Týden chodil o berlích, pak ležel v horečkách. Juroška podepsal smlouvu, je fit |
02.03.2025, neděle, 13:46 |
Stejně jako celé Slovácko prožívá zvláštní začátek jara. Křídelník Pavel Juroška si hned v prvním zápase po zimní pauze proti Spartě silně natáhl vazy v kotníku. Týden chodil o berlích. A když se vykurýroval, skolila ho chřipka a další týden proležel s horečkami v posteli.
„Snad jsem si to všechno vybral,“ doufá rodák z Prostřední Bečvy, který už je stoprocentně fit a v plném v plném tréninkovém zápřahu.
Klub navíc ve čtvrtek potěšil příznivce oznámením, že se třiadvacetiletý křídelník dohodl se Slováckem na prodloužení smlouvy. Juroška, který v nejvyšší české soutěži odehrál celkem 65 zápasů a vstřelil 7 branek, v Uherském Hradišti podepsal kontrakt do léta 2027.
„Je to pozitivní zpráva. Pavel je hráč s velkým potenciálem se zlepšovat. Věřím, že se dokáže ještě posunout, zlepšit. Já mu přeji, ať se mu daří a jeho kariéra stoupá nahoru,“ uvedl asistent trenéra Slovácka Tomáš Polách.
Podle Jurošky jednání byla rychlá a bez problémová. „S klubem si máme vzájemně co dát. Snad se vize, které jsme si stanovili, časem naplní,“ přejí si obě strany.
Fotbalové Slovácko zrovna neprožívá ideální období. Moravané na jaře ještě nezvítězili, v nekompletní tabulce Chance Ligy jsou až jedenáctí.
„Změn je hodně. Bude potřeba nějaký čas, než si to sedne,“ ví dobře Juroška.
Pro zobrazení celého článku navštivte web zdroje článku
|
| |
|
-
FrankieLamprt - 05.03.2025, středa, 22:04
(0)
Proč má Petros tolik mínusů?
-
Skein - 05.03.2025, středa, 19:04
(0)
určitě chyběl..a sekunduje mu Blahút co se týče hecování...tak to má být!!
-
Babu - 05.03.2025, středa, 17:31
(0)
Daníček na stoperu je super, stejně tak podle mě hodně chyběl na hřišti i z mentálního hlediska, bohužel v sobotu má stopku za 4 žluté
-
huhu - 05.03.2025, středa, 13:38
(0)
Juninho: je pravda že v té záloze sme pomalí, Křištan taky není žádný rychlík, Tráva s Havlasem jsou spíš posunovačí míčů, zkusil bych tam Berana
-
Juninho - 05.03.2025, středa, 13:24
(1)
to fcs: az na ten stred zalohy souhlasim. Ale trojice Havlik, Danicek, Travnik podle me moc fungovat nebude… pred 10 lety, kdy se hral pomalejsi fotbal, tak urcite ano. Ale ted jsou ti stredaci daleko lip fyzicky pripraveni, jsou rychlejsi atd. Potrebujeme tam vic dynamiky, takze Danicka podle me na stopera a do stredu zalohy to chce nejakou motorovou mys :)
-
Valheru - 05.03.2025, středa, 13:21
(1)
Tohle se stává i v absolutních top týmech... jako dlouholetý fanoušek Blues je to vidět i u nich a to jsou tam investice v řádu miliard.
Sestava je dobrá a měla by i na TOP6, minimálně TOP10, ale chybí tam, jak píšeš sám, to větší nasazení a bojovnost. Nejezdíme po prdeli, kluci nebojují jeden za druhého, nežerou trávu... chybí bojová mentalita, chybí výkon za hranicí svých možností. Ano, je nutné to tam dostat od trenérů, ale i sami kluci se k tomu musí víc kopat... Snad teď, jak bude zpět Vlasta, to do nich trochu dostane...
-
Nike - FCS - 05.03.2025, středa, 12:15
(0)
Druhá věc je, že ti hráči nechcou... nebo mě to tak přijde, bez snahy... to je přesně to o čem pořád a dokola neustále apeloval Svědík i po odchodu ze Slovácka, že jim musel do hlavy dostat to, že musí makat, a že postupnými kručky jde dosáhnout uspěchu, ale ted tady ta mentalita absolutně zase není.... a to je práce zase trenérů apod...
-
Nike - FCS - 05.03.2025, středa, 12:14
(1)
Sestava je dobrá, ne tak dobrá a kvalitní aby hrála do TOP6, ale s tímto kádrem musíme/ měli bychom uhrát TOP10 a pokud se tak nepovede, tak vše jiného jde za trenérama, hlavním i dalšíma asistentama.... To že hráči neví co hrát, jde za trenérama... nic víc k tomu nejde říci....
-
Skein - 04.03.2025, úterý, 15:10
(0)
*mě
-
Skein - 04.03.2025, úterý, 15:10
(0)
mně zaráží, že třeba Kim je technicky zdatný, ale čísla mluví za vše. vytáčí mě, když naivně chce jít přes více hráčů..(většinou mezi nimi a narazí), čekal jsem od něj teda více, když už za klučinu zaplatili..je za očekáváním
-
Petros - 04.03.2025, úterý, 15:02
(-12)
Ještě k tréňovi a tiskovce. Jste si jistí, že jste skyšeli vše co tam řekl? Já vím a mám důkazy že tiskový si občas hraje na boha a tiskovky stříhá, maže a vydává co on uzná za vhodné. Určitě to udělal u tiskovky loni na jaře Svědíka kdy peskoval hráče, tam je jen ten proslov a žádný dotaz a že jich bylo po takovém výlevu. Pak vystřihl u Westa na podzim dotaz Na Jurošku a proč nehraje a potom kdy sem pohrozil, že to už rozmáznu, tak byl po hodině záznam zkrácený smazán a vydán nový i s tím dotazem. Vtipné bylo že vše co sem o tom tenkrát tu napsal. SLUŠNĚ bylo někým smazáno....nezdá se vám že teď ten Smetanův úvodní proslov začíná jakoby uprostřed věty??? A hodím sem citaci ze Slováckého deníku. Já teda nevím, ale tyhle jeho odpovědi já tam na YT neslyším. Tak jestli mu za tiskovku nenadáváme trošku neprávem :)....
,Chápu,že lidé chtějí vyhrávat. Každý to
má v hlavě, ale okolnosti, se kterými se od
začátku potýkáme, jdou proti nám. Jsou
věci, které neovlivním," tvrdí trenér
Slovácka Ondřej Smetana.
Mužstvo prochází obměnou, k tomu
spousta zranění, nemoci. Nechci si
zacpávat hlavu. Jsme tady od toho,
abychom kvalitně potrénovali a mužstyo
připravili na utkání. Zatím se nám to
nedaří přetavit ve výsledek, což je ve
fotbalu to nejdůležitější," vnímá.
-
Hory - 04.03.2025, úterý, 14:18
(0)
Momentálně s tím Vaškem nevím. Pokud by měl být v Karviné zvolen někdo jako nejhorší hráč z našeho mužstva, tak to byl určitě Vaško.
-
fcs - 04.03.2025, úterý, 14:02
(1)
Z útoku se mi překvapivě nejlíp jeví Kvasina, který se vždy dostane do šance a rozhodí obranu soupere
-
Bayern Munchen - 04.03.2025, úterý, 14:00
(0)
kara: stred pole nefunguje od odchodu Valenty… doteď nebyl kvalitně nahrazen… no a pokud se hráči na hřišti nepretrhnou tak záleží čím to vše je, trenerem nebo něčím jiným…
-
fcs - 04.03.2025, úterý, 14:00
(0)
Za mě top sestava
-
fcs - 04.03.2025, úterý, 14:00
(-1)
Heca-ndefe,Vaško,Kukučka,koscelnik-blahut,danicek,trávník,Havlík,juroska-kvasina
-
fcs - 04.03.2025, úterý, 13:58
(0)
Za mě je potřeba aby hrál několik zápasů stejný střed zálohy a stoperska dvojice aby si to sedlo, s touto rotaci s našima kvalitama nemůžeme uspet
-
karagavrylydys - 04.03.2025, úterý, 13:52
(0)
BM: Jasně, že není špatný. Za mě minimálně Heča, Ndefe, Vaško, Kukučka, Blahút, Havlík, Juroška, Krmenčík jsou stále nadprůměrní ligoví fotbalisté. Ale když tomu trenér neumí dát řád a systém a hráči se v poslední době také nikterak na hřišti nepřetrhnou, potom z toho je tahle výkonnostní i výsledková holomajzna. Navíc si myslím, že náš největší problém je absolutně nefunkční střed zálohy. To tam potom na hrotu může být sebevětší kanonýr a stejně bez podpory nic neudělá.
-
Bayern Munchen - 04.03.2025, úterý, 13:35
(0)
A též si nemyslím, ze ten tým je špatný, potřeboval omladit, ale nedokázat vystřelit na branku v Karviné, nedat ani gól doma Dukle… to je už opravdu někde něco špatně…
-
karagavrylydys - 04.03.2025, úterý, 13:32
(0)
BM: Až to bohužel vypadá, že je Šumi nedotknutelný.
-
Bayern Munchen - 04.03.2025, úterý, 13:31
(0)
Já stále nechápu ze tohoto trenéra vybral Šumi, vždyť všude kde byl tak byl ukončen kromě Ruzomberoku, a spousta Banikovcu na něho nadávají ještě teď, či hrál už tehdy v Baníku byla hra na nákop dopředu na náhodu a tukaná v obraně… v Ruzomberoku to bylo něco podobného ale tam mu to vyšlo a hráli hnusny fotbal ale získali pohár… a teď je tady a zase se nic nezměnilo nakopy na Klimu a doufat ze něco uhrajeme a jinak milion nahravek vzadu na golmana… vždyť tohle musel vědět Šumi co hraje a jak to bude vypadat tady, trochu mě to mrzí i z pohledu Kvasiny, získal formu je náš a teď tam hraje velkou část zápasu Klíma, který neudrží ani balón… tohle jsou obrovské chyby Šumiho, tak jako smlouva s De Azevedem, neziskani levého obránce, atd.
-
karagavrylydys - 04.03.2025, úterý, 13:00
(0)
Já doufám, že těch 2,5 mega nebude hrát roli v případném vyhazovu, že ho tady prostě nebudou držet na sílu.
-
Michal fcs - 04.03.2025, úterý, 12:46
(0)
Jsrm pro "hájení " do soboty,ačkoliv to zni divně, je to díky vyvoji v posledních mesicich zspas sezony. Pokud ho nezvladnem,nemá tu Smetana co delat a je to potřeba dat najevo
-
huhu - 04.03.2025, úterý, 12:02
(0)
Babu: kdyby nebylo těch 100 tis eur za ,,přestup" Smetany tak už je pryč, v tom týmu není teď absolutně nic. Varianta číslo 3 - Roman Skuhravý :)
-
Skein - 04.03.2025, úterý, 11:43
(0)
tiskovky mě jeho nebaví, neslané-nemastné a dokola fráze. Zatím bohužel nula nic.
-
Babu - 04.03.2025, úterý, 11:15
(0)
Pajos: nesouhlasím, řez v kádru musel přijít, bohužel Smetana si neví rady s ničím. Přece není normální, aby Milan Heča bez okolků pojmenovat zjevné důvody neúspěchu a hlavní trenér se okolo toho vytáčel. Jaký asi musí mít respekt? Proč střídá tak pozdě? Proč je základní sestava jaká je? Co chceme hrát? To nejde za majitelem. Kádr má v pohodě, dobře, není to žádný Liverpool, ale v české lize to nepotřebuješ. Chce to jen strategii a elán.
-
karagavrylydys - 04.03.2025, úterý, 10:12
(1)
Zlom a absolutní rezignace na úspěch nastal v létě 2023. Pak se ještě chvilku jelo na výpary ...
-
chalupář - 04.03.2025, úterý, 09:11
(4)
a jé: přesně! My jsme měli v roce 2022 naskočit na vlak, do něhož jsme získali jízdenku výhrou poháru a následnou Evropou. Ale my jsme ten vlak ne že nestihli, my jsme jeho odjezd vyloženě proseděli v nádražní hospodě u piva a z poza okna sledovali, jak odjíždí.
-
Pajos - 03.03.2025, pondělí, 19:45
(-1)
To zajisté, avšak shazovat vinu na trenéry, sportovní manažery a ředitele je zas opět to chození jako okolo horké kaše.😃 "circulus vitiosus"
-
a jé - 03.03.2025, pondělí, 19:27
(0)
Jenze majitelé to začali. Neinvestovali v době kdy měli. No na druhou stranu musím taky přiznat, že jsou to jejich peníze a co s tím udelaji je jen jejich věc.
-
egi - 03.03.2025, pondělí, 19:24
(0)
Hory-BINGO!! Hlavně ten sportovní.
-
Hory - 03.03.2025, pondělí, 19:19
(0)
Myslím si, že aktuálně to ale není o majitelích, ale trenérovi,sportovním řediteli,popř.řediteli klubu.
-
Bayern Munchen - 03.03.2025, pondělí, 18:45
(0)
Pajos: akorát že žádní zájemci se kolem Slovácka netočí tak musíme být vůbec rádi za to co máme… ale je jasně že to bude postupně upadat víc a víc, protože bez investic se fotbal na prvoligové úrovni dlouhodobě dělat nedá…
-
Pajos - 03.03.2025, pondělí, 18:11
(0)
Očekávaný pád. Jak jsem již říkal. Beze změny v majitelské sféře se Slovácko jako celek a především jako celek nemůže nikdy posunout... všechno okolo je momentálně jen mazání medu kolem huby😃
-
tvojemama - 03.03.2025, pondělí, 17:53
(0)
Body od jara od minulé sezóny: Slovácko 42bodů, Teplice 42bodů ( a to bych řekl, že tuhle sezónu hrají dobře a mají i dost smůlu), Karviná 39 ( a to hrála baráž), Pardubice 30 bodů, Budějovice 18 a pak je Zlín a Dukla. Jako byli jsme ve skupině v top 6 tak je to nějáký rozdíl ale poslední rok a něco ( a bude to asi rok a půl) tak je to fakt hrůza tohle vidět
-
tvojemama - 03.03.2025, pondělí, 17:41
(0)
Já věřil, že do 10místa budem ale teď je to fakt bída. Jako navíc to fakt vypadá špatně. West hrál hnusný fotbal a se štěstím uděláme body a kabina byla proti němu ( spekulovalo se o zkušených a hlavně o Petrželovi) . West se vyhodí a přijde čistka. Smetana hraje stejný styl ale je to ještě větší bída.
-
tvojemama - 03.03.2025, pondělí, 17:39
(0)
Huhu- souhlas se vším
-
huhu - 03.03.2025, pondělí, 11:47
(0)
Od Smetany sem čekal bohužel uplně jiné věci, dnes sem si poslechl tiskovku a pak i rozhovor s Hečou. Je opravdu s podivem, že Heča umí problémy natvrdo pojmenovat (nekvalita, žádný centr do vápna, bez výmluv na zdraví, nervozitu). Já nevím jeslti je to tím, že sme byli zvyklý na ty perfektní tiskovky Svědíka a teď nám West a Smetana přijdou jak alibističtí uspávači hadů bez energie, nebo jestli ten výběr trenérů je opravdu tak ze strany vedení špatný...
-
Petros - 03.03.2025, pondělí, 10:06
(0)
Bayerne, dobrá připomínka toho covidu tenkrát u nás a jak se to bojovností urvalo. Smutné, že letos jsem tam to, že tým žere trávu viděl jen v zápase s Plzní, kdy tu právě byl i na tréninku Svědík a hlavního dělal Baranek...jak symbolické :) holt majitelé to posrali. Měli tu nej trenéra, který podepsal prodloužení kontraktu. Stačilo mu dát trochu prostředků aby mohl v létě 23 začít s postupnou přestavbou a byli bychom úplně jinde. POSTUPNOU A SMYSLPLNOU. To co se teď udělalo během půl roku má za následek okamžitý a nedůstojný konec několika legend, které aspoň v kabině měli držet DNA z minulosti, ztrátu identity, kontinuity nastavené DNA a je tu naprosto jiný mančaft, který zatím bojovnost a že by chtěl na hřišti duši vypustit neukazuje....ale třeba to přijde, musíme dát trenérovi celé jaro a pak sa uvidí...
-
Šovkovskij - 03.03.2025, pondělí, 09:28
(0)
A když se podívám, v jaké základní sestavě vyběhneme, taky to ve mně vzbuzuje leckdy údiv.
-
Šovkovskij - 03.03.2025, pondělí, 09:26
(0)
Jak tu psala Babu, když se podívám na soupisku, tak ten kádr má kvalitu, je tam konkurence, takovou šířku kádru Svědík neměl, ale druhá věc bohužel je, že je to strašná holomajzna, ba přímo utrpení.
-
celtic - 03.03.2025, pondělí, 09:21
(0)
na jaře jsou nejhorší Pardubice bez bodu a bez střeleného golu ,,,ale co se týče herního projevu,systému a nasazení ,,tak si myslím,že jsme nejhorší my
-
Bayern Munchen - 03.03.2025, pondělí, 09:21
(0)
Osobně si pamatuji na zápas s Baníkem po covidu, tehdy za Svědíka a ten tým tehdy Baník porazil i když druhý poločas už jen tahal nohy, tak bojovnost tam byla až dokonce, a teď to tady svádíme na nějakou nemoc, atd. Jestli už na Duklu byl ten tým jakože podle trenéra kde si dál a už si to jako sedalo, tak to asi viděl jen on, vždyť jsme měli štěstí že jsme doma s Duklou neprohráli... a teď v Karviné se nedostat pořádně do vápna za celý zápas, tak to už je něco, nedat gól Dukle a Karviné, tak komu ho chtějí dát, moc slabších obran už v lize není...
-
Skein - 03.03.2025, pondělí, 09:14
(0)
JoseVale: taky so myslím, že zatím něco je.. protože je marný a všichni to vidí
-
Dany-Hull City - 03.03.2025, pondělí, 09:10
(0)
jak muuze rict na tiskovce ze cekal na okna kde budeme utocit? to jsme jeli do karvine branit? pardon ale tohle by jsme za svedika neslyseli. Nebo vam rekne ze zapas rozhodla situace pri ktere jsme inkasovali, a to mi chce rict ze cekal ze ubranime 0:0?? to je smutne pokud tohle hraci maji nastudovane od trenera a dopredu ceka az co souper jako karvina dovoli, takove tiskovky ani trenera tu za sebe nechci, mame jako slovacko na vic, at je prestavba kadru ci po nemoci tym tak tohle NE!
-
Dany-Hull City - 03.03.2025, pondělí, 09:07
(0)
myslim ze majitele nejsou ti kteri by se o to az tak zajimali, samozrejme budme radi za to ze je mame, ale to co tu vsichni vidiime je jen zacatek vseho, za me je problem i v tom ze jsme se zhlidli v uspechu ruzomberoku ktery vyhral pohar a skoro se probojoval do evr. poharu, a ruku na srdce, trosku jsem se bal po prichodu ze se muze stat i to ze zkratka ke vsi ucte slovenske lize tak s porovnání s nasí je tam rozdil ve kvalite. nas trener mi pripomina nekoho kdo at uz projevem ci resením vecí ci slozením kadru neví z kama kam, coz nepomuze situaci. ze prohrajeme beru, ale prohrat v karvine stylem ze ani nevystrelime jednou na branku? to je uz sila, celkove statistiky jsou ze zapasu smutne, nehlede a to co jsme predvadeli doma s duklou, pardubicemi v poslednich zapasech, chtel jsem se vyjadrit tady uz po dukle doma ale porad chci verit tomu ze prijde zapas kdy to ta klukum napada v zapase a vyhrajeme a tym se nastartuje, ale jestli uz ani ted ne s budejovicemi tak je to na zamysleni.
-
a jé - 03.03.2025, pondělí, 09:00
(0)
Kozák, Kozák ale to není hlavní příčina. Bohužel na tom jak to ted vypadá mají zásluhu všichni počínaje majiteli ( největší zásluha) konče realizákem
-
karagavrylydys - 03.03.2025, pondělí, 08:53
(1)
Kozák se měl pakovat společně se Součkem už v zimě.
-
Juninho - 03.03.2025, pondělí, 08:36
(0)
Bohuzel trener ousobi hodne bezradne… celkove jeho vyjadreni jsou hodne nestastne a nemam pocit, ze by se to melo otocit. Samozrejme ted roli hrala fyzicka pripravenost po nemoci, ale problemu tam je vic, at uz velmi pomaly stred zalohy, kteremu po odchodu Valenty chybi rychlost, dynamika. Bojovnost tam neni videt, souhra zadna… nekteri hraci dostavaji nepochopitelne moc prilezitosti (Kozak…). I kdyz ten kadr neni nejsilnejsi, tak urcite neni tak spatny, aby se hral tak mizerny fotbal… je taky zajimave, ze Kohut je ted da se rict jednim z nejlepsich hracu Baniku, u nas tak vyrazny urcite nebyl. Prijde mi, ze proste trener neumi z hracu dostat maximum, najit jit spravnou pozici, trefit rozestaveni. Stesti, ze mame ten naskok a 3 posledni tymy hraji taky mizerne, takze o zachranu se nebojim.
-
Ondra - 03.03.2025, pondělí, 08:07
(0)
Kdo vyhodí Smetanu? Šumi, který si ho prosadil a zaplatil za něj nemalé peníze (+ by se mu musel doplatit plat do konce smlouvy)? Myslím si, že Smetana nebude odvolán, i kdybychom prohráli s Budějkama.
-
a jé - 03.03.2025, pondělí, 07:57
(0)
No když se podivam na rozlosování tak následující zápasy ( Budějky, Teplice) budou jediné kde vzít body, bohužel v tom co momentálně vidím na hřišti si tim nejsem jisty
-
Hory - 03.03.2025, pondělí, 07:43
(0)
Já si myslím, že pravděpodobnost toho, že rupneme v sobotu s Budějovicema je značně vysoká. Ti když se na nás dívají, co se s náma děje a co předvádíme, už jen tím jim dodáváme energii a sebevědomí. Ale taky pravděpodobnost toho, že skončí trenér, je skoro nulová. Pakliže přijde změna na trenérském postu, nejdříve po sezoně, pokud se zachráníme.
-
fandajakhrom - 03.03.2025, pondělí, 07:30
(0)
Po evetnualnim krachu s CB musi prijit zmeny... to vi i male dite
-
Hory - 03.03.2025, pondělí, 07:20
(0)
Každému doporučuji si pustit druhý poločas Budějovic proti Baníku. Jak ti nastoupili na ten Baník, tak ten nevěděl, kde mu hlava stojí. S tím jestli vyrukují u nás, tak ani ten bod pro nás nebude. A jednou ty Budějovic už vyhrát musí, protože každá serie jednou končí...
-
fana - 03.03.2025, pondělí, 00:06
(0)
Prej vypískat 🤣 to v UH opravdu nehrozí 🤣
-
fandajakhrom - 02.03.2025, neděle, 22:50
(0)
Nekvalitu lze v nasi lize nahradit bojovnosti a poctivou praci. Tahle parta zoufalcu nema nic.... pritom by stacilo bojovat ... proto hlavni slogan pro sobotu je "hosi bojovat" 💪 pokud nebudou, tak vypiskat
-
Witeek - 02.03.2025, neděle, 22:27
(0)
Málo kdy se vyjadruju po prohraném zápase. Teď si tu trochu ulevim. To nebyl prohraný zápas, ale prosraný. Smetana není můj šálek kávy, ale viděli jste ten přístup hráčů? Jim se prostě nechtělo, všechno bylo strašně pomalé, vyklusávali, hnus! Tohle jde za celou kabinou a samozřejmě chápu, že trenér je první na řadě. Ale sáhnout do svědomí si mají všichni. Ovšem taky chápu, že po marodce se těžko hraje, ale furt je to sakra první liga. Kde jaký Lojza z okresního přeboru by to dnes odehrál stejně, jako oni.
-
Hynda - 02.03.2025, neděle, 22:04
(0)
Pajos👍👍👍 přesně tak
-
tvojemama - 02.03.2025, neděle, 22:02
(0)
BM- jj, pokud to takhle půjde dál tak bude psychika dole
-
Pajos - 02.03.2025, neděle, 21:47
(0)
Beze změny ve vlastnické sféře se Slovácko jako klub nemůže nikdy posunout... no money-no party
-
Bayern Munchen - 02.03.2025, neděle, 21:21
(0)
Kara: jeste bych si nebyl tak jisty… zvlášť po tom co predvadime za výkony…
-
karagavrylydys - 02.03.2025, neděle, 21:16
(0)
BM: 12 zápasů, náskok 11 bodů, to už snad nějak ukopeme.
-
Bayern Munchen - 02.03.2025, neděle, 20:44
(0)
Ještě aby nás letos nečekala baráž, los máme těžký a se všemi týmy pod námi se ještě potkáme ve skupině o záchranu… a s tím co hrajeme muže baráž být ještě velice reálná třeba na úkor Dukly… Smetanovi tiskovky to je alibismus jako prase, zlaté tiskovky Svědíka… opravdu čím dřív Smetana odejde tím lip pro nás i slepec musí vidět ze posun není žádný…
-
Hynda - 02.03.2025, neděle, 20:31
(0)
Smetanu nevyhodí jelikož 2.5 mega je dost jsem zvědavý jestli porazíme Budějovice 😅😅😅😅😅to zase bude holomajzna
-
fandajakhrom - 02.03.2025, neděle, 20:27
(-1)
Na druhou ligu by mel tento "ne spatny" tym stacit. To ano...
-
Babu - 02.03.2025, neděle, 20:23
(0)
Podle mě tým špatný není, ale vůbec neví, co hrát.. A jestli se Smetana takhle hodlá vytáčet, tak lže sám sobě
-
Hynda - 02.03.2025, neděle, 20:15
(0)
Jak mohl hrát poháry s ruzomberokem nechápu,tady zatím neukázal nic vyhozené peníze
-
Dany-Hull City - 02.03.2025, neděle, 20:04
(0)
Lagic: já chápu že se schází věci ale on neumí říct ani na otázku odpověď, pořád slyšíš jen výmluvy věci co se dějí ale to má každý. Za mě neukázal nic, žádná hra, tlak, reakce po gólu a to samé doma když hrajeme, reakce při zápase akorát se nejvíc rozčiluje při situacich rozhodčího nebo faulu ale za mě to nemá hlavu a patu. Kdybychom hráli dobře a prohráli tak to beru, ale dopředu jsme jalovi a vzadu ještě horší jak za Westa. Můžeme být rádi ať byl problém kde chtěl že nám nahrál tolik bodů. Že tam je změna plno přestupu zranění apod. To jsou pro mě pořád dokola výmluvy. Tohle za svědika nebylo. A vůbec bych se nedivil kdyby i ty Budějovice se neporazili protože naše hra dopředu je Bělice špatná. Žádná konstruktivní rozehrávka nic lde by si hráči pomohli. Ach jo. Ale věřme že se to zlepší.
-
lagic - 02.03.2025, neděle, 19:57
(1)
Ty Smetanovi kecy to je fakt něco. Skoro si přeju, aby rupl i s Budějkama a vyhodili ho. Hečis to řekl dobře, že tam prostě není kvalita! Takový chaos na hřišti, jak předvádí za Smetany, to tu už dlouho nebylo, nevím, jestli vůbec někdy. A sebereflexe žádná!
-
drzý vandrák - 02.03.2025, neděle, 19:03
(0)
👍👍👍👍
-
Dany-Hull City - 02.03.2025, neděle, 18:51
(3)
Jestli dnes někdo zaslouží uznání tak jsou to fanoušci co jeli věřili a byly slyšet. K ostatnímu nemá smysl moc co říkat. Ja westa bránil, smetana mi nevonel hned po příchodu ale věřil jsem mu a je moc smutné co předvádíme a jak i sam trenér po zápase mluví. Pardon ale tohle už není normální. Kdo mě zná tak ví že každý děláme chyby ale mluvit takto jak smetana ? To je bída. Kostra rýmu žádná. Předváděna hra dopředu žádná. Ale jestli vedení čeká že to přijde a je nahrané tak ať aspoň nedělá blbce z fanoušků těch kteří jsou věrní a dýchají pro klub.
-
Bayern Munchen - 02.03.2025, neděle, 18:46
(0)
Já jsem volal aby došel Skuhravý…
-
Hory - 02.03.2025, neděle, 18:37
(0)
Já jsem tu nejvíc vyřvával, když byl odvolaný trenér West, že to byl ten největší nesmysl ho odvolat, že měl výsledky,ale byl jsem v tom volání sám. A ouha ... kolik fanoušků tu dnes na něj vzpomíná a ani jeden ve zlém!
-
xxpaloxx - 02.03.2025, neděle, 18:22
(1)
0marně se ptám, kde jsou ti, kteří tady křičeli, že jedině Smetana a nikdo jiný ? Tým, který si nevypracuje jedinou šanci za celý zápas s průměrným týmem, nemá v lize co dělat. Je to smutné, jako fanouška mně to bolí, ale realita je bohužel taková a jde to všechno za trenérem.
-
bambulak - 02.03.2025, neděle, 18:21
(4)
příště ať na trávník postaví 11 pytlů s hovnama a vyjde to na stejno
-
Bayern Munchen - 02.03.2025, neděle, 17:49
(0)
Tak loni se vyčítalo jaro Svědíkovi s krásným 6 místem, teď už jsme skoro 13 a Smetana ho v pohodě překoná, děkuji vedení a majitelům kam až to dopracovali…
-
Hory - 02.03.2025, neděle, 17:49
(0)
Trenéru Smetanovi už zbývají jen dvě utkání k tomu, aby vedl v letošním ročníku stejné mužstvo co trenér West. I kdyby ty následující dvě utkání vyhrál, tak bude mít o tři body méně, než jeho předchůdce.
-
adolf - 02.03.2025, neděle, 17:42
(1)
Budu se opakovat. Děkuji panu Westovi za body které získal. Smetana je jen loutka a vede to šumi? Nebo jen taky nevi co s hráči dělat?
-
Hory - 02.03.2025, neděle, 17:33
(0)
Vaško, tak z toho hráče mi dnes spadla čelist. Jak je vůbec možné, aby někdo s takovou formou se kterou se tu uvedl a držel ji, nám naráz začne předvádět, proč ne něj v Michalovcích vlastní diváci pískali a křičeli ať vypadne a vedené bylo rádo, že už je pryč. Co musí stát za touto změnou?
-
tvojemama - 02.03.2025, neděle, 17:32
(0)
Ondra- a to Šumi fakt Westovi vyčítal? Protože Smetana hraje stejný fotbal ( Baník, Rožumberok). Babu- přesně no, dnes už to i na mě bylo moc, vždyť jsme neměli žádnou šanci proti Karviné, to je hrůza
-
fandajakhrom - 02.03.2025, neděle, 17:28
(0)
Pojdme si priznat, ze hrajeme o sestup. A podivejte se ma los.. ted nas ceka zapas jara a pak x zapasu, kde neziskame ani bod!!! Bravo Šumi a spol. Hlavne ze jste pustili Hofmany pryc 🤣
-
Babu - 02.03.2025, neděle, 17:27
(3)
Klidně ať máme deset proher, když uvidím, ze se ten tým skládá, zlepšuje, zkouší. Ale tady se stalo.akorat.to, že i dobří šli o level dolů, ten kádr není na hovno, na střed tabulky úplně v klidu stačí, ale nikdo neví, co hrát a ta deka je brutální už...
-
Ondra - 02.03.2025, neděle, 17:26
(3)
Nechápu, jak může Šumi vyčítat Westovi neatraktivní fotbal a Smetanu tady podrží. Já nevidím žádné pozitivum, na kterém by se dalo stavět. Takový Kozák nezahraje jedinou slušnou akci, ale má neustále minutáž. To mi někdo vysvětlí?
-
DorianFCS - 02.03.2025, neděle, 17:24
(0)
Presne tak, takhle vyhodit do luftu 2.5 mega, to by tim tahem rekli, jsme uplni blbci
-
lupen - 02.03.2025, neděle, 17:24
(1)
Za mě dnes jen palec nahoru všem co jeli do Karviné, smekám. K fotbalu - Smetana ven!
-
Bayern Munchen - 02.03.2025, neděle, 17:23
(0)
Tak jsme zase níž, Smetana ven okamžitě, už dostal možností dost, není tam vidět vůbec nic… jenom nákopy na náhodu dopředu a vzadu jen nahrávky na golmana…
-
karagavrylydys - 02.03.2025, neděle, 17:23
(0)
Totální zmar, trapnost a zoufalost. Absolutně nevíme, co máme hrát, je to celé bez jakéhokoliv systému. Smetana ven a ať si s sebou přibalí i Kozáka!
-
RNA - 02.03.2025, neděle, 17:22
(0)
Kecipep: z toho mam ten nejvetsi strach :-(
-
Bonito33 - 02.03.2025, neděle, 17:22
(0)
Ostudy
-
kecipep - 02.03.2025, neděle, 17:21
(1)
Koupeného trenéra se Slovácko zbavovat nebude
-
RNA - 02.03.2025, neděle, 17:21
(2)
Rikam to od zacatku, s timto pseudotrenerem, co hral stejny antifotbal v Ruzomberoku, jsme na nejlepsi ceste o patro niz. Ti kluci vubec nevi, co hrat, trener je tu 4 mesice a vysledek je, ze West byl proti nemu Mourinho
-
Babu - 02.03.2025, neděle, 17:19
(3)
Já tomu prostě nerozumím, nechápu, co chceme hrát, nechápu tvorbu sestavy, nechápu styl hry. My nemáme nic. To i proti tě Dukle jsme hráli luxusně proti dnešku, kdy jsme mohli prohrát 0 5. Nula střel na branku. Proč nehraje kukucka? Proč je v základu kozák? A proti Budejkam zas bez Vlasty.
-
a jé - 02.03.2025, neděle, 16:59
(1)
West se musí popadat za břicho, ten bude žít hodně dlouho jak se směje
-
fana - 02.03.2025, neděle, 16:58
(-1)
Už opravdu táhni do ....
-
Babu - 02.03.2025, neděle, 16:57
(1)
Nedá se na to dívat už x týdnů, a proč nestridame proboha
-
Bayern Munchen - 02.03.2025, neděle, 16:57
(0)
A prosím ať si Smetana vezme sebou i Trávníka to je totální antifotbalista…
-
a jé - 02.03.2025, neděle, 16:55
(2)
Uz toho mám dost Smetana ven!!!!
-
drzý vandrák - 02.03.2025, neděle, 16:55
(0)
🤔🤔🤔
-
spor - 02.03.2025, neděle, 16:25
(1)
Já ho kritizoval protože vím že má na víc a už v minulosti mu jeden dva zápasy na střídačce pomohly se probrat,to že tam místo něj nikoho nemáme je věc druhá..
-
Mouses - 02.03.2025, neděle, 16:20
(0)
Každý jeden hráč na lavičce by to zvedl
-
kecipep - 02.03.2025, neděle, 16:15
(0)
No ono takový Vlas zapnul zpomalení na 65 % dnes. Snad je lavička částečně zdravá a někdo to tam zvedne
-
Bayern Munchen - 02.03.2025, neděle, 16:06
(0)
Ti co kritizují Havlíka ať se podívají na nás stred pole… totálně mimo…
-
spor - 02.03.2025, neděle, 16:06
(0)
No jo bída pokračuje..
-
a jé - 02.03.2025, neděle, 16:04
(0)
Taky nechápu proč nehraje Kukučka
-
Babu - 02.03.2025, neděle, 15:54
(0)
Třeba to má důvod po té chřipce. Ale zatím je to nekoukatelné
-
oli - 02.03.2025, neděle, 15:53
(0)
Ten Klima je smetanu oblíbenec ze?
Šílenost ten hráč..
Jinák co čekat když necháš na střídačce Havlíka, Krmencika nebo Jurošku...
-
Babu - 02.03.2025, neděle, 15:51
(0)
Havlík tu má spoustu kritiků, ale bez něho je ten stred naprosto tragický
-
JoseVale - 02.03.2025, neděle, 15:43
(0)
To jsme to dopracovali, Karviná si z nás dělá dobrý den.
-
spor - 02.03.2025, neděle, 15:10
(0)
Koscelnik dnes 30 vše nejlepší chlape
-
Skein - 02.03.2025, neděle, 13:52
(0)
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slovacko-po-chripce-smlouva-pavel-juroska-preview-karvina.A250301_842045_fotbal_vp2
Další články: |
08.03.2025, sobota, 19:47 - Slovácko se chytlo proti poslednímu. K výhře mu pomohly chyby brankáře s maskou |
02.03.2025, neděle, 19:29 - Jarní trápení pokračuje. Slovácko padlo v Karviné, Vecheta má 100 startů v lize |
02.03.2025, neděle, 19:25 - Karviná - Slovácko 2:0, domácí dlouho tlačili, převahu stvrdili Vallo a Čavoš |
02.03.2025, neděle, 13:50 - Juniorka Slovácka v generálce remizovala se Zlínem. Hosty mrzelo zranění soupeře |
02.03.2025, neděle, 13:43 - Slovácko se chystá na Karvinou. Polách: Nejsme úplně kompletní a bez problémů |
|