*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Slovácku to doma nejde, na jaře padlo už potřetí. S Jabloncem ho srazil Štěpánek

09.03.2024, sobota, 18:36
borci_unor_24_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka doma na jaře neuspěli ani na třetí pokus. Celek z Uherského Hradiště ve 24. kole FORTUNA: LIGY podlehl Jablonci 0:1. Jedinou branku nezáživného střetnutí vstřelil po hodině hry David Štěpánek. Branka Milana Petržely z prvního poločasu nebyla pro ofsajd uznána.

Po inkasovaném gólu sice přišel tlak domácích, ale pozorná obrana Jablonce Slovácko do vážnější šance nepustila. V zápase, který moc fotbalové podívané nenabídl bral body šťastnější tým.

Slovácko po třech prohrách v uplynulém kole vyhrálo v Karviné. Jablonec, který je v tabulce na 11. příčce, remizoval doma s Hradcem. Jako favorit šel do zápasu tým Martina Svědíka, který drží čtvrtou pohárovou příčku.

Pohled do statistik je nakloněný na jabloneckou stranu, z posledních tří zápasů vyhráli dva Severočeši, jednou byla remíza.

Jablonci scházel obránce Haiderson Hurtado, který za červenou kartu v Hradci dostal stopku na rekordních osm zápasů. Slovácko nastoupilo bez zraněného Michala Kadlece. Dobrou zprávou pro fanoušky bylo, že den před zápasem prodloužil o dva roky smlouvu Marek Havlík.

Po karetním trestu se na post stopera postavil Daníček, v útoku byl připraven Cicilia. Byl to právě reprezentant ostrova Curacao, který mohl jako první měnit skoré. Jeho hlavička v 25. minutě jen těsně minula jabloneckou branku.

Jméno Heslo
text
  • lupen - 30.03.2024, sobota, 18:52
    (0)

    Kopněte toho Heču někdo do prdele, to nemá smysl ..

  • a jé - 12.03.2024, úterý, 11:34
    (0)

    No jestli se majitele na to dívají tak, ze ted jsme v šestce bez investic a ostatní musi investovat tak to naraz bude velky pad

  • Skein - 12.03.2024, úterý, 11:27
    (-1)

    *reklamní pozice

  • Šovkovskij - 12.03.2024, úterý, 10:49
    (1)

    Vosolys: Asi tak nějak to bude... Zemkovi se za ty roky nedá divit, nasypal sem stovky milionů, ale pak není překvapivé, že to nebaví ani Skopala. Vůbec by mne zajímalo, jak ta jejich spolupráce probíhá a jak a na čem se domluvili před vstupem Solar Globalu do klubu. Optimální by zřejmě bylo, kdyby Solar odkoupil zbývající podíl, protože dva kohouti na jednom smetišti nedělají dobrotu a takhle to prostě nemůže pořád probíhat.

  • Vosolys - 12.03.2024, úterý, 10:24
    (0)

    Šovki, zatím co Skopal do klubu dává, Zemek z něj bere a pak to tak vypadá...

  • Šovkovskij - 12.03.2024, úterý, 10:16
    (-1)

    Skeine, nejsem vztahovačný, ale když už, tak Šovki:-D Co se týče nějakého videa s Martinem a jakousi modrou pozicí a panely, tak vůbec netuším, o čem je řeč, očividně někomu ujel vlak:-D

  • Skein - 12.03.2024, úterý, 09:52
    (-2)

    to Šovski, našli milí rádcové ty věci ohleděn webu? abys nepotřeboval lupu ;)

  • Skein - 12.03.2024, úterý, 09:50
    (-1)

    to Šovski: se podívej na video s Martinem na modrou pozici, pak se to objevuje na panelech a bylo to i ve švédsku, hlavně proto se to upeklo dle mě. Těžko soudit, čekal jsem něco jiného...ztm je to přešlapování na místě a ujíždí nám vlak na více frontách dle mé úvahy.

  • karagavrylydys - 12.03.2024, úterý, 09:31
    (0)

    Při výkonech, které na jaře předvádíme a při celkově špatné atmosféře mě docela děsí los. Doma Slavia a Plzeň, venku Teplice, Liberec, Hradec Králové a České Budějovice. Ani si neodvažuji tipovat, kolik jsme schopni uhrát bodů.

  • Šovkovskij - 12.03.2024, úterý, 09:02
    (2)

    Když do klubu vstupoval Solar Global, četli jsme rozhovory s pány Zemkem a Skopalem, kteří tvrdili, jak chtějí klub etablovat na špici tabulky, zaměřit se na mládež, rozvinout klubovou infrastrukturu a podobně příjemně znějící řeči. Když k tomu připočteme vydělaných sto milionů z pohárové Evropy, člověk se tetelil blahem v očekávání, jak se klub bude nadále posouvat po všech stránkách. Uplynulo však již hodně měsíců a můžeme hodnotit. Bohužel musím konstatovat, že klub se neposunul vůbec nikam a místo nějakého posunu spíše stagnuje a to v lepším případě. Celkem by mne zajímalo, jaká očekávání měl pan Skopal od vstupu do klubu a připadá mi, že dva majitelé nejsou zcela optimální, i když panu Zemkovi se jistě ulevilo. A jak je trefně poznamenáno v diskusi pod níže uvedeným článkem, majitelé připomínají paní Colombovou... Je velká škoda, že tady snad pořád ještě je takový potenciál klub posunout a místo toho vidíme jen stagnaci a úpadek. Při rozumných investicích jsme mohli být úplně někde jinde.

  • fana - 11.03.2024, pondělí, 19:56
    (1)

    a jé-smysluplný článek a pravdiví

  • Hynda - 11.03.2024, pondělí, 19:52
    (0)

    A jé 👍

  • a jé - 11.03.2024, pondělí, 19:41
    (3)

    https://medium.seznam.cz/clanek/zongl-slovacko-opet-prohralo-kam-to-vse-povede-51127

  • Skein - 11.03.2024, pondělí, 18:55
    (0)

    Tak tento víkend je v sekci týmy - články, kde, kdy se bude hrát. Bečko, ženy, dorost a dnes vyšly výsledky včetně videí k ním. Zmíňak o hračích je také v článcích. Jde to najít rychle ve verzi desktop i mobilní verze.

  • TK27 - 11.03.2024, pondělí, 15:50
    (1)

    Vždyť ti píšu, ze je to i na ofiko stránkách, sovki.

  • bambulak - 11.03.2024, pondělí, 15:43
    (0)

    A hlavne treba ti mladi cizinci, co prisli. Proc se o tom pise nekde ve clanku s Nemcickym, ktery realne nikoho nezajima. Proc to ten klub trochu neprodá, nepredstavi je? Neprida k tomu citaci nekoho z vedeni, ze se snazi a tohle jsou treba prvni vlastovky. Ale to je iks let dokola, jen je zarazejici, ze to tam fakt nikoho nenapadne.

  • Šovkovskij - 11.03.2024, pondělí, 15:25
    (0)

    TK27: Chápu, jak to myslíš. Já jsem však stará škola podle mne tyhle základní informace mají být v první řadě na oficiálních stránkách. Ne každý holduje sociálním sítím a ne všichni si někde např. na Facebooku hledá složitě například výsledky mládeže...

  • TK27 - 11.03.2024, pondělí, 14:31
    (1)

    Šovki, co se tak dívám, výsledky jsou pravidelně na FB mládeže a vídám to i na ofiko stránkách. Posily jsou vypsané u článku s Westem, respektive Němčickým. Takže bych zas neříkal, že člověk vůbec neví, co se v klubu děje. Co se týče majitelů, tak máš pravdu.

  • a jé - 11.03.2024, pondělí, 14:07
    (-1)

    Uz se to tu kdysi řešilo, prostě apka zaplatíš si nějaký rocni příspěvek a mel bys vse s první ruky, případně slevy, atd. Jenže.....

  • Šovkovskij - 11.03.2024, pondělí, 13:49
    (1)

    Tak ono je těch věcí samozřejmě více a netýká se to jen A týmu. Výsledky béčka, nebo mládeže aby člověk lupou pohledal, o nějaké rešerši nemluvě. A třeba zrovna když nyní posílilo béčko několik zejména zahraničních hráčů a nebylo by to zmíněno tady v diskusi, tak o ničem nevíme. Prostě člověk vůbec neví, co se v klubu děje. Kdy byl například nějaký výstup pánů Zemka a Skopala? Naposledy snad, když pan Skopal vstupoval do klubu. A to je již řádka měsíců...

  • TK27 - 11.03.2024, pondělí, 13:41
    (0)

    A nebude to náhodou tím, že na ofiko stránkách se to může zveřejnit, až když je vše oficiálně hotové? Tos teda napsal dobrý nesmysl.

  • lupen - 11.03.2024, pondělí, 13:36
    (0)

    TK27 - v posledních letech ? Kromě podepsání Havlíka jsem o všech přestupech doposud slyšel dřív než se objevily na našich oficiálních stránkách :)

  • TK27 - 11.03.2024, pondělí, 11:15
    (-2)

    A které informace se dočteš dřív z novin jak z klubu?

  • lupen - 11.03.2024, pondělí, 10:59
    (4)

    silon - souhlas, ale na druhou stranu si za tu svoji nekomunikaci s fanoušky klub může trochu sám. O změnách se kolikrát dočteme z různých novin nebo fóra dřív jak z klubu :)

  • silon - 11.03.2024, pondělí, 09:28
    (-1)

    Já se fakt divím, jak hystericky jste schopní reagovat na neověřené zprávy zvenčí. Vždyť sami musíte vědět, kolik zaručench zpráv se ukázalo jako nepravdy. Jak Svědík neprodlouží, jak půjde k repre, jak ho Šádek protočí s Koubkem, který půjde k repre, jak Havlík nepodepíše, protože půjde tam kam jde Svědík a nakonec podepsal tady. A jak to psal ten a ten, a ten má fakt zaručené zprávy atd. Vůbec netvrdím, že se případně něco nedluží, ale většina z Vás reaguje na cokoliv, z čeho vychází Slovácko negativně, úplně nesmyslně.

  • myjsmeslovacko - 11.03.2024, pondělí, 09:27
    (0)

    Jede někdo do Teplic?

  • a jé - 11.03.2024, pondělí, 09:25
    (0)

    V čem klub poškozuje?

  • drzý vandrák - 11.03.2024, pondělí, 09:12
    (3)

    Klidně to zavři.Pak by to chtělo ještě nařídit Mádlovi,Košťuříkovi a dalším, aby psali pouze pozitivní zprávy.....

  • karagavrylydys - 11.03.2024, pondělí, 09:11
    (2)

    Zrušit všechny ty internety!

  • bambulak - 11.03.2024, pondělí, 09:09
    (3)

    Zrusit vsechny nazory a diskuze, internet odpojit a nahnat do kasaren, jako za starých :))

  • Lemmy - 11.03.2024, pondělí, 09:05
    (-4)

    Když to tak pročítám, možná by stálo za řeč omezení/ zrušení tohoto fóra které dlouhodobě klub spíš poškozuje...

  • bambulak - 11.03.2024, pondělí, 07:58
    (0)

    fana, mozna by to prvni chtelo rozumet psanemu slovu a pak neco psat

  • fana - 11.03.2024, pondělí, 07:52
    (0)

    Nevím no Rigi hrál od začátku do konce

  • lupen - 11.03.2024, pondělí, 07:39
    (1)

    fana - Já jsem tam teda Ciciliu s Juroškou od začátku neviděl ...

  • fana - 11.03.2024, pondělí, 07:13
    (0)

    lupen-asi jsem se byl dívat v sobotu na céčko a ne na áčko, protože Rigina jsem tam viděl od začátku do konce

  • adolf - 11.03.2024, pondělí, 07:11
    (0)

    Jestli to však hráči kvůli vyplatam bojkotují tak to nechápu… měli by být přece vděční že se tu hraje liga :)))

  • adolf - 11.03.2024, pondělí, 07:08
    (0)

    S vyplatama byl problém už v září, tenkrát se to asi rychle vyrovnalo a nakonec z toho byl slušný podzim. Doufejme že se to tentokrat povede stejně.. nebo že se zemek konečně probere a prodá to např. Komarkovi

  • Hory - 11.03.2024, pondělí, 07:05
    (0)

    Myslím, že bude dobrá varianta, pokud Martin půjde do Plzně a z Plzně na jeh místo přijde Honza Trousil. Zatím tomu vše nasvědčuje.

  • lupen - 11.03.2024, pondělí, 07:02
    (0)

    Prohra patří k fotbalu, ale to co naši hráči předvedli to byl humus jak za dob Korduly. Svědík totálně vyhořívá , on není ten trenér co by na to sral a jen se držel místa. Bohužel jsem tam včera dobrý výkon neviděl od nikoho. Co ale kurva nechápu je proč nehrál od začátku Cicilia s Juroškou ?? To je momentáně jedinná varianta co nám funguje. Svědíkovi můžeme být vděční a postavit mu před stadionem sochu ale teď už bych mu přál někde jinde dobrou nabídku a vedení co na něho nebude srát.

  • bambulak - 11.03.2024, pondělí, 06:52
    (-1)

    V Jablonci jsou na to ale roky zvykli a ví, ze to Pelta proste sežene. Tady je to zase po čase nezvyklá situace a já bych si tak jistý rychlým doplacenim nebyl, zvlášť když jsou oba majitele ve stejném byznysu

  • Hory - 11.03.2024, pondělí, 06:43
    (0)

    To, že v Jablonci dostávají výplatu s někalika měsíčním zpoždění ví snad každý a tedy v komfrontaci dvou mužstev které jsou platově na tom stejně, to bylo poznat, jak se kdo k tomu staví. Ano, pokud je to pravda, je to špatné, každý má za svoji práci dostat zaplaceno tak, jak to má ve své smlouvě.

  • bambulak - 11.03.2024, pondělí, 06:09
    (-1)

    No když se ke mne na podzim dostalo, ze hraci bečka nedostávají, dostal jsem tu bídu. Ale ze to sahá i do prvního týmu, to jsem netušil. Očividně tu vzniká fakt velký problém, na kase, na hřišti, v kabině i v akademii.

  • Noobik - 11.03.2024, pondělí, 05:44
    (0)

    Zde je tweet, kde jsou i komentáře. https://x.com/ludekmadl/status/1766929786864091210?s=46&t=eTVsNLNK3bWqpJT1iEk8UQ

  • a jé - 10.03.2024, neděle, 22:28
    (0)

    Tak hlavně, že máme dva majitele

  • a jé - 10.03.2024, neděle, 22:21
    (0)

    No mě napadla i tahle možnost, ale nechtěl jsem do toho vrtat

  • Petros - 10.03.2024, neděle, 22:16
    (0)

    I to by mohlo být vysvětlení toho bezemočního výkonu v sobotu.....

  • kecipep - 10.03.2024, neděle, 21:57
    (0)

    V termínu se neplatí skoro nikde, ale překvapivá zpráva to asi pro nikoho z nás není ne?

  • zdrh - 10.03.2024, neděle, 21:55
    (0)

    novinář Mádl na Twitteru: Jdou zvěsti, že Slovácku to drhne nejen na hřišti, ale takříkajíc i na kase. Údajně se v termínu nevyplácí všechno, co se vyplácet má. Ze základu. A to jsou přitom prémie za body na jaře skoro na nule, takže na těch se ušetří.

  • drzý vandrák - 10.03.2024, neděle, 18:53
    (2)

    Jen ať si to přečte, třeba to v Teplicích postaví už od začátku, tak jak má.

  • celtic - 10.03.2024, neděle, 18:47
    (0)

    Tvoje máma a Riedlss....pokud ste si všmli tak jsem na konci dal tři smajlíky,,,což znamená,že to beru jako srandu,recesi....dobře vím,že si Svědík tyto naše diskuse nečte,jinak by se z toho zbláznil,,,a to my nechceme :) :) :)

  • tvojemama - 10.03.2024, neděle, 18:19
    (0)

    Riedlss- Jn, kdyby si to tady Svedík četl tak už dávno z toho má deprese 😅😅

  • Skein - 10.03.2024, neděle, 18:00
    (-1)

    Martin to řekl a říká pořád. Už v minulých měsících.

  • riedlss - 10.03.2024, neděle, 17:55
    (0)

    Nevím, co by si tak trenér a hráči z této diskuze vzali🤷♂😄to fakt sedlo👏

  • a jé - 10.03.2024, neděle, 17:43
    (0)

    Co se týká Milana tak to je stále stejná písnička obejde prvního, druhého a na třetím to ztrati, kdyby obešel jednoho, případně druhého protoze to umí a nahrál tak by to bylo lepší🤔 to mě na něm vážně štve

  • celtic - 10.03.2024, neděle, 17:35
    (0)

    škoda,že si tyto naše diskuse nečte Svědík a hráči :) :) :)

  • celtic - 10.03.2024, neděle, 17:27
    (0)

    drzy vandrak..naprostý souhlas,hrát by měli mladé pušky,,Juroška,Blahut a nebál bych se zkusit Holáska na stoperu.. (kdy jindy),když chybí Káca...Petržela včera v šedesáté minutě už se držel za koilena,když sme rozehrávali roh,,,a pak z toho protiútoku padl gól...za mě Petržela je svěží prvních dvacet minut....pak jen kličkuje,nepřesně nahrává ,kupí chyby a nestíhá,,,,já bych ho stavěl nejdřív v 70 minutě,,,20 minut bohatě stačí,,,at radši hrávají mladší a perspektivní

  • sassha - 10.03.2024, neděle, 16:16
    (0)

    BM Svědík na jaře taky zrovna nezáří, včera za nim taky něco šlo

  • drzý vandrák - 10.03.2024, neděle, 15:58
    (0)

    BM:Většinou s tebou souhlasím, ale ta tvoje nedotknutelnost Martina je až přehnaná.Všichni víme co tu odvedl, ale když napíšu, že nepostavil nejsilnější sestavu, tak si za tím budu stát.Zopakuji ještě jednou, Juroška i Blahút podávali na jaře nejlepší výkony z našeho týmu a trenér je nevyužil.Jak mám rád Milánka i jako člověka, tak by neškodilo kdyby naskočil až v průběhu.

  • a jé - 10.03.2024, neděle, 14:51
    (0)

    Ja vam do toho všeho uvažování házet vidle, ale může se stát, že Kadlec skonci a pak co? Je to v blbou dobu, ale teď se to dá zkusit co bude pak

  • tvojemama - 10.03.2024, neděle, 14:50
    (0)

    BM si mě získal na svoji stranu a po dlouhé době jsem spíš pesimista. Liga je strašně vyrovnaná a pokud neposílíme v létě tak klidně o to 10místo hrát můžem 🥲. Jinak samozřejmě fandím dál a vždy budu

  • tvojemama - 10.03.2024, neděle, 14:48
    (0)

    bambulak- jn, bohužel to vůbec nefunguje

  • tvojemama - 10.03.2024, neděle, 14:47
    (0)

    BM- Zase souhlas se vším 😅🙂. Heča na podzim i podle dat byl v pohodě. Teď na jaro už je to horší a zajímalo by mě jak je na tom teď. Ono celkově golmani mají strašné výkyvy. Kalabiška aspoň nějakou rozehrávku má. Za Liverpool když nastoupí Van Dijk tak přinese klid a výkony ostatních jdou nahoru. To samé je to u nás s Kadlecem.

  • bambulak - 10.03.2024, neděle, 14:08
    (1)

    Jojo, ten vcerejsi trojuhelnik Heca, Danicek, Hofman, to bylo fakt exkluzivni

  • Bayern Munchen - 10.03.2024, neděle, 13:58
    (0)

    Mě teda Daníček poslední dobou nepresvedcuje ani na stoperovi…jde vidět ze s Kadlecem rostl výkon vždy i toho druhého stopera, to ten Kalabiška má stoperů je za mě lepší varianta aspoň se nebojí rozehřát směrem dopředu… jo a jinak stále čekám kdy přijde zápase kde nás Heča podrží, kdy budu moci napsat ze to byl vyloženě zapas jen díky gólmanovi, zatím za mě tento borec největší oslabení…

  • Bayern Munchen - 10.03.2024, neděle, 13:51
    (0)

    No díval jsem se dnes na B tým a tedy žádná sláva to nebyla… nevím kdo z tohoto týmu by měl někdy mít na A tým… v klubu je hodně věci špatně, mládež na sestup ne jen U19 ale zrovna třeba U17 taky není někde vysoko v tabulce.. i když včera důležitá výhra U19 ale jsem zvědavý zda na to naváží… B tým udržet MSFL taky nebude mít jen tak, dnes mě vůbec nepřesvědčili… a A tým jsme včera viděli… nejvíc mě sere tady ty útoky na Svědíka, co má jako dělat, včera první poločas Havlík na podhrotu a Trávník s Kohutem v záloze, jak to vypadalo hrůza, Kohút proste a ani Kim nemůžou hrát defenzivniho záložníka, druhy poločas Havlík opět zatazen a aby vůbec fungovala rozehra od obránců tak tam musí běhat jinak totiž nejsme schopni překonat soupeřův stred pole s Daníčkem a Hofmannem, ti to pouze nakopavaji, a když to nakopnou, tak to je o tom zda to uhraje Cicilia či nikoliv, hrozne jednoduché a čitelné… a jakmile ještě Havlas není v pohodě tak to je obrovský problém pro Slovacko, protože s nim hra roste i padá, on je jediný kdo je schopen tomu dat myšlenku, bohužel…

  • fana - 10.03.2024, neděle, 13:50
    (0)

    Hory příště si nalej do očí kyselinu, třeba pak líp uvidíš

  • Hory - 10.03.2024, neděle, 13:43
    (-1)

    Celtic - za mě včera Daníček s Doskim nejlepší hráči.

  • celtic - 10.03.2024, neděle, 13:38
    (0)

    jo a do obrany vedle Hoffmana bych zkusil dát bud Holáska (at se otrká) nebo Břečku (záleží jak je na tom zdravotně,zda by zvládl celý zápas,,,ale Daníček ne,,,,včera hrál strašně,jeden z nejhorších hráčů

  • celtic - 10.03.2024, neděle, 13:33
    (0)

    Karagavrylydys :..škoda,že si tu tvou sestavu,zde na fóru nepřečte Svědík...asi bych dal stejnou sestavu...jen místo Daníčka bych tam dal asi Hoffmana místo Kalabišky a Kalabišku bych dal jako defenzivního záložníka (tuto pozici ještě nehral :(),,,protože Hoffman a Kalabiška jsou skvělí hlavičkáři na standartky a Daníček jen přihráva dozadu k Brankařovi,není konstruktivní

  • a jé - 10.03.2024, neděle, 13:16
    (1)

    Protože když v béčku vidi s jakou pohodou hraje áčko tak tam raději nikoho nechtějí ještě by jim to porazili

  • bambulak - 10.03.2024, neděle, 12:53
    (0)

    ono to bohužel vypadá ze funguje máloco

  • sassha - 10.03.2024, neděle, 12:49
    (0)

    Proč nešel skoro nikdo ze širšího kádru dnes za béčko. Břečka, Kvasina a další nerozeznání. Béčko hraje úplně ideálně den po áčku doma a nic.Trochu to vypadá, že propojení úplně nefunguje, jak by mělo

  • karagavrylydys - 10.03.2024, neděle, 12:46
    (0)

    sestava na Teplice: Fryšták - Reinberk, Hofmann, Kalabiška, Doski - Blahút, Trávník, Daníček, Havlík, Juroška - Cicilia

  • fana - 10.03.2024, neděle, 12:38
    (0)

    A Svědíkovo střídání nepochopitelné

  • fana - 10.03.2024, neděle, 12:29
    (0)

    Lemry zdechlé, když vás to nebaví tak sa na to vyserte a nehrajte

  • drzý vandrák - 10.03.2024, neděle, 11:19
    (0)

    celtic:Včera už jsme to popsali, ale vzhledem k tomu,že tomu nerozumíme, tak bych tento dotaz minimálně od novinářů očekával.

  • celtic - 10.03.2024, neděle, 11:07
    (0)

    mě mrzí,že se novináři na tiskovce nezeptali ,proč tam nedal vůbec Blahuta,,,za mě hráč,který by tam včera oživil ty důchodce,,za mě měl by hrávat v základu,to samé Juroška...když hrál Blahut proti Pardubicím,tak byl nejlepší na hřišti....

  • a jé - 10.03.2024, neděle, 10:56
    (1)

    Fando ke Karviné, ano sice vyhráli, ale ze by oslnili to se říct nedá, a co se týká Svedi no je pravda, ze výkony pred rozhodnutím vypadali jinak, dle mého uz ho to tady nebaví a jen čeká kdo se ozve v lete a ja se mu vůbec nedivím

  • TK27 - 10.03.2024, neděle, 09:57
    (0)

    To, ze majitele nemuseli nic platit je samozřejmě nesmysl. Reklama - 80 milionu, tam jsou ty peníze.

  • fandajakhrom - 10.03.2024, neděle, 09:53
    (0)

    Jak se rika - vitezna sestava (z Karvine) se nema (asi logicky) menit

  • fandajakhrom - 10.03.2024, neděle, 09:52
    (1)

    Oni si nikoho zbavit nepotrebuji.. otazkou je, co samotny Svedik. I na tribune uz se neslo, ze na to v posledni dobe (co neuspel a nestal se z nej repre trener) nedava to, co drive 🧐 tezko rict.. ja hlavne nechapu, proc nepostavil od zacatku Kalabisku do obrany (libi se mi tam), Danicka do zalohy jako driv (lepsi variantu nemame!!) a proc nehrál od zacatku s cecilkou i juroska, kdyz jim to celkem jde

  • Petros - 10.03.2024, neděle, 09:48
    (1)

    Já bych to tak dramaticky neviděl...že by ti naši "staříci" se chtěli zbavit toho, kdo z nich vyždímal maximum a dal jim i díky tomu na sklonku kariér na platech a prémiích vydělat slušný peníz??? Za mě blbost. Prostě, se ukazuje to na co právě trenér víc jak rok upozorňuje. Že ty hráče dostal na nějakou úroveň, ale to je tak vše. Lepší nebudou, naopak s věkem se to bude horšit. Prostě v zadu chybí na rozehru a celkově Káca. Mara he totálně z formy, to si tu musíme na rovinu přiznat a tím pádem je z toho holomajzna. Ale samozřejmě, včera z nich nešla ani energie, bojovnost to urvat a to je špatně....Nemůžu si pomoct,když sme si tu početli že za posl rok a půl si klub na sebe vydělal sám a majitelé nemuseli nic ze svého platit, tak nechápu že nic nepustili na opravdové posily. Ne že se zadara veme za zenitem Heča, Břečka co taky rok v Turecku nehrál, teď Kvasina co je v bledě modrém to samé, borec co nikde rok nehrál....a Svědík co už s tím může dělat. Za mě sa ještě drží, dyť vidí deno denně jaký obrovský potenciál tu byl a promrhává se. Furt ale chcu věřit, že se nějak nakopnou a zabojují. Ti okolo nás nám furt dávaj šanci :)

  • Hory - 10.03.2024, neděle, 07:59
    (0)

    To, co včera mužstvo předvedlo, mi přišlo, jak když se tým chce zbavit trenéra.Nic hnusnějšího jsem v podání Slovácka v letošní sezoně neviděl.Tím, že sedím na áčku hned nad naší střídačkou a pozoruji i našeho trenéra, jsem měl z něj včera pocit, že ani on to utkání moc neprožívá a neřeší. Jak se říká, ten vztah je oboustranně už asi přechozený. A co předváděl včera Heča, jako celé jaro je katastrofa. Vůbec nechápu, proč tento hráč je v základu. Asi je to o tom, že nikdo nechce nic měnit, nic zkoušet, nic riskovat,ale to už jsem u toho trenéra...

  • Slinťa - 10.03.2024, neděle, 03:59
    (0)

    Trenér to popsal naprosto přesně, otázkou je, co s tím dál. Prohrát se může, ale po boji. Tohle byla ostuda. Letos jednoznačně nejhorší zápasy, co se týče nasazení, byly s Jabloncem. Uvidíme v Teplicích, nezbývá než vyjet a věřit. Vždycky si vzpomenu na fanoušky z Dycky Sunderland. Jak byli nasraní po zápase a za týden do toho šli nanovo. Holt to je úděl fanouška, fandíme, když vyhráváme, fandíme, když prohráváme. Ale bezkrevné prohry osobně neberu...i když to je hráčům asi ukradené, jak to beru.

  • Palo - 09.03.2024, sobota, 21:33
    (0)

    Kdyby... 🙂

  • Bayern Munchen - 09.03.2024, sobota, 21:26
    (0)

    Kdyby vedení přivedlo náhradu za Valentu tak teď máme luxusní náskok na 4 místě a do konce sezóny už by v podstatě nebylo o co hrát… teď čekám kolik chytnem v Teplicích… obrana bez Kadlece taky poloviční, jde vidět jak ten kdo sním hrál ve dvojce tak ten jeho výkon hra s Kadlecem zvedla…

  • celtic - 09.03.2024, sobota, 20:54
    (0)

    Kurna ,kdyby sme hrali jak posledni kola na podzim tak mame 13 bodovy naskok na banik a bojujem o treti misto

  • DuckyDuck - 09.03.2024, sobota, 20:46
    (0)

    Nakopávaný strašný fotbal. Možná to bylo dáno i hřištěm, uskákaný pomalý trávník, po stranách pomalé, bez střel a když už se někdo dostal k vápnu zasekl a pokračovalo se do stojícího hráče. Možná projaučované, ale za mě povrch tomu taky moc nepřidal a to, že to nikdo nedokázal zatáhnout do vápna je taky na pováženou. No nic, jede se dál :)

  • fandajakhrom - 09.03.2024, sobota, 19:28
    (0)

    Taky bych rekl mirne prokaucovany zapas. .. neda se.. musime zabrat v dalsich zapasech

pristi
 Další články:
08.04.2024, pondělí, 08:07 - Výjezd do Hradce
31.03.2024, neděle, 14:56 -  Slovácko vs. pražská „S“ 1:3. Celé jaro dostáváme laciné góly, zoufá Svědík
31.03.2024, neděle, 14:30 -  Slovácko - Slavia 1:3, dva góly dal Jurečka, rozhodl ten z dálky po chybě Heči
10.03.2024, neděle, 11:12 - Svědíkovi chyběly emoce: Lidé si nezaslouží bezkrevné výkony. Co Kadlec?
09.03.2024, sobota, 18:32 - Slovácko - Jablonec 0:1, Petrželovi neuznali gól, pak rozhodl Štěpánek
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace