*
DNES
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Volešák: Z 90% jsem viník prohry. Asi budeme hrát do konce o všechno

17.03.2013, neděle, 18:18
volesak_velky.JPG

Ladislav Volešák rozhodně pamatuje vydařenější zápasy v dresu Slovácka. Po pětadvaceti minutách hry měl na kopačce gólovou příležitost, ale brankovou konstrukci z nadějné pozice přestřelil.

V první minutě druhé půlky pálil těsně vedle Hruškovy svatyně. Dvanáct minut před koncem byl v šanci, kterou musí prvoligový fotbalista proměnit se zavřenýma očima. Zkušený záložník ale z pěti kroků mířil vysoko nad. Vyvrcholením pak byla neproměněná penalta tři minuty před koncem zápasu. „Asi jsem si to proti Příbrami vyžral," smutnil na pozápasové tiskovce Volešák.

Penaltu jste kopl asi nejhorším možným způsobem…
Byl jsem určený s Došanem (Liborem Doškem), co k tomu říct… Věřil jsem si. Kopl jsem to, jak jsem to kopl. Dvě nebo tři penalty jsem takto proměnil. Na poslední chvíli jsem se rozhodl, že ji kopnu jinak, než jsem původně zamýšlel. Moje chyba, beru to na sebe, už v zápase jsem měl dvě nebo tři šance. Završil jsem to penaltou, asi jsem si tento zápas vyžral. Když je člověk chvíli nahoře, tak po tomto utkání jsem spadnul dolů.

Proč jste se rozhodl při penaltě změnit směr?
Na tuto bránu jsem všechny penalty proměnil, kopal jsem je po mé pravé ruce. Při rozběhu jsem se rozhodl to změnit, ale nemá cenu se k tomu vracet. Prostě jsem ji nedal a Aleš Hruška ji chytil. Bohužel, jsme tam nedotlačili gól ani z dalších šancí, asi bychom ho nedali ani za dva dny.

Troufnete si příště na penaltu znovu?
Jestli to trenér nezmění, tak půjdu.

Jméno Heslo
text
  • Buriss - 19.03.2013, úterý, 13:19
    (0)

    v prvnim polocase!!

  • rim - 19.03.2013, úterý, 13:06
    (0)

    tož baže že!!! bez debat!!!!!! 4:0!!!!!

  • riedlss - 19.03.2013, úterý, 12:18
    (0)

    Buriss: nemusel by,,bylo by to příjemnější teď ;)))

  • Buriss - 19.03.2013, úterý, 12:06
    (0)

    to je vtip riedlss :))

  • riedlss - 19.03.2013, úterý, 12:04
    (0)

    Buriss: jo jenže nějaké ,,kdyby,, je teď uplně pasé ;)

  • Buriss - 19.03.2013, úterý, 11:58
    (0)

    to matesss, reidlss and lucky: mate recht chlapci zlatí, ale reknu Vam jedno, kdyby hral Cyra, tak se to tu ted neresi, pac bysme vyhrali, je tak bracho? :)))))

  • eLucky - 19.03.2013, úterý, 11:41
    (0)

    to riedlss & Matesss: u vás nepochybuju o Slováckem srdci, jinak bych se s vama o tom ani nebavil právě;):D

  • Valheru - 19.03.2013, úterý, 11:37
    (0)

    Artigas: fakt bavíš, pokračuj :-DDD

  • Matesss - 19.03.2013, úterý, 11:22
    (0)

    riedlss..tak to je a kdyby se nedejboze daslich deset zapasu prohralo, tak stejne ten jedenacty stojime na znackach:)

  • riedlss - 19.03.2013, úterý, 11:15
    (0)

    Matesss- díky pane ;) asi tak,,jsem plný emocí ještě dnes dá se říct, na základě emocí jsem někdý přísný, upřímný, někdy moc nepřemýšlím jestli se slovo kurva hodí nebo ne, prostě ho použiju,,pořád mě to štve.a proč mi to asi tak vadí a žere mě to? protože mám/máme Slovácko víc než jen rádi. to my o sobě ale víme!!někdy to hold vygraduje.Kdybychom byli ticho asi by nám to bylo jedno-což by určitě lepší nebylo...

  • Matesss - 19.03.2013, úterý, 11:05
    (0)

    jeste po luckyho... jestli chces znat duvod proc jsem nad tim vubec spekuloval rad ti to osvetlim pri osobnim setkani:)

  • Matesss - 19.03.2013, úterý, 10:53
    (0)

    to co rika riedlss dva smysl, rime vypiskat asi ne, ale uz vubec ne tleskat a rvat hosi dekujem... lakousi ty to beres proste jinak a ve spouste vecech ti taky davam za pravdu... jeste se tady verejne omlouvam, ze jsem v pocatcich diskuze spekuloval o tom, ze to hraci (urcite ne vsichni) prodali...fakt sem byl po zapase plny emoci, protoze mne vysledky slovacka jednoduse nejsou lhostejne! prohru s pribrami odcitit vyhrou v boleslavi a zase se bude dychat lip:)

  • eLucky - 19.03.2013, úterý, 10:12
    (0)

    to riedlss: kdyz se bojovalo proti Reznikovi, bojovalo se ZA SLOVACKO, ne za hrace, kteri tu tehdy byli! Od te doby mam pohled na Slovacko a hrace Slovacka jiny, beru je jako soucast tymu na urcitou chvili. Toho byl skvelou ukazkou svancara, ktery si tu pred nama hral na srdcare a ted si stejne tak hraje v brne pred fanousky. Proto zastavam nazor, ze hraci, funkcionari, treneri prichazi SLOVACKO zustava!;)

  • riedlss - 19.03.2013, úterý, 10:10
    (0)

    to rim: máš pravdu,, pokud jsi to četl tak já jsem tu příčinu rozhodně nehledal ve Volešákovi nebo v konkrétních spalovačích. Mluvím ke Slovácku jako k celku, celkově to prostě byl ,,nezmar, který si dle mě potlesk nezasloužil,,odešel jsem ze stadionu se sklopenou hlavou stejně jako hráči!

  • riedlss - 19.03.2013, úterý, 10:05
    (0)

    Lucky-jsem fanoušek,ale zůstávám stále člověkem, takže bych to stejně neviděl.Bohužel Slovácko beru jako celek, na hřišti jsou hráči, mimo funkcionáři, tak to prostě je..to že třeba neví levá ruka co dělá prává, není můj problém...pískat jsem nepískal, tleskat sem netleskal,,,toť můj projev po zápase..

  • eLucky - 19.03.2013, úterý, 09:54
    (0)

    to rim: az na to, ze si nemyslim, ze by si hraci zaslouzili vypiskat s tebu souhlasim. Hraci bojovali a meli snahu vysledek otocit, ne vyrovnat, ale otocit. Bohuzel to tam nespadlo... nebylo to poprve a ani naposledy. Nejsme Spartani, abysme vypiskali svoje hrace po nepodarenem zapase. Piskal sem na hrace pred lety v Kladne, kde to byl totalne odflaknuty zapas. Odesel sem doslova pri zapase s Brnem pred dvema lety. Ale ted sem nemel duvod.

  • eLucky - 19.03.2013, úterý, 09:51
    (0)

    to riedlss: chápu postoj, ze kdyby se to stalo, tak slahnes s permicu a ides do prdele. Na druhu stranu ale ja zastavam nazor, ze lidi se meni, fanousci zustavaji. Stejne jako tu nebude na veky Krejci, na kterem mne nemalo veci vadi (ale ma i pozitiva pro klub), stejne tak tu vecne nebude valna vetsina hracu. Je par hracu, kteri se za ty roky ukazali jako OPRAVDU srdcovi hraci Slovacka, tech kteri nas klub opravdu maji v srdci. Vsichni ostatni byli jen jedni z mnoha a vubec neni podstatne kolik golu za nas dali nebo chytili. Chcu tim rict, ze i kdyby tak ne SLOVACKO by prodalo zapas, ale ti lidi, kteri jsou jeho soucasti. Pokud by se tak stalo, tak bych nezanevrel rozhodne na Slovacko, ale ty lidi bych z tadyma stipal tak dluho, dokud by nebyly v prdeli!

  • rim - 19.03.2013, úterý, 09:48
    (0)

    na povrch vyplave leda hovno, které spadne do vody! A my spadneme do těch hoven, pokud se neproberou! Je úplná blbost někoho obviňovat a je stejná blbost tleskat po prohraném zápase. Tím, že hledáme příčiny někde jinde, škodíme jen sami sobě a nepomůžeme tak NIKOMU. Ani sobě ani kabině. Tím ale neomlouvám prohru a znova tak zdůrazním, že nechápu pokřik hoši děkujem!!!! Natvrdo vypískat a pak není potřeba tady řešit nesmysly...

  • riedlss - 19.03.2013, úterý, 08:42
    (0)

    jednodušše řečeno lucky-o tom co je prodané nebo ne se nikdy nedovíš, pokud to nekřupne a nevyplave na povrch-ano v tom případě bych prásknul s permicou vysral se na fotbal a začal choduit radši na ryby. Normální to není lakouši, proto jsem to tady vypsal tak, jak to vidí ostatní, jak to je, když přijdeš po zápase mezi lidi šulíny,,jenže je bohužel víc šulínů než nás věrných..za vším tím je to, že bych si tohle nikdy nepřál,aby Slovácko jakýmkoliv stylem padlo!!!ale taky říkám, srát na hlavu si nikdo nenechá. A to by člověk, třeba jako jsi ty, neměl, už jen proto, že pro Slovácko déláš víc než ostaní, by tě to mělo bolet víc. V tomhle buďme upřímní. Já jsem prostě takový, že si na hlavu srát nenechám, proto občas mluvím jinak.Semnou se taky nikdo nepárá !!!!

  • Moravian - 19.03.2013, úterý, 08:30
    (0)

    Mě zaráží radikálně nevyvážené výkony 1.FCS, ale Příbram prodaná nebyla. Bylo by to totéž jako tvrdit, že nám Teplice prodaly debakl. Někdy prostě jsou duely, kdy tam nespadne nic ani z těch nejvyloženějších šancí a někdy tam naopak spadne skoro vše co letí na bránu. Jsou to vesměs kuriózní zápasy, ale sem tam se takové vyskytnou. A penaltu občas nedá ani Ronaldo či Messi, je to sice chyba, ale i to prostě k fotbalu patří. Nikdo z nás není neomylný a některé chyby hold nesou větší následky než jiné. Asi by se mi nelíbilo, kdyby mi po každé chybě někdo předhazoval, že jsem to prodal konkurenci. Teď je jen na klucích, aby ukázali, že to byla vyjímka a že góly dávat umíme.

  • eLucky - 19.03.2013, úterý, 08:17
    (0)

    to riedlss: právě že tu mluvíš o tom, jak to vidí šulíni, ne jak to vypadá! Člověk který řekne po zápase v kterém celý druhý poločas tlačíme na bránu a máme asi 10 střel, že to bylo prodané, to asi nemá v hlavě v pořádku. Mým jediným zájmeme je dobro Slovácka a roznášení takových keců Slovácku nepomože. Stačí, že takové pičoviny vypouští nefanoušci. Nechápu jak to po takovém zápase može někdo řict. To jako Volešák schválně přestřelil bránu a nedal penaltu? Je toto kurva normální? Mluvím zvlášť k tobě, protože vímsi, že TY nejsi fanoušek z céčka, který prostě příště nepříde a nikdo si toho ani nevšímne. Pomluvy bezejmených nýmandů mně serů taky, ale je to jejich problém. Pokud se s tím názorem začnou ztotožňovat stěžejní postavy kotle, tak se možem zahrabat.

  • riedlss - 19.03.2013, úterý, 08:10
    (0)

    Lucky: jsi normální vůbec???, asi ne teda :)),,buď nechodíš mezi lidi nebo já nevím,,,já tady neříkám moje doměnky, ale to jak to doopravdy vypadá!!A už vůbec bych si to nepřál, tak si to ještě dvakrát přečti a pak buď zase chytrý !! ty jsi to viděl zase jinak no, já nemám potřebu za každou cenu lézt slovácku doprdele! když vidím, že je něco špatně, též si řeknu svůj názor, ale omlouvat tady nikoho nebudu!odsamsať posamsať:) už jsem říkal...zatímco ty tady mluvíš jako bych si permanentku strčil do prdele a začal fakdit Zlínu,,prober se kamaráde !!!

  • fcs - 19.03.2013, úterý, 07:31
    (0)

    penaltu nepromění občas i top hráč tak nevím co z toho pořád děláte,ale ty ostatní šance to už je horší ...

  • eLucky - 19.03.2013, úterý, 07:31
    (0)

    to riedlss: kurva riedlss mrdá ti v kuli, takto NEVYPADÁ prodaný zápas! To už spíš bylo prodané to Brno skoro dva roky zpátky, ale toto... výplod čuráků. To može z huby pustit enom kokot!

  • riedlss - 19.03.2013, úterý, 06:24
    (0)

    Nás nemůžou prostě nechat chvilku v klidu!!,,můžou si za to sami, teď se všude kam dojdu diskutuje o tom, jak to bylo prodané atd-a já nenamítám, protože to tak opravdu vypadalo, hold Chzechleague...máme to my fanoušci za potřebu, poslouchat takové hovna?? nemáme!! je to hnus tady u nás, jednou se něco posere a už mám nechuť do dalších zápasů, ptž prostě nevím proč ?????!!! Dovědět se nějakým způsobem, že to cinklé bylo, mám s fotbalem hotovo.Přeteklo by, a na hlavu bych si tedá srát neenchal.závěry z toho takové nedělám, ale odsamsať posamsaď...;) tak se hoši dejte do kopy a jedem dál,,jste asi zapoměli, že my musíme platit, když chceme jít za svou zábavou, a taky zmrzat!! O tom jak byl tento zápas důležitý si řekneme potom ;))

  • Artigas - 19.03.2013, úterý, 00:37
    (0)

    ... a nedat penaltu može každé kopyto, ale kurva dobře placení kopálisti, jak je Volešák, pro ty by to snad neměl být vůbec žádný problém,ne?!?!

  • Artigas - 19.03.2013, úterý, 00:35
    (0)

    Tak a je to ... zase začíná boj o záchranu, ostatně jak každý rok. Neporazit doma takové lamy, jak jsou čokoládovny, to už není ani tristní, to je výsměch. Letos 30 bodů na záchranu stačit nebude, sme 7 bodů od sestupu a z dalších zápasů moc bodů nevidím. Habancovo kouzlo skončilo v Teplicách...

  • rim - 18.03.2013, pondělí, 21:01
    (0)

    Šovki má recht!!!! Já tady nebudu rozebírat a vyjadřovat se k tomu, jestli to bylo, nebylo, mohlo nebo muselo být cinklé, ale argument typu, že absolutně ne, že bojovali za tři body, je úplná blbost. Hráli totální hovno a prohráli! Jak píše Šovki, co nedali, je trestuhodné. A takto bych kopl penaltu já nefotbalista a né borec, co má dvakrát denně trénink! Fakt hoši děkujem!!!!!!

  • fcs - 18.03.2013, pondělí, 19:35
    (0)

    Nevím proč z toho všichni děláte tragedii,sice jsme se mohli timto zápasem vyšvihnout a hrát o lepší umístění a ne o záchranu,ale určitě to neovlivnil jenom tento zápas,např. budějovice a hradec ,hned jsme mohli mít o 4 body víc ...

  • Šovkovskij - 18.03.2013, pondělí, 15:50
    (0)

    ...samozřejmě sobotní, ne včerejší...

  • Šovkovskij - 18.03.2013, pondělí, 15:48
    (0)

    Myslím, že když se stala nevídaná věc a v Teplicích Slovácko z pěti a půl šance dalo čtyři góly, tak že to fotbalový Pán Bůh jen tak nenechá a včerejší zápas proti Příbrami dal tušit, že se vše vrátí do starých kolejí. Tak nějak jsem tušil, že koncovka bude problém, ale když jsem viděl v sestřihu viděl, co všechno se dá zase spálit (neodpustitelné minuté branky z malého vápna, mizerně kopnutá penalta), tak jsem si říkal, že tohle je totální střelecká neschopnost a impotence. Výhra z Teplic byla včerejší nemohoucností naprosto devalvována. A to teď jedeme do Boleslavi a Jablonce, odkud se body moc nevozí a doma nás čeká našlápnutá Plzeň. Poté zajíždíme na půdu Slavie, která začíná naplňovat svůj potenciál. Takže si nejsem vůbec jistý, kolik z těch čtyř kol můžeme získat bodů (a jestli vůbec nějaký) a je velmi smutné, že do této situace jsme se dostali jedině kvůli své totální imbecilitě, když to s prominutím takto řeknu, ale nenapadá mne termín, který by více odpovídal této situaci.

  • riedlss - 18.03.2013, pondělí, 12:11
    (0)

    Moravian: samozřejmě pevně doufám, že z toho nula nebude... ;)

  • Moravian - 18.03.2013, pondělí, 11:05
    (0)

    riedlss: Los máme teď sice docela těžký, ale jak jsem psal, my dokážem překvapit i velice mile. Vůbec bych se nedivil, kdybychom z následujících tří kol měli 4-5 bodů. Ale uvidíme. Hlavně nesmí žádný šaman zaklet soupeřovu branku a naše útočníky :) .

  • riedlss - 18.03.2013, pondělí, 09:35
    (0)

    taky z toho nedělám vědu, jedno mi to není,ale velblouda z toho dělat rozhodně nebudu, není to můj problém a nikdo z nás s tím nic neudělá, o to jsme se myslím v sobotu snažili všichni!!problém může nastat skoro za měsíc, po odehrání dalších tří ligových kol, co je psáno to je dáno, dva zápasy venku a doma Plzeň- můžeme z toho vyjít klidně s nulou, pokud se tak stane, pak můžou hráči přemýšlet nad tím, kde že jsme ztratili body ;)

  • The Reds - 18.03.2013, pondělí, 09:26
    (0)

    to Moravian: já myslím že všichni si vsadili na to že nedají pentli, to je přece jasné :) Nyní vážně, nehledám v tom žádnou konspiraci, jen zajimavost...

  • Moravian - 18.03.2013, pondělí, 09:21
    (0)

    The Reds: Hlavně z toho nečiňme nějaké závěry. Konspiračních teorií už tak máme na krku dost :)

  • The Reds - 18.03.2013, pondělí, 09:08
    (0)

    Zajimavé, že všechny neproměněné penalty tohoto kola mají na svědomí hráči, kteří prošli naším klubem :-)

  • riedlss - 18.03.2013, pondělí, 08:57
    (0)

    jinak na hřišti nebylo v sobotu jediného hráče, který by kvalitou převyšoval nad ostatními spoluhráči,,všichni totální kolaps, jako vinu neberu Láďovu penaltu, to ani omylem, pokud vím za celé kolo se neproměnili 3 nebo 4 pendy takže :), .......ptám se, kde je ta jiskra, která se na hřišti blískala po příchodu nového trenéra ?!

  • riedlss - 18.03.2013, pondělí, 08:54
    (0)

    nepochopitelné..po zápase jsem zaslechl vkusnou hlášku jednoho nejmenovaného fanouška fcs: ,,nebylo by lepší v teplicích uplácat bod nebo i prohrát a vyhrát před domácími fanoušky?!,,jasně, že si člověk nevybere, ale myslím si že doma s dvanáctým hráčem za zády by to mělo jít jen lépe...v sobotu to byla naprostá tragikomedie, tragické proto, že neproměňujeme šance, komedii z toho udělal melichárek, kterého bych osobně nějakým stylem potrestal, to byl výsměch Všeho !!

  • eLucky - 18.03.2013, pondělí, 08:39
    (0)

    to Moravian: regionální-neregionální... nemáme prostě takové hráče, kteří by si dokázali udržovat stálou formu.

  • Moravian - 18.03.2013, pondělí, 08:35
    (0)

    Je to stále dokola. 1.FCS dokáže překvapit jak mile tak nemile. On už Soukup říkal: "Nevím čím to je, kdybych to věděl, tak hrajeme o poháry." Já chápu naši pozici regionálního klubu, pro který je současné maximum cca 6. místo. Hůř se ale nesou domácí porážky. Nemusíme hrát o poháry, ale v Hradišťu by se body ztrácet neměly. Ale jak už tu padlo, jde se dál. Jen je škoda, že místo pokukování po historicky nejvyšší příčce klubu, se budeme muset ohlížet, kolik, že to celků je ještě za námi.

  • eLucky - 18.03.2013, pondělí, 07:10
    (0)

    to Valheru: nerouhej se nebo tě Aštar Šeran vynechá až nadejde soudný den!:D

  • Valheru - 17.03.2013, neděle, 23:03
    (0)

    fcslovacko: takové hňupiny si nech od cesty...doufám, že máš v sobě aspoň 10 piv, jinak nechápu, kdes k tomu došel. jinak pyramidy jsou přistávací plochy mimozemšťanů a Elvis žije... :-D

  • Babu - 17.03.2013, neděle, 21:54
    (0)

    tak tak, nedali bysme včera gól ani ze tří penalt, ani kdyby se hrálo 190minut..

  • peetrs - 17.03.2013, neděle, 21:31
    (0)

    Laďo zápas blbec. Ser na to, je to za nama, jedeme dál....

  • riedlss - 17.03.2013, neděle, 21:17
    (0)

    penalta nebyla rozhodně rozhodujícím okamžikem..střelecký nezmar

  • Pedro - 17.03.2013, neděle, 20:54
    (0)

    no doufám, že se chlapci dnes dívali, jak se dá rozebrat Dukla v domácím prostředí.

  • Jerry1984 - 17.03.2013, neděle, 20:48
    (0)

    tak tak..začat zase poctivě od začátku.. jakoby do teď nebylo nic. FCS!

  • Michal fcs - 17.03.2013, neděle, 20:36
    (0)

    Laďo hlavu vzhůru, každý má občas den blbec, příště to bude lepší a nějaký ten gol tam brzo padne

  • Babu - 17.03.2013, neděle, 20:17
    (0)

    fcslovacko: tak si to mysli dál, ale jestli jsi tam byl, tak bys takovou věc nikdy neřekl.. A k tomu Krejčímu, to už se jen směju :-)

  • ostuda slovácka - 17.03.2013, neděle, 19:55
    (0)

    Nevím proč ale myslím, že ten zápas mohl být klidně i prodaný, Starka je všeho schopný a Krejčí rád nějaký ten peníz vezme

  • kecipep - 17.03.2013, neděle, 19:44
    (0)

    Čas pro Trávníka? :)

pristi
 Další články:
27.03.2013, středa, 11:03 - Výjezdový trojboj! Pojeď i Ty! Pohár autem! Jablonec přidán!
19.03.2013, úterý, 15:52 - Fanoušek Slovácka je obviněn za hajlování v Ostravě, hrozí mu i vězení
17.03.2013, neděle, 21:58 - Chtěl ho thajský princ, na Slovácku zavelel k záchraně Příbrami
17.03.2013, neděle, 14:04 - Zmar Slovácka podtrhla neproměněná penalta. A Straka jásal
16.03.2013, sobota, 12:59 - Beru to jako fakt, říká Habanec o souboji s bývalým kolegou Strakou
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace