*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Teplice zajíždějí na hřiště Slovácka. Bude to boj na hraně, tuší Rezek

05.05.2018, sobota, 16:20
clanek_znak_teplice_velky.gif

Minule s Olomoucí poprvé padli před svými diváky, o to víc teď fotbalisté Teplic chtějí uspět venku. V Uherském Hradišti se v sobotu utkají se Slováckem, které zdaleka nemá jistou záchranu v první lize. „Tyhle zápasy nejsou žádné pouťáky, soupeři jde o hodně,“ ví teplický Jan Rezek.

„I proto to bude náročný zápas. Už v Karviné jsme se přesvědčili, že se soupeři, kteří ještě o něco hrají, je to těžké. Ale i když jsme v relativním klidu, pojedeme to tam vyhrát, protože také potřebujeme body zvenku. Navíc chceme odčinit domácí porážku s Olomoucí,“ zavelel v klubové televizi zkušený teplický záložník Jan Rezek.

Tepličtí, kterým kvůli zdravotním problémům chybějí Vošahlík, Hyčka a Shejbal, jsou po 26. kole osmí a mají 33 bodů, takže jsou před ligovým finišem relativně bez starostí, od sestupové příčky je dělí osm bodů. Ovšem jedenácté Slovácko má na patnáctý Baník jen tříbodový náskok.

Domácí duel s Teplicemi tak je pro tým kouče Michala Korduly, který neinkasoval 443 minut a už čtyři kola po sobě neprohrál, hodně důležitý.

„Tyhle zápasy nejsou žádné pouťáky. V Karviné to bylo plné osobních soubojů, kolikrát to bylo opravdu až na hraně. Ale dá se to pochopit, těm týmům, co bojují o ligovou záchranu, jde o hodně,“ ví mazák Rezek, který v den zápasu slaví 36. narozeniny.

Na Uherské Hradiště nemá zrovna nejlepší vzpomínky. „Co vím, tak jsem tam snad nikdy nevyhrál. Možná jednou s Plzní.“ Tak je na čase nepříznivé statistiky změnit. Duel startuje v sobotu v 17 hodin.

Jméno Heslo
text
  • Valheru - 11.05.2018, pátek, 18:43
    (0)

    „S hráčem jsme domluvení na podmínkách smlouvy a začátkem týdne by se měly dotáhnout všechny administrativní záležitosti včetně zdravotní prohlídky. Pak by již nic nemělo bránit tomu, aby se hráč připojil k týmu a odcestoval na herní soustředění do Turecka,“ uvedl na klubovém webu sportovní ředitel Slovácka Stanislav Levý. Ano, nevidím žádnou informaci o tom, že by klub prezentoval hráče jako hotového kanonýra. Je zde uvedena jen jeho vizitka z gruzínské ligy.

  • Dawidson - 10.05.2018, čtvrtek, 22:25
    (0)

    Na to, jaké mají zaměstnanci klubu podmínky, podle mého názoru, odvádí dobrou práci. NĚKTEŘÍ se mi tu zdáte fakt nevděčné svině, ale to je tady pořád dokola.

  • vajdik - 10.05.2018, čtvrtek, 21:23
    (0)

    Valheru já tady uvedu první zveřejněný článek na příchod utočníka a je dle mého prezentovaný jako příchod střelce a reprezentanta: https://fotbal.idnes.cz/irakli-sicharulidze-lokomotiv-tbilisi-slovacko-mozna-posila-pu0-/fotbal.aspx?c=A180126_215720_fot_zahranici_ten Máš z toho článku po přečtení pocit, že se jedná o hráče s budoucností (něco jako byl představen Janošek: http://www.fcslovacko.cz/clanek/ze-zbrojovky-brno-prichazi-dominik-janosek/6827.html) nebo spíše vyplývá z článku že půjde o jasný příchod hráče do základu?

  • Valheru - 10.05.2018, čtvrtek, 17:18
    (0)

    vajdik: můžeš mi prosím najít alespoň jednu citaci vedení, kde tvrdí, že to je hotový útočník a pan střelec.

  • Greif - 10.05.2018, čtvrtek, 16:33
    (0)

    Co vám je do toho koho zkoušíme a koho ne , vajdiku tu nemáš online manažera..zkus trošku reálné uvazovat

  • vajdik - 10.05.2018, čtvrtek, 16:01
    (0)

    Babu tuto informaci jsem zaznamenal, já říkám že pokud chceme fakt kvalitního útočníka, musíme jej zaplatit a je jedno zda je z CR, z východu...zadarmo hráč a za 1000euro fakt posila nikdy nebude. Pokud chceme utocnika, je nutné investovat a ne zkoušet to stejné které je tu několik let a k ničemu to není. To raději sem zadné ty Kone, Irakli nevodme ;-)

  • kecipep - 10.05.2018, čtvrtek, 15:10
    (0)

    A nezapomeňte na to, že Irakli přišel po konci smlouvy zadarmo, takže i kdyby se zde nechytil, tak to žádný velký výdaj nebyl a zkoušet se prostě musí :-)

  • Babu - 10.05.2018, čtvrtek, 14:37
    (0)

    Vajdík: kdybys byl na té schůzce s Pojeznym a Levým, tak bys slyšel, že borci na Slovensku a v Maďarsku berou víc peněz a jako základ bez prémii si treba řeknou ( teď asi placnu, přesně si to nepamatuju) tuším 2000 euro a přece sem nebudou přestupovat, když by tu měli stejné a museli bojovat o místo v sestavě.. to se nebavim samozřejmě o top hvězdách, ale o borcoch na úrovni našich mladých.. takže by sem došel někdo průměrný a bral by víc jak naši z akademie.. Levý prostě říkal, že tady ta cesta vezmi někoho z východu, bude to levné, už dávno neplatí..

  • hešpy - 10.05.2018, čtvrtek, 12:44
    (0)

    Ono je to těžké, věřím, že kdyby se v zimě neudálo to, co se událo, tak by Doležal skončil tady, bohužel se tak nestalo. Ale je pravda, že vedení pořád na něco čeká, asi čekají, až jim útočník zaklepe na dveře nebo nevím.

  • vajdik - 10.05.2018, čtvrtek, 11:55
    (0)

    Dawidson - já totiž nechápu proč období po Doškovi pořád hledáme do útoku cizince kterých se tu točí na zkoušku nebo i na trvalo řada ale efekt žádný - než toto tahání králíka z klobouku není jednodušší třeba investice do prověřeného českého hráče, popř. dovést ne gruzince a jiné národnosti ale podívat se na Slovensko? Asi tam takovýchto Irakliů bude běhat mraky..ale adaptace na českou ligu bude násobně lepší.

  • vajdik - 10.05.2018, čtvrtek, 11:50
    (0)

    Dawidson - no asi jsem čekal a asi nejen já, když došel v zimě jako mega posila do utoku jako nejlepší strelec gruzinské ligy plus reprezentant že to třeba bude i hráč do základu a posila ;-)

  • Dawidson - 09.05.2018, středa, 16:45
    (0)

    Vajdik: Dne 29.3. o něm zpráva, že po zranění naplno trénuje a odehrál zápas za juniorku, potom po téměř každém zápase juniorky buď, že se objevil v sestavě nebo měl zářivější moment. Co jako čekáš...

  • huhu - 09.05.2018, středa, 15:27
    (0)

    zahraniční hráči to mají v české lize těžké. Pochopila to Plzeň, která angažuje jenom čechy a slováky. Je to tady specifické prostředí, hodně se skupinkuje, v zahraničí je to trošku jinak. Ti hráči jsou tam zvyklý na konkurenci, na cizince, na jinou mentalitu a nemají problém je přijmout. Ale když tu máme 20 čechů nebo slováků a přijde někdo z gruzie s patrně jiným chováním a mentalitou, tak tu nastává problém. To je pak věcí trenéra a zkušených hráčů, aby se o to postarali. Psychika hráče může být velmi ovlivněna, pak přichází zranění, špatné výkony, nejistota. Zvlášť, pokud je ten hráč introvert.

  • vajdik - 09.05.2018, středa, 15:21
    (0)

    Dawidson - díky za doporučení, hezké aby fanoušek klubu musel "žádat" vedení aby se vícekráte než jednou za půl sezony třeba ředitel vyjádřil k těm nejpalčivějším věcem, které fanoušky třeba na tomto foru zajímají ;-)

  • kecipep - 09.05.2018, středa, 14:57
    (0)

    Dnes opět nenastoupil za juniorku, takže asi zranění ...

  • Dawidson - 09.05.2018, středa, 14:55
    (0)

    Vajdiku, nevím, proč tady pořád brečíš, jsi už snad dost velký na to, aby sis je zkusil sehnat sám. Píšeš tady, jak potkáváš daného hráče s baťůžkem, tak ho zkus oslovit. Píšeš, jak jsi potkal hráče v restauraci, tak je zkus oslovit. Třeba ti odpoví na tvoje otázky. Můžeš taky zkusit oslovit mailem osobu, která by ti mohla odpovědět. Nevím, proč nezkusíš vynaložit taky trochu úsilí.

  • vajdik - 09.05.2018, středa, 14:52
    (0)

    stolmore tady na ziskany bod s Teplicema nikdo nerekl ani popel, je to bod, který se počítá a je dobrý, hra po hranici vápna soupere taky super..leč tam to vinnou již zmíněných kvalit a aktuální formy utocniků končí. Ja rikam ze Irakli byl v zimě představen jakožto ten pan strelec který to tu má pozvednout, chápu zranění, je vyléčeno ale pan strelec není ani v nominaci na utkání a já se ptám - PROC, protože to nikdo z fanoušků pro které se snad ten fotbal snad dělá, je...

  • stolmor - 09.05.2018, středa, 14:49
    (0)

    FCS naprosto s tebou souhlasím a pozápase s teplicema jsem si říkal, který blb oddělal víka z kanálů, že se zase vyrojilo tolik krys.....

  • vajdik - 09.05.2018, středa, 12:15
    (0)

    Fcs - věř, že počítám každý bod a budu štastný když na konci roku budeme na 14.místě či výše!!! Souhlas s tebou že po vybrakování obrany byla nutnost sem přivést defenzivní hráče a to se na uroven Slovacka podarilo. Leč od odchodu Doška už uplynulo hoooodně času a tento post je pořád dokola řešen. Asi Irakliho fanoušci na webu nevyřeší proč nehraje, mě mrzí že nejsou třeba trošku informování z řad vedení. Pokud nemá na základ neměl se vodit a prostor pak správně dostává Zajíc a Kubala

  • fcs - 09.05.2018, středa, 12:10
    (0)

    Jste tu jedni a ti sami co po vyhrannem zapase nenapisi vubec nic a cekaji co muzou klubu vytknout,co takhle ocenit vedeni za hrace(a to platne hrace)ktere privedli za posledni rok- Juroška,Divišek,Krejčí,Janoška,Navrátil az na navratila jsou to sice defenzivni hraci, ktere jsme taky nutne potrebovali a o Iraklim tu nikdo nepsal ze konci,tak budte trpelivy a nehledejte porad jen neco spatneho

  • fcs - 09.05.2018, středa, 12:01
    (0)

    Jsem fanousek slovacka stejne jako vy, ale prispevky od nekterych se opravdu nedaji cist, tak se omlouvam za to co pisu

  • fcs - 09.05.2018, středa, 11:59
    (0)

    Podivejte se na jarni tabulku jak na tom jsme,dite uz vsichni doprdele s neustalou nespokojenosti,moc golu nedostavame a ani nedavame,ale body sbirame a to hodne bodu, Irakli byl delai dobu zraneny,prisel z ciziny, tak budte ku*va trochu trpelivy !!!! Goly maji davat i zaloznici kteri jich maji moc malo, tak vsechno nehledejte jen v utocnikovi... Bohuzel jsou tady tak vypatlani lidi,kteri si vzdy neco najdou i kdyby jsme byli na miste Plzne,opravdu nevim o co vam jde a je mi dost lito jak jste nenazrani a tak to mate asi bohuzel i v zivote

  • spiky - 09.05.2018, středa, 11:50
    (0)

    Je to začarovaný kruh, tím pádem zbytečná diskuze. Pravdou však je, pokud je ten kluk horší, nebo se jeví hůř než Zajíc a Kubala proč se tedy vůbec přiváděl. Pokud tyto zahraniční "posily" taháme náhodně z klobouku s tím, že se někdy trefíme a třeba se někdo chytne, tak je to hodně smutný obrázek o práci našeho skautingu.

  • vajdik - 09.05.2018, středa, 11:36
    (0)

    Babu, myslíš to vážně, že když se ředitel vyjádří k hráči že mu to shodí sebevědomí? Ten hráč tu je jakou dobu, krom uvodního rozhovoru ve vseobecné rovině se fanoušci jakožto s prezentovanou novou posilou do utoku nemeli tu moznost opětovně setkat jak po určité době se tu cítí a třeba nastínit proč se nedaří byt v nominaci na zápas. Myslíš, že by třeba takto neměl klub postupovat? Vím, zvykly jsme si tu jen na utajované informace a proto dochází k řadě spekulací a šíření pomluv. Jinak firma Slovacko jak popisuješ vystupuje jak vystupuje a abych nebyl negativní, každý si na tuto otázku odpovězme sám ;-) Naše firma třeba veškeré novinky a změny pravidelně uvádí na svém webu, dokáže se přizpůsobit trhu a reaguje na konkurenci plus vymýšlí nové postupy které zase obohacují konkurenci, působí stejně tak i FCS?

  • hešpy - 09.05.2018, středa, 11:28
    (0)

    Zase je otázka jak je na tom s angličtinou Irakli, ale snad to nebude nic hrozného.

  • Babu - 09.05.2018, středa, 11:26
    (0)

    hešpy: snad ne, tomu nevěřím.. minimálně Šumi a Daněk jistě mluví dobře anglicky, Levý působil několik let v zahraničí, Kordula je mladý, v týmu jsme měli Koneho a normálně hrál , tak v tomhle snad nejsme sto let za opicema..

  • hešpy - 09.05.2018, středa, 11:25
    (0)

    Každopádně pokud se Slovácko udrží, tak bude nutné v létě zainvestovat a to především kvůli novému formátu ligy.

  • Babu - 09.05.2018, středa, 11:24
    (0)

    vajdik: já nechápu, proč by měl oficiálně zveřejnit, proč Irakli nehraje a ještě mu tím třeba shodit sebevědomí nebo adaptaci na nové prostředí, takové věci se snad řeší interně, ne? Mu napiš mail.. A když dal Pojezný možnost ptát se na férovku z očí do očí, tak jsi tam nebyl, že.. ono asi není vhodné všechno psát na web, pořád je ten klub firma a musí nějak vystupovat.. já teda nevím, jak to funguje u vás ve firmě, ale u nás se opravdu neospravedlňují všechny kroky provedené vedením..

  • hešpy - 09.05.2018, středa, 11:21
    (0)

    Jo, v pohodě, věřím, že by nebyl problém pro něj přijet autem a zase ho hodit zpátky, ale jestli to bylo jeho rozhodnutí, tak to respektuju. Ale třeba by mě zajímalo jak probíhá takový trénink, jestli je tam vůbec někdo, kdo Iraklimu překládá, co po něm trenér chce, to se pak nedivme, že se na tréninku neprojevuje jak Zajíc nebo Kubala, když třeba nemusím rozumět taktickým pokynům, ale to je snad sci-fi a tak neprofesionální to tady není.

  • Babu - 09.05.2018, středa, 11:18
    (0)

    hešpy: ale on jezdit pouličkou nemusel, on prostě pochází z kultury, která je nesmírně skromná, takže jel radši na kole a pouličkou, než by si na přejíždění mezi UH a Sadama koupil auto.. nevěřím, že MUSEL jet pouličkou

  • vajdik - 09.05.2018, středa, 11:17
    (0)

    Pokud by pan ředitel řekl že v zimě byl doveden Irakli, ale do zápasových nominací se nedostává z důvodů..., tak tady nebudou třeba vznikat domněnky že Levý je na nože s Kordulou, že v klubu se k zahraničním hráčům neumějí chovat, trošku jim pomoc mimo fotbal atd... Škoda že pan ředitel Pojezný má v tomto duchu stejné manýry jako předešlý ředitel a jen periodicky vypustí téma otázky na ředitele, otázky na sportovního ředitele ale je tomu tak dvakrát za rok... Dostačující na ligový tým?

  • vajdik - 09.05.2018, středa, 11:14
    (0)

    Babu domněnky vznikají tím, že klub je tajemný jak hrad v Karpatech, nemyslíš?

  • hešpy - 09.05.2018, středa, 11:11
    (0)

    Ale ne, mě by to fakt zajímalo, jak to u těchto zahraničních hráčů probíhá. Chápu, že to nemůže být jako v zahraničí, kdy mají hráči vlastního učitele a klub jim zajišťuje veškerý servis. Třeba je to tady taky tak, těžko říct, ale co si pamatuju ohledně vyjádření na Yua, který musel jezdit pouličkou, tak to asi moc profesionální nebude.

  • Babu - 09.05.2018, středa, 11:07
    (0)

    vajdik: tak když něco napíšeš, tak mě snad může zaujmout jakákoliv část tvého psaného textu ne ;-) k začlenění do týmu se nemám jak vyjádřit a nebudu se nad tím ani pozastavovat, pokud do tématu nevidím, tak nepřidávám hloupé spekulace podněcující negativní atmosféru okolo vedení..furt vířit nějaké domněnky..

  • vajdik - 09.05.2018, středa, 11:02
    (0)

    Babu škoda že ses chytla zrovna tohoto slovního spojení a spíš se nepozastavíš za klub dokáže mít cizince v kádru, zvláště z takové země - zda se tu tak trošku ten hráč necítí odstrčený...slovní bariéra určitě je. A přiznám se že to slovní spojení které jsem napsal neplatí na všechny ale zažil jsem místní fotbalisty v restauraci kde zrovna k personálu vlídní nebyli a bylo na nich znát víte kdo my jsme? Takže asi tak ;-)

  • Babu - 09.05.2018, středa, 10:54
    (0)

    vajdik: co to je zase za kecy, že z těch mistrů světa neumí nikdo anglicky? Kdo v našem týmu je mistr světa? já mám naopak právě pocit, že máme úplně normální kluky v kádru, kteří nejsou žádní frajírci, co by někoho vystrnaďovali z týmu.. ale tak ty to víš jistě nejlíp..

  • vajdik - 09.05.2018, středa, 10:34
    (0)

    Hešpy - asi tak a majiteli to asi takto vyhovuje ;-) ale být v týmu Doležal který prostě nějaký milion stojí, tak jsme někde okolo toho 6.místa, což je pěkné - ale do pohárů i tak daleko od záchrany klid..což asi nestojí majiteli za vynaložené peníze. Já jen si říkám kolik se tu vyhodilo už peněž za ty béčkové útočníky než aby se zainvestovalo do jednoho prověřeného... Osobně příchod Irakliho nechápu, škoda jen, že vedení se nevyjádří proč tento hráč není ani nominován k zápasům áčka...dle mého to je jen díky výkonosti, kdy Zajíc a Kubala na tréninku působí lépe, pak tedy nechápu na základě čeho byl do Slovácka přiveden!?

  • hešpy - 09.05.2018, středa, 09:10
    (0)

    Já si osobně myslím, že i přes záchranu se žádný útočník nepřivede. Pojezný si zase pojede svoje, že my mohl každý tým závidět Slovácku atd. Bohužel problém je to od odchodu Doška, ale nikdo to řešit nechce, respektive chce, ale za drobný peníz. Já si myslím, že s pořádným útočníkem by Slovácko klidně mohlo hrát kolem 6 místa, bohužel se musí spoléhat na Zajíce, kterému to tam občas spadne, ale občas je tam spíš na obtíž.

  • vajdik - 08.05.2018, úterý, 22:19
    (0)

    Hešpy ono to je tezke, nepredpokládám že z tech mistrů světa v týmu nějaký umí lépe anglicky nebo Irakli neumí, těžko říct, jak jsem psal - často ho potkávám toulat se městem a jen se prochází s batůžkem...škoda, když klub neumí pracovat a nemá lidi na to mít v týmu zahraniční hráče proč je tedy angažuje. Po odchodu Doška se tu nechytl jak Kone, tak Yu tak asi ani Irakli - není po těchto zkušenostech jít cestou prověřeného šutera jako je Doležal, Wagner, Holenda, Řezníček - ano ono to stojí peníze, ale Zajíc a Kubala (ikdyž ten potřebuje hlavně hrát druhou ligu) musí mít k sobě nějaký vzor, zkušeného hráče...Pokud klub bral Irakliho jen na základě videí a nějakého infa slovenským trenérem, nevím zda je to dobře..a pokud o tom hráči věděli více, museli poznat zda má na to pomoct slovácku k záchraně defakto ihned a být platným hráčem minimálně do nominace na utkání...to že není ukazuje na něco špatného :( No asi nám nezůstane nic jiného než doufat že v léte pokud se zachrani liga dojde už opravdu utočník, jinak můžeme ten náš styl, nazval bych ho házená, praktikovat i v další sezoně ale posun to mít nebude... Házená proto, že si umíme přes brankare obranu a zálohu asi 100x nahrat jako postupný utok v hazene ale to je tak vše..bohužel. A doufám že sportovní ředitel Kubalu nebude chtít utopit jen v juniorském fotbale a doskakovanim na par minut v lize ale da mu treba sezonu ve druhé lize aby zvladal mužský fotbal!

  • hešpy - 08.05.2018, úterý, 21:50
    (0)

    Mě by teda docela zajímalo jak probíhá v tomto klubu začlenění zahraničních posil. Protože mi nepřijde, že by ho ten kolektiv nějak víc vzal mezi sebe, ale těžko říct.

  • volič - 08.05.2018, úterý, 21:42
    (0)

    Nějaké to info o Iraklim by klub měl pustit ven,myslím tím oficialní vyjádření,co že to je s největší posilou Slovácka

  • eLucky - 07.05.2018, pondělí, 16:39
    (0)

    to lagic: Ale zase by bylo špatně chtět po jakémkoli trenérovi, aby po jednom nepovedeném zápase hráče vyhodil ze sestavy jestliže za ním není nikdo, kdo by ho nahradil a když vesměs odvádí dobré výkony. A to platí pro všechy týmy a hráče. Ve Spartě se na podzím točili hráči jak na kolotoči a vedlo to do prdele.

  • eLucky - 07.05.2018, pondělí, 16:37
    (0)

    to lagic: Machalík byl na podzim upozaděn na úkor Sadílka právě z výkonnostních důvodů. A Janošek hrál nadále i přesto, že Šumi už je zdravý. Stejně tak Kubala dostal příležitost na úkor Zajíce i když byl zdravý. Pak zase nehrál na úkor toho že střed pole obstarali Vlasťa, Sáďa a Havlas. Dle mě to teda jednoznačně řeší dle aktuální výkonnosti hráčů.

  • lagic - 07.05.2018, pondělí, 15:13
    (0)

    eLucky: ruku na srdce, mění hráče ve většině případů jen proto, že jsou buď zranění nebo vykartovaní, z výkonnostních důvodů si střídání nevybavuju, ale nechci mu křivdit, třeba se pletu.

  • Mirec89 - 07.05.2018, pondělí, 15:00
    (0)

    Babu :Divíšek se zranil, toho střídat musel. Jinak bych Iraklimu dal šanci proti Plzni. Obránci Viktorky jej neznají, to nám může hrát do karet. Ruku na srdce, nemáme tam moc co ztratit.

  • eLucky - 07.05.2018, pondělí, 10:22
    (0)

    Taky bych neřekl, že Kordič neak přehnaně lpí na stále stejných hráčích. Především v záloze se to přeca točí celý rok prakticky. Jednu dobu to stálo na ose Šumi-Vlasta-Machalík, pak šel David dolů a nahrazuje ho Sáďa, Šumiho zase na jaro Janošek, teď se konečně do středu vrací pomalu zase Mara Havlík. Rozhodně Kordič nelpí na stále stejných hráčích a nemá problém vyndat Zajíce, i přestože je z našich útočníků vlastně nejzkušenější a pro nás styl hry se asi nejvíc hodí.

  • Babu - 07.05.2018, pondělí, 10:12
    (0)

    lagic: A ty znáš úroveň gruzínského fotbalu? Já teda ne. Věřím, že přes léto Irakli potrénuje a v nové sezoně bude hrát. Do té doby tu nebudu plivat ani na Kordulu, ani na Levého ani na Irakliho.. nepřijde mi, že má Kordula své koně, nebál se posadit Havlíka ani Zajíce, v sobotu střídal Divíška, podle mě tu šanci dostal každý..

  • Vosolys - 07.05.2018, pondělí, 08:23
    (0)

    Babu má pravda, já to stejné slyšel už z více stran.

  • lagic - 07.05.2018, pondělí, 07:55
    (0)

    Babu: pokud je Irakli reprezentant a vyhrál fotbalistu roku ikdyž v Gruzii, tak ať mi nikdo netvrdí, že je horší než naši současní útočníci ve formě jaké teď jsou. Proč čekal Krejčí a Juroška půl roku, než je tam Kordula dal? To jako po přestupu sem zapomněli hrát fotbal a museli se ho půl roku učit v juniorce? Blbost, Kordula má prostě svoje koně a ty staví i když hrají tužku.

  • Pumpař1 - 06.05.2018, neděle, 23:03
    (0)

    vajdik: čistokrevní záložník tady není? no on by možná byl vasilijev, ale z něj se udělal v zimní pauze pravý obránce..Myslím, že by stálo za to ho tam někdy poslat místo toho Rezka.

  • vajdik - 06.05.2018, neděle, 22:12
    (0)

    Nikdo nevidi do toho, co v tom obchodě "nakupu" Irakliho bylo.. Jinak pokud bude padat Karvina, hraje tam nejaky Wagner..mit v tymu napr jabloneckeho Dolezala jsme na urovni postavení Teplic, Bohemky. Bohuzel utocnik jsou peníze, chapu ze Yu nebo Irakli budou tady za par euro, ale ten klub dál neposunou.

  • a jé - 06.05.2018, neděle, 21:59
    (0)

    Babu - jestli je horší než Kubala tak proč ho kupovali on měl pokud vím dopomoct k záchraně jenže to musí nastoupit já jen že mohly ušetřit peníze za takovou v první lize nehrajici posilu

  • Babu - 06.05.2018, neděle, 21:22
    (0)

    VelkyfandaFCS: no tak já teda slyšela něco úplně jiného, ale to, co jsi to napsal, jen šíří famy a negace.. já slyšela, že Irakli zatím není lepší než Zajíc ani Kubala a postupně se zaučuje.. je to asi podobný případ jako Juroška nebo Krejčí, prostě potřebovali víc času na adaptaci a až přišel správný čas, naskočili a oběma se myslim si daří velmi dobře.. já Kordulovi věřím a nechápu že jenom proto, že nehraje nějaký Irakli, tak tu někteří hned píšou o rozporech mezi Levým a Kordulou a zas v tom vidí spiknutí a boje.. někdy z toho někteří dělají pěknou telenovelu a domyslí si padesát věci :D

  • huhu - 06.05.2018, neděle, 20:30
    (0)

    ten Rezek je bohužel uplne mimo, Reinberk by mohl začít hrávat obranu a Jurošku bych posunul do zálohy, Petr na lavičku a toho tam dávat v průběhu. Rezek zatím na to nemá. A uplne se vytratil Vasiljev

  • vajdik - 06.05.2018, neděle, 20:03
    (0)

    Hespy - bohuzel konkurence na prostřídání krajních záložníků je nulová a to Petr krajního záložníka začal hrát až tady protože tu krom Navrca nikdo jiný není čistokrevný krajní záložník, Spiky - no já zase můžu říct že Janošek ve svém věku a ligových zkušenostech v rozehrávce Vlastu předčil už teď a do defenzivy byl také bezchybný, navíc Teplice nijak naši defenzivu ani neprověřili, takže nedělejme z Vlasty boha a to stejné platí u Havlíka, který odehrál tragicky 90% utkání za poslední dva roky...to že dal s duklou dvě branky nemění nic na tom že Machalík utkání zvládl a co rozhodlo, byl jen a pouze naprosto neligový utok a smesny vykon Zajíce a Kubali

  • hešpy - 06.05.2018, neděle, 18:58
    (0)

    Já třeba nechápu neustále střídání Rezka, který nikdy ničemu nepomohl. Většinou ho doběhnou hráči, kteří mají celý zápas v nohách, technicky nic nepředvede, zbytečně ztratí míč nebo spadne. Nevím no, ale tak co se dá dělat, když tam není koho dát.

  • spiky - 06.05.2018, neděle, 18:45
    (0)

    Jo a střed hřiště bez Vlasty a Havlíka? Ať si říká kdo chce co chce, šlo to sakra poznat!

  • spiky - 06.05.2018, neděle, 18:42
    (0)

    Tak ono je to těžké, když máme tolik hráčů na výběr. Včerejší střídání nula, bohužel .. Ti kluci co tam přišli byli k ničemu a ten obraz hry byl horší. Bohužel se potvrdilo, pokud chcete ze Slovácka bod, stačí zalézt před vlastní bránu a Slovácko nic nevymyslí a gól určitě nedá. Škoda, výsledek derby dle mého rozhodne.

  • lagic - 06.05.2018, neděle, 16:14
    (0)

    Za juniorku dnes kromě Hellebranda nebyl nikdo, v tom to asi nebude.

  • kecipep - 06.05.2018, neděle, 16:09
    (0)

    Co spekulujete, asi je zranen, kdyz nebyl ani za juniorku dnes

  • lagic - 06.05.2018, neděle, 16:06
    (0)

    Taky nechápu Kordulu, proč opomíjí Irakliho, včera měl být od začátku na place. Podle mě je gólový a má na to. Možná je problém v tom, že ho přivedl Levý.

  • vajdik - 06.05.2018, neděle, 15:33
    (0)

    Karviná: V-Jablonec, D-Baník, V-Jihlava (podle mě nejtěžší los). Baník: D-Liberec, V-Karviná, D-Brno (utkání s Brnem bude již fraška a v Karviné potvrdí Baník že černý Petr zůstane Karviné). MB: V-Bohemka, D-Dukla, V-Olomouc (MB bude stačit porazit doma zachráněnou Duklu - žádný problém). Zlín: D-Olomouc, V-Slovacko, D-Liberec (Zlín si to remízama doma uhraje) Jihlava: D-Sparta, V-Brno, D-Karviná (Jihlavu zachránily 3.b v Liberci, se Spartou nic, ale pak 2x po bodu a mají klid. SLOVACKO: do Plzně, se Zlínem a do Jablonce (troufnu si říct, že bohužel po Karviné druhý nějtěžší los, Plzeň doma MUSÍ vyhrát, se Zlínem derby které nemá favorita a jet v posledním kole do Jablonce bodovat, když tam dlouhodobě moc bodů nesbíráme..no snad porazíme Zlín :) )

  • champyon - 06.05.2018, neděle, 14:47
    (0)

    Tak po včerejšku už to má Brno téměř jisté. Otázkou zůstává kdo půjde s nima do 2.ligy? To je tak zamotané až se mně to nelíbí. Ty 2 ztracené body s Teplicama mrzí. Škoda, že si Plzeň nezajistila titul včera v Edenu. Snad nepojedem v posledním kole do Jablonce s nutností bodovat.

  • kecipep - 06.05.2018, neděle, 13:39
    (0)

    Nejdřív vzájemný zápas, pak skóre. Hroší to máme jen s Bolkou, což se na konci může ukázat jako klíčové.

  • huhu - 06.05.2018, neděle, 13:31
    (0)

    asi vzájemný zápas, s baníkem a jihlavou je to ok, zlín zatím nevíme, s bolkou máme horší zápas, s karvinou dvakrát 0:0

  • ondicz - 06.05.2018, neděle, 13:22
    (0)

    kdo víte, jaké jsou pravidla při závěrečné rovnosti bodů v tabulce?

  • vajdik - 06.05.2018, neděle, 12:54
    (0)

    Greife, ano, Kubala by mel hrat kazdy víkend 90.minut muzsky fotbal...lec to ze je ve Slovacku, odehraje par minut a jen trenuje mu v jeho veku moc neda! Hrac mel byt sezonu az dve uz nekde ve druhe az treti lize a hrat a hrat!!! Lec ve Slovacku uzkost kadru v utoku neumozni tohoto hrace poslat nikam na.hostování protoze v pripade Zajice by do utoku musel asi Daněk... Toto je dle mého nekoncepsi a amatérské na nasem vedeni. Kluka takto krasne odrovnavaji sami v klubu!

  • Greif - 06.05.2018, neděle, 12:39
    (0)

    Dnes Irakli ani za juniorku , ale ani Hofman, Rambo, rezek ani Kubala asi krom helebranta tak to je na ně dlouhá cesta :D Sumi se Zlínem by měl nastoupit aspoň na poslední poločas ;)

  • Greif - 06.05.2018, neděle, 12:19
    (0)

    Jen ať Kubala taky hraje v 19 je potřeba získávat zkušenosti ,

  • Bayern Munchen - 06.05.2018, neděle, 11:11
    (0)

    Bohužel jde vidět jak velkou slabinu máme v útoku, obrana perfektní i záloha hraje dobře, včera se mi hrozně líbil Janošek, Sadílek i Petr, Navrátil bezkonkurenčně nejlepší, trochu mě zklamal Machalík. Ale ten útok je opravdu mizerný, Zajíc neumí nahrát, zpracovat balon a je teda hrozně pomalý, to Kubala je o něco lepší aspoň v rychlosti, no ale tady vidím problém, který nás klidně ještě může stát první ligu, protože venkovní zápasy máme tedy dost kruté a doma Zlín, je taky dost nevyzpytatelný (derby je vždy zrádné)... Včera mohlo být hotovo, kdyby tam byl pořádný útočník, že pane Pojezdný, pamatuji si vaše slova Zajíce a Kubalu by nám každý klub záviděl. No snad se podaří v Plzni něco uhrát, myslím si, že pokud se naši mladíci z nich neposerou a z kulisy, která tam bude, protože je budou tlačit k titulu, tak tam šance je, hlavně jim bude chybět Hubník, Havel, budou mít dost rozbitou obranu. Hlavně tvrdě pracovat a věřím tomu, že tam šance uhrát dobrý výsledek je... Jo a jinak Krejčí v obraně to je výborný hráč, všechny hlavičky má a umí číst i dobře hru a Břečka vedle něj roste v kvalitního obránce...

  • hešpy - 06.05.2018, neděle, 10:32
    (0)

    Hory, sorry, ale to co jsi napsal je blábol. Jaké návyky? Vždyť Zajíc se tam posledních x zápasů jenom loudá, někdy se souboje pouze zúčastní, je strašně pomalý, se špatnou přihrávkou, brzdí hru. Ano, opravdu to nemá lehké, ale to je chyba zálohy, která nevytváří podporu, kterou by měla. Kubala na tom taky není o moc líp, ale řekl bych, že včera zahrál teda líp. Tak mi neříkejte, že je Irakli horší než Zajíc, Kubala nebo i ten Rezek. To mi opravdu neříkejte.

  • vajdik - 06.05.2018, neděle, 08:56
    (0)

    Horší jak Kubala snad byt ani nemuze, chtel bych od Simoeneho slyset pravý důvod proc neustále dostává prostor kdyz nejen vcera byl totalne mimo, včera se nevyhralo jen z jednoho duvodu, hrali jsme cele utkani s 10 hráči v cetne Heci, oba utocnici uplne mimo..po prichodu Rezka dokonce v 9!

  • Hory - 06.05.2018, neděle, 08:47
    (0)

    Vezměte to i tak, že se hned v prvím zápase v přípravě zranil. Nevíme, nakolik bylo to zranění komlikované a léčba zdlouhavá,tak to je taky možná důvod, proč se pořád rozehrává v juniorce.

  • a jé - 06.05.2018, neděle, 08:38
    (0)

    Vždyt ho kupovali aby pomohl k záchraně zda se mi to divné a také neviděl jsem ho ale v porovnání s Kubalou je na tom jak

  • Hory - 06.05.2018, neděle, 08:09
    (0)

    Síš bych to viděl tak, že čas Irakliho přjde až v novém ročníku. Ve chvíli,kdy ještě není záchrana jistá a jsou na střídání jiní útočníci, tak nemá cenu riskovat s tím,že nemá návyky které v sobě mají hráči současného kádru.

  • jjmc - 06.05.2018, neděle, 07:59
    (0)

    Také nechápu proč Gruzínec hraje pouze za juniorku kde dal za 4 zápasy 3 branky...Asi Kordula neumí cizí jazyk a chce aby se nejdřív naučil česky :(

  • a jé - 06.05.2018, neděle, 00:04
    (0)

    Možná by bylo od vedení fér říct co gruzinec třeba říct sorry byl to úlet

  • hešpy - 05.05.2018, sobota, 23:25
    (0)

    V prvním poločase měl padnout gól nebo dva, šance na to byly. Hosté hráli fakt tužku. Ale nevím kdo by ten gól dal, pokud se teda někdo neukopne z dálky. Navratilovi bych ten gól přál, ale bohužel. Zajíc je naprosto tragický několikatý zapas po sobě. Ano, má to těžké, bojuje tam sám, ale několik nadějných útoku zabrzdil ať už špatnou přihrávkou nebo byl bohužel příliš pomalý. Kubala toho teda předvedl víc. Neříkejte mi, ze ten borec z Gruzie je o tolik horší než Kubala, či Zajíc. Mít teď Slovácko třeba toho Doležala má aspoň o 4 body víc. Rad bych pochválil Sadilka, ten roste zapas od zápasu. A taky samozřejmě Krejčího, ten je neskutečný.

  • a jé - 05.05.2018, sobota, 20:28
    (0)

    Zajíc teď nula to se stane ale nechápu proč tam dává Kubalu to bych raději vysunul Petra když ten Gruzinec se vytratil

  • Hory - 05.05.2018, sobota, 20:11
    (0)

    Dneska ty tři body se nám nabízeli celou první půlku a my je nechtěli. V té druhé půlce se Teplice soustředili na remízu a taky to tak vypadalo. Škoda té ztráty,opravdu škoda. V Plzni to vidím na výhru, to samé se Zlínem a Jablonec, tak ten už neřeším.

  • zary.cz - 05.05.2018, sobota, 20:02
    (0)

    Dneska jenom bod no. Zbytečná komplikace. Nevadí. Za 2 týdny derby! Tak se na to nachystejte! Derby je naše kurva!

  • karagavrylydys - 05.05.2018, sobota, 19:19
    (0)

    Tohle je zbytečná komplikace.

  • Pedro - 05.05.2018, sobota, 18:59
    (0)

    no takové nic...jako bychom hráli jen o ten rekord další nuly na kontě obdržených branek. A pan Zajíc se nám nějak vytrácí....že by skoroval někdo další, to je jen zbožné přání. Dneska málo. A Gruzínec si zahraje možná v posledním kole na pět minut, to mu stojí za to.

  • salash - 05.05.2018, sobota, 17:09
    (0)

    Můžu poprosit o nějaký funkční stream? Díky.

pristi
 Další články:
07.05.2018, pondělí, 08:51 - Na Plzeň! - ZRUŠENO
07.05.2018, pondělí, 08:45 - Brankář Heča neinkasoval gól už 533 minut. Na statistiku se nedívám, tvrdí
06.05.2018, neděle, 11:08 - Na Slovácku zvonily pouze břevna. Jsme zklamaní, litoval kouč Kordula
06.05.2018, neděle, 08:49 - Slovácko - Teplice 0:0, vzadu pátá nula za sebou, vpředu jen dvě břevna
05.05.2018, sobota, 11:34 - Poroste klubový rekord Slovácka v neprůstřelnosti i bez vůdce Daníčka?
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace