*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Slovácko se valí do Evropy! Petrželu nepustí do hry zranění, vytasí trumf se zkušenostmi z reprezentace

21.07.2021, středa, 20:35
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Jméno Heslo
text
  • Pedro - 25.07.2021, neděle, 00:11
    (0)

    Tilchslerovi to zas v PA střílí!!

  • nbk - 24.07.2021, sobota, 20:07
    (0)

    Vím že ofiko info o prodeji nebude ale nedostaneme alespoň info kolik je prodaných permic do kotle? Doufám že koupili všichni, celou dobu jsme měli za 950 tak teď za plnou cenu to byla povinnost! Alespon 200

  • Bonito33 - 24.07.2021, sobota, 19:38
    (0)

    a jé: Neboj sa, další 500 pujde ke sponzorum

  • tomisek - 24.07.2021, sobota, 16:23
    (0)

    Mas k tomu papir? Jestli ano tak pojd

  • cupr99 - 24.07.2021, sobota, 15:10
    (0)

    Neví někdo, jestli na fotbal můžu s testem od zubaře? Nebo musí být z odběrového místa?

  • a jé - 24.07.2021, sobota, 13:21
    (0)

    Ano ale dle mého to mělo znít zakoupených permic do poháru je 500 takže do prodeje jde 4500 lístků

  • Babu - 24.07.2021, sobota, 13:16
    (0)

    silon: není potřeba nic vyzvedávat.. proč by mělo.. prostě součástí té permanentky je i vstup zdarma na předkola EKL.

  • GarryR - 23.07.2021, pátek, 23:31
    (0)

    V sekci Permanentky je napsáno ,,volný vstup na předkola evropské konferenční ligy”.. já bych v tom nehledal vědu 🤷🏻♂

  • a jé - 23.07.2021, pátek, 20:59
    (0)

    Silon přesně o tom tam nic není

  • silon - 23.07.2021, pátek, 20:46
    (0)

    Lístky na Plovdiv - nemá prosím někdo informaci, jak je to se vstupem s permanentkou "Spolu do pohárů"? Vstup je v ceně, ale není potřeba např. vyzvednout samostatné vstupenky? V článku na ofiportálu se o nich nepíše. http://www.fcslovacko.cz/clanek/informace-k-prodeji-vstupenek-na-uecl/8300.html Díky

  • drzý vandrák - 23.07.2021, pátek, 19:59
    (1)

    Souhlas.Zbytečné útoky na Bayerna.Taky jsme se kolikrát rozcházely, ale tohle je už fakt zbytečné.Někteří jeho trvalí kritici jen z principu kritizují vše co napíše, mě příjdou trapní a směšní.Navíc z nich nic jiného nevypadne, než kritika a to je málo.

  • Bonito33 - 23.07.2021, pátek, 17:37
    (0)

    OT: Houska nakonec do jablek

  • nbk - 23.07.2021, pátek, 16:38
    (0)

    Kecipep, kdepaaaak pro autogramy😁😁😁😁😁

  • cicmaaa - 23.07.2021, pátek, 16:13
    (-1)

    kecipep: Bayern sice slušný je a dokonce sám ted v jednom příspěvku napsal, proč už každému leze na nervy. Ano je hromada lidí, co si stále na něco stěžují a těm se tady nenadává, ale jak napsal Bayern, oni si stěžují furt na něco jiného, tak nad něma každý jen mávne rukou. Ale on je extrém, který v jediném příspěvku už měsíc nevynechal jedno slovo. A to je Kliment. Věřím tomu, že kdyby ho tu lidi začali přehlížet, tak i on přestane. Bohužel jsou tu jedinci, co to nezvládají... :)

  • kecipep - 23.07.2021, pátek, 16:00
    (0)

    nbk:? :-) https://www.pyrotechnika.cz/

  • karagavrylydys - 23.07.2021, pátek, 15:57
    (0)

    Na isport.blesk.cz je hodnocení hráčů Plzně. Nevím, jestli budou známkovat i Slovácko, ale zkusím si tipnout. Nguyen 5, Reinberk 4, Hofmann 5, Kadlec 6, Kalabiška 4, Holzer 4, Daníček 4, Sadílek 6, Havlík 3, Navrátil 4, Cicilia 3, Jurečka 4.

  • nbk - 23.07.2021, pátek, 15:53
    (0)

    Barnabas: nevíš kde přesně v Brodě?

  • kecipep - 23.07.2021, pátek, 15:40
    (2)

    Tvl takové hejty na Bayerna, přitom diskutuje slušně. Taky si myslím, že s Rigim to bude slabé, od toho tu ta svá moudra vyjadřujeme a můžeme si je opalcovat. Kdyby to byl magor typu Artigase a nadával všem do žebráků a blbců hrajícím okres, tak neřeknu nic..

  • Dany-Hull City - 23.07.2021, pátek, 14:48
    (-1)

    Kliment byl sice dobrý útočník ale dovolim si říct ze i bez nej dokazeme byt silni vepredu. Cela hra od obrany neni jen o tom ze nahrotu je kliment. Nebo ted bude nekdo jiny. I kliment mel sve negativa tak z nej nedělejte polo boha ted.

  • Dany-Hull City - 23.07.2021, pátek, 14:43
    (-1)

    Bayern: bez to rict svedikovi co bylo špatně a jak to maji hrát. Tady ty nazory vi i treneri ale vstipit to do hracu tak aby i soupeře prehrali a hrali to co chteji je vec druha. Nevim co porad si stěžujes, bud rad ze tu vubec je 2. Predkolo evropské konferencni ligy a nech lidi v klubu delat svou praci. Za me ikdyz se prohrali si myslim ze ji dělají dobře.

  • a jé - 23.07.2021, pátek, 13:29
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/399518/jak-slovacko-zachranuje-moravu-proc-se-klubu-z-nejmensiho-mesta-ligy-dari.html nemáte náhodou někdo celý článek?

  • lagic - 23.07.2021, pátek, 12:57
    (0)

    Obránci nakopávali jen proto, že nehrál střed zálohy. Když mám vysokého útočníka, tak to přece neznamená, že musím nakopávat. Můžu to vykombinovat ve středu nebo hrát po křídlech a útočníka hledat až finální nahrávkou, ale to se musí hrát po zemi a záloha musí být aktivní! Ano, Kliment byl rychlejší a mrštnější, ale že jsme nenakopávali, je blbost. Pokud nás soupeř napadal, tak to většinou vypadalo tak, že se to dostalo až nalevo ke Kadlecovi a ten to nakopl dopředu. Vše je o osobní odvaze a tvořivosti (chuti) zálohy kombinovat. A jsem si jistý, že Cicilia je zrovna ten, kterému by hra po zemi seděla víc, než neustálé vzdušné souboje.

  • drzý vandrák - 23.07.2021, pátek, 12:50
    (0)

    Mě naopak Bulhaři relativně překvapili svým relativně slabým výkonem.Čekal jsem od nich víc.Herně jsme byli si myslím lepší, v obraně jsme jim nic nedovolili kromě gólu, který byl v podstatě náhodný i když hezky trefený.

  • Bayern Munchen - 23.07.2021, pátek, 12:34
    (0)

    I ten bulharský trenér, řekl, že jsme je ničím nepřekvapili, že jsme jen nakopávali na Ciciliu... a to je přesně ono, když máš jen takové útočníky a ne rychlostní co dokážou změnit nahrávku, udělat hráče jeden na jednoho, tak budeš prostě pro všechny jednoduše přečtený a je jedno zda je to Kliment nebo nějaký jiný hráč, takový útočník aspoň jeden tu prostě není...

  • karagavrylydys - 23.07.2021, pátek, 12:33
    (0)

    Jurečka není hrotový útočník, Šašinka se nevejde mezi 23 nominovaných, Vecheta nedostane čichnout ani minutu. No Cicilia vyhraje 3 hlavy a má 6 sklepnutí za zápas.

  • Bayern Munchen - 23.07.2021, pátek, 12:29
    (1)

    lagic: nemám zrovna teď přehled kde je nějaký volný útočník...Ale podstata je úplně někde jinde, a to v tom, že jak Cicilia, tak Šašinka, Jurečka i Vecheta jsou útočníci spíše silový do souboje, ale není tu ani jeden útočník rychlostní, jako byl Kliment nebo je třeba Chramosta, Matoušek z Liberce, atd., jeden na jednoho, který změní styl hry, jinak budeme brzy zase velice čitelní stylem hry nákop na útočníka a ten buď souboj vyhraje nebo ne a pokud budou týmy, které toho útočníka přeskáčí, tak budeme stále běhat bez balónu... To mi tady chybí, nechci abychom se vrátili ke hře nákopů... potřebuješ někoho rychlého, který ti bude hrát na brejky, především když budeš hrát venku a pře sprintuje obranu, to tu teď není... Včera jsi si mohl i všimnout například na Jurečkovi jak byl pomalý, když běžel za míčem, vždy ho doběhli obránci soupeře... Dokázal bych si tady třeba představit Jovoviče, i když to nebyl asi úplně hroťák...

  • seby77 - 23.07.2021, pátek, 12:26
    (0)

    Lagic to napsal přesně. Útočnící nejsou, musel by dojít jedině lepší než ti naši. Bayern totiž hraje moc fotbalového manažera a myslí si, že fotbalový útočníci se nakupují jak v samoobsluze, a každý jeden z těch útočníků čeká, až se mu ozve právě Slovácko xD Zatím pořád nechápu co se tady řeší. Ještě nezačala ani liga, máme odehraný jeden zápas v Bulharsku a tady se už pomalu vyhlašuje nouzový stav. Jak se to říká hezky česky... Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko.

  • lagic - 23.07.2021, pátek, 12:03
    (0)

    Bayern: rád ti odpovím...kvalitní útočník ve finančních možnostech klubu je dle mě takový, který bude lepší, než ti, kteří již v klubu jsou. Takový dostupný momentálně není. A tahat sem kusy za druhé ligy, jak píšeš, že to asi dle mě nebude ani takový útočník, to máš pravdu. My potřebujeme lepšího útočníka, než které máme a ne sem tahat někoho, kdo se nevejde ani na lavičku jen proto, aby to na papíře vypadalo, že jsme přivedli útočníka. Na to tu máme Vechetu, Šašinku, Cicilia a případně Jurečku, když ho budu brát jako útočníka. Nebo pokud víš o lepším, který je k mání, jmenuj, rád se nechám poučit.

  • Bayern Munchen - 23.07.2021, pátek, 11:53
    (0)

    lagic: určitě nic neházím na vedení ohledně udržení Klimenta... kde spíš vidím chybu vedení je v propagaci klubu a shánění sponzorů, ale to je na dlouhé diskuze, že někde to jde a jinde s takovým úspěchem to nejde... Jen nevím, co je podle tebe kvalitní útočník ve finančních možnostech klubu, to asi nebude ani útočník z druhé ligy, že... Jsem rád, že je tady v tomto klubu ještě pan Svědík i když jak je dáno jakmile najede v jeho smlouvě výstupní klauzule, tak tady už pak být třeba nemusí, ale snad vydrží ještě nějakou dobu, snad se tu objeví nějaký sponzor, který ho tu třeba udrží... Na co jsem velice zvědavý, kdo případně z hráčů odejde pokud se nepodaří přejít přes Plovdiv... No nic zase to bude vypadat, že tady jenom pláču... Přeji klukům dobrý let domů a v rámci možností se připravit na Liberec a zkusit tam jet vyhrát, jak řekl Sáďa chceme vyhrávat vždy a to snad dává naděje, že se to podaří, když zatím půjdou :-)

  • lagic - 23.07.2021, pátek, 11:33
    (-1)

    Bayern a ostatní: odchodu Klimenta se zabránit nedalo, tak to nehažte na vedení. Určitě Určitě se snažili dotáhnout sem kvalitního útočník útočníka, ale bohužel tak kvalitní nebyl ve finančních možnostech klubu. Nebo ste mohli klubu nabídnout, že ho zaplatíte, určitě by se tomu nikdo nikdo z klubu nebránil. Už konečně pochopil pochopte, že nejsme Slavia ani Sparta.

  • Mouses - 23.07.2021, pátek, 11:27
    (0)

    Taky ten postup nevidím tak jednoznačně. Loko to zatáhne a my mkc neumíme hrát do plných. Každopadně věřím že to kluci zvládnou.

  • kecipep - 23.07.2021, pátek, 11:12
    (0)

    Survival:Doma

  • Survival - 23.07.2021, pátek, 11:10
    (0)

    V případě vytouženého postupu - ví se už, zda hrajeme prvně v Kodani nebo doma?

  • Bayern Munchen - 23.07.2021, pátek, 11:09
    (0)

    riedlss: o čem tady furt meleš, je to snad diskuze a každý si tady může psát co chce, pokud ti tady vadí, že se tu pláče, jak ty uvádíš, tak to nečti a nereaguj... Nikdo se tě o to neprosí. Včera se plakalo nad tím, co Holzer a a Sadílek nedali, dále se plakalo nad trávníkem v Plovdivu a za týden se bude plakat nad tím, že se nepostoupilo... prostě furt se nad něčím pláče a bude se plakat... Velice se mi nelíbí, jak fanoušci píšou, že příští týden je doma porazíme skoro jednoznačně, že se určitě postoupí atd. Tak jednoduché to nebude jen se zvedá tlak na hráče...

  • riedlss - 23.07.2021, pátek, 10:41
    (0)

    Bayerne, a ty si myslíš, že to ostatní nevidí, plačete tu jak chudinky. Eště, že neodešel ten Hofi. Byste se posrali, pač najít náhradu za něj, by bylo úplně stejné terno. Narozdil od tebe tu nevypisuju moudra everyday :) připomenu se neboj :)

  • Bayern Munchen - 23.07.2021, pátek, 10:37
    (0)

    lagic: jedna věc je, že se Vlasta nabízel, druhá je ta, že pak pro jistotu aby něco nepokazil vrátil míč zase obraně, která pak nakonec stejně musela míč nakopnout dopředu... ale máš pravdu, že zrovna od Sadílka s Havlíkem jsem čekal víc a myslím si, že mají i navíc...

  • Bayern Munchen - 23.07.2021, pátek, 10:34
    (0)

    drzý vandrák: máš pravdu, hlavně bylo vidět jak to vždy letělo na Ciciliu a toho si už pohlídali stopeři, aby to dál neprodloužil a už i jejich brankář to čekal, takže pak z toho většinou bylo otočení rychle hry na druhou stranu a hrozil brejk... Riedlss: Tak jak já tady pláči nad Klimentem, tak uvidíš za pár kol kolik dalších lidí nad ním bude plakat možná se budeš divit... a i trenér už asi tedy několikrát podle tebe plakal, když mu odešel a sám ví, že tady ta náhrada za něho není, ale to je jedno... A ještě jedno riedlss vím, že rád komentuješ co píši, takže prosím, nemusíš se mi skoro každý den připomínat, že existuješ...

  • lagic - 23.07.2021, pátek, 10:31
    (0)

    to Vandrák: Jenže jediný, kdo ze záložníků ten balon chtěl, byl Vlasta. Havlas a Sáďa se schovávali a aktivně si pro balon nešli, tak se nemůžou divit, že je nedostávali a obráncům nezbylo, než to nakopnout dopředu.

  • riedlss - 23.07.2021, pátek, 10:21
    (0)

    Bayern bude furt brečet za Klimenta jak malé děcko. Hlavně nám to každý den připomeň tvl! :)

  • drzý vandrák - 23.07.2021, pátek, 10:13
    (0)

    Co se týká, hry zálohy, tak sám Sadílek v rozhovoru říkal, že si záloha moc nezahrála, protože nad něma létaly nakopávané míče na Reggiho, takže kreativita tam zákonitě chyběla.Asi taktika od trenéra.Co se týká těch autů Sádi, ty by mohly sloužit jako dobrá zbraň, kdyby se hráči rozestavili jako při normálním autu a Sáďa by to hodil do šestnáctky.Pokud ale první hráč stojí na přední tyči, tak k překvapení dojde asi těžko.S tím souhlasím je to hrozně čitelné.Už dříve jsem si říkal, proč to děláme tak okatě.To by se dalo pochopit, když teče do bot ke konci zápasu a všechno se hrne do šestnáctky.Takhle to nechápu.Mohla by to být super zbraň hlavně tady, kde nás soupeř tolik nezná.

  • karagavrylydys - 23.07.2021, pátek, 10:05
    (0)

    BM: Havlík nebyl včera na hřišti vůbec vidět.

  • Bayern Munchen - 23.07.2021, pátek, 09:57
    (-1)

    A kolikrát mi přišlo, že i ty naše dlouhé auty Sadílkem už tak od půlky zápasu byli spíš kontraproduktivní, už to bylo dost čitelné... No teď je potřeba přepnout na ligu, tak snad v neděli nějaký gól dáme... Ale popravdě jeden útočník by se ještě hodil nějaký rychlostní, i když jestli na trhu vůbec někdo takový je...

  • Bayern Munchen - 23.07.2021, pátek, 09:54
    (0)

    Musím říct, že včera mě potěšila hra obrany a Nguyen působil taky dobře... až na pár chyb krajních beků, to bylo v obraně za jedna... co mě zklamalo byla hra zálohy, Daníček to zbytečně kolikrát hraje moc dozadu... kreativita včera v záloze špatná, jediný kdo se mi líbil byl Navrc, ten zahrál bych řekl velice dobře no a Cicilia taky na své poměry zahrál si myslím dobrý zápas... co mi tam hrozně chybělo, tak byla hra jeden na jednoho a byli jsme i pomalejší než hráči Plovdivu... Ale hlavně se ukázal náš problém a to je obecně dávat branky, i když loňská sezóna byla úctyhodná, tak letos si myslím, že s tím budeme zase zápasit. Je potřeba hlavně více hráčů do vápna... Myslím, že šance na postup ještě je ale bude to hrozně těžké s naší produktivitou a hlavně doma hrajeme většinou hůř než venku a teď budeme hlavně muset dát gól, což bude dost těžké na psychiku... A ještě pokud třeba neuhrají nic v Liberci, tak to bude o to víc těžší, hlava dělá hodně, když se špatně vstoupí do sezóny... No uvidíme kolik gólů dáme Liberci a kdo je dá a snad se to stejné přenese i na Plovdiv...

  • Greif - 23.07.2021, pátek, 09:40
    (0)

    Nevím co furt řešíte s útočníkem , pokud jste si nevšimli lokomotiva taky nedala gól útočníkem ...

  • Bonito33 - 23.07.2021, pátek, 04:53
    (0)

    Někteří, co si pamatuju byli aj na hotelu Synot ve Staráku.

  • barnabas.666 - 23.07.2021, pátek, 01:22
    (0)

    v Brodě.

  • nbk - 23.07.2021, pátek, 01:05
    (0)

    Nevíte někdo, kde bývají ubytovaní hostující hráči když přijedou do UH?

  • nbk - 22.07.2021, čtvrtek, 22:53
    (-1)

    Ano Rigi nemůže být na hrotu, viděl bych tam spíš Jurečku. Každopádně Vecheta tam hrát nemůže.. podívejte se na Hložka v české lize špička ale v pohárech nulový. Vecheta musí získat praxi v lize a na tohle by neměl bůbec fyzické parametry.

  • Rado - 22.07.2021, čtvrtek, 22:17
    (0)

    Poslyšte, to se stává. Zkrátka borci se musí otřepat a jede se dál. Mužstvo teď čeká těžký týden, ale co by za to jinde dali. V nedělu čeká nabuzený Liberec a pak už příprava na odvetu. Příští čtvrtek se do Hradišťa po letech vrací evropský pohár a chlapi mají stále dobrou šanci postoupit. Možnost postavit se kvalitnímu FC Kodaň v ostrých zápasech si nesmí nechat ujít !

  • seby77 - 22.07.2021, čtvrtek, 22:15
    (0)

    Bayern je zasekla kazeta, porad dokola vyhrava jednu stejnou pisnicku xD jinak na klid, doma si je namazem na chleba 👌

  • chalupář - 22.07.2021, čtvrtek, 21:54
    (0)

    Věřím tomu, že příští týdeň vyhrajem rozdílem tří branek. Naša první zkušenost s evropou (nebo jasně, Intertoto...) kdesi v Bulharsku před hostujícím kotlem s parádní atmosferu, kvalita hřiště jak v Horní Dolní, na což sú ale domácí zvyklí a mírná výhoda tam je, neříkajte že ne... Věřím tomu že doma jich klepneme. Akorát jednu věc si neodpustím - Rigi nemože hrát na hrotu. To je hráč který má sklepávat nebo prodlužovat balony, ale kua komu když on je ten poslední?

  • Petros - 22.07.2021, čtvrtek, 21:39
    (0)

    Buďme rádi, že už neplatí výhoda branky venku, za starýho systému venkovní prohra 1-0 by byl celkem průser :) musíme věřit a hnát ty naše doma za výhrou.

  • Ondra - 22.07.2021, čtvrtek, 21:38
    (0)

    Kliment je minulost. Tečka! Dnes bychom i s Klimentem prohráli. Nechápu, proč hraje Jurečka zkraje. Dnes se tam trápil

  • Skein - 22.07.2021, čtvrtek, 21:37
    (-1)

    a jedeeem...to tu dlouho nebylo :-D

  • Pedro - 22.07.2021, čtvrtek, 21:33
    (0)

    Mám vážné obavy že si tu střeleckou nemohoucnost přetáhneme i do ligy...chybí ve předu dravci.....

  • drzý vandrák - 22.07.2021, čtvrtek, 21:33
    (0)

    Aby jsme doma klepli tohle průměrné mužstvo,tak se budeme muset naučit zakončovat a to ze všech pozic.Hra není vůbec marná, ale fotbal se hraje na góly, to je stará pravda a ty nám budou dělat problémy i v lize.

  • a jé - 22.07.2021, čtvrtek, 21:26
    (0)

    Jen ty branky chybí a mám strach aby se to nepreneslo do ligy Kliment nebyl nějaký snajpr ale vybojoval spoustu balónu pro ostatní a stoho se tezilo a to nám chybí

  • Babu - 22.07.2021, čtvrtek, 21:25
    (0)

    Taky nesmíme zapomenout, že pro většinu kádru to byl první "velký" zápas tohoto typu, doma už budou v pohodě. Musí :-)

  • a jé - 22.07.2021, čtvrtek, 21:24
    (0)

    Nezkušenost no pořád je to fotbal sakra navíc bych tam zkusil dát Vechetu

  • Babu - 22.07.2021, čtvrtek, 21:23
    (1)

    Prvních pár minut jsme byli takoví ospalí, pak jsme se dostali do tempa, ale jen po vápno... mně osobně tam chyběl petržela od začátku, ale je jasné, že kdyby byl fit, tak hraje od 1.minuty. Taky jsme trošku hráli jako by tam byl Kliment a ne Rigi, což prostě nejde, oba jsou typově úplně jiní. Ale nic není ztraceno, ono ten Plovdiv nebyl nic extra, musíme si věřit! A proměňovat metr před golmanem šance :')

  • Hynda - 22.07.2021, čtvrtek, 21:22
    (0)

    Co řešíte...výsledek je hratelný, hráli jsme dobře jen bohužel nedáváme tutovky..ale věřím že příští čtvrtek to bude úplně jiný zápas a věřím že je porazíme a postoupíme.Rigi se mi líbil a věřím že to půjde musí se dát dohromady sasinka a bude dobře...

  • Ondra - 22.07.2021, čtvrtek, 21:20
    (0)

    Jediný Kadlec předvedl výkon hodný pohárů. Na ostatních byla strašně vidět nezkušenost v pohárech. Odveta bude hrozně těžká a pokud nedáme gól v úvodu, tak tuplem. Nezapomínejte, že doma to není žedný tajfun z naší strany.

  • a jé - 22.07.2021, čtvrtek, 21:17
    (0)

    Bohužel mus souhlasit žádná střela z vápna

  • drzý vandrák - 22.07.2021, čtvrtek, 21:09
    (0)

    Tak nám kluci bulharský ukázali to co je pro nás španělská vesnice a to, že se dá na branku vystřelit i ze šestnáctky nebo zpoza ní.To neustálé zakončování z malého vápna už pochopily i v takových fotbalových baštách jako je Maršov, Kelníky, Javorovec a spol.

  • Bonito33 - 22.07.2021, čtvrtek, 21:08
    (0)

    Poločas...u nás jim ukážem

  • Bayern Munchen - 22.07.2021, čtvrtek, 21:08
    (1)

    Kdo bude dávat góly :-( bohužel jak tvrdím Kliment chybí hrozně moc…

  • Nike - FCS - 22.07.2021, čtvrtek, 21:07
    (0)

    Sáďa to co nedal, no to hodně bolí na srdíčku achjo :( Jako hratelné to je, ted se připravit na odvetu...

  • fandajakhrom - 22.07.2021, čtvrtek, 21:05
    (0)

    Doma jim dame trojku

  • Hami144 - 22.07.2021, čtvrtek, 21:02
    (0)

    je to pořád hratelné dnes trochu smůla.

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 21:00
    (0)

    Není stejný pro oba, domácí na tom hrají každý zápas

  • a jé - 22.07.2021, čtvrtek, 21:00
    (0)

    Přesně holzer i sada ty šance měli dát a bylo by hotovo plovdiv je normálně k poražení tak mě to sere

  • Jerry1984 - 22.07.2021, čtvrtek, 20:59
    (0)

    ale co terén.. na něco se to svést musí? Vždyť je pro oba stejný..

  • Petros - 22.07.2021, čtvrtek, 20:59
    (-1)

    Škoda a Rigi dobrý výkon, spoustu centrů stáhl a na konci to sklepl pěkně do loženky. Nevadí, doma je poženem za postupem. Mají na to!

  • barnabas.666 - 22.07.2021, čtvrtek, 20:59
    (0)

    Přešla mě chuť na odvetu. Jestli jsou tak vyklepaní, že Sadílek netrefí ani balón zcela sám na penaltě, tak nevím, proč tam jezdili.

  • karagavrylydys - 22.07.2021, čtvrtek, 20:58
    (0)

    Bez útočníka to bohužel nepůjde. Vedení má týden na to, někoho schopného na hrot sehnat.

  • spiky - 22.07.2021, čtvrtek, 20:58
    (0)

    Je to škoda sakra! Dneska prohrát hodně mrzí. Nicméně jsou hratelní a né že ne. Jen se dá očekávat že k nám přijedou s taktikou plného autobusu a bušit do plných bude dost o nervy mám takový pocit. Ovšem pojďme, je teprve poločas!

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 20:56
    (0)

    Na takových terénech by mělo být zakázané hrát sakra

  • Skein - 22.07.2021, čtvrtek, 20:55
    (0)

    a je tu za se to..tak ako vždy :-D

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 20:54
    (0)

    Hlavně nezbláznit a nedostat další gól

  • fandajakhrom - 22.07.2021, čtvrtek, 20:54
    (1)

    jsem zvědavý, kdo u nás dá ty góly, kterýma je přejedeme :-)))

  • Mia - 22.07.2021, čtvrtek, 20:53
    (0)

    Nevadí doma budou hratelni

  • kecipep - 22.07.2021, čtvrtek, 20:53
    (0)

    mu to skočilo až na koleno, ten terén je příšerný. U nás je na pažitu přejedem ;-)

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 20:52
    (0)

    Sadilek to je škoda

  • spiky - 22.07.2021, čtvrtek, 20:52
    (0)

    Jako a co chce Sadílek víc? Bohužel, nedáš tyto šance (+ Holzer) nemůžeš uspět.

  • fandajakhrom - 22.07.2021, čtvrtek, 20:52
    (0)

    tak když nedáme i tohle, tak .... tak prostě nepostoupíme

  • kecipep - 22.07.2021, čtvrtek, 20:51
    (0)

    Havlík před diváky poloviční jak minulou sezonu. Škoda, ale my jsme pořádně nic neměli, nebudu to svádět na Rigiho, tým by ho asi měl využít lépe a sypat mu tam centry

  • fandajakhrom - 22.07.2021, čtvrtek, 20:51
    (0)

    vyrovnat kurvaaa

  • Skein - 22.07.2021, čtvrtek, 20:50
    (0)

    právě..kurde

  • Jerry1984 - 22.07.2021, čtvrtek, 20:50
    (0)

    nemám pocit, že Slovácko tlačí, je to vyrovnané a o jedné brance.. což se potvrzuje.

  • Mia - 22.07.2021, čtvrtek, 20:50
    (0)

    😭

  • Jerry1984 - 22.07.2021, čtvrtek, 20:49
    (1)

    Nj :-) s Cicilou to asi nevyhrajem..

  • Mia - 22.07.2021, čtvrtek, 20:49
    (0)

    Sakra celou dobu je tlacime a pak takový gol

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 20:49
    (0)

    TOTO NE TOTO NE Z TAKOVÉHO HOVNA

  • fandajakhrom - 22.07.2021, čtvrtek, 20:48
    (0)

    omg

  • celtic - 22.07.2021, čtvrtek, 20:44
    (0)

    ty bulhaři hrajů,nečistě, jak prasata

  • Skein - 22.07.2021, čtvrtek, 20:40
    (0)

    hezky Milááánek

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 20:37
    (0)

    Střídání rozhodčích to sem dlouho neviděl

  • Bobby - 22.07.2021, čtvrtek, 20:35
    (0)

    Mimochodem, Kodaň vede už 4:0, takže tam bych asi překvapení už nečekal. U nás si každopádně myslím, že by postup nikoho nepřekvapil.

  • chalupář - 22.07.2021, čtvrtek, 20:31
    (0)

    Michal Kadlec je dneska boží.. absolutní zodpovědnost

  • fandajakhrom - 22.07.2021, čtvrtek, 20:26
    (1)

    bod beru, ale máme na víc

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 20:19
    (0)

    Měli jsme mít penaltu po tom rohu

  • spiky - 22.07.2021, čtvrtek, 20:15
    (0)

    Já bych spíš řekl, že Rigi by potřeboval trochu jiný styl hry, než se snažíme pod Svědíkem hrát. Někdy dříve kdy se jen nakopávalo by byl jistě více platný a viditelný.

  • chalupář - 22.07.2021, čtvrtek, 20:14
    (0)

    Už by si ten speaker kotla Plovdivu mohl ten reprák ztlumit kua

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 20:14
    (0)

    Nemůžeme srovnávat Klimenta a Rigina, oba jsou úplně jiní útočníci

  • Nike - FCS - 22.07.2021, čtvrtek, 20:10
    (0)

    Já si nemůžu pomoct, ale Rigi bohužel kvality Klimenta nikdy mít nebude... Chce to ještě posilu do útoku, ale chápu někoho sehnat za drobáky nebo zdarma bude v tuto chvíli umění no... Kliment mi moc chybí

  • kecipep - 22.07.2021, čtvrtek, 20:04
    (0)

    Kalab a Rigi naše největší slabiny v jinak rekordně nabitém kádru :-) Pojďme na ně. Plovidv dobrý support

  • fandajakhrom - 22.07.2021, čtvrtek, 20:04
    (0)

    jsem skromný, beru bod

  • jjmc - 22.07.2021, čtvrtek, 20:00
    (0)

    tucekbucekmucek: VAR neměla ani Sparta v LM ...Podle mě až na poslední předkolo bude

  • Petros - 22.07.2021, čtvrtek, 19:50
    (0)

    Škoda velká té tutovky Holzera. To se mosí dávat. Ale jinak dobrý, bulhar zatím celkem neškodný. Snad tam něco dáme po pauze.

  • chalupář - 22.07.2021, čtvrtek, 19:49
    (0)

    Holzer měl na kopačce gól, ne-li výhru... Nicméně myslím že sme jich zaskočili našů, trúfnu si řéct maličků převahú... Dobře vystupujem, sbíráme první balóny... dobré.. A ten Rigi je tak krásně neohrabaný:D

  • spiky - 22.07.2021, čtvrtek, 19:48
    (0)

    Poločas vyrovnaný. Škoda té loženky Holzera. Tyto neproměněné šance v evropě budou mrzet dvojnásob.

  • Jerry1984 - 22.07.2021, čtvrtek, 19:46
    (0)

    dobrý..

  • Jerry1984 - 22.07.2021, čtvrtek, 19:44
    (0)

    a je to v..

  • karagavrylydys - 22.07.2021, čtvrtek, 19:36
    (0)

    Holzer nemá pravou nohu?

  • Jerry1984 - 22.07.2021, čtvrtek, 19:36
    (0)

    hm, tutovka..

  • Skein - 22.07.2021, čtvrtek, 19:36
    (0)

    jen tak dále..pěkný pas

  • Mouses - 22.07.2021, čtvrtek, 19:35
    (0)

    Holzer skodaaaa

  • kecipep - 22.07.2021, čtvrtek, 19:14
    (0)

    Kalabiska je asi jeste v letadle

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 19:04
    (0)

    Je tam VAR? Spíš bych řekl že ne v takové řiti 🤣

  • tomisek - 22.07.2021, čtvrtek, 19:03
    (0)

    Moc pekne dresy👍

  • spiky - 22.07.2021, čtvrtek, 18:58
    (0)

    Tak pojďme kluci! Jsme optimista a věřím ve výhru! :)

  • kecipep - 22.07.2021, čtvrtek, 18:56
    (0)

    https://www.gledaitv.live/watch-tv/13/diema-sport-online?__cf_chl_jschl_tk__=pmd_72febe6043415d8f6403df7189efadf790eabb39-1626971087-0-gqNtZGzNAnijcnBszQi6

  • Skein - 22.07.2021, čtvrtek, 18:55
    (0)

    tisporet asi prd, jak vidím

  • Dany-Hull City - 22.07.2021, čtvrtek, 18:31
    (0)

    Je to na rychlo ale kdo jste z UH a okolí klidne dorazte ke me do klubovny FCS v UH a muzete sledovat na platně stream ktery tu nekdo z vas zverejnil. POKUD by nekdo chtel dam kontakt, bydlim hned za marianskym namestim. JINAK VSECI FANDIT !!!

  • tucekbucekmucek - 22.07.2021, čtvrtek, 18:13
    (0)

    Nguyen - Reinberk, Hoffman, Kadlec, Kalabiška - Danicek, Havlík - Navrátil, Sadílek, Holzer - Cicilia

  • Skein - 22.07.2021, čtvrtek, 18:11
    (0)

    to by nebylo marné...jen ty restrikce :-(

  • KEIKIN - 22.07.2021, čtvrtek, 08:17
    (0)

    Fanzóna nebude ? Společné sledování patří k fotbalové kultuře. Takhle budeme sedět někde u wifiny. :-(

pristi
 Další články:
22.07.2021, čtvrtek, 21:27 - Plovdiv - Slovácko 1:0. Premiéra v Evropě, rozhodla rána v závěru
22.07.2021, čtvrtek, 21:14 - Škoda! Slovácko nezvládlo závěr. Při premiéře v Evropě těsně podlehlo Plovdivu
22.07.2021, čtvrtek, 18:47 - Slovácko chce v Plovdivu uspět i kvůli koeficientu. Svědík očekává oťukávání
22.07.2021, čtvrtek, 18:22 - Miroslav Kadlec: Michal hrál za lepší kluby, ale už se neštengrujeme
21.07.2021, středa, 20:15 - Hofmann cítí z týmu před Plovdivem větší sílu: Polsko? Nemohl jsem čekat
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace