*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko si pojistilo jednu z opor. Havlík prodloužil smlouvu do léta 2024

27.05.2022, pátek, 12:23
havlik2022_velky.jpg

Záložník Marek Havlík dál zůstává věrný Slovácku. Šestadvacetiletý středopolař, který přišel do Uherského Hradiště před devíti a půl lety z Kroměříže, se s klubem dohodl na prodloužení smlouvy do léta 2024.

„Jsem rád, že jsme se domluvili a můžu pokračovat ve známém prostředí. Věřím, že po zisku poháru se nám otevírá možnost nakouknout do Evropy přeci jen na delší čas, než tomu bylo v minulé sezoně,“ uvedl po podpisu nového kontraktu rodák z Lubné.

Radost z Havlíkova setrvání má i kouč Martin Svědík, který jistě bude na kreativního fotbalistu sázet i v nadcházejícím ročníku. „Patří mezi naše klíčové hráče,“ připomíná.

I když o něj v minulosti projevil zájem Baník i jiné klubu, někdejší mládežnický reprezentant, který si zahrál i za národní tým, má ke Slovácku pevné pouto.

Z talentovaného mladíka se v posledních sezonách vypracoval mezi opory, nepostradatelné borce.

Jméno Heslo
text
  • Pedro - 04.06.2022, sobota, 13:38
    (0)

    Tak to se nepovedlo, dobře pro nás finančně, on tím půjde dolů...tihle na něj hrát nebudou....

  • zdrh - 04.06.2022, sobota, 08:52
    (0)

    Jurečka podepsal ve Slavii...

  • Pondras - 03.06.2022, pátek, 23:08
    (0)

    Jaký vabank?!!! 2400 je krásná cena a přijde mě to málo. Takže proč nekoupit? A dresy??? No to už je těžce obehrana píseň, spousta z nás by se je koupila ale pořád nic není. Ani ten bílý v kterém se hraje. Nechápu proč klub v tomhle s pumou nic neřeší . Jako je problém když puma udělá zapasove aby rovnou udelali vic do fanshopu???

  • eLucky - 03.06.2022, pátek, 19:01
    (0)

    to HonzaFCS: Jako chápu že chceš dres, ale mně osobně se teda dnešní dresy skoro až hnusí. Ale každý može mnět jiný názor samozřejmě;)

  • Petros - 03.06.2022, pátek, 17:35
    (1)

    K těm permicím: je jasné, že to zdražování moc velkým prodejům nenahrává, ale zas pokud by se povedlo dostat do Evropy budou mít cenu zlata. Zaručí jistotu lístků a ještě budou s nějakou slevou....holt i tady to bude pro fanoušky vabank a jak kdo tomu moc věří :) Za mě je pořád těch 2400,- hodně výhodná cena.

  • Bonito33 - 03.06.2022, pátek, 17:22
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-sadilek-do-sparty-za-travnika-slovacko-nerika-ne-jde-ale-o-finance-3410437

  • HonzaFCS - 03.06.2022, pátek, 17:07
    (0)

    Já si permici koupím poprvé v životě ! Je mi jasne, ze s zápasů neuvidím , ale aspon bude chodit taťka.Jeste cekam na ty krásné dresy za 2jku.....osumtele tricko za 500,- je o nicem

  • Jerry1984 - 03.06.2022, pátek, 16:49
    (0)

    Jo to jo, ale kolik lidí to tak má.. ti skalní tu permici zase dají.. ale je tady prostor pro nějaký velký nárust?..

  • fandajakhrom - 03.06.2022, pátek, 16:33
    (1)

    Staci prestat hulit a chlastat a permici zaplatis z jedne vyplaty 😉

  • Jerry1984 - 03.06.2022, pátek, 16:15
    (-1)

    za chvilku bude na fotbal chodit horních deset tisíc.. jinak řečeno, bude pokračovat rozevírání nůžek.. a naše vláda to neřeší. Jiné země ano. Celkově je to u nás takové zvláštní..

  • Jerry1984 - 03.06.2022, pátek, 16:12
    (0)

    fanoušků může být kolik chce, ale s tím jak se všechno nehorázně zdražuje nevěštím nějaké nárusty fanoušků.. mě se taky docela ztenčují úspory... tak nevím, a chodit na fotbal není pro život zrovna to nejnutnější.. takže si myslím, že zůstane plus minus stejný počet permanentkářů jako loni, zázraky nečekat..

  • Nike - FCS - 03.06.2022, pátek, 16:02
    (0)

    Btw. teď se pozná kolik je tady fanoušků, kteří chtějí fakt klub podpořit a alespoň mu nějakou cestou pomoci... Každý by si měl zakoupit permici, aj když se někdo dostane jen na pár zapasů za sezónu, je to defakto i poděkování za sezónu minulou, co kluci předvedli.. A cena 2400 mě teda přijde ještě nízká, klidně bych dal cenovku na 3000. Vždyť je to na celý rok na X zápasů...

  • Nike - FCS - 03.06.2022, pátek, 15:59
    (0)

    to Survival: A co má společného stoper/bek s příchodem Sadílka? Vždyť to jsou uplně rozlišné pozice , co hrají :-D

  • Survival - 03.06.2022, pátek, 15:56
    (0)

    Sparta koupila záložníka Zeleného (už víme, proč byl včera v základu :-D ) . Že by tedy náhradu za Sáďu pro Spartu?

  • Bonito33 - 03.06.2022, pátek, 15:05
    (0)

    BM: Tak si dnes čtu tvé názory a všechny negativní, nechápu absolutně přes co se kam díváš nebo čím přemýšlíš, ale zkus vidět některé věci i pozitivně či s nadějí. Všechno špatně, nikdo nedojde, nikdo nedostane peníze, nikdo peníze nemá, v EL nic nedokážeme....kdyby Slovácko nemělo love, tak nemá licenci, nikdo by nepřišel, žádné smlouvy by se neprodlužovaly a už vůbec by Zemek každému hráči z áčka nevyplatil prémie za vítězství v poháru.

  • silon - 03.06.2022, pátek, 14:23
    (0)

    Slovácko si zahraje předkolo Evropské ligy, potvrdila UEFA Fotbalisté Slovácka budou v nové sezoně jako vítěz domácího poháru MOL Cupu nasazení ve 3. předkole Evropské ligy. Čtvrtý tým české ligy měl původně zasáhnout do stejné fáze Konferenční ligy, pomohly mu ale výsledky ostatních evropských soutěží. Potvrdila to Evropská fotbalová unie UEFA. "V dnešním oběžníku UEFA je potvrzeno, že vítěz MOL Cupu byl v nasazení posunut z Konferenční ligy do Evropské. Slovácko tedy zahájí příští sezonu evropských pohárů v třetím předkole Evropské ligy," uvedla na svém twitterovém účtu Ligová fotbalová asociace. Slovácku nahrálo, že premiérový ročník Konferenční ligy vyhrál AS Řím a posunul se triumfem přímo do skupiny Evropské ligy. Stejnou soutěž si "Vlci" vybojovali i v lize, a tak se postupové příčky posunuly. Profitovala z toho i česká liga, která je podle klubového koeficientu na 16. místě.

  • RobertFCS - 03.06.2022, pátek, 13:38
    (0)

    Trenér Bílek označil jako prioritu reprezentanta Tomáše Pekharta, u něj se ale jednání zasekla. V tuto chvíli vypadá reálněji Jan Kliment. Podle informací iSport.cz aktuálně řeší ukončení smlouvy v polské Wisle, která sestoupila do druhé ligy. Až potom přijde na řadu nové angažmá, krom Plzně jsou varianty i návrat do Slovácka, případně jiná zahraniční nabídka.

  • kecipep - 03.06.2022, pátek, 13:34
    (0)

    Šovki: Dnes dostal Baník další ránu - Útočník Jakub Šmiga (14), s 51 góly nejlepší střelec MSŽL U14, odchází po vzoru staršího bratra Daniela z Baníku do Slavie.

  • kecipep - 03.06.2022, pátek, 13:26
    (0)

    Slovácko oficiálně do 3. předkola EL

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 13:11
    (0)

    Hory: to jsem taky slyšel, no až to tam krachne, tak si asi pár hráčů Baník v rámci finanční kompenzace odebere :-)

  • Hory - 03.06.2022, pátek, 13:09
    (0)

    S tím Šádkem je taky zajímavé to, že mu půjčuje peníze na provoz klubu aby to utáhl Brabec z Baníku.

  • Hory - 03.06.2022, pátek, 13:08
    (0)

    Ta Plzeň není tak 100%, dovolím si citaci z toho článku :Trenér Bílek označil jako prioritu reprezentanta Tomáše Pekharta, u něj se ale jednání zasekla. V tuto chvíli vypadá reálněji Jan Kliment. Podle informací iSport.cz aktuálně řeší ukončení smlouvy v polské Wisle, která sestoupila do druhé ligy. Až potom přijde na řadu nové angažmá, krom Plzně jsou varianty i návrat do Slovácka, případně jiná zahraniční nabídka.

  • Petros - 03.06.2022, pátek, 13:06
    (0)

    Šádek hraje vabank, su zvědavé co bude s Plzní když vypadne v předkolech o Evropu...další aezonu na dluh už nedá

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 12:53
    (0)

    kara: nebuď naivní, takový balík peněz na jeho mzdu nemáme...

  • karagavrylydys - 03.06.2022, pátek, 12:51
    (0)

    BM: Že půjde do Slovácka.

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 12:48
    (0)

    kara: a co jsi jako čekal :-)

  • karagavrylydys - 03.06.2022, pátek, 12:45
    (0)

    Kliment do Plzně? https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/415069/sykora-se-ma-hlasit-v-polsku-plzen-resi-navraty-co-kliment-a-posily.html?fbclid=IwAR1fwxhKw5HpVr8edrnQ1jHuAgdsao2IZto5ms5ruSnze7RHHalTP_bLheY

  • Petros - 03.06.2022, pátek, 12:43
    (0)

    2400,- je B a C, Áčko sem nekoukal, tam ať chodí papaláši :)

  • Petros - 03.06.2022, pátek, 12:42
    (0)

    Výměna permic a prodej volných míst od 20.6. Na pokladně stadecu. Cena 2400,- což je pořád super výhodná cena. Celá liga i s nadstavbou a přednostní právo na vstupenky do předkola Evropy příp. základní skupiny+nějaká sleva na tyto lístky. Snad sa jich prodá co nejvíc!!!

  • Šovkovskij - 03.06.2022, pátek, 12:21
    (0)

    Když je tu zmínka o Baníku, ten opravdu umí tvrdě vyjednávat a získat za své hráče z áčka zajímavé peníze, třeba například Sor, na druhou stranu se podívejme, jak přestupová politika Baníku funguje, jak nafouklý a předimenzovaný kádr mají, spousta nákupů byla prostě úlet a co je pro mne nejzajímavější je, že jim utíkají největší talenti z pověstné akademie, zejména z ročníku 2004. Buď nemají podepsaný kontrakt, nebo necítí perspektivu. Tohle je hodně zajímavé.

  • Petros - 03.06.2022, pátek, 12:01
    (0)

    Hory: přesně to si taky myslím, pokud Sáďa bude sparťan tak v září je na repre srazu. Bayerne: ano věc se může zvrtnout i blbým směrem jak píšeš. Ale Sáďa zhrzené nebude pokud to neklapne hned...je tu super parta, trenér a vidina pohárů. To je něco jiné než co bylo 3 roky zpět. Hlavně je důležité, že jsme jim nešli hned na ruku a máme svou pozici. Jednat se bude určitě dál a uvidíme.

  • Hory - 03.06.2022, pátek, 11:44
    (1)

    Je pravdou, že pokud Sáďa odejde do Sparty, hned v září už bude v reprezentaci. Tím jen Šilhavý potvrdí svou aroganci vůči Slovácku, obecně klubům z Moravy. A kdyby do Sparty šel i Mára, tak hned ho Šihavý taky povolá.

  • celtic - 03.06.2022, pátek, 11:38
    (0)

    Petros...pokud by nam sadilek pomohl vybojovat skupinu evropskych poharu..bylo by to super..a pak by mel mozna i lukrativnejsi nabidky ze zahranici jak sralta..

  • celtic - 03.06.2022, pátek, 11:31
    (0)

    Podle mne chce jit do sparty sadilek jak kvuli kariernimu a financnimu posunu..ale taky ze sparty se lehce dostane do repre,coz ve slovacku nehrozi..pokud tam bude nadale silhoun

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 11:22
    (0)

    paya: máš pravdu, že se asi pan Zemek neúčastní, ale očekávám, že on je ten poslední článek, který nakonec rozhodne podle toho co mu sdělí Pojezný a Šumi... A on sám ví, zda prodat či neprodat, protože pokud to nevyjde, tak zase bude dotovat klub pouze a pouze on...

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 11:18
    (0)

    Petros: chtěl bych být takový optimista jako jsi ty, ale uvažovat bych takhle určitě nechtěl...Do skupiny pohárů se dostat nebude vůbec jednoduché, spíš bych byl překvapen a to velice pozitivně, kdybychom se tam dostali... a pokud bych byl ve vedení, tak určitě tuto variantu beru jako dost velké riziko spoléhat na tohle a upínat se k penězům z poháru, že se dostanu do skupiny... jestli se bude prát Sadílek jako lev za Slovácko, když mu Sparta nevyjde, nevím, byl bych za to rád, ale spíš si myslím, že by to mohlo mít i opačný efekt na jeho výkoně, zvlášť proto, že už Slovácku odvedl kus práce a i to že podepsal loni novou smlouvu a ukázal, že chce aby za něho Slovácko něco utržilo, je znak dobré vůle ke klubu...takhle se přesně nezachoval Jurečka i když čest jeho nakonec dobře odvedené práci až do konce kontraktu. A nikdy nebudu zastánce, aby hráči z klubu odcházeli zadarmo... protože pokud by se neprodal a nevyšla skupina poháru, tak tady máš hráče, kterého budeš muset na podzim prodat a to pak už dost pod cenou... protože pochybuji, že by tady pak Sadílek chtěl podepsat ještě další smlouvu na další období... Baník takhle prodal jednoho hráče a to Sora, který má kolik 21 roků a o dost větší perspektivu směr zahraničí než Sadílek ve 26 letech... A Zbrojovka ho neprodala zatím jen proto, že má v současnosti větší prioritu Sadílek asi, možná když jim nevyjde Sadílek, tak otočí kormidlu do Brna a uvidíš jak ho prodají :-)

  • paya - 03.06.2022, pátek, 11:15
    (0)

    jinak BM: velmi pochybuji, že se pan Zemek účastní nějakých jednání, má slovo, ale určitě necestuje do Prahy, nechodí vysedávat na podobná jednání, v tomto má plné kompetence vedení klubu (v podobě trojice Pojezný, Kolář, Šumi), které pak s panem doktorem věci konzultuje Zemek.

  • paya - 03.06.2022, pátek, 11:07
    (0)

    určitě všichni stojí o to, vytrubovat ekonomickou sílu do světa :-) o Slovácku se všeobecně ví, že je to provinční klub, žijící především na dobrých obchodech hráčů a proto se odchodům vyloženě nebrání, ale musí dávat smysl. K Evropě respektive postupu do skupin bude klíčový první soupeř, jelikož pro Slovácko je schůdnější 4. předkolo EL než EKL. Pokud se nepletu, tak do 4. předkola se koeficient ze 3. předkola nepřenáší, ale hlavně možní soupeři jsou výrazně silnější v EKL. Pak jde také o štěstí při losu, ale určitě raději vybírat z týmů jako Silkeborg, Heart, Dněpr, Omonia, Sivasspor než v "nejslabší možní" Kolín, Steau, Borisov, Rapid Vídeň, Molde, WestHam,.... v EKL

  • Petros - 03.06.2022, pátek, 10:59
    (0)

    Je výborné, že neskáčeme jak Sralta píská. Peněz maj až až, jestli ho chcou opravdu tak musí adekvátně zaplatit, tečka. A k další snůšce pesimismu od Bayerna, nemám vůbec strach o zhrzeného Sadílka. Když to neklapne bude se jako lev prát za Slovácko i sebe, aby se postoupilo do Evropy a pak by se vidělo. Nemám problém když pomůže do Evropy a viděláme tím kolem 100 mega aby šel za rok zadarmo kam bude chtít, třeba i do zahraničí. Baník ukázal, jak prodávat hráče za 30 mega plus, Zbrojovka toho svýho talenta 19 letýho zdá se taky nechce jen tak Sralte prodat, Rosa si musí uvědomit že za kvalitu se platí.

  • Hory - 03.06.2022, pátek, 10:39
    (0)

    BM - souhlas s tím ziskem, když se podíváš na jeho portfolio.

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 10:29
    (0)

    A to netuším, jak to má pan Zemek se solárama... ale pokud svítí, tak mu to letos dost vydělává, protože tu elektrickou energii nemá zatíženou ani emisními povolenkami...

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 10:27
    (0)

    Hory: a to si dovolím tvrdit že za rok 2022 to bude minimálně přes 100 miliard korun :-)

  • Hory - 03.06.2022, pátek, 10:23
    (0)

    Jen pro zajímovost zisk celého holdingu EPH který vlastní Daniel Křetínský byl za loňský rok 2021 56 miliard korun.

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 10:03
    (0)

    Spíš by mělo i vedení chtít přivést co nejdříve všechny posily, co má v plánu ať je má pan Svědík na začátek přípravy všechny pohromadě a můž je hned od začátku trénovat a chystat na poháry a učit je naše automatismy... pokud to bude vše ale podmíněno odchodem Sadílka a budeme čekat na nové hráče až v průběhu léta, tak to taky není úplně ideální stav... no uvidíme, ale teď asi ze všech nejvíc ví pan Zemek, jak to se Slováckem a jeho ambicemi v pohárech pro letošek bude...

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 09:59
    (0)

    Tady záleží jestli ta druhá nabídka z Rakouska je na Sadílka aspoň stejně velká, jak nabízí Sparta a zda by chtěl do této ligy jít Sáďa... pokud ano, tak tvrdě vyjednávat, pokud ne, tak jim ho v konečném důsledku stejně prodáme a to ze dvou důvodů... zhrzený Sadílek může být poloviční a nic nám svými výkony již nevrátí a za půl roku může podepsat kde chce a zadarmo odejde, tak jak to udělal Jurečka...

  • Bayern Munchen - 03.06.2022, pátek, 09:56
    (0)

    Fortelného by ti nedali, ten má na rozdíl od Trávníka vcelku formu a pak taky potřebuješ borce co nám nerozbije kabinu a má ideálně vztah ke klubu...Zajímalo by mě koho myslí těmi vrcholovými představiteli klubu... když stejně poslední slovo má podle mě pan Zemek... a ten by se určitě nenechal zatlačovat do kouta, aspoň si myslím, nevím tedy jak je na tom teď finančně... a opět zmíněno, že Slovácko finance potřebuje, tak to je jasné, možná jediný klub který finance nepotřebuje je právě Sparta, protože Křetinský je obrovsky bohatý a zvlášť v této době s cenami elektřiny bohatne ještě abnormálně rychleji :-)

  • karagavrylydys - 03.06.2022, pátek, 09:51
    (0)

    Než Trávníka bych bral raději Fortelného.

  • spiky - 03.06.2022, pátek, 09:47
    (0)

    Jak Sadílek do Sparty za miliony a k tomu k nám zpět Michal, tak win win pro obě strany za mě. Snad to klapne.

  • Šovkovskij - 03.06.2022, pátek, 09:46
    (0)

    Jo a prý chtěl Sáďu ještě polský mistr Lech Poznaň, ale to vyšumělo, protože bohatý Lech má políčeno na jiná jména... třeba na Vukadinoviče:-)

  • a jé - 03.06.2022, pátek, 09:44
    (0)

    A co dalsi posily za týden se začíná a měli by tam byt

  • Šovkovskij - 03.06.2022, pátek, 09:42
    (0)

    Jinak je tam v kostce to, že Michal Trávník by se restartu ve Slovácku nebránil, o Sadílka prý má zájem ještě jeden klub v Rakousku, pak že Slovácko finance potřebuje, ale zároveň se nechce nechat zahnat do kouta a prodávat pod cenou.

  • Šovkovskij - 03.06.2022, pátek, 09:37
    (0)

    Fakt je, že Lukáš Sadílek má o přestup z Uherského Hradiště do Sparty eminentní zájem. Cítí se na posun v kariéře. To však ještě moc neznamená. Kluby při oficiálním jednání nenašly společnou řeč. Představy o ekonomickém vyrovnání se v tuto chvíli údajně docela dost rozcházejí. Odchovanec Slovácka prozatím dres nemění, je pravděpodobné, že za týden začne přípravu se Svědíkovým výběrem. Možná dojde na transfer až v průběhu léta... no a pak je tam víceméně přepis předchozích článků...:-) Autoři: Michal Koštuřík, Jan Vacek

  • Šovkovskij - 03.06.2022, pátek, 09:32
    (0)

    Dnešní Deník Sport: Sadílek na Letnou? Přestup pracovitého záložníka se zasekl - Jednání o příchodu Lukáše Sadílka ze Slovácka do Sparty se rozjela. A hned zasekla... Podle informací Sportu se vrcholní představitelé obou klubů sešli včera v Praze. Výsledek? K dohodě nedošlo. Problém je klasicky ve financích. Moravská organizace žádá víc, než Letenští nabízejí. Suma se může pohybovat kolem dvaceti milionů korun plus hráčská náhrada. Ideálně v podobě Michala Trávníka. "Míč je teď na straně Spart," uvedl zdroj.

  • silon - 03.06.2022, pátek, 08:40
    (0)

    fandajakhrom: a jaká je pravda pane ekonome?

  • huhu - 03.06.2022, pátek, 08:28
    (0)

    Vacek twitter: Včerejší jednání k dohodě obou klubů nevedla. Představy klubů o výši přestupové částky se liší. Pro Sadílka je přesun na letnou prioritou, v dalších dnech bude jednání pokračovat.

  • chmelda - 02.06.2022, čtvrtek, 23:53
    (0)

    Jinak Slask Wroclav dnes představila nového trenéra takže zase drby pana Koštuřika se nepotvrdily a Svěďa zůstává

  • Pondras - 02.06.2022, čtvrtek, 22:54
    (0)

    Samozřejmě Pojezný. Sory no překlep. Každý přece není stejný. Každý je jiný, tak ať si říkají co chtějí, vždyť jen oni vědí jaké k tomu mají důvody a proč to dělají.

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 22:39
    (0)

    Neztrapnuj se Silone.Jini majitele klubi v 1. Lize to nerikaji (nebo nenaznacuji)... mozna s vyjimkou cumaka Pelty... pan doktor asi penize ma, mozna nema.... urcite ale o pravde nebudu informovat media.......

  • silon - 02.06.2022, čtvrtek, 22:20
    (0)

    fandajakhrom: a proč? Copak není pravda, že by Zemek klub neprodal, kdyby se objevil dobrý zájemce, který klub bude rozvíjet? A copak takové vyjádření znamená, že klub nebo Zemek nemá peníze? Pokud máš zvládnuté základy logiky, tak víš, že o dostatku nebo nedostatku peněz v tom výroku není nic.

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 22:15
    (0)

    To je nepodstatne. Nektere veci bud nema rikat nebo to ma okecat jinak...

  • silon - 02.06.2022, čtvrtek, 22:11
    (0)

    fandajakhrom: Vůbec nevíš, k čemu se vyjadřuje. Podle novinového článku vynášet hodnocení necich schopnosti je dost troufale. Bez ohledu na počet smajlíků.

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 21:55
    (0)

    Je to pan POJEZNY, ale nevadi 😂🫶 pravda je fajn, ale v jinych pripadech ( treba kdyz se zeptas stare, jestli je ti verna 😉). Nekdy je potreba proste blafovat. Pa a dobrou 😂

  • Pondras - 02.06.2022, čtvrtek, 21:23
    (0)

    Oprava: pan Pojezdný

  • Pondras - 02.06.2022, čtvrtek, 21:23
    (0)

    Samozřejmě myslím že potřebuje každý peníze.mám

  • Pondras - 02.06.2022, čtvrtek, 21:22
    (0)

    Fandajakhrom: a proč by jako neměli říkat pravdu. Každý klub přece potřebuje tak co je na tom to říct a za druhé pan Zemek ani pan Pojízdný přece neříkají, že chce klub prodat . Určitě to myslel, tak že pan Zemek má roky a klidně by to prodal někomu mladšímu kdo to s klubem bude myslet dobře a na dlouhou dobu jako on.

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 21:12
    (0)

    Drahy silone 😂, ja tady nemluvim o schopnostech Dr. Zemka... kurz obchodnich a komunikacnich dovednosti by potrebovali jini 🫡

  • drzý vandrák - 02.06.2022, čtvrtek, 20:20
    (0)

    Xxpaloxx: Tady není poradna pro vedení ty trubko!A předpokládám,že se tímto fanouškovským DISKUSNÍM fórem neřídí ani ho nečtou.Jestli jsi nepochopil od čeho to tady je tak šup zpátky na základku ty ekonome.

  • silon - 02.06.2022, čtvrtek, 20:16
    (0)

    fandajakhrom: nic proti, ale pochybovat o Zemkovych obchodních schopnostech chce opravdu hodně sebevědomí 🤭

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 19:40
    (1)

    No, tim si obcas nejsem uplne jist. A hlavne mi neprijde uplne ok (a obchodne spravne) vsude vytrubovat, ze potrebujeme nutne prachy a ze by Zemek klub klidne prodal (kdyby bylo komu). Sorry jako

  • xxpaloxx - 02.06.2022, čtvrtek, 19:30
    (0)

    To je tady zase ekonomů s odborností ceny fotbalistů na českém trhu. Myslím , že naše vedení zná reálné možnosti , ale i nebezpečí a nepotřebuje rady od místních amatérů. Nechme to na nich a rady si nechme k pivu v hospůdce.

  • Valheru - 02.06.2022, čtvrtek, 19:02
    (0)

    fandajakhrom: jj, i podle transfermarktu měl už v prosinci cenu 1,4M euro, takže pokud ho chtějí, ať si připlatí... Mejdr tam má 400k Eur a spekuluje se o 15M korun, Vlkanova 12M (800k E).

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 18:18
    (0)

    Legracni

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 18:18
    (0)

    Sparta dostane za Hlozka 400 mega. Bavit se tudiz o 15 mega za Sadilka mi tak prijde legeacni. Jestli na toto pristoupime, jsme blazni

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 17:16
    (0)

    Tak jsem se spletl. Pokud vypadneme z obou predkol EL a EKL tak máme už teď jistých 950 000 eur cca 24 mil. Kč. A s tím nasazením ve 4 předkole EKL bych si moc jistý nebyl jedině bychom museli dostat Dynamo Kyjev ten má silný koeficient ti ostatní ti ho nejspíš svým koeficientem nezajistí aby si byl ve 4 predkol EKL nasazen…

  • The Reds - 02.06.2022, čtvrtek, 16:45
    (1)

    Bonusy za kvalifikační kola se účastníkům skupinové fáze neproplácí. Náleží jim jen bonusy za skupinovku, bonusy za uhrané body a později další častky spočítané UEFA z reklamních podílů. Plus vstupné za 2 zápasy v předkolech a 3 zápasy ve skupině. Počítal jsem to a v případě 1 výhry a jedné remízy ve skupině a vyprodaného stadionu by vydělaná částka za za účast V EKL mohla být okolo 110 mega. V Evropské lize by to bylo ještě o 30-35 mega více...

  • The Reds - 02.06.2022, čtvrtek, 16:40
    (1)

    V srpnu dostaneme jednoho ze dvou vypadnuvších z LM. Z dua nasazených Dynama Kyjev a Mitjyllandu a nenasazených Fenerbahce a AEK Larnaka. Papírově vzato by měli vypadnout Turci a Kypřani. Takže mít štěstí a dostat Larnaku, pak to není sci-fi na další postup. Tímto postupem bychom si zajistili minimálně skupinovou fázi EKL. Takže jistá šance tu je...

  • Petros - 02.06.2022, čtvrtek, 15:24
    (0)

    Já si pořád myslím, že šance na zákl. skupinu Evropy je veliká a do budoucna asi už neopakovatelná. Do 3 předkola EL můžeme jít naprosto uvolněně, budem určitě outsider a nemáme co ztratit a vyřazení nás jen posune do EKL posl. předkolo kam bychom si měli vzít silný koeficient soupeře který nás vyřadil a šanci na přijatelného soupeře. Prostě toto je teď a nebo nikdy a v takové situaci bychom kohokoli kdo je pod smlouvou neměli opravdu prodávat pod cenou. Sáďa za 20 jen s hráčem k tomu.

  • zdrh - 02.06.2022, čtvrtek, 14:46
    (0)

    tvojemama. Když budeš hrát poslední předkolo EL, tak v případě prohry nedostáváš za předkola nic, dostáváš odměnu za účast v ECL ve skupině. Odměna se dává jen po celkovém vypadnutí z předkol, tj. po vypadnutí z ECL.

  • huhu - 02.06.2022, čtvrtek, 14:44
    (0)

    KubaM: no to je sice krásné, ale druhá strana mince je zranění, ztráta formy, nepostup do skupin a Sadílek přijde o šanci na velký přestup

  • tvojemama - 02.06.2022, čtvrtek, 14:15
    (0)

    Já myslím, že 0,5m€ bylo kdybysme byli ve 3. předkole Ekl. Když budem v EL, tak jsem někde viděl 1-1,2m€. Snad budeš mít pravdu ty. Jinak 20M za Sadílka je málo, ale asi fakt má nějakou dohodu s klubem. Jak píše BM, tak peněz bude dost. Tak snad ho nahradíme a rozšíříme kádr. Uvidíme. Snad ti hráči přijdou co nejdřív.

  • zdrh - 02.06.2022, čtvrtek, 14:11
    (1)

    Já našel, že by klub při vypadnutí v playoff ECL měl dostat 0,75 mil eur. K tomu dvojité příjmy ze vstupného apod. Takže dohromady zhruba 1 mega eur.

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 14:03
    (-1)

    No ono se bude dost těžké dostat do skupiny EL či EKL, ti protivníci jsou většinou velkokluby. Ale jak jsem psal jenom za účast, pokud to je pravda by měl klub vyinkasovat 1,5 mil eur, pokud nic neuhrajeme a vypadneme hned z poháru jednoho i druhého, což je slušná suma cca 35 mil. Kč, dále tu máme odměnu za 4 místo v lize cca 4 mil. Kč. a za vítězství v poháru cca 1,5 mil. Kč. No a pokud bychom prodali Sadílka za 20 mil. Kč. Tak tady máme zajištěno cca 60 mil. Kč. Tedy pokud to tak vše bude nějak sedět :-)))

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 14:00
    (0)

    Nevím, zda se tomu dá věřit, ale podle mě by mohlo ne :-)

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 13:58
    (0)

    kecipep: Já jsem čerpal odtud: https://www.football-coefficient.eu/cs/penize/

  • kecipep - 02.06.2022, čtvrtek, 13:51
    (0)

    BM: "Nevím, zda jsem se dočetl správně, možná mi to tady někdo z oponuje, pokud bychom začali v tom třetím předkole EL a vypadli a následně i vypadli v tom 4 předkole KL, tak bychom měli vyinkasovat 1,5 mil eur." - tohle podle mě pravda není, někdo tu psal mnohem nižší částku, něco kolem 0,5M €, ale třeba se pletu.

  • KubaM - 02.06.2022, čtvrtek, 13:49
    (0)

    Už jsem to tu psal před rokem. Chápu, že je složitější, ale já bych se snažil kohokoli prodávat striktně až po předkolech. Vždyť v situaci, že bychom třeba hráli skupinu, se nakonec může i hráč ještě rozmyslet, pač jít do Sparty v létě, a jít v zimě do Holandska či Německa, rozdíl myslím je.

  • Petros - 02.06.2022, čtvrtek, 13:45
    (1)

    Uvidíme, ale tak snad vedení ví, že ten kdo je ve výhodě jsou oni a ne Sparta. Každý ví, že prachy maj a je třeba s nima jednat agresivně. Máme dva pokusy na to, se dostat do Evropy a mět jistých 80 mega+ to je 4x víc než co teď za Sáďu nabízí. Za to prostě ne a raděj risknout v plné sestavě vybojovat tu Evropu. Říct Sraltě, dejte 30 nebo si sedneme znovu v srpnu po předkolech. Ale jestli je tam dohoda našeho klubu se Sáďou, že ho za 20 pustí a sralta to ví, tak asi nic nenaděláme. Aspoň máme o čem spekulovat.

  • Nike - FCS - 02.06.2022, čtvrtek, 13:45
    (0)

    Sadílek za 20 a superhvězda Hložek za 600... to je panečku rozdíl, ano je tak věkový rozdíl nicméně tohle je šaškárna a pokud si takhle Slovácko nasralo na hlavu, tak si uškodilo jenom sobě... Věřím, že v tom bude nějaký háček a třeba toho Fortelnýho bych jednoznačně bral...

  • Rado - 02.06.2022, čtvrtek, 13:44
    (0)

    Možná že pp. Koštuřík s Vackem potřebovali podnítit explozi, když zaslechli, že se jedná...Taky je ale možné, že to není rozjednané jen se Spartou. Lukáš je kvalitní fotbalista, což prokázal v nejdůležitějších zápasech a opakovaně- v lize i poháru. Má stále dobrý věk. Samozřejmě ještě lepší by bylo, kdyby mohl reprezentovat- jenže tohle je teď v ČR těžké. Přestupní termín se teprve rozběhl, do zahájení testů je téměř týden.

  • seby77 - 02.06.2022, čtvrtek, 13:34
    (0)

    Znam tady jednoho typka, co pise dost casto jak kdybychom byli pred smrti. A ted jeste ti novinari do toho 😆

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 13:16
    (0)

    Jinak za mě, je potřeba Sadílkovi poděkovat a popřát mu štěstí v novém angažmá, přeji mu to, zaslouží si to... jde vlastně do jednoho z našich dvou finančně nejsilnějších klubů... bude těžké nahradit jeho vytrvalost, tam vyčníval a samozřejmě souhru, každý nový hráč, který ho nahradí to bude mit v tomto těžké... jako náhradu bych viděl Trávníka s Janoškem...mají ke klubu vztah a nerozbili by kabinu, myslím si, že i takovým směrem se klub vydá... a osobně si myslím, že třeba Janošek z pohledu techniky strčí Sadílka do kapsy (má určitě na úplně jiné úrovni kopací techniku např. v podobě standartek) spíš mi hodně vadí, ten nadpis Slovácko dostane injekci, to vyznívá, jak kdybychom byli před smrtí a tohle je jediná pomoc... no prostě bez silných sponzorů, kteří se do našeho klubu neženou to asi jinak ani dělat nebudeme moc než prodat hráče o kterého bude v klubu zájem i z pohledu k věkové skladbě týmu...toto právě dává i k zamyšlení, zda opravdu nás za rok ten Svědík neopustí, protože se mi moc nechce věřit, že by chtěl být v klubu, kde prostě je takhle finančně omezován, ale rád bych se mýlil... a teď to i ukáže jaký je Svědík stratég a co dokáže, protože ztrácí dva členy základní jedenáctky a to nahradit v rychlém sledu před evropskými poháry nebude vůbec jednoduché...

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 13:07
    (0)

    Náhrada na dlouhé auty v FCS je a to Tomič :-)

  • Black Wolf - 02.06.2022, čtvrtek, 13:04
    (0)

    Hlavně nevidím za něho náhradu, např. ty auty z FCS tak nikdo neumí.

  • Black Wolf - 02.06.2022, čtvrtek, 13:03
    (0)

    Tak FCB ho neprodaji, protože nechtějí prodávat opory, ale sraltě ano? Pro tuto kaprligu je i těch 40 málo, stejně toaLetné nepomůže ani Mourinho. Dán vyjede hned jak vyletí z KL.

  • Pondras - 02.06.2022, čtvrtek, 12:55
    (0)

    Určitě by to mělo být za víc,než za Mejdra dali Hradci. Nikdo z nás ale neví jakou má klub a Sáďa dohodu,když podepisoval minulý rok na dva roky.mozna se dohodli že odpovídající částka bude 20 Mega a klub ho pustí,jinak by mohl přece odejít dávno zadarmo. A pokud by odešel za těch 20 tak i tak klobouk dolů že i tomhle chtěl pro.klub něco udělat a tím pádem by to nebylo třeba vyčítat ani mu ani klubu.

  • a jé - 02.06.2022, čtvrtek, 12:28
    (0)

    20 Mega jeden prestup a jedno hostování

  • karagavrylydys - 02.06.2022, čtvrtek, 12:24
    (0)

    Za mě: 20 mega + Fortelný na přestup.

  • drzý vandrák - 02.06.2022, čtvrtek, 12:23
    (0)

    Samozřejmě, že o takovém kapesném za Sáďu nemůže být ani řeči.Zaplatí kdejakého troubu a tady chtějí somrovat?Pod třicet ani hovno!

  • karagavrylydys - 02.06.2022, čtvrtek, 12:13
    (0)

    silon: https://www.transfermarkt.com/lukas-sadilek/profil/spieler/242084

  • silon - 02.06.2022, čtvrtek, 12:10
    (0)

    Kdo z nás odpovědně může říct, kolik je reálná cena Sadílka na trhu? Já to nevím, ale jsme si jistý, že vedení není hloupé a prodá za tolik, kolik bude možné dostat. Sáďa loni prodloužil o 2 roky právě s tím, že letos v létě by pravděpodobně měl odejít a Slovácko mělo utržit. Mohl odejít i loni zdarma, ale zachoval se suprově. Že ti nejlepší budou od nás odcházet, to je a bude naše realita, ale pokud odejde jen jeden z klíčových hráčů a přijdou 3 jiní kvalitní, tak je to ještě pořád výborná situace.

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 11:55
    (0)

    Tak hlavne sparta dostane balik za Hlozka a prachy mit bude (coz by ale mela stejne diky Křéťovi)... opravdu bychom si meli tohoto hrace ocenit lip. Je to borec v nejlepsich letech s chrakterem, pracovity atdatd.....

  • Hory - 02.06.2022, čtvrtek, 11:36
    (0)

    Za mě 20mio, ok, ale k tomu Trávníka, jenž podepíše smlouvu na tři roky s tím, že první rok bude jeho mzdu platit Sparta, jelikož tam má ještě na rok smlouvu.

  • a jé - 02.06.2022, čtvrtek, 11:34
    (0)

    Další věc je ta ze přijdeme o dalšího hráče základní sestavy

  • Šovkovskij - 02.06.2022, čtvrtek, 11:32
    (0)

    Já si snad naivně myslím, že naše vedení není tak stupidní. Tímto by značně devalvolali to, co se ve skromných podmínkách podařilo.

  • huhu - 02.06.2022, čtvrtek, 11:29
    (0)

    v tom článku (bez ohledu na to jak moc je pravdivý) je hrozivá jedna informace, že slovácko nepůjde pod 15 milionů. Tím říkáme, že ty prachy fakt potřebujeme a za 20 milionů budeme spartě líbat ruce....

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 11:26
    (0)

    Protoze nutne potrebujeme penize a bohuzel se tim netajime (na misto abychom rikali opak a snazili se cenu maximalizovat)....

  • karagavrylydys - 02.06.2022, čtvrtek, 11:19
    (0)

    Jestli má hodnotu 35 mega, proč by ho Slovácko prodávalo za 20?

  • fandajakhrom - 02.06.2022, čtvrtek, 11:17
    (0)

    15 mega je vysmech. 20 mega, % z pripadneho prestupu a 1 hrac sparty k nam jako bonus. Tecka 😉

  • Šovkovskij - 02.06.2022, čtvrtek, 11:14
    (0)

    Pokud Sparta zaplatí za Mejdra Hradci 13 mega, jenž má 26 let, hrál první ligovou sezónu, plus přenechá Gabriela, což vynikající mladý bek, tak je to prostě málo.

  • RobertFCS - 02.06.2022, čtvrtek, 11:09
    (2)

    Před dvěma týdny se spolupodílel na rozborce Sparty ve finále MOL Cupu, už brzy by mohl hájit její barvy. Vedení letenského klubu totiž podle informací iSport.cz výrazně vystupňovalo snahu o získání klíčového záložníka Slovácka Lukáše Sadílka. Během středy by se o transferu mělo jednat přímo v Praze. Vše spěje k dohodě. „Hráč má o přestup velký zájem,“ uvedl náš zdroj. O jaké částky se jedná? Když iSport.cz zkraje května přišel poprvé s informací, že by Sparta ráda získala Lukáše Sadílka, v Uherském Hradišti z toho byl poprask. „Asi všichni víme, proč to vyšlo dva dny před pohárem,“ postěžoval si tehdy trenér Martin Svědík. „Je bezpředmětné na tohle odpovídat. Nevím, proč mám já před pohárem řešit zájem Sparty o Sadílka. Pokud je, bude se řešit potom.“ Před několika týdny Sparta sondovala situaci kolem samotného hráče. Mapovala, jak by se na případný přesun do Prahy tvářil. Tehdy tým vedl ještě Pavel Vrba. Pak situace navenek trochu usnula, protože po třesku na lavičce sportovní ředitel Tomáš Rosický vrhnul veškeré síly do hledání nového kouče. Toho už rudí v osobě Briana Priskeho mají, proto opět zintenzivňují zájem o Sadílka. Ještě během středy by se mělo v Praze uskutečnit jednání, které by mohlo celou ságou výrazně pohnout. O šestadvacetiletého středopolaře údajně usiluje rovněž jeden klub z Rakouska, zatímco zájem polského mistra Lechu Poznaň prý vyšuměl. „To bylo spíš něčí přání. Bohatý Lech má políčeno na větší jména,“ uvedl jeden z manažerů. Samotný hráč má každopádně preferenci jasnou: chce do Sparty. „Momentálně toho moc nevím a nechci se k tomu vyjadřovat, než se to vyřeší,“ vzkázal Sadílek iSport.cz. Pokud by se transfer povedlo dotáhnout, což je pravděpodobné, museli by Letenští sáhnout hluboko do kapsy. Přestupová částka se lehce může vyšplhat téměř k dvaceti milionům korun. Pod patnáct Slovácko určitě nepůjde. O dohodu se Spartou má zájem, neboť finance nutně potřebuje. Na posílení kádru před příštím ročníkem i na samotný chod organizace. O běhavého středopolaře s platnou smlouvou usiloval v předchozích týdnech také Baník Ostrava, ale tam klub z Uherského Hradiště své opory prodávat nehodlá. To je dlouhodobější jev. „Možná se to za rok změní, ale teď je to nesmysl. I pro ty kluky. Když bude s hráči jednat Sparta nebo Slavia a bude to celé dávat smysl, bránit jim nebudu,“ prohlásil jasně výkonný ředitel Petr Pojezný. A přímo k Sadílkovi dodal: „Už jsem řekl mockrát, že kluci, kteří tady vyrostli, si zaslouží v případě slušné nabídky odejít. Až přijde ta správná, uděláme to. Musí to být zodpovědné směrem k němu i k tomu, co nás čeká. Ve finále to musí rozhodnout majitel.“ Pracant Sadílek se v posledních dvou sezonách vypracoval v klíčového muže úspěšné slovácké skvadry. Nedávno skončený ligový ročník uzavřel s bilancí tří branek a tří asistencí. Do Svědíkova stylu hry je ideálním somatotypem. Navíc má vlastnost, kterou by Priske nepochybně ocenil. Schopnost házet dlouhé auty až do šestnáctky. Dánský kouč, vyhlášený specialista na standardní situace, tuhle zbraň využíval především během svého působení v Midtjyllandu. Své o tom vědí především fotbalisté Slavie... „Je to jejich charakteristický rys. Jednou jsem se o tom bavil s hráči, kteří v Midtjyllandu působili (Filip Novák, Václav Kadlec). Ten trenér s nimi cvičí techniku a švih. Je to situace, kdy do šestnáctky soupeře dostanou až šest hráčů, oba stopery, všechny vysoké hráče a hází to klidně i z půlky,“ vykládal tehdy kouč Jindřich Trpišovský. V předním dánském klubu měl tuhle disciplínu na starost pravý obránce Joel Andersson, ve Spartě by mohla připadnout právě Sadílkovi. „Pokud odejde, musíme sehnat náhradu,“ uvědomil si kouč Martin Svědík, jenž už přišel o kanonýra Václava Jurečku (Plzeň, Drážďany?) a levého obránce Josefa Divíška (Brno). Sparta už zkraje týdne oznámila první letní posilu, kterou se stal hradecký bek Jan Mejdr. Klub má dotažené rovněž příchody Jaroslava Zeleného, Kryštofa Daňka a mladíka Ondřeje Kukučky. Čeká se pouze na oficiální oznámení. Dalším v řadě by měl být právě Sadílek. Další talent Michal Ševčík naopak podle všeho zůstane i pro nadcházející sezonu ve Zbrojovce.

  • huhu - 02.06.2022, čtvrtek, 11:03
    (0)

    paya: na druhou stranu uvaž zkušenosti, ideální fotbalový věk a kvalitu. V Sadílkovi prostě kupují hotového hráče schopného hrát dalších 5 let na top úrovni. Takový Daněk je žhavé zboží, jenom protože je mladý a hraje (ikdyž teď na jaro moc ne) pravidelně ligu, a něco v něm je. Ale taky je velká šance že ve spartě bude nulový. Za hložka sparta dostane 600 milionů. Mi neříkej že Sadílek má hodnotu 20 mil.

  • Hory - 02.06.2022, čtvrtek, 10:59
    (0)

    A třeba Sáďa skončí v Rakousku, což bych mu přál nejvíc. Jinak v Olomouci na tu besedu přišlo 15.fanoušků a Michal Kvasnica z deníku Sport. Ale Olomouc mě celkem příjemně překvapila, jak to tam teď roztočila, že dokáže vydělat peníze.

  • paya - 02.06.2022, čtvrtek, 10:57
    (0)

    Šovki, dle tvých porovnání je 20 přesně ta cena, která odpovídá. Když uvážíš věk, perspektivu, tak je ta cena v pohodě. Ostatní zmínění jsou mladší a šli do minimálně stejně bohatých klubů. Jinak věřím, že bude k 20 milionům minimálně pěkné procento z dalšího prodeje či hráčská kompenzace :-)

  • Šovkovskij - 02.06.2022, čtvrtek, 10:54
    (0)

    ...Sigma střelí Daňka...😀

  • Šovkovskij - 02.06.2022, čtvrtek, 10:49
    (0)

    Za jednoho z klíčových hráčů v nejlepších letech, hráče, jenž s týmy opět obhájil čtvrté místo a hlavně vítěz poháru je avizovaných 20 milionů opravdu málo. Když Budějice střelí Basseyho do Ferencvarose tuším za 40, Sigma Daňka za 30, Baník Sora tuším rovněž za 30, nevím, proč bych se měli držet při zdi. Vyjednávací cena 40 milionů, pak se dá eventuálně slevit, jinak nezájem, děkujeme.

  • Jerry1984 - 02.06.2022, čtvrtek, 10:41
    (0)

    Má být lepší.. ale bude to velké oslabení. Snad vedení ví co dělá..

  • Jerry1984 - 02.06.2022, čtvrtek, 10:38
    (0)

    Toaletnou*

  • Jerry1984 - 02.06.2022, čtvrtek, 10:38
    (0)

    Na Toaletní? Jde čekal bych, že bude mít Sáďa větší vkus...tak nic. Dobře mu tak..

  • vajdik - 02.06.2022, čtvrtek, 10:32
    (0)

    Do Sparty má například přestoupit Kryštof Daněk - Sigma Olomouc. Tam je předpoklad že Sigma dostane 30.mil + Takže za Sadílka dostat v českých podmínkách 3/4mil euro mě přijde opravdu málo.

  • Lemmy - 02.06.2022, čtvrtek, 10:31
    (0)

    Mě by se tady místo Trávníka líbil jiný hráč ze sparty - Martin Minčev. A nebo Michal Sáček.

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 10:29
    (0)

    A z toho článku píšou, že jednali ve středu, takže možná že už je i rozhodnuto :-)

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 10:27
    (0)

    huhu: to máš pravdu, ale osobně si myslím, že vybírají hráče pro ten jeho styl, co bude chtít hrát... a Sadílek mi do toho stylu náramně zapadá... a jestli je odborník na datové analýzy, tak si ho jistě nechal proklepnout... úplně si nemyslím, že to je tah mimo mísu... jenom problém bude u nás, ztratíme dost klíčového záložníka a před poháry, to nebude nic snadného ho nahradit...

  • Black Wolf - 02.06.2022, čtvrtek, 10:26
    (0)

    Sadílek pokud půjde do toho cirkusu, dopadne jak Trávník, nevyjdou mu dva tři zápasy a skončí někde v Jablonci nebo Boleslavi. Nicméně "nabídka" 20 míčů je výsměch, pod 40 by vedení nemělo jít.

  • huhu - 02.06.2022, čtvrtek, 10:23
    (0)

    BM: podle mě ten Dán ani neví o koho jde. Sparta už měsíc dotahuje posily, Daněk, Sadílek, Zelený, nového trenéra oznámili včera. Jako asi mu ukázali pár záběrů z hry Sadílka, ale je to k smíchu, že ten trenér vůbec nezná zdejší prostředí a hráče, a vedení mu vybírá posily.

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 10:18
    (0)

    Procenta z přestupu u hráče co má 26 let, bych nečekal moc velké, určitě podepíše na minimálně 2-3 roky a pak už nebude mít nějakou super cenu směrem do zahraničí, spíš tu kompenzaci v podobě Trávníka plus těch cca 25 mega, by odpovídalo...

  • kecipep - 02.06.2022, čtvrtek, 10:17
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/415010/sparta-jedna-o-sadilkovi-hrac-chce-slovacko-vyhlizi-injekci-kolik-dostane.html

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 10:14
    (0)

    Ale troufnu si tipnout, že pro toho Dána, je ten Sadílek terno a bude ho chtít, má přesně co on požaduje, vytrvalost obrovskou, vcelku i techniku a umí házet dlouhé auty :-) to si myslím, že se mu líbí a byl na to zvyklí z Mydlltejendu, tam házeli taky dost daleko, když si vzpomenu na jejich zápas se Slávií :-)

  • seby77 - 02.06.2022, čtvrtek, 10:14
    (0)

    Tak je to prvni informace od novinare. Nebal bych se toho, ze by si vedeni nechalo nasjat na hlavu...

  • kecipep - 02.06.2022, čtvrtek, 10:13
    (1)

    Zas hleďte na to rozumem, nejen srdcem. Koho kupuje velká trojka z ligy za 20+? Naše vedení jsou borci, kteří si vyjednají jistě skvělé podmínky, ať už procenta z další přestupu či hráčská náhrada.

  • Lemmy - 02.06.2022, čtvrtek, 10:12
    (0)

    Možná bych trochu krotil vášně. Je potřeba brát v úvahu hráčův věk, zkušenosti na mezinárodní scéně atd. Navíc, při prodloužení smlouvy mohla padnout ústní dohoda. IMHO 20 Milionů je poměrně vysoká částka :-)

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 10:09
    (0)

    Přesně tak 20 milionů je výsměch, začal bych na 35 až 40 milionech, jinak nemá cenu se s nimi bavit... i když chápu, že Lukáš tam bude chtít jít...

  • Fcslovacko2004 - 02.06.2022, čtvrtek, 10:03
    (0)

    20 milionů je výsměch! Doufám že je Šumi pošle do prdele! Buď 20 + Trávník nebo aspoň 40 mega, peníze mají, dostali dost za Hložka

  • seby77 - 02.06.2022, čtvrtek, 10:02
    (0)

    Repost z TT Jana Vacka.

  • huhu - 02.06.2022, čtvrtek, 09:59
    (0)

    seby77: 20 milionů ,to si snad někdo dělá prdel. Pražáci si myslí, že když to je jenom ze slovácka, to to bude za levno. V dnešní době za klíčového hráče 4. týmu tabulky je to pakatel. Minimálně 30 milionů.

  • seby77 - 02.06.2022, čtvrtek, 09:57
    (0)

    Vedení @ACSparta_CZ vystupňovalo snahu o získání Lukáše Sadílka z @1_FCS. Během dneška by se mělo o transferu jednat přímo v Praze, hráč má o přesun na Letnou velký zájem. Cena by se mohla vyšplhat k 20 milionům korun. Podrobnosti už brzy na iSport.cz.

  • karagavrylydys - 02.06.2022, čtvrtek, 09:54
    (0)

    Tak Bah za 8 milionů eur ze Slavie do Benfiky. Hezký obchod.

  • chalupář - 02.06.2022, čtvrtek, 09:51
    (0)

    Možná že tato nenápadná práce mimo světla reflektorů je jedním z klíčů našeho úspěchu. Už v minulosti se to prokázalo na spoustě drobných příkladů.

  • Lemmy - 02.06.2022, čtvrtek, 09:50
    (0)

    Nike - to se spíš Sigma inspirovala od nás. Měli jsme v minulosti posezení s tím tlu**** č****** a jmenovalo se to Slovácká férovka (?). Vykouřil tam krabičku cigaret a nic nám tam vlastně neřekl. Myslím že současné vedení pracuje velice dobře a dal bych jim klid a čas na práci :-)

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 08:39
    (1)

    paya: já kolem sebe nekopu, to je tvůj názor, jestli píšu blbiny, to tě asi zajímat nemusí, však to nemusíš číst... stačí si projít řadu diskuzí a zjistíš kolik blbin dle tvého názoru se tam píše... od toho jsou diskuze, ale to ti už nebudu vysvětlovat... ohledně města to opravdu už nevytahuj, Allianz arénu tady nečekám a kádr za miliardy taky ne, to lepší tréninkové centrum pro mládež bych si ale dokázal představit :-) jinak si myslím, že do veřejného rozpočtu přispívám i já, takže zase na diskuzním fóru si snad můžu napsat, co bych si dokázal představit zaplatit z veřejných peněz, ale to je stejně jedno, nejsem zastupitel ani nikdo kdo veřejné finance rozděluje a určuje, co se kde bude platit... Jo a ještě já se netrefuji do příchodů, já jsem jen psal, že vynaložené peníze za opci na Šašinku bych si dokázal představit jinde, než zrovna za tohoto hráče, který mě nepřesvědčil (upozorňuji mě, neříkám, že třeba pana Svědíka ano) Rambo dokázal alternovat i na levém kraji, to jenom pro tvou informaci... takže když jsem psal, že bych hledal krajního beka, tak jsem myslel ideálně beka na obě strany, že je schopen alternovat na obou krajích a samozřejmě s jeho možností hrát i krajního záložníka, když by naši krajní hráči byli třeba zranění... např. Holzer hrál krajního beka a je schopen i hrát krajního záložníka... o tomto jsem psal, o žádném hrotu ani podhrotu, už jsem tady několikrát psal, že Jurečka pro mě není hrot ani podhrot... jeho pozice je krajní záložník, pokud si byl s tím tatínkem jak píšeš 2x za rok na fotbale, tak jsi si toho asi nevšimnul, ale když se na to zaměříš, tak zjistíš, kde se Jurečka na hřišti cítil nejlépe :-)

  • Nike - FCS - 02.06.2022, čtvrtek, 08:38
    (0)

    Co se tak trošku inspirovat od Sigmy? Minář jejich ředitel odpovídal fanouškům na besedě na jejich otázky, odpovídal hodně otevřeně a dotkl se mnoha témat... To už tady něco takového zaznělo před začátkem sezóny... To by nebylo špatné, za mě je to krok dopředu, jak se zase posunout.... Kdyby si tiskový mluvčí nebo Šumi společně s Pojezným sedli na hřiště u stolečku s mikrofonem, fanoušci by seděli na áčku... Mohlo by být něco podobného ale u nás se vše tají, nemluví otevřeně a je možné že by 50% otázek nebyla zodpovězena pořádně :-D

  • paya - 02.06.2022, čtvrtek, 08:20
    (0)

    BM: začal jsem zaprvé pochvalně, že si rád počtu také....viz. Bayerne ještěže tak :-D protože tvé pohledy jsou velmi často zcela mimo :-D aspoň se během okurkovky nenudíme - palec hore! Proto nějak nechápu, proč kolem sebe kopeš a píšeš blbiny. Ano, zapomněl jsem na Holzera, takže děkuji za doplnění. Podstatou toho příspěvku bylo, že pokrýváš potřebu přivést hráče od stopera až po hrot a levou i pravou stranu, takže může přijít kdokoliv a budeš mít pravdu. Rambo hrál pravou stranu, Jurečka levou stranu, podhrot či hrot, takže jsem pouze upozornil, že se do dalšího příchodu určitě trefíš :-) město a peníze tady opět vytahovat nebudu, ptz dokud tu nebude tréninkové centrum, Allianz aréna a kádr za miliardy, tak nebudeš spokojený nikdy a nejlépe vše zaplaceno z veřejných peněz :-) jak píší druzí, píšeš tady toho tolik, že se občas do něčeho trefíš, diskuze nestojí, ale mnohdy to působí od příspěvku od Pojezného až po příspěvek žáčka z přípravky, co jde s tatínkem 2x za rok na fotbal :-)

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 08:19
    (0)

    Jinak ještě k tomu, že jsem velký pesimista... je to pravda, ne úplně ve všem, ale mám takový svůj postoj, kdy raději budu pesimista a když se to nejhorší nestane, tak budu šťastný i s tím, že jsem připravený na nejhorší variantu, aspoň to pak člověka tolik nebolí... než opačně být optimista a pak dostat ránu, to je většinou vždy to horší i pro psychiku a teď nemluvím jenom o fotbale... takže těm co mě berou jako největšího scénáristu katastrof se omlouvám, ale jiný už asi nebudu :-)))

  • Bayern Munchen - 02.06.2022, čtvrtek, 08:15
    (0)

    Nevím, zda jsem se dočetl správně, možná mi to tady někdo z oponuje, pokud bychom začali v tom třetím předkole EL a vypadli a následně i vypadli v tom 4 předkole KL, tak bychom měli vyinkasovat 1,5 mil eur. Což tedy není zrovna malá suma, když si vezmu, že to je hodnota podle transfermarketu Sadílka... A za vítězství v českém poháru jsme inkasovali 1,5 mil. Kč a nevím, kolik je za to 4 místo v lize jestli stále ty 4 mil. Kč. No když to tak vezmu tak pan Svědík, už vydělal docela dost pro Slovácko... tak snad mu přivedou jeho vysněné posily :-), zaslouží si to...

  • chalupář - 02.06.2022, čtvrtek, 05:37
    (0)

    Hory: souhlas, to je smysl diskuse.

  • Hynda - 01.06.2022, středa, 20:15
    (0)

    Ten náš trenér reprezentace je jakýsi divný 😁😁😁sak Švýcarsko nám ukáže jak se hraje fotbal,to zas bude ostuda a Jurečku ani nepostaví

  • Jerry1984 - 01.06.2022, středa, 20:07
    (0)

    na kritiku ten čas (možná) přijde.. zatím je nechte pracovat...

  • Skein - 01.06.2022, středa, 19:52
    (0)

    ať jde víte kam...

  • Bonito33 - 01.06.2022, středa, 19:49
    (0)

    Proč jste se dodatečně rozhodl povolat záložníka Alexe Krále, který od 5. února ve West Hamu nehrál? Není to trochu nefér vůči hráčům, kteří byli mezi náhradníky a mají za sebou úspěšnou sezonu jako Lukáš Sadílek a Marek Havlík ze Slovácka nebo Pavel Bucha a Jan Sýkora z Plzně? Přemýšleli jsme o tom. Účinkování Alexe nebylo v Anglii takové, jak si on i my představovali. Nicméně tu byl s námi od začátku, patřil do základní sestavy. Zná, jak pracujeme a jak chceme hrát. Dennodenně trénuje se skvělými hráči v nejlepší lize světa. Brali jsme v potaz i další hráče, které zmiňujete. Ale typologicky, co potřebujeme, nám vyšel Alex nejlíp. Kritiku jsme očekávali, ale stojíme si za tím.

  • tvojemama - 01.06.2022, středa, 19:23
    (0)

    Tak BM většinou napíše nejhorší možný scénář, ale taky je to někdy potřeba. Navíc je okurková sezóna a číst spekulace mě taky baví.

  • Lemmy - 01.06.2022, středa, 17:41
    (0)

    V baníku mají docela dost hráčů pod smlouvou a budou se muset některých zbavit.. Třeba sem některý z nich příjde, třeba takový Jakub Pokorný by nemusel být špatný 😏

  • Hory - 01.06.2022, středa, 16:11
    (0)

    Ondra Kudela se má tento týden rozhodnout nad nabídkou Jakarty. Ve Slavii s velkou pravděpodobností už pokračovat nebude.

  • Hory - 01.06.2022, středa, 13:55
    (2)

    Obecná poznámka. Musím se Bayerna zastat.Ať píše cokoliv, vždy si rád přečtu názor někoho, kdo ho pokaždé napíše slušně a kultivovaně.

  • Bayern Munchen - 01.06.2022, středa, 13:09
    (1)

    paya: no dal si mi to teda :-) musím se smát... za prvé s odborníkem co sedí na městě a hají dary města Slovácku, se nehodlám bavit, to už o tom člověku říká hodně... Tak za prvé mluvil jsem o krajních obráncích, kteří můžou hrát krajní beky... ještě doplním zapomněl jsi v tom výčtu hráčů na Holzera :-) Vždy jsem tady psal, že Jurečka není hrot, jestli podle tebe ano, tvůj názor, za mě to byl vždy krajní hráč, kde hrál i nejlíp a myslím si, že se tam i cítil dobře... Kalabiška a Petžela jsou super hráči jenom s věkem 35 a 39 let se mi zdá, no na určitou část zápasů výborné, ale na celý zápas to už může být problém, nemluvím o regeneraci při zápasech čtvrtek a neděle, takže pomalu se nám ten výčet hráčů snižuje, Juroška mladík, nevím zda už je připravený pod Svědíkem na celý zápas... Ano můžeš přejít na tří obránce Hofmann, Kaldec, Šimko nebo Daníček, jen jsem zvědavý zda to bude v kvalifikaci o evropské poháry stačit, myslím hlavně z pohledu rychlosti, přeci jen nejmladší hráči to nejsou a Evropa je trochu jinde než ČR... Šašinka je sice mladý, ale perspektivní nevím, no každý máme na něho jiný pohled, neberu ti ho a ani ty o ničem nerozhoduješ v klubu, takže ještě že tak. Pokud tady Šašinka zůstane tak to tipuji že bude stále hostování, přeci jen ať má větší čas se ještě ukázat, když byl hodně zraněný... A s tou Plzní, jsem nepsal, že dávají velké peníze do přestupů, jen jsem psal, že se divím, že tam jde tolik hráčů už teď a při tom tam nejsou peníze... sice posily jim tam jdou free, ale někdo je platit musí a smlouvu nemají za pár kaček... Jinak mluví se, že do Plzně má jít Jemelka a Tijani ti už asi zadarmo nebudou :-)

  • paya - 01.06.2022, středa, 12:46
    (-1)

    jen doplním úplně základní fakta k tvým pochodům, které mě nejvíc baví a dokazují jak jsi zcela mimo mísu: použil bys raději peníze na nákup krajního beka či záložníka na místo zraněného Reinberka či Jurečky, takže vlastně na ten svůj kec můžeš implementovat jakýkoliv další příchod, jelikož máš záběr od obránce až po hrotového útočníka a jak z levé strany, tak z pravé :-D Pokud mluvíš o krajích, tak tam máme hráče jako Kalabiška, Tomič, Juroška, Petržela, Sinyavskiy, použitelný tam je Kohút či třístoperový systém se Šimkem a Kadlecem. Ještě mohl zmínit jako náhradu za Pepu Divíška :-D Šašinka je stále mladý a perspektivní hráč za dostupnou cenu, takže naštěstí o ničem nerozhoduješ a tvůj pohled nikoho velice nezajímá. A být překvapený z posilování Plzně :-D tým který se kvalifikoval do předkol LM, vyhrál ligu a jsi unesený z toho, že se vrátil Pilař jako volný hráč, za Hrušku přišel další volný hráč brankář Jedlička prakticky také z regionu a do třetice další volný hráč Kristi Qose :-D Opravdu mistr dává velké peníze za přestupy, ty odborníku :D

  • Bayern Munchen - 01.06.2022, středa, 12:42
    (1)

    paya: dík za palec hore :-) hlavně že tvé pohledy jsou správné :-)

  • paya - 01.06.2022, středa, 12:31
    (0)

    Bayerne ještěže tak :-D protože tvé pohledy jsou velmi často zcela mimo :-D aspoň se během okurkovky nenudíme - palec hore!

  • Hory - 01.06.2022, středa, 11:57
    (0)

    Berme to tak, že Vítek měl ve smlouvě o hostování kolik musí odchytat zápasů za Prostějov. Ty odchytal, další už ne. To něco o nem vypovídá. Jeho největším problémem je psychika. Proto ta jeho nestabilita. To ho bude provázet pořád a to mu podráží nohy v jeho rozvoji.

  • kecipep - 01.06.2022, středa, 10:49
    (0)

    Gólman Vít Nemrava (26) se vrací z Prostějova do Slovácka. No asi si s Bajzou rovnou hledají další angažmá, pokud nenecháme Borka někde rozchytávat

  • Bayern Munchen - 01.06.2022, středa, 10:22
    (0)

    Odhaduji 3-4 miliony... Ale já bych to za něho nedal, nejsem přesvědčen o jeho kvalitách... Raději bych na jeho místo posunul z B týmu třeba Kratochvílu a tyto peníze využil na nákup krajního beka či záložníka... protože Reinberk má natržený sval a bude určitě mimo aspoň 6 týdnů, takže se ho příprava moc týkat nebude a pak i z důvodu toho, že odešel z krajní pozice Jurečka a pokud budu brát že ten Estonec je náhrada za Navrce, která tu chyběla, tak bych viděl raději vynaložit ty peníze na kraj než Šašinku... ale to je jenom můj pohled, třeba pan Svědík to vidí jinak... Jinak zatím nejvíce posiluje Plzeň, což je zajímavé, že tam ti hráči jdou, když tam nejsou peníze...

  • karagavrylydys - 01.06.2022, středa, 09:47
    (0)

    Ví někdo, jak vysoká je opce u Šašinky?

  • Hory - 01.06.2022, středa, 06:06
    (0)

    Dnešní iSport k Šašinkovi - Ondřej Šašinka by naopak mohl zůstat ve Slovácku, kde toho sice vinou zdravotních problémů neodehrál tolik, ale oboustranný zájem na pokračování je. Otázkou je, zda uherskohradišťský celek útočníka vykoupí (opci má), nebo hráč prodlouží smlouvu na Bazalech a o danou dobu se protáhne hostování.

  • Petros - 31.05.2022, úterý, 23:17
    (0)

    Taky věřím pokud se podaří dostat do Evropy, že majitel všechny prachy nechá klubu a to by mohl být impulz pro Svědíka zůstat.

  • cicmaaa - 31.05.2022, úterý, 23:04
    (0)

    BM: tebe ten Baník furt nepustil? Co by tam dělal za ten rok? Trénoval Havlíka se Sáďů, jak si tady psal eště týden zpět? Nemám nic proti tvým spekulacím, ale neškodilo by se po každém tvém blabolu potom omluvit. Tebe by to přešlo po nějakém měsíci, co by ses tu co měsíc 4 krát omlouval, co jsi zase vyplodil ☺

  • Bayern Munchen - 31.05.2022, úterý, 20:55
    (0)

    Pokud by někam šel, tak v rámci ČR je jen Sparta, Slávie a Baník, pak už je jen zahranici…

  • Bayern Munchen - 31.05.2022, úterý, 20:53
    (0)

    Hory: to bych byl rad, ale tomu nevěřím…a hlavně co s tím má společného Plzeň…

  • Hory - 31.05.2022, úterý, 20:49
    (0)

    BM - já bych nebyl až tak negativní. Spíš si myslím, že nakonec ještě o dva roky u nás prodlouží.Je dobré si přečíst dnešní článek na iSportu o (ne)fungováni Plzně.

  • Bayern Munchen - 31.05.2022, úterý, 20:38
    (0)

    Tak je to stejně otázka už jen času, kdy půjde pryč… naše vedení mu asi nesplní jeho požadavky, tak jakou tu má možnost se dal posouvat… v Polsku bude mít úplně jiné finanční možnosti, ale je fakt že ho tady udrží snad na poslední rok kolektiv hráčů…

  • Rado - 31.05.2022, úterý, 20:28
    (0)

    Zdá se, že mediím Martin Svědík nedá spát...Polská liga je sice náročná, ale pozice Slasku nebyla lákavá pro další ročník a navíc zdejší majitelé při průběžném menším neúspěchu spouští bez milosti gilotinu. Prostě 8. června se na Slovácku začíná- testy, atd, atd. Kádr nutně potřebuje forvarda a jestli odejde Sadílek, tak i režiséra. Předpokládám, že pp. Pojezný a Šumi už něco konkrétního nachystali- mají na to týden...

  • Hory - 31.05.2022, úterý, 20:27
    (0)

    Klasický bulvární Koštuřík.Polsko chce, ale Svědík ne. I tak z toho dokáže vyrobit šokující článek, resp. nadpis.

  • bambulak - 31.05.2022, úterý, 20:26
    (0)

    martine nechod :(

  • RobertFCS - 31.05.2022, úterý, 19:50
    (1)

    Svázat ho řetězem, aby Slovácku neutekl. Reputace Martina Svědíka (47) překročila hranice, podle informací Sportu mu předložil lukrativní nabídku polský Slask Wroclaw! Problémem je ale výstupní klauzule v trenérově smlouvě, která do 1. července činí deset milionů korun a pak bude o čtyři „míče“ nižší. Druhým kandidátem je Marcin Brosz, jenž vede tamní reprezentaci U-19. Udržet Martina Svědíka ve Slovácku je pro klub stále těžší. Chrání ho v podstatě jen výstupní klauzule s vysokým odstupným plus srdečný vztah k hráčům a úspěšné výsledky. Každopádně v Polsku je žádaným artiklem. Před rokem měl laso z Wisly Krakov, nyní na něj ukázal Slask Wroclaw. Pravděpodobně si však bude muset nechat zajít chuť a vsadit na variantu číslo dvě, kterou je údajně domácí expert Marcin Brosz (49). V souvislosti s klubem, kde působí český záložník Petr Schwarz, byl nedávno zmiňován rovněž Pavel Hapal s asistentem Radoslavem Kováčem. Ovšem tahle ulička už je slepá. Ve hře je primárně Svědík. Prý ho doporučil mimo jiné krajan a kamarád Vítězslav Lavička, jenž koučoval Wroclaw v letech 2019-2021. Dříve zanechal v klubu trenérskou stopu rovněž Stanislav Levý (2012-2014). „Nebudu to komentovat,“ vzkázal Svědík, jenž užívá zasloužené dny volna a chystá se s rodinou na dovolenou u moře. Je jisté, že pracovitého muže angažmá v cizině láká. To ostatně přiznal minulý týden v rozhovoru pro deník Sport a web iSport.cz. Smlouvu má v Uherském Hradišti ještě na další sezonu a podle všeho odejde až po ní. „Samozřejmě mě lákají i nové výzvy, tím se netajím. Rok je strašně dlouhá doba, ve fotbale a v trenéřině kór. Nepovede se podzim a můžeme se bavit úplně o něčem jiném. Navíc nikde není napsáno, že se do Slovácka nemůžu někdy vrátit,“ prohlásil. Slask v něm vidí odborníka, který by tradiční polský klub rychle zvedl z podprůměru. V posledním ročníku Ekstraklasy skončil tým až patnáctý, od sestupu ho dělily jen tři body. Proto skončil trenér Piotr Tworek, jenž vyhrál jediný z deseti zápasů. „Mužstvo povede nový trenér,“ sdělil prezident Piotr Wasniewski. Vedení ukázalo až do Uherského Hradiště. Ačkoliv se Svědík nezdráhá přijmout ekonomicky výhodnou výzvu z Ekstraklasy, vypadá to, že ještě setrvá na Slovácku a nechá doběhnout smlouvu do konce. „Už kvůli hráčům, s nimiž má dobrý vztah,“ uvedl zdroj Sportu. Trenérův odchod těsně před novou sezonou a startem v evropských pohárech by byl pro celý klub obrovským zásahem. „Byla by škoda ještě nevydržet. I vzhledem k mančaftu. A on to ví,“ reagoval výkonný ředitel Petr Pojezný. „Ale víte, jak to ve fotbale chodí. Co mám dělat, pokud mu zavolá Barcelona? Čas trenérova odchodu přijde, to nás asi nemine. Když bude dobrý, půjde,“ dodal. Barcelona zatím nevolala, „pouze“ Slask. Takže Slovácko dál se Svědíkem? Je to reálné.

  • karagavrylydys - 31.05.2022, úterý, 19:48
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-ostatni-ligy/414905/polsko-vola-svedika-uspesny-kouc-slovacka-ma-lukrativni-nabidku.html

  • Lemmy - 31.05.2022, úterý, 19:17
    (0)

    Ykarus, Vajdík: jako nechci se s vámi hádat, ale každá smlouva může být napsána jinak. A pokud jste ji nečetli, tak tady jenom spekulujete 😇

  • vajdik - 31.05.2022, úterý, 19:04
    (0)

    Ykarus já ne, ale vysvětloval jsem to níže...

  • Ykarus - 31.05.2022, úterý, 18:59
    (0)

    vajdik-to si objevil Ameriku🙈

  • vajdik - 31.05.2022, úterý, 18:52
    (0)

    Kdyby si Vrba nenašel Baník, nebo Baník Vrbu, jak chcete... Tak Sparta by musela platit Vrbu i další sezónu. Až do doby než by si našel nové angažmá. Tak to totiž kluci funguje. Popř. může nastat vzájemná dohoda. Ale neplatí že když trenér vydrží měsíc ale smlouva je na dva roky že tim pro trenéra, konci příjem peněz.

  • vajdik - 31.05.2022, úterý, 18:49
    (0)

    Celtic - nechci ti oponovat, ale pokud by trenér podepsal na dva roky ve Spartě a ta by ho v říjnu propustila, musela by plnit nadále výplatu. Takže se trošku kluci pletete... A je rozdíl ve Slovácku třeba za 200 a ve Spartě za 800

  • Hynda - 31.05.2022, úterý, 18:39
    (0)

    Celtic-presne tak jak jsi napsal.....👍

  • celtic - 31.05.2022, úterý, 18:30
    (0)

    Hynda:...jj slivovicka,pohodicka,vysoke kompetence a prace tady jista ale za malo penez😙...zas na druhou stranu radsi vrabec v hrsti jak holub na strese..na sparte hodne penez ale jistota zadna,par zapasu se prohraje a trener si muze hledat angazma ani slovutny veletrener nevydrzel celou sezonu

  • Hynda - 31.05.2022, úterý, 18:20
    (0)

    Sak aj tak dobře,kde by se měl tak dobře jak u nás 😁😁😁slivovicka,dobrý lid a pohodička

  • Mouses - 31.05.2022, úterý, 16:02
    (0)

    Tak Sparta už má trenéra. O Svědíka tak nejspíš nepřijdeme :)

  • TK27 - 31.05.2022, úterý, 15:18
    (0)

    Na druhou stranu by měl být soudný, musí snad vědět, že za poslední 2 roky to u něj za moc nestálo.

  • riedlss - 31.05.2022, úterý, 15:16
    (0)

    Tráva by musel v první řadě polevit ze svých finančních nároků...

  • Nike - FCS - 31.05.2022, úterý, 14:28
    (0)

    Dostat sem Trávníka zadarmo a pak ho zase střelit za nějaké peníze, kdyby se tu rozehrál, to by byl kumšt :-D

  • a jé - 31.05.2022, úterý, 14:25
    (0)

    Už by mohlo vedení představit další posilu 😀

  • Lemmy - 31.05.2022, úterý, 14:22
    (0)

    Trávníka chápu. Když má ještě rok jistotu hezkého výdělku, moc se sem nepožene. Zkusil bych ho získat po konci smlouvy, mohl by se tady rozehrát, pomohl by nám na hřišti a třeba by z něj kápla i nějaká ta korunka... Teď bych to ale nechal být :-)

  • drzý vandrák - 31.05.2022, úterý, 14:02
    (0)

    Pevně věřím, že vedení má nachystané alternativy ať odejde jeden nebo druhý.Trenér Svědík měl nachystaný seznam hráčů, o které by měl zájem na doplnění mužstva, případně náhradu za případný odchod.Vydržme!

  • tomisek - 31.05.2022, úterý, 14:01
    (-1)

    Ty znas financni naroky Travnika?

  • karagavrylydys - 31.05.2022, úterý, 13:42
    (0)

    No nevím, jestli by byl Trávník se svými finančními nároky momentálně pro nás to pravé ořechové. Jinak za poslední 3 sezony má celkem 3 vstřelené branky a 5 asistencí ...

  • fandajakhrom - 31.05.2022, úterý, 13:41
    (0)

    Bayern: Ruzena z prasecaku to rikala 😂 nekde jsem to zaslechl, neni treba resit zdroj

  • vajdik - 31.05.2022, úterý, 13:15
    (0)

    celtic - kde máš tu jistotu že zopakuje letošní sezonu, kde máš jistotu že se na prvním tréninku nezraní, nebo mu v srpnu v zápase někdo zlomí nohu atd.... Dle mého teď má ON výchozí pozici pro sebe nastavenu velice dobře, druhý nej střelec první ligy, zadarmo, jelikož je bez smlouvy a navíc v repre kempu... Ta možnost v jeho případě už nikdy lepší nemusí být. Bylo spousta hráčů co jim vyšla jedna sezona a tím to zkončilo, viz Jirka Kowalík. To co třeba vydělá jednu sezonu ve druhé německé (když bude chytrý a on má ten titul Mgr., tak si vyjedná přinejmensím smlouvu na dvě sezony).

  • Hory - 31.05.2022, úterý, 13:06
    (0)

    Dávala by smysl varianta Sadílek do Sparty a nám peníze za přestup + Trávník.

  • Pan Puk - 31.05.2022, úterý, 12:52
    (0)

    Kdyby odešel Sáďa (což mu ze srdce přeji a za své výkony si zahraniční angažmá zaslouží) tak by se mi tu líbil Tráva. Přesně zapadá do současného týmu - Odchovanec co si potřebuje spravit chuť na fotbal.
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/414897/vracim-se-do-sparty-potvrdil-travnik-slovacko-je-vzdy-varianta.html

  • celtic - 31.05.2022, úterý, 12:23
    (0)

    Jurecka udelal chybu ,mohl tu sezonu zustat pomoct nam do skupinove faze EL nebo EKL...nohl se zviditelnit v evrope..tak by sel do nejakeho zajimaveho prvoligoveho klubu v zahranici kde by vydelal jeste vetsi prachy nez ted vydela nekde v druhe nemecke lize,kde se zahrabe a sejde z oci...

  • Bayern Munchen - 31.05.2022, úterý, 12:05
    (0)

    Pan Puk: odkdy se hraje v Tescu tenis :-)

  • Pan Puk - 31.05.2022, úterý, 11:51
    (0)

    Bayern Munchen> V Tescu na tenisu :-D

  • Bayern Munchen - 31.05.2022, úterý, 11:26
    (0)

    fandajakohrom: a kde si to slyšel...

  • eLucky - 31.05.2022, úterý, 09:43
    (0)

    to Šovki: To jenom podporuje dlouhodobý postoj většiny fanoušků k reprezentaci FAČRu, není to reprezentace Česka, ale svazu... a podle toho to vypadá;)

  • fandajakhrom - 31.05.2022, úterý, 09:10
    (0)

    Slysel jsem neco o odchodu Sadilka do Rakouska. Uz je to jiste??

  • Šovkovskij - 31.05.2022, úterý, 09:01
    (0)

    K fotbalové konzervě a vlezdoprdelkovi Šilhavému, respektive k celé FAČR řeknu tolik, že to celé působí naprosto bizarně. Šilhavý nezvládne postup na MS, tudíž jasný cíl, hra národního týmu je nudná a stereotypní, nedává šanci jiným hráčům, než svým oblíbencům, nevyužívá potenciál, který tu je a jako třešničku na dortu, nejen, že po fiasku nezazní ze svazu jasné prohlášení, že mu smlouvu neprodlouží, naopak, smlouva je mu nejen prodloužena, ale dokonce i výrazně vylepšena. Tohle je prostě možné jen tady... Chápete to někdo?

  • karagavrylydys - 31.05.2022, úterý, 08:44
    (0)

    chalupář: Nemyslím si. Ten jde vyloženě po penězích.

  • Nike - FCS - 31.05.2022, úterý, 08:24
    (0)

    to hory: Taky mě to tak přijde :(

  • Hory - 31.05.2022, úterý, 08:18
    (1)

    Celou dobu to na mě působí tak, že mu jde jen o peníze.Nejde mu ani o to, sportovně něco dokázat, jen co nejvíc vydělat. To je jeho priorita číslo jedna.Když to zveličím, když mu nabídne ze všech nejvíce peněz mužstvo z třetí řecké ligy, tak podepíše tam.

  • chalupář - 31.05.2022, úterý, 07:30
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-reprezentace-plzen-preferuju-zahranici-rika-reprezentacni-utocnik-3403183 Beztak nakonec prodlouží ve Slovácku eště :D Kdo vybírá, přebere

  • celtic - 30.05.2022, pondělí, 20:26
    (0)

    A jeste spartanci pesek a krejci,ktere videl silhoun na vlastni oci jak "radili"proti nam ve finale mol cupu😀😀😀 ).a nevadi ani ,ze ti jeho kone pravidelne nehraji,nebo jsou z formy .podle toho ta nase repre tak aj vypada jak vypada...

  • celtic - 30.05.2022, pondělí, 20:22
    (0)

    Dokud bude u repre antitrener Silhoun,tak pujde repre do kopru a utkani v lize narodu stejne prohraje,navic pokud by nasi hraci dostali nominacni pozvanku tak by sedeli akorat na lavce...on tam da radeji sve oblibebce (kral,hlozek,mandous apod),

  • Lemmy - 30.05.2022, pondělí, 19:26
    (0)

    Hráče potřebujeme odpočaté, čeká nás náročný program. Do repre se můžou dostat po podařených zápasech v evropských pohárech. Skupinová fáze je dlouhá 😉

  • tvojemama - 30.05.2022, pondělí, 17:50
    (0)

    Kdyby to byl normální termín, tak jsem nasraný. Sezona byla náročná a kluci budou mít konečně delší dovolenou. Podzim bude hodně zápasů, takže pro nás určitě dobře.

  • karagavrylydys - 30.05.2022, pondělí, 13:49
    (0)

    Myslím můžeme být rádi, že jede Král a Mandous a ne Nguyen, Sadílek nebo Havlík.

  • chalupář - 30.05.2022, pondělí, 13:36
    (0)

    Valheru: přesně tak.

  • Valheru - 30.05.2022, pondělí, 13:34
    (0)

    Upřímně, ať jedou na ligu národů klidně hráči co nehráli vůbec celou sezonu, naši kluci ať si odpočinou před novou sezonou a absolvují klasickou přípravu a ne tu šaškárnu :-)

  • Jerry1984 - 30.05.2022, pondělí, 13:22
    (0)

    uplně chybí nějaký progres..

  • Jerry1984 - 30.05.2022, pondělí, 13:20
    (0)

    funguje, respektive nefunguje to takto odjakživa.. trenéři mají svoje koně a na ty sází bez ohledu na aktuální formu... a můžete se vztekat jak chcete. Druhá věc jsou pak výsledky a pak taky je taky díky tomu ta repre tam kde je...že.

  • chalupář - 30.05.2022, pondělí, 13:19
    (0)

    pane hešpy, s tvým názorem souhlas, ale hledal bych na tom i pozitiva co se týče možných zranění a absence na přípravě, kterou věřím, že má Svědík nachystanou do detailu. Posledně jsme taky hudrovali, že nikoho z fcs nenominoval, a ve výsledku to možná bylo aj dobře.

  • tomisek - 30.05.2022, pondělí, 13:05
    (0)

    Tak to je šaškárna! Uz chybí jen duo Matějovský a Hubschman

  • hešpy - 30.05.2022, pondělí, 12:11
    (0)

    Mimochodem komediant Šilhavý do repre nominoval Krále, který tenhle rok odehrál asi 45 minut. Jasná ukázka, že se hráči ze Slovácka, ale i z jiných klubů můžou přetrhnout, ale pod tímhle šaškem šanci nedostanou.

  • Nike - FCS - 29.05.2022, neděle, 12:15
    (0)

    Sadílka bych ještě udržel na poháry a podle toho se rozhodl. Pokud by jsme došli až do skupin, tak by i on sám taky chtěl zůstat. Jinak nemá cenu si ho tady držet, je na vrcholu a pokud někdo vysolí 35-50 mega tak bych mu přál nějaký dobrý přestup, kde bude hrávat a rozvíjet se...

  • Bonito33 - 29.05.2022, neděle, 11:39
    (0)

    Cicilia v 11tce sezóny dle průměru zápasových hodnocení isportu.

  • Black Wolf - 29.05.2022, neděle, 11:05
    (0)

    Skvělá zpráva! Havlík je nesporně základní článek týmu, doufám, že zůstane i Sadílek.

  • fipa - 28.05.2022, sobota, 15:57
    (0)

    Nejdůležitější podpis tohoto léta 👏👏👍 vedení. Teď podepsat cCiciliu

  • Pondras - 27.05.2022, pátek, 23:07
    (0)

    Oprava: Máro

  • Pondras - 27.05.2022, pátek, 23:07
    (0)

    Bohužel nebo bohudík jsou komentáře a debaty pod každým článkem. Ale Tedai tady. Super zpráva. Málo moc díky a ať sd daří minimálně stejně.

  • fandajakhrom - 27.05.2022, pátek, 20:27
    (0)

    Nechapu, proc nejsou pod timto dulezitym clankem desitky oslavnych komentaru.. je to skvela zprava !!!

  • kecipep - 27.05.2022, pátek, 12:25
    (0)

    Největší posila. Jednou se mu třeba i nějaké zahraničí podaří, pokud si to bude přát on sám, ale to už bude v pozdním věku a brzy bychom ho měli zase zpět na sklonku kariéry :-)

pristi
 Další články:
03.06.2022, pátek, 08:11 - Výhra v poháru? Zadostiučinění vedení Slovácka, neměli to se mnou v posledních měsících jednoduché, říká Jurečka
02.06.2022, čtvrtek, 17:25 - Kovář bude čelit hráčům z Premier League. Nejdůležitější zápas kariéry, vnímá
02.06.2022, čtvrtek, 17:23 - Z Barcelony už se mně asi neozvou, ví Kadlec. Ve volnu navštívil Itálii i Monako
27.05.2022, pátek, 12:27 - Slovácko čekají v letní přípravě slovenské týmy i herní kemp ve Slovinsku
24.05.2022, úterý, 07:45 - Slovácko hlásí první letní posilu! Vítěze MOL Cupu posílí Estonec Sinjavskij
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace