*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácko vyrazí pro body do Teplic i s jednou posilou

01.08.2015, sobota, 08:38
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Posilu do obrany získali těsně před utkáním v Teplicích fotbalisté 1. FC Slovácko. Tým kouče Svatopluka Habance doplnil mládežnický reprezentant Slovenska Juraj Chvátal, který přichází na hostování z pražské Sparty. Jelikož se opět zranil Martin Kuncl, je možné, že se nová akvizice ihned objeví v základní sestavě. „Budu se rozhodovat mezi ním a Jakubem Prajzou," nechal se slyšet trenér Slovácka.

TEPLICE – 1. FC SLOVÁCKO

Dnes v 17 hodin

Rozhodčí: Orel – Pilný, Arnošt

Bilance: 26 zápasů – 9 výher, 12 remíz, 5 porážek, skóre 32:30

Slovácko bude chtít na severu Čech navázat na vítězství nad Duklou, k tomu však bude potřebovat mnohem lepší výkon v defenzivní fázi. Před gólmanem Hečou to totiž minulou sobotu často hořelo, tři inkasované branky nejsou dobrou vizitkou.

„Do problémů jsme se dostávali individuálními chybami, těch se musíme vyvarovat," uznal Svatopluk Habanec.

Teplice sice před sezonou přišli o několik ofenzivních es, přesto nadále budí respekt. „Pořád mají velice kvalitní mužstvo. Pod novým trenérem navíc využívají celoplošný presink, na což se musíme dobře připravit," říká trenér Slovácka. Ten varuje před dobrou formou Potočného, který se trefil i v úvodním kole proti Olomouci, velkou sílu podle něj soupeř má ve zkušené záložní řadě.

Svatopluku Habancovi vypadl kvůli obnovenému zranění Martin Kuncl, jehož nahradí někdo z mladíků. Buď odchovanec Jakub Prajza, nebo nová akvizice Juraj Chvátal.

„Absolvoval s námi zatím jen jeden trénink, určitě ještě bude muset prokázat, že do mužstva patří. Je to především pravý obránce, ve slovenské reprezentaci ale párkrát alternoval i na levé straně," poznamenal na Chvátalovu adresu kouč Slovácka, který přiznal, že v Teplicích, kde působil, by chtěl uspět. „Budu odvážný, rád bych si odvezl všechny body," dodal.

Zajímavosti

Teplice poslední domácí ligový zápas nad Slováckem vyhrály 4:0, ani jeden z tehdejších střelců (Vůch, Litsingi, Nivaldo, Mahmutovič) ale už na Stínadlech nepůsobí

Slovácko nad Teplicemi nedokázalo v lize čtyřikrát za sebou zvítězit (3 prohry, 1 remíza). Modrobílí v těchto utkáních inkasovali jedenáct branek.

Slovácko dokázalo v Teplicích ze třinácti ligových zápasů vyhrát pouze jediný. Stalo se tak 10. března 2013, kdy dlouholetou kletbu zrušilo rekordním vítězstvím 4:0.

Ve vzájemných zápasech bylo nařízeno celkem 14 penalt. Slovácko zahrávalo šest a čtyři proměnilo, Teplice osm (sedm doma a jednu v Hradišti) a úspěšné byly šestkrát. Všechny domácí penalty rozhodovaly o podobě výsledku ve prospěch Teplic v závěrech zápasů.

Libor Došek je jediným hráčem, kterému se podařilo skórovat za oba kluby ve vzájemných duelech. Za Teplice se trefil jednou, v dresu Slovácka pak hned třikrát.

Jméno Heslo
text
  • rim - 07.08.2015, pátek, 10:49
    (0)

    Venco ať se daří. Rád bych tě viděl ještě někde výš! A nemuselo by to být zrovna v 1.FCS. Makej, máš na to!!!!!

  • riedlss - 07.08.2015, pátek, 09:10
    (0)

    čte se to hezky no.O tom jaká bude realita se necháme překvapit, je to jenom o samotném Ondřejkovi.

  • zdrh - 07.08.2015, pátek, 08:33
    (0)

    Ondřejka bude hrát v Hulíně. http://slovacky.denik.cz/fotbal_region/nastartuje-se-ondrejka-v-huline-vecirky-uz-ho-neberou-jeho-zabava-je-fotbal-20150805-t2n8.html

  • tomrs - 07.08.2015, pátek, 06:01
    (0)

    Hledal jsem u tipáče, ale zatím tam nejsou bývájí u Live sázek, tak si počkám a prdnu to tam, navíc tam byl kurs 4, že budou Teplice zahrávat penaltičku :D V případě Plzně asi tak výhodný kurs nebude, ale tak nechám se překvapit :D

  • Buchlovjak - 07.08.2015, pátek, 00:28
    (0)

    Nejsou na to vypsane kurzy nekde? To bych dal za barak :)

  • tomrs - 06.08.2015, čtvrtek, 22:04
    (0)

    Pan Jilek uz veze pentlicku do Plzne na sedadle spolujezdce😂😂

  • Buchlovjak - 06.08.2015, čtvrtek, 21:48
    (0)

    Jejda Jilek? No panecku to zas bude emoci :D

  • Babu - 06.08.2015, čtvrtek, 20:16
    (0)

    http://www.synotliga.cz/clanek/9757-delegace-rozhodch-pro-3-kolo-synot-ligy.html co mě teda zaujalo, že většina sudích, co obvykle bývají jako hlavní jsou v tomto kole jako čtvrtí rozhodčí - jech, paták, příhoda, zelinka, kocourek, franěk, kovařík.. že by nějaká reakce na minulé nepodařené kolo? Ale nebojte, nás píská formát Jílek :D

  • Buchlovjak - 06.08.2015, čtvrtek, 14:14
    (0)

    Fífa: balon je kulatý a možné je všecko, ale já věřím ať je to jak chce :-)

  • Fífa - 06.08.2015, čtvrtek, 13:55
    (0)

    No jen aby Viktorka neprotrhla střeleckou smůlu a my to neschytali jako minule.

  • Šovkovskij - 06.08.2015, čtvrtek, 13:13
    (0)

    stejný, kurnik:-)

  • Šovkovskij - 06.08.2015, čtvrtek, 13:13
    (0)

    Mám úplně stenjý pocit, jako Juancarlos...

  • Skein - 06.08.2015, čtvrtek, 09:14
    (0)

    to Buchlovjak, jak říkáš...je to naše šance a měl by být připraven i Koné...já jedu, tak šup šup..

  • Buchlovjak - 06.08.2015, čtvrtek, 09:08
    (0)

    Taky jedu do Plísně pro 3 bodíčky :-). Kdo ještě není nahlášený na výjezd rychle tak učiňte. Ještě pár lidí do busu to chce. Zítra (cca do 14:00) deadline přihlášek a rozhodnutí zda bus jede nebo nejede. Tak hlavu hore, vysrat se na žabomyší srance a hrr na ně :-)

  • ostuda slovácka - 06.08.2015, čtvrtek, 08:58
    (0)

    V Plzni vyhrajeme, sou uplně zhroucení, vypadli z LM, prohráli na Dukle, to je naše šance

  • Skein - 06.08.2015, čtvrtek, 08:40
    (0)

    neboj nastavájí změny, hlavně podporujme klub v hledišti a na výjezdech a v republice vidí, že jsem jeden kraj - jeden klub!

  • juancarlos - 06.08.2015, čtvrtek, 07:10
    (0)

    už to začíná, i to je jeden z důvodů proč nemám radost z Gottwaldova v lize, při servilitě našeho vedoucí prodejny levných klobás do Jablonce, bude vždy v kraji upředńostnován Zlín. Ať mě tu nikdo neyvkládá,že to nejsou věci které nemůže klub ovlivnit,když to porovnám s ostatními,kteří si doslova dělají co chtějí,tak my jsme prostě pořád předposraní ořežpruti ligy a je to naše chyba a nikdo mě nepřesvědčí,že je to jinak.

  • ozie - 06.08.2015, čtvrtek, 00:39
    (0)

    fcslovacko: no každopádně to znemaná, že s tím jednotlivé kluby (včetně FCS) musely souhlasit.

  • pablol - 05.08.2015, středa, 18:37
    (0)

    Jak se tu již mnohokrát opakovalo, tak dělají vše pro fanouška.Nejlepší termím by byl v pondělí dopoledne a měli by to policajti bez starostí

  • ostuda slovácka - 05.08.2015, středa, 15:43
    (0)

    to ozie: Je to kvůli ČT a jejímu "super studiu" které začíná v 19:30, aby stihli ukázat/zrekapitulovat před hlavním zápasem(20:15) všechny zápasy od 17:00

  • ozie - 05.08.2015, středa, 15:32
    (0)

    může mi vůbec někdo vysvětlit, proč se netelevizní liga v sobotu musí hrát v pět a nejde hrát později, když v neděli se dá klidně začít od šesti?

  • céčkař - 05.08.2015, středa, 14:40
    (0)

    to zas hora porodila hovno, jinak to nejde nazvat.....by mě zajímalo, proč si borci nepřesunou problémový zápas a bezproblémový nenechají na pokoji....i když k odpolednímu termínu mám také velké výhrady a myslet si , že v 18.00 bude menší hnusno než v 17.00 může jenom nenapravitelně pozitivní optimista...ale já vím...v listopadu budem hrát od 20.15, u únoru také a tím se to srovná...blééé

  • eLucky - 05.08.2015, středa, 12:53
    (0)

    to hospital25: Svatbu v sezóně? Si magor?:D

  • hospital25 - 05.08.2015, středa, 12:52
    (0)

    To kvůli tomu ze mam v sobotu svatbu a tim pádem bych nemohl v sobotu na zapas tak je to az v neděli v 6... 😄

  • Babu - 05.08.2015, středa, 12:07
    (0)

    to je kravina roku zase jednou. Náš zápas je bezproblémový a ve Zlíně, ať si dělají, co chtějí, naopak by jim to mělo vyhovovat, že se to kříží, aspoň nebudou tendence stíhat oba zápasy a různé střety. Ale jinak je mi to celkem fuk, pozitivum vidím v tom, že hrajeme v šest a ne v pět večer, takže by nemuselo byt odporné vedro, ale jen středně odporné.

  • Buchlovjak - 05.08.2015, středa, 11:08
    (0)

    Se v tom fakt ztrácím :-D. Kuva jaký to má vliv na zápas ve Zlíně, když mi hrajem doma s Příbramí? Není naopak lepší aby to bylo ve stejnou dobu? Nebo jde o počty policajtů že by to dokupy nešlo? :-D

  • Pan Puk - 05.08.2015, středa, 09:43
    (0)

    Je to smutne ze policie nedokaze ukocirovat takoveto dva zapasy, kdy jeden je uplne bezproblemovy. Na to ze je jich vsude jak psu, tak by to pro policii nemel byt vubec problem. Na druhou stranu pokud to bude znamenat ze pristi domaci zapas o Slavnostech vina bude v sobotu a Zlin bude hrat v nedeli s Brnem, tak takovato vymena je pro Slovacko lepsi. Ale i tak mi to prijde trefene a svedci to o neschopnoti policie.

  • pema - 05.08.2015, středa, 08:46
    (0)

    K přeložení začátku utkání s Příbramí - je to hloupost a především pokud to tak je, jak jest sděleno v oficiálním sdělení FC Slovácko, alibismus ze strany Policie ČR : -jaká kolize - je věcí PČR a zejména organizace opatření jeké síly ve Zlíně na zajištění veřejného pořádku použije, pokud použije 10 - 15 policistů z UH na život v UH to nemá žádný praktický vliv - na zápasy Příbrami venku jezdí do 20 fanoušků / zpravidla jeden Tranzit/ - naposledy na Synot ve Starém Městě, Na Širůch - přijel autobus z Příbrami i s roztleskávačkami - tudíž na zajištění pořádku v Uh. Hradišti a zejména v bezprostřední blízkosti fotbalového stadionu stačí 4 policisté PČR a strážníci Městské Policie - tudíž si myslím, že termín přeložení začátku tohoto utkání měl býti námitkován ze strany pořádajícího oddílu tedy FC Slovácko.

  • pema - 05.08.2015, středa, 06:33
    (0)

    Pokud se týká možných posil - situace je taková, že pokud přijde managment na jednání s hráčem či jeho agentem a je jedno jestli na Slovensku či v Praze - většina požadavku je plat 80 - 100.000 měsíčně - no ale pak je to hlavní, že požadavek je ne v korunách ale v eurech. Je také vidět v současné době, což mimochodem zde bylo již několikrát zmiňováno, že do mužstva měli býti postupně přibráni a zařazeni naděje z akademie Slovácka s tím, že měli býti postupně nastupovat k jednotlivým zápasům a ne jen vysedávat na lavičce, či alibisticky býti pak posláni na hřiště na 12-8 či 5 minut / prostě je zřejmé, že trenér Habanec nerad staví mladé hráče, je zvyklý s Ústí hrát ligu s 13 hráči a co je paradoxem nemumí reagovat na průběh zápasu vhodným střídáním či změnou stylu hry /vyjimka byla, že nechal Doška s Duklou na hrišti, když ten žádal o vystřídání/. Je jasné, že nemůže do mžstva najednou postavit 8 mladých - je tam třeba také zkušenost../mimochodem poblíž UH žije mladý muž, pochází z Brazílie, má vystudovanou tělovýchovu, fotbalu rozumí, pobýval ve Španělsku a Francii - ví jak to ve fotbale chodí se vším všudy - možná by mohl pomoci při jednání či typování vhodných hráčů z uvedených destinací - také je to tam o penězích...

  • Šovkovskij - 04.08.2015, úterý, 19:06
    (0)

    No a já mám letět v neděli na Bora-Bora (nic společného s nivnickou borovičkou), takže mně se to nelíbí, protože jsem této exotické dovolené dal přednost před každoročním pobytem na Kopanicích:-(

  • Greif - 04.08.2015, úterý, 18:55
    (0)

    Pro me by to bylo taky supr mel sem doletat z Gruzie v sobotu no nakonec az v utery .. Dejte to v utery :D

  • Hory - 04.08.2015, úterý, 18:39
    (0)

    Vždyť to je super zpráva o posunutí zásu s Příbramí! Rok co rok jezdím na Moto GP do Brna a většinou to vyjde, že Slovácko hraje doma. A letos díky tomu, že to bude v neděli v 18 hod, to budu stíhat. Jako fanoušek FCS děkuji tomu na svazu (nebo kde) kdo to tak vymyslel a nastavil. Konečně dobrá práce!

  • Maja - 04.08.2015, úterý, 17:31
    (0)

    Utkání 4. kola SYNOT ligy budou s ohledem na bezpečnostní rizika, účast klubů v evropských klubových soutěžích a v souladu se zařazením do přímých TV přenosů a sobotního studia ČT sehrána následovně:

  • KotelGuláše - 04.08.2015, úterý, 16:07
    (0)

    A co Koné,jak to sním vypadá? Na Plzeň ještě nebude? Nevíte někdo?

  • Pan Puk - 04.08.2015, úterý, 16:05
    (0)

    V tomto mě přijde zarážející že se ministerstvo snaží zvětšit pravomoce Policie aby mohla mít rozhodující slovo kdy se bude fotbal hrát. Jestli to projde, tak snaha klubu a všech bude nakonec záviset na tom jak se náčelník vyspí a fotbal se bude hrát od 11:00 v Pondělí.

  • KotelGuláše - 04.08.2015, úterý, 16:04
    (0)

    No podle mě už ani z toho slovenska nevodíme hráče,natož dobré.

  • eLucky - 04.08.2015, úterý, 15:42
    (0)

    to Šovki: No myslím, že něco právě vyleze... A nebuď naivní, že v tomto případě podstatné mínění klubu. Rozhoduje se jinde... bohužel.

  • Šovkovskij - 04.08.2015, úterý, 15:26
    (0)

    eLucky: Fanouška Slovácka nějaký posraný Zlín s ještě posranějším Baníkem prostě nezajímá. Je jasné, že kvůli nedělnímu termínu přijde méně lidí, než v sobotu. Jinak mi hlava nebere dvě věci: s takovým přesunem snad musí souhlasit klub a taky důležitá věc, pokud je to posunuté opravdu kvůli zápasu Zlína s Baníkem, proč ustupuje Slovácko? Proč kvůli nějakým dvěma vymradaným týmům se máme vzdávat našeho oficiálního hracího termínu? Nejlepší by byla nějaká krátka, expresní zpráva z klubu, která celou věc vysvětlí a my nemuseli spekulovat, ale je jasné, že něčeho tak luxusního se nedočkáme.

  • eLucky - 04.08.2015, úterý, 15:20
    (0)

    to fcslovacko: Tuto hňupinu sem sice slyšel, ale příde mi to ujeté. Úbytek diváků na Slovácku kvůli nestandartnímu nedělnímu termínu bude podle mňa vyšší než potencionální počet lidí, kteří by chtěli namísto toho jít v sobotu do Ševcova. To jsou zase takové ty počty rádoby odborníků, kteří se zaštitují bezpečností fanoušku apod. kecama, ale vlastně na fanoušky serů...

  • Šovkovskij - 04.08.2015, úterý, 15:15
    (0)

    fcslovacko: To je podle mne blbost. To se týká soutěží UEFA, ale určitě ne zápasů naší ligy, kde jsou vzdálenosti minimální. A nevidím jediný důvod, proč bychom měli ustupovat Gottwaldovu. A hned další domácí zápas, kdy hrajeme doma s Libercem, hraje Zlín doma s Brnem. Znamená to při takové logice, že budeme hrát zase mimo náš termín? Třeba ve středu dopoledne?

  • ostuda slovácka - 04.08.2015, úterý, 15:13
    (0)

    Jo tak už asi vím proč, Zlín hrává taky domácí zapasy v sobotu v 5 a asi se nesmí hrát 2 zápasy ve stejný čas tak blízko u sebe, třeba Jablonec musel hrát ted v předkole EL ve středu, protože jsou s Libercem od sebe pár km a podle UEFA se nesmí hrát ve stejný den 50km od sebe

  • eLucky - 04.08.2015, úterý, 15:00
    (0)

    A nebo do teho kecali policajti... protože v sobotu hraje v Švecově Baník... bravo pánové:D To je jakobyste chtěli, aby se případní zájemci o střet s Baníčkem nemuseli rozhodovat jestli kvůli tomu oželet zápas Slovácka:D

  • eLucky - 04.08.2015, úterý, 14:57
    (0)

    to fcslovacko: Protože je někdo kokot... nedělní termín može dat - na Slovácku - enom kokot! Předpokládám, že ten kokot sedí v Praze, nevím na Slovácku o nikom kdo by s takovou kravinou přišel.

  • Šovkovskij - 04.08.2015, úterý, 14:49
    (0)

    eLucky: Pravda, to mi nějak uniklo, nebyl to úplně dobrý příklad:-) Nicméně, jak jsi naznačil, tak se domnívám, že jinak se v této věci shodneme. Jen proto, že hráč přichází z věhlasné soutěže, či slavného klubu, neznamená, že to musí být nutně kvalitní hráč a patřičná posila. Tebou uvedený Delac je toho zářným příkladem, vzpomínám si na tu velkou slávu, když přicházel:-)

  • ostuda slovácka - 04.08.2015, úterý, 14:38
    (0)

    Proč doma s Přibrami hrajeme v nedělu v 6? Chápu kdyby to dávala TV, ale proč ta změna?

  • riedlss - 04.08.2015, úterý, 13:53
    (0)

    achjohosku: tak potom mu to určitě nejlépe vysvětlíš ty, proč tomu tak je :)

  • eLucky - 04.08.2015, úterý, 13:01
    (0)

    to Šovki: Pokud vím, tak to byl Maďar Krisztián Tamás a ten teda za Sláviu odehrál prakticky celé jaro;) A co sem slyšel tak ho chtěli aj letos ale už jim ho AC nepustilo;) Nicméně v případě příchodu jakéhokoli hráče z venku je toto hodně ošemetné, protože ten hráč jde prostě do neznámého prostředí a jíného fotbalu. Spíš bych našel jiný odstrašující příklad v historii... Matej Delac - chorvatský golmán, který stále patří Chelsea a v roce 2011 přišel s velkou pompou do Budějic a... chytal jeden zápas:D A teď vidím, že očividně si moc nezachytal ani potom, stále patří Chelse a stále chodí po hostováních doslova po celé Evropě:) Je logické že s ohledem na risk v angažování takového hráče prostě většinou kluby v ČR přivádí jako cizince spíš Slováky. Pokud chceš stavět na cizincích, musíš mít už opravdu dobrý skauting nebo aspoň kontakty. Nemyslím si, že něco z toho momentálně máme.

  • Šovkovskij - 04.08.2015, úterý, 12:51
    (0)

    Tak nevím, zní to sice dobře, ale nějak extra unešený bych z toho nebyl, kdo ví, jakou má kvalitu. Není to tak dlouho, co do Slavie přicházel s velkou pompou na hostování nějaký borec ze slavného AC Milán, ale ve Slavii si ani nekopl a slehla se po něm zem. I když je tedy dost pravděpodobné, že se jednalo jen o jeden z mnoha úletů sešívaných.

  • achjohosku - 04.08.2015, úterý, 12:43
    (0)

    Protože vedení většinou nevidí dál než na Slovensko.

  • riedlss - 04.08.2015, úterý, 12:42
    (0)

    Nike: proč se nezeptáš přímo lidí zodpovědných ve vedení? co na to jako říct ?! :D

  • Nike - FCS - 04.08.2015, úterý, 11:46
    (0)

    Olomouc získala posilu ze Serie A. Na host. s opcí přišel srbský stoper Uroš Radakovič z Bologny. Proč slovácký klub nesáhne po nějakých takových hráčích... My raději budeme zkoušet Simerského, který sotva hraje II.ligu.... a myslím si že Sigma není na tom o dost finančně líp než my...

  • Šovkovskij - 03.08.2015, pondělí, 18:16
    (0)

    zdrh: Tak zrovna Bednář, který je snad nejvíce nedoceněný hráč v lize, si myslím, že není zrovna optimální příklad. Hrál v kvalitních zahraničních klubech, ve Spartě, v nároďáku, navíc v Příbrami se mu velice dařilo, takže si myslím, že to není zrovna optimální příklad hráče, který odmítá nabídku z Moravy. V takových případech si musíme uvědomit, že hráč má daleko více zajímavých nabídek a má z čeho vybírat. Nejdůležitější podle mne je, že v Příbrami se mu dařilo, proč by to riskoval v Sigmě? A co takový Řezníček? Hrál v Bolce, v Příbrami, ve Spartě a teď je v Brně. Když se chce, ono to jde...

  • josef - 03.08.2015, pondělí, 17:44
    (0)

    FOTO SK BORŠICE - 1.FCS B NA WWW.BONECEK.RAJCE.NET

  • tomrs - 03.08.2015, pondělí, 16:19
    (0)

    babu: kde si jsem cetl ve 13. minute tak mi to v pameti utkvelo:)

  • Babu - 03.08.2015, pondělí, 16:15
    (0)

    tomrs: byla to 32. minuta. A právě Orel je známý tím, že nechává hru hodně plynout a moc toho nepíská, tak mě překvapilo, že pískl takovou kravinu.

  • tomrs - 03.08.2015, pondělí, 16:01
    (0)

    eLucky: jasne ovlivnilo to zapas, ze jsme prohravali 1:0 v 13. minute, meli jsme na to necelych 80 minut neco udelat a neudelali, tak je to v kvalite hracu, my taky hrajeme proti Sparte, Plzni ciste? Hraje se stylem, ktery ti dovoli rozhodci, jsou to podle me nekdy az zbytecne karty, stejne s tim nic neudelaji, jen oslabují muzstvo a kor v tomto uzkem kadru, ktery tady je, to jsou stejne typy jako Ljevakovic v Teplicich.

  • Babu - 03.08.2015, pondělí, 15:57
    (0)

    fcslovacko: hm, tak to já taky. Ani mě nenapadlo, že by to nebylo na čt sport.

  • eLucky - 03.08.2015, pondělí, 15:39
    (0)

    to tomrs: Ale to je druhá věc. Neříkám, že rozhodčí nám zápas prohrál a neříká to ani Habanec ostatně, ale taky je třeba poukázat na to, že rozhodčí nás takto poškodil a ovlivnil tak vývoj zápasu. Nemalujme si vzdušné zámky, že kdyby to bylo 0:0 o poločase, že ve druhém na ně vletíme a bude to 2:0 pro nás po 15ti minutách:D To jako nééé:D Ale jak sem někde četl... kdyby Libora bránili hráči čistě a rozhodčí fauly na něj pískaly, tak má Libor každý zápas hattrick:) Je jasné, že letos opět budeme nejtrestanějším týmem v lize, protože máme radu a pak taky hráče jako Kuncl nebo Rada, kteří prostě když cítí, že rozhodčí týmu škodí, tak mu něco řeknou a už to léce:D Při zápase s Plzňů, Jabkama a Spartů je rovina spíš překvapením (tyto týmy by nás navíc měli porazit bez problémů bez pomoci), ale co je šílené, že nás rozhodčí řežou kolikrát třeba proti Baníku, nebo při památné prohře 7:0 proti ubohému Brnu! A to je to dneska lepší než to bývalo v tomto směru, to zas nemožu tvrdit, že by nás dnes nějak extrémně řezali.

  • ostuda slovácka - 03.08.2015, pondělí, 15:02
    (0)

    teď čučím jak puk, jaktože nebudeme v nedělu v televizi? šak hrajeme v Plzni

  • tomrs - 03.08.2015, pondělí, 14:57
    (0)

    já si nemyslím, že byl zápas tendenčně řízen, když pominu tu penaltu, která byla od Vachouška vtipně provedena. My jsme byli pomalí, málo agresivní a byli jsme nuceni faulovat. Mě už irituje furt to brečení na rozhodčí že nás poškodil, vyrovnejme se soupeři v agresivitě dejme branky a potom tady můžeme brečet, že nás někdo poškodil. Holt s dvěma střely do prostoru branky za celý zápas body neuděláme. Teplice zaslouženě udělaly tři body.

  • tomrs - 03.08.2015, pondělí, 14:50
    (0)

    eLucky: tak určitě, tam zase budou hrát ligoví fotbalisté, jelikož Habanec střídačku plně nevyužije, bude se hrát tak, aby se nespadlo. Hlavně se hraje o něco, ve třetí lize působí několik vysloužilých ligistů, což dává té lize potřebnou kvalitu. Jak říkáš nic se protestem nezmění, v nové budově na FAČRu si s tím vytřou prdel, Orlovi udělají tytyty a bude po všem.

  • riedlss - 03.08.2015, pondělí, 14:17
    (0)

    Babu: jak už to v našich řekách bývá :)

  • Babu - 03.08.2015, pondělí, 14:09
    (0)

    riedlss: je to info z ofic fb slovácka, který lze (pro rýpaly) sledovat i bez registrace.

  • riedlss - 03.08.2015, pondělí, 13:57
    (0)

    WojtaFcs: hlavně díky za info, nebýt toho článku nad tímto, nikdy bychom to nezjistili.........

  • eLucky - 03.08.2015, pondělí, 13:41
    (0)

    to WojtaFcs: Ty si asi eště hodně naivní, když tomu věříš:D Bohužel realita je taková, že podání/nepodání prostestu nezmění vůbec nic:D Nejsme Sparta ani Plzeň, aby se z toho dělalo veliké halóóó... prostě sa vydá - v lepším případě - prohlášení, že to bylo písknutelné a hotové, v tom pravdpědobnějším se s nama o tom nebudů ani bavit:) Každopádně do budoucna to pravděpodobně stále nic nemění v tendenčním řízení některých (stále stejných:D) zápasů a v Plzni čekejme opět tlačenku:)

  • WojtaFcs - 03.08.2015, pondělí, 13:13
    (0)

    Protest oficiálně podán... Body nám to sice nevrátí ale rozhodčí si aspoň uvědomí co pískají za nesmyslné penalty v naší lize... :)

  • Babu - 03.08.2015, pondělí, 12:26
    (0)

    hromik: jinak co ten Daníček dělal? Moc chyb, pomalý nebo co?

  • eLucky - 03.08.2015, pondělí, 11:36
    (0)

    Hlavně určitě došlo k částečné obmněně kádru béčka. Prakticky celý minulý rok byl mozkem zálohy Havlas, kterého teď bude muset někdo nahradit, je otázka jestli někoho alespoň trochu podobného najdou. To samé platí pro Eldara, který se přesunul do áčka. Uvidíme jak s dokážou poradit nováčci z dorostu. Navíc v obraně už chybí velezkušný Mezlík, který taky skončil. Ale béčko není o vysledcích až tak, ale o tom, aby se tam mladí vyhráli a dospěli do liových hráčů. Tráva, Havlík, Civič, Břečka - všichni tito hráči se tam dostatečně připravili na ligu, není důvod pochybovat o tom, že to tak nemůže dál fungovat. Naopak juniorka - kterou jsme naštěstí už zabalili - to byla soutěž k hovnu. Na úrovni dorostenecké ligy, taková soutěž hráče na ligu nepřipraví.

  • Babu - 03.08.2015, pondělí, 11:29
    (0)

    hromik, fanoš06: já jsem byla v minulé sezóně na 13 domácích zápasech z 15 a hráli super fotbal. Dodržovali taktiku, byli disciplinování a i když hráli pokaždé v jiné sestavě, zvládali to. Ale to je vedl Palec. Teď to vede Michal, tak možná se něco změnilo, každopádně generálka je furt jen generálka. A navíc sme zrušili juniorku, tak je tam asi trochu živo.. já si počkám na MSFL s hodnocením.

  • hromik - 03.08.2015, pondělí, 08:36
    (0)

    Tak ted uz presne vim ze Vlasta Danicek nema na 1.ligu. To co predvadel vcera za bečko to bylo neco katastrofalniho!!!!! Ale to vlastne byla jedna velka katastrofa nato ze to meli generalku a do 88 minuty prohravat 1:0 s tymem co hraji krajsky prebor!!!A to tam byly borci s acka (kovar,prajza,hlupik,danicek,sadilek) jednim slovem HRUZA.!!!

  • riedlss - 03.08.2015, pondělí, 08:26
    (0)

    *radši pro sebe

  • riedlss - 03.08.2015, pondělí, 08:25
    (0)

    Vždy když otevřu diskuzi jsou tu jedny a ty samé sračky dokola o tom, jak nikdo nevěří, že se z Plzně atd. něco doveze, že prohráváme už na dálnici apd. Vyloženě tu někteří čekají až se tak stane, aby mohli svoje sračky šířit dál, s prominutím jste takoví volové, že to nemá obdoby. Nepřející chudáci, nic víc. Sračky si nechejte pro radši sebe.Velice se těším na to, až jednou budete překvapení a tady bude ticho po pěšině, protože neumíte komentovat víc, než neúspěchy a všechno co se Vám nelíbí. Plácáte tu do prázdnoty, přitom víte, že nic nezměníte. Jestli to tak děláte běžně i v osobním životě , musíte být kurevsky daleko :) FCS nafurt !!!

  • fanoš06 - 02.08.2015, neděle, 23:06
    (0)

    Tak já byl dnes v Boršicích na zápase "béčka" a to byla katastrofa. Jediný klad byl, že dal Sadílek 2 goly, ale moc se mi líbil stoper Suchý, který měl přesně to, co našim hráčům chybí, za stavu 0:1 hnal svůj tým za vítězstvím a bojoval o každý míč.. To je typ hráče, kterého potřebujeme.

  • KotelGuláše - 02.08.2015, neděle, 21:30
    (0)

    Ale prosim vás,hráč bude hrát kdekoliv kde jsou sportovní ambice a dobrá výplata. Ovšem ani hedno tu není a proto sem ti hráči nejdou. Nehledejme v tom něco co v tom není. Samozřejmě je Praha pro spoustu hráčů lukrativnější,ale když můžou chodit do Kazachstánu,tak mohou i do krásného UH.

  • zdrh - 02.08.2015, neděle, 20:11
    (0)

    šovkovskij: Možná jsi četl teďka článek o Bednářovi (včera dal dva góly), chtěla ho Olomouc, nabídla mu dobrou smlouvu a on z rodinných důvodů řekl, že radši bude blíž u Prahy = v Příbrami. http://fotbal.idnes.cz/roman-bednar-pribram-olomouc-fotbal-db1-/fotbal.aspx?c=A150802_140952_fotbal_ten

  • Šovkovskij - 02.08.2015, neděle, 19:55
    (0)

    Já nevím, snad nejsme na Kavkaze:-) Je jasné, že hráči budou raději hrát třeba v Praze, ale když jsou schopní jít třeba do Olomouce, nebo do Brna, či dokonce do Zlína:-) tak to snad takový rozdíl není. Pokud ten hráč dostane opravdu dobrou nabídku, tak to snad tak neřeší. A to se nebavím o hráčích, kteří jsou třeba původem z Moravy.

  • Babu - 02.08.2015, neděle, 19:47
    (0)

    šovki: od Zemka? Proč? Když ti řekne, že peníze na něj jsou, ale ten hráč nemá zájem o Slovácko, protože mu nevyhovuje geograficky, tak bych tu ani takového člověka nechtěla asi..

  • huhu - 02.08.2015, neděle, 19:37
    (0)

    fcslovacko: naši hoši budou prohrávat 1:0 už na D1

  • ostuda slovácka - 02.08.2015, neděle, 19:11
    (0)

    Bohemka vede v Jablonci, dobře se umí motivovat, kéž by se tak namotivovali i ti naši hoši příští týden v Plzni

  • CeZeRo - 02.08.2015, neděle, 18:02
    (0)

    http://slovacky.denik.cz/fotbal_region/slovacko-zrejme-poda-protest-20150802.html

  • Šovkovskij - 02.08.2015, neděle, 17:45
    (0)

    Babu: To je dost alibistické.

  • Babu - 02.08.2015, neděle, 17:25
    (0)

    BM: Zemek říkal na setkání fans s vedením, že s těma posilama je to těžké v tom, že na ně i máš peníze, ale oni ti sem nepůjdou. Řeknou, že je to daleko, a radši zalezou do Boleslavi či Příbrami, i když nás v ničem nepřevyšuje (možná v zákulisí evidentně). Zlín hraje velice dobře týmově a hlavně makají furt na 100%. My doma umíme taky jet naplno, ale jak venku začneme prohrávat, tak to je katastrofa. Nepřesné přihrávky, pomalý přesun vpřed, nákopy na Doška, časté ztráty míče..

  • kecipep - 02.08.2015, neděle, 17:06
    (0)

    Chtělo by to Víťu Valentu :D Přeci jen je mu teprve 31.. ani nevím, zda někde ještě amatérsky čutá.

  • Šovkovskij - 02.08.2015, neděle, 16:42
    (0)

    Jinak si myslím, že Chvátal na to, že má za sebou jen dva tréninky, tak odehrál slušný zápas. Potenciál v něm jistě je.

  • Bayern Munchen - 02.08.2015, neděle, 16:37
    (0)

    Babu: Máš pravdu ohledně těch našich mladých borců, ale já neříkám, aby se sem přišel někdo rozehrát, občas to chce koupit i hotového hráče nebo vzít zadarmo a podepsat ho. Zase ti mladí nejsou tak zkušení aby rozhodovali zápasy a na to je potřeba zkušenost a vyzrálost. Jinak mě spíš mrzí, že ten náš tým hraje už několik let dá se říct pohromadě furt stejní hráči, ale já tam nevidím žádné automatismy prostě nahrávky naslepo,akce na jeden dotek, nějaké nacvičené standartky, rohy, vhazování autů, atd. žádná kloudná myšlenka vše je neustále furt nákop na Doška a to je tak čitelné, nad tímto by se měli odpovědné osoby zamyslet.Se podívám na Zlín mají nějakého neznámého trenéra a neznámé hráče donedávna druholigové, ale jsou schopni udržet vzadu nulu a vyhrát na jeden gol, kdy náš tým vyhrál vzadu s čistým kontem, ani nepamatuji a to máme v obraně již borce, co jsou první ligou ostřílení.

  • Greif - 02.08.2015, neděle, 16:24
    (0)

    Tak to i ten kara ... Jak rikas rok s rokem se sesel a zas hrajem uz 10 let o sestup v druhem kole , miluju tyto iqvace ..

  • Šovkovskij - 02.08.2015, neděle, 16:10
    (0)

    Zápas bohužel rozhodla vymyšlená penalta, ale mne nejvíce mrzí přístup hráčů, chyběl tam hlad po výhře. S takovým přístupem nás nečeká nic snadného. Liga bude velice vyrovnaná. Ani ten Baník se Zlínem nejsou zatím tak zoufalí, jak si spousta lidí myslela. Pokud si chlapci nešáhnou do svědomí, tak budeme mít velké problémy.

  • ondicz - 02.08.2015, neděle, 16:03
    (0)

    vždycky když si přečtu Artigasův slint o sestupu tak si uvědomim jak ten čas strašně letí a zase se rok s rokem zase sešel... :-P

  • kecipep - 02.08.2015, neděle, 15:51
    (0)

    Smutné je, že Rada má top plat u nás a těžko s ním půjde na lavičku.. a ostatní kluby ho ani nechtějí... tudíž uzdravený Břečka by opět vytlačil Košiho. Doufám, že už má Rada před koncem smlouvy

  • Babu - 02.08.2015, neděle, 15:47
    (0)

    BM: v podstatě máš pravdu, ale já radši uvidím na hřišti Sadílka a Havlíka než nějakého cizího borca, co se sem přijde rozehrát. Jinak Rada už je na lavičku, to je jasné všem kromě trenéra. Chvátal se nesehrál s týmem, ale to je pochopitelné, jinak nepodal špatný výkon na to, jak ho v podstatě hodili do vody zostra. Doufám, že se dá brzo dokupy Břečka a Koné.

  • kecipep - 02.08.2015, neděle, 14:51
    (0)

    BM: amen

  • Bayern Munchen - 02.08.2015, neděle, 14:22
    (0)

    No musím vyjádřit i já svůj názor. Obrana katastrofa na to jak Habanec vykládal, že se zaměří v přípravě na bránění, tak dva zápasy 5 golů v naší síti a před námi zápas v Plzni. Myslím si, že vymlouvat se na velkou marodku v obraně je nesmysl, však Rada hraje furt a každý zápas je minimálně jeden gol jeho, nevím proč již nesedí na lavičce a nehraje raději místo něho Hofmann, stejně ten Rada nedá na větší vzdálensot kloudnou přihrávku a když míč vyváží tak je tak pomalý a čitelný, že mu to vždy někdo vezme a je brejk na naši stranu. Košut mě překvapuje řekl bych jeden z těch lepších v obou zápasech. Kraje obrany Reinberk standartně si hraje na mistra světa a za to platíme. Jinak ten nový Slovák, bych řekl že zahrál velmi dobře i si myslím že je lepší nez Kuncl, jen se potřebuje trošku sehrát s týmem. Ale kraje obrany jsou i dost propojeny s krajními záložníky a to je Civič prozatím nezkušený klučina a Diviš, který se nestíhá vracet a do útoku je čitelný jak malý kluk, přes hráče neprojde. Jo a ještě k obraně neviděl jsem nikdy že by Rada vyhrál hlavičkový souboj, vždy se nechá předskočit. Teď záloha, kde si myslím, že je velkou nutností sehnat 1 až 2 hráče, a to okamžitě a nečekat až nám někoho pustí Sparta či Plzeň, protože alternativa za Havlíka s Valentou je Sadílek a pak již nikdo a to Sadílek nemá žádné zkušenosti s první ligou, takže když prohráváme a je nutné posílit zálohu tak není v podstatě kým. Dále jsem si všimnul, že i Šumi hraje poslední dobou kulové, je pomalý a rozerávka taky není co bývalo dříve. Když to shrnu tak je potřeba, aby se vedení probudilo a ne shánět posily na poslední chvíli, kdy ti hráči ani nejsou sehraní s tím manšaftem, ale to už je tady normální. Je dobré do týmu zabudovávat mladé odchovance naše, ale ne to přehánět vždy je potřeba i kvalita a tu ne každý mladý hned má.

  • spurs - 02.08.2015, neděle, 11:31
    (0)

    Valheru: Těžko tipovat, kdo bude letos adept na sestup. Minulou sezonu nám to svými bídnými výkony Hradec na podzim a Budějovice na jaře hodně usnadnili. Ale je ještě brzo něco předpovídat. Chytřejší budeme po pátém kole. My se musíme dívat na sebe a vyvarovat se výkonům z jara. To by se nám teď krutě vymstilo. Čekal jsem, že po výkonech z jara přes léto více posílíme. Pořádná konkurence by některým hráčům prospěla. Ale vedení je zřejmě spokojeno. Škoda.

  • Artigas - 02.08.2015, neděle, 11:18
    (0)

    fcslovacko: tak to nevím, ani "slavná" cajzlovská squadra Jihlavu nedala, ba naopak měla puknout, protože ten černý hajzl jí odpustil jasnou pentlu, na rozdíl od té včerejší, pač tu si sudí vymyslel.

  • ostuda slovácka - 02.08.2015, neděle, 11:12
    (0)

    Artigas: Co to valíš? Hráli se soupeři sobě rovnými, s něma taky musíme mít 6 bodů!

  • Šovkovskij - 02.08.2015, neděle, 11:05
    (0)

    Mně nějaký Gottwaldov nezajímá. Uhaluzili zatím šest bodů, ale to tak u nováčků bývá - nadšený vstup do sezony a potom strmý pokles. Toho bych se nebál:-)

  • Artigas - 02.08.2015, neděle, 10:48
    (0)

    Přesně jak jsem říkal, usmolení ševci vedou tabulku a hradišťská kopyta budou moc a moc ráda, že ušmudlí záchranu, protože lamy typu Hradec a Budějice jsou už v II. lize.

  • karagavrylydys - 02.08.2015, neděle, 10:31
    (0)

    Letos to bohužel bude s tímhle kádrem boj o záchranu ...

  • Nike - FCS - 02.08.2015, neděle, 10:13
    (0)

    Nevěřím tomu že dovezem bod z Plzně! Teď klidně říkejte že tu nemám co dělat ale vy musíte být hodně optimistický.... Já jsem realista a narovinu říkám že z Plzně si odvezem akorát tak ostudu... Plzeň teď prohrála nad Duklou, a Plzeň už si to po druhé nenechá uniknout... postoupí v pohárech a zamaká i trošku v lize a zrovna to schytá Slovácko... Nám se tohle nikdy stát nemože aby jsme remízovali se Spartou jako Jihlava nebo dokonce vyhráli nad Plzní jako Dukla... naposled vzpomínám remízu s Plzní ale před tím už dlouho nic nepamatuji... škoda že nás vždycky soupeř sejme... Snad si zase neodvezeme 4 a červenou jako minule... Musí bojovat, nemají co ztratit tak at se namotivují... Ale pro ně je to velký soupeř, poserou se z něm a v 5. minutě budeme klasicky prohrávat a obrana se sesype a bude to tam padat.... Dopředu říkám že jsem realista, a ne žádný že musím věřit... vím jako je slovácku

  • Babu - 02.08.2015, neděle, 09:34
    (0)

    Lajtra: jo, to jo, ale ukazuje se, že to byla bohužel ojedinělá haluz :D

  • Lajtra - 02.08.2015, neděle, 09:14
    (0)

    Babu: Ja spis bral v potaz jenom ty dva zapase :) Jednou tak a pak zas jinak,ale to je sumak.

  • Babu - 02.08.2015, neděle, 08:53
    (0)

    Lajtra: ani to nějak extrémy nejsou, viz ofic web: Slovácko nedokázalo v Teplicích vyhrát deset zápasů od roku 2000, i když několikrát k tomu mělo hodně blízko. Nejblíže asi 30. srpna 2003, když vedlo brankou Meduny a v 88. minutě mohl zvýšit z penalty Šumulikoski, ale nedal. Domácí Teplice pak v poslední minutě vyrovnaly brankou Benčíka na konečných 1:1. Pak přišel jedenáctý zápas na Stínadlech a Slovácko se konečně dočkalo dlouho očekávané výhry, navíc rekordně vysoké. Dne 10. března 2013 dokázalo zdolat domácí Teplice 4:0 a zrušit dlouholetou kletbu. /// Nikdy se nám tam nedařilo.

  • Lajtra - 02.08.2015, neděle, 08:50
    (0)

    Danny: Nejel si na vyjezd,tak nemas pravo hodnotit zapas? Sorry,ale co je todle za kravinu? Jinak v Teplakach to jsou extremy. Jednou tam vyhrajem 4:0 a podruhe prohrajem 4:0.

  • Šovkovskij - 02.08.2015, neděle, 01:50
    (0)

    Největší Krejčího manažerský úspěch je skutečnost, že začínáme hrát zápas v jedenácti :-)

  • Šovkovskij - 02.08.2015, neděle, 01:48
    (0)

    A nefňukejte, tento klub si to svým přizdisráčstvím, zbabělostí a nulovými ambicemi může sám, že si ho každá nula ráda zařeže. Já jsem vlastně rád, že jsem zdravotně indisponován a tento pseudoklub půl roku neuvidím. Kdo chce kam, pomozme mu tam...

  • Šovkovskij - 02.08.2015, neděle, 01:47
    (0)

    Krejčí leze Peltovi do prdle ale jak vidět, tak to ovoce nepřináší. Asi to chce prodávat ještě více pod cenou! Tento klub je legrační, jak si ho každý rád zařízne a nikomu to nevadí, my to strávíme, že ty debile Krejčí!

  • Dany-Hull City - 02.08.2015, neděle, 00:32
    (0)

    Kdyby ste misto tech kecu radsi jeli na vyjezd mozna se to klukum povedlo lip, ti kteri to tu kritizuji to plati. Ja drzim hubu nejel sem nemam pravo to hodnotit, ikdyz sem videl prenos asi jako vy ostatni.

  • KotelGuláše - 01.08.2015, sobota, 23:34
    (0)

    Do zálohy by se mi líbil třeba Hlohovský ze Senice.

  • KotelGuláše - 01.08.2015, sobota, 23:10
    (0)

    Srovnejte dnešní zákrok Chvátala,za který byla dnes nařízena penalta a zákrok plzeňského Procházky ze závěru zápasu s Duklou,který naopak rozhodčím jako penaltový uznán nebyl. Co si o tom myslet?

  • Valheru - 01.08.2015, sobota, 22:58
    (0)

    spurs: za mě byli adepti na sestup před sezonou Baník, Zlín, Jihlava a Bohemka. Zlín zatím překvapuje, ale myslím, že to je hlavně losem a v dalších kolech už půjdou do háje. Nevěřím tomu, že bychom, byť s tak mladým kádrem, hráli o sestup a pokud se doplní obrana a vrátí se v rozumné formě Břečka a vystrnadí chybujícího Radu a v dobrém světle se ukáže Koné, tak by to mohlo jít.

  • spurs - 01.08.2015, sobota, 22:02
    (0)

    Zas tak špatní jsme v tomto zápase nebyli.Chtělo to jít do vedení a hned by zápas vypadal jinak.Kombinace šla,ale koncovka dnes byla z naší strany špatná.Teplice se dostaly do zápasu díky vymyšlené penaltě.Škoda.Ale musíme bojovat.Letos bude liga hrozně vyrovnaná.Musíme makat víc než jindy.Příbram vyhrála a Zlín taky.To pro nás není dobře.

  • KotelGuláše - 01.08.2015, sobota, 20:50
    (0)

    Po zraněních a odchodu Trávníka prostě momentálně chybí kvalita,co by převážila misky vah na naši stranu. Chvátal byl dnes dobrý,to by mohla být dobrá posila. Ještě by to ale v současné situaci chtělo i někoho kvalitního do zálohy. A když začne hrát Koné,tak by to snad mohlo být dobré. Hlavně vyhrávat doma a občas něco dovést z venku,třeba teď aspoň bod z Plzně.

  • ostuda slovácka - 01.08.2015, sobota, 19:11
    (0)

    A z Plzně stejně dovezem 3 body, na to vsadím barák i auto

  • riedlss - 01.08.2015, sobota, 18:58
    (0)

    Tady je zas nasrano :-) hlavne si nic neudelejte :D

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 18:58
    (0)

    olomouc dala v minulém kole dva fíky teplicím v nastavení a teď doma dostala v nastavení dva góly od příbrami.. jinak my tragičtí, penalta nebyla, ale bojovnost (obzvlášť ve druhé půlce) taky ne

  • karagavrylydys - 01.08.2015, sobota, 18:55
    (0)

    Takovou hrůzu jsem dlouho neviděl ...

  • RNA - 01.08.2015, sobota, 18:54
    (0)

    Nejde o tu prohru, ale jde opět o styl té prohry. nulová bojovnost, když jsme viděl ty Zlíňáky, jak tam jezdí od první do poslední minuty, tak je mně smutno z těch našich :-(

  • ostuda slovácka - 01.08.2015, sobota, 18:48
    (0)

    S plzně pokud se něco nestane tak taky bez bodu

  • a jé - 01.08.2015, sobota, 18:44
    (0)

    diviš hrůza nechápu , že ho tam stále dává no je to teprve druhé kolo ale ta obrana ta je na 5minus

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 18:43
    (0)

    jebat na to, jdu fandit jihlavě, aby ševci nevyhráli :D

  • tomrs - 01.08.2015, sobota, 18:42
    (0)

    A je vymalovano.. omlouvam se za spam :D

  • a jé - 01.08.2015, sobota, 18:42
    (0)

    ševci mě nezajímají ale naše hra hrůza a těd gol děs

  • tomrs - 01.08.2015, sobota, 18:37
    (0)

    Za to Ševci jedou na titul :DDD

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 18:31
    (0)

    dejme nějakou trmu vrmu... nebo čekáme až na nastavení jak Olomouc? :D

  • achjohosku - 01.08.2015, sobota, 18:29
    (0)

    To vidím :D

  • tomrs - 01.08.2015, sobota, 18:28
    (0)

    achjohosku: Diviš se ještě od jara nenašel:D

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 18:25
    (0)

    Já být milan heča, tak mám nervy v kýblu z té naší obrany :D

  • achjohosku - 01.08.2015, sobota, 18:24
    (0)

    Civič a Diviš jsou dneska na hřišti ?

  • KotelGuláše - 01.08.2015, sobota, 18:22
    (0)

    Rada je opět hroznej. Nevyhraje jedinou hlavu a těch kyksů už je fakt dost. No a Diviš...jedinej centr nedoletí pořádně do vápna.

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 17:54
    (0)

    ykarus: to snad ani nebyl kontakt, chvátal nic neudělal a vachoušek ho oběhl a odrazil se do něj.. a přitom jinak ten sudí píská normálně, to mu asi poradil asistent..chudák juraj

  • FcS - 01.08.2015, sobota, 17:49
    (0)

    no joo dojela Morava , pískat se musí :D hajzli

  • Ykarus - 01.08.2015, sobota, 17:46
    (0)

    tak to byla penalta jak prase :D při rohu je deset takových kontaktů, zase mě to chců znechutit buzeranti.

  • FcS - 01.08.2015, sobota, 17:41
    (0)

    nevadí, Došan se rozstřílá až druhý poločas

  • RNA - 01.08.2015, sobota, 17:41
    (0)

    Kolik eště musí Rada udělat kiksů, aby seděl na lavce? jinak penalta samozřejmě vymyšlená. no a Diviš asi zapomíná, že se má vracet, Krob je tam furt v našem vápně

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 17:40
    (0)

    Rada šíleně zmatkuje. U chvátala se to dá pochopit, když je tu dva dny. Ale toto prostě penalta nebyla, Vachoušek moc dobře věděl, jak spadnout

  • kecipep - 01.08.2015, sobota, 17:38
    (0)

    No penalta varena z vody jak prase. Ale zase bych v tom videl jen toho saska Radu, ktery tam proste nema co delat :) jedem dal, zatim nejsme horsi

  • huhu - 01.08.2015, sobota, 17:36
    (0)

    když má Rada balon pri rozehrávce tak su dycky nervozni jako prase...to uz neni mozne!

  • ostuda slovácka - 01.08.2015, sobota, 17:35
    (0)

    Tak Chvátal se uvedl faulem ve vápně, ale to vem čert, co zas vyváděl Rada, to je chyba za chybou!!

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 17:35
    (0)

    no nevím.. takových penalt može kopat každý tým 20 v zápase

  • tomrs - 01.08.2015, sobota, 17:10
    (0)

    Ostatní pánové musí zařadit dvojku :D

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 16:40
    (0)

    jojo, jen je to nějaké rychlé na Slovácko :)

  • tomrs - 01.08.2015, sobota, 16:13
    (0)

    Tak má něco odkopáno v repre, tak převládli asi jeho zkušenosti, než Prajzovy :)

  • Babu - 01.08.2015, sobota, 16:07
    (0)

    Chvátal dneska v základu, hledím..

  • ostuda slovácka - 01.08.2015, sobota, 08:57
    (0)

    Kuncl stejně nebyl v prvním zápasem uplně fit, jeho výkon byl průměrný

pristi
 Další články:
09.08.2015, neděle, 16:58 - Fotbalisté Slovácka chtějí s Plzní přežít začátek
03.08.2015, pondělí, 18:03 - Na Plzeň Vávro! BUS JEDE!!!
03.08.2015, pondělí, 09:35 - Juraj Chvátal: Penalta byla přísná, Vachoušek se otočil kolem balonu
03.08.2015, pondělí, 09:32 - Slovácko zřejmě podá protest
02.08.2015, neděle, 12:02 - Slovácko v Teplicích načala vymyšlená penalta
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace