*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Cicilia na odchodu. Nabídku dostal, ale jde o peníze. Zajímá se o něj Zlín

18.06.2022, sobota, 09:52
rigino cicilia fcs_velky.jpg

Dvě zajímavé posily vítá do svého kádru Slovácko. Ofenzivní záložník Patrik Brandner z Českých Budějovic a útočník Libor Kozák z maďarského Puskáse mají schopnosti rychle se prosadit. Jenže na spadnutí je rovněž odchod důležitého hroťáka Rigina Cicilii, který nepodepsal nabízený kontrakt. Stojí o něj sousední Zlín. Jde, jak jinak, o peníze. 

Víkend ještě stráví Libor Kozák doma v Opavě, v pondělí už se zapojí do tréninkových galejí ve Slovácku. „Vzal naše podmínky, nechtěl nic extra. S platem šel hodně dolů. Super jednání,“ ocenil sportovní manažer Veliče Šumulikoski.  Bývalý hráč Sparty, Aston Villy či Lazia Řím je natěšený na dlouhou přípravu. „Poslední dva roky jsem ji nedal celou. V příštích šesti týdnech se můžu pořádně fyzicky nachystat, což je velká výhoda,“ lebedil si v rozhovoru pro iSport.cz.

Třiatřicetiletý Kozák odehrál v minulé sezoně za Puskás Akadémia 25 utkání, vstřelil čtyři branky a na stejný počet přihrál. Měl úseky, kdy patřil pevně do základu, v posledních kolech už však paběrkoval. „Ve smlouvě jsem měl opci, která by se naplnila v případě odehrání určitého počtu zápasů. Tu jsem nesplnil. Nahrál jsem toho docela dost, ale měl jsem od sebe vyšší nároky na góly, které nepřišly. Chtěl jsem od sebe víc. Na konci už bylo jasné, že tam skončím,“ popsal rozchod s předním maďarským týmem, v němž naopak pokračují krajané Patricio Stronati a Jakub Plšek.

Na novou práci dlouho nečekal. Když se ozval klub z Uherského Hradiště, došlo k rychlé dohodě o roční smlouvě. Kozák přijal skromnější podmínky, zajímalo ho hlavně sportovní hledisko. „V zahraničí je to oproti Česku samozřejmě platově lepší,“ nezapíral. „Ale Slovácko mi vyšlo v rámci svých možností vstříc. U mě rozhodla sportovní stránka, která je lákavá. Je tam dobrá kabina, trenér, šance na skupinu evropských pohárů. Když jsem si to všechno spojil, byla to jednoduchá volba,“ shrnul. 

Slovácko získalo díky němu alternativu či spíše náhradu za typologicky velmi podobného hroťáka Rigina Ciciliu, který zatím nepřijal nabídku nové smlouvy a podle našich informací to vypadá, že odejde. Zatím s mužstvem trénuje, dojíždí platný kontrakt do konce června. Novou má na stole. „Dostal od nás nabídku za stejných podmínek jako měl předtím,“ uvedl Šumulikoski.

Útočník původem z Curacaa si však představuje lepší výplatu. Ve hře o jeho služby je sousední Zlín, který mu nabízí zajímavý podpisový bonus, a prý i celky z Blízkého východu. „Nabídku od nás má, nechceme, aby odešel. Musí se rozmyslet,“ vzkázal manažer. Pokud by se s klubem nakonec dohodl, bojoval by o místo v sestavě s posilou Kozákem. Nasazení „dvou věží“ by se nabízelo spíš do koncovky zápasů než od první minuty. „Klidně bychom měli v kádru oba. Chceme čtyři útočníky,“ podotkl Šumulikoski.

Mezi ně asi počítá i novice Brandnera, s nímž se čtvrtý celek minulého ročníku domluvil na dvouleté spolupráci. Příbramský odchovanec může hrát i na kraji zálohy. Další posily jsou v plánu. Trvá interes o Michala Trávníka, o něhož už Sparta nejeví zájem a samotný záložník by se rád vrátil do Slovácka. „Nemá to souvislost s přestupem Sadílka. Řeší se to zvlášť,“ tvrdil Šumulikoski.

V tuhle chvíli je nereálný transfer levého beka Petra Mareše, který má v lotyšském RFS Riga smlouvu do zimy a klub ho nechce dřív uvolnit. Jednání se tedy podle všeho obnoví až za půl roku. Taktéž příchod Nizozemce Micka Van Burena ze Slavie je aktuálně v rovině sci-fi.

Jméno Heslo
text
  • zdrh - 22.06.2022, středa, 19:43
    (0)

    vajdik: A navíc bylo v názvu. ale tehdy to byla myslím nouzovka, kdy klub chtěl aspoň něco než nic.

  • karagavrylydys - 22.06.2022, středa, 16:18
    (0)

    Teplé tepláky: Dobře ty!

  • Teplé tepláky - 22.06.2022, středa, 16:06
    (-1)

    Tak už je to tady.. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/415931/cicilia-se-vyparil-se-slovackem-uz-netrenuje-nevim-kde-je-rika-manazer.html

  • bambulak - 22.06.2022, středa, 15:58
    (0)

    jusephe: jestli narazis na úzký kádr, tak to ani nepis, já psal to same plus návrhy na to, kdo šel pořídit, a dostal jsem poradně za usi :)))

  • jusephe - 22.06.2022, středa, 15:57
    (0)

    V srpnu 5 anglických týdnů za sebou..

  • barnabas.666 - 22.06.2022, středa, 15:38
    (0)

    Los ligy, mezi prvním a pátým ligovým kolem nás čekají předkola pohárů. Soupeři první kolo venku Brno, doma HK, venku ČB, venku Sigma, doma Liberec.

  • vajdik - 22.06.2022, středa, 13:17
    (0)

    BM - chápu že asi nemáš úplný přehled o hokeji, takže tě jen doplním, AUKRO bylo partnerem klubu ze Zlína na hrudi v EXTRALIGOVE sezone 2017 ;-)

  • Bayern Munchen - 22.06.2022, středa, 12:55
    (0)

    druholigový hokejový klub ze Zlína :-)

  • Bayern Munchen - 22.06.2022, středa, 12:54
    (0)

    Petro: však marketing a hledání sponzorů asi neřeší sám Pojezný ale je tam i ten pan Macek... a jinak i druholigový hokejový klub má lepší videa, jak my... v tomto máme prostě velké mezery...

  • Petros - 22.06.2022, středa, 12:35
    (0)

    To se sponzorama jsou zas a jen spekulace i nikdo do toho nevidíme, ale obecně v byznysu a fotbal nebude jiný to nefunguje tak jednoduše, že přijde nějaká firma s tím že dá sponzorský dar v řádu milionů a spokojí se třeba s odpovědí, no dobře, dáme vás na zadek trenclí, budete ve zpravodaji, kdesi na konci oficiálního webu a tím to hasne, dokážu si představit, že takový sponzor by chtěl mnohem víc, např. účast určitého počtu hráčů na firmémním večírku, akci, cílenou propagaci na zápasech i mimo ně a tak dále a tak dále.....pokud je v klubu na vše sám Pojezný tak kdo ví, zda se ty jednání o sponzorství kdy dostanou dál a maj na to čas se tím zabývat do detailu....no ale jak říkám, do toho nevidíme, tak jsou to jen spekulace, i když ty otřesný videa na YT by mohla nasvědčovat, že v této oblasti je klub fakt někde v minulém století.

  • huhu - 22.06.2022, středa, 11:48
    (0)

    bambulak: to je ale pouze tvůj jednoduchý pohled na svět od počítače, že klub ,,odmítl" 5 mega. Zemek je velmi zkušený podnikatel s řadou poradců, jistě ví, co si může dovolit a jaké výhody a nevýhody by mělo působení toho nebo toho sponzora v klubu. Sponzor si taky mohl klást i jiné podmínky, což se vedení líbit nemuselo. To není jenom o tom, tady máte 5 mega ročně a vy si nás natisknete na dres.

  • spiky - 22.06.2022, středa, 11:47
    (0)

    Vždyť je to nesmysl. Už vidím jak by někdo odmítl 5 mega a měl na dresu radši svoje logo k ničemu. To se mi nechce věřit, že bychom byli v takové situaci, kdy 5 milionů je pro nás nic a radši "zadarmo" tam budeme mít logo vlastní.

  • bambulak - 22.06.2022, středa, 11:44
    (0)

    tak jeslti je klub v takové financí pohodě, ze si muže dovolit odmítnout pět mega za reklamu na drese, tak to možem být všichni klidní :))

  • annubis - 22.06.2022, středa, 11:29
    (0)

    V předminulé sezóně se mluvilo, že Colorlak dal 1M a měl reklamu na zadku....

  • Pondras - 22.06.2022, středa, 11:20
    (0)

    elucky díky za vysvětlení, snad se to zlepší, držím vám palce.

  • eLucky - 22.06.2022, středa, 11:16
    (0)

    to Pondras: Fanshop nemá s klubem příliš společného, takže to tak jednoduché není, ale i tuhle variantu sme před časem řešili, ale to neprošlo přes smluvní podmínky s dodavatelem. Každopádně klub je si tohoto problému vědom a snaží se nám v rámci možností pomoct.

  • Bayern Munchen - 22.06.2022, středa, 11:16
    (0)

    Já mám podobný postoj, že je lepší mít 5 mega... ale pan Zemek, pokud je tohle pravda si cení asi hlavní místo na dresu větší sumou než 5 mega, když on dává do klubu mnohonásobně víc peněz, tak proč by si měl pouze za 5 mega pustiti prostor na dresu někomu jinému než sám sobě... to je jediná myšlenka, proč tomu asi tak je...jinak tomu nerozumím...

  • Lemmy - 22.06.2022, středa, 11:05
    (0)

    5M není málo, lepší těch 5 míčů navíc mít než nemít :-)

  • vajdik - 22.06.2022, středa, 11:00
    (0)

    BM - jen pro představu - hokej Zlín si dal na přední dresy AUKRO za cenu dvou míčů... Psaných 5 mega na hruď by bylo podle mého pro Slovácko terno, které ale není ani reálné, že taková nabídka někdy byla....

  • Pondras - 22.06.2022, středa, 10:40
    (0)

    Já to pořád nechápu,když klub vidí jak je to s dresy,to nemůže lidem s fanshopu pomoct ve stylu ,bereme pro A tým víc dresů s dáme do fanshopu??? Já fakt si myslím, že už by nás víc chodilo v dresu, Teda v novém

  • Bayern Munchen - 22.06.2022, středa, 10:19
    (0)

    jogurt: aha, tak to je pak těžké... ale rozumím tomu, že hlavní místo na drese by mělo mít větší hodnotu jak 5 milionů a to je asi i představa pana Zemka...

  • jogurt - 22.06.2022, středa, 10:11
    (0)

    Taky jsem to slyšel, a to prý z důvodu, že když mu někdo nabídne např. 5 M a chce hlavní místo na dresu, tak ho pošle někam, že to tam radši bude mít Z-Group.

  • karagavrylydys - 22.06.2022, středa, 09:56
    (0)

    "Špatné podmínky pro sponzory". Co to konkrétně znamená?

  • Babu - 22.06.2022, středa, 09:55
    (0)

    HonzaFCS: who knows.. my chceme hromadu věcí, ale nedostáváme je od SportFotbalu. Budou věci, které můžeme ovlivnit.

  • Bayern Munchen - 22.06.2022, středa, 09:45
    (0)

    a jé: špatné podmínky pro sponzory, já to fakt nechápu, tak na jednu stranu se pláče každý rok a to i od majitele, že není zájem o Slovácko v rámci sponzorů a majitel je odříká... nechápu, vždyť díky tomu se Slovácko může dál posouvat (finance jsou základ pro všechno i pro tady neustále zmiňovaný marketing)... nevím, spíš to bude asi jenom jedna babka povídala...

  • bambulak - 22.06.2022, středa, 09:44
    (0)

    se zemkem a odmítání sponzorů jsem slyšel to same

  • a jé - 22.06.2022, středa, 09:40
    (0)

    Ale ja už to tu jednou psal ze jsou spatne podmínky pro sponzory ale je to jedna babka povídala, třeba chce byt zapsaný do historie velkým písmem (i když zapsany už je )

  • Bayern Munchen - 22.06.2022, středa, 09:12
    (0)

    Nike - FCS: a proč by to dělal pan Zemek, ohledně toho, že by odříkal sponzory... hlava mi to nebere...

  • Nike - FCS - 22.06.2022, středa, 09:03
    (0)

    to huhu: Taky jsem si to říkal ale nemá cenu sem psát, o tom ví každý a jediný co ti kdo odpoví je, že pokud si tak chytrý tak to běž dělat lepší ale zadarmo, protože klub nemá ani korunu na víc na marketing :-D Bohužel s marketingem (youtubem a celkově soc. sítěmi) je spojeno i propagace klubu a tím i podpora více diváků v hledišti, nebo ti co si koupí permici... Těch 2000 stálých podporovatelů si ji koupí jako každý rok ale ty další to chce nějak přimět k tomu, teď to možná budou výsledky a poháry ale proč nevycucat z našeho úspěchu letos ještě více (4. místo, evropské poháry, vítěz poháru).... Propagovat náš klub v dobrém světle, a ne vydat tento maglajs od Radka.. To je úroveň tak I.A třídy a ne prvoligového klubu....Se stačí podívat jenom co udělala Dukla za video s příchodem pana Rady... Mě by zajímalo na čem ztroskotává větší sponzorství do slováckého fotbalu, protože sehnat sponzora, který by nám ročně příspíval do finanční kasy... Co jsem slyšel tak hodně sponzorů odřekl Zemek... Ale nic ověřeného

  • Petros - 22.06.2022, středa, 08:56
    (0)

    Malý dotaz, je nějaká šance, že by přípravné zápasy ze Širůchu dával klub live na YT?

  • huhu - 22.06.2022, středa, 08:23
    (0)

    Mě by fakt zajímalo jestli jste někdo někdy viděl video v prvoligovém klubu s novým hráčem, kdy hráč říká kdy a kde se narodil. To si fakt tady někdo z marketingu nečte občas názory fanoušků? Za X let se to nikam neposunulo

  • huhu - 22.06.2022, středa, 08:19
    (0)

    Představení Patrika Brandnera.... ty vo*e už to zrušte ten kanál, to je tragikomedie, ,, tak Patriku představ se nám" , zvuk šílený, otázky trapné, SK Horní Měcholupy dělají zajímavější videa s hráči. To je síla, já vubec nechápu jak se něco takového može pustit ven. Fakt to zrušte, jenom to kazí obraz klubu.

  • eLucky - 22.06.2022, středa, 07:35
    (0)

    to HonzaFCS: Samozřejmě velmi šijeme do dodavatele vybavení - SportFotbal.cz - aby nám dodal celkově týmovou kolekci, nejen dresy. Problém je dlouhodobě na jejich straně a co mám info tak zdlouhavé dodací lhůty mají nejen u nás, takže nezbývá než čekat a doufat... Celkově je to sice už čtvrtý dodavatel dresů a spol. za naši kariéru ve fanshopu a v tomto směru to dycky stálo za hovno. Ve fanshopu je aktuálně zájmem jasně největší boom a my nemáme dresy, to je prostě k pláči:(

  • HonzaFCS - 21.06.2022, úterý, 23:37
    (0)

    Babu - budou ve FanShopu nejake ty nové dresy nebo jen ten co tam je ted? :)

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 22:35
    (0)

    Lenny: Ježíš díky, to je fakt milé :-) můžu za fanshop říct, že teď se maká na vícero nových věcech, které by měly posunout uživatelsky prožitek na e-shopu i prodejně. Stay tuned :D

  • Lemmy - 21.06.2022, úterý, 21:34
    (0)

    Babu: tak bez peněz se bohužel moc udělat nedá. A je to škoda, protože takových lidí jako Ty by si klub měl vážit 😌

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 21:15
    (0)

    Machiin: aha tak to sorry,já si automaticky myslela, že se jedná o tuto agenturu, když jsi i mluvil o marketingu :-)

  • machiin - 21.06.2022, úterý, 21:10
    (0)

    Babu, a já si říkal jaké cookies, pak mi to došlo. S machin.cz nemám nic společného. :-) Pokud nikdo nedá cash, tak pak ach jo a je to blbé no a není co řešit. Pak se nemůžu divit, že se nic nikam pořádně neposune.

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 20:50
    (0)

    Machin: a tak nápadů máme každý tisíc, ale když ti nikdo nedá cash :) někteří třeba solichame už x let zadarmo, není to ok, ale snaha je. Btw na vašich ofiko stránkách na mobilu najede cookie consent a nepodaří se zakliknout ani jedno tlačítko, po refreshi už je cookie lišta pryč, takže consent se asi pošle, ale je tam nějaká prodleva a nemělo by to být závislé na refreshi.

  • chalupář - 21.06.2022, úterý, 20:47
    (0)

    Aha, byl jsem o stránku vedle a myslel jsem že odpovídám na nejnovější komentář. Ignorujte prosím.

  • chalupář - 21.06.2022, úterý, 20:46
    (0)

    Je to vysvětleno na facebooku sektoru B3.

  • RobertFCS - 21.06.2022, úterý, 19:35
    (0)

    Druhou akvizicí s českým pasem je levý obránce Tomáš Čelůstka z Pardubic. „Sledoval jsem ho, v lize hrál dobře,“ říká Uhrin. Jako posledního do party přivítá brankáře Milana Knoblocha, jenž přichází z Liberce. „Taky se mi líbil, i když měl nějaké výkyvy. Ale to bylo asi dané i tím, že ve Slovanu měnili trenéry, každý na to reaguje jinak. Myslím si, že je to kvalitní brankář,“ hodnotí čtyřiapadesátiletý kouč.

  • Bonito33 - 21.06.2022, úterý, 19:31
    (0)

    Jerry přesně tak, jsi přece daroval permici ne? 😃

  • Pondras - 21.06.2022, úterý, 18:20
    (0)

    Já chtěl taky permanentky do kotle,protože tam prostě chodíme, I když sme si listky kupovali jinam. Tak sem to taky vyřešil s klukama přes mail a jen chci říct, že o peníze mě nešlo,protože kdybych tam nikoho neznal(jako že samozřejmě znam) tak si tu permici koupíme jinam a stejně bysme šli do kotle.a ne jako někteří vycuranci.takže kluci díky a i ta děti jsou rádi, že budou mít permanentky s B3. A je vidět jak málo stačí dětem v dnešním světě k radosti.

  • Pan Puk - 21.06.2022, úterý, 18:00
    (1)

    Jerry1984> a neříkal jsi tady xkrát že na stadion už nepujdeš? Nebo už zase jo?

  • Jerry1984 - 21.06.2022, úterý, 17:48
    (0)

    Tak, vždycky byla informace i tady na webu, na facebooku to čtu až teď, kdy jsem si to našel, nikdy jsem ve skupině nebyl.. ale asi moje chyba, mám být zvídavější..

  • Pan Puk - 21.06.2022, úterý, 17:47
    (0)

    Peca> chápu že je to komplikovanější a je to pruda i pro nás, ale když už situace dojde tak daleko že se dědek chlubí řediteli klub v hospodě jak ho minulou sezonu ojebal, když si koupil permici do kotle byla už moc. A věříme že pár mailů nikoho nezabije.

  • Jerry1984 - 21.06.2022, úterý, 17:40
    (-2)

    a to se dozvím v jednom komentáři tady... super. Jo, i takhle se pečuje o fanoušky...

  • Pecan - 21.06.2022, úterý, 17:40
    (0)

    Pan Puk: Ok diky za info a vysvetleni, nevadi, napisu mail a kdyz schvalite, tak permicu koupim potom, mme slo spis o tom, ze jsem nenasel to info, ctu spis web nez socialni site

  • Skein - 21.06.2022, úterý, 17:38
    (0)

    Pecan jište nemá Spoludopohárů, jinka by ji dostal, že mám pravdu?

  • Pan Puk - 21.06.2022, úterý, 17:36
    (1)

    Pecan> Kdo měl permici Spolu do pohárů na B3 si permici mohl vyměnit od pondělí. Ostatní co měli kompenzační permici nebo žádnou nám musí napsat a výměna nebo koupě bude od 27.6. na základě seznamu který dodáme klubu. Již delší čas řeší klub že by slevněné permice mohly být zneužívané pro lidi co do kotle nechodí. Poměr vyměněných a Spolu do poháru na B3 byl totiž hodně zvláštní oproti zbytku stadionu a tak se to letos dělá takto. I těch důchodců co přišli na stadion při karanténě a kdy mohl na stadion jen sektor B3 o něčem vypovídal. Info bylo ve skupině a na stránce kotle na FB.

  • Jerry1984 - 21.06.2022, úterý, 17:34
    (0)

    Skein: každý není VIP..

  • Jerry1984 - 21.06.2022, úterý, 17:33
    (0)

    v tom případě, dnes jsem byl ve městě si ji klidně mohl vyměnit, ale na stránkách čtu, že permice do kotle budou upřesněny, tak kde je pravda... opravdu se vydávají i permamentky do kotle?? ...

  • Pecan - 21.06.2022, úterý, 17:32
    (0)

    Rekla mne, ze na B3 se to zstim neprodava, dals mne listecek s mailem, kam mam napsat a ze kdyz me schvali, tak mne to prodaji nekdy potom.

  • Jerry1984 - 21.06.2022, úterý, 17:31
    (0)

    další chaos :D

  • Skein - 21.06.2022, úterý, 17:25
    (0)

    Pecan, jaktože já ji do kotle mám?

  • Pecan - 21.06.2022, úterý, 17:23
    (0)

    Mimo tema - k prodeji permanentek: dneska jsem si byl vymenit moju kotelni permicu, bohuzel jsem nepochodil, s tim, ze permicu do kotle mne nemuze prodat ani za plnou cenu. Vim, ze kazdy rok se permice do kotle prodavaji pod pultem, , ale neni o tom letosnim prodeji nikde nic napsane, jeste jednou jsem projel vsechny fcs weby, abych se ujistil, ze jsem neco neprehledl, nez tady zacnu neco psat, ale jedine info, ktere je napsane, je to, ze na ofiko webu je v clanku o permicich napsane, ze prodej na B3 bude upresnen, priznam se, ze jsem to poprve prehlidl, pokud uz neprodavame permice do kotle oficialni cestou (minimalne vymeny by se tak mohly delat, pokud se bojite, aby si nekdo tu permicu nekupoval z vycuranosti jenom protoze je levnejsi), tak by bylo dobre, kdybyste tady na fanouskovskem webu o tom napsali clanek, ktery vyjde soubezne s clankem o permicich na ofiko webu nebo by ta informace o permicich na B3 byla jiz soucasri clanku na ofiko webu. Moc nerozumim tomu, na co se ceka, proc se ty permice do kotle nemuzou prodavat soucasne s temi ostatnimi. Pokud jste si info o prodeji sdelovali nekde v diskusich, tak se omlouvam, ale vsechny diskuse pod clanky tady neprochazim. Moc nerozumim tomu pozadavku psat na mail, potom teprve, kdyz budu schvaleny, tak mne permicu prodaji. Nevim, podle ceho ty lidi lustrujete, kdo ma a kdo nema narok na permici. Clovek muze do kotle chodit, muze fandit, ale pokud me neznate osobne, tak stejne nevite, kdo su.

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 16:40
    (0)

    nebo co ja vim, nechat liborovi podepsat ze tři dresy a dat je do slosovani pro ty, kteri si nove koupi permicu... kdyby to nakoplo byť deset lidi k jeji koupi, je to lepsi jak nic.. ale treba se to chysta :) sumasumarum, verim, ze kdyby se s jeho prichodem pracovalo vyrazneji, mohlo by to prinest mnoho užitku, ale to jsou jen me napady :))

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 16:30
    (1)

    hlavne je to skoda pro klub samotny, prisel Libor Kozak, fakt na nase pomery velke jmeno, hral v italii, v PL, nej strelec EL, a jedine co na youtube je, je video s nazvem "Tiskovka s Liborem Kozakem".. a obsahem videa jsou odpovedi kozaka v otresne kvalite a s odpornym textem plnym chyb... neni to skoda? neslo to prezentovat jako prichazi nejlepsi strelec EL, co mel na srdci? k tomu plnohodnotny rozhvoor s prostrihem na to jak si dava dres a kope na branu, to je cele.. k tomu by ani zadny dron nebyl potreba.. je to fakt hrac velkeho kalibru a ten zajem o nej dokazuje i pocet zhlednuti, ktery se poslednim videim vymyka, je o nej fakt zajem.. a po rozkliknuti clovek uvidi to co uvidi.. jak rikam, skoda hlavne pro klub samotny

  • machiin - 21.06.2022, úterý, 16:16
    (0)

    Petros: No je to tak, ono ta technika je už dostupná a v podstatě každý videomaker dron má. Fakt stačí málo a takové video z dronu by posunulo level videí FCS do kosmických výšin. :-D

  • Petros - 21.06.2022, úterý, 16:10
    (2)

    Ať to není jen negativní. I já se připojuju s pochvalou IG a facu, tam já už roky nechodil, ale učím se to kvůli Slovácku tam koukat, protože je to xxkrát lepší než ofiko web :-) Ale machiin má s tou vizuální prezentací web plus TV svatou pravdu, ono udělat zajímavé video dnes není tak náročné ani těžké. Třeba takové minidrony dnes nestojí žádnou dardu, víte co by to bylo za změnu použít i záběrů z dronu na trávníku pro to představení hráče, natočení krátké sekvence tréninku atd.? Takže tady jsou rezervy ale snad se to časem zlepší, my skalní fans to nakonec zkousneme a je nám to v konečném důsledku i jedno.

  • machiin - 21.06.2022, úterý, 16:05
    (0)

    Hešpy, tak se těším, ale nezklamte mě, prosím. Mám chorobnou úchylku v designu a ve všem vizuálním. 😀

  • hešpy - 21.06.2022, úterý, 16:00
    (1)

    Machiine, jsem rád, že se ti design na sociálních sítích líbí, co se týče těch titulků, na tom se určitě zapracuje. :)

  • machiin - 21.06.2022, úterý, 15:52
    (3)

    Musím se zastat bambulaka, řeči typu, že jsme malý klub nebo že nejsou lidi jsou úplně mimo. Moc sem nepřispívám, ale když se jedná o vizuální identitu, tak se musím ozvat. Podvědomě snad aby to vytvořilo tlak na změnu, ale vlastně moc nevěřím tomu, že by se to odtud mohlo dostat ke správným lidem, k vedení. Lidi na to jsou, sám jsem se nabízel na foto a videa, ale zůstalo to bez reakce. A když se pak podívám na tiskovku s Kozákem, u které přijíždějí titulky jako z prezentace v PowerPointu, nehledě na chyby, které v nich byly, tak se fakt nedivím, že to nepřesvědčí x nových permanentkářů nebo nové obchodní partnery. Otázkou ale také je, co vše se pro shánění nových partnerů dělá a jaké jsou jim předloženy podmínky. Do toho ale my nevidíme. Prostě ten výsledný produkt (Slovácko) ten mediální obraz neskutečně poškozuje a působí to hrozně amatérsky. Neřeknu, kdybychom byli nějaká horní dolní, ale Slovácko je prvoligový klub v nejvyšší možné soutěži. Tak proč to vypadá, jako z roku 2000 a jako někde z divize? Ono ty videa klidně můžou být jako na Spartě nebo v Plzni, ale chce to mít 1-2 kreativní lidi, kteří se toho ujmou, kteří například vezmou novou posilu na trávu, tam si zakope na branku, nebo oblékne dres a celé se to natočí (samozřejmě na kvalitní techniku, ne na kalkulačku), sestříhá a upraví. A ten člověk nemusí být nutně na fulltime, v pohodě stačí externě na fakturu, vytíženost dle potřeby. A právě investice do těchto lidí se pak vrátí v podobě nových permanentkářů nebo právě obchodních partnerů. Ten vizuální obraz je dnes hrozně moc důležitý. Prostě mi z toho vychází, že tomu člověku, co ta videa dělá, už hodně dávno ujel vlak a takhle se to v roce 2022 prostě dělat nemá. Prostě dnes jsou videa a fotky fenomén a je potřeba toho využít a chopit se toho. Design příspěvků na Instáči a FB je ale velký pokrok a super. No prostě vším tím chcu říct, že mě z těch videí bolí oči a hrozně mě to sere. 😀

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 15:07
    (0)

    budu jedine rad, jestlu je to nejak osefene a já se budu mýlit :)

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 15:03
    (0)

    bambulak: ale tak nikdo jsme tu dohodu neviděli, takže spekulujeme

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 15:02
    (0)

    ale s tím sadilkem se teda neshodem, dojebe si tam u nich blbou nahodou třeba koleno, na půl roku mimo, další půl rok rekonvalescence a co? tohle není byznys, tohle je hazard, vítězné z toho muže vzejít jen sparta

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 15:00
    (0)

    jsem rad ze se shodnem ;) myslel jsem to stejně, fb a ig za me opravdu moc fajn, web a youtube opravdu ne, klidně se hlásím na psaní článku či gramatickou korekci na youtube, pochopitelně bez nároku na mzdu

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 14:35
    (0)

    bambulak: plus já tu Spartu vůbec nemyslela záporně, naopak jejich marketing je mi velkou inspirací a ne nadarmo vyhrávají ceny každý rok za sportovní tým v oblasti marketingu.

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 14:34
    (0)

    bambulak: tak pokud tam jsou chyby, tak je to samozřejmě špatně. A youtube a web je dlouhodobě pod úrovní, kterou bych já taky očekávala. Ale to není novinka a tady se to nevyřeší a není potřeba tu každý den plivat žejo. Jako když se řve, kde jsou posily, a když dojdou, tak se řekne, že se jim nevěří :D ještě ani nekopli do balonu. Předešlé tři sezony dost naznačují, že zrovna výběru posil bychom měli věřit. Mně nevadí upozornění na relevantní věci, ale prskat tu, že co když se Sadílek zraní a vrátí nám ho a co na tom tak trvá.. omg, je to byznys, není to otázka dne, holt se vyjednává. Někteří hned jak skončila sezona, tak se úplně zbláznili a z denního vypisování tady si udělali hobby.

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 14:31
    (0)

    a nechci znit, ze to jenom zamerne porad hanim a schazuju, proste jenom chci aby to bylo co nejlepsi to jde :)) na svedikovi to zboznujete, me pomalu ukrizujete :)) samozrejme nadsazka, ale snad tu pointu chapete

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 14:29
    (2)

    ale jezismarja vy jste vsichni uzkostlivi hnedm ja tu nerikam aby to bylo jako ma sparta a slavia, ale ze napriklad ta tiskovka s kozakem byla strasne odbyta, hlavne teda ty otazky v podobe textu ve formatu "...uherske hradiste je male mesto..." plus gramaticke chyby.. jsou to malickosti ale ten konecny produkt to proste poskodi, to je cele

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 14:28
    (0)

    Nebo jako třeba ve Spartě to tak umí, ale za cenu neadekvátních investic no :-)

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 14:27
    (0)

    bambulak: pro tebe to možná samozřejmost je, ale pokud jsi někdy pracoval, tak asi víš, že věci se nedějí z 0 % na 100 % přes noc, ale je potřeba mít nějaké milníky a mezistupně, tak nečekej, že se to tu vybombí během tří týdnů. Celkově je teď v červnu tady ta diskuze neskutečně toxická.

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 14:26
    (0)

    jo vzdyt v poho, taky nazor :) jinak primarne se mi jednalo o nejake aktuality na webu a youtube, instagtram a facebook dle mě šlape velice pekne..

  • paya - 21.06.2022, úterý, 14:23
    (0)

    já nechválím, jen jsem to zmínil. Pro klub naší velikosti to evidentně není priorita číslo jedna a nehodlá tímto směrem investovat zbytečně prostředky. Těch je dnes všude málo a souhlasím, že se dají využít mnohem lépe. Propagace je minimalizovaná, ale rozhodně z toho nedělám neustále takový problém a senzaci. Evidentně se tomu někdo začal v poslední době věnovat a posouvá se to :-)

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 14:15
    (1)

    ja bych doporucil bych si precist to, co jsem napsal :)) napsal jsem, ze jim take dekuju, a nesmeju se jim, ale tomu, ze to nekdo chvali, jelikoz mit v dnesni dobe kvalitne zpracovane site je za me samozrejmost... doporucim lepe analyzovat text, treba se ti to jeste nekdy bude hodit :))

  • RobertFCS - 21.06.2022, úterý, 14:12
    (0)

    Bambulak: ty musíš být velký debil. Často diskuzi nekomentuji, jen jsem třeba posílám placené články z isportu atd. Ale jako tvoje názory jsou vskutku směšné, jako ty si třeba neuvědomuješ, že o hodně věci se starají lidé kteří chodí do práce a dělají věci pro Slovácko jen ve svém volnem čase dobrovolně? Za tohle jim patri velký dík a uznání. Místo tvých blbych připomínek bys mohl tohle uznat. A ne se tomu smát jako hlupák.

  • bambulak - 21.06.2022, úterý, 13:44
    (3)

    jako sorry ale v roce 2022 chvalit za videa a socialni site je trosku mimo ne :DD samozrejme dekuju vsem co to pro nas, fanousky, delaji, ale pro stabilizovany prvoligovy klub je to naprosta samozrejmost, v soucasne dobe jsou socialni site a media soucast zivota vsech, je to povinnost neco takoveho mit, ale je my jasne ze s tim souhlasit nebudete

  • paya - 21.06.2022, úterý, 13:24
    (0)

    BM: to je s váma, ale pořád dokola a může to tady psát kde kdo.... tyhle věci jsou určitě pěkné, ale pořád více oceňuji přivítání nových hráčů, jejich představení, rozhovor apod... rozloučení respektive poděkování bych viděl tak na nějakou krátkou zmínku na FB apod... a teď to hlavní!!! Jsme malý klub a určitě vedení nespravuje web. Víceméně je to o lidech. Narážky na nové smlouvy také pořád dokola, náš klub tyto informace prostě nikdy nepublikoval a zřejmě nemá jediný důvod tyto informace ventilovat. V pátek byla oznámena dvě jména, po víkendu tady máš rozhovory, ale stejně budeš zase jen kritizovat. Nejsme nějaký velkoklub, aby web a sociální sítě žily ve dne v noci a byla tam kde jaká "blbost"....

  • Bayern Munchen - 21.06.2022, úterý, 12:44
    (3)

    paya: už jsem si zvyknul, že tady vše obhajuješ... ale opravdu si nemyslím, že je obrovský problém napsat na oficiálních webových stránkách poděkování hráčům co tady hráli a ne jednu sezónu a popřát jim v novém klubu hodně štěstí... také si nemslím, že je složité napsat, jak to je s hráči na jak dlouho sem přichází, na jak dlouho podepsali nové kontrakty, atd. Kteří hráči odešli, třeba si pamatuji za B tým, že hrál nějaký Stojmenov a už ani nevím, co s ním je, zda odešel nebo se zranil... Jako chápu, že asi nehledí do stropu, ale z pohledu reklamy klubu je tato konverzace ven hrozná až bych řekl nedůstojná týmu na 4. místě v lize hrajícímu předkola pohárů... opravdu takto nikdy nezískáš nic navíc jak z pohledu sponzorů, tak z pohledu možných nových diváků...

  • Bayern Munchen - 21.06.2022, úterý, 12:38
    (0)

    paya: ano máš pravdu s tím APOEL, všude to špatně uvádí, při tom je to AEK Larnaka, ten možný soupeř... To vím, že ho dotáhl zpět do ČR Pelta, ale nevím, za kolik hraje...ale nemyslím si, že to bude nějaká darda... v Jablonci peněz moc není, jedinou výhodou je blízkost Praze a Pelta kamarád se Spartou, Plzní, atd..

  • paya - 21.06.2022, úterý, 12:35
    (0)

    Bayerne: něco dlouho trvá, něco ne, úplně stejně jak se něco zveřejní a něco ne. Pořád tady velká část přispěvatelů kritizuje vedení, nerozhodné hráče apod...ale oni určitě nesedí a nekoukají do stropu, jak si tady opravdu mnozí myslí. U každého podpisu, transferu prodloužení smlouvy apod... jsou 3 až 4 zainteresované strany a najít společnou řeč není vůbec nic jednoduchého. Tím, že vše trvá či není zveřejněno svědčí i to, že naše vedení se nenechává tlačit do kouta a smlouvy, přestupové částky apod... řeší realisticky.

  • paya - 21.06.2022, úterý, 12:29
    (0)

    Jovoviče dotáhl zpět do ČR Pelta a rozhodně nehraje za pár drobných, Čelůstka odchází na Kypr. Jinak ona je to pořád ta stejná čtveřice, kterou píše 95% médii špatně, ptz ze startu všichni jen slepě kopírovali informace od čtk, ale pak už si to nikdo neopravil po prohře APOELu. Soupeř bude jeden z prohraných Midtjylland - AEK Larnaka a Dynamo Kyjev - Fenerbahce

  • cyra - 21.06.2022, úterý, 11:52
    (0)

    hubu: konkrétního soupeře se ale dozvíme až po dohrání druhého předkola LM, což bude až 27. července. Při losu se dozvíme pouze dvojici, ze které vzejde náš soupeř (poražený z druhého předkola LM)

  • cyra - 21.06.2022, úterý, 11:49
    (-1)

    hubu: los je až 18 července. První zápas třetího předkola je 4. srpna.

  • huhu - 21.06.2022, úterý, 11:44
    (0)

    nevíte kdy se dozvíme soupeře na poháry a kdy je první zápas?

  • huhu - 21.06.2022, úterý, 11:31
    (0)

    BM: třeba zkusili, ale za málo peněz nedostaneš hodně muziky :)

  • Bayern Munchen - 21.06.2022, úterý, 11:25
    (0)

    Já jsem si spíš říkal, proč jsme nezkusili na kraj zálohy Jovoviče...

  • chalupář - 21.06.2022, úterý, 11:25
    (0)

    huhu: Svědík několikrát dokázal že hráči 30+ jsou jeho specialita :D

  • Bayern Munchen - 21.06.2022, úterý, 11:24
    (0)

    paya: už jsem to tu psal, nevím, jen dedukuji... třeba to je úplně vše jinak, ale pak nechápu, proč by to mělo tak dlouho trvat :-). třeba nám můžeš říct ty proč se to tak táhne...

  • huhu - 21.06.2022, úterý, 11:22
    (0)

    spekuluje se o Tomáši Čelůstkovi z pardubic, volný hráč. Kdysi ho už svědík chtěl, akorát má taky už 30 let, ale na kraje obrany slušný hráč, nevím proč ho nepodepsali v pardubkách.

  • paya - 21.06.2022, úterý, 10:56
    (0)

    BM: ještě že tě máme a všechno víš :-):-D

  • Bayern Munchen - 21.06.2022, úterý, 10:44
    (0)

    celtic: to máš pravdu, ale myslím si, že Slovácko by jim do řiti ani nelezlo... Ale Sadílek tam chce a to je ten důvod... kdyby tam nebyl už na všem domluvený a nechtěl tam, tak jim Slovácko řekne buď dáte 35 mega a nebo ahoj... ale to je jak jsem psal dříve, pak tady bude zhrzený Sadílek, který už tady nepodepíše smlouvu ani o rok a za rok půjde zadarmo pryč...

  • celtic - 21.06.2022, úterý, 10:33
    (0)

    Nechapu tu kauzu se sadilkem ze trenuje u sralty a nema podepsanu smlouvu,nerozumim tomu proc te pojeb..ane sralte lezem tak do riti...ubozaci penez maju jak vsecky kluby dohromady a nechcu poradne zaplatit jednoho z nejlepsich zalozniku v lize

  • karagavrylydys - 21.06.2022, úterý, 10:25
    (0)

    "Tomibar Slovácko", to by byla paráda!

  • zdrh - 21.06.2022, úterý, 10:20
    (0)

    kecipep: Sigma sice je firma a v minulosti (před Listopadem) byla s klubem úzce propojená, ale o klasický sponzorský název se nejedná. Ten název zůstal i v době, kdy firma Sigma klub nijak nepodporovala.

  • The Reds - 21.06.2022, úterý, 10:18
    (0)

    Tak Sigmu v názvu Hanáku už beru jako TM, v názvu jsou od roku 1965. Na Jablonec jsem zapomněl, resp. myslel jsem, že už je delší časový odstup. Ale aby klub měnil název tak často jako náš rival, tak to tu na této úrovni není...

  • Pan Puk - 21.06.2022, úterý, 10:14
    (1)

    Doufám že Zlín bude poslední pohrobek toho marasmu reklamních změn jmen znaků klubů. Doufám že se to nikdy do fotbalu nevrátí.

  • Bayern Munchen - 21.06.2022, úterý, 10:02
    (0)

    kara: nevím, všechno, jen usuzuji... a případné zranění Sadílka si snad ve smlouvě ošéfovalo Slovácko, snad nejsou naivní, že by k tomu nemohlo dojít...

  • Bayern Munchen - 21.06.2022, úterý, 10:01
    (0)

    kecipep: přesně tak :-)

  • kecipep - 21.06.2022, úterý, 09:59
    (0)

    Sigma Olomouc i nyní. FK Baumit Jablonec ještě do 2015. Já budu jedině rád za Hamé Slovácko, to se i dobře skanduje

  • karagavrylydys - 21.06.2022, úterý, 09:55
    (0)

    BM: Ty víš v podstatě všechno. Jak je to tedy s případným Sadílkovým zraněním?

  • The Reds - 21.06.2022, úterý, 09:49
    (0)

    Gottwaldov je jediný prvoligový klub, který za posledních cca 12-14 let má v názvu sponzora. Přiznám se, že já už bych to u FCS asi nepobral... Jestli se nepletu, tak naposledy měla v názvu sponzora Příbram (Marila, 2007/08).

  • Bayern Munchen - 21.06.2022, úterý, 09:43
    (0)

    Osobně pokud by nám dal někdo 8 až 10 mega, tak ať se klidně jmenujeme 1. FC Zbrojovka Slovácko, je mi to úplně fuk, nejsme Barcelona... A to co se děje ohledně Sadílka, je jednoduchá věc, Sparta nechce dát požadovanou sumu a vyčkává, zda Slovácko cukne a půjde níž, hlavně když ví, že Sadílek tam chce jít a on je se Spartou na penězích již domluvený... A to že mu Slovácko umožnilo tam trénovat, tak může být i na druhou stranu dobře a to z důvodu pokud zaujme trenéra, protože pak když jim trenér řekne, že ho chce, tak Slovácko může s cenou jít i ještě výš... má to opravdu dvě strany...

  • Babu - 21.06.2022, úterý, 09:33
    (0)

    Vosolys: tak hlavně to bude beztak někdo z červenkovy grupy, takže jen točení vlastních peněz.. asi jako 1.FC Železárny Veselí Slovácko

  • karagavrylydys - 21.06.2022, úterý, 09:28
    (0)

    huhu: Přesně o tom se bavili v posledním podcastu na ctsport. Že to ještě neviděli a že by je zajímalo, co se stane, kdyby se zranil.

  • huhu - 21.06.2022, úterý, 09:25
    (0)

    to co se děje kolem Sadílka jsem ještě nezažil, týden tam trénuje, co když se zraní? co když si to ten nový trenér rozmyslí, když ho uvidí, že ho nechce? to jako dáváme takové hráče na zkoušku? Doufám , že to má vedení smluvně ošetřeno, protože tohle jsem ještě nezažil, takové průtahy s tím, že hráč v cizím klubu trénuje. Vypadá to , že mohli najít u Sadílka nějaký zdravotní problém a on teď chodí po vyšetřeních, než ho sparta podepíše...

  • Vosolys - 21.06.2022, úterý, 07:16
    (0)

    Nevim proc se divíte, že Zlín najde tak rychle hlavního sponzora, když ten sponzor bude i v názvu klubu. Stát se to tady, tak jste první co nadávají.

  • Nike - FCS - 20.06.2022, pondělí, 21:22
    (0)

    Petr Mareš (RFS) včera do zápasu lotyšské ligy s Liepajou naskočil až v 73. minutě, stihl ale následující: 74'⚽️ vstřelený gól 76'🟨 žlutá karta 80'🅰️ asistence 87'🟨 2. žlutá karta 87'🟥 červená karta 🗣Petr Mareš: "O moc víc už jsem toho stihnout nemohl."🤣 Jeho celek se soupeřem remizoval 2:2 a v tabulce zůstává na druhém místě. 31letý univerzál vstřelil v tomto ročníku již 4 branky.... Něco na odlehčení, jedna z vytipovaných posil, avšak příchod v létě je nejspíše vyloučen...

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 17:55
    (0)

    diky za objasneni, ja se to snazil najit z lonska, kdy podepisoval, ale tam bylo receno " který nakonec oblékne dres Slovácka i v nadcházející sezóně 2021/2022", takze mi to taky napovidalo, ze to je jen smlouva rocni, tak aspon neco, diky :))

  • Bonito33 - 20.06.2022, pondělí, 17:53
    (0)

    Jak je to s vámi do příští sezóny? Jednal jste se Slováckem o prodloužení smlouvy? Nejednal a ani nebylo potřeba. Smlouvu mám ještě na rok a tím je to pro mě dané a ani nic řešit nechci.

  • kecipep - 20.06.2022, pondělí, 17:50
    (0)

    Hofi ma smlouvu i na dalsi rok. Bajza jde do Hradce

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 17:36
    (0)

    kdyz jsme u toho hofiho, tak podle trasnfermakrtu mu na konci tohoto cervna taky konci smlouva. vi nekdo o prodlouzeni? nebo taky pláchne? to je neprijemne zjisteni

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 17:32
    (0)

    aha takze kdyz se blbou shodou nahod hofi zrani a kacovi rupne koleno jak na konci sezony, tak bude hrat kdo? kdyz se postesti a budem v evropske skupine a hrat dvakrat tydne? o perspektivite jerabka to nebyla rec, mluvim o rozsireni kadru a tri roky jsou za me celkem rodzil, ale chapu, bude lepsi tady za rok ve stejnou dobu narikat, ze nemame stopera, az kaca skonci a hofi treba odejde

  • huhu - 20.06.2022, pondělí, 17:30
    (0)

    Bambulak: aha a za to Jeřábek který bude mít za 3 měsíce 29 je velmi perspektivní. Na co tu mít 4 stopery kolem 30 let?

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 17:25
    (0)

    jinak danicek a simko budou mit za dva tydny 31, hofi ma 32, kadlece ani nezminuju... obcas by to chtelo myslet dal nez na jednu sezonu

  • spiky - 20.06.2022, pondělí, 17:25
    (0)

    Co ten Sáďa? Už by se to mohlo konečně nějak uzavřít. By mě strašně zajímalo na čem to stojí.

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 17:22
    (0)

    no tak v dnesnim sportu je, ze kadlec prodlouzil jenom kvuli tomu, ze prodlouzil svedik (rikal mira kadlec), takze za rok uz porakcovat nebude.. silne pochybuju o hofim, simko pokazde ukazal ze je spise krajni bek a srubek je zatim neodzkouseny... ano jeden stoper jerabkovych kvalit by se za me rozhodne hodil

  • RobertFCS - 20.06.2022, pondělí, 17:18
    (0)

    Bambulak: Myslíš že máme stoperu málo? Kadlec, Hofi, Šimko, Srubek, popřípadě může zaskočit Levin nebo Daníček. Opravdu někteří byste chtěli mít 40 posil :D A jen tak mimochodem, Kozák má Regiho číslo na dresu, takže pomalu se můžeme loučit.

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 16:31
    (0)

    mimochodem, michal jeřábek do brna… zkušený stoper, od zimy zdarma.. klidně tu mohl část jara trénovat, aby se vidělo, jestli na to má.. fskt škoda ze takofe borce nezkousime, stačí otevrit livesport nebo transfermarkt.. jasne, otázka kolik by chtěl, ale myslím, ze když vzal i brno, vzal by nás, škoda

  • Jerry1984 - 20.06.2022, pondělí, 16:00
    (0)

    samo, psát tady ať táhne je mimo...a pokud si to hráč přečte tak co si asi bude myslet...

  • pantau - 20.06.2022, pondělí, 15:53
    (0)

    Cicilia chce pokračovat v FCS a FCS chce jeho. Jen vyjednávání o smlouvě připomíná turecké tržiště. Snad ty urážky tady nečtou zúčastnění.

  • Petros - 20.06.2022, pondělí, 15:25
    (0)

    Kdyby se Zlín vytasil se Zbrojovkou tak mě jebne :)))

  • Jerry1984 - 20.06.2022, pondělí, 15:19
    (0)

    Co je větší značka, Slovácko nebo Viktorka?.. on není jak vy ani fanda Slovácka ani Plzně.

  • Jerry1984 - 20.06.2022, pondělí, 15:18
    (0)

    huhu: to se nevylučuje ;)..

  • huhu - 20.06.2022, pondělí, 14:43
    (0)

    chalupář: četl, hlavně ten argument, že šel do plzně, protože hraje poháry, ten chlapec musí mít v hlavě vymleto když neví, že i slovácko ty poháry hraje. Jenom blbé výmluvy, v Plzni má Kopice (největšího kamaráda), Šádek mu určitě nasliboval hory doly, otázka co bude s plzní za půl roku. Co jsem slyšel, Šádek si půjčuje kde může a pokud by se nedostali do skupin, tak velký problém.

  • chalupář - 20.06.2022, pondělí, 14:35
    (0)

    Jinak četli jste rozhovor s Klimentem ohledně jeho volby Plzně před Slováckem? Nedávno jsem tu psal, že mě tím Kliment trochu zklamal. Mosím to vzít zpět. Vyloženě mě nasral!!

  • chalupář - 20.06.2022, pondělí, 14:33
    (0)

    A ať si Cecil ide klidně aj do řiti. Než aby teď podepsal a pak nevědět, jestli mu v půlce sezony zas nejebne a přestane chodit na tréninky, to ať raději ide klidně kopat kamkoliv jinam.

  • Mouses - 20.06.2022, pondělí, 14:18
    (0)

    Neuvěřitelné, že Gottwaldov je schopný tak rychle nahradit hlavního sponzora a u nás je to takový problém...:(

  • riedlss - 20.06.2022, pondělí, 14:13
    (0)

    Bayern na hrad dpč 😀😀😀

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 14:09
    (0)

    ja vim ze to tu resime furt, ale kdyz se to deje primo u rivala, je to fakt s podivem, ze toho sponzora ne a ne sehnat... achjo

  • Bayern Munchen - 20.06.2022, pondělí, 14:08
    (0)

    A jinak zajímavá je ještě jedna věc, jaktože dokážou sehnat ve Zlíně sponzora tak rychle za Fastav, že mají do týdne podepsat nového a řeší už jen detaily a u nás to nejde... přitom hrajeme poháry...nerozumím tomu a na Ciciliu se už prý těší :-)

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 14:06
    (0)

    cicma: vzdyt vklidu, ja taky ne, jenom tohle bylo do oci bijici, protoze ten rozhovor s Pojeznym jsem mel hned pred ocima a byl jsem si jisty, ze toho kubalu v nem potvrdil.. to je cele

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 14:05
    (0)

    tak to jsou vynikajici zpravy

  • cicmaaa - 20.06.2022, pondělí, 14:05
    (0)

    bambulak: jasné já se nechcu hádat, ale přesně co píšeš, tak vidí všichni. Ta informovanost je žalostná, ale je to tady furt dokola a jak vidíš, neděje se několik roků nic, tak je asi zbytečné to řešit pod každým článkem. To samé nadávání na to, že nám odejdou hráči zadarmo bez smlouvy. Prostě tyto věci nejdou ovlivnit, když hráč nestojí o to tady zůstat, tak s tím žádné vedení nic neudělá. Děje se to v daleko větších klubech a tam to není ani o penězích...Už ať to zase začne, at se těšíme z výher a neřešíme tu kraviny.

  • Bonito33 - 20.06.2022, pondělí, 14:04
    (0)

    Mohl by jím být Cicilia ze sousedního Slovácka, který v hradišťském klubu zatím nekývl na prodloužení kontraktu. „Máme ho v hledáčku. Bral bych ho," usmívá se kouč Zlína Jan Jelínek.

  • Nike - FCS - 20.06.2022, pondělí, 14:04
    (0)

    „Zhruba do týdne podepíšeme smlouvu s novým hlavním partnerem, s nímž jsme dosud nespolupracovali. Už dolaďujeme jen detaily. Odrazí se to i v novém názvu klubu. Díky tomu by náš rozpočet měl zůstat plus minus na stejné úrovni jako dosud. I v současné těžké době ho dokážeme naplnit," těší Grygeru.... očividně to jde najít sponzora, co chce dávat miliony do fotbalu... Protože Fastav dával 8-10 mega do rozpočtu...

  • Bayern Munchen - 20.06.2022, pondělí, 14:02
    (0)

    bambulak: přesně tak...

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 13:56
    (0)

    jinak nekdo si zas muze myslet, ze jen hledame co je spatne, ale rozloucit se s hracem, co tu odehral pet let, nebo s hracem, ktereho jsme vychovali (byt kubala teda ocividne jeste neni pryc nebo buhvi jak to je), je tak banalni vec, ktera opravdu zabere maximalne pet minut casu, ze to je proste s podivem.. kazdy si muze myslet co chce

  • Bayern Munchen - 20.06.2022, pondělí, 13:54
    (0)

    cicmaaa: reaguje nejraději na mě :-) tak za prvé pokud to co čtu nebo slyším není pravda, je jedna věc, já jsem řekl, kde jsem to slyšel, jestli to je pravda už je věc druhá... ne jak někteří tady něco napíší a ani neuvedou zdroj... Co se této věci týče, tak mě u vedení chybí, zveřejnit například že odešel Divíšek a že mu přejeme hodně štěstí do dalšího angažmá, byl tady 5 let a nikde není ani zmínka, ale o tom si můžeš ty myslet co chceš. Jinak Kubalu ještě neohlásili ani v Hradci, takže na tom něco bude... A ještě k té mládeži, jsem rád, že U16 vyhrála ligu, blahopřeji, jen jsem zvědavý kolik těch hráčů u nás zůstane a kolik si z té úspěšné U16 převezme Baník nebo Slávie, atd. Tak to je s mládeží, jak tady někteří psali velice běžné...

  • chalupář - 20.06.2022, pondělí, 13:51
    (0)

    bambulak: byls rychlejší :D

  • chalupář - 20.06.2022, pondělí, 13:51
    (0)

    Mám to. Vyňato z rozhovoru s panem Pojezným: Na hostování v Hradci Králové se prosadil Filip Kubala. Prodáte ho? „Je to stejné, jako my se Nguyenem. Hradec na Kubalu uplatnil opci.“

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 13:51
    (0)

    Na hostování v Hradci Králové se prosadil Filip Kubala. Prodáte ho? „Je to stejné, jako my se Nguyenem. Hradec na Kubalu uplatnil opci.“ zminovany rozhovor :)) takze bud reditel nevi, co rika, nebo je pretezke odkomunikovat kubalou jednim clanekm :))

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 13:50
    (0)

    cicmaa: sorry, myslel jsem ze tim "usmevne" narazis na me.. to potom jo

  • cicmaaa - 20.06.2022, pondělí, 13:50
    (0)

    Petros: Byl jsem tam před obědem :) Povedený design...

  • chalupář - 20.06.2022, pondělí, 13:47
    (0)

    cicmaaa: snažím se to dohledat, ale tuším že to nebylo zde na fcs.com jako samostatný článek, ale někdo to sem kopíroval do komentáře pod nějaký článek. Takže hledej jehlu v kupce sena :D Ale byl to rozhovor s Pojezným a pokud si správně vybavuji tak to byla otázka na Nguyena a on tam zmínil, že Hradec uplatnila opci na Kubalu.

  • Petros - 20.06.2022, pondělí, 13:45
    (0)

    Nehádajte sa a raděj mazejte pro permice. Já už svou mám a hned je ten den krásnější, těším se na nové výzvy a boje. Ať už přestupák dopadne jakkoliv, se Svědíkem to bude zábava na sto pro.

  • cicmaaa - 20.06.2022, pondělí, 13:43
    (0)

    Asi neumíš číst, já se nebavím o tom co řekl pojezny ( hlavně ten rozhovor mě unikl, kde toto řekl) reaguju na bayerna. Nebo zda se ti že zkratka BM je bambulak?

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 13:38
    (0)

    aha, takze kdyz reditel klubu rekne, ze byla uplatnena opce, tak tomu nemam verit? co to je za vymysl prosimte

  • cicmaaa - 20.06.2022, pondělí, 13:37
    (0)

    Úsměvné je, že někteří stále nepochopili, že ne všechno co čtou nebo slyší, nemusí být pravda. PS. V sezoně největší kritika jak jde akademie do prdele a že U16 vyhrála ligu, tak to už naše známé stěžovatele nezajímá. Asi protože na to nemůžou nadávat. Že BM?

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 13:31
    (0)

    a jestli neni, tak je celkem usmevne ze reditel klubu ani nevi, jak to s jeho vlastnim hracem je...

  • bambulak - 20.06.2022, pondělí, 13:22
    (0)

    opet, jestli je uplatnena opce, jak tezke je vydat clanek o dvou odstavcich ze kubala odchazi a dekujeme za odvedenou praci? prace na tri minuty.. takhle se zase jenom dohadujeme a nikdo valstne nevi, co s Kubalou a Nguyenem je

  • chalupář - 20.06.2022, pondělí, 13:01
    (0)

    Co to jsou zase za informace? Vždyť Pojezný v nějakém rozhovoru potvrdil, že Hradec uplatnil opci.

  • karagavrylydys - 20.06.2022, pondělí, 12:58
    (0)

    BM: Nevěřím tomu, že definitivní příchod Nguyena je závislý na 4 mega za Kubalu. To bychom na tom byli velmi bídně.

  • Bayern Munchen - 20.06.2022, pondělí, 11:10
    (0)

    Dnes zajímavý fotbal podcast... je tam něco i o Slovácku... a nejvíc mě zaujalo, že Hradec ještě neuplatnil opci na Kubalu, tak možná proto ještě není Nguyen jistý...

  • Jerry1984 - 19.06.2022, neděle, 20:59
    (0)

    možná přijde i kouzelník..

  • Bonito33 - 19.06.2022, neděle, 20:55
    (0)

    No su zvědavý, kde skončí, ale podle mne to nebude Zlín, kór když jim odešel Fastav

  • a jé - 19.06.2022, neděle, 20:53
    (0)

    A co ještě nějaký příchozí bude ?

  • kecipep - 19.06.2022, neděle, 20:01
    (0)

    Jestli má tento zlatokop a náladový problémátor někam jít, tak ať jde právě za pěkný podpisový bonus a vysokou smlouvu právě do Zlína ;-)

  • Bobby - 19.06.2022, neděle, 19:44
    (0)

    Já jsem si Ciciliu, nebo jak někteří tady říkají "Cecilku" nikdy moc neoblíbil. nebudu lhát, když přicházel, tak to ve mě evokovalo takové natěšení z toho, že má za sebou Eredivizi a celkově něco už má nakopáno nejen v jedné lize. Ale i tak jsem byl z něho spíš zklamaný. Samozřejmě, když dal gól, tak to bylo fajn, ale nějak mi neseděl do toho statutu, do kterého ho někteří pasovali, coby nový Libor Došek... Občas se na něj koukalo pěkně a některé góly jsou krásné, ale upřímně mi jeho odchod nijak nevadí. Jestli by mi něco vadilo, tak to, že do Zlína, protože je to prostě Zlín. Ale když si tak vzpomenu, jak jsme my vyfoukli Zlínu hellebranda, tak si myslím, že jsme na tom ve vzájemném obírání furt líp :D

  • a jé - 19.06.2022, neděle, 19:21
    (0)

    At jde jenom rozhada kabinu když tu nechce být at neni zbohem

  • Nike - FCS - 19.06.2022, neděle, 19:07
    (0)

    Cicilia na 99% odchází, prej se chová jako malé děcko, a určitě to není to chování hodné prvoligovému klubu, kde má smlouvu ještě do konce června... Tady je to nejspíše konečná...

  • kecipep - 19.06.2022, neděle, 16:54
    (0)

    U16 je mistrem své ligy, něco pro místní pesimisty

  • Tukkan - 19.06.2022, neděle, 11:47
    (0)

    A za chvilku se budou místo hráčů řešit ceny permošek 😂

  • Tukkan - 19.06.2022, neděle, 11:45
    (0)

    Hory: pokud jsou ve vedení rozumně uvažující, tak se tomu akorát zasmějí a možná se i nad něčím zamyslí. Takže klidne ať si píšou co chtějí 😉

  • drzý vandrák - 19.06.2022, neděle, 11:26
    (0)

    Co pořád negujete?Nechte tomu čas!Času je pořád dost a všichni určitě v klubu vědí co mají dělat,ale nejsme Barcelona.

  • Skein - 19.06.2022, neděle, 10:54
    (0)

    snad to tu nečtou, poněvadž, to jen úraží jejich práci!

  • Hory - 19.06.2022, neděle, 10:47
    (0)

    Když to tady čtu, tak mám podle toho co tady od některých čtu, dojem,že náš klub vedou diletanti. Fakt už se probere, ti lidi si to nezaslouží. Řeči, že smlouvy se řeší týden před koncem,to už je fakt za hranou. Nebo přijde Kozák, první den nadšení a druhý den,že je starý v Maďarsku dal málo gólů, to opravdu není normální pořád tak bušit do vedení.

  • Ondra - 19.06.2022, neděle, 10:39
    (0)

    Je to jen taktická bitva, aby Slovácko přidalo. Proč smlouvy s klíčovými hráči řešíme týden před koncem smlouvy?

  • fandajakhrom - 19.06.2022, neděle, 10:32
    (0)

    Samozrejme je otazkou, jestli o nej ma Zlin opravdu zajem. A pokud ano a nabizi vic, tak bychom asi meli minimalne dorovnat.. prece nebude zk..Gottwaldov davat vic 😂

  • celtic - 19.06.2022, neděle, 09:46
    (0)

    Furt tady nebecte a nestezujte si..treba este podepise smlouvu,osobne si myslim ze je to tak padesat na padesat..psali ze by se to melo rozhodnout pristi tyden...teprve az se to rozhodne..tak se muzeme radovat nebo nadavat,do te doby je to jen mlaceni prazdne slamy

  • Valheru - 19.06.2022, neděle, 09:32
    (0)

    Děláte, jako byste byli u toho jednání a znaloli detaily... Ano, Regi se docela rozehrál a byl platnější, ale kdo ví, kolik chtěl a jaký byl rozdíl na nabídce...

  • jjmc - 19.06.2022, neděle, 07:13
    (0)

    Zase na druhou stranu Šumi mu měl něco přidat a ne mu dát stejné podmínky, kterými si život v NL nezajistí...

  • Black Wolf - 19.06.2022, neděle, 05:28
    (-1)

    Kozák jako náhrada za Regina? Ani omylem... Tahouny FCS pustí zadarmo nebo za pár drobných a vezme fotbalové důchodce?

  • Valheru - 18.06.2022, sobota, 23:03
    (0)

    Menší OT: pokud byste chtěli získat zajímavý suvenýr FCS a zároveň přispět na dobrou věc, bude možnost zítra odpoledne cca kolem 14. hodiny v Jalubí po skončení charitativního přespolního běhu, kdy se bude dražit dres Michala Kohúta ze 437. zápasu Milana Petržely ž vítězného zápasu se Spartou s podpisem hráčů. Za pořadatele i přes nepřízeň počasí (horko) zveme i k účasti na běhu (kdo chce klidně i jen procházce) v přírodě se startem https://m.facebook.com/events/1224281151675729?view=permalink&id=1235039493933228&sfnsn=mo

  • fipa - 18.06.2022, sobota, 19:42
    (1)

    Pustit Ciciliu je chyba....a to jsem zastánce odchovanců, umí udržet míč. Navíc sezóna ve třech soutěžích bude náročná! Nepouštět ..podepsat! Natož do Zlína 🤮🤮🤮😰🤮

  • Lemmy - 18.06.2022, sobota, 12:16
    (-1)

    Když měl den, byl jeden z nejlepších hráčů a byla radost se na něj dívat. Když ho neměl, jakoby jsme hráli o jednoho míň. Svoje si tady odehrál a přidal i pár gólů. Byl docela často zraněný a povahově asi moc do kabiny taky nepřispěl... Za mě tak 50/50. Teď by mi klub mohl udělat radost a vyzkoušet v A týmu Kratochvílu :-)

  • Skein - 18.06.2022, sobota, 11:06
    (0)

    To mohou possoudit jen zainteresované osoby, kteří ví co a jak. Stačí se zpětně podívat na některé zápasy.

  • sassha - 18.06.2022, sobota, 09:59
    (-1)

    Jde to i otočit. Klub v čele s trenérem mu nedal tolik důvěry kolik by on chtěl, tak se teď nemůžeme divit

  • Skein - 18.06.2022, sobota, 09:54
    (0)

    Tady je o hlavě Cecilky, nedávno hrál za B a málem odešel z klubu, nyní si klade podmínky. Má výkyvy ve výkonech, jak den a noc. Kdžy půjde vedle, snad mu to dají v kabině i sežrat!

pristi
 Další články:
24.06.2022, pátek, 13:16 - Do přípravy Slovácka se dnes zapojili dva hráči na testy
23.06.2022, čtvrtek, 10:49 - Petržela o rekordu a receptu na fotbalovou dlouhověkost. Žádné večírky, v deset zatáhnout žaluzie a spát!
22.06.2022, středa, 14:20 - Cicilia se vypařil, se Slováckem už netrénuje. Nevím, kde je, říká manažer
17.06.2022, pátek, 20:22 - Kozák ve Slovácku, těší se na dlouhou přípravu: Mám ambice a tým taky
17.06.2022, pátek, 18:55 - Druhý páteční podpis, druhá ofenzivní posila. Slovácko představilo Brandnera
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace