*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Svědíkovi chyběly emoce: Lidé si nezaslouží bezkrevné výkony. Co Kadlec?

10.03.2024, neděle, 11:12
svedik_duben_2021_velky.jpg

Nejde to a nejde. Fotbalisté Slovácka sice před týdnem ukončili bídný jarní vstup, když po třech porážkách zabrali na půdě poslední Karviné, ale domácí trápení přetrvává.

Celek z Uherského Hradiště po Pardubicích a mistrovské Spartě na Městském stadionu Miroslava Valenty staršího přenechal všechny body také Jablonci, se Severočechy ve 24. kole FORTUNA:LIGY padl 0:1.

Moravany v nezáživném střetnutí sejmul po hodině hry David Štěpánek.

„Hrozně mě mrzí, jak jsme se k tomu postavili. Podali jsme špatný výkon. S tímto nemůžeme pomýšlet na body. Chyběly mi tam emoce, hlavně v závěru, kdy jsme dotahovali. Ale není to jen chyba hráčů, beru to i na sebe. Je to i moje vina,“ uvědomuje si trenér Slovácka Martin Svědík.

Zatímco páteční předzápasový trénink byl ještě v pořádku, sobotní duel se Petrželovi a spol. hrubě nepovedl.

Borci ze Slovácka si nevypracovali pořádnou šanci, až na neuznaný gól právě čtyřicetiletého veterána toho divákům mnoho neukázali.

Jméno Heslo
text
  • Valheru - 31.03.2024, neděle, 14:45
    (1)

    Chápu ale, že doba je taková, že si radši budeme nadávat, než povzbuzovat a podporovat. Toto teda platí hlavně o některých místních creatůrách :-). Jinak klobouk dolů před kotlem (zase).

  • Valheru - 31.03.2024, neděle, 14:42
    (0)

    Ano, Heča formu nemá, ano, zejména ten druhý gól mohl chytit, ale až takový hejt? Že chytat umí víme a měli a máme několik hráčů, kteří výkony šli hodně dolů. Trenér ho staví a chce mu zjevně zvednout sebevědomí a ukázat, že mu věří (nebo naopak nevěří Fryštymu (jako nestavěl spoustu jiných)...prostě se teď nedaří týmu a on je jeho součástí...

  • kecipep - 31.03.2024, neděle, 13:07
    (1)

    Protože Artigas, reklama sama na sebe

  • bambulak - 31.03.2024, neděle, 13:00
    (0)

    Jasny borče boreczech!!

  • TK27 - 31.03.2024, neděle, 12:54
    (1)

    Někteří dementi budou fakt kopat za každou cenu, i když je na vině spíš jejich neschopnost a lenost.

  • bambulak - 31.03.2024, neděle, 12:53
    (0)

    Dobre !!!!!

  • TK27 - 31.03.2024, neděle, 12:47
    (1)

    Pokud se mrkneš na ofiko stranky, tak u permanentek je jasne napsane, ze permice plati na vsechny zapasy žen, které se hrají na stadecu. A Artigasi, staci se podivat na zensky facebook!!!! tam máš infa dost, moulo.

  • bambulak - 31.03.2024, neděle, 12:40
    (0)

    V normalnim svete bych hledal informaci na oficialniwch webovkach klubu, nicmene bohuzel :)) ale na fb byl pred peti (!!!!) dny prispevek: Na utkání žen je vstupné 50 Kč, permanentkáři Slovácka mají vstup zdarma.

  • nbk - 31.03.2024, neděle, 12:31
    (0)

    Nevite zda plati permice dnes na zeny a jake je vstupne?

  • lagic - 31.03.2024, neděle, 10:47
    (0)

    Podle toho, co řekl tréňa na tiskovce, tak Heča bude v bráně i rukou a nohou.

  • vlcak - 31.03.2024, neděle, 10:13
    (0)

    Hráči ukázali bojovnost. Bohužel když máme v brance díru Heču, tak to prostě nepůjde! Heča by zasloužil vysvléct z dresu aspoň pro výstrahu!

  • Šovkovskij - 31.03.2024, neděle, 10:05
    (0)

    Výkon se mi líbil, ale Heča je opravdu z formy. Škoda, opravdu škoda, dostáváme strašně laciné branky a sami se na gól tradičně nadřeme. Snad si dnes spravím náladu ha holkách proti Spartě...:-)

  • drzý vandrák - 31.03.2024, neděle, 00:54
    (0)

    Snaha a bojovnost se samozřejmě dnes týmu nemůže vytknout, ale dva góly ze třiceti metrů si proti takovému mužstvu prostě nemůžeme dovolit.Vecheta šel (konečně) na horu, to už jsem psal po Teplicích.O Blahúta jsem neměl strach, znám ho z Podbrezové, stačí aby ho trenér postavil, což se pokaždé nedělo.

  • Hory - 31.03.2024, neděle, 00:13
    (0)

    Jako mužstvu bych dnes nic nevyčítal,až na Heču. Ten výkon se mi líbil, nadstandartní byl Blahút a určitě výborný byl Trávník. Vecheta, jak v Teplicích tak dnes se neuvěřitelně zvedl.Pokud by nám trochu zachytal brankář, tak Slavia si mohla o vítězství nechat zdát. Opravdu jsem dnes tak přemýšlel, jestli Milan nemá ve smlouvě, že má garantovaný počet odehraných utkání. Jinak si nedovedu vysvětlit to jeho setrvávání v bráně. Příští utkání nám bude chybět hodně hráčů, tak jsem na to zvědavý, obvzlášť pokud k tomu připočtu i marody, tak na lavičce se obejeví asi neznámá jména pro Áčko. Ale pokud si mužstvo udrží tu herní zarputilost co dnes, nemám o něj strach a na konci sezóny řekneme byl to dobrý ročník.

  • Valheru - 30.03.2024, sobota, 23:16
    (0)

    bambulak: je super zmiňovat jen ty co se nepovedly... a z těch co píšeš byl problém Svědíka, že nedal pořádně šanci se rozehrát Brandnerovi (i když ten byl hodně na hraně), Šuvalija nedostal šanci vůbec, totéž Srubek, Kim jen střídá, Břečka trpí na zranění, Mihalik toho taky moc neodehrál, kde je Cicilia (taky posila, přivedená znovu), Blahůt je zatím vynikající a o Kozákovi se bavit nebudu, ten byl trenérem nechtěný...

  • bambulak - 30.03.2024, sobota, 22:57
    (0)

    Jasne ze ted nebudou na posily, ale predtim ocividne byly. A ocividne se vyhodily z okna, protoze ta uspesnot prestupu se blizi k nule.

  • josmen - 30.03.2024, sobota, 22:51
    (0)

    Je to jednoduche.Kdyz nejsou prachy na vyplaty, tak nebudou ani na posily. O prachach z evropy se nebudu bavit bo rafa lidi uz tu psala kdo ty prachy vybral.

  • bambulak - 30.03.2024, sobota, 22:43
    (0)

    A co se penez tyce, tak ocividne nejake byly, akorat se s nima nakladalo na hovno. Kvasina tu urcite za par tisic nehraje, letni prestupy nebyt ochotnosti Sparty k nam pustit Travu a Hecu jako by nebyly, a uspesnost tech predchozich (Kozak, Brandner, Kim, Brecka, Mihalik, Suvalija apod.) radsi nezminovat.

  • bambulak - 30.03.2024, sobota, 22:38
    (0)

    Tvl tady ma fakt vetsina lidi problem porozumet psanemu slovu. Narazel jsem na to, jak jsme sli snad poprve do Evropy (mozna podruhe, nechci kecat) a misto aby Pojezny hyril nadseni a optimismem, tak narikal, kolik starosti to pridelalo, jak je uefa prisna apod. Bylo to smesne. O penezich hracum jsem nenapsal tedka ani carku.

  • josmen - 30.03.2024, sobota, 22:27
    (0)

    Nemel sracky artigasi, pojezny za to nemuze. Kdyz majitele neposilaji vcas hracum prachy, tak vedeni ma svazane ruce.

  • a jé - 30.03.2024, sobota, 22:25
    (0)

    Ja jsem pro aby Hečis vypadl z brány, ono to může mít i povzbuzující vliv na ostatní

  • bambulak - 30.03.2024, sobota, 22:21
    (0)

    Jeste ze se postupne od tech poharu vzdalujeme, s touto srackou a kadrem za zenitem bychom tam maximalne udelali ostudu. A jeste by Pojezny vyblil neco o komplikacich ohledne administrativy a poradatelstvi

  • drzý vandrák - 30.03.2024, sobota, 22:09
    (0)

    Hynda: Los není těžký, všichni spolu hrají dvakrát a nalosováno je již třičtvrtě roku.....a jé: Zkusme spočítat plusy a mínusy Heči v této sezoně.Plusy: Vychytaný bod v Teplicích (penalta).....a co tam bylo dál?Jinak spíše mínusy, bohužel...

  • a jé - 30.03.2024, sobota, 22:02
    (0)

    Nelibi se mi, ze to házet vše na Heču, ale všiml si někdo rozdilu mužstev? Nemyslím tím jména, cenu, plat myslim tim to, ze slavisti vystřelili dvakrát s poza vápna po směru větru, dali dva góly. Ptám se. Kolikrát nasi využili tuhle možnost? Neustále se serou do malého vápna a nic.

  • Hynda - 30.03.2024, sobota, 21:57
    (0)

    No dnešní výkon nebyl špatný bohužel nedáme šance a pak nás potopí golman to se pak těžko hraje...na poháry nemáme s tou sestavou a budem rádi že skončíme 6 ti....no uvidíme v dalších zápasech ale los je těžký

  • a jé - 30.03.2024, sobota, 21:37
    (-1)

    Jako borci nalejme si čistého vina, opravdu z vás někdo čeká ze skončíme na pohárových příčkách pripadne v první šestce? Se vší úctou k hráčům na Evropu nemáme a myslím, že ani na první šestku. Ja jsem se s tim uz smířil. A jen dodatek můžou za to majitele.

  • fandajakhrom - 30.03.2024, sobota, 21:37
    (0)

    Heča: chapu, ze se musi po x letech nicnedelani ve sparte rozchytat, ale uz by bylo na case

  • fandajakhrom - 30.03.2024, sobota, 21:35
    (0)

    Majitele by se meli vzpamatovat a nekoho normalniho prikoupit. Chapu, ze dobre uz bylo, ale toto je komedia. Za chvili budeme ve stredu tabulky 😂🤦♂ kde jsou love za pohary, Nguyena atd.???

  • guerero - 30.03.2024, sobota, 21:01
    (0)

    Vypadá to, že Fryšták musel Svědíkovi něco strašného udělat, jinak není možné, aby ho nedal do branky,když vidí, jaké tam stojí nemehlo.

  • Babu - 30.03.2024, sobota, 20:55
    (0)

    Šovki, nevim, co se kde událo, ale tvůj dres je ve fanshopu

  • fana - 30.03.2024, sobota, 20:53
    (0)

    Hečo děkujem, my ti děkujem. Doufám žeťa bude stavit dalej a ty budeš pokračovat na stejné vlně a celé to ...

  • Bayern Munchen - 30.03.2024, sobota, 20:48
    (-2)

    Tak si to shrňme U19 dnes výhra ale ztráta na nesestupove místo 5 bodů, B tým ztráta 2 body na nesestupove místo, ale v případě ze by z druhé ligy spadnuly dva moravské kluby což se stát muže tak na nesestupove místo je teď ztráta 9 bodu, no a A tým si myslím ze už příští víkend bude v prostřední skupině, Liberec má docela formu a nám budou chybět Trávník, Daníček a Kim jsem zvědavý jak to Svědík poskládá, jen doufám ze už bez Heči v kase…

  • DorianFCS - 30.03.2024, sobota, 20:13
    (0)

    Nelibil se mi dnes Heca ani Kohut, ten bohuzel dlouhodobe. Naopak Vecheta a Blahut to byly sympaticke vykony. Cele jaro je neskutecny ocistec, lip uz bylo.

  • a jé - 30.03.2024, sobota, 20:04
    (0)

    Dnes, ale určitě nejlepší výkon do 3 golu pak už nic

  • a jé - 30.03.2024, sobota, 20:03
    (0)

    Musím se zastat Heči třetí gól byl Kohuta

  • guerero - 30.03.2024, sobota, 19:37
    (0)

    Ten dement v brance pokazil celý zápas a není to poprvé.

  • bambulak - 30.03.2024, sobota, 19:22
    (0)

    tomu rikam jednicka a opora v brane! diky!

  • karagavrylydys - 30.03.2024, sobota, 19:20
    (0)

    Tak Heča už má dnes 3 asistence ... 😇

  • a jé - 30.03.2024, sobota, 19:05
    (0)

    Co je s Doskim ?

  • drzý vandrák - 30.03.2024, sobota, 19:04
    (0)

    BM: na "béčku".Alespoň to měli přímo před očima.Já vidím ten pytel brambor skoro přes celé hřiště.

  • Bayern Munchen - 30.03.2024, sobota, 18:53
    (0)

    Kde jsou ti Hečovi zastánci, no jo ukazuje se jak je to kvalitní golman… ach jo zlatý Nguyen…

  • bambulak - 30.03.2024, sobota, 18:46
    (0)

    heco dik za nic, vzpamatuj se a odezvdej vybaveni, bych blil

  • lagic - 30.03.2024, sobota, 16:46
    (0)

    kecipep: to béčko je fakt tristní. Jaký to kontrast, když jsem včera viděl béčko Sparty v Brně, kde samí mladíci o soutěž výš hráli sebevědomý fotbal.

  • kecipep - 30.03.2024, sobota, 16:23
    (0)

    Fanousci maji chodit bez ohledu na vysledky, diky za takove

  • a jé - 30.03.2024, sobota, 16:18
    (0)

    Na to jaké jsou doma výsledky

  • Hory - 30.03.2024, sobota, 15:52
    (0)

    No vychází to parádně. Na jaro máme 50% domácích zápasů vyprodáno. A pak že lidi nechodí!

  • Šovkovskij - 30.03.2024, sobota, 14:23
    (0)

    Vyprodáno 😏

  • a jé - 30.03.2024, sobota, 13:45
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/patrik-blahut-slovacko-rozhovor.A240330_085642_fotbal_kazdt

  • kecipep - 30.03.2024, sobota, 10:43
    (0)

    Ten Němča asi vydrží u béčka bez ohledu na výsledky

  • Petros - 29.03.2024, pátek, 17:34
    (1)

    tvojemama: zas minule si někteří stěžovali, že je ten Káca moc dlouhý 🤣 ale ne, hoďka byla v plánu, ráno před tréninkem, ale on tam pak ještě Milánek něco měl, takže tak....aspoň to odsejpá

  • tvojemama - 29.03.2024, pátek, 17:30
    (0)

    Petros- Jen škoda, že to není delší 🙂

  • Petros - 28.03.2024, čtvrtek, 18:08
    (1)

    Rozhovor s Milánkem: https://youtu.be/TO_m48gTqxk?si=Z5j0bX2zGXCO2egC

  • adolf - 27.03.2024, středa, 15:17
    (0)

    Bambulak: 2 mega + sada rozlišováků ze slavie a máme deal

  • bambulak - 27.03.2024, středa, 14:59
    (0)

    Tak snad ho nase vedeni proda aspon za 100 :)

  • Vosolys - 27.03.2024, středa, 14:57
    (0)

    Juroškova hodnota na transfermarketu 600k. a je tak po Havlíkovi náš nejdražší hráč.

  • Mikulas - 27.03.2024, středa, 12:41
    (0)

    Ano to máš pravdu. Ale hodil by se :)

  • bambulak - 27.03.2024, středa, 10:45
    (0)

    V Iraku nevim, ale v top klubech podle me klidne i jo. Spis jsem narazel na jeho predchozi angazma v Kataru a SAE.

  • Mikulas - 27.03.2024, středa, 10:13
    (0)

    Myslíš že v Iráku berou víc jak tady? Já to právě nedokážu srovnat. Navíc si rikam Yusufa Bolka taky dokázala zaplatit

  • bambulak - 26.03.2024, úterý, 21:45
    (0)

    No, zpatky do reality. Kluk je ocividne zvykly na penize z Blizkeho Vychodu, my bychom mu mohli nabidnout mozna petinu toho co bere nebo bral tam. A Pistu by nechtel snad nikdo soudny.

  • Mikulas - 26.03.2024, úterý, 20:11
    (0)

    Útočník Aymen Hussein. Spoluhráč Doskiho z repre. Já být majitel tak po něm šáhnu. Ideálně vyměnit za Pištu.

  • Šovkovskij - 26.03.2024, úterý, 16:21
    (0)

    Taky si myslím, že ten počet je vzhledem k tomu, kdy se utkání hraje, velice solidní.

  • Petros - 26.03.2024, úterý, 16:18
    (0)

    Za mě je tak dost dopředu 9 lidí dost. Dead line je až za 2 týdny.

  • Šovkovskij - 26.03.2024, úterý, 15:07
    (0)

    Dosud jsem se naivně domníval, že Hradec otevřel nový stadion a tudíž i tohle by mohlo fanoušky Slovácka nalákat. Očividně však hraje stále v Bolce a ruku na srdce, komu se tam chce trmácet, pakliže ovšem nemá zájem i o brigádu ve Škodovce🙂

  • eLucky - 26.03.2024, úterý, 13:15
    (0)

    to Hory: Ano, to bude zcela určitě ten pravý důvod!:D

  • Hory - 26.03.2024, úterý, 12:54
    (1)

    Když se tak dívám na reklamní baner na výjezd, tak je hodně matoucí. Tam sedí jenom datum, jinak nic.Možná proto je zatím přihlášeno jen devět lidí. :)

  • kecipep - 26.03.2024, úterý, 12:21
    (0)

    https://www.idobryden.cz/sport/nova-sezona-na-novych-ledkach-59915.html

  • tomisek - 25.03.2024, pondělí, 10:04
    (0)

    Hrozi sestup vsech dorostu

  • Vosolys - 25.03.2024, pondělí, 09:12
    (0)

    To je fajn, ale jinak Béčko je poslední, U19 poslední, U17 předposlední a dorost 14. ze 16.

  • kecipep - 25.03.2024, pondělí, 08:21
    (-1)

    Slovácko 7. nejlepší akademie v zemi http://www.clublicensing.cz/wp-content/uploads/2024/03/2024.02.21-KOMISE_TALENT-Rozhodnuti.pdf

  • a jé - 24.03.2024, neděle, 21:23
    (0)

    Rád bych se pletl ( blbý mobil )

  • a jé - 24.03.2024, neděle, 21:22
    (0)

    Bohužel, rad bych se pletu, ale po dvou, třech letech bude do kádru zapotřebí mnohem větší investice, která ovšem nepomůže nas udržet v top 6 , ale pouze v lize

  • Hory - 24.03.2024, neděle, 21:17
    (2)

    Bohužel tou pomyslnou žabou na prameni je p. Zemek. Pokud by opustil klub, spousta věcí by se dala do pohybu tak, jak si přejí fanoušci a všichni kolem klubu. Ale ještě cca 2 -3 roky p. Zemek bude v klubu figurovat. SG se celkem snaží i když to není vidět. A nebýt snahy SG, tak to by tu teprve vypadalo.

  • a jé - 24.03.2024, neděle, 20:13
    (0)

    https://medium.seznam.cz/clanek/jan-mares-vystrida-v-lete-hapala-v-baniku-na-trenerskem-postu-svedik-nebo-kovac-zalezi-i-na-plzni-a-liberci-53550

  • fandajakhrom - 24.03.2024, neděle, 16:11
    (0)

    Mozna chce jeden dotlacit druheho k nejake aktivitě nebo k odkoupeni jeho akcii... tezko rict

  • guerero - 24.03.2024, neděle, 14:59
    (0)

    Nabízí se otázka, proč vlastně majitelé Slovácka nedodrželi slovo, když po vstupu SG do klubu slibovali světlou budoucnost klubu, možná že každý z nich chce něco jiného a proto je chyba, že jsou majitelé dva.

  • Petros - 23.03.2024, sobota, 21:44
    (0)

    Této spekulaci mělo předcházet několikahofinové jednání špiček Baníku včetně majitele s Kováčem....tak snad to má jasnou souvislost 😅

  • kecipep - 23.03.2024, sobota, 20:09
    (0)

    SPEKULACE: Důležitá zpráva pro fanoušky Baníku: do nové sezony půjde ostravský klub s novým trenérem. Vedení klubu mělo učinit zásadní rozhodnutí nepokračovat s Pavlem Hapalem ⚪️🔵 🇨🇿 (inFotbal) #prestupy

  • Šovkovskij - 23.03.2024, sobota, 15:18
    (1)

    Valenta nám může být úplně ukradený, ale jak je tu citace doktora Zemka, kterou všichni pamatujeme, tak je to vyloženě k smíchu...

  • Hory - 23.03.2024, sobota, 08:06
    (0)

    Spíše, aby to nebylo do konce kalendářního roku. A otázkou je, jak moc to ovlivní jeho další kariéru.

  • Mikulas - 23.03.2024, sobota, 07:37
    (0)

    Valenta do konce sezony mimo. Když chceš moc nemas nic. Nicméně mu přeji brzké uzdravení a ať zas běhá na hřišti

  • huhu - 22.03.2024, pátek, 13:45
    (0)

    pokr. poslední dvě věty jsou komické, poháry jako běžná součást života klubu, už minulý rok Svědík upozorňoval, že hrát s tímto kádrem zároveň pohár a ligu je nemožné. Podpora a posilování mládeže je vidět na tabulkách mládežnických celků. To jsou 2 roky práce?

  • huhu - 22.03.2024, pátek, 13:43
    (0)

    silon: přesně tak, všichni jsme tady čekali velké investice, posily, začátek výstavby akademie, a co máme? koupil se Kim a prodloužil se Mára Havlík. Už dva roky mě zní v hlavě tyto slova : „Chystáme se posílit a navýšit rozpočet klubu a vytvořit podmínky k tomu, aby Slovácko, byť je ve srovnání s ostatními ligovými kluby z nejmenšího města, patřilo ve fotbale mezi ty největší,“ dodal Zemek, který do klubu vstoupil v roce 2007. Zemek pro HN uvedl, že rozpočet by měl nabobtnat o desítky milionů korun. V minulé sezoně klub hospodařil zhruba se sto miliony korun" „Naším cílem je, abychom hráli stabilně v horní části ligové tabulky, aby ligové poháry nebyly jenom náhoda, ale aby se staly běžnou součástí každodenního života klubu. Chceme výrazně posílit a podporovat mládež jako základnu klubu,“ vysvětlil Zdeněk Zemek.

  • Petros - 22.03.2024, pátek, 13:42
    (0)

    silon, kde jsi přišel na slovo slíbil? Co to meleš za nesmysl co sis tu teď vymyslel? :)) V mé citaci to slovo vůbec není a to že ten prodej proběhne tak jak bylo mnou tu odvitováno potvrdil již dříve kupující i prodávající....a toť vše, nic víc ode mě, nic víc. Bez jakýchkoliv vývodů a demagogií co sem tím měl myslet. Prostě tomu klubu závidím, že jeho dlouhodobý majitel a starý pán twn klub prodává tak, že tu kupní cenu, která má být cca 200 mega si neveme pro sebe ale nechá tomu klubu? No já myslím, že kdyby něco takového proběhlo u nás tak asi bychom skákali do nebes a oslavovali našeho prodávajícího majitele, jak se zqchoval neskutečně pěkně ke klubu a jeho budoucnosti....a určitě by nám to spousta fanoušků jiných klubů záviděla...a nic víc tam z mé strany není.

  • silon - 22.03.2024, pátek, 13:03
    (0)

    OK, takže celé závidění je založené na obecné větě "slíbil, že celou částku nechá v klubu". A to víte pánové, že SG řekl, že jako spoluvlastník klubu budou do Slovácka vkládat potřebné peníze? To by nám mohli ostatní závidět, ne? Nebo to není tak bombastické?

  • drzý vandrák - 22.03.2024, pátek, 12:59
    (0)

    To se brzy dozvíš.

  • silon - 22.03.2024, pátek, 12:57
    (0)

    DV: a jaká je to částka?

  • drzý vandrák - 22.03.2024, pátek, 11:51
    (0)

    Já závidím třeba to, že Karl to dvacet let živil, odchází s korunou a zajistil, aby částka za odkup šla do klubu.To je tady sci-fi.

  • silon - 22.03.2024, pátek, 11:19
    (0)

    Lupen, Petros, adolf, Bambulak, Nike - a co přesně závidíte?

  • adolf - 22.03.2024, pátek, 11:07
    (0)

    Ale jak píše artigas, buďme rádi že se tu hraje liga :) nač být ambiciózní :)

  • adolf - 22.03.2024, pátek, 11:03
    (0)

    Petros: to by si musel zemek uvědomit že už klubu absolutně nic nedává.. očividně je mu to jedno a hledí jen kde vyprat peníze

  • bambulak - 22.03.2024, pátek, 10:52
    (0)

    budme radi ze se tady na maloměstě liga hraje :))

  • Nike - FCS - 22.03.2024, pátek, 10:50
    (0)

    Ještě tam přijde Kováč jako trenér, Nezmar jako sportovní ředitel a Liberec příští rok v TOP5.... Když se chce, jde všechno :-)

  • lupen - 22.03.2024, pátek, 10:39
    (0)

    Petros - Můžeme jen závidět ...

  • Petros - 22.03.2024, pátek, 08:20
    (1)

    Závidím, závidím 😅 "Kania kupuje klub od podnikatele Ludvíka Karla, jemuž zůstane minoritní podíl. Za prodej si nevezme ani korunu, dohodnutá suma se vloží do klubu na provoz a další investice."

  • Šovkovskij - 18.03.2024, pondělí, 14:16
    (0)

    Trefně řečeno👍

  • drzý vandrák - 18.03.2024, pondělí, 14:03
    (0)

    S přibývajícím opotřebením, klesá životnost baterie a její kapacita.Nabíjecí cykly jsou rovněž omezeny.

  • Šovkovskij - 18.03.2024, pondělí, 12:40
    (0)

    Myslím, že přestávka nám přijde vhod. Je třeba dobít baterky.

  • drzý vandrák - 17.03.2024, neděle, 10:30
    (0)

    To přihrávání by mohl omezit.

  • Ondra - 17.03.2024, neděle, 10:12
    (0)

    Doski je jediný hráč, u kterého jsou vidět emoce. Když vidím Vlasije, Trávníka, Havlíka nebo Hofmanna, tak si říkám, proč ten fotbal vlastně dělají. Doski by se měl naučit ustát souboje, protože ty jeho teatrální pády už rozhodčí nepískají.

  • drzý vandrák - 17.03.2024, neděle, 10:05
    (0)

    Souhlas,Doski je na jaře jeden z nejlepších.

  • Hory - 17.03.2024, neděle, 07:49
    (0)

    Včerejší bod má pro nás cenu vítězství. Teplice jsou opravdu dobré, před pár měsíci ještě odepisované a podceňované mužstvo dnes dělá a bude dělat problémy kde komu.Stačí si všimnout, že vsadili na mladé, zatím neznámé hráče, které správný trenér už dokáže přetvořit ve výborné fotbalisty. Je vidět, kolik mají hráčů v u 21. Moc sympatický přístup. Jinak v našem mužstvu se mi včera nejvíc líbil Doski, ten šlapal jak hodinky i Milánek až do svého střídání držel vysoké a kvalitní tempo a překvapil i Vecheta, který toho hodně ubojoval. Heča zneškodněním penalty, konečně mužstvo jednou podržel. Co bylo zajímavé, když trenér na tiskovce říkal, že u některých hráčů už viděl nervozitu a tam je taky jedna z odpovědí proč to nejde, nebo nešlo.

  • cicmaaa - 16.03.2024, sobota, 22:04
    (4)

    BM: ty truhliku, dej si na mě pivo. A najdi si klub na který přijdeš aspoň jednou za sezonu.

  • a jé - 16.03.2024, sobota, 21:14
    (0)

    Ja si myslím, že dnes odehrál svůj nejlepší zapas

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 21:04
    (0)

    Dnes se hodně snažil a v první půlce vyhrál většinu soubojů hlavou.Není to můj koník, ale dnes nezklamal.

  • fandajakhrom - 16.03.2024, sobota, 20:59
    (0)

    Vecheta by si mel koupit sestrih zapasu slavistickeho Chytila, protoze ma teoreticky na to hrat podobne jako on... chce to ale lepsi hru zady k brance, tah na branu a jeste zlepsit dynamiku

  • Bayern Munchen - 16.03.2024, sobota, 20:48
    (0)

    No ještě ze cicmaaa ví co bude po sezóně, hned jsem pozitivně naladěn :-)

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 20:19
    (1)

    Juroška je naše současné nejhodnotnější zboží.Ještě pár gólů a je fuč.Má potenciál pro obě S.

  • Valheru - 16.03.2024, sobota, 20:15
    (0)

    Není kreativita. Havlas je z formy a týmu se nedaří, nemá ok psychiku a tím pádem si nevěří... chválabohu za Jurošku a jeho rychlost...

  • lagic - 16.03.2024, sobota, 20:13
    (0)

    Já celkově nerozumím naší hře. Je to jen nakopávaná dopředu, často nazdařbůh na nikoho a záloha vytvoří víc šancí soupeři, než našim útočníkům. Na jaro je to jedna velká katastrofa.

  • a jé - 16.03.2024, sobota, 20:12
    (1)

    O Svedovi se vi , ze by nestridal vůbec proto do toho nebo spis se o to stara Šumi

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 20:06
    (2)

    Za dnešek zlatý bod!Já si ale nemohu pomoct a hodně často nerozumím našemu střídání.

  • lagic - 16.03.2024, sobota, 19:59
    (1)

    To chce klid, cicmaaa ví, co bude po sezóně a je klidný, tak podle toho čekám 5 nadstandardních posil😁. Dnes to byla opět hrůza, ještě, že máme bodový polštář z podzimu, tak sestupu se bát nemusíme 😉

  • DorianFCS - 16.03.2024, sobota, 19:58
    (0)

    Uffff....to bylo fakt ošklivé, nedalo se na to dívat. Nejhorší byl ten kontrast Teplic, ta energie a elán na hřišti. Marně hledám slova které by dokázala popsat tu naši holomajznu.

  • barnabas.666 - 16.03.2024, sobota, 19:54
    (0)

    Děs, hrůza, utrpení, ale Svědík byl nejspíš s průběhem druhé půle spokojený, protože to vypadalo, že snad ani nevystřídá.

  • a jé - 16.03.2024, sobota, 19:54
    (1)

    No začíná se ukazovat nas vekovy průměr bohuzel uz od 70 min tahače nohy a jsme radi za bod

  • spiky - 16.03.2024, sobota, 19:54
    (1)

    Jako takové jaro, to je slušný očistec. A jestli to někoho nechává v klidu, tak je nemocný. Tohle už nemůže nechat v klidu ani ty nejzarytější a věčné usměváčky. Dnes jen se štěstím se neprohrálo. Teplice jasně lepší. Pokud se někdo před sezonou ptal, jak budeme vypadat někdy bez Kadlece, tady je odpověď. Tak šílené jsem to nečekal ale ani já. A pokud je pravda že nechodí peníze? A běžte doprdele s kecama, že je to běžné. Už vidím vás, jak vám po konci měsíci nedojde výplata a jsem s tím v pohodě. Jen bláboly a hledání výmluv.

  • a jé - 16.03.2024, sobota, 19:11
    (0)

    Jo Vecheta se mi docela líbí jen co se mi nelibi je hra rukama hracu Teplic, to je snad v každém souboji

  • Bayern Munchen - 16.03.2024, sobota, 18:55
    (0)

    Muže mi někdo rict proč ještě chytá Heča, ten nechytne nikdy nic ani to co má… obrana bez Kadlece taky moc nezáří… jinak B tým jsem sledoval a tedy jestli chtějí takhle hrát tak tu MSFL neudrží…

  • Valheru - 16.03.2024, sobota, 18:48
    (0)

    Bohužel je vidět, že Havlas není úplně v pohodě... :-(

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 18:46
    (0)

    Vecheta v první půli velmi slušný.

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 18:18
    (0)

    Byl moc rychlý😁

  • Valheru - 16.03.2024, sobota, 18:13
    (0)

    Njn, zakřiknuto :-) Obrana bohužel bez Kácy skutečně není ten beton, co dřív...

  • Valheru - 16.03.2024, sobota, 18:12
    (0)

    A jedem!!! Všem škarohlídům a držkám navzdory.

  • sassha - 16.03.2024, sobota, 17:41
    (0)

    Béčko by hlavně mělo dělat tři bidy, když hraje doma den po áčku, posílené o tři hráče áčka, to se bohužel minuke nestalo

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 17:30
    (0)

    Čekal bych Rigiho, ale snad ví trenér co dělá.Juroška a Blahút jsou zpět, to je dobře.

  • Hory - 16.03.2024, sobota, 17:24
    (0)

    Tak Heča a Vecheta v základu,to je velké zklamání.

  • eLucky - 16.03.2024, sobota, 17:15
    (0)

    to paya: Já ti nevim - podle mě tam ten náš obránce šel jak blb. Ano kdyby to nepískl sudí, nemohl mu nikdo nic říct... ale na druhů stranu... celý druhý poločas sme si říkali o ten gól... Brod si tři body zaslůžil víc rozhodně.

  • guerero - 16.03.2024, sobota, 17:11
    (0)

    Proč opět v brance Heča a Rigino na lavce? Jedeme zas prohrát?

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 17:05
    (0)

    Tak Vechy dnes může ukázat jak na tom je.

  • Dany-Hull City - 16.03.2024, sobota, 17:01
    (0)

    A je: tak když je to pořád dokola tak to řešit běž. Dělej něco. Ja to beru tak jak to je a užívám si aktuální situací. A věřím že se i tohle vyřeší ale beru že situace v béčku a U19 není dobrá. A liga že tu je za mě bude vždy o tom jaké máš majitele. Vše se odvíjí od nich a jejich aktivitwta podpoře rozvíjení klubu dál.

  • barnabas.666 - 16.03.2024, sobota, 16:59
    (0)

    paya: jj, to bylo něco neuvěřitelného, tohle v lize neuvidíte a docela se divím, že si to dovolí u zápasu, ze kterého je přenos.

  • paya - 16.03.2024, sobota, 16:53
    (1)

    Béčko si dnes krásně namazal rozhodčí, doufám že karma bude zdarma a Brod půjde kam patří 🤮👎

  • Bonito33 - 16.03.2024, sobota, 16:40
    (0)

    Cicma: V klidu, mě to netrápí, ještě je dost kol, nedělám žádné závěry, stále věřím ve zlepšení.

  • cicmaaa - 16.03.2024, sobota, 16:36
    (1)

    Mě přijde, jak kdyby si někteří mysleli, že Slovácku musí fandit. Přežil jsem druhou ligu, přežiju pár nepodarenych zápasů. (Klidně celou sezonu) po těch nadstandardních sezonách. Vím co bude po sezoně, tak jsem klidný, ať tato dopadne jakkoliv. Nevím jestli su divný já nebo vy, ale já bych fandil Slovácku, aj kdyby za něho hrálo 11 Vechetu a nepotřebuju furt řešit posily. (Vechetu rád nemám, proto ten příklad, ale nemám potřebu na něho nadávat po každém zápase).

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 14:51
    (0)

    Přeji Marťasovi, aby dnes trefil základní sestavu.

  • Valheru - 16.03.2024, sobota, 14:46
    (2)

    Bayern se nezapře, ale protože se nedaří, dovolil si vylézt z kobky už před zápasem... tohle jsou parodie na fanoušky...

  • a jé - 16.03.2024, sobota, 13:41
    (0)

    Dany to je furt dokola jak na kolovratku " budme radi že tu je liga " co to je za blbost podivej se kde je béčko, 19! Za dva roky bude potřeba obrovská investice do A abys vůbec mel tady ligu. Na budoucnost klubu se tady vůbec nehledí.

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 11:52
    (0)

    Dany: 👍

  • lagic - 16.03.2024, sobota, 11:29
    (0)

    Dany: Pokud to máme brát tak, že máme být rádi, že je tu vůbec liga, tak takový přístup je hodně špatný, zvlášť po tom, jak majitelé prohlašovali, že se chtějí etablovat do top 4. Tak ať to takhle neprezentují a řeknou sami, ať mlčíme a ať jsme rádi, že se tu liga hraje a nikdo nebude nic očekávat, ale takhle to vypadá, že majitelé to mají jen jako pračku peněz a z fanoušků dělají blbce. Rád bych se pletl, ale kroky majitelů mě optimismem do budoucnosti nenaplňují, bohužel.

  • Bayern Munchen - 16.03.2024, sobota, 10:55
    (-3)

    Danny-Hull: má v jedné věci pravdu, uzivejme si první ligy… je velice pravděpodobně ze třeba za dva roky už budeme mluvit jen o druhé lize… a jinak obdivuji všechny fanoušky co dnes jedou do Teplic, snad jim aspoň hráči bez vyplat udělají větší radost jak doma s Jabloncem…

  • Dany-Hull City - 16.03.2024, sobota, 10:07
    (0)

    Srzy vandrak: ahaaa tak ty máš vyjezdy už za sebou? A tim chceš říct co ? Že máš splněno z předchozích let a proto je lepší tady kritizovat? Nebo tím chces říct že už jsi starý na ježdění? A po zemkovi chces ku... Zazraky? Podivej se na aktuální situaci buď rád za první ligu a to že jsme tam kde jsme nestěžuj si neustále. Klidně hubu nedrž ale tady na diskuzí je to opravdu k ničemu jen o diskuzi. Chceš s tím něco dělat řešit? Tak jdi na vedení a najdi lepší řešení. Pokud ho nemáš tak být tebou držím hubu. Takže v Teplicích tě očekávat nemám že by jsme si o tom osobně popovidali?

  • Hory - 16.03.2024, sobota, 08:48
    (0)

    Sport ve své pravidelné předpovědi sestav na nadcházející kolo ligy u nás už dává do brány Fryštáka, do základu Blahúta, Jurošku, dokonce i Mihálika. Tak snad jim nevyjde ten jejich tip na výsledek, že ten bude dlší ranou pro Slovácko, protože prohraje. Ale s tím brankářem by byla opravdu potřebná změna.

  • cicmaaa - 16.03.2024, sobota, 01:21
    (0)

    Bonito33: A kdo přesně z těch 5 remcálků tady na foru se na tom stadionu ozve prosím tě? Ten megafon ti kluci klidně půjčí a každý kdo má něco na srdci, to může říct.

  • drzý vandrák - 16.03.2024, sobota, 00:01
    (0)

    Dany-vyHull si City: Já už ty výjezdy mám za sebou.Už opravdu jen na Moravě a občas v Praze na "S".A hubu držet nebudu ty ucho.

  • Bonito33 - 15.03.2024, pátek, 23:15
    (0)

    Je třeba se ozvat na stadionu, ne jen v diskuzích.....jen aby nebylo letos de javu ala Řezník

  • maratak - 15.03.2024, pátek, 22:48
    (0)

    K te hodnote klubu, sice je to starsi, ale pro predstavu https://vskp.vse.cz/83546_oceneni-fotbaloveho-klubu-1-fc-slovacko??page=9

  • Dany-Hull City - 15.03.2024, pátek, 22:37
    (0)

    nene komarek urcite ne myslím že takovyých na diskuzi je tu ic co by nas koupilo viz. artigas apod. tak hosi jen do toho kdyz mate jen plnou hubu kecu

  • Dany-Hull City - 15.03.2024, pátek, 22:36
    (0)

    drzy vandrak: a kolik bude v teplicich fans zitra ? taky nula? drz hubu a jed je podporit nebo si tu nadavej dál.

  • drzý vandrák - 15.03.2024, pátek, 20:54
    (0)

    Akademie nula, béčko rovněž, áčko beznadějně nejstarší v lize, zázemí patří městu.Kolik by jste jako byznysmeni za to dali?Hodnotu má samozřejmě ligová licence, ale těch aktiv vidím málo.Snad jedině nízká cena díky výše uvedeným skutečnostem.

  • huhu - 15.03.2024, pátek, 20:53
    (0)

    BM: souhlas, má majetek 8 mld dolarů, pro nás asi něco nepredstavitelneho. Jenom během tornáda daroval 150 milionů obcím. Vůbec nevím, kde se ta spekulace s nim vzala, ale byl by to jackpot

  • Bayern Munchen - 15.03.2024, pátek, 20:41
    (0)

    Jinak dnes naše U19 rupla v Brně… na záchranu už to je teď 5 bodu…

  • Bayern Munchen - 15.03.2024, pátek, 20:40
    (0)

    huhu: to mas pravdu, já jsem jen odhadl cenu Slovácka, samozřejmě ze tam patří i pohledávky, atd. Já jen reagoval na kolik tak tipuji cenu Slovácka a ještě jednou pro Komárka pokud by měl zájem jsou tyto peníze ohledně Slovácka fakt drobné… kdyby ho chtěl a záleželo pouze na ceně má ho už dávno..

  • huhu - 15.03.2024, pátek, 20:34
    (0)

    BM: hodnota klubu není o tom sečíst hodnotu hráčů na transfermarktu, mluvil o tom nový majitel Liberce Kania. Většinou se ddělà složità analýza, s klubem kupuješ pohledávky, závazky atd A hlavně, když by se nedařilo a nehráli poháry, tak si porizujes pračky, do které budeš jen sypat peníze

  • kecipep - 15.03.2024, pátek, 20:28
    (0)

    Ze by nas chtel Komarek, si vysnili jen nekteri fanousci. Byla by to pecka, ale zatim to jsou jen cista prani

  • Bayern Munchen - 15.03.2024, pátek, 20:24
    (0)

    guerero: totální nesmysl nemyslíš… hodnota Slovácka je podle mě někde kolem 100 - 150 mil. Kč, jde v podstatě jen o hodnotu kádru, stadion není majitelů… a chces mi rict ze toto jsou nějaké peníze pro Komárka který je bohatší i jak Tykač, proste kdyby Slovacko chtěl tak už ho má, i kdyby měl trochu pritlacit na ceně, ale to by musel Zemek to chtít prodat, i když si myslím, ze pokud to za včas neudělá tak na tom taky ještě prodělá víc než by teď získal, hodnota poletí brzy rychle dolu…

  • guerero - 15.03.2024, pátek, 20:07
    (0)

    Já sa přiznám, že vůbec nemám představu, za kolik sa dá prodat takový klub jako Slovácko, jestli je to řádově ve stovkách milionů nebo ještě víc, prostě nevím.

  • a jé - 15.03.2024, pátek, 19:57
    (0)

    Ale ja s tebou souhlasím jen je otázka za kolik

  • guerero - 15.03.2024, pátek, 19:53
    (0)

    a jé:pokud je zájem Slovácko koupit, měli by to majitelé prodat, současný stav klubu nikomu neprospívá, všichni fanoušci chceme, aby náš klub fungoval, aby hrál tam, kde jsme zvyklí poslední roky, tak snad to dobře dopadne.

  • a jé - 15.03.2024, pátek, 19:43
    (0)

    Stale je to jedna baba povídala a taky o nabídce a poptávce

  • guerero - 15.03.2024, pátek, 19:35
    (0)

    Ano, myslím Komárka, nemám snad pravdu?

  • huhu - 15.03.2024, pátek, 19:28
    (0)

    Guerero: to myslis Komarka ne?

  • guerero - 15.03.2024, pátek, 19:27
    (0)

    Bayern:nemáš pravdu, existuje zájemce o koupi Slovácka, podle dostupných informací je to miliardář a celý problém je v tom, že současní majitelé to z neznámých důvodů nechtějí prodat!

  • Bayern Munchen - 15.03.2024, pátek, 16:45
    (0)

    Tady se nezmění nic, jenom to půjde postupně do kytek… jako kdo čeká ze pan Zemek v 72 letech má ještě nějaké ambice s klubem tak je mimo, přál bych Slovácku nového majitele co fotbalem žije… ale takový asi na obzoru není, takže úpadek bude pokračovat …

  • Vosolys - 15.03.2024, pátek, 16:39
    (0)

    To je pořád dokola,... v Zajícovi to bylo řečeno jasně a pokud se tohle nezmění, tak to tady bude pořád stejné.

  • Nike - FCS - 15.03.2024, pátek, 15:52
    (0)

    Pokud se majitelé co nejdříve nevzpamatují, tak to dopadne hodně špatně s klubem... :(

  • tomisek - 15.03.2024, pátek, 15:29
    (0)

    Huhu : i svedik v rozhovoru uvadi ze akademie a ani B tym nic neprodukuje .a odpovednost 😂😂😂

  • a jé - 15.03.2024, pátek, 14:11
    (0)

    Mam obavy, ze vidi. Bohužel, bez fotbalového nadšence nebo prachače co nevi co z penězi se to nezlepsi. Chce to investici, do zázemí, trenérů, no všeho.

  • drzý vandrák - 15.03.2024, pátek, 13:27
    (0)

    Snad to pan Valenta starší někde z vrchu nevidí....

  • huhu - 15.03.2024, pátek, 12:57
    (0)

    tomisek: zajímalo by mě, jestli za tyto výsledky někdo už konečně ponese odpovědnost a něco se změní. Od jedné z vyhlášených akademií v ČR jsme se za 20 let dostali na dno.

  • tomisek - 15.03.2024, pátek, 12:41
    (0)

    Kecipep : tak v mladezi od u16 po u21 nema slovacko zadneho hrace v repre nominacich

  • Skein - 15.03.2024, pátek, 11:37
    (-2)

    to Petros. pokud nechtějí něco majitelé, kdekoliv tak s tím nehneš. To je jak něco říkat do zdi. Dle mě spíš řeší byznys a klub mají jako podružnou část , kterou zašťíťuje vedení. Ztm jsou to vše spekulace.

  • Skein - 15.03.2024, pátek, 11:34
    (-2)

    to Kecipep , nedivím se...kluk by potřeboval hostovačku, ale to by musel někdo zde být místo něj.

  • Petros - 15.03.2024, pátek, 11:31
    (0)

    Brna :))

  • Petros - 15.03.2024, pátek, 11:30
    (0)

    Já su rád že je Svědík svéráz a nedrží hu...pusu. Někdy je potřeba vyvinout i nějaký nátlak určitým sněrem, pokud není vše v pohodě a ne jen servilně mlčet a nalhávat si, že jsou to jen výmysli a bláboly. Podívejme kousek dál do Brba, kde asi nakonec veškerý hejt a nátlak nejen od fanoušků směrem k jejich majiteli nakonec asi přece jen pomohl k tomu, že došlo k dohodě o prodeji klubu....

  • kecipep - 15.03.2024, pátek, 11:28
    (0)

    Vecheta vypadl z nominace U21

  • huhu - 15.03.2024, pátek, 11:20
    (1)

    lagic: no, podobně to popisují i v už tady zmiňovaném podcastu (myslím že v Zajíci), že dle informací chce jeden z majitelů do klubu peníze dávat (nebo je tam minimálně nechávat), a druhý chce peníze z klubu vytahovat. A teď, který je který...asi tušíme :)

  • lagic - 15.03.2024, pátek, 11:05
    (1)

    Možná bysme se divili, kdyby se porovnal rozpočet na papíře (pro úřady na fakturách) a skutečná částka, se kterou klub hospodaří. Poslední dobou mi přijde, že FCS slouží majitelům jako pračka peněz, jinak si to snad ani nelze vysvětlit.

  • Šovkovskij - 15.03.2024, pátek, 10:25
    (0)

    Pokud nejsou finance ani na hráče z druhé ligy, tak to je opravdu těžko. Na koho pak? Jo vlastně, na hráče bez smlouvy a na ty, které jinde nechtějí. Opravdu smutné.

  • a jé - 15.03.2024, pátek, 09:20
    (2)

    A jsme zase u toho, majitelé bohužel "zabijí" klub pomalu a jistě

  • drzý vandrák - 15.03.2024, pátek, 08:56
    (0)

    Oni nejsou zadarmo?

  • Šovkovskij - 15.03.2024, pátek, 08:28
    (0)

    ...o afrických oporách Vyškova: "Některé jeho hráče jsme sledovali a chtěli. Šumi (manažer Veliče Šumulikoski) s klubem jednal. Ale musíte mít finance na to, abyste je přivedl."

  • Šovkovskij - 15.03.2024, pátek, 08:05
    (0)

    V dnešním deníku Sport je celostránkový rozhovor se Svědíkem. Sice za to chtějí i s přílohou 39 Kč, ale obětoval jsem to🙂Navíc jsem si chtěl počísti o skvělých výkonech pražských S v pohárové Evropě😄

  • Skein - 14.03.2024, čtvrtek, 18:06
    (-3)

    bambulák artigas ..aby se neozval....

  • Skein - 14.03.2024, čtvrtek, 18:03
    (-3)

    lupene, čemu veřím ti může být někde..tohle téma tu koluje snad každý rok a dokola a borci stále stejní a hrají.

  • a jé - 14.03.2024, čtvrtek, 17:24
    (2)

    Borci ja bych tomu i věřil zda se mi divné, že by kluci za normálních okolností nedokázali přehrát Pardubice, Zlín nebo jablka. A pokud to není penězi tak jsou tam jiné věci které si potrebuji vyrikat mezi sebou

  • lupen - 14.03.2024, čtvrtek, 16:00
    (0)

    Věř si čemu chceš, nebudu tu nikoho přesvědčovat, ale výmysl to není ..

  • bambulak - 14.03.2024, čtvrtek, 14:49
    (0)

    jj lupene, priste pis info az tu napises 25 000 zprav, do te doby nic :DDD ach boze

  • Skein - 14.03.2024, čtvrtek, 13:43
    (-3)

    píše někdo, kdo je tu nováčkem...

  • lupen - 14.03.2024, čtvrtek, 10:11
    (0)

    silon - Vím že poslední výplaty nedošly a nedochází ani ke komunikaci vedení s hráči.

  • drzý vandrák - 13.03.2024, středa, 17:54
    (0)

    a jé: A právě proto stačí nastínit vizi s tím, že se výsledky dostaví v horizontu 4-5ti let.To každý pochopí.Já jsem ale žádnou takovou strategii nezaznamenal.

  • a jé - 13.03.2024, středa, 17:48
    (0)

    Rozhovor dobrý, je mi Svedi moc lito, on by tu byl klidne dalších 5 let kdyby viděl ze jsou investice a klub si to může rozdat s plisni, ja vím koupily se led panely, mlýn, možná něco spolkly investice do 19 potažmo B mužstva, nevím do toho nevidím

  • silon - 13.03.2024, středa, 15:56
    (0)

    Lupen: kolik procent z kolika výplat klub dluží, ať si udělám nějaký přesnější obrázek (?)

  • lupen - 13.03.2024, středa, 15:05
    (-1)

    Tak v první řadě by klub měl vyplatit hráčům výplaty na které mají nárok a které už jim nějakou dobu nepřišly !

  • drzý vandrák - 13.03.2024, středa, 14:41
    (2)

    Já pořád nechápu, na co si Skopal tu polovinu koupil.Buď to byl omyl, nebo je za tím něco jiného.Nevidím tam od příchodu této skupiny, které se ekonomicky daří, navenek žádný přínos.Vstupoval, sem cca při zisku MOLcapu a přece museli řešit při odkupu i ostatní aktiva, jako jsou závazky, pohledávky atd. a musely být ve hře i peníze z případných pohárů, které sice v té době ještě nebyli jisté, ale musela tahle otázka ležet na stole.Přece se nekupoval zajíc v pytli, nebo ano?

  • bambulak - 13.03.2024, středa, 13:19
    (2)

    Ja si naopak myslim, ze Svedik davno pochopil zdejsi realie a model Plzen vypustil z hlavy. I pres to si myslim, ze kdyby videl posily, touhu se posunout, touhu konkurovat, touhu neco dokazat, tak by klidne rad zustal a v zadnem pripade by nepotreboval jako Plzen hrat rok co rok LM a potom EL.

  • vajdik - 13.03.2024, středa, 13:14
    (0)

    Adolfe ale pochop, že svědík by chtěl z klubu jako je Slovácko, mít klub jako je přinejmenším Plzeň, a to si tu nelžeme, to tu nikdy nebude... A musíme také po několika letech výsluní očekávat, že nás nečekají tak bohatá léta co se týče výsledků... Ale prochází si tím krom Sparty a Slavie (ikdyž ta měla také období v suterénu) všechny týmy - Liberec, Baník, Jablonec, Bolka, Olomouc, Teplice.... Bez financí nad rámec svého "výdělku" nemůžeme chtít hrát TOP 4 pravidelně a dlouhodobě....

  • karagavrylydys - 13.03.2024, středa, 13:12
    (0)

    Nakonec bude vedení rádo, když v létě někdo Svědíka za těch 7,5 mega vykoupí.

  • Šovkovskij - 13.03.2024, středa, 13:10
    (2)

    V Ostravě po něm dlouhodobě touží Brabec, který by mu snesl modré z nebe, kdežto tady si majitelé bohužel neuvědomují a neváží si toho,b koho tu mají, co s tímto kádrem dokázal a co by ještě mohl, kdyby se rozumně investovalo, nemluvím o bezhlavém rozhazování. A jak se pořád píše a bohužel je to pravda, klub úplně zahodil šanci se posunout na jiný level ve všech oblastech.

  • adolf - 13.03.2024, středa, 12:55
    (0)

    Ondra: to by asi zajímalo nás všechny. Změna.. ono záleží jestli klub dokáže a bude chtít přivést někoho stejně ambiciózního jako je Svědík. Za mě kdyby Svědík dostal hráče které potřebuje, tak ta změna není vůbec zapotřebí.. nemuzem se mu divit, koho by to bavilo furt dokola. Z hovna tu plete bič už dost dlouho

  • TK27 - 13.03.2024, středa, 11:52
    (0)

    Celé je to na liganaruby.cz placená verze má 57 minut.

  • Hory - 13.03.2024, středa, 11:47
    (0)

    Kdo by se chtěl na celé podívat: https://www.youtube.com/watch?v=CupgyhjeEC0

  • vajdik - 13.03.2024, středa, 11:44
    (0)

    Musíme si tu přiznat že chceme hrát nahoře, hodně nahoře - ALE, na to je třeba mít peníze a ne jen ty, které se získají prodejem hráče nebo nějakou formou od FAČR, výchovné atd... No a jelikož mi přijde, že ředitel pracuje pouze s rozpočtem, na který si tímto vydělá ale další peníze od majitelů nejsou přidávány, pak se to tu pouze udržuje, nikoli zlepšuje. Protože bez investic se nikdy nic neposune, a je jedno zda je to firma s paštikama nebo fotbalový či jiný sportovní klub.

  • bambulak - 13.03.2024, středa, 11:26
    (0)

    Je naprosto jasne, ze Svedik bud zustane, nebo odejde sam. O zadnem vyhazovu nelze ani uvazovat.

  • Ondra - 13.03.2024, středa, 11:23
    (0)

    A není ten správný čas udělat změnu? Mám Svědíka moc rád, ale nic není napořád. Zajímalo by mně spíš vyjádření majitelů, kam chtějí klub směřovat.

  • bambulak - 13.03.2024, středa, 11:17
    (4)

    Je opravdu frustrujici videt, jak moc by ho to tady bavilo budovat dal, jake uspechy by s nim mohly byt. A pritom se vztekem v lete odejde. Strasne promarnena prilezitost klub nekam posunout, velka velka skoda.

  • adolf - 13.03.2024, středa, 11:14
    (0)

    Tak pane trenére děkujeme za vše! V létě bude zřejmě smutné loučení

  • bambulak - 13.03.2024, středa, 11:10
    (2)

    Tak to zni extra pozitivne :)))) „Psychicky je to pro mě čím dál náročnější, ubíjí mě to, vře to ve mně. Miluju vítězství, zvykl jsem si na ně. Jako klub jsme se teď ale zastavili: mládež, béčko i áčko. Mám v podstatě ty samé hráče, s kterými jsem tady začínal,“ štve trenéra, který je ve Slovácku od roku 2018, a který v Lize naruby otevřeně hovoří o potřebě okysličení kádru.

  • karagavrylydys - 13.03.2024, středa, 10:17
    (0)

    kecipep: No a teď ještě tu rychlost přetavit v pravidelné starty a hlavně v kupu branek.

  • Marwik - 12.03.2024, úterý, 22:10
    (0)

    kecipep To mu naměřili při rozcvicce?

  • kecipep - 12.03.2024, úterý, 21:50
    (0)

    Kvasina druhy nejryhlejší sprint kola, 35,4 km/h

  • Skein - 12.03.2024, úterý, 18:07
    (0)

    fotbalista roku 2023 // 10. Marek Havlík (záložník, Slovácko), 23.–24. Robin Hranáč (obránce, Pardubice/Plzeň), Milan Petržela (záložník, Slovácko) gratulace.

  • Skein - 10.03.2024, neděle, 11:15
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/444511/havlik-ma-smlouvu-formu-ne-slovacko-se-trapi-chybi-energie.html

pristi
 Další články:
08.04.2024, pondělí, 08:07 - Výjezd do Hradce
31.03.2024, neděle, 14:56 -  Slovácko vs. pražská „S“ 1:3. Celé jaro dostáváme laciné góly, zoufá Svědík
31.03.2024, neděle, 14:30 -  Slovácko - Slavia 1:3, dva góly dal Jurečka, rozhodl ten z dálky po chybě Heči
31.03.2024, neděle, 14:15 - Ani vyprodaný stadion nepomohl. Slovácko podlehlo Slavii, rozhodl Jurečka
09.03.2024, sobota, 18:36 - Slovácku to doma nejde, na jaře padlo už potřetí. S Jabloncem ho srazil Štěpánek
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace