  • bambulak - 16.01.2024, úterý, 18:32
    (0)

    Tak ono leccos naznacoval treba tolikrat probirany odchod Juraska, ktery nehraval... ono to opravdu byvaly zazite praktiky tady, nevim jak je tomu ted, ale driv urcite ano

  • adolf - 16.01.2024, úterý, 17:53
    (0)

    Lemmy: znám více případů z naší akademie, kde tatínci posílali sponzorské dary aby mladí hráli. U většiny to nebylo nic platné a dřív či později stejně skončili… myslím si že tohle je problém všude v Česku.

  • Šovkovskij - 16.01.2024, úterý, 16:59
    (0)

    Nejste až příliš příkří? Mám obavu, že ano.

  • Lemmy - 16.01.2024, úterý, 16:44
    (0)

    Witeek: Věřím že máš dobré info. Jak to ale může procházet? To se pak nemůžeme divit že nadějní hráči odchází jinam.

  • egi - 16.01.2024, úterý, 13:51
    (0)

    Witeek: přesně tak jak píšeš, na tréninku frajer a dělal si co chtěl, ostatní jenom hleděli co si mohl dovolit. Jak se ukázal tatínek,tak se ani netrénovalo. Mluvím o dorostu.

  • karagavrylydys - 16.01.2024, úterý, 13:43
    (0)

    Pokud bude hrát velké nic, jako doposud, tak je to předpokládám jeho poslední půlrok ve Slovácku.

  • Witeek - 16.01.2024, úterý, 12:10
    (2)

    K tomu Vechetovi - byl protěžován už od žáků. Tatínek mu všechno domluvil. Teď jen zabírá místo ve Slovácku.

  • Lemmy - 16.01.2024, úterý, 08:43
    (0)

    Filipa jsem měl ve Slovácku rád, ale to že se dostal do reprezentace mě docela překvapilo. Chytal u nás dobře, ale měl i slabší momenty. Přeju mu hodně štěstí a další zápas snad s nulou :-)

  • paya - 16.01.2024, úterý, 08:15
    (0)

    jinak samozřejmě Slovácká klasika, neustále na čáře a když už tak podskočí centr, práce v šestnátce oproti moderním trendům stále stejná a o ničem...

  • paya - 16.01.2024, úterý, 08:14
    (0)

    Derry: to s tebou nesouhlasím, na prvním gólu má lví podíl a u dalších dvou měl volit jiné řešení. Střela ze 17 metrů trefená hezky, ale jak píšeš o nějaké teči, tak ta nehrála roli, ptz skákal úplně mimo :-D

  • Derry - 15.01.2024, pondělí, 20:14
    (0)

    Bohužel pro Filipa nemohl ani za jeden gól.První zblokovana střela kde se nestihl přesunout, druhý a třetí pěkně umístěné střely a čtvrtý gól tečovaná střela.

  • Mikulas - 15.01.2024, pondělí, 19:55
    (0)

    Díky👍🏻

  • Skein - 15.01.2024, pondělí, 19:23
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=1I2Pmtr9O_c zde sestřih jak si vedl Filip v brance

  • Mikulas - 15.01.2024, pondělí, 19:00
    (0)

    Jinak je škoda že na sociálních sítích není ani zmínka o tom že Dneska hrál. Zase tolik reprezentantů nemáme :) pokud je problém s příspěvkem tak rád udělám a pošlu

  • Mikulas - 15.01.2024, pondělí, 18:54
    (0)

    *výš :)

  • Mikulas - 15.01.2024, pondělí, 18:53
    (0)

    Uvidíme, já doufám že ještě jednu sezónu tady odehraje. Pak to vidím asi na posun víš. Už jen třeba z marketingového hlediska.

  • Petros - 15.01.2024, pondělí, 17:59
    (0)

    To já taky, ale prodej hráče za atraktivní cenu je vždy win win situace. Stejně to bylo jen takové plácnutí. Ovšem Merchase bude muset klub v létě řešit tak jako tak. Jméno si u nás udělal, prodloužit u nás dál, to bude chtít určitě o dost víc, než mu stačilo když sem přišel a jestli nebude ani prodej v létě ani nová smlouva do zimy, tak zadara bude hodně lákavé zboží, i třeba v té Arabii/Asii kde má lepší a lepší jméno.

  • Lemmy - 15.01.2024, pondělí, 17:44
    (0)

    Já bych spíš chtěl aby ti nejlepší hráči zůstavali ve Slovácku. Kdyby se za ten balík pořídila adekvátní náhrada tak proč ne, to se ale většinou nestane

  • Petros - 15.01.2024, pondělí, 17:29
    (0)

    Atraktivni zápas na koukačku. No kdyby ten Irák tam udělal nějaký úspěch, mohl by si Merchase všimnout náký ten bohatý šejk a koupit ho od nás za balík 😀

  • Mikulas - 15.01.2024, pondělí, 15:15
    (0)

    https://www.youtube.com/live/utO48DEc7BY?si=7CIFvPBAACbLCkgC odkaz na Iraq Indonesia - Doski hraje v zakladu

  • londres - 15.01.2024, pondělí, 14:25
    (0)

    Njn, ale kdo to mohl tusit, ze se takhle zadrbe. Prodavat 17-ti lete talenty rude luze mi neprijde jako dobry napad. Nikdo nema kristalovou kouli, v dobe kdy dal gol na slavii vypadal fakt nadejne.

  • a jé - 15.01.2024, pondělí, 13:25
    (0)

    Sranda je, že před několika lety, když ho chtěla Sparta, jsme tady tvrdily, ze by tu mel zůstat, škoda, že ho Sparta tehdy nekoupila

  • a jé - 15.01.2024, pondělí, 13:22
    (0)

    Je otázka jestli by na hostování neseděl taky na lavce

  • londres - 15.01.2024, pondělí, 12:37
    (0)

    @Hory, myslim ze se ve Vyskove nic nemeni. Majitel byl napojeny na Leganes, coz porad je i tato spolecnost. Takze jen nake organizacni cachry. K Vechetovi, dosla mi s nim taky trpelivost. Bohuzel sanci dostal az az, neprosadil se. Je to skoda, ale hostovacka by mu 100% prospela.

  • bambulak - 15.01.2024, pondělí, 12:35
    (0)

    jestli maji vsech pet pohromade tak jo

  • karagavrylydys - 15.01.2024, pondělí, 11:56
    (0)

    Sparta už o Vechetu asi ztratila zájem, že?

  • Hory - 15.01.2024, pondělí, 11:17
    (0)

    Jinak zajímavost z Vyškova,tam se mění majitel.Převzít ho má americká společnost Blue Crow Sports Group se sídlem v texaském Houstonu. Za mě celkem převapení, když vezmu jaké měl plány současný majitel.

  • bambulak - 15.01.2024, pondělí, 11:08
    (0)

    :DDDDDDD

  • Hory - 15.01.2024, pondělí, 11:07
    (0)

    Největší slabinou Pardubic je, že nedávají góly a vezmou si proto Vechetu???

  • Ondra - 15.01.2024, pondělí, 11:04
    (0)

    Myslím si, že takového Pardubice by pro něj mohly být ideální. Podobně jako před časem pro Chytila.

  • Hory - 15.01.2024, pondělí, 10:55
    (0)

    Bude to mít těžké v konkurenci Kvasiny. Stane se asi opravdu trojkou a moc těžko se bude prosazovat. Exkluzivitu v letošním ročníku dostal nadstandartní aby se pevně usadil v základním kádru a že s ní naložil jak naložil je jen čistě na něm. Tuším, že příští rok mu končí smlouva, tak bude vůbec otázkou, zda se bude jednat o jejím prodloužení. Každopádně je už ve věku, kdy měl dokazovat, že je to útočník. Zatím je to jen do počtu.

  • fana - 15.01.2024, pondělí, 10:46
    (0)

    Kdo by měl o takové kopito zájem 😃

  • bambulak - 15.01.2024, pondělí, 10:22
    (0)

    Tlacenka nevim, proste v mladi tezil z toho, ze byl vyssi a urostlejsi nez jeho vrstevnici, takovych pripadu uz bylo..

  • adolf - 15.01.2024, pondělí, 10:18
    (1)

    Pravda, otázka jestli prostě nezvládl přechod do dospělého fotbalu a nebo všechny ty stáže ve světových klubech byly jen tlačenka od agenta a vlastně nikdy nebyl až takový talent jak se říkalo…

  • Nike - FCS - 15.01.2024, pondělí, 09:50
    (0)

    Nalijme si čistého vína, Vecheta opravdu stagnuje...A dle mého to není na ligu vůbec, a pokud je tak nemůže hrát v týmu, který je na čtvrtém místě... Zkusit hostování ve druhé lize, nebo spodek první ligy, pokud by měl někdo zájem, ale to si nejsem jistý....

  • bambulak - 15.01.2024, pondělí, 09:35
    (0)

    tak Vecheta už se pere nějakou dobu a zatim je to stagnace, ne-li regrese..

  • Lemmy - 15.01.2024, pondělí, 07:56
    (0)

    Proč hostování ve 2. lize? Radši ať zůstanou a o místo se poperou pod Martinem. Lepší když je bude mít na očích. Pokud na to mají, prosadí se...

  • kecipep - 15.01.2024, pondělí, 07:30
    (0)

    Lagic: Bartoš s Vechym včera nejslabší, ale to jsem původně nechtěl psát. Jak zmiňoval Ondra - je to první přátelák. Pravý bek bude ale nutný. Bartoš s Vechym by měli hrát pravidelně 2. ligu. Kudela taky, ale ten asi dostane šanci i v áčku.

  • Bayern Munchen - 15.01.2024, pondělí, 06:55
    (0)

    lagic: asi tak zrovna ty kraje byly včera bych řekl nejslabší...

  • a jé - 15.01.2024, pondělí, 06:40
    (0)

    https://medium.seznam.cz/clanek/zongl-kam-kracis-slovacko-40176

  • lagic - 15.01.2024, pondělí, 06:31
    (0)

    Pokud měl Kudela č. 8, tak se mi líbil, nebál se hrát s míčem a myslím, že klidně může u A-týmu zůstat jako plnohodnotný člen. Nechci nikoho hanit a tak jen řeknu, že toho krajního obránce je nutně potřeba Svědíkovi pořídit. Jinak dobrá prověrka od kvalitního soupeře.

  • kecipep - 14.01.2024, neděle, 21:36
    (0)

    Doporučuji všem se podívat na 2. poločas kvůli Kudelovi a Kohútovi. Jinak velmi dobrá příprava, jak už to v případě generálky u jednoho z týmů bývá.

  • Ondra - 14.01.2024, neděle, 19:39
    (0)

    Vůbec to nehodnoťte. Klasický první přátelák. Marco dal 2 góly a pak už jsem ho neviděl

  • jiripo - 14.01.2024, neděle, 19:08
    (0)

    Tak hlavně bylo vidět, že rumuni jsou v přípravě v úplně jiné fázi. Rumunská superliga začíná příští víkend.

  • tvojemama - 14.01.2024, neděle, 18:45
    (0)

    Je to prostě příprava. Těžko hodnotit když asi teď dostávají zabrat😅. Jak vypadal Kudela a Holasek?

  • lagic - 14.01.2024, neděle, 17:44
    (0)

    Šťastná remíza...

  • Hory - 14.01.2024, neděle, 16:33
    (0)

    Mouses-já nepíšu o tom, že jsme lepší, ale o tom, co se mi líbí. Pak můžu taky říct, že kdyby Vecheta dal kolem cca 40.minuty tu šanci tak by Slovácko dalo dva góly.

  • Mouses - 14.01.2024, neděle, 16:19
    (0)

    Hory: No to se díváme asi na jiný zápas. Craiova jasně lepší, a jen se štěstím nám tam nepadly další 3 branky.

  • Hory - 14.01.2024, neděle, 16:17
    (0)

    Po prvním poločase bych řekl, že náš tým navázal na to, kde na podzim herně přestal. Dívá se na to dobře, až má člověk pocit, že to není ani první zápas v přípravě. Líbí se mi to rychlé přenášení naší hry v podobě dlouhých a přesných centrů na soupeřovu polovinu.

  • Noobik - 14.01.2024, neděle, 11:34
    (0)

    Živý přenos z dnešního přáteláku by se měl vysílat živě zde - https://www.youtube.com/@UniversitateaCraiova/streams

  • Lemmy - 12.01.2024, pátek, 11:13
    (0)

    Je tam i Holásek, na toho jsem zvědavý. Pištu bych ještě neodepisoval, když si srovná hlavu může ještě překvapit

  • Skein - 12.01.2024, pátek, 11:11
    (0)

    Bartoš nakonec s Ačkem a také vidím, že Břečka. Snad se kluci více zapojí do týmu i se Srubkem. útočník Mihalik, to je také usměvné.

pristi
 Další články:
17.01.2024, středa, 07:23 - Útočník Slovácka Vecheta z Turecka: Kvasina bude posila, ale i konkurence
15.01.2024, pondělí, 09:04 - Havlík střílí góly i v Turecku. Slovácko zahájilo přípravu remízou s Craiovou
14.01.2024, neděle, 11:54 - Na Slovácko čekalo sluníčko i fantastické hřiště. V neděli hraje s Rumuny
11.01.2024, čtvrtek, 16:04 - Havlík zůstává ve Slovácku! Asi podepíše, Plzeň nabídku nedala
11.01.2024, čtvrtek, 07:27 - Do Turecka se těším, říká Pavel Juroška a hodnotí uplynulý rok
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace