*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Výjezd do Gottwaldova - vyprodáno!

06.11.2015, pátek, 12:00
zlin_zada_velky.jpg

KAPACITA VÝJEZDU BYLA JE PLNĚ OBSAZENA!

Pokud víte, že nebudete mít možnost se zúčastnit, dejte nám neprodleně vědět (v diskusi pod příspěvkem nebo na tel. 777 623 773) nejpozději do dnešní 14. hodiny a uvolněte místo čekajícím. Děkujeme

INFO: Prosíme fanoušky, aby se dostavili k odjezdu autobusů raději dříve, abychom je stačili odbavit a bezpečně a včas dopravit na stadion. Děkujeme!

INFO pro všechny: Upozorňujeme případné snahy o cestu autem na výjezd s lístkem z autobusu, že v takovém případě dotyčný zaplatí s lístkem také cenu za cestu, lístky jsou poskytnuty pouze pro fanoušky cestující organizovaně autobusy, chcete-li jet autem, můžete avšak Vaše neobsazené místo v autobuse si musíte zaplatit!

Ve 13. kole Synot ligy zajíždí Slovácko na půdu regionálního rivala, kde se od 17:00 na zlínské Letné střetne s místním Fastavem Zlín. Zlín postoupil letos do ligy a jeho herní výsledky jsou nad očekávání. Proto se bude jednat o nelehký duel a hlasivky všech budou potřeba! Už loni jsme v pohárovém utkání Zlínu předvedli, jak má vypadat support, nenechme se letos zahanbit a pojeďme všeci! Cena lístku na utkání bude pravděpodobně 100Kč, pokusíme se pro fanoušky Slovácka zařídit předprodej.

Vzhledem k omezenému počtu přesně 392 lístků pro fanoušky Slovácka pouze do klece pro hosty nebude možné si lístky koupit lístky jinak než s dopravou. Lístky se tak oproti původním předpokladům budou distrubuovat v jednotlivých autobusech.

Tentokrát tak bude platit pro všechny bez rozdílu, že kdo NENÍ nahlášen, ten nejede - v autobusech budou u jednotlivých lídrů připraveny lístky přesně na počet přihlášených pasažerů!

Prosíme případné přihlášené, kteří mohou uvolnit místo/místa v autobusech jiným, aby tak učinili co nejdříve!

ONLINE PŘIHLÁŠENÍ NA VÝJEZD

Cena výjezdu je 200Kč pro lidi se supporter kartou a 250Kč pro ostatní. V ceně výjezdu není zahrnuta jen přeprava, ale také balíček (pláštěnka + čepice), který má hodnotu 130Kč! Lístek není zahrnut. Pláštěnky a čepice budou součástí chorea a poslouží k tomu, aby kotel vypadal jednotně. 

Počet balíčků je limitován, po vyčerpání balíčků bude cena jízdného 70Kč pro supportery a 120Kč pro nesupportery. - Tato limitovaná série byla 300. přihlášeným vyprodána! Všichni ostatní již nemohou dostat tento balíček a bude jim tak účtováno pouze cestovné!

CO: Zlín - Slovácko

KDE: Stadion Letná ve Zlíně

KDY: 7.11.2015 v 17 hodin

Vzhledem k minimální vzdálenosti tentokrát plánovaně nastavujeme kapacitu autobusu na 60 lidí - z důvodu minimalizace nákladů na dopravu. Děkujeme za pochopení.

Aktualizace 30. 10. 2015 - Zastávka Staré Město operativně přesunuta na trasu 4 z Buchlovic. Přihlášení ze Starého Města byly přesunuti na trasu 4.

Trasa číslo 1:
Kyjov – u Nemocnice (KYJ) - 14:00
Vracov – Obecní úřad (VRA) - 14:10
Bzenec – Náměstí (BZE) - 14:20
Moravský Písek - Kolonie rozc. (MOR) - 14:25
Veselí Nad Moravou - U Lidlu (VNM) – 14:30
Uherský Ostroh - U Osmeku (UO) – 14:35
Ostrožská Nová Ves - U Racka (ONV) – 14:40
Kunovice – u Křižovatky (KUN) – 14:50

Trasa číslo 2:
Bojkovice - Obchodní dům (BOJ) – 14:30
Šumice - U kostela (SUM) – 14:45
Uherský Brod - U Vlakového Nádraží (UB) – 15:00
Drslavice – (DRS) – 15:10
Veletiny - u Hospody (VEL) – 15:15
Uherské Hradiště - Zimní stadion (UH) – 15:30

Trasa číslo 3:
Uherský Brod - U Vlakového Nádraží (UB) – 14.30
Vlčnov – Křižovatka (VLC) - 14:40
Hluk – škola (HLU) – 14:50
Uherské Hradiště - Zimní stadion (UH) – 15:05
Jarošov - U pivovaru (JAR) - 15:20
Bílovice - U zámku (BIL) - 15:25
Topolná - U kostela (TOP) - 15:30

Trasa číslo 4:
Boršice – Obecní úřad (BOR) – 14:50
Buchlovice– náměstí (BUCH) - 15:00
Břestek - zastávka (BRS) – 15:05
Tupesy - zastávka (TUP) – 15:10
Zlechov- Křiž. (ZLE) – 15:15
Staré Město - Stará škola (SM) - 15:20
Babice – u Sportu (BAB) – 15:25

Trasa číslo 5:
Staré Město - Stará škola (SM) - 15:10 - zastávka přesunuta do trasy 4
Uherské Hradiště - Zimní stadion – 15:15

Trasa číslo 6:
Uherské Hradiště - Zimní stadion – 15:00

Přihlásit se můžete formou SMS ve formátu:
ZLIN JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle nástupního místa (viz zkratky v závorce) např. UH (Uherské Hradiště). Objednávky přijímáme do naplnění autobusů. SMS Odešlete na tel. 777 623 773

Jméno Heslo
text
  • JuR!n - 07.11.2015, sobota, 13:40
    (0)

    Byl sem v práci, nemel sem jine číslo, tak sem to pro jistotu napsal aj sem

  • Greif - 07.11.2015, sobota, 13:27
    (0)

    Tak prosim neotravovat dojedte i bez listku neco zbyde .. Ted me psal peta ze dva listky volne a

  • eLucky - 07.11.2015, sobota, 12:50
    (0)

    Hoši kurva... Greifovi nevolajte už! Teď už to budů řešit lídři autobusů!! Vlastně teď už to ani nemá cenu sem psat... toto už bude řízeno prostě živelně...

  • JuR!n - 07.11.2015, sobota, 12:34
    (0)

    Volal sem Greifovi, trasa č.1, jedno místo se mně uvolnilo. Říkal, že ho bere. Ale pro jistotu to píšu aj sem

  • Jiri - 07.11.2015, sobota, 11:36
    (0)

    Možná budu míst jedno místo v autobuse č. 3. Upřesním ale při nástupu zda ano či ne. Sbrigada

  • FCSFRED - 07.11.2015, sobota, 11:05
    (0)

    Ja mam to 1 misto nejspis furt volne v busu 1...

  • Greif - 07.11.2015, sobota, 09:08
    (0)

    Kdyby nekdo vypadl dejte vedet a vy co by ste radi jeli dojdite treba fakt nekteri nedojdou ..

  • kecipep - 07.11.2015, sobota, 07:15
    (0)

    Tak Kone by mel jet s tymem pripraveny hrat

  • kecipep - 06.11.2015, pátek, 21:19
    (0)

    Sleduju už přes 2 měsíce z Portugalska na isportu (na PC i mobilu) a bez problému ;-)

  • Michal fcs - 06.11.2015, pátek, 21:14
    (0)

    V létě jsem sledoval z Bulharska na Mobilu zápas FCS- Dukla přes isport.blesk, fungovalo to parádně, ale jestli se něco změnilo nevím, můžeš zkusit

  • fanfan - 06.11.2015, pátek, 21:11
    (0)

    Ziveprenosy.cz nebo livestreaming.cz. Mám vyzkoušené.

  • kamara - 06.11.2015, pátek, 20:51
    (0)

    Da se to utkani sledovat na internetu ze zahranici?

  • L-i-b-o-r - 06.11.2015, pátek, 19:29
    (0)

    ok, tak pocitam s tim ze greif bude mit pro me 1 listek popripade ze bude jeden z 1ky no..

  • FCSFRED - 06.11.2015, pátek, 19:27
    (0)

    Libor: mas tam zpravu;)

  • eLucky - 06.11.2015, pátek, 19:24
    (0)

    to L-i-b-o-r: To klidně možeš, ale nikdo ti nezaručí, že tam ten lístek mnět budeš... na druhů stranu sa može stat, že těch míst bude takových víc. Prostě klidně jeď, ale nemáš vůbec nic jisté.

  • L-i-b-o-r - 06.11.2015, pátek, 19:16
    (0)

    nedostanu se do ONV, tak muzu jet v jinem buse a listek si misto freda vzit ve zline?

  • eLucky - 06.11.2015, pátek, 19:10
    (0)

    Lístky už sů rozdělené mezi busy, takže pokud odpadl člověk z busu 1, tak buď ho nahradí někdo v tomto buse, nebo až v Ševcově, do jiného busu už to nikdo nemá šanci předat.
    Sice vidíte ve skutečnosti přihlášených 385-jakoby 7 volných lístků, ale ve skutečnosi je opravdu vyprodané stále!
    Jak je psáno níže, bezlístkoví můžou už zítra jedině nahradit nahlášené fanoušky, kteří nakonec nedorazí. Pokud takoví budou.

  • FCSFRED - 06.11.2015, pátek, 19:08
    (0)

    Nebo se dostan do ONV a zpatky nastupis do jineho jen busu, kery stavi v UH

  • Skein - 06.11.2015, pátek, 19:06
    (0)

    Libore z jiného busu bohužel nemůže ;)

  • L-i-b-o-r - 06.11.2015, pátek, 18:59
    (0)

    TO: FCSFRED ja muzu nastoupit v UH, napis greifovi zda mi ten listek muze dat do nejakeho jineho busu z UH

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 18:55
    (0)

    Ja bych mel odvoz, ale listek ne, jen kdyz si domluvis s busu pak muzes jet s nama. Kdo chce mame tri mista volno v aute.

  • FCSFRED - 06.11.2015, pátek, 18:52
    (0)

    Me odpadl 1 clovek v busu c 1...tak kdo by mel zajem at se ozve

  • L-i-b-o-r - 06.11.2015, pátek, 18:49
    (0)

    Nahlásit se už nedá, ja potřebuji taky jedno místo s listkem :-D

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 18:45
    (0)

    Momentalne prihlasenych 385?? Co zbyle vstupenky? Ze bych se nahlasil ? Poradte :D nebo co s volnym mistem budete delat? Diky.

  • L-i-b-o-r - 06.11.2015, pátek, 18:25
    (0)

    ratinho mas jeste to misto navic?

  • Babu - 06.11.2015, pátek, 15:47
    (0)

    greif:je mi to jasné. Elucky to skvěle zpracoval, aby každý lídr hned věděl,kdo má a nemá balíček a zakšrtl, zda jel či ne. Vytiskla jsem to, netiskni si to. Co se změní od teď,přepíšeme už ručně

  • Greif - 06.11.2015, pátek, 15:40
    (0)

    Bys mela videt moje seznamy to je prepisovani :D ridici neridici a sakra .. :D

  • Babu - 06.11.2015, pátek, 15:12
    (0)

    ach jo, šak já ty lístky a balíčky a seznamy možu předělávat patnácktárt, v poho :D

  • Ratinho14 - 06.11.2015, pátek, 15:11
    (0)

    Já mám jedno místo navíc, kámoš mi to odřekl. Trasa číslo 2.

  • Skein - 06.11.2015, pátek, 14:54
    (0)

    26hodin do výkopu, den D nastává !!!

  • eLucky - 06.11.2015, pátek, 14:17
    (0)

    Trasy uzavřeny... odteď kdo se eště rozmyslí, tak ho asi zabiju...

  • malen - 06.11.2015, pátek, 14:06
    (0)

    ruším 1 místo trasa č 2

  • eLucky - 06.11.2015, pátek, 13:07
    (0)

    to babu: Super:)! Máme dvě nové místa!:D

  • Babu - 06.11.2015, pátek, 12:57
    (0)

    Právě jsme odeslali všem, co se hlásili přes smsku a jedou z UH informační sms, kterou jedou trasou, v kolik je odjezd a že mají přijít o 15 minut předem.

  • riedlss - 06.11.2015, pátek, 12:02
    (0)

    je to degradace práce všech co se o něco snaží. Dali info na začátku a to, že někdo čte mezi řádky je jeho problém. Pokud je někomu 200 moc, mám člověka, pro kterého to moc není a bude velice rád za čepici :)

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 11:38
    (0)

    Greif: Uz to neres. Uz je to jedno. Mate na trasu c. 6 volne misto za mne.

  • Greif - 06.11.2015, pátek, 11:30
    (0)

    Nemuzes dat svobodu volby uz to pochop .. Co kdyby to odreklo 300 lidi zaplatis to? Pouze je moznost a to pokud nechces a nekdo to veme za tebe .. Takze doufej ze se nekdo najde ;)

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 11:16
    (0)

    elucky: Mne to uz nebavi taky rozebirat, jen mne zajimalo jestli mam na vyber, kdyz jedu busem. Zda budu mit moznost jet i bez moznosti balicku kdyz stejne na vsechny nevyjde. TZo je vse, taky sem nateseny na vyjezd podzimu nebo jak chcete, slo mi pouze o toto info. To v clanku neni, je tam pouze informace o tom ze na vsechny se nedostane. Z toho sem vychazel. Neni to o tom zda to vyuziju ja nebo nekdo jiny.

  • eLucky - 06.11.2015, pátek, 11:06
    (0)

    to Luk141888: za 5 minut 12, díky za info, přepíšu na 3.

  • Luk141888 - 06.11.2015, pátek, 11:04
    (0)

    Babu--> S balíčkem naprostou souhlasím a pokud jej někdo nechce, nemusí jet vůbec... Před autobusem bude čekat 30 jiných kteří jet chtějí!

  • Luk141888 - 06.11.2015, pátek, 11:02
    (0)

    Hoja, na trasu číslo 6 se mi právě uvolnilo jedno místo. Takže ze 4 přihlášených jedeme jen 3. Kamarád mi to oznámil TEĎ. Upravil bych to, ale editovat to již nelze... Takže volné místo případně pro někoho jiného!

  • eLucky - 06.11.2015, pátek, 11:02
    (0)

    to Dany-Hull: Ale mně nezajímá co ti někdo řekl mezi čtyřma očima. Je tu někde něco takového psané? NE! V tom článku je opravdu všecko o výjezdu vyjma individuálních pokynů pouze pro lídry! Je tam napsáno doslova všecko, aby se nemosel nikdo nás vyptávat. Je přihlášených 392 lidí, dalších xxx čeká jestli se eště něco neuvolní, organizace kolem toho všeho nám bere dost času na to, abysme si eště komplikovali život tím, že budeme odpovídat na debilní dotazy.

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 10:52
    (0)

    Babu a elucky: Na vas dva sem nic nerekl, ale kdyz se zeptam jak je to tak mi bylo receno ze balicek musim si vzit jinak mam smulu. To mi prijde jednani jak neco teda. Bud si to koupis nebo nejedes na vyzjezd aj kdyz si nahlaseny, mam sto chuti se na to vysrat kdyz mi tohle nekdo takto objasni. Myslete si co chcete. To co si babu zkopirovala tu bylo od zacatku ale to ze je to pro 300 nahlasenych brane ze si to koupi uz ne, tak o to mi slo. Proc to nenapsat naraz, nechci poucovat baru ze to delate stale a porad dobrovolne a z vlastni vule. Jde mi spis o tu aktualizaci jak pise elucky.

  • Babu - 06.11.2015, pátek, 10:49
    (0)

    Nechápu, že lidi nejsou schopní podpořit organizaci, pochopit, že balíček je součástí chorea, navíc není vůbec drahý a uvědomit si, že pokud z něj bude realizován nějaký zisk (navíc velmi minimální), tak půjde do choreofondu, ze kterého se platí barvy, izolepy, folie atd. Je vám to tak zatěžko?! Další případ jsou ti, kteří se nahlásili na bus jen kvůli lístku a teď chcou jet autem, lídrům zaplatit jen lístek a cestu busem ne. Děláte si z nás prdel? Připadá vám to jako solidní jednání? Myslíte, že za vypravení těch busů se nic neplatí? Ještěže se jede do Zlína jen jednou ročně, protože moje hranice trpělivosti je překročena..

  • Babu - 06.11.2015, pátek, 10:41
    (0)

    Cena výjezdu je 200Kč pro lidi se supporter kartou a 250Kč pro ostatní. V ceně výjezdu není zahrnuta jen přeprava, ale také balíček (pláštěnka + čepice), který má hodnotu 130Kč! Lístek není zahrnut. Pláštěnky a čepice budou součástí chorea a poslouží k tomu, aby kotel vypadal jednotně. /// Toto je tu od minulého úterý, tedy ode dne, kdy byl článek vypuštěn. Ještě jsem to schválně napsala dvojnásobným písmem. Tak jaké pak JÁ JSEM NEVĚDĚL?! 14 dní se tu jebeme s jedním posraným výjezdem, na který jede kdejaký rádoby fanoušek, vymýšlí se chorea, články, propagace, přihlašování, trasy, počty busů, lídři, distribuce vstupenek, a i když o všem informujeme včas, tak se najde někdo jako ty, kdo shodí práci všech a ještě napíše, že TO NEBYLO VĚDĚT PŘEDEM? Lišti si fakt.

  • eLucky - 06.11.2015, pátek, 10:32
    (0)

    to Dany-Hull City: Všecko je tu napsané, nechápu na co se potřebuješ ptat "těch co by měli vědět něco víc"... radši pořádně čti. P.S.: Obsah článku byl samozřejmě průběžně aktualizován, ale zmínka o limitovaném počtu balíčku je tam od samého začátku, jakmile došli, tak se tam stejně tak přidalo, že další přihlášení již nemají nárok na balíček. NIKDE není psané nic o povinnosti si balíček koupit! Nicméně vzhledem k tomu, že jde o součást chorea a navíc celkém užitečno věc (pěkná čepica), považovali jsem za samozřejmost, že lidi se o balíčky budou spíš prat, proto systém kdo dřív příde, ten dřív mele... je na tobě jestli si balíček necháš, nebo ho přepustíš, pro nás je důležité abysme je všecky prodali a všechny byli použity při choreu!

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 10:26
    (0)

    riedlls: k vanocum bys mohl, byl by to hezky darecek. Dik.

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 10:25
    (0)

    riedllss: napsal si to hezky, ale clanek sem pochopil trosku jinak a kdyz sem se ptal tech co by meli vedet vic tak mi to bylo vylozene trosku jinak. Jde mi o ty prachy, ale uz sem si to vyresil tak to je jedno. kLIDNE SI ten balicek vezmu. uz je to jedno.

  • riedlss - 06.11.2015, pátek, 10:22
    (0)

    Dany-Hull City: kurva mám ti jej koupit k Vánocům nebo co?! máš štěstí, že se najde x lidí, kteří jej chtějí a nebrečí tady kvůli 200 kč. To, že někdo nemá o takovou věc zájem si máme vyložit jak? nechceš nosit čepici Slovácka? nebo je ti trapné se obléct do pláštěnky a pomoct prezentovat choreo? nebo jde o ty trapné dvě kila. vylezl jsi taky z nory, že potřebuješ všechno na talíři. Běžte za roh a dejte si pár facek přes tlamu!!!

  • Pan Puk - 06.11.2015, pátek, 10:21
    (0)

    Dany-Hull City> tak zustan doma, kdyz ti nevoni nase snaha aby kotel Slovacka ve zline vypadal jednotne a mel spolecnou silu.

  • eLucky - 06.11.2015, pátek, 10:20
    (0)

    to Dany-Hull City: A kdy sme podle tebe měli dat vědět, že budeme mnět 300 balíčků?:D Zorganizoval bys to všechno líp? Prosím, klidně to poď všecko dělat:) Jakýmkoli rozhodnutím někoho nasereš... jasně bylo dáno, že počet balíčků je limitován, jestli je ti zatěžko koupit si prakticky za nákupku balíček a podpořit tak jednolitost kotle a choreo, tak nás tu s tím nemusíš oblažovat, my máme dost práce s organizací zitřku, tak aby ste se tam všeci dostali, měli lístek balíček a já nevim co až pod frňák. Namísto trošky vděku ještě hledat všecko špatné... pak to tu má nějak vypadat.

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 10:17
    (0)

    POkud to bylo hned od zacatku tak se omlouvam, tak uvidim.

  • Greif - 06.11.2015, pátek, 10:13
    (0)

    Zdeno klid .. Bude hodne zajemcu o balicek .. Pekne ho vem a ja zajemce mam odkoupim ho kdyby ho v tvem buse nikdo nechtel ... Dalo se vedet hned pri 300 lidech

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 10:13
    (0)

    pan Puk: ne pouze mi jde o to ze nemam zajem o balicek a musim si ho presto koupit. Kdyz uz je povinny tak to napiste. Kdybych to vedel nahlasil sem se az po vyprseni 300 prihlasenych.

  • Pan Puk - 06.11.2015, pátek, 10:09
    (0)

    Dany-Hull City> mas kramy nebo co tu predvadis?

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 09:58
    (0)

    Brzo ste to dali vedet ze 301 uz nema narok na balicek k vyjezdu. Ja treba o balicek nemam zajem vubec a pretoze sem se prihlasil driv tak si ho musim koupit. To snad nemyslite vazne?

  • Dany-Hull City - 06.11.2015, pátek, 09:56
    (0)

    Uz nechte tech arogantnich a nadrazenych kecu, zacina mne to pekne srat, nekteri vylezou z nor a hrajou si na manazery ci co.

  • Skein - 06.11.2015, pátek, 09:07
    (0)

    greife napsal jsem to na tebe? ne, zdrš se hlasování.

  • Greif - 06.11.2015, pátek, 08:57
    (0)

    A naučíš mě číst ? :D Jak se to dělá prosím ? :D Zítra at je nás tam 1000 !!!!

  • Skein - 06.11.2015, pátek, 08:56
    (0)

    na slohovky jsou tu jiní, vkldání nemám problém, ale prvně je potřeba se načit číst. a kua pište k tématu: ZITRA DEN D.

  • Greif - 06.11.2015, pátek, 06:24
    (0)

    Ja nevim ale prijde me to ze mame nejvic fanousku trotlu .. Myslis ze takovi kosi bratri by to zvladli ? Buchlove jde pouze o vkladani clanku ne psani ;)

  • Buchlovjak - 05.11.2015, čtvrtek, 23:38
    (0)

    Greife nestraš mě prosím z takovým ďěsem jako je Skein a články. To je jak ty a články, což je ostatně ti vůbec nejděsivější :D

  • Babu - 05.11.2015, čtvrtek, 21:34
    (0)

    jogurt88: no asi tak, já moc nechápu, proč lidi nižšího věku než 50 let mají problém se tu zaregistrovat a přihlásit. Nic to nestojí, jen asi 2min času.. však diskutovat nemusí, platit nic nemusí.. to samé mladí, co píšou, že chcou jet na fb, to už je úplně mimo mé rozlišovací schopnosti :)

  • jogurt88 - 05.11.2015, čtvrtek, 20:56
    (0)

    eLucky: Kdyz uz, tak se prihlasuju tady pres nick, pres smsku s tim fakt nemam zkusenosti. Ale diky za vycerpavajici odpoved...urcite stala hodne sil! ;)

  • eLucky - 05.11.2015, čtvrtek, 20:54
    (0)

    1) U prihlaseni pres smsku si neurcuje prihlasovany jakym jede busem, tuto výhodu má tady, přihlašovaní přes SMS nemají tuto volbu!
    2) Mám jako odepisovat na přibližně 120 smsek ok? Samozřejmě, že neodepisujeme na přihlášení přes smsku.
    3) Pokud chce mít přihlášený kontrolu nad svým přihlášením má se hlásit přes uživatelské jméno tady na webu, zde je okamžite zapsán, přes smsku je odkázán na to, že si to adresát přečte a zapíše.
    4) Samozřejmě zapsaný je.
    5) Jedeš na výjezd poprvé snad? Tento systém máme zavedený a funkční přesně od výjezdu do Čáslavy ve druhé lize, což je už snad 8 let!

  • jogurt88 - 05.11.2015, čtvrtek, 20:30
    (0)

    Dotaz k prihlasovani na vyjezd: Kamos posilal v sobotu smsku s prihlasenim na bus 6, ale zadna odezva. To zjisti az na miste, jestli to je OK? :D

  • Greif - 05.11.2015, čtvrtek, 20:25
    (0)

    Brzo sis vzpomels

  • fana - 05.11.2015, čtvrtek, 20:16
    (0)

    dva lístky na tuto šaškárnu?

  • Babu - 05.11.2015, čtvrtek, 17:31
    (0)

    wojtaFCS: to je skvělá zpráva, je to šikovný fotbalista, snad bude hrát dál fotbal a nepotká ho smůla jako např. Fujerika, který je rád, že chodí.

  • kecipep - 05.11.2015, čtvrtek, 15:27
    (0)

    Biolek byl vyborny. Aspon v tech malo zapasech co ukazal. Preji mu brzky navrat, je relativne stale mlady

  • WojtaFcs - 05.11.2015, čtvrtek, 15:11
    (0)

    Tak Biolek zpět v UH a začíná trénovat... ale asi jen sám a má své treninky... byla by ho škoda... já v něm viděl potencionál a talent :)

  • Greif - 05.11.2015, čtvrtek, 12:45
    (0)

    Dejte prava skeinovi vkladat clanky a je

  • Skein - 05.11.2015, čtvrtek, 12:36
    (0)

    to riedlss:to se ti jen zdá ;) klidně ti k tonu řeknu více osobně, tečka.

  • riedlss - 05.11.2015, čtvrtek, 11:52
    (0)

    proč sem neustále házíte ty odkazy, když víte, že dříve nebo později se to tady stejně objeví? omg

  • fityn - 05.11.2015, čtvrtek, 10:47
    (0)

    Mam jeden listek na jizni tribunu chce ho nekdo?

  • Skein - 05.11.2015, čtvrtek, 10:39
    (0)

    http://zlinsky.denik.cz/fotbal_region/valcili-jsme-ale-po-derby-jsme-byli-kamaradi-vzpominaji-vidlicka-a-kowalik-20151105.html

  • eLucky - 04.11.2015, středa, 20:21
    (0)

    to Ladasman: Máš to upravené na 2, díky.

  • FCSAdam - 04.11.2015, středa, 18:41
    (0)

    Tak snad bude podobný zájem i o výjezd do Olomouc....jinak všichni v sobotu do Zlína i bez lístků !!

  • Ladasman - 04.11.2015, středa, 17:31
    (0)

    Hojte, jedno misto v buse z Hluku jeste bude. Protoze jsem nahlasil tri lidi, ale nakonec jeden nemuze. V prihlasce to uz nejde opravit.

  • Greif - 04.11.2015, středa, 17:10
    (0)

    Ja mam xx listku samozrejme do jinych sektoru kdo chce at me napise zpravu

  • Nike - FCS - 04.11.2015, středa, 16:17
    (0)

    Trošku mimo výjezdu do gottwaldova...potřebuji poradit, nevíte jak se jmenuje jedna příjemná paní, která roznáší pivo většinou v kotli... černé vlasy....Neee žádná seznamnka, nebojte potřebuji se jí zeptat na něco důležitého... no a přece nejpodstatnější věc dlužím ji neskutečných 5 kč :D nee sranda, ale kdo ví tak řekněte díky moc...

  • patati - 04.11.2015, středa, 15:54
    (0)

    je tam kopec takže v pohodě uvidíte na hřiště :D

  • Arge - 04.11.2015, středa, 15:47
    (0)

    Kdo nesežene lístky nevadí .. Jeďte i bez nich a minimálně za plot :)

  • M@r@ - 04.11.2015, středa, 14:25
    (0)

    Zdarec nenašel by se 1 lístek ještě? Děkujiu

  • Greif - 04.11.2015, středa, 13:14
    (0)

    Nevadí lístek zabíraám pro Jockera

  • Skein - 04.11.2015, středa, 13:12
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/zlin-slovacko-fotbal-policejni-akce-db0-/fotbal.aspx?c=A151104_2203137_fotbal_ten

  • Skein - 04.11.2015, středa, 13:05
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/zlin-slovacko-fotbal-jakub-holcman-dte-/fotbal.aspx?c=A151104_2203139_fotbal_ten

  • vokial - 04.11.2015, středa, 12:58
    (0)

    Čau. Bohužel sem sa mosel odhlásit. Byl sem nahlášený na Trase číslo 1.

  • LionVTS - 04.11.2015, středa, 11:18
    (0)

    Uz jsou pry listky jen na tribunu jih, ted jsem koupil 2ks, su zvedavy jestli se dostanu k nasim, snad se bude dat prejit tak jak u nas.

  • Skein - 04.11.2015, středa, 10:59
    (0)

    klidně i bokem, mají nás tam pustit...musí být nás vidět a slyšet, za Slovácko. co k tomu na událost?

  • Greif - 04.11.2015, středa, 09:00
    (0)

    Tak tak at je nas tam i 2000 budem fandit klidne na mezi ci za plotem nas neutisi ..rekl bych zborime jim to .. Ale ruinu zborit nejde :D

  • riedlss - 04.11.2015, středa, 08:49
    (0)

    jak říkáte: NENECHTE SE ODRADIT!!! V GOTWALDOVĚ UŽ PŘEDEM UKÁZALI JACÍ JSOU TO UBOŽÁCI A BĚHEM ZÁPASU NÁM TO JEŠTĚ NĚKOLIKRÁT PŘIPOMENOU. JSOU PROSTĚ SMĚŠNÍ :D MĚ AKORÁT MRZÍ, ŽE ONI DOJEDOU NA JARO K NÁM NA FOTBALOVÝ STADION, KDE ANI TEN ZKRÁCENÝ SEKTOR NEVYPRODAJÍ A MY MUSÍME JET DO TAKOVÉ ŘITI, ŠOPY RUJNY,, NO MÍSTO DOBRÉ TAK PRO CHOV DOBYTKA ;) FCS kurde !!!

  • eLucky - 04.11.2015, středa, 08:46
    (0)

    Tak jestli možu do teho kecat, tak bych taky doporučil jet v sobotu do Ševcova a zkusit sehnat lístky na místě, osobně si myslím, že Ševci se nás tímto "opetřeíním" snaží odradit a skutečnost je jiná. Ale taky se može stat, že v sobotu už opravdu nebude kam kupovat lístky. Těžko říct. Vyvozuju tak z několika různých prohlášení profi klubu z Gottwaldova, kdy jedno odporuje druhému, takže vlastně nikdo neví kde je pravda:D Dle mně to jasně ukazuje na fakt, že se v prvé řadě snaží, aby odradili co nejvíc fanoušků Slovácka od cesty do Ševcova s tím, že je zbytečná. Pokud na vás nevyšly místa v busech a chcete jet, doporučoval bych to opravdu zkusit...

  • Greif - 04.11.2015, středa, 06:43
    (0)

    Tak dve mista se uvolnili ...ps kdyby chtel nekdo listky na severni tribunu zavolejte me 723680831 mozna nejake budou ;)

  • Buchlovjak - 03.11.2015, úterý, 23:08
    (0)

    Kuva to aby přikoupili ševci v Makru grily a klobásky jestli maji fakt tendenci tu prašivou ruinu vyprodat :D. O čemž dost silně pochybuju :). Všichni na které se nedostalo určo do Zlína a kupovat lístky mezi domácí :)

  • Dany-Hull City - 03.11.2015, úterý, 23:00
    (0)

    Nevite kolik nas bylo na poharu ve zline? to myslim omezena kapacita nebyla ne? ale nevim uz kolik nas tam bylo, ale pokud je to vic nez ted co nam povolili na sektor tak bych se vydal byt vas co nejedou busem at DORAZI !!!!! NAS NEDOSTANOU !!!

  • dominikha - 03.11.2015, úterý, 22:54
    (0)

    Pravda je, že aspoň budou dobré opakovačky :D

  • KEIKIN - 03.11.2015, úterý, 22:49
    (0)

    Jako věřím tomu, že si v sobotu lístek namístě koupí každý, kdo bude chtít. Chtějí nás jen odradit, Nenechme se !

  • Bayern Munchen - 03.11.2015, úterý, 20:54
    (0)

    Též si myslím, ze se bojí o své domácí prostředí. A jestli bude vyprodáno, těžko říct je fakt že dost lidí ze Slovácka si i ty lístky v předprodeji koupí, ale že by se ten duel zcela vyprodal pochybuju.

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 20:49
    (0)

    Hlavně se lidi nesmí nechat odradit a musi ty lístky shánět i na jine tribuny!!! Aspoň budou dobre opakovacky :)

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 20:47
    (0)

    to AdamFCS: no ale na Baník nebylo v ten den ještě úplně vyprodáno a na tu tribunu vedle sektoru hostí se žádné lístky neprodávali. Budou nás tam pouštět pouze pokud to tak bude aj teď. Už sem slyšel ohledně prodeje/rozdávání atd. tolik verzí, že je možné aj to, že tu tribunu radši přestěhujů než aby nás tam pustili:D

  • AdamFCS - 03.11.2015, úterý, 20:44
    (0)

    Podle mě nás chtějí jen odradit protože se bojí o domácí prostředí. Tohle stejné udělali Baníku (dali jim 400 lístku na občanky) a pouze lidem z Ostravy...a nakonec jich tam byla celá tribuna za brankou. Věřím, že v sobotu se budou dát lístky koupit

  • Bayern Munchen - 03.11.2015, úterý, 20:35
    (0)

    To jsou fakt žebráci, hlavně, že Baníku dostal celou tribunu, no tak teď nezbývá než zakoupit lístky na další tribuny, myslím si, že na té výchdní asi bude taky hodně fanoušků ze Slovácka

  • WojtaFcs - 03.11.2015, úterý, 20:31
    (0)

    Tyyjo, to je fakt bordel... to co udělali.. tolik lidí by jelo a nemohou :(

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 20:20
    (0)

    Obsazeno, zapsaný Skabelka na bus číslo 2. Upozorňuju všechny přihlášené - týká se především UH! - že musí nastoupit do autobusu v němž jsou napsaní, v tom autobusu budou mít lístek!!

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 20:14
    (0)

    to AmaZ: Máš to tam... uvolnilo se jedno místo pánové:) Rychlejší vyhrává...

  • AmaZ - 03.11.2015, úterý, 20:09
    (0)

    eLucky, měl bych prosbu. Mohl by si mi pls změnit místo nástupu na UH, plus změnit počet přihlášených na jednoho. Sám sem to nesvedl... díky.

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 20:05
    (0)

    A nebo zkuste dojít, když někdo z přihlášených nedojde, tak máte taky šanci, ale osobně bych na to moc nesázel...

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 20:04
    (0)

    Hoši... jelikož mi za poslední půl hodinu napsalo asi 5 lidí tak bohužel. To se týká všech reagujících na Greifa, 392 lístků je strop a ten byl vyčerpán. Můžete max čekat, jestli někdo z přihlášených místo uvolní.

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 20:03
    (0)

    Skoda ze nebudou pro nas ty plastenky😔

  • Greif - 03.11.2015, úterý, 19:45
    (0)

    392 pro skabelku - full

  • Greif - 03.11.2015, úterý, 19:06
    (0)

    Opravím tě 390 a 391 a napiš tu ještě vaše jména pro eluckyho .. a doufám že si přečetl i tvou sms ;)

  • toamsmiklas - 03.11.2015, úterý, 19:05
    (0)

    rezervuji místa 390-392

  • Greif - 03.11.2015, úterý, 18:20
    (0)

    Problem v tom ze snizi kapacitu o 400 treba a sever rozdaji .. 389 rezervuju pro Lukase Sevcika

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 18:14
    (0)

    Stejne se mi nechce věřit, ze ve Zlíně je takový zájem, ze by do zítřejšího poledne ten stadion vyprodali...nebo jo?

  • kecipep - 03.11.2015, úterý, 17:21
    (0)

    tomrs: Tak aspoň prodej na občanky osobně u stadionu a pouze v úterý před zápasem od 10 do 10:25, tečka :-)

  • tomrs - 03.11.2015, úterý, 17:16
    (0)

    Kecipep: problém je, že jich ani tolik neni aby zaplnili sektor hostí,'možnou to udělat tak, že si tam ustelou, i tak tam bude ještě volno😂

  • Arge - 03.11.2015, úterý, 17:15
    (0)

    querero: já neříkám, že se to neprodá.. jen že tam to riziko je :) pokud tam ty zajedeš a koupíš to tak všichni budou rádi, ale myslím že tu moc lidí nenajdeš co by to riskovali :)

  • Greif - 03.11.2015, úterý, 17:09
    (0)

    Poslednich 17 mist a listku .. Upravte kapacitu na 392 ;)

  • Buchlovjak - 03.11.2015, úterý, 17:04
    (0)

    Lol to je vtipné :-D. Prej bezpečnější to bude když se dva nenáviděné tábory promíchají. Který duševně nemocný jedinec to vymyslel? :-D

  • kecipep - 03.11.2015, úterý, 17:04
    (0)

    Na jaře jim nákup lístků k nám znechutit nejméně stejnou měrou. Naštěstí pro ně se jich k nám stejně vyprací jen pár

  • Nike - FCS - 03.11.2015, úterý, 17:00
    (0)

    tenhle krok totálně nechápu :( a myslím že nechápeme nikdo... oni z tohoto udělali mínus pro ně i pro nás fanoušky... nás bude méně a polovinu lidí to odradí a jim problémy kvůli bezpečnosti... to je kravina, co oni zase vymýšlí... bože bože, doufám že se najdou i to co si fakt koupí lístky na tu tribunu a pujdou s námi fandit....ale už to nebude ono.. co naděláme... ostuda a opět platí zlín zlín zlín samý zkurvysyn!

  • guerero - 03.11.2015, úterý, 16:57
    (0)

    Arge,neříkaj mně,že když zajedu do Zlína ve čtvrtek na předprodej,seberu 200 lupenů,tady dám zprávu,že mám lístky kůpené,tak že jich neprodám,enom sa po nich zapráší,problém je v tom,že mně jich tolik asi neprodajů,protože by jich napadlo,že to chcu pro fans hostů.

  • Arge - 03.11.2015, úterý, 16:27
    (0)

    querero: jak hromadně, v sobotu se neprodává - v týdnu hromadně těžko a aby to někdo koupil sám to by asi taky nešlo .. koupí (př.) 500 prodá 300 a co s tím pak?

  • guerero - 03.11.2015, úterý, 16:19
    (0)

    Na stránkách fastavu je napsané,že lístky sa v sobotu prodávat nebudů,ale mohli by jsme hromadně koupit lístky v předprodeji na východní tribunu,je tam kapacita zhruba 1500,je to ta krátká tribuna naproti hlavní,tam by sa mohl udělat druhý kotel,co říkáte?

  • Skein - 03.11.2015, úterý, 16:13
    (0)

    guerero: počet lístků do sektorů je omezen z bezp.důvodů, více lidi se tam nenamačka, budou prohlídky, a kontrolovány lístky do tohooto sektoru, jen myslím, že jsou poslední místa na busy.

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 16:11
    (0)

    jusephe: s tím se nedá nic dělat, takto to honit na rychlo už nejde. Pokud máš zájem pomoci s organizací či chystáním, není problém, ale nic se objednávat už nebude. Taky proto, že to stojí dost peněz a my je nemáme pořád (myšleno choreofond)

  • guerero - 03.11.2015, úterý, 16:06
    (0)

    Taky sa chystám v sobotu na fotbal,ale má cenu tam jezdit bez lístku předem,jedu autem,takže v autobuse lístek neseženu a u pokladny na sever podle informací tady asi taky ne.A co když sa namačkáme do kotla,třeba 600 fandů?

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 16:03
    (0)

    to jusephe: Nestihne se to rozhodně tak rychlo nakoupit. Navíc my tam budeme takovým způsobem namačkaní, že to dost možná nebude vůbec znat;)

  • jusephe - 03.11.2015, úterý, 16:02
    (0)

    myslím, že by stálo za to, když víme, že nás tam bude přesně 400, tak dokoupit ještě 100 modrých pláštěnek ať ten kotel vypadá fakt jednotně, čepice už se asi nestihnou (stejně má hodně lidí ty modrobílé pruhované, které jsou podobné), ale dokoupit 100 obyčejných modrých pláštěnek by asi neměl byt problém... takto bude čtvrtina kotle vypadat úplně jinak než zbytek a efekt bude poloviční...

  • Skein - 03.11.2015, úterý, 15:58
    (0)

    si nasrali do hnizda

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 15:53
    (0)

    Radek Chvíla: Už jsem dostal oficiálně telefonicky od někoho ze sekretariátu informaci, že zbylá místa na tribuně sever budou rozdělena mezi mládežnické týmy ze Zlína-Vršavy. Jako jsou oni opravdu na palicu všecí kolik jich tam je? Prej po dohodě s policií Tohle přijde klubu ze Zlína + Policii ČR jako rozumné řešení? //// Nech si udělá každý obrázek sám

  • Mart - 03.11.2015, úterý, 15:23
    (0)

    to jsou šulci, chtěl jsem jet ale když nebude celé tribuna tak nic no

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 15:12
    (0)

    to Martin.10: To sa ptáš na špatném místě. Já slyšel informaci, že lístky na sever vedle sektoru hostí by se měli prodávat, údajně přibližně 500 lístků, proč teda tvrdí, že je neprodávají je otázka na chytré hlavy z krajské dědiny...

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 15:12
    (0)

    A zeptám se asi blbe, ale naše vedeni asi nepomůže co?

  • Skein - 03.11.2015, úterý, 15:09
    (0)

    to není na násb otázka, spíše je to záměr zlína

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 15:00
    (0)

    To eLucky: ale proc pak nejdou ty lístky koupit na ten sever?

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 14:55
    (0)

    to zdrh: Je to tak jak to píše zdrh, z bezpečnostního hlediska je to totální šlápnutí vedle a zadělali si tak v Ševcově na velké problémy se zajišťováním bezpečnosti na stadioně, ale tak dobře jim tak no.

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 14:54
    (0)

    Tak tomu nerozumím...

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 14:46
    (0)

    Teď psal na fb nějaký pan Radek Chvíla, že jel do předprodeje do Zlína koupit si teda lístek na severní tribunu a prý se tam nic na severní tribunu neprodává. Co je toto za ojeb zase? Tak buď nám dají 390 lístků do sektoru hostí a zbytek rozhodí domácím anebo to máme mět k dispozici celé. ALe toto?! Nechápu kroky zlínského klubu.

  • tomrs - 03.11.2015, úterý, 14:42
    (0)

    zdrh: Nevím jestli chodíváš pravidelně, ale byl na stadionu zápas se Spartou, který byl beznadějně vyprodán a co udělali hostující fanoušci, začali do normálů házet světlice, další rok s tímto soupeřem byla kapacita snížena. aby se nestal žádný takový problém. Z bezpečnostního hlediska je mít radši jednu tribunu vyhrazenou jen pro hosty, než aby došlo k promíchaní a případným bitkám na dalších sektorech, potom se to zvrhne k tomu, že se to bude bit hlava nehlava a budou zranění na obou stranách jak to bude PČR řezat. Elucky: proto jsem to psal to slovo domácí do uvozovek.

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 14:36
    (0)

    Ja si myslim, ze cely sektor by sme nevykoupili, ale na úkor bezpečnosti by to bylo rozumnější jednoznačně. Takto tam bude sebemenší problém delat rozbušku...kor kdyz někteří nasi budou v tom severním sektoru, popr.jinde na stadione.

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 14:32
    (0)

    zdrh: ano, technicky vzato to tak je, ale vše je o domluvě. Proti jejich rozhodnutí hrají dva faktory: ekonomický a bezpečnostní. Pokud nám dají 392 lístků, určitě se i tak najdou fans Slovácka, co si koupí lístek jinak a budou se promíchávat na stadioně. To samé se stane na severní tribuně /kde je sektor hostí/, kam prodávají i lístky domácím, bude to míchanica. Navíc určitě bude mezi kotlem zbytkem nějaký štrůdl security, takže se kapacita třeba o 200 lidí sníží, tím klub prodělá i na lístcích, protože já věřím tomu, že kdyby nám dali celý sektor za branou, vykoupíme to. A taky si myslím, že Slovácko je velice vstřícné k hostujícím fans, takže i v přípdě, že by FCS -FCS mělo byt vyprodané, uvolnilo by se jim celé déčko.. ale to jsou jen moje teze.

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 14:27
    (0)

    Zdrh, to mas pravdu, me konkrétně mrzí to misto...sak z te klece skoro někde videt na hřiště 😐 Minule to bylo lepší kdyz sme měli cely sektor. A pro některé je naprosto nemyslitelné jet pro lístky do Zlína kdyz jezdim domu jen na víkendy. Ale snad se podaří skoupit co nejvíc lístku na tu severní tribunu!!!

  • zdrh - 03.11.2015, úterý, 14:19
    (0)

    Nechcu sa Zlíňáků nejak zastávat, ale klub má povinnost uvolnit 5 % kapacity. Podle stránek klubu má stadion kapacitu 5783 diváků, podle stránek SL pak 6375 diváků. V obou případech je 392 víc než povinných 5 %. A pokud je u domácích příznivců takový zájem, bylo by nelogické, aby prodávali víc lístků do hostům. Až někdy Slovácko zaplní celý stadion proti Baníku, tak Baníkovci dostanou max sektor hostí a nic víc.

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 14:10
    (0)

    to tomrs: Myslím, že sevci dost dobre nemaji sanci na domaci prostredi proti nam. I kdyz se urcite sejdou ve vetsim poctu nez jindy, tak porad je musime prervat s prstem v nose a vidlama v ruce.

  • bilas - 03.11.2015, úterý, 14:08
    (0)

    Kopec za tribunou to jistí:D

  • tomrs - 03.11.2015, úterý, 14:07
    (0)

    babu: Zlín by tím ztratil "domácí" prostředí, tak možná z toho mají obavy. Je to škoda, snad to neodradí další zájemce.

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 13:57
    (0)

    tomrs: škoda, že baníku to dali, jen u nás dělají cavyky.

  • tomrs - 03.11.2015, úterý, 13:55
    (0)

    elucky: já jsem chtěl jen aby nás bylo více pohromadě, tak jako to bylo na poháru, bohužel to bude promíchané. Poslední dobou byli vstřícní a dali nám vždy jednu tribunu.Ted to utnuli. Ale chápu, že to nevydají skrz bezpečnostní opatření.

  • eLucky - 03.11.2015, úterý, 13:38
    (0)

    to tomrs: Určitě može... a co bude ten dotyčný dělat až jich z těch 300 prodá 100 a 200 mu zbude? Půjde je prodávat před zápasem do Ševcova?:D Klidně do teho di. Navíc pochybuju, že by někomu prodali enom tak 300 lístků, problém bude aj s 10. Standard je 5 na jednoho pokud vím.

  • tomrs - 03.11.2015, úterý, 13:30
    (0)

    Nemože tam nikdo zajet, koupit 300 listků a dát je do pokladny a prodávat to tady? Už se těším na ty střety, jak těm zlinským příznivcům bude létat pivo do klína:D

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 13:18
    (0)

    sektor hostí prostě.. nic víc

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 13:17
    (0)

    Martin.10: ano, jen ten sektor

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 13:08
    (0)

    Jinak ty časy jsou jednoznačně namířené proti nam...tak jak to dělají hokejisti na zápasy s kometou...bohuzel, sou to mrdky

  • Martin.10 - 03.11.2015, úterý, 12:58
    (0)

    To znamená, ze nebudem mit cely sektor za branou, ale zavřou nas do te klece, ze které nejde ani videt?😦

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 12:58
    (0)

    kupujte lístky na severní tribunu vedle kotle, pokud to jde.. ale ty časy předprodeje jsou bídné, dnes do 16 hodin a zítra 9-12 /to je co za čas? Jsou v tom zlíně dementní fakt/, uzrčitě bude vyprodané a podle mě do soboty nic nezbude

  • mário - 03.11.2015, úterý, 12:56
    (0)

    různě po tribunách,tak jako vždy...

  • steve17 - 03.11.2015, úterý, 12:52
    (0)

    tyo to sou lístky tak pro autobusové.co ten zbytek

  • Babu - 03.11.2015, úterý, 12:49
    (0)

    žebráci fakt! 392 vstupenek, to je výsměch!

  • riedlss - 03.11.2015, úterý, 10:31
    (0)

    1000 hlav je dost predimenzované číslo, ale kdyby bylo, je to pěkné, v poslední době stejně rozhodovala spíše kvalita než kvantita. Ale jo, taky se těším!!!

  • Skein - 03.11.2015, úterý, 09:16
    (0)

    mário dočkej času, na sobotu se těšíme všichni, je dobře, že jsou i starší pardálové ;) ztm akci podporujte ;)

  • mário - 02.11.2015, pondělí, 22:02
    (0)

    to je strašné jak ten čas pomalu letí...už aby byla sobota!!!! jsem nadržený jak slépka na sopel...doufám že nás tam bude alespon 1000ks. Já osobně beru oba dědky,kteří na slovácko nechodí,ale na derby chcou být....doufám,že bude víc takových aut a bude modrobílé peklo a snad bude i pěkné pyro!!!jen né,jak posledně na poháru...

  • Martin.10 - 02.11.2015, pondělí, 19:08
    (0)

    Vypada to, ze by se mohly ty busy nakonec naplnit😍 Nemuzu se dočkat!!!

  • fityn - 01.11.2015, neděle, 23:59
    (0)

    To eLucky, diky moc! :)

  • Nike - FCS - 01.11.2015, neděle, 20:51
    (0)

    Tak všechny strany už se krásně plní, už jen strana Brod je marná letos jakási.....ale mají na to necelý týden snad to půjde ještě nahoru :) 285 fans zatím průměr....

  • Martin.10 - 01.11.2015, neděle, 18:32
    (0)

    Co tam ta brodská strana, to sou nekde hody ze se nikdo nehlásí? :((

  • eLucky - 01.11.2015, neděle, 14:30
    (0)

    to fityn: Tak víceméně je to jedno, sů kůsek od sebe, ale zastavíme u zámku, pokud tam bude volno.

  • fityn - 31.10.2015, sobota, 22:26
    (0)

    Jen takovy technicky dotaz, v Bilovicich jsou 2 zastavky :D a jak je psano "u zamku" je brána zastavka stanoviste č.1 nebo č.w ve smeru na Topolnou :) .. nechci v tom delat zmatek ale at necekame kde nemame :) dik za opdoveď

  • riedlss - 30.10.2015, pátek, 20:00
    (0)

    Aby to bylo jak ma byt, musime hlavne potvrdit zitra vyhrou. Doufam, ze to tak bude!!!

  • Dany-Hull City - 30.10.2015, pátek, 19:56
    (0)

    Tak zlin ctvrta prohra v rade, to je krasne. Uz se to zacina vracet tak jak to ma byt. Lidi pojdme HLASME SE I ZNÁMÝM ŘÍKEJTE CO FANDI FCS !!

  • Babu - 30.10.2015, pátek, 14:50
    (0)

    Teď jsem napočetla 243 přihlášených a doufám, že po zítřejší propagaci to bude jen narůstat :)

  • riedlss - 30.10.2015, pátek, 14:09
    (0)

    také mne zaráží, že se počty nezvyšují jak by mohli. Doufám, že ty busy zaplníme. Přizdisráčtí ševci sledují každou naši událost či komentáře. Nenechme se od takových volků zahanbit. Zítra s Jabkama se bude ještě o výjezdu do Gotwaldova dost mluvit, proto věřím, že to ještě další lidi nakopne.

  • Dany-Hull City - 30.10.2015, pátek, 13:02
    (0)

    Kam jinam ne do kotle? to je snad jasne ze vsichni v kotli pohromade a fandit kricet rvat at jim to tam zborime! Koncim za prispevek a timto dekuji tecka.

  • Skein - 30.10.2015, pátek, 11:28
    (0)

    jak píše eLucky, tam prostě musí jet stovky lidí...a do kotle !!!

  • Nike - FCS - 30.10.2015, pátek, 11:28
    (0)

    to je výjezd roku, nikde více nás nikam nepojede... tady musí být každý fanoušek, bez žádných omluvenek... kdo nejede, není fanouškem a to bez debat...a nějakých připosraných výmluv...Minulý rok bylo 10 dní před výjezdem nahlášeno 240 fans, letos pouze 200 ale stále věřím že nás tam bude alespon stejně jako minule... :)

  • eLucky - 30.10.2015, pátek, 11:13
    (0)

    To je výjezd podzimu?:D Do Ševcova - prdele za rohem - nás má jet 2000 a ne 200:D Mně spíš trošku irituje fakt, že se nějak výrazně počet přihlášených už nezvyšuje. Autobusy máme objednané pro 360 - 400 lidí a nemáme zatím ani polovinu. Nerad bych v pondělí řešil, který bus budeme rušit, protože budem mít lidi na 5 namísto těch 6ti:(

  • Dany-Hull City - 30.10.2015, pátek, 10:19
    (0)

    Lidi delate mi radost, momentálne je prihlaseno podle poctu z naplnenych autobusu 197 lidi, to musím být min. dvakrat tolik! Je to jeste tyden pred nami ale TOHLE JE PRO NAS VSECHNY VYJEZD PODZIMU !!!!

  • Babu - 29.10.2015, čtvrtek, 14:14
    (0)

    Martin.10: pěkný přístup :) doufám, že se nás v sektoru sejde co nejvíc :)

  • Martin.10 - 29.10.2015, čtvrtek, 11:52
    (0)

    eLucky: jasny, chápu, třeba na me něco zbyde :)) ale zase na druhou stranu budu rád, když ne (to by znamenalo plné busy) :))

  • Šovkovskij - 29.10.2015, čtvrtek, 11:49
    (0)

    Prostě si myslím, že takové projevy přizdisráčství a nízkého sebevědomí nejsou na místě. Můj názor:-)

  • Šovkovskij - 29.10.2015, čtvrtek, 11:45
    (0)

    kecipep: Jestli se na zápas Bolehlav - Jihlava, nebo na zoufalý Baník bude dívat více lidí, než na naše derby ve Zlíně, tak jsem Svatý Petr:-)

  • eLucky - 29.10.2015, čtvrtek, 11:28
    (0)

    to Martin.10: To chápu, ale bohužel nemožeme vědět kolik lidí hodlá jet na zápas do Ševcova. A když do Brna sa neposkládali ani tři busy, tak samozřejmě nebudeme objednávat 1000 kusů - na které navíc ani nemáme prachy - aby nám jich pak 500 ostalo... Z hlediska choreofondu je lepší, když všecko prodáme a pochybí než kdyby nám něco ostalo. Bohužel se na to mosíme dívat aj tak, ne jenom tak, aby to vypadalo co nejlíp...

  • Martin.10 - 29.10.2015, čtvrtek, 11:23
    (0)

    Já se taky nebavím o suvenýru. Jen nechci být mezi pláštěnkama jako pěst na oko :))

  • Babu - 29.10.2015, čtvrtek, 11:15
    (0)

    Martin.10: A hlavně se toho nechal vyrobit omezený počet, protože výroba též něco stojí a nemáme neomezené zdroje na nákupy. Balíček je prvotně spojen s autobusovým výjezdem.

  • eLucky - 29.10.2015, čtvrtek, 10:28
    (0)

    to Martin.10: To se bude řešit následně podle vývoje počtu přihlášených. Pokud se balíčky vyprodají v autobusech, tak nebudou pro autové prostě. Balíček neslouží pro nějaké uspokojení fanoušků, ale především jako hromadná choreografie, nejde o to, aby fanoušci měli suvenýr!

  • Martin.10 - 29.10.2015, čtvrtek, 10:10
    (0)

    Já jen mám dotaz, počítá se s tím, že velká část lidí dorazí auty po vlastní ose? Jinými slovy, budou pláštěnky a čepice dostupné ještě v sektoru těsně před zápasem nebo máme smůlu?

  • Skein - 29.10.2015, čtvrtek, 09:27
    (0)

    sdílejte věci kolem zlína, prostě jasná podpora, omluvenky nebereme jak psal riedlss

  • Maja - 28.10.2015, středa, 14:34
    (0)

    fcslovacko: jak říká kecipep a psal jsem to taky ;-) prostě oni ví, že to bude mít vyšší sledovanost. přiznejme si, naše derby zajímá jen nás a ty co to zajímá doopravdy stejně budou na stadioně, takže by to nebylo pro koho pořádně vysílat

  • kecipep - 28.10.2015, středa, 14:25
    (0)

    Však je to tak jednoduché.. nejde vůbec o to, zda je Baník poslední či první... pořád se na něj bude dívat mnohem víc lidí než na nás.

  • ostuda slovácka - 28.10.2015, středa, 14:13
    (0)

    Maja: to je možná pravda, ale řekni mě proč teda nedávají atraktivní naše derby ale místo toho Boleslav - Jihlava a i toto kolo hrajeme s Jabloncem(8. tým s 9.) a ČT dává Liberec s posledním Baníkem

  • Maja - 28.10.2015, středa, 13:10
    (0)

    no ono za to může hlavně o2tv, bo dřív měla první volbu čt, takže vždycky dala šlágr kola a aby to vyvážila, tak dala mín atraktívné kluby jako jsme my. jenže jak má první volbu o2, tak vybere to nejlepší a čt aby si udržela diváky, tak se snaží dát oba zápasy nejatraktivnější (spíš s šancí na nejvyš sledovanost, což jsou vždycky pražské kluby)

  • Babu - 28.10.2015, středa, 12:19
    (0)

    fcslovacko: mně se zdá, že v prvních pěti, šesti kolech ta O2 tv dávala jen spartu.. to je taky opruz, sparta je v tv v každém kole, to v podstatě hrají každý týden jindy podle diktátu tv.

  • champyon - 28.10.2015, středa, 11:51
    (0)

    Taky mě docela překvapuje, že jsme nebyli ani jednou v TV. A to jsme hráli doma s Libercem, Baníkem a teďka s Jablonecem. Venku v Plzni, na Spartě, v Boleslavi a pak derby ve Zlíně. Je to fakt zajímavé, že nás tak ignorují. Spočítal jsem kdo byl kolikrát v TV za 13 kol. Sparta 12, Slavia 10, Boleslav 9, Plzeň 8, Jablonec 8, Dukla 6, Teplice 5, Sigma 5, Bohemka 5, Baník 5, Liberec 4, Zlín 4, Příbram 2, Jihlava 2, Brno 1, Slovácko 0.

  • riedlss - 28.10.2015, středa, 10:29
    (0)

    TV kurví fotbal....nám může být televize ukradená, vždy dokáží všechno akorát zprasit, jak časy výkopů tak neumějí zabírat ani choreografie a aktivity fandů....radši zaberou jak si limberský rýpe šušně......

  • ostuda slovácka - 28.10.2015, středa, 10:11
    (0)

    Já sem právě čekal že derby bude dávat ta nová O2 Sport, jakožto TV co dává šlágry kola, ale podle toho co sem viděl jaké zápasy vysílali, tak z velké části jen záapasy z Prahy, takže se nedivím že davají Slavia - Bohemka

  • Babu - 28.10.2015, středa, 10:04
    (0)

    fcslovacko: pokud si to dobře pamatuju, tak každý tým obdrží od stesu stejné peníze za TV práva, i když je v TV jen jednou a druhý tým třeba desetkrát. Ale je to divné, obvykle v Plzni v tv býváme, často taky doma s Baníkem. A to, že nedají do televize Zlín - Slovácko nechápu už vůbec, ale jejich problém, protože to bude mět grády.. asi je dukla a příbram lákavější :D

  • ostuda slovácka - 28.10.2015, středa, 09:56
    (0)

    Ne a právě to je to divné, hrali jsme na Spartě a v Plzni, doma čert to vem

  • Greif - 28.10.2015, středa, 09:52
    (0)

    ani venku sme nebyli v tv ?

  • ostuda slovácka - 28.10.2015, středa, 08:44
    (0)

    Nevíte náhodou proč TV ignorují Slovácko? Před sezonou se mluvilo něco s penězi z TV, a jak my máme ty peníze získat když jsme tam nebyli ještě ani jednou? A co víc nedají nás tam ani když je DERBY! Nějaký duvod proč nás ČT nemá ráda?

  • eLucky - 27.10.2015, úterý, 16:04
    (0)

    6 hodin po spuštění a budeme mít stovku... pěkné;)

  • Skein - 27.10.2015, úterý, 12:18
    (0)

    je to postavička, pro veřejnost známá, tady by to asi nešlo, hecovat to mají samí fanoušci, zvát na události, bavit se o tom v hospodě, atd. mít svoji nějakou iniciativu, ne že za ně to bude dělat nějaký manager ;) obratte lis, pište k tématu výjezd do Gotwal/Zlína ;)

  • eLucky - 27.10.2015, úterý, 11:43
    (0)

    to celtic: Co se týká zaujetí pro klub a práce pro fanoušky, tak takový manažer v klubu roky byl, klub ani fanoušci toho ale nikdy nedokázali využít a nevážili si toho... Švancara je živelný manager s chorobným nadšením pro věc, které se mu očividně daří přenášet na okolí. V tom je jeho devíza. Navíc eště k tomu je výraznou osobnosti nejen v Brně, takže to má v tomto jednodušší.

  • riedlss - 27.10.2015, úterý, 11:41
    (0)

    nebo Grygera ve Zlíně, ale řešme tady výjezd, ne to, co kdo má a nemá.........

  • celtic - 27.10.2015, úterý, 11:28
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/fotbal-brno-svancara-0l8-/fotbal.aspx?c=A151027_090956_fotbal_rou

  • celtic - 27.10.2015, úterý, 11:27
    (0)

    chtělo by to takového manažéra co má teď Brno (Švancara) ..aby nám nalákal taky tak fanoušky do hlediště....

  • riedlss - 27.10.2015, úterý, 11:06
    (0)

    Greife, nevymýšlaj pičoviny !!!!

  • eLucky - 27.10.2015, úterý, 11:01
    (0)

    Zkrátím to... když bude 40 lidí v jednom buse, kteří budů chtět do Traplic, tak tam može zajet, když jich bude 5 v jednom 3 v druhém a 4 v třetím, tak ať si jedů jak chců;)

  • Skein - 27.10.2015, úterý, 10:57
    (0)

    ale když tam nechci, a jedu 6kou. ups. zbytečná komplikace.

  • eLucky - 27.10.2015, úterý, 10:54
    (0)

    to Greif: V článku bych to neuváděl, ale tuto možnost bych klidně nabízel;)

  • Greif - 27.10.2015, úterý, 10:47
    (0)

    U autobusu c.5 ci 6 bych uvedl ze jede zpet pres Traplice ( pozapasova party - oslava 3b :p )

  • riedlss - 27.10.2015, úterý, 10:31
    (0)

    tak co, budeme lepší než na pohárový zápas? Pojďme to zkusit a udělat domácí atmosféru !!!

  • Arge - 27.10.2015, úterý, 09:56
    (0)

    Díky za opravu :)

  • Arge - 27.10.2015, úterý, 09:50
    (0)

    Když rozkliknu rezervační systém nikde nevidím trasu se zastávkou v ONV atd :)

  • Skein - 27.10.2015, úterý, 09:47
    (0)

    A nyní se čiňte ;) za Slováácko :-)))

pristi
 Další články:
01.11.2015, neděle, 21:08 - Slovácko ztrácelo, pak mu ale vystřelil Diviš bod
30.10.2015, pátek, 13:26 - Reinberk: Nastartovali jsme Baroše i Řezníčka, Trávník musí počkat
30.10.2015, pátek, 09:03 - Na kluky se těším, na souboje s nimi ne, říká Trávník před Slováckem
20.10.2015, úterý, 17:28 - Report ze zápasu s Baníkem + video
17.10.2015, sobota, 22:27 - Výjezd do Boleslavi- ZRUŠENO!!
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace