*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Posadit Havlíka? Těžké. Nechci rozbít vztahy, říká West o tazích ve Slovácku

20.10.2024, neděle, 09:20
west_rijen24_velky.jpg

Na jaře zachránil v Uherském Hradišti dorost v nejvyšší soutěži, od léta navazuje Roman West u prvoligového áčka na práci Martina Svědíka. V úvodních deseti kolech obstál, fotbalisté Slovácka zastavili jarní propad a do nedělního domácího utkání s Teplicemi jdou ze sedmého místa.

„Pořád se mě na Martina ptají a srovnávají,“ říká West, který se v nové roli hlavního trenéra občas těžce vyrovnává s větší zodpovědností. Posadit na lavičku veterána Petrželu nebo stálici Havlíka? To je velké dilema. „Kádr je široký, konkurence vysoká. Je těžší udržet vztahy, aby se nerozbily,“ přiznává nováček mezi prvoligovými kouči.

Máte za sebou třetinu základní části soutěže, to už je celkem reprezentativní vzorek. Jak ji hodnotíte?
Ze dvou pohledů. Na jedné straně jsou výsledky, bodový zisk a postavení v tabulce, se kterým můžeme být spokojení. Defenziva funguje, máme šest nul. Všichni si ale přejeme, aby předvedená hra byla lepší, hlavně v ofenzivě, abychom měli více střel, šancí i gólů. Tím, že jsme zvládli těžké zápasy se Slavií, Spartou a Baníkem, jsme se dostali pod tlak většího očekávání v dalších utkáních.

Proti silnějším soupeřům se vám hraje lépe?
To bych neřekl, ale hráči se vždycky dokážou na Spartu nebo Slavii více namotivovat. Podle soupeřů vybíráme také typologii hráčů. Proti nejlepším týmům stavíme spíše kondičně silné, do defenzivy. Potřebujeme najít balanc, abychom se prosazovali v ofenzivě.

 

 

Jméno Heslo
text
  • Vosolys - 22.10.2024, úterý, 11:55
    (1)

    Hory: naše rohy jsou snad jedny z nejhorších v lize, u nás je úspěch když z toho není rychlý protiútok... Mikulas: Sorry ale Azvedo u nás nemůže hrát v základu, to mi přidje jako rezignace na nějaký úspěch..

  • Hory - 22.10.2024, úterý, 11:39
    (1)

    Po neděli, když jsem viděl závěr utkání si říkám jaké by to bylo zkusit od úvodu utkání Ciciliu a Krmenčíka a pod ně dát ještě Kozáka. Prostě jednou zkusit, zda by to nezačalo přinášet góly. Zároveň by to mohl být tlak na soupeřovu obranu.

  • Mikulas - 22.10.2024, úterý, 11:06
    (-2)

    Za mě hrál Azevedo dobře. Technicky jeden z nejlepších

  • drzý vandrák - 21.10.2024, pondělí, 20:39
    (0)

    Jak chceš jinak snížit hodnotu hráče?Nepostavíš, postavíš hráče za zenitem.

  • tvojemama - 21.10.2024, pondělí, 19:05
    (0)

    Lagic- jako v tomhle ohledu je to divné. Kdyby se Juroškovi povedla letošní sezona tak má hodnotu 20M plus a místo něj hraje Azevedo? Je sivné aby měl problém s přístupem

  • JoseVale - 21.10.2024, pondělí, 19:01
    (0)

    Tak se dívám na nové video a musím říct, že na tu rozcvičku je fakt tristní pohled. Na jiných stadionech fanoušci bouří, ženou hráče už na rozcvičce a my tam máme pár desítek lidí a ticho jak v hrobě.

  • lagic - 21.10.2024, pondělí, 13:11
    (0)

    Babu: napovím Vám. Mrkněte, odkud Juroška utekl do FCS, kdo tam tenkrát působil v realizačním týmu a dál to snad nemusíme rozvádět. A vzít hráči elán, srazit jeho sebevědomí a poslat ho výkonnostně do kolen je ze strany realizáku úplně jednoduché. Před sezónou náš největší klenot a kde je teď. Garantuju Vám, že kdyby věděl, že to převezme West, tak tu smlouvu do 2026 nepodepíše.

  • Bayern Munchen - 21.10.2024, pondělí, 13:09
    (0)

    Hory: tak to by měl snad vidět trenér ne... a něco je v tomto učit...

  • Michal fcs - 21.10.2024, pondělí, 13:05
    (0)

    Barčo,já jsem něco zaslechl v tom smyslu, že si West s Juroškou nesedli, už když byl Baníku, ale kdo ví, kde je pravda Každopádně to přirovnání s Vechetou je super

  • Hory - 21.10.2024, pondělí, 12:55
    (0)

    Ještě jedna věc včera bílá do očí. Naše rohy. Každý letěl nízko a většinou skončil hned u prvního hráče, což byl vždy soupeř. To nikdo nevidí,jak jsme v tom špatní?

  • Babu - 21.10.2024, pondělí, 12:50
    (0)

    JoseVale: to máš odkud, že si na něj zasedli? protože minule, když Juroška hrál, tak měl elán jak Vecheta před odchodem.

  • karagavrylydys - 21.10.2024, pondělí, 12:18
    (1)

    Otázkou taky může být, jak se Juroška chová v tréninkovém procesu nebo zda nechce odejít za každou cenu pryč. Nebo si třeba s Westem nesedl. Do toho nevidíme. Největší záhadou je, proč včera nehrál Blahút, ale hlavně, proč byl v základu Azevedo (za mě úplně zbytečný hráč v kádru)?

  • JoseVale - 21.10.2024, pondělí, 11:51
    (0)

    Podívejme se na zápsy s Boleslaví a Hradcem, pokaždé trenér vymýšlel v sestavě naprosté nesmysl a pokaždé to dopadlo stejně. Včera už při pohledu na sestavu kdekdo zvedal obočí a zase to dopadlo stejně. Nesmyslná sestava, nesmyslné střídání. S kondičákem si zasedli na Juroškovi, no to bude zajímavé.

  • vajdik - 21.10.2024, pondělí, 11:42
    (0)

    No a teď Liberec venku...kde jde všem o krk, hlavně trenérovi... Takže body horko těžko. Včera první poločas a za mě to není smůla v zakončení ale kvalita která se rovná tomu zakončení. Nic víc, nic mín.

  • mafie - 21.10.2024, pondělí, 11:42
    (0)

    S tím servisem pro Vechetu je to zvláštní , při obou gólech tam žádný servis neměl , prostě vzal balón prošel do vápna a dál gól , což ve Slovácku nikdy neudělal , chyba byla někde jinde. K té včerejší sestavě , pokud neměl Blahut s Kozákem nějaké problémy , tak nechápu proč nehráli , něco je špatně.

  • tvojemama - 21.10.2024, pondělí, 11:08
    (0)

    Jako byl to smolný zápas a po 30 min to mělo prostě být 1:0. Teplice měli předtím dost smůlu tak teď měli štestí. Jen prostě my když prohráváme tak si pomalu nic nevytvoříme. A centry máme slabé ale to má problém možná celá liga. A neím ten Azevedo, je to dobrý doplněk kádru ale měli by hrát mladší. Jako teď je Karviná bod za náma a hraje mnohem zajímavější fotbal

  • Babu - 21.10.2024, pondělí, 10:54
    (0)

    paya: fakt ti přišlo, že pravá strana to rozhýbala ve 2.půlce? Jako opticky ano, ale prakticky nevím. Milan byl brutálně utavený, jako by už hrál 120 min v řadě a Rambo dal tak 8 centrů přetažených mimo, kde to zas nedokázal podržet Vlas. Azevedo byl špatný, ale to střídání mi nepřišlo taky OK. Ale zase to bylo i tou situací, kdy jsme prostě "museli" a to nás svazovalo. Možná by jen stačilo, aby místo Azeveda hrál Blahút od začátku. Škoda té první půlky, kdy tam byly tyčky břevna.

  • Bayern Munchen - 21.10.2024, pondělí, 10:50
    (0)

    Hory: ano a kde je tedy chyba, záloha, která hraje kulové, tam si dokáže dovolit jeden na jednoho pouze Kim, ale zase když to zkusí a nevyjde mu to, tak je problém dozadu nikdo ho nejistí... strašně chybí kvalitní defenzivní záložník... a co naši krajní hráči, kolik z nich umí vůbec nacentrovat kvalitně do vápna, aby to bylo adresné a netrefilo to prvního hráče soupeře, dovolím si tvrdit nikdo... o rozích a útočných standardkách nemluvě, nevím, zda se to nedá natrénovat... tak je pak někde chyba... buď v nekvalitě servisu pro útočníka a nebo v systému hry, vždyť včera úvodních 30 minut se hrálo po zemi a dalo se na to dívat, jenže pak Teplice změnili trochu taktiku více nás dostupovali a najednou jsme se nezmohli na nic než na nákopy na Krmenčíka a hra byla nekoukatelná a v podstatě pak až na penaltu jsme neměli šanci... takže kde je prostě ten problém v kvalitě obránců, kteří nejsou schopni překonat první presink útočníků soupeře jinak než nákopem a nebo jim musí někdo ze středu sbíhat pro míč a pak teprve rozehrávat akci... někde je zakopaný pes...

  • lupen - 21.10.2024, pondělí, 10:50
    (1)

    Hory - tady musí všichni souhlasit, teď by tu zas nedával goly ani ronaldo, musí se dostávat do zakončení, ten krmenčík v sobě zabijáka prostě má, ukázal to v minulosti několikrát ale potřebuje slušný servis

  • Hory - 21.10.2024, pondělí, 10:33
    (0)

    Je pravdou, že, Krmenčík je neviditelný. Ale proč? Stejně jak za Svědíka byl neviditelný Vecheta, který dostal tolik příležitosti jak nikdo jiný. A dnes? V Karviné má servis, tak střílí branky a je za hvězdu, která jednou skončí ve Slavii.Ten servis útočníkovi neuměl vytvořit ani minulý,ani současný trenér a proto u nás žádný útočník góly nedává a jsme na tom v počtu střelených branek jak jsme a to se samozřejmě musí odrazit v bodovém zisku.

  • Petros - 21.10.2024, pondělí, 10:14
    (1)

    Jenže on Krmelec dost často ani nedokáže podržet, zakrýt míč. Včera sem na něj dost koukal a min 3x mu lehce obránce ten míč vzal i když byl za jeho zádama. A prostě, když srovnám nasazení Kozáka, jak maká, sprintuje a tady Krmelce, je to neporovnatelné a logické. Krmenčík má své jisté na 2 roky a své roky. Kozák má motivaci se konečně někde uchytit a nevyužívat ten jeho zápal a chuť a zabíjet ji, za mě trestuhodné. Stejně tak Blahút, všichni víme jak je bojovný, dravý i jak ho mrzelo, že furt nedal branku a když ji teda dal a logicky mohlo přijít uvolnění a chuť dál to valit, tak jako idměna přišla lavka a v základu Azevedo co paběrkoval v 2 slovenské a je tu jen na přání Westa, jibak už by asi ani profi fotbal nehrál...?? What the fuck pane trenére....

  • lagic - 21.10.2024, pondělí, 10:12
    (1)

    Včera prvních 30 minut nejlepší letošní výkon, když však nedáme takové tutovky, tak tu štěstěnu prostě urazíme a nedalo se čekat, že je budeme válcovat 90 minut v kuse. Po obdržené brance tam podle mě měl jít hned druhý útočník a ne čekat do 70. minuty. Prostě doma proti Teplicím a za stavu 0:1 tam musí být 2 útočníci. Rotaci hráčů trenérem jsem již zmiňoval několikrát, to je blamáž trenéra do nebe volající. Přece nemůže hráč jedno kolo zahrát dobře a další kolo začínat na lavičce a místo něj hráč, který hrál za podzim 20 minut! Vybírat na křídlo z Blahúta, Syniavského, Petržely, Jurošky a Azeveda a zvolit toho posledního, tomu říkám majstrštyk. Jsem zvědavý, jak to přístě zase protočí...

  • Michal fcs - 21.10.2024, pondělí, 10:07
    (1)

    Budu se opakovat a napíšu to co jsem napsal již před sezonou, West není trenér pro áčko, má své místo mládeže. Vedení by si měl uvědomit ,že kvalitní trenér je základ ,když jsme vykoupili Svědíka z Jihlavy, tak se nám to bohatě vyplatilo ,teď jsme sáhli po tom co bylo zdarma a nebylo drahé

  • JoseVale - 21.10.2024, pondělí, 10:07
    (1)

    Těžko může Krmencik něco předvést, když nedostane jediný balon, nemá žádný servis. Všechno dostává jen vzduchem do souboje a když máš Teplice zatlačit, tak Ciciliu tam hodíš na posledních 10 minut. Strasidelne

  • Petros - 21.10.2024, pondělí, 09:44
    (2)

    Průser za mě, který hodně vyčítám Westovi, že sedí Kozák a Juroška. Těžko může být Juroška ve formě když nehraje a necítí podporu....minulou sezónu dokázal, že má na to stát se tahounem i střílet branky a bo je to neoblíbenec z minulosti tak ho West zabije? Toho borce skoro chtěla Plzeň. Jak to dopadne když nebude hrát? V létě ho nikdo nekoupí a on echt nebude ani chtít pak prodloužit takže na konci další sezóny odejde kamkoli zadara.....a Kozák jediný co tu je s opcí a je na něm vidět, že chce bojovat to samé....jak kurva poznáme hestli má na to aby sa koupil??? Co od Sparty předvedl světoborného Krmenčík??? Za mě nic ale teď v rozhovoru říkal že si myslí že hraje dobře...včera ale nejlepší výkon za celý podzim ten první poločas, holt smůla. Ale West zatím ukazuje že v tom těžce plave....

  • karagavrylydys - 21.10.2024, pondělí, 09:25
    (1)

    kecipep: k Azevedovi bych ještě přibalil Kvasinu a Břečku.

  • lupen - 21.10.2024, pondělí, 09:14
    (1)

    Taky bych na place radši viděl Jurošku, ten má alespoň nějakou budoucnost, ono se pod Westem asi taky úplně dobře nehraje když víte že i když dobře zahrajete tak příště místo vás bude v základu někdo jiný.

  • kecipep - 21.10.2024, pondělí, 08:56
    (0)

    Michal FCS: To nejsou výmluvy, ale Vlas stejně není pro hru do plných. Souhlasím s Blahútem a Kozákem - ten by měl hrát mnohem častěji. Azeveda bych v zimě uvolnil kamkoli jinam, místo něj by měl minimálně Juroška chytat formu, horší by nebyl.

  • paya - 21.10.2024, pondělí, 08:29
    (1)

    a si zase myslím, že Břečka je strůjcem prohry...nedá prázdnou branku z malého vápna a pak nesmyslně půlku hřiště couvá až do brány! Kim výborný a maká i dozadu, ale ze čtyř metrů neuklidit míč do brány je neomluvitelné. Vaško včera taky hořel a ve dvojici s Břečkou jsme prakticky bez výstavby a rozumné rozehrávky. Penaltu chtěl kopat Krmelec, ale ostatní hráči do ní natlačili Havlase. Petržela s Rambem naopak hodně hru oživili a na pravé straně si je krásně točili, bohužel v tu chvíli už měl být ve vápně také Rigino... totální zápas blbec a představení střelecké nemohoucnosti s tragickým finálním řešením.... Teplice naprosto trapné, pasivní a zalezené

  • lupen - 21.10.2024, pondělí, 08:23
    (1)

    Hory - máš pravdu, jen mně prostě sere že to lepší sedí na střídačce a ti neviditelní hrají

  • Hory - 21.10.2024, pondělí, 08:15
    (0)

    Ta flustrace všech pramení z toho a řekněme si to na rovinu, že jsme se všichni viděli už před utkáním na čtvrtém místě a znova začínal ten náš sen o pohárech. Nikdo z nás si před sezonou netroufal ani na jedno pomyslet a ouha, ono to alespoň průběžně bylo. O to je pak větší zklamání.Trenér si škodí tím, že vydává prohlášení, jak se snaží demokraticky stavět k hráčům, jak s nima probírá, proč nehrají,atd. A je logické, že pokud se prohraje, je toto voda na mlýn jeho kritikům.Já ve svých soudech budu zatím klidný protože sezona určitě není výsledkově z celkového pohledu průšvih a hlavně hodnotit by se měla minimálně po skončení podzimní části. V sobotu odpoledne po utkání v Liberci tu může být zase dobrá nálada a všichni budeme už v očekávání vyhlížet utkání s Plzní. Tak rychle se ve fotbale mění nálady.

  • Michal fcs - 21.10.2024, pondělí, 08:14
    (0)

    a Bayern: taky ho nemusím, ale ta averze na jeho nick je až histerická, poslední dobou, co píše má hlavu a patu, na rozdíl od některých

  • Michal fcs - 21.10.2024, pondělí, 08:12
    (0)

    Kecipep: Ale no tak, Vlas z náročného repre? A co doski, ten letěl dokonce z Koree, přestaňmke furt se na něco vymlouvat, co by potom měla říkat Sparta/Slavie. Stojím si za tím, že se sestava nebyla dobře složena, min, nejpozděj ve 2.pol tam měl jít Kozák, aby to rozhýbal, Azevedo tam byl neviditelný, bohužel i Havlík s Kohútem hráli slabě, Blahút tam jde pozdě, Juroška vůbec (i když ten je taky mimo formu). Nejsem spokojený, u dorostu , který se zachránil díky černouškům, to fungovalo jinak

  • lupen - 21.10.2024, pondělí, 07:46
    (-1)

    Ale ve spoustě věcí má bayern pravdu, ono i když jsme v poslední době vyhráli tak ta hra moc ideální nebyla, ve spoustě případů tam nebylo skoro nic, jen štěstí, tak včera nás to štěstí opustilo, ale myslím že west už toho prostoru dostal dost, on nemá mít s hráči kamarádský vztah, možná to tak měl v dorostu ale tady to prostě fungovat nemůže.

  • kecipep - 21.10.2024, pondělí, 07:11
    (2)

    Vítězná sestava v Budějkách hrála první poločas špatně. Kukučka zraněný, takže Břečku bych nevyčítal (mohl zkusit Součka, ale nikdo z nás neví, kdo je z nich na tom aktuálně lépe). Všichni vyčítáme hru v domácích zápasech, že nám to nejde. Vlas se vrátil z náročného repre srazu a navíc je to spíš hráč na venkovní zápasy. Ruku na srdce, 1 na 1 mu moc nejde. Kim zahrál dobře, bude se asi víc pohybovat na křídle, pokud má hrát Tráva, Havlas a Kohút. No a jediné místo na zkoušku je tím pádem druhé křídlo.. po kritice herního projevu se tedy nedivme trenérovi, že s tím zkouší kosmeticky něco udělat.

  • Michal fcs - 21.10.2024, pondělí, 06:48
    (0)

    Mě štve ta rotace se sestavou,né nadarmo se říká, že vítězná sestava se nemění...A rukopis trenéra, ten tam asi nikdy nebude...

  • drzý vandrák - 21.10.2024, pondělí, 05:56
    (1)

    josmen: A kolik byl poločas? 0:1.Takže žádné kdyby není a souhlasím s BM , pokud prohráváme už se na nic nezmůžeme viz. druhý poločas.

  • riedlss - 21.10.2024, pondělí, 01:28
    (1)

    Škoda, že jsme se netrhli na to čtvrté misto, byl by trochu odskok od mužstev jako je Hradec a zároveň by byl klid do zápasu s Libercem. Taky bysme zavřeli hubu Bayernovi pač by byl dál od jeho sestupových míst jak predikoval na začátku sezony 👎

  • josmen - 20.10.2024, neděle, 23:13
    (4)

    Kdyby jsme po pulce vedli 3:0 tak budes bayerne drzet hubu, jako posledni 2 tydny. Ale nezadarilo se, tak krysa se objevila. Musis mit hrozny zivot, chudaku

  • lagic - 20.10.2024, neděle, 22:24
    (0)

    Azevedo je dávno za zenitem a West ho tam bude furt cpat, jeho rotace sestavy je fakt příšerná. Beru vynucené změny, ale takhle to pořád točit, to nemá hlavu ani patu a jen to dělá ve hře zmatky. Chce být s každým kamarád, ale on je sakra trenér, tak na to musí mít koule! Jinak Břečkovo sebevědomí bych chtěl mít, prý nemyslím si, že bych to udělal špatně, hlídal si levou stranu, přitom ten černoch za celý zápas neudělal kličku doleva, to je stejné, jako by Mára chtěl střílet pravou, kterou má jen na opírání. Mělo to být po 25 minutách 3:0 a byl klid. Samozřejmě je to i o štěstí, ale hlavně o kvalitě hráčů a jejich nulovém sebevědomí v zakončení.

  • Bayern Munchen - 20.10.2024, neděle, 22:06
    (0)

    Jako dnes na lavce Křišťan, Kozak, Juroška a my tam dáme od začátku zápasu Azeveda… To mi hlava nebere… tak kdy budou hrát mladí…

  • Bayern Munchen - 20.10.2024, neděle, 22:02
    (0)

    tvojemama: přesně tak, ale proste dáváme šanci Westovi, který tým vede demokraticky, jak to kde si říkal, za Svědíka to bylo více tvrdá ruka… proste ten by se nesral a dnes za ten první gól by to Azevedo s Břečkou dost schytali, takhle couvat a nevystoupit proti hráči včas je mega chyba… na penaltu měl jít Krmencik a basta, takový útočník s repre zkušenostmi…

  • tvojemama - 20.10.2024, neděle, 21:55
    (0)

    BM- tak právě Blahút byl pod Skuhravým na Slovensku ne? A přišel super připravený. Jinak dnes prostě smůla. Měli jsme vést 1:0 ale prostě nemůžem mít štěstí pořád. Jen ta penalta hrůza jestli na ní nikdo nechtěl jít

  • Bayern Munchen - 20.10.2024, neděle, 21:32
    (0)

    JoseVale: když neměl ještě místo Skuhravý tak jsem chtěl jeho… teď už je to těžší v sezóně ale čas přijde v zimě… ono teď přijdou zápasy které hodně napoví…

  • JoseVale - 20.10.2024, neděle, 21:27
    (0)

    A kdo místo něj Bayerne, je třeba říct i to B

  • Bayern Munchen - 20.10.2024, neděle, 21:17
    (-3)

    Kdy už ten demokrat West půjde od válu… na hráče je potřeba tvrdá ruka, jakou měl Svědík, jinak se nikdy nikam neposuneme… a ta střídání taky nechápu… a jinak Břečka je strašně pomalý hráč, no jsem zvědavý na trojboj co nás teď čeká Liberec, Plzeň, Olomouc… tohle dnes podělali, mohli mít před těmito těžkými zápasy pohodu… v podstatě se potvrzuje ze pokud dostaneme první gól tak nás prohra nemine…

  • Juninho - 20.10.2024, neděle, 21:00
    (1)

    Nechat sedet Blahuta, to mi hlava nebere… jestli nebyl 100% fit, tak ok, ale jinak je to totalni nesmysl. West mi prijde jako sympatak a pokorny chlap, ale dnes se do toho uplne netrefil, vcetne stridani.

  • Hory - 20.10.2024, neděle, 20:34
    (0)

    Dnes co mě naštvala ještě víc, než ta prohra a předvedený výkon od cca 25.minuty je to, co se dělo před penaltou. Havlík ji evidentně nechtěl jít kopat a zjištění, že ji vlastně nikdo nechtěl kopat, je strašné.

  • a jé - 20.10.2024, neděle, 20:05
    (1)

    Nike taky moc nechápu tahy trenéra i Blahuta nechá sedět, fakt to nechápu. Pokaždé vyměni sestavu místo aby se ta sestava měnila jen minimálně

  • Palo - 20.10.2024, neděle, 19:39
    (4)

    Zápas blbec. Dnes bysme nedali gól ani do půlnoci. Havlas by si měl na zápas, dva, sednout a uklidnit se. Milan se snažil, ale nic kloudného z toho nevzešlo. Kdybysme dali v prvním poločase 2-3 góly, byl by klid. Ale na kdyby se nehraje, Teplice nás vyškolily z produktivity. I takové zápasy se ve fotbale občas stanou. Klidnil bych emoce a jede se dál. FCS :) A propříště poprosím dotyčné, co huhuhulákají na soupeře tmavé pleti, aby si tyhle výlevy nechali na doma. Jediný kdo to odsere, bude klub s mastnou pokutou, bezmoci :)

  • Nike - FCS - 20.10.2024, neděle, 19:30
    (2)

    to ajé: Tak dobře střely dvě, ale vyložených šancí v prvním poločase minimálně 3-4 a nedali jsme ani gól... 3 tyčky... Jinak všechna čest Milanovi, ale tady už slovácku na hřišti nic nedá, to střídaní bylo směšné, zatímco mladý Kozák s Juroškou leští, my tam dáme hráče bez perspektivy a za tu dobu co tam byl se stal dle mého nejhorším hráčem na place společně s Havlíkem, který se k penaltě netlačí, vůbec se mi do ní nechce a pak to tak i skončí...

  • fandajakhrom - 20.10.2024, neděle, 18:42
    (1)

    A jsl dlouho budeme cekat, az se Brecka aklimatizuje? To, co tam dnes predvedl s tim couvanim pred 1.brankou byl des. A Azevedo ten tragicky defenzivni zakrok jen podtrhl.... oba dva bohuzel velmi slabi

  • a jé - 20.10.2024, neděle, 18:37
    (-2)

    Střely na bránu 2, to mi chcete říct že to je útočný fotbal? O Markovi se mi ani nechce mluvit, nadavate na Brečku, ale on není strůjcem dnešní prohry

  • drzý vandrák - 20.10.2024, neděle, 18:34
    (2)

    Protože před bitvou neznáme sestavu a tyhle přešlapy viz. níže se dají okomentovat až po bitvě.

  • derflik - 20.10.2024, neděle, 18:32
    (-3)

    Hráli jsme dobře a o výsledku rozhodlo pár centimetrů , kdyby jsme to zavřeli a ubránili bod tak to někteří zase neunesou.

  • Dany-Hull City - 20.10.2024, neděle, 18:24
    (0)

    ja zas nechapu proc se vzdy kdyz se neco nepodari najde x chytrych az je po bitvě.

  • karagavrylydys - 20.10.2024, neděle, 18:23
    (0)

    fanda: Proč by Břečka končil? Jen potřebuje více času na aklimatizaci.

  • karagavrylydys - 20.10.2024, neděle, 18:22
    (1)

    Nechápu, proč jde penaltu za stavu 0:1 kopat nejslabší hráč na hřišti.

  • Leslli - 20.10.2024, neděle, 18:18
    (-1)

    Dneska to byla hrůza děs. Dva laciné goly a nasranost diváků.

  • Michal fcs - 20.10.2024, neděle, 18:15
    (3)

    Kdo je schopen vysvětlit střídání...

  • fandajakhrom - 20.10.2024, neděle, 18:13
    (-1)

    Nicmene je potreba se zdrave nasrat a ubojivat nejake body v Liberci a prekvapit proti Plzni

  • fandajakhrom - 20.10.2024, neděle, 18:11
    (2)

    Brecka zda se skoncil... jsem zvedavy, kdy dostane dalsi sanci.... Azevedo v zakladu = proc, to vi jen trener 🫣

  • Nike - FCS - 20.10.2024, neděle, 18:07
    (0)

    A tady to máte, dneska jsme hráli na naše poměry velmi krásný, pohledný a kombinační fotbal ale k čemu nám to je, máme 1. domácí prohru a 0 bodů... ano měli jsme obrovskou smůlu, ale spíše narážím na to, že budu hrát "hnus" fotbal ale velmi účelný viz. s Karvinou apod

  • Vosolys - 20.10.2024, neděle, 17:45
    (0)

    Tak ja se spis divim, ze si zabijak jako Krmelec nevezme balon a nejde kopat…

  • fandajakhrom - 20.10.2024, neděle, 17:33
    (3)

    Skoda. Dnes bychom nedali gol, i kdybychom hrali 300 minut.... tim nepromenovanim sanci jsme urazili fotbaloveho boha..... posledni vec: poslat v tak dulezite chvili na penaltu labilniho Havlika byl majstrštyk... mel to jasne urcit trener a poslat tam pridrzleho Krmencika...... ale po bitve kazdy general..... do top 4 proste nepatrime

  • Valheru - 20.10.2024, neděle, 16:34
    (0)

    Teď jedeme proti kotli, otočíme!!!

  • Valheru - 20.10.2024, neděle, 16:34
    (0)

    Hrajeme líp, máme parádní gólovky, dáme 3 tyčky a pak jim odcouváme před gólem? :-( Naprosto stejný gól jako v Hradci...

  • fandajakhrom - 20.10.2024, neděle, 16:32
    (1)

    Bohuzel oba jmenovani to pred golem podelali.... ssmozrejme na samem zacatku zbytecna ztrata mice.... skoda - musime to otocit

  • kecipep - 20.10.2024, neděle, 14:35
    (0)

    Břečka s Azevedem v základu, Blahút na lavičce. Zajímavé. Tomášovi velmi přeju dobrý zápas, ať se usadí natrvalo v sestavě a navrátí se mu forma z Jablonce a Turecka.

  • Michal fcs - 20.10.2024, neděle, 14:35
    (1)

    Blahút,Siniavsky lavka....hmmm,už me zase ....

  • karagavrylydys - 20.10.2024, neděle, 14:34
    (0)

    Břečka a Azevedo v základu. No jsem zvědav.

  • sassha - 20.10.2024, neděle, 12:23
    (0)

    O takové dohodě mám dost pochybnosti, tak třeba budu příjemně překvapen. Každopádně s opcí by to bylo úplně jiné a nebyl bych proti, ale opce není, tak nemá smysl řešit, co kdyby

  • kecipep - 20.10.2024, neděle, 10:23
    (0)

    Nemrzí vás, že Kukučka přišel na hostování bez opce? Takový stoper by se vám do budoucna hodil. Je to nestandardní. Ale prý existuje mezi kluby gentlemanská dohoda, že když bude zájem, může k nám přestoupit.

pristi
 Další články:
21.10.2024, pondělí, 13:40 - Zklamaný West po první domácí porážce: Všechno šlo proti nám. Co říká na Břečku?
21.10.2024, pondělí, 13:38 -  Z pekla štěstí. Teplice děkují tyčím i penaltě nad: Koledovali jsme si o prů...
21.10.2024, pondělí, 11:03 - Havlík o zahozené penaltě: Určený byl Krmenčík, balon mi sjel. Půjde příště?
21.10.2024, pondělí, 11:01 - Havlík zahodil s Teplicemi penaltu, Slovácko doma poprvé padlo
18.10.2024, pátek, 09:53 - Slovácko jde po pauze na Teplice. Krmenčík: Jsme zkušenější, chceme dominovat
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace