*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

West po přídělu v Liberci: Všechno šlo proti nám. Co říká na Hofmanna?

26.10.2024, sobota, 19:01
west_roman_velky.jpg

Před týdnem s Teplicemi kousali nepříjemnou ztrátu, litovali zahozených šancí, žehrali na smůlu. Věřili, že se v Liberci odrazí, odčiní předcházející zaváhání, naladí se na domácí šlágr s Plzní. Jenže schytali výprask, nepříjemný políček.

Fotbalisté Slovácka v sobotním zápase 13. kola herně i výsledkově propadli, Slovanu podlehli 0:4, navíc po vyloučení kapitána Hofmanna dohrávali v deseti.

„Všechno šlo proti nám,“ povzdechl si kouč poražených Roman West.

Celek z Uherského Hradiště pod Ještědem posadili na zadek zahraniční hráči. Skóre otevřel v 15. minutě Santiago Eneme, další údery zasadili soupeři Ivan Varfolomejev a z penalty Lubomír Tupta, triumf Severočechů po přestávce završil Aziz Kayondo.

„Zápas nám vůbec nevyšel. Od úvodu jsme tahali za kratší konec, Liberec byl ve všech směrech lepší. Brzy jsme po jednoduchém centru dostali gól, což jsme samozřejmě nechtěli. Poté přišla červená karta, penalta a už se to vezlo,“ říká West.

Moravané inkasovali s Libercem čtyři branky podruhé za sebou. Stejně jako s Teplicemi vyšli střelecky i bodově naprázdno. Fanoušky naštvali laxním bráněním, hrubými chybami, menším zápalem.

Výsledkem byla krutá porážka, další bolavá venkovní ztráta.

Jméno Heslo
text
  • pema - 29.10.2024, úterý, 17:01
    (-1)

    Dík fana za Tvou odpověď a jak myslíš, že to bude řešit zkušený sportovní ředitel Šumi, se svými mezinárodními zkušenostmi, jak rád zdůrazňoval při svém nástupu do funkce - takový majstštyk, jak se mu podařil s angažováním Svědíka - to asi nebude..? A panu Pojezdnému tedy přeji pevné nervy a trpělivost při řešení této situace - ale já mu věřím, že to opět v zájmu Slovácka zvládne.

  • fana - 29.10.2024, úterý, 16:48
    (0)

    Pema a jerevan ale to už všichni víme, žádná novinka

  • a jé - 29.10.2024, úterý, 16:43
    (-1)

    Pema - docela přesně popsané, Vajdík-no aby to nebylo jak s Westem. Jsem vážné zvědavý na reakci představitelů klubu a to, ze si na ni dávají dva měsíce muže naznačit, že taky nemají řešení.

  • pema - 29.10.2024, úterý, 16:25
    (-1)

    Rádio JEREVAN: od našeho místních poměrů znalého zpravodaje k situaci v regionálním klubu Slovácko: čím to začalo a jak to postupuje dál... - překvapivá jasná porážka Sparty v poháru - neočekávaný postup do evropských pohárů, který zaskočil jak managmet klubu tak i samotné hráče -nepodpora většiny fanoušků při pohárových zápasech / kromě Fans/ - poškození Slovácka ze strany rozhodčích při mezinárodních zápaseech v poháru - očekávaný zájem o hráče Slovácka po pohárových zápasech - údajně nejasný osud finančních prostředků získaných z účasti v poháru - neodůvodněné neposílení kádru Slovácka po účinkování v evropských pohárech - nesplněné, ani z části, požadavků trenéra Svědíka o doplnění kádru Slovácka - nejednotnost trenéra Svědíka s asistenty - ze strany trenéra Svědíka upředňostňování starších hráčů na úkor mladších hráčů - odpis některých perspektivních mladadých hráčů ze strany trenéra Svědíka /namátkou - Nemrava, Borek, Mahdalík, Vecheta, Kubala../ - ze strany trenéra Svědíka odpis univerzála Šimka a jiných nadějí Slovácka - Kudelá, Polášek.. - problém času a kavality střídání a reakci na vývoj zápasu ze strany trenéra Svědíka / sázení na zkušené... napodobení Brucknera..?/ - problém vztahů - Kadlec, Rambo a spol. v soukromí a v kabině - neprodloužení smluv Kalabiška, Holcer, Jurečka, Mihálik.. - nejasná koncepce trenéra Westa - systém hry, nasazování a důvěra hráčům, nejasná střídání, bezmezná důvěra kondičnímu trenérovi... - směšné zdůvodňování nezdarů v utkáních ... ,,vše bylo proti nám..." - utkání s Teplicemi - dobře - zápas blbec - kdy ,,nedám góla jak se říká i za celý den..", ale tolik zkazených přihrávek uprostřded hřiště a to zejména ze strany zkušených hráčů - tak to ,,bylo na infarkt" - přístup obránců - Břečky a spol.- zejména při prvním gólu....? - střídání a nasazení Blahůta na levou stranu, nenasazení Kozáka, nesmyslné chování zkušeného Petržely až asi na 2 - 3 akce s Rambem.. - v Liberci,kdy je jasné, že domácí na soupeře - ,,vletí" - tak jasné a to ještě slabá obrana - místo protiofenzívy - Juraško, Blahůt, Kim - brejky - tak necháme osamoceného Krmenčíka, který nedostane balón.. - a pokud pánové Rambo, Trávník, především však Havlík a Petržela - nedostanou ze sebe sebereflexi - tak je to špatné... - bohužel to ypadá na prohru v Kroměříži a výprask od Plzně doma.. COPAK ASI FANOUŠKůM NA TO ŘEKNE KABINA,,,?.

  • vajdik - 29.10.2024, úterý, 14:42
    (0)

    BM asi těžko jelikož ani jeden nemá odpovídající licenci aby mohl být veden jako HT. I to by mě zajímalo jak to teď bude, kdo bude v zápise HT, zda stačí že třeba byt studující trenér licence A...? Což treba Baranek je... Ano parafraze Levý je ten pravý, ja chtěl napsat zda Smetana je ten pravý - nejsem si jistý....: 2021- pár zápasů Baník Ostrava říjen 2022 - duben 2023 - druhá liga Jihlava 2023 MSFL Hlučín 2023 MFK Ružomberok No nevím.....

  • hromik - 29.10.2024, úterý, 14:36
    (0)

    Za mě teda naprostá pravda co řešili v zajíci ohledně Šumiho, že jako sportovní ředitel sedi na lavicce a do všeho keca atd

  • fandajakhrom - 29.10.2024, úterý, 14:35
    (-1)

    Ruda Baránek alias vepřová hlava - toho radsi ani nepripominat, abychom uz tak nikdy nedopadli

  • Slovácko Kingdom - 29.10.2024, úterý, 14:28
    (0)

    Vajdik: Levý je ten pravý... :-)

  • Bayern Munchen - 29.10.2024, úterý, 14:25
    (0)

    vajdik: určitě nevzal :-) no uvidíme, kdo to nakonec bude... třeba to povede dlouhodobě Šumi přes Palinka :-)

  • vajdik - 29.10.2024, úterý, 14:20
    (0)

    BM a už to vzal? Jen taková řečnická... :D Já jen použiju slova kdysi tady "slavného" Rudy Baranka (kdo ví - zda si tu alespon část diskutujicích pamatuje...), JE SMETANA TEN PRAVÝ? Kdo tu odpoví na jekého trenéra narážím už si něco o Slovácku pamatuje :D

  • Bayern Munchen - 29.10.2024, úterý, 14:11
    (0)

    vajdik: ty víš, proč všichni ti trenéři tebou uvedení odmítli... bylo to opravdu jen proto, že ten tým je po Svědíkovi ve sračkách... tak pak nechápu proč by to třeba teď v zimě měl vzít Smetana... co se tedy pro něho změnilo, aby to vzal... ano jediné co mi tak sedí na Slovácko je to vzít levnou variantu, to pasuje, ale hold za kvalitu se platí a to ví všichni, viz Svědík a vykoupení z Jihlavy....

  • vajdik - 29.10.2024, úterý, 14:00
    (0)

    BM - že by v létě všichni oslovení odmítli...(Jílek, Smetana, Bílek..) a tak se zvolila levná varianta a West jakožto ligou neprověřený do toho šel - byl si vědom rizika - ale co on mohl ztratit? Už jen to, že se dostal znovu do povědomí trenérů / klubů a určitě ho to zase vynese v brzké době zase někde k trénování. Naopak Jílek, Bílek si určitě byli vědomi toho, že ten tým je po Svědíkovi ve sra.kách, řeší se nutná obměna a nechtěli dávat svoje jméno na špalek. Prostě logické, co se v létě odehrálo na postu trenéra Slovácka. Nikdo se jménem - kreditem do toho klubu moc asi nechtěl jít....West to vzal, dyt on nic ztratit nemohl...a podle mě jen získal.

  • Bayern Munchen - 29.10.2024, úterý, 13:52
    (0)

    Petros: taky to poslouchám... jen proto mě udivuje, proč ho k A týmu vůbec dali, když o tom musel hlavně určitě rozhodovat Veliče...

  • Petros - 29.10.2024, úterý, 13:43
    (0)

    Zajíc hned na začátku řeší Westa, podle nich to skřípalo i mezi trenérem a Veličem

  • fana - 29.10.2024, úterý, 13:23
    (0)

    West=Kordula, na obě angažování jsem nadával od začátku a jak oba dopadli. Alespoň teď se nečekalo až na x tou poráźku za sebou

  • hromik - 29.10.2024, úterý, 13:00
    (0)

    Michal fcs : Červenka bydlí už asi 20 let ve Zlíně na Mladcové a uplně si nemyslím, že má nějaky vztah ke klubu .

  • Michal fcs - 29.10.2024, úterý, 12:19
    (0)

    Skein:bydli v Uh,tusim na východě, vztah ke klubu apod

  • Skein - 29.10.2024, úterý, 12:13
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/smetana-jilek-nebo-cervenka-vyberte-noveho-trenera-fotbalistu-slovacka-20241028.html jede jakože anketa, ale proč Červenka :-D

  • Moby-Dick - 29.10.2024, úterý, 12:03
    (0)

    Tak na Skuhravého jsem si taky myslel. Vizitkou jeho práce byl Blahút, který okamžitě mohl nastoupit. No a volba na asitenta je v současné době asi nejlepší. Palec má zkušeností na rozdávání a pamatuju jeho působení u Béčka - dobrá hra i výsledky. Hlavní jeho problém je, že asi nemá trenérskou A třídu. Takže by to bylo provizorium. Uvidíme v Kromcu a proti Plzni. Nezbývá než doufat a věřit.

  • hromik - 29.10.2024, úterý, 11:27
    (0)

    Ja bych spíš řekl, že ono už od začátku od zvolení Westa to nebylo ok, už jen tím jak tomu všemu přišlo, od oslovení Jílka a jiných. Až vlastně nikdo nezbyl, tak to dali Westovi a nebylo to za mě vubec pripravene tak jak by melo.

  • lagic - 29.10.2024, úterý, 10:44
    (0)

    Hory: To mají podle Vás nechat raději někoho, pod kým to nefunguje? Vždyť by se to negativní jen prohlubovalo. Tady nešlo čekat na zázrak. Když to trošku hloupě přirovnám, tak měli "nechat zkažené jablko v košíku, protože neměli hned jiné"? Netvrdím, že West bylo to zkažené jablko, osobně ho neznám a nechci ho hanit, soudím jen podle toho, co jsem viděl z projevu mužstva na hřišti, točení sestavy a reakce trenéra během utkání. A podle toho si stojím za tím, že nechat ho ve funkci by bylo jen prohlubování herní agónie.

  • Michal fcs - 29.10.2024, úterý, 10:33
    (0)

    Hory: ale no tak,nepromyslene odvolání....proc mysliš...jednoduše iz to dal neslo,radci Palinek do konce roku,nez ta bida s Westem,která by se týden od týdne prohlubovala...Já už před sezonou psal,že West není trenér pro áčko, bohuzel jsem nyl kritizovan i těmi, kteří dnes odvolání schvalují...

  • huhu - 29.10.2024, úterý, 10:20
    (1)

    Hory: to víme jistě, že Smetana v létě odmítl? Vím že tu byl asi 14 dní na jaro ,,zkušenou" u Svědíka, mluvil o něm jako o velké inspiraci a pak zmizel na Slovensko.

  • Hory - 29.10.2024, úterý, 10:17
    (0)

    Dobře, tak se odvolal v emocích West, aby se zjistilo,že vlastně ho není kým nahradit, tak do konce kalendářního roku povede mužstvo Palinek. Co bude tedy jinak? Sestavu si hráči rozhodnou mezi sebou? Bude se do ledna čekat na Smetanu,který nás v létě odmítl? Co když to udělá znova, to teprve pak začneme hledat někoho dalšího? Prostě nepromyšleným odvoláním Westa se možná dá do pohybu takový sled událostí, že ti jeho největší kritici nakonec řeknou, to tu mohl být ten West. Ano, čas ukáže pravdu.

  • Bayern Munchen - 29.10.2024, úterý, 10:15
    (0)

    Osobně si myslím, že ani Smetana nemá tyto vlastnosti... je to takový West jen s většími zkušenostmi...

  • Bayern Munchen - 29.10.2024, úterý, 10:14
    (0)

    lagic: přesně tak, ale tohle si mělo vedení nastavit již po odchodu Svědíka a snad každému muselo být jasné, že West tohle nemá tyto schopnosti už z předchozích angažmá... škoda toho Skuhravého před měsícem, kdy byl ještě bez angažmá, ten by je dal do latě...

  • lagic - 29.10.2024, úterý, 10:04
    (1)

    Hory: vy jste fakt neviděl, co se pod Westem dělo na hřišti, jak ta hra vypadala? Zřejmě ne, protože jinak byste nemohl pořád Westa vyzdvihovat do nebes. Vždyť herní projev byl naprosto katastrofální, mělo to navíc sestupnou tendenci a žádný náznak zlepšení. A jeho schopnost reagovat v průběhu zápasu na dění na hřišti a nasazování hráčů (nesmyslná rotace), byla do nebe volající. Když ho v létě jmenovali, nebyl jsem proti a doufal, že bude mladý, nebojácný, tvrdý, prostě něco jako Svědík, který se nebál hráče seřvat a zkritizovat třeba před celou republikou na tiskovce. Kdežto West mi přišel připosraný, slabý a bojácný. Vždyť ty jeho tiskovky byly jen o tom, že všechno bylo proti nám, samé výmluvy, sám řekl, že neví, co dělá špatně a když se posledně zeptali přímo na Jurošku, tak blekotal něco o tom, že na začátku nemohl hrát. Svědík nebo trenér, co má koule, by řekl, že nehraje, protože je podle něj špatný a buď začne makat a pracovat na sobě nebo si už nezahraje. To stejné s Hofim, West řekne jen, že je to komplikace. Svědík by ho zpucoval tak, že by si to nedovolil. Trenér musí být ŠÉF a takového tady chci vidět, žádný ňouma, co umí možná teorii, ale jinak skutek utek. Trenér musí mít u hráčů přirozený respekt a autoritu, jinak ho hráči vždycky odstřelí, kór v ČR.

  • Ondra - 29.10.2024, úterý, 10:00
    (1)

    West byl omyl, to si prostě musíme přiznat. Stačí se podívat na jeho tiskovky a je to jasné. Atraktivních 25 minut s Teplicema je tristně málo.

  • Bayern Munchen - 29.10.2024, úterý, 10:00
    (0)

    Hory: chceš mi jako říct, že chválené vedení v čele s panem Pojezným, kterého tady spousta lidí vychvaluje do nebes, jak pro Slovácko odvádí výbornou práci, tak by udělal tento krok na základě starších hráčů, to mi trochu hlava nebere... Vždy tady byla výborná kabina, jak se říkalo... Nevím, nějak mi to nesedí a ta revoluční změna pod Westem je jako jaká... mladé vůbec nestavil a hra byla hrozná, tohle by ani za celou sezónu nebylo lepší... a jak se říká čas ukáže, co pro koho bude nakonec lepší, jestli pro Slovácko odchod Westa a příchod někoho jiného a nebo pro Westa jeho další angažmá, jsem na něho zvědav tady ukázal, jak píšeš určitou kvalitu, tak který další prvoligový tým si ho brzy vezme a bude moci ve své práci dále pokračovat...

  • karagavrylydys - 29.10.2024, úterý, 09:59
    (0)

    Každopádně novému trenérovi vůbec tu přestavbu nezávidím. Zkušení budou končit (Petržela, Reinberk, Hofmann, Fryšták), ti s končící smlouvou odejdou zdarma (Kohút, Doski, Sinyavskiy), pak jsou tu hráči na hostování (Souček, Kukučka, Kozák), hráči s nulovým přínosem (Břečka, Azevedo, Cicilia, Kvasina) a Juroška, který se už vidí někde jinde. No a kdo asi zůstane? Heča, Daníček, Ndefe, Vaško, Havlík, Trávník, Kim, Blahút, Křišťan, Krmenčík.

  • Michal fcs - 29.10.2024, úterý, 09:56
    (0)

    Hory: a myslíš, že jen hráči za zenitem? Vzpomínáš si na Kima,jak jebl s rozlišovakem pred Westa,když tam dal misto něho mladého Novotného tuším, který jasně dokázal, ze zdaleka na.ligu nemá?...To že sestavu menil jak figurky na orloji jsme viděli v každém zapase. Takže, když pak někdo tvrdí, že jsme kousek od 4 místa...mel ny se podívat, kolik chybi do skupiny o záchranu, protože, když odečtu jen polovinu bodů, které jsme uhaluzili,tak jsme tam. Zaslouženě jsme získali jen menší cast skutecnych bodů. No a herní projev?....bez komentáře

  • Hory - 29.10.2024, úterý, 09:29
    (1)

    Tvojemama - a mají na to ti hráči kteří podle médií za tou " vzporou " stáli? Čím dál víc jsem přesvědčen o tom,že West chtěl změnu na Slovácko revoluční a na konci sezony by ten výsledky byl opravdu dobrý, ale hráči co měli pod předchozím trenérem jistou základní sestavu se s tím nedokázali smířit a proto klub obětoval trenéra s budoucností než hráče s končící kariérou a za zenitem své výkonnosti.

  • JoseVale - 29.10.2024, úterý, 00:41
    (3)

    Me teda fakt dojímají názory odborníků na isportu a na Twitteru, kteří nechápou vyhození Westa. Ale co taky čekat, když viděli jen zápasy proti S

  • tvojemama - 28.10.2024, pondělí, 22:21
    (0)

    Hory- A myslíš, že ho odstřelili jen tak? Podle mě spíš viděli, že na to nemá. Snad mám pravdu, protože pokud by to bylo to druhé tak by to byla hrůza

  • Hory - 28.10.2024, pondělí, 21:31
    (0)

    Kolik sem bude chtít jít trenérů, když vědí, že o jejich osudu rozhoduje kabina? To je k.o. kritérium pro náš klub.

  • a jé - 28.10.2024, pondělí, 17:51
    (1)

    Pánové, hráči vždy měli a mají tu možnost odstřelit trenéra. Trenér se da nahradit, ale třeba 5 hráčů těžko

  • Hory - 28.10.2024, pondělí, 16:44
    (0)

    To mě právě zaráží pokud je to pravda s tím Milanem a Rambem. To pak můžou takto zlikvidovat každého, kdo se jim nebude líbit. Pak je to o tom, že o trenérovi nerozhodovali jeho výsledky, ale politika hračů, což je špatné. Navíc to jde od hračů kterým zřejmě stejně další smlouva už nabídnuta nebude.

  • kecipep - 28.10.2024, pondělí, 16:37
    (1)

    No já doufám, že to taková pravda nebude, že Milan s Rambem odstřelují trenéra. Milan do základu rozhodně nepatří a Ndefe hrál velmi dobře, takže nový trenér snad takové pučisty srovná do latě. A to West poslal v Liberci Milana na poslední minutu na plac, aby si mohl udělat čárku do análů

  • Hory - 28.10.2024, pondělí, 16:32
    (0)

    Na iSportu je to v článku vysvětleno proč musel West odejít a myslím si, že je tam i vysvětleno,kdo ho nahradí.

  • Bayern Munchen - 28.10.2024, pondělí, 15:15
    (0)

    a jé: to bychom ho museli vykoupit ze smlouvy, ale mně by se líbil taky nejvíc…

  • a jé - 28.10.2024, pondělí, 14:57
    (0)

    Ja jsem pro Skuhravého

  • Ykarus - 28.10.2024, pondělí, 14:52
    (0)

    Toho Smetanu byste chtěli proč?

  • karagavrylydys - 28.10.2024, pondělí, 14:09
    (0)

    Smetanovi končí 31.12.2024 smlouva, tak to logicky bude asi on.

  • fandajakhrom - 28.10.2024, pondělí, 13:39
    (0)

    Jestli 7 ligovych zapasu s Westem (trenerem dorostu) nebo Palinkem a Šumim za zády, tak je to myslim vlastne jedno... nedelejme z Westa ligoveho trenera.... ten uz si 1.ligu dlouho nepotrenuje

  • Pajos - 28.10.2024, pondělí, 13:13
    (1)

    Tak mimo jiné je i teďka nově Ten Hag volný😅

  • kecipep - 28.10.2024, pondělí, 12:54
    (0)

    No, 7 ligovych zapasu s Honzou Palinkem?

  • Bayern Munchen - 28.10.2024, pondělí, 12:53
    (0)

    O tom Skuhravém jsem tu psal nedávno, když byl ještě volný, nevím na co se tehdy čekalo, teď se bude čekat ještě déle, ten trenér zvednul Podbrezovou klub bez financí něco jako Slovacko u nás, Blahút by asi dokázal povykladat a jeho příprava hráčů je na vysoké úrovni, má zkušenosti a i teď s Kosicemi nehraje vůbec špatně…

  • FansHonza - 28.10.2024, pondělí, 12:35
    (0)

    ToMAL: Karel Jarolím. Ty evropské poháry bych vynechal, na ty už zapomeňme. Řešení na 1,5 roku, aby se zvládla přestavba týmu, udělala správná chemie, zkušení opustili prostor a postavil se perspektivní, dravý mančaft, co třeba bude schopný i překvapit. Po tomto procesu pak může být nějaký mladší, moderní kouč.

  • karagavrylydys - 28.10.2024, pondělí, 12:31
    (0)

    Smetana (nebo Skuhravý)? https://infotbal.cz/slovacko-hleda-noveho-trenera-ma-pripraveny-plan-jak-chce-resit-situaci-po-odvolani-westa/?fbclid=IwY2xjawGMVOlleHRuA2FlbQIxMQABHYNq6ZZgOJVHYDHjc1LW8I_dI6RWxhl1rB2-wat9owPgEmoRMRXttaJvVQ_aem_FgjHMikhS09IPZTnskGqdg

  • ToMAL - 28.10.2024, pondělí, 12:07
    (0)

    Jinak zatím tady nějak moc nepadají žádná vysněná jména. Takže - napadá vás trenér, který má dostatečně velkou reputaci na to, aby ho zkušení hráči při první příležitosti neodstřelili, který dokáže rozvíjet a posouvat mladé hráče a který atraktivní útočnou hrou vrátí klub do boje o evropské poháry? A který by mohl mít vůbec ochotu jít sem, a zároveň by byl dostatečně finančně nenáročný, aby si ho klub mohl dovolit?

  • kecipep - 28.10.2024, pondělí, 11:52
    (0)

    Huhu: Zároveň můžeme max důvěřovat Šumimu a Pojeznému, aby tu tito již řídce využívání hráči nedělali zbytečné problémy místo toho, aby se zakročilo proti nim. Řešíme tu jen spekulace, ale kluci by se měli ukazovat minimálně bojovností na hřišti a pak až dělat rozbroje

  • huhu - 28.10.2024, pondělí, 11:44
    (0)

    Hory: ja tady naopak vedeni chvalim, ano trener by mel dostat cas aspon pul roku na to, aby byla jeho prace videt, ale pokud se uvnitr klubu a v kabine deje neco spatneho, je treba reagovat hned. Myslim si ze museli hrat roli i zkuseni hraci, Havlik, Petrzela, Hofman, Reinberk, ti taky musi vycitit ze to co po nich trener chce, tak proste nefunguje. Videl jsem nekolik tiskovek Westa a to jak neumel pojmenovat veci pravymi jmeny a jeho alibisticke vyjadreni me dost stvalo. Verim ze pro tyto hrace, kteri zazili Svedika, tak to musel byt skok o uroven niz.

  • Šovkovskij - 28.10.2024, pondělí, 11:34
    (0)

    Taky s tím souhlasím, nicméně by si to autor měl po sobě přečíst, než to zveřejní, tolik hrubek...🥲

  • barnabas.666 - 28.10.2024, pondělí, 09:53
    (1)

    Souhlasím s názorem Petra Fojtíka v níže uvedeném článku na iDNES viz: "Tým za ním nešel, vedení to poznalo a když přestal bodovat, rychle jednalo."

  • fandajakhrom - 28.10.2024, pondělí, 09:17
    (1)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/roman-west-trener-slovacko-konec-pohled.A241027_153502_fotbal_rou

  • lupen - 28.10.2024, pondělí, 09:14
    (0)

    Nechápu kdo tu hrůzu může obhajovat, k bodům co máme jsme přišli jak slepý k houslím, statistiky ze zápasu už mluví samy za sebe,

  • fandajakhrom - 28.10.2024, pondělí, 09:11
    (1)

    Ja rikam, a to jsem vedeni puvodne kritizoval, ze vedeni udelalo dobre. A jiste to neni jen rozhodnuti samotneho Pojezneho, ale byla tam sirsi shoda.. to opravdu zacinali videt vsichni, ze na to West nema... a je dobre, ze jsme se nezachovali jako kazdy druhy, ktery by takzvane pockal az do koncw podzimu... proc bychom meli celat, kdyz vidime uz ted, ze je to spatne?? Takto mame cas najit noveho kvalitnejsiho trenera a budoucnost ukaze, jestli bude novy trener uspesny.. ale tech chyb udelal West strasne moc.... a po poslednich 2 zapasech jen mumlal cosi o tom, ze jde vse proti nam.... to jsem si uz tukal na celo

  • Ondra - 28.10.2024, pondělí, 09:10
    (0)

    Z pohledu klubu je asi zásadním problém zadupání hráče s nejlepším potenciálem a otrávení nejdražšího hráče.

  • Bayern Munchen - 28.10.2024, pondělí, 09:00
    (2)

    Hory: ale tady se trenér neodvolal kvůli dvěma prohram, ale kvůli tomu ze ta hra nemá žádný systém, nedá se na to dívat, spoléhalo se jen na beton, hra směrem dopředu v podstatě neexistovala… za mě odvolat včas než čekat evidentně už by se to nezlepsovalo a bylo by to jen horší, což si asi vedení takhle vyhodnotilo…

  • bambulak - 28.10.2024, pondělí, 08:56
    (2)

    Myslim, ze vsichni tady vidi, ze dve prohry za sebou jsou mozna tim poslednim duvodem, proc je pryc

  • Hory - 28.10.2024, pondělí, 08:53
    (-2)

    Já bych s tím neměl problém, kdyby West byl odvolaný v zimní pauze s tím, že mužstvo se krčí beznadějně na sestupových, nebo barážových příčkách. Ale ani jedno se nestalo a jen dvě prohry se najdou jako důvod ho zlikvidovat. To je na tom to smutné.

  • Pajos - 28.10.2024, pondělí, 08:39
    (0)

    Keezby už by byli domluvení s trenérem viz Smetana...🙏🏻

  • lagic - 28.10.2024, pondělí, 08:03
    (0)

    * šťastná výhra s Baníkem...ach ten mobil

  • lagic - 28.10.2024, pondělí, 08:02
    (3)

    Ano, trenér má dostat čas, aby ukázal, co umí. ALE, až na 30 minut proti Teplicím a 2. poločas v Budějovicích, byla hra prostě strašná. Žádná výstavba hry, jen nakopávání na osamoceného útočníka, který byl vepředu utopený. Doma s Karvinou držení míče 33%, strašná výhra s Baníkem, který si dal vlastence a ostatní body spíše dílem štěstěny, v žádném zápase jsme nebyli dominantní. Jen beton a beton, žádný progres a neustálé točení sestavy. Jak můžete toto obhajovat, Hory?

  • fandajakhrom - 28.10.2024, pondělí, 07:50
    (1)

    Dusledky by dolehly, kdyby West zustal. ... ano, nemel byt jmenovan.... byl to pokus, ktery nevysel

  • karagavrylydys - 28.10.2024, pondělí, 07:21
    (0)

    Hory: West neměl být nikdy jmenován.

  • Ondra - 28.10.2024, pondělí, 07:13
    (0)

    Souhlasím s Petrosem. Já tam nevidím žádný náznak dobré trenérské práce. A třeba už jsou domluvení se Smetanou.

  • Petros - 28.10.2024, pondělí, 06:41
    (1)

    Hory: proč tak katastrofické vize? Podle tvých reakcí by to vypadalo, že se musel pan Pojezný zbláznit...právě vzhledem k minulosti, kdy trenéři u nás náhle nebyli odvoláváni tak že k tomu došlo muselo mít nějaký důvod, nemyslíš? Protože na židli ředitele jw furt ten samý pán, který v minulosti nic takové neudělal....jak víš, jak fungoval v komunikaci s vedením? Tobě se líbilo, že hráče o kterého se zajímala Plzeň totálně odstřihl? Jednoho z mála, který se dá v budoucnu dobře prodat a to byla vždy důležitá část chodu klubu. Stejně tak nedostával dost šancí Kozák, jediný z hostováků s opcí...že možná nezvládal ukočírovat kabinu? Z venčí do toho my fanoušci vůbec nevidíme, ale právě že z minulosti víme jak fungoval Pojezný směrem k trenérům nepochybuju o tom, že toto bylo z jeho strany impulzivní rozhodnutí, tak on přece nikdy nejednal. Takže bych ti doporučil se uklidnit a počkat si na následující kroky vedení 😉

  • Hory - 28.10.2024, pondělí, 06:26
    (-2)

    Jestli vedení se vždy chovalo konzervativně, tak tentokrát to neplatí a zachovalo se zcela nesmyslně. Tento krok nás bude hodně mrzet a ještě jeho důsledky teprve na nás dolehnou. West neměl být odvolán. Teď teprve začnou problémy.

  • drzý vandrák - 27.10.2024, neděle, 22:11
    (0)

    Jaký čtvrtý flek?Jestli se nevzpamatujeme a neobereme Plzeň o body, tak pravděpodobně už budeme ve skupině o udržení.Naštěstí proti špičkovým týmům umíme zabrat, tak se to snad nestane.Ale musíme kurva zabrat!

  • Marwik - 27.10.2024, neděle, 19:41
    (0)

    Hráčům se tu dávají 3 prestupaky na aklimatizaci a trenér po 10 kolech v šanci na 4 flek odvolany. Hlavně, že fanoušci jsou spokojeni, nebude na co nadávat.

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 19:24
    (0)

    Pak je v poradku, ze ho vykopli

  • FrankieLamprt - 27.10.2024, neděle, 18:27
    (0)

    Já nechci soudit podle nějakých dojmů, co jsem měl z přípravných zápasů, ale absolutně mi nesedl ten kondičák. Jak v Lanžhotě, tak v Rohatci, působil na mě šíleně arogantně a tak, že bych s ním nemohl být za jedno. Prostě blbý dojem.

  • Ondra - 27.10.2024, neděle, 17:26
    (0)

    Takže prohra v Liberci měla pozitivní dohru :)

  • Michal fcs - 27.10.2024, neděle, 16:15
    (0)

    Fandajakohrom: bohužel, je to tak

  • derflik - 27.10.2024, neděle, 15:32
    (-1)

    Svědíka jak to pobavilo když se zeptal jestli čeká na telefon ze Slovácka.

  • tvojemama - 27.10.2024, neděle, 15:22
    (0)

    fandajakohrom- jo, já jen říkám, že reálně jsme měli mít 10-11 bodů.

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 14:44
    (0)

    Tvojematka: tak pokud za 16 bodu muze jen stesti a Heca, tak je to s Westem jeste horsi a tuplem tu nema co delat

  • Bayern Munchen - 27.10.2024, neděle, 14:29
    (0)

    Jen teď trochu doufám ze vedení už má variantu… protože tohle rozhodnutí je na Slovacko poměrně rychle a to u pana Pojezneho bych nečekal, proto mě to trochu udivuje co zatím opravdu je… ale jinak West opravdu není trenér pro první ligu, Košťuřík to v tom blogu na denikusport napsal zcela přesně… no nechám se teď překvapit kdo to vezme, jen doufám ze ne Holoubkové, Vrbové, Jilkové a podobní tragikomici, proste trenera s pevnou rukou jinak to nebude fungovat…

  • tvojemama - 27.10.2024, neděle, 13:49
    (1)

    A schálně jsem si pustil všechny sestřihy a prošel všechny statistiky. Jako fakt za 16bodů můžem být dost rádi. Nebýt Heči a štěstí tak jsme klidne mohli mít 10bodů

  • tvojemama - 27.10.2024, neděle, 13:48
    (0)

    Já tu včera psal, že bych dal Westovi zimní přípravu. Nerad vyhazuju trenéry ale prostě jestli ztratil kabinu tak je to pak jasné a nedá se nic dělat. Plus i ten Juroška je to prostě divné

  • tvojemama - 27.10.2024, neděle, 13:45
    (0)

    Jen jak tu někdo psal ke Svedíkovi. Sezona kdy odešel Tomič tak kdyby na jaro zůstal tak ty poháry hrajem. Minulá sezona prostě odešel Valenta a zranil se Kadlec. To prostě věřím, že by nám to vyšlo

  • bambulak - 27.10.2024, neděle, 13:24
    (0)

    Tym je hlavne strasne vycpely, proste furt dokola ten samy tym, nic se tam nedeje. mohli jsme v lete vyuzit toho, ze jdou budejovice loženě z posledniho, a rozřezat ten kadr kompletne.. takhle je tam porad vlada starsich, ta odstreli kazdeho slabsiho trenera

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 13:23
    (0)

    Tak hlavne se nic nezlepsovalo a slo to cele do kopru.... nefungovalo vlastne nic krome golmana, ktery sel nahoru.... myslim, ze by melo vedeni pribrat i nejakeho mentalniho kouce pro nektere hrace.... potrebovali by to jak prase drbani 🐷

  • oli - 27.10.2024, neděle, 13:22
    (0)

    Jo měl neshody s hráčema.. Nadruhou stranu obrat pražská S, Baník.. A jako například Hofman poslední 2 zápasy šel pod sprchu do 30 minuty. Toho bych okamžitě dal do B, Havlík nedá pencli a přijdou ztráty.. Prostě tohle trenér neovlivní ať má jakýkoli plán.. Spousta lidí namslano. Ale west uměl pojmenovat problémy a měl určitě plán.. Spousta lidí zapomnělo jak to dopadne když to trénují lidi z klubu. Jak to tady bylo za Korduly absolutní sračka fotbal a tým na sestup.. A ten stejný tým pak hral jak skvěle.. Po tom kdy prošlé opravdu trenér

  • spiky - 27.10.2024, neděle, 13:17
    (0)

    Já jen doufám, že mají alespoň přichystanou náhradu, a nebude to zas o čekání až někdo kývne. Nicméně to odvolání určitě není o postavení v tabulce, nebo kvůli posledním dvěma prohrám, či za mě "neherním stylu". Je tam něco víc, to ať mi nikdo netvrdí že ne.

  • fipa - 27.10.2024, neděle, 13:08
    (0)

    Juroška,Petržela na plac

  • fipa - 27.10.2024, neděle, 13:05
    (0)

    Výborně 👏👏👏klidně ať to vede asistent...je tu dlouho může to fungovat

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 12:47
    (0)

    Vedeni se rozhodlo spravne.... takze melo cekat do zimy a pak nesehnat nahradu tak, aby byla k dispozici na zimni pripravu?? Takto zustava casoprostor neco zlepsit a zmenit. A jestli je na lavce West nebo jen Palinek a Šumi, tak je to podle mne uplne fuk.... West stejne na co sahl, to nezafungovalo.......

  • Vosolys - 27.10.2024, neděle, 12:38
    (0)

    Já teda doufám, že když už jsme udělali takové razantní rozhodnutí, tak máme okamžitou náhradu a nebudeme 2 měsíce hledat trenéra..

  • bilas - 27.10.2024, neděle, 12:25
    (0)

    Jsem pro podržení trenérů, West je sympaťák, ale tady to fakt nemělo žádný smysl, ten herní systém se protivil snad i hráčům. Při zisku míče u vlastní brány ihned odkop do piče, z toho bolely oči. Druhá věc je, že potřebujeme někoho, kdo srovná kabinu, která na to od začátku roku sere. Bílek by byl top, nezkušená ucha u nás evidentně nemají šanci.

  • Hory - 27.10.2024, neděle, 12:24
    (0)

    Tak toto s tím vyhazovem bylo hodně unáhlené rozhodnutí. Až to na mě působí, že vedení vyslyšelo volání davu tady a na sociálních sítích.

  • Vosolys - 27.10.2024, neděle, 12:11
    (0)

    Na to do jákého srabu West přicházel, si zasloužil zůstat aspon do zimy a ne ho vyhodit po 12.kolech a 8. místu. To jsme ho nemuseli ani zkoušet...

  • Pajos - 27.10.2024, neděle, 12:00
    (0)

    Někdo nějaké info, jaký nový lodivod by to tu měl převzít po Westovi?🙂

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 11:46
    (0)

    ...By mel...

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 11:45
    (0)

    Tak mame, co vetsina z nas asi chtela a: ted mi byl Palinek radne pripravit mancaft na pohar (potencialne dalsi fiasko...) a Plzen - coz smrdi dalsim debaklem... a musime tomu jako fans pomoct... vytvorit proti Plisni dvanacteho hrace

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 11:42
    (0)

    Jusephe: 😂😂😂👍 pobavilo

  • jusephe - 27.10.2024, neděle, 11:38
    (0)

    Juroška po oznámení, že West končí: https://www.youtube.com/watch?v=MfsV34zC3KU

  • barnabas.666 - 27.10.2024, neděle, 11:03
    (1)

    Někteří tu zmiňovali náš tragický útok. Mně by špatný útok zrovna nevadil, klidně ať vyhráváme 1:0 jak Plzeň při posledním titulu, ale nemůžete mít špatný útok i obranu a prostě naše obrana po většinu podzimu neexistuje. Smál jsem se tomu, když někteří experti dávali obranu Slovácka za příklad - podívejte, jak málo inkasují. Tvl by mě zajímalo, jestli nějaký náš zápas tehdy viděli. Nebýt Heči, tak neměli co chválit. Ze poslední kalendářní rok funguje ze stoperů jen Vaško.

  • kecipep - 27.10.2024, neděle, 10:46
    (0)

    Ten přenos béčka na tvcom už nebude fungovat asi nikdy :-/ Na nového kouče jsem zvědav a jsem rád, že to přišlo před zápasem v poháru a hlavně doma s Plzní. Odchod i Buzka budiž dobře pro atmosféru a těším se na nástup Jurošky

  • barnabas.666 - 27.10.2024, neděle, 10:34
    (1)

    West dostal šancí až až. Kádr měl lepší než Svědík loni na podzim - od té doby odešli hlavně Kadlec s Valentou (Vechetu nepočítám) a přišli např. Blahút, Vaško, Ndefe, Krmenčík, Kozák, Křišťan, Souček, Azevedo a Kukučka. Ne, horší kádr k dispozici West neměl a hra pod ním byla špatná - ne z pohledu atraktivity, ale herní projev byl mizerný. Teplice byly snad jediným zápasem, kdy jsme získali méně bodů, než by odpovídalo předvedené hře. Naopak bylo x zápasů, kdy jsme vytěžili z minima (já bych spíš řekl z hrůzy) maximum ať už díky neschopnosti útočníků soupeře nebo výborných výkonů Heči v začátku podzimu. Takže ten argument s počtem bodů si strčte za klobouk. Haluz nad haluz. Máme třetí nejhorší skóre z ligy - horší jsou jen Pardubice a ČB. Kabina taky asi zrovna nefunguje, co? Proč byl odstaven Juroška?

  • Bayern Munchen - 27.10.2024, neděle, 10:32
    (1)

    Prosím hlavně ne Holoubky a Saňáky, ať zkusí vykoupit Skuhraveho z Košic, chce to tvrdou ruku, žádné demokraty… chce to kvalitu se zkušenostmi… jen proč tým přebírá Palinek a ne Baranek to je takové zvláštní…

  • barnabas.666 - 27.10.2024, neděle, 10:22
    (0)

    to Skein: protože byla totálně rozložená kabina?

  • Vosolys - 27.10.2024, neděle, 10:21
    (0)

    Petros: Saňák z tadyma neodcházel úplně v dobrém...

  • hromik - 27.10.2024, neděle, 10:21
    (0)

    Kohokoliv, jen ne prosím Saňák nebo Jílek🙈

  • karagavrylydys - 27.10.2024, neděle, 10:20
    (2)

    fanda: "sehnat 2-3 hráče"? Já bych v první řadě cca. 4 vyhodil.

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 10:12
    (0)

    A pak zacali soulozit s zenami jinych hracu - byvalych vitezu poharu ...... co dodat

  • Valheru - 27.10.2024, neděle, 09:59
    (0)

    fandajakhrom: tihle hráči hráli konferenční ligu ;-)

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 09:57
    (0)

    Tak tam asi do toho vstupovali i dalsi faktory, kvuli kterym kabina nefungovala..... resp.se nekteri hraci trosku pomatli

  • Skein - 27.10.2024, neděle, 09:55
    (0)

    to Nike - FCS, ale byl to postupný vývoj..nikoliv měsíc/dva. Já si dávám, otázku proč jaro stálo úplně za.....když tu byl i Martin.

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 09:55
    (0)

    Ano,'prumernych hracu mame dost... ale zaprve ne na vsech postech, zadruhe je otazkou, jestli je u nekterych potencial... aby se z prumerneho stal nadprumerny

  • Nike - FCS - 27.10.2024, neděle, 09:53
    (0)

    Holoubek, Saňák... trenéři, kteří nikdy nic nedokázali v první lize, proč by měli jít právě oni do Slovácka, aby jsme je v zimě zase odvolávali, dle mého to nejsou trenéři o moc lepší než je West, to chce kouče zkušeného a pokud takového Slovácko nenajde, tak holt bude mít problémy... trenér je základ, to jsme viděli u Svědíka, přišel a celý tým se uplně změnil

  • derflik - 27.10.2024, neděle, 09:51
    (1)

    Hráčů máme až moc, je potřeba z nich dostat to nejlepší.

  • spor - 27.10.2024, neděle, 09:51
    (0)

    Správné rozhodnutí 👍

  • Petros - 27.10.2024, neděle, 09:50
    (0)

    Há si nyslím, že to nečekané odvolání souvisí se Saňákem. V minulosti se zmiňoval jako možná náhrada za Svědíka....tož uvidíme a myslím, že brzo. Jinak by tak radikální krok vedení neudělalo.

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 09:49
    (-1)

    A dale je potreba si uvedomit, ze to nebude jen o vymene kouče. Musime sehnat dalsi 2-3 hrace ...... ocekavam od Šumiho (pokud si ho tady nemam brat do ust) nejakou analyzu a navrh vhodneho doplneni .. kde vezme prachy netusim 😉🥳

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 09:46
    (0)

    Prosim - stréca Páníka opravdu nee.... to můžeme zkusit rovnou Vrbu 😂😂

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 09:44
    (0)

    Podcenil jsem vedeni a omlouvam se mu - ma koule. Udelalo spravne rozhodnuti, coz ale budeme moct finalne rict az podle toho, koho privede jako nahradu..... bohuzel - West je sympatak, ale na trenovani mužů (a k tomu jeste v 1.lize) zatim nema. Ale diky za vse - snaha asi byla

  • Bonito33 - 27.10.2024, neděle, 09:35
    (0)

    Smetana?

  • JoseVale - 27.10.2024, neděle, 09:32
    (0)

    Můžete mi říct, co všichni vidíte na Holoubkovi? Nikde nic nedokázal, o fotbalu mluví krásně, ale realita je trochu jiná.

  • Valheru - 27.10.2024, neděle, 09:32
    (0)

    Z mobilu se mi nedari udelat klikaci prispevek... :-) https://www.fcslovacko.cz/cs/novinky-a-tym/2045-roman-west-byl-odvolan-z-funkce-hlavniho-trenera

  • chmelda - 27.10.2024, neděle, 09:29
    (0)

    To to trvalo, škoda že už není volný Skuhravý ale doufám v Holoubka

  • FCS84 - 27.10.2024, neděle, 09:29
    (1)

    V konečném důsledku je mi ho líto. kdy se tady naposledy odvolával trenér z 8. místa?

  • Skein - 27.10.2024, neděle, 09:26
    (0)

    nedá se na nic čekat, bohužel to nevyšlo

  • Bayern Munchen - 27.10.2024, neděle, 08:43
    (0)

    Goor: no nevím kdo to má jednodušší zda trenér co jde k poslednímu týmu a cílem je záchrana a nebo ten co má tým s přípravou za zády a asi tedy s cilem taky tedy uhrát záchranu, osobně si myslím ze jednodušší i z pohledu tlaku to má West… ale to je jedno vybavuji si první zapas Svědíka poslední tým bez přípravy pod tím trenérem přijel na Baník a smetl ho u nich 3:0, kolik takových zápasu jsme za 12 kol viděli pod Westem… a říkám nejde o postavení v tabulce jde o styl hry a vůbec tu hru to je něco co nás teď neposouva vůbec nikam a to má West jiste ze letos na přímo nesestoupime, takže muzou hrát úplně v klidu…

  • Bayern Munchen - 27.10.2024, neděle, 08:34
    (0)

    Hory: to snad nechceš srovnávat, jinak reprezentanta Perrželu má i West, spis jsem tím chtěl rict ze Svědík dlouho volal po kvalitním útočníkovi a neměl ho…

  • Goor - 27.10.2024, neděle, 08:32
    (0)

    BM: Na druhou stranu Svědík to měl lehčí v tom, že přicházel k týmu, který byl poslední a měl v kádru reprezentanta Kadlece, pak mu přišel petržela. Taky tu nebyl tým na sestup. On pak 5 let jenpostupně stoupal a nezažil neúspěch. Když se to na jaro zadrhlo, tak to byl sešup. A rozhodně i pod ním jsme zažili prohru 0:6 v Jablonci a 06 v Ostravě. když říkáš, že se mu nevydařil půl rok, tak to samé můžeš říct o Westovi jen s tím rozdílem, že ten to má na začátku. Ale nechci to nijak omlouvat. Změnu to asi chce,

  • Hory - 27.10.2024, neděle, 08:31
    (1)

    BM - to je to samé, jak tvrdit, že Svědík měl na jaře v záloze reprezentanta Petrželu.

  • Bayern Munchen - 27.10.2024, neděle, 08:22
    (-1)

    Hory: neblazni, z 5 leteho angažmá Svědíka mu nevyšlo posledního půl roku a za to bych měl na něho rvat… pod Westem se na to nedá dívat za 12 kol se na to dalo dívat možná těch 30 minut proti Teplicím, jinak to je tragédie a buďme zatím rádi ze těch 16 bodu to je docela malý zázrak na 8 branek… a jinak poslední půl rok Svědíka byl ovlivněn několika věcmi nenahrazeni Valenty z podzimu, zranění Kadlece atd. To vše mělo vliv… a to West oproti Svědíka má v útoku reprezentanta Krmenčíka to on neměl…

  • Slovácko Kingdom - 27.10.2024, neděle, 08:17
    (0)

    Bayern: Jojo, ten druhý najhorší útok, to považuji za velký problém. Ale jinak bodů úplně málo nemáme. Rozhodně víc jak na jaro.

  • SYNOTEK - 27.10.2024, neděle, 08:15
    (1)

    Hory: To je pravda, tým pod Svědíkem na jaře, to byla čistá katastrofa. On na to už sral a kabina to vycítila.

  • Bayern Munchen - 27.10.2024, neděle, 08:15
    (1)

    Kingdom: po Svědíkovi to tu bude mít každý těžké to je jasné, ale není možné aby po 12 kolech tady nebylo vidět nic co chce trenér hrát… druhy nejhorší útok cele ligy… hráči si dělají na hřišti co chtějí…

  • SYNOTEK - 27.10.2024, neděle, 08:14
    (0)

    A nebo vzít zpět Svědíka, však druhé koleno už má zoperované, tak šup šup :)

  • Hory - 27.10.2024, neděle, 08:13
    (0)

    Že jste tak nekřičeli odvolat na jaře, když to Svědík vedl, jak to vedl.A pokud by tam ten Svědík seděl i dnes a měl totožné výsledky, tak tu bude klid. Je to jen o tom, že Westa většina fanoušků nemusí, tak proto ten povyk.To mi chce snad někdo tvrdit, že na jaře se na to dalo dívat? Pánové trochu objektivity!

  • FCS84 - 27.10.2024, neděle, 08:12
    (0)

    Ještě je pohár v Kroměříži. Záleží, jak to vidí i kabina. Jestli je to rozvrácené, tak bych nečekal. Na druhou stranu v zápase s Teplicemi to nevypadalo, že by ho hráči chtěli popravit. Nastřlit 3x brankovou konstrukci to nenaplánuješ :-)

  • SYNOTEK - 27.10.2024, neděle, 08:09
    (0)

    Jílek nebo Holoubek. Ale stejně nevím, jestli to udělat teď. Jestli by nebylo lepší až třeba v repre pauze. Přeci jen máme doma Plzeň...

  • Slovácko Kingdom - 27.10.2024, neděle, 08:07
    (0)

    Goor: Bílek ti sem nepůjde. To by byl blázen

  • Slovácko Kingdom - 27.10.2024, neděle, 08:04
    (0)

    Bob Páník je ve Bzenci :D :-D :D Bylo jasné, že po svědíkovi to bude mít nový trenér těžké

  • Goor - 27.10.2024, neděle, 08:02
    (0)

    Mluvilo se jednu dobu o Bílkovi. Ten ve Zlíně svého času udělal divy.

  • FCS84 - 27.10.2024, neděle, 08:00
    (0)

    Já taky neříkám, že ho sem máme brát. Jen že tehdy tu odvedl dobrou práci s naprosto neznámýma. jménama.

  • Bayern Munchen - 27.10.2024, neděle, 07:59
    (0)

    Hlavně sem netahat Saňáky a podobné on je stejný jak West, škoda že nevyšel Bílek, zkusil bych ho ještě přemluvit… ale jít do něčeho kde poradně nejsou prachy, včera nás v Liberci sestrelili hráči Vyškova a takové hráče nedokážeme k nám privest místo toho dotahneme Azeveda ve 34 letech, kolik mladých hráčů hraje v A týmu kromě Vaška který jediný se povedl nikdo, i když kde brát B tým má problémy v MSFL, tam se hráči vůbec nerozvijeji pro A tým..

  • Mouses - 27.10.2024, neděle, 07:54
    (0)

    xxpaloxx: Co jsem si to právě přečetl? Tohle nemůže nikdo při smyslech napsat tvl...

  • Petros - 27.10.2024, neděle, 07:46
    (0)

    Já už admine můžu diskutovat, nebo ne a jako si smazal všechny mé včerejšíbpříspěvky o cenzurované tiskovce což je pravda mě zase smázneš i když nikoho neurážím a píšu slušně?

  • xxpaloxx - 27.10.2024, neděle, 07:09
    (-2)

    Saňák by nemusela být špatná volba. Zkušenosti má a prostředí taky zná.

  • rim - 27.10.2024, neděle, 06:57
    (2)

    Svědíka tady určitě vyvolávat nebudu, ale toto je jen vyústění toho, jak se celou dobu prezentujeme. Nedá se na to dívat, hra nemá absolutně myšlenku. Když jsem to psal už hned ze startu asi na FCB, tak všichni velice, že to je jedno, že na krásu se nehraje, hlavně, že máme body. Ale to nebylo myšleno o kráse, ale o této hrůze, která na hřišti panuje. A domácí výsledek s Teplicema a včíl toto v Liberci je naprosté podtržítko toho totálního chaosu a nenasazení. Pane Weste, asi stačilo.

  • Ondra - 27.10.2024, neděle, 06:52
    (1)

    Hory> Děláš si srandu, že jo? Podívej se na práci Westa, tam není nic na čem by se dalo stavět. Každý zápas jiná sestava, hráči neví co mají hrát, nejvíc karet, nejmíň gólů, otrávení hráči. Co z toho je příslib do budoucna. Když se přiváděl Svědík, tak to byla první volba a vše se tomu podřídilo. West byl možná až poslední volba a tady je výsledek.

  • FCS84 - 27.10.2024, neděle, 06:51
    (0)

    A třeba Saňák tady odvedl za kovidu skvělou práci s B-týmem, který měl nakročeno do 2. ligy a jen kvůli přerušení soutěže nakonec postoupil Vyškov. Tehdy se to nějak vypočítávalo podle získaných bodů a nám to o jednu desetinu uteklo. Jílek je taky volný, ne? No jsem zvědavý, jak se to vyvine :-)

  • karagavrylydys - 27.10.2024, neděle, 06:30
    (0)

    fanda: jenom aby se Saňák náhodou neobjevil ve Slovácku.

  • SYNOTEK - 27.10.2024, neděle, 05:56
    (0)

    Ono je to i dost o štěstí. Třeba Svědík přišel z druholigové Jihlavy, se kterou před tím spadl z ligy. Já jsem tehdy vůbec nechápal proč takového lůzra vykupujeme za peníze z 2. ligy, ale nakonec z toho týmu vymáčknul maximum. To se bude opakovat jenom těžko.

  • fandajakhrom - 27.10.2024, neděle, 05:01
    (0)

    V Pardubkach to vzali z spravny konec. Vypakovali trener i s asistentem a sportovnim manazerem... jejich prinos byl nulovy (tak jako u nas - vcetne Sumiho)

  • Hory - 27.10.2024, neděle, 03:07
    (1)

    Je zbytečné tady proklínat trenéra a volat po Svědíkovi. Pokud by tu byl Svědík, bude to stejné. Je třeba nechat současnému trenérovi klid na práci a výsledky zase budou. Že byla prohra ve dvou zápasech po sobě nic neznamená z hlediska sezóny.

  • Goor - 26.10.2024, sobota, 22:44
    (0)

    Po Svědíkovi to tady bude mít každý trenér velice těžké. Ale je to bezkrevné. Prostě chybí tomu energie. Naši hráči se trápí a cizinci to mají u prdele a jen vyhlíží, kam co nejrychleji utéct. Teď tady není ideální podhoubí pro nějaký úspěch. Nevím, jestli by to nějaký trenér nyní zvedl. Ostatně ani Svědík už na jaro nijak neoslňoval.

  • Slovácko Kingdom - 26.10.2024, sobota, 22:15
    (0)

    Vrbu fakt ne, to bychom dopadli jako Zlín :-) Bohužel se obávám, že pan West je příliš nezkušený na to, aby zkrotil ligovou kabinu. U dorostu odvedl minulé jaro skvělou práci, ale prostě liga dospělých je úplně jiná disciplína. Ale teda reálně kdo místo něho?

  • FCS84 - 26.10.2024, sobota, 22:10
    (0)

    Pavel Vrba je volný :-D

  • fandajakhrom - 26.10.2024, sobota, 19:07
    (1)

    Pane West, nechete uz tech prupovidek nechat? To jste rikal i po Teplicich...... furt jde vsechno proti nam...... cim to asi bude??

pristi
 Další články:
29.10.2024, úterý, 12:15 - Hanáci vyhlížejí pohárový šlágr. Slovácko dorazí s Havlíkem, ale bez trenéra
28.10.2024, pondělí, 19:56 - POHLED: Konec Westa ve Slovácku? Trenér ztratil tým, vedení trpělivost
27.10.2024, neděle, 09:46 - West končí ve Slovácku! Nový trenér se hledá, tým dočasně přebírá asistent
27.10.2024, neděle, 09:20 - Reinberk po rozcvičce nahradil Doskiho, dohrával na stoperu: Hodně špatné
26.10.2024, sobota, 18:16 - Liberec - Slovácko 4:0, debakl po vyloučení Hofmanna, domácí zářili
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace