*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Trenér Liberce: Mrzí mě chování některých diváků

15.05.2011, neděle, 06:07
kam_za_slovackem_velky.jpg

Fotbalisté Slovanu Liberec vybojovali v sobotu proti Slovácku těsné vítězství 1:0 a udrželi si tak reálnou šanci na konečné čtvrté místo v ligové tabulce.

Z hlediště se však v průběhu druhého poločasu místy ozýval hlasitý pískot, který ale byl podle trenéra Petra Rady velmi neoprávněný.

"Mrzí mě chování některých diváků. Já musím svým hráčům za výkon poděkovat, protože jsem přesvědčený o tom, že nechali na trávníku úplně vše. Je sice hezké, že máme početný kotel, ale pakliže vyznává taková hesla, tak pro hráče není podporou, " neudržel nervy na uzdě liberecký trenér Petr Rada a pokračoval:

"Nemůžeme přeci každého soupeře drtit rozdílem několika branek a vyhrávat 5:0. Zvlášť v takovém těžkém utkání je to zarážející. Podívejte se na zápas Barcelony, která hrála ve středu o titul. Čtyřicet minut si přihrávala na vlastní polovině a diváci ji neustále povzbuzovali."

Velmi umírněně hodnotil zápas trenér Slovácka Miroslav Soukup. Proč ale nenominoval k zápasu zkušeného útočnika Petra Švancaru, sdělit na tiskové konferenci nechtěl.

"Myslím, že se naprosto jasně ukázalo, že jsme nastoupili proti jednomu z nejlepších mužstev soutěže. Z hráčů ale čišel až příliš velký respekt, který se bohužel přenesl i na hrací plochu. Liberec měl místy velkou územní převahu a mohl určitě vyhrát i vyšším brankovým rozdílem. Škoda jen, že jsme na začátku utkání neproměnili samostatný nájezd. Možná bychom zde pak ukopali šťastnou remízu," řekl po utkání.

Jméno Heslo
text
  • fotbalista3 - 16.05.2011, pondělí, 17:53
    (0)

    Flusatko no vidis mame zde takove hrace a ty o nich ani pomalu nevis...to je videt ze sledujes pouze zapasy acka a nic jineho....Kolik dostal Svizela sanci?? Jeden nebo dva zapasy a to myslis ze staci nebo co??? Je pravda ze Venca se Svancim jsou zatim nejlepsi utocnici ale jen kvuli tomu ze dostavaji tolik sanci narozdil od jinych....A proc venku(nekdy i doma ) hrajem pouze na jednoho utocnika??? To je zas Soukupova kravina!!! viz. hrajem s Pribramou o 6 bodu doma a on postavi jednoho utocnika nebo na Slavce(a to jeste na Svanciho) vsak to je do nebe volajici!!!! P.S. samozrejme ze Jelec je vyborny levak ktery jako jediny v repre nehraje prvni ligu....ja jen doufam ze si to zde nekdo z vedeni cte..a uvedomi si ze s timhle trenerem nikoho nevychovaji!!

  • bagr77 - 16.05.2011, pondělí, 15:07
    (0)

    Mně se líbil Jeleček,levák a takových moc není,šikovnej,jako a přesně fakt se ztotožnuju s tím,že bych upřednostil hráče FCS než kupovat nebo brát hráče typu Cissé,Nešpor,Starý a jím podobným,to nechápu!!!

  • bagr77 - 16.05.2011, pondělí, 15:05
    (0)

    to Valheru:lezu sem proto,protože si tu nenechám od takových jako jsi třeba ty nadávat a urážet!Mně by zas zajímalo co bys udělal ty,kdyby s tebou ve firmě takhle zametly?!To nuž tu vůbec nechci rozebírat,jen jsem stále překvapen,jak některým stále ležím v žaludku,že Valho:)))!!A já jsem nikdy neměl ve zvyku někomu lézt do prdele,tohle jsem nikdy nedělal,to tak asi děláš ty v té své firmičce,co:),aby tě nevykopli,tak lížeš šéfíkům řiť,co:))?!!

  • Valheru - 16.05.2011, pondělí, 13:34
    (0)

    bagr: a co s tebou provel Soukup s Krejčím? Upřímně, mě by se taky nelíbilo mít ve firmě hráče, co se mu nechce makat, ale hrávat by chtěl... a to, co jsi se jménem klubu 1.FC Slovácko prováděl ty poté, co jsi odešel komentovat nebudeš? To neustále špinění jména Slovácka, klubu a jeho představitelů? Zajímalo by mě, proč nelezeš takhle do prdele fanouškům Sparty, proč se sereš do fóra klubu, ke kterému (jak jsi psal) nemáš žádný vztah, který ti tak ublížil a nechtěl jsi s ním mít už nic společného?

  • Flusatko - 16.05.2011, pondělí, 12:47
    (0)

    Fotbalista: NO o Danickovi a jeleckovi pravda moc nevim, takze nemuzu soudit jeslti na to meli nebo ne, ale Svizela si myslim ze kdyz sanci dostal tak ji moc nevyuzil. Perutka byl myslim zraneny, ale to nevim jiste. No a Ilja to tezko rict, tam si myslim ze duo Ondrejka, Svancara je stale nejlepsii z nasich utocniku. Venkovni zapasy se Svancarovi opravdu moc nevedli, ale nemohl tam misto nej jit Ilja, protoze jsme zacali hrat na jednoho utocnika. Jinak naprosto souhlas s tim, ze svancara by nemel kopat standartky. Mame mnohem lepsi hrace na kopani a treba urbankovi centry jsou daleko nebezpecnejsi.

  • ABC - 16.05.2011, pondělí, 12:21
    (0)

    a pokud tedy je to jejich dlouhodobý problém, měli by zkrátka přejít na jiný druh pracovní činnosti a slevit i něco z nároků na svoji mzdu, protože tak se pracovat nedá,

  • fotbalista3 - 16.05.2011, pondělí, 12:19
    (0)

    abc: nakopavane balony na nase velke a drave utocniky je styl pana Soukupa....ale jak rikam prijdete se kuknut na trenink a uvidite....:-)

  • The Reds - 16.05.2011, pondělí, 12:17
    (0)

    ABC: Tak to v každém případě, s tím nemohu než souhlasit. To je základní předpoklad, i když u některých hráčů je to dlouhodobý problém :-)

  • fotbalista3 - 16.05.2011, pondělí, 12:15
    (0)

    flusatko....to bylo pouze ted proc uz drive nezkousel Danicka,Jelecka nenechal v kadru Svizelu,Perutka zacal hrat az ve 4 zapase na jaro, Ilja mohl hravat casteji (Svanci je venku polovicni to se vi dlouho)...klidne i Ctvrtnu mohl zkusit kdyz mame na jare jalovy utok...ale to proste pan trener nechce. A k tomu Vitovi dle meho byla chyba ze mu dali kapitana...on neni vudci osobnost. Vita neni pan fotbalista ale velmi poctivy kluk a jedine jak muze hrat v zakladu ze bude jezdit po prdeli....p.s. Vita tam neni na goly..;-)...a jeste jedna vec me zarazi proc Svanci kope vsechny rohy,standartky dle me by mel se prat v utoku o balon,davat goly a ne tam nechat Vencu samotneho...pak se nemuzem divit ze jsme dali tolik malo golu....ale toto urcite nedela sam od sebe...

  • ABC - 16.05.2011, pondělí, 12:13
    (0)

    potom tedy musí naši "borci" zapojit do hry i hlavu a ne švácat do balonu bez myšlenky a zbaběle se ho zbavovat,tímto způsobem to asi nepůjde

  • The Reds - 16.05.2011, pondělí, 12:03
    (0)

    Stolmor: Tak to víš, pro Abíčko je 27 letý Víťa už starý... Zrovna ho bych podezíral jako posledního, že dává branky, jen když se mu chce, resp. když slaví narození potomka! Nikdy nebyl žádný střelec a navíc se poslední dobou nepotkal s optimální formou, ale je to jeden z mála hráčů, kterým určitě záleží na dobrých výsledcích a není jim jedno, že se klub plácá ve spodních patrech.

  • stolmor - 16.05.2011, pondělí, 11:33
    (0)

    pokud vím, tak Víta se trefil pouze v přáteláku a že ho určitě sere, že se netrefil v mistráku a nepomohl tím k bodům to je úplně jasné, zválšť u něj

  • eLucky - 16.05.2011, pondělí, 11:23
    (0)

    to The Reds: vypadá to tak;):D

  • The Reds - 16.05.2011, pondělí, 11:19
    (0)

    eLucky: Tak to asi budeme muset dělat statistiku i těch vstřelených branek na trénincích :-) Ale to při té naší produktivitě asi nebude problém ...

  • ABC - 16.05.2011, pondělí, 11:16
    (0)

    zase chybí ta pozornost při čtení,i když s nejednalo o ligový zápas , goly by se měly dávat se stejnou chutí jak v přípravném zápase či ligovém , mělo by se u Valentů začat opět rodit aby padaly goly

  • Greif - 16.05.2011, pondělí, 11:11
    (0)

    že se sněma vůbec bavíte.. že bagře ..

  • eLucky - 16.05.2011, pondělí, 11:09
    (0)

    to ABC: tak jinak... v ligovem zapase to rozhodne nebylo, protoze Vita letos gol nedal;)

  • ABC - 16.05.2011, pondělí, 11:02
    (0)

    tady . Trefil se tak hned ve svém prvním zápase po úterním narození dcery Viktorie. Valenta věnoval gól své dceři „Samozřejmě jsem rád, že jsem její příchod na svět takhle oslavil. Ten gól samozřejmě patří jí,“ usmíval se kapitán mužstva. „Teď ta branka ovšem ještě nemá takovou váhu, věřím, že se trefím i v mistráku,to máš černé na bílém, přímo ze sdělovacích prostředků:

  • The Reds - 16.05.2011, pondělí, 10:40
    (0)

    ABC: Je vidět, že sleduješ pozorně zápasy Slovácka. Tvé příspěky vypovídají o mnohém... Jinak eLucky odpověděl i za mne :-)

  • Flusatko - 16.05.2011, pondělí, 10:13
    (0)

    ABC: Nevim jak moc by jsi chtel mlady kadr. Kdyz se podivas na posledni zapas: Reinberk 22,Kosut 21,Nespor 24, Danicek 20,J.Valenta 23,Ondrejka 23. Dostridaval Nestoroski 21. Hrava Perutka 23, Hlupik strida 20. Nezda se mi, ze bychom meli nejak vyrazne stare hrace!

  • eLucky - 16.05.2011, pondělí, 09:54
    (0)

    to ABC: ty prapodivne naplanovane pismenko... Vita Valenta sice chtel dat gol na oslavu svista, ale gola nedal... dal ho jeho jmenovec Jura Valenta;)

  • ABC - 16.05.2011, pondělí, 09:51
    (0)

    ty prapodivně naplánované goly na počest jeho sviště to patřilo V.Valentovi, čti pozorněji viz níže

  • duffino - 16.05.2011, pondělí, 09:16
    (0)

    bagr77: Nevím, co stalo mezi tebou a zmiňovanými dvěma pány, ale mě by spíš zajímalo, co na to vše říkal majitel klubu pan Zemek. Mluvili jste spolu vůbec o tvé tehdejší situaci a co na to říkal? Jaký názor máš na majitele klubu?

  • The Reds - 16.05.2011, pondělí, 09:08
    (0)

    ABC: To je zloby, ty ji teda hrneš p5ed sebou a nehled93 vpravo ani vlevo... Jinak díky za informaci, že je Jirka Valenta otcem, to jsem se dověděl až od tebe :-)

  • ABC - 16.05.2011, pondělí, 08:55
    (0)

    je šmejd, který to nemá v hlavě uspořádané, anebo až moc uspořádané , a jak kolem něj budou neustáleopruzovat jedni a ti samÍ, kteří už z logiky věci nemůžou mít ke klubu žádný vztah/kromě finančního-a to je ten kámen největšího úrazu/ a vysávat fc sLOVÁCKO , aby se mohlo nasávat u pokeru a ze zápasů si dělat potom na hřišti prdel, ať se na sebe zpětně podívají, vždyť to nemá s fotbalem nic společného.Když se někomu nedaří dojít po neděli v pondělí do práce tak se může na druhý den s 18.000,-Kč čistého /!!!!!!!!!!!!!/ rozloučit, a když se někomu nedaří hrát venku , tak si klidně zůstane s rodinou doma a je vychechtaný, protože" má omluvenku že se venku zápasy nedaří"- hotová fotbalová tragédie, a chce zapsat do knihy kuriozit

  • fotbalista3 - 16.05.2011, pondělí, 08:41
    (0)

    moravian nevim cim te Soukup tak zaujal jako trener????...ale pokud si nekdy hral nebo hrajes fotbal tak neverim tomu ze by jsi pod takovym trenerem nekdy chtel hrat. Schvalne obcas na ten trenink zajdi a sam uvidis. A verim ze tenhle nazor zastava spousta fotbalistu potazmo lidi co fotbalu rozumi. Proc teda podle tebe nedava sanci hracum vychovanym akademii a vodi si sem t hrace mozna i horsi kvality. Protoze nez sem prisel bylo jasne danne ze se budou zarazovat do acka mladi z akademie a kolik jich tam je???? Vsichni jsou pouze kondicni priprave a jak p rijde herni nebo mistraky jsou vraceni zpet do dorostu. Takze je uplne mimo koncepci kterou chtelo FC Slovacko jit. A verte tomu ze akademie ma velmi dobre hrace ale musi se s nimi pracovat ne je kazit. Ale toto bohuzel clovek ktery k tomuto kraji nema vztah NEPOCHOPI.

  • ABC - 16.05.2011, pondělí, 08:35
    (0)

    Soukup je totální schizofrenik, jak můžou získávat mladí hráči zkušenosti když je nenasazuje do zápasů, když budou jenom sedět a hledět s vykulenýma očima moc zkušeností nezískají,v ostatních klubech nastupují mladíci s úplnou samozřejmostí, jenm u FC sLOVÁCKO JE TO VŠECHNO VYKULENÉ A TUPÉ, KDO JINÝ JAK PŘEDEVŠÍM mladí lidé mají vydávat sportovní výkony , ti naši slavní "tatínkové" si dávají trapné goly, jen když se jim narodí svišť jinak to neumí /viz Valenta jak je možné že mu vyšla branka zrovna při narození děcka !? a copak jindy už to nepůjde nebo co - nutí to k zamyšlení co je za těmi goly na objednávku, jinak V.Valena - nemasný, neslaný , tak by si moc neublížil, to samé švancara, ten má panickou hrůzu si trochu víc odřít u fotbalu hubu

  • Moravian - 16.05.2011, pondělí, 08:23
    (0)

    bagr77: Atmosférou mi to takové přišlo. Minimum chorálů a neorganizovaná chorea. Ale dobrá; mohu opravit na lepší průměr 2.GL :D. I v 2.GL se najdou světlé vyjímky. I když pravda; letos co se bije o postup Dukla s Žižkovem apod. je to taky bída. A kapříci? Možná Maďaři nejsou tolik na ryby :D Nic méně řekl bych, že pokud je tam fotbalové prostředí morálně čistší, má to prozaické důvody. Menší zájem veřejnosti, menší oběh peněz v klubech etc.

  • bagr77 - 16.05.2011, pondělí, 07:38
    (0)

    to The Reds,Moravian,Šovki-ano takticky je to tu horší jak u nás,hlavně defenziva některých týmů je bídná,ale jinak jsou tu šikovní fotbalisti,zas mnohem víc cizinců,jak u nás a z hlediska fanoušků je to tu taky horší,jak u nás,přiznávám,ale nesouhlasím,že se to vyrovná naší 2.Gambáč lize:))!!To zas ne!A já po tom,co se mnou předvedli Soukup s Krejčím můžu být rád,že ještě hraju,myslím,že jiný hráč už by si těžko někde zahrál v mém věku,kdyby 10měsíců nehrál!!Nic,a taky bych řekl,že se tu hraje trochu víc férověji,jak u nás,nelítá tu tolik kapříků:)))!!A v sobotu s Ujpesti to byla teda fakt bída děsná!!!

  • The Reds - 15.05.2011, neděle, 21:31
    (0)

    Moravian: Tak já poslední dobou sledoval několik zápasů Honvédu, protože tam hraje jeden český plejer, ale třeba to sobotní derby s Ujpestí (Honvéd doma rupnul 1:4) to byla bída. Po stránce fanoušků, kteří sice v kotlících povzbuzovali, ale na tom otevřeném stadionu se při počtu cca 2500 ztráceli a s nimi i mnozí kopálisti na hřišti... To co se tam místy odehrávalo za katastrofální taktické organizační nedostatky by se snad neobjevilo v naší 2. Gambáč lize. Sice tam pobíhalo několik zajimavých hráčů, kteří si rozumněli s míčem, ale jako celek to vypadolo dost bídně a místy až naivně...

  • Moravian - 15.05.2011, neděle, 21:13
    (0)

    fotbalista3: Kritika trenéra je oblíbené téma. Když se nedaří, chyba jde najít všude. Já myslím, že to není tak jednoduché. Kdyby kluci předváděli stabilně tragické výkony, tak se s místní ktritikou ztotožním, ale současný kádr i pod současným trenérem mnohokráte dokázal, že to jde. Já náš problém nevidím v kvalitě hráčů či tréninku, jako spíš v odlišném přístupu k utkáním. Je zřetelně vidět, kdy makají a kdy ne. A tento aspekt nemohu dávat plně za vinu trenérovi, kterému stále věřím.

  • Moravian - 15.05.2011, neděle, 21:07
    (0)

    Šovki: Není nic snažšího než si najít Maďarskou ligu na netu a shlédnout nějaké to utkání. Stačí pár chvil a poznáš, že úroveň je na nejvyšší soutěž tragická a to jak po fotbalové, tak i fanouškovské stránce. Vezmu-li v potaz, že jim tam nekonkuruje (alespoň určitě ne v takové míře) hokej, dost dobře nechápu. Pokud se nejedná o derby, nebo jinak vyhecovaný zápas, tamnější úroveň je srovnatelná s průměrem naší druhé ligy.

  • Babu - 15.05.2011, neděle, 20:43
    (0)

    fotbalista3: velmi dobrý příspěvěk, se vším se dá souhlasit. Já bych taky dala šanci Dekařovi, on je prostě hodný a dobrý a schopný, Soukup furt tlačí nějaké tabulky a je lepší řečník než trenér. Mladé nebere do kádru vůbec, i když zároveň považuje za staré třicetileté zkušené hráče, možná ani on sám někdy neví :-/

  • bagr77 - 15.05.2011, neděle, 20:32
    (0)

    Valheru,ty jo jak to víš,tys tady musel nebo musela být,ne:)?!A ještě jsi zapomněl nebo zapomněla dodat,že za hromadu peněz,protože to ti taky vyloženě leží v žaludku:)))!!

  • Valheru - 15.05.2011, neděle, 20:10
    (0)

    Šovki: hlavně tam mají teď perspektivního mladého záložníka, který svou kondicí směle konkuruje keňským vytrvalcům

  • Šovkovskij - 15.05.2011, neděle, 19:30
    (0)

    bagr77: Zdravím, jak to jde v Maďarsku? Vím, že jsi dal nedávno gól. Jaká je maďarská soutěž? Je zajímavé, jak Maďaři šli strašně dolů. Před padesáti lety patřili k nejlepším na světě (Puskas)a i poté se zúčastňovali MS a ME. Teď jsou strašně dole. Ale prý mají perspektivní mládežnické týmy.

  • 1FCS - 15.05.2011, neděle, 19:15
    (0)

    :)

  • bagr77 - 15.05.2011, neděle, 17:54
    (0)

    to Valheru:jasně,bral jsem ve Slovácku 250000 a nechtělo se mi běhat vůbec:))!!Díky

  • bagr77 - 15.05.2011, neděle, 17:51
    (0)

    Anahame,pardon,špatně jsem si to pročetl,sorry!!

  • fotbalista3 - 15.05.2011, neděle, 17:28
    (0)

    juancarlos: Nebo 1FCS sedi ve vedeni....:-).....Jinak jak pise The Reds v mancaftech podobnych Slovacku s nizsim rozpoctem musi byt trener srdcar,motyvator a taky trochu psycholog. To bohuzel pan Soukup neni!!!!! Tohle je trener ktery potrebuje met kvalitni fotbalisty kolem sebe a ne je vytvaret. On musi prijit k hotovemu jako v repre kterou "trenoval". On neni clovek ktery dava sanci klukum z becka potazmo z dorostu. (asi mi tady reknete ze tam jsou hraci Hlupik,Jelecek,Svizela) ale to jste na omylu!!! Jelecek byl v kadru pouze na pripravu kde se nabirala fyzicka kondice a pak hral v jednom pripravnem utkani 15 minut. Svizela taky nedostal moc sanci a misto aby hrali za junirku tak je znovu soupnul do dorostu (coz jim urcite na sebevedomi neprida!!)Vubec bych se nebal dat hlavniho trenera Dekare (zna pomery ve Slovacku,je mistni)...a navic verim ze by deval sanci odchovancum (Ctvrtnicek,Danicek,Svizela,Jelecek,Ruman...)kteri si tvrdim rict ze jsou minimalne stejni ne-li lepsi nez ty Soukupovi posily(Nespor,Cisse,Stary,Fujeryk,Szmek.

  • Valheru - 15.05.2011, neděle, 17:04
    (0)

    juancarlos: takových je tady víc...takový Bagr si nejen stojí na vedení, ale taky si ještě nezametl před vlastním prahem. Línější(a dražší) fotbalista tu snad nehrál a on tady kecá o nasazení a bojovnosti.

    U Švanciho je prostě problém, že venku je na jaře skoro zbytečné ho nasazovat a takový hráč je prostě příliš drahý.

    Hlavně mi ale chybí to, že (aspoň je to můj pocit) kabina není jedna parta, ale několik roztříštěných skupinek, což negativně ovlivňuje výkon týmu jako celku.

    1FCS: já jsem slyšel, že jsi debil a taky mi to asi budeš vyvracet...

    Jinak si taky vzpomeňte, jak jsme na tom byli loni v tuhle dobu s body a s umístěním v tabulce (v kombinaci s platy hráčů).

  • juancarlos - 15.05.2011, neděle, 14:33
    (0)

    1FCS. boha jeho poskoč si,neb si stojíš na vedení:)

  • The Reds - 15.05.2011, neděle, 14:13
    (0)

    Lagic: To určitě a proto bych se zasazoval, aby tady i nadále působili hráči starších dat narození, kteří odvádí solidní výkony a určitě mají co předat svým mladým spoluhráčům. Určitě nejde stavět jen na mládí, byť by bylo sebetalentovanější (a to tu bohužel v takové míře není...), ten mix je potřeba. Viz. třeba jako autority vůči soupeřům nebo rozhodčím. No a k tomu správnému namýchání hráčského koktejlu je potřeba nejenom peníz resp. dobře fungující akademie, ale taky člověk, kouč, který to celé dá dohromady a umýchá ten nejlepší nápoj, který nám fanouškům bude chutnat lahodně a soupeřům se bude křivit huba, jak po pančované slivovici :-)

  • 1FCS - 15.05.2011, neděle, 14:01
    (0)

    Né já nechci rýpat já jen říkám co jsem slyšel!!!Nevím jestli je to pravda a doufám že není!!!

  • lagic - 15.05.2011, neděle, 13:59
    (0)

    The Reds: S tím absolutně souhlasím, že kvalitní hotové hráče si klub asi nemůže dovolit. Jen jsem chtěl říct, že jsem od něj čekal víc, že jsem si myslel, že on tím hráčem může být. Bohužel zapadl do toho šedivého průměru a obávám se, že nahoru už moc nepůjde. Na druhou stranu musí být v týmu nějací starší kvalitní hráči, aby se ti mladí měli od koho učit a výkonostně růst. I to je dle mě důvod, proč se jen málo nadějných a mladých hráčů a talentů z akademie posunuje ve výkonnosti nahoru. Holt se nemají od koho učit.

  • 1FCS - 15.05.2011, neděle, 13:29
    (0)

    Vedení ani trenér v tom prsty nemají!!!!!!!

  • 1FCS - 15.05.2011, neděle, 13:28
    (0)

    Slyšel jsem to od více lidí že to byla domluva mezi hráci!!!!!!!!

  • Buchlovjak - 15.05.2011, neděle, 13:28
    (0)

    1FCS: ty jsi se probudil po jaké době???myslím, že už by to chtělo těch rýpavých uštěpačných poznámek nechat...

  • The Reds - 15.05.2011, neděle, 13:26
    (0)

    Lagic: Ale to je jasné, že sebelepší útočník se neobejde bez správné a kvalitní podpory naší zálohy a krajních obránců. Bohužel naše záloha je velmi nevyrovnaná a to hlavně ta tvořivá složka. Dlouhodobě tu není borec, který by udával hře tempo a byl schopen dávat přené krátké i dlouhé míče na hráče vpředu... S tvým názorem na výkony Volešáka nemám proč nesouhlasit. Bohužel je to tak, snaha se nedá upřít, ale fotbalový přínos je hodně malý. Zdá se mi, a možná je to dáno i horším výkonem celého týmu, že ta jeho fotbalovost je zápas od zápasu horší. Jenže jsme Slovácko a nějakého hotového kvalitního záložníka asi těžko jen tak seženeme. Na místním trhu určitě nic kvalitního za dobrou cenu neseženeš, chce to se porozhlédnout trochu dále. Jenže se zahraničními nákupy bývají problémy, ale když se to ani pořádně nezkusí, tak to je pak těžké... Jenže to chce mít vytvořenou dobrou síť vyhledávačů a určitě něco i v kase. Tady to na velké vyskakování asi nebude. Ale chtěl bych se někdy dožít nějakého dobrého kaufu jako udělaly Teplice s Džekem, to je pak na pár let vystarané :-)

  • snopek - 15.05.2011, neděle, 13:25
    (0)

    Jedna bába povídala...

  • 1FCS - 15.05.2011, neděle, 13:19
    (0)

    Po výsledcích v Olomouci a doma s Brnem jsem slyšel že se mezi sebou (Brno-Olomouc-Slovácko)na výsledcík domlouvali hráči a za Slovácko v tom mají prsty Švancek s Kubáněm tak se nedivím že ani jeden nehrál!!!A proto v létě odejdou...

  • lagic - 15.05.2011, neděle, 13:00
    (0)

    The Reds: Ono je potřeba dívat se na to trochu šířeji. Že nejsou naši útočníci moc vidět? To je jednoduché: pokud má útočník něco hrát a být vidět, musí taky dostat kvalitní přihrávku a doplnění druhé vlny ze zálohy. Jenže pokud tam má sám běhat mezi obranou za vysokými nákopy bůhví kam, to se hraje hrozně těžko. Rád bych tam viděl taky kvalitní práci zálohy, která si nahraje, narážečkou přejde protihráče a pak vysune útočníka přesnou nahrávkou po zemi. V záloze vidím největší příčinu naší hry. Dopředu nevyprodukuje téměř nic a do obrany zase hodně často propadá. Nejvíc mě osobně zklamal Volešák. Když přicházel, věřil jsem, že on bude tou hnací silou zálohy, ale vůbec se mi nelíbí. Ve většině zápasů neviditelný, střela žádná, dirigentské schopnosti taky nic. Bojovnost mu nelze upřít, ale to je na kvalitního středního záložníka bohužel málo. Toť zase můj názor.

  • The Reds - 15.05.2011, neděle, 12:45
    (0)

    Lagic: Mým příspěvkem jsem nechtěl napsat, že za prohru s Brnem může Švanci, ale myslím si, že za ni mohou všichni. Počínaje Filipkem a konče trenérem. Jenže u Petra ta nesnaha byla vidět strašně moc, on si to možná ani neuvědomoval, že se na place choval úplně jinak, než v jiných zápasech... Máš pravdu, že je jeden z mála hráčů, kteří dovedou obejít soupeře, přesně přihrát atd. Jenže bohužel tyto atributy Petr předváděl převážně jen na domácím hřišti, venku nebyl kolikrát ani poloviční, ovšem i tam se našly světlé vyjimky, ale to by jsi za sezonu napočítal na prstech jedné ruky. Proto se nedivím Soukupovi, že jej nenominoval v Olomouci a možná proto nehrál ani včera. Nechci polemizovat jestli to bylo jinak nebo ne, to nyní není podstatné. Jak píše Moravian, bohužel klub našeho statusu si nemůže dovolit drahé hráče, kteří neodvádí požadovanou výkonnost pravidelně. Bohužel vyrovnanost výkonů našeho týmu se strašně nevyrovnaná a po 1-2 dobrých zápasech dovede v dalších vybouchnout a není to jen o výkonu nějaké superstar, ale je to o celém mužstvu. Také začínám pochybovat, jestli je opravdu Soukup ten pravý, mám pocit, že v klubech jako je Slovácko je potřeba spíše trenér, který dovede mužstvo připravit nejenom po odborné a taktické (to určitě také), ale hlavně po psychologické stránce. Pokud nemáš kádr jako je v Plzni, na Spartě nebo třeba v Jablonci, tak musíš s hráči enorměji pracovat i po té psychologické a lidské stránce. Proto si myslím, že do klubů s menším rozpočtem jsou spíše přínosnější trenéři typu Hoftycha než třeba našeho Soukupa. Ale to je jen můj subjektivní názor, třeba se pletu. Jenže zatím mi tenhle názor naše výsledky a hlavně předváděná hra dávají moc často za pravdu :-(

  • lagic - 15.05.2011, neděle, 11:49
    (0)

    Já bych to neházel všechno na Švanciho. Ano zahrál špatně, ale to VŠICHNI!!! Tak je vyhážem všechny, ne? Já si zas dobře pamatuju, kolik bodů máme jen díky němu a podle mě, kdyby tam nebyl, tak se teď bijem s Ústím o poslední flek. Vždyť on je tam jediný, kdo umí přejít 1 na 1, podržet balon a něco vymyslet. Samozřejmě se mu musí zrovna chtít hrát místo kroucení hlavou a rozhazování rukama. Ale pořád je to nejplatnější hráč, za tím si stojím. Ovšem obábám se, že to, co psal Zelí o tom, že ho chcou odstřelit kvůli platu, je bohužel pravda. Soukupa s Krejčím neuznávám, a to nejen kvůli výsledkům, ale hlavně skrz jejich jednání, o kterém mi říkali hráči, kteří v klubu ještě jsou, takže je nemají důvod pomlouvat, protože je vyhodili. Jak psal Moravian, že za Soukupem stojí, tak já rozhodně ne, a není to jen na základě posledních výsledků, klidně si najděte moje příspěvky půl či rok zpátky. Opravdu se zajděte někdy podívat na trénink a pak Vás možná ani nepřekvapí, že hra v zápasech vypadá tak nějak nemohoucně.

  • Moravian - 15.05.2011, neděle, 11:47
    (0)

    bagr77: Podívej; jsme regionální klub s omezenými možnostmi. Na to abychom vybudovali tým z hráčů jako je Švanci, nebo jsi byl Ty nemáme rozpočet a z dlouhodobého hlediska je to pro nás prostě neúnosné. Teď nehodnotím Tvoji a Mercedesovu kvalitu, nebo fotbalový přínos pro klub, který může být také relativní. Jde mi o to, že my prostě musíme spoléhat na perspektivu, protože jen taková koncepce nám může v budoucnu přinést úspěch. Výchova vlastních, popřípadě za levno koupených mladých hráčů je pro nás jednou z minima alternativ. Nejsme Praha a ani Stonky prozatím nepadly do oka ruskému miliardářovi popřípadě arabskému šejkovi. Podobnou politiku uvidíš ve s námi srovnatelných klubech. Pokud má Švanci smlouvu, která je pro nás zátěž, očekává vedení, že s touto smlouvou nese i zoodpovědnost a očekává adekvátní odezvu an hřišti. Nikdo nikoho neodstřeluje pro jeden zápas. Švancimu se nedaří trochu déle a pokud jde o Liberec; Soukup jej nestavil ani v Olomouci s tím, že venku hraje tradičně hůř než doma. Žádné "Brno" v tom být nemuselo, i když by podle mě bylo na místě. Fotbal není o zásluhách, ale o výsledcích.

  • Buchlovjak - 15.05.2011, neděle, 11:32
    (0)

    Bagr: The Reds očividně promluvil i za mě...přesně to je můj názor k této debatě. Já nezapomínám výkony, to v žádném případě. Je to jednoduchá rovnice, zápas Slovácko vs Brno = Švanci na tribuně...pro všechny je to tak lepší a nikdy proti "svým" nezahrál dobře....

  • Moravian - 15.05.2011, neděle, 11:31
    (0)

    The Reds: Vidím to obdobně. Vypuštěné zápasy jsou zrada a překousnu je stěží na hřišti soupeře, ale před vlastním publikem je to neomluvitelné.

  • The Reds - 15.05.2011, neděle, 11:17
    (0)

    To Bagr77: Lukáši nehodnoť co jsi neviděl! Já jsem už 2 týdny před tímto špílem říkal, že nebude dobré, aby v něm Švanci hrál. Bohužel na to Brno je enormě fixovaný a tento zápas to potvrdil. Neměl zájem, aby Brno prohrálo a během zápasu to dokázal několikrát a mohu to doložit na mnoha příkladech a nejde jen o tu zahozenou tutovku ... I kdyby nám přinesl "X" bodů a jeden zápas schválně vypustil, tak pro mne nemá místo v klubu. Ty jako hráč to možná vidíš jinak a možná jsi se v podobných zápasech zachoval podobně, ale pro mne to nemá omluvu! P.S. Včera s tou Ujpesti, to teda byla bída :-) Úrověň této soutěže po taktické, fyzické a emociální stránce nedosahuje ani na naši druhou ligu ...

  • FOREVER - 15.05.2011, neděle, 11:16
    (0)

    přeci máme v útoku Ilju a Szmeka tak na co švanciho :D :D ne dělam si prdel"..pokud by tady švanci nezustal, tak můžou vyhodit zrovna všecky .. ať mě někdo řekne který hráč je tam platnější než švancek a já se zasměju

  • anaham - 15.05.2011, neděle, 11:13
    (0)

    bagr77, kdo tady v této diskuzi Švanciho zatracuje, asi špatně čteš, bohužel mi v tom asi nic neuděláme, Švanci pro nás udělal hodně a ještě by udělal,to víme, to nám nemůsíš psát, ale Soukupovi se to hodilo, když řekl to co řekl.Zásadně jsem pro aby zůstal.

  • bagr77 - 15.05.2011, neděle, 10:52
    (0)

    Zápas s Brnem jsem neviděl,tak nevím,hlavně jsem si všiml,že nemáte rádi ani Brno a on je Brnák,furt o tom všude mlel,tak tohle by mohl být důvod taky!!!Nechci se Švanciho zastávat,ale z hlediska fotbalového,tam lepšího útočníka nemáte!!A když budete chtít,to vás bude stát balík!!

  • bagr77 - 15.05.2011, neděle, 10:50
    (0)

    Rychle zapomínáte anahame,buchlovjaku!!Taky říkáte,co se vám hodí,přece ten kluk udělal tolik bodů,je nejproduktivnější hráč vůbec,ani z poloviny tam nikdo další takový není a vy řeknete tohle?!!!Klobouk dolů,jste borci!!!

  • bagr77 - 15.05.2011, neděle, 10:49
    (0)

    Hoši,vy jste tak nevděční stejně,ten kluk vám vyhrál tolik zápasů a vy ho po jednom špíle takhle odstřelíte,vy super rozumíte fotbalu,přesně mentalita česká!!

  • anaham - 15.05.2011, neděle, 10:47
    (0)

    Petras souhlasím s tebou.. ani nemusel jmenovat..našel si důvod aby se fanoušci nějak moc neozývali...když nás zápas z Brnem tak zklamal

  • Buchlovjak - 15.05.2011, neděle, 10:45
    (0)

    bagr: ano máš pravdu, plat má velký, ale proti Brnu byl nejhorší na place a tam si zabil sám hřebík do rakve...

  • bagr77 - 15.05.2011, neděle, 10:44
    (0)

    Oprava:ne nakoupí,ale vezmou spíš někoho kdo je zadara:))!!

  • bagr77 - 15.05.2011, neděle, 10:43
    (0)

    Tohle bylo přesně jasné,je to klasika,Švanci jim tam vyhraje a udělá já nevím kolik bodů a pak když už vědí,že jsou zachráněni,tak ho odstřelí!!Je to o penězích a ne o kvalitě,prostě má moc velký plat a je moc vidět,to se panu Soukupúovi nelíbí,protože on musí být ten nejlepší!!Žebrák!!Švanciho mi je líto,je mu sice 33let už,ale ve Slovácku je stále nejlepší!Oni zas nakoupí nějaké příprcky za pár korun a budou říkat,jak jsou perspektivní!

  • Survival - 15.05.2011, neděle, 10:42
    (0)

    Já bych se nebál, že Švancimu neprodlouží, jedině že by sehnali někoho podobného nebo lepšího... nehrává, protože mu to venku nikdy moc nejde.

  • Petras - 15.05.2011, neděle, 10:38
    (0)

    Myslím si, že po zápase Brnem, je naprosto jasné, že Švancara ve Slovácku skončil. Škoda, že Soukup není schopen na férovku říct, že ho nechce, a schovává se za klišé, že někteří hráči hráli o angažmá a zklamali. Bohužel, lepšího hráče nemáme, a těžko někoho podobného koupíme.

  • JUVE - 15.05.2011, neděle, 10:34
    (0)

    Tak co je se Svancim ?, ma neco ? nebo s nim uz nepocitaji,to snad ne,ja ho tady urcite chcu pristi sezonu !!.

pristi
 Další články:
12.07.2011, úterý, 14:23 - Migrace databází dokončena
17.05.2011, úterý, 12:38 - Prosadí se střelci z přeboru? Slovácko zve do přípravy Valáška a Maléře
16.05.2011, pondělí, 15:11 - Na Švancarovi mužstvo nestojí, zdůvodnil kouč Soukup absenci útočníka
15.05.2011, neděle, 00:05 - Slovácko na půdě Liberce ještě nevyhrálo. Tentokrát prohrálo 1:0
13.05.2011, pátek, 14:00 - Prohlášení po setkání s Michalem Kordulou a Víťou Valentou
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace