*
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
03.11.2024
TISKOVKA | Matyáš Kozák po Plzni
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko se chystá na šlágr proti Spartě, tribuny budou plné

06.04.2014, neděle, 08:41
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Nejvyšší letošní návštěvu zřejmě zažije fotbalový stadion v Uherském Hradišti. Kombinace jarního počasí s příjezdem rozjeté pražské Sparty by měla v neděli od 19 hodin přilákat na tribuny téměř osm tisíc diváků. V neděli dopoledne v klubovém fanshopu případně odpoledne na pokladnách bude v prodeji posledních pár set lístků.

"Fanoušky žádáme, ať dorazí na zápas v předstihu, jinak by kvůli bezpečnostním opatřením nemuseli stihnout začátek," řekl mluvčí Slovácka František Uhříček.

Zatímco domácí zápasy Slovácka letos zatím průměrně navštívilo 4 534 diváků, Sparta pravidelně táhne mnohem víc. Od návratu Slovácka do ligy postupně dorazilo 7 122, 8 121, 7 638 a 6 532 diváků.

Jenže na úspěch proti nejslavnějšímu českému klubu čeká Slovácko už dlouho marně. Sparta vyhrála posledních dvanáct vzájemných zápasů, naposledy se Slováckem prohrála v září 2005. A v posledních třech vzájemných duelech sparťané vždy čtyřikrát skórovali.

"Přijde hodně diváků, budou zvědaví na soupeře, který se netají tím, že míří za titulem. Baníku se povedlo Spartě zápas znepříjemnit, o totéž se pokusíme i my," prohlásil slovácký záložník Jiří Valenta. "Spoustu lidí jsme překvapili už výkonem při remíze v Plzni, štve mě, že jsme si nepřivezli vítězství. I do zápasu se Spartou půjdeme se snahou vyhrát. Trenér po nás chce, abychom si jej nešli užít, ale ať to odjezdíme a zasloužíme si potlesk diváků."

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 11.04.2014, pátek, 15:43
    (0)

    Podržtažko máš to marné, všichni moravští spartani a slávisti jsou fanouškovský odpad a hotovo !! Tito nicky si musí své mizerné sebevědomí nahrazovat tím,že se přidávájí na stranu silnějšího,. kuřbuřti bez špetky hrdosti,kteří si nezaslouží než pohrdaní. Dělají ostudu Moravě a kdo to nechápe,tak ať si udělá své stranky,třeba pod názvem "Sparťanský řitní věnec" či "Jak kouřit lofasy Slávistům."

  • tomrs - 10.04.2014, čtvrtek, 05:57
    (0)

    KEIKIN, kecipep, eLucky: pátral jsem ještě po podrobnostech a jak říká kecipep, mělo by se jednat o zkoušku. Ten původní zdroj to vyhrkl, já jsem to jen sem zkopíroval.

  • KEIKIN - 09.04.2014, středa, 23:29
    (0)

    Tak přestupuje nebo jede jen na testy ? Já ho chcu vidět hrát za A.

  • eLucky - 09.04.2014, středa, 18:53
    (0)

    to tomrs: právě... vyčnívá v tom ročníku už od U16 co sem zaznamenal...

  • tomrs - 09.04.2014, středa, 18:28
    (0)

    eLucky: Z těch kluku v U19 vycnival, neni spatny ani Zajic.

  • eLucky - 09.04.2014, středa, 18:15
    (0)

    to tomrs: Kurvajs... do toho sem vkládal velké naděje pro áčko:( Škoda...

  • kecipep - 09.04.2014, středa, 18:09
    (0)

    Jedná se o 3 denní zkoušku, kde jsou ještě 2 hráči z českých klubů. Jinak Havlík v nominaci U19 a v širši nominaci i Ťok.

  • tomrs - 09.04.2014, středa, 17:55
    (0)

    kecipep: myslim, ze ano, Lukas Sadilek hral nebo jeste bude hrat za U19, kazdopadne je to pozvanka na toho kluka se dojit podivat, kdyz bude hrat v budoucnu v Anglii.

  • kecipep - 09.04.2014, středa, 17:29
    (0)

    zdroj? To je ten starší že? :D

  • tomrs - 09.04.2014, středa, 17:28
    (0)

    Talentovaný sedmnáctiletý fotbalista Slovácka Lukáš Sadílek přestupuje do Stoke city!

  • Flusatko - 09.04.2014, středa, 13:17
    (0)

    Podtrzitko_: Jestli se z toho posereš nebo neposereš je čistě tvoje věc. Ale musíš si uvědomit jednu věc. Jedná se o fotbal - zábavu, která sebou nese emoce a její projevy. Kdyby někdo jezdil každý týden do Vinohradského divadla na představení tak je to každému z těch diváků úplně jedno. Ale pokud někdo dojede a vyvěsí v sektoru hostů (na stadionu v UH) vlajku Hluku, čímž se hrdě hlásí ke svému týmu, což je správná věc, tak prostě musí čekat reakci. Pokud mu tato reakce vadí tak buď nevyvěšovat vlajku a fandit svému týmu bez ní nebo zvolit jiný druh zábavy než fotbal. Právě ty emoce dělají fotbal tím čím je a pokud se od té radosti, nenávisti, povzbuzování, nadávek, pocitu sounáležitosti a nutno dodat i pyra fotbal oprostí, přestane být zajímavý a sklouzne do podoby televizního pořadu o háčkování.

  • riedlss - 09.04.2014, středa, 13:02
    (0)

    čistě moje věc je, když vyjedu na svůj oblíbený klub jednou do roka. To si pak říkám ,,pan FANOUŠEK,, už to tady smažte, nestačím se divit, co všechno se dá sklidit.

  • Podtrzitko_ - 09.04.2014, středa, 11:54
    (0)

    juancarlos: ty jsi tomu dal korunu. To se mám po přečtení toho tvého slohu rozbrečet a skočit do bečky s modrou barvou? Upřímně, jsme úplně stejní lidé, potkáváme se v ulicích a to co nás rozděluje je fakt, že jeden raději rudou a druhý modrou. Ve skutečnosti je však naprosto ireleventní komu fandím, je to čistě MOJE věc. Neposeru se z Pražáků a ani z Moraváků. Stejně na Letné nebo na výjezdu nepoznáš kdo z kama je.. takže pohrdání Pražáka je u mě passé. A jediné co vy vidíte jsou nějaké vlajky v sektoru. Nebýt vlajek, tak o nás nevíte, takhle hážete špínu na daná města, ale to jen tak na okraj. Abych vybruslil z této diskuze. Respekt před pyrem na konci zápasu. Chorea hodně slušné. Atmosféra super. Tak zase za rok.. Howgh

  • riedlss - 09.04.2014, středa, 10:17
    (0)

    juancarlos: ;))

  • juancarlos - 08.04.2014, úterý, 22:16
    (0)

    Jaros : ono je to trochu jinak, žiji v Praze už víc jak 20 let, přesto vždy a pořád fandím a budu fandit Slovácku ( předtím Synotu, předtím, Jiskře) ví to o mě celé Holešivice,kde je to samí Sparťan nebo Nusle kde jsou převážně Slavistí nebo Klokani. To, že se mi posmívají a dělají si srandu mě nevadí na to jsem zvyklí, to že když hraje repre ze lvíčkem na prsou, tak se celá hospoda směje na můj úkor, když naše repre přece nehraje,to mě nevadí a směju se,ale když slyším to pohrdání Sparťanů nad Sralťanama z Moravy, to jak nechápou, jak může někdo fandit pražskému klubu a nežít tam,to jakou dělají ostudu naší hrdosti a patriotismu,mě Úvadí do rozpaků a nevím co na to říct. Stydím se a to se neodpouští, a proto JSI Z MORAVY FANDÍŠ SPARTĚ ? JSI .ÍČA !

  • Ykarus - 08.04.2014, úterý, 21:39
    (0)

    :DDD

  • JoKeR - 08.04.2014, úterý, 20:07
    (0)

    A největší sranda je když kotel sparty řve "vesani, ovcomrdi" a podobně a na plotě vysí vlajky Havřice, Hluk, Jankovice atd. Tak nevim kdo je tu potom za debila.

  • lagic - 08.04.2014, úterý, 18:51
    (0)

    Jaros...já jsem možná podle tebe úplně mimo, ale jsem ze Slovácka, tak fandím Slovácku. Ty jenom blbě obhajuješ někoho ze Slovácka, co fandí Pražákům. Kdo je tady potom mimo...

  • fcs - 08.04.2014, úterý, 13:38
    (0)

    to pedro: co to meleš ? proto že se na konci zápasu zapáliju ohně tak nás srovnáváš k brnu a ostravakum ? Pyro tu vždy bylo a doufám že vždy bude,na fotbal určitě patří a když nikoho neohrožuje tak proč ne ?....Jaros: Co se týče těch pokřiků tak v tom nevidím nic špatného,naopak si myslím že tohle vždy zpestří a vyhecuje zápas se spartou který je doma jednou za rok...

  • Jaros - 08.04.2014, úterý, 13:03
    (0)

    Tak vidím další z mnoha diskusí, kde bylo opět vysvětleno, kdo jsou "ti praví fanoušci", už na to nemám dál s některými sílu. Psi štěkají, karavana jede dál...

  • riedlss - 08.04.2014, úterý, 11:56
    (0)

    Takových v uvozovkách ,,moraváků pražáků,, mám kolem sebe plnou prdel, akorát jsou to kluci, kteří fandí Barce, Chelsea, United a podobným . Tady bych to pochopil, že se kluci podívají na svůj klub jednou do roka. V případě moravských sparťanů je to to samé,ale mnohem více k zamyšlení, asi tak . :))

  • riedlss - 08.04.2014, úterý, 11:49
    (0)

    Jaros: řešíš tady dvě naprosto rozdílné věci, jak se říká hrušky s jabkama. Jak jsi si možná všiml, pokud jsi teda na fotbale nebyl taky svátečně, my se bez těchto vandráků, o kterých mluvíš obejdeme každý zápas . jsou nám úplně ukradení a kdyby tam nebyli, nikdo si toho zákonitě nemůže všimnout. Je nám to vysloveně u prdele . Ti moravští Sparťánci, okterých též mluvíš jsou hotové jelita, které dojedou jen když jim Sparta hraje u prdele(Slovácko,Znojmo,Brno, Olomouc,Ostrava), polovina z nich udělá jen bordel a fotbal je jim volný. Věřím, že takoví Letnou v Praze ani neviděli, možná tak na nově. I Sami Sparťani mají takové lidi u zadku, doma se bez nich obejdou a nepotřebují nikde vytahovat-nás bylo málo, protože moraváci nedojeli pomoct fandit,,, tam se s takovýma ani nepočítá. Ti lidi mají kolem sebe x týmů z Moravy, přesto je to táhne do Prahy? tohle je k nepochopení . Co nepochopíš, musíš cítit .Když necítíš, jsi hovno fanoušek . adios hombre

  • pan_zdravicko - 08.04.2014, úterý, 11:33
    (0)

    Souhlas s Jarosem

  • Jaros - 08.04.2014, úterý, 11:32
    (0)

    Elucky: já tohle vaše myšlení nepochopím. Kolik tam těchto vandráků Sparta měla? 200? Slovácko jich mělo na stadionu 2 tisíce. Uplně stejní lidé, kteří přijdou za sezonu jen na Spartu

  • Jaros - 08.04.2014, úterý, 11:27
    (0)

    lagic ty jsi solidně mimo

  • eLucky - 07.04.2014, pondělí, 19:51
    (0)

    Pěkně to shrnula Babu v reportu na fanaticos: ....a sparťani z Hluku a jiných dědin, kteří navštíví Spartu jen když hraje na Slovácku, už si můžou odškrtnout fajfku, takže asi dobré. Škoda jen, že si neuvědomují, že opravdoví sparťanští fanoušci jimi pohrdají stejně jako my...Tož tak.

  • lagic - 07.04.2014, pondělí, 19:47
    (0)

    to Jaroš: To že máš pár kamarádů odsud, co fandí Spartě je tvoje věc, u mě jsou to prostě DEBILOVÉ!!! Místo, aby podpořili domovský klub, tak ho jen shazují. Ať jezdí se Spartou na výjezdy do Jablonce či Liberce a nejdou proti klubu, kde bydlí, to je hyenismus. Ale tam nejedou, to je daleko,že? To pak nejsou ani fanoušci Sparty, jen blbci, co si na to hrají...A to, že čecháčci pohrdají moraváky je pravda a ne výmysl, mám to z vlastní zkušenosti(mám projetou celou republiku a ne jen prstem po mapě)...

  • Jaros - 07.04.2014, pondělí, 19:33
    (0)

    riedlss: ne nejsou to náhodou čecháčci, kteří by chtěli Moravu vymazat z mapy. To jenom někteří Moraváci tímto podezřením neustále trpí a dávají najevo svou frustraci např. na fotbalových utkáních. Mirek: souhlas, support ale neznamená hate the others

  • riedlss - 07.04.2014, pondělí, 10:49
    (0)

    Ano to jsme byli určitě my jako první, kdo začal rozdělovat česko na moravu, slezko, čechy :)) nejsou to náhodou čecháčci, kteří by nejraději vymazali moravu z mapy ?? Hoši vy jste byli na zápase taky myslím po pěkně dlouhé době :)

  • Mirek - 07.04.2014, pondělí, 10:45
    (0)

    Support your local club

  • hen-rick - 07.04.2014, pondělí, 09:46
    (0)

    to Jaros: Podle mě si to napsal přesně. Je to prostě typický komplex z hlavního města a čecháčků všeobecně. Já fandím Slovácku a je mně jedno jestli hrají se Spartou nebo s Baníkem. A pro opravdu velké moravofily doporučuju zajet na Baník autem a dojít na stadion pěšky, bude je tam čekat vřelé Moravskoslezké náručí...

  • riedlss - 07.04.2014, pondělí, 09:08
    (0)

    Pedro: drž hubu a krok !!!

  • eLucky - 07.04.2014, pondělí, 08:24
    (0)

    to Pedro: Jestli myslíš konec, tak jde o efekt, nechápu cos na tom viděl tak zlého, smrdělo to jak bolavá noha a myslím, že všem budů smrdět šály eště na další zápas, ale vypadalo to prej moc pěkně:) Jde o efekt, nic víc. A pokud FAČR hodlá řešit takové kraviny, tak to není od nich nic jiného než dělání velblouda z komára. Pokuty za ohýnky nevyřeší tzv. problémové fanoušky a nevyřeší to ani kamery, které už nejen u nás stejně sů. Nedívaj sa tak moc na novu a na primu kámo;)

  • eLucky - 07.04.2014, pondělí, 08:16
    (0)

    to Jaros: fotbal je o emocích... sám pokřiky proti soupeři, je jedno jakému, moc nemusím, ale včera to nebylo o ničem jiném než o tom, že ty kurvy rudé zase simulovali a sami hráli jako prasata. Costa černoušek neměl dohrát zápas, ať už za ty věčné kecy, nebo zákeřnou hru. Co máš pak řvat na soupeře, když tě sere? Pokřik "Jsi z moravy, fandíš Spartě, si piča!" je celkem jednoznačně mířený na ty Hlucké apod. sparťany, kteří jedů na Spartu enom do Hradišťa... pokud někdo z moravy fandí Spartě, nebo komukoli jinému, opravdu pořádně a JEZDÍ na zápasy, tak to je něco jiného, ale pokřik je určen jasně takovým, tyto pseudofans nemůžeme uznávat ani jako soupeře. Nesnášíme Sparťany jako soupeře, ale pokud někdo se spartou jezdí doma/venku zaslouží si respekt, pokud někdo jede na jeden zápas za rok, protože je to blízko a dělá ze sebe velkého Sparťana, nezaslouží si nic víc, než právě tento pokřik! Nedělaj tu rozumbradu.

  • Greif - 07.04.2014, pondělí, 06:14
    (0)

    pedró tys byl poprvé po třech letech na fotbale ? nepiš když o tom nic nevíš ... Demolovali sme snad záchody ? Demolovali sme ploty a sedačky .. ? Ty seš vemeno nás srovnávat s Brnem či Baníkem :D Sparta je hlavně neustále protěžovaný klub z hlavního města si zapoměl dodat ..proto ji všichni nenávidí .. a všichni odešli velmi zklamaní ..

  • Jaros - 06.04.2014, neděle, 23:33
    (0)

    Pedro trolluješ nebo to fakt myslíš vážně? Pyro k fotbalu patří od nepaměti a v provedení Slovácka je to podle mě naprosto super, nehází se nic na hřiště, nikdo se nezraní, optimální množství. Ok, trochu bordelu mi "naprší" do kapuci, ale kdyby mi ji posral pták, tak je to mnohem horší. Nutno říct, že ke kotli mám výhradu, a sice v některých pokřicích. Kdo prosímvás vymyslel (x roků zpět) "jsi z Moravy, fandíš Spartě,..."? Mám spoustu kamarádů a známých, kteří jsou z Moravy a fandí Spartě, Brnu, Slavii nebo Spartaku Moskva. Proč by nemohli? Proboha proč se pořád upínáme k malosti, že je potřeba ČR rozdělovat na Moravu s Čechy. Vždyť Jihlava, Baník nebo Olomouc jsou přece stejní rivalové jako Sparta nebo Příbram ne? Navíc pochopil bych tohle třeba v Anglii, kde se fanouškovství prostě dědí v rodině od malička, ale že se snažíme něco podobného vypěstovat v ČR, kde se chodí fandit na soupeře nebo na úspěch (bez urážky, tohle je holý fakt), to mi hlava nebere. Nelíbí se nám pokřiky soupeřů "seno a vidle nebo mrdáte ovce"? Ok. Tak se přestaňme prezentovat zoufalými pokřiky "Sparta zajebaná je", "pražské kurvy" atd. Co to má společného se Spartou? Nic. Snažíme si kompenzovat komplex z hlavního města, věčně ublíženecký postoj. Ale můžeme si za to sami. Protože tohle jsou právě ty zápasy, kde místo obvyklých 4 tisíc přijde 7 tisíc, kde tu odchylku právě (bez urážky) ti vesani a vandráci, kteří přijdou jednou za sezonu na Spartu, tvoří. Dámy a pánové, jsme v roce 2014 a i fanouškovská kultura v ČR by mohla konečně překročit práh a pozvednout se nad fakt, že Sparta je klub z hlavního města.

  • Pedro - 06.04.2014, neděle, 22:53
    (0)

    Škoda...dnes velký boj v krásné atmosféře, nedalo se jim nic zadarmo. Byli prostě individuálně lepší, škoda jen nevyužitých málo vyložených domácích šancí, jedna vyjít mohla.. Kdo mne zklamal byl kotel...zbytečné pyro, ohně , kouř...opravdu jelita. nedávno se kritizovali baníkovci a teď několik blbečků ve slováckém kotli včetně zahalených obličejů...si hraje se sirkami....to vás vy chudáci ty pokuty klubu vůbec nebolí????? Sklouzli jste mezi tu chátru Baníku či Brna ?

  • huhu - 06.04.2014, neděle, 22:23
    (0)

    tak jo, prej mrdáme ovce, by mě zajímalo kolik to tam pořvávalo moraváku v tom kotli :D, to se mi otvíral křivák v kapse

  • Hory - 06.04.2014, neděle, 21:38
    (0)

    Dnešek bych si dovolil zhodnotit poznámkou jednoho diváka když po zápase procházel kolem mě a řekl,ani ze Zlámancem by mě nevadila ta porážka,jak se Spartou.

pristi
 Další články:
12.04.2014, sobota, 09:38 - Habanec: Herně jsme se zvedli, ukazují to i statistiky
10.04.2014, čtvrtek, 12:08 - Informace fanouškům 1.FC Slovácko před utkáním s Baníkem
08.04.2014, úterý, 05:20 - Výjezd jara ..? Pojeď na Baník !
07.04.2014, pondělí, 13:03 - Slovácko mělo proti Spartě kopat penaltu za Hušbauerovu ruku, potvrdila Damková
07.04.2014, pondělí, 05:58 - Slovácko Spartu trápilo, bod jí sebral Krejčí
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace