*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Udolají Spartak Moskva?

09.07.2018, pondělí, 16:37
acko_kolo_velky.jpg

Prvoligoví fotbalisté 1.FC Slovácko vyrazili vstříc ligovým zítřkům do Rakouska, kde je čeká závěrečný herní kemp a spousta práce. První zápas s prvoligovým St. Pöltenem totiž svěřencům Michala Korduly vůbec nevyšel.

„Jestliže zápas s polskými Gliwicemi splňoval naše představy, především co se týká organizace hry směrem do ofenzívy i defenzívy, proti St. Pöltenu jsme se vrátili do zápasu s Trnavou, tedy hra bez drajvu, agresivity, nasazení, bez základních atributů, které má profesionální fotbal mít. Jsem z toho rozčarovaný a některé špatné individuální výkony hráčů si musím nechat projít hlavou. Jen absolvovat zápas prostě neberu,“ těžko zkousával porážku na cestě do rakouského Lambrechterhofu trenér Kordula.

V autobuse chyběl útočník Zajíc, jemuž magnetická rezonance neodhalila žádný zásadní problém, zdravotní stav se pomalu zlepšuje, ale vedení klubu po dohodě s hráčovým manažerem umožnilo jednadvacetiletému útočníkovi projít speciálním vyšetřením v Německu. Jeho místo v autobuse a momentálně i v kádru zaujal parťák z české jednadvacítky Jan Kuchta, který přichází na hostování z pražské Slavie. „Nabídek na hostování jsem měl více, byl tam zájem Olomouce či Liberce, ale s manažerem jsme se rozhodli pro Slovácko, které bylo konkrétní. Líbí se mi, jakým stylem chce Slovácko hrát, mám tady větší šanci, abych se prosadil, a navíc znám odsud kluky z nároďáku. Tomáše Zajíce, Lukáše Sadílka, Davida Machalíka nebo Dominika Janoška,“ vyjmenovává spoluhráče z české jednadvacítky Jan Kuchta.

Působení talentovaného útočníka na Slovácku by už nemělo nic bránit v cestě.

„V týdnu doladíme detaily a budeme se bavit se Slavií o případné budoucnosti hráče u nás, pokud budou obě strany spokojeny,“ naznačuje sportovní ředitel Stanislav Levý, že by v případě Kuchty nakonec nemuselo zůstat jen u ročního hostování. „Věřím, že Honza nebude posledním příchodem. Máme rozjednána jedno až dvě jména. Věřím také, že v týdnu přivezeme do Rakouska ofenzívního hráče na kraj zálohy,“ dodal Levý.

Jméno Heslo
text
  • Vosolys - 17.07.2018, úterý, 16:28
    (0)

    A jakou fuknci bude mit Šumi? Krom toho, ze jde hrat za Osvetimamy 😁

  • Bayern Munchen - 17.07.2018, úterý, 14:27
    (0)

    Valheru: fakt a nepočůral si se už z toho...

  • Bayern Munchen - 17.07.2018, úterý, 14:26
    (0)

    zary.cz: A jako ta finanční situace klubu, je pro tebe pozitivní věc jo. Prostě všechno se odvíjí od financí, chod klubu, reakce fanoušků, veškeré diskuze tady jsou jenom zrcadlem financí v klubu. Každý příchod a odchod hráče je zase otázkou financí. A můžu ti říct, že bez peněz silných sponzorů nebo majitelů se fotbal na nejvyšší úrovni v ČR hrát dlouhodobě nedá. Vidíš to i v Dukle, Jablonci, atd. Prostě pokud chce někdo dávat peníze do fotbalu, tak to vždy v rámci ČR bude bezedná díra nikdy to tomu majiteli peníze nevydělá zpátky. Ale jedna věc mě zaráží, že na divadlo v Hradišti jde z města 22 milionů a na fotbal nějakých 5, to je až nedůstojné. I když je Slovácké divadlo vyhlášené po celé ČR, tak fotbal je fenomém na celém světě... Ale bohužel je to tak, jak to je...

  • zary.cz - 17.07.2018, úterý, 13:04
    (0)

    Bayern: Napsal jsi že tě vystrašila informace ohledně finanční situaci klubu. Což podle mě je negativní informace. Gudu: Buď dobrej. Tebe tady má každej v ... :)

  • Valheru - 17.07.2018, úterý, 13:02
    (0)

    Bayern: nás zase straší cokoliv, co tu píšeš...

  • riedlss - 17.07.2018, úterý, 12:35
    (0)

    Gudu: nemyslím si.......

  • riedlss - 17.07.2018, úterý, 12:32
    (0)

    Zary: a máš to :D

  • Bayern Munchen - 17.07.2018, úterý, 12:31
    (0)

    zary.cz: jakou zase negativní věc, nechápu tě. To jak funguje ženský tým je negativní.

  • zary.cz - 17.07.2018, úterý, 12:27
    (0)

    Tak zase si vypíchl JEN negativní věc. Tak mě zajímalo, jestli bylo něco, co tě potěšilo. Jinak za toho Šumiho jsem taky rád. Šumiho kontakty se budou hodit.

  • Bayern Munchen - 17.07.2018, úterý, 12:19
    (0)

    zary.cz: víš co mě potěšilo, že snad Šumi zůstane v klubu v nějaké funkci. Protože takové osobnosti je do klubu nutné zapracovávat, dále mě potěšilo jak funguje ženský tým Slovácka, za tak málo peněz, které jsi jsou ještě schopny z Fačru získat, dělají tak kvalitní práci - každoročně do 3 místa. Jo a udělej mi radost, starej se, prosím už konečně o sebe. Děkuji

  • hešpy - 17.07.2018, úterý, 12:18
    (0)

    Byl si rychlejší :D

  • zary.cz - 17.07.2018, úterý, 12:18
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/340361/kadlec-zatim-do-slovacka-nejde-stale-resi-smlouvu-se-spartou.html

  • zary.cz - 17.07.2018, úterý, 12:09
    (0)

    BM: A když tě zase něco negativního vystrašilo tak co tě pozitinívho potěšilo/překvapilo? Asi nic co?

  • Bayern Munchen - 17.07.2018, úterý, 12:04
    (0)

    Musím říct, že co jsem slyšel ohledně férovky s ředitelem, tak mě to v některých věcech i vystrašilo. Především ohledně té finanční situace klubu, protože pokud se bude chtít pokrýt další sezóna, tak buď dá peníze pan Zemek nebo budeme muset prodat další hráče. A všichni víme, jak na to je teď pan Zemek, není zrovna v lehké situaci a případný kupec tady asi taky nestojí frontu. Třeba uspěje ten Vecheta v Bayernu (což bych mu ze srdce přál :-)) a klub bude mít další sezónu zajištěnu. Ale opravdu nevím, jak dlouho se to dá takhle táhnout a hlavně ten Vecheta mohl být do budoucna super útočník, na kterého čekáme a pokud jsem i dobře pochopil, tak se ho letos nedočkáme. Musíme obsadit kraj zálohy, tak snad se aspoň tam někdo podaří sehnat.

  • Babu - 17.07.2018, úterý, 11:50
    (0)

    JJ sem, ideálně do článku

  • RobertFCS - 17.07.2018, úterý, 11:45
    (0)

    Babu mám na tebe dotaz, budeš ty odpovědi které sis zapasala dávat sem, nebo si o to máme nějak speciálně napsat?

  • marakyjov - 17.07.2018, úterý, 11:30
    (0)

    Drame se nevešel do kádru...měl jit do Zlatých Moravcu, ale jeho francouzsky manager to prý zamítl, ze mu najde něco lepšího..

  • tadeas123 - 17.07.2018, úterý, 11:27
    (0)

    Drame se tedy nesvědčíl že chcou další stopeři?

  • tadeas123 - 17.07.2018, úterý, 11:26
    (0)

    Jak to vypadá s mladíkama kolik jich u týmu zůstáva A ptal se někdo jak to vypadá s tokem proč je až ve 3 lize četl jsem jen že má něco se zády

  • zary.cz - 17.07.2018, úterý, 11:19
    (0)

    Tadeas: Mingazow je 50/50. Pokud bude stále zraněn tak to padá. A do dvou let si dali za cíl přivést mladého perspektivního stopera.

  • hešpy - 17.07.2018, úterý, 11:18
    (0)

    Řeší se stoper a kraj.

  • Babu - 17.07.2018, úterý, 11:17
    (0)

    Je z toho udělaný nějaký zápis, který se přepíše do čitelnější podoby a pustí ven..

  • tadeas123 - 17.07.2018, úterý, 11:15
    (0)

    Borci zmiňoval tam i posily zajímalo by mě kolik jich má ještě přijít a na jaký post a jak je to stím mingazovem diky

  • hešpy - 17.07.2018, úterý, 11:11
    (0)

    Mě by fakt zajímalo kdo ho vyskautoval.

  • Babu - 17.07.2018, úterý, 11:11
    (0)

    hešpy: v podstatě to bylo prezentováno tak, že přišel last minute s referencí, že je dobrý, tak mu klub dal nějakou mzdu, jenže ta byla vyšší než naši mladí a přitom lepší nebyl, vedení přímo řeklo, že to byla jejich chyba a že statisticky nějak vychází že 4 borci se povedou a 1 ne, a povedl se Krejčí, Juroška, Divíšek, Janošek a Irakli vůbec. Některé věci předem nedokážeš odhadnout. TeĎ prý přestoupil někam do Lotyšska.

  • zary.cz - 17.07.2018, úterý, 11:07
    (0)

    Hešpy: Posila na poslední chvíly. Dostal 2x tolik peněz. Kluci ho prej nevzali mezi sebe k vůli tomu že bral víc. No a nebyl lepší než naši. Vedení mu vyřídilo víza a našel si nové angažmá. Tak to napsala Babu.

  • hešpy - 17.07.2018, úterý, 11:03
    (0)

    A o tom Iraklim to bylo jak pokud se mohu zeptat.

  • eLucky - 17.07.2018, úterý, 11:01
    (0)

    to annubis: Takto to Petr neřekl, ale je to tak, že prostě jě rozpočet, který potřebuje naplnit, aby klub jel - včetně celé akademie - na takové úrovni na jaké je. To číslo je už 10 let prakticky stejné. A je to tak, že buď ty prachy zajistí od sponzorů, z prodejů nebo od Zemka. Nikdy to nebylo tak, že by sme je zatím nezajistili. Nemožeme si rozhodně vyskakovat, ale nějak se to dycky udělá prostě. Chybějící prachy - mimo standartní sponzorské smlouvy, prachy za TV práva, různé dotace pro akademii se pokryjů buď z toho, že si je klub sežene jinak, nebo to zadotuje majitel. V prvních x letech to dotoval prakticky beze zbytku majitel, teď už si na to klub dokáže vydělat, samozřejmě hlavně díky prodejům hráčů. Existenční ohrožení rozhodně není, dnes už nejsme závislý na tom co pustí majitel, ale bez něj a jeho firem by to těžko šlo. S ohledem na to, že klub nechce furt žebrat ať Zemek záplatuje díry, tak se musí počítat s tím, že strategie prodeje největších klenotů bude zřejmě pokračovat. Na druhů stranu nejsme na tom tak špatně, že bysme za každou cenu museli hráče prodat, když se někdo ozve, že by ho chtěl. Ostatně Hečis měl stopnutý přestup ven už dvakrát, protože nebyl dost výhodný pro klub.

  • Hory - 17.07.2018, úterý, 10:30
    (0)

    Mně nejvíce zaujal ten příběh o tom Iraklim. Myslím si, že věčná škoda, že se dělo, co se dělo.

  • zary.cz - 17.07.2018, úterý, 10:19
    (0)

    annubis: Pravděpodobně bude potřeba prodat více hráčů. Tak jsem pochopil já.

  • annubis - 17.07.2018, úterý, 10:17
    (0)

    Takže pokud to chápu správně, příští sezona je ohrožená finančně.....to není moc optimistické....prosím vyvraťte mi to někdo že to bylo jenom špatně interpretováno.

  • Pan Puk - 17.07.2018, úterý, 10:12
    (0)

    Kazdopadne bylo videt ze kritik na takovou akci proste nikdy nedojde. A pritom by to bylo zahodno, ale ne, ten musi vypisovat jen tady na netu.

  • riedlss - 17.07.2018, úterý, 09:48
    (0)

    Mně to chvilku připadalo jako osobní setkání dvou tří lidí. Nebudu jmenovat. Jinak jsem se dověděl vše, ale řešilo se zdlouhavě pár zbytečných věcí.....

  • Babu - 17.07.2018, úterý, 09:38
    (0)

    Na mě to bylo teda až moc pozitivní :D Jinak to bylo velmi obsáhlé a otevřené, s tím souhlasím. A taky velmi dlouhé, 2,5 hodiny ;) a nepřišel nikdo s otevřenou kritikou, bylo to velmi přátelské. Až na to, že když jsem zmínila obsah webu, tak jsem byla skoro ulynčována, že jako bude nová koncepce a že dokud někdo nepřestoupí, tak se to ven nedává. S čímž nesouhlasím, protože spousta mlaďochů mimo áčko v předchozích letech odešla bůhvíkam a dozvěděli jsme se prd. Spíš to tady někteří jako kecipep důkladně monitorují, tak nám dají vědět, kde kdo hostuje a tak. Jinak to bylo velmi obsáhlé a otevřené, s tím souhlasím. A taky velmi dlouhé, 2,5 hodiny ;) a nepřišel nikdo s otevřenou kritikou, bylo to velmi přátelské.

  • eLucky - 17.07.2018, úterý, 08:33
    (0)

    Je tu vidět od Krejčího jednoznačně posun v otevřenosti - i když na webu to bohužel moc znat není, což si Pojezný a spol. samozřejmě vyslechli:D Nicméně Petr nemá problém se o čemkoli bavit a pustit fanoušky prakticky k jakékoli informace, jen u minima věcí neprozradil vše.

  • Pan Puk - 17.07.2018, úterý, 08:25
    (0)

    Hory> třeba v tom že každá uniklá informace, popřípadě předčasně vypuštěná, se Slovácku vrátí i s úroky. Nebo že by se Slovácko mělo hodně zaměřit na holky z Kněžpole :-D
    Obsahově bylo setkání s Pojezným velice kvalitní. Doufám že jeho otevřenost nikdo nezneužije.
    Každopádně několikrát zopakoval - máš nějaký problém - napiš mu.

  • Hory - 17.07.2018, úterý, 08:13
    (0)

    Je otázkou v jakém směru jim měla otevřít oči...

  • riedlss - 17.07.2018, úterý, 07:57
    (0)

    Doufám, že návštěva tiskovky některým otevřela oči (ikdyž jen na chvíli....)

  • barnabas.666 - 16.07.2018, pondělí, 23:18
    (0)

    Na tiskovku nepůjdu (já chlebíčky nerad), ale zajímalo by mě, jestli klub hledá útočníka i poté, co Ronaldo podepsal Juventusu.

  • Valheru - 16.07.2018, pondělí, 22:40
    (0)

    Zítra z oficiální tiskovky bude i onlajn.

  • lagic - 16.07.2018, pondělí, 21:49
    (0)

    Děkujeme Babu

  • Babu - 16.07.2018, pondělí, 21:25
    (0)

    Zítra v nějaké rozumné formě dodám odpovědi..

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 18:17
    (0)

    tím pádem OK, Kurýra neodebírám :)

  • Jerry1984 - 16.07.2018, pondělí, 18:15
    (0)

    no, tak o něm je i článek v DDK.. takže co je na tom tajného ?

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 18:12
    (0)

    Nemyslím si, že to patří sem na fóru. Možna až když to zazní na férovce ;)

  • hešpy - 16.07.2018, pondělí, 18:10
    (0)

    S Ruslanem Mingazovem jsme víceméně domluveni, překážkou je jeho zdravotní situace , pokud bude zdravotně v pořádku (zatím dle zprávy lékaře to moc nevypadá) jsme připraveni ho angažovat, je to ten typ křídelního hráče co hledáme.

  • riedlss - 16.07.2018, pondělí, 15:54
    (0)

    Bayern: Spoustu diskutujících tady znám osobně a naopak, ale nesnesu když někdo ,,inkognito, neustále šíří špínu na klub a otravuje se svou nespokojeností a kritikou. Útok neútok, ber to jak chceš, názor ti neberu, ve všech případech mého ,, útočení,, se ten názor u těchto lidí shoduje. Kdyby tady nebyla ta pomyslná zeď těch tvých obhájců nebo jak to nazýváš, to byste se tady mohli plácat po zádech jak se vám daří debatovat o tom, kam patří klub. Natož tak něco udělat pro to, dělat ho důstojnějším. Potrefená husa nejsem v tomto případě já. Já si moc dobře uvědomují jak na tom klub je. Jsem s ním téměř každý den. Život není peříčko hošku, a přenesu nad spoustou věcí tomu věř, ale když se jen kecá a hovno dělá, tak mi to prostě nedá. To jak funguje klub, s tím tady neudělá nikdo nic, vůbec nic. Zůstane to jen u řečí. Máme na klub každý úplně jiný úhel pohledu, ale když jdu s klubem v časech špatných i zlých neznamená, že jsem se vším spokojený a mám růžové brýle, to ani náhodou, sere mě dost věcí, ale přenesu se nad tím a hledám ty pozitivní-to ale neznamená že si nechám srát na hlavu, ani od Slovácka.

  • Michal fcs - 16.07.2018, pondělí, 15:16
    (0)

    Babu: a já už si zastrůhal tužku, že si zahraju na reportéra :-))))

  • zary.cz - 16.07.2018, pondělí, 15:01
    (0)

    Pokud opravdu chcete se něco dozvědět o klubu, posilách nebo informací z klubu, opravdu kontaktujte e-mailem ředitele. Poslal jsem 5 dotazů ohledně posil, Kadlece, Dramého, Mingazowa a odpověď mi přišla do druhého dne. Odpovědi jsou velice zajímavé.

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 14:37
    (0)

    :D když podáte info, tak vám steak udělám v Praze, až pojedete studovat tu krásnou pražštinu :-)

  • eLucky - 16.07.2018, pondělí, 14:30
    (0)

    to Babu: Stejně nemám ani floka:D Třeba nás klub pozve na steak:D

  • Babu - 16.07.2018, pondělí, 14:23
    (0)

    kecipep: elucky říkal, že pro dobro této diskuze tam klidně jít můžeme, to je prostě sprosté, já jsem počítala s nějakým steakem a ne s rolí sekretářky :) :D

  • eLucky - 16.07.2018, pondělí, 13:20
    (0)

    to kecipep: Pospíšil převyšoval juniorku už předloni, nevim jestli mu ten rok navic v juniorce ted neubliží s ohledem na to úroveň soutěže:(

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 13:05
    (0)

    Pěnička a Pospíšil se připravují ve Valmezu. Z Pospíšila snad vyroste ten gólový kraj, kterého bychom potřebovali. Ještě kdyby jim všem v dorostu dávali růstové hormony a bylo by to bez chyby.

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 12:37
    (0)

    Babu: to už je vrchol, že ředitel schválně zvolí termín na luckyho narozky, aby tam chyběly dvě investigativní osoby :)

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 12:36
    (0)

    Pokud klub nechce, můžeme se stavět na hlavu. Já psal řediteli dopis, opakuji se všude kde to jde stále dokola - z klubu se se mnou spojili, což velmi oceňuji, ale ta změna stejně nepřichází. Já jsem udělal ze své strany vše, co jsem chtěl sdělit (už mi chybí jen osobní schůzka s ředitelem někdy o víkendu :-) ) a mohu jen doufat v lepší zítřky.

  • Babu - 16.07.2018, pondělí, 12:34
    (0)

    kecipep: já tam dnes nakonec nejdu, takže bohužel nemohu udělat své shrnutí ani onlajn přenos. eLucky má narozeniny, tak mu musíme zajistit lepší program :))

  • Valheru - 16.07.2018, pondělí, 12:31
    (0)

    Na tohle se dá napsat jediné - kdo chce, hledá způsoby, kdo ne, důvody proč to nejde.

  • Bayern Munchen - 16.07.2018, pondělí, 12:13
    (0)

    eLucky: děkuji, zkusím si domluvit jiný termín. Jak jsem psal nejsem přes týden v Hradišti, takže by na mě musel čekat nevím do kdy. Dále eLucky chápu rozdíl mezi fanouškem a rýpalem. Mně jde spíš o to, že klub by měl navenek fanouškům říct ve všem na rovinu jak to je a nemlžit. Jak píšeš, ty máš informace z jedné strany, někteří je nemají ze žádné. A pak vznikají debaty a diskuze. Tak buď vyjdu s pravdou ven a řeknu jak se věci mají a pak nebudou debaty vznikat. Tady nevíš, vůbec nic a abych si každou věc psal e-mail panu řediteli, mi opravdu přijde dost smutné. Já třeba ani nevím, že juniorku pro tento rok bude vést Větrovský a ne Němčický jak loni, atd. Ale shodnu se s tebou v poslední větě, jestli debaty mají smysl a výsledek, nemají, fanoušci jsou ve všem stejně malí páni.

  • eLucky - 16.07.2018, pondělí, 12:01
    (0)

    to BM: Pan Puk tu psal, že si Pojezňák na Vás v pondělí klidně počká. Mně psal, že se klidně s vama potká osobně jindy v termín, který Vám bude vyhovovat, tak pokud o to máte zájem, tak se s ním domluvte - pojezny@fcslovacko.cz - snad na mě Petr nebude nasraný, ale ten mail je stejně veřejně na oficiálním webu klubu. Ty nechápeš rozdíl mezi fanouškem a rýpalem. Samozřejmě že nás mnohé ty věci taky zajímají, ale nevidím nejmenší důvod proč tu takové věci řešit mezi sebou, když mi všichni tady máme v tom lepším případě informace z jedné strany. Na všecko se dá vedení klubu optat a jsou ochotní se o tom bavit. Ano nevynucená otevřenost ven je žalostná - pokud se neptáš, tak se nic nedozvíš. Ale jinak je klub otevřen diskuzi nejen v osobě Petra Pojezného, ale i všech kolem víceméně. Druhá věc je jestli takové debaty mají nějaký smysl a výsledek. Např. větší otevřenost.

  • Matesss - 16.07.2018, pondělí, 11:54
    (0)

    Vajdíku, tady jde jenom o jednu věc. Máš jedinečnou možnost sdělit tvé věené negativní postoje přímo řediteli klubu, první tvoje výmluva byla že se nedostaneš z práce, po tom co ti a podobným napsal, že ředitel na Vás bez problémů počká, stejně se nezúčastníš. Pak se nediv, že tě tady nikdo nebere vážně jsi jen obyčejný hejtr a tlučhuba...

  • Bayern Munchen - 16.07.2018, pondělí, 11:09
    (0)

    riedlss: Je zajímavé, že píšeš, jak se dokážeš nad spoustou věcí přenést, ale jsi jeden z těch co hned útočí na lidi, co mají jiný názor na věc... To si trošku protiřečíš ne. Jestli to pak není spíše tak, že potrefená husa nejvíc kejhá. Když si to vše cucáme z prstu a pliveme jak cigáni...

  • Bayern Munchen - 16.07.2018, pondělí, 11:04
    (0)

    eLucky: máš pravdu, dojít může kdokoliv, pokud ti to samozřejmě vyhovuje. A když nemůžu ten den, tak se prostě nerozkrájím, jenže to tady někteří v životě nepochopí. Já na vedení ohledně termínu férovky neútočím, jak napsali, tak prostě buď ti to vyhovuje nebo nikoliv. A jinak eLucky, ty poznáš podle nicku, kdo je na té férovce kritik, např. vajdík, hešpy, atd. Osobně si myslím, že to co mi tady "kritizujeme" tak není jedno asi i obhajovatelům (kominukace ven z klubu mezi fanoušky, přestupová politika a lži ohledně příchodů hráčů, kteří nakonec žádní nedorazí, budoucí situace klubu, jak to sním pan Zemek myslí do budoucna, co se stalo se Šumim, atd.) Tohle si myslím, že asi zajímá i obhajovatele klubu a pokud ne, tak to je férovka typu jdem si splknout se šéfem, stejně o nic nejde, nás to vlastně ani nezajímá, my s tím nic neuděláme. My "kritic" máme aspoň nějaký názor na věc, která se nemusí každému zamlovat, taky s tím nic nezmůžeme, ale aspoň si nemalujeme pěkné zítřky, které náš klub čekají...

  • riedlss - 16.07.2018, pondělí, 10:59
    (0)

    Bayern Munchen: heh. Myslíš si jak jsou Ti tvoji obhájci slepí k realitě a nevidí co se děje. Ví, moc dobře a v některých případech jsou ke klubu tak blízko, že mají info z první ruky, ale nemají potřebu to tu šířit jak kritiku, kterou si cucáte z prstu a plivete jak cigáni. Spoustu lidí se nad spoustou věcí dokáže přenést, vy ne! A argument o růžových brýlích je už přímo trapný. Nedávno tu byla várka po sobě jdoucích pozitivních momentů, které mluvily o skromnosti a o tom, že můžeme být rádi, že je tu liga dokud nedošel idiot, který opět z prstu vycucsl jak to bude těžké, a jskntu Kadlec nebude a jak jsme ve druhé lize. No do prdele....dejte se dohromady, fotbalem rozhodně nežijete tak, aby se vás to osobně dotýkalo. Život nabízí spoustu možností tak se netrap fotbalem na Slovácku, pokud ti vedení ubližuje tím, že vše není dle tvých představ......!!!

  • eLucky - 16.07.2018, pondělí, 10:47
    (0)

    to BM: Na férovku može dojít kdo chce, nikdo nebrání tobě, vajdíkovi, hešpymu aj. abyste došli a na férovku položili dotazy a podrobili vedení klubu stejné kritice jakou je tu anonymně častujete pořád dokola. To že nikdo z kritiků vedení nedojde není problém nás, kteří veřejně nekritizujeme, ani vedení klubu.

  • Bayern Munchen - 16.07.2018, pondělí, 10:39
    (0)

    Tak jak píše vajdik, je tady pouze řada rádoby fanoušků, co tady útočí na jiné fanoušky, kteří mají jiný názor než oni. A pokud tady nejsou, tak se doma nudí na židli a potřebují svoji dávku, tak sem napíšou, kde jsou ti kritici. Je to směšné, nic jiného totiž tady ani napsat neumí, protože jak píše vajdík nemají ani co, když z klubu nejdou žádné informace ven. A pokud jdou, tak raději mlčí, když zjistí jak ta situace není dobrá. Volič a DorianFCS: doufám, že dnes budete na schůzce s panem ředitelem a poptáte se ho na férovku, jak to s klubem bude do budoucna. Spíš věřím, že tam dnes bude hodně fanoušků, že ta kapacita místnosti bude nedostačující a že budete pana ředitele zavalovat otázkama, že ta férovka skončí druhý den ráno :-) A nebo to bude jak minule, kdy se tam sleze hrstka fanoušků a kde byli ti všichni obhajovatelé, snad vás aspoň podle diskuze není 10, když tu je každý den jiný nick. Tak jsem na to zvědav, škoda, že není někde live přenos...

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 10:36
    (0)

    Babu: Takto mu to tam dnes pověz :) Zajímala by mě reakce, proč už se to dávno nezměnilo po jeho příchodu

  • Babu - 16.07.2018, pondělí, 10:31
    (0)

    Za mě jsou problémy věci, které nemají se Zemkem nic společného - předávání aktuálního infa, vztah s fanoušky, uzavřenost klubu, demotivace posouvat vpřed marketing s fanoušky a zmodernizovat klub jako celek.. a to není vždy o penězích.. někdy stačí jen lepší přístup.

  • Babu - 16.07.2018, pondělí, 10:30
    (0)

    Hory: nechápu, jak můžeš teď z něčeho vinit Zemka. Asi je v dost brutální rodinné situaci, soudy, předvolání, dva synové mají jít do vězení.. nevím, jak je na tom finančně, ale zrovna řešit, že pokud tu nebude jiný majitel, tak to lepší nebude, mi přijde dost povrchní a pokrytecké.

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 09:49
    (0)

    Jinak zitra v 11 hod je predsezonni tiskovka.

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 09:44
    (0)

    Hlavně po příchodu Buchy se asi zvýšila možnost, že tu Janošek zůstane déle, pokud Plzeň nestřelí Hořavu s Hrošovským hned v zimě. Každopádně i teď v přípravě už byl často střídán, jako "cizák" bude mít jistě o trochu těžší pozici než v minulé sezóně.

  • vajdik - 16.07.2018, pondělí, 09:44
    (0)

    Matesss - vajdík neemigroval ale nebudu si tu o víkendu kdy je hezké počasí komentovat něco když ani není co, navíc jak tady níže již někdo psal, jsou tu dva tábory, jeden co kritizuje druhý co obhajuje a když ty kritické hlasy tu nepíší tak ti pozitivní do nich tady ryjou aby sem něco napsali a oni to zase mohli negovat..a furt dokola. Chápu že asi nemáte v létě co dělat když z klubu žádné ifno krom tiskovky nepříchází, ale rozhodl jsem se tu nevířit vody. Hezké léto a bod z Bohemky o víkendu :)

  • Matesss - 16.07.2018, pondělí, 09:35
    (0)

    Vajdík emigroval po komentáři Puka?? :D :D :D

  • Pan Puk - 16.07.2018, pondělí, 09:32
    (0)

    Hory> taky nechápu co tam vidíš. Pro Slovácko to podle mne znamená že tu bude víc než půl roku.
    PS: Poslal jsem ti mail, tak ať ho zase nenajdeš po roce :-).

  • kecipep - 16.07.2018, pondělí, 09:29
    (0)

    Hory: V čem? Nevidím tam nic mezi řádky

  • Hory - 16.07.2018, pondělí, 09:17
    (0)

    Tak jsem si přečetl na iDnes rozhovor s Šádkem a trochu mně tam zaráží jeho odpověď ohledně Janoška.

  • DorianFCS - 16.07.2018, pondělí, 09:14
    (0)

    A zase to udelali spatne...nestanovili nahradni termin :D

  • volič - 16.07.2018, pondělí, 09:09
    (0)

    B.M.-tak hlavně,že jsi nám krásně zabalil,do moudrých keců,info o tom,že na férovku nebudeš,takže jsi vlastně jen anonymní nick žijící pouze na tomto webu v komentářích,v reálu NEEXISTUJEŠ,takže vlastně i chápu proč nedorazíš,když nejsi...

  • riedlss - 16.07.2018, pondělí, 09:03
    (0)

    To už je zoufalství tohleto ne.... :D

  • Bayern Munchen - 16.07.2018, pondělí, 06:32
    (0)

    Je tady teda nějak moc pesimistů, nečekal bych to, že by si někteří začali uvědomovat jak ten klub bude veden do budoucna, pokud se nezmění majitel. Posily nebudou žádné, ani Kadlec, Kuchta bez hostování pouze rozehráváme hráče Slávii (i to sám přiznal). No a to co máme s tím musíme hrát. No a v zimě zase někdo odejde, aby se pokryl chod týmu a tak to bude dokola. Jen netuším, jak dlouho se to dá vydržet... Velice by mě zajímalo, co se dozvěděl Hory od toho hráče Zbrojovky, ať řekne, kde je ta realita, o které někteří ví. No nic pozdravujte pan Pojezného, škoda, že tam nemůžu být a náhradní termín, žádný jiný nestanovil pro fanoušky, kteří nejsou přes týden v Hradišti.

  • Hory - 15.07.2018, neděle, 22:29
    (0)

    Tak se zítra představí posila Kadlec (snad alespoň on) a jde se na sezonu.Holt, tak to je. Nejhorší je to, že se z prodaných peněz neivestuje ani koruna do posil. Ale tam vidím jednoznačně viníka p. Zemka. Zase na druhou stranu to ukazuje, jakým směrem se k tomu staví a co můžeme od něj do budoucna očekávat.

  • zary.cz - 15.07.2018, neděle, 20:43
    (0)

    Uvidíme ještě no. Možná někoho představí zítra před férovkou.

  • hešpy - 15.07.2018, neděle, 20:27
    (0)

    To jo, to by byla pecka, ale bohužel. Bylo by fajn, kdyby ještě aspoň 1 hráč došel, ale asi bohužel.

  • zary.cz - 15.07.2018, neděle, 20:22
    (0)

    Právě by to chtělo nějakého gólového krajního záložníka. Mingazow by byl ideál. Ale zatím to vypadá že už nikdo nedojde.

  • hešpy - 15.07.2018, neděle, 20:17
    (0)

    Tak o góly by se měla starat i záloha, ale kdo tam kromě Daníčka střílí ze střední vzdálenosti? Pořádně nikdo.

  • FCSFRED - 15.07.2018, neděle, 19:52
    (0)

    Jinak Tok hraje v Hodonine

  • Pumpař1 - 15.07.2018, neděle, 19:01
    (0)

    Kecipep: ohledně juniorky vím jen to , že veškerý tým který tam minulou sezonu byl se rozpustil.. hráči si mají hledat nové angažmá... Žádný posun klubu vůči veřejnosti teda nevidím..

  • spiky - 15.07.2018, neděle, 18:39
    (0)

    První zápasy ukážou, nechci být totálně skeptický, ale trošku obavy jsou. Bohužel posily se nekonají, výsledky v přípravě nic moc. Nikdo se nijak nerozstřílel. Tuším, že to bude opět sezóna o jednom gólu. Naštěstí nejsme jediní a pořád jsou snad v lize horší týmy. Ovšem je špatně že třeba MY fanoušci, nebo vedení se s tímto faktem uspokojí.

  • kecipep - 15.07.2018, neděle, 18:17
    (0)

    Letos tragedie. Dnes se dozvidame o juniorce,ale kdo tam pribyl/ubyl, kde je Pospisil atd.. vubec nic.

  • riedlss - 15.07.2018, neděle, 18:11
    (0)

    Když je ticho po pěšině ohledně přestupů a neinformovanost ze strany klubu tak není o čem.... bohužel.

  • kecipep - 15.07.2018, neděle, 17:20
    (0)

    Magera ma to nejlepsi za sebou, nejake doskakovani ke konci mozna, ale ten pro tym uz asi 90 min pracovat nebude. A jestli dal prednost druhe lize..

  • Hory - 15.07.2018, neděle, 17:07
    (0)

    Hešpy, Skein si chce v neděli s někým popovídat, vždyť na tom není nic tak zlého, ne? Já jsem si dnes dopoledne povídal s jedním hráčem Zbrojovky a ten mi říkal, že o Mageru usilovalo i Slovácko a to měl být ten útočník o kterém se mluvilo, ale Brno prostě přeplatilo Slovácko, tak Magera šel tam.Říkal toho víc, směrem k našemu klubu, ale nejsou to věci, které bych měl zde prezentovat.Celkově jsem z toho neměl dobrý pocit. Tak uvidíme co zítra ředitel.

  • hešpy - 15.07.2018, neděle, 15:29
    (0)

    A co bys chtěl? Aby se tady každý den někdo dohadoval? To je strašně vtipné, jsou tady lidi, kteří kritizují a kteří obhajují, když ti co kritizují nepíšou, tak druhá strana zase škádlí, aby se tu lidi zase hádali, někteří jsou fakt na hlavu.

  • Skein - 15.07.2018, neděle, 14:41
    (0)

    a ticho po pěšině :-DDD

  • Jerry1984 - 14.07.2018, sobota, 14:46
    (0)

    https://fotbal.idnes.cz/jan-kuchta-fotbal-slovacko-d0f-/fotbal.aspx?c=A180714_143151_fotbal_par

  • Hory - 14.07.2018, sobota, 13:53
    (0)

    Ať už začne ta liga, protože všeho moc co se tady poslední dobu píše už škodí asi opravdu všem.

  • kecipep - 14.07.2018, sobota, 13:04
    (0)

    To je Mahamadou, jiný ;)

  • marakyjov - 14.07.2018, sobota, 12:59
    (0)

    nějaký Dramé hrál včera za Znojmo proti Uherskému Brodu...ale taky nevím jestli je to náš nebo nějaký jiný (třeba i za Ústí hraje nějaký jiný Drame)

  • kecipep - 14.07.2018, sobota, 12:40
    (0)

    Beru zpět, to nic nemění na poslání mého příspěvku :-) Takových kluků běhá víc, aniž bychom to věděli

  • zary.cz - 14.07.2018, sobota, 12:34
    (0)

    Kecipep: Sorry, to nebyl náš Tischler.

  • FCSFRED - 14.07.2018, sobota, 12:33
    (0)

    Tischler jo, ale nas Emil to neni.

  • zary.cz - 14.07.2018, sobota, 12:29
    (0)

    To už je fakt k smíchu.

  • kecipep - 14.07.2018, sobota, 12:23
    (0)

    Tischler odehrál poločas za Pardubice. Aneb najdi si sám ...

  • Greif - 14.07.2018, sobota, 10:17
    (0)

    Huhu občas se každý splete , vajdika bych tam taky neradil jen spíš mezi exoty, tebe mezi oprávněné kritiky ( s hlavou)

  • zary.cz - 14.07.2018, sobota, 10:00
    (0)

    Po Pukovým komentu se tady po Bayernovy, Vajdíkovi a spol. nějak slehla zem ne? :D

  • jeffrey - 14.07.2018, sobota, 08:24
    (0)

    Buďme skromní a rádi, že může chodit na nejvyšší fotbalovou soutěž v naší zemi. Ono to není jen tak. Kdyby nebylo pana Valenty st., díky jeho podpoře při budování stadionu, akademii a položení základů klubu pod názvem FCS, tak se tady hraje možná tak MSFL nebo 2 liga. Kolik klubu bylo ,,uměle,, vytvořeno, aby se v nich prali špinavé peníze, podplaceli rozhodčí a tím pádem i celá soutěž. Jsem malý region a nebýt podpory pana Zemka a dalsich, tak budeme mít stadion jak v Drnovicích, kde se bude hrát nějaká nižší soutěž. Na to nezapomínejme a buďme vděční za to málo. Kolik fotbalistů asi bude chtít přestoupit do našeho klubu, třeba z Plzně, Prahy, Teplic atd. Raději přestoupí v rámci Prahy a okolí, aby se nemuseli stěhovat na ,,okraj,, republiky. Lidé také odcházejí z našeho regionu do Prahy za práci, tak to je. Buďme opravdu rádi za to málo. Aspoň máme jistotu, že jsou tu kluci, kterým na klubu záleží, semknou se a dají do toho srdíčko a možná tam cinkne i umístění v pohárech. Plzeň, taky před lety nebyla TOP klub... Držme klukům palce a přeji jim hodně úspěchů v novém ročníku soutěže! FCS!

  • huhu - 14.07.2018, sobota, 07:48
    (0)

    Pan Puk: ty me řadíš mezi vajdika a bayerna? To ses zblaznil ne? Je tady 11 zalozek s komentari u tohoto clanku, vidíš tu nekde muj nenavistny komentar? Klubu fandím asi 20 let, od 6 roku sem hral za pripravku, do 15. Na fotbal sem prestal chodit pred 5 rokama, jenom z duvodu, ze uz proste žiju uplne jinde. Na foru sem zaregistrovany co ja vim asi 8 roku, tehdy mam pocit ze sme este ve fanshopu vyplnovali nejaky dotaznik se jmenem a prezdivkou na foru. Tak tady moii prezdivku nedavej vedle nejakeho xtucka....ja nejsem zadny troll

  • Greif - 14.07.2018, sobota, 06:53
    (0)

    Jsou urcite věci které se řeší Jan tam a na ven není vhodné..

  • Nike - FCS - 13.07.2018, pátek, 23:54
    (0)

    Tipuji že ani jeden na to koule nemá. Taky nejsem moc spokojen se situací klubu ale já nic nevyřeším, první si musím zamést před svým prahem vedení :)

  • Pan Puk - 13.07.2018, pátek, 22:36
    (0)

    Tak pro pany Vajdika, Bayerna, Huhu, x_tucek.. a všechny ostatní rejpali. Pan Pojezný si na vás v pondělí klidně počká jak dlouho bude potřeba. Rád by si s vámi promluvil osobně. Tak co? Kdo máte koule vystoupit ze svého internetového hrdinství a osobně si promluvit s ředitelem?

  • volič - 13.07.2018, pátek, 21:41
    (0)

    já si stejně myslím,že pod neakým nickem zde debatuje i pan Pojezný a třeba zrovna je to Bayern M. ,zdejší kecání pod anonimnímy nicky,pár se nás tu mezi sebou zná ,ale krom vajdíka neznám žádného ze zdejších "stínových" trenérů,sportovních ředitelů,majitelů klubu,kteří nám sem píšou jak by to dělali,kdybi to uměli,,

  • tucekbucekmucek - 13.07.2018, pátek, 20:29
    (0)

    V roce 2018 se z takových akcí dělají live streamy na Facebook a dají se u nich vložit i otázky na dotyčného, v tom případě na Pojezného

  • hešpy - 13.07.2018, pátek, 20:18
    (0)

    Nejlepší by bylo to natáčet a nebo streamovat, ale to bych chtěl asi moc. :D

  • Babu - 13.07.2018, pátek, 20:13
    (0)

    Pokud tam v pondělí budu, tak si klidně vezmu ntb a pokusím se si to zapisovat. Nicméně všem kdo mohou i tak doporučuji přijít. Navíc si myslím že některé věci je dobré ventilovat jen v té skupince z očí do očí a asi úplně nepsat. Ale uvidíme. Když půjdu, tak mozete s mým výtažkem počítat ;)

  • vajdik - 13.07.2018, pátek, 15:38
    (0)

    Marakyjov - tak sis vylil srdícko a za všechno muze na tomto webu vajdík ;-) když si prectes moje komenty z poslední doby, nemyslim si ze jsem v rade případů pesimistický ale to by sis musel precist co jsem napsal a ne jen muj nick a dal neprokracoval :-D

  • marakyjov - 13.07.2018, pátek, 15:35
    (0)

    Admini...udělejte mě radost a vymažte jednou pro vždy vajdika...takový člověk který tu jen brečí, že je všechno špatně mě fakt nebaví... Jen kecy a výmluvy a všecko by udělal líp. Když se ti to vajdiku nelíbí tak běž fandit Slávce...ti ti koupí hráča aj za 150milionů a budeš rád. Nás fanoušky už tu neser! Podle tady těch keců každý rok spadnem, protože je všechno špatně a přitom pořád hrajem ligu...zajímavé. Věřím vedení, že nějakou posilu přivede a jestli to bude dnes nebo příští týden je mi celkem fuk. Náš kádr je ligový i tak a dokazuje to už spoustu sezon, tak nechapu ty pesimistické řeči pořád tady...

  • hešpy - 13.07.2018, pátek, 15:28
    (0)

    To už je zbytečné psát cokoliv o posilách, serme na to.

  • vajdik - 13.07.2018, pátek, 15:20
    (0)

    eLucky tak tak, škoda že se tu řeší moje přítomnost na férovce než to, že pan Stanislav Levý na začátku týdne řekl, že do rakouska bude dovezena posila, je pátek, výprava fotbalistů je tuším již doma a o posile ani zmínka... Raději se tu věnujme těmto věcem a ne zda dojedu na kole či vůbec ;-)

  • eLucky - 13.07.2018, pátek, 15:17
    (0)

    to vajdik: No tak jestli to víš diky práci, tak to zcela určitě ani - dle své smlouvy - prezentovat nesmíš:D Nicméně na tomto základě brat tiskovku za zbytečnů... no jak myslíš:D Vlastně je to stejně jedno, protože si vajdík:D

  • vajdik - 13.07.2018, pátek, 15:14
    (0)

    elucky určitou informaci kterou klub prezentoval díky praci vím ze je jinak a proto nemam důvod panu rediteli verit. psat na tyto stranky nebudu o co jde...

  • eLucky - 13.07.2018, pátek, 15:11
    (0)

    to vajdik: Tak to je zas kec ty vole:D Tys na ferovce nikdy nebyl, ale nedojdes protoze vis, co sa tam resi a ze to nema smysl:D To mozu rict ja dyz sem byl na kazde ferovce, ne ty kdyzs tam nikdy nebyl:D Fakt komedie:D

  • Pan Puk - 13.07.2018, pátek, 15:05
    (0)

    Vajdik> Sak sedni na kolo po pracovni dobe. Z druheho namesti to mas 10min a prijdes jen o uvodni slovo, ne.

  • vajdik - 13.07.2018, pátek, 14:58
    (0)

    "Pane Puku" bohužel časy které jsou se kryjí s mojí pracovní dobou a dovolenou kvůli skreslené pravdě, skutečnou se stejne na ferovce nikdy nedovíme, si brát opravdu nebudu ;-) Dotazy pošlu, pro pruhlednost jsem je napsal i sem.

  • Skein - 13.07.2018, pátek, 14:57
    (0)

    Pan Puk: máš recht, já to nechtěl napsat. I sám p. Pojezný pravil, kde je Vajdík, včetně pár těch důchodců. To jen tak na okraj.

  • Pan Puk - 13.07.2018, pátek, 14:46
    (0)

    Vajdik>je zajimave ze jsi na vsechny dosavadni ferovky nemel cas. Aneb vymluva se vzdy najde a jede se dal.

  • vajdik - 13.07.2018, pátek, 14:45
    (0)

    Ykarus, za Bc. Krejčího to bylo také a tuším že i za Rudy Baránka ;-) To stejné za působení te Marcely co tu byla rok...myslím že současný ředitel pouze kopíruje zajetou věc která tu je nastavena dlouhodobě pod názvem Slovácká férovka.

  • Ykarus - 13.07.2018, pátek, 14:41
    (0)

    O tomto nemam prehled, ale ktery reditel klubu udela setkani primo s fanousky, kde se mohou zeptat na uplne cokoliv? Co chcete jeste vic? Kdyz nechcete poslat email, poslite kamarada.

  • vajdik - 13.07.2018, pátek, 14:25
    (0)

    Chmeli - jak píšeš každý se může dostavit nebo napsat e-mail, osobně jsem chtěl dojít ale zrovna pondělí pracuji do 18:00, takže bohužel. Budu se ptát tedy e-mailem, bohužel když se nebudu účastnit a babu ne vse sem napise protože proc by to dělala, z klubu se odpověď třeba ani nedovim... Takže můj dotaz je: Proč trenér Korudla a) řekne že sem nechce hráče který je na stejné urovni nebo horši jak nas z akademie a pak se sem veme nějaký Kuchta bez ligových zkušenosti a kvality a jen jako cizák bez šance na prestup protože pokud by byla i nejaka opce od Slavie klub ji z financnich důvodu urcite neuplatní. Druhy dotaz, kazda firma pokud chce prosperovat, tak prodejem něco musí vrátit do klubu, proč tedy při odchodech hráčů v létě není třeba zainvestováno 10-20% zpátky do hráčského kádru? Třetí dotaz na pana ředitele - při jeho nastupu tvrdil a chtěl pozvednout vztah mezi vedením a fanoušky, myslí si že tomu tak je? A proč není a proc je to horší a horší, není čas, není chut? Férovkou 2x za sezonu to moc optimální není. Poslední dotaz, kdo je odpovědný za příchod Irakliho, kdo ho videl hrat a proc se privedl když se zjistilo ze není lepší jak naší hraci. Urcite tu nebyl zadarmo a dostaval plat...klubu nic neprinesl, nemela by byt třeba osoba odpovědná za jeho příchod i nejak potrestana? Nejsou peníze a tyto co se "vyhodili" za pulrocni smlouvu mohli byt venovany třeba na mladez!

  • eLucky - 13.07.2018, pátek, 14:23
    (0)

    to Hory: Fany už v klubu opravdu nepracuje;) Nejsu tiskový mluvčí klubu, ale dělám pro klub kolem webu roky, takže o tomto vím samozřejmě hodně. Je to možné... nevim jaké tam byly dotazy ani jak je filtrovali.

  • Hory - 13.07.2018, pátek, 14:03
    (0)

    eLucky: v první řadě díky za odpovědi které tady dáváš a to nejen mně. Jsou rychlé a má to hlavu a patu. Ty jsi tady takový tiskový mluvčí. Mimochodem pochopil jsem správně, že František Uhříček již není v klubu? A jinak svůj dotaz jsem psal teď v posledních dotazech pro trenéra, píšu vždy slušně. Měl jsem pocit, že tam ani takový dotaz mého typu nebyl, ale to už je jedno. Nebudeme se piplat v jednom dotazu který byl a nebyl.

  • kecipep - 13.07.2018, pátek, 14:00
    (0)

    Tadeas: Takto to nikdy nikde nefungovalo ;-) Jinak vždy bylo odpovězeno na mé otázky (a že jich bylo). Pošlu znovu, jen bych teda potřeboval vědět, zda bude nějaký stručný přepis odpovědí, či zda tam bude reportérka Babu a pak to sem vše napíše.. ? :) Nevím, kdo info mail čte, ale opět tam napíšu, jak mě to taky začíná srát, protože už to je rok a půl od nového ředitele a ta informovanost mě velmi unavuje a ničí.

  • tadeas123 - 13.07.2018, pátek, 13:55
    (0)

    Sorry čekal jsem že Slovacko dostane naké lístky pro svoje fanoušky,takže musím objednat přes net

  • eLucky - 13.07.2018, pátek, 13:50
    (0)

    to tadeas123: Este repre sem tahej:D Každopádně repre zápasy si zajišťuje FAČR, který si pronajímá stadion včetně zázemí a personálu. Neříkám, že klub o tomto nebude nic vědět, ale spíš by sas měl optat na svazu.

  • tadeas123 - 13.07.2018, pátek, 13:47
    (0)

    Borci jak to bude s tima listkama na repre,budou se prodávat na 1 domácí Zápas?

  • eLucky - 13.07.2018, pátek, 13:45
    (0)

    to Hory: Já teda nevim lesti to byl jediný email na který tehdy odpovídali, ale tuším na loňsků férovku psal kecipep sadu otázek emailem a přímo tam je Petr zodpověděl. Jeho otázky rozhodně "filtrované" nebyly, jestli došli další a ty nikdo neodpověděl to netuším ale samozřejmě. Co se týká dotazů na trenéra v rámci tzv. "online rozhovoru" - online rozhovor opravdu není to co dělá klub - tak tam je pravidlem, že se neodpovída na všechny dotazy podobného typu, nebo na nějaké takové ty vyloženě provokativní až urážlivé. Jestli se tohoto pravidla - daného na začátku - klub stále drží ale netuším. Nicméně takto to bylo stanoveno na začátku, když se dělal první takový rozhovor tuším eště ze Soukupem.

  • eLucky - 13.07.2018, pátek, 13:37
    (0)

    to FcS: Já s tímto tak úplně nesouhlasím, podle mňa by se mělo vypustit ven info o příchodu hráče až v momentě, kdy je smlouva v kapse. V případě Kadleca chápu vyjímku, protože jednak je to celkem persona, u které si těžko nikdo nevšimne, že trénuje v klubu, a hlavně u něho sa jaksi nemosíme bát, že by zdrhl za lepšíma podmínkama do Brna nebo podobné prdele asi. Né že by mu tam ty lepší podmínky nedali teda možná:D

  • Hory - 13.07.2018, pátek, 13:30
    (0)

    Cmelli - odpoví se jen na takový e-mail na který se odpovědět bude chtít. Vycházím z vlastní zkušenosti, když jsem položil e-mailový dotaz trenérovy v rámci kladení dotazů a odpovědi jsem se nedočkal.

  • cmelli - 13.07.2018, pátek, 12:55
    (0)

    Všichni z vás co se nemohou dostavit( ano je to na poslední chvíli), můžete alespoň do své dotazy poslat emailem. Takže žádné výmluvy že "nemůžu". Máte na to si to promyslet v klidu přes víkend. 2 měsíce tady furt nadavate a máte plno názorů a připomínek, tak máte možnost se skutečně vyjádřit na těch správných místech. Neboť tady s tím stejně nikdo z nás nic neudělá a je to více méně házení hrachu na zeď. Tak prosím věnujte tomu emailu pár minut a pošlete to, témata a otazky stejně již máte vymyšlené v hlavě. Pokud tam nenapíšeš a budeš tu pak zase jen nadávat, tak to zase povede jako vždy jenom k verbalnimu napadání lidí tady mezi sebou. Ať se vám všem daří a nezapomeňte těm našim pořádně fandit. "League is comming"

  • Bayern Munchen - 13.07.2018, pátek, 12:52
    (0)

    FcS: Musím s tebou souhlasit, mám na chod klubu velice podobný názor...

  • FcS - 13.07.2018, pátek, 12:38
    (0)

    Jsem věrný fanoušek Slovácka, ale informovanost pro fanoušky ohledně hráčů je hrozná. To je tak těžké napsat nějaké vyjádření na oficiální stránky jak to bude s Kadlecem a kuchtou ? Co má fanoušek dělat mezi pauzou ? Zajímá se přece jak a co se děje v klubu. I s těma posilama. Nemusí říkat vedení jména o koho je zájem, ale stačí říct že se třeba zajímáme o útočníka z 2. České ligy nebo že 4. Gruzínské. Potom fanoušci by se měli aspoň na co těšit. Ale takto řekne levý že dojde do konce týdne jeden hráč a stejně zase nikdo nedojde. Nechápu na co se bere kuchta (samozřejmě mladý nadějný hráč) ale my potřebujeme zkušeného goloveho hráče. Ne rozehrávat Slavii talenty. Kordula si proti řečí. Vždy říká že chce dovést chlapa jen lepšího než je náš hráč. A teď privede misto očekávaného útočníka mladika kuchtu

  • Bayern Munchen - 13.07.2018, pátek, 12:06
    (0)

    riedlss: máš pravdu, zkusím to, ale když vidím tu komunikaci klubu navenek, tak se bojím, že žádný individuální termín nebude :-) Pak se taky nedivím, že každý rok fanoušků Slovácka ubývá a ubývá...

  • vajdik - 13.07.2018, pátek, 12:06
    (0)

    eLucky musím s tebou souhlasit, udělá se čárka a Pojezný si bude myslet že je vztah s fanoušky super! Napsat v pátek že v pondělí v šest je férovka je opět super gesto že je má ředitel v paži...

  • riedlss - 13.07.2018, pátek, 11:52
    (0)

    Dojde ten, kdo dojít může. Že někdo není v Uh není problém Slovácka :) Bayern si může zkusit vykomunikuj individuální :)

  • zary.cz - 13.07.2018, pátek, 11:12
    (0)

    Jedná se o Baník.

  • zary.cz - 13.07.2018, pátek, 10:59
    (0)

    Podle informací Sportu by vedení klubu tento post rádo posílilo karvinským Filipem Panákem nebo Vlastimilem Daníčkem ze Slovácka, ale jejich příchody už příliš reálné nejsou.

  • Babu - 13.07.2018, pátek, 09:32
    (0)

    kecipep: ale tys minule poslal dotazy na klub a normálně na ně bylo zodpovězeno, ne?

  • Babu - 13.07.2018, pátek, 09:32
    (0)

    jogurt: jj jak psal PUK, chtěli bychom toho 27.7. v rámci předprodeje. Už to domlouváme.

  • Pan Puk - 13.07.2018, pátek, 09:10
    (0)

    Jogurt> v příštím týdnu na klubu zjistíme kdy bude předprodej na Baník a kdy bude klub ještě prodávat normální permanentky. Předběžně by to měl být pátek před zápasem s Baníkem. Určitě sem a na FB dáme info.

  • jogurt - 13.07.2018, pátek, 09:05
    (0)

    Budou se pls ještě prodávat ty permice před startem ligy? Bylo tu něco, že snad týden před ligou a dá se ještě info...

  • eLucky - 13.07.2018, pátek, 08:55
    (0)

    Já teda vůbec nechápu smysl "férovky" s fanoušky. To že je to dané "na poslední chvílu" je jenom jedna z věcí. Spíš mě irituje to, že se udělá tady ta férovka a zase se to na půl roku bude brat jakože klub s fanoušky přeca komunikuje a lidi nemají zájem... To radši ať se nedělá vůbec nic zrovna...

  • kecipep - 13.07.2018, pátek, 08:52
    (0)

    Jinak si myslím, že posila do konce týdne přijde, v opačném případě by Pojezný těžko šel v pondělí před fanoušky :-)

  • Bayern Munchen - 13.07.2018, pátek, 08:24
    (0)

    stolmor: Tak zaprvé, jak tady někdo píše, napsat na poslední chvíli, že se koná schůzka s ředitelem asi není úplně ideální, když řada fanoušků třeba ani nejsou přes týden v Hradišti. Jak si to mají asi zařídit, nemluvím o dovolených, atd. Za druhé jsem neřekl, že vše dělá špatně. Jen na rozdíl od tebe si myslím, že klub by měl umět komunikovat navenek jinak a to bych mu klidně i řekl, myslím si, že bych nebyl jediný. A za třetí, je mi úplně jedno, co si ty a řada dalších lidí o mně myslí.

  • Hory - 13.07.2018, pátek, 08:17
    (0)

    Je chybou, že to setkání s ředitelem, je avizováno skoro na poslední chvíli.To nejde oznámit alespoň týden předem? Jsem v práci a dnes už pondělí nezměním.A psát dotaz? Nevím,odpoví se na co chce.

  • stolmor - 13.07.2018, pátek, 08:07
    (0)

    To BM. V pondeli mas moznost jit rict pojezdnymu ze vse dela spatne su zvedav jestli tam osobne vystoupis. Jestli ne tak jen potvrdis co si o tobe ja a spousta dalsich lidi mysli

  • kecipep - 13.07.2018, pátek, 08:00
    (0)

    Udělejte to setkání s ředitelem někdy i v Praze. Jestli se na poslední férovku sešlo cca 10 lidí, tak to bychom zde v detašovaném fanouškovském táboře i trumfli :)

  • riedlss - 13.07.2018, pátek, 07:46
    (0)

    :D

  • Bayern Munchen - 13.07.2018, pátek, 07:28
    (0)

    Kde jsou ty slíbené posily, o kterých mluví Standa Levý, že by zase pouze kecy... Je 13. 7. 2018, zítra končí soustředění, nikde nikdo, nevíme nic o Kadlecovi, jestli zůstane či nikoliv, má povoleno u nás trénovat pouze do 15. 7. 2018, co Kuchta, vyjednalo se něco ohledně hostování bude opce či nikoliv. Jak to dopadlo se Šumim, prostě nikde nic, žádné informace, to je opravdu komunikace na úrovni pralesní ligy...

  • Libero - 11.07.2018, středa, 16:29
    (0)

    Kecipep:Škoda Katidis mladý nadějný který by si určitě zasloužil šanci.

  • vajdik - 11.07.2018, středa, 16:18
    (0)

    No dneska středa, představení zmínovane posily nikde - tak asi se to nechává na nedělní půnlnoc a do října si hráč nekopne bo Simeone bude říkat že se sehrává a v zimě hráč odejde :D

  • kecipep - 11.07.2018, středa, 16:11
    (0)

    Tucek: Keita - Kuchta je o rok mladší a za stejnou dobu dal o branku více ;-) Katidis - hajlující vylízaná kopačka, to se do toho dementního klubu náramně hodí.

  • Prosto - 11.07.2018, středa, 15:58
    (0)

    Bude dnes nějaký stream?

  • tucekbucekmucek - 11.07.2018, středa, 15:23
    (0)

    Takhle se posiluje na ligu :-) .@fkpribram posílila o dvě nejvýraznější akvizice Olympie z minulé sezony. @fotbalovaligaCZ si tak zahraje bývalý útočník @AEK_FC_OFFICIAL a řecké reprezentace U21 Giorgos #Katidis, který dokázal restartovat svoji kariéru, a nadějný odchovanec @Wolves Ibrahim #Keita. #prestupy

  • Modrobily - 11.07.2018, středa, 13:00
    (0)

    U cesty na Brno je znovu poškozen grafit

  • vajdik - 11.07.2018, středa, 11:30
    (0)

    Michale a můžeš mi říct jak zmršil dotyčný název hostujícího klubu? No já osobně nepochopím hlásit 1/4 sezony hráče opačně asi z důvodu neznalosti vlastního hráče. Jinak ono když se napíše že moderátor není to co nás tlačí pak se nabalí spousta věci ze to defakto může fungovat jak to funguje a pak to vypada jak to vypada....asi tak moje reakce na toto téma...

  • Michal fcs - 11.07.2018, středa, 11:09
    (0)

    To vajdik: já ti rozumím, ale když někdo řekne opačně jméno, pochopím, ale zmršit název klubu, co proti nám hraje je důkaz o tom, že fotbalu vůbec nerozumí....tolik to srovnání....jinak asi moderátor není to, co nás tlačí nejvíc

  • Pan Puk - 11.07.2018, středa, 10:58
    (0)

    Michal fcs> z kotle jsem detaily neslysel, ale urcite umel s publikem pracovat lepe nez Mazurek. Jinak dobry souboj moderatoru byl na finale poharu Zlin x Opava. Opava si privezla takoveho stryce co asi leta hlasi na jejich stadionu a vykourenym stale stejnym hlasem se neuspesne snazil nejak nabudit Opavske, popripade je korigovat pry pyru atd.. No a na proti tomu dynamicky projev Zlinskeho hlasatele, ktery opravdu s divaky a fanousky pracoval a burcoval je. Ten rozdil byl obrovsky a slo videt ze tem zaslouzilym hlasatelum z 90´ uz doba utekla.

  • vajdik - 11.07.2018, středa, 10:57
    (0)

    Pan Puk - máš pravdu že UH není Praha a Brno aby se tu lehce hledal takový člověk který umí mluvit z patra..ale rádií tu máme v okolí dost (především Zlín) a nemyslím si že to musí být nadlidský výkon oslovit tato média.

  • vajdik - 11.07.2018, středa, 10:54
    (0)

    Michal fcs - psal si doslova: profik moderátor fotbalu nerozuměl, pletl si jména a nebyl schopen přečíst správný nazev klubu. A já ti napsal co ten nas hlasatel hlásil na domácích zápasech ;-) Nebudu se bavit ani o Kristýně která většinou hlásí hostující tým a těch přeřeků je tolik, že to ani Vašek Tittelbach ve své největší formě dával lépe :-D

  • Pan Puk - 11.07.2018, středa, 10:52
    (0)

    Vajdik> tam jde spis o to ze takovy moderator ma asi dost akci co tradicne uvadi a v prubehu roku s nimi pocita. A tak jim da prednost pred fotbalem. Je to asi i o nabidce a poptavce, ale myslim ze tolik lidi co zvladne v top kvalite odmoderovat utkani neni oproti vetsim mestum, nedejboze Praze, na Slovacku dost. To plati i obracene na moderovani akci. Tudiz asi udrzet takoveho cloveka dlouhodobe je problem. A penize nemusi hrat uplne tu nejvetsi roli.

  • Michal fcs - 11.07.2018, středa, 10:51
    (0)

    to Vajdik: nepsal jsem o kvalitě, ale porovnával......

  • vajdik - 11.07.2018, středa, 10:50
    (0)

    Michal fcs - simtě o kvalitě na jména toho dua Aleš Kristýna se jen směju a jak jsem psal vrchol debility číst našeho hráče Jakuba Petra asi pět domácích zápasů Petr Jakub bylo na sebrání mikrofonu!!!

  • vajdik - 11.07.2018, středa, 10:48
    (0)

    No a pak by nastala otázka kde brát takového člověka? Díval jsem se a Slovacko má za mediální partnery dvě rádia (pokud teda na ofiko webu je vše aktuální) no a nechce se mi věřit že by se ani v jednom radiu nenasel moderátor který by tuto funkci zajisté zvládl lépe.. Ale to je to, co tomu klubu chybí - snaha se posunout, zlepšit.. Mě přijde že v těchto věcech je klub rok od roku horší, tzn. práce z fanoušky, media, domácí zápasy a jejich program (pustit před zápasem rozhovor slečny Janků s nějakým fotbalistou a asi 10minut poslouchat jak fouká při rozhovoru vítr a to je tak vše je hnus a jen škoda že třeba ani nikoho nenapadlo vypnout tu obrazovku a raději pustit hudbu). Pak se nedivme že rok od roku jsou fyzicky návštěvy nižší...papírově to jde udělat že ne, ale ten co chodí pravidelně to vidí :(

  • Michal fcs - 11.07.2018, středa, 10:47
    (0)

    To Puk: tak, ten vzpomínaný hlasatel byl dle mě jedna velká minela, možná je profík moderátor, ale fotbalu vůbec nerozuměl, proto si pletl jména, ale že nebyl schopen ani přečíst správný název klubu, to bylo špatné. Než takový,to radši duo Aleš, Kristýna

  • vajdik - 11.07.2018, středa, 10:39
    (0)

    Pan Puk - tak ona kvalita něco stojí, pokud tady bude jak píšeš profík, který to tu pozvedl a to souhlasím, tak ho klub musí zaplatit aby nebral jiné kšefty v době fotbalu a to je to základní, Slovácku a jeho vedení stačí když to nějak odříkají, odmumlají, ti co to dělají aktuálně ale hlavně - JSOU ZADARMO! Ikdyž - nemám představu o ceně ale těch 15 zápasů, po novu asi o dva více kolik by to pro klub byla položka navíc ale klub by se prezentoval ligově na domácím hřišti. P.S. podle mě stojí klub více prohřešky kotle a pokuty s ním spojené než roční gáže pro takového profi hlasatele ;-)

  • riedlss - 11.07.2018, středa, 10:37
    (0)

    Babu: je hezké vzdělávat se a mít chuť. Klobouk dolů. Ale když je rozladěná kytara, nezní to moc dobře.... :)

  • Pan Puk - 11.07.2018, středa, 10:25
    (0)

    U hlasatele je ještě problém, že sehnat někoho na top úrovni, kdo bude opravdu na každý zápas je problém. Proto i skončil ten hlasatel co hlásil jednu sezonu a myslím že to pozvedl hodně vysoko. Měl na víkendy tolik nabídek na moderování, že fotbal tomu nemohl konkurovat. A tak nějak je to u Slovácka se vším. Buď srdcaři na amatérské nebo poloprofi úrovni, kteří vše přizpůsobí Slovácku a nebo epizoda s profesionálem která zvedne úroveň ale neudrží se dlouhodobě. Vštšinou tak pul sezonu.

  • tadeas123 - 11.07.2018, středa, 10:18
    (0)

    Taky se mi víc libijů ty krásné slovacké náměty.Líbilo by se my kdyby měly podobné krojované dresy celou sezónu.

  • vajdik - 11.07.2018, středa, 10:18
    (0)

    eLucky babu a spol - asi bych to shrnul že co se týče hlasatelů na stadionu je to na úrovni Slovácka, snaha za co nejnižší náklady mít co nejlepší muziku - bohužel to někdy nejde ani když je ta snaha...ale to stejné by chtěli i fanoušci od hráčů a týmu, aby byl lepší - leč Slovácko celkově se ale pohybuje někde jinde než je přání fanoušků! Jak říkám já - buďme rádi že letos dojede zase baník, sparta, slavie a ne Prostějov, Vlašim, Táborsko a nebo Hulín, Otrokovice, Líšeň a bylo období kdy tu hrálo Dolní Němčí... :D

  • hešpy - 11.07.2018, středa, 10:14
    (0)

    Vždyť hlasatel tam stejne je, tak nevidím problém

  • eLucky - 11.07.2018, středa, 10:09
    (0)

    to hešpy: No v prvé řadě si nemysli, že za dveřama stadionu je 10 dalších zájemců, co to bude dělat:D A vyčítat jí klidně něco možeme, ale rozhodně jí nelze upřít snahu pracovat na sobě, to je na ní prostě dlouhodobě vidět. A pokud to chce dělat a má vztah ke Slovácku, tak jí klidně odpustím aj nedostatky než aby to dělal někdo bez vztahu ke klubu. To samé platí aj o Alešovi Mazúrkovi nebo o kameramanovi. Sú to všeci srdcaři, kteří to nedělajů pro prachy.

  • hešpy - 11.07.2018, středa, 10:02
    (0)

    Mas pravdu babu, ale měla by být soudna a aspoň to hlášení na stadionu by měla nechat někomu jinému.

  • Babu - 11.07.2018, středa, 09:58
    (0)

    Co se týká Kristýny Janků - já su třeba ráda, že se toho ujmula. Baví ji to, vzdělává se, snaží se a dělá to pro to, že chce. Jasně, kdyby byly prachy, tak by to třeba někdo dělal víc profi, ale pro mě je tedy jednoznačně pozitivnější, když na tom pracuje nějaký srdcař než někdo, kdo si za to řekne majlant a bude to pro něj jen cesta k penězům bez jakéhokoliv zainteresování v dané oblasti..

  • kecipep - 11.07.2018, středa, 09:37
    (0)

    Chápu, já jsem naopak zastáncem nářečí kdekoli napříč klubem a jeho médii ;-) Měli bychom hrát jen v krojovaném dresu.

  • eLucky - 11.07.2018, středa, 09:28
    (0)

    to kecipep: Tak mně je to celkem jedno pokud někdo nezačne tvrdit, že nářečí je špatné používat vlastně:D A teda irituje mně dyž nekdo ze Slovácka mluví čecháčsky, to je fakt ostuda... to že ty ses asimiloval za ty roky je holt fakt, mosíš sa bránit;):D

  • Hory - 11.07.2018, středa, 09:27
    (0)

    Nechápu, co se mohlo s tím Iraklim podělat. Když přicházel, tak klub říkali i to, jak to s nima ve splupráci a doporučení na něj řešil nějaký slovenský trenér. To je opravdu zvláštní.

  • kecipep - 11.07.2018, středa, 09:08
    (0)

    Hele, mluvím jak pražák ;) Na Moravě to opět přeskočí na lokální řeč. Absurdní však je, že to tu vůbec někdo začal řešit ... věčné téma malosti.

  • eLucky - 11.07.2018, středa, 09:01
    (0)

    to kecipep: Pokud mluvíš jak pojebaný čecháček, tak si to osobně klidně vem:D

  • kecipep - 11.07.2018, středa, 08:41
    (0)

    eLucky: Nevím, zda si toho čuráka nemám vzít osobně a nesmazat ti ten příspěvěk pro vulgaritu :)

  • eLucky - 11.07.2018, středa, 08:27
    (0)

    to sokolka: Já teda mluvím aj píšu přirozeně po slovácku a jestli teda tobě přídu jako vidlák, tak to mňa fakt moc netrápí:D Podle tebe bysme měli asi všecky tradice zahodit do prdele a všeci mluvit jak pojebaní čecháčci, kde už aj těch pár míst s osobitým nářečím - i když čecháčkovským - se postupně asimiluje a všeci tam mluvíja jak stejní čuráci. To budu radši vidlák ze Slovácka.

  • riedlss - 11.07.2018, středa, 08:24
    (0)

    Přesně

  • Babu - 11.07.2018, středa, 08:11
    (0)

    sokolka: když někdo píše nářečím, protože tak aj mluví a přijde mu to přirozené, tak je vidlák? co to je za kec.. hlavně že obecná pepíčkovská čeština se objevuje aj v oficiálních médiích, novinách a knihách, to zas vadí mně a přijde mi to k zblití..

  • kecipep - 11.07.2018, středa, 08:02
    (0)

    Než abychom doufali, zda se někde ve 28 letech rozehraje, tak je jeho definitivní odchod asi lepším řešením. Škoda, každopádně zkusili jsme sondovat v jiných zemích, snad příště

  • ondicz - 10.07.2018, úterý, 22:19
    (0)

    co se týče videorozhovorů, mohlo by se zapracovat na kvalitě zvuku, někdy je to fakt tragédie. špatný krok by nebylo ani to, kdyby se netočilo před hučící kašnou:)

  • Hory - 10.07.2018, úterý, 20:01
    (0)

    To, že má ředitel má sebou manželku a děti bych neřešil a ani mi to nevadí,proč by si je nemohl vzít. Co bych ale řešil a vadí mi,že není nikdo ani schopný napsat jaká je sestava v Rakousku, pokud přestoupil Irakli, tak snad alespoň věta o tom by taky mohla být. Ale to už jsem zase tam, kde jsme pořád v informovanosti.

  • Pan Puk - 10.07.2018, úterý, 19:48
    (0)

    tucekbucekmucek> tak to pujde do SynotTip Virslīgy :-)To je jak kdyby neprestopil.

  • zary.cz - 10.07.2018, úterý, 18:18
    (0)

    To je tak když prodáš hráče kterého ani nevyzkoušíš v zápase...

  • tomrs - 10.07.2018, úterý, 18:07
    (0)

    lagic: ano, ta paní je jeho manželka s dětmi :)

  • lagic - 10.07.2018, úterý, 18:04
    (0)

    Možná hloupý dotaz: na tom videu ta paní s dětmi a kočárem patří k řediteli? Jen doufám, že si tu dovolenou platí ze svého a ne z financí FCS, když je na tom klub finančně tak špatně.

  • tucekbucekmucek - 10.07.2018, úterý, 17:36
    (0)

    Útočník Irakli #Sikharulidze odchází z @1_FCS do lotyšského klubu @RFSDaily. #prestupy

  • vajdik - 10.07.2018, úterý, 16:21
    (0)

    eLucky já raději slyšel Jaru Bočka i z jeho jak si poznamenal trošku slováckou mluvou a srdíčkem který třeba neuměl přečíst jména hráčů Sochaux, ale rozhodně znal naše kluky ze Synotu a ne jak Mazůrek asi 1/4 sezony hlásil Petr Jakub nikoli Jakub Petr - to byl vrchol debility!!! To že Mazůrek vyštípal za pomocí DDsK Jardu ze stadionu je holý fakt...ale at byl Jara jaký chtěl takové přebrepty jako Mgr. Mazůrek či slečna Janků nikdy neměl!

  • eLucky - 10.07.2018, úterý, 15:45
    (0)

    to vajdik: To info od Jary Bočka sem slyšel taky a taky přímo od něho, ale jak sem sa pak dozvěděl, tak to bylo trošku jinak, problém byl že vlastně s Jarů Bočkem to ani nikdo nijak a nikdy neřešil, Aleš má a dycky měl dostatek projektů na to, aby se chtěl cpat eště před mikrák na stadioně... Faktem je, že Jarda Boček byl jako hlasatel fakt už legendou, nicméně na dnešní dobu už by sa asi nehodil a projevovalo se to například když přijelo v tehdejším Intertoto cupu do Staráku francouzské Sochaux a Jara četl jména jejich hráčů:D Pravda to sem tak často asi jezdit nebude:D

  • vajdik - 10.07.2018, úterý, 15:27
    (0)

    No asi se shodneme že slečna Janků je hezká ženská ale nesmí otevřít pusu a bohužel na to, že projevem je tragická, ji klub dává až veliký prostor ikdyž píšete že se zlepšuje a má snahu... On takoví Jarda Boček byl jen jeden a byl to ten pravý zapálený hlasatel který jak píše eLucky byl i tváří slováckého regionu, leč pan Mgr. Mazůrek ho z klubu vyštípal až to pěkné nebylo (info přímo od Jardy Bočka). Od té doby hlasatelé na stadionu na urovni zázemí Slovácka.

  • eLucky - 10.07.2018, úterý, 14:39
    (0)

    to Hory: Nářečí do seriózní novinařiny rozhodně nepatří ani na Slovácku, ale u klubu, který se snaží (alespoň mi jako fanoušci za to bojujeme) propagovat náš region, bych nářečí naopak považoval za plus. Neříkám, že má dělat Kristýna nebo Radek rozhovory pro TVS vyloženě ladit do nářečí - Kristýna tak asi ani není zvyklá mluvit - ale lesti sa jí tam neco z našeho krásného nářeči občas vloudí, tak bych to rozhodně neviděl jako problém. Nicméně ano, nemá hlas, který by zněl příjemně když mluví, to je její handicap. Na druhů stranu jí nelze upřít snahu aj s tímto něco dělat, protože se hodně zlepšila za tu dobu co to dělá. Ostatně pokud vím, tak to aj studuje v Gottwaldově na té pochybné univerzitě.

  • hešpy - 10.07.2018, úterý, 14:37
    (0)

    Sympatická asi je, osobně ji neznám, ale přesně tak ten její hlas je neuvěřitelný, pro klubovou TV ok, bohužel už se přemístila i k hlášení na stadionu a to je peklo.

  • riedlss - 10.07.2018, úterý, 14:30
    (0)

    Mě ta holka trhá uši, vždy se modlím ať už domluví, bohužel.....sto lidí, sto chutí

  • Hory - 10.07.2018, úterý, 14:18
    (0)

    Janků je sympatická, je vidět, že je snaživá a zapálená, ale bohužel nemá tón a barvu hlasu pro reportáže a měla by si dávat pozor na mluvu,resp. nářečí či nespisovná slova, co se ji tam občas objeví. Ale pro potřeby klubové TV je ok.

  • Skein - 10.07.2018, úterý, 12:23
    (0)

    že dráždí :-D, Kristýnka je super a dělám to sama od sebe ;)

  • kecipep - 10.07.2018, úterý, 12:22
    (0)

    Janku je dle me vyborna

  • vajdik - 10.07.2018, úterý, 10:03
    (0)

    eLucky - děkujeme za osvětu, ale již se to tu řešilo - když na předzápasovém rozhovoru zrovna pěkně foukalo a záznam krom stránek klubu se pustil před zápasem a to byla pěkná trapárna kdy z reproduktorů jen byl slyšet vítr. Škoda že se nad tímto nezamyslí ten kdo ty rozhovory dělá jakou má techniku a co mu ta technika dovoluje :-D

  • karagavrylydys - 10.07.2018, úterý, 09:42
    (0)

    Je to takové správné retro.

  • eLucky - 10.07.2018, úterý, 09:33
    (0)

    Rozhovor u kašny má hlavní problém v tom, že není dělaný na mikrofon, který by toto minimálně částečně vyřešil. Standartní mikrofon na kameře neodstaví ruchy kolem.

  • Hory - 10.07.2018, úterý, 09:25
    (0)

    Já jsem rád, za to, co je. Je pravdou, že ten rozhovor včera u kašny, nebyl nejlíp zvolený, ale autor asi chtěl, aby to bylo hezké a neuvědomil si, že ta voda bude hodně slyšet.

  • riedlss - 09.07.2018, pondělí, 21:49
    (0)

    Neříkám, že co je nové se musí líbit, ale samo se to neudělá....

  • riedlss - 09.07.2018, pondělí, 21:46
    (0)

    Je pravda, že otázky by mohly být připravené i trochu jiným směrem než je jen hodnocení zápasu ikdyž je to samozřejmě důležité. Třeba nějaká zajímavost. Myslím, že znělka je nová, to bych rozhodně nějak nehanil.

  • huhu - 09.07.2018, pondělí, 21:28
    (0)

    Prosto: jo, nebo se vždycky směju tomu: Honzo ahoj ....celkova uroven rozhovoru, intra, videi, hudby je uplne mimo rok 2018

  • Prosto - 09.07.2018, pondělí, 21:23
    (0)

    Bože vyměňte už někdo toho patláka co dělá ty rozhovory.jsem rád,že se tomu někdo věnuje ale tady ten frajer je fakt bokem. Natáčet video u kašny,aby bylo sotva slyšet slova už je fakt hrana..

  • myjsmeslovacko - 09.07.2018, pondělí, 18:33
    (0)

    Co ten Kadlec.. ale podle mě zůstává, jelikož ve videu (První rakouský trénink) je nakonci rozhovor s Levým a kamaraman řekl máme tady dvě nové hráče a to je Kuchta a Kadlec....Ale furt to není ofiko

  • peetrs - 09.07.2018, pondělí, 18:28
    (0)

    Díky Stando za pozitivní info, bo číst tady srance některých děcek je fakt zážitek.

  • Hory - 09.07.2018, pondělí, 17:56
    (0)

    Kalabiška to bude.

  • riedlss - 09.07.2018, pondělí, 17:40
    (0)

    Ne asi :) Že nikdo nedojde také není nikde napsané...... :)

  • a jé - 09.07.2018, pondělí, 17:10
    (0)

    Pánové dokud neuvidím že podepsal neuvěřím že někdo dojde

  • zary.cz - 09.07.2018, pondělí, 16:59
    (0)

    Za mě to bude buď Mingazov(volný hráč), Koreš nebo Kalabiška.

  • tucekbucekmucek - 09.07.2018, pondělí, 16:49
    (0)

    Kraj zálohy? Že by Petržela?

  • kecipep - 09.07.2018, pondělí, 16:38
    (0)

    Takže naděje na opci u Kuchty a až 2 další posily, z toho jedna na kýžený kraj zálohy. Palec hore.

pristi
 Další články:
14.07.2018, sobota, 14:55 - Ve Slovácku mám velkou šanci hrát, věří Kuchta
13.07.2018, pátek, 14:53 - Věřím, že tu dřinu zužitkujeme v lize
11.07.2018, středa, 22:04 - Slovácko padlo se silným Spartakem Moskva. Trenér byl i přes prohru spokojený
11.07.2018, středa, 12:00 - Nenaplnil očekávání. Sikharulidze ve Slovácku skončil
09.07.2018, pondělí, 10:08 - Slovácko zklamalo nejen trenéra, padlo se St. Pöltenem
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace