*
14.12.2024
Z PLOCHY | FIlip Vaško po Baníku
14.12.2024
Pavel Juroška po Baníku
14.12.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Baníku
12.12.2024
Rozhovory | Baník - Slovácko
10.12.2024
Hodnocení podzimu | Trenér U19 Michal Kalvach
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 983 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
10.12.2024
Fanoušci proti Partubicím a VARu
25.11.2024
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!

Slovácko přišlo na několik týdnů o Daníčka, ve vedru zkrátilo tréninky

26.08.2023, sobota, 10:04
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Jsou favoritem, ale soupeře v žádném případě nepodceňují. Fotbalisté Slovácka jsou před sobotním duelem 6. kola FORTUNA:LIGY v Pardubicích obezřetní.

Venku proti Pardubicím vydolovali jediný bod. Na jaře dokonce inkasovali tři branky za poločas a sestupu ohroženému týmu tehdy podlehli 1:3. Teď chtějí svěřenci trenéra Martina Svědíka, který se vrací do rodného města, podat lepší výkon a uhrát daleko příznivější výsledek, bodovat.

„Pro diváky by to mohl být zajímavý fotbal. Pardubice jsou herní tým, hlavně směrem dopředu mají kvalitu, ale občas mívají problémy v defenzivě, čehož se budeme snažit využít. Věřím, že utkání bude mít pro nás šťastný konec,“ uvedl v rozhovoru pro klubovou televizi kondiční trenér Slovácka Miroslav Mikšíček.

Celek z Uherského Hradiště v úvodu sezony střídá lepší zápasy s těmi horšími. I když bodoval ve čtyřech z pěti duelů, fanoušci čekají od mužstva víc.

„Je pravda, že máme dobrý vstup do zápasu, ale tempo nedokážeme udržet po celé utkání, postupně to vždycky trošku upadne a nehrajeme tak, jako na začátku,“ souhlasí záložník Slovácka Marek Havlík.

Jméno Heslo
text
  • a jé - 02.09.2023, sobota, 12:06
    (0)

    Musím vstupenku vytisknout nebo stačí v mobilu ?

  • Slinťa - 02.09.2023, sobota, 11:12
    (0)

    Babu: Mně se to v Pardubicích líbilo. Přestávkový program neřeším. Mají to tam těžké, hlavní je hokej a hrají prd, takže moc růžově to u nich nevidím. U nás by to ale rozhodně neuškodilo. Jsem dnes zvědavý na DJ a kolik přijde lidí.

  • bambulak - 01.09.2023, pátek, 18:07
    (0)

    neruste nas pri nasi threesome

  • kecipep - 01.09.2023, pátek, 17:45
    (-1)

    Cicma: Na Artigase a jeho brachu nema cenu reagovat. Nedockas se niceho

  • cicmaaa - 01.09.2023, pátek, 17:30
    (0)

    Říká stejný tlučhuba jako BM. Když už ses připomněl, tak od tebe na úctě taky nic nemám. Číslo jsem posílal, jak si ho chtěl. PS. Tobě přijde normální tady mlet sračky každý den a pak dělat jakože nic, když něco prohraju? Mě teda ne. Proto se připomínám. O pivo vůbec nejde

  • bambulak - 01.09.2023, pátek, 17:05
    (0)

    zoufalec je zpet

  • cicmaaa - 01.09.2023, pátek, 16:41
    (0)

    BM: chceš se vsadit? 😀 v tvém případě se můžeme vsadit o cokoliv. Slíbeného neubývá...

  • karagavrylydys - 01.09.2023, pátek, 14:24
    (0)

    BM: Nepřijde, jednou provždy nepřijde! 😁

  • Bayern Munchen - 01.09.2023, pátek, 14:22
    (0)

    Tak co přijde ještě nějaký nový hráč do Slovácka do konce přestupního termínu. Přesně za týden končí přestupák...

  • Karel T. - 01.09.2023, pátek, 14:16
    (0)

    Hezký rozhovor s Filipem. Hodně i o Slovácku https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-ostatni-ligy/435920/celebritou-ve-vietnamu-nguyen-o-titulu-vedru-slovacku-ci-hrdem-tatovi.html

  • karagavrylydys - 01.09.2023, pátek, 13:00
    (0)

    Břečka se nebude podepisovat?

  • Babu - 01.09.2023, pátek, 12:51
    (0)

    Petros: Bude Michal Kohút a Rigino.

  • Petros - 01.09.2023, pátek, 12:27
    (0)

    Super že bude i ten DJ 👍 na autogramiádě tipuju Cecilku 💯 Už teď mám blbou náladu, že o to vše zítra přijdu a budu koukat jen O2 z Holandska 🤣

  • drzý vandrák - 01.09.2023, pátek, 12:24
    (0)

    Měl k tomu výhrady.

  • Nike - FCS - 01.09.2023, pátek, 11:45
    (0)

    Zítra na derby by mohlo být zase ZA OPONOU, nebo to opravdu bylo pouze jednou, když tam nebyl MS??

  • Babu - 01.09.2023, pátek, 11:38
    (0)

    Zítra autogramiáda a DJ, tak doufám, že zapaříte :)))

  • Babu - 01.09.2023, pátek, 11:37
    (0)

    A ad třeba ty Pardubice, ať se vyjádří i ostatní, kteří tam byli, za mě tam těch aktivit bylo až tolik, že to na mě působilo hrozně americky, krátkodobě, cirkusově - před zápasem fajné - stánky s jídlem, merch, relax zona a nějaká hopsací věc pro děti. Ale přímo na stadioně vystřelování trik, kopání na bránu a do toho mega hlučná hudba, nešlo slyšet vlastního slova. Nevím (a nechám se překvapit), zda to bude mít dlouhodobý efekt na návštěvy (v kombinaci se sportovními výsledky Pardubek).

  • Babu - 01.09.2023, pátek, 11:35
    (0)

    Já bych chtěla jenom říct, že lidi, co tu dávají odkazy na Spartu a její akce s fanoušky, by si měli uvědomit, že Sparta má v mkt týmu 18 lidí (tak to bylo myslím loni, ted už možná víc) a každý rok končí i přes úspěchy v minusu x stovek milionů, protože je to pro majitele pračka. Teplice můžou být určitě pro nás příkladem.

  • riedlss - 01.09.2023, pátek, 11:22
    (1)

    Stáli nademnou, nevěděl jsem, že přijeli sami 👏👏👏

  • chalupář - 01.09.2023, pátek, 10:54
    (0)

    *mě

  • chalupář - 01.09.2023, pátek, 10:54
    (0)

    riedlss: mně třeba udivilo (v pozitivním slova smyslu), kolik mladých vyjelo vlakem do Pardubic (tím dřívějším v 9)... myslím ty, co seděli tam u vrchu, věkově tak 12-15 let.

  • riedlss - 01.09.2023, pátek, 10:35
    (0)

    Jen bych řekl něco k těm fans v kotli. Jak řiká elucky, ten střední věkový průměr je hlavama jinde, my jezdili jako studenti stále a rozhodně nebyl problém s penězi, o kterých to dneska není už vůbec. Drží to lidé, kteří semnou chodí na fotbal 20 let a aktivita jde postupně pochopitelně dolů, rodiny, práce/směny, nastavení priorit. Nicméně si všímám, že je v kotli spoooustu mladých (dob15 let). S výjezdem asi nepomůžou, ale vidím v nich obrovský potenciál zatím alespoň na domácí zápasy. Musím říct, že jsem za ně rád, pač bez nich by např. nebyl kotel prázdný i 40minut před zápasem 👍 takže vydržme :)

  • Bonito33 - 31.08.2023, čtvrtek, 20:45
    (-3)

    Druhé nejdražší vstupné v lize - Slovácko. Po průměrování všech cen dle kategorií klubů, sektory atp. Nejdražší logicky Slavia, třetí Sparta.

  • zdrh - 31.08.2023, čtvrtek, 18:16
    (-3)

    Hráč faulovaný Ciciliou střídal 2 minuty po červené kartě. U Karabce hrál 10 minut a pak střídal. Pravděpodobně to bylo norální taktické střídání. Ale to samozřejmě nevíme. Pokud opravdu střídání Křapky (hráč faulovaný Cicilou) bylo ovlivněné tím faulem, tak je to přitěžující okolnost pro vyšší trest u Cicilii.

  • Ondra - 31.08.2023, čtvrtek, 17:31
    (1)

    V čem byl Krabcův faul mírnější než Rigina?

  • hromik - 31.08.2023, čtvrtek, 17:25
    (0)

    Tak Karabec 3 zapasy stop. To je nejvetši vysmech!!!!

  • Šovkovskij - 31.08.2023, čtvrtek, 17:07
    (2)

    Ještě zmíním hokej, Třinec a Pardubice. Oba kluby mají sice vynikající ekonomické zázemí, nicméně pro fanoušky udělaly akce za pakatel: Třinec svoji tiskovku před sezonou udělal v kině, kde kromě novinářů pozval i fanoušky, kteří pak mohli pokládat otázky a diskutovat. Pardubice udělaly autogramiádu na zámku, stovky lidí, fronty, spousta lidí se ani nevešla. Obojí v dnešním Sportu, takže plus reklama. Dovedete si představit něco takového zde?:-D

  • tomisek - 31.08.2023, čtvrtek, 17:05
    (0)

    Malovani na obllicej si muzou vzit na starost ultras

  • Petros - 31.08.2023, čtvrtek, 16:53
    (0)

    eLucky. Jo chápu, ale je to škoda, že zatím do toho vedení klubu nechce investovat, protože všichni tady to víme, že bez toho budeme jen stagnovat. A mě t Prostě ty Teplice fascinují co s podporou vedení ten jeden človíček tam dělá za divy 🤣 Jestli jim tam přijde na Pardubice zase 5+ tak už to nebude náhoda.

  • Šovkovskij - 31.08.2023, čtvrtek, 16:49
    (2)

    tvojemama: Souhlasím. Vždyť i na druhou ligu chodily tři tisíce a po postupu, respektive odkoupení licence bylo 6.000 standardem. Teď chodí 4.000 že setrvačnosti a klesá to dolů. Nelze se tomu divit, když to vedení nevadí a marketing je pro něj španělská vesnice.

  • eLucky - 31.08.2023, čtvrtek, 16:42
    (-1)

    to Petros: takových tipů máme všichni kolem klubu miliardu, ale není reálné, abysme všecko realizovali - dělá se prostě to, co je v silách klubu a případně dobrovolníků kolem. Když byla euforie a bylo tu několik dobrovolníků, dělali se různé velkolepé akce podobé těm, které tu jmenuješ, ale ty časy už sů pryč, ti dotyční už nejsou studenti a ani zrovna mladí s fůrou volného času. A bohužel generace po nich až na vyjímky nemá takový zápal tímto směrem.

  • Petros - 31.08.2023, čtvrtek, 15:50
    (0)

    No jo ale u každého fanouška s věkem a povinnostmi ten fanatismus a zapojení zákonitě jde dolů a teď to evidentně nikdo nedělá 🤷‍♂️ ode mě jsou to jen tipy na to co co sa vše dá dělat.

  • eLucky - 31.08.2023, čtvrtek, 15:21
    (-2)

    to Petros: To sů věci, které tu fungovaly a organizovali je fanoušci, kteří chtěli něco dělat a né enom furt remcat na fóru;):D

  • Petros - 31.08.2023, čtvrtek, 15:00
    (0)

    A před chvílí Teplice avizují na zápas s Pardubicemi takovou blbost co moc nestojí, přitom u mládežníků a děcek to má určitě velkou popularitu a nejedno dítko doma zavelí, táto jdeme zase na fotbal, já chcu mít zas ty pěkné barvy na puse :)) https://twitter.com/FK_Teplice/status/1697202842275123634?t=diIv6SNYLu8F82WFGyS2Uw&s=19

  • tvojemama - 31.08.2023, čtvrtek, 14:11
    (0)

    Fandajakhrom- Ono to určitě smysl má. Mě neříkej, že tu není potenciál na to aby chodilo průměrně 6000.

  • tvojemama - 31.08.2023, čtvrtek, 14:09
    (0)

    riedlss- klasika 😀

  • riedlss - 31.08.2023, čtvrtek, 13:50
    (0)

    Někteří solidně zandávají 👏🙃 příště některým hráčům zakážeme dávat branky :) osobně jsem za ně moc rád, pač jsme nemuseli některé hráče před derby zatěžovat a byla možnost se zase pro některé rozehrát bez ohledu na kvalitu soupeře. Radši si na sobotu nachystejte, vyperte bílé triko nebo dres ☝😄

  • Petros - 31.08.2023, čtvrtek, 13:36
    (0)

    CeZeRo, já mluvil o návštěvě v Teplicích na Jablonec, přes 5 tisíc. Tuším 2 kolo to bylo....

  • Petros - 31.08.2023, čtvrtek, 13:35
    (0)

    Nedávno v Teplicích měli dětskou noc na stadecu, promítali jim tam něco a přespávali prťata ve stanech na umělce před střídačkama....dělat jde milion věcí. Vtip je v tom, že v těch Teplicích teď nikdo snad nemůže před tím klubem uniknout, pořád se tam něco děje, je to vidět, mluví se tam o tom a zatím to vypadá, že jim to ty lidi i na zápasy dostává ve větším množství.

  • CeZeRo - 31.08.2023, čtvrtek, 13:31
    (0)

    Petros: Jablonec hrál doma se Slavií a se Spartou... když pominu, kolik tam bylo fanoušků hostů, tak 5 tis návštěvy na tyhle 2 týmy měl i loni

  • Petros - 31.08.2023, čtvrtek, 13:27
    (0)

    Netřeba tu furt operovat Skama, ty jsou samozřejmě úplně jinde....je třeba sledovat Teplice a práci jednoho člověka s mini rozpočtem a na sítích a co se děje tam. Na Jablonec ze začátku ligy přes 5 tisíc? WAU, u nás na Bolku bez bylo teď pod 4...uvidíme, jak tam budou pokračovat, ale zatím tam ta práce to ovoce přináší. My máme 20 leté výročí otevření stadecu za rohem. Už jsem se o tom s hešpym bavil a pár nápadů navrhl. Určitě něco připraví. Mu je třeba držet palce, kritika pokud se nic nebude dít se musí směrovat výš a ne na něj.

  • huhu - 31.08.2023, čtvrtek, 13:25
    (0)

    RobertFCS: já vím, proto tam taky píšu že chápu, že je to kvůli otevírání stadionu. Ale podle mě v menším měřítku to jde využít všude i během sezony a bez toho, aniž by se musel otevírat nový stadion.

  • fandajakhrom - 31.08.2023, čtvrtek, 12:41
    (0)

    Ps: nejake zasadni navysovani nakladu na marketing tu nema zasadni smysl... nic velkeho to neprinese... tim netvrdim, ze by se neco nemohlo nebo nemelo zlepsit...

  • fandajakhrom - 31.08.2023, čtvrtek, 12:40
    (0)

    Vubec nelze srovnavat top kluby, ktery sidli v jedinem ceskem velkomeste, coz je sam o sobe obrovsky trh s miliony obyvatel. Tyto kluby maji taky dalsi fanousky po cele ČR (mepochopitelne i na Morave) a tam ma opravdu smysl se marketingu v tomto rozsahu venovat. Vysledkem pak muzou byt vyrazne vyssi prijmy ze vstupneho, z prodeje dresu atdatd. UH je malomesto, ktere (pokud bude mit i nadale stejne tragicke vedeni) nema bohuzel potencial "byt vetsi"... muzeme byt vubec radi, ze se tady diky nekolika malo lidem hraje prvni liga

  • adolf - 31.08.2023, čtvrtek, 12:05
    (1)

    Změnil se za poslední roky marketingový tým ve Spartě? „Dost jsme ho rozšířili, což je úplný základ. A v tom má spousta jiných českých klubů rezervy, nemají dostatečné personálně silné interní týmy. V případě marketingu jsou s činností týmu samozřejmě spojené rostoucí náklady na kampaně, data, vybudování digitálního ekosystému, ale tu práci musí někdo vykonat. Je pravda, že ve Spartě začínám už sedmou sezonu a náklady na marketingový tým se navýšily, ale na druhou stranu výrazně rychleji rostou i příjmy z marketingové činnosti.“… tohle je přesně ta úměrnost kterou vedení asi nevidí

  • RobertFCS - 31.08.2023, čtvrtek, 11:59
    (0)

    Huhu..to je program jen na tenhle zápas Hradce, protože má slavnostní otevírání stadionu, což bylo dá se říct i u nás na slavnostním otevírání stadionu. Nemysli si že tohle by dělal Hradec na každý zapas😀

  • huhu - 31.08.2023, čtvrtek, 11:58
    (0)

    jako udělat koncert u stadionu s dalšími doplnkovými akcemi pro děti + občerstvení, kdy na tyto akce potom navazuje utkání, kdy si myslím podstatná část lidí řekne, že když už je tam , tak si tu vstupenku koupí i s dětmi, je myslím super marketingový tah jak si udělat základnu lidí a nalákat je na stadion

  • huhu - 31.08.2023, čtvrtek, 11:53
    (0)

    vím, že hradec otevřel nový stadion, tak z toho teď bude žít, ale ta snaha hned od začátku, tiše závidím: https://imgway.cz/hv50/Obrázek1.png

  • vajdik - 31.08.2023, čtvrtek, 11:04
    (0)

    Tak základ do dalšího léta je, aby se permice dali koupit / vyměnit online, pak až můžeme chtít aplikace nebo systém sdílených permic, či výhod pro letité držitele atd...

  • a jé - 31.08.2023, čtvrtek, 10:42
    (2)

    Da se pracovat s permici i apkami achjo jsme daleko za nima bohuzel👎ja si myslel , ze když uvidí i evropské jak to mají ze se tu zlepší třeba ty permice, atd ale nic

  • Hory - 31.08.2023, čtvrtek, 10:16
    (1)

    Tak to je jak z jiného světa. Hodně se mi tam líbí to, jak se dá pracovat s permanetkou.

  • vajdik - 31.08.2023, čtvrtek, 09:40
    (1)

    Jiný svět - ale.... https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/435907/marketingovy-sef-sparty-o-rustu-fans-neprobudili-jsme-se-pred-pul-rokem.html

  • vajdik - 31.08.2023, čtvrtek, 09:22
    (0)

    Osobně je mi jedno kdo bude v sobotu hrát, od toho je trenér - my si tu můžeme max psát koho by jsme si na hřišti přáli - ale pokud zíkáme tři body - tak pak můžeme říct že před repre pauzou budeme v TOP 4 (osobně 3.místo - jelikož Sigma v HK nevyhraje), což je úspěch a mě max budou chybět 2.b navíc které jsme mohli získat ze dvou zápasů Sigma + MB - zisk 1.b, měli jsme z těchto dvou zápasů na tři.

  • paya - 31.08.2023, čtvrtek, 08:35
    (-7)

    jojo, díky... škoda, že Pišta nedal penaltu, jeho hattrick by byl už na Německo nebo Premier league.

  • Valheru - 31.08.2023, čtvrtek, 08:06
    (-1)

    Fanoušek, co dokáže plivat na hráče týmu, kterému tvrdí, že fandí a přeje... neskutečně trapné a ubohé. Místo snahy o zlepšení sebevědomí a podpory si někdo myslí, že urážením a nadávkama vybudí někoho k lepším výkonům? Ti hráči tu jsou, mají smlouvu a i vy můžete svou podporou ty kluky posunout... jen byste nesměli mít, jak sám Pája píše, průvan v kebuli...

  • Hory - 31.08.2023, čtvrtek, 07:54
    (1)

    Paya - vůbec mi nevadí, když si někdo popustí uzdu fantazii v rámci nějakých mantinelů. A podívej se, jaký měl problém náš sobotní soupeř včera v poháru s mužstvem, jenž hraje stejnou soutěž jak náš včerejší soupeř. Tak proti komu by jsi chtěl Brandnera zkusit když ne proti Zlínu?

  • bambulak - 31.08.2023, čtvrtek, 07:53
    (-1)

    myslim, ze tu ironii by poznal i slepy

  • paya - 31.08.2023, čtvrtek, 07:13
    (-10)

    líbí se mi tady ta podpora Brandnera a Mihálika, ale to přece nemůžete myslet vážně!!!? Brandner tak akorát ukázal, kde je jeho místo a proti komu se dokáže prosadit....zápas proti amatérskému diviznímu týmu a vy tady házíte závěry s Baníkem apod.... vy musíte mít někteří opravdu solidní průvan v té kebuli :-D Brandner do základu na Zlín, útěk do Baníku,....achjooo :-D :-D :-D

  • drzý vandrák - 30.08.2023, středa, 21:50
    (0)

    Proti daleko lepším soupeřům v přípravě je dával, ale došlo na ligu a šel na lávku.

  • Bayern Munchen - 30.08.2023, středa, 21:18
    (0)

    drzý vandrák: aspoň by dal třeba konečně za Slovacko gól…

  • drzý vandrák - 30.08.2023, středa, 21:04
    (0)

    A co by si tam Juroška měl dokázat mezi dobrovolnýma hasičema ze severní Moravy?

  • Bayern Munchen - 30.08.2023, středa, 20:09
    (0)

    Kde byl dnes Juroška, mohl to být dobrý zapas na chycení i pro něho… snad není zraněný…

  • Mikulas - 30.08.2023, středa, 20:07
    (-2)

    No moc se neradujte s tim Brandnerem a Mihalikem. Nehráli proti silnému týmu.

  • bambulak - 30.08.2023, středa, 19:49
    (0)

    Babu: blbě jsem se tady pochopil, před tím mi nedoslo, ze je rec jen o sítích. tam byl samozřejmě důraz na dnešek v poradku

  • Babu - 30.08.2023, středa, 19:40
    (0)

    Vajdik a bambulak:to, že na sockach dostane přednost zápas, je snad uplně logické. Kdyby se v ten samý den pustil ven další příspěvek o sobotě, tak akorát zapadne, protože algoritmus fb není staveny na to, aby ti několikrát denně ukazoval příspěvek od stejného tvůrce, pokud nejdeš přímo na stránku Slovácka. Takže minimálně z tohoto hlediska to logiku má. Jinak na FB je sourez s partnerem od pondělí a na sobotu bude i doprovodný program. Nechte toho hespyho pracovat laskavě a nedeptejte ho tu :))

  • Lemmy - 30.08.2023, středa, 18:53
    (2)

    Tak co, to se zase Brandner rozstřílí, nepodepíše novou smlouvu a pak přestoupí zdarma do Baníku?? :D

  • fandajakhrom - 30.08.2023, středa, 18:51
    (0)

    Byli bychom vsichni radi, kdyby se Brandner chytl a zacal strilet goly 🤷♂

  • karagavrylydys - 30.08.2023, středa, 18:47
    (0)

    Brandner si hattrickem řekl velmi hlasitě o místo na hrotu proti Zlínu.

  • Nike - FCS - 30.08.2023, středa, 18:45
    (0)

    Brandner hattrick, teď ještě v lize dělat takové výkony :-)))

  • Hory - 30.08.2023, středa, 18:45
    (0)

    Brandner to konečně prolomil a už to půjde! Deset už asi ale nestihneme.

  • fandajakhrom - 30.08.2023, středa, 18:36
    (0)

    Nelži, 0:6 😌

  • Valheru - 30.08.2023, středa, 18:22
    (0)

    5:0 :-)

  • mafie - 30.08.2023, středa, 18:17
    (0)

    Slovácko nedalo penaltu

  • Valheru - 30.08.2023, středa, 17:45
    (0)

    Góly dávají ti, co je potřebují dávat... paráda

  • fandajakhrom - 30.08.2023, středa, 17:41
    (0)

    0:3... asi jasne 🥳

  • bambulak - 30.08.2023, středa, 17:41
    (1)

    Konečně se tito dva prosadili sobě rovným

  • fana - 30.08.2023, středa, 17:32
    (0)

    Vyhlaste státní svátek Mihálik dal góla

  • karagavrylydys - 30.08.2023, středa, 17:23
    (0)

    Brandner, Mihálik

  • fandajakhrom - 30.08.2023, středa, 17:19
    (0)

    Je to na idnesu... ale velmi strohe

  • Vosolys - 30.08.2023, středa, 17:18
    (0)

    Dik za info fando.

  • fandajakhrom - 30.08.2023, středa, 17:18
    (0)

    Zatim vedeme 2:0

  • Noobik - 30.08.2023, středa, 17:09
    (0)

    Kluci live prenos z Mol cupu asi neni co?

  • bambulak - 30.08.2023, středa, 16:54
    (0)

    borec, na todle jsme cekali!

  • riedlss - 30.08.2023, středa, 16:46
    (0)

    Někteří tu dělají jakoby ty ušlé miliony byly vaše nebo byste si dělali právo na to, o tom vědět detajly 🤷‍♂️je to směšné a pořád dokola, čisté zoufalství 🤏

  • fandajakhrom - 30.08.2023, středa, 16:27
    (0)

    Presne tak... mozna klubu neco v minulosti pujcil a ted si treba cast vzal zpet.. ohledne marketingu: neni to jen o rozumne mzde pro odbornika, ale taky o nejakem budgetu, ktery by mel mit k dispozici. A na takove veci asi nemame volne finance. Respektive je otazkou, co by to prineslo.. narust navstevnosti o 300 lidi na zapas?? 5000 a vic se na normalni zapasy proste chodit nebude... tecka

  • tomatos - 30.08.2023, středa, 16:08
    (0)

    To Nike: to že se neposiluje mě taky docela sere,ale nezapomínejme, že Zemek to tady přebral se mega sekerou a pak to dalších X let dotoval, takže se úplně nedivím, že si něco nechá

  • eLucky - 30.08.2023, středa, 15:54
    (1)

    to Nike - FCS: jestli v klubu není na nic - jak říkáš - tak jak je možné, že bez peněz hrajeme už 4. rok po sobě o čelo. Zase tu kurva nedramatizujte, jak kdyby se tu děli věci jako za Řezníka... Ano marketing je velká slabina klubu dlouhodobě, hešpy je svěží vítr, který má šanci s tím něco dělat, tak uvidíme jak moc to dokáže změnit. Není reálné, aby ve Slovácku na to dostal finanční prostor jako jinde, to je prostě realita klubu - pořád dokola je to o tom, že to musíš dělat protože to CHCEŠ dělat, né protože si na tom chceš vydělat. Marketingové tunely na klubu už byly a než toto, to radši nedělejme nic...

  • Nike - FCS - 30.08.2023, středa, 15:48
    (0)

    Nejhorší je, že nejsou ani ty prachy na tu nejdůležitější věc klubu a to nové hráče... a zas jsme u majitelů (spíše pana Zemka), kde zmizeli ty miliony? Stejná ohraná báseň, proč se k tomu vedení a majitelé nevyjádří, všechny podporovatele našeho klubu to určitě zajímá...Kde je ta pravda

  • Nike - FCS - 30.08.2023, středa, 15:46
    (0)

    Furt to stejné dokola, dokud Slovácko nepustí nějakou větší kačku na marketing a jim podobné věci, tak hold to tak bude vypadat.. Jak říká Hešpy, sám nic nezmůže, udělá hezké socky, hezkou grafiku ale co máš všechno dělat? Je to pořád dokola, že na marketing a fanoušky se sere...

  • hešpy - 30.08.2023, středa, 15:34
    (0)

    K derby vyšel příspěvek včera, vyšel by i dnes, ale logicky se budou dávat informace k dnešnímu zápasu. Já doufám, že se nejede na nějakou vlnu, kdy se bude dít na stadionu vždy něco, na Bolku jsem byl úplně sám, nedokážu se rozkrájet, abych delal x věci najednou.

  • vajdik - 30.08.2023, středa, 15:31
    (0)

    A to strohé - na MB to nešlo, otázka - a na jaký zápas to šlo??? A důvod proč stadion se Zlínem bude otevřený dříve - je nějaké bezpečnostní riziko - bude dost lidi a je lepší je mít ty lidi na stadionu než po parku , krčku a všude jinde - to je logické.

  • bambulak - 30.08.2023, středa, 15:30
    (0)

    Tak davat prednost poharu nekde u Ostravy pred domacim derby, jednim z nejvetsich zapasu v sezone, to je planovani na velmi podivne bázi

  • vajdik - 30.08.2023, středa, 15:23
    (0)

    Hešpy a to je to špatně - dneska středa - rodiny třeba trošku plánují do předu. Je poslední víkend před školou... A to je to - co tomu klubu chybí...ve středu se řekne - přednost má MOL Cup a na ten Zlín si ti lidi defakto najdou cestu sami že... A propo..raději budu mít program pro děti s MB než se Zlínem, kde já bych osobně dítě nevzal ani kdyby se dávalo vstupné zdarma.

  • mafie - 30.08.2023, středa, 15:21
    (0)

    Nevíte jestli bude nějaký přenos ? Na livesportu je , že dnes hraje pět ligových týmů a čtyři mají nějaký přenos , jen Slovácko nic.

  • hešpy - 30.08.2023, středa, 15:14
    (0)

    Tak nebude to nic bombastického, něco už bysme vydali, ale momentálně má přednost dnešní MOL Cup.

  • Mouses - 30.08.2023, středa, 15:10
    (1)

    Hešpy: Jestli se chystá nějaký program, tak by to chtělo promovat na maximum. Zatím jsem nic nepostřehl.

  • adolf - 30.08.2023, středa, 15:01
    (0)

    vajdik - nápad s regionálním jídlem je hodně dobrý. Obecně nechapu proč třeba nepřijedou dva foodtrucky kde budou např. burgery. V Trnavě chodí několik lidí a roznášejí bagety ze subway.. možností ke zlepšení spousta avšak pochybuju že se cokoliv stane a zase skoncim u cigára..

  • hešpy - 30.08.2023, středa, 14:46
    (0)

    Na Zlín bude stadion otevřený dřív a bude také nějaký program, na Boleslav to nešlo.

  • vajdik - 30.08.2023, středa, 14:46
    (0)

    A jen - klub by měl řešit i s provozovatelem občerstvení úroveň a kvalitu. Hrajeme si na regionální klub, Slovácké tradice a dostaneme hnusnou klobasu a cigaro na tisic let neskrabanem grilu od pana Soviše. Plusem určitě stánek s langošem, ale proč tu nemáme stánek s regionálními jídlem, něco typického (chleba sádlo, skvarky, okurek, v zimě zabijackove veci...atd) Ano, zase by musel klub něco možná řešit navíc nebo spíš něco zajete jakože fungujicí inovovat... zase to PROČ, že....

  • vajdik - 30.08.2023, středa, 14:41
    (0)

    eLucky + tvojemama - souhlas. Ale to je to typické Slovácko - nechtít víc - já říkám na MB došlo necelých 4.tis, vymyslet atrakce při super počasi (podpisovka hráčů Cicilia, skákací hrad...atd) / čase pro rodiny sobota 15:00 paráda / otevřít stadion tedy i dříve, pak by byl větší i profit pro stánkaře - chce to CHTÍT, ale má to i stranu B - kdo to bude dělat, což ve Slovácku problém č.1, kdo to bude zajišťovat a pak určitě to Slovácké - má to vůbec cenu pro těch pár desítek lidí navíc? Já říkam kua MÁ. Ale pokud nezaplatí klub člověka který to bude dělat za 35čístého, budeme furt za krále Klacka někde -20let. Viz permice pouze na pokladně stadionu. Při otevření stadionu HK manažer HK jasně odpověděl, takový stadion chce i člověka - marketéra, který ve schopnostek a velikosti klubu HK bude dělat tu práci kolem, která je v dnešní době nutná....

  • tvojemama - 30.08.2023, středa, 14:18
    (0)

    Elucky- Souhlas. Dělá to hlavně Sparta, Slavie a nový stadion Hradce. Teplice s tím minimem mají marketing super a udělá to rozdíl, takže to určitě smysl má.

  • eLucky - 30.08.2023, středa, 14:08
    (0)

    Já bych s tím boomem trochu brzdil - bohužel - zcela zjevně ho táhnou pražské eS jak doma, tak venku - Teplice měly doma Plzeň a Spartu - to vůbec není měřítko - teprve na zápasech s MB, Hradcem, nama... sa ukáže jestli se tam opravdu zájem zvedl. Nicméně to neumenšuje rozhodně, že tam se do toho snaží očividně šlapat, což je chvályhodné. Hradec - který se dočkal stadionu po x letech keců - taky není vůbec relevantní dnes, bylo by pěkné, kdyby jim to takto vydrželo třeba 5 let, ale moc tomu nevěřím. A Pardubice už se zcela zjevně vrací do nějakých standrtních kolejí - v sobotu tam bylo prej 3000, ale hlavně tam to je pouťová americká atmosféra pro rodiny s dětmi, klidně mě tu ukamenujte, ale z toho není reálne vybudovat stálou základnu - to sou přesně ti "fanoušci", kteří budou kočovat dle atraktivity soupeře, stadionu, věcí kolem, atmosféry... Co mě tam silně zklamalo a velice překvapilo byla prakticky absolutní absence domácího kotle... taky x let čekali na pořádný stadion, defacto by měli mít provoligovou euforii a eště k tomu nový stadion a tam je na tribuně skupinka pár bláznů, kteří nemožů byt slyšet ani na tu vedlejší tribunu. To už je horší jak v Gottwaldově...

  • Hory - 30.08.2023, středa, 13:49
    (0)

    Mě by zajímalo, proč se na áčko v průběhu zápasu neroznáší žádné občerstvení, když co se tak dívám, tak v jiných sektorech to funguje. Ví to někdo?

  • vajdik - 30.08.2023, středa, 12:03
    (3)

    Babu budu oponovat - poslední zápas s MB - krásné počasí - stadion se otevřel snad hodinu před - PROČ, pro děti kdy byly prázdniny žádná atrakce - PROČ? Občerstvení - za mě jedno z nejhnusnějších v lize - černé klobásky a cigaro - PROČ? atd atd... takto to fakt na ten stadion nedostaneš a ta návštevnost jede na nějaké setrvačnosti. Není člověk, není vůle... A jen to, kdyby byl online předprodej permic, zase ti to udělá třeba stovku / dvě předplatitelů navíc...což je pro slovácko třeba 5-10%... Ale prostě se nechce...nejsou lidi...

  • Babu - 30.08.2023, středa, 10:09
    (0)

    Hory: ale to není komplexní pohled. Nehráli jsme ještě se Slavií, Spartou, Plzní a Zlínem. Hrajeme pořád ve tři, což spoustě lidí nesedí. Plus Teplice a jiné týmy se hecují, ale uvidíme, jak dlouho jim to vydrží. V Pardubicích byla návštěva jakž takž, ale nemají kotel a v podstatě žádnou atmosféru. Já si počkám na čísla po 15. kole :-) (ale ano, neznamená to usnout na vavřínech a čekat, že se to udělá samo, to ví určitě všichni :))

  • Bayern Munchen - 30.08.2023, středa, 08:28
    (0)

    Hory: ano ale hlavní příčina u Slovácka je ta ze ještě nehrálo s Pražskými S a Baníkem, kdy za nima přijede vždy cele Děcko fanoušků… to je jediný důvod u Slovácka jinak je to v průměru každý rok stejné…

  • Mouses - 30.08.2023, středa, 08:27
    (0)

    Ale to je pořád dokola...Všude se snaží s fanoušky nějak pracovat, jen tady chcípl pes. Hešpy to sám nespasí, ikdyž odvádí skvělou práci co se týče videii, grafiky apod...

  • Hory - 30.08.2023, středa, 08:24
    (0)

    Zajímavý článek na i Sportu ohledně toho jak se celou ligou zvedá návštěvnost a jen tři mužstva jsou na tom s návštěvností hůř, než vloni .Liberec, Olomouc a Slovácko ...https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/435887/liga-laka-navstevnost-roste-co-pomohlo-inspirace-s-i-nove-stadiony.html

  • Mouses - 30.08.2023, středa, 06:41
    (0)

    Realizační tým české U21 rozšiřuje coby nový asistent Jan Baránek 30letý bývalý hráč Baníku a Plzně, dnes asistent Slovácka. Doplní Jana Suchopárka, Michala Horňáka a Petra Koubu.

  • tvojemama - 29.08.2023, úterý, 21:15
    (0)

    Valenta potvrzuje, že je fakt kvalitní. Snad si ho Slavie v zimě nestáhne.

  • tvojemama - 29.08.2023, úterý, 21:13
    (0)

    https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-fortuna-liga-datove-zrcadlo-ligy-mezi-ctyrmi-nejplatnejsimi-posilami-jsou-dva-slaviste-a-zadny-spartan/OjAKgbRE/

  • bambulak - 29.08.2023, úterý, 20:25
    (0)

    zraneny odkulhal

  • Noobik - 29.08.2023, úterý, 20:09
    (0)

    Nevíte někdo proč borek dnes střídal v MOL Cupu?

  • celtic - 29.08.2023, úterý, 17:06
    (0)

    dobrý rozhovor s filipem po zisku vietnamského titulu...taky hodně vzpomíná na slovácko (jak se tu pilo :) ) ...https://www.sport.cz/clanek/fotbal-po-titulu-musel-zmizet-jak-se-ve-vietnamu-slavi-chvilemi-jsem-si-pripadal-jak-na-morave-usmiva-se-nguyen-5012040#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest229_zmenseni_velkych_entit_varCC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • eLucky - 29.08.2023, úterý, 14:16
    (0)

    to BM: To je ale momentální stav, všeci v béčku sů eště mlaďoši a jakékoli chyby u obránců sů vidět ještě víc než u ostatních - kromě golmanů. Podstatné je, aby se zlepšovali i přes chyby... radši ať hraje chybující mladík, který se obouchá a postupně se to naučí, než zkušený stoper bez perspektivy... Jinak letos sem eště na béčku nebyl, takže nemožu hodnotit jak hraje/nehraje obrana a na základě sestavy nebo výsledku to rozhodně dělat nebudu.

  • eLucky - 29.08.2023, úterý, 14:12
    (0)

    to vajdik: Já to ale nerozporuju, pouze říkám, že Káca ukázal, že si důvěru v začátku zasloužil a odvděčil se za ni. V hokeji je toto asi ještě víc vidět díky tomu, že rodiče-hokejisti dají svým potomkům možnosti a zázemí na jaké málokdo z NoName hráčů může dosáhnout, pokud k tomu ještě mají nějaký ten talent poděděný, tak prostě možná stejně talentované hráče, ale bez potřebného zázemí, předhání...

  • vajdik - 29.08.2023, úterý, 13:29
    (0)

    eLucky - s tou poslední větou s tebou nesouhlasím, nejde jen o Kadlece ale jakéhokoli syna bývalého ligisty natož reprezentanta a nejen ve fotbale ale i v jiném sportu. Pokud máš dva na stejné úrovni - hraje ten "syn ligisty", nebo to že třeba Michal v mladém věku dělal spoustu chyb - ale dal šanci dostával...atd, můžeme to stejné říct i o No Name hráči. Jooo Borek třeba by mohl vykládat, ale kdyby se nejmenoval Borek, ale třeba Stejskal, Kinský, Vaniak... Má ty začátky určitě lehčí. To mi nevymluvis. Podívej se třeba na hokej a nominace 18-20tek, půlka jmen jsou synové těch Zidlickych, Špačků, Ivanu, Altriktru, Zabranskych, atd... Ano, máš geny jako mladý kluk, ale máš i toho známého otce, a to je třeba na začátku veliký náskok.

  • Bayern Munchen - 29.08.2023, úterý, 12:55
    (0)

    Tak řekl to Košťuřík, ale je pravda, že zatím je Břečka zklamání... ale je fakt, že nahradit Kadlece nebude vůbec jednoduché, je opravdu top, obrovsky drží naši obranu a ještě podporuje útok... eLucky Onuoha v současnosti ani nehraje za B tým, je na lavičce poslední zápasy... a Šuvalija zatím tedy moc nezáří, protože zrovna letos má B tým spíš problémy směrem dozadu než dopředu a to bych osobně čekal spíš naopak... zvlášť když v obraně hraje Šuvalija, Onuoha, Holásek a už tam hrál letos i Srubek...

  • karagavrylydys - 29.08.2023, úterý, 12:55
    (0)

    Břečka Kadlece rozhodně nenahradí.

  • eLucky - 29.08.2023, úterý, 12:45
    (0)

    Břeču bych eště úplně nezatracoval osobně, už protože je to odchovanec klubu by si zasloužil dostat šanci se dostat do formy. Každopádně v Béčku je Onuoha a taky Šuvalija stále... čímž netvrdím, že je to náhrada z Kácu, ale takový hráč tady taky možná už nevyroste... Ale vzpomenete si eště na Kácu v kádru áčka cca skoro 20 let zpět? Neřekl bych, že byl tehdy lepší než dnešní Onuoha... taky při rozehrávce občas dělal až školácké chyby, ALE nebál se a postupně se zlepšoval. Navíc Káca tehdy bojoval proti spoustě chytrolínů kolem klubu, kteří lamentovali, že je v kádru jenom díky tatovi... což asi dostatečně dokázal, že byla kravina.

  • celtic - 29.08.2023, úterý, 12:39
    (0)

    Kosturik tam rekl presne toto...ze u nej je momentalne Kadlec nejlepsi stoper v lize,a ja s nim souhlasim taky...idealni by bylo kdybyslovacko vybojovalo pristi rok evropske pohary nejlip vyhrou mol cupu pripadne tretim mistem v lize😃😃😃 a verim ze by Kadlec dal spolu s Milankem jeste jednu sezonu v lize a v Evrope 😃

  • a jé - 29.08.2023, úterý, 12:26
    (0)

    Pozor Kadlecovu kvalitu jak to tu bylo napsané nema asi nikdo z ligy takže náhrada za něj může být Brecka proc ne a vyrustal z neho velky obránce, bohužel to Turecko mu trochu ublizilo

  • Bayern Munchen - 29.08.2023, úterý, 12:09
    (0)

    Však to tam taky ten Košťuřík říká, za ro končí Kadlec, který má repre formu a v našem týmu nevidí nikoho, kdo ho za rok adekvátně nahradí, Brečka to dle něho nebude, což rozumím, nemá Kadlecovu kvalitu...

  • pajazaslovacko - 29.08.2023, úterý, 12:06
    (-1)

    Vecheta povolán do u21 repre

  • Nike - FCS - 29.08.2023, úterý, 12:02
    (0)

    I kdyby to 3 nebo 4 místo bylo, dostaneme se do pohárů, a jestli z těch peněz zas nikoho nekoupíme a budeme mít zase o rok starší kádr, tak je to jen nafouknutá bublina, která praskne a vše se proti nám obrátí... Doufám že to vedení a majitelé vnímají a budou co nejdříve jednat... A budou se snažit dovést mladé a perspektivní hráče... Uvidíme až Kadlec skončí, co se bude dít.. ta naše obrana bude poloviční, to si bohužel, musíme přiznat....

  • kecipep - 29.08.2023, úterý, 12:00
    (0)

    Shodli se na tom s Kvasnicou, jeste tam ma promluvit Sigma. To by mel zkusit Kosturik napsat sem ten jeho tip

  • celtic - 29.08.2023, úterý, 11:29
    (0)

    Silon:...hezky se to posloucha,jak nas kosturik chvali v tom podcastu,jak mame kvalitni kadr...tipuje nas na ctvrte a mozna i treti misto v lize (kez by se kosturik trefil)..

  • silon - 28.08.2023, pondělí, 18:53
    (1)

    O Slovácku cca 42. minuta: https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/435830/zlobivy-kluk-kuchta-na-odchodu-kometa-z-vyskova-ma-bliz-slavii.html

  • silon - 28.08.2023, pondělí, 13:25
    (1)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-pohar-hlubinu-ceka-se-slovackem-nejvetsi-zapas-stolete-historie-hraci-si-vzali-v-praci-volno-usmival-se-trener-5011981

  • zdrh - 27.08.2023, neděle, 20:55
    (0)

    Hynda: dostane asi ty dva zápasy, protože proti Ciciliovi nemá 2 přitěžující okolnosti - hráč po faulu i nadále hrál (střídal 10 minut po červené, nepředpokládám jako důsledek faulu), pro Karabce je to první červená v životě. (Cicilia už jednu za surovou hru měl).

  • Hynda - 27.08.2023, neděle, 20:46
    (0)

    Dostane max 2 je to sparťan

  • fana - 27.08.2023, neděle, 20:42
    (0)

    Tak su zvědavý na disciplinárku kolik vyměří zápasů jako trest za Karabcův loket

  • Valheru - 27.08.2023, neděle, 19:12
    (2)

    Gratulace Filipovi Nguyenovi...ten se stal s novým týmem mistrem Vietnamské ligy.

  • Petros - 27.08.2023, neděle, 16:48
    (0)

    vajdík, ok teď chápu jak to myslíš. Já už su dávno smířen s tím, že prachy z Evropy sa rozpustily kdoví jak ale je to škoda. Každopádně, po demolici Zlína si budeme moct říct, že start do ligy se povedl a znovu nás táhne ta "staletá" obrana (vzadu i gólově) :)

  • vajdik - 27.08.2023, neděle, 16:00
    (0)

    Petros proč by šel fanoušek za majitelem? No protože majitel na to co si tu záda fanoušek očividně nemá nebo nechce mít, to si vyber co je ti bližší... To co se tu píše že je třeba, na tom se tu shodne asi levá i pravá strana fóra. Jen jedno ví nebo tuší jak to je s pokladnou a Zemkem a ti druzí si jedou tu svou o vydělaných penězích v Evropě a výchovném. Otázka je - kde jsou ty peníze. Ti smířlivý asi ví, nebo minimálně tuší.

  • tvojemama - 27.08.2023, neděle, 15:34
    (0)

    Petros- Souhlas. Dobře napsané. Třeba Prostějov si řekl za Juráska míň peněz a radši chtěl víc % z dalšího přestupu. Adediran přišel z Dukly stejně jako Kim tak asi těžko by to rozhodilo platovou politiku. Tanko v Baníku má asi větší plat. Je to trošku bizár. Přijde nový majitel, řekne se, že budem mít rozpočet na top 6, teď nepřijde nikdo a nikdo to nevysvětlí. Regino v pohodě a Valenta na tu hostovačku ok. Pořád když přijdou aspoň 2hráči v zimě tak to asi bude ok, ale když je tu Svedík tak je to chyba.

  • tvojemama - 27.08.2023, neděle, 15:27
    (0)

    vajdik- to je dobrá blbost :D

  • Bayern Munchen - 27.08.2023, neděle, 13:56
    (0)

    Petros: pěkně napsané… souhlas

  • Nike - FCS - 27.08.2023, neděle, 13:36
    (0)

    to Petros: Souhlas, někdo si tu pravdu holt nepřizná, teď je vše sice OK ale kádr stárne a problémy budou do budoucna nastávat a chce to řešit průběžně za v času.....

  • Petros - 27.08.2023, neděle, 13:29
    (1)

    vajdík, sorry jako, ale to co píšeš sou strašné sračky. ...proč by fanoušek šel s milionama za majitelem?? Tanko byl určitě na seznamu Svědíka a přesně tak, majitelé mají sledovat trendy co je nejžádanější zboží na českém trhu. Áčko vydělalo do plusu 50 mega, to je fakt co všichni víme. Že musí nastat přestavba kádru všichni víme. Že současný kádr furt má na špici všichni víme. Ale věk nezastavíš.... Druholigové týmy jsou skvělé síto pro ligové ohledně černoušků, spousta u nich pohoří, ale ti co sa tam prosadí tak je pečeť na to, že se adaptovali na místní podmínky a předpoklad, že uspějí i v první lize je dost velký, riziko pro prvoligisty, že se spálí u takového hráče je o dost menší.... a cena 5 milionů za Tanka byla naprosto směšná s ohledem na 50 mega vydělaných v Evropě.....dojedem na to za pár let, ne tuto sezónu a kdo tvrdí opak je blázen nebo člověk kterému stačí, že Slovácko bude hrát průměr a těchto pár skvělých let byl jen výkyv z normálu....

  • Nike - FCS - 27.08.2023, neděle, 13:06
    (0)

    Ty peníze by byly, jen za odchody, výchovné a poháry jsme vydělali tak 150 milionů, jen musí Zemek chtít a zpět část těch peněz investovat do rozvoje klubu...Nikdo neříká aby tady kupoval za jedno přestupové okno 5 nových hráčů za 20-30 milionů... Ale vždy třeba 1 max 2 zajímavé hráče, mladé hráče s velkým potenciálem si pořídit... no je to pořád dokola, záleží na majitelích a proto pořád opakuji, že to chce nějakou tu "férovku" s majiteli, aby jsme se my fanoušci dozvěděli jaké jsou další plány, vize klubu apod..

  • vajdik - 27.08.2023, neděle, 12:52
    (0)

    BM už jsem to psal vícekrát - Slovácko není Baník co se týče Fin možnosti. Ale jestli máš koule, dojdeš za Zemkem, dáš mu na stůl 5-10micu a vybereš si hráče a budeš čekat že z následného prodeje máš 50procent a budeš mu platit půl výplaty. Tak máš vystaráno když je to tak lehké...a nemusíš ani chodit do práce.

  • Bayern Munchen - 27.08.2023, neděle, 12:35
    (0)

    Tanko půjde za rok z Baníku pryč za obrovské peníze, potenciál v něm je velký…ale bohužel je to o majitelich o ničem jiném Brabec zainvestoval a investice se mu zhodnotí… jiní proste chtějí jen hráče zadarmo…

  • Bayern Munchen - 27.08.2023, neděle, 12:32
    (0)

    Skein: Lakouš psal o politice Vyškova… ale Tanko byl ve Varnsdorfu či Adediran v Dukle, to je jiná písnička…

  • Skein - 27.08.2023, neděle, 12:29
    (0)

    čtete ty diskuze vůbec? Lakouš to dobře popsal. Tady se některé věci budou omýlat stále a stále dokola.

  • a jé - 27.08.2023, neděle, 12:25
    (0)

    Nike presne nechápu tuhle nepolitiku vedení tam se dají získat peníze a někteří tady tvrdí že jsme maly klub tak kde jinde najít peníze

  • Nike - FCS - 27.08.2023, neděle, 12:13
    (0)

    Jen menší vsuvka... Včera Tanko dva fíky za Baník, za půl roku až rok odejde za 30 míčů, přišel za 5... jednoduchý byznys...Ale nám by se do útoku hodil ne jen skrz byznys ale i skrz výsledky a góly... Škoda, mluvilo se tady o něm, já tady mluvil zase o Adediranovi, než šel z Dukly do ČB...

  • Slinťa - 27.08.2023, neděle, 12:06
    (0)

    Taky máte tu nedělí nějakou hezčí? Je sranda, jak mi to ovlivní náladu na celý týden :)

  • cicmaaa - 27.08.2023, neděle, 09:51
    (0)

    Slinta: MB je zaneprázdněný, tento rok nebyl ještě na žádném fotbale. To bych přece musel vědět, on by se mě ozval...

  • Slinťa - 27.08.2023, neděle, 06:48
    (0)

    vandraK: Ne..psal normalne. Jen jsem tam mluvil se zajimavym chlapem a nevedel jsem, jestli je to on.

  • drzý vandrák - 26.08.2023, sobota, 23:22
    (0)

    Amen

  • riedlss - 26.08.2023, sobota, 23:15
    (1)

    Že by bylo někdy možná dobré se činit mišto řečí na comu. Diky vsem co byli, bylo to super 👌

  • drzý vandrák - 26.08.2023, sobota, 22:02
    (0)

    Předpokládám že nebyl a co jako?Napsal něco špatně?

  • Slinťa - 26.08.2023, sobota, 21:53
    (0)

    BM: byls tam?

  • Bayern Munchen - 26.08.2023, sobota, 20:02
    (0)

    Za mě dnes super 3 body… můj pohled na utkání první poločas jsme hráli hrozně a můžeme být rádi ze jsme v něm z jedné akce dali gól, opět skvěle na gól nahrál Petržela našemu útočnému obránci Kalabiškovi, vlastně teď nejlepší střelec týmu, ale klidně to mohlo být po prvním poločase 3:1, druhy poločas lepší tam jsme už Pardubicím nedovolili nic a kdybychom měli kvalitu vepředu tak to mohlo klidně skončit i 3:0 pro nás… ale nejvíc z celého zápasu mi zatrnulo v 1 minutě a faulu na Kadlece… snad bude ok, má oteklý kotník ale zapas dohral… doufám ze vedení ještě přemýšlí o posílení, kdyby totiž výpadnul ještě jeden stredak tak to budeme lepit horko těžko…

  • Hory - 26.08.2023, sobota, 18:25
    (0)

    Jedna věc mě dnes velmi zarazila u Jurošky a to, kolik nezpracoval balonů, měl jsem pocit, že snad všechny. To jsem byl opravdu nemile překvapený.

  • tvojemama - 26.08.2023, sobota, 17:26
    (1)

    Když dáme Zlín tak to bude skvělý start do ligy.

  • josmen - 26.08.2023, sobota, 17:26
    (0)

    dobre 3 body, diky borci. Gottwaldov musime sestrelit.

  • tvojemama - 26.08.2023, sobota, 17:25
    (0)

    Oni musí mít na livesportu upozornění jen když Slovácko prohrává :D. Jinak super 3body.

  • Hory - 26.08.2023, sobota, 17:10
    (0)

    Doufám, že na tak slabý tým narazíme i v případě dalšího utkání, ať to máme zase za tři body a můžeme říct, úvod soutěže je ok.

  • drzý vandrák - 26.08.2023, sobota, 17:01
    (0)

    Zlaté tři body.Naštěstí byly Pardubice slabé.

  • a jé - 26.08.2023, sobota, 17:00
    (0)

    Super 3 body škoda, že venku obrana pracuje lepe než v domácím prostředí

  • Skein - 26.08.2023, sobota, 16:58
    (0)

    hoši děkujeeeem. Jojo asi byly na fotbale :-DD

  • Bonito33 - 26.08.2023, sobota, 16:28
    (0)

    Jak se vede od začátku zápasu tak ani trenéři nám zde nedošli nic povykladat

  • Skein - 26.08.2023, sobota, 15:23
    (0)

    Goool. super

pristi
 Další články:
05.09.2023, úterý, 10:19 - Filip Vecheta: V reprezentaci se mně docela daří
31.08.2023, čtvrtek, 15:03 - Pro každého jsem Šumi. V derby býval kapitánem, teď ho prožívá jako ředitel
26.08.2023, sobota, 18:29 - Slovácko venku ani na potřetí neinkasovalo, v Pardubicích zvítězilo těsně 1:0
26.08.2023, sobota, 17:15 - Pardubice - Slovácko 0:1, domácí nedali šance, potrestal je Kalabiška
25.08.2023, pátek, 09:43 - Pardubicím odešla důležitá čísla, ale pořád mají kvalitu, říká záložník Havlík
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace