*
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
03.11.2024
TISKOVKA | Matyáš Kozák po Plzni
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Šumulikoski: Pro Sigmu jsme větší hrozbou než ona pro nás

26.04.2014, sobota, 14:46
velice_mlady_velky.jpg

Před duelem se Sigmou Olomouc jsme vyzpovídali defenzivního záložníka 1. FC Slovácko Veliče Šumulikoskiho.

Pojďme se jen na okraj vrátit k poslednímu utkání v Liberci, které jste měli skvěle rozehrané. Proč se to nakonec pokazilo?
V prvním poločase jsme hráli dobře. Drželi jsme balon a Liberec byl zalezený vzadu, protože věděl, že máme míč více na svých kopačkách a že se jim špatně získává. Podařilo se nám dát gól a měli ještě šance na navýšení skóre. To už je ale pryč… Od druhého poločasu začal hrát Liberec na dva útočníky, my jsme zalezli a špatně se nabízeli. To byl problém, který domácí využili.

V sobotu přijede olomoucká Sigma. Cíl je asi jasný…
Do utkání samozřejmě prvořadě jdeme s cílem vyhrát. Se stejným cílem ale přijede i Olomouc, protože je v situaci, kdy se v soutěži zachraňuje. Musíme tentokrát předvést výkon, kdy dobře odehrajeme oba poločasy ne jako v Liberci. Věřím, že pokud budeme hrát způsobem, kterým se na jaře prezentujeme, tak by to mělo na Olomouc platit.

V týmu je několik vykartovaných hráčů, ke kterým se přidávají i zranění. Jak velká je to komplikace?
Je to nepříjemné, ale musí se to brát ze dvou stran. Pro některé hráče je to určitě škoda, že do zápasu nebudou moct zasáhnout, ale na druhou stranu dostanou šanci kluci, kteří mohou v závěru sezony ukázat svůj potenciál a přesvědčit trenéra, aby s nimi počítal i nadále. Mohou dokázat, že jsou to hráči, se kterými se může počítat už od začátku utkání, že na ligu mají.

Slovácko uhrálo dostatek bodů a průběžně si udržuje sedmou příčku. Myslíte, že je to i pravá příležitost, kdy může trenér například vyzkoušet v lize některé mladé hráče, provést nějaké organizační změny a podobně?
To je spíš otázka na trenéra. Myslím ale, že každý trenér chce pořád vyhrávat, bez ohledu na to, jestli jste první, druzí, zachránění nebo poslední. Chcete nahrát spoustu bodů, abyste i příští sezonu mohli začít s čistou hlavou a hlavně sebevědomím. Je totiž rozdíl jít do sezony s tím, že se budete zase zachraňovat, anebo že jste schopni uhrát vrchní část tabulky.

Jméno Heslo
text
  • Jaros - 29.04.2014, úterý, 01:46
    (0)

    "...Podlě me jen jednu jasnou, ale to je fuk, to se stává běžně a navíc by to bylo hodně okaté.." ten vyrovnávací gól neregulérní, ale trochu objektivity by neškodilo od některých

  • Ohsunamon - 28.04.2014, pondělí, 22:42
    (0)

    Ještě by mohli zakázat ČT používat ruchové mikrofony, protože na Slovácku slyšelo nádávky 4303 lidí, v přenosu ČT z příbrami potencionálně i 10 milionů.. A to nadávali hráči.. K výkonům komentátorů se nemá cenu vyjadřovat, protože to bylo otřesné

  • kecipep - 28.04.2014, pondělí, 21:25
    (0)

    Podlě me jen jednu jasnou, ale to je fuk, to se stává běžně a navíc by to bylo hodně okaté.. což teda na konci bylo ještě mnohem víc :D Navíc žádné ošetřování apod a nastavují se 4 minuty? Doživotní zákaz pro rozhodčí. O tom autu, který se házel o 30 metrů blíže Hrubému ani nemluvě..

  • champyon - 28.04.2014, pondělí, 21:12
    (0)

    Gól to byl neregulérní, o tom žádná. Ale předtim nepísknul Příbrami jasné 2 penalty.

  • juancarlos - 28.04.2014, pondělí, 20:49
    (0)

    a pro mě zas, o to víc kotel získal na atraktivitě,FCS nafurt kundičkové;-)

  • eLucky - 28.04.2014, pondělí, 20:42
    (0)

    No to si snad děláš prdel:D To je naprosto neuvěřitelné... a bude se řešit jeden čurák místo tohoto?:D To su zvědavý co na to Dáša:D

  • riedlss - 28.04.2014, pondělí, 20:14
    (0)

    neuvěřitelný trus v Příbrami...nepochopím,,,, že jde golman svátečně na roh, to beru, ale aby tam šel za účelem zabránit Hrubému k výběhnutí, to je silně k zamyšlení...Hruška to zakončí výsměchem do TV..naprosto nepochopitelné..prej těžké pro rozhodčí to posoudit:D však těch žlutých v tom vápně bylo ! :D

  • Brutik - 28.04.2014, pondělí, 20:10
    (0)

    A to se Hruška na konci rozhovoru ještě úplně směje stylem: A co jako chceš slyšet, že to byly peníze Jardy? Ale vždyť to přece ví každý, že byly, to ti pane reportére nemusí ani říkat ..HNUS!!!!!

  • kecipep - 28.04.2014, pondělí, 20:03
    (0)

    OT: Viděl někdo konec zápasu v Příbrami? to je silné kafe a Hruška se pak jen vysměje

  • pablol - 28.04.2014, pondělí, 17:54
    (0)

    huhu-kolik je ti let.Ty jsi buď důchoce zasažen komunistikým vedením, nebo 14 letý ufňukaný parchant, který o svobodě nemá ani ponětí co to znamená.

  • eLucky - 28.04.2014, pondělí, 09:03
    (0)

    to huhu: Co to kurva meleš!? Většina nemáme nic proti tomu, eště chápu perzekuci pyra, i když je to bezpečně odpalované, tak teoreticky tam jakési nebezpečí je, ale řekni čím je nebezpečná vlajka na síti!? Majetek města by bez nás už spadl... tím se neoháněj ani!

  • Mr. Buben - 28.04.2014, pondělí, 08:35
    (0)

    huhu: ale když ho začneš žrat, tak se nepřeruší divadlo a nečeká se až přestaneš...

  • huhu - 28.04.2014, pondělí, 08:26
    (0)

    juancarlos: jakou svobodu? stadion je kulturní zařízení, v majetku města. Když ti někdo zakáže v divadle zakáže žrát během představení popcorn, taky to budeš respektovat.

  • Greif - 28.04.2014, pondělí, 07:22
    (0)

    Pro lagica : aby věděl co je to dýmovnice a co ne .. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/1901380_465000520312851_1259306374322686092_n.jpg

  • riedlss - 28.04.2014, pondělí, 06:56
    (0)

    huuhu:už však tě nikdo nenutí, takových už bylo a teď sedí doma u televize s popcornem v ruce ;))

  • Mirek - 28.04.2014, pondělí, 06:54
    (0)

    huhu: "do kotle už nepáchnu" ... projevil se správný fanda ... nic víc k tomu nemohu říct ... můžeš mít rozdílný pohled na věc, sto lidí sto chutí, ale takové vyjádření o tobě hodně napovědělo.

  • juancarlos - 28.04.2014, pondělí, 02:44
    (0)

    Huhu ty jelito vždyt ty ani netušíš o co jde,k čemu je ti klub když se nemáš svobodu ? K čemu je ti loď ,když nemáš vodu na které bys plul ? Fakt někteří jsou úplně blbý

  • barnabas.666 - 27.04.2014, neděle, 23:40
    (0)

    huhu, zapomněl jsi se přelogovat na FOREVER

  • huhu - 27.04.2014, neděle, 23:09
    (0)

    souhlas s tomek. Nedokážete respektovat pravidla, ať už jsou jakákoliv. I kdyby byl Pelta ultračurák a dohodl si pro Jablonec titul a fanouškům zakazoval na stadioně dýchat, nejde poškozovat klub. Šak ono Zemek to zaplatí a my si zvedneme ego. Není to o ničem jiném. Prostě je Pelta čurák a půlka kotle ani neví jak Pelta vypadá. Jdu s davem, že? Si myslíte že když odejdete z kotle tak Pelta doma začne brečet že to posral? Mu je to úplně u prdele. Došan dá 100. gól, a mistři světa nejsou v kotli, protože jim Pelta ubližuje. Jo schovávám se za nick a do kotle už nepáchnu, byl to humus. A ti co sdílí můj názor jsou zase znovu terorizováni tou skupinkou, která se spojí a bude hlásat jak to bylo ku prospěchu věci. Díky

  • beu - 27.04.2014, neděle, 22:01
    (0)

    tomek-ty opravdu nevyš o co jde

  • eptick - 27.04.2014, neděle, 21:31
    (0)

    FOREVER: Kdo nebo spíš co si ty za blba? Mira je nácek? Jinak nevím kdo jiný to dole strhává.. Dojdi osobně dolů a mužem si o tom promluvit a neschovávej se tady pod nickem. Ale co by jsme chtěli po někom, kdo má klubovou příslušnost AC Sparta Praha.

  • rim - 27.04.2014, neděle, 21:10
    (0)

    Forever: proč nerozdáváš před stadionem kartičky s prasečí jabloneckou hlavou a jeho autogramem. Proč osočuješ nějakou skupinu lidí a děláš z nich cíl pro vyřešení problému? Vždyť ten včerejšek se týkal naprosto každého člověka na stadionu, ať seděl kdekoliv? Přece není v dnešní době možné, aby s celým národem někdo hrál jako s loutkami a určoval, co smíme a nesmíme hlasitě projevit. Teď si nasypu popel na hlavu, protože mi to taky někdy ujede a kór v situacích, jako byla např včera. Ale ANO, vulgarismy ze stadionů odstraňme a odprostěme se od nich. Určitě to bude pro lidi příjemnější. Přestože nejde jen o sektory kotlů fanoušků, kde se na stadionech mluví sprostě. Hold si "zakurvuje" kde který děda. Není ale možné a snesitelné, aby někdo zakazoval projevovat nesouhlasný názor typu "PELTA VEN". A na základě tohoto svobodného názoru ještě přerušovat nebo ukončovat zápasy, za které člověk platí a je tam z radosti. Toto prostě ne! To že se klub vůči fanouškům vyjádřil tak, jak se vyjádřil, se dalo čekat. Přece nepojedou sami proti sobě a proti Mirkovi. Měli by si ale hlasitě uvědomit, že naše rozhořčení chápou!!! To jsme v Severní Korei??? (nemyslím to hanlivě, těch lidí tam je mi strašně líto) Ale taková diktatura ze strany FAČRU není akceptovatelná! Mafián jeden bachratý.

  • tomek - 27.04.2014, neděle, 20:45
    (0)

    Jenom se tady tomu všemu směju co tu jakože fans píší....asi je víc zajímá Pelta než samotný klub a fotbal...

  • guerero - 27.04.2014, neděle, 20:35
    (0)

    Habanec v televizi prohlásil,že si nepřeje skandování proti Peltovi,jasné,jenom aby sa nedivil,až bude na stadioně atmosféra jak v Příbrami ........

  • juancarlos - 27.04.2014, neděle, 19:53
    (0)

    to RNA též už mě to napadlo,dokonce i to,že kdyby kotel zůstal a fandil,tak se ani nevyhrálo ;-)

  • FOREVER - 27.04.2014, neděle, 18:50
    (0)

    FCSFRED: to říkej zemkovi jak to bylo supr až bude platit ty pokuty ..ty ňumelíne !

  • FCSFRED - 27.04.2014, neděle, 18:21
    (0)

    FOREVER: No ty jsi zjev. Jestli se ti tam někdo nelíbí, tak jim to běž říct a nevypisuj to anonymně na netu. Nevidím důvod, proč by sme se měli ze všeckého posrat a nechat si furt srat na hlavu. Včera to bylo super z naší strany.

  • mates - 27.04.2014, neděle, 18:09
    (0)

    Forever zatím vede :)

  • RNA - 27.04.2014, neděle, 18:07
    (0)

    Když se nefandilo, dali dva góly, takže jim to naopak prospělo :-)

  • FOREVER - 27.04.2014, neděle, 17:46
    (0)

    Tomu jak se klub vyjádřil se vůbec nedivím a tomu, že hráči nepřišli na děkovačku taky né. Já bych se na to taky vysral. Jasné Pelta je hajzl, ale když vedem 1:0 a jde nám o tři body, tak se na to prostě vykašlu a fandím dál a místo toho se strhnete těma individuama dole, kterým stejně vadí jen to, že si nemůžou zanadávat a zapálit dýmovnice a jedná se hlavně o ty nácky nebo co to tam je a výsledek zápasu je očividně asi vůbec nezajímá.. Já si platím permanentku abych čuměl na fotbal a fandil a né, abych kvůli nějakému rozmaru několika pitomců, kteří to žačali békat šel v 60. minutě dom. Šak sami jste viděli jak jste udělali hráčům radost. Taky si rád zanadávám na fotbale a jsem poto aby tam mohl člověk vyjádřit svobodně sůvj názor, ale když je to na úkor našich hráčů a je jasné, že z toho pak budou pokuty tak je do dementní..

  • fcs - 27.04.2014, neděle, 17:08
    (0)

    Ještě jste tu nasraní za to co klub prohlásil že o tekové fanoušky nestojí? Všichni víte jak to myslel tak tu nedělejte chudáčky a když se parkrát zařve ,,pelta ven,, tak to určitě nevadí,ale fakt nechápu čeho chcete docílit....

  • Pecan - 27.04.2014, neděle, 16:10
    (0)

    A ještě bych dodal jednu věc - ta demonstrace u svazu - zamyslete se, jak by to asi tak probíhalo. Dejme tomu, že by se povedlo domluvit ty kotly jednotlivých klubů a sešlo se to tam. Jenže upřímně řečeno ostatní kluby mají ve svých kotlech dost různých exotů, kteří by to vzali jako velkou příležitost tam dělat nějaké nepokoje, případně se pobit mezi sebou. Nakonec by to rozháněli policajti, byly by toho plné média a nakonec by z toho vyšli zase fanoušci jako největší zlo a Pelta jako největší chudák. I kdyby se nějakou náhodou podařilo na tu demonstraci poslat jenom normální lidi (což by se nepovedlo), tak by z toho stejně nakonec udělali něco jako nepovolená demonstrace nebo by řekli, že tam děláme bordel aj když by ho tam nikdo nedělal, za bordel by považovali už to, že by se tam něco skandovalo. Nakonec by to zase skončilo zásahem policie a obrovskou mediální hysterií. Fanoušci by zase vyšli jako ti špatní, obyčejný médii zmasírovaný lid, který se o fotbal jinak nezajímá by nás znovu odsoudil a Pelta by se smál dál...

  • RNA - 27.04.2014, neděle, 16:04
    (0)

    Pecan: vynikajícně sepsáno

  • Babu - 27.04.2014, neděle, 16:01
    (0)

    Pecan: konečně někdo, kdo to vyjádřil trefně. Tady si někteří hrají na moralisty a pokrytce, že prý Slovácko umí fandit lépe atd. Ale nevšimla sem si, že yb se tu někdy řešilo, že se na rozhodčího pořvávalo, že ej pi*a nebo když se řve na sudího: zahoď praporek, ty ku*vo.. ale teď jim najednou vadí ču*ák a proč? Protože se jim přerušil zápas. A my máme zmlknout. Fanoušci Slovácka nedělají bordel a je nesmysl nechat si vnutit, že to řvaní nebo a vlajka je špatná, protože soudný člověk ví, že není. Pyra bylo kotel, dokonce dvě obrovské dýmovnice v 90. minutě a kvůli nim se nic nerušilo.. rušilo se jen kvůli Pelta je ču*ák, takže se vše točí jen kolem "hanlivosti" na Peltu, ostatní se neřeší... a samotnému Peltovi to nevadí, jak řekl v nějakém rozhovoru.. logika věci mi uniká...každý snad ví, že slovácký kotel se snaží vždy maximálně podpořit tým a jen pákrát za zápas řveme něco jiného, tak prosím vy ostatní pochopte, že se nenecháme utlačit kvůli zastrašení o konci utkání kvůli směšnému pokřiku.

  • pablol - 27.04.2014, neděle, 15:52
    (0)

    Pecan-Přesně tak jak píšeš s tím dopodrobna souhlasím a nemám co dodat.Kim Čong-un-Pelta FAČR-Severní Korea

  • juancarlos - 27.04.2014, neděle, 15:48
    (0)

    Gigi ty si fakt mimo jak spadlá větev, nikdo nikomu klacky pod nohy neháže a jestli ty máš žaludek na to se podřizovat Peltovým výmyslům a lézt mu do prdele,tak si to dělej a čekaj si, až tě ocení nějaký pisálek ze sportu. Njn, každý jsem holt jiného charakteru a já prostě nějaké pokrytecké kompromisy dělat nebudu,na to nemám čas a ani chuť.

  • Pecan - 27.04.2014, neděle, 15:31
    (0)

    Musím říct, že včera jsem tam bohužel nebyl, ale udivuje mě, kolik je tady najednou moralistů. Mně osobně se taky moc nelíbí, když se fandí sprostě a tyto pokřiky vynechávám, ale když to fandí ostatní, to mě nevadí. Nechápu ty názory, jak tady někteří píšete, že vám nevadí, když se řve něco proti cizím klubům, ale toto vám najednou vadí. Říkáte, že je se vám na tom nelíbí, źe je to proti konkrétnímu člověku, ale kolikrát se řve i proti rozhodčímu nebo proti nějakému konkrétnímu hráči soupeře. To vám nevadí? Vždyť to je úplně to samé. A ten rozhodčí třeba kolikrát je jenom mimo a nemusí v tom být ani žádní kapříci a stejně to schytá. Pelta, který je gauner prvního kalibru, tak u toho vám to vadí. Prostě chápejte, že fanoušci si nemůžou dovolit líbit všechno. Všechno to začalo tou vlajkou, která je tam jenom chvilku a stejně se na ni skoro nikdo nedivá, protože z B nea ňu není vidět, protože je obrácená do hřiště, z D je to moc daleko a většinu lidí na a A a C zajímá spíš nástup hráčů než kotel a navíc je to jedna z mnoha vlajek, takže si toho všimne minimum lidí, navíc je to psané anglicky a spousta dědulů na C ani neví, co to znamená. Ten rozhodčí s tím delegátem museli mět hodně velký komplex, že si to tak detailně prohlíželi, spíš si myslím, že uź měli echo z nějakých fotek z dřívějška nebo tak. Rozhodčí začíná zápas a delegát má asi na začátku taky jiné starosti než si prohlíźet vśechny vlajky v kotli, jestli na některé není jedno sprosté slovo. Měli to asi už nachystané, na začátku jenom mrkli jestli tam ta vlajka je a šli s buzerací najisto. Potom, co to udělali, tak kotle něco takového samozřejmě nečekal a všichni si připadali, jak někde za normalizace a nedivím se, že tam něco řvali. Kdyby tato provokace ze strany rozhodčího/delegáta jakou zástupců FAČRu nebyla, tak tam podle mě nikdo cosi o Peltovi a pánském přirození neřval, normálně se to taky neřve. Dali k tomu prostě podnět a kotel ho sežral. Můžete říct, že si měl kotel udržet nadhled a vykašalt se na to. Ale podle mě je protest potřeba. Protože prostě uznejte, že trestat za takovou neškodnou vlajku je velmi směšné. Příště aby po nás třeba nechtěli zpívat na začátku zápasu Pelta je borec nebo všichni povinně usmívat a kdo se neusměje, tak ho vyvede ochranka nebo třeba pojmenovat stadion po Peltovi. Chápejte jde o to, že svaz vynucuje úplně absurdní nařízení. Kdyby svaz nevynucoval takové kraviny, tak se nic nestalo a kotel to odfandil v klidu jako vždycky. To, že se občas zařve něco sprostého není to, proč lidi v ČR nechodí na fotbal. Problém jsou ty rvačky na stadionech a ve městech při zápasech sparty, baníku, slávie atd. To se nás ale netýká, fanoušci FCS nikdy nevyplenili žádné město ani stadion. Svaz se má zaměřit na boj proti těmto agresivním fanouškům. Slovácký fanoušek sice občas něco békde, ale jinak by excesy nedělá. A toho flastra jsme dostali za co? Za ty sprosté slova nebo za to pyro (četl jsem, že včera něco bylo). I za to pyro je to nesmysl, když se to u nás dělá vždycky bezpečně a tak, že to neovlivňuje zápas, ale pokud teď budou pokutovat i to, když se někde něco sprostě zařve, tak to potěš teda. Chápejte, jde o to podporovat klub, ale nejde si nechat líbit úplně každou absurdní věc.

  • guerero - 27.04.2014, neděle, 15:27
    (0)

    Mám takový pocit,že všichni rozhodčí budou stát za svazem,oni mají nařízeno ukončit utkání kvůli vulgaritám,které x roků nikdo neřešil,za chvílu bude nařízeno fandům dojít na fotbal,sednůt si a beze slova počkat,až fotbal skončí a jít dom,kdo bude fandit,bude vyvedený ochranků ven......ať žije český fotbal pro fanoušky!

  • Čmaňa - 27.04.2014, neděle, 13:22
    (0)

    Nemožnost vyvěsit vlajku, která funguje xlet? Na některých zápasech zvolávat některá hesla a na některých ne (derby vs. jiné)? Svoboda projevu! Vést svaz a zároveň klub? Korupční aféra a další ... moc otázek k zamyšlení! Ale vše začalo tím, že se zamítla prezentovat jedna vlajka, nebýt toho nic by se nedělo, tohle není normální 25 let po komunismu ...

  • eLucky - 27.04.2014, neděle, 13:21
    (0)

    Všichni co tu brojíte proti vulgaritám a na Slovácko nezvyklé vulgaritě byste si měli uvědomit fakt, co to způsobilo. Nebylo to ničím jiným, než tím, že rozhodčí odmítl začít zápas, dokud se nesundá vlajka! Vlajka která takto visela již nejednou a která by stejně zhruba dvě minuty po začátku zápasu byla sundaná, protože vyšší části kotle by neviděli na hřiště. Toto bylo jedinou záminkou k tomu co se rozpoutalo, nebýt tady tohoto nesmyslu ze strany delegáta/rozhodčího, tak ten zápas vypadal úplně jinak! Bohužel z tohoto důvodu se support svrhl naprosto pod úroveň. Svaz tento boj rozpoutal, ne my!

    Návrhu ať jdeme protestovat před sídlo svazu, se musím jenom smát... bohužel už několikrát se ukázalo, že tady toto nevede k ničemu jinému než k tomu, že se taková demostrace potlačí a média z toho udělají vraždění dětí a výlet fotbalových chuligánů za rvačkou! Jediná možnost jak protestovat proti těmto stupiditám je na stadioně prostě.

  • barnabas.666 - 27.04.2014, neděle, 13:03
    (0)

    Zapomněl jsem dodat jediné:"a jede se dál, močálem černým podél bílých skal."

  • barnabas.666 - 27.04.2014, neděle, 12:59
    (0)

    Musím uznat, že mě už ta naše kapr liga nebaví několik let a na fotbal chodím už jen z jakési setrvačnosti. Po tom, co se děje v Plzni, Jablonci, Příbrami atd, a tomu bordelu šéfuje někdejší šmelinář-zelinář. Je to jen odraz celé naší společnosti, kdy nám vládnou bývalí pinglové, veksláci, taxikáři (jména si doplňte sami), kteří si zajistili beztrestnost pro své činy. Ty pak brání užiteční idioti, které vyvede z míry jen to, když jim někdo naruší jejich poklidný život.

  • Pete - 27.04.2014, neděle, 12:41
    (0)

    Jenže takováto forma protestu je nejúčinnější, je nejvíc vidět a krásně ukazuje absurditu toho nařízení. I když víc bolí. Nějaké petice a protesty před svazem, to je k smíchu. Celá společnost vnímá fotbal jako žumpu vedenou kourupčníky a stbáky, to je hlavní důvod úbytku lidí na stadionech. To se pak člověk někdy diví sám sobě, že na ten fotbal vůbec jde.

  • guerero - 27.04.2014, neděle, 12:38
    (0)

    Taky bych se rád vyjádřil k událostem na včerejším zápase...Jasně,souhlasím s většinou fanoušků,že ta Peltova vepřová hlava je uplně vypatlaná,nebude nám takový kokot určovat,co možeme a nemožeme skandovat,ale zároveň nám včerejší nepříjemná atmosféra pokazila jinak dobrý zápas a hlavně si myslím,že kvůli tomu ubývá slušných diváků i fanoušků,což je škoda hlavně pro Slovácko......

  • Gigi26 - 27.04.2014, neděle, 12:06
    (0)

    barnabas.666 - Hoši vy jste úplně mimo mísu....nemám nic proti nadávání na stadiónu a všichni víme, že to tak nějak k tomu patřilo, patří a patřit bude. Sparta zajebaná je se nádherně zpívá .... :) Ale má otázka je proč na odstoupení Pelty neprotestovat jinak a vě větší síle než na stadionu, kde hrozí pokuty a kontumace. Myslíte, že by Vám hráči poděkovali, kdyby to rozhodčí ukončil ? Každý ví, že lidí chodí míň, fandění jde od 10 k 5, o výjezdech ani nemluvím, ale hlavně že přiléváte olej do ohně a divíte se, že to není jako dřív....Chce to i trochu soudnosti a inteligence !!!

  • barnabas.666 - 27.04.2014, neděle, 11:57
    (0)

    Nebo tohle. Přijet na domácí zápas Jablonce a skandovat oblíbený výrok posledních týdnů. Myslíte, že by rozhodčí ukončil zápas? :o)

  • barnabas.666 - 27.04.2014, neděle, 11:53
    (0)

    vzhledem k příspěvku pode mnou bych doplnil:"Co na to nebohý Gigi26, který byl nucen poslouchat vulgarity hráčů během druhé půle a že se krásně nesly stadionem..."

  • barnabas.666 - 27.04.2014, neděle, 11:51
    (0)

    Tohle je taky dobré:"Došlo na má slova, prázdný stadion prozradí vulgarity hráčů.. Co na to svaz? Co na to nebohé rodiny s dětmi?"

  • Gigi26 - 27.04.2014, neděle, 11:47
    (0)

    Juancarlos - Myslím to vážně !!! Jak jsem psal...jde to i slušně respektive protest může podpořit x fanoušků z ligy a ne békat jak hovado na stadionu, kde to dělá jen neplechu. Žádný klub ti za to nestojí..., tak pak se nediv až pana Zemka přestanou bavit platit pokuty a vysere se na to !!! Vzpomeňte si na Řezníka co to bylo za zmrda, tak prosím neházejte klacky pod nohy panu Zemanovi a buďte rádi, že nás dotuje ze svého....

  • juancarlos - 27.04.2014, neděle, 11:36
    (0)

    Gigi: to nemůžeš myslet vážně ? Cenu,kterou udělují jakýsi žurnálové od stolu,neobjektivně a na politickou objednávku a mezi aktivními je spíše ostudou ? Děkuji nechci. Kdo to ještě nepochopil,tak celá ta věc je silně zpolitizovaná,vůbec se mi to nelíbí,ale je to tak. Společnost se diefrencuje. Jestli některým nevadí se ohýbat,před pochybnými autoritami,tak mě to kurva vadí a za takovou cenu mě nestojí žádný klub na světě,ale chápu,že většině v té naší připosrané zemičce to nevadí a má to tu bohatou tradici. Národ zbabělců a udavačů.

  • Gigi26 - 27.04.2014, neděle, 11:33
    (0)

    Mb. Buben - Peltu tady nikdo nehájí ani neobhajuje...Většina fotbalového národa ho nechce za předsedu a to včetně mě z důvodu, že není minimálně nestranný....Spíš jde o to jak si prosadit svou a nepoškodit Slovácko což se včera stalo a že to bude mít ještě dohru...

  • zdrh - 27.04.2014, neděle, 11:25
    (0)

    juranafotbale: Na začátku se nezačalo včas, protože v kotli domácích byla vlajka, která parodizovala logo FAČR (místo lva orlice s nápisem FUCk, vlajka, která tu bývá pravidelně).
    Na konci první půle ochranka zasáhla v sektoru hostí, když vyvedla některé z fans, kteří křičeli Pelta je ču... Následně odešel celý sektor hostí.
    V druhé půli dvakrát domácí křičeli Pelta je čur., následně byl nejdřív zápas přerušen na 1 minutu a později na 5 minut. Při druhém přerušení odešel kotel domácích a zápas se odehrával v tichu jako by to byl nějaký přáteláček o letní přestávce... Pelta ven se křičelo permanetně (a mnozí také z C nebo A)

  • juancarlos - 27.04.2014, neděle, 11:19
    (0)

    přesně jak říká Stolmik, kdy záleželo na býválém estébákovi a zkorumpovanci Peltovi,tak tady nebude ani ten stadion,tak už konečně sundejte klapky z očí.Ohnuté chrbáty ,kterým nevadí ,že morální odpad je represivní politikou učí morálce,jak typický české. Ano dostavá se do kontraproduktivity co se týká podpory svého klubu,tak se rovněž ptám co udělali kluby pro své fans,aby se necítili na stadionech jak ve vězení,aby přestala mediální hysterie a manipulace veřejnosti ? Nic,ohnuli hřbety,lezou do zadku mocnějším a vydávájí ubohé prohlášení.

  • Juranafotbale - 27.04.2014, neděle, 11:18
    (0)

    Kvůli čemu přesně byl zápas přerušen? Včera jsem na stadionu nebyl, sledoval jsem to na netu pres sazkabet.cz a v ruchových mikrofonech žádné vulgarismy slyšet nebyly, jen "Pelta ven". To bylo přerušeno jen kvůli tomu, nebo skutečně zazněly i peprnější výrazy na Peltovu adresu typu "Pelta je čur..."?

  • zdrh - 27.04.2014, neděle, 11:10
    (0)

    Já myslím, že pro většinu je Pelta nepřijatelný z těchto důvodů: 1. Je to symbol korupce a celkových nepořádků v českém fotbalu - viz cinklé jaro atd. 2. Střet zájmů předseda FAČR/ majitel Jablonce - sídlo svazu bude stavět firma Syner, která je sponzorem Jablonce. Na druhou stranu Hašek byl "čistý" (ale byl úzce provázaný s Hušákem a Sazkou!!!), ale nedělal pro fotbal u nás nic! V tomto se s Peltou nemůže srovnávat. Pokřikem Pelta ven, si myslím, že většina fotbalových fanoušků přeje, aby začala očista českého fotbalu (samozřejmě jednalo by se o první krok). Podle mě mírně začala očista české politiky obžalováním Dalíků, Rathů, na řadě je Nagyová a další. Tady to snad (doufám) už začalo jmenováním nepoddajných státních zástupců Zemana, Bradáčové a věřím, že by to podobným způsobem mohlo jít i ve fotbalu. Je to pochopitelně na dlouhou dobu, ale začít se musí. A hlavně odstoupení Pelty nesmí být jediný, ale pouze první krok!

  • Mr. Buben - 27.04.2014, neděle, 10:56
    (0)

    Všem, kdo obhajují jakkoliv chudáka Peltu povině poslechnout: https://www.youtube.com/watch?v=zykgme5nQeE

  • stolmor - 27.04.2014, neděle, 10:55
    (0)

    původně sem se do diskuze ani zapojovat nechtěl. Včera sem tam neby a o tom co se dělo teď pouze čtu, ale dostal mě názor vajdika, z kterého sem pochopil, jaký je pelta vlastně hodný pán, že nám se zařídil nějaký mistrovství. Sori ale nenech se vysmát, být to na peltovi tak tady nic nebude. Ale od Uefa dostal podmínku, 4 stadiony a hold rozdělit to museli 2 v čechách, a dva na moravě, to je pouze jeho taktika aby zalíbil a na moravě jsou pouze dva stadiony, olomouc a my, takže vlastně jinou volbu ani neměl. O tom jak to myslí s hradištěm a repre jasně ukázal zápas s norskem a jeho vyjádření: do hradiště je to daleko, nechce se nám tam jezdit a je to nedůstojné prostředí pro premiéru vrby" Tohle řekl pelta a tím dal všem najevo, že celé hradiště má totálně u prdele a U21, je tu vlastně jen z donucení, takže asi tak

  • Gigi26 - 27.04.2014, neděle, 10:53
    (0)

    Vajdik - Já zas souhlasím kompletně s tvým článkem !! Ještě pár lidí se k nám názorově přidá a bude to super :) Poslední věc co jsem zapomněl napsat do mého článku je fakt, že není to tak dávno co fanoušci FCS dostali cenu za nej. fans v lize !!! Myslíte, že po těchto ubohých výlevech je šance tuhle cenu obhájit či alespoň se zapsat pozitivně v očích veřejnosti ? Těžko..... Jo a názor, že nejsme před rokem 89, je demokracie a můžeme si křičet co chceme je sice pravdivá, ale pokud má fanoušek dostatek inteligence a nějakého pudu sebezáchovy , tak se těchto nadávek zdrží, jelikož si jednoduše spočítá, že na to doplatí "jejich" klub, který mají tolik "rádi"...Nezapomeňte, že nemáme na dresech logo Emirates, Qatar Airways či chlebodárce typu Abramoviče apod.

  • Pete - 27.04.2014, neděle, 10:48
    (0)

    To je zajímavé, kolik lidí je zde ochotno ohnout hřbet, jen aby nebyl problém. Osobně mi vulgarity taky vadí, ale pokud tady vydává zákazy a moralizuje člověk, který se sám chová jak hnůj, tak s tím problém nemám.

  • vajdik - 27.04.2014, neděle, 10:29
    (0)

    Gigi 26 - já se stotožnuji s celým tvým článkem! Nikdo asi neví že máme ME 21 v UH díky FAČR, ze dostaneme peníze na opravu stadionu..atd, a ti co řvali Pelta je č..., teď zalezou až klub dostane pokutu!!! Jinak pokuta dle mého muze byt 50-100 tisic, myslim ze pro nas klub nemala částka za kterou mohli mít žáci nemalé vybavení do jejich rozvoje..

  • vajdik - 27.04.2014, neděle, 10:23
    (0)

    ODSUZUJI řvaní kotle Pelta je čuřák, 70% jedinců kotle ani neví proč to řve,jen se schovává v davu a cití se pak silná! Kdo FANDÍ SLOVACKU, tak kdyz prijdou hraci a trener zadat o podporu, tak snad je logické ze stojím za klubem a týmem ne?! Pokud máte někdo něco proti Peltovi, tak běžte řvát před sídlo FAČR ze je čurák, tam se stejnak ničeho nedomůžete, sbalí vás policie..ale hlavně nebudete ubližovat KLUBU 1.FC SLOVACKO, tím že dostane pokuty a popř.prohraje kontumačně!!! Apropo, který předseda svazu zajistil pořádání ME U21, dále pak od UEFA dotaci cca 50mil Kč na opravu stadionu.., že by pan Hašek, kterého jste brali jako spasitele fotbalu a napáchal více.. P.S. hráči nam dokazali ze zapas neprodali, nevypustili a bojovali za klub a taky za svoji cest.. Proto si zaslouží takovou podporu, která je slušná a povzbuzuje hráče!

  • Gigi26 - 27.04.2014, neděle, 10:15
    (0)

    Budu rád, když se podělím i o svůj názor na tuhle problematiku....v první řadě bych chtěl napsat, že nejsem na většině domácích zápasů včetně včerejška, jelikož bydlím úplně někde jinde, ale na druhou stranu jezdím a spíš i častěji na zápasy venku. To jen na úvod, aby mě tady někdo neosočil, že když nemám permici či nejsem na každém domácím zápase, tak nevím která bije....Co se týče včerejška, tak se absolutně neztotožňuji, aby se křičelo na Peltu, že je č...k apod. Jednak proto, že je to vulgární a byť to není nedělní škola, tak si myslím respektive vím, že fanoušci FCS mají navíc, jsou kreativní a svůj nesouhlas dokáží dát najevo i vtipně a ne tak, aby hrozila kontumace zápasu. Taky nesouhlásím s tím, že Pelta je tam kde je, kor s jeho minulostí, kontakty a jako majitel klubu...., ale křičením na stadiónu se nic nezmění.Naopak....jen to budeme mít u FAČR ještě těžší. Opakuji se v mnohu názorech co tady psali lidi přede mnou..., takhle z toho je akorát pokuta a to v uvozovkách.Ale co příště kontumace ?? Proč to neudělat chytře.....jít před sídlo svazu a tam to skandovat anebo na zápasech reprezentace. Tam to bude mít nějakou váhu....., takhle se pravděpodobně možná za x let něco změní,ale vůči samotnému klubu a fanouškům jen k horšímu.A že se to křící jinde..., tak se to nemusí řvát i u nás. Kde jsou ty časy, kdy byli fanoušci FCS jednotní a jen slušně povzbuzovali....Co je tohle za úlety.Pamatuji si třeba zápas Slavia - Slovácko cca před 3-4 lety. Fanoušci Slavie tleskali jací jsme a že tohle neviděli...zápasy v Brně, Olomouci, Spartě.... Kde to je ta euforie ? Teď si tady akorát pár lidí něco zakřičí z přesvědčení, ale o tom negativním dopadu nemají ani potuchu. Proč se tady neporadili s klubem....., protože by byl jistě proti !!! A propo....to, že Pelta respektive svaz tady bude konat ME 2015 a Slovácko dostane podporu jak materiální, tak finanční nevidí nikdo :( Zamyslete se než z těch tlam něco vypustíte.Na závěr mám tři krátké postřehy..... Pokud dostane Slovácko pokutu, tak by se měli složit fans jako v Plzni a tu pokutu uhradit. Samozřejmě, že prachy pošlu i já a co bude navíc, tak ať jde na choreo či pyro dle uvážení.Za druhé...pokud udělat nějakou demonstraci před svazem, tak na to je nejlepší dle mého facebook. Sice ho x lidí nemusí což chápu, ale jak jinak se nejsnazeji svolat ? 2 -3 demonstrace a Pelta jde... to vám říkám.A poslední...v pátek bych chtěl jít na Slovácko na Dukle. Proto se ptám, jestli se tam bude pokřik o5 skandovat, abych nevážail čas a místo fandění jsem jen békal na Peltu...a taky, jestli se na mě fanoušci FCS nebudou zlobit a dívat se skrz oči, kdo jsem když jsem s nima ani nepřijel...Aby mě tam pak nedávali najevo, že oni jsou víc :(

  • kecipep - 27.04.2014, neděle, 10:12
    (0)

    Toto mě velmi pobavilo na jedné diskuzi: By mě zajímalo, co by se dělo, kdyby fanoušci nepřestali a rozhodčí zápas ukončil. Kontumace proti domácím? Jestli jo, tak by stálo za to udělat si občas výlet do Jablonce si zahulákat. Možná by pak Peltavena to trucování přešlo.

  • kecipep - 27.04.2014, neděle, 09:51
    (0)

    Liga by se už konečně mohla osamostatnit, tam vidím jedinou naději, jelikož s Peltou nehnou ani prázdné stadiony :-/

  • celtic - 27.04.2014, neděle, 09:49
    (0)

    Lagic...souhlas..taky jsem skandoval Pelta Ven..ale s pokřikem Pelta je ču..se taky neztotožňuji..udělejte petici internetovou ..a napište Peltovi co si o něm myslítea pošlete mu to ..ať vidi jak moc ho celý fotbalový národ "miluje"...ale ten osel stejně neodstoupí,bude se držet svého koryta stůj co stůj,,,jemu nejde o prachy (těch má dost)..on chce mít moc a o to mu jde a tento bezpáteřní člověk bude furt tahat za nitky našeho Fotbalu i kdyby měl být v pozadí..hovado zůstane vždycky hovadem..

  • Greif - 27.04.2014, neděle, 09:33
    (0)

    Dík za potlesk .. strobáč 1x1 cm je dýmovnice co vymoří aso všechny napruděné Céčaře, že ? Příště by vám tam měli donést tu 3kg vojenskou at se naučíš poznávat co je dýmovnice a co ne.Takže velmi díky za tvůj výlev doufám že ti nepraskla žilka protože co prý předváděli někteří Cčkaři bylo fakt hrdinství. Tak holt nemám čas si projet všechny fotky hráčů a zjistit kdo tam ten je nový, když často to neví ani jeho spoluhráč ;) Viz pohár před pár lety. No ono tím že strávím 5tinu roku v zahraničí ve svém volnu fakt nemám čas zjištovat veškeré novinky.

  • SYNOTEK - 27.04.2014, neděle, 09:29
    (0)

    Dělá se z toho zbytečná aféra. Pro mě tuto sezonu už fotbaly končí. Nebudu chodit někam, kde mně pořadatelé budou zakazovat vytahovat obouručku s orlicí a nápisem fuck. To není urážka ničeho. To za chvilku budou policajti přerušovat při pokřiku ACAB? kam to spěje? Celé to odstartoval ten začátek, jinak by se podle mě ani na peltu neřvalo. Nezajímá mě nějaký pelta. jen vím že je to chudák, který se snaží zavádět nějaké speciální manýry typu přerušování zápasů. Ale zase na druhou stranu je to pecka, když budeme doma prohrávat, tak na 5 minut přerušíme utkání a Krejčí mezitím může podplatit rozhodčí a Habanec může hráčům dát nové pokyny. Aby toho nebylo málo, tak rodiny s dětmi se můžou jít občerstvit. Takže to přerušování zápasu je vlastně super věc :-D

  • peet - 27.04.2014, neděle, 09:18
    (0)

    Klobouk dolů před kotlem Miro správné rozhodnutí jiná cesta už nebyla držím pěsti....

  • lagic - 27.04.2014, neděle, 09:14
    (0)

    A ano, schvaluji pokřik PELTA VEN, ten jsem i skandoval, ale s pokřikem PELTA JE ČU... se neztotožňuji, protože to je trošku ubohé. Když mu chce někdo říct něco takového, tak ať mu to řekne do očí, napíše dopis či email, ale neschovává se za dav, to je zbabělé a stejně tím ničeho nedocílí. Jak jsem psal už včera, spojte se všechny kotle a udělejte velkou demonstraci na svazu, před tím oči nezavřou, ale nadáváním na stadionu se na svazu stejně jen smějí. Taky nemám Peltu rád a nechápu, jak může být předsedou a zárověň vlastnit klub, ale špatně bude i něco jinde, když ho zvolili,buď se ho bojí nebo jsou zkorumpovaní všichni zástupci fotbalu a to je horší...

  • lagic - 27.04.2014, neděle, 08:45
    (0)

    to Greif: Je vidět, že umíš jen sprostě urážet, ale to mě nepřekvapuje, když jsem slyšel tenkrát na přípraváku na Širůchu, jak se snažíž oblbnout nějakou holku kecama o tom, jak jezdíš po celé Evropě a bla bla bla a pak jsi ani nevěděl, co za zkoušené hráče za Slovácko vůbec hraje,myslel jsem si o tobě svoje už tehdy. A teď jsi to jen potvrdil. To jsi machr nazvat mě tu na foru PI..., fakt ti tleskám. A to jsi byl už asi na Krčku, když mi tvrdíš, že nikdo na C nezapaloval dýmovnice...

  • hen-rick - 27.04.2014, neděle, 08:07
    (0)

    Srovnávat skandování Pelta je ču.rák s rokem 89 mně osobně přijde úsměvné. A k panu Juancarlosovi: Máte pravdu, že se na fotbale fandí vulgárně od nepaměti, ale proč to u nás šlo první dva roky v lize jinak? Proč mně příjde, že místo toho obdivuhodného kotle, s kterým sem rád zajel i ven nebo do Hluku, máme partu co má ze všeho mindrák? Už sem to psal po Spartě a schytal sem to od Vás... Je rozdíl fandit rozhodčí je jitrnica než rozhodčí je pi.ča.

  • Jerry1984 - 27.04.2014, neděle, 08:04
    (0)

    asi to tak mělo byt, odchodem z kotle pro mě včera zápas skončil, takže vím jen, že se vyhrálo.. a to byla asi ta jednotnost, co by měla být, ne názorová.. trochu jiná. K politice, asi to sem nepatří, uznávám rebelii, neuznávám revoluce. Netuším, co to odstartuje, ale bylo to hodně zajímavé :)

  • Dan - 27.04.2014, neděle, 08:01
    (0)

    Vždycky jsem byl hrdý na kotel "Slovácka"jakou dokaže vytvořit atmosferu.Po včerejšku už nejsu.Jestli takový kotel jak byl včera, tak to radší žádný.Hanba Vám.

  • Hory - 27.04.2014, neděle, 07:36
    (0)

    Jinak doporučuji si přečíst na iDNES komentář ke včerejším událostem na Slovácku a především komentáře s největším hodnocením a možná kotel na Slovácku odstartoval něco, co může některé věci změnit.

  • Hory - 27.04.2014, neděle, 07:12
    (0)

    Kotel neudělal nic špatného ať vyvěšením vlajky, či pokřiky adresované předsedovi asociace. Mají nárok i právo,kritizovat člověka,který ve fotbalovém prostředí je znám svým spojení s korupcí a člověkem,který stojí za naprosto nesmyslnými sankcemi k fanouškům. V lednu 89 když v Praze začala vlna protestů vůči tehdejšímu režimu,tak komanči hned vydali zákaz shromažďování se a spousta statečných lidí to ignorovala a za cenu,toho,že si zničí život,do toho šla a díky jim, co se podařilo v listopadu 89?... Vždyť stačilo,když kotel odešel,jaká pak byla atmosféra? Je to také o tom,jak který rozhodčí je oddaný a zavázaný svému předsedovy. Holt tento byl. Proč když bylo derby pražských S rozhodčí pokřiky prostě neslyšel? Takže pokud příště bude vyvěšen transparent Pelta je čumák, mě rozhodně vadit nebude. Fanoušci mají

  • tomisek - 27.04.2014, neděle, 05:34
    (0)

    Jak se všichni účastníci "protestu" postaví k očekávané sankci?Já s tímto podtupem rozhodně nesouhlasím.Působí hodně komicky, když v kotli skanduje mimo jiné i pár 10-15 letých dětí Pelta je ....... Předpokládám, že zrovna jim Pelta hodně ublížil. Z fotbalových stadionů se i díky těmto aktům stávají ještě větší žumpy, než jsou-bohužel.Český fotbal pro fanoušky- kolik fanoušků tento , podle mě primitivní způsob protestu na stadiony naláká?

  • Pivo10 - 27.04.2014, neděle, 01:52
    (0)

    Jsem fanoušek s C a plně souhlasím s postojem kotle a opuštěním svých pozic.Proč si máme pořád srát od Fačru na hlavu?Kde to skončí?FUCK Fačr

  • Pedro - 27.04.2014, neděle, 01:39
    (0)

    Je sice již otřepané - FANDI ALE ZŮSTAŇ ČLOVĚKEM, ale já bych to poopravil, - KRITIZUJ, ALE NEDĚLEJ ZE SEBE BLBA,....a o tom to je... takže skandujme obecně cokoliv, ale neurážejme adresně, protože i ti co to skandují jsou bezejmenní, je to jako ulice při demonstraci...

  • juancarlos - 27.04.2014, neděle, 01:35
    (0)

    nedá se, budou nám muset moralisti a parkožrouti ukázat, jak se dělá ta správná atmosféra. Proč mám spíš neblahý pocit,že zas ubude lidí ze stadionu a zas se prodá míň pernamentkářů a směřujme právě k té Boleslavi, Jablonci a Příbrami ale třeba se pletu a ti takzv. slušní se hecnou a zvednou zadky od televizí a zaplní stadiony,když už tam nebudou ty rušivé elementy co kazí jejich děti.

  • juancarlos - 27.04.2014, neděle, 01:10
    (0)

    se mě libí jak nejvíc mají potřebu ke kotlu se vyjadřovat figury co leda tak zevlujou,stojím za kotlem,jde o princip,neustávat v odporu. Chodím na fotbal přes 30 roku a na nějaku "piču" nebo "čuráka" se nikdy nehledělo ani za komančú a na Slovácku to platilo dvojnásob, tolik k slušnému fandění. Co to proboha tady někteří předvádí za pokrytectví je až neskutečné.

  • Flusatko - 27.04.2014, neděle, 00:58
    (0)

    Na pristi kolo se v rámci ligy a opatření pro zlepšení fanoušků vyhlásilo, že od 8 do 12 minuty se bude skandovane tleskat Míra Pelta je bůh.V 15 minutě pak všichni půjdou na párek za 180 kč pouze ve svém spodním prádle.Do konce zápasu se pak bude tleskat a křičet FAČR je nejlepší. Zápas skončí 0:0 protože jakýkoliv gól by mohl vézt k emocím diváku, což určitě nikdo nechce. Pokud se někdo nepodvolí hrozí přerušení zápasu s možností kontumace, takže doufám že to všichni uděláme!

  • Tempex - 27.04.2014, neděle, 00:47
    (0)

    Já osobně jsem dnes s celým účinkováním v kotli a jakýmikoliv aktivitami co se týče kotle a fotbalu na Slovácku skončil - aspon do té doby, dokud budou pokračovat represe směrem k fanouškům ze strany svazu, klubu a po dnešku můžu říci, že i od hráčů. Komunismus nepodporuju a ani podporovat nehodlám :) Přeji hráčům a vedení hezkou a hlavně KLIDNOU dohrávku naší slavné Gambrinus ligy na "našem" stadionu, třeba sem tam tribuna A a C tleskne. Vždyt se ten fotbal dělá pro lidi ne? :)

  • pitros - 27.04.2014, neděle, 00:40
    (0)

    já myslím, že je třeba vidět rozdíl mezi skandováním Pelta ven, na kterém nevidím nic špatného, a Pelta je č...k, což v pořádku není. Ohánět se svobodou projevu je v tomto případě opravdu nesmysl, stejně jako srovnávat tento pokřik s takovými jako Haná, prdel zakopaná a podobnými. Ty jsou totiž obecné a necílí na konkrétní osobu. Tím se nezastávám Pelty, osobně ho rád nemám a nechápu, jak vlastník fotbalového klubu může být v čele svazu, ale to už je jiná pohádka

  • Greif - 27.04.2014, neděle, 00:38
    (0)

    Sezení bývají max když se něco semele a vedení teče do bot, jinak samozřejmě ti Krejčí řekne dojdi si za mnou osobně ..takže souhrnně tak jednou za rok.Některé věci se ven nevynáší.A tvůj závěr .. ano máš pravdu

  • Jaros - 27.04.2014, neděle, 00:34
    (0)

    Miro chtěl jsem se zeptat, bývají tahle sezení představitelů klubu s fanoušky nějak pravidelně a jestli ano, tak jsou ta jednání veřejná? A druhý dotaz, pokud ta sezení jsou, tak proč se o tom nenapíše třeba článek, probralo se to a to, domluvilo se to a to. Btw pokud se do teď vedlo nějaké jednání, tak proč klub x hodin předtím vydal to prohlášení? Mně prostě připadá, že vedení dělá strojově jen svoji práce a nehledí kolem sebe. Samozřejmě je to jejich zaměstnání, peníze pana Zemka atd. všechna čest a chápu to. Ale přijde mi, že oni si nepřipouští, že každý zápas přijde jejich práci "navštívit" x tisíc lidí a že by bez těch lidí mohli krám zavřít. Nemluvím teď o příjmech ze vstupného, ty jsou na české poměry zanedbatelné

  • Greif - 27.04.2014, neděle, 00:24
    (0)

    Flusatko Amen .. jinak celá Čr ví ..jen někteří zase jsou nejchytřejší asi ..zkuste jet někdy na výjezd a zjistíte že jsou čím dál větší buzerace viz Baník Taky hezké počtení : http://fotbal.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140426_223337_fotbal_vl&razeni=vlakno

  • Mirek - 27.04.2014, neděle, 00:15
    (0)

    Lidi neblázněte, každý vidí svou pravdu a pravda je skutečně někde uprostřed, dnes to celé začalo kvůli vlajce, kterou používáme již nějakou dobu-FUCK- a ta vlajka je o tom, že se změnil symbol svazu,na kterém již není orlice, ale jen český lvíček.Také se tak změnili dresy národního týmu.Dnes kvůli té vlajce nechtěli zahájit zápas, a to byla ta rozbuška, která všechno odstartovala. Neměli bychom, ale mezi sebou vyvolávat další a další hádky. Doteď jsem seděl s vedením klubu, kde jsme si věci vyříkali a pochopil jsem i jejich stanoviska, oni pochopili zase naše jednání. V nejbližší době asi výjde nějaké společné prohlášení. Skutečně situace není jednoduchá a je několik pohledů na celou věc. Určitě bude teď nejdůležitější, abychom dále podporovali klub a abychom společnými silami docílili i toho, že se můžeme svobodně vyjadřovat. Možná je to teď všechno čerstvé a i proto vyjádření ze strany klubu není moc vhodné. Ovšem ani klub to v této situaci nemá moc jednoduché. S odstupem několika hodin to vnímám i trošku jinak než na zápase, i když vím, že myšlenka o kterou šlo byla správná. Možná jen provedení bylo trošku nešťastné, ale to není jen problém nás fanoušků, ale i svazu. Celé je to hodně domotané, hoďte se do klidu a doufám, že na dalším zápase se opět sejdeme v kotli.

  • JaraFcS - 27.04.2014, neděle, 00:10
    (0)

    Přesně tak lidi fans ze sektou A a C nic nechápou? Proč my si máme nechat stát na hlavu?!!Proč máme být furt slusni??A jak se chování a policajti když bezdůvodně napadnou fanoskoy?!! Tak klidně lidi hlavu do písku a lezte peltovi doprdele!!

  • Flusatko - 27.04.2014, neděle, 00:05
    (0)

    Klub takove prohlaseni napsat musel, stejne jako musi hlasit aby se neodpalovalo pyro a aby se neskandovalo sproste. Je to smutne, ale lezt do prdele svazu je klubu milejsi nez fanousci, ale to se da pochopit. Co se vsak pochopit neda je to, ze nekdo obhajuje Peltu a jeho vyhlasku pojdme se vyporadat s chuliganam tim, ze zakazeme mluvit sproste. Do prdele co to je za blbost? Nikdo soudny toto nemuze obhajovat. Dnesni akce kotle byla to nejlepsi co se za dlouhou dobu udelalo! Osobne jsem po dnesku tisickrat hrdejsi ze fandim Slovacku nez kdykoliv predtim. Konecne bylo videt jak bude fotbalova atmosfera vypadat pokud se vsichni podvoli nesmyslnym narienim ze svazu. Vsichni kdo nadavaji na to co se dneska stalo si doufam poradne zamapatuji jak to dneska vypadalo. Tam smerujeme. Ke sterilnimu bezemocnimu divani se na par blaznu co se honi za balonem. Atmosfera dela fotbal a a atmosferu delaji fanousci. Jestli chcete aby to na fotbale vypadalo tak jako v druhem polocase tak ja teda ne. A proto naprosto stojim za tim co dneska Mira vyhlasil a co kotel udelal! PELTA VEN!

  • JaraFcS - 27.04.2014, neděle, 00:01
    (0)

    Párkrát zarvat pelta je curak a ukončit zápas?to je směsné .sakra lidi vzpamatujte se zachvilu nám to prase tlusté zakáže i fandit a od některých to tu fakt sedí.vy si říkáte fanoušci FCS ale když mate zvednout ty prdele nnebo říct aspoň bila tak se dítě a držíte huby a vy nám fanouškům z kotle budete něco říkat? Uvedomte si ze my jsme 1fcs!!!

  • champyon - 27.04.2014, neděle, 00:00
    (0)

    Greife tuto otázku jsem si též pokládal a nenašel odpověď. V některých zápasech se nadává o sto šest a přerušení žádné. A v dalších se zápasech se přerušuje a udělují pokuty. U nás to myslim vyvrcholilo tím, že vyvedli fans Sigmy, tím víc jsme řvali proti svazu a Peltovi.

  • Survival - 26.04.2014, sobota, 23:56
    (0)

    Souhlasím s jogurtem, dneska se to už dost přehánělo... Jinak Greife, přerušení záleží čistě na úsudku rozhodčího.

  • Jaros - 26.04.2014, sobota, 23:50
    (0)

    https://www.youtube.com/watch?v=zykgme5nQeE

  • Jaros - 26.04.2014, sobota, 23:50
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/pelta-v-odposlechu-vsechno-bylo-cinkly-dyw-/fotbal.aspx?c=A050517_175540_fotbal_ber

  • Greif - 26.04.2014, sobota, 23:46
    (0)

    proč Pelta prohlásí v TV že mu to nevadí a derby proběhne vklidu bez přerušení .. a najednou hraje Slovácko tak honem všichni ho budem trestat .. prosím odpovězte mě někdo ?

  • Greif - 26.04.2014, sobota, 23:45
    (0)

    Taky by sme měli napsat nějaké prohlášení chápu klub se bojí pokuty ale tím že svazu poleze doprdele stejně nic nepomůže .. Ano řvát na Peltu je možná něco špatně nebude tam tento čurá. bude tam jinej .. Sic Pelta je jeho prohlášení , jeho taškové kauzy, jeho vlastnictví fotbalového klubu .. Todle je jen reakce toho co se děje ve všech klubech na všech stadionech .. a pokud to nevidíte hste fakt na baterky a zapněte si novu a na fotbal nechoďte.

  • RNA - 26.04.2014, sobota, 23:39
    (0)

    Pokud tento klub nestojí o fanoušky, tak ani nechoďme! Tohle je pro mě hnus největšího kalibru takovéto prohlášení.

  • champyon - 26.04.2014, sobota, 23:38
    (0)

    To by mňa ani ve snu nenapadlo, že takáto kokotina dokáže poslat fanoušky proti sobě a o vyjádření klubu ani nemluvě. Zkurvený Pelta ať už vypadne a bude klid.

  • quatchud - 26.04.2014, sobota, 23:33
    (0)

    Aha, já jsem zapomněl, že píšu do diskuze, která je plná opravdových fanoušků, kteří na to svoje fandění mají patent. Jinak příště si ty svoje dýmovnice zkuste odpálit na áčku, kde vítr nefouká. Jsem zvědavý, jestli se vám to podaří.

  • vokial - 26.04.2014, sobota, 23:29
    (0)

    Mrzí mě, že se to mohlo dotknout klubu v podobě kontumace. Proto, aby se to ode mě neopakovalo, už raději navštěvovat Slovácko nebudu. Navíc, jak píšou, mě tam ani nechtějí.

  • Jaros - 26.04.2014, sobota, 23:23
    (0)

    Proč jste chytráci nevylezli protestovat proti pokřikům "pražské kurvy" "Haná, prdel zakopaná" "zkurvená Bohemka"? Je to úplně to samé. Protože byste byli za blbce a nemohli zaujmout tuhle nesmyslnou pózu s argumentem "poškozování klubu". Je to smutné.

  • Dany-Hull City - 26.04.2014, sobota, 23:19
    (0)

    Uvedomte si ze to mohlo skoncit kontumacne a kvuli cemu - vy se divite ze klub tohle rekl, ja tedy ne.

  • FCSFRED - 26.04.2014, sobota, 23:16
    (0)

    quatchud: tak choď na Áčko, tam větr snad nikdy nefůká nebo zrovna ostaň doma ;-)

  • quatchud - 26.04.2014, sobota, 23:14
    (0)

    hmm tak nevím co si nětkeří tady představují pod pojmem demokracie...ale nadávání někomu do č....ů určitě moc demokratické není. Pelta ven není nic co by někdo někomu zakazoval, ale je pravda že časem i toto bylo trapné a co se týče názoru že pyro nevadí tak omyl...pyro totiž vadí!!! Je to smutné, ale dnes to byla od "kotle" opravdu podpásovka pro klub!!!

  • Pan Puk - 26.04.2014, sobota, 23:14
    (0)

    Tak si hoši udělejte "slušný kotel" vynechte všechny chorály a pokřiky, které by mohli rozladit delegáty, Projděte obouručky, jestli tam náhodou není něcno nezávadného. Nápisy a chorea den před zápasem roztáhněte vedení klubu a fotku pošlete na svaz ať to schválí. Jakýkoliv nový pokřik a chorál také pošlete ke schválení. A hlavně, nenechte se rozhodit sprosťákama.

  • Dany-Hull City - 26.04.2014, sobota, 23:13
    (0)

    Ja se ani nedivim ze to dali tak fanouskum vedet, jedna strana je fandeni co si nechat libit ale druha strana je proc tak fandit. Co si pamatuju tak se fandilo a podporil hlavne klub v zapase. Uprimne bych se na skandovani pelta ven apod vykaslal.

  • Jaros - 26.04.2014, sobota, 23:08
    (0)

    Aha, takže když vedení potřebuje domluvit repre na stadion, tak použije argument skvělých domácích fanoušků a teď taková kudla do zad? X roků člověk chodí fandit a teď mu napíšou do ksichtu, že o něho nestojí. Ubohost.

  • FCSFRED - 26.04.2014, sobota, 23:07
    (0)

    Já sem věděl, že to nemá cenu tady ani číst, jak nějací pisálci tu budů mět velké řeči ohledně toho a toho a na stadionu zalepené vajca, aby si došli něco vyříkat. Když něčeho chcete docílit, tak pro to něco musíte dělat! PELTA VEN !!

  • tomek - 26.04.2014, sobota, 23:04
    (0)

    Jak člověk může vyjádřit svůj názor, tak by měl i vědět kde už se to nehodí a kazí to těm ostatním co nesdílí jeho názor.

  • Babu - 26.04.2014, sobota, 22:55
    (0)

    jogurt: no dobře, ale je normální přerušit zápas kvůli Pelta je čurák? Evidentně nevadí dýmovnice, pyrotechnika, ale vadí sprosté slovo? Sám Pelta řekl, že jemu to nevadí a nebere si to osobně, tak proč se přerušuje zápas? Nakonec tě zabásnou v Kauflandu, že si zanadáváš na drahé máslo v obchodě... pochop, že jde o princip. Máme snad nějakou hrdost a nejsme na tom stadioně jen do počtu. Jestli chce klub bouřlivou atmosféru jak v Boleslavi, tak prosím.

  • RNA - 26.04.2014, sobota, 22:54
    (0)

    Pan Puk: toto vydat třeba Baník, tak jsou všichni z vedení mrtví! At si myslí, co chtějí, ale toto nemožou napsat veřejně!

  • jogurt - 26.04.2014, sobota, 22:52
    (0)

    Mira: Ja jsem se svoje okoli snazil "umoudrit", ale dav vyhral. Kazdopadne to nadavani fakt nema cenu, da se to vyjadrit jinak a ne kazit zapas, support, poskozovat klub... FCS MUSI MIT PREDNOST PRED OSOBNI NENAVISTI!!!

  • Greif - 26.04.2014, sobota, 22:51
    (0)

    lagicu ty si neskutečná piča .. běž doprdele .. když o tom víš hovno tak nepiš .. dýmovnice nikdo na Cčko nedával

  • Pan Puk - 26.04.2014, sobota, 22:49
    (0)

    Tak je myslim jasno, kdyz o nas nestoji.

  • Pan Puk - 26.04.2014, sobota, 22:47
    (0)

    Slovácký klub hráčům další komentáře směrem k fanouškům zakázal a vydal jen oficiální prohlášení: "Odsuzujeme chování našich fanoušků. Podle našeho názoru v utkání poškodili klub i hráče. Kdyby se to mělo opakovat, tak o takové fanoušky nestojíme."

  • Mirek - 26.04.2014, sobota, 22:45
    (0)

    Ještě dřív, než se tady začnou mezi sebou hádat dvě části kotle, tak bych rád podotknul, že by bylo velmi neštastné se rozhádat kvůli této záležitosti, tedy prosím komunikujme spolu slušně a nejlépe osobně. Na stadionu se měl právo vyjádřit každý, nechápu proč jste tak neučinili vy, kteří jste s tímto nesouhlasili, myslím si že nejsem z těch, s kým se nedá mluvit.

  • Babu - 26.04.2014, sobota, 22:43
    (0)

    tomek: zajímavé, co si tam dokázal vyčíst...

  • jogurt - 26.04.2014, sobota, 22:43
    (0)

    Miro, doslo vam to rict pulka tymu a bez vysledku. Klidne si o tom s tebou pristi zapas povykladam, ale dnes to bych si musel promluvit s 300 lidma.

  • tomek - 26.04.2014, sobota, 22:42
    (0)

    Babu- pokud chodis na fotbal kricet svuj nazor a nezajima te fotbal tak to je jina...

  • jogurt - 26.04.2014, sobota, 22:41
    (0)

    Babu: Listina z.prav a svobod - cl. 17, odst. 4...cist umis. ;) Tomek: Nehaz prave kotel do jednoho pytle, bohuzel par slusnych bylo dnes prervano.

  • Mirek - 26.04.2014, sobota, 22:39
    (0)

    Jogurt: proč jsi mi to nedošel říct na zápase a píšeš to tady? Trefuješ se do vlastních řad pod neznámou přezdívkou ...

  • Babu - 26.04.2014, sobota, 22:36
    (0)

    lagic, jogurt, tomek a všichni ostatní.. vám to přijde normální? Nemoct říct svůj názor? To se vracíme do 50.let? Druhá normalizace, zavírání lidí za pokřiky??? Čím bylo narušeno utkání? NIČÍM! Tím, že projevíš svůj názor, neděláš bordel, nevraždíš. Svoboda projevu je snad základní věc z Listiny práv a svobod. Stejně tak jak si tady vy myslíte, že jsme hlupáci, myslím si já to samé o Vás a protože jsme v demokratické republice, nemůžou mě za to zavřít. Byla jsem na x zápasech doma i venku a jestli člověk "poškozuje" klub tím, že řve, co si ymslí, tak to jděte někam.. to za chvilku zavřou dědky na C4, když řvou na Kerbra, že je to kokot.. jaký je v tom rozdíl?? Za chvilku nebudeme moci dojít na stadion, protože se nebojíme říct, co si myslíme? Vám to přijde normální? Normální to teda není.

  • Mr. Buben - 26.04.2014, sobota, 22:35
    (0)

    Vlajka, kvůli které se 8 minut na začátku nehrálo, je používána již několik let a najednou se nemůže hrát? Zkuste to vysvětlit toto a pak miřte mezi vlastní.

  • fcs - 26.04.2014, sobota, 22:35
    (0)

    Co se týče projevu tak mě to nevadilo do té doby co se hra přerušila a místo aby se to to tam uklidnili,tak se tam ještě nějací vypatlanci od nás hádali s vedením klubu a fakt nevím co s tí mchcete dosáhnout,všechno má své meze a ty se jednoznačně překročili,někteří tu píšete že jste povzbudili hráče,ale spíš mě příjde že jednu chvíli byli nervozní že se zápas kontumuje,jinak co se týče výkonu tak to byl dobrý zápas z naší strany až na nějake vyjimky ale štěstí jsme určitě měli.....

  • tomek - 26.04.2014, sobota, 22:27
    (0)

    Klobouček před kotlem a dalšími hlupáky co se k nim přidali .... Došan je kanonýr,Trávník mile překvapil a Šumi výborný jako vždy :-) ...ale Sigma slabá....

  • jogurt - 26.04.2014, sobota, 22:27
    (0)

    a k vasi "svobode projevu" - ze je nekdo c.... k ni rozhodne nepatri. ;)

  • jogurt - 26.04.2014, sobota, 22:26
    (0)

    Drazi spolukotelnici! Dneska to byl nejhorsi, nejsprostejsi a nejotravenejsi zapas, co jsem kdy v kotli zazil, a to nebylo ani na Reznika (a to byl teprv c....)! Na rozdil od vetsiny kotle jsem si dnes dosel, jako obvykle SLUSNE zafandit, zazpivat choraly, podivat se na fotbal, a ne tam prijit s cilem nadavat cely zapas (hlavne druhy polocas) - Miro, to se na me nezlob, ale jako lidr kotle bys mel vest kotel alespon v ramci moznosti slusne a hlavne, za cilem podpory klubu. Dneska mne to prislo u nekterych lidi jenom s cilem namastit si svoje ego a zanadavat si. Absolutne jste ignorovali hrace, klub, nasi dobrou povest... Cely zivot jsem byl pysny na to, ze jsme byly kvalitni, celou dobu podporujici a slusny kotel, ktery nema zapotrebi nadavat a rozbijet stadiony (pyro me ostatne taky sere kvuli smradu a pokutam pro klub, ale co uz), kazdopadne dnes jsme si NASRALI DO VLASTNIHO HNIZDA a veskera dobra povest klubu sla do prdele! Pogratulujte si panove, dejte si v hospodach do nosu, poplacejte se po zadech, jaci jste machri, ze jste to tomu Peltovi nandali a pokud hodlate v tomto pokracovat, tak si zalezte nekam na okresni prebor, ale nekurvete zbytku stadionu a slusnym Fanaticos den. Takto otraveny jsem ze zapasu v zivote nebyl! Jeste k Peltovi - at delal behem kariery vselijake podrazy, cinkle jara atd., uvedomte si, ze nebyt jeho, tak tu mozna za rok nebylo zadne EURO 21' -> zadna rekonstrukce stadionu za 150 M atd. Po dnesku se tu asi uz zadny repre nedockame...

  • RNA - 26.04.2014, sobota, 22:25
    (0)

    Naopak vynikající akce kotlů obou! A jak psal Mira, celý stadion pak řval Pelta ven a to už tam kotel nebyl. Neni normální, aby neplatila na stadionu svoboda projevu díky nabubřelosti jednoho magora! Všude po světě se řvou na stadionech daleko horší věci a hraje se dál. Tohle mělo supr efekt. Navíc ti naši fotbalisti podle mě pak začali hrát líp, do té doby hráli hovno, a že nepřišli ke kotli, to je trapné. tak to vidím já

  • Hory - 26.04.2014, sobota, 22:21
    (0)

    Pro mě byl dnes jednoznačným vítězem kotel. A jinak k zápasu. Celkově jsem tak zajímavé utkání se vším co k tomu patří na Slovácku už dlouho neviděl.Kdo mě z našeho kádru nejvíce překvapil a byl pro mě hvězdou zápasu jednoznačně Trávník. Parádní výkon od něj. A skvěle dnes Šimulikovski a Petr. Liborovi gratulace k té stovce a Jirkovi k těm dvěma golům. Jo a Slovácku za opětovný vzestup v tabulce, je radost se na to dívat.

  • lagic - 26.04.2014, sobota, 22:15
    (0)

    Jaký to mělo smysl? Jedině ten, že Slovácko dostane pokutu a lidi byli už fakt nasraní. Pokud chcete protestovat, tak se spojte s ostatníma kotlama po republice a běžte demonstrovat před svaz, na stadioně beru Pelta ven, ale Pelta je ču..., tam nepatří.A ty dýmovnice, co jste zapálili na celém stadionu, tak to běžte do pi...! Minutu před tím tam baba vybírá na choreo a pak tam patnáctiletí floutci mezi lidma zapalují dýmovnice, fakt jste machři, to jste se ukázali. Aspoň, že ten smrad, co to tam zapálil na C dostal od normálních lidí přes držku!

  • Mirek - 26.04.2014, sobota, 22:15
    (0)

    Pedro, rozhodně není v našem zájmu ubližovat Slovácku, to je moc jednoduchý názor, to by sis mohl uvědomit. Jestli mě znáš osobně tak si o tom můžeme promluvit. Celá věc je mnohem složitější než na první pohled vypadá. A jinak pokud sis nevšiml, celý stadion skandoval Pelta ven a souhlasil s tím co jsme udělali, nevšiml jsem si ze strany lidí ze stadionu, že by s tím nesouhlasili. Tedy dojdi, můžeme to kdykoliv probrat

  • Pedro - 26.04.2014, sobota, 21:57
    (0)

    to Mirek. A jaký to mělo smysl tedy???? Copak se tím něco změní??? rozhodili jste mančaft, musel se hledat, ke změnám to nepomůže, snad si nemyslíš že někdo dá na křiklouny a ještě klubu zavaříš pokutami....opravdu fandovství!!!

  • Mirek - 26.04.2014, sobota, 21:48
    (0)

    Pedro a Bob : asi vubec jste nepochopili smysl cele teto akce ... dnes nam budou rikat co mame rvat, priste nam zakazou co? Kdyz tomu nerozumis dojdi se zeptat a neplacej tady takove kraviny.

  • kecipep - 26.04.2014, sobota, 21:47
    (0)

    Reds: Supr, tím lépe. Na Duklu bude třeba.

  • Artigas - 26.04.2014, sobota, 21:46
    (0)

    Došan 100!!! GRATULACE!!!

  • The Reds - 26.04.2014, sobota, 21:46
    (0)

    Šumi má teprve třetí. To co je na webu GL není úplně správné. Mají tam plno chyb...

  • kecipep - 26.04.2014, sobota, 21:28
    (0)

    Jestli web gambáč ligy nelže, tak Veliče se vykartoval.

  • Pedro - 26.04.2014, sobota, 21:20
    (0)

    Objektivně ....bylo třeba vyburcovat mančaft, který si moc nevěděl rady s průměrnou Olomoucí, která lehce pukla i s podrůměrným Brnem. Vybodnout se na nějaké postoje k ničemu a řešit spíš to, co jsme schopni doma zase zahodit / viď Milane.../. Naštěstí to Jirka zařídil, díky Juro a díky za stou branku Libore.

  • Pedro - 26.04.2014, sobota, 21:13
    (0)

    Kdybyste se vybodli na jednoho tlusťocha z Jablonce a raději s Liborem oslavili stou branku trdloni !!!!

  • Bob - 26.04.2014, sobota, 20:31
    (0)

    Čuráci fanoušci ze Slovácka.....kreténi zasraníííí....!

  • Pedro - 26.04.2014, sobota, 20:29
    (0)

    Opravdu, po dlouhé době se stydím za ty postpubertální telata z kotle...my vedeme...a onijsou schopni nám zařídit kontumaci, opravdu vypatlanci, kterým nejde o FCS. vykašletze se na peltu, stejně s tím nic neuděláte, bojujte za klub a nemíchejte se do politiky, i když fotbalové...copak se tím bude někdo zaobírat, když nějací řvouni vykřikují své názory. napište to kam chcete, ale nekažte fotbal, nejste na schůzi....

  • fcs - 26.04.2014, sobota, 20:22
    (0)

    Jste fakt magoři........

pristi
 Další články:
02.05.2014, pátek, 13:41 - Došek: Hrajeme o body a peníze
28.04.2014, pondělí, 11:34 - Dva góly v nastavení. A fotbalové Slovácko už je v lize šesté
28.04.2014, pondělí, 08:57 - Fanoušci Slovácka i Olomouce nadávali Peltovi, pět minut se nehrálo
26.04.2014, sobota, 23:04 - Na Duklu - v pátek!
26.04.2014, sobota, 14:43 - Slovácko chce největšího moravského rivala ještě více uvrtat do boje o záchranu
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace